Ο Μητροπολίτης Δωδώνης είναι σύμφωνος με το μισογυνισμό της Ορθόδοξης Εκκλησίας

[Γιατί αγνοείται τόσο υποκριτικά αυτή η πραγματικότητα;]

«Υπατία», του Odoardo Tabacchi (1874). Η Ορθοδοξία έχει αγιοποιήσει τον πατριάρχη Κύριλλο, ηθικό αυτουργό της κατακρεούργησης της γυναίκας που τόλμησε να ασχοληθεί με Φιλοσοφία, Αστρονομία και Μαθηματικά («…ἀποδύσαντές τε τὴν ἐσθῆτα ὀστράκοις ἀνεῖλον· καὶ μεληδὸν διασπάσαντες͵ ἐπὶ τὸν καλούμενον Κιναρῶνα τὰ μέλη συνάραντες πυρὶ κατηνάλωσαν. Τοῦτο οὐ μικρὸν μῶμον Κυρίλλῳ καὶ τῇ Ἀλεξανδρέων ἐκκλησίᾳ εἰργάσατο…». (Σωκράτης ο Σχολαστικός- Ορθόδοξος εκκλησιαστικός ιστορικός). Ο πατριάρχης Κύριλλος δεν αποδοκίμασε τους βασανιστές και δολοφόνους καλόγερούς του και η Εκκλησία παραμένει αμετανόητη αφού δεν έχει ζητήσει ακόμη συγνώμη για το έγκλημα που επιδοκίμασε με την αγιοποίηση του βασικού ενόχου του.

του Αναγνώστη Λασκαράτου

«Απίστευτο παραλήρημα από μητροπολίτη: “Δεν κάθεται μια γυναίκα να βιάζεται χωρίς να το θέλει”» (“Κουτί Πανδώρας”-02/09/2022, 09:04). Δεν είναι η πρώτη φορά που χτυπά ο μητροπολίτης Δωδώνης, πρώην μητροπολίτης Ζακύνθου, πρώην βοηθός Επίσκοπος Δωδώνης και ηγούμενος των οικοπέδων της Μ.Πεντέλης (βλ. «Γιατί να μην χαίρει υπόληψης η Χρυσή Αυγή;»). Ο Μητροπολίτης αντιπολιτευόταν τον Χριστόδουλο (όμως για λόγους που έχουν σχέση με τις ενδοεκκλησιαστικές διαμάχες των ιερών φατριών). Στα πλαίσια αυτού του πολέμου είχε σπάσει την Ομερτά και υπήρξε αποκαλυπτικότατος για τον ευσεβέστατο Οφφικιάλιο της Ορθόδοξης Εκκλησίας Γρηγόρη Μιχαλόπουλο, καταδικασμένο για εκβιασμούς επιχειρηματιών και εκδότη της ακροδεξιάς αποκρυφιστικής «Ελεύθερης Ώρας» και για τους ευάλωτους μητροπολίτες τους οποίους απειλούσε με δημοσιεύματα και κάποια στιγμή (όλως περιέργως) τους επαινούσε («..Χθες ο κ. Χρυσόστομος, μία ημέρα μετά την κατάθεσή του στον εισαγγελέα, μιλώντας στους δημοσιογράφους τόνισε, μεταξύ των άλλων, ότι «από τους 80 Μητροπολίτες έχουν εκβιαστεί οι 180 και πως αν δεν μιλήσουν θεωρούνται ύποπτοι». Ακόμη ο κ. Χρυσόστομος είπε ότι όλοι οι Πατριάρχες έχουν εκβιαστεί…Ποιος από σας δεν ξέρει ότι τη μια μέρα έγραφε ελεεινολογήματα και την άλλη υπέρ’…» [«Εκβιάστηκαν και Πατριάρχες»-Μπαΐλης ΠάνοςΤΑ ΝΕΑ 5 Φεβρουαρίου 2003 | 00:00-Βλ. και «Το σάπιο ιερό βασίλειο της Δανιμαρκίας [2]Γρηγόρη Μιχαλόπουλου  (Ομολογητή), άνθη ευλαβείας»].

Υπάρχουν όμως και πολλά ερωτήματα για τον Πανιερότατο, την απάντηση των οποίων θα γνωρίζουν άριστα οι Ιεράρχες και ιδιαίτερα ο φίλος του ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος. Η αγιότητα του Χρυσόστομου προκαλεί τον φθόνο του πρώην Αρχιεπισκόπου Αμερικής Σπυρίδωνα, που μεταφέρει στην προσωπική του ιστοδελίδα (archbishopspyridon.gr) εχθρικά δημοσιεύματα: «Ζακύνθου (Πρ. Δωδώνης) Χρυσόστομος – Πάτμος «Το σκάνδαλο με το οικόπεδο-βίλα, η προσπάθεια να «πνιγεί» το θέμα από τα ΜΜΕ…». Παραπέμπω επίσης σε δυο παλιότερα ποστ μου, σε μια είδηση που δεν πήρε καμία έκταση και δεν απαντήθηκε ποτέ και σε ένα πολύ ασυνήθιστο για τον «Ριζοσπάστη» σχόλιο, που αφορά την Αυτού Πανιερότητα:

A. «Μια ερώτηση του ευσεβή βουλευτή Νικολόπουλου αγγίζει την Εκκλησία-Γεμάτη σαφέστατα υπονοούμενα δημιουργεί ερωτηματικά»: «…Ερώτηση Νικολόπουλου στη Βουλή για την πολύκροτη υπόθεση εμπορίας ναρκωτικών στην Ζάκυνθο»-Κουτί Πανδώρας, 12.7.2017. Ερώτηση στον υπουργό Δικαιοσύνης, Σταύρο Κοντονή, αναφορικά με τη «θαμμένη» υπόθεση εμπορίας ναρκωτικών στη Ζάκυνθο κατέθεσε ο ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος, ρωτώντας να μάθει την πορεία της δικαστικής έρευνας για το ζήτημα που φέρεται να εμπλέκονται στελέχη του Λιμενικού, της Αστυνομίας και της Εκκλησίας. Θέμα: “Ποια είναι η χρονική πορεία της μεγάλης υπόθεσης ναρκωτικών με εμπλοκή και στελεχών των τοπικών αρχών (λιμενικό, αστυνομία, εκκλησία) που αποκαλύφθηκε το 2011 στην περιοχή της Ζακύνθου;”…»).

B. Mια αποκάλυψη σε βάρος του παλιού του προστάτη, του χουντικού Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, που δεν σχολίασε κανείς: «Τι θα δούμε πίσω από εκκλησιαστικές κλειδαριές, αν δεν μπει σωστά η «πετσέτα» (!)Μια χυδαία ομολογία και προτροπή του Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, όπως την μετέφερε ο δεσπότης Δωδώνης». «…έδωσε συνέντευξη σε πρώην κομμουνιστή δημοσιογράφο(«Ο Χρυσόστομος στον Δανίκα»e-Πρ.Θέμα, 05/02/2022, 08:26), πάνω στην οποία θα μπορούσαν να γίνουν πάρα πολλά σχόλια, λόγω του σουρρεαλιστικού της περιεχομένου…. “Ακουσε ρε”, έλεγε ο Σεραφείμ, “πάρε όποια πουτάνα από τον Πειραιά θέλεις και όποιον πούστη θέλεις. Αλλά να βάλεις την πετσέτα στην κλειδαριά. Τότε να κάνεις ό,τι γουστάρεις, αρκεί να μη σκανδαλίσεις”….»!).

Γ. «Το σκάνδαλο με τους «νονούς» της Ζακύνθου και η παραίτηση Χρυσοστόμου-Όλο το παρασκήνιο». «Η παραίτησή του έρχεται εν μέσω των γνωστών σκανδάλων με τις εγκληματικές οργανώσεις που πουλούσαν προστασία και εμπορεύονταν ναρκωτικά και η οποία ταλανίζει την κοινωνία της Ζακύνθου. Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέρος των κατοίκων του νησιού συζητούσε μήνες τώρα τη σχέση που είχαν κάποιοι εκ των κατηγορούμενων κακοποιών με τον  κ. Χρυσόστομο.…» (thebest23/08/2011, 12:59).

