Η αμηχανία της Εκκλησίας μπροστά στα εμβόλια

[Αδιαφορία για τις ζωές των άλλων, υπόθαλψη των αντιεμβολιαστών]

Ο Αθωνίτης Ηγούμενος όσιος Παρθένιος ο εν Χριστώ Ψεύτης (Ονόμασαν «γρίπη τον κοροναϊό στη Μονή Αγ.Παύλου»-ΤΑ ΝΕΑ, 22.9). Αυτό το καύχημα αρετής και σοφίας, «δεν θα δώσει ευλογία για το εμβόλιο», προκαλώντας πανικό στη διεθνή επιστημονική κοινότητα. (Σκίτσο του ©Μικάλεφ)

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Στις 13.1. η «Ιερά Σύνοδος» έβγαλε μια αποκαλυπτική ανακοίνωση. Ένα από τα θέματα (το 7. της ανακοίνωσης) ήταν η στάση των πιστών απέναντι στα εμβόλια. Η Σύνοδος των Επισκόπων (Χριστόδουλος, Ιγνάτιος Λάρισας), που τρέχουν στις ΗΠΑ για να αρπάξουν άγνωστης προέλευσης ζωτικό μόσχευμα, το οποίο για πολλούς λόγους δεν το δικαιούνται, («O Δρ Γ.Νακρατζάς για τον Αρχιεπίσκοπο»), βάζει πάλι πλαγίως και εκ του πονηρού θέμα εμβρυϊκών κυττάρων:  «η Ιερά Σύνοδος ενημερώθηκε ότι, κατόπιν γενομένης έρευνας, τα εμβόλια κατά του covid-19 που επί του παρόντος χρησιμοποιούνται στην Πατρίδα μας, δεν απαιτούν την χρήση καλλιεργειών εμβρυϊκών κυττάρων για την παραγωγή τους…..η Ιερά Σύνοδος επαναλαμβάνει, ιδίως προς όσα από τα μέλη Της παρουσιάζουν μία ιδιαίτερη ευαισθησία στα σενάρια απειλής και κινδύνων, … είτε διακατέχονται από διάφορες προκαταλήψεις, ότι η επιλογή του εμβολιασμού δεν είναι ζήτημα τόσο θεολογικό ή εκκλησιαστικό, αλλά κυρίως ιατρικό-επιστημονικό και αποτελεί ελεύθερη προσωπική επιλογή του κάθε ανθρώπου σε επικοινωνία με τον ιατρό του, χωρίς ο εμβολιασμός να συνιστά έκπτωση από την ορθή Πίστη και ζωή».

Αντιπαρέρχομαι την απρόσεκτη ασυνταξία («όσα από τα μέλη Της») που παρουσιάζει τα εκατομμύρια των πιστών ως μέλη Της Συνόδου (με Τ μεγαλοπρέπειας) και έρχομαι σε ένα επίδικο ζήτημα που η Σύνοδος συστηματικά αποσιωπά: Το εμβόλιο ΔΕΝ «αποτελεί ελεύθερη προσωπική επιλογή του κάθε ανθρώπου». Αυτό θα συνέβαινε αν αφορούσε σε μη μεταδοτική νόσο και αν όσοι ασθενούσαν κατέφευγαν σε ιδιωτικές και όχι σε κρατικές κλινικές, εκτοπίζοντας αθώους ασθενείς και επιβαρύνοντας αδικαιολόγητα, με τις παρανοϊκές επιλογές τους, τον κρατικό προϋπολογισμό, αντί να προσφύγουν στη μούμια του Βησσαρίωνα ή στην Μετάληψη, τον αγιασμό και την Τιμία Ζώνη. Από τη στιγμή που αυτός που δεν θα εμβολιαστεί απειλεί την υγεία αθώων, ιδιαίτερα αυτών που δεν εμβολιάστηκαν λόγω ιατρικού κωλύματος, παύει να είναι δικαίωμά του. Αλλά ακόμη κι αν δεν απειλούσε κανέναν, αυτή η αυτοκτονική του πράξη είναι καταδικαστέα, όχι από εμένα αλλά από την Εκκλησία που καταδικάζει την αυτοκτονία και τώρα δείχνει περίεργη ανοχή αλλά και ασπλαχνία επιτρέποντας στο συνωμοσιολόγο ή αγράμματο ή ηλίθιο ή ψυχασθενή πιστό να ενεργήσει αυτοκαταστροφικά.

Υπάρχει βεβαίως και άλλο παράπλευρο ζήτημα. Η Εκκλησία παρέχει ηθική νομιμοποίηση σε αυτόν τον ανήθικο, που περιμένει πονηρά τα κορόιδα τους εθελοντές, που πραγματικά διακινδύνευσαν στο πειραματικό στάδιο και τα λιγότερο κορόιδα, τους πρώτους που θα εμβολιαστούν, για να τρέξει κι αυτός στο τέλος να εμβολιαστεί για να σώσει το τομάρι του, μέσω μιας διαδικασίας την οποία αρχικά πολέμησε ή συμπλεγματικά και ανόητα αμφισβήτησε.

Ο μητροπολίτης Κορίνθου (15.1) δημοσιοποιεί πως είναι υπεράνω του Νόμου και πως απειλεί σκανδαλωδώς την υγεία ανθρώπων. Ακόμη κι αν έχει κάνει (αρνητικό) τεστ πριν ένα λεπτό, επειδή το κοινό δεν το γνωρίζει, η φωτογραφία προκαλεί πολλαπλό σκάνδαλο εγκληματικής αλαζονείας. Θα πληρώσει πρόστιμο;

