Άθωνας: Μοναχός που πέθανε χωρίς να δει ποτέ του γυναίκα

[…και η  αθλιότητα της μαθητείας ανηλίκων στο Όρος]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Ο συγγραφέας Βασίλης Αλεξάκης είχε επισημάνει την παρά φύσιν και χωρίς λογική μαθητεία ανηλίκων αγοριών στην Αθωνιάδα του Όρους («Ο Βασίλης Αλεξάκης για τη «Μαφία» του Άθωνα»): «Δείτε το σχολείο στις Καρυές. Δεν είναι θρησκευτικό, είναι δήθεν κανονικό σχολείο, όπου είναι εγκλωβισμένα παιδιά 12-18 ετών, τα οποία μεγαλώνουν χωρίς να βλέπουν γυναίκα. Αυτό το τερατώδες πράγμα χρηματοδοτείται από το υπουργείο Παιδείας! Έχουμε κατάφωρη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Πώς εγκλωβίζεις παιδιά σ’ έναν χώρο όπου δεν υπάρχει ούτε μία γυναίκα; Κανείς δεν τόλμησε να το σχολιάσει αυτό» (ΤΑ ΝΕΑ, «Το Άγιον Όρος περιφρονεί την Ελλάδα κι ας απομυζά εκατομμύρια»-27.10.2008).

Από το Lifo (Γιάννης Δημητρέλλος), αντιγράφω το παρακάτω άρθρο: «Άγιο Όρος: Υπήρξε άντρας που έζησε και πέθανε χωρίς να γνωρίσει ποτέ γυναίκα;». «Ο Μιχαήλ Τολότος δεν είδε γυναίκα, δεν πήγε σινεμά, δεν μπήκε σε αεροπλάνο: Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή του. Στη σελίδα Historic Photographs, διαβάζουμε την παρακάτω δημοσίευση: «Χωρίς να έχει ποτέ δει γυναίκα στα 82 χρόνια της ζωής του, ο ο Μιχαήλ Τολότος έχασε τη ζωή του στο μοναστήρι του όρους Άθω, στην Ελλάδα. Επίσης;, ποτέ δεν είχε ζήσει την εμπειρία της οδήγησης ενός αυτοκινήτου, ή την παρακολούθηση μιας ταινίας, ή του ταξιδιού με αεροπλάνου. Η μητέρα του πέθανε όταν γεννήθηκε, σύμφωνα με αναφορές από αθηναϊκά μέσα και βρέθηκε σε ένα μοναστήρι όπου καμία γυναίκα δεν μπαίνει. Έγινε μοναχός και οι καλόγεροι του μοναστηριού του έκαναν μια ειδική τελετή ταφής, διότι πίστευαν πως ήταν ο μοναδικός άντρας στον κόσμο που δεν είδε ποτέ γυναίκα».

Από το Storypick, (σημ.Λ.: «A Monk Lived For 82 Years Without Seeing A Single Woman In His Entire Life. Unbelievable!»-PARTH SHAHANAND, 29TH APRIL 2016), μαθαίνουμε πως ο συγκεκριμένος άντρας πρέπει να γεννήθηκε το 1856 στην Αθήνα, ενώ εικάζεται πως το περιστατικό του θανάτου του γράφτηκε σε αθηναϊκή εφημερίδα του 1938. Ο μοναχός πρέπει να έζησε στο Άγιο Όρος όλα τα χρόνια της ζωής του, εφαρμόζοντας πιστά τους νόμους του άβατου, που ισχύουν από το 1046 και δεν επιτρέπουν σε γυναίκες να πατήσουν τα εδάφη της Αθωνικής πολιτείας. Μια σκοτεινή ιστορία σε μια εποχή που η Αθήνα προσπαθούσε να ανασάνει από τη δύνη του Κριμαϊκού πολέμου και την εκκωφαντική της ήττα σε αυτόν, σε μια εποχή που οι Μεγάλες Δυνάμεις (Αγγλία – Γαλλία) μας είχαν «τραβήξει το αυτί» κάνοντας απόβαση στον Πειραιά και το όνειρο του να πάρουμε πίσω τις «αλύτρωτες πατρίδες» από την Τουρκία, ξεθώριαζε άδοξα, ένα παιδί έχανε τους γονείς του και κάποιος το έστελνε στο Άγιο Όρος.

Αυτό που περιγράφει το παραπάνω απόκομμά, μοιάζει με απαγωγή, με ένα έγκλημα που διαπράχθηκε σε πλήρη αμοραλισμό. Η «ειδική κηδεία» για ανθρώπους που δεν έχουν γνωρίσει ποτέ γυναίκα, είναι ένα στοιχείο που κάνει την υπόθεση να δείχνει λίγο παράξενη, στα όρια του αστικού/αθωνικού θρύλου. Πόσο εύκολο είναι το να μάθουμε τι ακριβώς συνέβη με τον Τολότο, σε μια περιοχή που λογίζεται ως αυτόνομη πολιτεία και σπανίως βγαίνει προς τα έξω κάποια ειδησεογραφική πληροφορία με δυνατότητα επιβεβαίωσης από σοβαρές πηγές. Ο Τολότος κατά πάσα πιθανότητα, έζησε μια παράξενη, μισή ζωή, σε έναν ημιτελή κόσμο».

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΑ

«Απάντηση στην ‘Καθημερινή’ για τους ανήλικους μαθητές του Άθωνα».

«Δίωξη μοναχού για καταγγελίες κατά Ηγούμενου».

«1978: Αγιορείτης Ηγούμενος προφυλακίζεται για “απαγωγή” στον Άθωνα 5 «παιδιών» από τα Τρίκαλα».

«Σκληρή κριτική της Ελένης Πορτάλιου στον Τσίπρα για το Άγιο Όρος».

«Η Σακελλαροπούλου δεν θα μπορεί να πάει στο Άγιο Όρος….».

