Ένα σχόλιο μας που λογοκρίθηκε (δεν εμφανίστηκε) στο tvxs.gr

[Απαντώντας στο άρθρο «Βασικός Μέτοχος -Οι Τσάμηδες και οι σύγχρονοι ‘αναθεωρητές’ σχόλιο που υποβλήθηκε χτες 2 φορές στο tvxs.gr και ουδέποτε εμφανίστηκε]

Ο Ζέρβας μαζί με τον πλιατσικολόγο και συνένοχο στη σφαγή των Μουσουλμάνων Μητροπολίτη Παραμυθιάς Δωρόθεο (στα αριστερά του, με στρατιωτική στολή, φωτ. από τον ιστότοπο της Μητρόπολης).

Ο Ζέρβας μαζί με τον πλιατσικολόγο και συνένοχο στη σφαγή των Μουσουλμάνων Μητροπολίτη Παραμυθιάς Δωρόθεο (στα αριστερά του, με στρατιωτική στολή, φωτ. από τον ιστότοπο της Μητρόπολης).

Θέμα: Οι Τσάμηδες και η ιστορική αλήθεια του Αναγνώστη Λασκαράτου που δημοσιεύτηκε 25.05.2015, αναδημοσιεύτηκε από το tvxs.gr…

Προς: αρθρογράφο-χωροφύλακα, τον οποίο φιλοξένησε το tvxs, το οποίο μας έκανε την τιμή να αναδημοσιεύσει το άρθρο για τους Τσάμηδες (πράγμα για το οποίο ευχαριστούμε), αλλά πολύ καλά θα κάνει, όταν δίνει (και πολύ καλά κάνει πάλι) βήμα απάντησης, να αποδοκιμάζει τις ολοφάνερα χωροφυλακίστικες τακτικές ταυτοποίησης άσχετων μεταξύ τους προσώπων χωρίς στοιχεία και τις ακροδεξιού τύπου αγοραίες συκοφαντίες για προδότες «που μισούν βαθειά οτιδήποτε ελληνικό», αν μη τι άλλο γιατί τις έχει υποστεί αυτές τις μεθόδους και η Αριστερά την οποία ο δημοσιογράφος και ευρωβουλευτής κ.Κούλογλου υπηρετεί και εκπροσωπεί, μαζί, θέλουμε να πιστεύουμε, με την αλήθεια:

Τι έγραψε ως απάντηση αρθρογράφος στο tvxs.gr στο άρθρο του κ. Λασκαράτου;

«Βασικός Μέτοχος
Οι Τσάμηδες και οι σύγχρονοι «αναθεωρητές»
Πιθανό να τους ξέρετε. Κάπου τους έχετε ακούσει ή τους έχετε διαβάσει. Είναι μια ομάδα δημοσιογράφων, αρθογράφων και αυτοαποκαλούμενων διανοούμενων οι οποίοι δεν πρέπει να νιώθουν και τόσο καλά στο πετσί τους. Μισούν βαθειά οτιδήποτε ελληνικό και εξυψώνουν κάθε τι δυτικό και κυρίως, ευρωπαϊκό. Δηλώνουν εκσυγχρονιστές, πεφωτισμένοι, προοδευτικοί και άλλα τινά, πάντα μέσα από μια ακραιφνώς φιλοδυτική σκοπιά. Την Ελλάδα τη βλέπουν ως μια καθυστερημένη βαλκανική χώρα που δεν αξίζει τίποτα και φταίει για τα πάντα. Για αυτό και τους προκαλεί απέχθεια το όποιο ίχνος πατριωτισμού (και όχι «υπερπατριωτισμού») ή εθνικής (και όχι «εθνικιστικής») θεώρησης των πραγμάτων. Τις προάλλες, οι «συνήθεις ύποπτοι» ξαναχτύπησαν. Με άρθρο του ο «Αναγνώστης Λασκαράτος», γνωστός δημοσιογράφος και εκδότης μιας κάποιας αθηναϊκής επιθεώρησης βιβλίου, καταγγέλλει τον υποτιθέμενο ελληνικό εθνικισμό και αποκαθιστά την ιστορική «αλήθεια» για τους αλβανόφωνους Τσάμηδες που ζούσαν στην Ήπειρο ως το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Επιλέγει, δε, να το κάνει ακριβώς τη στιγμή που στη γειτονική Αλβανία ο Σπετίμ Ιντρίζι, πρόεδρος του κόμματος των Τσάμηδων, του PDIU, έγινε αντιπρόεδρος της εκεί Βουλής……………..».
Η συνέχεια στο tvxs.

logokrissia130208Τι ανταπαντά ο κ. Λασκαράτος (και που ουδέποτε εμφανίστηκε στο tvxs.grστα… επιχειρήματα του αρθρογράφου που μας… κατακεραυνώνει:

1.«Μισούν βαθειά οτιδήποτε ελληνικό και εξυψώνουν κάθε τι δυτικό και κυρίως, ευρωπαϊκό».

