Η ψευτοζώνη της Παναγίας (με πιστοποιητικό γνησιότητας από Πούτιν) σε Νοσοκομείο

[Η ζώνη που δεν απέτρεψε το πανελλήνιο ρεκόρ θανάτων από κορωνοϊό στον Άθωνα, απόκτησε τώρα αντικαρκινική ειδίκευση]

Ανάρτηση του Πέτρου Τατσόπουλου στο facebook

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Μέσα στην εκκωφαντική σιωπή των κομμάτων της ριζοσπαστικής και επαναστατικής Αριστεράς, αυτών δηλαδή που υποτίθεται ότι αντιπαλεύουν το σκοταδισμό και την εκμετάλλευση του φτωχού λαού, τα οποία κόμματα όμως όλο και πιο πολύ ψαρεύουν ψήφους στα θολά νερά των λούμπεν στοιχείων του εκλογικού σώματος, η ψευτοζώνη του Εφραίμ Βατοπεδινού (που όταν του επιτέθηκε ο κορωνοϊός έτρεξε προνομιακά στον Ευαγγελισμό και μετά σε πανάκριβο ιδιωτικό κέντρο αποθεραπείας για να σώσει το «ασκητικό» τομάρι του), έκανε τουρνέ ακόμη και στο αντικαρκινικό Νοσοκομείο Μεταξά του Πειραιά, σαν μια εισβολή μεσαιωνικού σκοταδιού σε έναν χώρο όπου υποτίθεται ότι λειτουργεί η Επιστήμη. Αυτό το άγνωστης προέλευσης πανί, είναι για την ακρίβεια, μια από τις τρεις «ζώνες» που διεκδικούν τη μοναδική γνησιότητα. Οι άλλες δυο, με πολύ χαμηλότερο οικονομικό και θαυματολογικό σουξέ και χωρίς κρατική υιοθεσία, είναι η Καθολική ζώνη, στον καθεδρικό της ιταλικής πόλη Πράτο («The Holy Belt | Città di Prato») και αυτή των Συρορθόδοξων (Μονοφυσίτες) στη Χόμς της Συρίας, με ένα σημαντικό κομμάτι της στο ναό της Αγίας Μαρίας στην πόλη Κοταγιάμ, στην πολιτεία Κεράλα της Ινδίας (βλ. ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ) και με μικρότερα κομματάκια αλλού. Κρίνοντας αθροιστικά από το μεγάλο μήκος των πολυτεμαχισμένων Ζωνών της, αν τις θεωρησουμε αφελέστατα ως γνήσια κομμάτια μιας αυθεντικής, φαίνεται πως η Παναγία δεν νήστευε.

Σε ότι αφορά στα καραγκιοζιλίκια των Ελληνορθόδοξων φετιχιστών, η βερσιόν του Εφραίμ έγινε δεκτή με τιμές αρχηγού Κράτους (!) στον Πειραιά, διαδεχόμενη τον Αρχηγό Κράτους Άγιο Φως, που από πέρσι υποβιβάστηκε (βλ. «Σεμνά και χωρίς τιμές αρχηγού κράτους»). Σχετικά με την άκρως προκλητική της επίσκεψη στο Νοσοκομείο, πέρα από το γεγονός της παραβίασης των δικαιωμάτων εκείνων των ασθενών (άθεων, άθρησκων, ετερόδοξων ή ειλικρινών Ορθόδοξων πιστών), που δεν συμβιβάζονται με τη θρησκευτική βλασφημία και αγυρτία, τίθεται το ερώτημα αν το Κράτος μας σέβεται τον υποτιθέμενο ευρωπαϊκό κοσμικό του χαρακτήρα, τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη στοιχειώδη ισοπολιτεία, την αξιοπιστία και τη σοβαρότητα που οφείλει απέναντι στους πολίτες του.

Ο τωρινός οικοδεσπότης της Αγίας Ζώνης, με φιλάνθρωπο εφοπλιστή, που είναι πιο πιστος ακόμη και από τον Γ.Γ. του ΚΚΡ Ζουγκάνοφ, προσκυνητή (25 Νοεμβρίου 2011) του ρεταλιού του Εφραίμ στη μοσχοβίτικη τουρνέ του.

Η πρόταση του πρώην βουλευτή Πέτρου Τατσόπουλου-του μόνου πολιτικού προσώπου που αντιδρά στο μασκαριλίκι-να γίνει ραδιοχρονολόγηση στη Ζώνη, για να δούμε αν αυτή συμφωνεί-έστω χρονολογικά-με την εποχή που κατά τη χριστιανική παράδοση έζησε η Μαρία της Ναζαρέτ, είναι το λιγότερο που θα έπρεπε να ζητήσουν τα κόμματα εκείνα που υποτίθεται ότι αγωνίζονται για την πρόοδο του λαού, αλλά και όσοι δηλώνουν αστοί φιλελεύθεροι και τέκνα του Διαφωτισμού.

Η μόνη Ζώνη που θα μπορούσε να διεκδικήσει καποια αυθεντικότητα-κι αυτήν μόνο στον κόσμο των παραμυθιών-είναι αυτή που έχει πολλαπλασιαστεί (με παρθενογέννηση, σαν τον Τίμιο Σταυρό) σε πολλά διάσπαρτα μικρά κομμάτια σε ναούς της Συρορθόδοξης Ανατολής και βρίσκεται σήμερα στην Παναγία της Αγίας Ζώνης στη Χόμς της Συρίας (βλ. «The Belt of Holy Theotokos restored back to the historical Um az -Zinnar Church in Homs»). Εκεί βρισκόταν για 1500 χρόνια, αλλά απομακρύνθηκε για λόγους ασφαλείας το 2011 και επανεγκατεστάθηκε με τιμές το 2014, από τον Συροϊακωβίτη πατριάρχη της Αντιόχειας και πάσης Ανατολής Μαρ Ιγνάτιο Εφραίμ τον Β΄, παρουσία του Ελληνορθόδοξου  Άραβα πατριάρχη της Αντιόχειας και πάσης Ανατολής Ιωάννη 10ου Γιαζίκγι (βλ. «Holy belt of Virgin Mary returned to Um az-Zinnar Church in Homs»), ο οποίος φαίνεται ότι προδίδει το Βατοπαίδι και αναγνωρίζει τη Ζώνη της Συρίας ως αυθεντική. 

