H Χρυσή Αυγή στη Χαλυβουργία

«Με όλο το σεβασμό που τρέφουμε για τους αγώνες των εργατών, με όλη τη συναίσθηση πως εμείς μιλάμε εκ του ασφαλούς κι αυτοί αγωνίζονται μέσα στο κρύο για την επιβίωσή τους, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι το σωματείο τους επέτρεψε την είσοδο των Ναζιστών στο εργοστάσιο.»

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Νομίζω πως τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Η χώρα χρεοκοπεί. Η ανεργία διογκώνεται. Το μεταναστευτικό έχει πάρει τρομερές διαστάσεις, ανοίγοντας την όρεξη πολλών να το εκμεταλλευτούν. Ένα κομμάτι της νεολαίας στρέφεται στην τυφλή βία, στα γήπεδα και αλλού. Ο Φύρερ Μιχαλολιάκος χαριεντίζεται με τον επιπόλαιο κ.Καμίνη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο Δημαρχείο. Οι κουκουλοφόροι καίνε το Κέντρο. Οι κ.κ.Βορίδης και Άδωνις προσχωρούν στη ΝΔ. Η Εκκλησία ευλογεί τη «Χρυσή Αυγή» μέσω του αντισημίτη μητροπολίτη Πειραιά κ.Χρίστου Μεντζελόπουλου και των ιερέων του φονταμενταλιστή μητροπολίτη της Λούτσας κ.Νίκου Χατζηνικολάου, απολογητη του Βατοπεδίου. Ο κ.Αμβρόσιος της «Χρυσοπηγής» επισκέπτεται τον Ντερτιλή. Οι «Αγανακτισμένοι» της πάνω πλατείας μουντζώνουν τη Βουλή. Οι φίλοι του Εφραίμ Βατοπεδινού, παρά την εξάρθρωση της ευσεβούς σπείρας των εκβιαστών στη Β.Ελλάδα, είναι πολύ ισχυροί και απειλούν ακόμη και δικαστές, με τις πλάτες της Αγίας Ρωσίας που θέλει να βάλει πόδι στο Άγιο Όρος και ευλογεί τις σφαγές του Άσσαντ στη Συρία. Ο φίλος των αναξιοπαθούντων βενζινοπωλών κ.Ψωμιάδης, ιδρύει την «ΠΑΤΡΙ.Δ.Α» («Πατριωτικό Δίκτυο Αφύπνισης»). Ο κ.Π.Καμμένος δηλώνει ότι αν χρειαστεί θα συνεργαστεί και με την εξωκοινοβουλευτική Δεξιά.

Η Αριστερά το 1967 πιάστηκε στον ύπνο, γι’ αυτό το ΚΚΕ να μην εκσφενδονίζει βιβλία στη Βουλή, ο κ.Τσίπρας να μην υποτιμά την εισβολή των «αγανακτισμένων» απόστρατων στο Πεντάγωνο και ο κ.Αλαβάνος ας ξαναδιαβάσει τους «Αθλίους». H αντιμνημονιακή πολιτική της Αριστεράς πρέπει να αναπτύσσεται από προοδευτική σκοπιά, τεκμηριωμένα, με προοπτική. Όχι στη βάση ενός λαϊκιστικού πατριωτικού πολιτικού λόγου που ψαρεύει στα θολά νερά της λαϊκοδεξιάς και των τυχοδιωκτών Γοτθομάχων που φεύγουν από το ΠΑΣΟΚ ή άλλων αριστερής ή λαϊκοδεξιάς προέλευσης φιλόδοξων ανθρώπων, ακόμη και τ.υπουργών της ΝΔ, που στήνουν προσωποπαγή καπετανάτα, «Ελλάδες», «Σπίθες», «Παλλαϊκά μέτωπα», «Πατρίδες» και φτάνουν κάποιοι μάλιστα από αυτούς να απευθύνονται και προς το Στρατό. Η Αριστερά να απομονώσει τους «αριστερούς πατριώτες» που θαυμάζουν τον υποκριτικό «αντιμνημονιακό» λόγο του αφορολόγητου, ζάπλουτου και αρπακτικού Αρχιεπισκόπου Λαυρεντιάδη και Γομόρων, τ.επίτιμου μέλους του υπουργικού συμβουλίου ΓΑΠ. Με όλο το σεβασμό που τρέφουμε για τους αγώνες των εργατών, με όλη τη συναίσθηση πως εμείς μιλάμε εκ του ασφαλούς κι αυτοί αγωνίζονται μέσα στο κρύο για την επιβίωσή τους, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι το σωματείο τους επέτρεψε την είσοδο των Ναζιστών στο εργοστάσιο, τη στιγμή μάλιστα που αρχικά οι Χρυσαυγίτες πολέμησαν την απεργία και τώρα φορούν φιλεργατικό προσωπείο. Η ναζιστική οργάνωση προσπαθεί εδώ και καιρό να «νομιμοποιηθεί» μέσω της Εκκλησίας, τώρα και μέσω της καπηλείας εργατικών αγώνων ολότελα ξένων προς αυτήν. Παίζει το «αντικαπιταλιστικό» της χαρτί μέσα στο θολό τοπίο της απόγνωσης και της πατριδοκαπηλείας, ελπίζοντας να διαδεχθεί το «Λάος». Έστω και διασπασμένη η Αριστερά, ας συμφωνήσει τουλάχιστον σε κάτι. Αντιφασιστικό μέτωπο, ενότητα όλων των Αριστερών με κάθε Δημοκράτη ενάντια στους Ναζιστές. Να μην υποτιμηθεί ο κίνδυνος. Το αυγό του φιδιού να σπάσει πριν να εκκολαφθεί.

This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

65 Responses to H Χρυσή Αυγή στη Χαλυβουργία

  1. Το συγκεκριμένο ζήτημα είναι λίγο περίεργο. Έχουν γραφεί πολλά από πολλούς. Αρχικά η ΧΑ έβγαζε μύδρους και κατηγορούσε την απεργία (στο Βόλο). Φαίνεται όμως ότι και εκείνη σε μία ενέργεια λαϊκισμού αποφάσισε να δείξει ότι τάχα συμπαραστέκεται. Και οι απεργοί μάλλον πιάνονται από τα μαλλιά τους για να μη βουλιάξουν…

  2. Νομίζω πως δεν είναι τόσο περίεργο. Γιατί όντως είναι λαϊκίστικη κίνηση της ΧΑ να δείξει το τάχα μου προλεταριακό της προφίλ αφού βλέπει πως τσιμπάει στις δημοσκοπήσεις, αλλά ταυτόχρονα είναι και μια προβοκατόρικη ενέργεια με όχημα την κόπωση των πολύπαθων απεργών και κύριο στόχο το ΠΑΜΕ.
    Μ’ ένα σμπάρο δυο τρυγόνια για τους χρυσαυγίτες, κι άλλα δύο για τα αφεντικά.

  3. Ο/Η @ριστερός λέει:

    Καλά τα λες, μόνον, και θα τα έλεγες ακόμα καλύτερα αν δεν φοβόσουν τις αναταραχές και τις εξεγέρσεις!. Και αυτός ο φόβος είναι που καταγράφεται στην παρακάτω παράγραφο και όχι η κριτική που κάνεις στην Αριστερά και σε γενικές κατευθύνσεις είναι σωστή:

    Η Αριστερά κάποτε πιάστηκε στον ύπνο, γι’ αυτό το ΚΚΕ να μην εκσφενδονίζει βιβλία στη Βουλή, ο κ.Τσίπρας να μην υποτιμά την εισβολή των «αγανακτισμένων» απόστρατων στο Πεντάγωνο και ο κ.Αλαβάνος ας ξαναδιαβάσει τους «Αθλίους».

    Με το τι γίνεται μέσα στην βουλή, το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε να ασχοληθεί κάποιος είναι το τι έκανε ο Μαυρίκος. Επίσης ο κ. Τσίπρας υποτιμά πιο πολύ απ’ όλα (και δυστυχώς όχι μόνο αυτός, αλλά το σύνολο σχεδόν της αριστεράς) την δυναμική και του μαζικού κινήματος και του απλού πολίτη που είναι αγανακτισμένος, αλλά έτοιμος να στραγγαλίσει όλο το πολιτικό προσωπικό της χώρας. Όσο για την κριτική στον Αλαβάνο δηλώνει προκατάληψη και δεν το σχολιάζω…

    Όταν μετά από λίγο διάστημα, όταν οι ναζιστές θα είναι στην βουλή – σε αυτό τον ναό της δημοκρατίας – θα είναι δύσκολο να λέγονται πράγματα όπως αυτό: μπορούμε να παραβλέψουμε ότι το σωματείο τους επέτρεψε την είσοδο των Ναζιστών στο εργοστάσιο. Τότε λοιπόν θα δούμε ποιοι θα το παραβλέψουν και θα το κάνουν γαργάρα!

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Προσωπικά πιστεύω στις προοδευτικές ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις. Οι εξεγέρσεις του 20ου αιώνα κατέρρρευσαν και οδήγησαν στην Κόλαση.
      Η Ελλάδα δεν είναι αφρικανική χώρα για να εξεγερθεί ο λαός της ο οποίος δεν είναι άλωστε ανεύθυνος. Πληρώνει τις επιλογές του, τις ανοχές του και τις συμπεριφορες του.
      Η Χρυσή Αγή δεν μπήκε ακόμη στη Βουλή.
      Καθήκον της Αριστεράς και κάθε Δημοκράτη είναι να αποτρέψει αυτό το ενδεχόμενο διαφωτίζοντας τον κόσμο.

