Ολόκληρη η κατάθεση Μαντζουράνη για τη συμβολή του στο σκάνδαλο Κουτσόγιωργα-Κοσκωτά

mantzouranis19.10.16

O Kronjurist του ΣΥΡΙΖΑ άλλωστε έχει μακρά πείρα από την διαβόητη υπόθεση Κουτσόγιωργα-Κοσκωτά, οι οσμές της οποίας φτάνουν στο σήμερα. (Η τότε σοσιαλιστική κυβέρνηση προσπάθησε να ελέγξει τον Τύπο, όπως η νυν απόφυσή της τα τηλεοπτικά κανάλια). Δεν θα σταθούμε στις προφανείς αναλογίες, ότι τότε είχαμε την Τράπεζα Κρήτης και σήμερα την Τράπεζα Αττικής κ.ο.κ., αλλά στο μόνο ίσως κοινό πρόσωπο των δύο υποθέσεων: τον Ι. Κ. Μαντζουράνη. Επειδή μάλιστα απ’ όλους τους χιλιάδες νομικούς της Ελλάδας ο υπουργός-καναλάρχης διάλεξε τον Μαντζουράνη που ανδραγάθησε στην υπόθεση Κουτσόγιωργα-Κοσκωτά, καθότι προφανώς έχει το Know How.

[ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ  Πέμπτη 23 Μαρτίου 1989]

«Μένιος – Κοσκωτάς έκλεισαν τη συμφωνία»

Ολόκληρη η κατάθεση Μαντζουράνη στον ανακριτή για τα 2 εκατομμ. δολάρια  

«Μου ανέθεσαν να την υλοποιήσω» – 63 καυτά έγγραφα

Mε 63 έγγραφα, πολλά από τα οποία αφορούν στα 2.000.000 δολάρια (300 εκατ. δραχμές) και στη διακίνηση των λογαριασμών Γ. Κοσκωτά – Γιάννη Μαντζουράνη και των λογαριασμών που ανοίχτηκαν στο όνομα της οικογένειας Κουτσόγιωργα στις ελβετικές τράπεζες, συνόδευσε το απολογητικό του υπόμνημα ο πρώην συνεργάτης του μεγαλοαπατεώνα, κρατούμενος τώρα στον Κορυδαλλό, δικηγόρος Γιάννης Μαντζουράνης.

Στο απολογητικό του υπόμνημα, ο Μαντζουράνης αναφέρει, ότι:

● Ο Κοσκωτάς του είπε ότι για την ψήφιση του «Κουτσονόμου» υπάρχει «συμφωνία του για κατάθεση 2.000.000 δολαρίων στην Ελβετία για λογαριασμό του Αγ. Κουτσόγιωργα» και ζήτησε τη βοήθειά του.

Έτοιμος να υπογράψει

● Δήλωσε στον επίτροπο κ. Καμάρα, ότι είναι έτοιμος να υπογράψει πληρεξούσια ώστε να αποδεσμευτούν τα χρήματα του λογαριασμού και να δοθούν από την ελβετική τράπεζα όλα τα παραστατικά έγγραφα των λογαριασμών, για να επιβεβαιωθούν οι ισχυρισμοί του για το άνοιγμα των λογαριασμών στο όνομα της οικογένειας Κουτσόγιωργα.

Αυτά είναι τα νέα στοιχεία, ενώ συμπληρώνουν με λεπτομέρειες τους αριθμούς των λογαριασμών ‒ που αναφέρονται στο υπόμνημα και δίδονται με έγγραφα ‒ όσα ήδη διοχέτευσε στη δημοσιότητα με το ιδιόγραφο σημείωμά του ο Γιάννης Μαντζουράνης.

Ο κρατούμενος πρώην συνεργάτης του Κοσκωτά αναφέρει πως πήγε στη Γενεύη και άνοιξε τον αρχικό λογαριασμό, όπου το ζεύγος Κοσκωτά κατέθεσε τα 2.000.000 δολάρια.

Σε άλλο ταξίδι του άνοιξε λογαριασμό στο όνομά του και στο όνομα του Αγ. Κουτσόγιωργα και του γιού του Δημήτρη Κουτσόγιωργα, υπογράφοντας εξουσιοδότηση για να μπορούν οι άλλοι δυο να κινούν το λογαριασμό.

Στο λογαριασμό αυτό μετέφερε 1.200.000 δολάρια, ενώ τα 800.000 έμειναν στον πρώτο λογαριασμό μέχρι να εκδοθεί η κοινή υπουργική απόφαση ενεργοποίησης του «Κουτσονόμου».

Ο Ελβετός τραπεζίτης

Ο Μαντζουράνης αναφέρει ακόμη, ότι:

● Ηρθε στην Αθήνα ο Ελβετός τραπεζίτης Ernst Peterer και στο σπίτι του Κουτσόγιωργα άνοιξαν λογαριασμό στο όνομά του και στο όνομα της συζύγου του Αλίκης, όπου μεταφέρθηκαν τα 1.200.000 δολάρια.

● Οταν φούντωσε το σκάνδαλο, ο Κουτσόγιωργας ανήσυχος ζήτησε από τον Μαντζουράνη (στις 28-12-1988) να επιστραφούν τα 1.200.000 δολάρια.

Ο Κουτσόγιωργας υπόγραψε το σχετικό κείμενο που ζητούσε ο Ελβετός τραπεζίτης και με «το έγγραφο με την υπογραφή του Α. Κουτσόγιωργα γίνεται η μεταφορά των 1.200.000 δολαρίων πλέον των τόκων στον αρχικό λογαριασμό μου. Αντίγραφο αυτού του εγγράφου έχω στα χέρια μου με τον αριθμό του λογαριασμού του Α. Κουτσόγιωργα και της συζύγου του».

Στη συνέχεια ο Μαντζουράνης αναφέρει πως δέσμευσε τα χρήματα, όπως τον συμβούλευσε Ελβετός δικηγόρος, και εξιστορεί τις συνομιλίες του με την Κάθυ Κοσκωτά.

 
«ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΑΚΡΙΤΗ-ΕΦΕΤΗ
κ. ΣΚΑΡΛΑΤΟ
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ
Κατ’ άρθρο 236 εδ 2 Π Κ
Ιωάννη Μαντζουράνη. Δικηγόρου,
κατοίκου Αθηνών. Βαλτετσίου 29

Μετά την από 29/3/1989 προς εσάς αίτησή μου έχω να σας αναγγείλω τα ακόλουθα.

Γύρω στα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου 1988 ο Γεώργιος Κοσκωτάς επιδιώκει να πετύχει την μη παράδοση των παραστατικών εισαγωγής συναλλάγματος (ροζ χαρτιών) στους ελεγκτές της Τράπεζας Ελλάδας. Με κάθε τρόπο διαμηνύει την παράκλησή του στην κυβέρνηση και ειδικότερα στον Αγαμέμνονα Κουτσόγιωργα. Είναι η περίοδος που η κυβέρνηση έχει εξαγγείλει τη σύσταση επιτροπής εμπειρογνωμόνων, όπως οι κ.κ. Ζολώτας, Αγγελόπουλος, Κουλουριάνος κ.ά., για την μελέτη του ζητήματος της άρσης ή μη του απορρήτου των τραπεζικών καταθέσεων. Η άρνηση συμμετοχής προσωπικοτήτων κύρους στην εν λόγω επιτροπή και οι πιέσεις του Τύπου οδηγούν την κυβέρνηση στη λύση της κατάθεσης τροπολογίας για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος.

Mε την εξαγγελία αυτής της κυβερνητικής απόφασης ο Γ. Κοσκωτάς δηλώνει στον κ. Α. Κουτσόγιωργα, ότι σε περίπτωση που με νομοθετική ρύθμιση τα ελεγκτικά όργανα της Τράπεζας Ελλάδας θα αρκούνται στην απλή επίδειξη των παραστατικών εισαγωγής συναλλάγματος, χωρίς να λαμβάνουν τα πρωτότυπα ή φωτοαντίγραφο των εν λόγω παραστατικών θα του δώσει ένα σημαντικό οικονομικό αντάλλαγμα. Για την υλοποίηση αυτής της συμφωνίας ζητείται η βοήθειά μου. Σε παρατήρησή μου προς τον Γ. Κοσκωτά γιατί δεν δίνει τα ροζ χαρτιά για να τελειώνει ο όλος θόρυβος, αυτός μου απαντά, ότι έχει εκκρεμή δίκη στις ΗΠΑ για φορολογικά προβλήματα και όλο το εισαχθέν συνάλλαγμά του δεν έχει φορολογηθεί στις ΗΠΑ, οπότε θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις η τυχόν δημοσιοποίηση του ύψους του εισαχθέντος συναλλάγματος της Τράπεζας εισαγωγής και της Τράπεζας δραχμοποίησης. Τα ίδια έλεγε και παρουσία των Θ. Βαρλάμη, Γ. Μεταξά, Φ. Λεμπέση κ.ά.