Ο Επίσκοπος Γκαστόνε του Πράτο (κοιμήθηκε φέτος τον Αύγουστοβλ. Bishop emeritus dies”) με την ρωμαιοκαθολική βερσιόν της Αγίας Ζώνης

Σύμφωνα με την παράδοση, η Παναγία έπλεξε η ίδια τη Ζώνη της με τρίχες καμήλας. Τις τελευταίες στιγμές της κοντά της βρέθηκαν, ιπτάμενοι πάνω σε σύννεφα, οι Απόστολοι, από τους μακρινούς τόπους όπου κήρυτταν. Ο Απόστολος Θωμάς ευρισκόμενος στις Ινδίες δεν ήταν παρών στην κηδεία της. Όμως μετά από τρεις ημέρες, βρέθηκε στη Γεθσημανή με τρόπο θαυματουργικό και παρακάλεσε την Παναγία που εκείνη τη στιγμή πετούσε προς τον ουρανό να του χαρίσει τη Ζώνη της και εκείνη του την πέταξε από ψηλά. Από εκεί και πέρα η παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας, θέλει τιποτένιους βυζαντινούς αυτοκράτορες (τον ηλίθιο Αρκάδιο-όργανο της κακούργας συζύγου του Ευδοξίας, την Πουλχερία-βλ. «Αγία Πουλχερία, η μέγαιρα…», τον κοψομύτη Ιουστινιανό Β’ κλπ), να την διατηρούν στην Κωνσταντινούπολη και αυτή μετά από περιπέτειες (Σταυροφόροι, Οθωμανοί) να καταλήγει με άγνωστο τρόπο (ίσως κολυμπώντας στο πέλαγος, σαν την αγαπημένη εικόνα του προσκυνητή και αθωνικού φοροαπαλλάχτη Τσίπρα, «Αξιον εστί»), στο Βατοπέδι. Όμως παρά την ειδίκευσή της σε επιδημίες και σε αναστάσεις νεκρών (βλ. «Θαύματα της Αγίας Ζώνης: Εξαφάνιση λοιμικής ασθένειας-Ανάσταση νεκρού»), δεν κατάφερε να αναστήσει κανέναν από τους δεκάδες νεκρούς Αθωνίτες (βλ. “Ακόμη ένας μοναχός απεβίωσε…” iefimerida-27 Ιαν 2022 “Περισσότερα από 50 τα θύματα”). Ίσως ήταν στρατηγικό λάθος πως δεν επενέβη ο σταυρός του Λουπασάκη, που έχει κι αυτός αναστήσει νεκρό (βλ. «Μέχρι και νεκρούς…»). Η Ζώνη απέτυχε να σώσει ακόμη και τον ευσεβή πλασιέ της, τον αδικαολόγητα ανεμβολίαστο Εφραίμ, από το χτύπημα του κορωνοϊού και από το ρεζιλίκι της ικεσίας του στην ιατρική Επιστήμη και μάλιστα όχι στη Θεσσαλονίκη, όπως οι παρακατιανοί Βορειοελλαδίτες φορολογούμενοι πολίτες, αλλά στην κορυφή των Αθηναϊκών νοσοκομείων.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Λείψανα της Συρορθόδοξης Aγίας Ζώνης (Holy Girdle), βγαίνουν για δημόσια επίδειξη από τον Ινδό Επίσκοπο της Κοταγιάμ [Relics of St. Mary (holy girdle) taking out for public viewing-Kottayam Cheriapally Mahaedavaka].

This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

6 Responses to Η ψευτοζώνη της Παναγίας (με πιστοποιητικό γνησιότητας από Πούτιν) σε Νοσοκομείο

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Μητροπολίτης που καταδίκασε την εμπορία της «Αγίας» Ζώνης

    Ο μακαρίτης Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας, Υπέρτιμος και Έξαρχος Κεντρικής Μα­κε­δο­νί­ας Χρυσόστομος, που πέθανε 71 ετών το 2002 και που δεν ήταν κάποιος σημαντικός, ούτε σε μόρφωση, ούτε σε έργα, ούτε σε σοφία, ούτε σε άλλες αρετές, είχε όμως ένα σπανιότατο, σχεδόν πρωτοφανές προσόν για Ελληνορθόδοξο Επίσκοπο.

    Δεν ήταν άθεος και βλάσφημος απατεώνας και χυδαίος θεομπαίχτης ώστε να εμπορεύεται ανύπαρκτα ή κατασκευασμένα θαύματα. Με αφορμή μάλιστα την τουρνέ μιας δήθεν ζώνης της Παναγίας, της ελληνικής βερσιόν, με πλασιέ τον γνωστό θρησκευτικό επιχειρηματία, διακινητή ζωνών, νεκροκεφαλών κλπ και έμπορο αφορολόγητων θαυμάτων Εφραίμ Βατοπεδινό ο μακαρίτης είχε βγει στην τηλεόραση και στηλίτευσε την ανίερη κερδοφόρα φαρσοκωμωδία.

    Η κρατική Εκκλησία του το κράτησε μανιάτικο και τον εκδικήθηκε μετά θάνατον. Όσο κι αν ψάξετε δεν θα βρείτε τίποτα γι’αυτόν σε καμία εκκλησιαστική σελίδα, πέρα από ένα σύντομο, χαρωπό το υποψιάζομαι, βιογραφικό ανακοινωθέν της Συνόδου, με αφορμή την αναχώρησή του σε άγνωστη κατεύθυνση.

    Ακόμη και στην επίσημη ιστοσελίδα της Μητρόπολης του διαδόχου του Πάνου Φραγκάκου από την Κοκκινιά όσο κι αν έψαξα, δεν βρήκα ούτε λέξη.

