Ο άντρακλας δημόσιος υπάλληλος μητρ. Σεραφείμ, απειλεί την κυβέρνηση για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων

Λειτουργία Κυριακής

Τζιχάντ: Ο Σεραφίνο των Αμνοεριφίων

Ο μητροπολίτης Σεραφείμ απαιτεί από την κυβέρνηση –αν δεν την απειλεί– να απαλείψει από το αντιρατσιστικό όλα όσα κατοχυρώνουν τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων.

Ούτε τα των γενοκτονιών ούτε τα ρατσιστικά εγκλήματα κατά αλλοδαπών (οι οποίοι περίπου ευθύνονται για τη ρατσιστική κατρακύλα) τον απασχολούν. Ολο του το πρόβλημα εμφανώς είναι η υποχρέωση για σεβασμό και προστασία των πολιτών που έχουν διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό. «Διαμαρτυρόμεθα διότι ἀναλάβατε Ἐσεῖς μετά τοῦ φίλου κ. Εὐάγγελου Βενιζέλου καί ρόλο “Δημιουργοῦ” ἀφοῦ μέ τό ὑπό κρίση Σχέδιο Νόμου καθιερώνεται στήν ἔννομη τάξη τῆς Ὀρθοδόξου Χριστιανικῆς Ἑλλάδος ἀπό τήν δική Σας Κυβέρνηση καί ἕτερος γενετήσιος-σεξουαλικός προσανατολισμός καί ἑτέρα ταυτότητα φύλου ἐκτός τοῦ ἀνδρός καί τῆς γυναικός καί ἀνακηρύσσεται ἡ ψυχοπαθολογική ἐκτροπή καί ἡ ἀντιαισθητική μίμηση τοῦ ἑτέρου φύλου ὡς προστατευόμενο ἔννομο ἀγαθό ἀπό τήν Ἑλληνική ἔννομη τάξη. Βεβαίως γνωρίζετε καλῶς ὅτι αὐτό εἶναι τό πρῶτο βῆμα γιά τήν ἐν συνεχείᾳ προώθηση τοῦ Συμφώνου συμβίωσης τῶν λεγομένων “ὁμοφύλων ζευγαριῶν”». Διαστροφικές και ψυχοπαθολογικές εκτροπές ονομάζει ο μητροπολίτης της «αγάπης» τη διαφορετικότητα, προκαλώντας από μόνος του αντιδράσεις μίσους από εκείνους που θα υπακούσουν στα κηρύγματά του, ενώ στο πυρ το εξώτερο θα οδηγηθούν όσοι συνυπογράψουν το σύμφωνο συμβίωσης.

Προκειμένου δε να πείσει για τη χριστιανική ορθότητα τον κυβερνητικό συνασπισμό επισείει ακόμα και την απειλή της Χρυσής Αυγής.

 Ο μητροπολίτης Πειραιώς είναι γνωστός για τις ακροδεξιές του απόψεις αλλά και για τις όψιμες αντιρρήσεις του με τον στραβό δρόμο που πήραν τα καλά παιδιά της ναζιστικής οργάνωσης.

 Εκείνο που μένει να αποδειχτεί είναι κατά πόσον η δημοκρατική πολιτεία αλλά και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος θα ακολουθήσουν τον σκοταδιστικό και φονταμενταλιστικό λόγο του μητροπολίτη. Οταν οι διάφοροι μουτζαχεντίν του αραβικού κόσμου θεωρούνται βάρβαροι με τις θρησκευτικές και συχνά εγκληματικές πρακτικές τους, η επίκληση από τον κ. Σεραφείμ των πιο ακραίων λόγων του αποστόλου Παύλου που αρνείται τη βασιλεία των ουρανών σε αυτούς που ο Ιησούς απλόχερα την προσέφερε, δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές. Μπορεί να μην καλέσει το ποίμνιο σε λιθοβολισμό του πρωθυπουργού, αλλά εγκαλεί ευθέως τον Αντ. Σαμαρά για πώληση της ψυχής του στον διάβολο! Και μη χειρότερα!