Δύο κείμενα

Στο αμέσως επόμενο διάστημα αρχίζει η επεξεργασία του κειμένου της τροπολογίας. Ο Α. Κουτσόγιωργας γνωστοποιεί στον Γ. Κοσκωτά δύο κείμενα τροπολογίας. Με βάση αυτά τα δύο κείμενα διαμορφώνονται οι σχετικές παρατηρήσεις. Αυτές οι παρατηρήσεις μεταφέρονται σε γραπτό κείμενο στον Α. Κουτσόγιωργα και τελικά διαμορφώνεται η γνωστή τροπολογία που κατατίθεται στη Βουλή στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου 1988.

Στα τέλη Ιουλίου 1988 ο Γ. Κοσκωτάς μού ανακοινώνει ότι για την σύνταξη και ψήφιση της τροπολογίας υπάρχει συμφωνία του για κατάθεση 2.000.000 δολαρίων στην Ελβετία για λογαριασμό του A. Κουτσόγιωργα και για υλοποίηση αυτής της συμφωνίας χρειάζονται την βοήθειά μου. Μου εκθέτει τις λεπτομέρειες γιατί ήδη στο προηγούμενο διάστημα είχα αντιληφθεί από ακριτομύθειες περί τίνος πρόκειται.

Τότε στα τέλη Ιουλίου 1988 μεταβαίνω στη Γενεύη, συναντώ τον τραπεζίτη P. Εlsohn, στην U.B.S. ύστερα από ραντεβού που μου είχε κλείσει ο Γ. Κοσκωτάς, και υπογράφω τα αναγκαία έγγραφα για να ανοίξω λογαριασμό στο όνομά μου με αριθμό 519150 S.H. Στις 4 ή 5 Αυγούστου 1988 ψηφίζεται το άρθρο 40 του ν. 1806/1988 και αμέσως ο Γ. Κοσκωτάς και η σύζυγός του Αικατερίνη μεταβαίνουν στη Γενεύη και καταθέτουν τα 2.000.000 δολάρια στο λογαριασμό μου από χρήματα που είχαν στην Ελβετία, όπως μου είπε ο Γ. Κοσκωτάς αργότερα.

Στις 7 ή 8/8/1988 μεταβαίνω στη Γενεύη και συναντώ τον τραπεζίτη και φίλο του Γ. Κοσκωτά Ρ. Elsohn από τον οποίο ζητώ μια επιταγή 2.000.000 δολαρίων. Μου απαντά ότι πίστευε ότι τα χρήματα θα έμεναν στην U.B.S. και εκτός αυτού δεν μπορεί να μου δώσει 2.000.000 δολάρια, γιατί το είδος του λογαριασμού που μου άνοιξε πρέπει να έχει υπόλοιπο 50.000 δολάρια. Διαφορετικά θα πρέπει να κλείσει τον εν λόγω λογαριασμό και να μου δώσει όλα τα χρήματα μετά από μερικές μέρες. Τηλεφώνησα στον Γ. Κοσκωτά που μίλησε μαζί με τον εν λόγω τραπεζίτη και του έδωσε εντολή να καταθέσει στον λογαριασμό μου 519150 SH άλλα 50.000 δολάρια, ώστε να πάρω την ίδια μέρα την επιταγή των 2.000.000 δολαρίων. Πράγματι πήρα μια επιταγή 2.000.000 δολαρίων με αριθμό 4250320 και μεταβαίνω στην City Bank, όπου ανοίγω ένα λογαριασμό στο όνομά μου με αριθμό 0/336182/-018 Rub.Α, στον οποίο καταθέτω την επιταγή των 2.000.000 δολαρίων.

Τρία ονόματα

Ταυτόχρονα ανοίγω κι άλλο λογαριασμό με αριθμό 0/336183-006 RUB.B σε τρία ονόματα: στο όνομά μου, στο όνομα του Α. Κουτσόγιωργα και στο όνομα του γιου του Δημήτρη Κουτσόγιωργα δίνοντας και τους αριθμούς διαβατηρίων τους που ζήτησα τηλεφωνικά και υπογράφοντας εξουσιοδότηση για τα άλλα δύο ονόματα να μπορούν να προβαίνουν σε όλες τις τραπεζικές ενέργειες καθώς και να κλείνουν τον λογαριασμό.

Την ίδια στιγμή μεταφέρω από τον λογαριασμό RUB.Α στον λογαριασμό RUB.Β 1.200.000 δολάρια βάσει της εντολής Γ. Κοσκωτά. Τα υπόλοιπα 800.000 δολάρια παραμένουν στο λογαριασμό RUB.Α μέχρι να εκδοθεί και η κοινή υπουργική απόφαση η οποία έπρεπε να εκδοθεί μέσα σε τρεις μήνες από την ισχύ του Ν. 1806/1988, δηλαδή γύρω στο Νοέμβρη 1988.

Επιστρέφω στην Αθήνα και ενημερώνω τον Γ. Κοσκωτά και τον Α. Κουτσόγιωργα χωρίς να πω όλες τις λεπτομέρειες στον Γ. Κοσκωτά κατά παράκληση του Α. Κουτσόγιωργα, μολονότι ο Γ. Κοσκωτάς με ρώτησε επίμονα. Υστερα πηγαίνω διακοπές και τον Σεπτέμβριο 1988 επανέρχομαι στην Αθήνα. Την ίδια περίοδο αρχίζει να εντείνεται ο έλεγχος της Τράπεζας Ελλάδος στην Τράπεζα Κρήτης και ο Τύπος κατακρίνει την διάταξη του άρθρου 40 του Ν. 1806/1988, ενώ επισημαίνει την καθυστέρηση έκδοσης της σχετικής κοινής υπουργικής απόφασης.

Τελικά η κυβέρνηση διαμορφώνει ένα κείμενο κοινής υπουργικής απόφασης που ο Α. Κουτσόγιωργας δίνει στον Γ. Κοσκωτά. Στο γραφείο του Γ. Κοσκωτά γίνεται η τελική επεξεργασία του κειμένου και τούτο επιστρέφεται στον Α. Κουτσόγιωργα, οπότε και δημοσιεύεται διασφαλίζοντας την απλή επίδειξη των παραστατικών εισαγωγής συναλλάγματος.

Αμέσως μετά έπρεπε να μεταβώ στην Γενεύη για την μεταφορά και των 800.000 δολαρίων από το λογαριασμό RUB.Α στον λογαριασμό RUB.B. Δεν πήγαν όμως γιατί ο Α. Κουτσόγιωργας είχε αρχίσει να ανησυχεί και να δυσφορεί από τις οχλήσεις του Γ. Κοσκωτά και μου είπε «ήταν λάθος το άνοιγμα του λογαριασμού RUB.Β και κακώς έγινε η μεταφορά των 1.200.000 δολαρίων από τον RUB.B στον λογαριασμό τον δικό μου και της συζύγου μου Αλίκης». Γι’ αυτό το σημείο πρέπει να σημειωθεί ότι γύρω στις αρχές του Σεπτεμβρίου 1988 (δεν θυμάμαι ακριβώς) με αρχές Οκτωβρίου 1988, ήρθε στην Αθήνα ο τραπεζίτης Ernst Peterer στέλεχος της City Bank που έμεινε στο Meridien Hotel στην πλατεία Συντάγματος.

Τον συνάντησα κι ένα μεσημέρι πήγαμε στο σπίτι του Α. Κουτσόγιωργα, όπου ήταν μόνον οι δύο σύζυγοι, ο Ε. Peterer κι εγώ. Εκεί ο Α. Κουτσόγιωργας και η σύζυγός του Αλίκη άνοιξαν κοινό λογαριασμό άκρως απόρρητο υπογράφοντας τα σχετικά έγγραφα. Πιστεύω ότι η Αλίκη Κουτσόγιωργα δεν ήξερε για ποιο σκοπό ήτο ο λογαριασμός, γιατί ο Μένιος μου έλεγε ότι δεν πρέπει αυτή να μάθει τίποτε. Μετά ταύτα ο Μένιος έδωσε γραπτή εντολή στον Ε. Peterer να μεταφέρει τα 1.200.000 δολάρια από τον κοινό λογαριασμό του Α. Κουτσόγιωργα, του γιου του Δ. Κουτσόγιωργα κι εμού στον κοινό λογαριασμό των δύο συζύγων. Αυτό κι έγινε. Μετά από λίγες μέρες δημοσιεύεται η κοινή υπουργική απόφαση.

Στο μεταξύ το σκάνδαλο Γ. Κοσκωτά είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις και πλησιάζει στην κορύφωσή του. Ο Α. Κουτσόγιωργας ανησυχεί και συνάμα δυσφορεί για τις οχλήσεις του Γ Κοσκωτά προς αυτόν. Τότε ο Α Κουτσόγιωργας αρχίζει να σκέπτεται το ενδεχόμενο αποκάλυψης των 2.000.000 δολαρίων.

Στις 19/10/1988 λαμβάνεται απόφαση για τοποθέτηση προσωρινού επιτρόπου στην Τράπεζα Κρήτης και αποκαλύπτεται η πλαστογράφηση των extraits της Merril Lynch που αφορούν τα συναλλαγματικά διαθέσιμα της Τράπεζας Κρήτης.