Η ανθρωπότητα δίνει μέσα σε πρωτοφανή ενότητα και επικοινωνία των λογικών και έντιμων ανθρώπων όπου γης, τη μάχη κατά ενός δολοφονικού ιού, που προκαλεί και τεράστιες παράπλευρες οικονομικές και ψυχολογικές απώλειες. Τα εμβόλια, από τον 18ο αιώνα και μετά, ήταν μια ιστορική κατάκτηση σωτηρίας του ανθρώπινου γένους. Ένα πυρηνικό όπλο κατά των πανδημιών που εξόντωναν εκατομμύρια και εξαθλίωναν όλες τις κοινωνίες, χωρίς κανένας θεός και καμία Εκκλησία να μπορούν να σώσουν ούτε έναν άνθρωπο. Η Εκκλησία νοσταλγεί ανομολόγητα αυτές τις εποχές που κυριαρχούσε η μαγική αντίληψη για τον κόσμο, όταν η ίδια δολοφονούσε μέσω της Μετάληψης, των εκκλησιασμών και των ασπασμών των εικόνων εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, αυξάνοντας την εξουσία της πάνω σε αυτούς σαν τον «Αυλητή του Χάμελιν». Τρίζει από απεγνωσμένη αδυναμία τα δόντια της τώρα που βλέπει την Επιστήμη να την κατατροπώνει σε βαθμό εξευτελισμού και επί πλέον και την πολιτική, ακόμη και στις πιο φιλοεκκλησιαστικές παραδοσιακές εκδοχές της (ΝΔ), να την ταπεινώνει ως παράγοντα συμβολής στην πανδημία, χωρίς να την υπερασπίζονται ανοιχτά ούτε οι νέοι φίλοι της, αυτοί της Αριστεράς, με μόνο σύμμαχο τον επίσημο συνομιλητή του κ. Τσίπρα για ζητήματα πολιτικών δικαιωμάτων, πλασιέ Βελόπουλο. Αναγκάζεται να παραστήσει τη φιλική προς τα επιστημονικά επιτεύγματα, την ίδια στιγμή που κορυφαίοι παράγοντές της δίνουν με λόγια ή στην πράξη καταστροφικές συμβουλές κατά της μάσκας (ακόμη και ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης) και κατά των εμβολίων, με την απόλυτη ανοχή των υπόλοιπων. Η απάντηση της Συνόδου νομιμοποιεί την έλλειψη κοινωνικής ευθύνης, την αδιαφορία για τη ζωή του πλησίον, τον αντιεπιστημονικό σκοταδισμό και την καχυποψία απέναντι στην παγκόσμια Ιατρική. Αυτή είναι η πραγματική και επίσημη στάση της Εκκλησίας, πέρα από τον επιδεικτικό δημόσιο εμβολιασμό δυο μητροπολιτών της. Μάλιστα αν ο πρώτος από αυτούς είναι άνθρωπος χαμηλών τόνων, ο δεύτερος έχει χαρακτηριστεί αρμοδίως ως «ενσκήψας τραγικός τσαρλατάνος», έχοντας πίσω του ένα αποκαλυπτικό παρελθόν ακροδεξιών ρατσιστικών τοποθετήσεων και αντιεπιστημονικών αντιλήψεων.

 

This entry was posted in IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

17 Responses to Η αμηχανία της Εκκλησίας μπροστά στα εμβόλια

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Ιερώνυμος γερνάει και δεν μπορεί να κρυφτεί

    https://tvxs.gr/news/i-apopsi-mas/o-epikindynos-k-ieronymos

    O επικίνδυνος κ. Ιερώνυμος
    10:41 | 16 Ιαν. 2021

    Την άποψη πως το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία αλλά κόμμα, και μάλιστα πολεμοχαρές, εξέφρασε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος.

    Μιλώντας σε εκπομπή του Οpen για το ρόλο της Εκκλησίας στην επανάσταση του 1821, είχε ένα ξέσπασμα θρησκευτικού φανατισμού που προκαλεί σοκ: «Το Ισλάμ, οι πολίτες του, δεν είναι θρησκεία, είναι πολιτικό κόμμα, είναι πολιτική επιδίωξη και οι άνθρωποι του είναι άνθρωποι του πολέμου».

    Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας συνέχισε το κήρυγμα της μισαλλοδοξίας προσβάλλοντας όλους τους μουσουλμάνους: «Είναι οι άνθρωποι της εξαπλώσεως, αυτό είναι χαρακτηριστικό του Ισλάμ».

    Είναι λίγο να επισημάνει κανείς πόσο ευνοούν τον τζιχαντισμό τέτοιες ακραίες και ανιστόρητες προσεγγίσεις.

    Είναι αυτονόητο ότι τη σύγκρουση των θρησκειών επιθυμούν οι φονταμενταλιστές που θρέφονται με τον ανορθολογισμό, το μίσος και την τοξικότητα

    Είναι δεδομένο ότι η ισλαμιστική βία ενθαρρύνεται από τη διολίσθηση της άλλης πλευράς στην δογματική τύφλωση.

    Και είναι αδιανόητο να ενοχοποιούνται οι πιστοί για τις αποκρουστικές πράξεις εγκληματιών που χρησιμοποιούν τη θρησκεία σαν άλλοθι για την καταστροφικότητά τους.

    Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μίλησε σαν θρησκευτικός ηγέτης που θέλει να στρέψει τους χριστιανούς ορθόδοξους εναντίον των αλλόθρησκων και να πυροδοτήσει εμπάθεια.

    Μίλησε σαν εχθρός του ισλάμ, όλου του ισλάμ, και όλων των μουσουλμάνων. Μακάρι οι μουσουλμάνοι που ζουν στη χώρα μας να μην τον άκουσαν και να μην τον ακούσουν.

    Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος διέψευσε όσους τον θεωρούσαν μετριοπαθή σε σχέση με άλλους ιεράρχες.

    Τη μέρα των Θεοφανείων έκανε επίδειξη δύναμης θυμίζοντας ποιος είναι ο αρχηγός στη χώρα όταν πρόκειται για θρησκευτικά ζητήματα.



    Και την προηγούμενη Τετάρτη συναντήθηκε με τον Μένιο Φθουριώτη, ο οποίος τον ευχαρίστησε στο Facebook «για τις ευλογίες του και τις συμβουλές του».

    Ημαρτον!

  2. Ο/Η Psycho λέει:

    Μήπως αν το εμβόλιο γινόταν έτσι

    οι Παρθενόπιοι και το συνάφι θα εμβολιάζονταν;
    Μια ερώτηση έκανα

    • Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

      Να προσθέσω και ότι η «Phizer» είχε εφεύρεθει και το viagra. Μήπως εάν τυχόν αυτό το πραγματικό γεγονός δημοσιοποιηθεί, θα μειωθούν οι αρνητές¹ τού εμβολίου;

      ¹ όσοι άνδρες, τουλάχιστον, τυγχάνουν σεξομανείς

  3. Ο/Η Mητρόπολη του Βώλου λέει:

    Δικογραφία – αποκάλυψη: Ηγουμένη «ευλογούσε» τον ψευτογιατρό

    https://www.protothema.gr/greece/article/1085316/dikografia-apokalupsi-igoumeni-eulogouse-ton-pseutogiatro/
    Πρώτο Θέμα

