Το δικαίωμα των διαδηλωτών και τα δικαιώματα των άλλων

[Δύσκολα μπορεί κανείς να διαφωνήσει επί της αρχής του νομοσχεδίου. Όπως και δύσκολα καταλαβαίνει την οξύτητα της πολιτικής αντιπαράθεσης στην Βουλή την πρώτη μέρα της συζήτησης]

φωτο από το Βίντεο ντοκουμέντο από την επίθεση κουκουλοφόρων σε καταστήματα της οδού Πατησίων http://www.dailymotion.com/video/x6fih1a

του ©Αντώνη Μανιτάκη, Ομότιμου καθηγητή ΑΠΘ

Περάσαμε πενήντα χρόνια, ολόκληρη την περίοδο της Μεταπολίτευσης, χωρίς εκτελεστικό του Συντάγματος νόμο, που να ρυθμίζει την άσκηση του δικαιώματος της συνάθροισης. Με νόμο χουντικό του 1971, που ίσχυε μεν τυπικά χωρίς όμως να εφαρμόζεται. Μέσα σε ένα καθεστώς άτακτης ευταξίας ή άνομης δυσανεξίας, ειδικά σε ό, τι αφορά το κέντρο της Αθήνας. Καμία κυβέρνηση της Μεταπολίτευσης δεν τόλμησε να θίξει αυτό το καθεστώς της ανομίας.

Η παρούσα Κυβέρνησε το τόλμησε. Καιρός ήταν. Δεν πήγαινε άλλο με αυτήν την θεοποιημένη πρωτοκαθεδρία του δικαιώματος της συνάθροισης, όπου η κάθε ομάδα διαδήλωνε, όποτε ήθελε, όπου ήθελε και όπως ήθελε προβάλλοντας αιτήματα και διαδίδοντας ιδέες, που η ίδια έκρινε ότι είναι άξια προσοχής του κοινού. Και όλα αυτά αγνοώντας παντελώς και παρεμποδίζοντας ανενδοίαστα, την ταυτόχρονη άσκηση των δικαιωμάτων των άλλων, των τρίτων, όπως του δικαιώματος της ελεύθερης διακίνησης και επικοινωνίας πεζών και εποχούμενων, της ελευθερίας της εργασίας, της ελεύθερης άσκησης του επαγγέλματος, κ.α..

Δύσκολα μπορεί κανείς να διαφωνήσει επί της αρχής του νομοσχεδίου. Όπως και δύσκολα καταλαβαίνει την οξύτητα της πολιτικής αντιπαράθεσης στην Βουλή την πρώτη μέρα της συζήτησης.

Θα σταθώ ελλείψει χώρου σε τρία σημεία.

Το νομοσχέδιο είναι λίγο φλύαρο, θα μπορούσε να είναι πιο λιτό και να δίνει περισσότερες εξουσιοδοτήσεις στην εκτελεστική εξουσία μέσω Προεδρικού Διατάγματος. Το τελευταίο μπορεί να ρυθμίζει, ειδικά και περιορισμένα, συγκεκριμένα ζητήματα, που σχετίζονται τόσο με τον τρόπο άσκησης του δικαιώματος όσο και με την διακριτική εξουσία της Αστυνομίας. Οι νόμοι αλλάζουν δύσκολα και συγκυριακά με αποσπασματικές τροποποιήσεις. Τα Προεδρικά Διατάγματα προσαρμόζονται ανάλογα με τις εξελίξεις και περιστάσεις.

Η απόφαση της αστυνομικής αρχής για απαγόρευση μιας συνάθροισης ανήκει κατά το Σύνταγμα αποκλειστικά στην Αστυνομία. Και η απόφαση αυτή ως διοικητική πράξη υπόκειται σε αίτηση ακύρωσης. Ο νόμος προβλέπει ρητά τη δυνατότητα αίτησης αναστολής στα αρμόδια δικαστήρια (διοικητικά ή ΣτΕ). Και σωστά, αλλά η αποτελεσματικότητα της δικαστικής προστασίας στην προκειμένη περίπτωση εξαρτάται από την σύντμηση του χρόνου έκδοσης της σχετικής δικαστικής απόφασης, η οποία στην πράξη είναι τόσο χρονοβόρα, που αν χρειάζεται να ακολουθηθεί η πάγια διαδικασία, τότε η απόφαση θα εκδίδεται κατόπιν εορτής και θα είναι ανώφελη.

Ως προς την πρόβλεψη του νόμου για τη γνωστοποίηση στην Αστυνομία μιας επικείμενης συνάθροισης τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την πραγματοποίησή της, η πρόβλεψη αυτή βοηθά τους διοργανωτές της συνάθροισης, διότι δίνει χρόνο στην Αστυνομία να λάβει τα κατάλληλα μέτρα για την ακώλυτη άσκηση του δικαιώματος με την όσο το δυνατό μικρότερη επιβάρυνση της άσκησης των δικαιωμάτων όσων οφείλουν να ανεχθούν και να υποστούν την διαδήλωση ή την πορεία.

Η γνωστοποίηση δεν ισοδυναμεί πάντως ούτε πρέπει να ερμηνεύεται ως απαίτηση προηγούμενης άδειας της αστυνομικής αρχής ούτε ως μέσο ελέγχου ή αστυνόμευσης και παρεμπόδισης της πορείας, αλλά αντίθετα ως τρόπος προστασίας της. Η μη γνωστοποίηση δεν την καθιστά εξ αυτού και μόνο του λόγου παράνομη την συνάθροιση, όπως προβλέπει άλλωστε σχετικά ο νόμος και διευκρινίζει η εισηγητική έκθεση.

Η υπόδειξη ενός «οργανωτή» που θα εξασφαλίζει την επικοινωνία μεταξύ των διοργανωτών της διαδήλωσης και της Αστυνομίας συνιστά κατά τη γνώμη μου πρόβλεψη προστατευτική του δικαιώματος και όχι υπονομευτική. Σκοπός της είναι να διασφαλίσει την άμεση, υπεύθυνη και διαρκή συνεννόηση Αστυνομίας και διαδηλωτών. Για την αποτελεσματική προστασία τόσο της προσωπικής όσο και της δημόσιας ασφάλειας απαιτείται μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης πολιτών Αστυνομίας. Θα πρέπει όμως για να λειτουργήσει ο θεσμός του Οργανωτή να απαλλαγεί ο φορέας του από κάθε είδους υπόνοια αστικής ή ποινικής ευθύνης. Από συνταγματική άλλωστε άποψη η απόδοση ευθυνών και μάλιστα ποινικών για πράξεις και αδικήματα που διαπράττουν άλλοι είναι αμφίβολης συνταγματικότητας και πρέπει να απαλειφθεί.