Ψέματα στην Kάθυ

Στις 23 ή 24/10/1988 παραδίνεται από εμένα και τον Γ. Μεταξά το αποδειχθέν τελικώς πλαστό έγγραφο της Merril Lynch με τα ονόματα των Γ. Παπανδρέου, Α. Λιβάνη και Γ. Πέτσου στον Α. Κουτσόγιωργα. Γι’ αυτό το θέμα ο Γ. Κοσκωτάς ψεύδεται στα σημειώματα και τις συνεντεύξεις του. Το έγγραφο που μας παρέδωσε, δόθηκε στον Α. Κουτσόγιωργα που το άνοιξε μπροστά μας.

Από τα τέλη Νοεμβρίου 1988 αρχίζω να επικοινωνώ τηλεφωνικά με την Αικατερίνη Κοσκωτά για το θέμα των 2.000.000 δολαρίων. Οι εν λόγω συνδιαλέξεις είναι γνωστές στον Α. Κουτσόγιωργα ο οποίος πλέον ενδιαφέρεται άμεσα για την διευθέτηση του εν λόγω ζητήματος με τρόπο που να αποφεύγεται η ανάμιξη του ονόματός του και ο σχετικός θόρυβος. Γι’ αυτό στις συνδιαλέξεις λέγω αναλήθειες στην Αικ. Κοσκωτά, αποφεύγω να την εκνευρίζω και γενικά προσπαθώ να κερδίζω χρόνο μέχρι την έκδοση του πορίσματος του προσωρινού επιτρόπου για το συνάλλαγμα. Μόνιμη αγωνία του Α. Κουτσόγιωργα είναι η απαλλαγή από τα 2.000.000 δολάρια χωρίς να φανεί πουθενά το όνομά του.

Στις αρχές του Δεκεμβρίου 1988 και συγκεκριμένα γύρω στις 7/12/1988 μεταβαίνω στη Γενεύη. Εκεί συναντώ τον τραπεζίτη Zuericher στη City Bank, επειδή έλειπε ο Ε. Peterer, του οποίου είχε πεθάνει η μητέρα. Τον ενημερώνω για το πρόβλημα που με απασχολεί και του λέγω την αλήθεια για την προέλευση των χρημάτων από τον Γ. Κοσκωτά. Σε λίγες μέρες επέστρεψε κι ο Ε. Peterer που κι αυτός ενημερώθηκε από μένα για το ίδιο θέμα και την προέλευση των χρημάτων από τον Γ Κοσκωτά. Και στους δυο αυτούς τραπεζίτες είπα ότι τα χρήματα ήταν αμοιβή για παρασχεθείσες δικηγορικές υπηρεσίες από μένα και τον Α. Κουτσόγιωργα με τον οποίο είχαμε μαζί δικηγορικό γραφείο. Ασφαλώς και κατάλαβαν περί τίνος επρόκειτο.

Τις ίδιες μέρες συναντώ τον Ελβετό δικηγόρο Croisset, στον οποίο εκθέτω το πρόβλημά μου και την αλήθεια για την προέλευση των 2.000.000 δολαρίων. Ο Croisset με συμβουλεύει να δεσμεύσω τα χρήματα. Τότε μεταβαίνω στη City Bank, συναντώ τους τραπεζίτες Ε. Peterer και Zuericher, τους εκθέτω τα διαμειφθέντα με τον Croisset και ζητώ να δεσμευτούν τα χρήματα και να μην δοθούν σε κανένα, ούτε στον πρώην πελάτη μου Γ. Κοσκωτά ούτε στην Τράπεζα Κρήτης μέχρι να ξεκαθαρίσει το θέμα της προέλευσής τους με τον συναλλαγματικό έλεγχο του προσωρινού επιτρόπου.

Αυτό και γίνεται. Δεσμεύονται και οι δύο λογαριασμοί RUB.Α και 336235 VLH στη City Bank και μεταβαίνω στην UBS, συναντώ τον τραπεζίτη Ρ. Elsohn τον ρωτώ για την προέλευση των χρημάτων που στις 4/8/1988 κατέθεσε ο Γ. Κοσκωτάς στο λογαριασμό μου 519150 SH στην UBS. Ο Ρ. Elsohn μου απαντά ότι στην UBS δεν έχουν έρθει χρήματα από την Ελλάδα. Τον ερωτώ αν τα 2.000.000 δολάρια προέρχονται από καταθέσεις της Τράπεζας Κρήτης στο εξωτερικό ή από προσωπικό λογαριασμό του Γεωργίου και της Αικατερίνης Κοσκωτά ή λογαριασμό της εταιρείας τους. Μου απαντά ότι πέρα από την διαβεβαίωσή του ότι ούτε τα 2.000.000 ούτε άλλα χρήματα του Γ. Κοσκωτά έχουν έρθει από την Ελλάδα ή την Τράπεζα Κρήτης ειδικότερα, δεν μπορεί να μου πει τίποτε άλλο γιατί δεσμεύεται ως τραπεζίτης. Τότε, επειδή δεν γνωρίζω τους δεσμούς του με τον Γ. Κοσκωτά, ζητώ να κλείσω τον υπ’ αριθμό 519150 SH λογαριασμό μου, παίρνω τα 50.000 δολάρια και τα καταθέτω στον ήδη δεσμευμένο λογαριασμό μου RUB.Α. Αυτό γίνεται στις 9/12/1988.

Παράλληλα ο Ε. Peterer μου δίνει ένα έγγραφο στο οποίο υπογράφω για να κλείσει ο λογαριασμός RUB.Β που είναι στο όνομά μου, στο όνομα του Α. Κουτσόγιωργα και στο όνομα του γιου του Δημήτρη Κουτσόγιωργα. Αυτό έγινε στις 8/12/1988 μολονότι ο εν λόγω λογαριασμός είχε μηδενιστεί από την ημέρα που ο Α. Κουτσόγιωργας έδωσε εντολή να μεταφερθούν τα 1.200.000 δολάρια στον λογαριασμό αυτού και της συζύγου του. (Αυτό είχε γίνει κατά την συνάντηση Ε. Peterer, Α Κουτσόγιωργα και εμού στο σπίτι του Α. Κουτσόγιωργα στην Κηφισιά στις αρχές Οκτωβρίου 1988. Στη διάρκεια αυτής της συνάντησης εγώ ήμουν σε άλλο δωμάτιο, ενώ ο Α. Κουτσόγιωργας και ο Ε. Peterer ήταν στο σαλόνι του Α. Κουτσόγιωργα).

Ταυτόχρονα ζητώ από τον Ε. Peterer να επιστραφούν τα 1.200.000 δολάρια από τον λογαριασμό του Α. Κουτσόγιωργα και της συζύγου του στον αρχικό λογαριασμό μου RUB.Α. Μολονότι έχω λευκό χαρτί με την υπογραφή του Α. Κουτσόγιωργα και εντολή να συμπληρώσω ό,τι χρειάζεται, ο Ε. Peterer μου ζητεί να του τηλεφωνήσει ο Α. Κουτσόγιωργας και μου υπαγορεύει ένα κείμενο το οποίο πρέπει να υπογράψει ο Α. Κουτσόγιωργας για να γίνει η μεταφορά στον αρχικό λογαριασμό μου RUB.Α.

Εξω φρενών

Επιστρέφω στην Αθήνα, ενημερώνω τον Α. Κουτσόγιωργα για τις ενέργειές μου και αυτός ανησυχεί πολύ. Τελικά μου υπογράφει το κείμενο που χρειαζόταν ο Ε. Peterer και γύρω στις 28/12/1988 μεταβαίνω στη Γενεύη από τη Ρώμη όπου ήμουν με την οικογένειά μου. Παραδίδω στον Ε. Peterer το έγγραφο με την υπογραφή του Α. Κουτσόγιωργα και γίνεται η μεταφορά των 1.200.000 δολαρίων πλέον των τόκων στον αρχικό λογαριασμό μου. Αντίγραφο αυτού του εγγράφου έχω στα χέρια μου με τον αριθμό του λογαριασμού του Α. Κουτσόγιωργα και της συζύγου του. Οι αριθμοί είναι γραμμένοι με το χέρι γιατί γράφτηκαν μετά την άφιξή μου στη Γενεύη καθ’ υπόδειξη του Α Κουτσόγιωργα για λόγους ασφαλείας.

Στις 28 ή 29/12/1988 ήλθε στη Γενεύη ο Γ. Κατσιούφης που κατ’ εντολή της Αικατερίνης Κοσκωτά ήθελε τα χρήματα. Τον ενημέρωσα για τη δέσμευση των χρημάτων έγινε έξαλλος και μου είπε: «αν τα φας, θα πάθεις μεγάλη ζημιά». Του απάντησα ότι λέγω την αλήθεια και αν ήθελε μπορεί να έρθει μαζί μου στην Τράπεζα για να δει του λόγου το αληθές και ότι δεν προτίθεμαι να ιδιοποιηθώ τα χρήματα κανενός. Του τόνισα ότι αδυνατώ να τα πάρω πριν εκδοθεί το πόρισμα του προσωρινού επιτρόπου της Τράπεζας Κρήτης για το συνάλλαγμα, οπότε θα ξεκαθάριζε το ζήτημα του δικαιούχου αυτών των χρημάτων.