    Εννοείται πως ο μακαρίτης δεν αμφισβητούσε (δημόσια τουλάχιστον) την εγκυρότητα της ψεύτικης Ζώνης, διαφωνούσε μόνο με την εμπορία της. Τόσο μπορούσε, τόσο καταλάβαινε ή έκανε πως καταλάβαινε, τόσο έκανε και ήταν αυτό κάτι εξαιρετικό μέσα στη γενική σιωπή της διεφθαρμένης Ιεραρχίας και μέσα στην μανιοκατάθλιψη του δύστυχου Παπανδρέου, που συρόταν από τη φιλόδοξη και σεμνή αεροσυνοδό.



    Παρών στη συζήτηση και ο Ρένος Αποστολίδης


    Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011
    ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΡΩΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΗΛΙΟ * ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ

    Αγία Ζώνη πολιτικής
    Του ΘΑΝΑΣΗ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ

    Πρωτοφανής και ανεπανάληπτη χαρακτηρίζεται η μαζική προσέλευση Ρώσων προσκυνητών στο κειμήλιο της Τίμιας Ζώνης, που μεταφέρθηκε στη Μόσχα στις 20 Οκτωβρίου από τη Μονή Βατοπεδίου, όπου και επιστρέφει σήμερα έπειτα από την περιφορά της σε 14 ρωσικές πόλεις.

    Την Τίμια Ζώνη προσκύνησε και ο ηγέτης των Ρώσων κομμουνιστών Γκενάντι Ζιουγκάνοφ, ζητώντας, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του ΚΚ, «τη βοήθεια της Παναγίας και προστάτιδας της Ρωσίας για να σώσει τη χώρα από τον 20ετή κύκλο της ματαιότητας» μετά τη διάλυση της ΕΣΣΔ, πράξη που προκάλεσε πληθώρα διαδικτυακών σχολίων για τον ιδρυτή της Σ.Ενωσης Β.Ι. Λένιν, «ο οποίος σίγουρα θα στριφογυρίζει στο Μαυσωλείο του» στην Κόκκινη Πλατεία….

    Κ.Κ.Ρωσίας, ένα αντιδραστικό κόμμα, που θέλει τον ορθόδοξο θεό στο Σύνταγμα

    ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΖΩΝΗΣ
    19 Μαρτίου: Η εισαγγελία της Ουκρανίας ανακοίνωσε ότι 112 παιδιά σκοτώθηκαν στον πόλεμο στην Ουκρανία
    https://www.reuters.com/world/europe/ukraines-prosecutor-office-says-112-children-killed-war-ukraine-2022-03-19/

    March 19, 202211:11 AM GMT+2Last Updated 8 months ago
    Ukraine’s prosecutor office says 112 children killed in war in Ukraine
    Reuters

  2. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    H εικονογράφηση δεν είναι του agiazonigr

    https://agiazoni.gr/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82/

    Ἡ Ἱστορία τῆς Ἁγίας Ζώνης

    Στὶς 31 Αὐγούστου θὰ ἑορτάσουμε καὶ φέτος τὴν Κατάθεση τῆς Τιμίας Ζώνης τῆς Θεοτόκου. Ἀποτελεῖ τὸ μοναδικὸ ἱερὸ κειμήλιο ποὺ σχετίζεται μὲ τὸν ἐπίγειο βίο τῆς Θεοτόκου καὶ διασῴζεται μέχρι σήμερα στὴν Ἱερὰ Μονὴ τοῦ Βατοπαιδίου στὸ Ἅγιο Ὄρος, στὸ Περιβόλι τῆς Παναγίας. Ἡ ἴδια ἡ Θεοτόκος τὴν ὕφανε ἀπὸ τρίχες καμήλας.

    Οἱ πληροφορίες γιὰ τὸν ἐπίγειο βίο τῆς Θεοτόκου εἶναι λιγοστὲς καὶ προέρχονται ἀπὸ τὴν Καινὴ Διαθήκη καὶ ἀπὸ τὴν παράδοση ποὺ διασώθηκε ἀπὸ τοὺς ἀποστολικοὺς ἀκόμη χρόνους.

    Ἡ Θεοτόκος μέχρι τὴν Κοίμησή της παρέμεινε στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ ἦταν μέλος τῆς πρώτης Ἐκκλησίας. Τὴ φροντίδα της εἶχε ἀναλάβει ὁ ἀγαπημένος μαθητὴς τοῦ Κυρίου, ὁ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης.


    Οἱ τελευταῖες στιγμὲς τῆς ἐπίγειας ζωῆς της εἶναι θαυμαστὲς καὶ συγκινητικές. Κοντὰ της βρέθηκαν οἱ Ἀπόστολοι οἱ ὁποῖοι ἔφτασαν ἀπὸ τὰ πέρατα τῆς οἰκουμένης στὰ Ἱεροσόλυμα μὲ τρόπο θαυμαστό, «ἐπὶ νεφελῶν».

    Καὶ τότε, ὁ ἴδιος ὁ Κύριος ἐμφανίστηκε θριαμβευτικὰ «ἐπὶ νεφελῶν», μὲ τὴ συνοδεία πλήθους ἀγγέλων. Ἡ Θεοτόκος προσευχήθηκε στὸν Υἱό της, παρηγόρησε τοὺς Ἀποστόλους καὶ ὑποσχέθηκε ὅτι θὰ εἶναι πάντα κοντὰ στὴν Ἐκκλησία γιὰ νὰ μεσιτεύει στὸν Υἱό της καὶ παρέδωσε τὴν πανάμωμη ψυχή της στὸν Κύριο.

    Οἱ Ἀπόστολοι ἐναπόθεσαν τὴν Ἁγία Σορὸ τῆς Θεοτόκου σὲ «καινὸν μνημεῖον» στὴ Γεθσημανή. Ἐκεῖ ἡ Ἁγία Ἑλένη ἀργότερα ἔκτισε τὸ ναὸ τῆς Κοιμήσεως. Τρεῖς μέρες μετὰ τὴν κοίμηση κατέβηκε ὁ Κύριος μὲ τὴ συνοδεία τῶν Ἀρχαγγέλων Μιχαὴλ καὶ Γαβριὴλ καὶ πλήθους ἀγγέλων.

