Τι εκπροσωπεί η Αγία Σοφία του Αυστραλού Ναζιστή δολοφόνου;

[Μνημείο της βυζαντινής τυραννικής θεοκρατίας]

Από τον Στόκο 28 Μαΐου 2015, δεν διευκρινίζεται ποιο από τα 2 κεφάλια πρέπει να μείνει όρθιο, το Πάνω ή το Κάτω…

του Αναγνώστη Λασκαράτου 
[B’ δημοσίευση]

Νομίζω πως η προσφάτως αποκαλυφθείσα απαίτησις του ευλαβικού Αυστραλού Ναζιστή δολοφόνου Μπρέντον Τάραντ να επαναλειτουργήσει η Αγία Σοφία ως ναός («Ο «Turkofagos» και η «Hagia Sophia»), που είναι μόνιμο αίτημα και των ευσεβών Σατανιστών Ρωμιών Ναζιστών, πρέπει να απορριφθεί. Είναι φρονώ, καθαρώς αντεθνική και αντιχριστιανική αντίληψις, να θεωρείται αυτό το τέμενος της αμαρτίας κατοικία του Ελληνορθόδοξου θεού.

Είναι ελληνική η Αγία Σοφία, ο καθεδρικός ναός της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατοριας, που χτίστηκε από τον  Φλάβιο Πέτρο Σαββάτιο Ἰουστινιανό; Ο τύραννος αυτός ήταν serial killer  («Όταν έσφαξε 30.000»),  τόσο διαστροφικός, που η Ορθοδοξία γοητευμένη τον ανακήρυξε ‘Αγιο (“St. Justinian the Emperor – Orthodox Church in America”). Πολλοί ευλαβείς ‘όμως, θεωρούν πως δεν έκανε αρκετά εγκλήματα για να δικαιολογεί τον τίτλο του Αγίου κι έτσι αποδίδουν την αγιότητα αυτού του ονόματος  σε άλλο εστεμμένο τέρας («Ορθόδοξος Συναξαριστής : Άγιος Ιουστινιανός Β’ ο βασιλιάς»), μάλλον χειρότερο (Αδιανόητα εγκλήματα στα παλάτια του Βυζαντίου. Ο Ιουστινιανός Β΄). Ο κτήτωρ της Αγ.Σοφίας γεννήθηκε στο Ταυρήσιο της Δαρδανίας, που εικάζεται ότι βρισκόταν στη σημερινή σερβική πόλη Λέμπανε   ή στο χωριό Τάορ κοντά στην πόλη των Σκοπίων. Μητρική του γλώσσα ήταν η Λατινική και προερχόταν από μια αγροτική οικογένεια Ιλλυρορωμαίων ή Θρακορωμαίων. Μήπως ήταν ελληνική η Ανατολική ρωμαϊκή αυτοκρατορία; Ασφαλώς και όχι, η λέξη Έλληνας ταυτιζόταν με τον καταραμένο παγανιστή, η αυτοκρατορία ήταν πολυφυλετική, απόλυτα ανοιχτή σε όλες τις «φυλές», σκληρά ρατσιστική για τους μη Ορθόδοξους. Οι αυτοκράτορές της ήταν Αρμένιοι, Ισπανοί, Παφλαγόνες, Σύροι, Τούρκοι (Χάζαροι), Σλάβοι Μακεδόνες ακόμη και Έλληνες κάποιοι από αυτούς, όπως  ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος,  που όμως είχε Σέρβα μητέρα ή η κτηνώδης αγία Ειρήνη η Αθηναία που τύφλωσε τον ίδιο τα το γιό ο οποίος πέθανε λίγο μετά από αιμορραγία. Το ότι οι δυο αρχιτέκτονες του ναού ήταν Έλληνες δεν κάνει το ναό ελληνικό, όπως η στέγη Καλατράβα και οι μετανάστες εργάτες που το έφτιαξαν, δεν κάνουν το Ολυμπιακό στάδιο της Αθήνας να μην είναι ελληνικό. Άλλωστε ακόμη και ο πατριάρχης Ευτύχιος που εγκαινίασε το ναό μετά τις ζημιές που είχε υποστεί από το σεισμό του 557, ήταν Φρύγας και αιρετικός, που πίστευε πως μετά την ανάσταση των νεκρών, αυτοί θα έχουν σώμα άυλο, λεπτότερο από τον αέρα. Σίγουρα οι Ρώσοι έχουν κάποιο δεσμό με το ναό, αφού εκεί πιθανότατα βαπτίστηκε η βασίλισσά τους, η θηριώδης αγία Όλγα από τον πατριάρχη Πολύευκτο, αφού πρώτα είχε κάψει σαδιστικά ζωντανούς χιλάδες Δρεβλιανούς, επειδή κάποιοι από αυτούς είχε δολοφονήσει με άγριο τρόπο τον άντρα της Ιγκόρ.

Ο ναός αυτός είναι αυτονόητα χώρος αμαρτίας για κάθε Χριστιανό, αφού εκεί μέσα ενθρονίστηκαν βάρβαροι αυτοκράτορες, κοινοί δολοφόνοι, άνθρωποι του σχοινιού και του παλουκιού, αδίστακτοι εγκληματίες και βασανιστές, εξολοθρευτές πληθυσμών και σφετεριστές του θρόνου. Του ίδιου φυράματος ήταν και οι βλάσφημοι πατριάρχες που λειτουργούσαν στο ναό, ο ένας χειρότερος από τον άλλο, ακόμη και ευνούχοι, ανήλικοι γιοί αυτοκρατόρων, μοιχεπιβάτες, σκεύη εκλογής και όργανα της κοσμικής εξουσίας. Ο 12χρονος άγιος Στέφανος (γιός του Σλάβου ζιγκολό Βασίλειου Α΄),  ο 17 χρονος ή κατ’άλλους 15χρονος Θεοφύλακτος Λεκαπηνός, που λειτουργούσε για 25 χρόνια, μέχρι που σκοτώθηκε καλπάζοντας μανιωδώς στο άλογό του και είχε εισαγάγει στο ναό αυλητρίδες και πόρνες στη διάρκεια της λειτουργίας, όπου επιδίδονταν σε χορούς και άσεμνα άσματα!  (γιός του Αρμένη Ρωμανού Α΄) και ο άγιος Ιγνάτιος (γιος του Μιχαήλ Α΄ Ρανγκαμπέ-μάλλον από το παλαιοσλαβικό rakavu=χειροδύναμος). Ένας καλός παπάς, ο καθηγητής της Νομικής Κώστας Ε. Μπέης ομολογεί μιλώντας για τον σημερινό ταπεινό πατριαρχικό ναό: «Του Υιού του Ανθρώπου την παρουσία πού τηνε ένιωσες πιό έντονα; Εδώ ή στην Αγια Σοφιά; Μα θέλει ρώτημα; Και βέβαια εδώ. Εκεί με ενοχλούσε του Πορθητή ο θρίαμβος, τ’ άρμα το τέθριππο της Θεοδώρας, που την ανέβαζε στο δώμα του γυναικωνίτη, καλπάζοντας αγέρωχα και πρόστυχα, σαν νά’τρεχε στο δισεβή Ιππόδρομο». Πράγματι η ευσεβής ασεβέσαστη αυτοκράτειρα, η διαβόητη πόρνη του Ιππόδρομου Θεοδώρα η Α΄ που ο αυτοκράτορας την ψάρεψε από το πεζοδρόμιο, περιφρονούσε το ναό, τον πολυπληθή κλήρο του (εκατοντάδες αργόσχολοι κηφήνες επί Ιουστινιανού χίλιοι, αργότερα λιγόστεψαν και στη Νεαρά του Ηρακλείου μετριούνται 80 παπάδες, 150 διάκοι, 40 διακόνισσες και 70 υποδιάκονοι) και το εκκλησίασμα και ανέβαινε στο γυναικωνίτη του, εποχούμενη πάνω σε άρμα που το τράβαγαν τέσσερα άλογα, μέσω ενός διαδρόμου μέσα στο ναό, που ανέβαζε σπειροειδώς εκεί. Ο αισχρός πλούτος που ήταν μαζεμένος εκεί μέσα, έγινε αιτία να θεωρήσουν οι πρωτόγονοι απεσταλμένοι του Ρώσου τσάρου Βλαδίμηρου το ναό ως κατοικία του θεού: «πάνω στη γη δεν θα έβρισκε ποτέ κανείς παρόμοια πλούτη και μεγαλοπρέπεια. Το μόνο που μπο­ρούμε να πιστέψουμε είναι ότι εκεί αντι­λαμβάνεται κανείς πραγματικά την πα­ρουσία του Θεού κι ότι αυτή η θρησκεία ξεπερνά κατά πολύ τη θρησκεία κάθε άλ­λης χώρας». Στα «θυρανοίξια» του ναού σφάχτηκαν χιλιάδες ελάφια, βόδια, πρόβατα και κότες.