Η απόφαση διάλυσης μιας συνάθροισης καλόν είναι βέβαια να λαμβάνεται παρουσία εισαγγελέως, αν και όταν διαπράττονται αδικήματα και βιαιοπραγίες, καταστρέφονται περιουσίες και απειλούνται ζωές, οι εισαγγελικές αρχές είναι ούτως ή άλλως υποχρεωμένες να παρέμβουν και δεν χρειάζεται ειδική πρόβλεψη στον νόμο. Την παρουσία άλλωστε εισαγγελέα την υπονοεί ο νόμος, αφού ορίζει ότι ο διοργανωτής μπορεί να απευθυνθεί στον παριστάμενο εισαγγελέα και να ζητήσει την επανεξέταση της απόφασης διάλυσής της.

Η επιτυχία του νόμου βρίσκεται στην εγκατάσταση μιας χρυσής ισορροπίας ανάμεσα στην προστασία από την Πολιτεία της ελεύθερης και ακώλυτης άσκησης του δικαιώματος της συνάθροισης με την ταυτόχρονη προστασία αντίρροπων συνταγματικών δικαιωμάτων των άλλων.

Ανεξάρτητα όμως από όλες αυτές τις ενδεικτικές επισημάνσεις ο εκτελεστικός αυτός νόμος του άρθρου 11 του Συντάγματος για να εφαρμόζεται και να γίνεται σεβαστός και να έχει διάρκεια χρειάζεται τη μεγαλύτερη δυνατή πολιτική συνεννόηση και συναίνεση. Την ευθύνη της συναίνεσης την έχει κυρίως η κυβέρνηση. Αυτή οφείλει να την εκμαιεύσει πάση θυσία από όσα κόμματα της αντιπολίτευσης μπορεί να το πετύχει. Θεσμικός νόμος που ψηφίζεται από μια μονοκομματική κοινοβουλευτική πλειοψηφία δεν είναι αντάξιος εκτελεστικός του Συντάγματος νόμος.

Αναδημοσίευση από ΤΑ ΝΕΑ, 4-5/07/2020

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

54 Responses to Το δικαίωμα των διαδηλωτών και τα δικαιώματα των άλλων

  1. Ο/Η Ακραίος Κεντρώος λέει:

    Πλήρωσαν οι παλαβοί;

    https://www.iefimerida.gr/ellada/epithesi-sti-boyli-apo-agnostoys-me-mpogies-kapnogona

    Επίθεση στη Βουλή από τον Ρουβίκωνα, με μπογιές και καπνογόνα, για τον Κουφοντίνα
    ΕΛΛΑΔΑ21|05|2019 | 14:24
    Καπνογόνα και μπογιές από την επί

    • Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

      Κύριε Ακροκεντρώε, αυτές οι ανόητες αντιδράσεις του Ρουβίκωνα δεν οδηγούν στη λύση των προβλημάτων,και επιβαρύνουν το Δημόσιο που αναλαμβάνει την αποκατάσταση των ζημιών.
      Σκέψου όμως ότι στην περίπτωση της βίας του κράτους και της αστυνομίας,δε μιλάμε για ζημιές αλλά για ανθρώπινες ζωές.
      Επ’ αυτού έχετε να σχολιάσετε κάτι ή να στείλετε καμμιά φωτογραφία, με κόκκινο πάλι χρώμα, όχι όμως από μπογιά αλλά από αίμα ανθρώπων; Έπεσε ποτέ στην αντίληψη σας κάποιος βαμμένος κόκκινος από αίμα τοίχος, ή καμιά αιματοβαμμένη ζαρντινιέρα, αιματοβαμμένη άσφαλτο και πεζοδρόμια αιματοβαμμένα, όχι από αυτοκινητιστικό δυστύχημα αλλά από τα γκλομπ και τα ρόπαλα των αστυνομικών;;

  2. Ο/Η Παλιός λέει:

    Ο Μανιτάκης ήταν ΣΥΝ και μετά ΔΗΜΑΡ.
    Αριστερός Συνταγματολόγος

  3. Ο/Η των σβώλων λέει:



    Viral έγινε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην Καβάλα Τάνια Ελευθεριάδου κατά την ομιλία της στη Βουλή χαρακτηρίζονταν τον συνταγματολόγο Αλέξανδρο Σβώλο ως «γνωστό υποστηρικτή» της Νέας Δημοκρατίας.

  4. Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

    Κατά την ακαδημαΊ΄κή του σταδιοδρομία διετέλεσε υπουργός Εσωτερικών της υπηρεσιακής αναρχοκομμουνιστικής κυβέρνησης Παναγιώτη Πικραμμένου. Στις 21 Ιουνίου 2012 μετά από πρόταση της Δημοκρατικής Αριστεράς ορκίστηκε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη ριζοσπατική, αναρχοκομουννιστοσυμμοριτική κυβέρνηση Αντώνη Σαμαρά.
    Εύλογα, δικαιολογημένα και εύστοχα λοιπόν χαρακτηρίζεται από τους επαΐοντες ως ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.
    Προσωπικά βρίσκω ανεπαρκή την παρουσία της αστυνομίας, και προτείνω την παρουσία και των τανκς εάν και εφόσον το απαιτούν οι περιστάσεις βεβαίως-βεβαίως!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κυρία Επωνυμίδου.
      Ήταν υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΣΥΝ, επικεφαλής της Επιτροπής για να μην είναι εκκλησία η Ροτόντα, συγγραφέας βιβλίου όπου αποδεικνύει την εγγενή σχέση της Εκκλησίας με τον εθνικισμό, μαχητικός οπαδός του χωρισμού της από το Κράτος και μάθετε πως στις υπηρεσιακές κυβερνήσεις υποδεικνύονται Υπουργοί από όλα τα κόμματα και από την Αριστερά. Π. χ. η Χ. Α. είχε προτείνει το 2015 για υπηρεσιακό πρωθυπουργό τον συνομιλητή του κ. Τσίπρα sir Βασίλειο Μαρκεζίνη.