Δ. Ριζοσπάστης (σελ.4-ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ-17 Σεπτέμβρη 2004): » «Φύγε από δω «μωρή»!» “Αντιγράφουμε από τη χτεσινή «Ελευθεροτυπία» με την υπογραφή Θ. Τσ.: «Ενα επεισόδιο μεταξύ ιεραρχών με αυτήκοο μάρτυρα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κ. Στεφανόπουλο έγινε μετά την κηδεία του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρου Ζ΄. Πρωταγωνιστές, οι μητροπολίτες Ζακύνθου Χρυσόστομος και Ιωαννουπόλεως (Γιοχάνεσμπουργκ) Σεραφείμ. Η κόντρα έγινε στη διάρκεια του καφέ που προσφέρεται ως είθισται μετά τις κηδείες. Ο Ζακύνθου πήγαινε να πάρει δύο καρέκλες για τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο και τον μητροπολίτη Κιτίου. Ο μητροπολίτης Γιοχάνεσμπουργκ αντέδρασε λέγοντας ότι «δεν είναι Ζάκυνθος εδώ». Οσα ακολούθησαν τα άκουσαν λίγοι, μεταξύ των οποίων και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας: «Φύγε από εδώ «μωρή»…»! Οι φράσεις ακούστηκαν στη διπλανή αίθουσα, στην οποία βρίσκονταν πατριάρχες, υπουργοί και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Το επεισόδιο συνεχίστηκε και λίγο αργότερα όταν οι δύο ιεράρχες συναντήθηκαν και πάλι. Εκεί ακολούθησε ο δεύτερος γύρος…». Τα σχόλια περιττεύουν».

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ

«Ο μισογυνισμός της Ορθοδοξίας» (ΤΟ ΒΗΜΑ-Χρ.Γεωργίου24 Νοεμβρίου 2008, 23:07 Ενημερώθηκε: 20 Αυγούστου 2000, 00:00) «ακόμη και σήμερα η Εκκλησία δεν αναγνωρίζει σ» αυτές την απαιτούμενη ηθική υπόσταση να ιερουργούν ούτε να εισέρχονται στο Ιερό του ναού ή στο Αγιον Ορος… Στις Προς Εφεσίους και Κορινθίους Επιστολές ο Απόστολος Παύλος είναι αποκαλυπτικός για τις μισογυνικές αντιλήψεις του: «… να υποτάσσεσθε εις τους ιδίους σας άνδρας, σαν να κάνετε την υποταγήν σας αυτήν προς τον Κύριον, ο οποίος παραγγέλλει και ζητεί να υποτάσσονται αι γυναίκες εις τους άνδρας των» και σε άλλο εδάφιο «… ο μεν άνδρας… επλάσθη εξ αρχής ως ο κύριος εκπρόσωπος της κυριαρχίας του Θεού επί της Γης και είναι διά τούτο περισσότερον από την γυναίκα εικών και δόξα του Θεού. Η γυναίκα δε ως το εξαιρετικότερον από τα άλλα κτίσματα, που έχει υπό την εξουσίαν ο άνδρας, είναι δόξα του ανδρός. Πράγματι δε ο άνδρας είναι υπεροχότερος από την γυναίκα, διότι δεν έγινε ο άνδρας από την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα έγινεν από τον άνδρα. Και επί πλέον δεν εκτίσθη ο άνδρας διά να βοηθή την γυναίκα, αλλ’ η γυναίκα επλάσθη προς χάριν και βοήθειαν του ανδρός»….. Δεν επιτρέπει στους αρχιερείς να παντρεύονται, για να μην σκανδαλίζονται από… γυναικείες επιρροές (ΣΗΜ.λ.: από ανδρικές και παιδικές επιρροές δεν υπάρχει ζήτημα;). Στον ναό, τους άνδρες τους τοποθετεί στα δεξιά και τις γυναίκες στα αριστερά (δηλαδή οι… κακοί εξ ευωνύμων;). Ακόμη και το κοριτσάκι-βρέφος το θεωρεί δυνητικά ανήθικο εκ γενετής, μια που ο παπάς το ευλογεί έξω από το Ιερό όταν σαραντίζει, ενώ το αγοράκι μέσα…».


Barbara Harris (+2020). Η πρώτη γυναίκα Επίσκοπος της Αγγλικανικής Εκκλησίας

«Ο Μητροπολίτης Κοζάνης προκαλεί εδώ και χρόνια, χωρίς να ελέγχεται από κανέναν αρμόδιο». «….χθεσινό δημοσίευμα,της Εφ.τ.Συντακτών (Κορίνα Βασιλοπούλου, «Ράψτε το»), το οποίο λέει τα πράγματα όπως είναι, χωρίς τα γνωστά στρογγυλέματα της συμβιβασμένης δημοσιογραφίας: «… Ο μητροπολίτης Κοζάνης Παύλος,….Βγήκε χθες ο «άγιος άνθρωπος» να ξεπλύνει από άμβωνος τον γυναικοκτόνο της Κρήτης, κατηγόρησε ουσιαστικά το θύμα πως «τα ήθελε και τα έπαθε», τα έβαλε με τον όρο «γυναικοκτονία» και παρότρυνε τις γυναίκες να κρατούν το στόμα τους κλειστό. Πέφτει κανείς από τα σύννεφα; Σίγουρα όχι. Η Εκκλησία μάς έχει συνηθίσει στο να πρωτοστατεί στις προσπάθειες για κοινωνική οπισθοδρόμηση. Με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις, οι εκπρόσωποί της ανοίγουν το δικό τους στόμα για να υπερασπιστούν ό,τι πιο σκοτεινό και αντιδραστικό, είτε πρόκειται για τη θέση της γυναίκας είτε για την παιδεία είτε για την επιστήμη. Από πέρσι που ξέσπασε η πανδημία, ο ρόλος της Εκκλησίας είναι επιεικώς επικίνδυνος…».

«Χριστοδούλου το ανάγνωσμα-β» «Δεύτερη ελλείψει τρίτου». Χρόνια τώρα, ο κ. Χριστόδουλος βάλλει συστηματικά κατά του φεμινιστικού κινδύνου και ευαγγελίζεται τον επανεγκλεισμό των γυναικών στο σπίτι, σε ρόλο σαφώς εξαρτημένο από τις βουλές του συζύγου τους. «Η χειραφετημένη γυναίκα δύσκολα συμμαζεύεται», γράφει κάπου επιγραμματικά ο ιεράρχης. .. η εργασία των γυναικών καταγγέλλεται από τον κ. Χριστόδουλο …»Πιστεύομε, μαζί με τη θρησκεία μας, πως ο άνδρας έχει μεν την πρώτη θέση, αλλ’ ότι και η γυναίκα έχει την δεύτερη. (…) «κάτω από τις φεμινιστικές τάσεις η γυναίκα έγινε ολιγώτερο γυναίκα…. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η γυναίκα όχι μόνον αρνείται στον άνδρα τον πρώτο λόγο στα θέματα του σπιτιού, όχι μόνον τον συναγωνίζεται σ’ όλα τα πεδία, αλλά και έχει εγκαταλείψει την οικιακή ενασχόληση σαν υποτιμητική γι’ αυτήν, …». (Ελευθεροτυπία, 24/5/1998).

«Μητροπολίτης Σεραφείμ: Μοχθηρές οι γυναίκες». «…οι γκέι (σημ.Λ.: εξαιρούνται οι gay μητροπολίτες) συνδυάζουν τον δυναμισμό των ανδρών και την μοχθηρία των γυναικών και για αυτό δεν έχουν ηθικές αναστολές και μεταφυσικά ιδεώδη» (Athens Voice-10.12.2013, 17:22). 

This entry was posted in IERES_ATAXIES, Ieres_Ependyseis, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

10 Responses to Ο Μητροπολίτης Δωδώνης είναι σύμφωνος με το μισογυνισμό της Ορθόδοξης Εκκλησίας

  1. Παράθεμα: Ο Μητροπολίτης Δωδώνης είναι σύμφωνος με το μισογυνισμό της Ορθόδοξης Εκκλησίας — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Δωδώνης ως εργαλείο τυφλής και παράλογης Αντιπολίτευσης στην λογοκριτική εφημερίδα Αυγή

    Είναι γνωστό πως και τα 3 κόμματα της Αριστεράς στη Βουλή (ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, κόμμα Βαρουφάκη) καταψήφισαν τον υποχρεωτικό εμβολιασμό γιατρών και νοσοκόμων στα κρατικά Νοσοκομεία.

