Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Δ)

Βλέπε Μέρη ΑΒΓ

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

pachomios1.jpgepsilon.jpgυσεβείς ενορίτες της εκκλησίας του οσίου Παχωμίου στην οποία ανήκει η γειτονιά μου, διαμαρτυρήθηκαν πως τα περί παιδεραστίας των ορθοδόξων ιερέων αφορούν μόνο την αμαρτωλή Αμερική, λιγουλάκι και την Ελλάδα-ένεκα η Τουρκοκρατία-και καθόλου την υπόλοιπη Ορθοδοξία. Δεδομένου πως δεν θα ήθελα να καλλιεργήσω από τις στήλες σας τον ρατσισμό κατά των ορθόδοξων ιερέων των ΗΠΑ και να βρεθώ κατηγορούμενος από τον διακεκριμένο βουλευτή του Λάος και αντιρατσιστή υιό Πλεύρη, επιλέγω από τις πολλές περιπτώσεις των ορθόδοξων παιδεραστών επισκόπων της καθ’ημάς Ανατολής, για να αποδείξω πως αυτά συμβαίνουν και στην Βαλκανική, την υπόθεση του Πανιερωτάτου Σέρβου αδελφού μας επισκόπου Βράνιας Παχωμίου, η οποία περιέχει όλα τα αξεσουάρ των ανάλογων υποθέσεων. Η Δικαιοσύνη είναι θεότυφλη, ο επίσκοπος είναι αθώος, η Αγιότης του είναι θύμα συνωμοσίας. Αλβανικής εν προκειμένω, αφού είναι ένθερμος υπερπατριώτης εθνικιστής και αρειμάνιος υπερασπιστής της Μεγάλης Ιδέας της Σερβίας.

Ο Βρανίων Παχώμιος, λοιπόν μηνύεται από τρεις ανήλικους για σεξουαλική κακοποίηση. “Αστυνομικές πηγές ανέφεραν πως υπάρχουν ενδείξεις ότι θύματα του μητροπολίτη έπεσαν πολλά περισσότερα άτομα” . Η σερβική Εκκλησία απέρριψε τις κατηγορίες. Η υπόθεση όμως πήρε απρόβλεπτα διεθνή προβολή και ο αριθμός των θυμάτων ανέβηκε σε 5 ενώ μπροστά στο δικαστήριο εμφανίστηκαν τελικά 4 αγοράκια. Ο δεσπότης ήταν γνωστός πατριώτης κι έτσι όπως ανακοίνωσε το Διεθνές Ινστιτούτο Τύπου στο «World Press Freedom Review” του 2003, στις 3 Μαρτίου η εκδοτική ομάδα της «Novine Vranjske» πήρε απειλητική αποστολή από κάποια «Serbian Liberation Movement» και το «Serbian Liberation Front», που απειλούσαν τα στελέχη της εφημερίδας Vukasin Obradović και Goran Antic για όσα αρνητικά έγραφαν για τον Παχώμιο. Οι επιστολές μιλούσαν για «αλβανικά σκυλιά» και απειλούσαν πως οι δημοσιογράφοι θα θαφτούν 12 πόδια κάτω από την γη. Στις 18 Μαϊου άγνωστοι έκαναν βανδαλισμούς στα γραφεία της εφημερίδας.

Ο Παχώμιος που όπως έχει δηλώσει είναι θύμα «αλβανικής συνωμοσίας», έχει στην Ελλάδα καλούς φίλους, Σε συγκινητικό δελτίο της Ι.Μ.Δημητριάδος, διαβάζουμε: «Με επιτυχία διεξήχθη η προσυνάντηση των Γιατρών της Αγάπης το τριήμερο 1-3 Μαρτίου 2002 στην Βράνια της Σερβίας…. συμμετείχαν αντιπροσωπείες των Γιατρών από την Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος, με επικεφαλής τον Σεβασμιώτατο κ. Ιγνάτιο, …… και από την Μητρόπολη Βρανίων….με επικεφαλής τον Μητροπολίτη κ.Παχώμιο. Η φιλοξενία…..ήταν άψογη……». Το «Humanitarian Law Center” (H.L.C), με ανακοίνωσή του (12.5.’03), κατηγόρησε την σερβική Εκκλησία, πως άσκησε δίωξη στους ιερείς Goran Arsiz Milorad Milosavljeviz και στην μοναχή Jovana Stankoviz, που μαζί με τις γυναίκες των ιερέων και τον διάκο Vladimir Slaviz, προθυμοποιήθηκαν να καταθέσουν κατά του δεσπότη. Ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να δικαστεί ένας επίσκοπος από θρησκόληπτους ή εκκλησιαστικά δικτυωμένους δικαστές, ειδικά σε μια χώρα που δεν είναι μέλος της Ε.Ε. Ενώ η υπόθεση σέρνεται 3 χρόνια, το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε στις 4.5.2005 να μεταφέρει την δίκη στην Νίσσα. Οι δικηγόροι του δεσπότη είχαν ζητήσει την εξαίρεση όλων των δικαστών της Βράνιας λόγω προκατάληψης. Εν τω μεταξύ ο Παχώμιος που είναι και μέλος της σερβικής αντιπροσωπίας των διαπραγματευτών για το Κόσσοβο, δεν έχει τεθεί από την άγιο πατριάρχη Παύλο, σκληρό διώκτη της ομοφυλοφιλίας που την θεωρεί “αρρώστια” και την Ιερά Σύνοδο της Σερβικής Εκκλησίας σε διαθεσιμότητα και ασκεί τα καθήκοντά του ανενόχλητος.

Εγώ προσωπικά είμαι βέβαιος πως ο Σεβασμιώτατος θα αθωωθεί πανυγηρικά από την αδέκαστη σερβική Δικαιοσύνη.

pachomios2.jpg Στην Ελλάδα η υπόθεση έχει κουκουλωθεί, προφανώς για για να μη θιγούν οι Σέρβοι ορθόδοξοι αδελφοί μας. Στη Δύση το θέμα έχει πάρει τεράστια έκταση. Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες ας επισκεφθεί ενδεικτικά τις παρακάτω πηγές που εντόπισα μεταξύ δεκάδων μέσω Google. Στην 6η από αυτές υπάρχει με ημερομηνία Αύγουστος 2006 έκκληση διαμαρτυρία για συλλογή υπογραφών για δίκαιη Δίκη. Καταγγέλλεται εκφοβισμός των μαρτύρων κατηγορίας, απειλές κατά των παιδιών-θυμάτων, ανάμιξη της Εκκλησίας στη Δικαιοσύνη (τι πρωτότυπο!) κλπ. Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα.

***

The Sexual Abuse Verdict of Bishop Pahomije: Petition
View Current Signatures – Sign the Petition
——————————————————————————–
To: Department of Justice of Serbia, Government of Serbia, Media
We appeal to all citizens not only of Serbia, but of the entire world to sign this petition against the disgraceful verdict in Nis that liberated Tomislav Gacic, Bishop Pahomije of Vranje after unnecessarily prolonging the judicial process and threatening the underage victims, their parents, and the legal representatives who tried to end this private and public crime of sexual abuse.
This verdict brings us to:
1) the meddling of the church in legal matters growing with it’s increased economical power
2) the legitimization of criminal practice in families and society.
3) the possible invoking of the statute of limitations, leaving Pahomije’s crimes unpunished.
Bishop Pahomije is a member of the negotiating team for Kosova, representing the Serbian side. Bishop Pahomije does not represent Serbia or us who urgently demand with this petition the overturning of this verdict and reformulation of the Kosova negotiating team.
Belgrade, August 9, 2006
Sincerely,
The Undersigned
Περισσότερες πηγές:
BBC NEWS | World | Europe | Serbian priest charged with sex abuseBishop Pahomije of the Serbian Orthodox Church is charged with sexually molesting five teenage boys.
news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/2964793.stm – 33k – Προσωρινά αποθηκευμένη –

Παρόμοιες σελίδες
[PDF] BELGRADE, Serbia and Montenegro–For the first time in the history …Vranje eparchy, Bishop Pahomije, whose civilian name is Tomislav Gacic, of … The charges state that Bishop Pahomije sexually abused the boys when they …
www.ceeol.com/aspx/getdocument.aspx?logid=5&id=6F2A197A-7B02-11D7-91F3-0000B4A60532

Παρόμοιες σελίδες

YouTube – Serbian Bishop Pahomije sexual-abuse charges …
To: Department of Justice of Serbia, Government of Serbia …
4 λεπτά 18 δευτ. –
www.youtube.com/watch?v=chcvv-ZOuAY
CPJ Protests: 2003Bishop Pahomije has claimed the charges are false and said they are part of an ethnic Albanian “plot” against him. He has also accused the paper of …
www.cpj.org/protests/03ltrs/Serbia10mar03pl.html – 9k – Προσωρινά αποθηκευμένη

Europe and Central Asia Cases 2003In early January, Novine Vranjske began publishing a series of articles about five boys from the southern city of Vranjske who have accused Bishop Pahomije …
www.cpj.org/cases03/europe_cases03/serbia.html – 25k – Προσωρινά αποθηκευμένη –

The Sexual Abuse Verdict of Bishop Pahomije: Petition | Blog B92The Sexual Abuse Verdict of Bishop Pahomije: Petition. Jasmina Tesanovic (9 Avgust, 2006 – 16:32). Here it is, finally, thank you all… Please forward it! …
blog.b92.net/arhiva/node/1471 – 27k – Προσωρινά αποθηκευμένη –

IFEX :: CPJ concerned about threats against editor and reporterBishop Pahomije is the leader of the local Serbian Orthodox Diocese in Vranje. Bishop Pahomije has claimed the charges are false and said they are part of …
www.canada.ifex.org/alerts/content/view/full/33745/ – 21k – Προσωρινά αποθηκευμένη

Дискусије : Speaker’s corner : Sexual-abuse chargesBishop Pahomije is a member of the negotiating team for Kosova, brought against … Read the The Sexual Abuse Verdict of Bishop Pahomije: Petition Petition …
www2.serbiancafe.com/cir/diskusije/mesg/28/011004994/sexual_abuse_charges.html?1 – 15k – Προσωρινά αποθηκευμένη

Serbian Orthodox ChurchNEW BISHOP OF THE SERBIAN ORTHODOX CHURCH ORDAINED – BISHOP IRINEJ (DOBRIJEVIC) … Bishop Lukijan of Osijek Polje and Baranja; Bishop Pahomije of Vranje; …
www.spc.yu/Vesti-2006/07/18-07-06-e.html – 16k – Προσωρινά αποθηκευμένη

Medien Südosteuropa – Dokumente – SEEMO.Protestschreiben (06.03.2003)A anonymous letter subsequently sent to the newspaper contained accusations similar to those of Bishop Pahomije. According to our sources, …
www.br-online.de/br-intern/suedosteuropa/texte/SEEMO030306.html – 8k – Προσωρινά αποθηκευμένη

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, Γράμμα από το Ληξούρι. Bookmark the permalink.