  5. Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

    ….Δηλαδή:
    1) Κι εσάς κ laskaratos που είστε υπέρ του διαχωρισμού κράτος εκκλησίας, κατά της εκκλησίας και του εθνικισμού, θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος να σας βαπτίσει αριστερό,χωρίς να σκάσει απ΄τα γέλια ή να γελάσει μέχρι δακρύων;
    2) Να εικάσουμε πως το »άρωμα» τούτων των νεοφιλελέδων των σπουδαγμένων με τα λεφτά του μπαμπάκα, των άριστων που μας κυβερνάνε, δε βρωμάει ολοκληρωτισμό, και δε σας θυμίζει αυτό που ονομάσανε κάποιοι »επανάστασις της 21ης Απριλίου». Δε σας θυμίζει την τότε πανίσχυρη πανταχού παρούσα αστυνομία στους δρόμους και τα σπίτια, τους ξυλοδαρμούς, τις προσαγωγές, τις απογορεύσεις συγκεντρώσεων άνω των πέντε ατόμων. Δε σας θυμίζει αυτή η κυβέρνησις του γκομενοκούλη κάτι από Διονύσιο Σολωμό »…γιατί τὰ ‘σκιαζε ἡ φοβέρα καὶ τὰ πλάκωνε ἡ σκλαβιά».
    Καλώς ,μάλλον δίνετε τον δικό σας ορισμό στη λέξη ολοκληρωτισμός.
    3) Στο σχολείο σας, θα μάθατε το λεγόμενο σχήμα οξύμωρο. Εν προκειμένω ο κάθε υποστηρικτής της κατάργησης των διαδηλώσεων δεν μπορεί εξ ορισμού να χαρακτηριστεί αριστερός,είναι δ.λ.δ. σχήμα οξύμωρο.
    4) Καταλήγω στο χρήσιμο συμπέρασμα, ότι οι άνθρωποι ακόμα κι’ όταν αδικούνται, όταν θίγονται και παραβιάζονται νόμιμα συμφέροντα και δικαιώματά τους, ακόμα κι΄ όταν ένα κράτος γίνει τυρανικό,αυτοί οι άθρωποι ΔΕΝ έχουν το δικαίωμα της αντίστασης, της αντίδρασης όπως έλεγαν αιώνες πριν οι Διαφωτιστές Λοκ, Ρουσώ κ. ά. Άρα είμαστε στην εποχή πριν το Διαφωτισμό. Προς μεσαίωνα μεριά; Προς απολυταρχία μεριά; Τι θα βόλευε καλύτερα στα νεοφιλελέδια;
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ, ΟΝΤΩΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ. ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ!

    • Ο/Η Ρόζα Λου λέει:

      To 24

      ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ 2004

      ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕΛΩΝ
      ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ

      ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
      ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ

      1. Παπαδημούλης Δημήτριος
      μέλος της Π.Γ, Πολιτικός Μηχανικός

      2. Χουντής Νικόλαος
      ευρωβουλευτής, μέλος της Π.Γ.

      3. Φραγκιαδάκη Μαρία
      πρώην μέλος Διοίκησης ΓΣΕΕ και ΕΚΑ,
      πρώην μέλος Κ.Ε ΠΑΣΟΚ και
      μέλος Διοίκησης Ομοσπονδίας Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

      4. Τριγάζης Παναγιώτης
      Οικονομολόγος-Διεθνολόγος,
      υπεύθυνος Τμήματος Διεθνών Σχέσεων

      5. Σπανού Δέσποινα
      μέλος της Διοίκησης της ΑΔΕΔΥ

      6. Καλλιπολίτη Θεοδώρα
      Φιλόλογος, μέλος του Δ.Σ.
      του Συνδέσμου Φυλακισθέντων και Εξορισθέντων
      Αντιστασιακών 1967-1974

      7. Ιωαννίδης Γεώργιος
      Οικονομολόγος, Νεολαία ΣΥΝ

      8. Ευαγγελίδου Μαρία (Μάρω)
      Αρχιτέκτων-Πολεοδόμος

      9. Καλύβης Αλέξανδρος
      Αναπληρωτής Πρόεδρος ΓΣΕΕ

      10.
      Μαργαρίτης Θεόδωρος
      μέλος της Π.Γ.

      11.
      Καμτσίδου Ιφιγένεια
      επίκουρος καθηγήτρια
      Συνταγματικού Δικαίου
      Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

      12. Σταθάκης Γεώργιος Καθηγητής Πολιτικής Οικονομίας Πανεπιστήμιο Κρήτης

      13. Κατσινοπούλου Ειρήνη Γεωπόνος Γενική Γραμματέας της Καταναλωτικής Οργάνωσης ΒΙΟΖΩ

      14. Στεφανίδης Εμμανουήλ (Μάνος) Επιμελητής Εθνικής Πινακοθήκης

      15. Βασιλακάκη Ευαγγελία
      Οικονομολόγος, στέλεχος του ΕΟΜΜΕΧ

      16. Βλαδιμήροβιτς Μαρία
      ιδιωτική υπάλληλος, φοιτήτρια ΜΜΕ,
      Νεολαία ΣΥΝ

      17.
      Ουλής Παναγιώτης
      Γραμματέας Μεταναστευτικών Κοινοτήτων Σουηδίας

      18. Λαμπρινού Αικατερίνη
      Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Πολιτικών Επιστημών, Νεολαία ΣΥΝ

      19. Βέργος Σπύρος
      Δημοσιογράφος

      20. Φεράτ Γιουσούφ
      Αμμοβολιστής

      21. Θεοδωρακοπούλου Αναστασία
      μέλος Π.Γ. και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του κόμματος Ευρωπαϊκή Αριστερά

      22. Πεσμαζόγλου Βασίλειος
      επίκουρος καθηγητής Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης Πανεπιστήμιο Κρήτης

      23. Μπερλινγκουέρ Μάρκο Διευθυντής TRANSFORM Ιταλίας, μέλος Κομμουνιστικής Επανίδρυσης

      24. Μανιτάκης Αντώνιος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

  6. Ο/Η Frixos λέει:

    Το να θεωρει καποιος τις ενεργειες του Ρουβικωνα …»ανοητες αντιδρασεις» στην καλυτερη περιπτωση οφειλεται σε ορμονικη διαταραχη.

    Αυτο που γυριζει μια κοινωνια κατ΄ευθειαν στο Μεσαιωνα ειναι το να επιτρεπει σε καποιους να μεταμετρεπονται εργολαβικά σε δικαστες και τιμωρους, πλακωνοντας στα χαστουκια το γιατρο επειδη πηρε φακελακι,

    Δειτε το βιντεο και θαυμαστε τα αντιστοιχα κατορθωματα των ομολογων τους φασιστων του «Δεξιου Τομέα» στην Ουκρανια
    https://www.gazzetta.gr/plus/article/591924/oykranoi-akrodexioi-apeiloyn-kai-htypoyn-eisaggelea-vid
    Η διαφορα εγκειται στο οτι αυτη τη χωρα δεν καταφεραν να την κανουν ακομα Ουκρανια, ουτε βεβαιως Βενεζουελα.

    Χωρις, σε καμια περιπτωση, να τιθεται θεμα συμψηφισμου, καθως η ζωη του καθε ανθρωπου ειναι μοναδικη,και ξεχωριστη, θα πρεπει να ειναι καποιος εντελως ανεγκεφαλος ωστε να αγνοει οτι οι νεκροι της -οπως αυτοπροσδιοριζςται- αριστερης τρομοκρατιας στην Ελλάδα υπερτερουν αριθμητικα, σε συντρηπτικο βαθμο, των θυματων της αστυνομικης βιας.

    Μετα την φασιστικη συμμορια της Χρυσης Αυγης ειναι ωρα να ασχοληθει σοβαρα η πολιτεια με το τις αριστερες συμμοριες, που εξοικειωνουν την κοινωνια με τη φασιστικη δραση.

    • Ο/Η roidis λέει:

      Ευχαριστούμε κε Frixos μας!

    • Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

      Σχετικά με τα θύματα της αστυνομικής βίας του κράτους της Δεξιάς και του παρακράτους αυτής, σας απαντώ ότι ήταν τόσα, ων ουκ έστιν αριθμός…σε εννιά μέρες τιμούμε τη μνήμη του Σωτήρη Πέτρουλα, αυτόν που τον πήρε σύμφωνα με τον Μίκη Μας, ο Λαμπράκης και η Λευτεριά! Σας λένε κάτι τα ονόματα αυτά και οι έννοιες όπως λευτεριά;
      Τι βαθμό είχατε στα μαθηματικά κ. Φρίξε ( όσο θες), και βρήκατε τα θύματα της δεξιών συμμοριτών λιγότερα από των αριστερών συμμοριτών; Το αδικαιολόγητο λάθος των αριστερών είναι ότι ξεχνούν διαρκώς πως δικαίωμα να σκοτώνουν, να βασανίζουν, να βιάζουν, να εξευτελίζουν να αφήνουν παράλυτους σωματικά και ψυχικά σ΄αυτή τη χώρα, έχουν αποκλειστικά και μόνο οι δεξιόκωλοι του Ναού της Δημοκρατίας.
      Αν θέλουμε λοιπόν να θέσουμε το ερώτημα στη σωστή του βάση σύμφωνα με τα δικά σας πιστεύω και τις δικές αρχές είναι: Γιατί κ. της αριστεράς συμμορίας παραβιάσατε το διαχρονικό και αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα της Δεξιάς συμμορίας να λεηλατεί και να αφαιρεί ζωές; Γιατί οικειοποιηθήκατε »ξένη περιουσία» όντας αριστερόκωλοι;

  7. Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

    Κύριε Φρικτέ-Ροιδούλη αυτές οι απέλπιδες αντιδράσεις του Ρουβίκωνα εκτός του ότι δεν οδηγούν στη λύση των προβλημάτων, μας αποπροσανατολίζουν από το να εστιάσουμε στον πυρήνα μιας αποτελασματικής αντιμετώπισή τους, και επιπρόσθετα επιβαρύνουν το Δημόσιο που αναλαμβάνει την αποκατάσταση των ζημιών, κυρίως όμως οδηγούν με αστρονομική ταχύτητα στην διόγκωση της αστυνομοκρατίας.Μια γεύση από κράτος Λεβιάθαν (Τ. Χόμπς) θυμίζει το πανάκριβο μενού που σερβίρει το κατάστημα των νεοφιλελέδων.
    Ως άνθρωποι απαντήστε μου: Ήταν και είναι δύσκολο για την πανίσχυρη αστυνομία να συλλάβει την ομάδα αυτή και να πράξει τα νόμιμα; Σίγουρα είναι πανεύκολο με τη βοήθεια της τεχνολογίας, φτάνει να το επιθυμει και η ίδια η αστυνομία, η οποία όπως λέει ο σοφός λαός »και στου βοδιού το κέρατο να κρυφτείς θα σε βρει». Επαναλαμβάνω όμως ότι στην περίπτωση της βίας του κράτους και της αστυνομίας,δε μιλάμε για ζημιές αλλά για ανθρώπινες ζωές. ΔΕ μιλάμε για κόκκινο από μπογιά, αλλά για κόκκινο από αίμα.
    Επ’ αυτού έχετε να σχολιάσετε κάτι ή να στείλετε καμμιά φωτογραφία, με κόκκινο πάλι χρώμα, όχι όμως από μπογιά αλλά από αίμα ανθρώπων; Έπεσε ποτέ στην αντίληψη σας κάποιος βαμμένος κόκκινος από αίμα τοίχος, ή καμιά αιματοβαμμένη ζαρντινιέρα, αιματοβαμμένη άσφαλτο και πεζοδρόμια αιματοβαμμένα, όχι από αυτοκινητιστικό δυστύχημα αλλά από τα γκλομπ και τα ρόπαλα των αστυνομικών; Ρούχα πολιτών αιματοβαμμένα από τη λύσσα των αστυνομικών είδατε; Και πώς νιώσατε δικαιωμένοι; Αν ναι, αράξτε ήσυχοι γιατί σας περιμένουν μεγάλες απολαυστικές στιγμές από δω και μπρός. Έχει μεριμνήσει ο ηγετηκούλη σας.
    Οι αστυνομικοί έχουν χρέος να προστατεύουν τον πολίτη όχι να τον σακατεύουν ούτε να τον δολοφονούν έτσι για να εκτονώνουν τις ορμονικές διαταραχές τους ,Ομως όταν πάνω από το πενήντα τοις εκατό των αστυνομικών ψηφίζει Χ,Α, έτσι θα ζούμε και έτσι θα σκεφτόμαστε…

  8. Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

    Το ναι σας κ. Τριανταφυλλένιε μου, σημάινει ότι δέχεστε την πρόταση γάμου που σας έκαναν οι ιδέες μου και οι απόψεις μου; Αν ναι ποιον θα προτείνατε για κουμπάρο, τον κ. Φρικτό; Προσέξτε καλά, αυτός πιστεύει ότι ενδεχομένως να πάσχω από ορμονική διαταραχή λόγω των απόψεων μου. Κατόπιν τούτου δεν τον γουστάρουν οι απόψεις μου για κουμπάρο. Ή αλλάζετε σύνδροφο ή κουμπάρο.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κυρία Επωνυμίδου,
      κανείς μας δεν παντρολογιέται. Σας συμβουλεύω να απευθυνθείτε σε γραφείο Συνοικεσίων.
      Εναλλακτικά μπορείται να φορέσετε το σχήμα της ηγουμένης με το όνομα Παρθενία.
      Θα αφήσετε εποχή!

  9. Ο/Η Frixos λέει:

    Δεσποινις Ανωνυμιδου,

    Αν εισαι μικρη σε ηλικια και εμφορεισαι απο τον ενθουσιασμο του νεοφωτιστου, εχεις μια -μικρη εστω- πιθανοτητα μετα απο καμια 40 χρονια να καταλαβεις τις αυταπατες σου, αν και σε αυτο το βαθος χρονου, ενα τετοιο ενδεχομενο μαλλον δεν με περιλαμβανει ως φυσικη υπαρξη.

    Εδω υποτιθεται οτι ακομα και ο Τσιπρας (λεει οτι) καταλαβε τις δικες του αυταπατες και γλυφει-εστω υποκριτικα και αδεξια, πλην όμως ταπεινωτικά- τον πατο της εξουσιας: «Στα τεσσερα, στα τεσσερα εσεις», οπως καγχαζε μισαλοδοξα ο ακροδεξιος πολιτικος του εταιρος απο το βημα της Βουλης !!!

    Αυτη η τσιχλοφουσκα περι …»νεοφιλελεδων» που μασας και σου εχει κολλησει στο μυαλο, ειναι το …ποιημα ολων των περιθωριακων του Δυτικου πολιτισμου, που ενω απολαμβανουν τα οποια αγαθα του, τον μισουν επειδη τους ξεπερναει.