Οι αναγνώστες ας κρίνουν αν αυτη η χωροφυλακίστικη κατηγορία της αγοραίας εθνικοφροσύνης του ’50, αφορά στο ελάχιστο τον γράφοντα ή τον κ.Ροϊδη.

2.«γνωστός δημοσιογράφος και εκδότης μιας κάποιας αθηναϊκής επιθεώρησης βιβλίου».

Ο αρθρογράφος συμπεριφέρεται σαν χωροφύλακας που χωρίς στοιχεία τυλίγει ανθρώπους σε μια κόλα χαρτί για να παρουσιάσει στα αφεντικά του μια επιτυχία. Είμαι άγνωστος πολίτης και δεν εκδίδω καμία «επιθεώρηση».

3.«Την Ελλάδα τη βλέπουν ως μια καθυστερημένη βαλκανική χώρα που δεν αξίζει τίποτα και φταίει για τα πάντα.».

Την Ελλάδα τη βλέπω σαν μια χώρα πολύ πιο πίσω από αυτό που θα μπορούσε να είναι και τη θέλω μια έντιμη ευρωπαϊκή Δημοκρατία.

4.«Επιλέγει, δε, να το κάνει ακριβώς τη στιγμή που στη γειτονική Αλβανία ο Σπετίμ Ιντρίζι…».

Επιλέγω να το κάνω την ώρα ακριβώς που δημιουργήθηκε ξανά το θέμα.

5.«Σύμφωνα με κάποιους νεότερους μύθους, οι Τσάμηδες κινδύνευσαν να εξοριστούν στη Μ. Ασία κατά την ανταλλαγή πληθυσμών με βάση το θρήσκευμα (1923-’26) … που απεφεύχθη κατά κύριο λόγο ύστερα από έντονα διαβήματά τους στην «Κοινωνία των Εθνών». Στην πραγματικότητα, ο βασικός λόγος που δεν αντηλλάγησαν οφειλόταν στην επιμονή της Ιταλίας του Μουσολίνι…».

Άρα η προσπάθεια ανταλλαγής τους δεν ήταν μύθος, και αν ο αρθογράφος που την ομολογεί διέθετε ηθικές αρχές θα την καταδίκαζε ως άδικη και απάνθρωπη. Το ποιά ήταν η κύρια αιτία που το ανοσιούργημα της ανταλλαγής δεν έγινε και εδώ, είναι θέμα εκτίμησης και εγώ στο άρθρο μου αναφέρω την κατ’εμέ επικρατέστερη, συμπληρώνοντας πως οι αιτίες ήταν πολλές.

6.«τις περιουσίες όλων ανεξαιρέτως των Τσάμηδων».

Πουθενά δεν αναφέρω εγώ κάτι τέτοιο. Αυτό έγινε μόνο μετά τον οριστικό διωγμό τους.

7.«Ένα άλλο επιχείρημα που αγγίζει τα όρια του απολογητισμού είναι ότι μέρος των Τσάμηδων συνεργάστηκε με τα στρατεύματα της φασιστικής και της ναζιστικής Κατοχής όχι από ιδεολογία, αλλά από «ανάγκη», εξαιτίας κυρίως των επιθέσεων που εξαπέλυσε εναντίον τους ο ΕΔΕΣ. Μόνο που κι εδώ η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Ο αρχηγός των Τσάμηδων και μεγαλοτσιφλικάς της περιοχής Νούρι Ντίνο εμφανίστηκε στην Ήπειρο με ιταλική στολή …Αυτό έγινε πολύ πριν ιδρυθεί ο ΕΔΕΣ ή ο ΕΛΑΣ….».

Είναι σαφέστατη η θέση μου πως αρχικά υπήρξε συνεργασία κάποιων Τσάμηδων με τους φασίστες, όπως ακριβώς συνέβη και με κάθε καταπιεσμένη μειονότητα, που έβλεπε τον εισβολέα ως απελευθερωτή. Ο ΕΔΕΣ είναι σαφές πως με το κατάφωρα άδικο τσουβάλιασμα όλων των Τσάμηδων, επέτεινε στη συνέχεια αυτό το φαινόμενο της συνεργασίας.

8.«Όπως επίσης θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι υπήρξαν αντίποινα εκ μέρους του ελληνικού πληθυσμού προς τους Τσάμηδες..».