    Μίλτος Σακελλάρης
    17/01/2021, 13:55 1

    Ποιους καίει το κατηγορητήριο των 92 σελίδων για τη δράση του γιατρού-μαϊμού που θησαύριζε τάζοντας θαυματουργές θεραπείες σε βαριά ασθενείς – Επώνυμοι γιατροί, επικεφαλής διαγνωστικών κέντρων και ιδιωτικών κλινικών, ακόμη και ιερωμένοι βρίσκονται αντιμέτωποι με τον νόμο ως συνεργοί του 47χρονου

    Ιδιώτες γιατροί, πρόεδρος διοικητικού συμβουλίου διαγνωστικού κέντρου και ορισμένα μέλη του, επικεφαλής ιδιωτικής κλινικής, μια ηγουμένη μονής στο Πήλιο, αλλά και ένας πρώην πασίγνωστος υπουργός είναι ανάμεσα στα άτομα που κατηγορούνται για άμεση συνέργεια με τον ψευτογιατρό Νίκο Κοντοστάθη, ο οποίος συνελήφθη στις 16 Ιουνίου του 2020. Το «protothema.gr» αποκαλύπτει σήμερα το κατηγορητήριο 92 σελίδων που έχει συνταχθεί για την πολύκροτη υπόθεση, με τον γιατρό-μαϊμού να είναι αντιμέτωπος με τις σοβαρότατες κατηγορίες που αφορούν την ανθρωποκτονία κατά συρροή, τη διακίνηση ναρκωτικών ουσιών, την αντιποίηση ιατρικού λειτουργήματος και την απάτη.

    Σε χειρουργική επέμβαση που έγινε σε κλινική της Αθήνας ο βασικός κατηγορούμενος φέρεται να είπε σε ένα από τα θύματά του που αντιμετώπιζε κινητικό πρόβλημα πως θα περπατήσει ξανά! Το χειρουργείο έγινε κανονικά από επαγγελματίες γιατρούς. Ανάμεσά τους και ο πρώην υπουργός. Σε άλλη περίπτωση, ο 47χρονος υποσχέθηκε σε μια γυναίκα την πλήρη ίαση καρκίνου του εντέρου αν διέκοπτε τις χημειοθεραπείες που ακολουθούσε, ενώ σε ένα ακόμη θύμα του ισχυρίστηκε πως μπορεί να θεραπεύσει τη σκλήρυνση κατά πλάκας από την οποία έπασχε. Ολα αυτά μέσα σε ειδικό χώρο διαγνωστικού κέντρου στα βόρεια προάστια.


    Το σπίτι-φρούριο του απατεώνα, δήθεν γιατρού, στην Αγία Μαρίνα Κορωπίου. Στους γείτονές του συστηνόταν ως πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας με το όνομα Νίκος Κοντός

    Η εμπλοκή του πρώην υπουργού

    Σύμφωνα με τα έγγραφα, ο πρώην υπουργός φαίνεται, βάσει του κατηγορητηρίου, ότι παρείχε υποστήριξη και… υποβοηθούσε τον ψευτογιατρό, ο οποίος παρουσιαζόταν ως «εμπειρικός βοτανολόγος». «Κατηγορείσαι ως υπαίτιος ότι, κατά τον παρακάτω τόπο και χρονικό διάστημα, ενεργώντας εκ προθέσεως και με ενότητα δόλου προσέφερες άμεση συνδρομή στον δράστη κατά τη διάρκεια της κύριας πράξης και στην εκτέλεση αυτής, και συγκεκριμένα παρείχες υποστήριξη, διευκόλυνση και υποβοήθηση στον συγκατηγορούμενό σου κατά τη διάρκεια των άδικων πράξεων της απάτης και απόπειρας αυτής που τέλεσε κατ’ εξακολούθηση», επισημαίνεται στο κατηγορητήριο της υπόθεσης που αποκαλύπτει σήμερα το «protothema.gr».

    Ο πρώην υπουργός που εργαζόταν ως γιατρός σε κεντρική κλινική της Αθήνας, όπως τονίζεται, φέρεται να επιβεβαίωσε σε ένα θύμα του Νίκου Κοντοστάθη πως τον γνώριζε και προχώρησε μαζί με άλλους τέσσερις συναδέλφους του γιατρούς σε χειρουργείο μετά από υπόδειξη του 47χρονου. Ο άνδρας που έκανε την καταγγελία είχε κινητικό πρόβλημα μετά από πτώση με αλεξίπτωτο στον Αρχάγγελο Ρόδου το 2014. Οταν γνώρισε τον ψευτογιατρό, εκείνος του είπε πως είναι χειρουργός ορθοπεδικός, ιδιαίτερα διακεκριμένος και αναλάμβανε χειρουργεία στη Γαλλία και την Ελβετία με τιμή άνω των 100.000 ευρώ. Του ανέφερε ακόμη ότι μπορούσε να κάνει… εξαιρέσεις και να χειρουργήσει στην Αθήνα με… έκπτωση, λόγω των… γνωριμιών που είχε.

    Στις 11 Αυγούστου του 2018 ο πρώην υπουργός κατηγορείται ότι προέβη «σε επέμβαση του εγκαλούντος ασθενούς, η οποία έλαβε χώρα καθ’ υπόδειξιν του συγκατηγορούμενού σου Κοντοστάθη Νικόλαου, περιλαμβάνουσα τοποθέτηση μοσχεύματος- κλωβού στη μέση του ασθενούς αξίας 54.000 ευρώ». Μάλιστα, η συγκεκριμένη επέμβαση φαίνεται να έγινε, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του θύματος, στο πλαίσιο «του υποδεικνυόμενου από αυτόν ιατρικού πλάνου περί δήθεν πλήρους αποκατάστασης της υγείας και του κινητικού προβλήματος του ανωτέρου ασθενούς».

    Στο ίδιο χειρουργείο συμμετείχαν μαζί με τον πρώην υπουργό ακόμη τρεις γιατροί οι οποίοι επίσης κατηγορούνται. Για έναν από αυτούς μάλιστα τονίζεται ότι επέτρεψε «στον συγκατηγορούμενό σου Κοντοστάθη Νικόλαο να επισκέπτεται τον εγκαλούντα μετά το χειρουργείο στο δωμάτιο νοσηλείας εντός της ίδιας κλινικής, προκειμένου να ισχυρίζεται σε αυτόν ότι είχε παραστεί και αυτός ως θεράπων ιατρός στο χειρουργείο το οποίο ήταν δήθεν επιτυχές, καθόσον, όπως ψευδώς ισχυρίστηκε, διαπίστωσε κατά τη διάρκεια αυτού με ειδικό ιατρικό μηχάνημα κίνηση στους νευρώνες των ποδιών του ασθενούς, γεγονός που θα του επέτρεπε να βαδίσει ξανά».

    Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο ψευτογιατρός είχε εξαπατήσει τουλάχιστον 45 ασθενείς, από τους οποίους αποσπούσε μεγάλα χρηματικά ποσά για τις δήθεν θεραπείες του σε μια υπόθεση απάτης, στην οποία, όπως αποδεικνύεται από το κατηγορητήριο, δεν ήταν μόνος.

    Η ίαση του καρκίνου και της σκλήρυνσης κατά πλάκας

    Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση μιας γυναίκας η οποία έπασχε από καρκίνο στο έντερο και γνωρίστηκε τον Ιανουάριο του 2019 με τον «Νίκο Κόντο», ο οποίος της είπε ότι «είναι γιατρός» και πως μπορούσε «να εξασφαλίσει και να εγγυηθεί με τη μέθοδο θεραπείας που πρότεινε την ίασή της, αν διέκοπτε την προτεινόμενη και ακολουθούμενη έως τότε θεραπεία σύμφωνα με τα πρωτόκολλα της ιατρικής επιστήμης, αποτελούμενη από χειρουργεία, χημειοθεραπεία κ.λπ.». Στην προκειμένη καταγγελία πρόεδρος Δ.Σ. διαγνωστικού κέντρου κατηγορείται ότι παραχώρησε στον 47χρονο «ειδικό χώρο-γραφείο μέσα στις κτιριακές εγκαταστάσεις του διαγνωστικού κέντρου όπου αυτός είχε πρόσβαση προκειμένου να προβαίνει εκεί επ’ αμοιβή σε ιατρικές πράξεις (πραγματοποίηση ιατρικών ραντεβού με τους παθόντες), οι οποίες εντάσσονταν στις ιατρικές υπηρεσίες του συγκατηγορούμενού σου που γίνονταν στο πλαίσιο της υποδεικνυόμενης από αυτόν θεραπείας». Ο ψευτογιατρός φέρεται να είχε αντίστοιχες συναντήσεις με μία ακόμη γυναίκα η οποία έπασχε από σκλήρυνση κατά πλάκας.


    Το σημείο του κατηγορητηρίου όπου φαίνεται η εμπλοκή της ηγουμένης η οποία φέρεται να παρείχε στον ψευτογιατρό ειδικό χώρο μέσα στη μονή για να εξετάζει ασθενείς! Σε μία από τις περιπτώσεις οι εγκαλούντες κατέβαλαν στον Κοντοστάθη το ποσό των 52.620 ευρώ.

    Στο συγκεκριμένο μέρος του κατηγορητηρίου, εκτός από τον πρόεδρο του διαγνωστικού κέντρου, συμπεριλαμβάνονται επίσης ο αντιπρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Ακόμη ένας γιατρός κατηγορείται ότι από τον Μάιο έως τον Δεκέμβριο του 2016 παραχωρούσε στον Νικόλαο Κοντοστάθη χώρο «των ιδιωτικών ιατρείων που διατηρούσε στην Αθήνα», για να κάνει τα… ραντεβού του και να μπορούν ορισμένα από τα θύματά του να στέλνουν τους ιατρικούς φακέλους τους για «περαιτέρω αξιολόγηση». Είναι ενδεικτικό ότι ένα από τα θύματά του τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο ήταν ένας ανήλικος που έπασχε από γλοιοβλάστωμα εγκεφάλου, στους γονείς του οποίου ο βασικός κατηγορούμενος είπε ότι είναι «παιδοχειρουργός – νευροχειρουργός – παιδοογκολόγος, εξαιρετικά καταρτισμένος και έμπειρος, ερευνητής σπουδαίου ιατρικού κέντρου της Ελβετίας, με εξειδικευμένες γνώσεις και πρωτοποριακές μεθόδους, διακεκριμένος επιστήμονας διεθνούς βεληνεκούς που μπορούσε να εγγυηθεί την ίαση της σοβαρής αυτής ασθένειας, εφαρμόζοντας πρωτοποριακές και άγνωστες στους γιατρούς της Ελλάδας μεθόδους».

    Η ηγουμένη του Πηλίου

    Στην υπόθεση κατηγορείται ότι εμπλέκεται και μία ηγουμένη της Ιεράς Μονής Παμμεγίστων Ταξιαρχών Πηλίου στην περιοχή του Αγίου Γεωργίου Νηλείας Πηλίου. Η κατηγορούμενη φέρεται να παρείχε στον ψευτογιατρό ειδικό χώρο μέσα (!) στη μονή για να εξετάζει ασθενείς. Σε μία από τις περιπτώσεις οι εγκαλούντες κατέβαλαν στον Κοντοστάθη το ποσό των 52.620 ευρώ καθώς τους έπεισε ότι μπορούσε να θεραπεύσει την ανήλικη κόρη τους που έπασχε από πιλοκυτταρικό και πολυμυξοειδές αστροκύτωμμα. Στον συγκεκριμένο χώρο για τον οποίο κατηγορείται ότι παρείχε η ηγουμένη, όπως υπογραμμίζεται, ο γιατρός-μαϊμού υποδείκνυε σε πολλούς ασθενείς που επισκέπτονταν το μοναστήρι από διάφορα σημεία της Ελλάδας «προγράμματα και μεθόδους θεραπείας, πράξεις οι οποίες λάμβαναν χώρα και εντάσσονταν στο πλαίσιο του ιατρικού θεραπευτικού έργου του Κοντοστάθη».