    Βλεπεις οι ανθρωπιστικες επιστημες εχουν προχωρησει σε τετοιο σημειο που να μπορουν να εξηγησουν σε ολους οτι η θυματοποιηση αποτελει το καταφυγιο του ελειματικου ανθρωπου.
    Ο μονος που δεν το εχει παρει χαμπαρι είναι ο ιδιος ο ….θυματοποιημενος.

    «Αν η ανωτερη συνειδηση εκδηλωνεται μεσα απο μια καταφαση, η συνειδηση των κατωτερων αντιπαραθετει πρωτα ενα ΟΧΙ σε οτι ειναι ξενο σε αυτη, σε οτι ειναι ΜΗ ΕΓΩ, και αυτη η αρνηση αποτελει την δημιουργικη της πραξη»
    Αν βρεις ποιος εκανε την παραπανω διαπιστωση ισως εχεις μια μικρη πιθανοτητα να καταλαβεις περισσοτερα, επειδη θα εχεις αρχισει να …την ψαχνεις.

    Περαιτερω εις τα καθ΄υμας: Η τσιχλοφουσκα λοιπον που ονομαζεις «Νεοφιλελεδες¨ ειναι εκεινη η πολιτικη δυναμη … «παλαιοφιοφιλελεδων» που εβγαλε την ανθρωποτητα από το βαλτο της φεουδαρχιας, εδω διπλασιασε τη χωρα και εβαλε τη σφραγιδα της στην (όποια) αναπτυξη της.

    Και μετα …ηρθαν οι μελισσες (κατ΄ακριβεια οι κατσαριδες): Οι ακροδεξιοι και οι σωτηριολογικη αριστερα, η οποια θα εσωζε τον κοσμο απο τις πολιτικες του αμαρτιες και βυθησαν τη χωρα στον εμφυλιο και στα σκατα.
    Αυτό είναι το αιμα που ορεγεσαι και συνεχως αναφερεις.

    Ογδοντα χρονια μετα την επισκεψη του φασιστικου τερατος, ενα πρωτο βημα για να βγει καποιος απο το βαλτο του μυαλου του, θα μπορουσε να αποτελεσει η σκεψη οτι οποιοσδηποτε λογος ή πραξη εξοικειωνει την κοινωνια με το φασισμο πρεπει να αποκλειεται.

    Αυτο για τη θεολογικη (αριστερη) συνειδηση μπορει να είναι αποτρεπτικο, καθως φανταζει σαν τεραστιο αλμα στο κενο, αλλα ο τολμητίας μπορει να αναζητησει το θαρρος που χρειαζεται στην ιδια την καραμελα της …επαναστασης, που –ετσι κι αλλιως- γλυφει ολη του τη ζωη.

    Ιδου λοιπον πεδιον δοξης λαμπρο: Ας ξεκινησουν την επανασταση απο τον ιδιο τους τον εαυτο και συγκεκριμενα απο το μυαλό τους (οσοι δεν το εχουνε καψει).
    Ετσι κι αλλιως, συμφωνα με το ευαγγελιο της αριστερας, η επανασταση ειναι διαρκης!

  10. Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

    Και ‘γω που νόμιζα πως βρήκα επί τέλους το ταίρι μου, χωρίς να ανατρέξω σ΄αυτά τα ψυχρά γραφεία συνοικεσίων…Η άρνησή σας με προσγείωσε στην ωμή πραγματικότητα,και είναι σαν να δέχθηκα τα γκλοπ και τα ρόπαλα μιας ολόκληρης διμοιρίας των ΜΑΤ της Ν.Δεξιοκλανοκρατίας!
    Ζητείται ασθενοφόρο με ψυχίατρο επειγόντως, στην οδό Πανοραμικής Αθλιότητας, όροφος υπόγειο, και όνομα το γνωστό τοις πάσι!

  11. Ο/Η Frixos λέει:

    Αυτη η Λεφτ-οπούλα μου θυμιζει ενα αλλο Λεφτ-όπουλο που εδω και καιρο εχει χαθει απο τα ερτζιανα και μαλλον επανηλθε με αλλαγμενο φυλο.
    Δεν εξηγειται αλλιως η παρουσια τοσο μεγαλης ποσοτητας στοκου σε τοσο λιγες φρασεις.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      To εξαφανισμένο λεφτόπουλο, επανεμφανίστηκε για να μου επιτεθεί με σχόλιο κάτω από άρθρο μου (Λ.) που δημοσιεύτηκε εδώ
      https://theshadesmag.wordpress.com/2020/07/11/kommounistikos-ethnikismos/

      σχετικά με την τεράστια ευλάβεια της μαοϊκής ΚΟΕ-τ.συνιστώσας ΣΥΡΙΖΑ.

      Left G700 // July 11, 2020 at 1:25 pm //
      Προφανώς, ο «Λ». είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος Λασκαράτος. Εντάξει. Αν έχετε φτάσει στο σημείο να δημοσιεύετε (και όχι για πρώτη φορά) άρθρα κραγμένων αντικομμουνιστών, είναι, νομίζω, καιρός να «ψαχτείτε»….

      Δεν απάντησα, σεβόμενος το μπλογκ που με φιλοξένησε, αλλά επειδή ο μικρός θα επανέλθει, θα πάρει και απάντηση.

  12. Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

    Όταν οι ακροδεξιοί και οι σωτηριολογική αριστερά, η οποία θα έσωζε τον κόσμο απο τις πολιτικές του αμαρτίες και βύθησαν τη χωρα στον εμφύλιο και στα σκατά, οι φιλελέδες που ήταν και τι έκαναν για να αποτρέψουν αυτήν την καταστροφή;
    Σίγουρα δεν στέκονταν γυμνοί μπροστά στον καθρέπτη τους, θαυμάζοντας το φυσικό τους κάλλος, γιατί κάτι τέτοιο θα μαρτυρούσε τον κάλο του μυαλού τους. Αυτή η πανίσχυρη πολιτική δύναμη των «παλαιοφιλελέδων» που έβγαλε την ανθρωπότητα από το βάλτο της φεουδαρχίας, πωως γέννησε τόσο ανήμπορους νεοφιλελέδες απογόνους που δεν μπόρεσαν να σταματήσουν το κατρακύλισμα της χώρας; Και κυρίως πως αυτοί οι νεοφιλελέδες κατάφεραν να μετατρέψουν και πάλι τη χώρα που οι πρόγονοί τους παλαιοφιλελέδες ανέπτυξαν, σε ένα απέραντο φέουδο ή αλλιώς τσιφλίκι των πρώην, των νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων αμήν φίλων μας;
    Πως μετέτρεψαν τη χώρα οι νεοφιλελέδες σ΄ ένα απέραντο σπερματοδοχείο του κάθε νταβατζή, προστάτη, προαγωγού κ.ά……
    Όσο για τις αραδιασμένες φιλοσοφίες σου, σού θυμίζω τη ρήση: ΄΄ή φιλοσοφία είναι για τον πραγματικό κόσμο, ότι ο αυνανισμός για την ερωτική πράξη». Μάντεψε ποιος το ‘πε.

