Με αφορμή το βίντεο του ιερέα που χειρονομεί άσεμνα σε νεαρό (ανήλικο;) στο δρόμο!

[Όταν ο διευθυντής Νεότητας της Αρχιεπισκοπής χειρονομούσε δημόσια σε νεαρό]

του Αναγνώστη Λασκαρτάτου

Δεν ξέρω αν όταν δημοσιεύεται το παρόν η Αρχιεπισκοπή θα έχει αναγκαστεί, την ανάγκη φιλοτιμία ποιούσα, στριμωγμένη από τον τεράστιο αριθμό (πάνω από 180.000 την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές), που έχουν δει το βίντεο του astinomiko.gr (παράπλευρο προϊόν της αφυπνιστικής βόμβας Ναπάλμ που έριξε η κα Μπεκατώρου), να βγάλει κάποια ανακοίνωση για δήθεν έρευνα, που η δημοσίευση των συμπερασμάτων της θα παραπεμφθεί, όπως το συνηθίζει, στις ελληνικές καλένδες («Βίντεο – σοκ: Ιερέας ασελγεί σε νεαρό στο κέντρο της Αθήνας»). Εκτός κι αν αποδειχθεί πως πρόκειται για παλαιοημερολογίτη ή για κληρικό εκτός Ελλάδος Ορθόδοξης Εκκλησίας, οπότε θα ανακοινωθεί πως δεν αφορά την Αρχιεπισκοπή. Το θέμα βεβαίως έχει να κάνει κατά κύριο λόγο με την προκλητική υποκρισία μιας ομοφοβικής Εκκλησίας, αφύσικα μεγάλου αριθμού ομοφυλόφιλων κληρικών, που εκπέμπουν, για «ξεκάρφωμα», χυδαίο ρατσισμό, διαποτίζοντας αυτούς που τους παίρνουν στα σοβαρά με μίσος. Παράπλευρο ζήτημα είναι και η προσβολή της δημοσίας αιδούς καθώς και το εγκληματικής τάξης θέμα αν ο νεαρός είναι ανήλικος.

Χάριν της Ιστορίας, παραπέμπουμε σε παλιότερο δημοσίευμά μας (13.11.2017), όπου ένας εξέχων κληρικός, αρχιμανδρίτης του πανεπιστημιακού ναού της Καπνικαρέας, καθηγητής της Λεοντείου Σχολής και Διευθυντής Νεότητας της Αρχιεπισκοπής (!!!),  φερόμενος σε άσχετο δημοσίευμα του Βήματος 36  χρόνια μετά (ΒΗmagazino-14/04/2014, 09:00), ως μέντορας του Αρχιεπισκόπου» (Iερώνυμου Β΄), συνελήφθη από το οργισμένο πλήθος να χειρονομεί σε νεαρό, μέρα μεσημέρι στην πολύκοσμη Ερμού (ΤΑ ΝΕΑ-6.9.’78). Παραπέμπεται στο αυτόφωρο, η δίκη παίρνει αναβολή (κατά τα νεοελληνικά συνήθη) και έκτοτε αγνοείται η τύχη του.