    Τι δήλωσε ο δικηγόρος των θυμάτων

    «Μέχρι στιγμής τα στοιχεία τα οποία έχουν συγκεντρωθεί οδήγησαν τον αρμόδιο ανακριτή να απαγγείλει νέες κατηγορίες κατά του ψευτογιατρού για συνολικά 12 ανθρωποκτονίες με δόλο, 14 απόπειρες ανθρωποκτονιών και κακουργηματικές απάτες οι οποίες ξεπερνούν τις 840.000,00 ευρώ. Το νέο κατηγορητήριο συμπεριλαμβάνει καινούρια πρόσωπα, τα οποία φέρονται ως συνεργάτες-συνεργοί του ψευτογιατρού», δήλωσε στο «ΘΕΜΑ» ο δικηγόρος θυμάτων του κατηγορουμένου Στέλιος Σούρλας και συνέχισε:
    «Οι εντολείς μου, και συγκεκριμένα οι συγγενείς της 35χρονης νηπιαγωγού η οποία έπασχε από καρκίνο του μαστού και του 46χρονου επιχειρηματία με καρκίνο του όσχεος, οι οποίοι απεβίωσαν ένεκα της εγκληματικής δράσης του κατηγορουμένου, καθώς και τα υπόλοιπα τρία θύματα τα οποία τον κατηγορούν για απόπειρα ανθρωποκτονίας, αλλά και ο εξαπατηθείς 28χρονος, επιζητούν διακαώς την καταδίκη του ανθρώπου αυτού, καθότι η ψυχική οδύνη καθώς και η ηθική βλάβη αλλά και η περιουσιακή ζημία η οποία τους προκάλεσε ήταν τεράστια».

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Εν γνώσει της, για να καρπωθεί ξένη περιουσία κατηγορεί την οσία ηγουμένη Νικοδήμη Κίσσα η δικογραφία

      Για να γελάσουμε λίγο με το μοναστήρι που ανασύστησε ο Χουντόδουλος και στο οποίο συχνάζει (ως επιχειρηματικός σύμβουλος;) ο Εφραίμ Βατοπεδινός

      http://www.impt.gr/history.html

      τό 1911, ἡ ἱστορική Μονή ἐρημώνει ἀπὸ μοναχούς καί σέ διάστημα μισοῦ αἰῶνα φθάνει σέ κατάσταση ἐρειπώσεως. Ἡ θαυματουργή εἰκόνα τοῦ Αρχαγγέλου Μιχαήλ συλεῖται ἀπό ἀρχαιοκαπήλους, ἀντικαθίσταται, ὅμως, ἀπό ἄλλη, πού φιλοτεχνεῖται τό 1976. Τήν ἴδια χρονιά ἡ χάρις τῶν Ἀσωμάτων Δυνάμεων, Προστατῶν τῆς Μονῆς, καί οἱ εὐχές τῶν παλαιῶν πατέρων της ἐνεργοῦν τήν ἀνασύστασή της ὡς Γυναικείας [Προεδρικό Διάταγμα 605/80 (Φ.Ε.Κ. 161/Α΄)], μέ τήν εὐλογία τοῦ ἀπὸ Δημητριάδος καὶ Ἁλμυροῦ ἀοιδίμου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος, κυροῦ Χριστοδούλου, καί μέ πρώτη Ἡγουμένη, τήν Γερόντισσα Θεοδούλη, σημερινή Ἡγουμένη τῆς Ἱ. Μονῆς Τιμίου Προδρόμου Βροχιᾶς Βόλου.

  4. Ο/Η Εκοιμήθη κι άλλος λέει:

    Aπό κορονοϊό

    https://orthodoxia.info/news/ekoimithi-enas-toys-giraioteroys/

    17/01/2021 / 08:16

    Εκοιμηθη ένας από τους γηραιοτερους μοναχούς της Αθωνικής πολιτείας, ο ιερομόναχος Συμεών της Μονής Διονυσίου Αγίου όρους .

    Ο μακαριστός ιερομόναχος που εχασε την μάχη με τον κορονοιο, εγκαταβίωσε 60 χρόνια στην μόνη, ήταν υποτακτικός του Προηγούμενου της Μονής γέροντα Γαβριήλ και χειροτονία του νεοφανούς Αγίου Καλλινίκου μητροπολίτη Εδέσσης

    • Ο/Η Gay monk λέει:

      Κρύβει τον κορονοιό η ekklisia Online

      https://www.ekklisiaonline.gr/nea/agio-oros-ekimithi-o-geron-symeon-o-dionysiatis/

      ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ : ΕΚΟΙΜΗΘΗ Ο ΓΕΡΩΝ ΣΥΜΕΩΝ Ο ΔΙΟΝΥΣΙΑΤΗΣ
      Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021 16:58

      Εκκλησία Online

      Τα ξημερώματα της 17ης Ιανουαρίου εξεδήμησε εις Κύριον ο γέροντας Συμεών Διονυσιάτης (της Ιεράς Μονής Διονυσίου Αγίου Όρους) ο μεγαλύτερος!

      Αιωνία του η μνήμη!

  5. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Η Εκκλησία στην μετά κορονοϊό εποχή- Εκλογές και υποψηφιότητες …

    Η Εκκλησία στην μετά κορονοϊό εποχή- Εκλογές και υποψηφιότητες …
    16 Ιανουαρίου 2021
    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα

    (……)

    Σήμερα οι περισσότεροι Ιεράρχες έχουν κλειστεί στο καβούκι τους λόγω κορονοϊού γιατί φοβούνται και προσέχουν. Αλλά υπάρχουν και Ιεράρχες που τους πρόλαβαν τα χρόνια τους και κάνουν πράγματα που τους εκθέτουν στα μάτια των συνεργατών τους και του ποιμνίου τους.

    🔺Στην Θεσσαλονίκη ο σεβαστός Γέρων Θεσσαλονίκης Άνθιμος έχει αποσυρθεί στο υπερώον της Μητρόπολης του λόγω κορονοϊού. Δεν τον βλέπει κανείς χωρίς λόγο. Οι συνεργάτες του, πατέρες της Μητρόπολης με πρώτο τον Πρωτοσύγκελλο π. Ιάκωβο Αθανασίου έχουν προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου όλο το βάρος της διοίκησης χωρίς να αυθαιρετούν. Οι υπόλοιποι αν του μιλήσουν έως το μεσημέρι δεν κινδυνεύουν να χαθούν μέσα στις χαοτικές και ατέρμονες σκέψεις που θα τους οδηγήσει η συζήτηση μαζί του- έτσι χωρίς νόημα- αν η κουβέντα γίνει σε ώρα που έχει κόπωση. Αλλά στο σημείο αυτό ερωτώ: μπορεί να διοικείται αυτή η Μητρόπολη με τέτοιες νοοτροπίες; Ο Άνθιμος που γνώριζα εγώ από τα φοιτητικά μου χρόνια αν είχε πλήρη επίγνωση των γεγονότων δεν θα ήθελε να συμβαίνουν όλα αυτά. Κυρίως θα προστάτευε την υστεροφημία του.

    (….)

  6. Ο/Η του κώλου λέει:

  7. Ο/Η Red λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2021/01/blog-post_985.html

    Κάποιος να μαζέψει τον Ιερώνυμο με τα επικίνδυνα σκοταδιστικά κηρύγματα του

    Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021 | 9:01 μ.μ.