This entry was posted in θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

9 Responses to Άθωνας: Μοναχός που πέθανε χωρίς να δει ποτέ του γυναίκα

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Όταν ο Ρασπούτιν σκανδαλίστηκε από το Άγιο Όρος


    Στη ρωσική μονή Παντελεήμονος, μπροστά, δεύτερος από αριστερά. Πίσω από τον αρχιμανδρίτη είναι ο φίλος του
    …………………………………..
    Οι δυο αγράμματοι και θρησκομανείς νέοι ξεκίνησαν με τα πόδια και κατάφεραν να φτάσουν στα 1893 στο ιερό Όρος, όπου έγιναν δεκτοί ως δόκιμοι. Εκεί αντιμετώπισαν τις ομοφυλοφιλικές πρακτικές των μοναχών και ιδιαίτερα της ρωσικής Μονής που τους σπίτωσε με τον ίδιο ενθουσιασμό που υποδέχτηκε αργότερα τους Γερμανούς Ναζιστές στρατιωτικούς, που έφτασαν και στον Άθωνα. Ο Ρασπούτιν, ένας άνδρας με πολύ ισχυρή έλξη προς το άλλο φύλο, κανονικός σεξομανής και λάτρης των γυναικών, δεν προσαρμόστηκε στην κατάσταση, την οποία εξέλαβε ως βαριά προσβλητική για την ιδιοσυγκρασία του (Βλ. Harold Shukman «Rasputin»-Εκδ. The History Press, 16.9. 2011, σελ.15. Ο ρωσικής καταγωγής Βρετανός ιστορικός και συγγραφέας ειδικευόταν στη ρωσική Ιστορία και έκανε ακαδημαϊκή καριέρα στην Οξφόρδη, ως διευθυντής του κέντρου για τη Ρωσία του Κολλεγίου του Αγ.Αντωνίου. Για τον αγιορείτικο σοδομισμό και τον Ρασπούτιν γίνεται αναφορά επίσης στα: Fuhrmann, Joseph T. : «Rasputin, the untold story», Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons-2013, σελ.22 και Moynahan, Brian: “Rasputin. The saint who sinned». Random House-1997, σελ.32).
    ………………………………..


    Από την εφημερίδα «Μακεδονία» 26.11.1978, σελ.23
    http://efimeris.nlg.gr/ns/pdfwin.asp?c=124&dc=26&db=11&da=1978

    Απαγωγές ανηλίκων στο Άγιο Όρος


    Ο μοναχός Νικόδημος ξεσκεπάζει το Άγ.Όρος


    Οργια στο Άγιον Όρος και σιωπή από τον Τύπο

    Οργια στο Άγιον Όρος και σιωπή από τον Τύπο

    Στις αρχές της δεκαετίας του ’30 είχε απαγορευτεί η είσοδος παιδιών στην επικράτεια του Αγίου Όρους. Οι μοναχοί διαμαρτύρονταν ότι δεν μπορούσαν να καλέσουν κοντά τους νεαρούς πιστούς (για νεαρές και μεγαλύτερες πιστές ούτε λόγος). Κάποια στιγμή επισκέφθηκε την Αθωνική Πολιτεία ο Ελευθέριος Βενιζέλος και το πρώτο αίτημα που του έθεσαν ήταν να αρθεί η παράλογη, κατά τη γνώμη τους, απαγόρευση. Το αίτημα έγινε δεκτό και λίγο αργότερα άρχισε δίνεται εξήγηση στην επιμονή των μοναχών. Νέα παιδιά, ανήλικα οδηγούνταν εκεί από κυκλώματα που δρούσαν σε όλη την Ελλάδα. Ο στόχος δεν ήταν μόνο να γίνουν μοναχοί και να κάνουν τις δουλειές που θα ξεκούραζαν τους μεγαλύτερους σε ηλικία μοναχούς, αλλά και η ερωτική απόλαυση. Πολλά από τα παιδιά αυτά έγιναν.,. σκεύη ηδονής.

    Ελάχιστες περιπτώσεις ήρθαν στην επιφάνεια κι ακόμα λιγότερες έφθασαν στη δικαιοσύνη. Κάτι η κοινωνική κατακραυγή, κάτι τα χρήματα που δόθηκαν στις οικογένειες των παιδιών έφεραν αποτέλεσμα. Από κοντά και ο Τύπος που ήταν απρόθυμος να αποκαλύψει τέτοιου είδους σκάνδαλα.

    Μια από τις περιπτώσεις αυτές έχει τόπο… δράσης την Σκήτη της Αγίας Άννης, εδώ πρωταγωνιστής είναι ένας 14χρονος που με τη θέληση των γονιών του οδηγήθηκε στο μοναστήρι, αλλά βιάστηκε από τους δύο μοναχούς που υπηρετούσε. Και κανείς δεν θα το μάθαινε εάν δεν ήθελε να… αρτυθεί κι ένας κοσμικός. Η αποκάλυψη έγινε από τις αρμόδιες αρχές, αλλά στη Θεσσαλονίκη η Μακεδονία, η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα δεν ανέφερε την είδηση και στην Αθήνα με εξαίρεση την Ακρόπολη οι άλλες εφημερίδες φρόντισαν να… πνίξουν το θέμα.

    Δημοσιεύουμε τα ρεπορτάζ των δύο εφημερίδων. Υπάρχουν διαφορές στις επί μέρους λεπτομέρειες, αλλά θεωρήσαμε ότι αποτελούν ντοκουμέντο που αξίζει να διαβάσει κανείς.

    Ο Ταχυδρόμος της Βορείου Ελλάδος φιλοξένησε το θέμα στην πρώτη σελίδα






    Ο ΠΡΩΗΝ ΜΟΝΑΧΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΛΥΝΕΙ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ
    853.192 προβολές 16 Ιουν 2013
    …………………..
    Ο πρώην μοναχός Νικόδημος ανοίγει την ψυχή του στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο και μιλάει για όσα έζησε επί 19 χρόνια στο «Άγιο» Όρος, προτού επιστρέψει στη ζωή της μεγαλούπολης.
    https://www.ribandsea.com/main/index.php/face/1088-nikodimos-enas-proin-monaxos-milaei-gia-to-agio-oros
    Όχι πως δεν το περίμενα βεβαίως. Δεν είναι απλό, άλλωστε, να θίγεις τα κακώς κείμενα του ιερατείου που καθιερώθηκαν στο πέρασμα των αιώνων και δημιούργησαν το γνωστό «ιερό» κατεστημένο που έχει οδηγήσει, δυστυχώς, τη Χριστιανική θρησκεία στη σημερινή κατάσταση. Όταν όμως αυτά που διαπιστώνει ένας απλός επισκέπτης-δημοσιογράφος τα επιβεβαιώνει ένας πρώην μοναχός, ο οποίος έμεινε επί 19 χρόνια σε σκήτη του «Αγίου» Όρους, τότε…