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, φασισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Λειτουργία Κυριακής, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

18 Responses to Ο άντρακλας δημόσιος υπάλληλος μητρ. Σεραφείμ, απειλεί την κυβέρνηση για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων

  1. Παράθεμα: Βαθύ Κόκκινο | Ο άντρακλας δημόσιος υπάλληλος μητρ. Σεραφείμ, απειλεί την κυβέρνηση για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ξέρει την τέχνη της επιλεκτικής σιωπής o Σεραφείμ που χώνει τη μύτη του παντού, απολαμβάνοντας την ασυλία της σιωπής, που του παρέχει ο τοπικός βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και προστάτης των φοροφυγάδων Δρίτσας, που ενοχλήθηκε και μίλησε μόνο όταν θίχτηκε ο ίδιος από το δεσπότη του:

    Θυμίζω πως είναι διάδοχος κι υμνητής του ιερού Καλλίνικου:

    http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=164776
    ΤΟ ΒΗΜΑ
    ……………
    «Τον επεσκέφθην κάποιο πρωινό στο Επισκοπείο και δεν δίστασε να κατεβάσει μπροστά στα μάτια μου το παντελόνι του και να μου ζητεί, πράττοντας το ίδιο και εγώ, να επιδοθούμε σε ανήκουστες πράξεις». Αυτός, κατά τον θεολόγο και ιεροψάλτη κ. Ηλία Ρεδιάδη – Τούμπα, είναι ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλλίνικος. Κατά τον Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο ο Μητροπολίτης Πειραιώς «υπήρξε φάρος και δείκτης πορείας πνευματικής, πρότυπον ιεραποστολικού ζήλου, αυστηρός τηρητής του ηθικού νόμου του Ευαγγελίου, πρότυπο ζωής και πολιτείας».

    Ο Καλλίνικος Καρούσος γεννήθηκε το 1927 στο Βαρθολομιό της Ηλείας, εκεί, δηλαδή, απ’ όπου, σύμφωνα με κάποιες σημερινές καταγγελίες, έφυγε άρον άρον έπειτα από ψιθύρους περί ομοφυλοφιλίας που εκείνα τα χρόνια των αυστηρών ηθών ήταν ολέθριοι και καταστρεπτικοί για τους νέους που ζούσαν ιδιαίτερα στις κλειστές κοινωνίες.

    ____________
    Θυμίζω πως εξελέγη μητροπολίτης ο Σεραφείμ με τη βοήθεια του Χριστόδουλου.

    Από το μπλογκ γνωστού πατριαρχικού Θεολόγου:
    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2011/02/blog-post_5454.html

    Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

    «ΟΧΙ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ» ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ «ΚΟΥΣΟΥΡΙ»

    Η Ενοριακή Κίνησις είναι μία “διμηνιαία έκδοσις της ομωνύμου ορθοδόξου χριστιανικής αδελφότητος”, που έχει την έδρα της επί της οδού Αλ. Υψηλάντου 129 στην Πάτρα.
    Ο ιδρυτής και ο πρόεδρος, θαρρώ, αυτής της “Κινήσεως” είναι ο συνταξιούχος πλέον π. Παναγιώτης Μεντζάς, επί σειρά ετών εφημέριος στον Ι. Ναό Αγ. Νικολάου Πατρών.

    Αυτός είναι και ο συντάκτης, έτσι τουλάχιστον λέγεται, του φυλλαδίου Ενοριακή Κίνησις, στο τεύχος 144 (Φεβρ. 2011) του οποίου γίνεται εκτενής μνεία της ιστορίας με τον αρχιμ. Κύριλλο Κωστόπουλο και την φερόμενη ως ρήση του για το “κουσούρι του Χριστόδουλου”.