50 Responses to Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Δ)

  1. Ο/Η gaios λέει:

    «Ρ» ανήλικο παιδί δεν είμαι, αλλά μιας και από βδομάδα θα κάνω ένα tour στο Άγιο Όρος, έχε το νου σου. Αν αργήσω πολύ να αναρτήσω ποστ στο μπλογκ μου ειδοποίησε… το Ηθών.

  2. Ο/Η Μύρων λέει:

    Συγχαρητήρια.
    Όλη η προπαγάνδα της CIA και των υπαλλήλων της, παρούσα.

    Να γίνει το Κόσοβο ανεξάρτητο προτεκτοράτο, τμήμα της Μεγάλης Αλβανίας.

    Βρε πού μπορεί να μας οδηγησει ο ψυχαναγκασμός και η υστερία ….. πολύ πέραν της συνήθους μετρήσιμης γελοιότητος.

  3. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    όπα…. να και η CIA μας προέκυψε. Φτύνετε εκεί που τρώγατε τώρα Μύρων;

  4. Ο/Η Μύρων λέει:

    Κλείτορ
    να διαβάζεις αδελφέ προσεκτικότερα.
    Αν πράγματι σε ενδιαφέρει το θέμα, κλίκαρε τους συνδέσμους του κειμένου. Ψάξε μόνος σου, βρες τους ανθρώπους και τα όργανα.
    Μην ακούς κανέναν, σχημάτισε την δική σου γνώμη.

  5. Ο/Η atheofobos λέει:

    …ιερείς Goran Arsiz Milorad Milosavljeviz και στην μοναχή Jovana Stankoviz, που μαζί με τις γυναίκες των ιερέων και τον διάκο Vladimir Slaviz, προθυμοποιήθηκαν να καταθέσουν κατά του δεσπότη.

    Και αυτοί μαζί με τα παιδιά είναι πράκτορες της CIA;

  6. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Kύριε Ροϊδη,
    ο Αγιώτατος Παχώμιος αθωώθηκε με μεγάλη καθυστέρηση (μαγειρέματα θα την έλεγαν οι δύσπιστοι) πρωτόδικα τον Μάρτιο του 2006. Περιέργως η Ορθόδοξη Εκκλησία της ΣΕρβίας δεν επιδίωξε την όσο ταχύτερη διεξαγωγή της δίκης για να πάψει να αιωρείται μια τόσο σοβαρή κατηγορία σε βάρος ενός αξιωματούχου της. Οι κατήγοροι πάντως υποσχέθηκαν πως θα επαναφέρουν τη δίκη σε ανώτερο επίπεδο:

    http://eastethnia.blogspot.com/2006/03/while-i-was-away.html

    Θέλω να υπενθυμίσω στον Μύρωνα που επισείει κι αυτός την κλασσική υπερασπιστική γραμμή της συνωμοσίας, πως κατήγοροι του Σέρβου επισκόπου ήταν εκτός από τα παιδάκια και δυο ορθόδοξοι Σέρβοι κληρικοί, καθώς και μια μοναχή, που η Σύνοδος του πατριαρχείου της Σερβίας αναγκάστηκε λόγω της διεθνούς δημοσιότητας που πήρε η υπόθεση, να τους αθωώσει από τις κατηγορίες της συκοφαντίας. Να υποθέσουμε πως μετείχαν και αυτοί στην δυτική συνωμοσία; Όπως επισήμανα σε προηγούμενη απάντησή μου στον Φονταμενταλιστή, στη χώρα των Ζουλού και στην Ορθόδοξη Εκκλησία συνηθίζεται να αθωώνονται ταυτόχρονα και ο κατηγορούμενος και οι κατήγοροί του, όπως συνέβη π.χ. το 1979 στην Ελλάδα με τον δεσπότη Ηλείας Αθανάσιο και τον κατήγορό του για σεξουαλική παρενόχληση αρχιμανδρίτη Αθανάσιο Κολλά.

    Η αθώωσή του Αγιώτατου Παχώμιου έγινε δεκτή με διαμαρτυρίες από την Επιτροπή του Ελσίνσκι για ανθρώπινα δικαιώματα στη Σερβία και από το Humanitarian Law Center, που με έκκλησή του επισημαίνει συγκεκριμένες δικονομικές παραβάσεις και νομικές συμφωνίες που έχει υπογράψει η Σερβία σχετικά με τα δικαιώματα των παιδιών μαρτύρων σε δίκη, ως εκ του γεγονότος πως ο Αγιώτατος κατέχει υψηλή θέση στην Ιεραρχία αλλά είναι και διαπραγματευτής στο Κόσσοβο:

    http://www.savekosova.org/deceit=news=12.htm – 23k –

    Bishop Pahomije is a member of the negotiating team for Kosova, sexual-abuse charges brought against him by three children
    source: B92
    Courtesy Jasmina Tesanovic
    09 August 2006
    Bishop Pahomije is a member of the negotiating team for Kosova, sexual-abuse charges brought against him by three children

    To: Department of Justice of Serbia, Government of Serbia, Media

    We appeal to all citizens not only of Serbia, but of the entire world to sign this petition against the disgraceful verdict in Nis that liberated Tomislav Gacic, Bishop Pahomije of Vranje after unnecessarily prolonging the judicial process and threatening the underage victims, their parents, and the legal representatives who tried to end this private and public crime of sexual abuse.

    This verdict brings us to:

    1) the meddling of the church in legal matters growing with it’s increased economical power.

    2) the legitimization of criminal practice in families and society.

    3) the possible invoking of the statute of limitations, leaving Pahomije’s crimes unpunished.

    Bishop Pahomije is a member of the negotiating team for Kosova, representing the Serbian side. Bishop Pahomije does not represent Serbia or us who urgently demand with this petition the overturning of this verdict and reformulation of the Kosova negotiating team.

    In early January 2003, Novine Vranjske began publishing a series of articles about five boys from the southern city of Vranjske who have accused Bishop Pahomije of sexual abuse over a period of several years and are pressing criminal charges against him. Bishop Pahomije is the leader of the local Serbian Orthodox Diocese in Vranjske. He has claimed that the charges are false and says they are part of an ethnic Albanian «plot» against him. He has also accused the paper of cooperating with ethnic Albanians.

    Read the The Sexual Abuse Verdict of Bishop Pahomije: Petition Petition

    SIGN PETITION HERE

    WHO’S THE VICTIM AND WHO’S THE ACCUSED IN THE TRIAL OF BISHOP PAHOMIJE?

    source: Helsinki Committee for Human Rights in Serbia

    The Helsinki Committee for Human Rights in Serbia strongly protests against the manner in which the presiding judge has conducted the recently ended trial of Bishop of Vranje Pahomije, accused of the crimes that had been systematically regulated in developed democracies.
    Judicial bodies were prolonging the trial until the point when two counts of the indictment reached the status of limitation. The Serbian Orthodox Church – in spite of the strong pressure from the public and the media – simply claimed that “no one is guilty until proven otherwise,” rather than conducted an in-house review. And it was the accused Bishop whom state accepted as a member of the Kosovanegotiating team. Simultaneously, four juveniles had to take witness stands four times to recount their traumatic experience.
    Moreover, the very trial was marked by the atmosphere indicating that the accused was a victim, rather than a citizen standing trial for the crimes was suspected for. On the other hand, judicial bodies totally ignored their obligation to protect interests of juvenile victims of such crimes with special care, thus ignoring relevant international conventions on juveniles’ rights at the same time.

    Belgrade, March 9, 2006

    Republic of Serbia in Violation of International Conventions: In Regard of the Acquittal of Bishop Pahomije

    source: Humanitarian Law Center

    Belgrade – In regard of the Niš Municipal Court’s acquittal of Bishop Pahomije, the Humanitarian Law Center would like to point to the violations of certain international conventions signed by Serbia and Montenegro, which occurred during this procedure.

    State authorities failed to take any measures to prevent the public release of defendant Bishop’s defence counsellor’s statement that this case involved the actions of Albanian and Macedonian secret services, by which the injured parties were discriminated against, and so was Article 2 of the Convention on the Rights of the Child adopted by the United Nations (UN) General Assembly’s Resolutions 44/25 on 20 November 1989. According to the same document, the state is obliged to protect child from the violence of person who has the care of the child (Article 19), as well as to prevent the degrading treatment of children (Article 37a)—we would like to remind the public that during this procedure, the injured parties were examined four times, no less!

    The Republic of Serbia, through the acts, which the Niš Municipal Court undertook to date, has directly violated the following articles of the Optional Protocol to the Convention on the Right of the Child on the trafficking of children, children prostitution, and children pornography (adopted by the UN Resolution A/RES/54/263 on 25 May 2000):

    Article 8.1a, which requires recognizing the vulnerability of child victims and adapting procedures to recognize their special needs, including their special needs as witnesses;

    Article 8.1b, according to which children must be informed of the timing and progress of the proceedings and of the disposition of their rights;

    Article 8.1g, which requires avoiding unnecessary delay in the disposition of cases; and

    Article 8.3, which prescribes that the state parties shall ensure that, in the treatment of the criminal justice system, the best interest of the child shall be a primary.

