Τρεις Ιεράρχαι εις λιτανείαν (του Βώλου) – [1]

«Πόση καλωσύνη γύρω μου κι εντός από του παντός τη μεγαλωσύνη!»


Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Φυλλομετρώ το ημερολόγιον των λιτανειών της αγνής μας υπαίθρου νοσταλγός αθεράπευτος της επαρχιακής ελληνοχριστιανικής αθωότητος. Σταθμεύω εις τον Βόλον, πόλιν του διώκτη του δάσκαλου Δελμούζου δεσπότη Μαυρομάτη και του μακαρίου Χριστοδούλου. Σήμερον εκεί εκπροσωπεί τον θεόν ο ιερός Ιγνάτιος, τέκνον της αδελφότητος Χρυσοπηγής. Εκεί απεσύρθη ο πανοσιολογιότατος Επιφάνιος, γνωστός και από την «ανώριμον» συμπεριφοράν του εις την υπόθεσιν των ροζ κασετών (απηλλάγη) δια την οποίαν κατηγγέλθη υπό του Ζακύνθου, εκεί δε εφησυχάζουν εν προσευχή, ο ταπεινός ρασοφόρος Βαβύλης (παλαιαί καταδίκαι δια εμπόριον αρωματικών ουσιών) και ο ιερός Θεόκλητος ευλαβή τέκνα του μακαριστού.

Φθονώ την ηρεμίαν και την αγνότητα της ελληνικής επαρχιακής ζωής. Οι πιστοί ως φίλεργοι μέλισσαι εργάζονται υπό την σκιάν του όρους των Κενταύρων παρά τας φαιδράς όχθας των Αναύρου και Κραυσιδώνος δια την ολοκλήρωσιν του σοσιαλιστικού πειράματος ΓΑΠ και υμνούν τον Δημιουργόν μετά των τοπικών αρχών και μετά των συζύγων των εις λαμπράς πομπάς. Αναγιγνώσκω εις τον ευσεβή τοπικόν «Ταχυδρόμον», την κάποτε εφημερίδα του σοσιαλιστού Αθ.Πώποτα (ΠΑΣΟΚ) που ελουκετώθη προσωρινώς το 1996 λόγω ασημάντου οικονομικού σκανδάλου:
6.12.2009: «Με λαμπρότητα και θρησκευτική ευλάβεια η πόλη του Βόλου τιμά τον πολιούχο της Αγ.Νικόλαο, … .. με λαμπρότητα και βυζαντινή μεγαλοπρέπεια, θα τελεσθεί Πανηγυρική Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία, .. θα συλλειτουργήσουν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρ. Πειραιώς κ.κ. Καλλίνικος, ….ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βρανίων κ.κ. Παχώμιος, …. και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βρεσθένης κ.κ. Θεόκλητος. Μετά το πέρας θα ξεκινήσει η λιτάνευση της Ιεράς Εικόνος και του Ιερού Λειψάνου …….».

Είναι αξιοπερίεργος η σύμπτωσις πως 3 από τους σεπτούς Ιεράρχας οίτινες ελιτάνευσαν το πτώμα του αγ.Νικόλαου (τ.εργολάβου κατεδαφίσεων) εις την πόλιν του Βόλου, έχουν συκοφαντηθεί ώσπερ και ο μακαριστός («Δημοσίευμα Αυγής 1970: Ο κ. Χριστόδουλος εδώ και 37 χρόνια σιωπά») δια σαρκικά αμαρτήματα.

Δεν ομιλούμεν δια συκοφαντίας αθέων, αλλά δια ενδογενή φαινόμενα. Εδώ θα καταγράψω τας ουδέποτε αποδειχθείσας κατηγορίας ελπίζων πως οι κοινωνιολόγοι θα ερμηνεύσουν το φαινόμενον το οποίον οι θεολόγοι αποδίδουν εις δαιμονικάς μηχανορραφίας. Θα γράψω από τούδε εις την δημώδην, επιλέγων την γραφήν Βώλος, επιθυμών να τονίσω την αδιάσπαστον συνέχειαν της φυλής ως αύτη τεκμηριούται και υπό των εθνικών μας γλωσσολόγων του Βώλου: «Ιωλκός > Γιωλκός > Γώλος > Βώλος».

Άρχίζω από τον Μέγα Μάγιστρο της «Χρυσοπηγής», τον ιερό Καλλίνικο που με βήματα αργά και επίσημα, κεκοσμημένος με όλα τα ιερά του διάσημα, σκυφτός από το βάρος του χρόνου, του χρυσού και της αρετής Του, υπήρξε το κέντρο της λιτανείας. Καλλίνικος ο «κομμουνιστοφάγος», ο πνευματικός πατήρ του οπλοφόρου αρχιμανδρίτη Ν. Φαρμάκη ο εξευτελιστής του μιαρού Δαρβίνου, ο αμείλικτος διώκτης των «παρδαλών» θύμα παλαιόθεν αισχρής σκευωρίας του μακάριου και τετιμημένου αρχιεπισκόπου Σεραφείμ με όργανον ιεροψάλτην-θεολόγον, και κάμποσους ακόμη (εργολήπτην, δικηγόρον, τον ιερόν Βενέδικτον αποσχηματισθέντα εφημέριον του «Ρόδου του Αμάραντου» κλπ). Με κάποιους αλληλομηνύθηκε χωρίς κάποια είδηση για τη δικαστική κατάληξη να έχει δημοσιευθεί στον Τύπο:
«Εργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου …Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες…….στο Επισκοπείο δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Καλλίνικος…….Ο Μητροπολίτης Καλλίνικος αποδίδει αυτή την υπόθεση στον Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ, …. «Δεν θα πεθάνω αν δεν φάω τον Πειραιώς» δηλώνει ότι είχε πει τότε ο Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ.»