    ………..
    Διετάχθησαν ανακρίσεις. Όμως, σύμφωνα πάντα με τις ελάχιστες πληροφορίες που διαρρέουν. Οι ανακρίσεις δεν προχωρούν και η υπόθεσις βαδίζει προς “κουκούλωμα”!
    ………..
    ________
    Δεν λέει κουβέντα για τον Γιοσάκη που ακόμη δεν έχει δικαστεί από την Εκκλησία και τον έχει προσβάλει και προσωπικά:

    http://news.in.gr/greece/article/?aid=605331

    Νέα στοιχεία στη δημοσιότητα

    Επιστολή Γιοσάκη στον Αρχιεπίσκοπο για την εκλογή μητροπολίτη Κυθήρων

    Επιστολή του Ιάκωβου Γιοσάκη προς τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο φέρνει στο φως την Τρίτη η Απογευματινή. Η επιστολή έχει ημερομηνία 27 Αυγούστου 1998, λίγους μήνες μετά την εκλογή του κ. Χριστόδουλου στην ηγεσία της Εκκλησίας και μετά την παραίτηση του πρώην Κυθήρων Ιακώβου.

    Εκτός από τον Ι.Γιοσάκη, την επιστολή -που κοινοποιείται σε όλους τους μητροπολίτες της χώρας- συνυπογράφουν ο επίσης προφυλακισμένος αρχιμανδρίτης Κύριλλος Σταυρόπουλος, οι αρχιμανδρίτες Ιάκωβος Βασιλείου, Αθηναγόρας Ιβάνοβ, Ευλόγιος Τσαλαπατάνης και ο μοναχός Κλαύδιος.

    Βασικό θέμα της επιστολής, που έχει συνταχθεί σε φιλικό ύφος, είναι η μη τοποθέτηση του σημερινού αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου, επισκόπου Χριστιανουπόλεως Σεραφείμ Μετζελόπουλου στη θέση του μητροπολίτη Κυθήρων. Εντύπωση, μάλιστα, προκαλούν οι χαρακτηρισμοί με τους οποίους αναφέρονται στο πρόσωπο του κ. Μετζελόπουλου.

    Συγκεκριμένα, οι υπογράφοντες την επιστολή χαρακτηρίζουν τον κ. Μετζελόπουλο «δράκο με αιμοβόρα ένστικτα» που «αντί καρδίας έχει ηφαίστειο λάβας», που «δεν ξέρει τι σημαίνει αγάπη και συγχώρεσι» και που «εστιάζει την ηθική κάτω από τη μέση, μόνο στο σλιπάκι». «Όλες του οι κινήσεις» υποστηρίζουν «έχουν τα τυπικά χαρακτηριστικά του ανέραστου αιμοδιψή Δράκουλα»

  3. Αναρωτιέμαι άν αξίζει τόν κόπο καί χρόνο νά ασχολείται κάποιος μέ τέτοια κοινωνικά φαινόμενα, περίγελα, σούργελα, καρνάβαλα, όπως τό φαινόμενο Σεραφείμ, ο άντρακλας τών πέντε ηπείρων. Μέ τό σκεπτικό πως μας χρειάζεται καί λίγο ψυχαγωγία καί καλαμπούρι, αποδέχομαι αυτήν τήν ανάρτηση. Κάπου μέσα μου βαθειά ένας μικρός διαβολίσκος τόν θέλει, τόν απολαμβάνει, όπως απολάμβανε καί τόν εκλιπόντα Χριστόδουλο. Τί θά γινόμαστε χωρίς τούς βαρβαρους γελωτοποιούς, δέν γνωρίζω. Πάντως ο τύπος εμπνέει διατριβή επι τής προσωπικότητάς του καί τών απόψεων του. Είναι συλλεκτικό κομμάτι, καί δέν πρέπει νά μείνει ανεκμετάλλευτο. Δέν μάς έχουν απομείνει παρα λίγα τέτοια κομμάτια κι αυτός είναι καθαρό διαμάντι. Θά κοιτάξω τί μπορώ νά κάνω, αλήθεια τό λέω, νά τόν απαθανατίσω, πώς, καί πού, δέν ξέρω. Βλέπουμε. Ωιμέ!