      • Ο/Η Σταύρος λέει:

        Laskarato, δεν μπορώ να καταλάβω την αγωνία σου για το ενδεχόμενο να μπει στην Βουλή η Χρυσή Αυλή. Αφού ο χώρος αυτός κατάντησε να φιλοξενεί κυρίως άκαρπα φυτά και δενδράκια, πόσο περισσότερο θα άλλαζε η όψη του αν ξεφύτρωνε εκεί μέσα και μια στείρα αγριοσυκιά.

      • Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

        «Η Ελλάδα δεν είναι αφρικανική χώρα για να εξεγερθεί ο λαός της, ο οποίος δεν είναι άλωστε ανεύθυνος. Πληρώνει τις επιλογές του, τις ανοχές του και τις συμπεριφορες του.»

        Όλη η σημερινή ελληνική πραγματικότητα σε δυο μόνο προτάσεις.

        Όσο για το αν θα μπει η όχι η ΧΑ στη Βουλή, η Ιστορία έχει διδάξει ότι σε τέτοιες δύσκολες περιόδους ο (μη άμοιρος ευθυνών) λαός μιας χώρας εύκολα πείθεται να υιοθετήσει ακόμα και βλακώδεις ακραίες απόψεις, επιθυμώντας να αποσείσει τις όποιες ευθύνες του και να τις μεταθέσει σε εξωτερικούς «εχθρούς», τους Εβραίους επιβουλευομένους το μέγα Ελληνικόν κλέος, Εξωγήινους, τον Τρισκατάρατο, τους Μασόνους, τους μετανάστες κ.λπ. βολικούς αποδιοπομπαίους τράγους!

        Όμως, ο μεγαλύτερος εχθρός του τον αντικρύζει κάθε μέρα στον καθρέφτη της χώρας που δημιούργησε με τη νοοτροπία του.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Eπ-Αναστάσιε,
        ευχαριστώ.

        Σταύρο,
        η Χρυσή Αυγή δεν είναι Λάος, είναι κάτι πολύ χειρότερο, είναι οι πολιτικοί επίγονοι των βασανιστών της οδού Μέρλιν και των φονιάδων του Δίστομου.

      • Ο/Η ο σιωπηλός αναγνώστης λέει:

        Λαϊκή επανάσταση ή εξέγερση, πράγματι, δεν πρόκειται να γίνει. Το θέμα είναι, όμως, ότι όταν σύντομα η λαϊκή δυσαρέσκεια θα ξεπεράσει τα όριά της, κάποιοι καλοθελητές θα βρεθούν να την εκφράσουν δια της «συντεταγμένης βίας», προκειμένου τελικώς να την ελέγξουν και να την περιορίσουν.
        Αυτό δεν πρέπει να το ανεχτούμε…

  4. Ο/Η Πανδίων λέει:

    Τελικά το ποιο επικίνδυνο μοιάζει να είναι πως δεν διαφέρει σε κάτι ουσιώδες, η λαϊκίστικη εκμετάλλευση των κοινωνικών καταστάσεων απο την όποια αριστερά απο την εξίσου λαϊκίστικη εκμετάλλευση απο την όποια δεξιά.
    Πάντα τα άκρα είχαν την τάση να συναντιούνται σε σημεία, αυτή όμως η σύγκλιση σιγά σιγά αυξάνει και επεκτείνεται και πέρα απο τα κλασσικά άκρα. Σε λίγο καιρό φοβάμαι θα ταυτίζονται σε τόσο μεγάλο βαθμό με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμιά σοβαρή διέξοδος, πρόταση προσπάθεια κάτι που προφανώς θα ευνοεί το υπάρχον σύστημα εξουσίας.
    Εξίσου ευνοϊκή για το υπάρχον σύστημα φαντάζομαι είναι και η πολυδιάσπαση με τα «προσωπικά καπετανάτα» κτλ τα οποία αναφέρετε.

    • Ο/Η Po λέει:

      χιλιομασημένο το «τα άκρα» αγαπητέ, βάζετε στο ίδιο τσουβάλι την αριστερά με τον ναζισμό της χρυσής αυγής.

      • Ο/Η Πανδίων λέει:

        Δεν γνωρίζω αν είναι χιλιομασημένο, και προφανώς η σύγκριση δεν είναι μεταξύ μιας γενικότητας ‘αριστερά’ στην οποία ο κάθε άνθρωπος θα βρει δεκάδες ζητήματα να συμφωνεί και στο συγκεκριμένο ναζισμό της ΧΑ με τον οποίο ουδείς με σώα τα φρένα δεν θα συμφωνήσει, και φυσικά δεν ήταν και τέτοια η σύγκριση μου αλλιώς θα ήμουν απλά μηδενιστής και δεν θα κατέληγα με την απογοήτευση που νοιώθω βλέποντας πως στην σύγκλιση του λαϊκισμού και της καταστροφολαγνίας (και προφανώς δεν αναφέρομαι σε μνημόνια και οικονομική πολιτική), στα άκρα εξανεμίζονται οι ελπίδες μου (μας) για ένα σοβαρό, ελπιδοφόρο μέτωπο που θα αποτελεί μια εφικτή ιδεολογικά και πρακτικά λύση έναντι στα σημερινά δεδομένα εξουσίας. Και εκεί βρίσκεται και η υπογράμμιση μου και όχι σε αυτό που σχολιάσατε το οποίο ουδέποτε έπραξα καθώς το σχόλιο μου αφορά συγκεκριμένες καταστάσεις που διαφαίνονται και στο άρθρο σας. Πχ προσωπικά στην καταστροφολαγνία του «κάψτε τα όλα όπως θα έκαναν οι ήρωες μυθιστορημάτων» και στην καταστροφολαγνία των φασιστικών επιθέσεων σε μετανάστες δεν βλέπω διαφορά καθώς και τα δύο είναι ενάντια σε οποιονδήποτε ορισμό του πολιτισμού και προφανώς ποτέ δεν δύναται να οδηγήσουν σε λύσεις, όπως οτιδήποτε το αρνητικό, ετεροπροσδιορισμένο και βασιζόμενο στα κατώτερα μας ένστικτα δεν μπορεί. Εκεί όπως και στον λαϊκισμό ‘βλέπω’ τα σημεία συνάντησης που δυστυχώς αυξάνουν και σε ένταση και σε δραστικό πεδίο.

  5. Ο/Η aleka λέει:

    το timing είναι ιδανικό για την επώαση … αλλά για μια ακόμη φορά η αριστερά κοιμάται.

  6. Ο/Η Με λένε Στέλιο λέει:

    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2012/02/blog-post_5624.html

    Για την προβοκάτσια των φασιστών της ΧΑ ενάντια στους εργαζόμενους στη Χαλυβουργία

    Η ΧΑ πήγε στη ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ στις 17/2/12. Δηλαδή 110 περίπου μέρες μετά από το ξεκίνημα της απεργίας των εργατών στις 31/10/11, όταν η ιδιοκτησία προχώρησε σε απολύσεις 34 συναδέλφων τους, χωρίς ειδοποίηση, χωρίς αιτιολογία.

    Τι στάση είχε η ΧΑ όλο αυτό το διάστημα;

    Ήταν ξεκάθαρα ενάντια σε αυτό τον αγώνα, συκοφαντώντας το σωματείο και επιχειρώντας πρόστυχα να αντιπαραθέσει τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο του Ασπροπύργου, με αυτούς στο Βόλο.

    Με ανακοίνωση της ο Πυρήνας Βόλου της ΧΑ, στις 19/12/11, με τίτλο: ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ-Η νέα PIRELLI? υπεράσπιζε απόλυτα τον βιομήχανο Μάνεση και ξερνούσε προστυχιές κατά των εργαζομένων.

    ‘’Η πρόταση της «Ελληνικής Χαλυβουργίας» προς τους εργαζομένους ήταν λογική υπό τις δύσκολες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά. Ασφαλώς, είναι απολύτως δυσάρεστο να μειώνονται οι αποδοχές των εργαζομένων, ωστόσο το περιορισμένο χρονικό διάστημα ισχύος του πενταώρου αποδεικνύει ότι η εργοδοσία δεν επιθυμεί να προβεί σε απολύσεις, εν όψει μάλιστα της διαφαινόμενης εντός του 2012 επανέναρξης των έργων κατασκευής στις εθνικές οδούς, που πιθανότατα θα δώσει πρόσθετο αντικείμενο εργασιών στις Χαλυβουργίες’’.

    Η έγκαιρη αποκάλυψη και καταδίκη του αντεργατικού ρόλου του φασιστικού εκτρώματος, τους προκάλεσε πραγματικό πανικό. Τους ανέτρεψε τα σχέδια και άρχιζαν να μαγειρεύουν νέες τακτικές.

  7. Ο/Η λέει:

    Racist attack in Greece: 3 wounded, 2 disappeared

    Racist attack in Greece: 3 wounded, 2 disappeared

    ← Attack against Migrant,korinthos,Greece,February 2012

    The migrants are in anger and despair. Some cry and claim that two of their Algerian friends –one about 50-years old named Ibrahim and the other a 20 years-old named Hassan- have been kidnapped and put into the first car. They call them on their cell phones, but nobody answers.

    Δείτε το βίντεο της δολοφονικής απόπειρας με αυτοκίνητο, της κακοποίησης και απαγωγής μετανασών από ρατσιστές στην Κόρινθο.