Θεωρούμε πως η παρενόχληση νέων από ευλαβείς ιερωμένους εν μέση οδώ, δημιουργεί σοβαρό πρόβλημα στην Εκκλησία που δυσκολεύεται πολύ να κουκουλώσει την υπόθεση. Δείχνει αδιαφορία του υπαλλήλου για την επιχείρηση που του δίνει ψωμί (παντεσπάνι θα το έλεγε η Μαρία Αντουανέτα) και αυτό δεν είναι σωστό. Ο προκάτοχος του Σεραφείμ Πειραιώς, πνευματικός πατήρ των Αμβροσίου και Χουντόδουλου, κατηγορήθηκε πως παρενοχλούσε, αλλά μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα μέσα στο άδυτο του ιερού, γύρω από την Αγία Τράπεζα, κηδόμενος του κύρους της Εκκλησίας. Είχε επαγγελματική συνείδηση («Έργα και ημέρες του κ. Καλλίνικου», ΤΟ ΒΗΜΑ-ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ 24 Νοεμβρίου 2008, 23:50). Ο κόσμος είναι κακός και ενίοτε βγαίνουν στη φόρα ακόμα και παρενοχλήσεις κατ’οίκον και μετά τρέχει ο Ιερώνυμος να τα ξελασπώσει («Κάλυψε ο ιερός Ιερώνυμος μητροπολίτη που παρενόχλησε νεαρό;-Πέσαμε από τα σύννεφα»). Επίσης επικίνδυνο είναι το ηλεκτρονικό σεξ, που αναγκάζει την Αρχιεπισκοπή να βγάλει ανακοίνωση για δήθεν έρευνα των καταγγελιών, γνωρίζοντας πως κανείς εντεταλμένος (με παχυλές κρατικές απολαβές) να την ελέγχει (π.χ. ριζοσπάστες Αριστεροί ή επαναστάτες κομμουνιστές) δεν θα το κάνει, στη βάση της αλληλεγγύης μεταξύ κατεργαρέων και έτσι το πράγμα θα ξεχαστεί με μικρές αμυχές στο σώμα της Ιερής Υποκρισίας. Τη δουλειά αυτή έχει αναλάβει ο κίτρινος ακροδεξιός Τύπος για τους δικούς του λόγους, που καμία σχέση δεν έχουν με την απόδοση Δικαιοσύνης και με την προστασία παιδιών: («Κίτρινος Τύπος και Εκκλησία»), «Σχετικά με κληρικό της Ι.Αρχιεπισκοπής Αθηνών, για την περίπτωση του οποίου έγινε αναφορά στο πλαίσιο τηλεοπτικής εκπομπής, ο Μακαριώτατος διέταξε την άμεση διενέργεια ένορκης διοικητικής εξέτασης ….» (iaath.gr/, «Ανακοίνωση Γραφείου Τύπου Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, Κυριακή, 10 Ιούλιος 2011 17:01»). Αν μάθατε εσείς που κατέληξε η έρευνα, πείτε το και σε εμάς.

Οι φιλίστορες αναγνώστες μας μπορούν να συνεχίσουν με μελέτη του παρακάτω: «1978: Ο παπάς που πάντρεψε τον Ωνάση, Δ/ντής Νεότητας, συλλαμβάνεται…»

This entry was posted in IERES_ATAXIES, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

7 Responses to Με αφορμή το βίντεο του ιερέα που χειρονομεί άσεμνα σε νεαρό (ανήλικο;) στο δρόμο!

  1. Ο/Η papoylis λέει:

    Βρε αθεόφοβοι
    Το Πολύκαρπο θυμηθήκατε…!

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Τρέφουμε ιδιαίτερη εκτίμηση στους ενάρετους κληρικούς.
    Είναι γνωστό αυτό και για τούτο προβάλουμε τους βίους υποδειγματικών ιερέων.
    Σε αυτόν, ως μέντορα, οφείλουμε τις πλούσιες αρετές του Αρχιεπισκόπου

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Αρχιεπίσκοπος Μανώλη Γλέζου, Τραπεζών και Χρυσής Αυγής υπόλογος για συγκάλυψη απόπειρας βιασμού 25χρονης από πρώην μητροπολίτη

    https://www.ekklisiaonline.gr/nea/alert-kypros-gyneka-katingile-sexoualiki-parenochlisi-apo-mitropoliti/

    ALERT- ΚΥΠΡΟΣ : ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
    Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2021 21:38

    https://www.alphanews.live/cyprus/ixere-apo-2011-o-arhiepiskopos-gia-tin-kataggelia-tis-gynaikas-kata-ieromenoy

    23/02/2021 – 14:54
    Ήξερε από το 2011 ο Αρχιεπίσκοπος για την καταγγελία της γυναίκας κατά ιερωμένου

    https://politis.com.cy/politis-news/kypros/katathesi-gia-ton-satyro-kliriko-edose-stin-astynomia-o-archiepiskopos-katigoreitai-gia-viasmo/