Σε αυτόν το ναό υπάρχει σε ένα βλάσφημο ψηφιδωτό αγιογραφημένη με φωτοστέφανο η ανώμαλη σαδίστρια Ζωή Πορφυρογέννητη (κατέχει το ρεκόρ εκτυφλώσεων) και πλέον ερωτομανής όλων αυτοκράτειρα, με τον τρίτο της άνδρα Κωνσταντίνο Θ΄, αφού η εικόνα του προηγούμενου συζύγου επιζωγραφίστηκε. Ο κόλακας αγιογράφος, εμφανίζει την 63χρονη Αυγούστα νεώτερη από τον 42χρονο αυτοκράτορα, αυτήν που δολοφόνησε στο λουτρό του τον πρώτο της άνδρα Ρωμανό Γ΄, για να παντρευτεί τον Παφλαγόνα εραστή της Μιχαήλ Δ΄, που κι αυτός μετά πέθανε κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ο διάδοχός του Μιχαήλ Ε΄ την έκλεισε σε μοναστήρι από το οποίο βγήκε για να παντρευτεί τον τρίτο της άνδρα Κωνσταντίνο Μονομάχο, αφού πρώτα τύφλωσε και ευνούχισε τον Μιχαήλ, ασχολούμενη κατόπιν μανιωδώς με την κοσμετολογία σε ειδικό εργαστήρι, προσπαθώντας με τα καλλυντικά που έφτιαχνε να συντηρήσει την καλή της εμφάνιση. Τελικώς φρονώ ότι κάθε ευσεβής Ορθόδοξος θα προτιμούσε ο αμαρτωλός αυτός ναός που το 1934 ο Ατατούρκ τον έκανε μουσείο, να γίνει ξανά τζαμί για να ταπεινωθεί έτσι το Ισλάμ και να εκπληρωθεί η προφητεία της ευσεβούς «Ελεύθερης Ώρας» του ευλαβικού ακροδεξιού εκβιαστή Γρηγόρη Μιχαλόπουλου (εικ. 2).

[Α’ δημοσίευση]

*

Μας απέκλεισαν από το facebook χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε!

This entry was posted in IERES_ATAXIES, Ieres_Ependyseis, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Θεωρίες Συνωμοσίας, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

19 Responses to Τι εκπροσωπεί η Αγία Σοφία του Αυστραλού Ναζιστή δολοφόνου;

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πόσο πατριωτικό, πόσο εθνικά συμφέρον, πόσο δίκαιο είναι, χάρις στη ΝΔ, στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και στον ΣΥΡΙΖΑ, να είναι η Αθήνα η μόνη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα χωρίς νόμιμο τζαμί σε λειτουργία και να μπορεί έτσι να βγάζει γλώσσα ο ισλαμιστής Υπουργός της γείτονος;

    https://www.kathimerini.gr/1081169/article/epikairothta/politikh/nea-proklhsh-tsavoysogloy-h-agia-sofia-einai-sthn-toyrkikh-epikrateia-thn-katakthsame

    03.06.2020
    Νέα πρόκληση Τσαβούσογλου: «Η Αγία Σοφία είναι στην τουρκική επικράτεια, την κατακτήσαμε»

    Η τελευταία που έχει δικαίωμα να μιλήσει είναι η Αθήνα, που είναι η τελευταία πρωτεύουσα που δεν έχει τζαμί, πρόσθεσε, ……

    ____________________________

    Πόσο πειστικοί είναι οι Ελληναράδες όταν φωνάζουν για την ρωμαϊκή Αγιασοφιά των Ορθοδόξων (και όχι μόνο των Ελλήνων), ξεχνώντας να αναφερθούν στον Κεμάλ Ατατούρκ και στον Αμερικανό αρχαιολόγο Thomas Whittemore (φωτ. στην Αγία Σοφία, κρατώντας το καπέλο του), που τον έπεισε να την κάνει από τζαμί σχεδόν 500 χρόνων, μουσείο;

  2. Ο/Η Κάποιος λέει:

    https://www.protothema.gr/stories/article/963792/oi-katastrofes-ton-arhaion-ellinikon-mnimeion-apo-tous-hristianous/

    Οι καταστροφές των αρχαίων ελληνικών μνημείων από τους Χριστιανούς

    Μιχάλης Στούκας
    12/01/2020, 17:49 220

    Κατέστρεψαν πραγματικά οι Χριστιανοί χιλιάδες αρχαία μνημεία ή πρόκειται για συκοφαντίες των εχθρών του Χριστιανισμού;
    Το σημερινό μας άρθρο, είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και συζητήσεις. Και είμαστε βέβαιοι ότι θ’ ακούσουμε τα εξ αμάξης από ορισμένους. Σε παλιότερο άρθρο μας άλλωστε για την Αλεξανδρινή φιλόσοφο και μαθηματικό Υπατία, που σκοτώθηκε από το μαινόμενο χριστιανικό πλήθος, οι κατηγορίες εναντίον μας ήταν πολλές. Δυστυχώς, ορισμένες και ορισμένοι, δεν έχουν μάθει ότι δεν πρέπει να αποκρύπτονται σημαντικά γεγονότα της ιστορίας ακόμα κι αν αυτά μας δυσαρεστούν ή μας στενοχωρούν.

    Θα ασχοληθούμε στο σημερινό μας άρθρο, με τις καταστροφές που διαπράχθηκαν κατά των αρχαίων ελληνικών μνημείων, μετά την επικράτηση του Χριστιανισμού.

    Τι ακολούθησε την επικράτηση του Χριστιανισμού

    Ο Χριστιανισμός δεν εδραιώθηκε παντού με ειρηνικό τρόπο. Δεν υπήρξε ελεύθερος και ειρηνικός ο ενστερνισμός των νέων θρησκευτικών ιδεών, σε όλα τα μέρη. Στους τρεις πρώτους αιώνες της ύπαρξής του, ο Χριστιανισμός ήταν μειοψηφία στον ελληνορωμαϊκό κόσμο. Μετά την ανακήρυξή του ως επίσημη θρησκεία στη ρωμαϊκή αυτοκρατορία, ο Χριστιανισμός άρχισε να διαδίδεται σταδιακά. Είχε μεγαλύτερη απήχηση στους ελληνόφωνους πληθυσμούς, παρά στους λατινόφωνους. Περισσότερο στα αστικά κέντρα, παρά στις αγροτικές περιοχές. Περισσότερο στις κατώτερες και μεσαίες τάξεις, παρά στις ισχυρές και τις προνομιούχες.

    Στις αγροτικές περιοχές, η λατρεία των αρχαίων θεών, παρέμεινε “ζωντανή” ως τον 6ο-7ο αιώνα. Τον 4ο αιώνα, όταν απαγορεύτηκε η αρχαία λατρεία και διατάχθηκε το κλείσιμο ή η κατεδάφιση των αρχαίων ναών και η καταστροφή των αγαλμάτων, σε ελάχιστες περιπτώσεις εκδηλώθηκαν δυναμικές αντιδράσεις για την καταστροφή των ιερών.