    Since all of these international norms are obligatory, and the connection between the Vranje Bishop Pahomije and the Republic of Serbia’s delegation for the negotiations on the future status of Kosovaexists without any doubt, the HLC is asking whether the violation of these obligatory regulations was an accident, a consequence of ignorance, or a need to show that in Serbia, priests accused of sexual abuse are placed above and beyond the law.

  7. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Ολίγα ακόμη

    Η Ιερά Μητρόπολις Δημητριάδος, ορμητήριο ιερό κάποτε του Μακαριωτάτου Χριστόδουλου, την οποία όπως είπαμε έχει επισκεφθεί ο όσιος Παχώμιος, δημοσιεύει στην ιστοσελίδα της και την ακόλουθη συγκινητική είδηση, που αφορά τον ιερό Παχώμιο (2001). Αναρωτιέμαι πως ενώ αργότερα εξυφάνθη τέτοια αισχρή συνωμοσία κατά του αδελφού της επισκόπου Παχώμιου, δεν βγήκε έστω και μετά την αθώωσή του, να την καταγγείλει και να τον υπερασπιστεί. Καλέ μας Μύρωνα, οι φίλοι στις δυσκολίες φαίνονται και πρέπει να ομολογήσεις πως το αίσθημα αλλυλεγγύης μεταξύ των ορθοδόξων επισκόπων δεν είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένο. Πως ανέχθηκαν να διασύρεται έτσι η Ορθοδοξία από την CIA και οι Έλληνες συνάδελφοί του (εν αρχιερατεία εννοώ και όχι σε τίποτα άλλο-να μην παρεξηγηθώ), να μένουν, δημοσίως τουλάχιστον, σιωπηλοί, τη στιγμή μάλιστα που τον γνώριζαν και προσωπικά.

    http://www.imd.gr/html/gr/section01/media/plirophorisis/2001/0607.htm – 32k –

    Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

    Στην πόλη Βράνια της Νοτίου Σερβίας από τις 12 ως τις 15 Ιουλίου 2001 διεξήχθη με επιτυχία η δεύτερη διεθνής συνάντηση των Γιατρών της Αγάπης. Η συνάντηση οργανώθηκε από τον τοπικό πυρήνα των Γιατρών της Αγάπης των Βρανίων, σε συνεργασία με το τμήμα του Βόλου.

    Μερικά από τα θέματα της συνάντησης ήταν «Το Σύνδρομο Κοσσόβου- Βαλκανίων και περιβαλλοντικές επιδράσεις», «Οι Εκτρώσεις και η δημογραφική γήρανση στα Βαλκάνια», «Η Ιατρική της Αναπαραγωγής, Κλωνοποίηση και Γιατροί της Αγάπης», ενώ έγινε και ο απολογισμός της Δράσης των Γιατρών της Αγάπης και διεφάνησαν καινούριες προοπτικές.

    Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από τους πυρήνες των Γιατρών της Αγάπης από την Ελλάδα, τη Ρουμανία, την Σερβία, την Γεωργία, την Βουλγαρία και την Κύπρο, ενώ πήραν μέρος και οι Μητροπολίτες Βάρνας Κύριλλος, Δημητριάδος Ιγνάτιος, καθώς και οι Επίσκοποι Βρανίων Παχώμιος και Καρανσέμπες Λαυρέντιος.

  8. Ο/Η Μύρων λέει:

    Λασκαράτε

    χρησιμοποιείς ως πηγές πληροφόρησης μπλόγκ, το youtube, το διαβόητο ραδιόφωνο του Σόρος ( Β92 που χρηματοδοτεί η Open Society ) – http://www.soros.org/ ) –
    το American Council for Kosova ( !!!!!!! )
    [ http://www.savekosova.org/aboutus.htm ]

    αλλά δεν σε παρεξηγώ. Ξέρω, είναι δύσκολο να βρεις άλλες αυθεντικές ειδήσεις για τα κείμενά σου. Πάντως, έτσι που γράφεις, με τα συντριπτικά επιχειρήματα, την ψύχραιμη ματιά, την αντικειμενική κριτική και το αποστασιοποιημένο ύφος, σου προτείνω να τα στείλεις στην Εσπρέσσο – ή ακόμα καλύτερα. Να στήσεις μία μεσημεριανάδικη τηλεοπτική εκπομπή. Με την κατάλληλη παρέα θα έχουνε φοβερή απήχηση.

    Κλείνω με την διακήρυξη μίας εκ των πηγών από τις οποίες άντλησες τις πληροφορίες σου.

    The American Council for Kosova Independence is a U.S. nonprofit organization dedicated to promoting a better American understanding of the Albanian province of Kosova and of the future American policy for the Kosova’s future.

    The Council’s mission is to make accurate information and analysis about Kosova available to officials of the Executive and Legislative branches of the U.S. Government: to think tanks, media, NGOs, religious and advocacy organizations: and to the general public. In particular, the Council’s educational activities will generate a heightened American awareness that an «NO INDEPENDENCE OF Kosova – FORCIBLY AND ILLEGALLY TO RETURN UNDER CRIMINAL STATE OF SERBIA», as is now being contemplated by the Russian and China – would be harmful to U.S. national interests and to European and global security.

    Με άλλα λόγια : Ελεος! Ημαρτον !

  9. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Μύρωνα,
    παράθεσα πάρα πολλές πηγές, όπως το BBC δες και το http://www.petitiononline.com/jasmina7/petition.html – 9k –
    που αγωνίζεται κατά όλων των δικτατορικών καθεστώτων και διαμαρτύρεται και κατά του Γκουαντανάμο. Δεν αξίζει να σου απαντώ, αποφεύγεις να μου πεις για τους 4 Σέρβους ρασοφόρους που κατήγγειλαν τον επίσκοπο, με μεγάλο προσωπικό κόστος. Τουλάχιστον ο Φουνταμενταλιστής δεν αμφισβήτησε το γεγονός, παραδέχτηκε όχι 3 ή 5 βιασμούς αλλά 22. Δεν τον επικαλούμαι ως πηγή γιατί μπορείς να μου πεις πως εγώ κρύβομαι πίσω από αυτόν και στήνω διάλογο με τον εαυτό μου. Αποφεύγεις να μας εξηγήσεις γιατί η θεόπνευστη Σύνοδος δεν τιμώρησε τους συκοφάντες κληρικούς, γιατί δεν δίκασε όπως είχε υποχρέωση τον Παχώμη αλλά περίμενε την ετυμηγορία του κοσμικού δικαστηρίου, όπως ακριβώς και η εγχώρια Σύνοδος που καταδικάζει κάθε παπαδάκο που αντιμιλά στον επίσκοπο, αποφεύγει όμως όπως ο διάολος το λιβάνι να δικάσει τον διαβόητο Παντελεήμονα της Αττικής και τον Γιοσάκη. Ειλικρινά δεν το βρίσκω τιμητικό για σένα να υπερασπίζεσαι παιδεραστές επισκόπους. Πιστεύω πως έχεις παρεξηγήσει το ευαγγελικό «Άφετε τα παιδία ελθείν προς με». Δεν εννοούσε ο Χριστός αυτό που κατηγορείται πως έκανε ο αγιώτατος Παχώμιος.
    Η Εσπρέσσο που μου προτείνεις, αρνείται δυστυχώς να συνεργαστεί μαζί μου. Όπως ξέρεις λανσάρει ιερά λείψανα, θαυματουργές εικόνες, υμνεί συστηματικά τον κ.Παρασκευαϊδη και καταγγέλει στον εισαγγελέα εργολαβικά, κάθε ασεβή καλλιτέχνη ή συγγραφέα. Μήπως μπορείς να παρακαλέσεις στην διεύθυνσή της για εμένα;
    Ευχαριστώ.

  10. Ο/Η Παράφωνος λέει:

    Που είναι οι παλιές καλές εποχές που ο παπάς του χωριού, έβαζε χεράκι στην γυναίκα του γιατρού…

    Τα γούστα άλλαξαν και τα αμαρτήματα γίνανε ακόμη βαρύτερα !!!

  11. Ο/Η Micromouse λέει:

    Είναι δυνατόν να κάνουν τέτοιες ασχημίες οι αδελφοί Σέρβοι και μάλιστα οι Επίσκοποι. Τέτοια ποταπά πράγματα μόνον οι Κοσοβάροι ή μουσουλμάνοι μπορούν να κάνουν. Οι τελευταίοι μάλιστα είναι αυτοί που έχουν γιουσουφάκια

  12. Ο/Η doctor λέει:

    Όταν παραδεχτούν οι παπάδες ότι η αναγκαστική αγαμία των ανωτέρων και ανωτάτων ιερέων είναι παρά φύση και αποτελεί ανωμαλία, τότε θα έχουν κάνει ένα σωστό βήμα.

    Όταν καταλάβουν οι κάθε λογής ιεράρχες ότι η ικανοποίηση της γεννετησίου επιθυμίας και η σεξουαλική ηδονή είναι φυσιολογικές λειτουργίες του ανθρωπίνου σώματος και πνεύματος και όχι αμαρτία, θα έχουν κάνει άλλο ένα βήμα.

    Σιγά, σιγά θα κάνουν και άτα…

    Σχετικό, σχετικότατο ποστ: http://gravityandthewind.blogspot.com/2007/10/o.html

    doctor

  13. Ο/Η Μύρων λέει:

    Λασκαράτε
    αναφέρεις σαν αντικειμενική πηγή
    το http://www.petitiononline.com ;

    Τι να πω !