    Η Αυγή το ξεχνά και υποτιμά τη νοημοσύνη των αναγνωστών της (αν υποθέσουμε πως έχει αναγνώστες πέρα από τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που την αγοράζουν υποχρεωτικά), υιοθετώντας μια σωστή πρόταση του Δωδώνης, που όμως έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα όσα ο ΣΥΡΙΖΑ και η εφημερίδα του υποστηρίζουν για την υποχρεωτικότητα των εμβολιασμών:

    https://www.avgi.gr/koinonia/404682_hastoyki-stin-kybernitiki-anemelia

    Μητροπολίτης Δωδώνης / «Χαστούκι» στην κυβερνητική ανεμελιά
    ΚΟΙΝΩΝΙΑ 1’
    04.01.22 09:56
    Αυγή Newsroom


    ΜΠΟΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – eurokinissi

    «Η Εκκλησία δεν μπορεί να είναι αυστηρή τη στιγμή που το κράτος είναι επιεικές» είπε ο Μητροπολίτης αφήνοντας αιχμές για την κυβερνητική αναλγησία

    Με αιχμές ενάντια στο κυβερνητικό αλαλούμ στην διαχείριση κορωνοϊό, μίλησε ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος. Ο Μητροπολίτης παραδέχεται ότι στους κύκλους της Εκκλησίας υπάρχουν ιερείς που προτρέπουν πολίτες να μην κάνουν το εμβόλιο, αλλά η κυβέρνηση έχει ευθύνες.

    Ο Μητροπολίτης δεν μάσησε τα λόγια του, «η Εκκλησία δεν μπορεί να είναι αυστηρή τη στιγμή που το κράτος είναι επιεικές».

    Ο Μητροπολίτης άσκησε σκληρή κριτική στην κυβερνητική πολιτική επισημαίνοντας ότι αντιλαμβάνεται ότι κάποια μέτρα δεν είναι «ευχάριστα αλλά αναγκαία» και δεν μπορεί η ευθύνη να μετατοπίζεται πάντα στους άλλους.

    Ο Μητροπολίτης Δωδώνης υπογράμμισε με νόημα οτι θα πρέπει να γίνει υποχρεωτικός ο εμβιολιασμός στους ιερείς λέγοντας ότι «αναγκαστικός υποχρεωτικός εμβολιασμός προς άπαντας τους μισθοδοτούμενους από το κράτος ή από τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου».

  3. Ο/Η Ιερεας Χ. λέει:

    Κάλυψε ο ιερός Ιερώνυμος μητροπολίτη που παρενόχλησε νεαρό;

    06/06/2019

    του Αναγνώστη Λασκαράτου

    Το περιστατικό καταγγέλθηκεπριν ένα χρόνο. Δημοσιεύτηκε στις 24-6-2018 στην κυριακάτικη εφημερίδα «Μπαμ» από τον ίδιο τον εκδότη της κ. Πέτρο Κουσουλό και αναδημοσιεύτηκε την επομένη στον επίσης δικό του ιστότοπο, τον ereportaz.
    ( https://www.ereportaz.gr/ieri-kalypsi-se-roz-skandalo-me-protagonisti-mitropoliti/ )

    Eπακολούθησε σιωπή. Αυτή είναι και η αιτία που δεν το πήραμε τότε ούτε εμείς χαμπάρι. Τώρα όσο κι αν έψαξα μέσω Google δεν βρήκα ούτε απάντηση του Αρχιεπισκόπου ούτε άλλο σχετικό δημοσίευμα. Καθόλου τιμητικό αυτό για το δημόσιο χώρο, αλλά αυτή είναι η κατάσταση αυτής της χρεοκοπημένης χώρας, όπου η Εκκλησία μπορεί να υποκρίνεται, να βρίζει τους ομοφυλόφιλους, να επιτίθεται ή να παρεμποδίζει ώριμες νομοθετικές πρωτοβουλίες για αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που θα βγάλουν έναν αδικημένο κόσμο από το σκοτάδι των κοινωνικών προκαταλήψεων και από το περιθώριο, στο φως.

    Μεταφέρω το δημοσίευμα ως μια ακόμη από τις χιλιάδες αποδείξεις για την πραγματικότητα που επικρατεί στο εσωτερικό της κρατικής Εκκλησίας των φαρισαίων. Είναι σαφέστατο πως δεν πρόκειται για απλή σκανδαλοθηρική υπόθεση, αλλά ότι υπάρχει και ποινική διάσταση, που διευθετήθηκε με τις γνωστές εξωδικαστικές μεθόδους, που ακολουθεί η Εκκλησία:

    «Ιερή κάλυψη σε ροζ σκάνδαλο με πρωταγωνιστή Μητροπολίτη». «Μητροπολίτης της Βορείου Ελλάδος καταγγέλλεται ότι παρέσυρε νεαρό αγόρι στο διαμέρισμά του και…Κάλυψη του σεξουαλικού σκανδάλου από την Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τον κ. Ιερώνυμο «Ο κ. Ιερώνυμος μου ζήτησε να μην το πω στους γονείς του…». Εξαγοράστηκε με… υποτροφία η σιωπή του θύματος.

    (….)

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Γιατί η «Αυγή» κρύβει/δεν σχολιάζει συναντήσεις Ιερώνυμου με Μιχαλολιάκο, Ζαρούλια, Κασιδιάρη;


    «O κλήρος κι ο πιστός Λαός είναι στο πλευρό μας»
    xrysh ayghnp
    Μήνυμα συμπαράστασης Ιερέα που τέλεσε τον αγιασμό στα γραφεία της Χρυσής Αυγής στην Τ.Ο. Αλίμου και το σχόλιο του εκπροσώπου Τύπου, Ηλία Κασιδιάρη


    Μητροπολίτης Δωδώνης: Γιατί να μην χαίρει υπόληψης η Χρυσή Αυγή;


    Μιχαλολιάκος: Είμαστε η σπορά των νικημένων του 1945

    Όταν ο Νίκος Μιχαλολιάκος υμνούσε το Αστραφτερό Σκοτάδι Του Εωσφόρου



    Χαρακτηριστικό εξώφυλλο δίσκου του «Καιάδα». Ο Χριστός κρατά το Ευαγγέλιο με την Πεντάλφα και τον τραγόμορφο Εωσφόρο που υμνεί ο «Αρχηγός» (Δ.Ψαρράς-Εφ.τ.Συντακτών).


    Hotel New Dream: Η φορολογική φωλίτσα του ζεύγους Μιχαλολιάκου
    Είναι ιδιοκτήτες ακινήτων αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, αλλά τα παραχωρούν δωρεάν σε τρίτους αποποιούμενοι κάθε οικονομικό όφελος και στην Εφορία εμφανίζονται ως «βιοπαλαιστές».

    Είναι βασικοί «αιμοδότες» επιχείρησης ΑΕ, χωρίς να εισπράττουν ούτε ένα ευρώ από τα κέρδη της που ξεπερνούν τα 100.000 ευρώ, ενώ προσφέρουν «αμισθί» τις υπηρεσίες τους ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

    Το «ελληνικό δαιμόνιό τους» περιπλέκεται -με το αζημίωτο- με Βορειοηπειρώτες που διαθέτουν εξελληνισμένα ονόματα και οι οποίοι καταβάλλουν διά της τεθλασμένης παχυλά ενοίκια για το ξενοδοχείο – καταφύγιο… φιλήδονων ζευγαριών «New Dream» στην πλατεία Αττικής.

    Αυτά και άλλα «θαυματουργά» συνθέτουν το οικονομικό προφίλ του αρχηγού της Χρυσής Αυγής Νίκου Μιχαλολιάκου και της συζύγου του Ελένης Ζαρούλια, που έχουν ταχθεί στο ύψιστο πατριωτικό καθήκον να «καθαρίσουν την ελληνική φυλή από ξένα μιάσματα» και να οδηγήσουν τον λαό σε μια νέα… εθνική παλιγγενεσία.