    Ὁ Ἀρχάγγελος Μιχαὴλ μὲ ἐντολὴ τοῦ Κυρίου παρέλαβε τὴν Ἁγία Σορὸ τῆς Θεοτόκου καὶ ὅλοι μαζὶ ἀνῆλθαν στοὺς οὐρανούς. Ἡ θαυμαστὴ Μετάσταση τῆς Θεομήτορος εἶχε συντελεστεῖ. Τὸ ἱερὸ Σῶμα της ἑνώθηκε πάλι μὲ τὴν ἁγνὴ ψυχή της.

    Ὁ Ἀπόστολος Θωμᾶς ἦταν ὁ μόνος ἀπὸ τοὺς Ἀποστόλους ποὺ εἶδε τὴ θαυμαστὴ Μετάσταση τῆς Θεοτόκου. Δὲν εἶχε μπορέσει νὰ παρευρεθεῖ στὴν κηδεία της εὑρισκόμενος στὶς Ἰνδίες. Ἐκεῖ, μετὰ ἀπὸ τρεῖς ἡμέρες, καὶ ἐνῷ τελοῦσε τὴ Θεία Λειτουργία, βρέθηκε στὴ Γεθσημανὴ μὲ θαυμαστὸ τρόπο καὶ εἶδε ὅλα ὅσα συνέβησαν.


    Τότε παρακάλεσε τὴν Παναγία νὰ τοῦ δώσει γιὰ εὐλογία τὴ Ζώνη της. Καὶ ἐκείνη, καθὼς ἀνέβαινε στοὺς οὐρανούς, τοῦ ἔριξε τὸ Ἱερὸ κειμήλιο «πρὸς δόξαν ἀκήρατον, ἀνερχομένη Ἁγνή, χειρί σου δεδώρησαι τῷ ἀποστόλῳ Θωμᾷ τὴν πάνσεπτον Ζώνην σου» ψάλλουμε στὸ ἀπολυτίκιο τῆς ἑορτῆς τῆς Καταθέσεως τῆς Τιμίας Ζώνης.

    Ὁ Ἀπόστολος Θωμᾶς στὴ συνέχεια πληροφόρησε καὶ τοὺς ὑπόλοιπους Ἀποστόλους γιὰ τὰ θαυμαστὰ αὐτὰ γεγονότα καὶ τοὺς ἔδειξε τὴν Ἁγία Ζώνη τῆς Παναγίας.

    Ἐκεῖνοι δοξολόγησαν τὸν Θεὸ καὶ τοῦ ζήτησαν νὰ τοὺς εὐλογήσει, καθὼς ἦταν ὁ μόνος ποὺ ἀξιώθηκε νὰ δεῖ τὴν ἔνδοξη Μετάσταση τῆς Θεοτόκου.

    Τὴ διαφύλαξη τῆς Ἁγίας Ζώνης ἀνέλαβαν δύο φτωχὲς καὶ εὐσεβεῖς γυναῖκες στὰ Ἱεροσόλυμα, οἱ ὁποῖες φρόντιζαν τὴν Θεοτόκο. Παρέλαβαν μὲ εὐλάβεια τὸ ἱερὸ κειμήλιο καὶ ἀπὸ τότε τὸ ἔργο τῆς διαφύλαξής του συνέχιζε ἀπὸ γενιὰ σὲ γενιὰ μία εὐλαβὴς παρθένος καταγομένη ἀπὸ τὴν οἰκογένεια αὐτή.

    Ἡ ἀνακομιδὴ τῆς Τιμίας Ζώνης καὶ ἡ μεταφορά της στὴν Κωνσταντινούπολη ἔγινε ἀπὸ τὸν αὐτοκράτορα Ἀρκάδιο (395-408). Ἡ ὑποδοχὴ τοῦ ἱεροῦ λειψάνου στὴ Βασιλεύουσα ἦταν λαμπρότατη. Ὁ αὐτοκράτορας κατέθεσε τὴν Τιμία Ζώνη τῆς Θεοτόκου σὲ λειψανοθήκη ποὺ ὀνόμασε «ἁγίαν σορόν». Ἡ κατάθεση ἔγινε στὶς 31 Αὐγούστου, τελευταία μέρα τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ ἔτους. Στὴν πόλη τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου, τῆς ὁποίας Ὑπέρμαχος Στρατηγὸς καὶ Προστάτις ἦταν ἡ Θεοτόκος, θὰ φυλασσόταν πλέον ἡ Ἁγία Ζώνη τῆς Θεομήτορος.


    Ἡ κόρη τοῦ Ἀρκάδιου, ἡ αὐτοκράτειρα Πουλχερία, ἀνήγειρε λαμπρὸ ναὸ πρὸς τιμὴ τῆς Παναγίας, τὸν περίφημο ναὸ τῆς Θεοτόκου τῶν Χαλκοπρατείων. (Χαλκοπράτεια ὀνομαζόταν ἡ συνοικία ὅπου κτίστηκε ὁ ναός τὸ ὄνομά της ἡ συνοικία τὸ ἔλαβε ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι ἐκεῖ πρὶν κατασκευάζονταν καὶ πωλοῦνταν χάλκινα ἀντικείμενα).

    Στὸ ναὸ αὐτὸ ἡ αὐτοκράτειρα κατέθεσε τὴν Ἁγία Ζώνη τῆς Παναγίας. Ἡ ἴδια μάλιστα ἡ Πουλχερία κέντησε μὲ χρυσὴ κλωστὴ τὴν Τιμία Ζώνη διακοσμώντας την. Ἡ χρυσὴ αὐτὴ κλωστὴ εἶναι εὐδιάκριτη καὶ σήμερα στὸ τμῆμα ποὺ φυλάσσεται στὴν Ἱερὰ Μονὴ Βατοπαιδίου.