    Ο Αρχιεπίσκοπος κατέθεσε στην Αστυνομία για την υπόθεση του ανώτερου κληρικού που κατηγορείται για βιασμό

    ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS, 23/02/2021 (τελευταία ενημέρωση 13:57)

    Κατάθεση από τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου έλαβε η Αστυνομία για την υπόθεση καταγγελίας γυναίκας εναντίον ανώτερου ιερωμένου για βιασμό.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του politis.com.cy η Αστυνομία προχώρησε στη λήψη κατάθεσης από τον Προκαθήμενο της Εκκλησίας της Κύπρου για τη συγκεκριμένη υπόθεση, αφού η γυναίκα που κατήγγειλε το βιασμό της από τον κληρικό είχε ενημερώσει τον Αρχιεπίσκοπο για την υπόθεση το 2011 χωρίς εντούτοις να λάβει η Αρχιεπισκοπή οποιαδήποτε μέτρα εναντίον του.

    Η εφημερίδα «Πολίτης» την προηγούμενη Δευτέρα έφερε στο φως της δημοσιότητας ακόμα μια υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης από τον ίδιο ιερωμένο.

    https://politis.com.cy/politis-news/kypros/martyria-gynaikas-ston-p-gia-ton-satyro-ypsilovathmo-kliriko-eiche-epicheirisei-na-viasei-kai-16chroni-o-ieromenos/

    Μαρτυρία γυναίκας στον «Π» για τον σάτυρο υψηλόβαθμο κληρικό: Είχε επιχειρήσει να βιάσει και 16χρονη ο ιερωμένος
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΗΛΙΑΔΗ, 22/02/2021 (τελευταία ενημέρωση 19:25)

    Σιγά-σιγά φαίνεται να αρχίζει να σπάει η σιωπή και στην Κύπρο αναφορικά με τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις και κακοποιήσεις, κυρίως γυναικών από άντρες με εξουσία/θέσεις-κλειδιά. Πριν από λίγες ημέρες ξαναζωντάνεψε μια παλιά ιστορία γυναίκας που κακοποιήθηκε σεξουαλικά από υψηλόβαθμο ιερωμένο. Είναι η ίδια γυναίκα που είχε μιλήσει το 2011 στην Ελίτα Μιχαηλίδου (ΣΙΓΜΑ) για βιασμό της από ανώτερο κληρικό.

    Η υπόθεση τότε είχε αποσιωπηθεί με παρέμβαση του Αρχιεπισκόπου,

    ωστόσο η γυναίκα επανήλθε την περασμένη εβδομάδα με νέα καταγγελία, η οποία όμως διέρρευσε αμέσως σε κάποια μέσα ενημέρωσης. Δεύτερη γυναίκα που είχε υποστεί σεξουαλική παρενόχληση από τον ίδιο ιερωμένο μίλησε στον «Π» μετά από μεσολάβηση της Ελίτας Μιχαηλίδου, όταν της είπε ότι δεν θέλει να πάει στην Αστυνομία για προσωπικούς λόγους, αλλά και λόγους που έχουν να κάνουν με έλλειψη εμπιστοσύνης και διαρροές ονομάτων, καταθέσεων κ.λπ. Δεν έχουν σημασία οι ερωτήσεις, γι’ αυτό παραθέτουμε μόνο τη διήγηση της γυναίκας, για την οποία κατέχουμε πλήρες ονοματεπώνυμο και στοιχεία της ταυτότητάς της, αλλά διατηρούμε την ανωνυμία της όπως είναι η επιθυμία της.