    Η κοινή φορολογική τους δήλωση δείχνει ότι πέρυσι «τα έβγαζαν πέρα» με 1.652 ευρώ τον μήνα, καθώς η μεν κ. Ζαρούλια δεν εμφάνισε ούτε ευρώ πραγματικό εισόδημα αλλά μόνο τεκμαρτό από δωρεάν παραχωρήσεις ακινήτων, ο δε κ. Μιχαλολιάκος δήλωσε φορολογητέο εισόδημα από έκδοση εντύπων ύψους 23.000 ευρώ, από το οποίο αν αφαιρεθεί ο αναλογούν φόρος «έμειναν στην τσέπη του» 19.827 ευρώ. Συνεπώς, το καθαρό μηνιαίο εισόδημα της οικογένειας ήταν 1.652 ευρώ.

    Την ίδια ώρα η σύζυγος του κ. Μιχαλολιάκου ως φυσικό πρόσωπο εμφάνισε στο έντυπο «Ε1» ακαθάριστο τεκμαρτό εισόδημα ύψους 33.700 ευρώ από δωρεάν παραχώρηση ακινήτων, μεταξύ των οποίων το κτίριο που στεγάζεται το ξενοδοχείο «New Dream» και δύο καταστήματα.

    «Δωρεάν παραχώρηση»

    Επισημαίνεται ότι το «τεκμαρτό εισόδημα» από ακίνητα σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει μισθωτήριο συμβόλαιο αλλά κατά δήλωση του ιδιοκτήτη «δωρεάν παραχώρηση» υπολογίζεται με συντελεστή τουλάχιστον 3,5% επί της αντικειμενικής αξίας των παραχωρούμενων ακινήτων. Με βάση τα παραπάνω προκύπτει ότι η αντικειμενική αξία των ακινήτων (κατά κανόνα είναι σαφώς χαμηλότερη από την αγοραία αξία) που έχει παραχωρήσει δωρεάν η κ. Ζαρούλια ανέρχεται σε 960.000 ευρώ. Και τα παράδοξα συνεχίζονται…

    Η Ελένη Ζαρούλια, ιδιοκτήτρια του ακινήτου που στεγάζεται το ξενοδοχείο «New Dream», η οποία στη φετινή φορολογική δήλωση δεν δήλωσε ούτε ένα ευρώ από μισθώματα, έχει παραχωρήσει το κτίριο στην εταιρεία «Λυδία ΑΕ – Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Επιχειρήσεων», που φέρεται να το ενοικιάζει και να εισπράττει τα μισθώματα από την εταιρεία «Π.Β. ΤΣΙΑΝΤΟΣ ΕΠΕ», διαχειρίστρια του «New Dream». Την ίδια ώρα η σύζυγος του αρχηγού της Χρυσής Αυγής και ο ίδιος εμφανίζονται ως μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΕ. Και μάλιστα η κ. Ζαρούλια υπογράφει φαρδιά πλατιά τους ισολογισμούς ως αντιπρόεδρος της «Λυδία ΑΕ» και ο αδερφός της Αθανάσιος Ζαρούλιας με την ιδιότητα του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου.

    Η εταιρεία τα τελευταία τέσσερα χρόνια εμφανίζει καθαρά κέρδη μεταξύ 83.000 και 130.000 ευρώ (το 2011 εμφάνισε κέρδη 130.000 ευρώ), από τα οποία το μεγαλύτερο μέρος διανέμει ως μέρισμα στους μετόχους οι οποίοι δεν φαίνονται, καλυπτόμενοι πίσω από τις μη ονομαστικές μετοχές της ΑΕ.

    Με βάση τα παραπάνω υπάρχουν τουλάχιστον δύο «γκρίζες ζώνες»:
    Η πρώτη αφορά το γεγονός ότι ενώ η κ. Ζαρούλια είναι ο βασικός αιμοδότης της ΑΕ με τη «εισφορά» του ακινήτου ξενοδοχείου στην επιχείρηση εμφανίζεται απέναντι στην εφορία να μην έχει μερίδιο από τα κέρδη και παράλληλα να μην αμείβεται για τις υπηρεσίες της ως αντιπρόεδρος. Αμισθος ως μέλος του ΔΣ παρουσιάζεται και ο σύζυγός της, Νίκος Μιχαλολιάκος.

    Το δεύτερο γκρίζο σημείο αφορά το γεγονός ότι κ. Ζαρούλια έχει παραχωρήσει ένα εξαιρετικά προσοδοφόρο ακίνητο στην ΑΕ αφιλοκερδώς και μάλιστα της έχει «χαρίσει» τα διόλου ευκαταφρόνητα ενοίκια που καταβάλλει η «ΤΣΙΑΝΤΟΣ ΕΠΕ», ενώ θα μπορούσε να εκμεταλλευθεί το ακίνητο η ίδια ως φυσικό πρόσωπο.
    Βέβαια φως στην παράδοξη αυτή επιλογή ρίχνουν τα παρακάτω:

    1. Το να συμμετέχει κάποιος με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε μια Α.Ε. έχει φορολογικά και άλλα πλεονεκτήματα που δεν τα έχει ως φυσικό πρόσωπο. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η ανωνυμία λόγω των μη ονομαστικών μετοχών, η χαμηλή φορολογία στα εισοδήματα, καθώς τα κέρδη φορολογούνται στο όνομα της ΑΕ, η δυνατότητα περισσότερων εκπιπτόμενων αποσβέσεων και δαπανών από τα ακαθάριστα έσοδα, η απαλλαγή υπό προϋποθέσεις από τον φόρο μεταβίβασης ακινήτων κ.ά.

    Στους ισολογισμούς της «Λυδία ΑΕ» δεν φαίνονται ούτε αν και πόσα χρήματα καταβλήθηκαν για αμοιβές μελών του ΔΣ, ούτε ποιοι και πόσα εισέπραξαν ως μέρισμα, ενώ η κ. Ζαρούλια δεν εμφανίζει στην εφορία εισόδημα από αμοιβές για συμμετοχή σε ΔΣ ή μερίσματα.

    2. Μία από τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους για να σβήσει κάποιος τα ίχνη του από την εφορία και να γλιτώσει μεγάλα ποσά φόρου για εισοδήματα από εκμίσθωση ακινήτων είναι να εμφανίσει στη δήλωσή του ότι τα ακίνητα έχουν παραχωρηθεί δωρεάν σε τρίτους. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γλιτώσει μεγάλα ποσά φόρο για ενοίκια που εισπράττει κάτω από τραπέζι και απλώς η εφορία τού υπολογίζει ένα μίνιμουμ «τεκμαρτό» εισόδημα από τη δωρεάν παραχώρηση ακινήτων που είναι χαμηλό και «συμφέρει». Το εισόδημα αυτό προσδιορίζεται με συντελεστές 3,5% έως 5% επί της αντικειμενικής τιμής του ακινήτου που παραχωρήθηκε.

    Ετσι η Ελένη Ζαρούλια δήλωσε για το 2011 από δωρεάν παραχώρηση του ξενοδοχείου και δύο καταστημάτων «τεκμαρτό εισόδημα» ύψους 33.700 ευρώ και φορολογήθηκε με βάση την κλίμακα φυσικών προσώπων και με κλιμακωτούς συντελεστές από 10% μέχρι 35% το ανώτερο – το 35% αφορά ένα μικρό τμήμα του εισοδήματος της τάξης των 7.000 ευρώ.
    Αν εισέπραττε ως φυσικό πρόσωπο το ποσό που δήλωσε πέρυσι η «Π.Β. ΤΣΙΑΝΤΟΣ ΕΠΕ» ότι κατέβαλλε για ενοίκιο του ξενοδοχείου «New Dream», δηλαδή 104.000 ευρώ, τότε μόνο για το εισόδημα από το ενοίκιο θα φορολογούνταν με συντελεστή μέχρι και 45%. Ετσι με το τεκμαρτό εισόδημα ο αναλογούν φόρος ανέρχεται σε 6.370 ευρώ, ενώ ο φόρος για το εισόδημα από το ενοίκιο διαμορφώνεται στα 34.220 ευρώ, δηλαδή πάνω από 400% υψηλότερος.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία δήλωσε για τη περσινή χρήση καθαρά κέρδη 130.000 ευρώ που αν πιστέψουμε τη φορολογική δήλωση της «Π.Β. ΤΣΙΑΝΤΟΣ ΕΠΕ», σχεδόν ολόκληρο το ποσό προήλθε από το μίσθωμα που κατέβαλλε η ΕΠΕ για το ξενοδοχείο «New Dream».

