Ναοδομία-Πολεοδομία 1-0 (ημίχρονο)

Από τα συμπτώματα ανυπαρξίας Κτηματολογίου ενός ανύπαρκτου Κράτους

Ναοδόμος απολαμβάνει το τσιγαράκι του, μετά το κολατσιό...

Ευχαριστούμε τον σχολιαστή «Ακτιβιστής» για την επισήμανση…

(ξένη δημοσίευση, από την «Αυγή»)

Η ναοδομία της Εκκλησίας αρπάζει τον έλεγχο των αυθαιρέτων της

Κρατική εξουσία αρπάζει η Eκκλησία και… ελέω Θεού όχι μόνον θα εκδίδει οικοδομικές άδειες, αλλά θα νομιμοποιεί αυθαίρετα, θα ελέγχει, θα επιβάλλει και θα εισπράττει τα πρόστιμα! Όλα αυτά μέσω κανονισμού της Διαρκούς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας, η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 135/Α/ 9.8.2010 με τον τίτλο “Κωδικοποίησις και συμπλήρωσις διατάξεων περί λειτουργίας της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών “. Έτσι “το γραφείο ναοδομίας και εκτελέσεως εκκλησιαστικών τεχνικών έργων” , “λειτουργούντος παρά τη Ιερά Συνόδω”, σύμφωνα με άλλον κανονισμό (66/93) αναβαθμίζεται σε διεύθυνση με πλήθος αρμοδιοτήτων οι οποίες ανήκουν στις πολεοδομίες. Ήτοι η εφαρμογή του νόμου Τρίτση 1337/83, άρθρο 17 για τα αυθαίρετα κτίσματα, του Προεδρικού Διατάγματος 276 ΦΕΚ Α/98, το οποίο καθορίζει τις διαδικασίες χαρακτηρισμού και κατεδάφισης των νέων αυθαιρέτων και το ύψος των προστίμων. Σε αυτά προστίθεται και η Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2004, η οποία κατηγοριοποεί τις αυθαίρετες κατασκευές και αλλάζει τον τρόπο υπολογισμού των προστίμων ανέγερσης και διατήρησης. Όλες οι αρμοδιότητες περιγράφονται στο άρθρο 19 του φρέσκου κανονισμού, ο οποίος και αυτός θεωρητικά στηρίζεται στον νόμο 590/1977 “καταστατικός χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδας”.

Μόνο τα πρόστιμα από τα αυθαίρετα στη Μονή Πεντέλης είναι ενάμιση εκατομμύριο!

Το άρθρο 47 (παράγραφος 2) προέβλεπε ότι για την ανέγερση η επισκευή μη μητροπολιτικών μεγάρων, ιερών μονών και ιερών ναών “μετά των κτισμάτων αυτών” την άδεια εκδίδει ο κατηργημένος από το 1988 Οργανισμός Διαχείρισης Εκκλησιαστικής Πολεοδομίας, ενώ οι πολεοδομίες ελεγχούν μόνο την εφαρμογή των όρων δόμησης. Έτσι αναπτύχθηκε και γιγαντώθηκε το καπετανάτο της ναοδομίας, ανενόχλητο, ενώ το 1985 προστέθηκε η δυνατότητα γνωμοδότησης των Επιτροπών Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου.

Η γιγάντωση του καπετανάτου της Εκκλησίας αποκαλύφθηκε με αφορμή την έκθεση αυτοψίας της πολεοδομίας της Νομαρχίας Αθηνών το 2006 για την ανέγερση από το Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας στον περίβολο της Ιεράς μονής Πεντέλης στην Παλαιά Πεντέλη έξι αυθαίρετων κτισμάτων, συνολικού εμβαδού 270 τετραγωνικών μέτρων συν 125 τετραγωνικών ημιυπαίθριων. Καταλόγιζε πρόστιμο ανέγερσης 992.158 ευρώ και πρόστιμο διατήρησης 496.079 ευρώ.