Τις ίδιες μέρες είχα συνδιάλεξη με την Αικ. Κοσκωτά και ακολουθώ την ίδια παραπλανητική και συνάμα δελεαστική τακτική. Αλλωστε, μετά τη συνάντησή μου με τον Γ. Κατσιούφη και την δέσμευση των χρημάτων έχω λάβει τα μέτρα μου για τη διαφύλαξη των χρημάτων και προσπαθώ να κερδίσω χρόνο μέχρι την έκδοση του πορίσματος του προσωρινού επιτρόπου για να δω ποιος τελικά είναι ο δικαιούχος. Ετσι μολονότι υποψιάζομαι ότι με μαγνητοφωνεί η Αικ. Κοσκωτά, συνεχίζω να συζητώ μαζί της με μοναδικό σκοπό να κερδίσω χρόνο.

Γύρω στα τέλη Ιανουάριου η αρχές Φεβρουαρίου 1989 η Αικ. Κοσκωτά με απειλεί ότι αν μέχρι τις 23/2/1989 που είχαν μια δίκη στις ΗΠΑ δεν της επιστρέψω τα 2.000.000 δολάρια, τότε θα μου κάνει μεγάλο κακό και θα αποκαλύψει το θέμα της δωροδοκίας. Της απαντώ ότι αδυνατώ να δώσω τα χρήματα πριν από την έκδοση του πορίσματος του προσωρινού επιτρόπου και αρχίζω να της λέω ότι από μέρα σε μέρα θα βγει το εν λόγω πόρισμα. Αυτό το «από μέρα σε μέρα θα βγει το πόρισμα» το επαναλαμβάνω και σε άλλες τηλεφωνικές συνομιλίες μου για να κερδίσω χρόνο, μολονότι αγνοώ παντελώς το πότε θα βγει αυτό το πόρισμα.

Σ’ όλο αυτό το διάστημα βασανίζομαι και κατατρύχομαι από έμμονες ιδέες και διλήμματα. Από τη μια πλευρά είναι η αποκάλυψη της αλήθειας με τις διαστάσεις πολύκροτου σκανδάλου και από την άλλη η αποκάλυψη ενός ανθρώπου που με εμπιστεύθηκε και με τον οποίο διατηρούσα καλές σχέσεις. Αν σ’ αυτά προστεθεί και ο πανικός μου για τις συνέπειες της εμπλοκής μου σ’ αυτή την υπόθεση και φόβος μου μπροστά στη δημοσιότητα αυτού του σκανδάλου γίνεται αντιληπτός ο δισταγμός και οι συνεχείς αμφιταλαντεύσεις μου.

Τελικά στις 3/3/1989 καταλήγω στην απόφαση της αυθόρμητης κατάθεσης ως μάρτυρα. Η μαρτυρική μου όμως κατάθεση διεκόπη λόγω της συλλήψεώς μου χωρίς να ολοκληρωθεί.

Στις 6/3/1989 προσήλθα στον ειδικό ανακριτή με πλήρη συνείδηση της μοιραίας κατάληξης αυτής της υπόθεσης. Γι’ αυτό και μετά αρνήθηκα να απολογηθώ θέλοντας να κερδίσω χρόνο για να συγκεντρώσω τα στοιχεία που θα βοηθήσουν την δικαιοσύνη στον σωστό επιμερισμό των ευθυνών τόσο εμού του ιδίου όσο και των άλλων προσώπων.

Υπογραμμίζω ότι ούτε μια στιγμή μέχρι τη δημοσίευση των πρώτων πορισμάτων του προσωρινού επιτρόπου δεν πίστεψα ότι είχαν γίνει ατασθαλίες στην Τράπεζα Κρήτης. Μέχρι τότε πίστευα ότι τα χρήματα του Γ. Κοσκωτά είχαν εισαχθεί από το εξωτερικό, είχαν κτηθεί στο εξωτερικό, αλλά δεν είχαν φορολογηθεί από τις ΗΠΑ. Και επειδή κινδύνευε να αντιμετωπίσει βαριές κατηγορίες φοροδιαφυγής στις ΗΠΑ δεν επιθυμούσε να δώσει στοιχεία από τα παραστατικό εισαγωγής συναλλάγματος (ροζ χαρτιά). Παράλληλα μετά τα πορίσματα του προσωρινού επιτρόπου δεν μπορώ να γνωρίζω αν τα συγκεκριμένα 2.050.000 δολάρια ανήκουν στον Γ. Κοσκωτά ή στην Αικ. Κοσκωτά ή προέρχονται από την Τράπεζα Κρήτης.

Αλλωστε σε κανένα από τα μέχρι τώρα εκδοθέντα πορίσματα του επιτρόπου δεν αναφέρεται τίποτα γι’ αυτά τα 2.050.000 δολάρια. Ετσι επιτείνεται η αβεβαιότητά μου για την προέλευση των χρημάτων και για τον πραγματικό δικαιούχο τους. Εξάλλου το γεγονός ότι χρειάστηκε η μετάβαση και του Γεωργίου και της Αικατερίνης Κοσκωτά στη Γενεύη για να γίνει η κατάθεση στο λογαριασμό μου στην UBS σημαίνει ότι δεν έγινε εξαγωγή συναλλάγματος από την Ελλάδα αλλά μεταφορά χρημάτων που ήδη βρίσκονταν στο εξωτερικό.

Ιδιαίτερα η παρουσία της συζύγου του Γεωργίου, Αικατερίνης Κοσκωτά, στη Γενεύη δημιουργεί βάσιμες υποψίες ότι πρέπει να προέρχονται από κοινό λογαριασμό των Γεωργίου και της Αικ. Κοσκωτά, διαφορετικά δεν ήταν αναγκαία η μετάβασή της στη Γενεύη, δεδομένου ότι σπάνια εγκατέλειπαν τα παιδιά τους μόνα τους στην Αθήνα.

Αγορά παικτών

Θέλω να τονίσω ότι τα 100.000 δολάρια, το οποία εισήγαγα στην Ελλάδα και δραχμοποίησα στις 6/10/1988 ήταν συμφωνηθείσα αμοιβή μου για υπηρεσίες τις οποίες προσέφερα πηγαίνοντας στην Σοβιετική Ενωση για την συμφωνία.

1. Αγοράς ποδοσφαιριστών και παικτών μπάσκετ – μπολ για τον Ολυμπιακό.

2. Εγκαταστάσεων στη Μόσχα ανταποκριτικών γραφείων της Τράπεζας Κρήτης και της ΓΡΑΜΜΗ A.Ε.

Οταν ζήτησα από τον Κοσκωτά την αμοιβή μου αυτός μου είπε να πάρω από την UBS το υπόλοιπο των 50.000 δολλαρίων και τ’ άλλα 50.000 δολλάρια από την City Bank, αφαιρώντας τα από τα 800.000 δολλάρια, διότι εν τω μεταξύ με διάφορες βραχυπρόθεσμες τοποθετήσεις θα προέκυπταν τόκοι, οπότε και θα εκαλύπτετο η διαφορά και θα συνεπληρούτο το ποσόν των 800.000 δολλαρίων.

Επίσης θέλω να γίνει κατανοητό ότι επέδειξα έμπρακτη μετάνοια διότι εγώ ήμουν αυτός που έδωσε στις 7/12/1988 την εντολή δέσμευσης των 800.000 δολλαρίων προκειμένου να διασφαλισθούν αυτά υπέρ του δικαιούχου.

Ουδέποτε εξεδήλωσα πρόθεση αποδοχής ή ιδιοποιήσεως των 800.000 δολλαρίων ή μέρους αυτών διότι εγώ ήμουν αυτός ο οποίος μετέφερε την 28/12/88 το ποσόν του 1.200.000 δολλαρίων από τον λογαριασμό των Αγαμέμνονα και Αλίκης Κουτσόγιωργα στον ήδη κατόπιν ενεργειών μου δεσμευμένο λογαριασμό. Σε αντίθετη περίπτωση θα μετέφερα το παραπάνω ποσόν σε άλλο λογαριασμό μη δεσμευμένο.

Επίσης σας γνωρίζω ότι με εξώδικό μου καθώς και προφορικά ενημέρωσα τον Κ. Επίτροπο της Τράπεζας Κρήτης για τα ανωτέρω, προς τον οποίο και εδήλωσα ότι είμαι έτοιμος, να υπογράψω τα σχετικά πληρεξούσια ώστε το μεν να αποδεσμευθεί ο λογαριασμός και η Τράπεζα Κρήτης να λάβει τα χρήματα αφ’ ετέρου δε να δοθούν από την City Bank τα παραστατικά έγγραφα όλων των αναφερθέντων λογαριασμών. Κατόπιν των ανωτέρω εκτεθέντων προκύπτει θέμα απ’ ευθείας εφαρμογής του άρθρου 236 § β ΠΚ, δεδομένου ότι η ενέργειά μου προς εσάς πληροί απολύτως τις προϋποθέσεις του νόμου.