    Συνάντησα τον πρώην μοναχό Νικόδημο, κατά κόσμον Νικόλαο Περακάκη, στο σπίτι του, στην «εμπόλεμη» περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα, και συζήτησα μαζί του γι’ αυτά που το 1972 (φοιτητής της Νομικής τότε) τον οδήγησαν στο «Άγιο» Όρος, αλλά και γι’ αυτά που τον έδιωξαν από αυτό μετά από 19 χρόνια μοναχικής ζωής. Εγώ δεν πρόκειται να σχολιάσω τίποτε. Δεν χρειάζεται, άλλωστε. Τα λέει όλα εκείνος…

    Ο Νικόδημος διατηρεί δική του σελίδα στο facebook, όπου εκθέτει το ζωγραφικό και συγγραφικό του έργο : https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%8C%CF%82-%CE%9D%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%A3-Monahos-NIKODIMOS/312677145423986

    https://www.lifo.gr/blogs/nevermind/agio-oros-kai-i-megalomania-ton-monahon

    Το Άγιο Όρος και η μεγαλομανία των μοναχών.
    Όταν ο έξω κόσμος φαντάζει πιο αθώος από τον μέσα.
    Βαγγέλης Μακρής

    9.4.2012 | 15:20

    Φαντάζομαι ότι ακόμα και οι βαθιά θρησκευόμενοι τηλεθεατές, δύσκολα θα συγκράτησαν την αμηχανία τους ή ακόμα και την ενόχληση τους κατά την παρακολούθηση της χθεσινοβραδινής εκπομπής «Πρωταγωνιστές».

    Θα πρέπει η πίστη στο Θεό να σε έχει τυφλώσει σε τέτοιο βαθμό, ώστε την καλοπέραση των μοναχών στις μονές του Αγίου Όρους να την περνάς για ασκητική ζωή. Κάποιοι θα πουν ότι η πρόκληση ήταν απ την πλευρά του δημοσιογράφου, που παρουσίασε αυτές τις εικόνες ευδαιμονίας, γαστρονομικής απόλαυσης τέτοια εποχή που ο κόσμος πεινάει. Διαφωνώ. Είναι σαν να κατηγορείς τον πολεμικό ανταποκριτή για τις σκληρές εικόνες που μεταδίδει. Συμβαίνει. Καταγράφεται. Δεν είναι ψέμα. Ποιος ο λόγος να το αποκρύψει;

    ………………….

    «Κάνω το κουμάντο εγώ, όπως ένας σεφ στα μεγάλα εστιατόρια. Είμαι υπεύθυνος για τόσα άτομα» έλεγε ο πατέρας Επιφάνιος που οργάνωνε επιτυχημένα τραπεζώματα εκατοντάδων ατόμων καθώς το βλέμμα του, έδειχνε άνθρωπο που τα έχει δει περίπου όλα και δύσκολα μπορείς να τον ξεγελάσεις.

    Στην αποφώνηση της εκπομπής ο δημοσιογράφος είπε ότι δεν θέλησε μέρες που είναι να κάνει άλλη μια εκπομπή για τα σκάνδαλα του Αγίου Όρους. Προτίμησε λόγω της Μεγάλης εβδομάδας να δείξει την καθημερινότητα των μοναχών.

    Φοβάμαι ότι μια εκπομπή για τα γνωστά σκάνδαλα θα προκαλούσε μικρότερη έκπληξη στον κόσμο απ ότι προκάλεσε αυτή η εκπομπή. Μια εκπομπή που ο «δημοσιογράφος-εισβολέας» έμοιαζε περισσότερο αθώος από τους μοναχούς που συνάντησε.
    …………………………………



    Γέρων Παρθένιος: Δεν θα δώσω σε κανέναν ευλογία να πάει να κάνει το εμβόλιο

  2. Παράθεμα: Άθωνας: Μοναχός που πέθανε χωρίς να δει ποτέ του γυναίκα — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  3. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    https://www.athensvoice.gr/politics/723002_eytyhos-i-ekklisia-den-perimene-ti-deytera-paroysia

    22.07.2021 | 17:36
    Ευτυχώς η Εκκλησία δεν περίμενε τη… Δευτέρα Παρουσία

    Τώρα που υπάρχει έξαρση κρουσμάτων, νέοι άνθρωποι μπαίνουν στα νοσοκομεία και υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανεμβολίαστων, η αλλαγή ρότας είναι ευπρόσδεκτη

    Λουκάς Βελιδάκης

    Σχόλιο για την απόφαση της εκκλησίας να στηρίξει πλέον το εμβολιαστικό κίνημα κατά του κορωνοϊού
    Κάλλιο αργά παρά ποτέ; Ναι, θα μπορούσε να το πει κανείς αναφορικά με τη στάση της εκκλησίας απέναντι στην πανδημία. Κάποιοι δε καταμαρτυρούν μεγάλη δυσκολία της Ιεραρχίας –εξ αρχής μάλιστα– να στηρίξει τον εμβολιασμό.

    Την Κυριακή θα διαβαστεί στους ναούς φυλλάδιο το οποίο θα δίνει στους πιστούς απαντήσεις σε 12 ερωτήσεις για τα εμβόλια.

    Σήμερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου Μητροπολίτης Ιλίου κ. Αθηναγόρας, ήταν κάτι παραπάνω από διαφωτιστικός για τον ρόλο της εκκλησίας, το πώς αντελήφθη τη θέση της στην πανδημία, τις πεποιθήσεις μιας μερίδας ιερωμένων και πιστών, καθώς και την αργοπορία στην αντίδραση. 

    Αξίζει να μείνουμε σε ορισμένες από τις δηλώσεις: Σημείωσε ότι και στους κόλπους της εκκλησίας υπάρχουν σενάρια συνωμοσίας, τόνισε ότι πολλοί πιστοί ρωτούν κι ανησυχούν για τα τσιπάκια, τα barcode, το 666 και πως τους προβληματίζει η σκέψη ότι κάποιοι σχεδιάζουν να ελέγξουν τον άνθρωπο (μέσω των εμβολίων…).