Εμείς δεν ενοχοποιήσασαμε σύσσωμο τον ελληνικό πληθυσμό, όπως έκανε ο αρθρογράφος, δεν θα το κάναμε ποτέ και για κανένα λαό. Ξέρουμε πως πάντα και παντού υπάρχουν έντιμοι άνθρωποι που διαφωνούν με τις ατιμίες, το επισημάναμε στο άρθρο μας πως υπήρξαν Έλληνες κάτοικοι που διαφώνησαν με τις αθλιότητες του ΕΔΕΣ, βασιζόμενοι σε μια ιστορικό η οποία το αναφέρει σαφέστατα.

9.«Τέλος, μια «λεπτομέρεια» την οποία παραλείπουν (σκόπιμα άραγε;) οι νεόκοποι «ερευνητές» είναι ότι ο ίδιος ο Χότζα στη συνέχεια αντιμετώπισε τους Τσάμηδες ως συνεργάτες των Ιταλών και Γερμανών κατακτητών».

Δεν παραλείπω τίποτα σκόπιμα, για τον προφανή λόγο πως δεν αφιέρωσα ούτε λέξη για την τύχη των Τσάμηδων στην Αλβανία, δεν ήταν αυτό το θέμα μου. Ασφαλώς αυτό που γράφει ο αρθρογράφος είναι καταφανές ψέμα. Ο Χότζα αντιμετώπισε μόνο τους φασίστες Τσάμηδες όπως λέει ο αρθρογράφος. Αν είχε διαπράξει την αδικία να τους τσουβαλιάσει όλους, τότε σήμερα δεν θα υπήρχε ούτε τσάμικο ρουθούνι στην Αλβανία.

10. «Άραγε, θα έρθει η μέρα που οι ίδιοι αυτοί κύριοι θα δικαιολογούν τον Χίτλερ και θα μας τον παρουσιάσουν ως έναν παρεξηγημένο από την ιστορία, διεθνιστή;..».

Η κακοήθεια αυτής της ερώτησης για ένα μαχητικό αντιχιτλερικό μπλογκ, αποδεικνύει το ήθος του αρθρογράφου και την έλλειψη επιχειρημάτων που τον κάνει να καταφεύγει σε τερατολογίες.

11. «Χάρη στις παρεμβάσεις ελλήνων αντιστασιακών, δεν επαναλήφθηκαν τα αιματηρά γεγονότα σε όλες τις περιοχές που κατοικούσαν Τσάμηδες».

Οι «έλληνες αντιστασιακοί», είχαν όνομα, ανήκαν στον ΕΛΑΣ, αλλά ο προσωρινά «σριστερός», χάριν του αριστερού tvxs, αρθρογράφος, δεν το επισημάνει, εικάζω για δυο λόγους: Ξέπλυμα του ΕΔΕΣ και αποφυγή ανάδειξης μιας τιμητικής για τον ΕΛΑΣ διαφορετικής συμπεριφοράς.

12.«Το πιο ανησυχητικό πάντως στην όλη ιστορία δεν είναι οι απόψεις και τα δημοσιεύματα κάποιων εν Ελλάδι γραφικών και εμμονικών τύπων. Μεγαλύτερη ανησυχία προκαλεί η χαλαρή και αμφιλεγόμενη αντίδραση της Ε.Ε. …».

Ας καλέσει λοιπόν ο αρθογράφος τον κ.Κούλογλου να τα πει αυτά στο Ευρωκοινοβούλιο. Θα είναι πολύ διασκεδαστικό.

Τέλος:
13. Κάθε πληροφορία που αναφέρω είναι τεκμηριωμένη με παραπομπές σε επώνυμους Έλληνες ιστορικούς, που ο καταρτισμένος ιστορικά, πατριώτης αρθογράφος δεν τολμάει όχι μόνο να αμφισβητήσει, αλλά ούτε καν να τους αναφέρει, επιλέγοντας το ανώνυμο μπλογκ μας ως πολύ πιο εύκολο στόχο.

14. Ας μας πει ο αρθρογράφος, γιατί διώχτηκαν και οι Τσάμηδες που πολεμησαν τους φασίστες και αυτοί που δεν αναμίχθηκαν πουθενά και τι θέση παίρνει ο ίδιος σε αυτό.

15. Ας μας πει αν καταδικάζει την προ της φασιστικής εισβολής καταπιεστική πολιτική του ελληνικού κράτους και ιδιαίτερα της δικατατορίας Μεταξά απέναντί τους, με αποκλειστικά θρησκευτική ή φυλετικά κριτήρια, πέρα από την τυραννικη συμπεριφορά του καθεστώτος προς όλους τους πολίτες.

16. Στο άρθρο μου καταδίκασα ρητά και επανειλημμένα και τον αλβανικό εθνικισμό, εμάς η ηθική μας δεν είναι μονομερής ή επιλεκτική.

