Ο Ελληνορθόδοξος θεός έχει ανάγκη τον Δικαστή και τον Χωροφύλακα;

Να καταργηθεί ο Νόμος «Περί Βλασφημίας»[Εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι Ε.Ε.]

του Αναγνώστη Λασκαράτου
Παντοδύναμο τον θέλει τον Θεό η Ορθόδοξη κρατική Εκκλησία. Ταυτόχρονα όμως και συγχωρητικό, μεγάθυμο, ανεξίκακο και πατέρα των ανθρώπων. Ο ίδιος στα Ευαγγέλια έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα ποιους θέλει οι πιστοί του να υπερασπίζονται. Όχι βεβαίως τον ίδιο που δεν το έχει ανάγκη. Τους φυλακισμένους, τους πεινασμένους, τους ξένους, τους ασθενείς: «ξένος ήμην…και ήλθετε προς με». Δύσκολα πράγματα αυτά, απαιτούν προσωπικές θυσίες και εξαιρετικά αισθήματα, ειδικά το θέμα των ξένων, στο οποίο σχεδόν όλοι οι δεσποτάδες περίπου ταυτίζονται με τη Χ.Α., κρατώντας κάποια προσχήματα για να μην ρεζιλευτούν ολότελα. Αντίθετα είναι πανεύκολο να στοχοποιείς ανθρώπους, να τους προσφέρεις στην εκτονωτική μανία του όχλου, να αναθέτεις στην κρατική καταστολή την «υπεράσπιση» των θείων, βλασφημώντας έτσι τον Θεό, που υποτίθεται πως πιστεύεις, ως εγωιστή δικομανή, που καταφεύγει σε υποκριτές για να σώσει την υπόληψή του, ενίοτε ακόμη και σε Λαγούς, Παππάδες και Παναγιώταρους του Χυτηρίου, που βρίζουν τους άπιστους χυδαιολογώντας σαν θαμώνες του ευσεβούς πορνοστασίου Hotel New Dream.

Οι απερίγραπτοι Υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ, ενάντια σε κάθε παλαιότερη θέση του κόμματός αυτού, χωρίς κανείς «ξένος δυνάστης» να τους υποχρεώνει, ακολούθησαν και εδώ την ακροδεξιά και συντηρητική πεπατημένη, διατηρώντας προκλητικά Νόμο του οποίου την κατάργηση επίμονα ζητούσαν ως Αντιπολίτευση. Ενδεικτικά εδώ εκτίθενται τρεις τοποθετήσεις του ΣΥΡΙΖΑ (2009, 2012, 2016): «Αντιδράσεις ΔΗΜΑΡ – ΣΥΡΙΖΑ για τη σύλληψη του «Γερόντα Παστίτσιου»-25 Σεπ 2012,  «Νέα δίωξη καλλιτεχνών για βλασφημία-Συριζα-12 Ιαν 2009 και μία μετεκλογική, με τη γνωστή τους μέθοδο να αντιπολιτεύονται τον εαυτό τους: «Καταργείται η τιμωρία της βλασφημίας», Η Εφημερίδα των Συντακτών-22.07.2016.

Την υποκριτική κίνηση του Μητροπολίτη Κυθήρων, με μήνυση κατά μιας θεατρικής παράστασης, του δεσπότη μιας βλάσφημης και κακόφημης πολύ μικρής Μητρόπολης, που επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό και έχει στο παρελθόν απασχολήσει τον Τύπο με τρόπο εξευτελιστικό γι’αυτήν Τα ιερά μυστήρια των Κυθήρων -Σεξ και αρχαιοκαπηλία»), χωρίς να έχει επέλθει κάθαρση, εκκλησιαστική δίκη ή να έχει δοθεί από την Εκκλησία η ελάχιστη εξήγηση, ακολούθησε ανάλογη κίνηση του φονταμενταλιστή δεσπότη Μεντζελόπουλου του Πειραιά. Και η δική του Μητρόπολη βαρύνεται από την εποχή του προκατόχου του με πολλά σκάνδαλα, με τελευταίο και πιο κραυγαλέο αυτό του «Σπιτιού του παιδιού»:  «Εξομολόγος κατέδωσε κακοποιημένο παιδάκι σε παιδεραστή..» Θεολόγο…«Γιατί ο λαλίστατος μητροπολίτης του Πειραιά σωπαίνει εκκωφαντικά;» (28.8.2017).

Με την ευκαιρία αυτών των υποκριτικών αντιδράσεων, παραπέμπουμε στο εξαιρετικό κείμενο της ιστοσελίδας Nomadic universality «Αγγλία, Γαλλία, Δανία. Γαμώ την Παναγία», του Δημήτρη Δημούλη (16.2.2018), από την οποία προκύπτει πως η στάση των Εκκλησιών της Δυτικής Ευρώπης και των αστικών δημοκρατικών κομμάτων στο θέμα της βλασφημίας, εκθέτουν ανεπανόρθωτα τη θρησκευτική υποκρισία του ελληνικού πολιτικού κόσμου και ιδιαίτερα αυτήν του ΣΥΡΙΖΑ.

«Η βλασφημία αποτελούσε επί αιώνες έγκλημα στην Αγγλία με βάση νομολογιακή κατασκευή. Πρόκειται για χώρα κληρονομικής μοναρχίας. Έχει κρατική θρησκεία με επικεφαλής της τον-την μονάρχη και χαρακτηρίζεται, ως γνωστόν, από την πρόσδεση σε αιωνόβιες παραδόσεις. Στην πράξη, η ποινικοποίηση της βλασφημίας είχε πέσει σε αχρησία. Τελευταίο θύμα της φαίνεται ότι ήταν ο κύριος John Gott που περιέγραψε τον Ιησού ως γελωτοποιό τσίρκου και καταδικάσθηκε το 1922 σε φυλάκιση εννέα μηνών και καταναγκαστικά έργα. Έκτοτε, ακόμη και όταν ήταν έκδηλη η διάπραξη του αδικήματος, τα δικαστήρια έβρισκαν διεξόδους και δικαιολογίες για να μην καταδικάσουν άτομα που ασκούσαν την ελευθερία έκφρασης, κατοχυρωμένη από την αγγλική νομική παράδοση και, πιο πρόσφατα, από τις ευρωπαϊκές συμβάσεις. Φανατικοί χριστιανοί και μουσουλμάνοι έφερναν όμως τους δικαστές σε δύσκολη θέση με τις μηνύσεις τους κατά «βλασφήμων». Το Κοινοβούλιο πιέσθηκε από επιτροπές και οργανώσεις να αποποινικοποιήσει τη βλασφημία, αλλά δεν το έπραξε.

Όταν το 2008 μια Αγγλίδα δασκάλα καταδικάσθηκε για βλάσφημες πράξεις στο Σουδάν, έγινε μεγάλη κινητοποίηση στη χώρα της. Αλλά ορισμένοι επισήμαναν ότι δεν ήταν λογικό να διαμαρτύρονται οι Βρετανοί για την ελευθεροκτόνο και οπισθοδρομική νομοθεσία του Σουδάν ενόσω στη χώρα τους η βλασφημία εξακολουθεί να είναι ποινικά κολάσιμη. Η καταργητική κίνηση ενδυναμώθηκε. Ακόμη και η ηγεσία της αγγλικανικής εκκλησίας δήλωσε ότι δεν εναντιώνεται στην κατάργηση του αδικήματος. Το Κοινοβούλιο εδέησε να αποποινικοποιήσει τη βλασφημία στις 8-5-2008. Και το έκανε με λίγες απλές λέξεις: “Καταργούνται στην Αγγλία και στην Ουαλία τα αδικήματα εθιμικού δικαίου της βλασφημίας και του βλάσφημου δημοσιεύματος” (άρθρο 79, 1 του Criminal Justice and Immigration Act).

***

Στη Γαλλία, χώρα του διαφωτισμού και δομικά αποστασιοποιημένη από την καθολική και οποιαδήποτε άλλη εκκλησία, η βλασφημία δεν αποτελούσε αδίκημα από την εποχή της Διακήρυξης του 1789 που εγγυήθηκε την ελεύθερη έκφραση, ανεξάρτητα από το τι πιστεύουν και επιθυμούν οι κοσμικές και θρησκευτικές αρχές. Μια ιστορικά ερμηνευόμενη εξαίρεση αφορούσε τις περιοχές της Αλσατίας και Λωρραίνης. Όταν προσαρτήθηκαν στη Γαλλία στο τέλος του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, οι περιοχές αυτές διατήρησαν τμήματα της γερμανικής νομοθεσίας, ιδίως σε θρησκευτικά και εργασιακά θέματα. Τα άρθρα 166 και 167 του τοπικού ποινικού κώδικα προέβλεπαν ποινή φυλάκισης μέχρι τρία χρόνια για «δημόσια βλασφημία εναντίον του Θεού». Όπως και στην Αγγλία, οι διατάξεις ήταν ανενεργές επί δεκαετίες και πολλοί ζητούσαν την κατάργησή τους.