    • Ο/Η Frixos λέει:

      Οι απαντησεις στα αγωνιωδη ερωτηματα που θετεις υπαρχουν, αλλά δεν θα σου τις δωσω έτσι τσάμπα («Ο χαριστης επεθανε και ο γιος του παει στην πολη» οπως λεει και ο Σκαριμπας), το τσαμπα αποτελει αποκλειστικοτητα της εκκλησιας και της αριστερας.

      Στον κοσμο που ζουμε θα πρεπει να εργαστεις σκληρα για να απολαυσεις.τα αγαθα (υλικα και πνευματικα).
      Θα σε βοηθησω ομως λιγο λεγοντας σου κατι που το εζησες αλλα δεν πηρες χαμπαρι: Οπως συμβαινει και με τις κατσαριδες σε περιπτωση πυρινικου ολεθρου, οταν η πολιτικη συνιστωσα Συριζα (λαϊκη δεξια με τον Καραμανλη τον σουβλακοφαγο) βουλιαξε τη χωρα στα σκατα της χρεοκοπιας, οι μονοι, που οχι μονο επιβιωσαν αλλα και …ανθισαν πολιτικα, ηταν μονο οι φασιστες της Χρυσης Αυγης και ο Συριζαιϊκος συρφετος με τα πολιτικα σκυβαλα (Βυρων Πολυδωρα, Πανο Καμενο, Πάκη, Ραχηλ, Λαφαζανη, Τερενς Κουϊκ, Βαρουφακη, Μεγαλοκονομου, Νικολοπουλο, Ρούντυ, Δημητρη Καμενο, Καρανίκα, Ζωή, κ.α. ων ουκ εστι αριθμος), του Ρουβικωνος συμπεριλαμβανομενου.
      Οταν η χωρα πεθαινε τοτε ηταν η πιο χαρουμενη περιοδος της ζωης τους.

      Τωρα κατσε και σκεψου μονη που ητανε οι …φιλελεδες οταν η χωρα βυθιστηκε στα σκατα του εμφυλιου (αλλά καθε τοσο πινε και νερο, μην το καψεις).

      • Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

        Μη μου απαντήσετε κ. Φρίξε (όσο θες), έτσι κι΄αλλιώς γνωρίζω εκ των προτέρων ότι θα ήσασταν εκτός θέματος .Γνωρίζω επίσης ότι είστε παθασμένος λάτρης και απολογητής των νεοφιλελέδων / νεοφιλελεφτάδων και η απάντησή σας θα ήταν ύμνος στο δεξιό τσίρκο. Κρατήστε τες λοιπόν τις απαντήσεις- καρπό του προσωπικού σας μόχθου, της σκληρής και επίπονης εργασίας σας (διακρίνω μια ροπή στις προσταγές του προτεσταντισμού και του Λούθηρου, αλλά τι ειρωνία να συμφωνεί και ο Απόστολος Παύλος), και μη τις χαρίζετε σε κανέναν χωρίς αντάλλαγμα. Άλλωστε δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα στον καπιταλισμό, όπως είπε ο πατέρας του φιλλελευθερισμού Α. Σμιθ Σας.

  13. Ο/Η Frixos λέει:

    Να μην του απαντησεις, μεινε μακρυα του γιατι (αν δεν του αρεσει η απαντηση -πραγμα σιγουρο) μπορει να σε καταγγειλει για παρενοχληση.

    • Ο/Η Αναγνώστης Αθηναίος λέει:

      Κοίταξε, δεν ξέρω αν είναι(*), αλλά αν είναι, οφείλεις να παραδεχτείς ότι έχει κάνει πολλά βήματα (μάλλον με προσωπική δουλειά και μπόλικη αυτομόρφωση) και στο υφολογικό και στο ..πραγματολογικό.
      Θα έλεγα λοιπόν να μην μένεις στα αρνητικά και στις …γωνίες, αλλά να επικεντρωθείς στο θετικό, δηλαδή να δεις την απόσταση που έχει καλύψει και την Πρόοδο που έχει κάνει.
      Επίσης να αναδείξεις το γεγονός ότι αποδεικνύεται περίτρανα πόσο ωφέλιμη είναι για τους νέους μας η ενασχόληση έμπειρων παιδαγωγών με την πνεβματική τους πρόοδο, όπως κάνατε τότε με την συνδρομή και άλλων ..παιδαγωγών (Σούης, προγιαγιά κοκ).
      Να τα λέμε όλα!

      (*) αν και το επεσήμανα καιρό πριν, πολλά κοινά σημεία ρε παιδί μου, ..άμα τη εμφανίσει (της/του) μάλιστα, αλλά εσείς οι άλλοι κωφεύατε

  14. Ο/Η Frixos λέει:

    Αγαπητε Aναγνωστη,
    για να ειμαι ειλικρινης δεν ειχα υπ’ οψιν μου την επισήμανσή σου, αλλα το ότι συνεπεσαν οι επισημανσεις μας προσδιδει αλληλοις μεγαλυτερα εγκυροτητα.
    Για να μην το αδικω λοιπον το ορφανο, οφειλω να αναγνωρισω οτι εχει κανει αρκετα βηματα εμπρος ( απο το χειλος του γκρεμου που στεκοτανε πριν).
    Αλλά οπωσδηποτε παρατηρω μια γενικωτερη βελτιωση, η οποια περιλαμβανει μεχρι και τον Ρουβικωνα, που με την ελευση Χρυσοχοϊδη εχει γινει σαν κοπελα του …κολεγιου Αθηνωνε.

    Αλλά και το Τζέησον Αντιγονη, οπως θα προσεξες, παρουσιαζει μια συνεχη φαινοτυπικη εξελιξη επι τα βελτιω, τοσο ως προς την κουρά οσο και περι το ενδυματολογικό, οπου γενικως αποσουργελοποιηθηκε, κοινως σουλουπωθηκε.

    Περι δε το υφολογικο (που λες κι εσυ) η επιστολή του στον πρωθυπουργο αποτελει υποδειγμα ευγενειας εξ εποψεως συμπεριφορας ου μην και σεβασμου στους θεσμους
    Οσο για το πραγματολογικο (που λες κι εσυ), παντα υπαρχει περιθωριο καλυτερευσεως και –συμφωνα με τις πατροπαραδοτες αξιες αρχες και αξιες– ο γαμος αποτελει έναν σημαντικο πεδιο Εγκυων Βελτιωσεων.

    Οσο για την παιδαγωγικη την οποια επικαλεισαι, με λυπη σε πληροφορω ότι οι εποχες της αθωοτητας παρηλθαν ανεπιστρεπτι, καθως μετα την δυναμικη εμφανιση του κινηματος Me too οι παιδαγωγοι οπου φυγει φυγει στραφεντες σε άλλες δραστηριοτητες, με αποτελεσμα να ανασταλουν οι παιδαγωκικες δραστηριοτητες του Ιδρυματος.