  4. Ο/Η Albireo λέει:

    ο Σαμαράς κι ο Βενιζέλος σε ρόλο «Δημιουργού» !
    φςςςς !
    Όμως, σοβαρά τώρα, αν δεν είναι Δημιουργοί αυτών των «αντιαισθητικών μιμητών» (αλήθεια, τι θαύμα αισθητικής ο εικονιζόμενος με όλο του τον εξοπλισμό στην ωραία φωτο του άρθρου :-)), αν δεν είναι λοιπόν Δημιουργοί τους ο Σαμαράς και ο άλλος, τότε κάποιος άλλος θα πρέπει να είναι.
    Ποιος; Κι αυτός ο Άλλος γιατί να τους δημιούργησε; Δεν ρώτησε πρώτα τον ιερότατο Σεραφείμ. Εμ, να, τέτοια λάθη κάνει αυτός ο Άλλος και τραβιόμαστε τώρα …

  5. Ο/Η ... λέει:

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΟΒΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛ.ΒΑΡΝΑΒΑ ΣΤΙΣ 22/8

    https://athens.indymedia.org/post/1530140/

    […]
    Η εν λόγω επίθεση αποτελεί γνήσιο τέκνο του πολιτισμού της «φυλετικής καθαρότητας», της «εθνικής ανωτερότητας», της «ανδρικής υπερηφάνιας», της έμφυλης καταπίεσης σε κάθε εκδοχή της. Είναι το τρανό παράδειγμα της ντοπαρισμένης πατριαρχίας που επιχειρεί να επιβάλλει την έννοια του κανονικού και να πειθαρχεί ή και να εξοντώνει όσους και όσες παρεκκλίνουν των κυρίαρχων προτύπων. Είναι η νοητή συνέχεια της καφρίλας που κουβαλά το γνωστό τρίπτυχο «πατρίς-θρησκεία-οικογένεια» και που βρωμά αίμα, τεστοστερόνη και… για να’ μαστε επίκαιροι, αναβολικά!

    Ο πόλεμος ενάντια στο διαφορετικό είναι το θεμέλιο του ολοκληρωτισμού, με ή χωρίς προσωπείο.
    […]

  6. Ο/Η ΝΙΚΟΣ Χ λέει:

    ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΟΙΝΙ!

  7. Ο/Η Πειραχτήρι λέει:

    Υπάρχει όμως και η αντίθετη άποψη στην εκκλησία.
    Ορίστε τις «σούρνει» στους εν λόγω «Ιεράρχες» ο Γραμματέας του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας Αρχιμανδρίτης Βασίλειος Βαρβέλης:
    «Διαρκώς περιστρέφεται ο λόγος ορισμένων ιεραρχών, που καταλαμβάνουν (και χάρη σε αυτό) προνομιακή θέση στο δημόσιο λόγο, σε μία γκάμα ζητημάτων ηθικής γύρω από το υπογάστριο. Συνάμα αποσιωπώνται ουσιωδέστατα ζητήματα ηθικής, που ήταν τα πρώτα σε προτεραιότητα στο λόγο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και των Πατέρων. Ο λόγος για τη χριστεμπορία, τον φαρισαϊσμό, τον πλούτο, την υποκρισία, την αδικία, τον τοκισμό, την άδικη φορολογία, τη στέρηση του εργατικού μισθού, την αγάπη στον αδερφό, τον ξένο, τον φυλακισμένο, τον εχθρό»…

  8. Παράθεμα: Ο άντρακλας δημόσιος υπάλληλος μητρ. Σεραφείμ, απειλεί την κυβέρνηση για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | crock

  9. Ο/Η koko sanel λέει:

    Τι ωραίο μοντελακι φοράει ο παπας! Πρεπει να τον ντύνουν καλοί μοδιστροι.

    • Ο/Η Φίφης λέει:

      Άντρας με τα όλα του

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Άντρας σκληρός που ξέρει να αντιμετωπίζει τον πειρασμό του διαβόλου που λέγεται γυναίκα και βέβαια το πλυντήριο της Εκκλησίας που λέγεται Σταύρος Θεοδωράκης, έχασε μια ευκαιρία να αναδείξει όλο το μέγεθος της προσωπικότητας που λέγεται Χρήστος Μεντζελόπουλος.