    Ὁ αὐτοκράτορας Ἰουστῖνος Β΄ καὶ ἡ σύζυγός του Σοφία ἀνακαίνισαν τὸν ἱερὸ ναὸ τῶν Χαλκοπρατείων καὶ ἀνήγειραν ἐκεῖ καὶ τὸ παρεκκλήσιο τῆς Ἁγίας Σοροῦ. Ἐκεῖ, μέσα σὲ λειψανοθήκη καὶ πάνω στὴν Ἁγία Τράπεζα, φυλασσόταν ἡ Τιμία Ζώνη τῆς Θεοτόκου.

    Πλῆθος πιστῶν συνέρρεαν γιὰ νὰ τὴν προσκυνήσουν μὲ εὐλάβεια ζητώντας ἀπὸ τὴν Παναγία νὰ μεσιτεύσει μὲ τὶς πρεσβεῖες της στὸν Κύριο. Πλῆθος θαυμάτων ἐπιτέλεσε ἡ Τιμία Ζώνη. Ἄνθρωποι δυστυχισμένοι καὶ πονεμένοι βρῆκαν λύτρωση μὲ τὴ θαυματουργὴ δύναμη τοῦ ἁγίου λειψάνου.

    Γιὰ τὸ λόγο αὐτὸ ὑμνήθηκε ἀπὸ φημισμένους ἀνθρώπους τῆς ἐποχῆς. Μὲ τὴ χάρη τῆς Παναγίας καθαγιάζει τοὺς πιστοὺς ποὺ προσέρχονται εὐλαβικὰ γιὰ νὰ τὸ προσκυνήσουν τοὺς ἀνυψώνει ἀπὸ τὴ φθορά, τοὺς ἀπαλλάσσει ἀπὸ ἀσθένειες καὶ θλίψεις.

    Στὴ συνέχεια ἡ Ἁγία Ζώνη τεμαχίστηκε καὶ τεμάχιά της μεταφέρθηκαν σὲ διάφορους ναοὺς τῆς Κωνσταντινούπολης. Μετὰ τὴν ἅλωση τῆς Πόλης ἀπὸ τοὺς Σταυροφόρους τὸ 1204, κάποια τεμάχια ἁρπάχτηκαν ἀπὸ τοὺς βάρβαρους καὶ ἀπολίτιστους κατακτητὲς καὶ μεταφέρθηκαν στὴ Δύση.

    Ἕνα μέρος ὅμως διασώθηκε καὶ παρέμεινε στὴν Κωνσταντινούπολη καὶ μετὰ τὴν ἀπελευθέρωση τῆς Πόλης ἀπὸ τὸν Μιχαὴλ Η΄ Παλαιολόγο. Φυλασσόταν στὸν ἱερὸ ναὸ τῆς Θεοτόκου τῶν Βλαχερνῶν. Ἡ τελευταία ἀναφορὰ γιὰ τὸ ἅγιο λείψανο εἶναι ἑνὸς ἀνώνυμου Ρώσου προσκυνητῆ στὴν Κωνσταντινούπολη μεταξύ τοῦ 1424 καὶ 1453.

    Μετὰ τὴν ἅλωση τῆς Κωνσταντινούπολης ἀπὸ τοὺς Τούρκους τὸ 1453, εἶναι ἄγνωστο τί ἀπέγινε τὸ ὑπόλοιπο μέρος τῆς Ἁγίας Ζώνης στὴ συνέχεια. Ἔτσι τὸ μοναδικὸ σωζόμενο τμῆμα εἶναι αὐτὸ ποὺ φυλάσσεται στὴν Ἱερὰ Μονὴ Βατοπαιδίου καθώς μὲ ἐξαιρετικὰ περιπετειώδη τρόπο ἔφτασε ἐκεῖ.

    Ὁ Ἅγιος Κωνσταντῖνος εἶχε κατασκευάσει ἕναν χρυσὸ σταυρὸ γιὰ νὰ τὸν προστατεύει στὶς ἐκστρατεῖες. Στὴ μέση του σταυροῦ εἶχε τοποθετηθεῖ τεμάχιο Τιμίου Ξύλου. Ὁ σταυρὸς ἔφερε ἐπίσης θῆκες μὲ ἅγια λείψανα Μαρτύρων, καὶ ἕνα τεμάχιο τῆς Τιμίας Ζώνης. Ὅλοι οἱ βυζαντινοὶ αὐτοκράτορες ἔπαιρναν αὐτὸν τὸν σταυρὸ στὶς ἐκστρατεῖες. Τὸ ἴδιο ἔπραξε καὶ ὁ αὐτοκράτορας Ἰσαάκιος Β΄ Ἄγγελος (1185-1195) σὲ μιὰ ἐκστρατεία ἐναντίον τοῦ ἡγεμόνα τῶν Βουλγάρων Ἀσάν. Νικήθηκε ὅμως καὶ μέσα στὸν πανικὸ ἕνας ἱερέας τὸν πέταξε στὸ ποτάμι γιὰ νὰ μὴν τὸν βεβηλώσουν οἱ ἐχθροί. Μετὰ ἀπὸ μερικὲς μέρες ὅμως οἱ Βούλγαροι τὸν βρήκαν καὶ ἔτσι πέρασε στὰ χέρια τοῦ Ἀσᾶν.


    Οἱ Βούλγαροι ἡγεμόνες μιμούμενοι τοὺς Βυζαντινοὺς αὐτοκράτορες ἔπαιρναν μαζί τους στὶς ἐκστρατεῖες τὸν σταυρό. Σὲ μία μάχη ὅμως ἐναντίον τῶν Σέρβων ὁ βουλγαρικὸς στρατὸς νικήθηκε ἀπὸ τὸν Σέρβο ἡγεμόνα Λάζαρο (1371-1389). Ὁ Λάζαρος ἀργότερα δώρισε τὸ σταυρὸ τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου στὴν Ἱερὰ Μονὴ Βατοπαιδίου μαζὶ μὲ τὸ τεμάχιο τῆς Τιμίας Ζώνης.


    Οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς διασῴζουν καὶ μία παράδοση σύμφωνα μὲ τὴν ὁποία ἡ Τιμία Ζώνη τῆς Θεοτόκου ἀφιερώθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Βατοπαιδίου ἀπὸ τὸν αὐτοκράτορα Ἰωάννη ΣΤ΄ Καντακουζηνὸ (1341-1354), ὁ ὁποῖος στὴ συνέχεια παραιτήθηκε ἀπὸ τὸ ἀξίωμα, ἐκάρη μοναχὸς μὲ τὸ ὄνομα Ἰωάσαφ καὶ μόνασε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Βατοπαιδίου.