  14. Ο/Η pol gt λέει:

    Δεν θέλω να εκφράσω αυτά που νοιώθω με όσα διακρίνω με τις παρούσες αναφορές. Λυπάμαι όμως, αυτό είναι σίγουρο όσο τίποτε άλλο. Λυπάμαι για την στείρα ιδεολογία που χαρακτηρίζει τον σύγχρονο Έλληνα. Την στείρα του επαφή με την Πραγματικότητα. Και φυσικά όχι μόνο του Έλληνα. Και βέβαια, μέσα από αυτήν παλιότερα έφτασα στο συμπέρασμα, πως οι καιροί μας δεν ευνοούν επαναστάσεις για έναν λόγο. Διότι, δεν υπάρχουν κατάλληλοι άνθρωποι, και τα αποτελέσματα που θα επιφέρουν, θα είναι πολύ-πολύ χειρότερα, από την ήδη Τάξη Πραγμάτων, ιδιαίτερα την εσωτερική του ανθρώπου Τάξη Πραγμάτων, των Εσωτερικών του, δηλαδή, Ποιοτήτων.

  15. Ο/Η roidis λέει:

    καλώς μας ήρθες αγαπητέ pol gt…
    Και έλεγα αυτό το παιδί που μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος, αυτό με τον μεγάλο Στέλιο τον Καζαντζίδη, πού είναι;
    .
    Λυπάμαι αγαπητέ μου φίλε που έχω διαλέξει να γράφουμε εγώ και ο συνεργάτης μου, τις δικές μας απόψεις για το τί είναι και τι δεν είναι «στείρα ιδεολογία»… Όσο για το πόσο έχουμε χάσει επαφή με την πραγματικότητα, πράγματι έχουμε χάσει τη προσφερόμενη της σιωπηρής πλειοψηφίας λεγόμενη πραγματικότητα. Προσφέροντας, ορισμένες φορές μονότονα είναι αλήθεια, μια κάποια άλλη που συνεχώς αμφισβητεί και θέτει ερωτήματα. Ναι είμαστε σχετικά λίγοι μπροστά στις προσφερόμενες Ακλόνητες Αλήθειες της μάζας που δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Και, ναι εμείς τις αμφισβητούμε.

  16. Ο/Η valsamon λέει:

    »Ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να δικαστεί ένας επίσκοπος από θρησκόληπτους ή εκκλησιαστικά δικτυωμένους δικαστές, ειδικά σε μια χώρα που δεν είναι μέλος της Ε.Ε.»

    Τώρα αυτή την τελευταία επιφύλαξη τι την θέλατε περί Ε.Ε. ? Η πολωνία δηλ. ξαφνικά αναβαπτίσθηκε ας πούμε σε χώρα με ευρωπαϊκή συνείδηση ? Η συνείδηση αυτή είναι αποτέλεσμα άλλων διεργασιών που δεν συνδέονται απαραίτητα με την ιδιότητα του μέλους της Οικονομικής Ένωσης (γεγονός που σε κσμία περίπτωση δεν συνεπάγεται απαραίτητα και συμμετοχή στις ευρωπαϊκές αξίες).

    Αν μπορούσε ο μέσος πολίτης να παραστεί σε εκκλησιαστική δίκη στην Έλλάδα θα έπεφτε το γέλιο της αρκούδας. Ο μητροπολίτης – πρόεδρος του δικαστηρίου κοιτάζει το γραμματέα (που έχει βγάλει νομική) σε στυλ , εεεεεε, μάλιστα, εμ τώρα τι κάνουμε πάτερ, αφού διαβάσαμε το κατηγορητήριο, η απόφαση που βγαίνει είναι απλή φωτοτυπία του κατηγορητήριου, έχει ακόμη και τα ίδια ορθογραφικά λάθη (αυτό είναι το λιγότερο βέβαια), όταν τους προτείνει κάτι ο κατηγορούμενος αποσύρονται (… για να πάρουν εντολές τι να κάνουν) κλπ κλπ.

  17. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Βαλσαμώνα,
    η αναφορά μου στην Ε.Ε. έγινε γιατί σε μια χώρα μέλος της υπάρχει το δικαίωμα προσφυγής και έφεσης στο ευρωπαϊκο δικαστήριο, δυνατότητα που δεν υπάρχει στη Σερβία. Η αναφορά μου στην Ε.Ε ασφαλώς δεν αφορά την εκκλησιαστική Δικαιοσύνη, της Ελλάδας η οποία έχει δικό της καπετανάτο και οι αποφάσεις της σε καθαρά εκκλησιαστικά ζητήματα δεν μπορούν να προσβληθούν σε ευρωπαϊκό δικαστήριο. Την εκκλησιαστική Δικαιοσύνη αν διάβασες προσεκτικά δεν έχω στην παραμικρή υπόληψη. Είναι γνωστό πως πρόκειται για την απόλυτη παρωδία όπου ο επίσκοπος μυνήει και δικάζει τον απλό ιερέα, σε κλίμα τρόμου. Οι επίσκοποι απολαμβάνουν πλήρη ασυλία, σε αντίθεση με τους απλούς παπάδες που είναι στο έλεος του Θεού και καταδικάζονται με το παραμικρό σε πείνα αυτοί και οι οικογένειές τους αν το θέλει ο δεσπότης. Είναι χαρακτηρηστική η στάση της Συνόδου στις κραυγαλέες περιπτώσεις που αποκαλύφθηκαν προ διετίας. Οι Αττικής, Κορινθίας, Ολυμπίας, Διδυμοτείχου, Πειραιώς, Λέρου, Θεσσαλιώτιδος απαλλάχτηκαν χωρίς να κάτσουν στο σκαμνί.

  18. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Περί εκκλησιαστικής Δικαιοσύνης, ή κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.

    Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Η προσπάθεια του αρχιεπισκόπου να καλύψει τον κατηγορούμενο για ομοφυλοφιλία και κλοπές μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα
    έφτασε μέχρι το σημείο να προσπαθήσει αυτός ο διώκτης του «κουσουριού», να αποσπάσει απόφαση της Αρχής Προστασίας Πρ.Δεδομένων, πως για τους δεσποτάδες η ομοφυλοφιλία (αιτία καθαίρεσης για τους Ιερούς Κανόνες) είναι απόρρητη. Ασφαλώς η ομοφυλοφιλία πρέπει να είναι απόρρητη για κάθε πολίτη, αλλά όχι για δημόσια πρόσωπα όπως οι επίσκοποι που την καταδικάζουν στα κηρύγματά τους και που υποχρεούνται από τους Κανόνες τους να μην είναι ομοφυλόφιλοι. Δυό μέτρα και δυο σταθμά λοιπόν στην προσπάθεια να διασωθεί κάποιος από το συνάφι, που γνωρίζει μυστικά και ντοκουμέντα. Η κίνηση αυτή του αρχιεπισκόπου προκάλεσε την οργή ενός συναδέλφου του, του δεσπότη Καλαβρύτων. Ο Παντελεήμων πάντως παραμένει επίσκοπος, αφού φαίνεται πως για τη Σύνοδο ακόμη και η καταδίκη σε 8χρονη φυλάκιση (tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=14796&m=A48&aa=2 – 26k – )
    ενός επισκόπου (έστω και αν δεν θα την εκτίσει ποτέ) είναι απόρρητο προσωπικό δεδομένο.:

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=674792&lngDtrID=244 – 25k –

    04/01/06 21:55
    Έκτακτο διάγγελμα, με το οποίο να καταδικάζει η Ιερά Σύνοδος την ομοφυλοφιλία, ζήτησε ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος σε επιστολή που απέστειλε στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο.

    Αφορμή για την επιστολή ήταν παλαιό έγγραφο της Ιεράς Συνόδου, προς την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, με το οποίο ζητούσε να αποσυνδεθεί η αυστηρώς προσωπική ομοφυλοφιλική συμπεριφορά με την άσκηση του δημοσίου λειτουργήματος.

    Το έγγραφο εστάλη κατά την περίοδο που είχαν δημοσιοποιηθεί καταγγελίες για ροζ σκάνδαλα εναντίον του μητροπολίτη Παντελεήμονα, πρώην Αττικής.

    Ο κ. Αμβρόσιος στην επιστολή του επισημαίνει οτι το ζήτημα του εγγράφου αυτού, το οποίο είχε δημοσιευθεί στο περιοδικό «Εκκλησία» τον περασμένο Ιούλιο, και αναδημοσιεύθηκε από κυριακάτικη εφημερίδα προκάλεσε «μείζονα σκανδαλισμό της συνειδήσεως των πιστών».

    Ακόμη ζητεί να ανακληθεί το έγγραφο, να απομακρυνθούν πάραυτα από τις συνοδικές υπηρεσίες όσοι αναμείχθηκαν στην σύνταξη του «και είναι υπεύθυνοι δια την πνευματικήν ζημίαν, ήν υπέστη η Μητέρα Εκκλησία εκ της απαραδέκτου ταύτης ενεργείας των».

    Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ

  19. Ο/Η valsamon λέει:

    Μια διόρθωση Λασκαράτε ,

    η συμμετοχή στην Ε.Ε. δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το δικαίωμα προσφυγής (έφεση δεν υπάρχει) στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων) που γράφεις. Το Δικαστήριο αυτό είναι δικαιοδοτικό όργανο του «Συμβουλίου της Ευρώπης» και όχι της Ε.Ε. Πρόκειται για ξεχωριστούς διεθνείς οργανισμούς (η Ε.Ε. έχει το Δικαστήριο των Ευρ. Κοινοτήτων, ΔΕΚ, στο οποίο δεν υπάρχει δικαίωμα άμεσης προσφυγής των πολιτών). Η Σερβία είναι μέλος του Συμβουλίου της Ευρώπης και μάλιστα έχει αποδεχθεί τη δικαιοδοσία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και το δικαίωμα προσφυγής των πολιτών της σε αυτό.