    Οι Χριστιανοί ιεραπόστολοι, με τις ένοπλες ακολουθίες τους, κατέστρεφαν κατά τις προσηλυτιστικές τους εκστρατείες όλα τα σύμβολα των αλλοθρήσκων. Γκρέμιζαν τα ιερά, εστίες λατρείας, τρομοκρατούσαν τους γεωργούς, ερήμωναν την ύπαιθρο, προκαλούσαν κοινωνική αναταραχή και οικονομική κρίση.

    Ο ρήτορας Λιβάνιος (314-393), γνωστός αρχαιολάτρης και φίλος του αυτοκράτορα Ιουλιανού, στην περίφημη επιστολή του στον Μέγα Θεοδόσιο, γράφει χαρακτηριστικά για τους Χριστιανούς:

    “Σαρώνουν τα πάντα σαν αφηνιασμένοι χείμαρροι και ερημώνουν την ύπαιθρο. Οι ναοί, αυτοκράτορά μου, είναι κτίσματα των αγρών, η ψυχή τους. Αυτές οι αγριότητες αφανίζουν τους γεωργούς, τους εξαθλιώνουν, καθώς χάνουν το θάρρος τους. Και το αποτέλεσμα: ξεπέφτουν οι χωρικοί, χάνει το Δημόσιο…Επιχειρούν (οι τοπικές εκκλησιαστικές αρχές) τον βίαιο προσηλυτισμό, εισορμούν στα χωριά και με το πρόσχημα του “σωφρονισμού”, επιδίδονται σε ληστείες”. Αυτές οι βαρβαρότητες, προκάλεσαν συσπείρωση και αντίσταση των γεωργικών πληθυσμών.

    Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, καλεί τους γαιοκτήμονες του Βυζαντίου να εκχριστιανίσουν τους δουλοπάροικους και τους κολίγους στα φέουδά τους, να προσλάβουν ιερείς και να χτίσουν εκκλησίες. Ο Ιωάννης της Εφέσου (6ος αι.), περηφανευόταν ότι κατά την προσηλυτιστική του εκστρατεία, βάφτισε 70.000 ειδωλολάτρες, συχνά με κνούτο και τρομοκρατία. Ο πάπας Γρηγόριος ο Μέγας (5ος αι.), ανακάλυψε ότι στη Σαρδηνία οι χωρικοί δωροδοκούσαν τον κυβερνήτη του νησιού για να τους επιτρέπει να συνεχίζουν ανενόχλητοι την παραδοσιακή τους λατρεία.

    Ο Λιβάνιος, στην επιστολή του προς τον Μέγα Θεοδόσιο, είναι καταπέλτης για τον Μέγα Κωνσταντίνο. “…βωμούς εφήκε λακτίζουσιν ανατρέπειν, ιερά δε και νεώς τους μεν έκλεισε, τους δε κατέκαυσε”. Φτάνει μάλιστα να τον κατηγορήσει ότι μετέτρεψε ναούς σε πορνεία: “τους δε βεβήλους αποφοίνας πόρνοις ενοικείν έδωκε” (Λόγος υπέρ των ναών, XVII, 7).

    Υπήρξαν βέβαια ορισμένοι φωτισμένοι Χριστιανοί, που προσπάθησαν να συγκεράσουν τη νέα θρησκεία με τις πλούσιες ιδεολογικές παραδόσεις του κλασικού πνεύματος. Σχεδόν πάντα όμως, επικρατούσαν όσοι δεν δέχονταν καν να μελετήσουν τα αρχαία ελληνικά Γράμματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, ο επίσκοπος της Βιέννης ο οποίος εντρυφούσε στα κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Ο πάπας Γρηγόριος Α’ τον επέπληξε σκληρά, λέγοντάς του ότι “είναι απαράδεκτο τα ίδια χείλη να δοξολογούν τον Χριστό και τον Δία”.

    Στην Κύζικο του Ελλησπόντου, ο επίσκοπος Ελεύσιος (4ος αι.) γκρέμισε όλους τους αρχαίους ναούς φανατίζοντας τους εκχριστιανισμένους εργάτες του τοπικού νομισματοκοπείου και της βιοτεχνίας ενδυμάτων. Ο σοφιστής Σώπατρος από την Απάμεια, μαθητής του Ιάμβλιχου (4ος αι.), θανατώθηκε με εντολή του Μεγάλου Κωνσταντίνου, κατηγορούμενος ότι “κατέδησε τους ανέμους δι’ υπερβολήν σοφίας” (“έδεσε τους ανέμους με τη μεγάλη σοφία του”) και εμπόδισε τους νοτιάδες να φυσήξουν για να αρμενίσουν τα καράβια προς την πρωτεύουσα.

    Ο Συνέσιος ο Κυρηναίος, κατηγορεί τον διοικητή της λιβυκής Πεντάπολης Ανδρόνικο, ότι μετέβαλε “την βασίλειον στοάν, το παλαιόν κριτήριον”, σε τόπο μαρτυρίων.

    Ο Ευσέβιος κατηγορεί τον Μέγα Κωνσταντίνο, ότι πρώτος απαγόρευσε να στήνονται αγάλματα θεών, τη λατρεία τους σε ναούς των “εθνικών” και τις ειδωλολατρικές τελετουργίες. Κατέστρεψε το ιερό της Αφροδίτης όπου οι πιστοί έκαναν σπονδές “επί βεβήλων και εναγών βωμών την ακόλαστον τιμώντες Αφροδίτην” .

    Κατά τον Ιουλιανό, ο Κωνσταντίνος επέτρεψε να λεηλατηθούν όλοι οι θησαυροί των αρχαίων ναών για να διακηρύξει την περιφρόνησή του προς την αρχαία θρησκεία. Αυτό δεν έγινε όμως από προσωπική απέχθεια του Κωνσταντίνου, άλλωστε ο ίδιος ήταν “εθνικός” και βαφτίστηκε Χριστιανός λίγο πριν τον θάνατό του, αλλά για πολιτικούς και οικονομικούς λόγους: προσπορισμός εσόδων, προπαγάνδα και ικανοποίηση των τοπικών εκκλησιαστικών Αρχών. Όπως γράφει ο χρονογράφος Ιωάννης Μαλάλας, στην Κωνσταντινούπολη δημεύτηκαν οι περιουσίες των αρχαίων ιερών.

    Από τους γιους του Μεγάλου Κωνσταντίνου, ο Κώνστας έδωσε εντολή να μην θιγούν οι ναοί έξω από τα τείχη των πόλεων, επειδή εκεί βρίσκονταν τα λαϊκά κέντρα ψυχαγωγίας, ενώ προστατεύονταν στην εποχή του και τα μνημεία των πόλεων. Αντίθετα, ο Κωνστάντιος έδωσε εντολή να κλείσουν όλοι οι αρχαίοι ναοί στις πόλεις και στην ύπαιθρο, απαγόρευσε τη λατρεία των αρχαίων θεών και διέταξε να θανατώνονται όσοι τελούσαν δημόσια λατρευτικές πράξεις. Σύμφωνα με τον Λιβάνιο, επέτρεψε την αρπαγή και καταστροφή των μνημείων που είχαν απομείνει και φρόντισε για τη διανομή των θησαυρών στους έμπιστους της εξουσίας. Με τη συγκατάθεση του Κωνστάντιου, ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Γεώργιος λεηλάτησε πολύτιμα έργα τέχνης και αναθήματα των ναών( Σωζομενός, «Εκκλησιαστική Ιστορία», V, 71, Σωκράτης, «Εκκλησιαστική Ιστορία», III 2). Κατά τον Λιβάνιο η βασιλεία του Κωνστάντιου ήταν ολέθρια για τα αρχαία μνημεία. Κατεδαφίστηκαν ναοί και ιερά, ενώ καταστράφηκαν πολλά αγάλματα. Επίσης, σκοτώθηκαν πολλοί ιερείς. Μετά το «διάλειμμα» του Ιουλιανού (361-363), ακολούθησε ο Ιοβιανός (363-364), ο οποίος «την των ειδώλων εκώλυσε θεραπείαν» (Θεοδώρητος Κύρου, V, 21) και άφησε τις τοπικές εκκλησιαστικές ηγεσίες, να καταστρέφουν ναούς και αγάλματα.