«Κατ’ αντιπαράσταση εξέταση με τον Πειραιώς Καλλίνικο ζητά ο θεολόγος Ηλ.Τούμπας». «Μερικά ερωτήματα που δεν έχουν πάρει απάντηση Γράφει ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Βασίλης Α. Λαμπρόπουλος»

Ο ιερός Καλλίνικος, ο Μέντωρ της πειραϊκής νεολαίας και του ιερού Χριστόδουλου, αυτός που κήρυττε:
«…υπέρ της εγκράτειας, και παραθέτει αποσπάσματα γιατρών οι οποίοι υποστηρίζουν ότι «η λειτουργία της αναπαραγωγής είναι λειτουργία πολυτελείας, δεν είναι επιτακτική» (Δρ. Τουλούζ)» αυτός που διασύρθηκε ακόμη και στο εξωτερικό («…With the Holy Synod due to launch an inquiry into claims that the archbishop’s mentor, Bishop Kallinikos, made sexual overtures to a male cantor,…»), αυτός που η εγκρατής ζωή του προκάλεσε συκοφαντικά σχόλια του κίτρινου Τύπου: «…η ζημιά στο συκώτι του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου οφείλεται βασικά στην κυτταροθεραπεία … Για την διαδικασία αυτή πήγαινε συστηματικά -ανεπίσημα όμως- σε ειδικό κέντρο στην Ελβετία. Για τον ίδιο σκοπό πήγαινε, μαζί του, και ο πρώην μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος. Η θεραπεία αυτή βοηθάει ώστε να «αναζωογοννούνται» τα κύτταρα κι έτσι τα πρόσωπα που την κάνουν να διατηρούν τη νεότητά τους.….». (Τα περί κυτταροθεραπείας ψεύδη επαναλήφθηκαν και από το «Πρώτο Θέμα» -10.7.’05).

Ο ενάρετος Ιεράρχης παρητήθη δια λόγους υγείας και η ενάρετη Σύνοδος τον αθώωσε πανηγυρικά και τον παρασημοφόρησε με την ανωτάτη τιμητική διάκριση της Εκκλησίας,.

Οι συκοφάνται του έφθασαν εις το σημείον να παρουσιάσουν εις τηλεοπτικήν εκπομπήν του κ. Σ. Καρατζαφέρη, κασέτα με διαβολικώς μονδαρισμένην συνομιλίαν του οσίου ρόκερ Μουλατσιώτου με τον Πανιερότατο Παρθένιο, τ.μοντέλο-κληρικό πατριαρχείου Αλεξανδρείας, σεσημασμένο από άλλες υποθέσεις («Εντύπωση όμως προκαλεί ότι το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, στο οποίο σύμφωνα με πληροφορίες υπηρετούσε ο νεαρός, δεν έχει δώσει διευκρινίσεις για το ζήτημα… ο κ. Χριστόδουλος .. παρέπεμψε στο εκκλησιαστικό δικαστήριο έναν αρχιμανδρίτη φίλο του νεαρού όταν έμαθε ότι ενέχεται σε σεξουαλικό σκάνδαλο …Αδιάψευστος μάρτυρας ήταν η τηλεοπτική κάμερα….») νυν μητροπολίτου Μάνης και Καρυουπόλως (παλαιού εορτολογίου) εις την οποίαν ο ρόκερ εφέρετο να αποκαλεί τον ιερόν Καλλίνικον με τρόπον ανάρμοστον. Ο ρόκερ καταγγέλει ευθαρσώς πως πρόκειται δια σατανικόν φωνομονδάζ, το οποίον δυστυχώς περιφέρεται εις το Διαδίκτυον. «…Τότε του απαντώ είναι ντροπή τους να λένε π….η, ένα Γέροντα Μητροπολίτη …»

Οι ιεροί πατέρες ακολουθούντες το παράδειγμα του αγίου Νεκταρίου (εκατηγορήθη υπό του πατριάρχου του και υπό γυναικός δια ανηθικότητα) δεν έχουν μηνύσει τους πλαστογράφους. Απλή ακρόασις όμως της δημοφιλούς κασέτας επιβεβαιοί πως πρόκειται δια φωνομονδάζ: Δεύτερος από τους τρεις μύστας του Βώλου, θύμα σκευωρίας μητροπολιτών κι αυτός, ακολουθούσε ο λιτανευτής Θεόκλητος, φιλόπτωχος δανειστής της πενομένης δικαστίνας (οι δικασταί δεν αμείβονται επαρκώς) Αντωνίας Ηλία (φυγοδικεί και φέρεται ως κρυπτόμενη σε μονή του εξωτερικού λόγω των διασυνδέσεών της με επισκόπους), πνευματικός πατήρ του αυτοαποσχηματισθέντος αρχιμανδρίτη Κουλουσούσα, [τέκνου Χριστοδούλου, (τέκνου Καλλινίκου)] και φίλος Γιοσάκη του φερόμενου ως εμπλεκόμενου με ζεύγος δικαστικών σε δίκη του Θεόκλητου, φερόμενου ψευδώς ως κατοίκου Πειραιά, (σε διεύθυνση κατοικίας δικαστικής υπαλλήλου).