Το 2013, ένωση μουσουλμάνων νομικών μήνυσε το περιοδικό Charlie Hebdo στο Στρασβούργο, επικαλούμενο την τοπική νομοθεσία. Το δικαστήριο θεώρησε τη διαδικασία άκυρη, αλλά η υπόθεση άφησε τραυματικά ίχνη. Η γελοιοποίηση ιερών και οσίων δεν είναι αδίκημα στο Παρίσι, αλλά μπορεί να σε στείλει φυλακή στο Στρασβούργο, αν το έντυπο πωλείται και εκεί. Τον Ιανουάριο του 2015 έγινε, ως γνωστόν, η τρομοκρατική επίθεση στα γραφεία του Charlie Hebdo, επιβάλλοντας σιωπή θανάτου σε συνεργάτες του. Τη στιγμή που σχεδόν σύσσωμη η Γαλλία δήλωνε «Nous sommes Charlie» και έπνεε μένεα κατά των θρησκόληπτων δολοφόνων θα ήταν τραγελαφικό ένα δικαστήριο της Αλσατίας να δικάσει συντελεστές του εκείνου ακριβώς του περιοδικού για βλασφημία.

Πολλές οργανώσεις, συμπεριλαμβανομένων των θρησκευτικών ηγετών της Αλσατίας από όλες τις μεγάλες θρησκείες, ζήτησαν την κατάργηση των περί βλασφημίας διατάξεων. Με την ευλογία λοιπόν ποιμνίου και ποιμεναρχών, το γαλλικό Κοινοβούλιο έβαλε σφήνα σε νόμο περί κοινωνικής πολιτικής το άρθρο 172 που καταργούσε τα άρθρα 166 και 167 του Ποινικού Κώδικα Αλσατίας και Λωρραίνης περί βλασφημίας. Ο νόμος τέθηκε σε ισχύ στις 27-1-2017, πετώντας στα σκουπίδια της ιστορίας το απομεινάρι της προδιαφωτιστικής απαγόρευσης βλασφημίας στη Γαλλία.

***

Δανία. Κληρονομική μοναρχία με κρατική θρησκεία (η ευαγγελική Folkekirke) και τεράστιο σεβασμό στις παραδόσεις και στην «κοινοτική» ζωή. Από αιώνες ήταν έγκλημα να περιγελάς ή να καθυβρίζεις τα θεία, απαγόρευση που εξέφραζε από το 1866 η § 140 του Ποινικού Κώδικα, προβλέποντας ποινή φυλάκισης μέχρι τέσσερις μήνες. Ουδείς είχε καταδικασθεί για βλασφημία στη Δανία από το 1946. Παρά ταύτα, φανατικοί θρησκευόμενοι εξακολουθούσαν να μηνύουν «βλάσφημους», συμπεριλαμβανομένων των δημοσιογράφων που το 2005 δημοσίευσαν γελοιογραφίες με τον Μωάμεθ στην εφημερίδα Jyllands-Posten. Και ενώ οι Δανοί έμεναν άναυδοι μπροστά στους μουσουλμάνους που ανά τον πλανήτη έκαιγαν δανέζικες σημαίες και επιτίθεντο σε πρεσβείες της χώρας με αφορμή τη δημοσίευση ορισμένων γελοιγραφιών σε μια επαρχιακή εφημερίδα, δημοσιογράφοι της εφημερίδας αντιμετώπιζαν ποινικές διώξεις στη χώρα τους!

Το παράλογο οξύνθηκε το 2015 όταν ασκήθηκε εισαγγελική δίωξη κατά Δανού που δημοσιοποίησε στο facebook βίντεο στο οποίο έκαιγε στον κήπο του ένα αντίτυπο του Κορανίου. Αυτός ο κύριος μπορεί να είναι άξεστος ή ανόητος. Αλλά το δανέζικο κράτος μπορεί να τον φυλακίσει γιατί εκφράζει τη γνώμη του; Τον Φεβρουάριο του 2016 έγιναν επιθέσεις στην Κοπεγχάγη κατά «απίστων» από έναν Δανό μουσουλμάνο με νεκρούς και τραυματίες. Ήταν αδύνατο να συνεχισθεί η δίκη κατά του «βλάσφημου του facebook». Μετά από διαβουλεύσεις και πιέσεις οργανώσεων, το δανέζικο Κοινοβούλιο ψήφισε τον νόμο 675 της 8-6-2017. Ας θαυμάσουμε τη δωρική απλότητα της διάταξης: «Kαταργείται η § 140».

***

Καταργώντας το αδίκημα της βλασφημίας, η Αγγλία, η Γαλλία και η Δανία εξασφάλισαν μεγαλύτερη ελευθερία στους πολίτες τους και οι ίδιες εκπολιτίσθηκαν. Με ανάλογο τρόπο, η Νορβηγία, η Ισλανδία και η Μάλτα αποποινικοποίησαν τη βλασφημία τα τελευταία χρόνια. Ο φορολογούμενος δεν θέλει να πληρώνει εισαγγελείς και δικαστές για να επιβάλλουν δια πυρός και σιδήρου τα πιστεύω του τάδε ή του δείνα.

Ας έρθουμε στα καθ’ημάς. Τα τελευταία χρόνια οπαδοί της Χρυσής Αυγής και Μητροπολίτες δεν χάνουν ευκαιρία να μηνύουν για κακόβουλη βλασφημία πολίτες που διαφωνούν μαζί τους. Παρά τις επανειλημμένες δηλώσεις και υποσχέσεις κρατικών στελεχών, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν κατήργησε τη βλασφημία. Οι ψοφοδεείς βουλευτές του κόμματος αυτού λένε «ναί σε όλα» όχι μόνον όταν τους διατάζουν δανειστές και τραπεζίτες, αλλά και όταν ιερωμένοι τους στέλνουν απειλητικές επιστολές. Εν τέλει δεν είμαστε Charlie Hebdo. Είμαστε Σεραφείμ Πειραιώς.

Ενόψει της κρατικής θρησκοληψίας Δεξιάς και Αριστεράς και του ότι είναι απίθανο οι ορθόδοξοι ταγοί να μιμηθούν τους άγγλους και γάλλους ομολόγους τους, ζητώντας την απάλειψη της βλασφημίας, μένει να ελπίσουμε ότι κάποιος δικαστής θα βρει το θάρρος να κηρύξει την αντισυνταγματικότητα των άρθρων 198-200 του Ποινικού Κώδικα και επικουρικά την αντίθεσή τους στην ΕΣΔΑ.

Όχι μόνο διότι δεν υπάρχει άξιο προστασίας έννομο αγαθό. Όχι μόνον διότι οι διατάξεις εφαρμόζονται με στρεβλό τρόπο, οδηγώντας σε διώξεις για βλασφημία άτομα που διαπράττουν εξύβριση με τις συνηθέστατες δια τούτο ελληνικές εκφράσεις. Όχι μόνον διότι οι διατάξεις επιτρέπουν σε φανατικούς θρησκευόμενους να μετατρέπουν το κράτος σε ένα είδος μπαμπούλα που εκφοβίζει όσους σκέπτονται διαφορετικά. Πάνω απ΄όλα, το αδίκημα της βλασφημίας πρέπει να καταργηθεί διότι θίγει θεμελιώδη δικαιώματα (ελευθερία έκφρασης, επιστήμης και τέχνης) με τρόπο αδικαιολόγητο εν όψει της αρχής της αναλογικότητας.

Ο ποινικός δικαστής που θα κηρύξει την αντισυνταγματικότητα ή/και αντισυμβατικότητα, θα τιμήσει την παράδοση δικαστικού ελέγχου συνταγματικότητας που δικαστήρια των Αθηνών εγκαινίασαν με δικλή τους πρωτοβουλία στα τέλη του 19ου αιώνα. Και έτσι θα αποφευχθεί άλλη μια καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Η αποποινικοποίηση της βλασφημίας είναι μικρό και δειλό βήμα εκπολιτισμού του κράτους. Βήμα απειροελάχιστο, αλλά απόλυτα αναγκαίο, γαμώ το Χριστό μου, γαμώ…».

 

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, φασισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

26 Responses to Ο Ελληνορθόδοξος θεός έχει ανάγκη τον Δικαστή και τον Χωροφύλακα;

  1. Ο/Η laskaratos λέει:


    John William Gott, o τελεταίος καταδικασμένος για βλασφημία (1921) στην καπιταλιστική Αγγλία, που την εργατιά και το λαό της θα διαφώτιζαν και θα ξεσήκωναν ο Σύριζα και ο Αλέκσισ


    H Mary Whitehouse, μια γραφική οπαδός της Θάτσερ, που κίνησε γη και ουρανό υπερασπιζόμενη τα θεία και τη δημόσια «ηθική» (τη σεξουαλική μόνο, εννοείται).
    Ο ίδιος ο γιός της δηλώνει πως μερικές φορές αρνήθηκα πως ήταν μητέρα μου:

    http://www.telegraph.co.uk/news/features/3636761/Mary-WhitehouseSometimes-I-denied-she-was-my-mother.html

    Mary Whitehouse:’Sometimes I denied she was my mother’


    Richard Whitehouse: ‘I absorbed my mother’s God-centred views by osmosis’
    Elizabeth Udall
    12:01AM BST 27 May 2008

    Mary Whitehouse was a fun and loving parent – until she started her moral crusade. Her son Richard tells Elizabeth Udall how his admiration turned to misery
    Six years after Mary Whitehouse’s death, her son Richard still struggles with the conflicting emotions aroused by the 30-year campaign she conducted against sex, violence and blasphemy in the media.
    He was 19 – a self-conscious age – when her Clean Up TV campaign began in the spring of 1964. It cannot have been easy to have a mother who stands second only to Mrs Thatcher in the liberal hate stakes and who was ridiculed for many of her more extreme views.
    …………………………….