Η Μονή Πεντέλης κατέθεσε το 2008 ένσταση στην Επιτροπή Κρίσεως Αυθαίρετων Κατασκευών της Νομαρχίας Αθηνών. Η εν λόγω επιτροπή επανεξέτασε την υπόθεση και τον Νοέμβριο του 2010. Κρίνει εαυτόν αναρμόδιο και λόγω του κανονισμού, βάσει του άρθρου 19 επιστρέφει τον φάκελο στο Τμήμα Ελέχγου Κατασκευών της Εκκλησίας. Η εγκύκλιος της αρμόδιας Διεύθυνσης του ΥΠΕΚΑ προς τις πολεοδομίες, η οποία εκδόθηκε τον Ιούνιο, παρ’ ότι ξεκαθάριζε ότι η ναοδομία έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα έκδοσης οικοδομικών αδειών ανέγερσης, προσθήκης για τα κτίσματα της παραγράφου 2 του άρθρου 47 του Ν. 590/7, αναθεώρησης των οικοδομικών αδειών αυτών καθώς και ανάκλησής τους ως εκδούσασ αρχής και πέραν αυτού ουδέν, δεν έπαιξε κανένα ρόλο. Επιπλέον… διευκρίνιζε ότι οι πολεοδομικές υπηρεσίες έχουν αρμοδιότητα θεώρησης των ισχυόντων όρων και περιορισμών δόμησης, καθώς και ελέγχου των κατασκευών και εφαρμογής των ισχυουσών περί αυθαιρέτων διατάξεων. Στο υπόμνημά της η Μονή Πεντέλης ισχυρίζεται ότι ο κανονισμός “έχει ισχύ νόμου”.

….

Ανακοίνωσις: Προσεχώς, απατεωνιές μέσω «πανηγυρόσπιτων» ή, Το «στρίβειν διά της… ναοδομίας»!

Παρακαλώ αναμείνατε στο ακουστικό σας…

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία, Ασμοδαίος, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

13 Responses to Ναοδομία-Πολεοδομία 1-0 (ημίχρονο)

  1. Ο/Η Πισίνα με ξωκκλήσι λέει:

    Στη Μύκονο έχει γίνει το έλα να δεις με τα πανηγυρόσπιτα της Ναοδομίας. Λαδώνεις και χτίζεις βίλα με εκκλησάκι για ξεκάρφωμα. Τι κράτος είναι τούτο ρε παιδιά να δίνει κρατικές αρμοδιότητες σε καλόγερους;

    Για τα πανηγυρόσπιτα διαβάστε

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=09.03.2006,id=11784408

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_3_12/09/2009_329094

    http://www.iospress.gr/mikro2004/mikro20040117.htm

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=21.08.2001

    http://www.ixorcosmos.gr/ic1/el/enimerosi/katalogos-i-stili-tou-baggeli-mpexi/203-ta-thaumata-tis-noadomias

  2. Ο/Η Αντώνης λέει:

    Πιθανόν να γίνεται και αλλού αλλά στην περιοχή της Κερατέας πρεπει να είναι όλοι πολύ θρήσκοι. Κάθε σπιτάκι έχει και το εκκλησάκι του μέσα. Σε κάνει να αναρωτιέσαι, τόση ανάγκη για το θεό πια;
    :D:D:D:D

  3. Ο/Η atheofobos λέει:

    Αντώνης-
    Και παρ΄όλα αυτά οι εκκλησίες τους δεν τους προστάτευσαν από τον ΧΥΤΑ!

  4. Ο/Η Δημήτρης Φύσσας λέει:

    Κύριε Ροϊδη

    θα περίμενα να διαβάσω την τοποθέτηση των εκκλησιόφιλων σχολιογράφων για το θέμα που αναπαραγάγατεαπό την «Αυγή» και συνέχισαν άλλοι σχολιογράφοι.