Συμπτωματικώς δε ο αρχιμανδρίτης Ιγκόρ Χλοπόνιν «που με δικαστική απόφαση της κ. Ηλία είχε καταφέρει να αποσπάσει περισσότερες από 400.000 ευρώ για ατύχημα που υπέστη», τα οποία υποχρεώθηκε δικαστικά να επιστρέψει στο θύμα του, είχε καταφύγει στην επισκοπή του Θεόκλητου: «H επιστολή με την οποία ο Ιγκόρ Χλοπόνιν προέβαινε σε τόσο σοβαρούς ισχυρισμούς κατά του Μητροπολίτη Θηβών κ. Ιερωνύμου προκάλεσε αίσθηση στην Ιεραρχία. Οπως όμως επισήμαιναν το «ερώτημα είναι: πόσα πράγματα, και τι είδους, μπορεί να γνωρίζει αυτός ο διάκος για τη Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος;».

«Ο πατήρ Ιγκορ ήταν και είναι μέλος ενός πολυεθνικού μοναστηριού, υπό τον αρχιμανδρίτη Διονύσιο Καλαμπόκα. Ενός κληρικού που επί εποχής Διόδωρου εκδιώχθηκε από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και το 2001, … έχοντας δημιουργήσει σε αρκετές χώρες πολυεθνικά μοναστήρια «πειραματίστηκε» και στην Ελλάδα. Αρχικά με την άδεια του Θηβών, που δεν ανέχτηκε τις καλόγριες «μοντέλα», και στη συνέχεια με την άδεια του Θεόκλητου, που τις βλέπει ακόμη με θετικό μάτι».


Ο προστατευόμενος του Θεόκλητου, ο Ιγκόρ, ετόλμησε να συκοφαντήσει ακόμη και τον νυν αρχιεπίσκοπον (τον έχει συγχωρήσει): «όπως προκύπτει από έγγραφη καταγγελία του ιεροδιάκονου Ίγκορ Χλοπόνιν, υπήρχαν πολύ στενές σχέσεις μεταξύ του κ. Ιερωνύμου και του Γιοσάκη». Πιο συγκεκριμένα:
«Ναρκωτικά, σεξ, χρήμα και ηδονή»-Τα ιερωμένα τα άπλυτα-Του Θ.ΤΣΑΤΣΗ
Οι εκκλησιαστικές οσμές, που ήταν καλά κλεισμένες, άρχισαν να αναδύονται χθες μετά τη δημοσιοποίηση μιας… εξομολόγησης με τη μορφή ένορκης βεβαίωσης του μητροπολίτη, πρώην Θεσσαλιώτιδος, Κωνσταντίνου.

Στόχος, ο νυν μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος και ο μέχρι πριν από μία εβδομάδα διευθυντής του ιδιαίτερου γραφείου της Αρχιεπισκοπής, αρχιμανδρίτης Σεραφείμ Κουλουσούσας. Η καταγγελία του πρώην Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνου εναντίον του μητροπολίτη Θεόκλητου ήρθε στη δημοσιότητα από το ραδιόφωνο του «Φλας». Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μεταδόθηκαν, ο μητροπολίτης Κωνσταντίνος κατέθεσε ένορκη βεβαίωση, σύμφωνα με την οποία τον Ιανουάριο του 2003 «δύο κληρικοί είχαν προσαχθεί στο αστυνομικό τμήμα Τρικάλων ως ύποπτοι για διακίνηση ναρκωτικών. Τους δύο κληρικούς κλήθηκε να αναγνωρίσει, σύμφωνα με τον πρώην μητροπολίτη, ο μητροπολίτης Τρίκκης ο οποίος διαπίστωσε ότι επρόκειτο για τον μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητο και τον πρώην διευθυντή του γραφείου του Αρχιεπισκόπου, Σ.Κουλουσούσα»….. Κατά τον μητροπολίτη Νικόδημο, τα πληροφορήθηκε από πολίτες της Καρδίτσας, με πολλούς από τους οποίους συζητά καθημερινά. Η εξομολόγηση, λοιπόν, μετατράπηκε σε ένορκη βεβαίωση που έγινε μέρος των πρακτικών μιας αίτησης ασφαλιστικών μέτρων που υπέβαλε ο Θεόκλητος εναντίον του Νικόδημου, που μέχρι το 1974 διετέλεσε μητροπολίτης Αττικής. Εκτός από εκκλησιαστικό ενδιαφέρον, η αίτηση ασφαλιστικών παρουσιάζει και δικαστικό, αφού κατατέθηκε στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά, αν και η έδρα του ιεράρχη είναι στην Καρδίτσα. Μεταξύ των δικηγόρων του Θεόκλητου ήταν οι Ν.Εμμανουηλίδης, που ήταν δικηγόρος και του αρχιμανδρίτη Γιοσάκη, και ο γνωστός από τις εμφανίσεις του στην trash tv Παναγιώτης Λεωτσάκος. Πρόεδρος του μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά που εκδίκασε την υπόθεση ήταν δικαστής, η δράση της οποίας ερευνάται από τη Δικαιοσύνη.».