    Όσο κι αν ακούγεται εξωπραγματικό, στο φυλλάδιο που θα διανεμηθεί στις εκκλησίες υπάρχουν απαντήσεις σε ερωτήσεις αυτού του είδους.

    Δύο ενδεικτικά παραδείγματα:

    Ερώτηση: Ὑφίσταται ἔλεγχος τῆς προσωπικότητας μέσα ἀπό τό ἐμβόλιο;
    Απάντηση: Τό ἐμβόλιο δέν ἐπιδρᾶ στήν προσωπικότητα τοῦ ἐμβολιαζόμενου ἀτόμου.

    Ερώτηση: Περιέχει τό ἐμβόλιο μαγνητισμό ἤ νανοσωματίδια ἤ «τσιπάκι»;
    Απάντηση: Τά ἐμβόλια ἔναντι τῆς COVID-19 δέν περιέχουν μικροτσίπ. Αὐτά εἶναι ἐξωπραγματικές θεωρίες, οἱ ὁποῖες βασίζονται σέ μία λανθασμένη ἐκστρατεία παραπληροφόρησης πού πραγματοποιεῖται στό διαδίκτυο. Μέ νανοσωματίδια καλύπτονται τά μόρια mRNA, τά ὁποῖα ἀποβάλλονται ταχύτατα ἀπό τόν ὀργανισμό. Τά συστατικά τῶν ἐμβολίων ἀναγράφονται στό φύλλο ὁδηγιῶν τοῦ προϊόντος.

    Κοιτάς αυτές τις ερωταπαντήσεις και δεν ξέρεις αν πρέπει να κλάψεις ή να γελάσεις. Σίγουρα όμως σε οδηγούν σε ένα μονοπάτι συγκεκριμένων στοχασμών.

    Μαθαίνουμε, φερ’ ειπείν, ότι οι αρχιερείς της Ιεράς Συνόδου μετέφεραν στον Σωτήρη Τσιόδρα τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες των πιστών και αυτός με καλή διάθεση και απλή γλώσσα, χωρίς πολλές επιστημονικές ορολογίες, απάντησε σε όλες, όπως ανέφερε ο κ. Αθηναγόρας.

    Άρα μια μερίδα πιστών έπρεπε να πάρει εκκλησιαστική διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει τσιπάκι (ούτε το χάραγμα του Αντίχριστου λογικά…) για να προχωρήσει στον εμβολιασμό; Και γιατί η εκκλησία άργησε επτά και πλέον μήνες για να προχωρήσει σε αυτή την πολύτιμη ενημέρωση του χριστεπώνυμου πληρώματος, ενώ –αν το είχε πράξει νωρίτερα– ενδέχεται να είχε σώσει ζωές πιστών;

    Και ο κ. Τσιόδρας, ο οποίος δεν έχει κρύψει τις καλές του σχέσεις με τον κλήρο, γιατί δεν φρόντισε να δοθούν νωρίτερα αυτές οι τόσο διαφωτιστικές απαντήσεις;

    Η αλήθεια είναι ότι η εκκλησία είναι όψιμος σύμμαχος στη μάχη του εμβολιασμού. Για καιρό ήταν απρόθυμη να βοηθήσει στη διαχείριση της πανδημίας. Οι δηλώσεις υπέρ της τήρησης των μέτρων, πολλώ δε μάλλον του εμβολιασμού, ήταν χλιαρές και τις υπερνικούσαν οι κραυγές των αρνητών με τα ράσα.

    «Πολλοί κληρικοί που ήταν αρνητές του κορωνοϊού, και το έφερε η μοίρα και νόσησαν και κάποιοι εξ αυτών πέρασαν και δύσκολα, τώρα έχουν μετατραπεί σε διαπρύσιους κήρυκες υπέρ του εμβολιασμού». Αυτό δήλωσε ο κ. Αθηναγόρας, καταδεικνύοντας τα «πώς και τα γιατί» της εκκλησιαστικής αντίδρασης. Κάποιοι ήταν αρνητές, αλλά –αφού νόσησαν– πέρασαν απέναντι, στην πλευρά της λογικής… Καλώς όρισαν.

    Κοντολογίς, η εκκλησία ως θεσμός μεγάλης επιρροής άργησε (πάρα) πολύ να μπει στη μάχη. Τώρα που υπάρχει έξαρση κρουσμάτων, νέοι άνθρωποι μπαίνουν στα νοσοκομεία και υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανεμβολίαστων, η αλλαγή ρότας είναι ευπρόσδεκτη.

    Απλώς ας ελπίσουμε ότι δεν θα αποδειχθεί too little, too late…

    «Πηγή: https://www.athensvoice.gr/politics/723002_eytyhos-i-ekklisia-den-perimene-ti-deytera-paroysia»