    Παντως η αυτοπροσδιοριζομενη αυτή νεα Λεφτοπούλα εχει τα προσοντα να σταδιοδρομησει και ως τετοια.

  15. Ο/Η Αναγνώστης Αθηναίος λέει:

    Αγαπητέ Φρίξο, με την τοποθέτησή σου (*) απέδωσες μεγάλο μέρος της πραγματικότητας, όμως από την (γόνιμη) ανταλλαγή απόψεων για το θέμα, δεν απαντήθηκε το φλέγον, σε αυτές τις περιπτώσεις ερώτημα:
    » Ποιος την είδε πρώτος;;»
    Η απάντηση σε αυτό το καυτό ερώτημα δεν είναι εύκολη, διότι πέρα από το ..πραγματολογικό τίθεται και το ζήτημα των δικαιωμάτων, στην συνεργασία με την περί ης, αλλά και γενικότερα!

    (*) άνοιγμα στην περί ης ο λόγος

  16. Ο/Η Λύκος λέει:

    ναι ρε ο Σύριζας χρεοκόπησε τη χώρα, πριν ανθούσε και ευημερούσε …..

    • Kύριε Λύκε, αν διαθέτετε μνήμη, θα πρέπει να παραδεχθείτε ότι τα παρακάτω φαινόμενα -προβλήματα πριν τη κυβέρνηση Σύριζα, ήταν άγνωστα στο σώμα της ελληνικής κοινωνίας: δημόσιο χρέος, μνημόνια, ανέχεια, φτώχεια, ανεργία, ακρίβεια ,συσσίτια, παχυσαρκία, μόλυνση περιβάλλοντος, βία, παραπληροφόρηση, τραμπουκισμός, διαπλοκή, διαφθορά, εγκληματικότητα, ανηθικότητα, λαμογιά, υπεξαίρεση, ρουσφέτι, πελατειακές σχέσεις, Λίστα Λαγκάρντ,…πορνεία, μοιχεία, διαζύγια, κακοποίηση ανηλίκων, παιδεραστία μαστροπεία, πρέζα, τσιγαριλίκι και νταβατζιλίκι.
      Παρακαλείστε κύριε Λύκε να μην μεροληπτείτε. Πρασπαθείστε να είστε αντικειμενικοί όπως όλοι οι ενάρετοι πολίτες.

    • Ο/Η roidis λέει:

      Λύκος,
      κλασική δήλωση κλασικού οπαδού.

      • Ο/Η Τρισλαλίστατη Δυοχορευτάκη λέει:

        Άλλοι έχουν τ΄όνομα κι άλλη τη χάρη! ΑΧ λαέ μου, προσκυνώ τη σοφία σου

      • Ο/Η Ψευδώνυμη Ανωνυμίδου λέει:

        Κλασικό πνεύμα κυρία Τρισλαλίστατη Δυοχορευτάκη, της σύγχρονης φιλοτομαριστικής νεοελληνικής κοινωνίας των βολεψοκωλάκηδων

      • Ο/Η roidis λέει:

        καλέ κυρία Τρισλαλίστατη Δυοχορευτάκη, μιλάτε με τον εαυτό σας, την Ψευδώνυμη Ανωνυμίδου;
        μπά σε καλό σας.

      • Ο/Η Λύκος λέει:

        κλασικής μουσικής. Αλήθεια πόσα απο τα 20εκ πήρατε ? Ή δουλεύετε αφιλοκερδώς Νταλάρας style…
        Ξανά: τρίζουν τα κόκαλα του μακαρίτη, ξεφτίλα γλείφτη του Άδωνη, του Βορίδη και του Μητσοτάκη, που υποκλίνονται στους παπάδες και την εκκλησία που εσύ υποκριτικά κατακεραυνώνεις. Αράουτ η μπάλα.

      • Ο/Η roidis λέει:

        Λύκος
        γιατρός τελευταία σας εξέτασε;

  17. Ο/Η Ανώνυμη Επωνυμίδου λέει:

    Καλέ μου Λύκε ( είσαι εδώ;), δε θα σου μείνει καμιά απορία, αν συνειδητοποιήσεις, ότι για οτιδήποτε συμβαίνει στη χώρα (μας) αλλά και τον πλανήτη, φταίει η αυτοαποκαλύμενη αριστερά του Σύριζα…
    Προσωπικά, έχοντας ως δεδομένη την ευθύνη του Σύριζα μπορώ να ερμηνεύσω και τη μελαγχολική διάθεσή μου τις ημέρες που βρέχει, αλλά και την απέραντη χαρά μου τις ηλιόλουστες μέρες…

  18. Ο/Η Τρισλαλούνα Δυοχορευουνάκη λέει:

    Σημασία έχει τι λέει κάποιος και όχι με ποιόν μιλάει….

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κύριε Ροΐδα,
      επιτρέψατέ μοι να δικαιώσω την κυρία Τρισλαλίστατη Χορευτοπούλου, ζωντοχήρα εικάζω με αιτίαν διαζυγίου την πολυλογία.
      Έχουν γραφεί αριστουργήματα μονόλογοι ή διάλογοι σχιζοφρενών και διπολικών μεταξύ των εαυτών τους.

      • Ο/Η Λύκος λέει:

        Μη σου πω και blog ολόκληρα

      • Ο/Η Τρισδιάστατη Λαλούνα λέει:

        Κύριε Λάσκα, να σκάσετε από το κακό σας! Ποτέ σας δε θα μάθετε αν είμαι χήρα, ζωντοχήρα, νιόπαντρη, ανύπαντρη, ερωτευμένη, παντρεμένη, κερατωμένη, διαζευγμένη, εν διαστάσει ή τρισδιαστάσει αιθέρια ύπαρξη. Αυτή θα είναι η τιμωρία σας για την αμερόληπτη και τυφλή ενημέρωση που προσφέρετε.

    • Ο/Η roidis λέει:

      ακούτε συχνά φωνές;;;

  19. Ο/Η Τρισλούνα λέει:

    Κύριε Λάσκα και Ρόι αναρωτηθήκατε ποτέ, μήπως η ανάγνωση των παραπάνω αριστουργημάτων, συνέδραμαν τα μάλα στην εμφάνιση του ψυχοπαθολογικού φαινομένου που καλείται εμμονή ; Κάτι που μαρτυρά άλλωστε και ο λογότυπός σας, Ροίδη και Λασκαράτου ΕΜΜΟΝΣ;; Ψαχτείτε λίγο, η επιστήμη έχει προχωρήσει…….

  20. Ο/Η roidis λέει:

    Σαφή θέση υπέρ του νόμου για τις πορείες πήρε ο καθηγητής συνταγματικού δικαίου Αντώνης Μανιτάκης, υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι οι κατηγορίες της Αντιπολίτευσης για νόμο που αντέγραψε χουντικές διατάξεις είναι υπερβολικές και πολιτικά αδικαιολόγητες ενώ εξαπέλυσε επίθεση και κατά του πρώην πρωθυπουργού για όσα ανέφερε σε πρόσφατη συζήτηση στη Βουλή.