«Στον αρμόδιο αρεοπαγίτη κατέθεσε ο παραιτηθείς μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατέθεσε πως το Δεκέμβριο του 2003 είχε δώσει στη δικαστικό Αντωνία Ηλία χρηματικό ποσό ύψους 5.000 ευρώ.Τα χρήματα τα είχε ζητήσει η ίδια η κ. Ηλία ως δάνειο και ο κ. Θεόκλητος τα κατέθεσε σε τραπεζικό λογαριασμό σε όνομα τρίτου προσώπου. Πληροφορίες ανέφεραν ότι για το «δάνειο» προς την κ. Ηλία μεσολάβησε ο Ιάκωβος Γιοσάκης, κάτι που διέψευσε ο ίδιος ο μητροπολίτης πρώην Θεσσαλιώτιδος σε δηλώσεις του στο τηλεοπτικό σταθμό Alter.………Κατά ορισμένες πληροφορίες, ο κ. Θεόκλητος κατέθεσε ότι ο αρχιμανδρίτης Γιοσάκης τον είχε επανειλημμένως καλέσει σε εξωτικά ταξίδια μαζί με δικαστικούς και δικηγόρους, ωστόσο ο ίδιος δεν είχε δεχτεί ποτέ να τους ακολουθήσει. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο κ. Θεόκλητος παραδέχθηκε ότι ο αρχιμανδρίτης Γιοσάκης τού είχε προσφέρει βοήθεια στην αντιδικία του με τον πρώην μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνο, θέλοντας -όπως είπε- να του δημιουργήσει υποχρέωση, ώστε ο κ. Θεόκλητος να τον βοηθήσει να καταλάβει θέση στην Αρχιεπισκοπή……….Ο κ. Κούγιας από την πλευρά του δήλωσε: «Τόσο ο σεβασμιότατος όσο και εγώ ήρθαμε για να βοηθήσουμε τη Δικαιοσύνη να βρει την αλήθεια. … η Δικαιοσύνη θα βρει το σωστό δρόμο και θα αποκαταστήσει την τάξη. Γιατί η Δικαιοσύνη, όπως και η Εκκλησία, είναι το καταφύγιο των υγειών ανθρώπων».

……

Συνεχίζεται…

Αύριο το Δεύτερο και τελευταίο μέρος

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

15 Responses to Τρεις Ιεράρχαι εις λιτανείαν (του Βώλου) – [1]

  1. Ο/Η Toυ Βώλου λέει:

    Πηγή
    http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=14635&pid=12&CategoryID=12

    ΧΘΕΣ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ
    Με λαμπρότητα γιορτάστηκε ο Άγιος Νικόλαος

    —-στις 11 π.μ. συνηγορούντος και του καλού καιρού ξεκίνησε η λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας του Αγίου Νικολάου στους κεντρικούς δρόμους της πόλης και η θρησκευτική πομπή, με τη συμμετοχή της Φιλαρμονικής του Δήμου Βόλου, αφού διέσχισε τις οδούς Ερμού, ——

    Στο μήνυμά του ο κ. Ιγνάτιος απευθυνόμενος στους συμμετέχοντες τόνισε ότι ο λόγος και το παράδειγμα του Πολιούχου είναι επίκαιρα στη σημερινή εποχή, όπου –όπως τόνισε- ο άνθρωπος είναι τρομοκρατημένος και προσπαθεί να διακρίνει την αλήθεια από το ψέμα. Ο κ. Ιγνάτιος είπε ότι η Εκκλησία δίνει όπως πάντα την απάντηση διευκρινίζοντας ότι ο κανόνας της πίστης δεν είναι δέσμευση, αλλά πρόσκληση και πρόκληση για την ελευθερία της ανθρώπινης ψυχής από τα πάθη και τις αδυναμίες. Επίσης ανάφερε ότι οι άνθρωποι πρέπει να κοινωνούν και να εκκλησιάζονται ώστε να γίνονται ένα σώμα με τον Χριστό και συνέστησε πραότητα, ηρεμία και γαλήνη προτρέποντας τον κόσμο να κάνει λιτανείες και πορείες αληθινής αγάπης. Μάλιστα επισήμανε πως είναι αναγκαία όσο ποτέ η σύσφιγξη δεσμών μεταξύ των ανθρώπων και τόνισε ότι η βία δεν θα λύσει τα προβλήματα αλλά θα προκαλέσει βία.———
    Επίσης κάλεσε τον κόσμο να δείξει αληθινή αγάπη και στοργή στους νέους και να ζητήσει συγγνώμη από αυτούς γιατί τους διέψευσε και τους διαψεύδει και να τους δείξει το δρόμο για τη γνώση και την αληθινή δικαιοσύνη.——–

    Ο κ. Ιγνάτιος σημείωσε επίσης ότι κανείς που θα βρεθεί στους κόλπους της Εκκλησίας δεν θα πεινάσει και δεν θα νιώσει μοναξιά, ενώ τόνισε ότι η Εκκλησία δεν αρνείται τη συμβολή της στην κρατική οικονομική ενίσχυση, αλλά ζητά να αναγνωριστεί το έργο της.———-

    Παρόντες στις εορταστικές εκδηλώσεις προς τιμήν του πολιούχου του Βόλου ήταν οι βουλευτές Μαγνησίας του ΠΑΣΟΚ κ. κ. Ροδούλα Ζήση και Κ. Καρτάλης, της ΝΔ κ. Θαν. Νάκος, του ΛΑΟΣ—–

  2. Ο/Η Ρούντολφ Νουρέγιεφ λέει:

    Παπάς σε τελετουργικό χορευτικό
    ΡάδιοΑρβύλα

    • Ο/Η Επισκέπτης λέει:

      Ράδιο αρβύλα διαγωνισμός παπά! (must watch)

      Σήμερα λοιπόν μαθαίνουμε από ένα ρεπορτάζ της κ. Εβελίνας Νύχτα ότι:

      1. Ο παπάς αυτός, λέγεται Χριστόφορος Γουρλής, και είναι εφημέριος στην ενορία Παναγίας Ευαγγελιστρίας της Χίου.