17. Ας μας απαντήσει ο αρθρογράφος του tvxs, αν το βρίσκει πατριωτικό (αφού η ηθική δεν τον απασχολεί πουθενά), να καταπιέζονται μειονότητες από το ελληνικό Κράτος και να μετατρέπονται έτσι σε Δούρειους ίπους ξένων αλυτρωτισμών, όπως αναφέρω στο άρθρο μου.

18. Ας απαντήσει τέλος ο αρθρογράφος αν βρίσκει σωστό να καταπιέζονται γενικά όπου γης οι μειονότητες, αν το βρίσκει εξ ίσου σωστό και για τις ελληνικές μειονότητες ή αν εκεί οι αρχές του αλλάζουν.
___________

Θέση στο θέμα, πολύ έντιμη, γενναία, επιστημονικά τεκμηριωμένη και ξεκάθαρη, έχει πάρει και ο σχολιαστής του άρθρου μας δικηγόρος κ.Αθ. Αναγνωστόπουλος, που προφανέστατα δεν έχει ιδεολογική ή άλλη ταύτιση με εμάς:
http://anamorfosis.net/blog/?p=926
Ας απαντήσει και σε αυτόν αν μπορεί ο έκτακτος αρθρογράφος του tvxs και ας αμφισβητήσει αν τολμάει και το δικό του πατριωτισμό, όπως τόσο άθλια και εκ του ασφαλούς, κάνει για το δικό μας:

«Περί Τσάμηδων και Σλαβομακεδόνων …
…………………….
Φυσικά είναι πολλοί οι κίνδυνοι. Αν οι Τσάμηδες, γιατί όχι οι Σουδήτες; Αν οι Σλαβομακεδόνες, γιατί όχι οι Τουρκοκρητικοί; Πράγματι, ίσως υπάρχει κίνδυνος. Ο κίνδυνος αυτός όμως δεν είναι σε καμία περίπτωση μεγαλύτερος από τον κίνδυνο που αναπαριστά η διαιώνιση της προσβολής της δικαιοσύνης από το ελληνικό κράτος, η διαιώνιση της ανισότητας και της απανθρωπίας. Είναι καιρός η ελληνική πολιτική ηγεσία να πράξη θαρραλέα, να μην ακολουθήση τις εξελίξεις που σε λίγο μπορεί να λέγωνται “καταδικαστική απόφαση από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο του Στρασβούργου”, να συμπεριφερθή στους αλλοεθνείς συμπατριώτες μας όπως απαιτούμε από το τουρκικό Ντοβλέτι να αντιμετωπίζη τους ομοεθνείς μας στην Πόλη ή στην Κύπρο. Η πολιτική βούληση υπήρξε στο παρελθόν από τον Α. Λοβέρδο και το ζήτημα είχε πλησιάσει στην λύση του. Πλην όμως…

Συγκεκριμένα:

Προτείνω να επιστρέψουμε όσες περιουσίες μπορούν να επιστραφούν αυτούσια και, επικουρικά, να αποζημιώσουμε πλήρως τους δικαιούχους.

Προτείνω επίσης την απονομή της ελληνικής ιθαγένειας στους απογόνους όσων τους είχε αφαιρεθή με δικαστικές αποφάσεις ή πράξεις της διοίκησης και το επιθυμούν, ανάμεσα στους οποίους υπάρχουν, ως γνωστόν, και απόγονοι ηρώων πολέμου.

Ας βάλουμε ένα πολύ καθυστερημένο, αλλά οριστικό τέρμα στον Εμφύλιο, έστω τώρα».

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός. Bookmark the permalink.

15 απαντήσεις στο Ένα σχόλιο μας που λογοκρίθηκε (δεν εμφανίστηκε) στο tvxs.gr

  1. Ο/Η eklag λέει:

    Ένα είναι βέβαιο:
    καλύτερα λογοκρινόμενος παρά λογοκριτής!

  2. Ο/Η Κάποιος λέει:

    O ΣΥΡΙΖΑ διεκδικεί αποζημιώσεις από τη Γερμανία αλλά για όσους Τσάμηδες διώχτηκαν άδικα δεν λέει τίποτα.
    Τα δικά μας δικά μας και τα ξένα δικά μας.