    Τὰ θαύματα ποὺ πραγματοποίησε καὶ πραγματοποιεῖ ἡ Τιμία Ζώνη εἶναι πολλά. Βοηθᾶ εἰδικὰ τὶς στεῖρες γυναῖκες νὰ ἀποκτήσουν παιδί. Ἂν ζητήσουν μὲ εὐλάβεια τὴ βοήθεια τῆς Παναγίας, τοὺς δίδεται τεμάχιο κορδέλας ποὺ ἔχει εὐλογηθεῖ στὴν λειψανοθήκη τῆς Ἁγίας Ζώνης καὶ προσευχόμενες μὲ πίστη, καθίστανται ἔγκυες.

  3. Παράθεμα: Η ψευτοζώνη της Παναγίας (με πιστοποιητικό γνησιότητας από Πούτιν) σε Νοσοκομείο — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  4. Ο/Η του κώλου λέει:

    Γιατί η δικιά σας έχει από τον Πούτιν

    Τα άπλυτα των άλλων

    http://www.diakonima.gr/2014/09/04/%CE%BF%CE%B9-%CE%B6%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B5%CE%BC%CE%AC%CF%87%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7/

    πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου.

    Οι Ζώνες της Παναγίας και τεμάχια της “Τιμίας Ζώνης”, που δεν έχουν ιστορική τεκμηρίωση.
    4 Σεπτεμβρίου 2014


    Το τεμάχιο της Ζώνης της Παναγίας στο Quintin της Βρετάνης (Γαλλία)

    Σύμφωνα με την τοπική παράδοση, αυτό το τεμάχιο της ζώνης της Παναγίας προσφέρθηκε από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων στον Geoffroy Boterel, το 1250 ή 1252, όταν αυτός επέστρεφε από τις Σταυροφορίες πίσω στη Γαλλία. Θα περιέλθει στα χέρια της βαρώνης του Quintin Isabeau de Montauban και αργότερα στη γυναίκα του Δούκα της Βρετάνης, Françoise d’Amboise, για να καταλήξει στο αββαείο του Quintin και τελικά στη Βασιλική Notre Dame de Délivrance. Το τεμάχιο της Ζώνης της Παναγίας μάλιστα φέρει ίχνη φωτιάς που κατέστρεψε το 1600 περίπου το αββαείο του Quintin, όπου φυλασσόταν.

    Σύμφωνα όμως με τον ιστορικό Louis Arthur Le Moyne de La Borderie (1827-1901), το τεμάχιο της Ζώνης της Παναγίας προέρχεται από τη Ζώνη της Παναγίας που φυλάσσεται στη Le Puy-Notre-Dame.

    Β. Η Ζώνη της Παναγίας στο Le Puy-Notre-Dame της Γαλλίας


    Η Ζώνη της Παναγίας στο Le Puy-Notre-Dame της Γαλλίας.

    Στο Le Puy-Notre-Dame της Γαλλίας σώζεται η Ζώνη της Παναγίας. Είναι από λινό ύφασμα και μετάξι ανατολικής προέλευσης. Βρίσκεται έγκλειστη μέσα σε κόκκινο μετάξι σε σχήμα ζώνης που κατασκευάστηκε πριν το 1640. Αυτό βρίσκεται ξανά έγκλειστο μέσα σε άσπρο σατέν ύφασμα κεντημένο με χρυσά και κόκκινα φυτικά σχέδια. Δύο cabochons ως είδος μεγεθυντικού φακού επιτρέπουν στον θεατή να δει την αυθεντική Ζώνη της Θεοτόκου του Puy-Notr .

    Οι συνθήκες για την άφιξη της Ζώνης της Θεοτόκου στο Puy-Notre-Dame παραμένουν ασαφείς. Σύμφωνα με τοπική παράδοση ο Δούκας της Ακουιτανίας (γαλλ. Aquitaine, “Ακιταίν”) , Γουλιέλμος Θ΄, πήρε τη Ζώνη της Θεοτόκου από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων γύρω στα 1101. Το εμπιστεύθηκε για φύλαξη στο αββαείο του Puy-Notre-Dame, το οποίο πολύ γρήγορα θα γίνει πόλος έλξης προσκυνητών. Οι Γάλλοι ηγεμόνες και ιδιαίτερα ο Λουδοβίκος ΙΑ΄ ο Συνετός με τη μεγάλη του μαριολατρεία, θα χορηγήσουν πολλούς θησαυρούς στο αββαείο, όπως και μία χρυσή υπερπολύτιμη λειψανοθήκη, η οποία όμως έχει χαθεί στο πέρασμα των αιώνων. Το 1638 και πάλι το 1640, η Βασίλισσα Άννα της Αυστρίας θα ζητήσει και θα πάρει τη Ζώνη της Παναγίας για να της εξασφαλίσει γέννα χωρίς προβλήματα. Η Ζώνη της Παναγίας στο Puy-Notre-Dame, αφού θα επιζήσει των πολέμων της Γαλλικής Επανάστασης, θα συνδεθεί άρρηκτα με το χωριό Puy-Notre-Dame και θα παραμείνει ως σήμερα τόπος θρησκευτικού και προσκυνηματικού τουρισμού.e-Dame. Στα άκρα της Ζώνης δύο πόρπες από εγχάρακτες πλάκες χρυσού.

    Β. Η βυζαντινή Ζώνη της Παναγίας στο Loches της Γαλλίας


    Η βυζαντινή Ζώνη της Παναγίας στο Loches της Γαλλίας. Ίσως πρόκειται για βυζαντινή μεζούρα της αυθεντικής Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου.
    Ίσως πρόκειται για βυζαντινή μεζούρα της αυθεντικής Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου.