      2. Αυτοί που τον σατίρισαν ήταν οι παρουσιαστές της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα» (κ.κ. Αντώνης Κανάκης και Γιάννης Σερβετάς) του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1.

      3. Παρουσίασαν στην εκπομπή τους ένα βίντεο με τον παπά (κατά τη λειτουργία της πρώτης Ανάστασης) να πετιέται σαν το κατσίκι, βγαίνοντας από την Ωραία Πύλη κρατώντας ένα καλάθι με βάγια και λουλούδια, και χοροπηδώντας να τρέχει ανάμεσα στους πιστούς και να τους ραίνει με αυτά!

      4. Οι ίδιοι παρουσιαστές, ξεκίνησαν μετά και έναν διαγωνισμό δίνοντας την ευκαιρία στους τηλεθεατές να διαλέξουν ποιο τραγούδι ταιριάζει περισσότερο στον παπά, κατά τον χορό του αυτόν.

      5. Τα τραγούδια «This is Our Night», «Έχω πετάξει μαζί σου», «Ταραχή», «Είμαι στα χάι μου», «Λάμπω», «Love is in the air» είναι μερικά μόνο από τα τραγούδια με τα οποία η παραγωγή έχει «ντύσει» το συγκεκριμένο βίντεο (με τον πηδηχταρά «παπα-κατσίκι»)

      6. Ο παπάς δήλωσε στην Εσπρέσο: «Είναι αρκετά ενοχλητικό. Δεν είναι πρέπον να διακωμωδούν το έθιμο της πίστεώς μας.»

      http://xairete.blogspot.com/2010/01/blog-post_29.html

  3. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Ο παπάς του βίντεο δεν πιάνει μια μπρος στον ορθόδοξο αρχιεπίσκοπο της Ιαπωνίας. Τα δίνει όλα στο τέλος του βίντεο. Αγιάζει τους πιστούς χοροπηδώντας με χάρι. Κάπως άγαρμπος, αλλά αυθεντικός.

  4. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    Παπάδες στα όπλα

    Δεν ήταν μόνο ο αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης που είχε κουμπούρια κ.Λασκαράτο, υπάρχουν κι άλλοι πολλοί.

    Επερώτηση για κυκλώματα σε καίριους θεσμούς

    Τη δράση παρακρατικού κυκλώματος και τη διείσδυση γνωστών ξένων μυστικών υπηρεσιών σε καίριους θεσμούς, όπως η Δικαιοσύνη και η Εκκλησία, κατήγγειλε ο Νίκος Κωνσταντόπουλος, με επερώτηση του στη Βουλή. «Το Γιοσάκιον και Βαβύλιον άγος» δεν είναι σύμπτωμα συγκυρίας» τόνισε ο κ. Κωνσταντόπουλος και ζήτησε «διάλυση με δημοκρατικά νόμιμα μέτρα της Χρυσοπηγής κι όλων των παραθρησκευτικών οργανώσεων, παρέχουν κάλυψη σε έκνομες δραστηριότητες παρακρατικών πλοκαμιών». Παράλληλα ζήτησε δημοσιοποίηση των ονομάτων περίπου 70 κληρικών που οπλοφορούν και τον έλεγχο των δωρεών κι ευεργετημάτων προς εκκλησιαστικούς φορείς και την κάθε παροχή απ΄ αυτούς προς τρίτους. «Οι «φίλοι του Τζανείου» άλλη οργάνωση του κ. Καλλίνικου, τι ρόλο παίζει και ποιοι στελεχώνουν την διοίκησή της;» διερωτήθηκε ο πρώην πρόεδρος του ΣΥΝ.

    «Υπάρχει μία κυβέρνηση, η οποία αντιμετωπίζει τη διαφθορά στο δημόσιο βίο κατά απόλυτη προτεραιότητα, μεθοδικά και αποφασιστικά» ήταν η απάντηση του υπουργού Δικαιοσύνης Αναστάση Παπαληγούρα.
    http://www.hri.org/news/greek/eragr/2005/05-03-29.eragr.html#07

  5. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    Για να πούμε όλη την αλήθεια ο άγιος Φαρμακης, το θρησκευτικό παιδί του αγίου Καλίνικου, οπλοφορούσε για να προστατεύει αθώα παιδιά.

    Ν. Φαρμάκης: Αντιπρόεδρος στην Εταιρεία Προστασίας Ανηλίκων

    Νικόδημος Φαρμάκης
    Αντιπρόεδρος στην Εταιρεία Προστασίας Ανηλίκων Αθηνών, Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, με έδρα την Κυρίλλου Λουκάρεως 14, ήταν μέχρι πριν από λίγες ημέρες ο αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης.
    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=22.02.2005,id=49902792

  6. Ο/Η Κόκκινος λέει:

    Κύριε ροιδη πολύ ενδιαφέροντα αυτά. Ελπίζουμε και το επόμενο. Έκανα ένα ερανισμό αποσπασμάτων από την Ε για την Χρυσοπηγή.
    Έχουμε να κάνουμε με μαφιόζικα στάτους.

    http://archive.enet.gr/online/online_text?c=112&id=81189736

    Ζωή – Σωτήρας – Χρυσοπηγή

    Η αδελφότητα του σκότους

    Της ΜΑΙΡΗΣ ΠΙΝΗ

    «Χρυσοπηγή»
    Ιδρύθηκε το 1973 από τον τότε διάκονο Καλλίνικο Καρούζο («Ζωικό») και τους λαϊκούς Θανάση Λένη και Χρίστο Παρασκευαΐδη (σημερινό Αρχιεπίσκοπο, που μετά τη χειροτονία του ονομάστηκε Χριστόδουλος).