        Μια συνέντευξη του Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ

        Μια συνέντευξη του Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ

        Τον Απρίλιο 2006 δημοσιεύτηκε στα «ΝΕΑ» μια μεγάλη, ίσως και η πρώτη, συνέντευξη του καινούργιου Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ στον Σταύρο Θεοδωράκη……..
        Στη συνέχεια της συνέντευξης ο Σεβασμιώτατος προβαίνει και σε άλλες ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις της προσωπικής του πορείας:

        «Είναι τρομακτικό να λέει ο Δαρβίνος ότι ο άνθρωπος είναι εξέλιξη ενός πιθήκου και όχι εικόνα μιας νοήσεως…………
        Ως φοιτητής δεν είχατε σχέσεις με γυναίκες;
        Εννοείς σαρκική επικοινωνία;
        Ναι.
        Ποτέ. Ασφαλώς σαν ένας φυσιολογικός άνθρωπος μου άρεσε το άλλο φύλο. Όμως ποτέ δεν προχώρησα σε μια τέτοια επικοινωνία.
        Πόσο εύκολο όμως είναι σε έναν φυσιολογικό άντρα να αρνηθεί την επαφή του με μια γυναίκα;
        H σχέση με τη γυναίκα στον άνθρωπο ο οποίος προσπαθεί να αφιερωθεί στον Θεό δημιουργεί πνευματική σύγχυση. Εγώ, για να ξεπεράσω την επιθυμία της νεανικότητάς μου, έκανα «ψυχολογικό διαλογισμό», δηλαδή σκεφτόμουν τη ματαιότητα των πραγμάτων, σκεφτόμουν το ανθρώπινο σώμα χωρίς την επιδερμίδα. Θυμάστε τους πίνακες που είχαμε στο σχολείο με τους μυς χωρίς το δέρμα;

        Ο Τερτυλλιανός έλεγε πως η γυναίκα «είναι η θύρα που οδηγεί στην κόλαση». Αν λησμονήσουμε την μοντανιστική προέλευση του αφορισμού αυτού, εντούτοις ο λόγος του παρέχει μια ασφαλή πυξίδα για όποιον επιθυμεί να αφοσιωθεί ολοκληρωτικά και απερίσπαστα στον Κύριο. Δεν είναι κακή η γυναίκα για τον άνδρα, ούτε ο άνδρας για την γυναίκα. Ο Απόστολος Παύλος ομιλεί πολύ ρεαλιστικά για τις αναμεταξύ τους σχέσεις (Α’ Κορ. ). Όμως όπως ο αθλητής ασκεί σωματική βία στον εαυτό προκειμένου να επιτύχει τον στόχο του, έτσι και ο ασκητής, πόσο μάλλον και ο εν των κόσμω διαβιών άγαμος κληρικός, χρειάζεται ν’ ασκήσει πνευματική βία για να παραμείνει αγνός.

        Πολλά ακόμα ενδιαφέροντα αναφέρει στην συνέντευξη του ο Μητροπολίτης Πειραιά, όπως τον άδοξο θάνατο του πατέρα του που δεν άντεξε την μοναχική αφιέρωση του υιού του,…………….

  10. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    http://www.tanea.gr/news/greece/article/5152493/diorthwseis-sto-antiratsistiko-nomosxedio-zhtaei-o-mhtropoliths-mesogaias/

    «Στο αντιρατσιστικό κρύβεται μία ύποπτη λέξη: η ομοφοβία», λέει ο μητροπολίτης Μεσογαίας

    Mετά τους μητροπολίτες Πειραιώς Σεραφείμ, Γόρτυνος Ιερεμία Κυθήρων Σεραφείμ και Αιτωλοακαρνανίας Κοσμά, που την περασμένη εβδομάδα «αφόρισαν» το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο χαρακτηρίζοντάς το «ελεεινό» και «άθλιο», και ο μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος τάσσεται κατά της ψήφισής του ζητώντας διορθώσεις.