    Δημήτρης Φύσσας
    συγγραφέας

    • Ο/Η Εωσφόρος λέει:

      Kάνουν το κοροϊδο άπαντες.
      Καμία άλλη εφημερίδα δεν δημοσίευσε την είδηση αν γκουγκλάρετε θα δείτε.
      Υπάρχει και αυτή η πτυχή:

      H θλιβερή απουσία της Ελλαδικής Εκκλησίας μετά το 1950
      Ευρωπαϊκή ναοδομία
      Γιάννης M. Μιχαήλ αρχιτέκτονας – πολεοδόμος

      /\/\/\/\/\/\/\/\/\/

      H ελληνική αγκύλωση

      Και η Ελλάδα; Από πού πηγάζουν οι εμπνεύσεις της ελληνικής ναοδομίας αυτής της περιόδου; Οπως αναφέρθηκε εισαγωγικά, η Ελλάδα δεν συγκαταλέγεται στις 20 ευρωπαϊκές χώρες του βιβλίου. Μήπως δεν χτίστηκαν εδώ ναοί μετά το 1950; Κάθε άλλο. Χτίστηκε μια πληθώρα μέσα στα αστικά κέντρα, κυρίως για αντικατάσταση μικρών και προχείρων παλαιοτέρων ναών, αλλά και στους ατελείωτους νόμιμους οικισμούς. Στην Ελλάδα η επίσημη Εκκλησία παραμένει άτεγκτη και τυφλά προσκολλημένη στον κατ’ επίφαση «βυζαντινό ρυθμό». Αντίθετα από ό,τι συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, οι αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί είναι εδώ απαγορευμένοι καρποί για τη ναοδομία. Εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, οι οποίες διέλαθαν της ακαμψίας της Ελλαδικής Εκκλησίας και επιχείρησαν κάποια δειλή απόκλιση από τα στερεότυπα, στις νέες γειτονιές αντικρίζει κανείς τις θλιβερές ανούσιες επαναλήψεις ανούσιων προδιαγραφών, ακαλαίσθητες, ψυχρές, απωθητικές. Και αυτά στην Ελλάδα και στην Αθήνα, όπου είναι πανταχού παρούσα η τεράστια πολιτιστική κληρονομιά του Αγίου Ορους και του Οσίου Λουκά, του Δαφνιού και της Καπνικαρέας.

    • Ο/Η Theoprovlitos λέει:

      Κε Φυσσα,

      Χαιρομαι που η παρουσια μου αρχιζει και σας γινεται επιθυμητη – αν και δεν με αφηνετε να εφησυχάσω και να κανω και καμμια δουλεια.

      Φαινεται πως τα μεγαλα πνευματα συναντωνται διοτι (χωρις πλακα) σημερα ακριβως το πρωί διαβαζα για το συγκεκριμενο ζητημα, εδω

      http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catid=1&artID=559965

      Το κοροιδο δεν το κανουν απαντες – όπως σχολιαστηκε – διοτι το θεμα το ανακινησε ο παπα-Τιμοθεος ο οποίος ηρθε σε ρηξη με τον υποτιθεμενο φυσικο του χωρο. Η Αυγη και οι υπόλοιποι επονται.

      Οσον αφορα την αρχιτεκτονικη αισθητικη, τα τερατουργηματα αφορουν συνηθως στην Αγιογραφια ενω στο σχεδιασμό επικρατει η χρυση μετριοτης. Εγιναν ομως αρχιτεκτονικες προσπαθειες νεωτεριστων αλλα με το περας του χρονου σχεδον όλες αποδειχθηκαν τερατουργηματα ωστε αρκετες φιγουραρουν στο παλιο βιβλιο εκδοσης του περιοδικου Αντι «Κατι το ωραιον» ως καρακιτσαρια.

      Το μεγαλυτερο εγκλημα που εχει συντελεσθει είναι από τον Χανσεν ο οποίος για να κτισει την Μητροπολη Αθηνων (μετριας αισθητικης κατα την γνωμη μου) γκρεμισε καμμια δεκαπενταρια βυζαντινα εκκλησακια για να παρει πρωτες υλες.