    Στο Καθολικό του αββαείου Saint-Ours στο Loches της Γαλλίας αποθησαυρίζεται μία βυζαντινή ζώνη που εθεωρείτο ως η αυθεντική Ζώνη της Παναγίας τουλάχιστον ως τον 19ο αιώνα. Η βυζαντινή Ζώνη της Παναγίας είνασ 2 μ και 10 εκ. στο μήκος και 3 εκ. στο πλάτος. Σύμφωνα με την τοπική παράδοση ήρθε από την Κωνσταντινούπολη τον 10ο αιώνα. Είναι κατασκευασμένη από λινό και μετάξι. Στις δύο άκρες της φέρει κεντημένες με μαλλί επιγραφές με ελληνικά γράμματα. Δυστυχώς, οι επιγραφές δεν είναι ευδιάκριτες στις φωτογραφίες που βρήκε η λειψανοθήκη, αλλά σύμφωνα με τον συγγραφέα παλαιάς μελέτης του υφασμάτινου ιερού αντικειμένου (που αναρτάται παρακάτω) στις άκρες της βυζαντινής Ζώνης της Παναγίας υπάρχουν τα εξής ελληνικά γράμματα :

    Μ, ———–, ΟΝΧΝΙΟΙ (στη μία άκρη)

    Ν, ———–, ΙΜ, ————ΟΝΧΝΙΟΙ (στην άλλη άκρη).

    Σήμερα πιστεύουν ότι είναι μία βυζαντινή “μεζούρα” της αυθεντικής Τιμίας Ζώνης της Παναγίας που φυλασσόταν στην Κωνσταντινούπολη. Για να προστατευθεί η αυθεντική Τιμία Ζώνη της Θεοτόκου, οι Βυζαντινοί έφτιαχναν μεζούρες της αυθεντικής, στις ίδιες δηλαδή διαστάσεις, και τις οποίες ίσως εδιναν ως δώρα σε σημαντικά πρόσωπα.

    Δ. Η Ζώνη της Παναγίας των βασιλέων της Ισπανίας


    Η λειψανοθήκη με το μεγαλύτερο μέρος της Ζώνης της Παναγίας της Tortosa.

    Τη νύχτα της 24ης προς την 25η Μαρτίου του 1178, η Υπεραγία Θεοτόκος συνοδευόμενη από τους Αποστόλους Πέτρο και Παύλο και από χορό Αγγέλων εμφανίστηκε στον έκπληκτο ιερέα που πήγαινε στην εκκλησία για τον όρθρο και του έδωσε τη ζώνη της ως σημάδι αγάπης προς τον λαό της Tortosa που ήταν αφοσιωμένοι χριστιανοί και ήθελαν να αναλάβουν να χτίσουν ένα μεγάλο Καθεδρικό προς τιμήν του Υιού της και της Ίδιας.

    Η Ζώνη της Παναγίας βρέθηκε να είναι από μαλλί, υφαντή κατά έναν αρχαίο τρόπο και δώδεκα “παλάμες” κατά το μήκος της (una cinta tejida a mano al estilo antigüo, de doce palmos de larga). Το θαύμα της εμφάνισης της Παναγίας στον ιερέα που παραμένει ανώνυμος δεν καταγράφτηκε τότε πουθενά και μάλλον εφευρέθηκε δεκαετίες αργότερα, αλλά ήδη το 1354 μία ζώνη της Παναγίας τιμώνταν στον Καθεδρικό Ναό της Tortosa και συχνά χρησιμοποιούνταν για να έχουν οι γυναίκες καλή γέννα. Μάλιστα όλα τα μέλη της βασιλικής ισπανικής οικογένειας από το 1629 έως τον Οκτώβριο του 1914 γεννήθηκαν έχοντας την μητέρα τους, τη βασιλομήτωρ, να φορά για εύκολη και καλή γέννα τη Ζώνη της Παναγίας της Tortosa, που για αυτόν τον σκοπό μετακινούνταν από τη λειψανοθήκη της στον Καθεδρικό Ναό της Tortosa.

    Η Ζώνη της Παναγίας της Tortosa χωρίστηκε σε δύο μέρη που εγκιβωτίστηκαν σε δύο λειψανοθήκες. Η μεγάλη μπαρόκ λειψανοθήκη (του 1619) με το μεγαλύτερο μέρος της Ζώνης χάθηκε κατά τη διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου Πολέμου, ενώ η μικρότερη λειψανοθήκη με το μικρότερο τμήμα της Ζώνης, μόλις δύο παλάμες μήκος (dos palmos de Tortosa), διασώθηκε και βρίσκεται στον Καθεδρικό Ναό της Παναγίας στην Tortosa της Καταλωνίας (Ισπανία).

    Ενδιαφέρουσα είναι και η θεωρία ότι η Ζώνη της Παναγίας της Tortosa ίσως ήταν ιερή κορδέλα (“mide”) των Αγίων Τόπων, δηλαδή κορδέλα που έδειχνε τις διαστάσεις από κάποιο μνημείο των Αγίων Τόπων, και ήταν διαδεδομένες την περίοδο των Σταυροφορικών Κρατών.αυτό το τμήμα της Ζώνης.

    Ε. Η ζώνη που φορούσε η Παναγία όταν γεννούσε τον Χριστό


    Η ζώνη της Παναγίας στο Μάαστριχτ (Ολλανδία). Πιστευόταν για αιώνες ότι ήταν τμήμα της ζώνης που φορούσε η Παναγία κατά τη διάρκεια της γέννησης του Χριστού.