Τα 63 έγγραφα  [βλ. ARB >>>…]

 

«Δεν αντέχω να σηκώνω και ευθύνες άλλων»

7 ΩΡΕΣ ΣΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΗ Ο ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗΣ

«ΧΩΡΙΣ να αποποιούμαι των δικών μου ευθυνών, δεν αντέχω να σηκώσω και ευθύνες άλλων». Αυτή ήταν η μοναδική δήλωση που έκανε χθες ο Γιάννης Μαντζουράνης, δίνοντας έτσι το στίγμα της απολογίας του, που κράτησε 7 ώρες και συνεχίζεται σήμερα.

Ο Γιάννης Μαντζουράνης, που είναι προφυλακισμένος, ζήτησε μόνος του να απολογηθεί και προσκόμισε ‒σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες‒ στον εφέτη-ανακριτή σοβαρά αποκαλυπτικά στοιχεία για την κατάθεση των 2 εκατομμυρίων δολαρίων σε ελβετική τράπεζα, για τα οποία προσκόμισε έγγραφα, προκειμένου να αποδείξει ότι προορίζονταν για τον Μένιο Κουτσόγιωργα και τη σύζυγό του Αλίκη.

Για το θέμα αυτό, που κάλυψε το χτεσινό μέρος της απολογίας του, ο Γιάννης Μαντζουράνης κατέθεσε στον ανακριτή υπόμνημα αναγγελίας αξιόποινης πράξης και συγκεκριμένα δωροδοκίας με παραλήπτη των χρημάτων ‒όπως υποστηρίζει‒ τον τέως υπουργό Προεδρίας Μ. Κουτσόγιωργα.

Αρθρο 236

Με το υπόμνημα αυτό, ο Γιάννης Μαντζουράνης στηρίζεται στο άρθρο 236 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο αναφέρει:

«Δωροδοκία για παράνομες πράξεις. Με την ίδια ποινή του άρθρου 235 τιμωρείται όποιος δίδει, προσφέρει ή υπόσχεται τέτοια δώρα ή άλλα ανταλλάγματα. Η πράξη μένει ατιμώρητη, αν αυτός με δική του θέληση και πριν εξεταστεί οπωσδήποτε για την πράξη, την αναγγείλει στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών ή σε οποιοδήποτε ανακριτικό υπάλληλο ή άλλη αρμόδια αρχή, εγχειρίζοντας έγγραφη αναφορά η προφορικά, οπότε συντάσσεται σχετική έκθεση».

Με αυτό το υπόμνημα αναγγελίας αξιόποινης πράξης, ο Γ. Μαντζουράνης αναφέρεται σε δωροδοκία 2.050.000 δολαρίων από τον Γ. Κοσκωτά στον Μένιο Κουτσόγιωργα. Ο Γ. Μαντζουράνης, εναντίον του οποίου έχει απαγγελθεί κατηγορία αποδοχής προϊόντων εγκλήματος, και γι’ αυτή έχει προφυλακιστεί, προέβη στην ενέργεια αυτή, να αποκαλύψει δωροδοκία, με υπερασπιστικό στόχο να τύχη των ευεργετικών διατάξεων του σχετικού νόμου που προβλέπει το ατιμώρητο γι’ αυτόν που συμμετείχε σε δωροδοκία και την καταγγέλλει. Αν γίνει δεκτό αυτό (από το Συμβούλιο Εφετών) μετατρέπεται η αρχική κατηγορία.

Αποκαλύψεις

Σήμερα η απολογία του, στον εφέτη-ανακριτή Γ. Σκαρλάτο, θα επικεντρωθεί ‒ πάντα κατά πληροφορίες ‒ σε ό,τι άλλο γνωρίζει για τις δραστηριότητες του Γ. Κοσκωτά ως στενός συνεργάτης του και νομικός του σύμβουλος. Χαρακτηριστικά, αναφέρθηκε ότι θα απολογηθεί «εφ* όλης της ύλης· και είναι πιθανό να έχουμε και νέες αποκάλυψης.

Τα όσα καταθέτει, πάντως, ο Γ. Μαντζουράνης στον ανακριτή έχουν προκαλέσει το ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την προσοχή των ανακριτικών αρχών και σ’ όλη τη διάρκεια της απολογίας του παρευρίσκεται και ο εισαγγελέας Εφετών Δημ. Δωρής, που αποφαίνεται μαζί με τον ανακριτή για την πορεία της υπόθεσης.

Σημειώνεται τέλος, ότι ο Γ. Μαντζουράνης διευκρίνισε χθες ότι συνήγορός του παραμένει ο κ. Φίλ. Δαμόφλης, ο οποίος και παρίστατο στην απολογία του, καθώς και η αδερφή του Μαρία Μαντζουράνη.

Η χτεσινή 7ωρη ανάκριση του Μαντζουράνη κάλυψε την περίοδο ώς την κατάθεση της τροπολογίας, γνωστής ως «Κουτσονόμος». Η ανάκριση αναμένεται να παραταθεί και αύριο, δεδομένου ότι ο εφέτης ανακριτής κ. Σκαρλάτος είναι εξαντλητικός στην εξέταση.

Mantzouranis-1picWeb

κλικ στην εικόνα για Μεγέθυνση!

Μπορείτε να κατεβάσετε και να διαβάσετε και τα τρία μέρη των δημοσιευμάτων της Ελευθεροτυπίας σε PDF:  Μέρος 1οΜέρος 2οΜέρος 3ο (για μεγέθυνση πατήστε στο πληκτρολόγιό σας  CTRL και + ή κατεβάστε τα αρχεία στον υπολογιστή σας)

***

Διαβάστε την πλήρη ανάρτηση στην Athens Review of Books >>>

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ολόκληρη η κατάθεση Μαντζουράνη για τη συμβολή του στο σκάνδαλο Κουτσόγιωργα-Κοσκωτά

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    @ «Με το υπόμνημα αυτό, ο Γιάννης Μαντζουράνης στηρίζεται στο άρθρο 236 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο αναφέρει:
    «Δωροδοκία για παράνομες πράξεις. Με την ίδια ποινή του άρθρου 235 τιμωρείται όποιος δίδει, προσφέρει ή υπόσχεται τέτοια δώρα ή άλλα ανταλλάγματα. Η πράξη μένει ατιμώρητη, αν αυτός με δική του θέληση και πριν εξεταστεί οπωσδήποτε για την πράξη, την αναγγείλει στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών ή σε οποιοδήποτε ανακριτικό υπάλληλο ή άλλη αρμόδια αρχή, εγχειρίζοντας έγγραφη αναφορά η προφορικά, οπότε συντάσσεται σχετική έκθεση».
    Με αυτό το υπόμνημα αναγγελίας αξιόποινης πράξης, ο Γ. Μαντζουράνης αναφέρεται σε δωροδοκία 2.050.000 δολαρίων από τον Γ. Κοσκωτά στον Μένιο Κουτσόγιωργα. Ο Γ. Μαντζουράνης, εναντίον του οποίου έχει απαγγελθεί κατηγορία αποδοχής προϊόντων εγκλήματος, και γι’ αυτή έχει προφυλακιστεί, προέβη στην ενέργεια αυτή, να αποκαλύψει δωροδοκία, με υπερασπιστικό στόχο να τύχη των ευεργετικών διατάξεων του σχετικού νόμου που προβλέπει το ατιμώρητο γι’ αυτόν που συμμετείχε σε δωροδοκία και την καταγγέλλει. Αν γίνει δεκτό αυτό (από το Συμβούλιο Εφετών) μετατρέπεται η αρχική κατηγορία».

    ____________

    http://www.moneypress.gr/?p=40352&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

    Δικαιοσύνη: Αν ενώσουμε μια – μια τις Τελείες

    Αν ενώσουμε μια προς μια τις τελίτσες,θα πρέπει να είναι θεόστραβος κανείς για να δει τι συμβαίνει και προς τα που πάνε τα πράγματα. Και κάποιοι ας μην μας πουν όταν επέλθει το μοιραίον,ήτοι η πτώση της δημοκρατίας ότι δεν γνώριζαν….

    ΑΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ-ΜΙΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ…..