    Αρχές του ’80

    «Όλα ξεκίνησαν όταν πέθανε ο παπάς μου. Ο παπάς μου πέθανε τον Σεπτέμβριο του 1981. Μετά από μεγάλη ταλαιπωρία με την υγεία του, πέθανε νεότατος 49 χρονών. Ήμασταν σε μια γειτονιά που ο ένας ήξερε τον άλλον τότε. Στη γειτονιά μας ήταν ένας πολύ καλός άνθρωπος, που ήταν τότε και μες στην εκκλησιαστική επιτροπή της ZZZZ. Αυτός ο επίτροπος, ο κ. ΧΧΧΧ, ήρθε και βρήκε τη μάμμα μου, περίπου έναν μήνα μετά που πέθανε ο παπάς μου, και της είπε, η ZZZZ κάθε χρόνο δίνει ένα ποσό, κάπου 200 λίρες σε ένα ορφανό. Και εγώ εισηγήθηκα να πάει η μιτσιά σου η κόρη. Τότε πήγαινα σχολείο εγώ. Άκουσα τον. Είπα της μάμμας μου όχι δεν θέλω, εγώ δεν πάω. Δεν μου άρεσε ποτέ μου να μου δίνει ο άλλος κάτι, δεν το είχα συνήθειο. Με έπιασε με το καλό ο κ. ΧΧΧΧ, ‘δεν πειράζει μάνα μου, να πας, αγοράζεις και τα βιβλία σου, κάνεις ιδιαίτερα’. Για να μην τα πολυλογώ, με έπεισαν. Είπε μας ο κ. ΧΧΧΧ ότι θα σας πω πότε θα μου πει (ο ανώτερος κληρικός) ότι θα πας και είπα οκ».

    Η πρώτη επίσκεψη

    «Πήγα τελικά μια μέρα που μου είπε ο κ. ΧΧΧΧ, είχε και άλλους που εργάζονταν στη ΖΖΖΖ εκείνη την ημέρα που πήγα. Όταν έφθασα, με έστειλε κάποιος πάνω στον ΨΨΨΨ (τον ανώτερο κληρικό). Του συστήθηκα, μου συστήθηκε, είπαμε το ιστορικό, τα προβλήματα του σπιτιού, είπαμε ότι πάω σχολείο, σε ποιο σχολείο πάω κ.λπ, και μου είπε ‘όπως σου είπε και ο κ. ΧΧΧΧ, έχουμε περίπου 200 λίρες που τις δίνουμε σε ένα ορφανό’. Του είπα ‘ευχαριστώ, εν τζιαι…’. ‘Όι, όι, αφού σε συστήνει ο κ. ΧΧΧΧ και σε ξέρει, σίγουρα θα τα έχεις ανάγκη’, λαλεί μου. ‘Αλλά θα σου πω πότε θα σου τα δώσω’, πρόσθεσε. Τον ευχαρίστησα και έφυγα. Μου ζήτησε και του έδωσα το τηλέφωνο του σπιτιού μας, τότε είχαμε μόνο σταθερά στο σπίτι».

    Τα Σάββατα

    «Μου τηλεφώνησε να πάω ένα απόγευμα Σαββάτου. Ήμουν εντελώς άβγαλτη, ήμουν του σπιτιού, ούτε σχέση είχα ούτε τίποτε, ήταν αρχές του ’80 – άλλες εποχές. Λέω της μάνας μου ‘μα να πάω Σάββατο απόγευμα, ποιος θα μου ανοίξει;’ Λέει η μάνα μου ‘για να μας πει να πας Σάββατο, σημαίνει ότι πρέπει να πας Σάββατο’. Πήγα, χτύπησα το κουδούνι, άνοιξε μου ο ίδιος, ανεβήκαμε μαζί τη σκάλα, πήγαμε πάνω… να κάτσουμε να τα ξαναπούμε, επανάληψη, τα ίδια που είπαμε και την άλλη φορά. Έκατσα άκρη-άκρη του καναπέ και περίμενα να τον δω να κάθεται στο γραφείο του. Ήμουν ντυμένη με μαύρα ρούχα, μια μακριά πλισέ φούστα και μπλούζα ζιβάγκο και σακκάκι. Μου λέει, επειδή ακόμα δεν κανονίστηκε η κουβέντα με τα χρήματα, διότι είναι μέσω της επιτροπής που θα γίνει και διάφορες δικαιολογίες. Του λέω ‘εντάξει, όταν θα είστε έτοιμος και εάν δεν γίνεται δεν πειράζει’. Κάτι όμως δεν μου άρεσε στη συμπεριφορά του. Μου το έκανε 4-5 φορές, απλώς με έπαιρνε εκεί για να λέμε τα ίδια, και καθόταν δίπλα μου στον καναπέ. Σιερούθκια, αγκαλίτσες, να αγγίζει πάνω στα πόδια μου, καταλαβαίνεις. Μου έδειχνε φωτογραφίες από διάφορους τόπους που πήγαινε στο εξωτερικό, με ωραιότατες κοπέλες, καυτές κοπέλες, και αυτός χωρίς τα ράσα, σε τελεφερίκ κ.λπ. Της έλεγα της μάνας μου, ‘αυτός ο άνθρωπος δεν μου αρέσει, δεν θέλω να ξαναπάω, δεν ξέρω να σου το εξηγήσω, αλλά δεν μου αρέσει και δεν θέλω να ξαναπάω’. Η μάνα μου άρχιζε τα ‘τι θέλεις να πεις, είναι ΨΨΨΨ, άνθρωπος του Θεού, αντράπουν και λλίον’. Δεν καταλάβαινε τι της έλεγα. Μου έλεγε ότι μας τον σύστησε ο κ. ΧΧΧΧ κ.λπ. Σιωπούσα».