      Καποια απο τα φαινομενα που καταγγελονται παντως εχουν σαν τελικο υπευθυνο τους πολιτικους και την εκλογικη τους πελατεια αφου εκεινοι νομοθετουν με βαση πελατειακες σχεσεις.

      Υπαρχει βεβαια και το αλλο το οποιο ειναι αξιο μνειας. Ο ρολος των Εφοριων Αρχαιοτητων με ολο αυτο το κηφηναριο που κατοικοεδρευει σε αυτες και ενω καταρρεουν βυζαντινα (και οχι μονο) κτισματα και καποιοι παμφτωχοι καλογηροι και καλογριες παιδευονται να τα διατηρησουν, το κρατος οχι μονο δεν βαζει το χερι στην τσεπη αλλα αδιαφορει ή βαζει προσκομματα εξωθωντας τους ενδιαφερομενους σε αυθαιρεσιες.

      Και αλλοτε οι αυθαιρεσιες αυτες ειναι σωτηριες για τα μνημεια άλλοτε δεν αντικατοπτριζουν την αισθητικη της τσιμεντοποιησης των πάντων. Σε ΚΑΘΕ περιπτωση το ανυπαρκτο κρατος και οι λειτουργοι του ειναι οι υπευθυνοι και για το ενα και για το άλλο.

  5. Ο/Η Po λέει:

    Κύριε Φύσσα,
    Εσείς ξέρετε άλλωστε, καλύτερα από μένα:

    Ότι γράφεται, δεν γράφεται με την προϋπόθεση μιας όποιας (ντε φάκτο) ανταπόκρισης. Ο Λόγος ορθώνεται αποκλειστικά και μόνο στο όνομα της Λογικής που τιμά τον Λόγο (όχι πως η παρούσα ανάρτηση λέει κάτι σπουδαίο πέρα από το προφανές).

  6. Ο/Η Ακτιβιστής λέει:

    Σας ευχαριστώ για τη σημασία που μου δώσατε.
    Θέλω να σας ενημερώσω για τις δυνατότητες που έχει η κυβέρνηση να δώσει λύση στο πρόβλημα των απεργών πείνας

    ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΚΟΝΤΡΑ»

    Ενα επιχείρημα που ακούγεται συνεχώς σε σχέση με τους 300 απεργούς πείνας μετανάστες είναι πως το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν επιτρέπει τη νομιμοποίησή τους, με τη χορήγηση σ’ αυτούς κανονικών αδειών παραμονής και εργασίας. Ξεκινώντας απ’ αυτό το ψευδές επιχείρημα, διάφοροι «καλοθελητές» υποβάλλουν δημόσια προτάσεις, οι οποίες κινούνται σε «ενδιάμεσα» επίπεδα, προσφέροντας διέξοδο όχι στους απεργούς πείνας, που έχουν καταστήσει σαφή τη θέληση και το αίτημά τους, αλλά στην κυβέρνηση, που δεν θέλει να προχωρήσει σε μια «καθαρή» λύση, ενώ έχει όλες τις νομικές δυνατότητες γι’ αυτό.

    Βεβαίως, το θέμα είναι καθαρά πολιτικό. Αυτό που συμβαίνει με την απεργία πείνας των 300 μεταναστών είναι μια πολιτική σύγκρουση, στην οποία δεν μπορεί παρά να δοθεί πολιτική λύση. Επειδή, όμως, μπλέκονται και τα νομικά ζητήματα, τα ξεκαθαρίζουμε κι αυτά, για να μη γίνεται σπέκουλα από καμιά πλευρά.