  2. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΛΑΣΤΗΜΑΤΕ;;; ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΗΝ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΛΑΣΤΗΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΕΒΑΣΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ. ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΡΩΤΩ: ΤΙ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΛΑΣΤΗΜΑΤΕ;;; ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΄ΒΓΑΛΕΙ’ ΚΑΠΟΙΟΣ.
    ΔΡ ΦΑΝΗΣ Α. ΤΣΑΠΙΚΟΥΝΗΣ

    • Ο/Η Po λέει:

      κ. Δόκτωρ, εάν βλαστημούσαμε τον Ιησού Χριστό, θα είχατε το δικαίωμα να μας κάνετε παρατηρήσεις.
      Κρίμα, ολόκληρος Δόκτορας και να μην ξεύρετε ανάγνωση.

      Διαβάστε λοιπόν, για το καλό σας, προσεκτικά τι ακριβώς γράφεται στο κείμενο.
      Κρίμα, μορφωμένος άνθρωπος.

      • Ο/Η Antifa2 λέει:

        O Aρχιεπίσκοπος βλαστημά τον Χριστό





      • ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ;;;;
        Η αποποινικοποίηση της βλασφημίας είναι μικρό και δειλό βήμα εκπολιτισμού του κράτους. Βήμα απειροελάχιστο, αλλά απόλυτα αναγκαίο, γαμώ το Χριστό μου, γαμώ…».

        ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΕΝΤΕ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΑΣ;;; ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΑΜΕ:

        ………………. γαμώ το Χριστό μου, γαμώ…».

        ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΤΗΜΙΑ ΑΥΤΟ;;;;

        ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΕΠΟΘΕΤΙΚΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ, ΜΕ ΕΙΡΩΝΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΕΙΑ.

        ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ. ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ.

        ΔΡ ΦΑΝΗΣ Α. ΤΣΑΠΙΚΟΥΝΗΣ

      • Ο/Η Po λέει:

        Δόκτωρ διαβάστε εδώ, τον καθηγητή Δημούλη: http://www.efsyn.gr/arthro/oi-stayroforoi-tis-ippokratoys-den-ehoyn-ton-theo-toys
        κρίμα (και είχα μεγάλη εκτίμηση εις το τίτλον του δόκτορος)

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Δρ,
        μεταφέραμε εδώ μια φράση, όχι δική μας. Αν τη θεωρείτε βλάσφημη και όχι μια τυπική μηχανική έκφραση, που σαφέστατα δεν στρέφεται κατά του Χριστού, αλλά απλά δηλώνει την αγανάκτηση του εκφραστή της για κάποιο συμβάν, κάνετε σοβαρό λάθος. Είναι απολύτως βέβαιο ότι αυτοί που το λένε δεν έχουν τέτοια πρόθεση. Σε κάθε περίπτωση ο Χριστός δεν παθαίνει τίποτα και έχει όλη την εξουσία να τιμωρήσει τον βλάσφημο, δεν περιμένει την επιλεκτική καλωσύνη σας.
        Όμως τα ορφανά του ‘Σπιτιού του παιδιού’ στον Πειραιά, που τα βίαζε ο Θεολόγος Λαλαούνης και ο εξομολόγος παπάς τον οποίο εμπιστευόντουσαν, τα κάρφωνε στον δράστη, βίωναν μια Κόλαση,
        Δεν είδα μέχρι στιγμής ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ πιστό ή κληρικό να έχει ζητήσει την τιμωρία του παπά, ο δε λαλίστατος δεσπότης του Πειραιά Χρήστος Μεντζελόπουλος κάνει την πάπια.
        Αυτό, δηλαδή η παραβίαση του ιερού μυστηρίου και οι αισχρότατες συνέπειες σε βάρος απροστάτευτων παιδιών, δεν είναι βλασφημία απείρως χειρότερη από το «γαμώ το Χριστό μου»;
        Ο Χριστός ο ίδιος δεν βιαζόταν έργοις και λόγοις αφού όποιος βασανίζει παιδάκια είναι απολύτως βέβαιο ότι βασανίζει ταυτόχρονα και τον συμπάσχοντα Χριστό;
        «Όσα αυτοίς εποιήσατε, εμοί εποιήσατε».

        Κύριε Τσαπικούνη έχετε μπλογκ.
        Σας προκαλώ, υποστηρίξτε τον βιασμένο Χριστό.
        Ζητείστε την τιμωρία του παπά και του δεσπότη, που φαίνεται πως τον καλύπτει, αλλά και σύσσωμης της Ιεραρχίας η οποία σωπαίνει.

        Ιδού η Ρόδος, αλλιώς υποκρίνεστε.
        Περιμένουμε.


        http://www.protothema.gr/greece/article/710533/to-elliniko-spotlight-50-hronia-viastis-anilikon-ston-peiraia/

        Οι δραματικές ιστορίες παιδιών που έπεσαν στα χέρια του

        To ελληνικό Spotlight: 50 χρόνια βιαστής ανηλίκων στον Πειραιά
        Ρομίνα Ξύδα 04/09/201706:57128

        Στο ερώτημα των ανακριτικών αρχών γιατί δεν μιλούσαν εκείνα απαντούσαν με δάκρια στα μάτια: «Από τη στιγμή που ερχόταν στο ίδρυμα παπάς για να μας εξομολογήσει και την εξομολόγησή μας την έλεγε χαρτί και καλαμάρι στον Λαλαούνη και μας έβαζε τιμωρία μετά, σε ποιον να μιλήσουμε και τι να του πούμε;

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Χριστουγεννιάτικο: Ο κυρ Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης κατά Ιερώνυμου Λιάπη

    Ο κυρ Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης κατά Ιερώνυμου Λιάπη

    [«Μήδος σατράπης, ποιών ακκισμούς και επιτηδευμένας κινήσεις»]

    «Ξένος τοῦ κόσμου καὶ τῆς σαρκός, κατῆλθε τὴν παραμονὴν ἀπὸ τὰ ὕψη, συστείλας τὰς πτέρυγας ὅπως τὰς κρύπτῃ, θεῖος ἄγγελος. Ἔφερε δῶρα ἀπὸ τὰ ἄνω βασίλεια διὰ νὰ φιλεύσῃ τοὺς κατοίκους τῆς πρωτευούσης. Ἦτον ὁ καλὸς ἄγγελος τῆς πόλεως………


    Ιερώνυμος (2.11.2016): «Ο τόπος μας μας περνάει από στιγμή σε στιγμή στον αφελληνισμό και στον αποχριστινιασμό» («Διασπορά ψευδών ειδήσεων….με αποτέλεσμα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθμό ανθρώπων…», Άρθρο 187 Π.Κ).

    ………Ὑπέφωσκεν ἤδη ἡ πρωία τῆς πρωτοχρονιᾶς, καὶ ὁ Ἄγγελος διὰ νὰ παρηγορηθῇ, εἰσῆλθεν εἰς μίαν ἐκκλησίαν. Ἀμέσως πλησίον τῆς θύρας εἶδεν ἀνθρώπους νὰ μετροῦν νομίσματα, μόνον πὼς δὲν εἶχον παιγνιόχαρτα εἰς τὰς χεῖρας· καὶ εἰς τὸ βάθος, ἀντίκρυσεν ἕνα ἄνθρωπον χρυσοστόλιστον καὶ μιτροφοροῦντα ὡς Μῆδον σατράπην τῆς ἐποχῆς τοῦ Δαρείου, ποιοῦντα διαφόρους ἀκκισμοὺς καὶ ἐπιτηδευμένας κινήσεις. Δεξιὰ καὶ ἀριστερὰ ἄλλοι μερικοὶ ἔψαλλον μὲ πεπλασμένας φωνάς: Τὸν Δεσπότην καὶ ἀρχιερέα! Ὁ Ἄγγελος δὲν εὗρε παρηγορίαν. …. ἐτάνυσε τὰς πτέρυγας, καὶ ἐπανῆλθεν εἰς τὰς οὐρανίας ἁψῖδας».

    • Αγαπητοι κυριοι καλημερα,
      Υπεκφευγετε, θιγετε τον τιτλο του Δοκτωρος, θιγετε την μορφωση μου, με υποβαθμιζετε, με προσβαλετε, αναφερεστε σε διαφορα αλλα πραγματα και τελικα δεν απαντατε σε μια απλη ερωτηση. Αν θελετε να εκφραζετε υπεκφυγες, εμπαθεια και να χυνετε δηλητηριο δικη σας δουλεια. Ουτε ειναι το θεμα μας να αποκυρηξω εγω μητροπολιτες και παπαδες ουτε υποστηριξα εγω μητροπολιτες και παπαδες και δεν εχω καμια αμφιβολια για το τι μπορει να κανουν μερικοι μητροπολιτες και παπαδες οπως δεν εχω και καμια αμφιβολια οτι υπαρχουν και Αγιοι. Μια ερωτηση εκανα και το πατε γυρω γυρω λες και ειμαστε 10χρονα παιδακια. Τερματιζω εδω την ενασχοληση μου μαζι σας. Ασχολειθειτε με την πολιτικη, μπορειτε να μλατε για ωρες χωρις να λετε τιποτε. Οπως κανουν ολοι αυτοι που εφεραν την ελλαδα σε αυτο το σημειο.