  8. Ο/Η Συριζανώ ντε Μπερζεράκ λέει:

    Γιατί πανικοβλήθηκαν διάφοροι αριστεροί από την επίσκεψη της “χρυσής αυγής” στην Χαλυβουργία;

    http://enosy.blogspot.com/2012/02/blog-post_19.html

  9. Ο/Η Όφη Σόφη λέει:

    Το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ γιατί δεν παίρνουν θέση;

  10. Ο/Η Πρεζόνι λέει:

    ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΑΙΣΧΟΣ!!Οι χρυσαυγίτες στη Χαλυβουργία κι ο κνίτης Σιφωνιός τους χειροκροτάει!!

    από ΝΑΖΙΣΤΕΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ 19:48, Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012
    Ο Περισσός μπάζει τους μαχαιροβγάλτες στο εργατικό κίνημα

    Η Χρυσή Αυγή, με τους αρχηγούς των συμμορίτικων και δολοφονικών ταγμάτων τους Κασιδιάρη και Παναγιώταρο πήγε για «συμπαράσταση» δήθεν στους εργάτες της Χαλυβουργίας Ελλάδος στον Ασπρόπυργο.

    Εκεί λοιπόν, με τα γάλατα και τα σάντουιτς γαρνιρισμένα με αυτοκολλητάκια «Ψηφίζουμε ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ για να ξεβρωμίσει ο τόπος» τους υπόδεχτηκε ο επικεφαλής του σωματείου και μέλος του κόμματος του Περισσού Σιφωνιός, ο οποίος τους ακούει με χαρά, χειροκροτάει και στο τέλος μιλάει έχοντάς τους δίπλα και λέει ότι «όλη η Ελλάδα είναι στο πλευρό μας» (εκείνη την ώρα στο πλευρό του είναι οι δύο αρχιναζί, οι οπαδοί του Χίτλερ και των SS).

    Δεν είναι αστείο ούτε όνειρο, είναι αλήθεια!! Δείτε το βίντεο
    http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1379699

  11. Ο/Η Red λέει:

    Κωλοτούμπες δεν κάνουν μόνο ο Σαμαράς ο Καρατζαφύρερ ο Άδωνις και ο Βορίδης, κάνει και η Χρυσή Αυγή.

    Ριζοσπάστης Σάββατο 14 Γενάρη 2012

    Εκβιάζουν τους εργάτες

    Στο πλευρό του Μάνεση σπεύδουν και τα φασιστοειδή προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους εργάτες και να παραδοθούν. Πριν λίγες μέρες ο πυρήνας της «Χρυσής Αυγής» στη Μαγνησία κυκλοφόρησε ανακοίνωση για την απεργία στη «Χαλυβουργία». Το μήνυμα που στέλνει στους εργάτες της ίδιας επιχείρησης στη Μαγνησία είναι καθαρό: Μην τολμήσετε να απεργήσετε. Κάντε ό,τι σας ζητάει ο εργοδότης. Αλλιώς θα χάσετε τη δουλειά σας. Η «Χρυσή Αυγή» στηρίζει τους κεφαλαιοκράτες που ξεζουμίζουν τους εργάτες. Οι επιχειρηματίες του κλάδου «είχαν πολύ μεγάλα κέρδη τα προηγούμενα έτη (…) κάτι που δεν είναι κατακριτέο καθώς οι επενδυτές στήνουν εργοστάσια για να κερδίσουν και όχι για να χάσουν». Δηλαδή, δεν είναι κατακριτέο ότι τα κέρδη βγαίνουν από την εκμετάλλευση των εργατών, το οποίο… ξεχνάει να το πει.

    Τώρα, όμως, που τάχα δε βγάζει κέρδη ο Μάνεσης και επικαλούμενος την οικονομική κρίση θέλει να τους εκμεταλλευτεί ακόμα περισσότερο, η «Χρυσή Αυγή» βρίσκει ότι: «Η πρόταση της Ελληνικής Χαλυβουργίας προς τους εργαζόμενους ήταν λογική υπό τις δύσκολες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά». Πράγματι, για τον κεφαλαιοκράτη είναι λογικό. Πόσο λογικό είναι όμως για τον εργάτη να ζει με 500 ευρώ σε συνθήκες κόλασης; Αυτό δεν το λέει. Οποιος δεν αποδέχεται την πρόταση της εργοδοσίας είναι – γι’ αυτούς – «αδιάλλακτος» όπως «το συνδικάτο του Ασπρόπυργου», που με τη στάση του στέκεται ενάντια στο ζητούμενο, το οποίο «είναι να μην κλείσουν τα εργοστάσια και να μην βρεθεί ο κόσμος στον δρόμο». Εδώ η «Χρυσή Αυγή» διαστρεβλώνοντας πλήρως την πραγματικότητα ισχυρίζεται ότι φταίνε οι αγώνες που κλείνουν τα εργοστάσια και όχι οι νόμοι της καπιταλιστικής οικονομίας. Το επιχείρημα αυτό το ενισχύει με την προειδοποίηση ότι αν συνεχιστεί η απεργία «θα έχουμε επανάληψη της ιστορίας της Πιρέλλι», η οποία έκλεισε τάχα λόγω της αντίδρασης των συνδικάτων! Το συμπέρασμα από αυτό το ψέμα είναι ότι για τους άνεργους, που ανέρχονται σχεδόν στο 1.000.000, φταίνε όσοι αγωνίζονται για το δικαίωμα στη δουλειά με δικαιώματα!

    Καταλήγοντας η «Χρυσή Αυγή» λέει πως υπάρχει η ανάγκη «ενός εθνικιστικού συνδικαλιστικού κινήματος (…) που θα επιδιώκει το συμβιβασμό των διαφόρων συμφερόντων προς όφελος των εργοδοτών και εργαζομένων». Δηλαδή, ταξική συνεργασία! Κεφάλαιο και εργάτες, εκμεταλλευτές και εκμεταλλευόμενοι μπορούν τάχα να τα βρουν! Οι παραπάνω θέσεις δεν ανήκουν αποκλειστικά στη «Χρυσή Αυγή» αλλά προβάλλονται από όλο το φάσμα των δυνάμεων που στηρίζουν το βάρβαρο καπιταλιστικό σύστημα και δουλεύουν για να μην ξεφύγουν ποτέ οι εργάτες από τη δικτατορία των μονοπωλίων
    ΧΜ

    http://www1.rizospastis.gr/page.do?publDate=14/1/2012&id=13861&pageNo=15&direction=1

  12. Ο/Η Ανευλαβής λέει:

    Η αριστερά ενώ βρίσκεται συνεχώς
    στην διαρκή και αδιεξοδη ανασυγκρότηση της,
    τα άρρωστα δαμάλια ( νεαρά βόδια),
    ήδη υποβόσκουν στα ερημωμένα λιβάδια της.
    Ο ελλοχεύων κίνδυνος μιας επερχόμενης μόλυνσης
    από την εθνικιστική βιβλική καταστροφική ακρίδα,
    δεν είναι ουτοπικός σαν τα όνειρα αλλά πραγματικός.
    Άλλο όμως το όνειρο ως προϊόν του ασυνείδητου,
    και άλλο το όραμα που είναι προϊόν συνείδησης.
    Η αριστερά ξέμεινε από ένα τέτοιο- κάποιο όραμα,
    που θα ήταν το αποτελεσματικό ακριδοκτόνο.

    Εν τω μεταξύ, η ιστορία κάνει κύκλους …

  13. Ο/Η Ντίνα Καραμπίνα λέει:

    Η «Χρυσή Αυγή» υποστηρίζει τη μη προφυλάκιση του Εφραίμ

    16/12/2011 από Po | Επεξεργασία

    Μετά τις απειλές του αρχιμανδρίτη Μουλατσιώτη προς την ανακρίτρια

    Η «Χρυσή Αυγή» υποστηρίζει τη μη προφυλάκιση του Εφραίμ

  14. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αμετροέπειες και ύποπτες ορολογίες άλλων εποχών που τροφοδοτούν το λαϊκισμό και που δεν ταιριάζουν στην κουλτούρα της Αριστεράς.
    Οι Ελληνομετρήσεις αλλού.
    Κάποιος να τον μαζέψει:

    «Αλ. Τσίπρας: Αυτοί που μας κυβερνούν δεν είναι τόσο Ελληνες

    Τα επιχειρήματα του κ Σόιμπλε που μέσα από τις συνεντεύξεις του ασκεί έντονη κριτική και επιτίθεται στους Ελληνες δεν είναι καινούρια» συνέχισε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και συμπλήρωσε: «Ολο το προηγούμενο διάστημα τα ακούγαμε από τον κ. Παπαδήμο, τον κ. Βενιζέλο, τον κ. Παπανδρέου και τον κ. Σαμαρά. Μπορεί οι Ευρωπαίοι να λένε ότι είμαστε όλοι Ελληνες, αλλά μάλλον κάποιοι Ελληνες δεν είναι και τόσο Ελληνες. Αυτοί που μας κυβερνούν.».

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=444620

  15. Ο/Η Κλαζομενεύς λέει:

    Το θολό αντιμνημονιακό μέτωπο θέλει προσοχή…

  16. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Συμφωνω οτι η Χρυση Αυγη δεν ειναι ΛΑΟΣ, αν ομως εχουμε τοσους φασιστες συνπατριωτες,και να πηδαει η αριστερα στη βουλη θα μπουν.
    Οσο για αυτα που ειπε ο Τσιπρας φιλε μου Λασκαρατε , εγω στη θεση του χωρις περιστροφες περα απο ψευτες κλεφτες, θα τους ελεγα και εργατοφαγους, Γερμανοτσολιαδες, κουϊσλιγκς εθνοπροδοτες.
    Χαρακτηριστεμε οπως θελετε, τιποτα αλλο δεν μου βγαινει για αυτα τα ανθρωποειδη που κλεβουν τις συνταξεις των ανυμπορων γεροντων, την ζωη και τα ονειρα των νεων μας.
    Ειναι στυγνοι εγκληματιες, δεν τους αξιζει ευγενεια, ουτε ελεος.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Θεόφιλε,
      να μου επιτρέψεις να σου πω πως δεν κατάλαβες τι εννοώ.
      Δεν είναι καθόλου θέμα ευπρέπειας.