    1. Η πρόταση της κυβέρνησης, όπως διατυπώθηκε τελικά από τον Ραγκούση, ονομάστηκε μεν καθεστώς «υπό ανοχήν», στο νόμο όμως αναφέρεται ως «αναβολή της απομάκρυνσης» (άρθρο 24 του νόμου 3907/2010). Δηλαδή, πρώτα εκδίδεται απόφαση απέλασης του μετανάστη και μετά αναβάλλεται η απέλαση για ένα εξάμηνο, το οποίο μπορεί να ανανεωθεί. Η κυβέρνηση πρότεινε στους απεργούς πείνας αναστολή απέλασης για δυο εξάμηνα! Δηλαδή, στο τέλος του έτους αυτοί θα πρέπει να απελαθούν. Ακόμα και αν πάρουν νέα παράταση, αυτή και πάλι δεν οδηγεί σε άδεια παραμονής, διότι με το ισχύον νομικό πλαίσιο η αναστολή της απέλασης δεν μετατρέπεται σε άδεια παραμονής, ακόμα και αν αυτή διαρκέσει για μερικά εξάμηνα.

    Και βέβαια, δεν θα είχε καμιά αξία μια αόριστη υπόσχεση για νομική κατοχύρωση στο μέλλον από μια αφερέγγυα και παραπαίουσα κυβέρνηση, η οποία –εκτός των άλλων– έχει και λόγους να φερθεί εκδικητικά προς τους απεργούς πείνας. Ετσι κι αλλιώς, κάθε αλλαγή στο νομικό πλαίσιο απαιτεί χρόνο και θα πάμε πολύ μακριά από το χρόνο της απεργίας πείνας. Κι αν άλλαζε το συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο, θα άλλαζε για όλους τους μετανάστες και όχι μόνο για τους απεργούς πείνας, πράγμα που η κυβέρνηση δεν δέχεται.

    Στη διάρκεια της μη απέλασης ο μετανάστης δικαιούται να εργάζεται, υπό προϋποθέσεις που ακόμα δεν έχουν καθοριστεί. Δεν μπορεί, όμως, να ταξιδεύει, ενώ παράλληλα, πρέπει να είναι στη διάθεση των αρχών, οι οποίες μπορεί να του καθορίσουν ακόμα και περιοριστικούς όρους.

    Καταλαβαίνετε, λοιπόν, γιατί οι απεργοί πείνας απέρριψαν ομόφωνα αυτή την πρόταση. Πρώτον, γιατί το καθεστώς μη απέλασης θα μπορούσαν να το πάρουν υποβάλλοντας μια αίτηση στο αστυνομικό τμήμα και όχι μετά από ενάμιση μήνα απεργίας πείνας. Δεύτερο, γιατί «ανοχή» έχουν εν τοις πράγμασι, αφού ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα για χρόνια. Υπαγόμενοι στο καθεστώς που τους προτείνει η κυβέρνηση θα βρεθούν σε χειρότερη θέση, αφού μόλις λήξει και το δεύτερο εξάμηνο, το ελληνικό κράτος θα επιδιώξει εκδικητικά την απέλασή τους.

    2. Σ’ αυτόν τον νέο νόμο (νόμος Παπουτσή), που ψηφίστηκε τον περασμένο Γενάρη, υπάρχει και μια άλλη διάταξη (άρθρο 21, παράγραφος 4), που αναφέρει ότι «οι αρμόδιες κατά περίπτωση αρχές μπορούν ανά πάσα στιγμή να χορηγούν αυτοτελή άδεια διαμονής για λόγους φιλευσπαχνίας, ανθρωπιστικούς ή άλλους λόγους σε υπήκοο τρίτης χώρας, ο οποίος διαμένει παράνομα στην ελληνική επικράτεια, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Η του ν. 3386/2005».

    Εδώ «φωτογραφίζεται» το άρθρο 45 του νόμου 3386/2010, που προβλέπει τη χορήγηση άδεια διαμονής, με δικαίωμα εργασίας, «για λόγους δημοσίου συμφέροντος». Η άδεια αυτή δίνεται για ένα χρόνο και μπορεί να ανανεώνεται για ένα χρόνο. Ομως, η ανανέωση πρέπει να γίνεται για τους ίδιους λόγους («δημοσίου συμφέροντος»). Δεν μετατρέπεται, δηλαδή, σε κανονική άδεια παραμονής, ακόμα και αν ο μετανάστης έχει συγκεντρώσει τα απαραίτητα ένσημα. Γίνεται εύκολα κατανοητό, λοιπόν, ότι δεν μπορεί να γίνει δεκτή από τους απεργούς πείνας, γιατί μετά από ένα χρόνο δεν θα υπάρχουν οι λόγοι «δημοσίου συμφέροντος». Εκτός αν τους πούμε ότι από εδώ και πέρα θα πρέπει κάθε χρόνο να κάνουν απεργία πείνας για να ανανεώνουν αυτή την άδεια διαμονής.