      Δρ Φάνης Α. Τσαπικούνης

      • Ο/Η pollice verso λέει:

        Ελπίζω αγαπητέ μου να δείξετε την ίδια ευθιξία,αν ακούσετε έναν αγανακτισμένο συμπολίτη σας να προσφωνεί «γαμω το Δια μου»,ή «γαμω τα κερατά του Δια»,αφενός,διότι ο Ζέψ ουδέποτε εκερατωθη,και αφετέρου,οι αποδείξεις υπάρξεως του Ζηνός και του Γιεσουα είναι περίπου ισοδύναμες,ώστε να μην φοβούμεθα ουράνιες μηνύσεις,είτε αυτες προέρχονται εκ δεξιών του πατρός,είτε εξ Ολύμπου.

        Ως εκ τούτου η κοσμική αντιμετώπιση,μιας μεταφυσικής εξύβρισης,δεν έχει νόημα.
        Αν εισθε πιστός χριστιανός,το μόνο που θα έπρεπε να περιμένετε είναι απλά η ώρα της κρίσης,όπως ακριβώς επιτρέπεται να συμβαίνει με τους διάφορους εκπροσώπους της εκκλησίας,παρόλο που οι δικές τους παρανομίες,είναι καθόλα επίγειες.
        Ας μας κρίνει ο θεός.Ολους μας.

  4. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://tvxs.gr/news/ellada/kratos-en-kratei-i-xrysi-aygi-me-tin-astynomia-na-parakoloythei

    Ακόμη μια επίθεση κατά του πολιτισμού σημειώθηκε χθες με πρωτοστατούντες τρεις βουλευτές της Χρυσής Αυγής.

    Το βράδυ της Πέμπτης το θέατρο Χυτήριο στη σκηνή του οποίου ανεβαίνει η παράσταση Corpus Christi, πολιορκήθηκε από μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων αλλά και της Χρυσής Αυγής σε ακόμη μια προσπάθεια να κατέβει η παράσταση. Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής επιδόθηκαν σε χυδαιότητες ενώ για ακόμη μια φορά αποδείχτηκε πως δρουν ως κράτος εν κράτει με την αστυνομία να τους παρακολουθεί… διακριτικά και από απόσταση. Ο βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου Ηλίας Παναγιώταρος εξαπέλυσε ένα απίστευτο υβρεολόγιο εναντίον των συντελεστών της παράστασης, ενώ ο Χρήστος Παππάς απελευθέρωσε προσαχθέντα μέσα από αστυνομική κλούβα, χωρίς να υπάρξει καμιά αντίδραση. Σήμερα πάντως σχηματίστηκε δικογραφία για το θέμα.
    Περίπου 300 άτομα συγκεντρώθηκαν νωρίς το απόγευμα έξω από το θέατρο, το οποίο πολιόρκησαν έως τις 23.30 τη νύχτα, ενώ περνώντας τις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν στο σημείο έσκισαν τις αφίσες της παράστασης και πέταξαν γιαούρτια στην είσοδο του θεάτρου.

    Στους πρωταγωνιστές τρεις βουλευτές της Χρυσής Αυγής, ο Ηλίας Παναγιώταρος, ο Γιώργος Γερμενής και ο Χρήστος Παππάς. που έσπευσαν στο σημείο προκειμένου να αποκλείσουν έναν ιδιωτικό χώρο πολιτισμού.

    «Όσο υπάρχουν τέτοια βλάσφημα έργα, θα είμαστε πάντα εδώ παρόντες», δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της συγκέντρωσης διαμαρτυρίας ο Ηλίας Παναγιώταρος και συνέκρινε τις αντιδράσεις με αυτές της ταινίας για το Μωάμεθ, λέγοντας: «Για μια υποτιθέμενη ταινία, που μάλλον έγινε στο youtube για 10 λεπτά στο εξωτερικό κάηκε όλη η γη και πριν από 10-15 ημέρες χιλιάδες μουσουλμάνοι σπάσανε όλη την Αθήνα και η αστυνομία τους κοιτούσε. Όσο υπάρχουν τέτοια βλάσφημα έργα, και δεν έχει να κάνει τίποτα με την ελευθερία του λόγου κλπ. αυτό, άλλο τόσο απλοί πολίτες και η Χρυσή Αυγή πάντα θα είμαστε εδώ παρόντες…».

    Δεν έμεινε πάντως σε αυτά καθώς στο βίντεο που ακολουθεί ο Ηλίας Παναγιώταρος επιδίδεται σε χυδαίες ύβρεις κατά των συντελεστών του θεάτρου.

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=410044
    Σε 10μηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή

    Καταδικάστηκε ο «Γέροντας Παστίτσιος»
    Σε δεκάμηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή καταδικάστηκε ο 27χρονος Φίλιππος Λοΐζος, δημιουργός του «Γέροντος Παστίτσιου» για «καθύβριση θρησκεύματος», αν και ο εισαγγελέας είχε προτείνει μικρότερη καταδίκη.

    Η υπόθεση ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2012 όταν ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Χρήστος Παππάς, είχε καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για τη σατιρική σελίδα «ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟΣ», στην οποία υποστήριζε ότι “ο χρήστης υβρίζει, ειρωνεύεται και προσπαθεί να εξευτελίσει την ιερή μορφή της Ελληνορθοδοξίας, τον Γέροντα Παΐσιο”.

    Ο Χρ. Παππάς έχει προφυλακιστεί, κατηγορούμενος για ένταξη και διεύθυνση σε εγκληματική οργάνωση και παράνομη οπλοκατοχή.

  5. Ο/Η Mητροπολίτης Ζωζώ ο Γ΄ λέει:

    https://www.thepressproject.gr/article/108186/Telos-stin-poiniki-dioksi-tou-Geronta-Pastitsiou

    Την Πέμπτη, 2 Μαρτίου, εκδικάστηκε στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων η έφεση που είχε καταθέσει ο Φίλιππος Λοΐζος, κατά κόσμον «Γέροντας Παστίτσιος» από την ομώνυμη σατιρική σελίδα που διατηρούσε στο Facebook. Και μπορεί τα νέα να είναι καλά για τον 32χρονο, εφόσον έπαυσε η ποινική του δίωξη αλλά, παρά τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για κατάργησή του, ο αναχρονιστικός νόμος περί βλασφημίας παραμένει στον ελληνικό ποινικό κώδικα.

    Το 2014 ο «Γέροντας Παστίτσιος» είχε καταδικαστεί σε δέκα μήνες φυλάκιση με 3ετή αναστολή για «καθύβριση θρησκεύματος» λόγω της σατυρικής σελίδας που διατηρούσε στο Facebook «για να θίξει τα συμφέροντα της επικρατούσας θρησκείας» και να διακωμωδήσει τη χειραγώγηση μέσα από την προσήλωση πολλών στον Γέροντα Παΐσιο.

    Την Πέμπτη, 2 Μαρτίου, έπαυσε η ποινική δίωξη του, σύμφωνα με το άρθρο 8 του Νόμου 4411/2016 που εξαλείφει το αξιόποινο πλημμελημάτων και πταισμάτων που είχαν τελεστεί μέχρι 31/3/2016 και απειλούνται με ποινή φυλάκισης μέχρι δύο χρόνια. Ένας νόμος που, όπως εξηγεί δικηγόρος στο TPP, χρησιμοποιείται κατά καιρούς για να αποσυμφορηθούν τα δικαστήρια. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 8, «Εάν, στην περίπτωση των πλημμελημάτων της παραγράφου 1, ο υπαίτιος υποπέσει μέσα σε δύο (2) έτη από τη δημοσίευση του νόμου σε νέα από δόλο αξιόποινη πράξη κακουργήματος ή πλημμελήματος και καταδικαστεί αμετάκλητα οποτεδήποτε σε ποινή στερητική της ελευθερίας ανώτερη των έξι (6) μηνών, συνεχίζεται η κατ’ αυτού παυθείσα ποινική δίωξη και δεν υπολογίζεται στο χρόνο παραγραφής του αξιόποινου της πρώτης πράξης ο διανυθείς χρόνος από την παύση της δίωξης μέχρι την αμετάκλητη καταδίκη για τη νέα πράξη».

    Με απλά λόγια, αν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια ο «Παστίτσιος» διαπράξει οποιοδήποτε κακούργημα ή πλημμμέλημα με δόλο, κινδυνεύει να ξανανοίξει η υπόθεσή του για βλασφημία. Παράλληλα, η μη κατάργηση των διατάξεων «περί βλασφημίας» από τον Ποινικό Κώδικα αφήνει ανοιχτό παράθυρο για ανάλογες υποθέσεις στο μέλλον.

    Υπενθυμίζεται ότι ο «Παστίτσιος» είχε συλληφθεί το 2012 από κλιμάκιο της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, μετά από επερώτηση στη Βουλή του χρυσαυγίτη βουλευτή, Χρήστου Παππά, ο οποίος ζητούσε να γίνουν οι «απαραίτητες ενέργειες» από τους αρμόδιους υπουργούς, καθώς «ο χρήστης υβρίζει, ειρωνεύεται και προσπαθεί να εξευτελίσει την ιερή μορφή της Ελληνορθοδοξίας, τον γέροντα Παΐσιο».