    Η «Ζωή» και ο «Σωτήρας» είναι δύο οργανώσεις που διακρίθηκαν για το αντικομμουνιστικό τους μένος. Συνεργάστηκαν με την ΕΟΝ του Μεταξά, στη συνέχεια, κατά τα χρόνια του ελληνοϊταλικού πολέμου, εργάστηκαν για τη «Φανέλα του στρατιώτη». Στα «πέτρινα χρόνια» συνεργάστηκαν με τον Οργανισμό Βασιλικής Πρόνοιας για τις «παιδουπόλεις» που έστησε η Φρειδερίκη (όπως αποδεικνύεται από επίσημα έγγραφα που περιλαμβάνονται στο βιβλίο «Η τρίχρονη εποποιία του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας 1946-1949, εκδόσεις Ριζοσπάστη Σύγχρονη Εποχή, Αθήνα 1998, σελ. 457-469).
    Σ’ αυτήν τη χρονική περίοδο αναφέρεται και ο καθηγητής Χρ. Γιανναράς στο βιβλίο του «Καταφύγιο ιδεών». Γράφει λοιπόν ότι στις εν λόγω οργανώσεις είχε δοθεί από την τότε κυβέρνηση και το παλάτι ατέλεια χάρτου, υπό τον όρο στο σαλόνι των εντύπων τους να δημοσιεύονται κείμενα με αντικομμουνιστικό περιεχόμενο.

    Στη Βασιλική Χωροφυλακή

    Ο μητροπολίτης Αιγιαλείας Αμβρόσιος υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία κατά τα πέτρινα χρόνια στην «Ενδοξη Βασιλική Χωροφυλακή» ως αρχηγός της Θρησκευτικής Υπηρεσίας. Στα χρόνια της χούντας στη Χωροφυλακή τον διαδέχθηκε το νεότερο μέλος της «Χρυσοπηγής», ο σημερινός μητροπολίτης Σάμου Ευσέβιος (κατά κόσμον Ευάγ. Πιστολής).

    Το ίδιο διάστημα που ο αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος… μελετούσε, διετέλεσε και αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου επί αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου Κατσώνη.

    Το 1961 η τριανδρία εγκαταβίωσε αρχικά στα Μετέωρα για έναν χρόνο. Το 1973 η «Χρυσοπηγή», με βασιλικό διάταγμα, έγινε μοναστήρι με ηγούμενο τον Καλλίνικο Καρούζο και υπήχθη στην Ιερά Σύνοδο, είχε δε έδρα το Καπανδρίτι, στα όρια της δικαιοδοσίας του μητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα! Εγκυροι εκκλησιαστικοί κύκλοι απορούν γιατί, κατά παράβαση του καταστατικού, δεν έγινε ποτέ έλεγχος στα οικονομικά της μονής και γιατί οι ισολογισμοί της δεν υποβλήθηκαν ποτέ στη Σύνοδο για έλεγχο.

    Ορθόδοξοι στοχαστές αλλά και μελετητές-μαρξιστές αποδίδουν στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο πρακτικές «ευσεβιστών», αλλά και Ευαγγελικών των ΗΠΑ. Του καταλογίζουν ότι πασχίζει να εφαρμόσει «επαναθρησκειοποίηση της κοινωνίας». Ανάλογο ρόλο διαδραματίζουν σήμερα στις ΗΠΑ ο πρόεδρος Μπους

    Σε αυτό το κράμα προστίθεται ένας υπέρμετρος εθνικισμός, διανθισμένος από τον έρωτα της εξουσίας και του χρήματος, που συμβάλλει στην επιβολή της και όχι μόνο.

    Στη «Χρυσοπηγή» προσχώρησαν αργότερα οι σημερινοί μητροπολίτες Σάμου Ευσέβιος, Δημητριάδος Ιγνάτιος και Καισαριανής Δανιήλ Πουρτσουκλής. Ενώ ο Φαναριοφαρσάλων Θεόκλητος Κουμαριανός, ο οποίος εγκαταβίωσε στη μονή, αλλά… κατά τον ηγούμενο αυτής δεν αφομοίωσε το ιδεολογικοπολιτικό πνεύμα της αδελφότητας, «ξεβράστηκε από αυτήν ως μη αρεστός λόγω οικογενειακο-πολιτικού DNA» (ο πατέρας του κ. Κουμαριανού είχε εξοριστεί στη Μακρόνησο και αυτό ενοχλούσε κυρίως τους μητροπολίτες Καλλίνικο και Αμβρόσιο). Ισως εκεί να οφείλεται το γεγονός ότι όσο διάστημα εγκαταβίωσε στην αδελφότητα ο Θ. Κουμαριανός «κάποιο αόρατο χέρι τού άνοιγε την αλληλογραφία του» («Απογευματινή» 2.2.2005).