    Η τελευταία φορά

    «Μου ξανατηλεφώνησε ένα άλλο Σάββατο. Με περίμενε πίσω από την πόρτα, πριν να χτυπήσω την πόρτα, αυτή άνοιξε. Αγκαλιές μέχρι να βγούμε τη σκάλα πάνω. Άρχισα να μπαίνω στο νόημα. Πήγαμε στο γραφείο του, έκλεισε την πόρτα αυτόματα. Είχε ένα κουμπί στο γραφείο του που άνοιγε και έκλεινε αυτόματα την πόρτα, από μακριά. Κάτσαμε, πάλι ξανά τα ίδια, για το σχολείο, τα προβλήματα… και σε κάποια φάση όπως καθόταν δίπλα μου, εκούντησε με και έπεσα πίσω στον καναπέ και έπεσε από πάνω μου. Άρχιζα και φώναζα, στρίγκλιζα, κλοτσούσα όπου έφτανα, ήταν πολύ σωματώδης [παραλείπονται οι λεπτομέρειες]. Έφυγα κλαίγοντας, δεν έβλεπα τον δρόμο από τα δάκρυα, δεν ξέρω πώς έφθασα περπατητή στο σπίτι. Δεν μπορούσα να μιλήσω στη μάνα μου, με έπιασε αμόκ, φώναζα και έκλαιγα συνέχεια, δεν μπορούσα να σταματήσω. Η μάνα μου φώναξε του κ. ΧΧΧΧ, ήρθε, αλλά δεν μπορούσα ούτε αυτού να του μιλήσω. Ειδοποίησε τον γιο του, ο οποίος ήταν και είναι μέχρι σήμερα γιατρός. Ήρθε, μου έκανε ενέσεις για να ηρεμήσω, έβαλε τις φωνές, και της μάνας μου και του πατέρα του, γιατί με έστειλαν σε αυτόν τον άνθρωπο -γιατί είχε άκουσμα- και τους είπε ‘εάν πάθει κάτι η μιτσιά αλίμονό σας και τους δυο’. Η εικόνα είναι καθαρή μπροστά μου, δεν σβήνονται από μέσα σου αυτά τα πράγματα, είναι αποκρουστική η αίσθηση».