  20. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Βαλσαμώνα,
    Oμολογώ δεν το ήξερα. Αυτό είναι παρήγορο. Οι δικαστές το σκέφτονται διαφορετικά όταν ξέρουν πως οι αδικούμενοι μπορούν να προσφύγουν σε σοβαρό ευρωπαϊκό δικαστήριο. Ασφαλώς ό όρος έφεση που χρησιμοποίησα είναι εσφαλμένος. Προσφυγή λοιπόν. Αλλά πάλι θα επιμείνω πως η Σερβία δεν έχει αναπτύξει ακόμη την κουλτούρα της προσφυγής στο ευρ.δικαστήριο, θα είναι κάτι πολύ τολμηρό και βέβαια το ζήτημα είναι και οικονομικό, ειδικά για την πλειοψηφία των Σέρβων που είναι φτωχοί. Ως προς το πολιτικό σκέλος, υπάρχει όπως ξέρεις καχυποψία για την Ευρώπη που τους βομβάρδισε κι όποιος κάνει προσφυγή εκεί πρέπει να έχει κότσια να αντιμετωπίσει τις συνωμοσιολογίες των συμπατριωτών του. Το να τα βάλει κάποιος με την Εκκλησία και το πολιτικό κατεστημένο μιας χώρας χωρίς δημοκρατική παράδοση και με αδύνατους ακόμη θεσμούς δεν είναι εύκολο. Φαντάζομαι πως το παραδικαστικό-εκκλησιαστικό κύκλωμα δεν είναι μόνο ελληνικό προϊόν.

  21. Ο/Η pol gt λέει:

    Κι εγώ λυπάμε φίλε Ροϊδη, για αυτά που νοιώθω κάποιες φορές. Ειλικρινά σου μιλώ. Ξέρεις κάτι; Έκανα προσπάθεια μέσα μου, να σας προσεγγίσωεσένα και τους συνεργάτες σου, με μία προοπτική θετική, όσοναφορά το παρών άρθρο. Είπα δηλαδή στον εαυτό μου, η προσπάθεια του Ροϊδη πρέπει να φανεί χρήσιμη στο να «καθαρίσει» ορισμένα πράγματα μέσα στον κλήρο τα οποία απαιτούν οι συγκιρείες.

    Δεν κατάφερα όμως να σε δικαιώσω στις αισθήσεις μου. Όχι για το παρών πρόβλημα, που για μένα δεν είναι απλά πρόβλημα, μα ψυχικός καρκίνος, κάθε φορά που συναισθάνομαι το μέγεθος του προβλήματος.

    Κι έτσι, έπειτα που είδα εδώ μέσα το είδος της χρήσης που γίνετε του προβλήματος αυτού, του κοινωνικού δηλαδή καρκινώματος της παιδεραστίας, έγραψα αυτό: http://clubs.pathfinder.gr/paiderastia/660240 στο μήνυμα Από pol gt (επισκέπτης) στις 19/10/2007 14:44

    Έχω συναίσθηση του γεγονότος πως σε θίγω, και ίσως σε προσβάλω με αυτά που θα διαβάσεις. Δεν θα σου ζητήσω συγνώμη, αν και νοιώθω άσχημα που αναφέρθηκα με αυτόν τον τρόπο, θα ζητήσω όμως την κατανόησή σου.

    Σ’ ευχαριστώ, για ότι καταλάβεις και αποφασίσεις.

    Φιλικά πάντα!

    πολ γτ

  22. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Κύριε πολ γτ,
    Διάβασα όσα γράψατε στην διεύθυνση που μας παραπέμπετε και στέκομαι στο παρακάτω απόσπασμα:

    «…..Διαπίστωσα σήμερα, δυστυχώς ξανά, πως το καρκίνωμα της παιδεραστίας, χρησιμοποιείτε από κάποιους για ιδιοτελείς σκοπούς, προς ικανοποίηση δηλαδή (αν κατάλαβα σωστά όσα διάβασα σε κάποιο μπλοκ) προσωπικών και συλλογικών ιδεολογικών προοπτικών. Συγκεκριμένα, κατά της Εκκλησίας, διά κάποιων κληρικών οι οποίοι με πράξεις τους έδειξαν την συμπεριφορά αυτή. Κάτι που φυσικά για εμάς είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΑΙΟ. Όπως και ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΑΙΑ πρέπει να είναι, κάθε συμπεριφορά που στοχεύει να εκμεταλευτεί το ιδιαίτερα αυτό ευαίσθητο ζήτημα, προς ικανοποίηση ιδεολογικών ικανοποιήσεων και προοπτικών, μονώνοντας το πρόβλημα μόνο σε έναν χώρο, και όχι σε ολόκληρο το φάσμα κοινωνικών δραστηριοτήτων, με αίσθηση ευθύνης και προσπάθειας κατανόησης της βαρύτητας του προβλήματος που ο παρών χώρος, προσπαθεί να αντιμετωπίσει…..».

    Είμαστε λοιπόν καταδικαστΈοι που αποκαλύπτουμε τις πράξεις αυτές γιατί στρεφώμαστε «ιδιοτελώς» και με «ιδεολογική» σκοπιμότητα «προς ικανοποίηση ιδεολογικών ικανοποιήσεων» (σ.Λ. Έλεος!) κατά της Εκκλησίας, η οποία ως γνωστόν είναι υπεράνω κριτικής ή λες και δεν έχουμε το δικαίωμα να στρεφώμαστε εναντίον της, στην μνήμη των θυμάτων της Ιεράς Εξέτασης, των βανδαλισμών, των γενοκτονιών και των Αφορισμών. Σας ρωτάω κι εγώ με τη σειρά μου χωρίς να ελπίζω σε σαφή απάντηση:
    1)Πως εξηγείτε τόσα πολλά κρούσματα από ανθρώπους που είναι φορείς της Θείας Χάριτος;
    2)Τόσο αδύναμο είναι το μυστήριο της χειροτονίας να απαλύνει τα ανομολόγητα πάθη, που σε τόση έκταση δεν συναντά κανείς σε καμμία άλλη επαγγελματική τάξη;
    3)Η εκκλησιαστική ηγεσία που αποδεδειγμένα και απροκάλυπτα κουκουλώνει τα κρούσματα (Καρκινώματα όπως τα λέτε αλλά και άλλα συναφή, οικονομικά κλπ), και προστατεύει τους δράστες είναι αθώα ή ένοχη;
    Καθαρίστε λοιπόν εσείς οι πιστοί που λέτε πως αγαπάτε «την ευπρέπειαν του οίκου Του», τον χώρο της Εκκλησίας, πάψτε να κάνετε πως δεν ξέρετε, σταματείστε να λέτε υποκριτικά «Ας τους κρίνει ο Θεός», ή «εμείς δεν πάμε στον ναό για τον παπά αλλά για τον θεό’, ή «μη κρίνετε ίνα μη κριθείτε», ή ότι άλλο με το οποίο σας έχει εξοπλίσει το παπαδίστικο ρεπερτόριο της ανοχής, ώστε να μην έχουμε λαβή εμείς οι αντικληρικαλιστές να χλευάζουμε. Η σιωπή σας και η απόπειρα ενοχοποίησής μας είναι συνενοχή. Θέλει πολύ θράσος να μας κατηγορείτε πως αποκαλύπτουμε το έγκλημα που κι εσείς λέτε πως καταδικάζετε αλλά προτιμάτε να το αγνοείτε όπως επιτάσσει η ομερτά. Στο φόρουμ που μας παραπέμψατε είδα απειλές για θανάτωση των παιδεραστών και μεγαλόστομες αποκηρύξεις από τους συνομιλητές σας. Απορώ όμως πως δεν ενοχλείστε όταν επίσκοποι που καταγγέλθηκαν επώνυμα με ρεπορτάζ εφημερίδων για παιδεραστία ή για προστασία παιδεραστών κληρικών, έμειναν ατιμώρητοι και συνεχίζουν να ιερουργούν, χωρίς να έχουν αποτολμήσει ούτε μια απλή διάψευση αδιαφορώντας για την έξωθεν καλή μαρτυρία τους! Απορώ που δεν εξεγείρεστε με την φαρσοκωμωδία της «Αυτοκάθαρσης» που εξάγγειλε ο κ.Παρασκευαϊδης και που όπως ήταν αναμενόμενο έμεινε στα χαρτιά.
    Δυστυχώς για σας η αναδίφηση στις αλληλοκατηγορίες μεταξύ κληρικών και σε εκατοντάδες ρεπορτάζ και άρθρα ορθόδοξων εντύπων όπως «Απογευματινή», «Εσπρέσσο», «Ελεύθερη Ώρα», «Νέοι Άνθρωποι» (του Μεγάλου Άρχοντος και Οφικκιάλιου Γρηγόρη Μιχαλόπουλου), «Ορθόδοξος Τύπος», «Πρώτο Θέμα», «Χώρα», «Καθημερινή», «Eλεύθερος Τύπος», αλλά και ύποπτων για σας πλην αδιάψευστων και έγκυρων εφημερίδων όπως «Αυγή», «Ποντίκι», «Νεα», «Έθνος», «Βήμα» και «Ελευθεροτυπία», πείθει και τον πιό δύσπιστο για την έκταση της υποκρισίας σας. Δυστυχώς για σας δεν μιλάμε για απλές κουβέντες του Διαδικτύου, αλλά για επίσημα και ακαταμάχητα γραπτά και ως γνωστόν scripta manent.

  23. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    πολ γτ,
    Σαν καλός ορθόδοξος που είσαι, βρίζεις:
    Λες για εμάς, στο φόρουμ που παραπέμπειςμε τα κάπως ιδιόρρυθμα ελληνικά σου :

    «Οι «κύκλοι» αυτοί, ελπίζω να δείξουν τον ίδιο ζήλο προς τη Φύση του Προβλήματος και προς την παιδική-εφηβική ηλικία που στενάζει κάτω από αυτό, βασανιζόμενο και απατώμενο πολλές φορές, και να μην το περιορίζει στα μέτρα της ανοησίας του εγκεφάλου τους, χρησιμοποιώντας το, κατά παράφραση, μικροπολιτικά. Διαφορετικά, στις δικές μου τουλάχιστον αισθήσεις, είναι ανόητοι και ηλίθιοι, και πολύ πιο πέρα από την πραγματικότητα».
    Στους κύκλους που λες εκτός από εμάς τους κολασμένους που ζούμε στη χώρα των στρουθοκαμήλων, περιλαμβάνονται και πολλοί πιστοί χριστιανοί της Δύσης, μεταξύ τους και ορθόδοξοι. Λάβε τον κόπο να ρίξεις μια ματιά σε πιστούς που δεν πιστεύουν πως η σιωπή είναι χρυσός. «Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς».:

    http://www.orthodoxreform.org/ – 43k –

    Recommended Sites

    Pokrov.org Orthodox sexual abuse web site with many resources and reports on abuse within the Eastern Orthodox Church.