    Ολα τα είχαμε να μας δημιουργηθεί και κανένα απρόβλεπτο προβληματικό επεισόδιο με τις ανιστόρητες προβληματικές δηλώσεις του αρχιπαππά οι οποίες μεταξύ άλλων στρέφονται κατά του Ισλάμ και των Μουσουλμάνων μας έλειπε.
    Δεν αντιλαμβάνεται ο Ιερώνυμος ότι δεν ένας διάκος σε μια επαρχιακή εκκλησία και δεν μπορεί στα κηρύγματά του να λέει ότι θέλει και να περνάει απαρατήρητο;

    Στις τελευταίες δηλώσεις του τις οποίες σχολιάζαμε εδώ, θεώρησε σκόπιμο να μας «διδάξει» ότι «Το Ισλάμ, οι πολίτες του, δεν είναι θρησκεία, είναι πολιτικό κόμμα, είναι πολιτική επιδίωξη και είναι οι άνθρωποι του πολέμου».

    Και δεν είναι απλώς ότι εξόργισαν την θρησκευόμενη Τουρκική μειονότητα της Θράκης με τους μουφτήδες της περιοχής να βγάζουν ανακοίνωση όπου τονίζουν ότι «Ο Μακαριώτατος προσβάλλει το θρησκευτικό μας αίσθημα».

    Οι διαστάσεις που πήραν στο εσωτερικό της Τουρκίας οι εμπρηστικές δηλώσεις του επικεφαλής της «δεξιάς του Κυρίου», είναι το πρόβλημα. Οταν διαβάζεις την δήλωση του αρχηγού της πανίσχυρης Διεύθυνσης Θρησκευτικών Υποθέσεων της Τουρκίας, Αλί Ερμπάς «καταδικάζω έντονα τις αβάσιμες δηλώσεις του Ελληνα Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, που στοχεύουν στην Παντοδύναμη θρησκεία, το ισλάμ. Η εν λόγω δήλωση προκαλεί την κοινωνία και οδηγεί τους ανθρώπους στο μίσος, την εχθρότητα και τη βία κατά του Ισλάμ», αντιλαμβάνεσαι σε τι επικίνδυνους ατραπούς μας οδηγούν τα απολυτίκια του αρχιρασοφόρου.

    Και η αμήχανη σημερινή ανακοίνωσή της Αρχιεπισκοπή Αθήνας που προσπαθεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα ισχυριζόμενη ότι ο Ιερώνυμος δεν τσουβάλιασε προσπάθησε όλους τους μουσουλμάνους όταν έκανε λόγο για «ανθρώπους του πολέμου», και «δεν εννοούσε τίποτε περισσότερο από τη διαστροφή της ίδιας της μουσουλμανικής θρησκείας από μία δράκα ακραίων φονταμενταλιστών, που σπέρνουν τον τρόμο και τον θάνατο σε όλη την Οικουμένη», ελάχιστη αποτελεσματικότητα έχει.

    Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να επιβάλλει τον αρχιρασοφόρο να μην κάνει τέτοια κηρύγματα μίσους και μας δημιουργήσει επικίνδυνες περιπέτειες

  8. Ο/Η Σιάτιστα παπάς κορονοιό λέει:

    Πέθανε πολύτεκνος παπάς της πόλης μας

    https://www.agiotopia.gr/2021/01/blog-post_17.html
    Εκοιμήθη ο Προϊστάμενος του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Σιάτιστας, ο Πρωτοπρεσβύτερος Βασίλειος Λ. Βασιλείου

    Έφυγε δυστυχώς σήμερα 17 Ιανουαρίου 2021 από τη ζωή, ο πατήρ Βασίλειος Βασιλείου (ο αγαπημένος Παπαβασίλης μας) χτυπημένος από την νόσο του κορονοϊού.

  9. Ο/Η Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία λέει:

    Υπάρχει ελπίδα να μας αφήσουν χρόνους κάτι Αμβρόσιος και Ιερώνυμος: https://www.protothema.gr/world/article/1085767/koronoios-anisuhitiki-ereuna-1-stous-8-astheneis-pethainei-edos-140-imeron-meta-tin-anarrosi/
    Πλάκα θά ‘χει.

  10. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    Πέθανε από κορονοϊό μόλις στα 36 του χρόνια ο παπάς του Χειμωνίου

    Πέθανε από κορονοϊό μόλις στα 36 του χρόνια ο παπάς του Χειμωνίου
    Από thrakisports -21 Ιανουαρίου 2021

    Πένθος και θλίψη σκόρπισε στην περιοχή Ορεστιάδας αλλά και Διδυμοτείχου, ο θάνατος του 36χρονου ιερέα στο χωριό Χειμώνιο Ορεστιάδας, ο οποίος κατέληξε σήμερα από κορονοϊό στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

    Ο νεαρός ιερέας, που δεν είναι από τον Έβρο αλλά ανήκε στην Ιερά Μητρόπολη Διδυμοτείχου, Ορεστιάδας και Σουφλίου και είχε τοποθετηθεί στον Ιερό Ναό Ιωάννη Προδρόμου στο χωριό Χειμώνιο.

    Στις αρχές Ιανουαρίου διαπιστώθηκε ότι “κόλλησε” κορονοϊό, νοσηλεύτηκε αρχικά στο Νοσοκομείο Διδυμοτείχου και στις 4 Ιανουαρίου μεταφέρθηκε στο Π.Γ.Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

    Παρά το νεαρό της ηλικίας του και ενώ δεν είχε υποκείμενα νοσήματα, η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και μεταφέρθηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

    Δυστυχώς μετά από 15 ημέρες στο νοσοκομείο, σήμερα άφησε την τελευταία του πνοή βυθίζοντας στο πένθος το Χειμώνιο, την Ιερά Μητρόπολη και όσους τον γνώριζαν.