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      Η εκκλησία μετά από την παρέλευση αρκετού χρόνου διαπίστωσε πως η αδιαφορία της γύρω από τα μέτρα αποστασιοποίησης και του εμβολιασμού, την θέτει στο περιθώριο των εξελίξεων.
      Επίσης, συνειδητοποίησε πως αν τα πράγματα χειροτερεύσουν, αναπόφευκτα θα αναλάβει μεγάλο μέρος των ευθυνών εξ αιτίας της αδιαφορίας της, η οποία θα εκλαμβάνονταν από τους πιστούς ως καταφατική θέση απέναντι στους αρνητές του εμβολιασμού και στις ανόητες θεωρίες τους.
      Ετσι, απρόθυμα, τάχτηκε υπέρ του εμβολιασμού. Βέβαια η δημόσια τοποθέτηση της, την εξανάγκασε να μπει στο χορό, και είναι πια αργά να κάνει πίσω. Τώρα, θα χορέψει και θα πει και ένα τραγούδι.
      Είναι εξαναγκασμένη να απορρίψει ρητά και δημόσια όλες τις θεωρίες περί τσιπάκια, Αντίχριστου, 666 κλπ. Θεωρίες που κυκλοφορούν ευρέως εδώ και πολλά χρόνια και ουδέποτε καταδέχτηκε να τις απορρίψει ως εξωπραγματικές, επειδή – αφελώς – πίστευε ότι την εξυπηρετούν. Φαίνεται πως αντιλήφθηκε ότι αυτές οι βλακώδεις ιδέες, τελικά , μέσα από το πέρασμα του χρόνου την βλάπτουν μάλλον, παρά την ευνοούν.
      Η διαχρονικά πονηρή ταχτική της, σε περιόδους δύσκολων διλημμάτων, να τα έχει καλά με όλους και με όλα, αυτή την φορά δεν της βγήκε σε καλό.
      Η αργοπορημένη αντίδραση έδωσε χώρο και χρόνο να αναπτυχθούν στις γραμμές των πιστών της – οι οποίοι ούτως ή άλλως είναι εξαιρετικά επιρρεπείς στην μπουρδολογία – ένα ισχυρό συνωμοσιολογικό κίνημα. Τώρα βρίσκεται ανάμεσα σε δύο «φίλια» πυρά: των πιστών που την κατηγορούν για σύμπλευση με μεσαιωνικές πρακτικές και με τους πιστούς που την κατηγορούν για σύμπλευση με την νέα τάξη πραγμάτων.
      Καλά να πάθει. Αγαπάει ο θεός τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη 🙂

  4. Ο/Η Θεολόγος λέει:



    https://www.limnosreport.gr/limnos/174204/o-mpoympoyras-noikiase-to-spiti-toy-makaristoy-archiepiskopoy-athinon-christodoyloy-sto-psychiko/

    Ο Μπούμπουρας νοίκιασε το σπίτι του μακαριστού Αρχιεπίσκοπου Αθηνών Χριστόδουλου στο Ψυχικό;
    Από limnosreport – Πέμπτη, 18 Μαρτίου, 2021 9:42 πμ

    Σε νέα χέρια πέρασε το σπίτι στο Ψυχικό στο οποίο διέμενε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος μέχρι το θάνατό του σύμφωνα με το lawandorder.gr αυτά του Λημνιού επιχειρηματία Παντελή Μπούμπουρα

    Συγκεκριμένα όπως αναφέρει το δημοσίευμα: Το σπίτι, που ανήκει στη μονή Πεντέλης, αφού έμεινε επί 13 χρόνια αναξιοποίητο νοικιάστηκε για τα επόμενα 5 χρόνια.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι νέος κάτοικος του θα είναι ο επιχειρηματίας Παντελής Μπούμπουρας, ο οποίος δραστηριοποιείται επιχειρηματικά στην Ουκρανία, στον κλάδο των κατασκευών.

    Οι φθορές στο σπίτι είναι μεγάλες, οπότε και το ενοίκιο είναι σχετικά χαμηλό και κυμαίνεται -όπως λένε οι πληροφορίες- στις 5.000 ευρώ το μήνα, αφού ο ενοικιαστής θα απαιτηθεί να δαπανήσει ένα μεγάλο ποσό για την ανακαίνιση των περίπου 1.000 τετραγωνικών μέτρων του σπιτιού και των τριών στρεμμάτων του οικοπέδου.

    Όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος από την άλλη πλευρά, το σπίτι ενοικιάστηκε από τον Παντελή Μπουμπουρα και πρόκειται για το σπίτι του στο Ψυχικό, ένα επιβλητικό ακίνητο που ανήκει στη μονή Πεντέλης και το οποίο ήταν αναξιοποίητο από τα τέλη Ιανουαρίου του 2008.

    Το σπίτι -αποτελεί τη μοναδική αρχιεπισκοπική κατοικία- είχε ανακαινιστεί την περίοδο του Χριστόδουλου, που διαδέχθηκε, το 1998, τον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, ο οποίος, επίσης, ζούσε εκεί. Μετά τον θάνατο του Χριστόδουλου ο διάδοχός του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο Ιερώνυμος δεν θέλησε να μείνει στο Ψυχικό αλλά στο διαμέρισμα της Αγίας Φιλοθέης, στο κέντρο της Αθήνας, όπου βρίσκεται η Αρχιεπισκοπή.

    Το σπίτι εκτείνεται σε τρία επίπεδα -υπόγειο, ισόγειο και 1ος όροφος- συνολικής έκτασης περίπου 1.100 τετραγωνικών μέτρων. Η είδηση της ενοικίασης του ακινήτου από τη Μονή Πεντέλης, η οποία είχε να αντιμετωπίσει τις φθορές του χρόνου και τον υψηλό ΕΝΦΙΑ, προκάλεσε προβληματισμό στους ανθρώπους που ήταν κοντά στον μακαριστό Χριστόδουλο.

    Το σπίτι ενοικιάστηκε από τον Έλληνα επιχειρηματία Παντελή Μπούμπουρα ο οποίος δραστηριοποιείται στην Ουκρανία στον τομέα των κατασκευών, για τα επόμενα 5 χρόνια έναντι του ποσού των 5.000 ευρώ μηνιαίως. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος ενοικιαστής σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα από 100.000 ευρώ για την ανακαίνιση των περίπου 1.000 τετραγωνικών μέτρων του σπιτιού και των τριών στρεμμάτων του οικοπέδου, στο οποίο είναι χτισμένο.

    Ποιος είναι ο επιχειρηματίας

    Ο Παντελής Μπούμπουρας γεννήθηκε στις 20 Σεπτεμβρίου 1955 στη Λήμνο. Το 1970 εργάστηκε ως οικοδόμος σε ελληνική κατασκευαστική εταιρεία στην Αθήνα, ενώ παράλληλα τελείωσε την υποχρεωτική εκπαίδευση και εισήλθε στο Τ.Ε.Ι. Μετά την αποφοίτησή του έλαβε δίπλωμα ηλεκτρολόγου.

    Το 1981 ίδρυσε τη δική του εταιρεία στην Ελλάδα η οποία αναλάμβανε κάθε τύπου ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις σε οικιακούς, επαγγελματικούς και βιομηχανικούς χώρους. Την άνοιξη το 1997 έγινε γενικός εργολάβος μιας εκ των μεγαλύτερων ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών «Michaniki», η οποία την εποχή εκείνη είχε αρχίσει να δραστηριοποιείται στην Ουκρανία.