    Κρυφτούλι με τον νόμο

    Σκιές στις φορολογικές δηλώσεις και εξελλη-νισμένοι εταίροι
    Γκρίζες ζώνες υπάρχουν και στις φορολογικές δηλώσεις του ενοικιαστή του κτιρίου του Ξενοδοχείου. Η εταιρεία New Dream – Π.Β. ΤΣΙΑΝΤΟΣ ΕΠΕ στη φορολογική δήλωση του 2011 εμφάνισε τζίρο ύψους 448.000 ευρώ και κατέβαλε στη Λυδία AE ποσό 104.000 για ενοίκιο και άλλα 12.000 ευρώ στην Ελένη Ζαρούλια. Το εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι η εταιρεία ενέγραψε υπέρογκες δαπάνες και έξοδα με αποτέλεσμα το καθαρό φορολογητέο της εισόδημα να προσγειωθεί στα 12.000 ευρώ! Λογιστικές ακρότητες…

    Επισημαίνεται ότι οι εταίροι της ΕΠΕ είναι ο Πέτρος (PETRO) Τσιάντος (CANDO) γεννημένος στους Αγίους Σαράντα Αλβανίας στις 17/11/1971 και ο Βαγγέλης (VANGJEL) Τσιάντος (CANDO) γεννημένος στο Αργυρόκαστρο Αλβανίας στις 12/12/1977. Από τα στοιχεία της ταυτότητάς τους είναι εμφανές ότι τα ονόματά τους είναι εξελληνισμένα. Οι αδελφοί Τσιάντος έχουν και άλλες εμπορικές δραστηριότητες. Σύμφωνα με το ΦΕΚ στις 3 Νοεμβρίου 2011 καταχωρίστηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο το καταστατικό της σύστασης Εταιρείας Περιορισμένης Ευθύνης με την επωνυμία ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΙΝΟΒΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ με τον διακριτικό τίτλο NOVITA ΕΠΕ. Στην εταιρεία συμμετέχουν ως εταίροι οι Πέτρος και Βαγγέλης Τσιάντος.
    ΚΩΣΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ

    Μια νύχτα στο «New Dream»

    Πήγαμε, είδαμε και… απόδειξη δεν πήραμε
    Τετάρτη βράδυ και λίγο μετά τις 21.00 επισκεφθήκαμε το «New Dream», στη συμβολή των οδών Λιοσίων και Σεπολίων, στην πλατεία Αττικής. Μιλήσαμε με τους αλλοδαπούς εργαζόμενους, εξερευνήσαμε εξονυχιστικά τα τριτοκοσμικά δωμάτιά τους και αποχωρήσαμε λίγες ώρες μετά, μη λαμβάνοντας την προβλεπόμενη απόδειξη που όφειλε να μας δώσει ο ρεσεψιονίστ, ενώ είχαμε καταβάλει το ποσό των 25 ευρώ. Ακολουθώντας τη φωτεινή ένδειξη για τη «μυστική» είσοδο του μοτέλ από την οδό Σεπολίων και αφού περάσαμε ένα μπαρ που βρίσκεται στο ισόγειο του κτιρίου, εισήλθαμε στο αίθριό του.
    Κατευθυνθήκαμε προς τη ρεσεψιόν και αφού διασχίσαμε αλλεπάλληλες σκάλες, φτάσαμε στο χολ της κυρίας εισόδου, όπου ο ευγενής υπάλληλος πίσω από το γκισέ μάς καλησπέρισε με ελαφρώς ξενική προφορά. Δίχως να χάσει ούτε λεπτό, ζητώντας ταυτότητες και άλλα τέτοια, μας παρέδωσε τάχιστα το κλειδί ενός δωματίου που βρισκόταν στον πρώτο όροφο. Στον διάδρομο παρατηρήσαμε το κτίριο καλύτερα, του οποίου η παλαιότητα ήταν εμφανής, παρά τις επισκευαστικές προσπάθειες.

    Η διακόσμηση στο δωμάτιο κακόγουστη, με το μπορντό χρώμα να κυριαρχεί στους τοίχους και στις κουρτίνες. Η πολυκαιρισμένη ροζ μοκέτα που κοσμούσε το πάτωμα ήταν σημαδεμένη από τσιγάρα και λεκέδες. Πάνω από το διπλό κρεβάτι, ένα κάδρο με δύο γυμνούς έγχρωμους αθλητές σε στάση γυμναστικού συμπλέγματος, φωτισμένο με σποτ συμπλήρωνε την παρακμιακή ατμόσφαιρα.

    Η αλλοδαπή καθαρίστρια

    Στις μαξιλαροθήκες ήταν κεντημένο το όνομα του μοτέλ: Νew Dream. Λίγο αργότερα, για να μην κινήσουμε υποψίες, αποφασίσαμε να διαπιστώσουμε την ποιότητα του σέρβις. Καλέσαμε τη ρεσεψιόν και παραγγείλαμε ποτά. Δέκα λεπτά αργότερα μια μικροκαμωμένη αλλοδαπή καθαρίστρια μας σέρβιρε μιλώντας σπαστά Ελληνικά. Φεύγοντας, καταλήξαμε στο συμπέρασμα αφενός ότι οι μετανάστες είναι… ανεκτοί στην Ελλάδα μόνο όταν εργάζονται σε επιχείρηση που σχετίζεται με την οικογένεια Μιχαλολιάκου και αφετέρου ότι ο γενικός γραμματέας της Χρυσής Αυγής δεν προστατεύει μόνο τους υπερήλικες του Αγίου Παντελεήμονος αλλά και το όργιο φοροδιαφυγής που συντελείται στο ξενοδοχείο «New Dream».

    Θ. ΒΓΕΝΗΣ

    https://www.iefimerida.gr/news/124375/%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%BF%CE%B6-%CE%BE%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B6%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CF%87%CE%B8%CE%B5%CF%82-%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%86%CF%84%CE%B5%CF%81%CF%8C-%CF%84%CE%BF

    Εικόνες από το ροζ ξενοδοχείο ημιδιαμονής της Ζαρούλια που έκανε φύλλο και φτερό το ΣΔΟΕ



    Η συνάντηση του αρχιρασοφόρου και του Κασιδιάρη, πραγματοποιήθηκε στο Τατόι, στην τελετή ανακομιδής των οστών των στρατιωτικών του Νοράτλας. Εδώ αρχίζουν τα παράλογα. Οι στρατιωτικοί αυτοί υπήρξαν θύματα της ελλαδικής Χούντας και γιατί αυτή προκάλεσε το προδοτικό πραξικόπημα της χουντικής Εθνοφρουράς και με αυτήν την αφορμή την εισβολή του τουρκικού στρατού και γιατί η Χούντα τους έστειλε στην Κύπρο χωρίς να ειδοποιήσει την Εθνοφρουρά και γιατί η τελευταία κατέρριψε το αεροπλάνο τους αγνοώντας ποιοι είναι. Η παρουσία του (και) χουντικού Κασιδιάρη στο Τατόι, μπορεί λοιπόν να ιδωθεί από τους λογικούς ανθρώπους μόνο με εγκληματολογικούς όρους, ως «Επιστροφή του δολοφόνου στον τόπο του εγκλήματος».

  5. Ο/Η Αργείτης λέει:


    Αργολίδος Ιάκωβος Παχής
    «Έχουν τα αγόρια προτεραιότητα τα παιδιά μας. Είναι η τελευταία φορά που έρχεσαι εδώ…». Με τα λόγια αυτά αποδοκίμασε μια κοπέλλα που βούτηξε στα Θεοφάνεια να πιάσει τον Σταυρό. [Ελευθεροτυπία, 8 Ιανουαρίου 2001]

  6. Ο/Η Emily M. J. λέει:


    Bishop Barbara Harris Icon is a painting by The Episcopal Diocese Of Missouri which was uploaded on January 14th, 2022.

    https://www.episcopalcitymission.org/blog/2021/3/4/remembering-bishop-barbara-c-harris
    Episcopal City Mission

    REMEMBERING BISHOP BARBARA C. HARRIS
    March 04, 2021


    DIOCESE OF MASSACHUSETTS PHOTO: DAVID ZADIG

    As the first anniversary of the death of justice-seeker and beloved Bishop Barbara C. Harris approaches, the Diocese of Massachusetts is inviting congregations and communities to set aside time to honor and remember her life and witness. ECM joins in this commemoration, grateful for the years of investment Bishop Harris offered to Episcopal City Mission.