      Δεν θα με απασχολούσε σχεδόν κανενός είδους χαρακτηρισμός σε βάρος του ΓΑΠ, του Σαμαρά, του Βενιζέλου ή και του Παπαδήμου.
      Δεν είναι επιτρεπτός ο χαρακτηρισμός «δεν είναι και τόσο Έλληνες».
      Είναι παρμένος από την κουλτούρα και το οπλοστάσιο της Ακροδεξιάς.
      Δεν έχω σε καμμία εκτίμηση το Σαμαρα ή τον ΓΑΠ.
      Κανείς όμως δεν δικαιούται να αμφισβητεί την «ελληνικότητά» τους.
      Ο κ.Τσίπρας κάνει το κοροϊδο για τα μυστικά κονδύλια του κ.Σαμαρά και το C4I των Τρεπεκλή ΓΑΠ και καταφεύγει σε ελληνομετρήσεις που η ακροδεξιά χρησιμοποιούσε εναντίον των κομμουνιστών και σε λεξιλόγιο χρυσαυγίτικο.
      Αλλοίμονο αν ανοίξει έτσι την πόρτα της Κόλασης.

      Αυτό είναι ασυγχώρητο.

      • Ο/Η Παλιός λέει:

        Και πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης κ. Τσίπρα;

        Του Αντώνη Καρακούση, ΒΗΜΑ, 20.2,12

        Τούτοι οι χρόνοι είναι όντως ταραγμένοι, τα μυαλά μπερδεύονται και οι λόγοι «φεύγουν». Πολλές φορές «η γλώττα προτρέχει της διανοίας» όπως έλεγαν και οι πρόγονοί μας. Έτσι θέλουμε να πιστεύουμε ότι συνέβη και με τον πρόεδρο του Συνασπισμού κ. Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος σχολιάζοντας τη συνεδρίαση του Eurogroup δήλωσε με πάθος ότι: «Μπορεί οι Ευρωπαίοι να λένε ότι είμαστε όλοι Έλληνες, αλλά μάλλον κάποιοι Έλληνες δεν είναι και τόσο Έλληνες. Αυτοί που μας κυβερνούν». Το ολίσθημα είναι προφανές για τον πρόεδρο ενός ευαίσθητου κατά τα άλλα αριστερού κόμματος. Ο κ.Τσίπρας μοιάζει να ενδίδει στον πειρασμό της πατριδοκαπηλίας, ξεχνώντας πόσα έχει υποστεί η Αριστερά στο παρελθόν από τέτοιους αυθαίρετους και ανυπόστατους διαχωρισμούς. Από πότε άραγε η Αριστερά χωρίζει τους Έλληνες σε απάτριδες και εθνικόφρονες,σε μειοδότες και πατριώτες και δείχνει έτοιμη να μοιράσει πιστοποιητικά εθνικοφροσύνης; Και αν επιμείνει, σε τι θα διαφέρει σε λίγο από τους «χρυσαυγίτες»; Εκτός κι αν είναι έτοιμος να βροντοφωνάξει κι αυτός «κομουνιστές και πατριώτες μαζί να γκρεμίσουμε το σάπιο καθεστώς» όπως κάνουν ορισμένοι από δαύτους.

        ????????????????????????????????

        Απάντηση στα περί «εθνικοφροσύνης» έδωσε ο Αλ.Τσίπρας από τη Θεσσαλονίκη
        21 Φεβρουαρίου 2012

        «Εάν ο λόγος μας ήταν εθνικοφροσύνης θα μας είχαν βάλει στην κυβέρνηση, διότι τους εθνικόφρονες βάζουν, τον Βορίδη και τον Γεωργιάδη», δήλωσε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας σε όσα περί «εθνικοφροσύνης» του καταλόγισαν με αφορμή δήλωση του στις Σέρρες, ότι οι κυβερνώντες στην Ελλάδα είναι λιγότερο Έλληνες, επειδή ταυτίζονται με αυτά που λένε οι δανειστές μας.

        «Μας εγκαλούν διότι εντοπίσαμε τον πυρήνα του προβλήματος. Για μας δεν είναι ίδια η πατρίδα του Λάτση, του Βαρδινογιάννη, του Μπόμπολα, με την πατρίδα που έχει ο άνεργος και ο εργαζόμενος» πρόσθεσε ο κ. Τσίπρας κατά την ομιλία του σε πολιτική συγκέντρωση στο κλειστό γήπεδο της Μ.Ε.Ν.Τ. στη Θεσσαλονίκη. Επισήμανε, ακόμα ότι υπάρχει ένα ‘τρίγωνο της αμαρτίας’, που αποτελείται από το πολιτικό σύστημα, τραπεζίτες και ΜΜΕ και αν δεν ‘σπάσει’ δεν πρόκειται να αλλάξουν τα πολιτικά πράγματα στην Ελλάδα».

        Ο κ. Τσίπρας κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι «παρέδωσε τη χώρα όμηρο στους δανειστές για να οδηγηθεί σε αυτό που οι μιντιοκράτες και οι κυβερνώντες ονομάζουν οργανωμένη χρεοκοπία». Επιτέθηκε και εναντίον του Γιώργου Παπανδρέου και του Αντώνη Σαμαρά, λέγοντας ότι είναι όλοι τους υπόλογοι και παρατήρησε πως ο πρώτος έκανε πολιτική καριέρα με τον σοσιαλισμό και ο δεύτερος με τον πατριωτισμό.

        Αναφερόμενος στις επερχόμενες εκλογές σημείωσε πως αυτή τη φορά ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α δεν θα ζητήσει ψήφο καταγγελίας, αλλά ψήφο εξουσίας και διακυβέρνησης. Εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι από τις εκλογές θα προκύψει ένας νέος συνασπισμός εξουσίας ο οποίος θα ξηλώσει τα επώδυνα μέτρα και τις παράνομες συμβάσεις.

      • Ο/Η Παλιός λέει:

        http://www.phorum.gr/viewtopic.php?f=80&t=229638

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Οργισμένος » Χθες, 9:33 pm

        Αμολύστε τα σκυλιά του πολέμου…

        ΟργισμένοςManiac poster Δημοσ.: 10851Εγγραφη: Νοέμβριος 15th, 2009, 1:47 pmΤοποθεσια: Sector 001
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Υπερκουλτουριαρης » Χθες, 9:35 pm

        Ο Τσιπρας ειναι εθνικομπολσεβικος εισοδιστης. Μετετρεψε το ανθελληνικοτερο κόμμα, σε λαικοπατριωτικο. Πιστευω πως ειναι ο Ελληνας Μουσολινι.

        ΥπερκουλτουριαρηςFast poster Δημοσ.: 1028Εγγραφη: Νοέμβριος 1st, 2011, 6:43 pm
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Οργισμένος » Χθες, 9:36 pm

        Προχθες πτωχευσιολαγνος
        Εχθες ευρωλαγνος
        Σημερα εθνικοφρων…

        Και λεγαμε κωλοτουμπα των Καρατζαφερη…

        Αμολύστε τα σκυλιά του πολέμου…

        ΟργισμένοςManiac poster Δημοσ.: 10851Εγγραφη: Νοέμβριος 15th, 2009, 1:47 pmΤοποθεσια: Sector 001
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από phallagitis » Χθες, 9:36 pm

        Μάλλον θα ψηφίσω εθνικιστικό κόμμα αυτή τη φορά, θέλω κάτι πιο χάρντκορ από ένα πατριωτικό δεξιό..
        Αλέξη, έρχομαιιι !!!!

        petty έγραψε:Mε βαριά φορολογία στις μη παραγωγικές ΑΕ (30% επί του τζίρου τους),θα μπορέσουμε να έχουμε έλεγχο της οικονομίας,αύξηση ανταγωνιστικότητας χωρίς να διαλύσουμε την κοινωνία και το κοινωνικό κράτος
        phallagitisCrazy poster Δημοσ.: 6703Εγγραφη: Φεβρουάριος 5th, 2011, 1:08 am
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Μαύρος » Χθες, 9:37 pm

        Δηλαδης αν ελεγε τα σωστα θα ηταν καλος ε; και δεν ηθελες αλλο ψαξιμο για να τον κανεις αρχοντα.
        Αλλα αμα παω εγω εστω απλα για θυρωρος θελουν ντοκουμεντα και χαρτια μεχρι και απο το βρακι της μανας μου.

        ΜαύροςNew poster Δημοσ.: 71Εγγραφη: Φεβρουάριος 17th, 2012, 7:29 pm
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Οργισμένος » Χθες, 9:39 pm

        Υπερκουλτουριαρης έγραψε:Ο Τσιπρας ειναι εθνικομπολσεβικος εισοδιστης. Μετετρεψε το ανθελληνικοτερο κόμμα, σε λαικοπατριωτικο. Πιστευω πως ειναι ο Ελληνας Μουσολινι.