    Με αφορμή την επερώτηση της Χρυσής Αυγής και με προσωπική παρέμβαση του επικεφαλής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλη Σφακιανάκη, δόθηκε εντολή για άρση του απορρήτου των τηλεπικοινωνιών. Εντοπίστηκαν, έτσι, τα ηλεκτρονικά ίχνη του χρήστη και ο Φίλιππος Λοΐζος συνελήφθη. «Είπα λοιπόν τότε στον εαυτό μου και αργότερα δημοσίως, πως το λιγότερο που οφείλω να κάνω από εδώ και πέρα είναι το να αγωνιστώ για την κατάργηση των αναχρονιστικών και αντιδημοκρατικών αυτών νόμων. Εξαιτίας αυτών με φίμωσαν, με φυλάκισαν και με καταδίκασαν με συνοπτικές διαδικασίες, όχι μόνο για να με τιμωρήσουν, αλλά και προς παραδειγματισμό εκείνων που θα αποπειραθούν να πράξουν κάτι παρόμοιο στο μέλλον» έχει πει ο ίδιος σε συνέντευξή του.

    Η υπόθεση του «Παστίτσιου» είχε λάβει μεγάλη δημοσιότητα και είχε προκαλέσει αντιδράσεις από κόμματα, φορείς, πανεπιστημιακούς και εκατοντάδες πολίτες, ενώ η Διεθνής Αμνηστία είχε καταδικάσει την υπόθεση ως «ένα ακόμα πλήγμα στην ελευθερία της έκφρασης». Τον Ιούνιο του 2016, 54 ουμανιστικές οργανώσεις ζήτησαν από το υπουργείο Δικαιοσύνης την κατάργηση των διατάξεων περί βλασφημίας από το ελληνικό Δίκαιο.

    Οι διατάξεις περί βλασφημίας παραμένουν

    Παρά το τέλος της περιπέτειας του «Παστίτσιου», τα άρθρα 198 και 199 του Ποινικού Κώδικα που αφορούν στα αδικήματα της κακόβουλης βλασφημίας και της καθύβρισης θρησκευμάτων αντίστοιχα, και χρονολογούνται από το 1951, δηλαδή θεσμοθετήθηκαν σε ένα εντελώς διαφορετικό κοινωνικο-πολιτικό πλαίσιο, παραμένουν ακόμα στον Κώδικα, παρά τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ για κατάργηση του νόμου περί βλασφημίας και αποποινικοποίηση της ελευθερίας της έκφρασης.

    Άλλωστε, για βλασφημία τα τελευταία χρόνια δεν έχει κατηγορηθεί μόνο ο Παστίτσιος. Σε ανάλογες περιπέτειες βρέθηκε ο σκηνοθέτης της παράστασης Corpus Christi, Λαέρτης Βασιλείου, κατά του οποίου ασκήθηκε ποινική δίωξη για «καθύβριση θρησκεύματος και κακόβουλη βλασφημία», έπειτα από μήνυση που είχαν καταθέσει ο μητροπολίτης Πειραιώς και τέσσερις βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Το 2013 αθώος κρίθηκε ο ζωγράφος Διονύσης Καβαλλιεράτος και ένας συγκατηγορούμενος του, για δύο πίνακες (σκίτσα) του κ. Καβαλλιεράτου, που είχαν εκτεθεί στην αίθουσα τέχνης του συγκατηγορουμένου του το 2008.

    Το υπουργείο Δικαιοσύνης είχε ανακοινώσει από τον Ιούλιο του 2016, ότι τα άρθρα περί βλασφημίας πρόκειται να καταργηθούν. «Παράλληλα με τις προσπάθειες για την αντιμετώπιση του ρατσισμού και της ρητορικής του μίσους, η Πολιτεία οφείλει να λαμβάνει μέτρα για την πλήρη κατοχύρωση της ελευθερίας της έκφρασης. Το Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρώπινων Δικαιωμάτων γνωστοποιεί πως η αποποινικοποίηση του εγκλήματος της βλασφημίας έχει τεθεί υπό την κρίση της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής για την αναθεώρηση του Ποινικού Κώδικα» ανέφερε συγκεκριμένα σε τότε ανακοίνωσή του το Υπουργείο.

    Ωστόσο, αρκετούς μήνες μετά, η υπόθεση της αναθεώρησης του ποινικού κώδικα παραμένει στο ίδιο σημείο, δηλαδή σε νομοπαρασκευαστική επιτροπή. «Δεν υπάρχει κάτι νεότερο ακόμα» τονίζουν στο TPP πηγές του υπουργείου Δικαιοσύνης.

    «Πρέπει να μην υπάρξει στο μέλλον ξανά τέτοια δίωξη και για να μην γίνει αυτό, πρέπει να προωθηθεί γρήγορα η κατάργηση των δύο άρθρων του ποινικού κώδικα περί βλασφημίας, όπως έχει δεσμευτεί να κάνει το υπουργείο δικαιοσύνης» σχολίασε στο TPP ο Πρόεδρος της Ένωσης Αθέων, Φώτης Φραγκόπουλος, σχετικά με τη σημερινή απόφαση.

    Πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν προχωρήσει στη κατάργηση του αδικήματος της βλασφημίας, ενώ σε άλλες, όπως οι Αυστρία, Δανία, Ιταλία και Ολλανδία, εξακολουθεί να θεωρείται αδίκημα αλλά δεν οδηγεί σε ποινική δίωξη. Ενώ κατά κανόνα πρόκειται συνήθως για «ξεχασμένες» διατάξεις μιας άλλης εποχής, στην Ελλάδα, την Ιρλανδία και την Πολωνία μέχρι και σήμερα οι νόμοι περί βλασφημίας μπορεί να οδηγήσουν σε διώξεις, πρόστιμα, ακόμη και φυλάκιση. Από την άλλη πλευρά, εκτός Ευρώπης, οι χώρες που τιμωρούν περισσότερο τη βλασφημία είναι η Σαουδική Αραβία και το Ιράν.

  6. Ο/Η Κάποιος λέει:


    Λογοκρισίες στην Ελλάδα: Βλασφημίες – Δημήτρης Δημούλης
    RosaLuxemburgStiftung AthensOffice
    Δημοσιεύτηκε στις 25 Ιαν 2016
    Ο Δημήτρης Χριστόπουλος (Πάντειο Πανεπιστήμιο) διαβάζει την εισήγηση του Δημήτρη Δημούλη (University of Sao Paolo) με τίτλο «Welcome to Dismaland: Εξουσία με μορφή ελευθερίας»

  7. Ο/Η Frixos λέει:

    Μια και αναφερθηκατε στην παντο(α)δυναμια Του.

    -«Ο Θεος ειναι -εκτος των αλλων* και- παντοδυναμος» συμφωνα με την χριστιανικη πιστη.

    Υπαρχει ενα θεμελιδες ερωτημα που θετει σε δοκιμασια αυτη την πεποιθηση, το εξης:
    -«Αφου είναι παντοδυναμος μπορει να φτιαξει μια πετρα τοσο βαριά που να μην μπορει να τη σηκωσει;»

    Και οι απαντησεις:
    Α) Αν οχι, τοτε δεν είναι παντοδυναμος (αφου δεν θα μπορει να σηκωσει την πετρα)
    Β) Αν μπορει να τη σηκωσει, τοτε δεν μπορει να φτιαξει μια πετρα τοσο βαρια (που να μην μπορει να τη σηκωσει).

    Γιαυτο αν θελετε να Τον τιμησετε ειναι προτιμοτερο να τον προσφωνητε «Μεγαλοδυναμο»

    Ηθικο διδαγμα: Μην εισθε επηρμενοι, οι μαγκιες δεν περνανε παντου.

    *Οι ιδιοτητες του θεου: https://epistoligr.blogspot.gr/2016/09/blog-post_79.html

  8. Ο/Η Frixos λέει:

    Μια (μαλλον δυο) και αναφερθηκατε και στο δικαστη:

    «Παρεμβαση», δηλαδη εκφοβισμο, στην Εφετη Ιωαννα Κλάπα εκαναν τα αναρχοφασιστοειδη καθως την επισκεφτηκαν εξω απο το σπιτι της. «Όσο και να κρύβεστε, όσο και να σας προστατεύουν, θα μας βρίσκεται πάντα μπροστά σας», ηταν η απροσχηματιστη και ευθεια απειλη.

    Αξιζει να σημειωθει οτι τον μοναδικο αστυφυλακα που ειχε παρασχεθει για προστασια στην Κα Κλάπα (λογω του γεγονοτος οτι υπηρξε η βασικη ανακριτρια στην υποθεση της Χρυσης Αυγης), φροντισε προηγουμενως να τον αφαιρεσει η κυβερνηση των Συριζανελ, ετσι τα -κατα Δραγασάκη- «δικα μας παιδια …που διαμαρτυρονται» προεβησαν ανενοχλητα στην αποπειρα τρομοκρατησης μιας ακεραιας Δικαστου που δεν δισταξε να προφυλακισει ολη τη φασιστικη συμμορια.