    Πηγή: https://www.evros-ne

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    Aπό τι πέθανε ο μακαρίτης.
    Λέξη δεν λέει σήμερα ο ευσεβής exapsalmos Σωτηρίου Τζούμα επικοινωνιολόγου Χουντόδουλου

    Eκδημία Αρχιμ.π. Χριστοφόρου Παπανικολάου στην Ι. Μητρόπολη Ελασσώνος

    Το λένε όμως οι μη εκκλησιαστικοί

    https://www.larissanet.gr/2021/01/27/elassona-ekoimithi-o-archimandritis-christoforos-papanikolaou-echase-ti-machi-me-ton-koronoio/

    Ελασσόνα: Εκοιμήθη ο Αρχιμανδρίτης Χριστόφορος Παπανικολάου – Έχασε τη μάχη με τον κορωνοϊό

    Νά σημειωθεί πως οι ιερές ακολουθίες, τόσο στόν ιερό Μητροπολιτικό Ναό, όσο και στό καθολικό της ιεράς Μονής αγίας Τριάδος Σπαρμού Ολύμπου, θα τελεσθούν βάσει των προβλεπομένων περιοριστικών μέτρων προστασίας κατά του covid19.

    Μέτρα; ποια μέτρα; Αμάσκωτοι παπάδες ο ένας δίπλα στον άλλο

    http://www.nyxthimeron.com/2021/01/covid-19_90.html

    27 Ιανουαρίου 2021
    Στιγμές από την Κηδεία του π. Χριστοφόρου Παπανικολάου, κοιμηθέντος εξαιτίας Covid-19

  12. Ο/Η Μητροπολίτης Ζωζώ λέει:

    Μεσαίωνας, σκοτάδι, έγκλημα

    https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/42019-patriarxeio-georgias-xairetizoume-tin-apofasi-gia-mi-upoxreotiko-emboliasmo

    Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr. 13/02 12:09

    Πατριαρχείο Γεωργίας: »Χαιρετίζουμε την απόφαση για μη υποχρεωτικό εμβολιασμό»

    Γραφείο ρεπορτάζ: Romfea.gr

    Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Γεωργίας μετά το πέρας των εργασίων της, δήλωσε ότι χαιρετίζει την απόφαση ότι ο «εμβολιασμός» δεν είναι υποχρεωτικός.

    Επίσης, το διοικητικό όργανο της Εκκλησίας της Γεωργίας, υποστήριξε ότι ειδικοί της δημόσιας υγείας από διάφορες χώρες εξακολουθούν να έχουν διαφορετικές απόψεις σχετικά με την διαδικασία αυτή.

    Η Ιερά Σύνοδος υπογράμμισε επίσης ότι δεν θα αναλάβει καμία ευθύνη στον εμβολιασμό «προπαγάνδα», καθώς αυτό εμπίπτει στην αρμοδιότητα των ιατρών.

    Ακόμη ισχυρίστηκε ότι κανείς δεν πρέπει να διωχθεί ή να προσβληθεί είτε για τη λήψη του εμβολίου είτε όχι.

    Να σημειωθεί ότι η Ιερά Σύνοδος, εξέφρασε αμφιβολίες για την προέλευση των εμβολίων που σχεδιάστηκαν να εισαχθούν στη χώρα, υποστηρίζοντας ότι οι υπάλληλοι της υγείας θα εξηγήσουν τους κινδύνους που σχετίζονται με τον εμβολιασμό, συμπεριλαμβανομένων των παρενεργειών και των πιθανών επιπλοκών του.

  13. Ο/Η Polakis λέει:

    https://www.protothema.gr/greece/article/1142443/kurie-eleison/

    Αγώνας για να πειστούν ιεράρχες και κληρικοί υπέρ του εμβολίου

    Γιάννης Μακρυγιάννης
    12/07/2021, 16:04 22

    Προβληματισμός από την αναχρονιστική στάση ιερέων που υποσκάπτουν τη συλλογική προσπάθεια – Τα επιδημιολογικά δεδομένα θα παρουσιάσει στην ιεραρχία ο Σωτήρης Τσιόδρας – Αναμένεται στη συνέχεια εγκύκλιος με τις θέσεις της Εκκλησίας

    Τo πρόβλημα με τη στάση της Εκκλησίας, και για την ακρίβεια μέρους κυρίως του κατώτερου κλήρου, απέναντι στην πανδημία ήταν γνωστό εδώ και πολύ καιρό, σχεδόν από το Πάσχα του 2020. Κι αν η αποκήρυξη της μάσκας ή άλλων μέτρων είχε ελεγχόμενο αντίκτυπο στην εξάπλωση της πανδημίας (με κάποιες δυσάρεστες εξαιρέσεις, όπως με τον εορτασμό του Αγίου Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη ή σε επιμέρους περιοχές και εκδηλώσεις), με το εμβόλιο η «ιερή άρνηση» τείνει να επιδράσει πολύ σοβαρά στο εμβολιαστικό πρόγραμμα της χώρας. Εκτιμάται δε ότι τα απροσδόκητα χαμηλά ποσοστά εμβολιασμών σε ορισμένους νομούς συνδέονται ευθέως με τον ρόλο των τοπικών εκκλησιών, ενώ σε άλλες περιοχές της χώρας με ξεχωριστή σημασία για τον τουρισμό, όπως η Κρήτη, η κατάσταση είναι εξόχως ανησυχητική πρωτίστως λόγω της αναχρονιστικής δράσης ιερέων.

    Τόσο ανησυχητική που αύριο σπεύδουν στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας και ο επικεφαλής της επιτροπής των επιστημόνων Σωτήρης Τσιόδρας, ο οποίος παρεμβαίνει πλέον έτσι ανοιχτά στη διαχείριση της πανδημίας μόνο σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις.

    Νωρίτερα, στα τέλη Ιουνίου, είχε επισκεφτεί τον Αρχιεπίσκοπο ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και λίγες ημέρες μετά κατέβηκε στην Αγίας Φιλοθέης 21 ο υφυπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας, μήπως καταφέρει να συντονίσει τους φορείς της Εκκλησίας με τους δήμους, μέσα από ένα πλέγμα δράσεων για την ενίσχυση του ρυθμού των εμβολιασμών. Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι με την ηγεσία της Εκκλησίας, ούτε με τους μητροπολίτες, η μεγάλη πλειονότητα των οποίων είτε ανοιχτά είτε με προσοχή υποστηρίζουν τα εμβόλια ή έστω δεν φέρουν κανένα πρόσκομμα στην όλη προσπάθεια. Ο πονοκέφαλος προέρχεται αφενός από ελάχιστους μητροπολίτες, όπως οι Κυθήρων Σεραφείμ και Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς, που ήδη παραπέμπονται στο πειθαρχικό όργανο, και αφετέρου από μια σειρά ιερέων που κάνουν μεγάλη ζημιά στις ενορίες τους, καθώς είναι εκείνοι που έρχονται σε στενή επαφή με το χριστεπώνυμο πλήθος.