  3. Ο/Η Left and Liberal λέει:

    http://g700.blogspot.gr/2008/05/700.html

    Tuesday, May 13, 2008

    Θύμα λογοκρισίας ο Στέλιος Κούλογλου λόγω Κίνας και γενιάς των 700 ευρώ!!

    http://ecoleft.gr/2014/12/%cf%87%ce%bf%cf%8d%ce%bd%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%af%ce%b1-%ce%bf-%cf%83-%cf%86%cf%85%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%af%ce%b4%ce%b7%cf%82-%cf%83/#article

    Χούντα και λογοκρισία: ο Σ. Φυντανίδης στον Σ. Κούλογλου
    Short URL: http://wp.me/p3poUN-9wK
    27/12/2014

    http://tvxs.gr/news/eyropi-eop/o-dolofonimenos-dieythyntis-toy-charlie-hebdo-den-ypokyptoyme-stin-logokrisia

    Ο δολοφονημένος διευθυντής του Charlie Hebdo: Δεν υποκύπτουμε στην λογοκρισία

    TVXS Συνέντευξη

    20:50 | 07 Ιαν. 2015

    Τελευταία ανανέωση 16:13 | 08 Ιαν. 2015

    Στέλιος Κούλογλου

    http://stoxasmos-politikh.blogspot.gr/2013/02/video_9674.html
    Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

    Ο ψαλιδοχέρης λογοκριτής Στέλιος Κούλογλου σε Γκρι Λογοκρισία, την Γκριλο-γοκρισία – !!! – [Η αθλιότητα με ονοματεπώνυμο] – Δείτε το VIDEO

    Του Πέτρου Αργυρίου (agriazwa)

    […..]
    Δεν πιστεύουμε στα μήντια. Συχνά κάνουμε όμως το λάθος να πιστεύουμε πως κάποιοι άνθρωποι που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο βρέθηκαν να δουλεύουν σε αυτά, επιμένουν να διατηρούν την αξιοπρέπεια και την ηθική τους ακεραιότητα.

    Για μένα και για πολλούς άλλους ένα τέτοιο πρόσωπο ήταν ο Στέλιος Κούλογλου. Επιτρέψτε μου πλέον να αμφισβητώ την κρίση μου καθώς σε αυτήν έχουν υπεισέλθει νέα δεδομένα που έχει κατασκευάσει ο ίδιος ο κος Κούλογλου.

    Ήδη υπάρχει περιστατικό όπου το Ρεπορτάζ Χωρίς Σύνορα συνέθεσε αντί να αποτυπώσει πραγματικότητα, μιλάμε για άλλα λόγια για «στημένο» ρεπορτάζ το οποίο ανάμεσα σε άλλα προωθούσε και την υποψηφιότητα του τότε βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Νάσου Αλευρά, μιλάμε για μια συγκαλυμμένη προεκλογική καμπάνια. Επρόκειτο για το ρεπορτάζ «30 μέρες στη ζωή της Ελλάδας» ( δείτε αν μπορείτε να εντοπίσετε το ρεπορτάζ και συγκρίνετε τα συμπεράσματά σας με τα δικά μου στο: http://agriazwa.blogspot.gr/2012/05/blog-post_31.html)

    Το σενάριο και τη σκηνοθεσία υπέγραφε ο Στέλιος ο Κούλογλου. Αλλά ας αφήσουμε το μακρινό παρελθόν. Ο Κούλογλου, ο άνθρωπος που εντόπισε και κατήγγειλε το 2001 στημένη «παγκόσμια αποκλειστικότητα» του τότε Tempo που ενώ γυρίστηκε στο Πακιστάν παρουσιάστηκε ως ανταπόκριση από το Αφγανιστάν (http://www.iospress.gr/megalo2001/megalo20011020.htm), ο άνθρωπος ο οποίος λογοκρίθηκε για ρεπορτάζ του μέσω της απομάκρυνσης του από την κρατική τηλεόραση το 2008, είναι ο ίδιος άνθρωπος ο οποίος το 2013 βάζει την τζίφρα του σε κραυγαλέο περιστατικό λογοκρισίας.

    Που κολλάν λοιπόν ο Γκρίλο, ο Κούλογλου και ο Θεοδωράκης;

    Μετά τις ιταλικές εκλογές ο Στέλιος ο Κούλογλου παίρνει συνέντευξη από το μεγάλο πρωταγωνιστή τους, τον Μπέπε Γκρίλο ο οποίος στο μήνυμα του προς τους Έλληνες όχι μόνο κάνει δύο φορές μνεία στον Μική Θεοδωράκη αλλά ουσιαστικά τον αναφέρει ως πρότυπο ή έστω παράδειγμα ικανό να εμπνεύσει κινηματικές δράσεις. Στο τέλος μάλιστα της συνέντευξης ο Γκρίλο δεν παραλείπει να ευχαριστήσει όλους και τον Θεοδωράκη: Λέει λοιπόν χαρακτηριστικά ο Γκρίλο (δεν γνωρίζω ιταλικά οπότε δεν μπορώ να επαληθεύσω πλήρως τη μετάφραση που μου ήρθε από τη Σπίθα):

    «… να βρείτε κάποιον στην Ελλάδα σαν κ εμένα, έναν Θεοδωράκη και μπορείτε να ξεκινήσετε ένα κίνημα μέσω διαδικτύου…» για να κλείσει με τη φράση «Ευχαριστίες/χαιρετισμούς προς όλους και τον Μίκη Θεοδωράκη».