    We remember her as someone who called us to be the church God dreamed of, committed to justice and honoring the dignity of all people. We remember her also as someone who revealed the sin that weighs us down.

    Just thirty-two years ago when Bishop Harris was consecrated, the Episcopal Church’s painful and ugly edges were in full display. Prior to the consecration, one diocesan newspaper published her photo on the front page with a black slash through it and she received hate mail and death threats. On the day of her consecration opponents to the ordination protested her election and she sat with a police officer behind her to protect her during the service. In a 2009 interview she spoke about her consecration, “The Boston police department offered me a bulletproof vest to wear that day, which I declined. I thought if some idiot is going to shoot me, what better place to go than at an altar.”

    Despite attacks on her ministry, Bishop Harris remained faithful and hopeful about what the Church could be. Indeed, Christ’s witness of unconditional love was central to her ministry. In a sermon preached on “Women’s Day” at St. Thomas’s Church, she articulated the power found in this love, “that’s what Jesus is all about—making a difference in our lives, helping us to emerge into our full stature as children of God, not only women, but people of legacy, faith, and hope.” Her life and ministry were dedicated to honoring the full stature of all people.

    At the 2009 Episcopal Convention she concluded her sermon at the Integrity service by claiming boldly, “Indeed, God has no favorites. So to you, gay man, lesbian woman; you, bisexual person; you, transgender man or woman; you, straight person; all of us, the baptized: Let us honor the sacrament of our baptism and our baptismal covenant, the only covenant we need to remain faithful.”

    Her boldness, bravery, and commitment to honoring and fighting for the dignity of each person was rooted in the Civil Rights movement of the ’60s. Bishop Harris was present in 1963 when the Rev. Martin Luther King, Jr. addressed the March on Washington in D.C, she was part of the historic voting rights march in Selma in 1965, and she traveled to Mississippi to register Black voters.

    Bishop Harris’s entire life was a bold YES to justice.

    It is crucial that we remember her with the same energy that she lived. Bishop Harris’s being exposed the possibility of change in the Episcopal Church but also the presence of white supremacy, patriarchy, and homophobia. On this first anniversary of the loss of her life on earth, we at ECM will pause to celebrate: Bishop Harris’s undeniable and profound witness; the Diocese of Massachusetts’s decision to elect her as Bishop; and the many ways she influenced Episcopal City Mission as an ardent supporter of our work.

    However, amidst this celebration, there must be sobriety about the ways the Episcopal Church is still held down. It would be an injustice to Bishop Harris to consider her ministry a full accomplishment and not acknowledge the ways that injustices still plague the church. In this Diocese of Massachusetts that praises (and often self-congratulates) our election of Bishop Harris, there are still churches where women clergy are not allowed to celebrate the Eucharist and a paltry 8 of 180 congregations are led by Black rectors. To that end, ECM invites the Episcopal Church to join Bishop Harris’s YES to justice, to commit ourselves to the same bold witness that she offered, and to keep our eyes on the love and power of Jesus.

  7. Ο/Η Κάσυ Διάρη λέει:

    https://www.thebest.gr/article/85282-

    23/08/2011, 12:59
    Το σκάνδαλο με τους «νονούς» της Ζακύνθου και η παραίτηση Χρυσοστόμου – Όλο το παρασκήνιο

    Γιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου;

    Γιατί παραιτήθηκε τώρα ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος; Με δεδομένη την πορεία του, με τις συνεχείς πύρινες δηλώσεις για τα πολιτικά δρώμενα αλλά και τις παλιότερες επιθέσεις του στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλου, δύσκολα κανείς βλέπει έναν μητροπολίτη που θα παραιτούνταν μόνο επειδή «το αξίωμα δεν πρέπει να είναι ισόβιο».

    Η παραίτησή του έρχεται εν μέσω των γνωστών σκανδάλων με τις εγκληματικές οργανώσεις που πουλούσαν προστασία και εμπορεύονταν ναρκωτικά και η οποία ταλανίζει την κοινωνία της Ζακύνθου.

    Όπως είχε αποκαλύψει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» μέρος των κατοίκων του νησιού συζητούσε μήνες τώρα τη σχέση που είχαν κάποιοι εκ των κατηγορούμενων κακοποιών με τον κ. Χρυσόστομο.

    Το ζήτημα γινόταν όλο και πιο πιεστικό ενώ υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να ζητηθούν από τον μητροπολίτη διευκρινίσεις σχετικά με τις σχέσεις που διατηρούσε με κάποια μέλη της σπείρας.

    Υπενθυμίζουμε ότι οι δύο σπείρες νονών με εμπλοκή του λιμενάρχη Ζακύνθου εξαρθρώθηκαν πρόσφατα από την υποδιεύθυνση αντιμετώπισης οργανωμένου εγκλήματος της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, ενώ δρούσαν τουλάχιστον επί μια τριετία.

  8. Ο/Η Παιδεραστής παπάς λέει:

    Πως σας ξέφυγε;

    Ο Δωδώνης χειροτόνησε τον ιερεα Στέφανο ΒΕΡΛΕΚΗ του παπα Ηρακλή ο οποίος συνελήφθη στις 20 Ιανουαρίου από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.

    Σε βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για βιασμό κατ’ εξακολούθηση, γενετήσια πράξη με ανήλικο συμπληρώσαντος τα 14 έτη κατ’ εξακολούθηση, κατάχρηση ανηλίκου συμπληρώσαντος τα 14 έτη κατ’ εξακολούθηση και πορνογραφία ανηλίκων (προμήθεια και κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας) μέσω πληροφοριακών συστημάτων, η παραγωγή του οποίου συνδέεται με τη χρησιμοποίηση ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει το 15ο έτος.

     

    Η υπόθεση του 37χρονου ιερέα στα Κάτω Πατήσια φαίνεται πως έχει πολύ βάθος. Η έρευνα του Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής και της Εισαγγελίας στα κινητά τηλέφωνα, στα τάμπλετ και τους υπολογιστές, οι καταγγελίες γυναικών που μέρα με τη μέρα πληθαίνουν και η περιγραφή της ανήλικης για τα όσα βίωνε για αρκετούς μήνες ανοίγουν νέους δρόμους στο ξεκλείδωμα και άλλων υποθέσεων.

    Ο πατήρ Στέφανος Βερλέκης είναι ένας άνθρωπος που από μικρός ακροβατούσε σε δύο εαυτούς. Από τη μία, εσώκλειστος μαθητής στο Εκκλησιαστικό Λύκειο Τήνου, μεγαλωμένος δίπλα στον ιερέα πατέρα του και, από την άλλη, παιδί της πιάτσας που μόλις τελείωσε το σχολείο, δούλευε σε οικοδομές, delivery, ακόμη και υπάλληλος σε γραφείο τελετών. Στα 37 του, πατέρας τριών αγοριών, καταγγέλλεται ότι είχε ιδιαίτερη αδυναμία στο γυναικείο φύλο, σε βαθμό να μην μπορεί να ελέγχει το πάθος του και να την πέφτει σε όποιο θηλυκό πλησίαζε την εκκλησία.

    Εντέχνως, φιλοτέχνησε το προφίλ του μοντέρνου παπά με social media και παρουσιαστικό που δεν παραπέμπει στον κλασικό ιερέα με την κοτσίδα, τη μακριά γενειάδα και τα ολόμαυρα ράσα, φροντίζοντας να έχει κοντό μαλλί και περιποιημένο μούσι. Οσοι τον γνώρισαν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο που έχει τρομερή ικανότητα να προσεγγίζει τον πλησίον του, να μεταδίδει γαλήνη και ηρεμία και το κυριότερο, ασφάλεια.

    Ομως στις γυναίκες το modus του ήταν ένα και μοναδικό. Μέσα από δέκα στάδια, όπως χαρακτηριστικά τους έλεγε, να τις οδηγήσει στο κρεβάτι.

    Το «ΘΕΜΑ», μέσα από τη δικογραφία, μαρτυρίες ανθρώπων που τον γνώρισαν αλλά και αναλυτών της Ασφάλειας, ξεδιπλώνει το κουβάρι του παιδόφιλου ιερέα των Πατησίων.