    Τον χειμώνα του 1997 ίδρυσε τη δική του κατασκευαστική εταιρεία «GEFEST» στην Οδησσό της Ουκρανίας. Τα υποκαταστήματα της εταιρείας λειτουργούν στην Αυστρία, τη Βουλγαρία και την Ελλάδα. Σήμερα το προσωπικό της κατασκευαστικής εταιρείας «GEFEST» ανέρχεται σε 2.300 άτομα.

    Το 2015 δημιούργησε τον Σύνδεσμο Ελλήνων Επιχειρηματιών και Επιχειρήσεων στην Ουκρανία με έδρα το Κίεβο και έγινε πρόεδρός του. Το 2012 διορίζεται Επίτιμος Πρόξενος της Ελλάδας στη Γιάλτα με την Προξενική Περιφέρεια στο έδαφος της Αυτόνομης Δημοκρατίας της Κριμαίας.

    Από το 2014 είναι πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Παραρτήματος του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού στην Οδησσό. Το 2016 ίδρυσε και διευθύνει την φιλανθρωπική οργάνωση «Ίδρυμα Μπούμπουρα» στην Οδησσό.

    Να σημειωθεί ότι ο επιχειρηματίας είχε την τύχη με το μέρος του τον Δεκέμβριο του 1997, όταν επρόκειτο να επιβιβαστεί στο μοιραίο ουκρανικό αεροσκάφος Γιάκοβλεφ, που συνετρίβη στα Πιέρια Ορη. Την τελευταία στιγμή άλλαξε γνώμη και δεν ακολούθησε άλλους εργαζομένους στον τομέα των κατασκευών στην Ουκρανία που ταξίδευαν στην Ελλάδα για τα Χριστούγεννα, με την απόφαση αυτή να του σώζει τη ζωή.

    https://www.newmoney.gr/dark-room/to-iero-palati-tou-psichikou-ke-o-ergolavos-to-spasmeno-potiri-tou-15-ekatommiriou-ke-to-chriso-akinito-sto-marousi/

    Το ιερό παλάτι του Ψυχικού και ο εργολάβος

    -Στην Ιερά Μονή Πεντέλης βαρέθηκαν τα έξοδα κι είπαν οι άγιοι άνθρωποι να βγάλουν κανά φράγκο για τις δύσκολες ώρες. Νοίκιασαν λοιπόν την επίσημη αρχιεπισκοπική κατοικία στο Ψυχικό στον ιδιοκτήτη της ουκρανικής κατασκευαστικής εταιρίας Gefest, Παντελή Μπούμπουρα. Ο κ. Παντελής πρέπει να ομολογήσουμε ότι τον έχει τον τρόπο του, γιατί τα συνεργεία έχουν εγκατασταθεί στο οίκημα που κάποτε διέμεναν ο Δαμασκηνός, ο Σπυρίδων, ο Δωρόθεος Γ’, ο Θεόκλητος Β’, ο Σεραφείμ, ο Χριστόδουλος και χτίζουν-γκρεμίζουν για να γίνει το ιστορικό οίκημα των περίπου 1.000 τ.μ… παλατάκι. Η κατοικία έχει κοντά στα δύο στρέμματα κήπο με μεγάλα δένδρα τα οποία θα τα ξεριζώσουν όλα γιατί ο κήπος θα γίνει… εξωτικός.

    -Ορισμένοι εκκλησιαστικοί κύκλοι ενοχλήθηκαν επειδή ο οίκος του προκαθήμενου της Εκκλησίας μετατρέπεται σε οίκο επίδειξης κεντροανατολικού νεοπλουτισμού, αλλά τι σημασία έχει η ιστορία όταν το παγκάρι γεμίζει. Αρκεί βεβαίως να γεμίζει το παγκάρι της Μονής Πεντέλης και να μην ισχύουν αυτά που κυκλοφορούν δεξιά κι αριστερά και φέρουν τον Μπούμπουρα να νοίκιασε το σπίτι για 5.000 ευρώ τον μήνα. Γιατί αν πράγματι είναι έτσι, ηγούμενοι, ιεροδιάκονοι, παπάδες και λοιπές δυνάμεις στη Μονή Πεντέλης δεν φαίνεται να υπέπεσαν στο αμάρτημα της φιλαργυρίας, αλλά αναρωτιέμαι τι θα έλεγε για όλο αυτό το αλισβερίσι ο Άγιος Τιμόθεος, ιδρυτής της μονής τους; Βοήθειά μας…

    https://www.vimaorthodoxias.gr/nea/i-ekklisia-tis-oukranias-timise-ton-ellina-evergeti-panteli-mpouboura-vinteo-foto/

    Η Εκκλησία της Ουκρανίας τίμησε τον Ελληνα ευεργέτη Παντελή Μπούμπουρα

  5. Ο/Η Ιερή Βουλιαγμένη λέει:

    https://www.kathimerini.gr/economy/561443365/i-voyliagmeni-apallotrionei-288-7-stremmata-tis-ekklisias/?fbclid=IwAR2oo6tvW-GCnw6kkPLRqnbfVlL83Wm2m1goira7fNGldlXwcp2i7lT1QXs

    Η Βουλιαγμένη απαλλοτριώνει 288,7 στρέμματα της Εκκλησίας

    Εντείνεται η διαμάχη του δήμου με την Αρχιεπισκοπή Αθηνών για το πράσινο


    Η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης βασίζεται στην πάγια νομολογία του ΣτΕ και του Συντάγματος που προασπίζεται την αρχή του περιβαλλοντικού ισοζυγίου (φωτ. INTIME).

    Newsroom
    23.07.2021 • 19:50

    Την απαλλοτρίωση συνολικά 288,7 στρεμμάτων πρασίνου της Εκκλησίας της Ελλάδος, χωρίς την καταβολή αποζημίωσης, αποφάσισε ο Δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης με στόχο, όπως υποστηρίζει, να αντισταθμιστεί και να επανέλθει το ανατραπέν σήμερα περιβαλλοντικό ισοζύγιο, όπως αυτό καθορίστηκε το 1951 με το πρώτο ρυμοτομικό σχέδιο της Βουλιαγμένης.