    Στον υποτιτλιτισμό της συνέντευξης που προβλήθηκε από την ΝΕΤ (https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RvMbtgfJQJ4 εναλλακτικά http://www.youtube.com/watch?v=b5mL2dCCLJY), οι αναφορές στο Θεοδωράκη έχουν εξαφανιστεί.

    Ο Θεοδωράκης σβήστηκε από τις δηλώσεις Γκρίλο.

    Η ΝΕΤ λογόκρινε το μεγάλο πρωταγωνιστή των ιταλικών εκλογών για να μην γίνει αναφορά στο Θεοδωράκη;

    Εντάξει, έχουμε λογοκρισία, έχουμε φάει παραπληροφόρηση με το κουτάλι, αλλά τόσο εξόφθαλμη και αυτοδιαψευδόμενη λογοκρισία δεν έχουμε ξαναδεί.

    Και ευθύνη φέρει ο Κούλογλου. Αυτός υπέγραψε τη συνέντευξη. Αν δεν είναι ο ίδιος ο επινοητής αυτής της απίστευτης λογοκρισίας, κάτι που θα τον κατέτασσε αυτόματα στο πάνθεον της παραπληροφόρησης δίπλα στον Πρετεντέρη, τον Κανέλη και τον Μανδραβέλη, τότε ο ίδιος οφείλει να ανακαλύψει και να εκθέσει τόσο τον εντολέα όσο και το δράστη αυτής της απίστευτης, χυδαίας λογοκρισίας.

    [….]

    http://www.koolnews.gr/ellada/i-lifo-apanta-stin-avgiani-tis-neas-epoxis-se-emas-grafoun-kouloglou-kai-varoufakis/

    Η Lifo απαντά «Αυγιανή της νέας εποχής»: Σε εμάς γράφουν Κούλογλου και Βαρουφάκης…

    Πόλεμος έχει ξεσπάσει μεταξύ της εφημερίδας Αυγή και των δύο μεγαλύτερων free press εφημερίδων της Αθήνας, Lifo και Athens Voice. Αφορμή ένα άρθρο στην Αυγή όπου υπό τον τίτλο «Τι ψηφίζει η Lifo Voice» ουσιαστικά τα έντυπα κατηγορούνται για προπαγάνδα σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ και των υποψηφίων του στις εκλογές.

    Η απάντηση δόθηκε προς το παρόν τουλάχιστον από τη Lifo και ήταν εξαιρετικά σκληρή. Ουσιαστικά κατηγορεί την Αυγή -ως κομματικό όργανο- και κατά συνέπεια και τον ΣΥΡΙΖΑ ότι επιδιώκουν τη λογοκρισία και χαρακτηρίζει το άρθρο γελοίο.

    […….]

    Μας ρωτάτε τι θα ψηφίσει η LIFO;

    Θα μπορούσατε να μας πάρετε τηλέφωνο να σας πούμε:

    Και Καμίνη θα ψηφίσει. Και Σακελλαρίδη θα ψηφίσει. Και Σπηλιωτόπουλο θα ψηφίσει. Ο καθένας θα ψηφίσει αυτό που πιστεύει.

    Σας φαίνεται τρελό, έ;

    Απευθυνθείτε σε εκείνα τα μέσα στα οποία μπορείτε να τάξετε δάνεια, θέσεις, διαφημίσεις και διευκολύνσεις. Ποτέ κανένα κόμμα ή πολιτικός δεν μας ενδιέφερε επί του προσωπικού. Είμαστε δημοσιογράφοι, όχι υπήκοοί σας. Ούτε πελάτες σας.

    Υ.Γ. (Ωστόσο, στο άλλο μας περιοδικό, το ΓΚΡΕΚΑ, βιάστηκε ο Σακελλαρίδης να ζητάει -όχι τηλεφωνικά, όπως νόμισα αρχικά, αλλά δια ζώσης!- συνέντευξη. Και εμείς, οι «στρατευμένοι», δεχτήκαμε και την πήραμε (τον μόνο από τους υποψηφίους). Ωρες είναι να γράψει η Αυγιανή ότι μάς έχει στρατεύσει… εκείνη!)

  4. Ο/Η eklag λέει:

    Αφενός κανείς Τσάμης δεν διώχθηκε άδικα κι αφετέρου ο ΣΥΡΙΖΑ έχει να φροντίσει πρώτα τους Σκοπιανούς.
    One step at the time.

    p.s.
    Φιλιά στον άστεγο των Παρισίων!
    Μας έλειψε!