        Ολα θα τα δουμε τουτη την υπεροχη Ανοιξη Ελληνες…

        Αμολύστε τα σκυλιά του πολέμου…

        ΟργισμένοςManiac poster Δημοσ.: 10851Εγγραφη: Νοέμβριος 15th, 2009, 1:47 pmΤοποθεσια: Sector 001
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Οργισμένος » Χθες, 9:42 pm

        Ολοι εμεις οι Εθνικοι , οφειλουμε και θα στηριξουμε Αλεξη Τσιπρα τον υπερπατριωτη σουπερ ηρωα…

        Αμολύστε τα σκυλιά του πολέμου…

        ΟργισμένοςManiac poster Δημοσ.: 10851Εγγραφη: Νοέμβριος 15th, 2009, 1:47 pmΤοποθεσια: Sector 001
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Οργισμένος » Χθες, 9:48 pm

        Νατος ο φυλετιστης, ο υπερεθνικιστης , ο υπερπατριωτης, ο μεσα σ’ ολα, ο Αλεξης μας, αυτος ο υπεροχος Ελληνας…
        Στηριζουμε.

        Να το το φασισταριό , αποκαλυφθηκε…
        Λευτερια και συμπονια σε ολους τους λαθρομεταναστες πολιτικους μας…

        Αμολύστε τα σκυλιά του πολέμου…

        ΟργισμένοςManiac poster Δημοσ.: 10851Εγγραφη: Νοέμβριος 15th, 2009, 1:47 pmΤοποθεσια: Sector 001
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Heir Transparent » Χθες, 9:55 pm

        Υπερκουλτουριαρης έγραψε: Ο Τσιπρας ειναι εθνικομπολσεβικος εισοδιστης. Μετετρεψε το ανθελληνικοτερο κόμμα, σε λαικοπατριωτικο. Πιστευω πως ειναι ο Ελληνας Μουσολινι.

        Heir TransparentFast poster Δημοσ.: 1638Εγγραφη: Δεκέμβριος 19th, 2011, 10:56 pm
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Mercury » Χθες, 9:59 pm

        Έτσι θέλουμε να πιστεύουμε ότι συνέβη και με τον πρόεδρο του Συνασπισμού κ. Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος σχολιάζοντας τη συνεδρίαση του Eurogroup δήλωσε με πάθος ότι: «Μπορεί οι Ευρωπαίοι να λένε ότι είμαστε όλοι Έλληνες, αλλά μάλλον κάποιοι Έλληνες δεν είναι και τόσο Έλληνες. Αυτοί που μας κυβερνούν».

        Έκανε τέτοια δήλωση; Είναι τραγικά λίγος. Από τη μια δεν καταθέτει προτάσεις, την άλλη παριστάνει το σκληρό διαπραγματευτή που θα εκβιάσει την Ευρώπη και θα παίξει μαζί της σκληρό πόκερ, τώρα εθνοσαβουριάζει. Πιστεύω οτι ο ΣΥΝ του Τσίπρα δεν πρέπει να μπει στη βουλή στις επομενες εκλογές.
        MercuryManiac poster Δημοσ.: 12804Εγγραφη: Ιανουάριος 30th, 2007, 11:01 pmΤοποθεσια: Εθνικιστάν
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Μαύρος » Χθες, 9:59 pm

        Heir Transparent έγραψε:

        Υπερκουλτουριαρης έγραψε:Ο Τσιπρας ειναι εθνικομπολσεβικος εισοδιστης. Μετετρεψε το ανθελληνικοτερο κόμμα, σε λαικοπατριωτικο. Πιστευω πως ειναι ο Ελληνας Μουσολινι.

        Για Καρατζαφερης Βου το παει. Κατι τρεχει με τα κοματια της πιτας και εμεις θα το μαθουμε μετά.
        ΜαύροςNew poster Δημοσ.: 71Εγγραφη: Φεβρουάριος 17th, 2012, 7:29 pm
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Υπερκουλτουριαρης » Σήμερα, 12:20 am

        Mεγαλη μορφη,respect στον Αλεξη. Πρωτα θα καρφωνουμε της καρδιες τον μνημονιακων με το κονταρι της Ελληνικης σημαιας,μετα θα τους περνουμε το σκαλπ με κονσερβοκουτι.Αγνο χαος,εθνικομπολσεκισμος,Τσιπρας 88.

        Τελευταία επεξεργασία απο Υπερκουλτουριαρης την Φεβρουάριος 21st, 2012, 12:30 am, επεξεργάστηκε 1 φορές συνολικά.

        ΥπερκουλτουριαρηςFast poster Δημοσ.: 1028Εγγραφη: Νοέμβριος 1st, 2011, 6:43 pm
        Κορυφή

        ——————————————————————————–

        Re: Ο εθνικιστής ευρωλάγνος Τσίπρας.

        από Scouser » Σήμερα, 12:24 am

        Να τοποθετηθεί ο ΕΞΟΜΩΤΗΣ ( πιθανη τοποθέτηση: σας ποναει ο Τσιπρας φασιστακια ε? Και που ειστε ακομα ή τι να νιωσετε και εσεις μισοηλιθιοι ημιμαθεις ψιλοφασιστες ή σας αρεσουν καλυτερα οι δικοι σας μαφιοζοι έ ? ).

        »Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Αν πεθάνω, θα μου κλάσουν το μπούτζο».
        Γεώργιος Καραϊσκάκης.

        ScouserCrazy poster

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Eπειδή εμείς δεν καταπίνουμε τον Βορίδη, δικαιούμαστε και με τη βούλα του κ.Παπαδημούλη να επικρίνουμε τον Αλέξη Τσίπρα:

        http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=178571

        Παπαδημούλης «αδειάζει» Τσίπρα

        21/02/2012

        «Εγώ δεν θα επέλεγα τη διατύπωση αυτή» επισήμανε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης κληθείς να σχολιάσει την άποψη που εξέφρασε τη Δευτέρα ο Αλέξης Τσίπρας ότι αυτοί που μας κυβερνούν δεν είναι Έλληνες…

        Κατά τον κ. Παπαδημούλη, η διατύπωση που ο κ. Τσίπρας έκανε εν τη ρύμη του λόγου του έδωσε τη δυνατότητα να εξαπολύσουν επιθέσεις εναντίον του Συνασπισμού «αυτοί που παρουσίαζαν τον Καρατζαφέρη ως παράγοντα σταθερότητας».

        Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα, ο κ. Παπαδημούλης προσπάθησε να κρατήσει ισορροπίες, αφού από την μια επέκρινε τον πρόεδρο του κόμματός του για την άστοχη αναφορά σε όσους «μη Έλληνες» μας κυβερνούν, από την άλλη όμως επιτέθηκε με δριμύτητα σε εκείνους που άσκησαν κριτική στον κ. Τσίπρα.

        «Να διυλίζουν τον τσίπρα αυτοί που καταπίνουν τον Βορίδη πάει πολύ», εξερράγη ο κ. Παπαδημούλης.

      • Ο/Η Κάποιος λέει:

        http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=670984

        Επίκαιρη ερώτηση Δ. Παπαδημούλη: Ακυρώστε την αγορά υποβρυχίων

        Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/02/2012
        Αντί να κόβει μισθούς και συντάξεις και να κατεδαφίζει το κοινωνικό κράτος, η κυβέρνηση θα μπορούσε να ακυρώσει τις υφιστάμενες συμβάσεις για εξοπλιστικά προγράμματα, όπως είναι η παραγγελία των γερμανικών υποβρυχίων, τονίζει ο Δημήτρης Παπαδημούλης σε επίκαιρη ερώτησή του.

        Αφορμή για την ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ είναι τα δημοσιεύματα του ξένου Τύπου που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα ως μια από τις καλύτερες αγοράστριες χώρες στρατιωτικών εξοπλισμών στην Ευρώπη. Μάλιστα ο Δ. Παπαδημούλης παρουσιάζει στοιχεία σύμφωνα με τα οποία την περίοδο 2006 – 2010 η Ελλάδα απορρόφησε το 15% των εξαγωγών όπλων της Γερμανίας και το 12% της Γαλλίας.

        Με αυτά τα δεδομένα, ρωτά τους υπουργούς Οικονομικών και Άμυνας αν η κυβέρνηση έχει προτείνει στην τρόικα την ακύρωση εξοπλιστικών προγραμμάτων και αν δέχεται πιέσεις από τη Γερμανία και τη Γαλλία για νέους εξοπλισμούς.

  17. Ο/Η chris λέει:

    οι χρυσαυγιτες ειναι εγκληματιες με ολη τη σημασια της λεξης,τελεια και παυλα!ευχομαι μονο να μην πραγματοποιηθει ο χειροτερος εφιαλτης μου,να μπουν δλδ αυτοι οι bastards στη βουλη!

  18. Ο/Η ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣ λέει:

    το χειροετρο απ’ολα ειναι οτι παμε απο το κακό στο Χειροτερο .. Και ..εθιζομαστε Και – το συζηταμε ακομα – αν ειμαστε λεει ….Βαιμάρη ..

  19. Ο/Η roulis λέει:

    λασκαράτε,
    αν δεν κάνω, η πρώτη και μοναδική δημοσίευση σε αυτό το μπλοκ για την απεργία της χαλυβουργίας είναι αυτή με αφορμή την επίσκεψη των φασιστών μετά από 113 μέρες αγώνα. Ο φόβος είναι «Να μην υποτιμηθεί ο κίνδυνος. Το αυγό του φιδιού να σπάσει πριν να εκκολαφθεί.»
    Νομίζω ότι το καλύτερο που θα μπορούσατε να κάνετε για αυτό είναι να υποστηρίξετε έμπρακτα των αγώνα των απεργών. Εκτός βέβαια αν πράγματι πιστεύετε ότι ο λαός έχει ευθύνες για την σημερινή κατάσταση, αν οι απεργίες χειροτερεύουν το παραγωγικό δυναμικό της χώρας και «Η Ελλάδα δεν είναι αφρικανική χώρα για να εξεγερθεί ο λαός της ο οποίος δεν είναι άλωστε ανεύθυνος».