    29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015

    ————————————————————————
    Στις… 3 τα ξημερώματα, μετά από πρόταση του Νίκου Παρασκευόπουλου, Υπουργού Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ,
    τοποθετείται ως Πρόεδρος του Αρείου Πάγου,
    η Βασιλική Θάνου, γνωστή για την συνδικαλιστική
    και “αντιμνημονιακή” της δράση, ως πρόεδρος της Ενώσεως Δικαστών και Εισαγγελέων
    ————————————————————————
    ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015
    ————————————————————————
    Ο Νίκος Παρασκευόπουλος, Υπουργός Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ, φέρνει προς ψήφιση διάταξη στη Βουλή,
    σύμφωνα με την οποίαν εφεξής ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου
    αποκτά πειθερχική εξουσία επί όλων των δικαστικών λειτουργών.
    Άρα ΚΑΙ των εισαγγελέων.
    Η Διάταξη υπερψηφίστηκε από τους βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ μέσα σε έντονες διαμαρτυρίες από την αντιπολίτευση.
    ————————————————————————
    ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2016
    ————————————————————————
    Η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Βασιλική Θάνου ασκεί πειθαρχική δίωξη κατά του Προέδρου της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, Ισίδωρου Ντογιάκου, μετά από καταγγελία της ΙΔΙΑΣ της κυρίας Θάνου, επειδή η κυρία Θάνου θεωρησε πως θίχτηκε Η ΙΔΙΑ η κυρία Θάνου από τον Ι. Ντογιάκο γιατί ο Ι. Ντογιάκος την κατήγγειλε για εξωθεσμικές παρεμβάσεις στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών.
    ————————————————————————
    8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Το Πειθαρχικό Συμβούλιο του Αρείου Πάγου
    (στον οποίον Πρόεδρος είναι η κυρία Βασιλική Θάνου…)
    τιμωρεί τον Ισίδωρο Ντογιάκο με την ποινή της “επίπληξης”
    για “συμπεριφορά που δεν συνάδει με την ιδιότητα του
    ως εισαγγελικού λειτουργού”
    (δηλαδή, το να… καταγγείλει την κυρια Θάνου
    για παρέμβαση στα θέματα της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών…)
    —————————————————————————
    6 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Ο… Υπουργός Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ, Ν. Παρασκευόπουλος
    ασκεί… έφεση κατά της πιο πάνω απόφασης του Πειθαρχικού Συμβουλίου του Αρείου Πάγου γιατί, λέει, θεωρεί την ποινή… υπερβολικά ελαφριά!
    ——————————————————————
    2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, υπό τις διαμαρτυρίες της αντιπολίτευσης καταργεί, με διάταξη που πέρασε “μεσάνυχτα” στη Βουλή και τις τελευταίες διατάξεις του «βασικού μετόχου»
    που είχε φέρει η κυβέρνηση Καραμανλή και προέβλεπαν ως ασυμβίβαστες τις ιδιότητες του εργολάβου και του ιδιοκτήτη μέσου μαζικής ενημέρωσης.
    ————————————————————————
    2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Ανακοινώνεται η εκχώρηση των τηλεοπτικών αδειών
    στους Μ. Κυριακού (αντί 75.900.000 ευρώ),
    Γ. Αλαφούζο (43.600.000 ευρώ),
    Ι.Β. Καλογρίτσα (52.600.000 ευρώ),
    εργολάβο, και γιο του εργολάβου Χ. Καλογρίτσα
    και Β. Μαρινάκη (73.900.000 ευρώ)

    —————————————————————————
    14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Το Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, (αποτελούμενο από ανεξάρτητους δικαστές που δεν επηρεάζονται από έξωθεν πιέσεις), ως δια μαγείας συμφωνεί με την άποψη
    του Υπουργού Δικαιοσύνης ότι η πρωτοβάθμια ποινή που επιβλήθηκε στον Ι. Ντογιάκο ήταν υπερβολικά ελαφριά,
    και τον τιμωρεί με 40ήμερη στέρηση μισθού, και έκπτωση από το αξίωμα του Προέδρου της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών,
    και την αφαίρεση της δυνατότητας να συμμετάσχει ως υποψήφιος και πάλι
    για το αξίωμα του Προέδρου της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών,
    στις εκλογές που θα διεξαγόταν μετά από 3 μέρες
    ———————————————————————
    15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Ανακοινώνεται το “πόθεν έσχες” των νέων καναλαρχών
    με βάση το οποίο δηλώνουν πώς απέκτησαν τα χρήματα
    για να αγοράσουν τις τηλεοπτικές άδειες.
    Το πανελλήνιο “πέφτει από τα σύννεφα” όταν μαθαίνει πως ο Ι.Β. Καλογρίτσας, που πήρε τηλεοπτική άδεια υποσχόμενος να πληρώσει 52,6 εκατ. ευρώ, δεν έχει “ακριβώς” τα 52.6 εκατομμύρια, αλλά δηλώνει πως έχει μια εγγυητική επιστολή
    από την Τράπεζα Αττικής και ένα οικόπεδο 5.029 στρεμμάτων στην Ιθάκη,
    που κοστίζει 100 εκατομμύρια,
    και δεν είναι… ακριβώς δικό του,
    αλλά του το έχει… δανείσει (!!!!!) ενας φίλος του
    για να μπορέσει να το χρησιμοποιήσει ως εγγύηση.
    ————————————————————————
    15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Ο Πρόεδρος της Τράπεζας της Ελλάδας, Γ. Στουρνάρας,
    βάζει βέτο στο να διοριστούν στο Δ.Σ. της Τράπεζας Αττικής
    οι προτεινόμενοι από τον ΣΥΡΙΖΑ:
    -Γεράσιμος Σαπουντζόγλου,
    προτεινόμενος για πρόεδρος
    -Παναγιώτης Ρουμελιώτης,
    προτεινόμενος για διευθύνων σύμβουλος.
    -Αννα Πουσκουρή,
    μεταβατική πρόεδρος της Attica Bank
    -Κωνσταντίνος Μακέδος,
    πρόεδρος του ΤΣΜΕΔΕ
    που αποτελεί βασικό μέτοχο της τράπεζας Αττικής
    Παράλληλα, ο Γ. Στουρνάρας ανακοινώνει πως παγώνει την χορήγηση ρευστότητας στην Τράπεζα Αττικής
    ————————————————————————
    16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Ο εισαγγελέας διαφθοράς διατάζει έφοδο στο σπίτι του Γ. Στουρνάρα και κατάσχεση υπολογιστών, αρχείων και εγγράφων.
    Ανακοινώνεται ότι στόχος δεν ήταν ο Γ. Στουρνάρας αλλά η σύζυγος του, εναντίον της οποίας εκκρεμεί δικαστική έρευνα
    σχετικά με την διαχείριση κονδυλίων του ΚΕΕΛΠΝΟ
    ———————————————————————
    17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Δημοσιεύεται στον τύπο ότι το οικόπεδο της Ιθάκης δεν ανήκει “ακριβώς” στον φίλο του Ι.Β. Καλογρίτσα, αλλά και στην νεκρή αδερφή του, που του είχε παραχωρήσει πληρεξούσιο αλλά πέθανε πριν 6 χρόνια (!!!!!)
    και η παραχώρηση στον Ι.Β. Καλογρίτσα έγινε με βάση το πληρεξούσιο της νεκρής!
    ———————————————————————
    17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Επίσης, δημοσιεύεται στον τύπο, ότι η εγγυητική επιστολή της Τράπεζας Αττικής εκδόθηκε με βάση… δάνειο που παραχώρησε στον Ι.Β. Καλογρίτσα η ίδια η Τράπεζα Αττικής!!!!!!!
    (ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
    Με μια εγγυητική επιτσολή, μια τράπεζα δηλώνει προς κάποιον ότι “ο τάδε ΕΧΕΙ τόσα χρήματα κατατεθειμένα στην τράπεζα μου, και αν δεν σε πληρώσει αυτός, τότε θα σε πληρώσω εγώ
    και θα τα πάρω από τον λογαριασμό του ώστε να μην υποστώ ζημιά”.
    Στην προκειμένη περίπτωση,
    ο Ι.Β. Καλογρίτσας ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΑ!
    Η Τράπεζα Αττικής ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ και μετά εξέδωσε εγγυητική επιστολή, κρατώντας ως ασφάλεια ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΑ τα οποία ΜΟΛΙΣ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΔΑΝΕΙΣΕΙ!)
    ———————————————————————
    17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Τέλος, την ίδια μέρα, και μία μόλις μέρα μετά την έφοδο των εισαγγελικών αρχών στο σπίτι της συζύγου του Γ. Στουρνάρα,
    ο κύριος Στουρνάρας εγκρίνει τελικά το εξής ΔΣ για την Τράπεζα Αττικής:
    -Παναγιώτης Ρουμελιώτης, στη θέση του Προέδρου του ΔΣ
    -Θεόδωρος Πανταλάκης στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου
    -Κωνσταντίνος Μακέδος, Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου
    -Αθανάσιος Τσάδαρης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος
    -Ιωάννης Τσακιράκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, εκτελεστικό μέλος.
    -Γεράσιμος Σαπουντζόγλου, μη εκτελεστικό μέλος του ΔΣ
    και 6 μέλη ακόμα.
    Όποιος δεν βαριέται,
    ας τσεκάρει ξανά τα ονόματα των προτεινόμενων μελών του ΔΣ για την Τράπεζα Αττικής που είχε ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ ο Γ. Στουρνάρας δυο μέρες πριν…
    ————————————————————————
    17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, ανακαλύπτεται πως ο Άρειος Πάγος, το ανώτατο δικαστήριο της χώρας (!!!) ξέχασε (!!!!!!) να κοινοποιήσει στον Ι. Ντογιάκο την απόφαση με την οποίαν κηρύσσεται έκπτωτος (!!!!!) κι έτσι ο Ι. Ντογιάκος τελικά δεν ήταν έκπτωτος,
    ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ ΕΠΙ 4 ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ από την θέση του προϊστάμενου της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών
    Επίσης,
    ανακοινώνεται πως λόγω αυτού του “τυπικού λάθους”
    ο Ι. Ντογιάκος μπορεί τελικά να θέσει ξανά υποψηφιότητα
    για Προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών
    Ο Ι. Ντογιάκος θέτει υποψηφιότητα και… ξαναεκλέγεται Προϊστάμενος της Εισαγγελίας!
    ———————————————————————
    18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Το πανελλήνιο και η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ “πέφτουν από τα σύννεφα”, όταν ανακοινώνεται στον τύπο, ότι οι Χ και Ι.Β. Καλογρίτσας έχουν λάβει συνολικά δάνεια ύψους… 127.600.000 ευρώ
    ΜΟΝΟ από την Τράπεζα Αττικής και ΜΟΝΟ από το 2011 μέχρι σήμερα.
    Από την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία μέχρι σήμερα, η Τράπεζα Αττικής έχει χορηγήσει στους πατέρα και γιο Καλογρίτσα δάνεια ύψους 72.600.000 ευρώ!
    Κι αυτό, σε μια περίοδο που λόγω των capital controls
    και των κόκκινων δανείων οι Ελληνικές τράπεζες απορρίπτουν σχεδόν όλες τις αιτήσεις για χορήγηση δανείου
    ————————————————————————
    20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016
    ————————————————————————
    Το πανελλήνιο και η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ “πέφτουν από τα σύννεφα” για μια ακόμα φορά, όταν ανακοινώνεται στον τύπο, τώρα που προΐσταται και πάλι της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών ο Ι. Ντογιάκος,
    ότι εκκρεμεί στην ΕΙσαγγελία Εφετών Αθηνών δικογραφία
    που αφορά τον Χρήστο Καλογρίτσα, πατέρα του Ι.Β. Καλογρίτσα, για φοροδιαφυγή ύψους περίπου 20 εκατομμυρίων ευρώ και ξέπλυμα βρώμικου χρήματος.
    Η υπόθεση βρίσκεται στο στάδιο της αναμονής έκδοσης
    εισαγγελικής πρότασης περί της δίωξης ή μη του Χ. Καλογρίτσα,
    …………………………………………………………..
    Αξίζει να σημειωθεί ότι και σε βάρος του Ι.Β. Καλογρίτσα
    είχε σχηματιστεί δικογραφία για φοροδιαφυγή ύψους 4.000.000 ευρώ και ξέπλυμα μαύρου χρήματος,
    αλλά λίγο πριν την έναρξη της διαδικασίας για την παραχώρηση των τηλεοπτικών αδειών,
    ο Ι.Β. Καλογρίτσας εξόφλησε τα ποσά για τα οποία κατηγορείτο
    κι έτσι η ποινική δίωξη έπαυσε και ο Ι.Β. Καλογρίτσας αποδόθηκε στην κοινωνία με λευκό ποινικό μητρώο,
    και χωρίς κώλυμα να συμμετάσχει στην διαδικασία παραχώρησης τηλεοπτικής άδειας…
    ========================================
    Οι τελείες που έπρεπε να συνδέσουμε είναι πολλές.
    Αλλά η μαγική εικόνα που εμφανίστηκε, νομίζω πως άξιζε τον κόπο…
    —————————————————————————
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ “ΧΟΥΝΤΑ”,
    ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ “ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΜΑΦΙΑ”…
    Και ΔΕΝ θα γλιτώσουμε από αυτά τόσο γρήγορα όσο νομίζουμε.
    Δουλεύουν βάσει σχεδίου!
    ===========================================