    3. Υπάρχει, όμως, η νομική δυνατότητα, μέσα στο υπάρχον νομικό καθεστώς, να δοθεί άδεια παραμονής για ανθρωπιστικούς λόγους στους 300 απεργούς πείνας, με μια απλή υπουργική απόφαση.

    Το άρθρο 90, παράγραφος 5 του νόμου 3386/2005 προβλέπει ότι «με απόφαση του υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και των κατά περίπτωση αρμόδιων υπουργών, όπου τούτο απαιτείται, μπορεί να ρυθμίζεται κάθε ειδικό θέμα που αναφέρεται στην εφαρμογή των διατάξεων του νόμου αυτού».

    Υπάρχει, δηλαδή, γενική εξουσιοδοτική βάση για την έκδοση υπουργικών αποφάσεων που θα ρυθμίζουν συγκεκριμένα ζητήματα. Με μια τέτοια απόφαση, λοιπόν, μπορεί η κυβέρνηση να εισάγει εξαιρέσεις στους «εξαιρετικούς λόγους» του άρθρου 44, παράγραφος 2, του νόμου 3386/2005 (όπως τροποποιήθηκε πρόσφατα με το άρθρο 42 του νόμου 3907/2010) και να χορηγήσει άδεια παραμονής στους 300 απεργούς πείνας, με τα ίδια δικαιώματα που έχει κάθε μετανάστης με χαρτιά. Η άδεια αυτή δίνεται αρχικά για ένα χρόνο και στη συνέχεια ανανεώνεται κανονικά, όπως ανανεώνουν τις άδειες παραμονής και εργασίας όλοι οι μετανάστες.

    Το νομικό καθεστώς υπάρχει, η πολιτική βούληση δεν υπάρχει.

    Οσο για το επιχείρημα ότι «ο Ραγκούσης δεν θα το κάνει, γιατί έχει δεσμευτεί», αυτό είναι κάτι που ενισχύει την κυβέρνηση, αναπαράγοντας την τρομοκρατική της τακτική. Σε κάθε περίπτωση ο Ραγκούσης θα εμπλακεί ως συναρμόδιος υπουργός. Επομένως, θα υπογράψει κάθε λύση που θα οδηγεί σε άδεια παραμονής και εργασίας. Η μόνη περίπτωση να μην εμπλακεί είναι η «μη απέλαση», την οποία όμως έχουν κατηγορηματικά και κατ’ επανάληψη απορρίψει οι απεργοί πείνας.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ακτιβιστή,
      η κυβέρνηση επικαλείται τη νομιμότητα που παραβίασαν οι μετανάστες. Αυτοί που αμνηστεύουν τους Τσουκάτους μιλούν για νομιμότητα που μόνοι τους την κόβουν τη ράβουν την τεντώνουν σαν λάστιχο και την παραβιάζουν.
      Έφτασαν στο σημείο όπως λέει και ο Stratis_vip να δίνουν στους παράνομους της Εκκλησίας το δικαίωμα να δικάζονται μόνοι τους! Θα οργιάσει η Ναοδομία.

  7. Ο/Η Stratis_vip λέει:

    Γιατί δεν πέφτω από τα σύννεφα; Ιδού η απορία!

    Να τονίσω άλλη μια φορά ότι τον εγκληματία τον τιμωρείς και δεν τον αφήνεις να «αυτορυθμιστεί». Τουτέστιν, δεν περιμένω από τους «παπάδες» να γίνουν άγιοι ξαφνικά και να εγκαταλείψουν τα προνόμια που «κληρονόμησαν» με τα χρυσόβουλα τους.