    Orthodox Safety Council Non-profit organization providing “safe environment” programs, education, and accountability for Orthodox parishes seeking to protect their communities from sexual misconduct or abuse.

    SNAP (Survivors Network of those Abused by Priests) This site keeps up to date on church abuse issues. It has networks and meetings for survivors in various geographic areas around the U.S.

    AdvocateWeb H.O.P.E. – Helping Overcome Professional Exploitation Numerous educational articles on clergy abuse, as well as abuse inflicted by other professionals such as therapists and law enforcement officers.

    Voice of the Faithful Catholic resources to reform sexual abuse laws for the protection of children.

    Bishop Accountability Catholic site to provide accountability on topics of sexual abuse in the Church.

  24. Ο/Η -=OCEANBORN=- λέει:

    Κλασσική περίπτωση κουλτούρας δηλαδή….

    Βέβαια το ζήτημα του πως μπορεί κάποιος αθεϊστής η αγνωστικιστής να επιτίθεται σε μία θρησκεία ενώ να εκθειάζει άλλες αυτό είναι πράγματι ένα ζήτημα που σαφώς δεν έχει να κάνει καθόλου με θρησκείες αλλά μόνο με φανατισμό σε συγκεκριμένη θρησκεία που εκπροσωπεί συγκεκριμένο κράτος με συγκεκριμένη ιστορία και παράδοση….

    Φυσικά αναφέρομαι στην Ελλάδα και σε όλους αυτούς που όταν βλέπουν να καίγεται η σημαία η το μνημείο του αγνώστου στρατιώτου ηδονίζονται, σε όλους αυτούς που βλέπουν πίσω από τη ληστεία μίας τράπεζας αγωνιστές και επαναστάτες, σε όλους αυτούς που πίσω από το ΛΑΟΣ βλέπουν μπαμπούλες και τον κακό δράκο του παραμυθιού, σε όλους αυτούς που βλέπουν την αληθινή ιστορία του τόπου στο συνωστισμό στο λιμάνι της Σμύρνης για να πάνε καλοκαιρινές διακοπές, σε όλους αυτούς που ακολουθώντας τη μόδα του συντρόφου Che Guevara επιβάλλεται να είναι αξύριστοι εάν θέλουν να σέβονται τον εαυτό τους…

    Χαιρετισμούς από το Δράκο, ο Μπαμπούλας θα έλθει σε λίγο…

  25. Ο/Η -=OCEANBORN=- λέει:

    Α ξέχασα να πω για μένα δυο λόγια…
    Ζω και εργάζομαι σαν πρεσαδόρος και κατασκευαστής σαμαριών για γαιδάρους. Ταυτόχρονα δε, τις Κυριακές παίζω ηλεκτρική κιθάρα σε gothic metal group στο Ulan Bator της Μογγολίας καλύπτοντας μία από τις πάγιες ανάγκες της εκεί μουσικής μας κοινότητος….

  26. Ο/Η roidis λέει:

    φίλε αγαπητέ pol gt,
    Ο συνάδελφος και συνοδοιπόρος Λασκαράτος πρόλαβε και σας απάντησε επαρκώς, ευτυχώς δηλαδή γιατί ξέρει να απαντά πολύ καλύτερα από εμένα. Ξέρετε κάτι κε pol gt; Δεν είναι μαγαζί μας ο θεσμός της εκκλησίας για να είμαστε μόνο καλοπροαίρετοι, είναι μαγαζί τους, και εφ’όσον το επιθυμείτε είναι και μαγαζί σας. Φροντίστε το. Προς το παρόν το φροντίζουν οι κάθε Μάξιμοι, Χριστόδουλοι, Παντελεήμονες και Γιοσάκηδες.
    .
    =OCEANBORN=
    Λετε: Βέβαια το ζήτημα του πως μπορεί κάποιος αθεϊστής η αγνωστικιστής να επιτίθεται σε μία θρησκεία ενώ να εκθειάζει άλλες αυτό είναι πράγματι ένα ζήτημα που σαφώς δεν έχει να κάνει καθόλου με θρησκείες αλλά μόνο με φανατισμό σε συγκεκριμένη θρησκεία που εκπροσωπεί συγκεκριμένο κράτος με συγκεκριμένη ιστορία και παράδοση….
    Να μας έρχεστε συχνότερα, γιατί εδώ μας λείπουν γνώμες σαν τις δικές σας, και μόνο που λέτε αυτά που λέτε είστε η ζωντανή μας διαφήμιση.
    Όμως μια διευκρίνηση: Τι εννοείτε ότι «εκθειάζουμε άλλες»; Αν εννοείτε ότι εκθειάζουμε άλλες θρησκείες, θέλουμε να σας πληροφορήσουμε ότι δεν πιστεύουμε σε άλλες θρησκείες, είμαστε άθρησκοι.

  27. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Γυιέ του Ωκεανού, φίλε των γαϊδάρων,
    ανέκαθεν η άγνοια υμών των ορθοδόξων γύρω από την χριστιανική πίστη και η ιστορική σας αμάθεια με σόκαρε.
    Λες:
    «να επιτίθεται σε μία θρησκεία ενώ να εκθειάζει άλλες αυτό είναι πράγματι ένα ζήτημα που σαφώς δεν έχει να κάνει καθόλου με θρησκείες αλλά αλλά μόνο με φανατισμό σε συγκεκριμένη θρησκεία που εκπροσωπεί συγκεκριμένο κράτος με συγκεκριμένη ιστορία και παράδοση…».
    1)Ποιός εδώ και εκθείασε κάποια θρησκεία; Ομολογώ δεν το πήρα χαμπάρι.
    2)Ώστε η Ορθοδοξία εκπροσωπεί την Ελλάδα; Γιατί βρίζεις την Ελλάδα; Διαχρονικά έχει πολύ καλύτερους εκπροσώπους.
    3) Ύστερα αδικείς και την Ορθοδοξία. Δεν είναι εθνική αλλά οικουμενική θρησκεία. Ακόμη και στην μακρινή Ουλάν Μπατόρ όπου υπηρετείς με τον τρόπο σου τις Μούσες, υπάρχει ορθόδοξος ναός που ιδρύθηκε από Ρώσους ιεραπόστολους-από αυτούς που ούτε θέλει να τους ξέρει ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος. Επισκέψου τον μογγολοορθόδοξο ναό και προσευχήσου για την Σωτηρία σου. Μια και σε ενοχλούν οι αξύριστοι αριστεροί, εκεί θα βρεις παπάδες χωρίς γένεια, που δεν ακολουθούν τη μόδα των υπόλοιπων γενειοφόρων παπάδων με τις κοτσίδες, που περιφρονούν την εντολή του Απ.Παύλου να μην έχουν οι άντρες μαλλιά: («Εάν ανήρ τις κομά ατιμία αυτώ εστι» Α’ Κορινθ. 11, 14.) Είναι κρίμα άθεοι όπως ο κ.Ροϊδης να ψέλνουν στις εκκλησίες σας κι εσείς οι πιστοί να είστε χεβιμεταλλάδες.
    Για του λόγου το αληθές:

    Mongolia celebrates Orthodox ChristmasChristmas divine services were celebrated at the Orthodox parish of the Life-Giving Trinity in Ulan Bator. On the night from the 6th to the 7th of January …
    http://www.orthodox.cn/news/20060111mongolia_en.htm – 5k – Προσωρινά αποθηκευμένη – Παρόμοιες σελίδες

  28. Ο/Η pol gt λέει:

    Φίλοι μου, δεν ξέρω κατά πόσο είστε ικανοποιημένοι με την απάντηση Λασκαράτου. Βεβαίως αυτά που μου γράφει ως απάντηση είναι λόγια χιλιοειπωμένα. Καθόλου άγνωστα. Τον ζήλο που τρέφετε κατά της Εκκλησίας, τον έτρεφα κάποτε και ο ίδιος. Το μονοπάτι που περπατάτε, το περπάτησα και ο ίδιος. Έχω επίγνωση της κατάστασης. Δεν με αφορά όμως ούτε στο ελάχιστο η πολεμική σας κατά της Εκκλησίας.

    Εγώ στάθηκα σε άλλο σημείο με την αναφορά μου σε προηγούμενο μήνυμα. Δυστυχώς φάνηκε άκαρπη η προσπάθειά μου, απ’ ότι αντιλαμβάνομε, μα δεν πειράζει.

    Ορισμένες φορές πρέπει η ψυχή να παράγει κάποιες ιδιαίτερες ευαισθησίες, για να οδηγήσει τον νου να αντιληφθεί και να επεξεργαστεί κάποια δεδομένα, κάποιες καταστάσεις.

    Να είστε καλά!

    Φιλικά
    πολ

  29. Ο/Η Zorba The Greek λέει:

    Αν είναι δυνατόν… Ακόμα να μάθουν ορισμένοι να μην χωρίζουν (και ξεχωρίζουν) τους ανθρώπους σύμφωνα με τα θρησκευτικά τους πιστεύω ή τις άθεϊστικές πεποιθήσεις τους; Όπως συμφωνούμε όλοι, το θρησκευτικό αίσθημα, είναι μία βαθύτατα προσωπική υπόθεση. Η θρησκεία δεν είναι είδος προς διαφήμιση, ούτε προς πώληση όπως κάποιοι, εντός και εκτός ιερατείου, πιστεύουν. Όπως είδος προς διαφήμιση δεν είναι και ο αθεϊσμός, που κάποιοι τον λαμβάνουν ως επάγγελμα. Επαγγελματίες θρησκευόμενοι και άθεοι (αυτά για κάτι παράξενους τύπους των δύο άκρων της Βουλής, βλ. τροφαντούς ακροδεξιούς καναλάρχες κ’ ψευτοαριστερίζοντες δισεκατομμυρίουχους) μόνο ειρωνικό γέλιο και αηδία προκαλούν.