    Οπως ανέφερε ο δήμαρχος Γρηγόρης Κωνσταντέλλος και εξειδίκευσε κατόπιν η επικεφαλής της νομικής ομάδας που επεξεργάστηκε την εισήγηση, καθηγήτρια Διοικητικού Δικαίου και Δικαίου Περιβάλλοντος στη Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ Γλυκερία Σιούτη, το εμβαδόν των οικοδομήσιμων χώρων στη Βουλιαγμένη με διαδοχικές τροποποιήσεις ρυμοτομικού σχεδίου αυξήθηκε από 1.120 στρέμματα το 1951 (ποσοστό 37%) σε 1.682,38 (ποσοστό 53%), ενώ σήμερα είναι 1.393,68 στρέμματα (ποσοστό 46%). Ενδεχόμενη αποδοχή των θέσεων της Εκκλησίας και των αιτήσεων αποχαρακτηρισμού που εκκρεμούν θα ανεβάσει το ποσοστό αυτό σε 55%. Η αύξηση αυτή των οικοδομήσιμων ιδιόκτητων οικοπέδων της Εκκλησίας έγινε αποκλειστικά εις βάρος των χώρων προς κοινωφελείς σκοπούς και ελεύθερους από δόμηση που προέβλεπε η σύμβαση του 1951, οι οποίοι συρρικνώθηκαν από 33% (1.008 στρέμματα) σε 15% (463,71 στρέμματα) σήμερα. «Η Εκκλησία της Ελλάδος έχει λάβει από τη Βουλιαγμένη περισσότερα από όσα εδικαιούτο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κωνσταντέλλος.

    Η ένταξη στο σχέδιο πόλεως των εκτάσεων της Εκκλησίας της Ελλάδος προήλθε έπειτα από συμφωνία τής τότε ηγεσίας της και του ελληνικού Δημοσίου. Η συμφωνία αυτή προέβλεπε, μεταξύ άλλων, πως με κάθε αποχαρακτηρισμό κοινόχρηστης έκτασης η Εκκλησία θα γινόταν αυτομάτως πλήρης κύριος αντίστοιχης έκτασης. Συνεπώς, οι αποχαρακτηρισμοί κοινόχρηστων εκτάσεων από το 1951 έως το 1978, εκτός από την αλλαγή του περιβαλλοντικού ισοζυγίου της περιοχής, υποστηρίζει ο δήμος, «αύξησαν δυσανάλογα την έκταση που φέρεται να κατέχει και να αξιοποιεί η Εκκλησία της Ελλάδος στη Βουλιαγμένη».

    Οι προηγούμενες δημοτικές αρχές ανέκοψαν αυτή την απομείωση των ελεύθερων χώρων με διαδοχική κήρυξη απαλλοτριώσεων. Η αδυναμία του δήμου, ωστόσο, να αποζημιώσει τις εκτάσεις αυτές, οδήγησε τα τελευταία χρόνια στον αποχαρακτηρισμό των εκτάσεων, παρόλο που η διοίκηση του πρώην Δήμου Βουλιαγμένης και σήμερα του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης αρνείται σταθερά να ρυθμίσει πολεοδομικά τις εκτάσεις αυτές. Η νέα απόφαση του δημοτικού συμβουλίου βασίζεται στην πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Συντάγματος που προασπίζεται την αρχή του περιβαλλοντικού ισοζυγίου και υπογραμμίζει ότι «η Εκκλησία της Ελλάδος έχει ήδη αποζημιωθεί σε είδος, δηλαδή σε γη, για τις επίμαχες απαλλοτριώσεις στο πολλαπλάσιο».

    Η αντιπαράθεση με τον δήμο, αποκορύφωση της οποίας είναι η χθεσινή απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, ξεκίνησε όταν η Αρχιεπισκοπή Αθηνών προχώρησε νωρίτερα φέτος στην πρόσκληση για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για περί τα 40 οικόπεδά της, αποδεχόμενη πάντως πως κάποια από αυτά είναι πολεοδομικά αρρύθμιστα, χαρακτηρίζοντάς τα η ίδια ως «ατακτοποίητα».

    Προτίθεται λοιπόν να τα πωλήσει ή παραχωρήσει μακροχρόνια ως έχουν, με την υποχρέωση η πολεοδομική ρύθμιση/τακτοποίηση να βαρύνει τους επενδυτές, όπως ρητά αναφέρει στη σχετική προκήρυξη. Σημειώνεται πως η Αρχιεπισκοπή έχει παράλληλα προβεί και σε δεύτερη προκήρυξη για άλλα, τακτοποιημένα οικόπεδα, τη νομιμότητα των οποίων δεν αμφισβητεί ο δήμος. Ωστόσο, ο τελευταίος υποστηρίζει πως το 50% περίπου από τα ατακτοποίητα ακίνητα αποτελεί τον πνεύμονα πρασίνου της περιοχής και δεν μπορούν με οποιονδήποτε τρόπο να δομηθούν.

  6. Ο/Η Ντένης ο τρομερός λέει:

    https://www.vimaorthodoxias.gr/mitropoleis/se-psychiatriki-kliniki-o-epicheirimatias-poy-epitethike-se-iereis-stin-patra/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

    Σε ψυχιατρική κλινική ο επιχειρηματίας που επιτέθηκε σε ιερείς στην Πάτρα
    24/07/2021 | 14:45 σε

    Ι.Μ. Πατρών: Στην Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών στο Ρίο, βρίσκεται από το βράδυ της Πέμπτης, ο επιχειρηματίας και αφεντικό της Παναχαϊκής Γιώργος Μπάρλος.
    Αυτό συνέβη μετά τις άνευ προηγουμένου επιθέσεις σε βάρος του προϊστάμενου του Ιερού Ναού Αναλήψεως στο Ψαροφάι, αρχιμανδρίτη π. Θεόκλητο Παντελίδη και του Θεοφιλέστατου Επισκόπου Κερνίτσης κ. Χρύσανθου, οι οποίες πάγωσαν όλη την τοπική εκκλησία.