    «Θα μας απαγορεύει δηλαδή ο αντιρατσιστικός νόμος να πούμε ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι αισχροί, ότι είναι «κύνες» όπως τους ονομάζει η Αγία Γραφή στο τελευταίο της βιβλίο την Αποκάλυψη» γράφει στην επιστολή του ο μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας.

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    Επιτέλους μια πραγματική απάντηση, έντιμη, ειλικρινής, τεκμηριωμένη, θαρραλέα, στις ασχήμιες των δεσποτάδων, απάντηση που ποτέ δεν θα έδινε η παλαιοκομματική και συντηρητική Αριστερά, που της έχει γίνει δεύτερη φύση η συγκάλυψη, η συνενοχή, οι μισές αλήθειες:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=36015
    26 Αυγούστου 2014

    Εκκλησία ομοφυλοφιλία ομοφοβία
    του Θωμά Τσάτση

    Κλήρος και ομοφυλοφιλία

    Ο μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως Ιερεμίας, όπως είναι γνωστό, έστειλε μια επιστολή στον πρωθυπουργό για να δηλώσει την αντίθεσή στο αντιρατσιστικό νομοσχέδιο.

    «Θα μας απαγορεύει, δηλαδή, ο αντιρατσιστικός νόμος να πούμε ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι αισχροί, ότι είναι «κύνες», όπως τους ονομάζει ἡ Αγία Γραφή στο τελευταίο της βιβλίο, την Αποκάλυψη», είναι το βασικό ερώτημα του ιεράρχη που προφανώς έχει «μαύρα μεσάνυχτα» σ’ ένα ζήτημα για το οποίο η διοικούσα Εκκλησία δεν θα ανοίξει ποτέ συζήτηση. Δηλαδή το θέμα κληρικοί και ομοφυλοφιλία.

    Τη συζήτηση προσπάθησε πριν από μερικά χρόνια να ανοίξει ο «Αβέρκιος», ένας κατά δήλωσή του «αδελφοποιημένος» κληρικός που στο http://www.adelfopoiemenoi.blogspot.com, προσπάθησε να θέσει μια σειρά από ζητήματα και κυρίως το γεγονός ότι οι περισσότεροι γνωρίζουν τι συμβαίνει εντός της Ιεραρχίας καθώς πολλοί είναι ομοφυλόφιλοι εντός της Εκκλησίας αλλά κανένας δεν θέτει το θέμα στην ουσιαστική του βάση. Δηλαδή αν και πώς μπορεί κάποιος κληρικός και κυρίως του ανώτατου βαθμού της ιεροσύνης να είναι ομοφυλόφιλος. Εάν έχει τη δυνατότητα ή όχι να είναι αποδεκτός από τους άλλους κληρικούς και από τους πιστούς.

    Στον χώρο της Ιεραρχίας το θέμα της ομοφυλοφιλίας τίθεται με διαφορετικούς όρους και κυρίως με κραυγές, όπως του Πειραιώς Σεραφείμ και του Καλαβρύτων Αμβρόσιου.

    Έτσι για παράδειγμα στην περίπτωση ενός υπαρκτού ιεράρχη που παραιτήθηκε από τον θρόνο του, επικαλούμενος λόγους υγείας, όταν τα παραδικαστικό σε συνδυασμό με το παραεκκλησιαστικό έβραζαν το 2005, οι καταγγελίες για τον βίο της «ακολασίας» ήταν πολλές. Γνωστότερη όλων ήταν μια καταγγελία, ενός ψάλτη, που έγινε για πρώτη φορά το 1992 στον αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ. Σε μια επιστολή ο ψάλτης περιέγραφε τη δική του εκδοχή για μια σειρά από γεγονότα. Η επιστολή που είχε φτάσει στη διοικούσα Εκκλησία, διακινούνταν χέρι με χέρι στους κύκλους της Ιεραρχίας προκαλώντας διάφορες αντιδράσεις, με συχνότερη τα γέλια.