    Μέγας Θεοδόσιος: οι διώξεις και οι καταστροφές των αρχαίων μνημείων εντείνονται

    Στα χρόνια του Μεγάλου Θεοδοσίου, η αρχαία λατρεία ποινικοποιείται, ισοδυναμεί με έγκλημα καθοσιώσεως. Καταστράφηκαν ακόμη και τα μη λατρευτικά αγάλματα. Ο έπαρχος Κυνήγιος, ανέλαβε με αυτοκρατορική εντολή το 384, την εξαφάνιση της παλαιάς θρησκείας με βία, τρομοκρατία και βανδαλισμούς, σύμφωνα με τον Λιβάνιο.

    Χρησιμοποίησε στρατιώτες για την κατεδάφιση μνημείων και έριχνε στα χυτήρια τα χρυσά και αργυρά έργα τέχνης.

    Ο Λιβάνιος κατηγορεί τους μοναχούς ότι ευθύνονταν για τις καταστροφές πολλών αρχαίων ναών. Ο Θεοδώρητος γράφει ότι ο άγιος Αντώνιος έστειλε τους μοναχούς Μακάριο κα Ισίδωρο με κουστωδία σε μια νησίδα του Νείλου γεμάτη από αρχαία μνημεία και καλλιτεχνήματα, όπου κατέστρεψαν τα πάντα.

    Ο Ευνάπιος γράφει ότι Χριστιανοί μοναχοί ,κατά την εισβολή των Βησιγότθων στην Ελλάδα (τέλη 4ου αιώνα), προέτρεπαν τους βάρβαρους να πυρπολούν και να ξεθεμελιώνουν αρχαίους ναούς και ιερά. Ο ίδιος γράφει για τους μοναχούς ότι «ο δε βίος αυτοίς συώδης» (συς=γουρούνι). Και τα έργα τους «μύρια κακά και άφραστα».

    Στην Γάζα υπήρχαν οχτώ σπουδαίοι αρχαίοι ναοί, από τους οποίους το Μαρνείον εθεωρείτο «ενδοξότερον πάντων των ιερών των απανταχού», το ενδοξότερο της οικουμένης. Ο επίσκοπος Πορφύριος, ζήτησε από τον αυτοκράτορα Αρκάδιο να τα καταστρέψει. Η σύζυγος του Αρκάδιου Ευδοξία, έπεισε τον διστακτικό αυτοκράτορα να συναινέσει. Την όλη επιχείρηση, ανέλαβε ο Κυνηγός, άνθρωπος της Αυλής και την έφερε εις πέρας. Λεπτομέρειες δίνει στο έργο του, ο Μάρκος ο Διάκονος.

    Ο Βυζαντινός χρονογράφος Γ. Κεδρηνός, ο Σωκράτης και ο επίσκοπος Κύρου Θεοδώρητος, γράφουν για «δράση» του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόφιλου (4ος αι.). Ο Κεδρηνός αναφέρει, ότι ύστερα από αξίωσή του αφανίσθηκαν «τα ιερά πάντα των Ελλήνων» και όλα τα αγάλματα «εχωνεύθησαν» (τα έλιωσαν σε χυτήριο).

    Ο Θεόφιλος πρωτοστάτησε στην καταστροφή του Σαράπειου, την πυρπόληση της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας και τον κατακερματισμό του περίφημου αγάλματος του Σάραπι, έργο του αρχαίου Αθηναίου γλύπτη Βρυάξιδος.

    Για τους βανδαλισμούς των Χριστιανών της Αιγύπτου, γράφει ο Jacques Lacarriere στο έργο του «Άνθρωποι Μεθυσμένοι από Θεό»: Σε κάθε διωγμό των θεών της ειδωλολατρίας επαναλαμβάνονται οι ίδιες σκηνές φρίκης, οι ίδιες κινήσεις του πλήθους, οι ίδιες κραυγές μίσους με φόντο τα κατασυντριμμένα αγάλματα στους δρόμους, τους πυρπολημένους ναούς και την καταδίωξη των πιστών της παλαιάς θρησκείας ως τα άδυτα των ναών».

    Το παράδοξο είναι ότι ο Θεόφιλος, διόρισε επίσκοπο Πτολεμαΐδος (Κυρηναϊκής, στη σημερινή Λιβύη), τον νεοπλατωνικό φιλόσοφο και ρήτορα Συνέσιο, ο οποίος δήλωνε ανοιχτά ότι είναι οπαδός της παλαιάς θρησκείας (F. Tinnefeld).

    Η εκστρατεία κατά των ειδώλων, είχε ιδιοτελή κίνητρα και εντασσόταν στους ανταγωνισμούς για εξουσία και επιρροή.

    Στην Αλεξάνδρεια επίσης, ο επίσκοπος Γεώργιος, με αυτοκρατορική άδεια, επιχειρεί, συνοδευόμενος από στρατιωτική δύναμη, εισβολή στους ναούς και αρπάζει τα αναθήματα (αφιερώματα) και τα διακοσμητικά έργα τέχνης. Επικεφαλής πλήθους Χριστιανών, διαπομπεύει στους δρόμους της πόλης τα αρχαία ελληνικά λατρευτικά αγάλματα. Οι πιστοί της παλαιάς θρησκείας ξεσηκώθηκαν. Ακολούθησαν συμπλοκές με τους Χριστιανούς. Οι «Ελληνιστές», συνέλαβαν τον Γεώργιο και τον έριξαν στην πυρά! Μάλιστα, κατά τον Φώτιο, τον έδεσαν πάνω σε μια καμήλα, τον κατακρεούργησαν και τον έριξαν στη φωτιά μαζί με την καμήλα! (Patrologia Graeca, τ.104).

    Ο επίσκοπος της Λαμψάκου Παρθένιος, ισοπέδωσε όλα τα αρχαία μνημεία της περιοχής του. Στην Κύζικο, ο επίσκοπος Ελεύσιος πρωτοστάτησε στην καταστροφή αγαλμάτων. Στο προάστιο της Αντιόχειας Δάφνη, καταστράφηκε το περίφημο άγαλμα του Απόλλωνος Δαφναίου. Στην Καισάρεια της Καππαδοκίας, Χριστιανοί κατεδάφισαν τους ναούς του Δία και του Απόλλωνα και το ιερό της Τύχης. Στη Μήρο της Φρυγίας, οι «χρισταμύντορες» Μακεδόνιος, Θεόδουλος και Τατιανός «… νύκτωρ επεισελθόντες (στον αρχαίο ναό) τα αγάλματα συνέτριψαν» (Ευνάπιος V, II, 1-2).

    Ο επίσκοπος Απάμειας Μάρκελλος, πυρπόλησε και ισοπέδωσε, με τη βοήθεια 2.000 στρατιωτών, τον ναό του Δία. Ενώ παρακολουθούσε την πυρπόληση ενός αρχαίου ναού στον Αυλώνα, πιστοί της αρχαίας θρησκείας, τον περικύκλωσαν αιφνιδιαστικά και τον έριξαν στην πυρά. Η Εκκλησία μας τον ανακήρυξε άγιο. Ο Κύριλλος, διάκονος στην Ηλιούπολη του Λιβάνου, κατακομμάτιασε πολλά αρχαία αγάλματα.

    Οι ειδωλολάτρες, όπως γράφει ο Θεοδώρητος, όχι μόνο τον θανάτωσαν, αλλά έφαγαν και το συκώτι του! Το 421, μοναχοί μπήκαν στην Ιερουσαλήμ και πυρπόλησαν αρχαίους ναούς συναγωγές.