    Mήνυμα στους ιερείς

    Πηγές κοντά στο αρχιεπισκοπικό περιβάλλον διαβεβαιώνουν ότι οι κύριοι Σεραφείμ και Κοσμάς θα τιμωρηθούν αναλογικά με παραδειγματικές ποινές -αν και δεν προβλέπεται κάτι αξιόποινο από το Εκκλησιαστικό Δίκαιο- ώστε να σταλεί μήνυμα στους απλούς ιερείς ότι θα υποστούν επίσης σοβαρές συνέπειες εάν συνεχίσουν να υποσκάπτουν την προσπάθεια της Πολιτείας και της επιστημονικής κοινότητας με έμμεση ή ευθεία αποκήρυξη του εμβολίου.

    Οι μητροπολίτες Κυθήρων και Αιτωλίας και Ακαρνανίας παραπέμπονται για απειθαρχία, ηθική αυτουργία για απειθαρχία των πιστών σε σχέση προς τις υποδείξεις της Πολιτείας και της Εκκλησίας σε θέματα υγείας, θεολογική πλάνη, καταφρόνηση της προϊσταμένης εκκλησιαστικής αρχής. Οι κατηγορίες αφορούν κυρίως τα όσα έκαναν (ή δεν έκαναν) την περίοδο του Πάσχα -η Αιτωλοακαρνανία, για παράδειγμα, πλήρωσε ακριβά την αγνόηση εκ μέρους του κ. Κοσμά κάθε είδους μέτρου για τον κορωνοϊό-, αλλά η συζήτηση σχετίζεται πλέον και με το θέμα των εμβολίων.

    Η προσοχή στρέφεται σε πιο ειδικές περιπτώσεις. Στην Κρήτη, για παράδειγμα, όπου υπάρχει Αυτοκέφαλη Εκκλησία, συμβαίνουν απίστευτα πράγματα – πρόσφατα βρέθηκε γι’ αυτό τον λόγο στην Κρήτη ο κ. Κικίλιας. Ο καθηγητής Νίκος Τζανάκης αποκάλυψε ότι δέχεται καταγγελίες πολιτών για κληρικούς που τους απειλούν ότι αν εμβολιαστούν θα αρνούνται τη μετάληψη και την εξομολόγηση! Στη Χαλκιδική άλλος ιερέας διακήρυξε ότι όποιος φοράει μάσκα ή έχει κάνει εμβόλιο δεν θα μπει στην εκκλησία, ενώ στη Θεσσαλονίκη ιερέας απομακρύνθηκε από την ενορία του επειδή δεν τηρούσε τα μέτρα προφύλαξης. Ανάλογες συμπεριφορές εντοπίζονται και σε πολλές άλλες περιοχές και γι’ αυτό όλη η κυβέρνηση έχει πέσει πάνω στην Εκκλησία, με την κυρία Αριστοτελία Πελώνη να καλεί τους ιεράρχες να παροτρύνουν το ποίμνιο να εμβολιαστεί και τον κ. Μάκη Βορίδη να ζητά από την Ιερά Σύνοδο να ενθαρρύνει τον εμβολιασμό και να περιορίσει όσους ιερείς έχουν αντίθεση άποψη και χρησιμοποιούν τη θέση τους για να επηρεάσουν αρνητικά τους πολίτες.

    Και για λόγους αρχής και άποψης, αλλά και υπό τον φόβο να βρεθεί η Εκκλησία να απολογείται για προβλήματα στο εμβολιαστικό πρόγραμμα, ο κ. Ιερώνυμος διαβεβαίωσε τον κ. Μητσοτάκη στην τελευταία συνάντησή τους ότι θα συνδράμει, καθώς είναι και δική του πεποίθηση ότι δεν μπορεί η πίστη να είναι αντίθετη με την επιστήμη και πως το τείχος προστασίας χτίζεται με τον εμβολιασμό – ο πρωθυπουργός τού ζήτησε ευθέως να παροτρύνει τους ιερείς ώστε μέσω των κηρυγμάτων τους να πειστούν οι καχύποπτοι και να εμβολιαστούν. Στη γραμμή του Αρχιεπισκόπου, ο οποίος άλλωστε και νόσησε από τον κορωνοϊό και εμβολιάστηκε (στις αρχές Μαΐου), στρατεύονται ανοιχτά και επιφανείς μητροπολίτες, αν και ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος το έκανε με ισχυρή δόση υπερβολής. Χαρακτήρισε «αμαρτία το να μην κάνει κάποιος το εμβόλιο» και τάχθηκε υπέρ της υποχρεωτικότητας.

    «Δεν μπορεί εν ονόματι της ικανοποίησης του ατομικού μου δικαιώματος και της ελευθερίας μου να μη συμβάλλω στη διατήρηση του δικαιώματος της ζωής, γιατί τότε αυθαιρετώ και ασυδοτώ έναντι του κοινού συμφέροντος όλων των συνανθρώπων μου. Ο εμβολιασμός συνιστά έκφραση έμπρακτης ανθρωπιάς και πράξη υψηλής ηθικής επιταγής», σημείωσε ο κ. Χρυσόστομος, ο οποίος παρεμπιπτόντως χτίζει και ένα διακριτό προφίλ, εν όψει της μάχης για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο, όποτε κι αν ανοίξει αυτή. Σε πιο μειλίχιους και προσεκτικούς τόνους ο εκ των νεαρότερων μητροπολιτών, ο Νέας Ιωνίας Γαβριήλ τονίζει μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» ότι «είναι ιατρικό θέμα το εμβόλιο, πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ξεκάθαρα ότι είναι άλλος ο ρόλος του πνευματικού και άλλο τα ιατρικά θέματα. Ενώνω τη φωνή μου με όλες τις λογικές φωνές που θέλουν την προστασία, την υπευθυνότητα. Η αλληλεγγύη είναι μια πράξη ανθρωπισμού. Αλλά δεν χαρακτηρίζω αμαρτία την έλλειψη εμβολιασμού, είναι τραβηγμένο».

    Ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος διαμήνυσε στους πιστούς ότι «οι επιστήμονες δεν έχουν κανέναν λόγο να μας ξεγελάσουν» και ότι «το θέμα δεν είναι ούτε θεολογικό ούτε εκκλησιαστικό, αλλά υγείας, και δεν μπορεί να βγει η Εκκλησία με σημαία αντεμβολιαστική».

  14. Ο/Η Κάποιος λέει:

Αφήστε απάντηση στον/στην Polakis Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.