  2. Ο/Η Ρόζα Λούξεμπουργκ λέει:

    Μια πληροφορία που τελικά δεν επαληθεύτηκε από τις εξελίξεις:

    http://kourdistoportocali.com/news-desk/h-syzygos-tou-gianni-mantzourani-isigitria-sto-ste-gia-tis-tileoptikes-adies/

    Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΧΗ
    H σύζυγος του Γιάννη Μαντζουράνη εισηγήτρια στο ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες;
    Η έμπειρη ρεπόρτερ Νεφέλη Λυγερού με την βοήθεια του Γιώργου Πετρίδη αποκαλύπτει την συναρπαστική ζωή του
    13 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016 18:09

  3. Ο/Η Ακραίος Κεντρώος λέει:
  4. Ο/Η Red λέει:

    https://enosy.blogspot.gr/2016/10/blog-post_19.html

    TΕΤΆΡΤΗ, 19 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2016
    Δεν είναι «ροζ», είναι μαύρη και είναι «Ζούγκλα»

    Αναδημοσίευση από «REDNotebook»
    του Στρατή Μπουρνάζου

    Η υπόθεση εκβιασμού ανώτατου δικαστικού

    Το «ερωτικό σκάνδαλο» ανώτατου δικαστικού, που ήρθε στη δημοσιότητα τις τελευταίες μέρες, δεν είναι ούτε «ροζ», όπως διατείνονται εκείνοι που το διακινούν, ούτε «κίτρινο», όπως ίσως σκεφτεί αμέσως ο αναγνώστης. Είναι μαύρο, κατάμαυρο· είναι μια υπόθεση άθλιου εκβιασμού, εξαιρετικά δυσοίωνη για τον δημόσιο βίο, αν βρει έδαφος.

    Θυμίζω πώς ξεκίνησε το ζήτημα. Πριν μία περίπου βδομάδα, το Ζοugla.gr του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου αποκάλυψε ότι «υψηλόβαθμος δικαστής του Συμβουλίου της Επικρατείας διατηρούσε ερωτική σχέση με παντρεμένη (πρώην υποψήφια και νυν) δικαστή, την οποία βοήθησε παράνομα ώστε να πετύχει στις εξετάσεις της και να ανέλθει στο Σώμα». Στη συνέχεια, το δημοσίευμα παραθέτει αποσπάσματα από τα προσωπικά μέιλ που αντάλλασσαν, ενώ το υπόλοιπο αφιερώνεται στο θέμα της εκδίκασης από το ΣτΕ του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες.

    Ποια είναι τα στοιχεία που μας υποχρεώνουν να αντιμετωπίσουμε την ιστορία σαν μια επικίνδυνη ιστορία εκβιασμού – και μόνον έτσι;

    α) Πρόκειται για υποκλοπή και βάναυση παραβίαση της προσωπικής ζωής και αλληλογραφίας. Αν οι παρακολουθήσεις προέρχονται από την ΕΥΠ (όπως υποστηρίζει το Ζougla) ακόμα χειρότερα, καθώς εγείρονται δύο επιπλέον ζητήματα: Γιατί παρακολουθούσε η ΕΥΠ τους δικαστικούς και πώς διοχετεύθηκαν τα μέιλ; Ακόμα όμως κι αν τα «διέρρευσε» κάποιο συγγενικό πρόσωπο του δικαστικού, όπως γράφτηκε αλλού, η ουσία, επ’ αυτού, δεν αλλάζει.

    β) Από τα αποσπάσματα των μέιλ που δημοσιεύτηκαν δεν προκύπτει ότι ο ανώτατος δικαστικός παρενέβη για να επηρεάσει τη βαθμολογία της φίλης του επί το ευνοϊκότερο. Εκείνο που λένε τα σπαράγματα της υποκλαπείσας αλληλογραφίας του είναι ότι μπόρεσε να δει τη βαθμολογία και έσπευσε να ενημερώσει την αγαπημένη του. Δεν μπορούμε, βέβαια, να ξέρουμε αν αυτό είναι όλο κι όλο (οπότε δεν υπάρχει κάτι «σκανδαλώδες» και ο Τριανταφυλλόπουλος απλώς συκοφαντεί) ή αν ο «Ζούγκλας», ακολουθώντας την κλασική τακτική των εκβιαστών, βγάζει τα πιο σοφτ στην αρχή, κρατώντας τα πιο σκληρά για τη συνέχεια, συνεχίζοντας τον εκβιασμό. Και οι δύο εκδοχές, πάντως, είναι φρικαλέες.