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

      Όλοι οι Τσάμηδες ήταν εγκληματίες από κούνια και ξεσπιτώθηκαν δίκαια;
      Ενδιαφέρον φιλενάδα.

  5. Ο/Η Psycho λέει:

    ####Ένα άλλο επιχείρημα που αγγίζει τα όρια του απολογητισμού είναι ότι μέρος των Τσάμηδων συνεργάστηκε με τα στρατεύματα της φασιστικής και της ναζιστικής Κατοχής όχι από ιδεολογία, αλλά από «ανάγκη», εξαιτίας κυρίως των επιθέσεων που εξαπέλυσε εναντίον τους ο ΕΔΕΣ.####

    Eίναι φανερό πως κατά τους λογοκριτές του tvxs οι Τσάμηδες είχαν το φασισμό στο DNA τους.
    Ενώ ήταν ισότιμοι πολίτες για δεκαετίες και ενώ ο ΕΔΕΣ τους φέρθηκε άψογα, όλοι τους χωρίς εξαίρεση πήγαν με τους φασίστες και συγκρούστηκαν με συγχωριανούς, με γείτονες με φίλους για χάρη του Μπενίτο..

  6. Ο/Η eklag λέει:

    Go my way Ζωζώκα!

  7. Ο/Η Ἀριστοκλῆς λέει:

    Ἡ Ἑλλάδα μὲ τὸν ἀρχαῖο πολιτισμό, θὰ ἔπρεπε νὰ ἦταν μερικὲς ἐκατοντάδες ἐκατομμύρια ἀνθρώπων, λόγῳ ἠθελημένης σταδιακῆς προσλήψεως πολιτισμικῶν στοιχείων τῶν γειτονικῶν λαῶν· ὅπως οἱ Κινέζοι καὶ οἱ Ἰνδοί. Λόγῳ τοῦ χριστιανορωμέικου ἀνθελληνισμοῦ, Ἑλληνες καὶ ἐξελληνισμένοι ἐκσλαβίστηκαν, ἐκλατινίστηκαν καὶ ἐκτουρκίστηκαν.

    Γιὰ τὸν παρακάτω κύριο τί ἔχετε νὰ πῆτε; Προφανῶς προσβλέπει στὴν ἀπεθνικοποίησιν τῶν Ἑλλήνων, γιατί αὐτὴ ἦταν πάντα ἡ πολιτικὴ τοῦ Πατριαρχείου, ὅπως μὲ τοὺς ἐκσλαβιστὲς Μεθόδιο καὶ Κύριλλο. Οἱ Βούλγαροι ὡς παγανιστὲς ἔγραφαν ἑλληνικὰ καὶ μὲ τὸν ἐκχριστιανισμό τους καὶ τὴν παράλληλη μεταφορὰ τῆς πρωτεύουσάς τους σὲ σλαβικὸ θύλακα, ἐκσλαβίστηκαν αὐτοὶ καὶ οἱ Θρᾷκες ὑποτελεῖς τους σὲ εὑρεία κλίμακα.

    Ἑλληνόφωνοι Μουσουλμάνοι, δηλαδὴ Ἕλληνες ποὺ ἄλλαξαν θρησκεία ἁπλῶς, ὅπως λένε οἱ ἁπλοὶ «ὀρθόδοξοι» Ἕλληνες γιὰ τοὺς ἑαυτούς τους, ἐκτουρκίστηκαν ἢ ἐξαλβανίστηκαν γιὰ τὸ ῥωμέικο-χριστιανικὸ συμφέρον. Ὅπως τὸ 70% δὲν πιστεύουν τὰ χριστιανικὰ δόγματα, παρόμοιο θὰ εἶναι καὶ τὸ ποσοστὸ στοὺς Μουσουλμάνους μὲ φυσιολογικὲς συνθῆκες.

    Καὶ ἐγὼ μὲ τὸν τίτλο δαγκώθηκα, εἶναι ἕνα εὐαίσθητο θέμα, ἀλλὰ δὲν εἶναι ἡ πρώτη φορὰ ποὺ τὸ ῥωμέικο τυφλώνει τοὺς Ἕλληνες ὡς πρὸς τὰ συμφέροντά τους.

    http://ermionh.blogspot.co.uk/2015/06/blog-post_4.html
    «ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, κατά την επίσκεψή του στο σχολείο του Αγίου Δημητρίου της Αστόριας, δήλωσε ότι προτιμά να αποκαλούμαστε Ρωμιοί αντί για Έλληνες, όπως π.χ. η ρωμιοσύνη της Αμερικής αντί οι Έλληνες της Αμερικής.»