    Κάποτε ένα από τα πιο σημαντικά κειμήλια του Καθεδρικού Ναού της πόλης Μάαστριχτ στην Ολλανδία (Basiliek van Onze-Lieve-Vrouw), όπου τιμόταν από το 1286 ως τμήμα της ζώνης της Παναγίας που φορούσε κατά τη διάρκεια της γέννησης του Χριστού. Η περιοχή του Μάαστριχτ είχε πολλούς σταυροφόρους στη Δ’ Σταυροφορία, οι οποίοι έφεραν πίσω τους πολλά βυζαντινά κειμήλια (υπάρχουν ακόμα), αλλά δεν είναι γνωστό εάν η ζώνη προερχόταν από την Κωνσταντινούπολη. Το κειμήλιο, όπως είναι σήμερα, συντέθηκε από τέσσερα διαφορετικά υφάσματα και μάλιστα από διαφορετικές χρονικές περιόδους. Εκτίθεται σήμερα στον Θησαυρό του Καθεδρικού Ναού. Η λειψανοθήκη είναι του 19ου αιώνα και ένα μικρό της μέρος ανάγεται στον 14ο αιώνα. Στο βιβλίο Verborgen vrouwen: kluizenaressen in de middeleeuwse stad της Anneke B Mulder-Bakker υπάρχει η εξής πληροφορία

    8 Ζώνη της (Θεοτόκου) Μαρίας στο Μάαστριχτ

    Τμήμα της ζώνης της (Θεοτόκου) Μαρίας που φορούσε κατά τη διάρκεια της γέννησης του Υιού Της. Οι τέτοιου είδους ζώνες θεωρούνταν γενικά γονοποιές ή ότι σου έδιναν επιτυχή γέννα αν τις φορούσες ή άγγιζες. Από το 1286 εμφανίζεται η ζώνη της Παναγίας να τιμάται στο Μάαστριχτ. Υπήρχε επίσης και μία ζώνη της Αγίας Ελισάβετ της Ουγγαρίας.


    ΣΤ. Η Ζώνη της Παναγίας του Alsemberg του Βελγίου

    Βρίσκεται στην εκκλησία Onze-Lieve-Vrouwekerk στο Alsemberg της Φλαμανδικής Βραβάντης που είναι αφιερωμένη στη Θεοτόκο και ήταν κάποτε μέρος των μεγάλων προσκυνηματικών διαδρομών του Βελγίου. Η εκκλησία ιδρύθηκε το 1241 και το αρχικό κτίσμα ήταν ρομανικού ρυθμού, ενώ σήμερα βλέπουμε μία γοτθική εκκλησία που το παλαιότερο μέρος της ανάγεται στα τέλη του 14ου αιώνα. Η εκκλησία έχει μέχρι σήμερα ένα άγαλμα της Παναγίας που θεωρείται θαυματουργό.


    Η λειψανοθήκη με τη ζώνη της Παναγίας εντοπίστηκε στη βάση δεδομένων πολιτιστικής κληρονομιάς europeana καταχωρημένη ως Reliekhouder bevattende de gordel van Maria (= Λειψανοθήκη που περιέχει τη ζώνη της Παναγίας) και από εκεί οδηγήθηκα και στις ακόλουθες βάσεις δεδομένων πολιτιστικής κληρονομιάς του Βελγίου Erfgoedplus.be και BALAT (Belgian Art Linkw and Tools), από όπου προέρχονται και οι φωτογραφίες.

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    https://www.efsyn.gr/stiles/ypografoyn/tasos-tsakirogloy/129150_i-agia-zoni-ta-thaymata-kai-oi-thaymatopoioi

    ΤΑΣΟΣ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
    05.11.2017, 21:35

    Η «Αγία Ζώνη», τα θαύματα και οι θαυματοποιοί
    Τάσος Τσακίρογλου


    Και καλά τα κανάλια του λαϊκισμού και του χαμηλότερου κοινού (πολιτιστικού) παρονομαστή, αλλά ο υπουργός; «Ο καθένας κάνει την αυτοσυγκέντρωσή του» δήλωσε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής στο σχετικό ρεπορτάζ για τη «Αγία Ζώνη» τη θαυματουργό που βοηθά άτεκνα ζευγάρια να τεκνοποιήσουν και άρρωστους να γίνουν καλά. Και όλα αυτά τα θαύματα, λέει, είναι καταγεγραμμένα στο Άγιο Όρος, στο βιβλίο της μονής Βατοπεδίου που φυλάσσει το κειμήλιο.

    Ήρθε και ο μεσίτης ο Εφραίμ -ναι, εκείνος ο γνωστός από το σκάνδαλο του Βατοπεδίου- επίσης θαυματουργός, αφού αντάλλασσε νεράκι της λίμνης με ακίνητα εκατομμυρίων και, ω του θαύματος, αθωώθηκε από τα δικαστήρια. Μαζί του ο Καραμανλής, ο Ρουσόπουλος, ο Κοντός, ο Αρσένιος και όλος ο χορός των θαυμάσιων και θαυμαστών πρωταγωνιστών του μεγαλύτερου σκανδάλου των τελευταίων δεκαετιών, μαζί με εκείνο της Ζίμενς.

    Όσον αφορά το «ρεπορτάζ για τη θαυματουργό ζώνη», ο παρουσιαστής του Star είπε ότι η Εκκλησία είναι καταφύγιο στην κρίση και ότι η «Αγία Ζώνη» είναι το μοναδικό απομεινάρι από την ζωή της Παναγίας επί της γης. Και ότι πριν επισκεφθεί την Αθήνα η ζώνη ήταν στη Ρωσία, όπου χιλιάδες άνθρωποι περίμεναν μέσα στο κρύο για να την προσκυνήσουν.

    Δεν λέω, η μεταφυσική και η θρησκεία ήταν πάντα το καταφύγιο των πονεμένων αυτού του κόσμου, «η καρδιά ενός άκαρδου κόσμου», όπως έλεγε ο Μαρξ, έστω και εάν στην πραγματικότητα η Εκκλησία υπήρξε συστηματικά ένας οίκος εμπορίου της ελπίδας, με ποικίλους εμπόρους, τους οποίους στην εποχή του ο Ιησούς λέγεται ότι έδιωξε κακήν κακώς από το ναό του πατέρα του.

    Για τον κόσμο που περιμένει καρτερικά στην ουρά για να πάρει την ευλογία της «Αγίας Ζώνης» δεν θα πω τίποτα, είναι ένα πρόβλημα που ως κοινωνία έχουμε μπροστά μας, μαζί με τις άλλες μορφές αλλοτρίωσης: πολιτικής, κοινωνικής, ατομικής.

    Όσο για τον υπουργό; Θου, Κύριε, φυλακήν τω στόματί μου.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.