    Γιατί ενοχλούνται κάποιοι όταν αποκαλύπτονται τρανταχτά σκάνδαλα της εκκλησίας; Δεν είναι η εκκλησία, στην ουσία, ένας κοινωνικός θεσμός; Ως τέτοιος λοιπόν θεσμός και σκάνδαλα θα έχει και βρωμιές και δυσωδίες, που πρέπει να αποκαλύπτονται, όχι να κουκουλώνονται. Δεν μπορούν ορισμένοι να θέλουν την προβολή από τα μίντια, αλλά όταν έρθει η στιγμή αποκάλυψης σκανδάλων να λένε «μακριά απ’ τον κ… μου, κι’ όπου θέλει ας μπεί». Μην τα θέλουν όλα δικά τους. Οι κληρικοί άλλωστε στα ψηλά σκαλοπάτια της ιεραρχίας μόνο ήθος δεν επιδεικνύουν. Αντιθέτως απομακρύνονται συνεχώς από το ποίμνιο τους και καταλήγουν θύματα της αλαζονείας τους και της αδιάκοπης πείνας τους για μεγαλεία και καλοζωϊα.

    Όσο για το ιστολόγιο, φίλε Ροϊδη, μην τους ακούς. Άφες αυτοίς, ου γαρ οίδασι τι ποιούσι.

  30. Ο/Η doctor λέει:

    on 21 Oct 2007 at 4:24 pm29 Zorba The Greek

    Γιατί ενοχλούνται κάποιοι όταν αποκαλύπτονται τρανταχτά σκάνδαλα της εκκλησίας;

    *****

    Διότι η ζωή τους ορίζεται από θέσφατα, δόγματα και άνωθεν αλήθειες.
    Αυτοί δεν μπαίνουν στον κόπο να γίνουν πομποί, είναι μόνο δέκτες.
    Ό,τι πει ο Ύψιστος, ό,τι πει ο Προκαθήμενος, ό,τι πει ο Μητροπολίτης.
    Αυτό με μία λέξη ονομάζεται ΠΟΙΜΝΙΟ.

    doctor

  31. Ο/Η pol gt λέει:

    Ας το πω με άλλα λόγια ελπίζοντας τη φορά αυτή να γίνω κατανοητός. Κατ’ αρχήν, η αναφορά μου δεν είναι καθ’ όλα εχθρική προς τον Ροϊδη και τους συνεργάτες του. Αλλού εστιάζω την προσοχή μου. Η παιδεραστία είναι ένα πρόβλημα όλων μας διότι τα παιδιά τους μόνους που έχουν για να τα προστατέψουν από αυτά τα μικρόβια-καθάρματα τους παιδεραστές, είμαστε εμείς. Εάν λοιπόν, εμείς χρησιμοποιούμε το ευαίσθητο αυτό ζήτημα για οποιονδήποτε άλλο λόγο, περιορίζοντάς το και όχι βάζοντάς το εμπρός μας ως ένα κοινό πρόβλημα όλων μας, περιορίζουμε έτσι και τις δυνατότητες αντιμετώπισης του.

    Εάν συνεχίσουμε να είμαστε διασπασμένοι απέναντι του προβλήματος αυτού, κάνοντας οποιαδήποτε άλλη χρήση παρά να βρεθούμε όλοι αντιμέτωποι απέναντί του, αυτό θα διευρύνεται. Η παιδική ηλικία μας έχει ανάγκη. Δεν είναι φρόνιμο να χρησιμοποιούμε την πληγή αυτή, το καρκίνωμα αυτό, προς ικανοποίηση ιδεολογικών και πρακτικών θέσεων μας απέναντι σε κάποιους θεσμούς ή πρόσωπα. Ο εχθρός είναι ένας. Ο εχθρός της παιδικής ηλικίας, οι παιδεραστές, είναι ένας. Απέναντί του ας ευαισθητοποιήσουμε την προσοχή μας και όχι να εξειδικεύομαι αυτόν σε περιορισμένη κλίμακα.

    Τα δεδομένα είναι συνθληπτικά. Από δεκαετίες τώρα, δραστηριοποιούνται παιδεραστικές οργανώσεις με την μορφή σωματίων και αποκορύφωμα την προσπάθεια δημιουργίας πολιτικού σχηματισμού στη βουλή της Ολλανδίας. Τι άλλο πρέπει να γίνει δηλαδή για να καταλάβουμε το μέγεθος του προβλήματος;

    Προσωπικά δεν αναγνωρίζω καμία δημοκρατία καθώς εμφανίζονται τέτοιου είδους φαινόμενα και η ελευθερία έκφρασης καταντά απάτη και καταχρηστική από αυτούς τους κύκλους.

    Η ευθύνη είναι όλων μας.

    Αυτά κι ας μου επιτραπεί να μην παρέμβω ξανά στη συζήτηση.

    Ευχαριστώ.

    Φιλικά
    πολ

  32. Ο/Η Γιωργος λέει:

    Βρε παιδια, συγνωμη για την παρεμβαση, αλλα εχω μια
    απορια:
    Ο «κυριος» αυτος, που ακολουθει τον αρχιεπισκοπο
    στο Μαιαμι και εμφανιζεται συνηθως «ασκεπης» στο
    πλευρο του, ο Θεοκλητος δεν ειναι?
    Αυτος δεν ηταν…που προετρεπε τον αλλο «κυριο»
    τηλεφωνικως…να μη χρησιμοποιει κερι?

  33. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Γιώργο αδικείς τον κ.αρχιεπίσκοπο.
    Ο Θεόκλητος δεν είναι ο δεσπότης (Αττικής Παντελεήμων) που δεν τοποθετούσε τα κεριά αποκλειστικά στα μανουάλια. Ο κ.Θεόκλητος, δανειστής της Αντωνίας Ηλία (για λόγους φιλανθρωπίας), κατηγορήθηκε από κοινού με τον γραμματέα του κ.Παρασκευαϊδη αρχιμανδρίτη Κουλουσούσα (τώρα άλλαξε ονοματεπώνυμο και πέταξε τα ράσα) για κάποια γεγονότα σε κάποιο μπαρ των Τρικάλων. Εμύνησε τους κατηγόρους του πρώην μητροπολίτη Κωνσταντίνο Θεσσαλιώτιδος και πρώην Αττικής Νικόδημο και δικαιώθηκε. Αποκαλύφθηκε όμως πως αναγκάστηκε να δηλώσει ψέμματα πως κατοικεί στον Πειραιά ώστε η δίκη να γίνει εκεί. Ως φίλος του Γιοσάκη τον οποίο προωθούσε για γραμματέα της Ι.Συνόδου, αλλά και ως φίλος και της Τόνιας Ηλία, κατηγορείται από τους κακόπιστους πως η σύνθεση του δικαστηρίου ήταν στημένη. Πράγματι η έδρα κατηγορήθηκε από τους προϊσταμένους της για ανάμιξη στο παραδικαστικό. Η υπόθεση εκκρεμεί (φοβάμαι για πάρα πολύ) στην Δικαιοσύνη. Ο κ.Θεόκλητος παραιτήθηκε, πήρε τον τίτλο του Βρεσθένης και όταν ο κ.Παρασκευαϊδης προσπάθησε να τον ξαναβολέψει στην μητρόπολη Καλαμάτας, οι εθνικόφρονες πιστοί ξεσηκώθηκαν. ΟΛΟΙ οι καλοί πιστοί ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ, αλλά κάνουν πως δεν γνωρίζουν. ο κ.Γιανναράς είχε γράψει κάμποσα εύγγλωτα περί του κ.Κουλουσούσα. Ο Θεόκλητος είναι καλός και άγιος για συνοδός του αρχιεπισκόπου, αλλά όχι και για δεσπότης μας. Τα ίδια συνέβησαν όταν προσπάθησαν να τον βολέψουν στην Κόρινθο. Οι τηλεδημοσιογράφοι τα ξέρουν αυτά αλλά δίνουν ρεσιτάλ υποκρισίας.
    Δια του λόγου το αληθές βλ.Καθημερινή:

    news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_08/04/2005_139935 – 52k –

    EΛΛAΔA Hμερομηνία δημοσίευσης: 08-04-05

    Παραπομπή ζεύγους δικαστών
    Για «υπηρεσιακή ανεπάρκεια» και με φόντο υποθέσεις ενδιαφέροντος αρχιμανδρίτη Γιοσάκη
    Tης Eυας Kαραμανωλη

    Aκόμη δύο ονόματα προστέθηκαν χθες στη μακρά λίστα των δικαστών, οι οποίοι φέρεται ότι εμπλέκονται σε παραδικαστικά κυκλώματα και ελέγχονται πειθαρχικά.