    Όλα αυτά δημιούργησαν εμφυλιοπολεμικό κλίμα και οδήγησαν σε συγκρούσεις, αντεκδικήσεις και ωμότητες.

    Ο έπαρχος Ρουφίνος γκρέμισε τον ναό του Ερμή στην Αντιόχεια (376) και ο έπαρχος Γράκχος ισοπέδωσε τον ναό του Μίθρα (377). Το 393, ο Ρωμαίος αξιωματούχος Jovius κατέστρεψε τους αρχαίους ναούς της Καρχηδόνας.

    Ο αξιωματούχος Maternus Kynegius, ανέλαβε μετά από εντολή του Μεγάλου Θεοδοσίου, την καταστροφή αρχαίων ναών και καλλιτεχνημάτων στις ανατολικές επαρχίες. Όταν πέθανε (388), ενταφιάστηκε στην εκκλησία των Αγίων Αποστόλων, όπου βρισκόταν το νεκροταφείο των αυτοκρατόρων.

    Αλλά και ο ίδιος ο Θεοδόσιος, όπως γράφει ο Σωζομενός, μετέτρεψε τον ναό της Άρτεμης στην Κωνσταντινούπολη σε πορνείο, τον ναό της Αφροδίτης σε αμαξοστάσιο, ενώ γύρω από αυτόν έχτισε καταλύματα για άπορες πόρνες!

    Μόνο ο Ουάλης, από τους αυτοκράτορες που διαδέχτηκαν τον Ιουλιανό, έδειξε ανοχή στην αρχαία θρησκεία και αυτό, γιατί είχε προσχωρήσει στον αρειανισμό. Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, τον αποκαλεί «μισοχριστότατον».

    Καταστροφές ναών, αγαλμάτων και βιβλίων από τον 5ο αιώνα και έπειτα

    Ο τέταρτος αιώνας, ήταν πιο καταστροφικός της ιστορίας του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Οι καταστροφές όμως συνεχίστηκαν και τους επόμενους αιώνες.

    Ο Θεοδόσιος Β’ με τον νόμο 23 του 423, απειλεί τους πιστούς των παλαιών λατρειών με θάνατο και εξορία. Νομοθετείται επίσης καταστροφή όλων των βιβλίων που είναι αντίθετα στη χριστιανική παιδεία.

    Όλα τα κείμενα της κλασικής γραμματείας, ρίχνονται στην πυρά. Με νόμο τον 436, γκρεμίζονται όλοι οι αρχαίοι ναοί που είχαν μείνει ανέπαφοι και συντρίβονται τα αγάλματα. Οποιαδήποτε ανυπακοή ή αντίσταση, συνεπαγόταν θανατική ποινή.

    Το 451, ο Μαρκιανός νομοθέτησε την εξάλειψη των αρχαίων ναών και αγαλμάτων, απείλησε με θάνατο τους ειδωλολάτρες και με βαρύτατες ποινές τους κρατικούς υπαλλήλους που δεν εφάρμοζαν αυστηρά τον νόμο.

    Το 472, ο Λέων Α’, χαρακτηρίζει έγκλημα κατά του κράτους τη λατρεία των ειδώλων. Οι κατοικίες όπου τελείται παγανιστική λατρεία, δημεύονται.

    Στα χρόνια του Ιουστινιανού, ολοκληρώνεται η καταστροφή των λειψάνων του αρχαίου πολιτισμού.

    Ο επίσκοπος Ιωάννης της Εφέσου, γκρέμισε αρχαίους ναούς, θρυμμάτισε αγάλματα και καυχιόταν ότι έκαψε 2.000 ειδωλολατρικά βιβλία. Στη νησίδα Φίλαι του Νείλου, η αρχαία λατρεία, συνεχιζόταν ως τα χρόνια του Ιουστινιανού. Ο στρατηγός Ναρσής, διέκοψε τη λειτουργία του ναού που υπήρχε εκεί, συνέλαβε τους ιερείς και έστειλε όλα τα αγάλματα στην Κωνσταντινούπολη. Οι τοιχογραφίες καλύφθηκαν με πηλό από τον ποταμό και πάνω σ’ αυτόν ζωγραφίστηκαν χριστιανικές παραστάσεις.

    Το 529, απαγορεύθηκε η διδασκαλία της φιλοσοφίας και επιβλήθηκε το κλείσιμο των σχολών της Αθήνας.

    Το 559, επί Ιουστινιανού και πάλι, διαπομπεύτηκαν στην Κωνσταντινούπολη πιστοί της αρχαίας θρησκείας, ενώ έργα τέχνης που κοσμούσαν τα σπίτια τους και οι βιβλιοθήκες τους, ρίχτηκαν στην πυρά. Ο Ιουστινιανός το 562 διέταξε να καούν έργα αρχαίων συγγραφέων και πίνακες ζωγραφικής.

    Ο νεοπλατωνικός γραμματικός Παμπρέπιος, μαθητής του Πρόκλου, θανατώθηκε. Ο φιλόσοφος Ιεροκλής, στα χρόνια του Ζήνωνα, βασανίστηκε φριχτά.

    Ο χριστιανισμός, εδραιώθηκε σχετικά γρήγορα στις ανατολικές επαρχίες και τις περιοχές της Β. Αφρικής. Αντίθετα στην Ελλάδα, και κυρίως στην Αθήνα, αντιμετώπισε αντιδράσεις και δυσκολίες.

    Ίσως γι’ αυτό η ονομασία «Έλληνας», τουλάχιστον ως την εποχή των σταυροφοριών, ήταν μειωτική.

    Ο βυζαντινός συγγραφέας Ιωάννης Μόσχος (7ος αι.), αποκαλεί τους Έλληνες «Σαρακηνούς», δηλαδή τους ταυτίζει με τους Άραβες!

    Και μόλις το 1237, ο αυτοκράτορας της Νίκαιας Ιωάννης Βατάτζης σε επιστολή του προς τον πάπα Γρηγόριο Θ’ γράφει ότι «εν τω γένει των Ελλήνων η σοφία βασιλεύει».

    Τους λόγους της ταύτισης των Ελλήνων με την ειδωλολατρία και την απαξιωτική σημασία της λέξης «Έλληνας» στα βυζαντινά χρόνια, θα εξετάσουμε σε μελλοντικό μας άρθρο.

    Πηγές: ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ «Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ», Έκτη έκδοση, Εκδόσεις Πιρόγα.

  3. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Άγιοι Όλγα και Βλαδίμηρος, κτηνώδεις εξουσιαστές της Ορθοδοξίας

    Άγιοι Όλγα και Βλαδίμηρος, κτηνώδεις εξουσιαστές της Ορθοδοξίας

    Η χήρα του τότε που ανέλαβε επίτροπος του μοναδικού γιού τους, του 3χρονου Σβιατοσλάβου, αποφάσισε να τον εκδικηθεί όσο πιο άγρια μπορούσε, με μπαμπεσιά και με αγριότητα, που νομίζω όμοιά της δεν θα βρει κανείς σε καμία από τις σατανικές γυναίκες της Ιστορίας, ούτε ακόμη και στις αγίες Θεοδώρα και Ειρήνη την Αθηναία, που ήταν τόσο κτηνώδεις (η δεύτερη τύφλωσε θανάσιμα με πυρωμένες λαβίδες ακόμη και το γιό της), που το διαστροφικό ορθόδοξο παπαδαριό, γοητευμένο από τη σκληρότητά τους αλλά και από τις υπηρεσίες τους στην Εκκλησία, τις αγιοποίησε.

    Το ρωσικό ‘Χρονικό του Ράντζιβιλ’ (14ος αι.), εικονογραφεί (βλ. βασανιστήρια, κάψιμο, θάψιμο, πετσόκομμα των εικ. 1, 2, 3, μπροστά στην απολαμβάνουσα Αγία) και περιγράφει τις μεθόδους της, που θα έκαναν να ανατριχιάσει από φρίκη ακόμη και ο μητροπολίτης Αμβρόσιος ή ένας Χρυσαυγίτης μαχαιροβγάλτης,

    (…..)