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Roulis,
      ομολογώ πως προσωπικά δεν έχω γράψει λέξη για να υποστηρίξω τον αγώνα των απεργών και σωστά μου το καταλογίζεις.
      Για τη Χαλυβουργική γράφτηκαν εκατοντάδες άρθρα σε μπλογκς και δεν νομίζω ότι εμείς θα προσθέταμε κάτι.
      Δεν ήταν η δημοσιότητα που της έλλειπε.
      Σε κάθε περίπτωση συμφωνώ πως δεν έχω το δικαίωμα δια να ομιλήσω, δεν θα το έκανα αν δεν υπήρχε το τεράστιο έλλειμμα ανάλυσης για τη Χ.Α (αποπειρα νομιμοποιησης μέσω της Εκκλησίας) γι’αυτό και ο κ.Ροϊδης έβαλε στην προμετωπίδα του ποστ το αυτοκριτικό κομμάτι που αναγνωρίζει πως μιλάμε εκ του ασφαλούς κλπ.

      Αυτό που εγώ ήθελα να γράψω αλλά δεν το έκανα γιατί θα μπορούσε να παρεξηγηθεί, είναι ότι από τη στιγμή που οι συνάδελφοί τους στη Χαλυβουργική Βόλου δεν απεργούσαν, δίνοντας τη δυνατότητα στον εργοδότη να ισοσκελίσει απόλυτα τη ζημιά, ο αγώνας τους ήταν πάρα πολύ άνισος.
      Το πρόβλημα λοιπόν ήταν εκεί.

      Όταν λέω πως ο λαός δεν είναι ανεύθυνος το εννοώ και επιμένω να καταλογίζω ευθύνες σε εκείνο το πολύ μεγάλο κομμάτι των συμπολιτών μας που με τη σιωπή τους, με την ψήφο τους, με τα λόγια τους και με τις πράξεις τους στήριξαν τα αίσχη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.

      Δεν πιστεύω στις τυφλές εξεγέρσεις, ο ισολογισμός τους είναι βία, αίμα, βανδαλισμοί, μίσος, παραλογισμός, αδικία, πισωγύρισμα, πιστεύω στις στρατηγικές ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις τις οποίες δυστυχως και σήμερα ελάχιστοι ζητούν.
      Αν π.χ. ο Τσίπρας και ο Στάθης αντί να μάχονται για τη δήμευση του αμύθητου εκκλησιαστικού πλούτου, ο πρώτος επαινεί τον αρχιεπίσκοπο για το κοινωνικό του έργο και ο δεύτερος για την δήθεν αντι-ΔΝΤ στάση του και ο Roulis δεν τους καταδικάζει, σημαίνει ότι εξακολουθεί και υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.

      Αν ο Τσελεντάνο και ο Κον Μπεντιτ μιλούν για το αίσχος των υπερεξοπλισμών και η Αριστερά το θάβει στα ψιλά χωρίς ο Roulis να βάζει τις φωνές, υπάρχει τεράστιο πρόβλημα.

      Πιστεύω στη δύναμη του ορθού και δίκαιου Λόγου δεν πιστεύω στις μούντζες των δήθεν Αγανακτισμένων ψηφοφόρων που (μαζί με Σπίθες, Ελλάδες, Πατρίδες, Καμμένους, Καζάκηδες, απόστρατους, μητροπολίτες κλπ) αγανακτούν όταν η στρόφιγγα των ρουσφετιών κλείνει και καποιοι του ζητούν πίσω τα δανεικά.

      Εννοείται πως σε καμμία περίπτωση δεν τσουβαλιάζω τον βιομηχανικό εργάτη και μάλιστα τον απεργο (τον σέβομαι με το παραπάνω), με τους μικροαστούς πατριώτες που δήθεν ξεσηκώθηκαν.

      • Ο/Η roulis λέει:

        λασκαράτε,
        δεν είμαι απολογητής του Τσίπρα ή του σύρριζα και καλά κάνεις που ασκείς κριτική. Παρόλα αυτά, το αίτημα που βάζουν τα κόμματα της αριστεράς για φορολόγηση της εκκλησίας είναι στο ίδιο επίπεδο με το αίτημα για φορολόγηση των εταιριών offshore, των εφοπλιστών και των τραπεζιτών. Γιατί θα πρέπει να μάχονται για δήμευση της εκκλησιαστικής περιουσίας περισσότερο από την δήμευση της περιουσίας π.χ των τραπεζιτων; – όταν αυτοί μάλιστα κατέχουν πολλαπλάσιο πλούτο απο τον πράγματι αμυθητο πλούτο της εκκλησίας.

        Το να ρίχνεις ευθύνες στον λαό που ψήφιζε τόσα χρόνια ΠΑΣΟΚ – ΝΔ (και που πιθανόν να ξαναψηφίσει) είναι σαν να κατηγορείς το θύμα που κάθεται και το βιάζουν τόσα χρόνια χωρίς να το καταγγέλει. Δηλαδή, ότι για την ανεργία ευθύνονται οι άνεργοι, για την πείνα οι πεινασμένοι, για την φτώχεια οι φτωχοί και για τις αλισίδες τους ευθύνονται οι σκλάβοι, .

        Και εγώ πιστεύω στη δύναμη του ορθού λόγου. Αυτή που δεν πιστεύει, είναι η αστική τάξη. Αυτή πιστεύει μόνο στην δύναμη της ισχύος. Μια πρόγευση απ’ αυτην έχουμε πάρει όλοι όσοι βρεθήκαμε τους τελεύταίους μήνες έστω και περαστικοί από το σύνταγμα.

        Η σύγκρουση των εργαζομένων με τον εργοδότη τους είναι πάντα εξόχως άνιση – ανεξάρτητα άν αυτός έχει ή δεν έχει δεύτερο εργοστάσιο. Γιατί στην σύγκρουση αυτή ο εργοδότης μπορεί -στην χειρότερη περίπτωση- να ρισκάρει την ύπαρξή του ως καπισταληστής ενω οι εργαζόμενοι ρισκάρουν την ύπαρξή τους ως ανθρώπινα όντα.

        Για το σκόπιμο της ανάρτησή σου, μπορείς να δείς την τροπή που πήραν τα σχόλια. Το ξαναλέω οι χαλυβουργοί χρειάζονται την έμπρακτη στήριξή μας ακόμα και αν μετά από 110 μέρες απεργίας έκαναν ένα λάθος. Εγώ πάντως σήμερα επισκέφτηκα την τράπεζα και έκανα το χρέος μου.

        (Τώρα που το σκέφτομαι, αυτό μάλλον ήταν η αντίδραση μου στην δική σου ανάρτηση. Ποιος ξέρει, μπορεί η ανάρτηση σου να έχει τελικά και θετικό αντίκτυπο 🙂 )

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Roulis,
        η Eκκλησία είναι μεσαιωνικός θεσμός, εκπροσωπεί το στάδιο της φεουδαρχίας, της μοναρχίας και της δουλείας, κάποιους αιώνες πίσω από τον καπιταλισμό και από τις Τράπεζες. Δηλητηριάζει με μίσος τον ελληνικό λαο κατά των γειτόνων μας, ευλόγησε τη Δικτατορία, πολέμησε την Επιστήμη κλπ κλπ είναι απείρως χειρότερη από τις Τράπεζες.

        Υπάρχει και ένα κομμάτι του λαού που ανήκει στου θύτες. Σε κάθε περίπτωση ο λαός δεν είναι ανήλικο παιδί, έχει ευθύνες.

  20. Ο/Η Κωλόγερας λέει:

    Η «Χ.Α.» προβλέπω ότι θα μπει στην επόμενη Βουλή. Σημειώστε το. Σε περιόδους κρίσης το αυγό του φιδιού εκκολάπτεται. Δεν νομίζω ότι μπορεί με «διδαχές» ή «διδασκαλίες» ή «παραινέσεις» της Αριστεράς να αποτραπεί το φαινόμενο. Σήμερα η Ν.Δ. εγκολπώνεται τα περιττώματα του Καρατζαφέρη και ολόκληρη η πολεμική εναντίον τους δεν ενορχηστρώνεται παρα από τους μελλοντικούς συνυποψηφίους των τέως λαϊ-τών στην ίδια εκλογική περιφέρεια. Δεν νομίζω ότι παράγεται πολιτικός λόγος σήμερα. Η δημοσιογραφία έχει αντικατασταθεί από μπουρδολογίες (πρβλ. κείμενα του σάιτ Protagon.gr) και η άνοδος της «Χ.Α.» μοιάζει αναπόφευκτη. Ο Κουβέλης φαίνεται ότι θα αποτελέσει την αριστερή τσέπη του ΠΑΣΟΚ, ενώ ο Αλέξης και η Αλέκα φαίνονται εντελώς ανέτοιμοι να συντονίσουν όχι μια πολιτική δυναμική, αλλά και ένα περίπτερο. Και έχει επικρατήσει και μια χυδαιότητα που σέρνεται, καμιά ιδέα δεν ξεπροβάλλει. Ξεσηκώθηκαν όλοι όταν το κυβερνητικόν κολοκύνθιον εισεχώρησεν εις τον απευθυσμένον των. Πριν πόσοι και ποιες δράσεις στήριξαν; Σε σχέση με τον διαφωτισμό της κοινής γνώμη δεν νομίζω ότι έχουμε να ελπίζουμε πολλά. Οι επί έτη «διαφωτιστές» Ζουράριδες, Γιανναράδες, Παναγιωταρέηδες έχουν όχι μόνο σβήσει τα φώτα, αλλά έχουν αφαιρέσει και τον διακόπτη. Τέλος, το στοίχημα είναι να μην πάμε να κατανοήσουμε αυτό που συμβαίνει τώρα με χαλασμένα εργαλεία. Θλίψη; Ναι, θλίψη και χολή. Όχι εναπόθεση άλλων ελπίδων σε τρύπιες κόκκινες σακούλες.