    Πρόκειται για το συζυγικό ζεύγος προέδρων Πρωτοδικών κ. Nικολάου Ποταμιάνου και Γεωργίας Λαμπροπούλου, οι οποίοι υπηρετούσαν στην δικαστική περιφέρεια Πειραιώς και από χθες έχουν παραπεμφθεί από τον πρόεδρο του Aρείου Πάγου κ. Γ. Kάπο στην Oλομέλεια του Aνωτάτου Δικαστηρίου με το ερώτημα της οριστικής απόλυσης. Aμφότεροι παραπέμπονται για «υπηρεσιακή ανεπάρκεια» και για «ανεπάρκεια ήθους που προσβάλλει βαναύσως το κύρος της Δικαιοσύνης και τους καθιστά μη χρήσιμους στην υπηρεσία», ενώ όπως προκύπτει από το κατηγορητήριο, το ζεύγος των δικαστών ήταν υποχείριο του προφυλακισμένου αρχιμανδρίτη Iάκωβου Γιοσάκη. Συγκεκριμένα φέρεται ότι το διάστημα που υπηρετούσαν στο Πρωτοδικείο Πειραιώς ενεπλάκησαν σε υποθέσεις του Γιοσάκη, φρόντιζαν να είναι σε δικασίμους κατά τις οποίες εκδικάζονταν υποθέσεις του και μεριμνούσαν να εκδίδονται θετικές για τον αρχιμανδρίτη δικαστικές αποφάσεις. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την κατηγορία, ο Nίκος Ποταμιάνος συνδεόταν από το 1997 με τον Γιοσάκη και «τον διευκόλυνε επανειλημμένα στις ανήθικες επιδιώξεις του για την εξόντωση των αντιδίκων του, καθώς και των αντιδίκων προσώπων του φιλικού του περιβάλλοντος. Eτσι, ο Γιοσάκης επιδιώκοντας ανήθικες συμμαχίες με δικαστές, ώστε να μεταβάλει τη δικαστική λειτουργία σε όπλο εκμηδενίσεως των αντιπάλων του, βρήκε αναταπόκριση στον τότε πρόεδρο Πρωτοδικών Πειραιώς N. Ποταμιάνο». O τελευταίος κατά την κατηγορία όρισε συντομη δικάσιμο για τη συντηρητική κατάσχεση κατά των Mαρσέλλου και Xαραλάμπους και έδωσε προσωρινή διαταγή». Στο κατηγορητήριο πάντως μαζί με τον Γιοσάκη αναφέρεται και ο μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος Kουμαριανός, ο οποίος ακολουθώντας τις συμβουλές και τις «γνωριμίες» του Γιοσάκη κατέθεσε αίτηση συντηρητικής κατάσχεσης κατά του τέως μητροπολίτη Aττικής Nικόδημου.

    Oσον αφορά τη σύζυγο του Ποταμιάνου και επίσης πρόεδρο Πρωτοδικών κ. Γεωργία Λαμπροπούλου στο κατηγορητήριο αναφέρεται ότι «γνωρισθείσα μέσω του συζύγου της με τον κινούντα δεκάδα και πλέον ποινικών και πολιτικών υποθέσεων, τον αρχιμανδρίτη Γιοσάκη, απέβαλε τελείως τον χαρακτήρα του αμερόληπτου δικαστού και μετεβλήθη σε δικαστή-σύμμαχό του στους δικαστικούς του αγώνες».

    Στο μεταξύ χθες με ανακοίνωσή της η Eνωση Eισαγγελέων Eλλάδος στηρίζει τον θεσμό του αυτοδιοίκητου της Δικαιοσύνης, ενώ απευθύνει και έκκληση στα αρμόδια όργανα «να επανεξεταστεί το ζήτημα των αθρόων μεταθέσεων δικαστικών λειτουργών. Tο θέμα θα συζητηθεί σε έκτακτη γενική συνέλευση της Eνωσης Δικαστών και Eισαγγελέων αύριο μεσημέρι σε κεντρικό ξενοδοχείο της Aθήνας.

  34. Ο/Η Γιωργος λέει:

    Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση, τα ειχα μπερδρψει.
    Παντως η γενικωτερη εικονα των αρχιερεων δεν
    ειναι και οτι καλυτερο, ιερη παιδεραστια, ιερη ανωμαλια,
    χρυσαφια, χλιδατη ζωη, μερσεντες, μπραβοι…

  35. Παράθεμα: Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Στ’) « Ροΐδη Εμμονες

  36. Παράθεμα: Ο Σέρβος πατριάρχης και ο σέρβικος εθνικισμός « Ροΐδη Εμμονές

  37. Παράθεμα: Ποτ πουρί Ιερής Παιδεραστίας « Ροΐδη Εμμονές

  38. Παράθεμα: (πέθανε) Ο εθνικιστής Σέρβος πατριάρχης [2] « Ροΐδη Εμμονές

  39. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://roides.wordpress.com/2010/01/31/31jan10/

    Τρεις Ιεράρχαι εις λιτανείαν (του Βώλου) – [2]
    31/01/2010 από Po
    Ο τρίτος της Σύναξης του Βώλου που συκοφαντήθηκε βαρύτερα όλων είναι ο Σέρβος πατριώτης Πανιερότατος Βρανίων Παχώμιος, ο οποίος έχει υποδεχθεί τον εκπρόσωπο της «Δημοκρατίας της Μακεδονίας», όπως την αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της σερβικής Εκκλησίας.

    Αθωώθηκε λοιπόν ο άγιος Παχώμιος, πηγαίνει με τους αγίους Θεόκλητο Βρεσθένης κι τ.Πειραιώς Καλλίνικο στο Βώλο για λιτανεία, προσκεκλημένοι του πανάγιου Ιγνάτιου, διαδόχου του Χουντόδουλου

    αλλά

    η σερβική Εκκλησία κατηγορείται για κουκούλωμα του πανσέμνου Παχωμίου, μέσω μιας ισχυρής συμμαχίας με δικαστές και πολιτικούς. Ο ίδιος ο νέος πατριάρχης ο πάνσεπτος Ειρηναίος, διάδοχος του πανάθλιου Τρισμάκαρος Παύλου συνεχίζει την πολιτική του κουκουλώματος, ακόμη κι όταν κληρικοί κατηγορούν τον άγιο Παχώμιο.
    Ο ιερέας Γκόραν Άρσικ ομολογεί πως ήταν αφελής να πιστέψει πως η Εκκλησία δεν θα κάλυπτε τον παιδεραστή.

    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=1433

    Article
    Serbian Church Accused Of Sex Abuse Cover-up
    Author: Ivan Angelovski

    Date Published: 11/1/2010

    Publication: Eurasia Review

    A powerful alliance of Orthodox clergy, judicial officials and politicians may have succeeded in shielding clerical child abusers from justice.

    When Father Goran Arsic was finally asked to testify before a commission investigating allegations that a bishop had sexually abused children, he had high hopes the church would confront the scandal head-on.

    Until now, even the existence of the specially-convened commission, let alone its findings, has remained a closely-guarded secret. That the commission was led by the recently-enthroned Patriarch has also been kept from the public.

    Fr Arsic says the church commission was formed in early 2003 to examine accusations against Bishop Pahomije, who was then – and still is – head of the Vranje diocese.

    Fr Arsic had been waiting anxiously to find out how the church would handle the scandal. Finally, the then Bishop Irinej, now Patriarch of the Serbian Orthodox Church, telephoned.

    “Thank you bishop… I’ve been waiting for this for months.” Fr Arsic recalls telling the Patriarch, on hearing the news he would testify before the commission.

    During the same phone call, the then bishop revealed he himself had been elected by the synod council to lead the investigation. Two other high-ranking clergymen were also appointed to serve alongside Patriarch Irinej on the commission.

    Fr Arsic, who was then a priest in the southern Serbian town of Vranje, was well aware of the allegations. Three local teenagers had previously come to him – and other priests and nuns – claiming that Bishop Pahomije had sexually abused them.

    In the course of the police investigation into the three boys’ allegations, several other underage boys also claimed to have been similarly abused by Bishop Pahamije.

    But if Fr Arsic thought the church was serious about investigating allegations of clerics abusing children, he was in for a big disappointment.

    When he, two church deacons and one of Pahomije’s alleged victims met the now Patriarch Irinej in Nis, Fr Arsic soon realised they had been summoned to receive a lecture, rather than be heard.

    Patriarch Irinej was angry with Fr Arsic – and the three teenagers – because they had previously discussed the allegations with the local media.

    ‘Naïve as sheep’

    “Instead of us talking to him, he talked to us,” Father Arsic says of the meeting with the then Bishop Irinej. “It became clear that everyone in the church already knew [of child abuse] but was keeping quiet. Only we were naïve as sheep, believing in the purity of our church leaders.”

    Η ενδιαφέρουσα συνέχεια και εδώ, από όπου προκύπτουν πολλές ακόμη σκανδαλώδεις συγκλύψεις αντριχιαστικών παιδεραστιών Σέρβων κληρικών, που δείχνουν τη διαφθορά της σερβικής Εκκλησίας:

    http://www.eurasiareview.com/201011019379/serbian-church-accused-of-sex-abuse-cover-up.html

    Επίσης σερβικό βίντεο για τον Ιερό Παχώμιο, τον φίλο του πανιερότατου μητροπολίτη Βώλου Ιγνατίου

  40. Παράθεμα: Αποκαλυπτήρια Πατριαρχείου Οικουμένης (υποκατάστημα Χρυσοβαλάντου) « Ροΐδη Εμμονές

  41. Παράθεμα: Περι θρησκευτικής ιθικής « Απελευθέρωση απο τα δεσμά.

  42. Παράθεμα: Ιερή Παιδεραστία, η παράδοση συνεχίζεται (μέρος Ε) « Ροΐδη Εμμονές

  43. Παράθεμα: Σέρβοι Φιλέλληνες .. | AntiChainLetter

  44. Παράθεμα: Paisios kai Kalymnos « Paisios Scandal

  45. Παράθεμα: Βροχή από ιερές παιδεραστίες | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  46. Παράθεμα: Βροχή από ιερές παιδεραστίες | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  47. Παράθεμα: Λειτουργία Κυριακής: Ο Σεραφείμ μόνον κατά Καθολικών παιδεραστών (οι Ορθόδοξοι είναι αλλιώς) | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  48. Παράθεμα: Η Χριστιανική Παιδεραστία συνεχίζεται: τουλάχιστον 1.000 παιδιά κακοποιήθηκαν σεξουαλικά από ιερείς | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  49. Παράθεμα: Ιερή Παιδεραστία: Ιερέας βίαζε την 9χρονη κόρη της ερωμένης του [η Παράδοση Αιώνων συνεχίζεται…] | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  50. Παράθεμα: «Μα, παπάς άνθρωπος;» | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.