    Η κασέτα

    «Ο ΨΨΨΨ (ο υψηλόβαθμος ιερωμένος) συνέχισε και έπαιρνε τηλέφωνα στο σπίτι. Μια φορά το απάντησε η μάνα μου και του είπε ‘εάν δεν σταματήσεις, θα σε καταγγείλω στην Αστυνομία και θα βάλω να σε ξιουρίσουν’. Έχω μια αδελφή -τότε ήταν αρραβωνιασμένη- η οποία έχει την ίδια φωνή με μένα. Τον πήρε τηλέφωνο μετά από μερικές μέρες, από διπλή συσκευή, και έκανε η αδελφή μου ότι ήμουν εγώ και ότι ήμουν μετανοημένη και ήθελα να ξαναβρεθούμε. Τον ηχογράφησε ο γαμπρός μου. Της έλεγε γλυκόλογα -νόμιζε ότι ήμουν εγώ- και ‘μαζί μου θα περάσεις ωραία και θα βγάλεις και πολλά’ και, και και… Και ο γαμπρός μου την πήρε τότε την κασέτα σε μια εφημερίδα, αλλά του είπαν ότι δεν είναι ατράνταχτο στοιχείο για το δικαστήριο. Του ζήτησαν φωτογραφία. Δεν θέλω τίποτε, απλώς ήθελα να πω την ιστορία μου, να ενισχύσω αυτό που είπε και η άλλη γυναίκα. Πιστεύω ότι υπάρχουν και άλλες παρόμοιες ιστορίες. Τότε ήθελα να γίνει κάτι, αξία είχε να τιμωρηθεί τότε».

  4. Ο/Η Παφίτης λέει:

    Πολύ καλός άνθρωπος ο πρώην Κιτίου


    Ο πρώην μητροπολίτης Κιτίου κ. Χρυσόστομος στη Μονή Βατοπαιδίου Νοέμβρη 2013

    https://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/726532

    «Ζητώ συγγνώμη και δίνω συγχώρεση» – Επιστολή παραίτησης Κιτίου

    «Εάν εν γνώση ή εν αγνοία μου προκάλεσα πόνο, θλίψη ή σκανδαλισμό σε οιονδήποτε, ζητώ συγγνώμη και συγχρόνως δίνω συγχώρεση σε όποιον τυχόν προκάλεσε πόνο σε μένα», τόνισε ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος.

  5. Ο/Η Aόμματος Αρχιαιπίσκωπως λέει:

    Πάνω από 200.000 προβολές


    ΙΕΡΩΜΕΝΟΣ ΑΣΕΛΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ
    207.864 προβολές•21 Φεβ 2021
    Βίντεο ακατάλληλο για ανηλίκους (βάσει των Οδηγιών κοινότητας)
    99 σχόλια

    • Ο/Η Θεολόγος λέει:

      https://www.reporter.com.cy/local-news/article/781086/spaei-ti-siopi-25-chronia-meta-katangellei-ton-proin-mitropoliti-niotho-aidia

      Σπάει τη σιωπή 25 χρόνια μετά, καταγγέλλει τον πρώην Μητροπολίτη-«Νιώθω αηδία»
      Νατάσα Χριστοφόρου 23/02/2021 06:44

      Εικοσιπέντε χρόνια μετά σπάει τη σιωπή της, Κύπρια που βρίσκεται σε χώρα του εξωτερικού, καταγγέλλοντας και αυτή, τον πρώην Μητροπολίτη για άσεμνη επίθεση, για τον οποίο υπάρχει μία επίσημη καταγγελία στην Αστυνομία.

      Η Χ. τα στοιχεία της οποίας κατέχει ο REPORTER, εκφράζει μάλιστα την ετοιμότητα να έρθει στην Κύπρο για να καταγγείλει τον πρώην Μητροπολίτη και να ενισχύσει την κατάθεση γυναίκας, που κατήγγειλε επίσημα βιασμό της. Σημειώνεται ότι χθες η εφημερίδα Πολίτης, μετέφερε τρίτη μαρτυρία γυναίκας, η οποία κατήγγειλε απόπειρα βιασμού της, με φερόμενο δράστη και πάλι τον εν λόγω ιερωμένο.

      Παραθέτουμε αυτούσια τη μαρτυρία της γυναίκας:

      «Είμαι η Χ. και είμαι 50 χρονών σήμερα. Τότε ήμουν 25 χρόνων και σπούδαζα στην Αμερική. Με τον πρώην άνδρα μου, που ήταν Ελληνοαμερικάνος μας πάντρεψε ο συγκεκριμένος Μητροπολίτης στην Κύπρο. Ο πρώην άντρας μου, είχε σχέση με την εκκλησία του Σαν Φρανσίσκο. Κάθε χρόνο γινόταν ένα φεστιβάλ για Έλληνες και Κύπριους σε πολιτείες των ΗΠΑ.