    Μιλώντας νωρίτερα σήμερα στον Ρ/Σ «Παραπολιτικά 90,1», ο κ. Μανιτάκης, δήλωσε ότι «στην Ελλάδα θεοποιήσαμε το δικαίωμα της συνάθροισης σε βάρος των άλλων δικαιωμάτων” ενώ ανέφερε ότι οι επικρίσεις της αντιπολίτευσης δείχνουν φοβίες που ανάγονται στο παρελθόν οι οποίες δεν δικαιολογούνται από την πρόσφατη ιστορία της χώρας. Παράλληλα χαρακτήρισε λυπηρό το γεγονός ότι από τη δικτατορία μέχρι σήμερα καμιά κυβέρνηση δεν είχε τολμήσει να ρυθμίσει το θέμα των πορειών διατηρώντας έστω και ενεργό ένα νόμο της χούντας.

    «Δικαιώματα εξίσου σημαντικά παραβιάζονταν εξαιτίας της χρήσης αυτού του δικαιώματος της συνάθροισης . Το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης, το δικαίωμα της εργασίας και πολλά ακόμη. Επρεπε να μπει κάποια τάξη. Η χρυσή τομή έχει βρεθεί και εφαρμόζετε εδώ και χρόνια σε όλες χώρες της Ευρώπης. Δε νομίζω ότι υπήρχε άλλη χώρα που είχε τέτοια ανοχή στο θέμα της συνάθροισης και παράλληλα τέτοια ατολμία να αντιμετωπίσει ένα καθεστώς ανομίας προστατεύοντας μόνο το δικαίωμα της συνάθροισης», δήλωσε ο κ. Μανιτάκης.

    • Ο/Η Λύκος λέει:

      Ε, ανασχηματισμός έρχεται κι οι άνθρωποι κάνουν τα κουμάντα τους. Αναμένουμε με αγωνία και την τοποθέτηση του έτερου ογκόλιθου συνταγματικής σοφίας βενιζέλου.
      Κύριε Λασκαράτε, η απάντησή σας είναι του είδους
      » ναι αλλά για τη marfin δε λέτε τίποτα » (σάμπως είπαν ή έκαναν ο Χρυσοχοΐδης και η συμμορία του) και στο βάθος «όλοι μαζί τα φάγαμε «. Και για να μη μένουν εντυπώσεις δεν περιμέναμε να κυβερνήσει ο Τσίπρας και οι σύντροφοί του για να καταλάβουμε τι κουμάσια είναι, ως γνωστόν πρέπει να είσαι μεγάλη λέρα για να κυβερνάς γαλέρα.

  21. Ο/Η Τρισλαλούνα λέει:

    Κύριε Λύκε, από τη αμερόληπτη αντικειμενική και τυφλή (όπως η Δικαιοσύνη) ενημέρωση που λαμβάνω από την εν λόχω ιστοσελίδα, κοντεύω να χάσω το ένα μου μάτι, καθώς το άλλο τόχω σε καραντίνα όταν τολμώ το εγχείρημα της ανάγνωσης.
    Ήτοι θα σας συμβούλευα να προσέχετε τα μάτια σας όταν μελετάτε την αντικειμενική αμερόληπτη , έγκειρη ενημέρωση των εν λόγω κυρίων….

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη, ντιβορσέ λέει:

      Δις Τρισλαλούνα,
      δια το οφθαλμικόν σας, αν δεν είναι γεροντική πρεσβυωπία, προτείνω septobor, ως δε δια τα υπόλοιπα, συνιστώ αντιυστερικά ηρεμηστικά.
      Περικαλώ

      • Ο/Η Μονόφθαλμη Τρισλαλούνα λέει:

        Κύριε Ζωζέ ή (Λωλέ;) ομολογώ πως αποτελείτε κλασικό δείγμα σύγχρονου και χρήσιμου πολυεργαλείου καθότι είστε 1ο) οφθαλμίατρος 2ο) ψυχίατρος, νευρολόγος 3ο
        αρθρογράφος ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ όπως ο Λάσκα και Ρόι 4ο) γελωτοποιός 5) καθηγητής γαλλικών 6; 7; ………… Τι βγάζει ετούτος ο τόπος ο τρίσμοιρος!

      • Ο/Η roidis λέει:

        βγάζει μονόφθαλμα μαρούλια

  22. Ο/Η Τρισλαλούνα λέει:

    Κύριε Ζωζώ, έετε την κορμάρα της κ. Ζωζώς Σαπουντζάκη και την ηλικία της; Ή απλά τα λιγουρεύεστε;Να υποθέσω πως είστε μια τεκνατσού γένους αρσενικού. Τι ηθικός ξεπεσμός!

  23. Ο/Η Μονόφθαλμη Τρισλαλούνα λέει:

    Κύριε Ρο+επιτελείο, επειδή το ερώτημα απευθύνεται στην κυρία με την κορμάρα (Ζωζώ-Λωλώ), απορώ γιατί πεταχθήκατε ως ελατήριο (η παιδεία μου, δεν μου επιτρέπει διαφορετική παρομοίωση) και μου απαντήσετε αντ’ αυτού.
    Όπως πάντα η απάντησή σας αναμενόμενη:» ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει!». Όταν ρώτησα τι βγάζει τούτος ο τόπος ΔΕΝ εννοούσα σε λαχανικά, φρούτα ή όσπρια, αλλά κάτι σαν:
    Ο Περαίας βγάζει εργάτες
    η Αθήνα αριστοκράτες
    το Κολωνάκι τους λιμοκοντόρους
    και οι Τζιτζιφιές τους Σαλταδόρους……
    Αχ, αλί και τρισαλί, δεν αρκεί να μιλούν την ίδια γλώσσα δυο άνθρωποι για να επικοινωνήσουν, είναι πρωτίστως θέμα γλώσσας- νου-κόσμου όπως έλεγαν και οι Στωικοί μας…

  24. Ο/Η Frixos λέει:

    Που ημουν οταν γίνονταν αυτα τα πανηγυρια;;;

    Κυριε Ροϊδη
    αν οντως προκειται για …διασπαση του ατόμου, αν δηλαδη ολες αυτες οι παραληρηματικες περσονες ανηκουν στο ιδιο (τριπολικο) ατομο, σου συνιστω να τις χωρισεις αμεσως.
    Ασε που με τοσο συνωστισμο εδω μεσα αυξανεται και ο κινδυνος μεταδοσης του κορονοϊού (αν βεβαιως δεν προκειται για μεταλαγμενες μορφες του ιδιου του κορονοϊού).

    Αναγνωστη:
    Δεν ανησυχεις …»ποιος την ειδε πρωτος» , βλεπεις οτι αναπαραγεται με τοση ευκολια που θα φτασει για ολους!
    Ερρωσο!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.