    Λίγα χρόνια μετά η λάμια βαφτίστηκε στην Κωνσταντινούπολη παίρνοντας το όνομα μιας άλλης σαδίστριας μέγαιρας της αγίας Ελένης, μάνας του δολοφόνου και βασανιστή αγίου Κωνσταντίνου. Το να ισχυριστεί κανείς πως αυτό της το τελετουργικό πέρασμα από την αμαρτωλή Πόλη, δηλαδή από ένα Σχολείο Εγκλήματος, μετέστρεψε μια κακούργα σε αναγεννημένη Χριστιανή, είναι το λιγότερο αστείο και άλλωστε δεν προκύπτει από πουθενά η παραμικρή ‘μετάνοια’ της βαπτισμένης. Ξαναπήγε στην Πόλη λίγο μετά και αυτή της η επίσκεψη περιγράφεται με λεπτομέρειες στο έργο του Κωνσταντίνου Ζ΄ του Πορφυρογέννητου «Περί της βασιλείου τάξεως». Κάποιοι Σλάβοι χρονογράφοι ισχυρίζονται πως η γριά μέγαιρα σαλιάρισε με το Ρωμαίο βασιλιά, πράγμα που πολλοί απορρίπτουν με ανόητα επιχειρήματα, όπως το ότι ο αυτοκράτορας ήταν ήδη παντρεμένος και πολύ νεότερός της, όμως νομίζω πως πρέπει να το θεωρήσουμε βέβαιο πως μια τόσο έκφυλη προσωπικότητα θα το έκανε, με την ίδια ευκολία που ο μακαρίτης μητροπολίτης Ολυμπίας και Τριφυλίας, ο τιμημένος άγιος Στέφανος, (κατηγορήθηκε δημόσια πως) ασελγούσε συστηματικά πάνω σε ένα 12χρονο φτωχό κοριτσάκι, χωρίς να υποστεί την παραμικρή συνέπεια και χωρίς η υπόθεση αυτή, παρά τη δημοσιότητα που πήρε, να ξεκαθαρίσει δικαστικά ή έστω με τρόπο που να μην αφήνει υποψίες.

    Ο γιός της Σβιατοσλάβος, ακολούθησε τα χνάρια της σε σκληρότητα και επειδή έλειπε σε συνεχείς κατακτητικές εκστρατείες άφηνε τη στρίγγλα να τον αναπληρώνει. Το 969 ο λαός γλύτωσε από τη λατρεμένη, σαν γ.γ. του Κ.Κ. Β.Κορέας, βασίλισσά του, που πέθανε, ταμπουρωμένη στο κρύο κάστρο του Βίσγκοροντ σε βαθιά γεράματα στις 11 Ιουλίου, οπότε και το παπαδαριό και οι πιστοί του γιορτάζουν την εφιαλτική της μνήμη. Είναι χαρακτηριστικό πως οι συναξαριστές της δεν φιλοτιμήθηκαν να σκηνοθετήσουν κάποια επιθανάτια συγνώμη για τα εγκλήματά της και επειδή αυτή δεν προνόησε να βαπτιστεί μια ημέρα πριν πεθάνει όπως ο πονηρός Ισαπόστολος συνάδελφός της Κωνσταντίνος, σίγουρα η τοποθέτησή της στον ορθόδοξο Παράδεισο δεν διαθέτει κανένα φύλλο συκής. Ο εγγονός της ο Βλαδίμηρος, που κάθισε στο σβέρκο των Ρως στα 980, ένας αισχρός μεθύστακας που αράδιασε μεγάλο και απροσδιόριστο αριθμό παιδιών με το χαρέμι του, έκανε στην μέχρι τότε θρησκευτικά ανεκτική παγανιστική Ρωσία, ανεπανόρθωτο κακό καταδικάζοντάς την στον αιώνιο αυταρχισμό. Εκβίασε τους Ρώσους να ασπαστούν την Ορθοδοξία, γεγονός που απέκοψε τη χώρα αυτή από τη Δύση και την κατάντησε να πέφτει από τον τσαρισμό στον σταλινισμό και από εκεί στη σατραπεία του ευσεβή χρηματοδότη της Χρυσής Αυγής, Βλαδίμηρου Πούτιν.

    (………..)

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    μιλάνε όλοι μιλάνε κι οι κουτσούμπες

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ

    Η απόφαση για την Αγιά Σοφιά στοιχείο κλιμάκωσης της τουρκικής προκλητικότητας που υποθάλπτεται από ΗΠΑ, ΝΑΤΟ και ΕΕ

    ΕΣΣΔ

    Destruction of the Christ the Savior Cathedral, 1931

  5. Ο/Η Τζαμάς λέει:

    Το τζαμί της Κατερίνης

    https://pierikialithia.blogspot.com/2015/03/7_14.html

    Αλβανικός τεκές μπεκτασίδων (Τζαμί) (Κατερίνη)

    https://www.pieria.tv/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CF%81%CE%B5%CE%B5%CE%B9-%CE%BF-%CE%BF%CE%B8%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%83-%CF%84%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CF%83-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%BF%CE%B4/

    Posted by Pieria.tv on 3 Μαρτίου 2017 at 08:00

    ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ Ο ΟΘΩΜΑΝΙΚΟΣ «ΤΕΚΕΣ» ΤΗΣ ΟΔΟΥ 7ης ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

    Γιώργος Οικονομίδης Pieria.tv

    Μόνο θλίψη και οργή μπορεί να προκαλέσει η θέα της εγκατάλειψης και της πλήρους αδιαφορίας των υπευθύνων του Οθωμανικού κτίσματος στο Πάρκο Κατερίνης.

    Αν και το κτίσμα θεωρείται Τζαμί ή αλλοιώς Μονή μουσουλμάνων Αλβανότουρκων, αυτό το διαφοροποιημένο κτίσμα της οδού 7ης Μεραρχίας παρέμεινε στον λαό της Κατερίνης ώς ο «Τεκές».

    Αυτό το κτίσμα του 18ου αιώνα, αντί να αποτελεί πόλο έλξης ντόπιων και ξένων επισκεπτών, όπου και θα αποδώσει έσοδα στον Δήμο Κατερίνης, έχει εγκαταλειφθεί στις ορέξεις της φύσης και της φθοράς, με την αδιαφορία του Δήμου να προκαλεί οργή σε όσους το βλέπουν στον διάβα τους, με το χάλι που το αγκαλιάζει.

    Τόσα χρόνια οι Κατερινιώτες δεν πρέπει να γνωρίζουν τί εμπεριέχει μέσα αυτό το κτίσμα, διότι απλά ποτέ δεν άνοιξαν οι πόρτες του για το κοινό.

    Λίγα χρόνια πρίν βιντεοσκόπησα το κτίσμα αλλά δεν δημοσίευσα το ρεπορτάζ. Σήμερα το βλέπουμε σε χειρότερα χάλια με τον κίνδυνο και της κατάρρευσης εφόσον τα θεμέλια φθείρονται και καταστρέφονται.

    Πέραν της φθοράς, βλέπουμε και τους βανδαλισμούς των γκράφιτι από ανεγκέφαλους νεανίσκους, που δεν μπορούν να καταλάβουν την πολιτιστική κληρονομιά που μπορεί να ωφελήσει την πόλη μας.

    Θέτουμε τους υπευθύνους πρό των ευθυνών τους, σε περίπτωση που εξακολουθήσει αυτή η κατάντια η οποία προδίδει το σκεπτικό και τις ενέργειες του Δήμου Κατερίνης, οι οποίες αποδεικνύουν την αδράνεια και την αδιαφορία για την πολιτιστική μας κληρονομιά, όπου εκτός των άλλων, θέτει σε κίνδυνο και διερχόμενους πολίτες και κυρίως μικρά παιδιά που θα παίξουν στον χώρο, εφόσον δεν είναι περιφραγμένος.