    Ο μόνος που τον αποδεχόταν ήταν ο Αρχιεπίσκοπος, διότι τον θεωρούσε πνευματικό του παιδί.

    Ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος Σινετός ήταν εξ αυτών που πλήρωσαν την αντιπαράθεση, με «μπλοκάρισμα» της μετάθεσής του από τη μητρόπολη Δωδώνης στη μητρόπολη Αττικής. Τότε η αδελφότητα δεν ήθελε το μοναστήρι της «Χρυσοπηγής» στο Καπανδρίτι να υπαχθεί σε πρόσωπο μη εξαρτώμενο από αυτήν. Ετσι, πριμοδότησε τη μετάθεση του Παντελεήμονα Μπεζενίτη από τη Ζάκυνθο στην Αττική, ώστε να «είναι του χεριού τους»!

    Ενα τέτοιο αίτημα χρηματοδότησης της «Χρυσοπηγής» (η «Ε» το παραθέτει) είχε υποβληθεί στον μακαριστό σήμερα επίσκοπο Κερνίτσης, Λεόντιο, διευθυντή των Οικονομικών Υπηρεσιών το 1996. «Η δυστοκία του να ικανοποιήσει τα οικονομικά αιτήματα του Καλλίνικου κόστισε στον Λεόντιο, κατά την περίοδο της αρχιεπισκοπικής εκλογής, τη διαπόμπευσή του για την οικονομική διαχείριση, διαπόμπευση που τον συνόδευσε μέχρι τον θάνατό του», σύμφωνα με αδιάψευστες πηγές.

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 19/02/2005

  7. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    Mαζί λοιπόν στο Βόλο ο Καλλίνικος και ο παλιός εχθρός του ο Θεόκλητος. Πόσο θα χαίρετε στους Ουρανούς ο κοινός τους φίλος που τους βλέπει μονιασμένους. Κρίμα που βγήκαν πρόωρα στη σύνταξη. Ας όψεται το τσουνάμι των σκανδάλων και τα αδελφικά μαχαιρώματα. Άμα αρχίσει το σου ξου μου ξου και λυθούνε οι γλώσσες άστα να πάνε.
    Τα παλιά μίση που ιστορεί το ΒΗΜΑ καταλαγιάσανε.
    Τα νίκησε η χριστιανική αγάπη.
    Τώρα ωραίοι σεβαστοί παρελαύνουνε στο Βώλο την αρχαία Ιωλκό.
    Τρομάρα μας.

    Από το
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=164633&ct=75&dt=06/03/2005

    Από το 1998 ως σήμερα τα μέλη της «Χρυσοπηγής» συγκρούστηκαν πολλές φορές. H προώθηση προσώπων όπως ο Σεραφείμ Κουλουσούσας και ο Ιάκωβος Γιοσάκης στο στενό περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου αποτέλεσαν την αιτία για το ξέσπασμα συγκρούσεων που είχαν στόχο τον παραιτηθέντα Μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητο, τον οποίο οι «Χρυσοπηγιώτες» χαρακτήριζαν «πέτρα του σκανδάλου». Ο ίδιος ο κ. Θεόκλητος δήλωσε ότι δεν του συγχώρεσαν ποτέ ότι παρέμεινε τέσσερις μόνο μήνες στο μοναστήρι. Μάλιστα άφησε και ορισμένες σκιές για την οργάνωση, αφού δήλωσε ότι στον πόλεμο εναντίον του χρησιμοποιήθηκε ακόμη και η ΕΥΠ.

    Οι «Χρυσοπηγιώτες» όμως στις κατ’ ιδίαν συζητήσεις τους λένε πολλά και διάφορα για τον κ. Θεόκλητο. Ωστόσο φαίνεται ότι αυτό που κυρίως τους φόβισε είναι ότι ο παραιτηθείς ιεράρχης προσπαθούσε να δημιουργήσει τη δική του ομάδα στην Ιεραρχία. Ετσι από το 1998 ως σήμερα, αφού εξελέγη ο ίδιος ιεράρχης, κατάφερε να εκλέξει μητροπολίτες και δύο φίλους του, εις εκ των οποίων είναι πρώην πνευματικό του παιδί. «Θα δημιουργήσω τη δική μου ομάδα στην Ιεραρχία» φέρεται να δήλωνε ο κ. Θεόκλητος και αυτό φαίνεται ότι δεν το άντεξε κανείς, ακόμη και οι στενοί συνεργάτες του κ. Χριστόδουλου που πολεμούν τη «Χρυσοπηγή»…

  8. Ο/Η TARZANAKOS λέει:

    1. Με την ευκαιρία τής «ΕΛΛΗΝΟ»-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ γιορτής τών «ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ», αξίζει να αναφερθεί το ΜΟΝΑΔΙΚΟ – ίσως – σχετικά πρόσφατο ΒΙΒΛΙΟ τής ΕΠΙΚΟΥΡΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Έφης Γαζή, με τίτλο:

    «Ο Δεύτερος Βίος τών Τριών Ιεραρχών: Μια Γενεαλογία τού «Ελληνοχριστιανικού Πολιτισμού»», ΝΕΦΕΛΗ, Αθήνα 2004

    2. Στο βιβλίο αυτό είχε γίνει μια πολύ σύντομη μνεία από τον σχολιαστή «argosholos» πριν από έναν χρόνο στο αντίστοιχο «POST»:

    στο 31/01/2009 στο 12:45 μμ | Απάντηση argosholos
    (https://roides.wordpress.com/2009/01/30/30jan09/)

    3. Αποτελεί ένα πράγματι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ βιβλίο ιστορίας, το οποίο, σύμφωνα με τη ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ, επιχειρεί να απαντήσει σε ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, όπως:

    – ΠΟΙΟΙ είναι οι «Τρεις Ιεράρχες»;

    – ΤΙ σχέση έχει αυτό το «ΑΓΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΗΜΑ» με τον «Ελληνοχριστιανικό Πολιτισμό»;

    κλπ. κλπ. κλπ.