    Σ’ ένα μέρος της επιστολής του ο ιεροψάλτης έγραφε ότι στην προσπάθεια που έκανε μητροπολίτης να του την…πέσει, τον θώπευσε και τον κυνηγούσε μέσα στην Εκκλησία γύρω από την αγία τράπεζα λέγοντάς του: «Αν δεν με γαμήσεις εσύ, θα σε γαμήσω εγώ με τον τελειότερο τρόπο αγάπης»!

    Πολλοί γνώριζαν, κάποιοι χασκογελούσαν και κανένας δεν έθετε το ζήτημα επί της ουσίας. Προφανώς γιατί η ομοφυλοφιλία (και) εντός της Εκκλησίας δεν είναι κάτι απαγορευμένο, υπό όρους βεβαίως.

    Η καταγγελία μπήκε στο συρτάρι για ένα διάστημα, ο ψάλτης φέρεται να «συνθηκολόγησε» και το 2005 την επανέφερε μέσω ενός δικηγόρου που στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές εξελέγη βουλευτής με τους ΑΝ.ΕΛ., διεκδικώντας 3.000.000 €.

    Όταν κάποιος πάλι στην Ιεραρχία μίλησε για το «κουσούρι», κανένας δεν αντέδρασε και λίγοι θυμήθηκαν μια σειρά από περιστατικά, όπως π.χ. τον καυγά μεταξύ δύο ιεραρχών λίγο μετά την κηδεία του Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρου στο Κάιρο, το 2004 -όταν ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος υπήρξε αυτήκοος μάρτυρας- που κατά τη διάρκεια του φραστικού διαπληκτισμού των δύο ιερέων ο ένας, απευθυνόμενος στον άλλο, είπε: «φύγε από ‘δω, μωρή»!

    Υπήρξαν και περιπτώσεις όπου προκλήθηκε πανικός, όπως έγινε όταν ένας αρχιμανδρίτης δήλωσε σε ανώτατο κληρικό την απόφασή του να παραιτηθεί σε μια συγκυρία που τα φώτα της δημοσιότητας είχαν στραφεί στην Ιεραρχία.

    Τα περιστατικά είναι πολλά, αλλά αυτό είναι το λιγότερο.

    Ο Ιερεμίας, που επικαλείται την «Αποκάλυψη», πιθανόν δεν ξέρει, εκείνοι όμως που γνωρίζουν θα ήταν έντιμο να αναλάβουν να ανοίξουν το θέμα που έχει πολλές και διαφορετικές προεκτάσεις καθώς σε κάποιους δεν προκαλεί γέλιο όπως στους περισσότερους. Είναι ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων που η Εκκλησία αγνοεί για τους δικούς της λόγους και επηρεάζοντας και ένα μέρος της «κυβέρνησης των πιστών» προσπαθεί να ανατρέψει την ψήφιση νόμων που αφορούν την ποιότητα της δημοκρατίας και του πολιτεύματος. Αλλά με αυτά ποιος έχει τα κότσια να ασχοληθεί εντός της Ιεραρχίας;

    *Ο Θωμάς Τσάτσης, είναι δημοσιογράφος

  12. Ο/Η laskaratos λέει:

    Άλλος ένας άντρακλας.
    Ο μητροπολίτης Μεσογαίας, που ιερείς του ευλογούν γραφεία της Χ.Α.
    Τον έχει κολακέψει κι αυτόν ο κ.Τσίπρας: https://roides.wordpress.com/2011/02/28/28feb11/
    Ποιος ντρέπεται για να ντραπεί;
    Επιτίθεται τώρα στους ομοφυλόφιλους, αυτός που επελέγη από το Χριστόδουλο:
    http://tvkosmos.gr/article.asp?newsid=2359721
    «Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας υπέρ του στιγματισμού των ομοφυλόφιλων»
    ……

    Όμως ένας παπάς του που μπλέχτηκε σε περίεργο τρίγωνο, λειτουργεί κανονικά σε άλλη περιφέρεια, αν και «τέθηκε σε αργία».