    Το ζήτημα είναι πολιτικό και εμείς είμαστε αυτοί που πρέπει να δείξουμε στους πολιτικούς την βούληση μας.
    Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι όταν σε κάποια στιγμή μέσα στον τεσσαρακονταετή ύπνο μας, που αλλάζουμε πλευρό (για να μη πιάνεται κιόλας το νεφρί), από ΝΔ σε ΠΑΣΟΚ, να ξυπνήσουμε και να πάρουμε χαμπάρι ότι ο κλέφτης είναι μέσα στο σπίτι μας και έχει στο χέρι του στο πορτοφόλι μας. Αν καταλάβουμε δε ότι, δεν μπήκε μόνος του, αλλά τον προσκαλέσαμε κιόλας, ίσως και να συγχυστούμε κιόλας με την «αχαριστία» του. Μπορεί τότε να του δείξουμε την έξοδο, μια ώρα αρχύτερα.

    Μέχρι τότε όμως θα κάθομαι κάτου!
    Γιατί να ανέβω στα σύννεφα, μεμιάς να ξαναπέσω;

  8. Ο/Η ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β.ΚΛΕΦΤΟΔΗΜΟΣ λέει:

    Τηνίδια περίοδο (Ιούνης 2010) που εκδόθηκε η εγκύκλιος 11/2010 με αρ.πρωτ. οικ.28290/24.6.2010 της Γεν.Γραμματέα ΥΠΕΚΑ οπου αναφέρεται μεταξύ άλλων οτι »οι Πολεοδομικές Υπηρεσίες έχουν αρμοδιότητα…ελέγχου των κατασκευών και εφαρμογής των ισχυουσών περί αυθαιρέτων διατάξεων», η Εκκλησία της Ελλάδος έτρεξε (τυχαίο;Δεν νομίζω!!!)μέσω κανονισμού της Διαρκούς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 135/Α/ 9.8.2010 με τον τίτλο “Κωδικοποίησις και συμπλήρωσις διατάξεων περί λειτουργίας της Εκκλησιαστικής Κεντρικής Υπηρεσίας Οικονομικών “να τροποποήσει τον οργανισμό του γραφείου ναοδομίας ο οποίος και αυτός στηρίζεται στον νόμο 590/1977 “καταστατικός χάρτης της Εκκλησίας της Ελλάδας”(ο οποίος μνημονεύεται στην εγκ.11/2010 του ΥΠΕΚΑ και επομένως το ΥΠΕΚΑ αποδέχεται τις εκάστοτε πολεοδομικές »αρμοδιότητες » της Εκκλησίας της Ελλάδος.).
    ΣΗΜ.:.1…και ο μακαρίτης Α.ΤΡΙΤΣΗΣ ήθελε να »ξεχωρήσει» το Κράτος από την Εκκλησία , να την φορολογήσει κλπ. ομως απλά …»έγραψε ιστορία»!!!
    2.Το ΒΑΤΟΠΕΔΙ απέδειξε και στους πιό »θεοσεβούμενους» την διαπλοκή πολιτικής και »θεϊκής» εξουσίας.
    3.ΣτοΦΕΚ 135/Α/ 9.8.2010 δεν αναφέρεται καν το ΥΠΕΚΑ , τυχόν συναίνεσή του ή γνωμοδότησή του.Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ είναι ένα…άλλο ΥΠΕΚΑ (Εκκλησιαστικό)!!!

    • Ο/Η νεαρχος λέει:

      Ασε την Ιερά Μέγιστη Μόνη Βατοπαιδίου και ασχολησου με τίποτα που ξέρεις καλύτερα.ασε και εμάς τους » Θεοσεβουμενους «να έχουμε την άποψη μας.γίνατε όλοι ειδικοί για όλα

  9. Παράθεμα: fast track για «ιερά» (παράνομα) ακίνητα; « Ροΐδη Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.