  21. Ο/Η naoysa λέει:

    Θα μπορουσαν να πανε και να τσακισουν τους εργατες της βιομηχανιας του βολου ωστε να κατεβουν και αυτοι σε απεργια. Αυτη θα ηταν πραγματικη βοηθεια για τους εργατες ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της χαλυβουργιας, γιατι η βοηθεια και τα κιβωτια που προσφερουν συντομα θα τελειωσουν κι αυτα. Το φιλοπτωχο ταμειο δεν ταιριαζει για τους Ελληνες. Του αγωνιστη ομως ναι. Πρεπει να δειξουν οτι ο Μανεσης δεν ειναι αρκετος για να χρησιμοποιει εγκληματικα το ενα εργοστασιο με τους εργατες του για να καταπνιξη την απεργια στο αλλο. Δεν μπορει 400 οικογενειες να απεργουν για μηνες και καποιοι αλλοι να δουλεουν κανονικα 8ωρα μεχρι να γονατισουν οι απεργοι, ωστε ολοι μαζι μετα να δεχτουν τις απολυσεις και τις περικοπες σαν δουλοι.

    Αν Χρυση Αυγη δεν σημαινει δικαιοσυνη εστω και φασιστικη τι σκατα σημαινει? Η Χρυση Αυγη πρεπει να επιβαλει την θεληση της αλλιως δεν αξιζει να λεγεται ετσι αλλα ετσι xrysipsoli.wordpress.com ή ετσι http://www.omada-epsilon.com/index.php?option=com_content&view=article&id=161&Itemid=170

  22. Ο/Η Ωκεανός λέει:

    Γιατί σφίχνεται το παλικαράκι στο βίντεο..;

  23. Παράθεμα: Καταγγελία | Against antisemitism – Ενάντια στον αντισημιτισμό

  24. Ο/Η Γλάρος Ιωνάθαν λέει:

    Ριζοσπάστης

    Φόρεσαν προβιά «προστάτη των εργατών» οι άθλιοι

    Βρήκε ευκαιρία η «Χρυσή Αυγή» να στήσει προβοκάτσια σε βάρος του ΚΚΕ, του ταξικού εργατικού κινήματος και των απεργών της «Ελληνικής Χαλυβουργίας», βάζοντας την προβιά του «προστάτη των εργαζομένων», που την περασμένη βδομάδα πήγε στο χαλυβουργείο του Ασπροπύργου για να δηλώσει τάχα συμπαράσταση στους απεργούς. Νομίζει πως έτσι θα συσκοτίσει τον πραγματικό της ρόλο ως αντιδραστικής δύναμης κρούσης για την καταστολή του εργατικού κινήματος και στην προκειμένη περίπτωση ως μοχλού του Μάνεση για το χτύπημα των απεργών. Μάλιστα, μετά την παρέμβαση, έσπευσε στην ιστοσελίδα της να διαπιστώσει πως «οι Ελληνες εργαζόμενοι έχουν σιχαθεί τους κρατικοδίαιτους συνδικαλιστές της αριστεράς και στρέφονται πλέον ανοικτά προς το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα». Επιπλέον, όλο ανακούφιση, επισημαίνει ότι μετά την παρέμβαση που έκανε «διαγράφηκαν έτσι οριστικά οι συκοφαντικές αναφορές και τα ψέματα του ΚΚΕ και των επαγγελματιών εργατοπατέρων που δυσφημούσαν το Κίνημά μας…». Ποιες είναι οι «συκοφαντίες και τα ψέματα» για τα οποία κάνει λόγο η «ΧρυσήΑυγή»; Είναι η τοποθέτησή της ότι «η πρόταση της «Ελληνικής Χαλυβουργίας», δηλαδή του Μάνεση, προς τους εργαζόμενους (σ.σ. για μείωση ωρών εργασίας και μισθών) ήταν λογική υπό τις δύσκολες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά». Οτι όποιος δεν αποδέχεται την πρόταση της εργοδοσίας είναι – γι’ αυτούς – «αδιάλλακτος», όπως «το συνδικάτο του Ασπρόπυργου», που με τη στάση του στέκεται ενάντια στο ζητούμενο, το οποίο «είναι να μην κλείσουν τα εργοστάσια και να μην βρεθεί ο κόσμος στον δρόμο».

    ***
    Ο πυρήνας της «ΧρυσήςΑυγής» στη Μαγνησία είχε κυκλοφορήσει ανακοίνωση για την απεργία που εξήγγειλε το κλαδικό συνδικάτο στη «Χαλυβουργία», απειλώντας ουσιαστικά όπως και ο Μάνεσης: Μην τολμήσετε να απεργήσετε. Κάντε ό,τι σας ζητάει ο εργοδότης. Αλλιώς θα χάσετε τη δουλειά σας. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Στην ίδια ανακοίνωση έγραφε ότι οι επιχειρηματίες του κλάδου «είχαν πολύ μεγάλα κέρδη τα προηγούμενα έτη (…) Κάτι που δεν είναι κατακριτέο καθώς οι επενδυτές στήνουν εργοστάσια για να κερδίσουν και όχι για να χάσουν». Μαζί με τους καπιταλιστές η «ΧρυσήΑυγή» για το ξεζούμισμα των εργατών. Τώρα, όμως, που τάχα δε βγάζει κέρδη ο Μάνεσης, επικαλούμενος την οικονομική κρίση, προκειμένου να μη χάσει ο Μάνεσης, να τσακιστούν οι εργάτες. Αυτό θέλει η «ΧρυσήΑυγή». Λέει μάλιστα ότι για τους εργάτες υπάρχει ανάγκη «ενός εθνικιστικού συνδικαλιστικού κινήματος (…) που θα επιδιώκει το συμβιβασμό των διαφόρων συμφερόντων προς όφελος των εργοδοτών και εργαζομένων». Δηλαδή, υποταγή των εργατών στις άγριες ορέξεις και το βούρδουλα των καπιταλιστών για ικανοποίηση της ακόρεστης δίψας για ολοένα και μεγαλύτερα κέρδη. Ολα αυτά τα τόνιζαν στην ανακοίνωση στη Μαγνησία. Ετσι αντιλαμβάνεται την αλληλεγγύη στους απεργούς η «ΧρυσήΑυγή». Ως συμβιβασμό με τη δουλειά για 500 ευρώ το μήνα, όπως απαιτεί η κερδοφορία της εργοδοσίας, ακόμα κι αν αυτό συνεπάγεται δουλειά με εξαντλητικούς ρυθμούς, θανατηφόρα «ατυχήματα», διαρκή κίνδυνο της ζωής και της ασφάλειας των εργατών κ.τ.λ. Γι’ αυτό και ελπίζει σε διάρρηξη των δεσμών των εργατών με το σωματείο τους και το ΠΑΜΕ: Για να πάρει ανάσα όχι μόνο ο Μάνεσης αλλά γενικά η πλουτοκρατία για την οποία οι «Χαλυβουργίες» γεννούν επικίνδυνους εφιάλτες…

    ***
    Το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ όχι μόνο τα κατάγγειλαν όλ’ αυτά και προειδοποίησαν τους εργάτες, αλλά συνέβαλαν στην αποκάλυψή τους ώστε να μην υπονομευτεί ο αγώνας. Γι’ αυτό η «ΧρυσήΑυγή» προβοκάρισε το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ ότι κλείνουν εργοστάσια. Αλλά τούτη τη φορά στην προβοκάτσια που έστησε η «ΧρυσήΑυγή» πήραν μέρος το «Ξεκίνημα», αλλά και κάποιες αυτοαποκαλούμενες αριστερές δυνάμεις, όπως ΣΥΡΙΖΑ, το ΣΕΚ, συνιστώσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, και άλλοι, που δε χάνουν ευκαιρία για να δείξουν τον άθλιο αντιΚΚΕ και αντιΠΑΜΕ ρόλο πιστεύοντας πως θα υπονομεύσουν το ταξικό εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, ρίχνοντας νερό στο μύλο της εργοδοσίας. Τους περιμένει η χλεύη των εργατών…
    Α. Ι.

    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6706767&textCriteriaClause=%2B%CE%A7%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%97+%2B%CE%91%CE%A5%CE%93%CE%97

  25. Ο/Η Γλάρος Ιωνάθαν λέει:

    Ριζοσπάστης

    Ανακοίνωση του σωματείου

    Στο μεταξύ, χτες, το ΔΣ του Σωματείου των εργαζόμενων στην «Ελληνική Χαλυβουργία» «Η Ενότητα» έβγαλε ανακοίνωση, με αφορμή νέες μεθοδεύσεις σε βάρος του απεργιακού αγώνα των χαλυβουργών, στις οποίες πρωτοστατεί και η «ΧρυσήΑυγή». Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

    «Το ΔΣ του σωματείου των εργαζομένων της Ελληνικής Χαλυβουργίας καταγγέλλει την προσπάθεια της ΧρυσήςΑυγής και διάφορων άλλων ομάδων να προβοκάρουν, να συκοφαντήσουν και να αμαυρώσουν τον ηρωικό αγώνα μας.