    Να κάνει όμως ο Δήμος πανάκριβες και πολυέξοδες φιέστες ώς «Πάρκο των Χρωμάτων», οι οποίες περνούν και χάνονται, είναι πρώτος. Στα απαραίτητα και επείγοντα όμως καθήκοντα του για την πολιτιστική μας κληρονομιά; Σίγουρα ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ!!!

  6. Ο/Η Mimi metallurgico λέει:

    Εάλω η Αγιά Σοφιά-Υπέγραψε το διάταγμα μετατροπής σε τζαμί ο Ερντογάν
    Από iskra -10/07/2020

  7. ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE
    ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΓΕΡΟΝΤΑ: «ΟΤΑΝ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΓΙΝΕΙ ΤΖΑΜΙ, ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ
    Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020 20:25











  8. Ο/Η Nτένης ο τρομερός λέει:



  9. Ο/Η Kάσυ Διάρη-μπουμπουλίνα λέει:

    Άμεση και δυναμική παρέμβαση της Χρυσής Αυγής στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ενάντια στην μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί
    Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 – 00:26



    Αμέσως μετά την ανακοίνωση της απόφασης του τουρκικού Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία δίνεται το πράσινο φως για τη μετατροπή του Ιερού Ναού Αγίας Σοφίας σε χώρο λατρείας για μουσουλμάνους, κλιμάκιο του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή της Τοπικής Οργάνωσης Θεσσαλονίκης προέβη σε παρέμβαση διαμαρτυρίας στον ομώνυμο ναό στο κέντρο της πόλης, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα προς την ελληνική κυβέρνηση και τους εγχώριους θιασώτες της ελληνοτουρκικής φιλίας πως κάθε απόπειρα υπονόμευσης της ελληνικής ιστορίας θα απαντάται άμεσα και μαχητικά.

    Για περίπου μία ώρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης δονήθηκε από εθνικιστικά κι αντιτουρκικά συνθήματα, ενώ ο επικεφαλής του κλιμακίου, συναγωνιστής Ματθαιόπουλος Αρτέμης είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με πολλούς παρευρισκόμενους, εκφράζοντας την αμέριστη συμπαράσταση της Χρυσής Αυγής στους διοργανωτές που τόλμησαν να διαμαρτυρηθούν για αυτή την πρόκληση, ενόσω οι τοπικές αρχές και τα κόμματα του λεγόμενου δημοκρατικού τόξου επιλέγουν το δρόμο της σιωπής.

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πανηγυρίζει η εγκληματική συμμορία της Χαμάς.
    Οι φίλοι της στην Ελλάδα, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, κόμμα Λαφαζάνη (ότι πιο φιλικό στη Χαμάς, πιο φιλικό και από τη Χ.Α.), κόμμα Βαρουφάκη, που θρηνούν για την Αγιασοφιά, θα την αποδοκιμάσουν;

    https://www.aljazeera.com/news/2020/07/world-reacts-turkey-reconverting-hagia-sophia-mosque-200710135637861.html

    World reacts to Turkey reconverting Hagia Sophia into a mosque

    UNESCO, Greece, Cyprus and church leaders among others express concern about changing status of the sixth-century site.


    The Hagia Sophia is a landmark of Istanbul, once serving as Christian cathedral, later as a mosque, then as a museum [Reuters]

    ……………………………..
    Hamas
    Palestinian group Hamas has welcomed the verdict allowing the opening of Hagia Sophia as a mosque.

    «Opening of Hagia Sophia to prayer is a proud moment for all Muslims,» said Rafat Murra, head of international press office of Hamas, in a written statement, quoted by Turkey’s Anadolu Agency.

    Murra stressed that the decision fell under Turkey’s sovereignty rights.

    ……………………………….

  11. Ο/Η Gay Τουρκαλβανός λέει:

    https://www.facebook.com/sirakosioannis?__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARD3o3KaYh6ZqgL-O_MvzQGt8BtlqDmeNWR5-hI4-iG46YqEfBe4Y_nU5Gp6ktSHXJ9Uyl20_fAAvxii&hc_ref=ARSmdfetEQWFalYeA3LmMmjTDroUAF0hmpzmv5IJLf-71BBGAC0_KdimNLafRBBxyHY&fref=nf

    Sirakos-Ioannis Kesen
    10 Ιουλίου στις 7:50 μ.μ. ·
    Ρε χριστιανοί έχω τρελαθεί μα τον Γιαραμπή. Αφού οι προφήτες σας λένε ότι όταν γίνει πάλι η Αγία Σοφία τζαμί, θα ξυπνήσει ο μαρμαρωμένος βασιλιάς και θα πάρει την Πόλη. Γιατί σκούζετε λοιπόν; Εγώ σας προτείνω να μη σκούζετε και να φτιάξετε ένα γερό πρωϊνό στον άνθρωπο γιατί τόσους αιώνες θα τον έχει κόψει η λόρδα. Επίσης να του βρείτε κι έναν καλό ρεφλεξολόγο γιατί από το μαρμάρωμα όχι να πάρει την Πόλη αλλά ούτε μέχρι στην τουαλέτα να κατουρήσει δεν θα μπορεί ο άνθρωπος.

    Sirakos-Ioannis Kesen
    10 Ιουλίου στις 5:52 μ.μ. ·
    Η Αγία Σοφία δεν είναι ένα βυζαντινό μνημείο αλλά ένα κτίσμα το οποίο ανήκει στην χρονολογική περίοδο της Ύστερης Αρχαιότητας. Όταν πας έξω σε κανα συνέδριο και πεις ότι είναι ένα ελληνικό μνημείο, για παράδειγμα, ο κόσμος θα γελάει και θα λέει «α, αυτός/η έχει σπουδάσει στην Ελλάδα» καθώς τέτοιες παλαβομάρες μόνο στην Ελλάδα λέγονται και εξυπηρετούν συγκεκριμένους πολιτικούς σκοπούς. Η Αγία Σοφία είναι ένα κτίσμα ρωμαϊκό. Πρόκειται για τρουλαία βασιλική. Βασιλικές χρησιμοποιούσαν οι Ρωμαίοι από τους οποίους πήραν το αρχιτεκτονικό σχέδιο οι Χριστιανοί (Ρωμαίοι κι αυτοί) και έχτισαν τις πρώτες εκκλησίες και συγκεκριμένα, πρώτη- πρώτη, τον Αγ. Ιωάννη στον Λατερανό Λόφο της Ρώμης. Η Αγία Σοφία, έπειτα, ήτανε μια από τις καλύτερες προπαγάνδες των Ρωμαίων της Ανατολής: περνούσανε από ‘κει όλους τους ξένους διπλωμάτες και μάλιστα την ώρα της λειτουργίας που έσκαγε το φως πάνω στη ψηφίδα κι ήτανε το σκηνικό φαντασμαγορικό… Σκέφτονται λοιπόν οι ξένοι «πω, πω δόξα… Που πάω γω ο καημένος να αναμετρηθώ με τούτους δω»; Η Αγία Σοφία ήταν ένα πράγμα σα θρησκευτική ντίσνεϊλαντ για την εποχή εκείνη ώστε ν’ αφήνει τον έρμο τον Φράγκο, τον έρμο τον Ρως, τον έρμο δώθε- κείθε με το στόμα ανοιχτό. Στην πορεία βέβαια ταυτίστηκε με την ορθοδοξία. Να θυμήσω όμως ότι όταν έπεσε η αυτοκρατορία, η τελευταία λειτουργία που τελέστηκε ήτανε ουνιτική, δηλ. όχι ορθόδοξη αλλά καθολική. Η Αγία, λοιπόν, Σοφία ήταν σύμβολο -κάποτε- μιας αυτοκρατορίας που -πλέον- δεν υπάρχει. Επίσης εδώ πεντακόσια τόσα χρόνια ανήκει σ’ έναν άλλο λαό, μ’ έναν άλλο πολιτισμό, με άλλα ήθη και λοιπά και λοιπά. Άποψη μου πενιχρή που δεν καλώ κανέναν και καμιά να ενστερνιστεί είναι να μη μας αφορά τι θα κάνει ο λαός εκείνος αυτό το σπουδαιότατο κτίσμα που δεν ανήκει σε κανέναν άλλον παρά σ’ αυτόν που τόσους αιώνες το συντηρεί. Τα είπα και ξελάφρωσα.