    Επτά χρόνια διάκονος

    Ο Στέφανος Βερλέκης όλα τα χρόνια της ζωής του τα πέρασε μέσα στην εκκλησία. Ηταν μόλις 63 ημερών όταν παρέστη στη χειροτονία του πατέρα του Ηρακλή και έκτοτε ο βίος του ήταν συνυφασμένος με τη χριστιανοσύνη. Ο βενιαμίν σε μια οικογένεια με πέντε αδέλφια μεγάλωσε με τον πατέρα του, αφού οι γονείς του χώρισαν όταν ήταν μόλις τριών ετών.

    Ο παπα-Ηρακλής αποκάλυψε δημοσίως ότι ο μικρός του γιος μεγάλωνε κλαίγοντας και αναζητώντας τη μητέρα του, ενώ σε ηλικία 12 ετών στιγματίστηκε από τον δεύτερο γάμο της μητέρας του, στον οποίο πρωταγωνίστησε και ο πατέρας του. Ακολουθώντας τον δρόμο του μεγαλύτερου αδελφού του, αποφάσισε να φύγει από την Αρτα και εσώκλειστος να τελειώσει το Εκκλησιαστικό Λύκειο της Τήνου.

    Κανείς δεν ξέρει αν είχε πράγματι αποφασίσει να γίνει ιερέας ή κάτι άλλο τον ώθησε να πάρει αυτό τον δρόμο. Γιατί, όπως λένε όσοι τον γνωρίζουν, ο Στέφανος, τελειώνοντας το Λύκειο και για να φύγει από την αγκαλιά του πατέρα του, πήγε στο Ναύπλιο όπου ζούσε ο μεγάλος του αδελφός που ήταν στρατιωτικός.

    Προτού πάει φαντάρος, πρόλαβε να δουλέψει σε οικοδομές και σε γραφεία τελετών σκάβοντας τάφους, να αγοράσει μηχανάκι και για ένα διάστημα να γίνει διανομέας φαγητού.

    Η ζωή του έμοιαζε με αυτή ενός φυσιολογικού νεαρού που δεν φαινόταν να έχει ιδιαίτερη κλίση στην εκκλησία και τίποτα δεν έδειχνε ότι λίγα χρόνια αργότερα θα φόραγε το ράσο και θα μεταμορφωνόταν σε κληρικό που απέκτησε την ιδιότητα του πνευματικού και εξομολόγου.

    Ολα φαίνεται πως άλλαξαν για τον Στέφανο Βερλέκη, όταν απολύθηκε από τον στρατό.

    O πατήρ Στέφανος Βερλέκης είχε έντονη παρουσία στα social media. Στη φωτογραφία, μήνυμα που έστειλε στην ανήλικη για να τον ακολουθήσει στο Facebook

    Περνώντας δύσκολους μήνες στην 7η Ταξιαρχία Πεζικού στον Προβατώνα Εβρου, ήταν γύρω στα 23 όταν γνώρισε τη σύζυγό του Στεφανία. Ηταν ένα ιδιότυπο προξενιό που έκανε ο στρατιωτικός αδελφός του Ευάγγελος, που ήταν φίλος με τον αστυνομικό πατέρα της κοπέλας. Οι δύο νέοι αμέσως ήρθαν κοντά και έκτοτε είναι μαζί. Παντρεύτηκαν και αμέσως μετά ο Στέφανος Βερλέκης χειροτονείται στην Αρτα διάκονος.

    Οσοι γνωρίζουν τα εκκλησιαστικά δρώμενα αναρωτιούνται γιατί παρέμεινε επτά χρόνια διάκος, χρειάστηκε να αλλάξει ενορία και το 2015 να γίνει ιερέας από τον Μητροπολίτη Δωδώνης.

    Παπάς πλέον, έρχεται για πρώτη φορά στην Αθήνα μαζί με την οικογένειά του και τοποθετείται στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου Οπλων στα Κάτω Πατήσια.

    Τα δέκα στάδια

    Στα Κάτω Πατήσια, ο πατήρ Στέφανος χτίζει σιγά-σιγά το προφίλ ενός μοντέρνου ιερέα. Δεν φοράει μαύρα ράσα αλλά γκρι, έχει κοντά μαλλιά, τριμμαρισμένο μούσι και είναι ενεργός στα social media. Ιδρύει μέχρι και ομάδα στην περιοχή, για να είναι κοντά στη νεολαία. Οι σκοποί του όμως είναι άλλοι. Ανορθόδοξοι και ιδιαίτερα πονηροί. Οπως χαρακτηριστικά λένε αναλυτές της Ασφάλειας, ο ρασοφόρος αρχίζει να κυνηγάει γυναίκες.

    Με έναν τρόπο παθιασμένο, ανάρμοστο και εμμονικό. Σε τέτοιο βαθμό που δεν τον ενδιαφέρει αν είναι ανήλικα κορίτσια ή μητέρες παιδιών που τα πηγαίνουν στο Κατηχητικό. Τυφλώνεται από την έξαψη της απαγορευμένης ηδονής και το μόνο που επιδιώκει είναι να ικανοποιήσει με οποιονδήποτε τρόπο τις αχαλίνωτες ορμές του.

    Ο τρόπος που επιλέγει τα θύματά του, αδιευκρίνιστος. Οταν βάλει μια γυναίκα στο μάτι, όπως δείχνουν τα στοιχεία που έχουν συγκεντρώσει οι αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Ασφάλειας Αττικής, κάνει τα πάντα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη της. Μιλάει για τα δέκα στάδια που πρέπει να περάσει, για κανόνες που πρέπει να εφαρμόσει και το κυριότερο, για πλήρη υποταγή στον πνευματικό της, δηλαδή στον ίδιο.

    Αν το θύμα του είναι ανήλικο παιδί, τότε η προσέγγισή του είναι άλλη. Οι ερωτήσεις πιο απλοϊκές και η χειραγώγηση φυσικά πιο εύκολη. Δεν διστάζει, μάλιστα, να φέρνει παραδείγματα για τη σχέση που πρέπει να έχει ο πνευματικός πατέρας με το τέκνο του για να το πάρει από το χέρι και να το οδηγήσει στον… δρόμο του Θεού. Οταν οι γυναίκες είναι μεγαλύτερες, μπαίνει πιο γρήγορα στο «ψητό», ψάχνοντας να εντοπίσει άτομα εγκλωβισμένα σε σχέσεις αδιέξοδες και προβληματικές για να τις ρίξει στην αγκαλιά του.

     

    To  τρέιλερ από την τηλεοπτική σειρά «13 Reasons Why» που έγινε αφορμή για να προχωρήσει σε καταγγελία κατά του ιερέα η 17χρονη κοπέλα

    Οι καταγγελίες

    Ηταν 9 Νοεμβρίου του 2021 όταν στο ειδικό δωμάτιο του Τμήματος Ανηλίκων μπήκε μια έφηβη 17 ετών αποφασισμένη να πει στους ψυχολόγους τα πάντα για τον σκοτεινό ιερέα των Πατησίων. Στις 17 σελίδες της κατάθεσής της ξεδιπλώνει όλο το κουβάρι της δράσης του διεστραμμένου κληρικού που μεταμορφώθηκε σε Μαρκήσιο Ντε Σαντ του κέντρου της Αθήνας, με λεπτομέρειες που προκαλούν αποστροφή και την κοινή λογική.

    Μια σπαρακτική εξομολόγηση ψυχής από ένα παιδί που βιάστηκε με τον πιο βάναυσο τρόπο, απειλήθηκε και εκβιάστηκε, φτάνοντας σε σημείο να τον βλέπει και να λιποθυμάει από τον τρόμο και να φλερτάρει ακόμα και με την ιδέα της αυτοκτονίας. «Εκλαιγα σχεδόν κάθε μέρα από τον φόβο μου. Δεν ήξερα τι να κάνω. Ηθελα κάτι να κάνω, αλλά φοβόμουν πάρα πολύ. Ημουν διαλυμένη. Ενιωσα ότι αυτός ο άνθρωπος δεν βίασε απλά το σώμα μου, αλλά βίασε την ψυχή μου», αναφέρει το κοριτσάκι στην κατάθεσή του, την οποία, όπως επισημαίνουν οι αστυνομικοί, διέκοπτε διαρκώς γιατί ξεσπούσε σε κλάματα με αναφιλητά.