    Ναζισμός, θρησκεία και οικογένεια

    Στο μεταξύ οι ψευτοπαλληκαράδες τραμπούκοι της Χ.Α. χτυπάνε άγρια ομοφυλόφιλους
    http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=329514&catid=4

    και το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αργεί, γιατί δεν το θέλει η Εκκλησία, πολλοί από τη ΝΔ, οι ΑΝΕΞΕΛ σύμμαχοι του ΣΥΡΙΖΑ και η Χ.Α., που ψαρεύουν στα θολά νερά της στη Βουλή.

  13. Ο/Η ΜΑΡΙΑ λέει:

    ΤI ΚΟΜΠΛΕΞ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΘΕΟΤΑΛΙΜΠΑΝ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΦΑΤΣΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΑΝΤΡΕΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΨΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΛΟΓΟ ….. ΑΣΤΑ

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Μαντάμ,
      να είστε βέβαιοι πως δεν κυκλοφορούμε φορώντας μπιζού και χρυσές ρόμπες, ούτε είμαστε τόσο άνανδροι που να βρίζουμε ανθρώπους διαφορετικούς στα ερωτικά τους από εμάς.
      Δεν έχουμε τέτοιο κόμπλεξ και απορούμε που τη βρίσκει ο κατά δήλωσίν του ανέραστος μιτροφόρος, που έχει δικό του Ευαγγέλιο, τόση κακότητα.

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://www.efsyn.gr/?p=234128
    15/09/14 ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Παραλήρημα Σεραφείμ στον αγιασμό του Ζαννείου!

    Σύμφωνα με ανακοίνωση εκπαιδευτικών του Πειραιά, «ο μητροπολίτης επειδή θεώρησε ότι οι μαθητές δεν έκαναν ησυχία κατά την τελετή, τους κατηγόρησε ότι τέτοια συμπεριφορά έχουν μόνο οι κομμουνιστές»!.

    Για μισαλλόδοξη αντικομμουνιστική προπαγάνδα καταγγέλλεται ο μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ κατά τον αγιασμό του Ζάννειου Γυμνασίου και Λυκείου!

    Σύμφωνα με ανακοίνωση εκπαιδευτικών δημόσιων σχολείων του Πειραιά (Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής ΕΛΜΕ Πειραιά), ο εν λόγω εκπρόσωπος της Εκκλησίας, «επειδή θεώρησε ότι οι μαθητές δεν έκαναν ησυχία κατά την τελετή, άρχισε να επιτίθεται με χυδαίο αντικομμουνιστικό υβρεολόγιο, κατηγορώντας τους ότι τέτοια συμπεριφορά έχουν μόνο οι κομμουνιστές και προχώρησε μάλιστα σε πολιτικές κρίσεις γύρω από τα καθεστώτα στη πρώην Σοβιετική Ενωση και την Ανατολική Ευρώπη.

    »Ξεθάβοντας τις χειρότερες μνήμες του ελληνικού λαού, όπου η ηγεσία της Εκκλησίας μαζί με τα πιο αυταρχικά και εκμεταλλευτικά καθεστώτα πολεμούσαν με λύσσα τον κομμουνισμό και οποιαδήποτε απελευθερωτική ιδέα, σε αντίθεση με κατώτερα μέλη του κλήρου που στελέχωσαν τις γραμμές της Εθνικής Αντίστασης ενάντια στους κατακτητές».

    Στη δικαιολογημένη αντίδραση των μαθητών σε αυτό το παραλήρημα, ο μητροπολίτης Σεραφείμ άφησε τον αγιασμό στη μέση και έφυγε. Μάλλον επικράτησε η μισαλλόδοξη πολιτική συνείδηση αντί η θρησκευτική…

    Οι εκπαιδευτικοί του Πειραιά τονίζουν ότι «αν δεν μπορεί η Εκκλησία να απομονώσει τέτοιες αντιλήψεις, θα πρέπει η εκπαιδευτική κοινότητα να τις βγάλει έξω από τα σχολεία». Εμείς να επαναφέρουμε τα αιτήματα για διαχωρισμό της Εκκλησίας από το κράτος και την εκπαίδευση.

    Χρήστος Κάτσικας

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.