      Ο συγκεκριμένος μαζί με συνοδεία, έρχονταν κάθε χρόνο σε αυτά τα φεστιβάλ. Τα φεστιβάλ γίνονταν σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο, αλλά δεν μου επέτρεψε ο πρώην άντρας μου να πάω. Μια φορά έγινε του Αγίου Βαλεντίνου και εγώ πήρα κρυφά ταξί και πήγα στο ξενοδοχείο. Ζήτησα τον άντρα μου και μου είπαν ότι δεν επιτρεπόταν να πάω, επειδή ήταν μία σουίτα με ιδιωτικό ασανσέρ. Εγώ έκαμα φασαρία για να κατεβεί ο άντρας μου. Τελικά κατέβηκε ο συγκεκριμένος ιερωμένος. Δεν φορούσε ράσα, αλλά κουστούμι. Έκατσε και μου είπε “έλα να σε κεράσω ένα ποτό”. Εγώ επέμενα να πάω πάνω. Μου είπε, “εν θα πάεις πάνω, είναι κάτι γερόντισσες, δεν είναι για σένα αυτά τα πράγματα”. Λέω του “είναι valentine’s, θέλω να το περάσω με τον άντρα μου”. Εγώ συνέχισα να επιμένω να πάω στον άντρα μου και προσφέρθηκε να κάτσει μαζί μου όλη τη νύκτα.

      Τελικά σηκώθηκα και έφυγα. Μετά από δύο, τρεις μέρες όμως, ήρθε στο σπίτι μας ο Μητροπολίτης, όπως είπε για να με βοηθήσει να τα βρω με τον άντρα μου. Έκατσε και άρχισε να μιλά, για να μας μερώσει τάχα. Σε κάποια στιγμή ο άντρας μου πήγε να φέρει το αυτοκίνητο από το πάρκινγκ για να τον πάρει στο ξενοδοχείο. Ήμουν στην πόρτα και λέει μου, “ηρέμησε”. Ξαφνικά με αγκάλιασε και μετά εμούνταρέν με. Με τράβηξε πάνω του και με φίλησε στο στόμα. Προσπάθησα πάρα πολύ να τον φύω από πάνω μου. Δεν μπορούσα όμως να τον φύω, επειδή είμαι μικρόσωμη. Μόλις σταμάτησε, είπε μου “με έχεις ένοια εγώ είμαι δαμέ”. Εσοκαρίστηκα, εσκούπησα τα χείλη μου και του είπα τι κάμνεις. Λέει μου “θα τα πούμε” και μετά έφυγε.

      Είπα στον άντρα μου ότι μου επιτέθηκε και με φίλησε, αλλά δεν με πίστεψε. Χώρισα μετά από αυτήν την ιστορία και ήρθα στην Κύπρο. Το είπα στη μάμα μου και τον παπά μου, αλλά δεν με πίστεψαν. Δεν με πίστευε κανένας. Μετά από καιρό με πίστεψε ο παπάς μου, επειδή αυτός (ο Μητροπολίτης), με έπαιρνε τηλέφωνο σπίτι και με παρενοχλούσε. Μια φορά συγκεκριμένα που με πήρε, τον άκουσε ο παπάς μου. Είπεν μου “X… μου” και είπα αμέσως στον παπά μου, να πιάσει το άλλο τηλέφωνο. Τον άκουσε που μου είπε ,“θα έρθω στη Λευκωσία να κάνω έναν αγιασμό και μόλις βγω έξω, θέλω να είσαι το πρώτο πρόσωπο που θα δω μπροστά μου”. Τότε με πίστεψε ο παπάς μου.