  8. Ο/Η eklag λέει:

    Βρόμισε ο τόπος Λογοκριτές!
    Τς τς τς!

  9. Παράθεμα: Ο Αλ.Τσίπρας, ως ηθοποιός και επιστήμων,… | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  10. Ο/Η alex λέει:

    Οι λογοκριτικές αυθαιρεσίες της κρατικοδίαιτης (με διαδοχικές κυβερνήσεις) παρέας του TVXS είναι πολύ γνωστές. Επιλέγει όχι μόνο να αποκλείει μη αρεστές απαντήσεις, αλλά έχει καταρτίσει & ένα Index Hominum Prohibitorum ,αποκλείοντας δια παντός, ενοχλητικούς, αλλά ευπρεπείς,σε
    υπουργούς συναδέλφους του Joseph Fouché,σχολιαστές. (Το οξύμωρο είναι οτι ο εν λόγω καθηγητοϋπουργός, γνωστός για τις εισπηδήσεις του σε άλλα αει αλλά & την πρακτική εφαρμογή του Μποδοσάκειου αποφθέγματος περί στήριξης του εκάστοτε γκουβέρνου, είναι ίσως ο πιο επιτυχής στην παρούσα κυβέρνηση.) Βέβαια αυτό δεν εμποδίζει την ανάρτηση στο TVXS χυδαίων σχολίων με απειλές σωματικής βίας κατά φορέων διαφορετικών απόψεων.

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    Τα δυο σχόλια αγνοούνταν δυο ημέρες και η απάντηση αναδημοσιεύτηκε κεντρικά μια ημέρα και κάμποσες ώρες ακόμη και μετά την κεντρική της δημοσίευση-διαμαρτυρία στο μπλογκ μας.
    «Κι όμως εμφανίστηκε…», αλλά πότε εμφανίστηκε;
    Τέλος πάντων.
    Κάλλιο αργά…
    Προσωπικά δέχομαι καλόπιστα την εξήγηση και χαίρομαι για την έστω και καθυστερημένα αποκατάσταση της δημοκρατικής δεοντολογίας, από ένα μπλογκ που μας έχει τιμήσει και στο παρελθόν με αναδημοσιεύσεις άρθρων μας.

    http://tvxs.gr/news/blogarontas/ena-sxolio-mas-poy-logokrithike-den-emfanistike-sto-tvxsgr-ki-omos-emfanistike

    «Ένα σχόλιο μας που λογοκρίθηκε (δεν εμφανίστηκε) στο tvxs.gr»: Κι όμως εμφανίστηκε!

    13:04 | 06 Ιουν. 2015

    To tvxs.gr αναδημοσιεύει το άρθρο – απάντηση του blog «Ροϊδη και Λασκαράτου Εμμονές» σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο Tvxs.gr με τίτλο: «Οι Τσάμηδες και οι σύγχρονοι ‘αναθεωρητές’». Σύμφωνα με το blog το άρθρο – απάντηση υποβλήθηκε δύο φορές στο tvxs.gr αλλά δεν εμφανίστηκε γιατί λογοκρίθηκε. Το tvxs.gr ποτέ δεν λογόκρινε το άρθρο, αλλά η αλήθεια είναι πως αγνοούσε την ύπαρξή του. Μέσω Facebook το tvxs.gr πληροφορήθηκε ότι «λογόκρινε» το συγκεκριμένο άρθρο και σήμερα δίνει τέλος στη «φίμωση»…

    Η αναδήμοσίευση του άρθρου όπως δημοσιεύεται στο blog «Ροϊδη και Λασκαράτου Εμμονές»

    Θέμα: Οι Τσάμηδες και η ιστορική αλήθεια του Αναγνώστη Λασκαράτου που δημοσιεύτηκε 25.05.2015, αναδημοσιεύτηκε από το tvxs.gr…

    Προς: αρθρογράφο-χωροφύλακα,…………

  12. Ο/Η brexians λέει:

    Reblogged στις Νότια του Βασιλείου της Δανιμαρκίας και σχολίασε
    Ένα σχόλιο μας που λογοκρίθηκε (δεν εμφανίστηκε) στο tvxs.gr
    Posted on 05/06/2015 by Po
    [Απαντώντας στο άρθρο «Βασικός Μέτοχος -Οι Τσάμηδες και οι σύγχρονοι ‘αναθεωρητές’ σχόλιο που υποβλήθηκε χτες 2 φορές στο tvxs.gr και ουδέποτε εμφανίστηκε]

  13. Ο/Η Taxi in Athens λέει:

    μοναδικο ποστ παιδια. Συνεχίστε οπως ειστε να εχουμε και κατι της προκοπης να βλεπουμε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s