    Αυτη τη φορα ειναι η κυβερνητικη κλωσσα που εκκολαπτει τη νεα γενια τρομοκρατων που ερχεται, και θα ειναι τετοια που η 17Ν θα αποτελει μια ρομαντικη αναμνηση.

  9. Ο/Η Κρα κρα λέει:

    Δεν ξέρω αν έχετε πάρει χαμπάρι πώς δικαιολογούσαν μερικοί Αριστεροί τις θρησκευτικές κωλοτούμπες του Τσίπρα και πως σχολίαζαν θετικά και αρνητικά κάποιοι σχολιαστές τους, ένας μάλιστα με συκοφαντικές αναφορές στο ιστολόγιό σας. Mετά ήλθε και ο λογαριασμός οι αριστερές ιερές φοροαπαλλαγές, αλλά γιαυτές τσιμουδιά

    Το Αγιονόρος, η εκκλησία και ο Βάρναλης

    Το Αγιονόρος, η εκκλησία και ο Βάρναλης
    Posted by sarant στο 20 Αύγουστος, 2014

    (….)
    Πολλοί ειρωνεύτηκαν την φράση του Τσίπρα, ότι «οι Αγιορείτες ενσαρκώνουν το σύνθημα των Ζαπατίστας “Ολα για όλους, τίποτε για μας”». Παραδέχομαι ότι δίνει τροφή για ωραία λογοπαίγνια και έξυπνες ατάκες, αλλά νομίζω ότι ήταν μια πολύ έξυπνη δήλωση, αφού συνδυάζει τη φιλοφρόνηση, που είναι απαραίτητη σε τέτοιες περιστάσεις, με την ξεκάθαρη δήλωση της αριστερής τοποθέτησης και της εξεγερτικής διάθεσης του επισκέπτη: ερχόμαστε στο Αγιονόρος, υπονόησε ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ, όχι φορώντας τις κουδούνες και τους σταυρούς στο λαιμό, όπως άλλοι πολιτικοί και αξιωματούχοι, αλλά με τους δικούς μας όρους, και προσπαθούμε να βρ0ύμε τα κοινά σημεία ώστε να υπάρξει συζήτηση -απαραίτητη ανάμεσα στην αθωνική πολιτεία και στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης που μπορεί αύριο να είναι πρωθυπουργός.

    Συνολικά η επίσκεψη ήταν κατά τη γνώμη μου μια εύστοχη πολιτική κίνηση, αφού αποτελεί μιαν αποστομωτική απάντηση σε όσους ιεράρχες (και δεν ήταν λίγοι) καλούν από άμβωνος το κοινό τους να μην ψηφίσουν τον άθεο ΣΥΡΙΖΑ. Η μόνη άστοχη δήλωση, κατά τη γνώμη μου πάντα, ήταν η εναρκτήρια φιλοφρόνηση του Αλέξη Τσίπρα, ότι (όπως είπε κάποιος) «όποιος δεν έχει έρθει στο Αγιονόρος αδικεί τον εαυτό του» κι εμείς αποδεχτήκαμε την πρόσκληση για να μην είμαστε αδικημένοι. Ολοφάνερα ατυχής δήλωση, αφού ο μισός (και κάτι παραπάνω) ελληνικός λαός έχει εξορισμού αποκλειστεί από την πρόσβαση στο Αγιονόρος, όπου ως γνωστόν ισχύει το άβατο, ένα καθεστώς που δύσκολα συμβιβάζεται με οποιαδήποτε έννοια ισονομίας και ισότητας των φύλων. Δεν λέω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να προωθήσει συνταγματική αναθεώρηση που να καταργεί το αυτοδιοίκητο του Αγίου Όρους, από όπου πηγάζει και το άβατο (αν δεν κάνω λάθος), ασφαλώς οι προτεραιότητες είναι άλλες, αλλά καλό είναι να έχουμε κατά νου ότι το καθεστώς του αβάτου αποτελεί ανωμαλία. Μπορεί να διαιωνιστεί, αλλά ως ανωμαλία.

    Διασκεδαστικό ήταν από την άλλη να βλέπεις φιλοκυβερνητικούς δημοσιολόγους να σκίζουν τα ιμάτιά τους πλειοδοτώντας σε αντικληρικαλισμό, στα σχόλιά τους για την επίσκεψη Τσίπρα, ενώ έχουν αφήσει ασχολίαστη την εκ δεξιών και εκ κεντροαριστερών θρησκευτική καπηλεία. Αλλά αυτά δεν με ενδιαφέρουν. Από την άλλη, και εξ αριστερών έγιναν επικριτικά σχόλια για την επίσκεψη, πολλά από αυτά άστοχα. Διάβασα, ας πούμε, σε ανάλυση επιφανούς στελέχους του ΣΥΡΙΖΑ, ότι τώρα, με την κρίση, έχουν μετριαστεί οι ελπίδες των πιστών για θρησκευτική συνδρομή -ενώ ολοφάνερα το αντίθετο συμβαίνει.

    (…..)

    269 Σχόλια to “Το Αγιονόρος, η εκκλησία και ο Βάρναλης”

    (…)

    2. Αριστείδης Καρατζόγλου said
    20 Αύγουστος, 2014 στις 09:50
    Χωρίς παρεξήγηση, αλλά βρίσκω τρομερά άκομψο να προσπαθούμε να χρυσώσουμε τις πολιτικάντικες κωλοτούμπες του Τσίπρα.

    (….)

    15. BLOG_OTI_NANAI said
    20 Αύγουστος, 2014 στις 10:23
    Δεν έχω διαβάσει ακόμα το άρθρο, διότι θέλω να τοποθετηθώ και άρα να το διαβάσω προσεκτικά.

    Όμως, με αφορμή το σχόλιο, να πω:
    Τι πάει να πει «κωλοτούμπα»; Δεν το καταλαβαίνω. Είπε ο Τσίπρας ότι έπαψε πια να είναι άθεος; Έκανε θρησκευτικό γάμο;

    Ο Τσίπρας επιδεικνει κοινή λογική και θάρρος. Θες να κρύβεσαι ότι ΤΑΧΑ θες να κυβερνήσεις, ή θες να δείξεις ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ θέλεις να κυβερνήσεις;
    Αν θέλει να κρύβεται και να λέει παρλαπίπες συνωμοσιολογικές σαν το blog Ροΐδη Εμμονές ότι για όλα φταίει η Εκκλησία, όπως για άλλους φταίει ότι μας ψεκάζουν, τότε κάθεσαι σε ένα blog, ως νέο καφενείο, και την ώρα που ξύνεσαι ενώπιον όλων, παριστάνεις και τον επαναστάτη ότι εγώ «δεν μασάω». Ναι, αλλά όταν δει κάποιος τους οπαδούς που μαζεύονται στο blog Ροΐδη Εμμονές, θα δει ότι μασάνε, και πολύ μάλιστα, διότι το καφενείο τους μαζεύει, αρχαιολάγνους εθνικιστές, φασίστες απογόνους του Περικλή, ψεκασμένους με ολοφάνερο ψυχολογικό πρόβλημα σαν τον «Εαμοβούλγαρο», οπαδούς της Εσπρέσσο κ.λπ. κ.λπ. με ΜΟΝΑΔΙΚΟ συνδετικό τους κρίκο το μίσος τους για κάθε τι που έχει σχέση με την Εκκλησία και τις βλαστήμιες τους (κάφροι, ζώα, πρόβατα, κ.λπ. κ.λπ.) για κάθε συμπολίτητη τους που τυχαίνει να έχει διαφορετικές απόψεις με συτούς και να πιστεύει σε θεό.

    Σε αυτό το ρεζιλίκι καταντούν αυτοί που «δεν μασάνε», πέρα από το γεγονός ότι δεν έχουν πολεμήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ την αθεΐα ως φορέα ολέθρου επί 7-8 δεκαετίες στον 20ο αιώνα ώστε να προτείνουν την υποχρεωτική απομάκρυνση από την αθεΐα, με την ίδια λογική που τα κακώς κείμενα της Εκκλησίας, επιβάλλουν απομάκρυνση από τον Χριστιανισμό. Δύο μέτρα, δύο σταθμά.

    Όταν όμως έχεις συναίσθηση ευθύνης, και θέλεις να κυβερνήσεις όχι μόνο συνομωσιολόγους που πιστεύουν ότι αν δεν υπάρχει εκκλησία, αυτομάτως θα λυθούν τα προβλήματα του πλανήτη, και θέλεις να κυβερνήσεις και εμένα και εκατομμύρια άλλους που είναι φιλικοί με την ορθόδοξη πίστη, τότε πρέπει να το δείξεις έμπρακτα ότι παρόλο που είσαι άθεος, εντούτοις μπορείς να δείξεις ανοχή για εκείνον που πιστεύει. Αλλιώς, άντε να κυβερνήσεις το σπίτι σου.

    Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την έννοια της «κωλοτούμπας». Εγώ μόνο θάρρος βλέπω σε αυτό, διότι συγκρούεται με τα μή ανεκτικά στοιχεία της παράταξης του. Ειδικά αν κρατήσει σταθερά και δεν χαριστεί στα κακώς κείμενα ανθρώπων της Εκκλησίας και ταυτόχρονα αναγνωρίσει τα καλά της, τότε όλοι θα παραδεχτούν την δίκαιη θέση του. Τα σκάνδαλα να είναι σκάνδαλα (εφόσον αποδειχτούν βεβαίως) αλλά και τα καλά να είναι καλά. Η πίστη δεν βλάπτει, αλλά ο φανατισμός με ταυτόχρονη έλλειψη ανεκτικότητας βλάπτει. Το ίδιο ακριβώς που βλάπτει σε όλα τα πράγματα. Η εμμονή με την αθεΐα έβλαψε το ίδιο και αποδείχτηκε, η εμμονή με την πολιτική, με το χρήμα, με το ποδόσφαιρο, ακόμα και η εμμονή με το ερωτικό πάθος προκαλεί εγκλήματα. τα ξαναείπαμε αυτά. Κοινή λογική θέλει και πόλεμο κατά της έλλειψης ανεκτικότητας προς όλες τις πλευρές. Η έλελιψη ανεκτικότητας από την πλευρά εκπροσώπων της Εκκλησίας να στηλιτεύεται αλλά το ίδιο και από κάθε άλλη πλευρά.

    Προσωπικά τον Τσίπρα τον ψήφισα και τον βλέπω ότι κάνει μια προσπάθεια.

    16. Atheofobos said
    20 Αύγουστος, 2014 στις 10:26
    Μιας και τον κάλεσαν καλά έκανε και πήγε.
    Άλλωστε ήθελαν και να τον ευχαριστήσουν για την στήριξη που τους προσέφερε στα αιτήματά της Ιεράς Κοινότητας για την φορολογική αντιμετώπισή της Μοναστικής Πολιτείας .
    Είναι γνωστό ότι όλα τα μοναστήρια της Ελλάδας λιμοκτονούν και ίσως χρειάζονται ένα μέρος από τον ΕΝΦΙΑ να πάει σε αυτά.
    http://www.crashonline.gr/%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%87%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%AC%CE%BE%CE%B9/
    Ενδιαφέρον επίσης από το ίδιο δημοσίευμα είναι το απόσπασμα που λέει ότι:

    Αμέσως μετά ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επισκέφθηκε τον Ναό του Πρωτάτου όπου φυλάσσεται η πανίερη εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστί». Αφού ο Πρωτεπιστάτης π.Συμεών Διονυσιάτης του μίλησε για την ιστορία του ναού ο κ. Τσίπρας ζήτησε να μείνει για λίγα λεπτά μόνος στον Ιερό όπου και η πανίερη εικόνα.

    Σε αυτό λιγάκι μπερδεύτηκα.
    Σέβομαι την πίστη του καθενός είτε σε πανίερες εικόνες, είτε και σε ξόανα ακόμα, αλλά ένας δηλωμένος άθεος τι θέλει να κάνει μόνος του με μία εικόνα σε ένα ιερό ;
    Ή δεν είναι άθεος αλλά δηλώνει έτσι για τους ψηφοφόρους του, είτε προσπαθεί να κλείσει το μάτι στους θρησκευόμενους λέγοντας τους έμμεσα μην ακούτε τι λέω αλλά δείτε τι πράττω !
    Δεν ξέρω αν γνωρίζει μόνο τα τσιτάτα του Μάο, όπως γράφω στο ποστ μου :
    ΚΑΜΠΟΤΖΗ -Ο ΤΣΙΠΡΑΣ, Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΜΑΟ, Ο ΠΟΛ ΠΟΤ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ
    http://atheofobos2.blogspot.gr/2008/03/v.html
    αλλά πολύ νωρίτερα ο Λένιν είχε πει πολύ σωστά πως:
    Η εντιμότητα στην πολιτική είναι αποτέλεσμα της δύναμης, ενώ η υποκρισία αποτέλεσμα της αδυναμίας.
    (….)

    20. Qq said
    20 Αύγουστος, 2014 στις 10:39
    Θα συμφωνήσω με το #2 και προσθέτω, δεν σας πάει καθόλου ο ρόλος του άχαρου προπαγανδιστή. Αναρωτιέμαι αν έρχεται άνωθεν εντολή. Κάπως έτσι, Νίκο Σαραντάκο γράψε επειγόντως κάτι γιατί χανόμαστε. Σε αυτό το πνεύμα θα ήταν και η 10λεπτη συνομιλία του με την Παναγιά. Ο ένας απαγγέλλει τα πιστεύω, ο άλλος έχει τετ-α-τετ συναντήσεις με τα θεία. Πολιτικάντηδες τετάρτης κατηγορίας.

    29. Ndmushroom said
    20 Αύγουστος, 2014 στις 10:53
    Όντως, κι εγώ όταν σκέφτομαι την ιστορία του Αγίου Όρους, τα βακούφια, τα Βατοπέδια, τους κάθε λογής κατεργαραίους σλαβικής (κυρίως) προέλευσης που βρίσκουν καταφύγιο εκεί, αμέσως στους Ζαπατίστας πάει το μυαλό μου.
    Δεν έχω πρόβλημα με την επίσκεψη, αντιλαμβάνομαι ότι κάτι έπρεπε να πει ο άνθρωπος, και το Μεξικό είναι πολύ μακριά για να το μάθουν και να τον πάρουν με τις πέτρες, αλλά ας μην υπερασπιζόμαστε τα αδικαιολόγητα, εκτός αν αναγνωρίζουμε το Παπικό αλάθητο και στους εκάστοτε ηγέτες της Αριστεράς.

    (…..)

    • Καλέ, έγραψε τέτοιες λακαμίες ο διανοού Σαραντάκος;;;, Ω! Μον Ντιε!

      Δείτε τι λέγει ο στόμας της Μεγαλειότητάς Του:

      ΣαραΤαμΤάκος έφα:

      «Πολλοί ειρωνεύτηκαν την φράση του Τσίπρα, ότι «οι Αγιορείτες ενσαρκώνουν το σύνθημα των Ζαπατίστας “Ολα για όλους, τίποτε για μας”». Παραδέχομαι ότι δίνει τροφή για ωραία λογοπαίγνια και έξυπνες ατάκες, αλλά νομίζω ότι ήταν μια πολύ έξυπνη δήλωση, αφού συνδυάζει τη φιλοφρόνηση, που είναι απαραίτητη σε τέτοιες περιστάσεις, με την ξεκάθαρη δήλωση της αριστερής τοποθέτησης και της εξεγερτικής διάθεσης του επισκέπτη»

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!….
      😀 😀 😀

      Καλέ, αυτός είναι μπουζούκι!

      • Athens Review of Books
        December 29, 2017 ·

        Ένας αφόρητα ατάλαντος Σαραντάκος που έγραψε ότι «αν διαβάσω αύριο ένα άρθρο του Βασιλάκη εναντίον του Χίτλερ θα αρχίσω να βρίσκω ελαφρυντικά στον Αδόλφο» (15 Μαΐου 2007), ένας λ ο γ ο κ λ ό π ο ς Σαραντάκος που αντέγραψε την έρευνα του Μανώλη Βασιλάκη στο «Αντί» (τχ. 590,1995) και την Athens Review of Books (τχ. 26, 2012) για την εκστρατεία της «Αυριανής» εναντίον του Μάνου Χατζιδάκι, είναι ο ίδιος Σαραντάκος που ήρθε ‒προφανώς ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΟΤΖΙΑ‒ να αφοδεύσει στην επίσημη σελίδα της ARB ή είναι συνωνυμία; Εάν ξανασχοληθεί μαζί μας θα δει στο ντουβάρι του τη δήλωσή του περί Χίτλερ (50 λέξεις) μαζί με τις αποδείξεις της λογοκλοπής.

        ΤΥΧΑΙΟΝ; -Μαντέψτε: Μετά τη παραπάνω δήλωση της Athens Review of Books, o Σαραντάκος δεν ξανα-Ασχολήθηκε (κοντεύουν 2 μήνες) με το θέμα!

        Καλού – κακού, κάνει τώρα άλλες δουλειές o Διανοού ΣαραΤαμΤάκος, που Του Έχουν Αναθέσει!

        Αυτάαααα! 😀

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Ο κατασκευασμένος Σουρής και η Athens Review of Books


        Ο κατασκευασμένος Σουρής και η Athens Review of Books
        Posted by sarant στο 11 Οκτώβριος, 2017
        ……………………
        160 Σχόλια
        ……………………..

        Ο κατασκευασμένος Σουρής και η Athens Review of Books


        55 Sarant said
        11 Οκτώβριος, 2017 στις 16:55

        52 Ο Ρίχτερ γράφει ιστορικά δοκίμια.
        Η ARB δημοσίευσε κείμενο το οποίο έλεγε ότι δεν έπρεπε να δοθεί η αίθουσα της παλιάς Βουλής για την παρουσίαση ενός βιβλίου του Κοτζιά (ο οποίος τότε ήταν καθηγητής στο Παπεί) επειδή ο Κοτζιάς ήταν ο πιο σκληρός γκαουλάιτερ του σταλινισμού της γενιάς του και επειδή σπούδασε στη χώρα του χασάπη Χόνεκερ με υποτροφία του ΚΚΕ. Αυτό για μένα είναι αντικομμουνισμός και μακαρθισμός.

        Δεδομένου μάλιστα ότι ο Κοτζιάς σπούδασε στη Δυτική Γερμανία με λεφτά του πατέρα του, έκανε αγωγή και το δικαστήριο βρήκε πως στοιχειοθετείται συκοφαντία. Ορθά κατά τη γνώμη μου.