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μια πολύ σοβαρή δήλωση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, που θέτει το ζήτημα στη σωστή του διάσταση, χωρίς τους ανιστόρητους πολεμοχαρείς εθνικισμούς της Τουρκοφαγίας των Λαφαζάνηδων και της Ακροδεξιάς για δήθεν μνημείο του Ελληνισμού

    Με ανάρτηση που έκανε στη σελίδα του στο Facebook, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τόνισε πως «η απόφαση του Προέδρου της Τουρκίας για μετατροπή σε τζαμί, της Αγίας Σοφίας- ενός μοναδικού μνημείου παγκόσμιας κληρονομιάς με μεγάλη ιστορική και πνευματική σημασία για τον Χριστιανισμό- αποτελεί σοβαρή πρόκληση που υπονομεύει τον διαθρησκευτικό διάλογο και παραβιάζει κατάφωρα τις οικουμενικές αξίες, οι οποίες είναι σήμερα απαραίτητες όσο ποτέ».

    «Η διεθνής κοινότητα οφείλει να αντιμετωπίσει τις ενέργειες αυτές αποφασιστικά και η Κυβέρνηση έχει καθήκον να αναδείξει το θέμα σε διεθνές επίπεδο», κατέληξε ο Αλέξης Τσίπρας.

  13. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ομιλεί ο Ελληναράς Λαφαζάνης

    https://iskra.gr/%ce%b1%ce%b3%ce%b9%ce%ac-%cf%83%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ac-%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%bb%cf%85%cf%84%ce%bf%cf%82-%ce%b5%ce%be%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%cf%84%ce%b7/

    Τζαμί-Αγιά Σοφιά-Ο απόλυτος εξευτελισμός της Ελλάδας-Ο τέλειος διασυρμός της Δύσης
    Από Παναγιώτης Λαφαζάνης -11/07/2020

    Η Αγιά Σοφιά, αυτό το μεγαλειώδες μνημείο του παγκόσμιου πολιτισμού, το σύμβολο της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας στο απόγειό της, το τελευταίο πιο μεγαλοπρεπές, ένδοξο και καλαίσθητο απομεινάρι του Ελληνισμού στην Ανατολή και το μεγαλύτερο ιστορικό σύμβολο του Χριστιανισμού, ιδιαίτερα της Ορθοδοξίας, μετατράπηκε ανυπεράσπιστο και εγκατελειμμένο από όλη την πολιτισμένη ανθρωπότητα, μέσα σε μια νύχτα σε τζαμί!

    Η υποτελής Ελλάδα και σύσσωμη η ψοφοδεής Δύση έχουν μείνει αποσβολωμένοι μπροστά στην αποφασιστικότητα και τη θρασύτητα της τουρκικής απόφασης και απλώς ψελλίζουν κάποιες ακαταλαβίστικες φοβικές, αμήχανες, αναιμικές και ανούσιες κριτικές, που περισσότερο προσφέρονται για οίκτο και περιφρόνηση προς όσους τις εκστομίζουν, ενώ οι ΗΠΑ, με μια δήλωση ντροπής, τόνισαν ότι “ανυπομονούν” να μάθουν τα σχέδια της τουρκικής κυβέρνησης για το πως η Αγιά Σοφιά θα “παραμείνει προσβάσιμη σε όλους“!.

  14. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Προτάσεις Χρήστου Μετζελόπουλου

    1. Τήν κατάργηση τοῦ Νομοθετικοῦ Πλαισίου γιά τήν ἀνίδρυση καί λειτουργία Ἰσλαμικοῦ τεμένους ὡς ΝΠΙΔ τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου, διότι μετά ἀπό αὐτή τήν ἐξέλιξη καί τήν σημειολογία της, ἀποτελεῖ πράξη ἐθνικῆς μειοδοσίας καί ἐν ταὐτῷ χρεωστᾶ ἡ Ἑλληνική Πολιτεία νά ἐκπληρώσει τήν πρό 4μήνου «προφητεία» τοῦ Τ. Ἐρντογάν ὅτι ἡ μετατροπή τῆς Ἁγ. Σοφίας σέ τέμενος, θά σημάνει διακινδύνευση τῶν τεμένων σέ ἄλλες χῶρες. Ἀσφαλῶς καί δέν διαννοοῦμαι τήν κατάργηση τῆς ἐλευθερίας τῆς θρησκευτικῆς συνειδήσεως καί ἀποδέχομαι πλήρως τήν λειτουργία τεμένων στήν Θράκη καί τό Λεκανοπέδιο μέ τίς νόμιμες προϋποθέσεις πού ἰσχύουν γιά ὅλους τούς εὐκτηρίους οἴκους κάθε γνωστῆς θρησκείας. Ἡ ἀνίδρυση ὅμως καί λειτουργία ἰσλαμικοῦ τεμένους ἀπό τό Ἑλληνικό Κράτος, ἰδιαίτερα αὐτή τήν ἐποχή δέν ὑπερασπίζονται τόν δῆθεν δικαιωματισμό, ἀλλά ἀναδεικνύουν τήν ἡττοπάθεια καί τά φοβικά σύνδρομα πού μαστίζουν τό ἑλληνικό Πολιτικό Σύστημα.

    2. Τήν κατάργηση τῶν ἐλλείψει ὁμογενείας δύο ἀχρήστων Προξενείων τῆς Ἑλλάδος στήν Ἀνδριανούπολη καί τήν Σμύρνη ὥστε κατ’ ἐφαρμογή τῆς ἀρχῆς τῆς ἀμοιβαιότητος τοῦ Διεθνοῦς Δικαίου νά καταργηθοῦν ἀντιστοίχως τά δύο Τουρκικά Προξενεῖα στήν Κομοτηνή καί τήν Ρόδο πού ἐνδιαφέρουν οὐσιωδῶς γιά προφανεῖς γεωπολιτικούς λόγους τήν Τουρκία.

    3. Νά ἀφαιρεθεῖ ἡ Ἑλληνική ὑπηκοότητα ἀπό ὅσα μέλη τῆς θρησκευτικῆς Μουσουλμανικῆς μειονότητος τῆς Θράκης, πού παρά τήν Συνθήκη τῆς Λωζάνης, αὐτοπροσδιορίζονται ὡς Τουρκογενεῖς καί ἔχουν Τουρκική ἐθνική συνείδηση καί νά ἀπελαθοῦν ἄμεσα. Ἄλλωστε τό Τουρκικό θηριῶδες καθεστώς μέ τά Σεπτεμβριανά καί τίς ἀπελάσεις, συρρίκνωσε τήν ἀνθούσα στήν Κωνσταντινούπολη Ἐθνική Ἑλληνική ὁμογένεια τῶν 200.000 σέ μόλις 2.500.

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Μήνυμα Κοκλώνη για την Αγία Σοφία: Όσο και να κρύψουν τις εικόνες, η Παναγία μας είναι εκεί

    in.gr
    26 Ιουλίου 2020, 18:29

    Με ανάρτησή του στο Instagram, όπου δημοσίευσε απόσπασμα της εκπομπής, την οποία παρουσίαζε, από την Αγία Σοφία, ο παρουσιαστής έγραψε: «Σώπασε, κυρά Δέσποινα, μην κλαις και μη δακρύζεις… Σήμερα οι Τούρκοι προσευχήθηκαν στην πίστη μας. Πέσανε στα γόνατα μπροστά στις εικόνες μας. Όσο και να τις κρύψουν η Παναγία μας είναι εκεί και η ιστορία μας το ίδιο».

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.