    Η μεταφορά του διετάχθη κατόπιν εισαγγελικής εντολής, έπειτα από τη διενέργεια ψυχιατρικής πραγματογνωμοσύνης. Κατά πληροφορίες από την ψυχιατρική εξέταση, δεν προκύπτει πως πρόκειται για προσωπικότητα ψυχιατρικώς ενδιαφέρουσα, αλλά για πιεσμένο συναισθηματικά άτομο.

    «Το συσσωρευμένο άγχος, η πίεση και η ιδιαιτερότητα των τρεχουσών συνθηκών επιβάρυναν τη σωματική και ψυχολογική κατάσταση του Γιώργου Μπάρλου, για τον λόγο αυτό, ελήφθη η απόφαση για ολιγοήμερη ιατρική παρακολούθηση, έτσι ώστε να αποφορτιστεί και να επιστρέψει άμεσα στα απαιτητικά επαγγελματικά του καθήκοντα», δήλωσε στην «Π» ο δικηγόρος Πατρών Κώστας Κρεμμύδας.

    Πότε εντοπίστηκε από τους αστυνομικούς

    Λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Πέμπτης, ο Γιώργος Μπάρλος εντοπίστηκε από αστυνομικούς στο σπίτι του και κατόπιν ενεργειών συγγενικών του προσώπων αλλά και του νομικού του συμβούλου, συνεργάστηκε με τις Αρχές. Συνοδεία περιπολικού μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στην Ψυχιατρική του Ρίου.

    «Δεν μπορούσε να κυκλοφορήσει ούτε λεπτό ελεύθερος. Δεν υπήρχε περίπτωση να μην εντοπιστεί όσος χρόνος και όσες δυνάμεις απαιτούνταν. Ηταν επιτακτική ανάγκη, καθώς οι ενέργειές του είχαν προκαλέσει αίσθημα ανασφάλειας και ήταν επικίνδυνες, τόσο για τον ίδιο όσο και για τρίτους», ανέφερε στην εφημερίδα «Πελοπόννησο», αξιωματούχος της τοπικής ΕΛΑΣ.

    Σιγή από την Ιερά Μητρόπολη Πατρών

    Όπως αναφέρει πάντως το pelop.gr, προβληματισμό, ωστόσο, προκαλεί η σιωπή ιχθύος που τηρεί η Ιερά Μητρόπολη Πατρών, μετά τις πρωτοφανείς επιθέσεις σε βάρος ιερέων, την ώρα μάλιστα που, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, δεν υπήρξε ενημέρωση της ΕΛΑΣ για το περιστατικό με τον Επίσκοπο Κερνίτσης, ώστε να υπάρξει κινητοποίηση για την αποφυγή του δεύτερου κατά του π. Θεόκλητου.

    Στο μεταξύ, πληροφορίες θέλουν και τρίτος ιερέας να έπεσε θύμα της έκρηξης Μπάρλου. Πρόκειται για τον π. Ελευθέριο Κολιαβρά, συνεργάτη του Θεοφιλέστατου, που φέρεται να τραυματίστηκε, όταν έσπασε η ποιμαντορική ράβδος.

    Η στάση της Εκκλησίας πάσχει από δυσαναλογία σε σχέση με τα περιστατικά, όταν μάλιστα η επίθεση της Πέμπτης αποτέλεσε υποτροπή στην επίθεση στην Αρχιεπισκοπή, καθώς η συγχώρηση του Επισκόπου δεν εκτιμήθηκε από τον επιχειρηματία.

    Κανείς από τους δύο Κληρικούς δεν προχώρησε την κατάθεση μήνυσης, καθώς δεν επιθυμούν την ποινική δίωξη Μπάρλου. Σε επικοινωνία της «Π», ο π. Θεόκλητος αρκέστηκε να πει «Ολα είναι καλά. Δεν θα υποβάλω μήνυση».

    «Δεν υπήρχε λόγος να γίνουν μηνύσεις από τη στιγμή που ο άνθρωπος αυτός μπήκε στην Ψυχιατρική», υποστήριξαν στην «Π» εκκλησιαστικοί κύκλοι, προσθέτοντας πως η δήλωση του Μητροπολίτη Χρυσοστόμου «Είμαι πατέρας όλων» μετά το πρόσφατο επεισόδιο στο Επισκοπείο, δεσμεύει κατά μία έννοια και τους κληρικούς. Οπως επισημάνθηκε «Η Εκκλησία πάντα φέρεται με αγάπη προς όλους. Ποτέ δεν μηνύει και δεν διώκει κανέναν».

    «Δεν κάνεις θέατρο μπροστά σε ψυχίατρο»

    «Κανένας φόβος για αντίποινα από κάποιον που είναι θεοσεβούμενος να τα βάλει με την Εκκλησία. Είναι ντροπή να ακούγονται αυτά και η Εκκλησία μπορεί να προστατευτεί από τον οποιονδήποτε», ήταν η απάντηση του κ. Κρεμμύδα στις αιτιάσεις πως δεν υπεβλήθησαν μηνύσεις σε βάρος Μπάρλου, από τους κληρικούς υπό τον φόβο αντιποίνων.

    Την ίδια ώρα, ο πατρινός δικηγόρος χαρακτήρισε λυπηρά τα όσα ακούγονται τις τελευταίες ώρες και την έντονη φημολογία που έχει αναπτυχθεί πως το αφεντικό της Παναχαϊκής δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα υγείας, αλλά «παίζει θέατρο» προκειμένου ν΄αποφύγει περιπέτειες οικονομικής φύσεως. «Δεν θα έφτανε ποτέ σε αυτό το σημείο. Το θέατρο δεν μπορείς να το κάνεις ενώπιον επαγγελματιών (ψυχίατρος).

    Είναι λυπηρό να ακούγονται τέτοια πράγματα. Εκκρεμότητες δεν είχε και οτιδήποτε είχε στην επαγγελματική του δραστηριότητα, το ρύθμιζε κανονικά. Οι εκκρεμότητες στην Παναχαϊκή υπάρχουν, πάντα υπήρχαν, έχει καλύψει τις περισσότερες που θα έπρεπε εξ ιδίων χρημάτων».

  7. Ο/Η των κώλων λέει:

    Ένταση και χημικά στο Σύνταγμα μετά την πορεία κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού και των «διαχωρισμών»
    ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ
    24.7.2021
    The LiFO team




Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.