      Ξέρεις ότι είμαι 50 χρόνων και ακόμα είμαι ταραγμένη όταν ακούω το όνομά του; Και εδώ και 20 χρόνια λείπω στο εξωτερικό… Δεν το ξεπερνώ, δεν το ξεπερνώ. Νιώθω αηδία… Έφυγα από την Κύπρο επειδή αηδίασα με το σύστημα. Νιώθω τυχερή που μεγαλώνω τα παιδιά μου στο εξωτερικό. Ξαναπαντρεύτηκα και δεν μίλησα στα παιδιά μου για αυτό. Θέλω όμως να δείξω στην κόρη μου αυτόν τον άνθρωπο και να της πω, “το και το, πρόσεχε”…

      Είδα τι γράφεται στην Κύπρο και κατάλαβα πως ήταν αυτός. Έλεγα είναι αυτός, είναι αυτός… Είπα αμέσως θέλω να το πω, να βκει στην επιφάνεια. Νιώθω ανακούφιση μεγάλη, πολύ μεγάλη ανακούφιση που το λέω.

      Θέλω πάρα πολλά επίσης να τον έβρω μπροστά μου και να του πω “θυμάσαι τι μου έκαμες;”. Αυτό θέλω να του πω… Δεν πήγα ξανά εκκλησία από τότε, πιστεύω, αλλά από σπίτι μου.

      Οι μικρές σε ηλικία πρέπει να ξεχωρίζουν την παρενόχληση από το αστείο, επειδή αυτά συμβαίνουν πολύ στην Κύπρο και σε άλλους χώρους.

      Καλώ επίσης όλες τις γυναίκες να ανοίξουν το στόμα τους και να καταγγέλλουν. Θέλω να ακουστούν, θέλω να βγουν και άλλες να πουν “τζιαι γω, τζιαι γω, τζιαι γω, τζιαι γω…”. Όμως πρέπει να τιμωρούνται οι δράστες. Δεν πρέπει να δεχόμαστε αυτό το πράγμα… Εν κρίμα… Δεν γίνεται να μην τιμωρούνται. Αυτό μπορώ να σου πω ότι προκαλεί μου παραπάνω αηδία. Είναι σαν ένα κύκλωμα που ο ένας καλύπτει τον άλλον. Στη χώρα που βρίσκομαι, προχθές καταδίκασαν σε διά βίου φυλάκιση τρεις άνδρες για απόπειρα βιασμού».

      Μετά την καταγγελία της η κ. Χ. ερωτήθηκε εάν είναι πρόθυμη να καταθέσει στην Αστυνομία και να καταγγείλει επίσημα, όσα υποστήριξε. «Να δώσετε τα στοιχεία μου στην Αστυνομία. Είμαι πρόθυμη να έρθω στην Κύπρο να καταθέσω. Θέλω να τα πω και μπροστά του και πίσω του και παντού», απάντησε.

  6. Ο/Η Παφίτης λέει:

    Κάποιος πρώην μητροπολίτης

    https://politis.com.cy/politis-news/kypros/katathesi-gia-ton-satyro-kliriko-edose-stin-astynomia-o-archiepiskopos-katigoreitai-gia-viasmo/

    Ο Αρχιεπίσκοπος κατέθεσε στην Αστυνομία για την υπόθεση του ανώτερου κληρικού που κατηγορείται για βιασμό
    ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS, 23/02/2021 (τελευταία ενημέρωση 13:57)

    Κατάθεση από τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου έλαβε η Αστυνομία για την υπόθεση καταγγελίας γυναίκας εναντίον ανώτερου ιερωμένου για βιασμό.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του politis.com.cy η Αστυνομία προχώρησε στη λήψη κατάθεσης από τον Προκαθήμενο της Εκκλησίας της Κύπρου για τη συγκεκριμένη υπόθεση, αφού η γυναίκα που κατήγγειλε το βιασμό της από τον κληρικό είχε ενημερώσει τον Αρχιεπίσκοπο για την υπόθεση το 2011 χωρίς εντούτοις να λάβει η Αρχιεπισκοπή οποιαδήποτε μέτρα εναντίον του.

    Η εφημερίδα «Πολίτης» την προηγούμενη Δευτέρα έφερε στο φως της δημοσιότητας ακόμα μια υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης από τον ίδιο ιερωμένο.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.