    4. Παραθέτω, ενδεικτικά, τούς τίτλους ή/και τα λινκ μερικών ΚΡΙΤΙΚΩΝ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ τού βιβλίου:

    – «Η συγκρότηση του «ελληνοχριστιανικού πολιτισμού»»
    (http://archive.enet.gr/online/online_print?id=88155204)

    – «Οι Tρεις Iεράρχες ήταν… πέντε»
    (http://www.netschoolbook.gr/bibierarxes.html)

    – «O ελληνισμός και ο χριστιανισμός»
    (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_1_03/02/2004_92346)

    – «Οι Τρεις Ιεράρχες και οι εθνικοί μύθοι»
    (http://libertatia.blogspot.com/2006/01/blog-post_31.html)

    http://www.enkyklo.gr/gr_magazine/presentations/gazi_e.html

    5. Το ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ τής Καθηγήτριας ΕΦΗΣ ΓΑΖΗ είναι αναρτημένο στο λινκ τού περιοδικού HISTOREIN («ΙΣΤΟΡΕΙΝ»), καθώς και στον ιστότοπο τού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ:

    http://www.historein.gr/CIHISmembers_gr.htm
    http://www.ha.uth.gr/gr/teachers.cv.asp?teacher=9

    6. Πολύ ενδιαφέρουσα είναι και η ΣΥΖΗΤΗΣΗ με τούς «5 ΝΕΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ», η οποία φέρει τον τίτλο:

    «Ξαναγράφοντας την Ιστορία»
    (http://ypeppas.blogspot.com/2008/02/blog-post_24.html)

  9. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.pokrov.org/resource.asp?ds=Article&id=1209&sSrch=Hills&sType=Articles

    Oρθόδοξο μοναστήρι στο Τέξας, διαβόητο για σεξουαλικές κακοποιήσεις και εικόνα που δάκρυζε, πουλιέται με διαταγή του δικαστηρίου 785.000 δολλάρια για να δοθεί αποζημίωση σε πρώην δόκιμο καλόγερο που κακοποιήθηκε σεξουαλικά εκεί στα 1990 και στον οποίο το δικαστήριο επιδίκασε 1 εκατ. δολλάρια

    BLANCO — For Sale: 105-acre hilltop parcel southwest of town with great views for $785,500. Includes former monastery notorious for sexual abuse and phony weeping icon.

    With the criminal cases resolved concerning the former Christ of the Hills Monastery, a judge on Friday authorized its sale, with the proceeds mainly to benefit a former novice monk who was molested there in the 1990s.
    The novice, James B. Wright Jr., later won a $1 million judgment against Ecumenical Monks, Inc., the owner …..

  10. Παράθεμα: Τρεις Ιεράρχαι εις λιτανείαν (του Βώλου) – [2] « Ροΐδη Εμμονές

  11. Παράθεμα: Η Ι.Μ.Βώλου και ο κατηγορούμενος για παιδεραστία καλεσμένος της « Ροΐδη Εμμονές

  12. Ο/Η Κάποια μητέρα λέει:

    Ο ένοπλος αρχιμανδρίτης Νικόδημος Φαρμάκης, συναγωνιστής του Βαβύλη
    ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ:

    Ειδικό Ίδρυμα «Δωρεάς Μ. Κόκκορη»

    Ίδρυμα Περιθάλψεως ατόμων με Νοητική Στέρηση ή με σύνδρομο DOWN «Μ. ΚΟΚΚΟΡΗ»

    Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών έχει θέσει σε λειτουργία από 1ης Μαρτίου 2007 το μη κερδοσκοπικό Ίδρυμα . Το εν λόγω ίδρυμα , το οποίο φέρει το όνομα της δωρήτριας, κας Μαρίας Κόκκορη , λειτουργεί ως κοινοτικό σπίτι και ως ημερήσιο εργαστήρι και αποτελεί μια μορφή μονάδας ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης που παρέχει υπηρεσίες εξειδικευμένης θεραπευτικής υποστήριξης. Σε αυτό εξυπηρετούνται άτομα με νοητική υστέρηση και σύνδρομο Down.

    Το κοινοτικό σπίτι Διευθύνεται απο τον Πανσιόλ.Αρχιμανδρίτη Νικόδημο Φαρμάκη. Αποτελεί στέγη μακράς διαμονής, όπου γίνονται δεκτά μέχρι 20 αυτοεξυπηρετούμενα κορίτσια από 12 ετών και άνω. Για το κέντρο ημέρας και τα εργαστήρια, γίνονται δεκτά μέχρι και 45 αυτοεξυπηρετούμενα κορίτσια από12 έως 30 ετών.

  13. Παράθεμα: Τρεις Ιεράρχαι εις λιτανείαν (του Βώλου) – [1] | Ασμοδαιος

  14. Παράθεμα: Εθνικιστής Σέρβος Επίσκοπος έχει καταγγελθεί για πορνεία με ανήλικους στην Ελλάδα | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.