    γ) Η ιστορία δεν σταματάει εδώ – έχει και χειρότερα. Τα μέιλ αυτά χρονολογούνται από το 2014· γιατί δημοσιοποιούνται ενώ εξελίσσεται η διάσκεψη του ΣτΕ για τις τηλεοπτικές άδειες και ενώ είναι γνωστό στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ ότι ο καταγγελλόμενος (ή, ορθότερα, κανιβαλιζόμενος) δικαστικός έχει υποστηρίξει την αντισυνταγματικότητα της διαδικασίας; Τα ερωτηματικά είναι πολλά (ποιοι είναι πίσω από την αποκάλυψη, τι επιδιώκουν κ.ο.κ.), ένα όμως είναι βέβαιο: η χρονική στιγμή δεν είναι τυχαία. Μπορούμε να σκεφτούμε τρεις εκδοχές: Πρώτον, την «αποκάλυψη» την κάνει ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος, επειδή δεν του δόθηκαν αυτά που ζητούσε (χρήματα ή εξυπηρετήσεις). Δεύτερον, την ενορχηστρώνει η κυβέρνηση (ή το «αρμόδιο» τμήμα της), θέλοντας να ασκήσει πιέσεις στο ΣτΕ ή να οδηγήσει λ.χ. στην εξαίρεση ή παραίτηση του συγκεκριμένου δικαστικού – καθώς η «αντιδιαπλοκή» είναι το γήπεδο που τα έπαιξε όλα το τελευταίο διάστημα. Τρίτον, το κάνει κάποιος από τους καναλάρχες για τους δικούς του λόγους. Δεν έχω στοιχεία που να τεκμηριώνουν κάποια από τα παραπάνω σενάρια. Θα κάνω μόνο ένα σχόλιο για το δεύτερο – και πολύ βαρύτερο, φυσικά. Ρώτησα –όχι μόνο με περιέργεια αλλά και με αγωνία– καμιά δεκαριά φίλους, πολλοί από τους οποίους φιλοσυριζαίοι. Το γεγονός ότι κανένας τους δεν το έκρινε απίθανο (αντίθετα, οι περισσότεροι το θεώρησαν ισχυρό ενδεχόμενο, καθώς το «χτύπημα των διαπλεκόμενων καναλαρχών» έχει αναχθεί, το τελευταίο διάστημα, σε ισοδύναμο του αλήστου μνήμης «σκισίματος των μνημονίων» που επιτρέπει τα πάντα), το βρίσκω απολύτως ενδεικτικό της καταρράκωσης της αξιοπιστίας της κυβέρνησης και του «ηθικού» της πλεονεκτήματος.

    δ) Και έχει και ακόμα χειρότερο. Χθες, Τρίτη, την ημέρα δηλαδή που συζητιόταν η προσφυγή στο ΣτΕ, ο υπουργός Δικαιοσύνης με μια θολή και μασημένη δήλωση ανακοινώνει τη διεξαγωγή πειθαρχικής δίωξης εναντίον του συγκεκριμένου δικαστικού –γιατί τι άλλο σημαίνει η «διερεύνηση ενδεχόμενων εγκληματικών πράξεων που αφορούν τη δικαιοσύνη;». Λέξη για τον εκβιασμό, την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων κλπ. – απλώς κάποιες γενικολογίες για την «επιταγή της μυστικότητας των ερευνών και το τεκμήριο της αθωότητας» και την «ανάγκη να συναισθανθούν την ευθύνη τους» όσοι «με δηλώσεις, αποκαλύψεις και λοιπές παρεμβάσεις προσπαθούν να επηρεάσουν το έργο της απονομής της δικαιοσύνης». Αμέσως, μια εικόνα διαπέρασε το μυαλό μου: ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος λουσμένος στον κρύο ιδρώτα, καθώς συναισθάνεται την ευθύνη του… Και σκέφτομαι: Είμαστε με τα καλά μας; Είναι δυνατόν η πολιτεία να επιβραβεύει ουσιαστικά τον κατά σύστημα εκβιαστή, διατάσσοντας έρευνα και δίνοντας βάση στις αθλιότητές του; Γιατί, μια τέτοια έρευνα, ακόμα κι αν δεχτούμε ότι μπορεί να προσπεράσει το σκάνδαλο της υποκλοπής μέιλ, για να το κάνει, πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά τρεις προϋποθέσεις. Πρώτον, το καταγγελόμενο αδίκημα να είναι εξαιρετικά σοβαρό, δεύτερον το δημοσίευμα να παρέχει ικανά τεκμήρια, τρίτον το μέσον να είναι αξιόπιστο. Καμία από τις τρεις δεν συντρέχει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Έτσι, η έρευνα το μόνο που κάνει είναι να επιβραβεύει τον εκβιαστή, ο οποίος επανέρχεται επιθετικά στο προσκήνιο, ενώ είχε λουφάξει κάμποσο καιρό μετά την αποτυχία του τελευταίου εκβιασμού του, τον Ιούνη του 2014.

    Δεν έχω, φυσικά, καμιά απαίτηση από τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο. Κάνει αυτό που έκανε πάντα. Για λόγους συντομίας, αντιγράφω κάτι που έγραφα στα «Ενθέματα» τον Ιούνη του 2014: «Ο “Μάκης” είναι φασίστας με όλη τη σημασία της λέξης. Το να υποκλέπτεις στιγμές του προσωπικού (και δη σεξουαλικού) βίου, και μ’ αυτές να εκβιάζεις και να κάνεις καριέρα είναι η ουσία του φασισμού. Διαβάστε τον συγκλονιστικό φάκελο “Μάκης Τριανταφυλλόπουλος” του “Ιού” (goo.gl/PMZky7): ένας ποταμός εκβιασμών, διαπόμπευσης (Κορκολής, Ασλάνης), συκοφάντησης (Κατερίνα Μάτσα), πλαστών στοιχείων, υποκλοπών, αποκαλύψεων για μητροπολίτες που χορεύουν με τάνγκα… Μ’ αυτά το δεδομένα, μοιάζει παντελώς αδιάφορο αν ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος υπήρξε “αντιμνημονιακός” ή μιλάει υπέρ του “λαού”. Όλα αυτά είναι η φλούδα, είναι φούμαρα. Είναι, πέρα ως πέρα, φασίστας και εκβιαστής».

    Ούτε έχω, επίσης, την παραμικρή απαίτηση από το Kontra News, το Kουτί της Πανδώρας ή το Πρώτο Θέμα – διόλου τυχαία είναι τρία βασικά μέσα που έπαιξαν πολύ το θέμα. Ούτε από τον συγκυβερνήτη Καμμένο ο οποίος, παραθέτοντας το λινκ της «Ζούγκλας», έσπευσε να «τιτιβίσει» ότι «Πλήττεται το κύρος του ΣτΕ». Έχω όμως από όλους τους άλλους. Γιατί η ιστορία αυτή είναι εξαιρετικά επικίνδυνη – και ο εκβιασμός πρέπει να πέσει στο κενό. Αλλιώς, χρειάζεται να συνηθίσουμε στην ιδέα ότι κάθε δημόσιο πρόσωπο –πολιτικό, δικαστικό, δημοσιογράφο κ.ο.κ.–, θα ζει υπό τον τρόμο ότι μπορεί να υποκλέπτονται προσωπικά στοιχεία, μέιλ, συνομιλίες, φωτογραφίες, να πωλούνται και να χρησιμοποιούνται εκβιαστικά, δημοσιοποιούμενα ή μη. Είναι φρικτό, και μας τραυματίζει και μας εξουθενώνει όλους, είτε είμαστε δημόσια πρόσωπα είτε όχι.

    Υ.Γ.: Για όποιον αμφιβάλλει ότι ο Μ. Τριανταφυλλόπουλος είναι ως το μεδούλι του φασίστας, παραθέτω ένα απόσπασμα από επόμενο κείμενο της «Ζούγκλας» (18.10.2016). Απαντώντας στην Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και η Ένωση Διοικητικών Δικαστών, που πολύ ορθά και ευλόγως διαμαρτυρήθηκαν και μίλησαν για «δημοσιεύματα που δεν έχουν να κάνουν με το δημόσιο συμφέρον», το κείμενο της «Ζούγκλας» λέει: «Οτιδήποτε έχει να κάνει με την εν γένει συμπεριφορά, κοινωνική και δικαστική ενός δικαστού και δη ανώτατου έχει οπωσδήποτε, λογικώς, αυτονοήτως και αυταποδείκτως να κάνει με το δημόσιο συμφέρον. Η εξήγηση είναι απλή: Ο δικαστής πρέπει να έχει λόγω του λειτουργήματος του κρυστάλλινη και διάφανη ζωή, διότι αλλιώς μπορεί να καταστεί έρμαιο των παθών του».

  5. Ο/Η Frixos λέει:

    Ανθρωποι που γνωρίζουν πολύ καλα προσωπα και καταστασεις υποστηριζουν ότι οι εκβιαστες εχαν τη ατυχια να πεσουν σε σκληρο καρυδι καθως ο συγκεκριμενος δικαστης …δεν μασαει από εκβιασμούς και τετοια. Προτιμάει, λενε, να γινει οτιδήποτε αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να υποκυψει σε εκβιασμος και εκτιμουν οτι πιθανοτατα αφου εκβιαστηκε προηγουμενως και δεν υπεκυψε μετα τον κρεμασανε στο τσιγγελι του χασαπη.
    Αυτό που λενε παντως ολοι είναι ότι πρόκειται περι δικαστη επαρκεστατου επιστημονικα, που ηταν ο παλαιοτερος αντιπρόεδρος και επρόκειτο να γινει προεδρος, αλλα ………
    Το γεγονος οτι ο Νικος Αλιβιζατος ηταν αναμεσα σε αυτους που του επλεξαν το εγκωμιο λεει πολλα.

  6. Παράθεμα: Μία απάντηση στον Καίσαρα και στα αδέλφια του | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  7. Παράθεμα: ΤΟ ΠΑΣΟΚ του ΣΥΡΙΖΑ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

  8. Παράθεμα: ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΚΩΤΑ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ

  9. Παράθεμα: ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΚΩΤΑ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ | Ελεύθερη Λαική Αντιστασιακή Συσπείρωση

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.