    Οπως λέει, δεν μιλούσε γιατί «Δεν είχα βρει τόσο καιρό τη δύναμη να το κάνω και νόμιζα πως ήμουν καταδικασμένη σε αυτό το πράγμα που θα με κυνηγάει για όλη μου τη ζωή. Ομως, δεν μπορούσα άλλο όλο αυτό τον πόνο, όλο αυτό τον φόβο και έτσι ήρθα να το καταγγείλω», λέει. «Και μετά που το είπα και στη μητέρα μου, έχω αρχίσει να νιώθω πάρα πολύ δυνατή και να δίνω δύναμη στον εαυτό μου για να καταφέρω να τιμωρήσω, όχι να τιμωρήσω δεν είναι ωραία έκφραση αυτό που λέω, να πάθει σε εισαγωγικά αυτός ο άνθρωπος αυτό που πρέπει, γιατί με βίασε. Με βίασε, με βίασε ενώ δεν το ήθελα. Δεν το ήθελα αυτό το πράγμα».

    Το παιδί περιγράφει αναλυτικά πώς γίνονταν οι αδιανόητες αυτές πράξεις από τον ιερέα, ο οποίος σε μια περίπτωση, μόλις ολοκλήρωσε τη σεξουαλική επίθεση, κάλεσε τη σύζυγό του να της πει ότι επιστρέφει γιατί δεν βρήκε το παιχνίδι του παιδιού τους, σε άλλη τη βομβάρδιζε με μηνύματα να του στείλει άσεμνες φωτογραφίες, υποχρεώνοντας τη με απειλές να σβήνει τα αποδεικτικά για να μην αντιληφθεί το παραμικρό η σύζυγός του, ενώ σε άλλη περίπτωση στρίμωξε τη μαθήτρια στο Κατηχητικό όταν η ίδια είχε πάει να πάρει κάτι ξεχασμένα γλυκά λέγοντάς της «θα το πάρεις το γλυκό σου» και μετά τη βίασε.

    Το παιδί αναφέρει ότι η σειρά «13 Reasons Why» ήταν αυτή που την έκανε ψυχολογικό ράκος και παράλληλα την όπλισε με δύναμη να σπάσει τα ασφυκτικά όρια της σιωπής που η ίδια είχε θέσει από φόβο και να μιλήσει στις Αρχές. «Ετυχε να βλέπω μια σειρά που λέγεται “13 Reasons Why” που έχει να κάνει με διάφορους βιασμούς με μια κοπέλα. Ηταν ένα επεισόδιο που η κοπέλα βιάστηκε και έκλαιγα για 2 ώρες. Δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω, γιατί μου ήρθαν πράγματα στο μυαλό…».

    Για την καταγγελία της ανήλικης, ο προφυλακισμένος πλέον ιερέας στην απολογία του υποστηρίζει πως η ιατροδικαστική εξέταση δεν επιβεβαιώνει την εκδοχή του βιασμού, ενώ φτάνει σε σημείο να αποδώσει τις καταγγελίες της μαθήτριας στην επιρροή από το «13 Reasons Why», αναφέροντας πως «το νεαρό της ηλικίας της και τα προγράμματα που έβλεπε θα ήταν επαρκή ως κίνητρα, καθώς η σειρά αυτή ιστορεί τους 13 λόγους για τους οποίους ένα όμορφο κορίτσι αυτοκτόνησε, επειδή βιάσθηκε από έναν συμμαθητή της και όλοι οι φίλοι, συμμαθητές, γονείς, καθηγητές τής απέδειξαν ότι πρέπει να αυτοκτονήσει, διότι δεν είναι σημαντική για κανέναν…».

     

    Ερωτική σχέση με 18χρονη

    Στην Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων κατέθεσε και μια 18χρονη η οποία φέρεται να ισχυρίστηκε ότι είχε από το 2019 ερωτική σχέση με τον ιερέα, όμως δεν προέβη σε καταγγελία, καθώς και ότι τρέφει συναισθήματα γι’ αυτόν. Οι αστυνομικοί έχουν στη διάθεσή τους και φωτογραφικό υλικό ερωτικού περιεχομένου από το κινητό της, ενώ έχει καταθέσει και η μητέρα της κοπέλας, η οποία είπε ότι την τελευταία φορά που πήγε να εξομολογηθεί, ο Βερλέκης τής «ρίχτηκε», λέγοντάς της να βρεθούν σε ιδιωτικό χώρο για να συνευρεθούν ερωτικά.

    Οταν η γυναίκα τον κοιτούσε εμβρόντητη απ’ όλα όσα άκουγε, εκείνος της είπε να μη φοβάται και να το δει σαν λύτρωση της ψυχής της.

    Τελευταία, έρχεται η καταγγελία μιας 16χρονης, η οποία στον τηλεοπτικό αέρα της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα» υποστηρίζει ότι βίωσε μια τραυματική εμπειρία από τον ιερέα όταν εκείνη ήταν 14 ετών.

    Το παιδί πήγαινε στο Κατηχητικό μετά από προτροπή του κληρικού, ο οποίος, όπως είπε, χωρίς να χάσει χρόνο άπλωσε τα δίχτυα του πάνω της. Αφού την πίεζε για να γίνει ο πνευματικός της, στη συνέχεια άρχισε να της ζητά γυμνές φωτογραφίες.

    «Εχω συνομιλίες που μου μιλάει αισχρά και με παρακαλάει να με βγάλει στην κάμερα. Ημουν 14 ετών, αλλά ευτυχώς είχα τη συνείδησή μου. Σε ό,τι αισχρό έλεγε έβαζε τον Θεό. Μου έλεγε να του στείλω φωτογραφίες χωρίς τα ρούχα μου στην κάμερα. Ποιος ξέρει τι θα έβλεπα…» είπε η μαθήτρια και αναφέρθηκε σε ένα ντροπιαστικό συμβάν που έγινε όταν πήγε για εξομολόγηση. Ο ρασοφόρος την κοίταζε επίμονα, της είπε ότι βρίσκεται στον οίκο του Θεού, όπου δεν πρέπει να αισθάνεται άβολα, και της ζήτησε να ανεβάσει το σουτιέν της, ….

    • Ο/Η Ρασπούτιν λέει:



      Διακατέχομαι όμως και από βαθύτατη συγκίνηση αναλογιζόμενος την αγάπη και το πατρικό ενδιαφέρον του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου μας και υμών Σεβασμιώτατε. Χάρη σε σας ανήκω ήδη στον κλήρο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και αξιώνομαι της μεγίστης τιμής της ιερωσύνης σε αυτόν τον ιστορικό ναό. Η συγκίνησή μου ακόμη μεγαλύτερη διότι υπό των τιμίων χειρών Σας, πριν από τριάντα χρόνια στην Ιερά Μονή Πεντέλης δέχθηκε το ιερατικό χάρισμα και ο κατά σάρκα πατέρας μου. Δεχθείτε Σεβασμιώτατε τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες για τις τόσες προς εμέ και την οικογένειά μου ευεργεσίες σας.

      Ευχαριστώ τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ζακύνθου κ. Διονύσιο, ο οποίος συμπροσεύχεται μαζί μας .

      Με την ευλογία και την άδεια του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, τελέσθηκε σήμερα 7 Φεβρουαρίου 2015, ημέρα μνήμης των Αγίων Παρθενίου επισκόπου Λαμψάκoυ και του Οσίου Λουκά του εν Στειρίω, η εις Πρεσβύτερον Χειροτονία του Διακόνου Στέφανου Βερλέκη στον ιστορικό Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Όπλων, από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Δωδώνης κ. Χρυσόστομο, πλαισιούμενος από τους Εφημερίους του Ιερού Ναού Αρχιμανδρίτες π. Φιλούμενο Ρούμπη και π. Παύλο Σάλλαχ, τον κατά σάρκα πατέρα του νεοχειροτονημένου π. Ηρακλή Βερλέκη από την Ι. Μ. Άρτης, τον σύγαμπρό του π. Αντώνιο Χρήστου από την Ιερά Μητρόπολη Γλυφάδας Ε. Β. Β. και Β., συμπροσευχομένου του Μητροπολίτου Ζακύνθου κ. Διονυσίου, εκκλησιαζομένων κατά σάρκα συγγενών και φίλων του νεοχειροτονημένου και πλήθους πιστών.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.