        Αν ο Ρίχτερ έγραφε ότι ο Δασκαλαντωνακάκης έσφαξε πέντε Γερμανούς και τους τηγάνησε, θα είχαμε ομοιότητα των δύο περιπτώσεων. Τωρα δεν έχουμε.
        __________________________________

        Όμως την πληροφορία αυτή, για σπουδές του κ.Κοτζιά στην Αν.Γερμανία, δεν την κατασκεύασε ο κ.Βασιλάκης, την δημοσίευσε καλή τη πίστει, με ευθύνη του κ.Κοτζιά, που όταν πρωτοδημοσιεύτηκε αλλού, δεν έδειξε να ενοχλήθηκε, ούτε τη διέψευσε.
        Έχει γραφτεί, χωρίς να διαψευστεί, πως την είχε δημοσιεύσει το ΒΗΜΑ, χωρίς ο κ.Κοτζιάς να έχει διαψεύσει, προσβληθεί ή μηνύσει:

        http://www.athensvoice.gr/politics/113434_10-simeia-gia-ti-diamahi-kotzia-athens-review-vooks
        ΠΟΛΙΤΙΚΗ
        10.11.2015 | 17:49
        10 σημεία για τη διαμάχη Κοτζιά – «Athens Review of Βooks»
        Δεν είμαι ουδέτερος
        Δημήτρης Φύσσας

        ……………
        2.Πριν μερικά χρόνια, στην «ARB» είχε γραφτεί –μεταξύ άλλων– ότι ο κ. Ν.Κ. υπήρξε «γκαουλάιτερ του σταλινισμού» και είχε σπουδάσει στην Ανατολική Γερμανία επί υπαρκτού σοσιαλισμού. Πάνω στο ότι το πρώτο αποτελεί ύβρη και το δεύτερο ψέμα, ασκήθηκε από την πλευρά του κ. Ν.Κ. αγωγή εναντίον της «ARB», με απαίτηση εκατοντάδων και στη συνέχεια δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Αρχικός δικηγόρος του κ. Ν.Κ. ήταν μάλιστα ο γνωστός εθνικιστής κ. Φαήλος Κρανιδώτης.
        ……………………….

        6.Όσο για τις σπουδές του, που πράγματι δεν έγιναν στην Ανατολική Γερμανία, πρόκειται για μια εντύπωση που -αν δεν την καλλιεργούσε ο ίδιος, πάντως- όταν αυτό γράφτηκε σε τοτινό «Βήμα», δεν το διέψευσε. Γιατί, όσο κι αν φαίνεται ακατανόητο σήμερα, τότε θεωρούνταν βέβαια πιο ηρωικό, πιο αριστερό και πιο σταλινικά κομμουνιστικό να έχεις σπουδάσει στη σοσιαλιστική Ανατολική Γερμανία, την πιο σταλινική χώρα του «υπαρκτού σοσιαλισμού», παρά στη Δυτική. Αλλά ακόμα κι από αυτή την πλανώμενη πλάνη της εποχής εκείνης, τις (μη) σπουδές στην Ανατολική Γερμανία, θα μπορούσε να προκύψει η μεταφορική χρήση της φράσης «γκαουλάιτερ τoυ σταλινισμού». Γιατί τον κ. Ν.Κ. αφορούσε αυτή η πλάνη, όχι άλλο στέλεχος της ΚΝΕ/ΚΚΕ. Κι ακόμα: μόνο αυτός συνεργάστηκε με κάποιον αμείλικτο κομμουνιστή Γερμανό «φιλόσοφο», συνεργάτη της Μυστικής Αστυνομίας «Στάζι», έναν ασφαλίτη με το ψευδώνυμο «Ελαφοπόδαρος», στην έκδοση -γερμανιστί- ενός βιβλίου.
        ………………
        __________________________

        Αν έτσι έχουν τα πράγματα και όλα δείχνουν πως έτσι έχουν, νομίζω πως ο κ.Σαραντάκος οφείλει να προσθέσει μια ανασκευή στο σχόλιό του.

  10. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.enallaktikos.gr/ar11305el_agioreitis-monaxos-poy-stirizei-xrysi-aygi-opoia-gynaika-skotwsei-enan-poysti-tha-paei-ston-paradeiso-vinteo.html

    Αγιορείτης μοναχός που στηρίζει Χρυσή Αυγή: «Όποια γυναίκα σκοτώσει έναν πούστη θα πάει στον Παράδεισο» (βίντεο)

  11. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Ο Θεός, που δεν υπάρχει, δεν θα μπορούσε να είναι και πανάγαθος και παντοδύναμος – είναι αντιφατικό. Ζούμε σ’ ένα κόσμο που κυριαρχεί η αδικία. Και αυτά που λέγονται περί δοκιμασίας ή τιμωρίας είναι φληναφήματα· τι «αμαρτίες» μπορεί να έχουν όσα μωρά γεννιούνται τυφλά ή με τόσες αναπηρίες, ασθένειες ή παθήσεις; Είτε ο θεός τους αδυνατεί να επέμβη (οπότε δεν είναι παντοδύναμος) είτε αδιαφορεί (οπότε δεν μπορεί να είναι πανάγαθος).

    Στο θέμα μας: Εάν ο θεός, που δεν υπάρχει, ενοχλείται από τις «βλασφημίες», γιατί δεν τιμωρεί ο ίδιος; Με λίγα λόγια, η ποινικοποίηση τής «βλασφημίας» συνιστά και ομολογία τών «ευσεβών» ότι ο θεός τους ενοχλείται (οπότε δεν μπορεί να είναι πανάγαθος) αλλά αδυνατεί να επέμβη (οπότε δεν είναι παντοδύναμος).

  12. Ο/Η του κώλου λέει:

    Ο Γόρτυνος Ιερεμίας κατέθεσε μήνυση για την παράσταση «Jesus Christ Superstar»

    Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος αντιδρούν όλο και πιο έντονα για την θεατρική παράσταση «Jesus Christ Superstar» και σήμερα κατατέθηκε άλλη μία, η τρίτη κατά σειρά, μήνυση. Ο λόγος για τον Μητροπολίτη Γόρτυνος Ιερεμία.

    «ΚΑΤΑ
    Των ηθοποιών, των υπευθύνων παραγωγής και πάντων των συντελεστών της θεατρικής παράστασης με τον τίτλο ‘Jesus Christ Superstar’, που παίζεται στο θέατρο ‘Ακροπόλ’ (από 9/2/1018 και με προγραμματισμένη διάρκεια έως 29/4/2018, Σχετ.1), οδός Ιπποκράτους, αρ.9, Αθήνα

    Καταθέτω την παρούσα μήνυση κατά των μηνυομένων για παράβαση των άρθρων 198 και 199 Ποινικού Κώδικα, δηλαδή για κακόβουλη βλασφημία και καθύβριση θρησκεύματος, καθόσον συμμετέχουν από κοινού σε θεατρική παράσταση που περιέχει πράξεις και δηλώσεις οι οποίες αποτελούν βαρύτατη καθύβριση της ορθόδοξης θρησκείας και ακραία βλασφημία σε βάρος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού.

    http://xairete.blogspot.gr/2009/11/blog-post_8680.html
    «Πού το πάμε τούτο, στου παπά τ’ αλώνι… κι η γριά μαλώνει»!

    P. MICHALOPOULOS είπε…

    Όταν ήμουν δόκιμο μέλος της ορθόδοξης ιεραποστολικής αδελφότητος «ο Σταυρός» (μετά το στρατιωτικό μου), το 1969 – 1970, εγώ κρατούσα το βιβλιοπωλείο, και η μητέρα μου βοηθούσε στη κουζίνα, μαζί με την κυρία Γιαννούλα την μητέρα του σημερινού μητροπολίτη κ. Φούντα…

    Του κ. Φούντα, που ήταν και εκείνος μέλος (νεαρός λαϊκός θεολόγος τότε) στο «Σταυρό» (του π. Αυγουστίνου Καντιώτη).

    Στο μικρό διάστημα που η μητέρα μου μπόρεσε να αντέξει στη συνεργασία αυτή, διαπίστωσε τέτοια αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά εκ μέρους της κυρίας αυτής, που σκέφτηκε να την κάνει γνωστή στον π. Αυγουστίνο, αλλά την απέτρεψαν!..

    …Την απέτρεψαν, με το σκεπτικό ότι δεν πρέπει να μάθει τίποτε ο π. Αυγουστίνος ούτε κανένας άλλος έξω από την αδελφότητα, διότι αυτό θα έκανε κακό στην καριέρα του γιου της!

    Έλεγαν χαρακτηριστικά:

    «Ποια θα είναι αύριο η θέση του Παναγιώτη Φούντα, αν τον δείχνουν σαν… γιο μιας κυρίας με τέτοια προβλήματα συμπεριφοράς;»!!!..

    3 Οκτώβριος 2009 8:48 μμ

  13. Ο/Η του κώλου λέει:

  14. Ο/Η του κώλου λέει:

    Συλλαλητήριο κατά των νέων βιβλίων των Θρησκευτικών
    4.03.2018

  15. Ο/Η Ευμορφία Καρακατσούλη λέει:

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.