    Η ΧρυσήΑυγή από την αρχή τάχθηκε ενάντια στον αγώνα μας, όπως και σε κάθε εργατικό λαϊκό αγώνα. Υπερασπίστηκε τον Μάνεση, λέγοντας πως η πρότασή του για απολύσεις και πεντάωρο ήταν λογική υπό τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά. Οτι κάθε επιχείρηση γι’ αυτό υπάρχει, για να βγάζει κέρδος. Από την αρχή κατηγορούσε το σωματείο μας ως αδιάλλακτο και υποκινούμενο, ότι με τη στάση του οδηγεί το εργοστάσιο στο κλείσιμο, όπως έγινε με την ΠΙΡΕΛΙ και άλλα εργοστάσια, προσπάθησε να φέρει σε αντιπαράθεση τους συναδέλφους Χαλυβουργούς στο Βόλο με εμάς στον Ασπρόπυργο, λέγοντας ότι οι εργαζόμενοι του Ασπρόπυργου κάνουν απεργία, γιατί όταν απολυθούν έχουν εξασφαλίσει παχυλές αποζημιώσεις, σε αντίθεση με τους συναδέλφους τους στο Βόλο.

    Βλέποντας ότι αυτές οι αντιδραστικές θεωρίες δεν είχαν καμία απήχηση, ότι οι Χαλυβουργοί συνέχιζαν περήφανα τον αγώνα τους ενάντια στον Μάνεση και στην τάξη του συνολικά, ότι αυτός ο αγώνας είχε τη συμπαράσταση όλων των εργαζομένων εδώ και διεθνώς από τους εργάτες όλου του κόσμου και από τους μετανάστες που εργάζονται στη χώρα μας, αποφάσισαν να χτυπήσουν με άλλους, ύπουλους τρόπους τον αγώνα μας. Την 109ημέρα απεργίας επισκέφτηκαν ξαφνικά το εργοστάσιο με πρόσχημα την υλική βοήθεια. Αφού έβγαλαν φωτογραφία στα μακαρόνια και στα νερά που έφεραν, στολισμένα με προεκλογικά εμετικά συνθήματα, τα οποία είδαμε αφού είχαν φύγει, και αφού βιντεοσκόπησαν την παρουσία τους, στη συνέχεια άρχισαν το γνωστό έργο τους. Μέσω διάφορων ανακοινώσεων άρχισαν να προβοκάρουν τον αγώνα μας, το ΔΣ του σωματείου, και τα στελέχη του. Ταυτόχρονα, κάποιοι άλλοι από άλλες ομάδες, βρήκαν την αφορμή για να πούνε ανοιχτά αυτό που τόσον καιρό έκρυβαν, δηλαδή ότι και αυτοί αξιοποιούν την απεργία μας για δικούς τους λόγους χωρίς να συμφωνούν με αυτή και το περιεχόμενό της.

    Σε όλους αυτούς απαντάμε ότι είναι μικροί, για να κρίνουν και να χτυπήσουν τον αγώνα των Χαλυβουργών. Οι Χαλυβουργοί εκφράζονται μέσα από τις αποφάσεις των συνελεύσεών τους και του ΔΣ του σωματείου τους. Σε αυτές αποτυπώνεται το ταξικό περιεχόμενο και ο προσανατολισμός του αγώνα, τα αιτήματά τους.

    Επαναλαμβάνουμε ξανά ότι εμείς ζητάμε την αλληλεγγύη όλων των εργαζόμενων. Δηλώνουμε όμως, για άλλη μια φορά, ότι ο αγώνας των Χαλυβουργών ούτε αποπροσανατολίζεται, ούτε εξαγοράζεται με πρόσχημα την υλική βοήθεια. Στο κάλεσμά μας, από την αρχή, ανταποκρίθηκαν εκατοντάδες συνδικάτα, μαζικές οργανώσεις και χιλιάδες εργαζόμενοι από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, που με πολλές οργανώσεις έχουμε διαφορετικές απόψεις, στόχους και κατεύθυνση.

    Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι δεν προσφέρουν την υλική βοήθεια με στόχο να βοηθήσουν, ότι άλλα έχουν στο μυαλό τους. Δηλώνουμε ότι οι Χαλυβουργοί δεν είναι για τα δόντια της ΧρυσήςΑυγής και διάφορων άλλων δήθεν επαναστατών. Οι Χαλυβουργοί είναι κομμάτι του οργανωμένου ταξικού κινήματος, που ήταν και παραμένει ο βασικός υποστηρικτής του αγώνα τους. Δεν είναι τυχαίο ότι όλοι αυτοί κατηγορούν το ΠΑΜΕ, μέσα κι έξω απ’ την Ελλάδα, που ήταν και παραμένει από την αρχή ο βασικός υποστηριχτής του αγώνα μας, που τώρα βρίσκεται σε πανελλαδική οικονομική εξόρμηση για τη στήριξη του αγώνα μας. Καλούμε όλους τους Χαλυβουργούς να απομονώσουν όσους προκαλούν ζημιά στον αγώνα μας. Λέμε στο Μάνεση και τους ανθρώπους του ότι είναι γελασμένοι αν νομίζουν ότι θα προβοκάρουν και θα χτυπήσουν το κίνημα αλληλεγγύης του αγώνα μας. Οι προβοκάτσιες δεν θα περάσουν.

    Παλεύουμε για να γίνει όλη η Ελλάδα Χαλυβουργία».

    http://www2.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6706767&textCriteriaClause=%2B%CE%A7%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%97+%2B%CE%91%CE%A5%CE%93%CE%97

  26. Ο/Η Moshe λέει:

    Καταγγελία

    Καταγγελία

    Posted on 21/02/2012

    Οι μάσκες έπεσαν: Τη ναζιστική συμμορία της «Χρ. Αυγής» υποδέχτηκε το λεγόμενο ΚΚΕ στο χώρο της απεργίας των χαλυβουργών στον Ασπρόπυργο. Ο Πρόεδρος του σωματείου Σιφωνιός μέλος του ΠΑΜΕ και υποψήφιος του συνδυασμού του «Κ»ΚΕ στις νομαρχιακές εκλογές του 1998 όχι μόνο τους έδωσε το λόγο αλλά τους χειροκρότησε! Κυκλοφόρησε το σχετικό βίντεο. Το πρόβλημα όμως δεν είναι ότι η «Χρ. Αυγή» επισκέφτηκε τους χαλυβουργούς του Ασπροπύργου (έχει επιχειρήσει και σε άλλη εργατική συγκέντρωση να «χωθεί» και βέβαια έφυγε με κλωτσιές) , αλλά ότι για πρώτη φορά και επίσημα το ψευτοΚΚΕ εισήγαγε και επέβαλε τους μαχαιροβγάλτες ναζιστές και τις αποκρουστικές ρατσιστικές ιδέες τους μέσα στο εργατικό κίνημα. Το φαιοκόκκινο μέτωπο δηλαδή η ενότητα του «Κ»ΚΕ με τους ναζί δεν υπάρχει πλέον μόνο στα λόγια.

  27. Ο/Η ErricoM λέει:

    Καλο ψοφο χα-ιτες, ρεφορμιστες(με την σημερινη κακη εννοια) και πασης φυσεως δηθεν ριζοσπαστες.Μαθατε ολοι τα βασικα του μαρξ και του λενιν ,και θα κρινετε αμα ειναι ή δεν ειναι ιστορικη αναγκαιοτητα η εξεγερση στην ελλαδα.. (αυτα για τους μ-λ).Οσο για την ΧΑ, γιατι δν θελετε ν μπει στην βουλη?Εξ ορισμου το κοινοβουλιο ειναι αχρηστο και ¨κακο¨.Το πολυ πολυ να γινει χειροτερο και πιο επικινδυνο..Ισα ισα που θα επισπευσει τυχον αντιδρασεις και εξεγερσεις. (με την συμβολη παντα του Αδωνη ως υπουργου της νεας κυβερνησης που θα συσταθει).

  28. Ο/Η Ματθαίος λέει:

    Νομίζω ότι θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη Κιτσίκη, ότι σήμερα δεν μας κυβερνούν οι δωσίλογοι, οι οποίοι από κάποια λανθασμένη ιδεολογική εκτίμηση πρόδωσαν σε δεδομένη στιγμή, αλλ.α ούτε και οι αριστεροί δεν μπορεσαν να πείσουν γιά να πάρουν την εξουσία. Σήμερα μας κυβερνούν οι Μαυραγορίτες και τα παιδιά τους. Και όπως τότε καταλήστεψαν τον Ελληνικό λαό έτσι και σήμερα με το πρόσχημα της δημοκρατίας τον λήστεψαν και τον ληστεύουν.

  29. Ο/Η Κάποιος λέει:

    http://www.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=671106

    Πάμε Χρυσή Αυγή;

    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/02/2012
    Συνέβη και αυτό! Χρυσαυγίτες επισκέφθηκαν την περασμένη Παρασκευή το εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας στην Ελευσίνα για να δηλώσουν τη συμπαράστασή τους στους εργαζομένους, που πραγματοποιούν απεργία για περισσότερες από 110 ημέρες. Η επίσκεψη έγινε με την ανοχή του προέδρου του σωματείου, Γ. Σιφονιού, στελέχους του ΠΑΜΕ, ο οποίος έβγαλε μάλιστα, μετά τους χρυσαυγίτες, λόγο προς τους παρευρισκομένους εργαζομένους, εμφανιζόμενος να αποδέχεται τη συμπαράσταση των νεοναζί. Οι χρυσαυγίτες μοίρασαν και τρόφιμα που είχαν την ετικέτα «Ψηφίστε Χρυσή Αυγή για να ξεβρομίσει ο τόπος».

    Υπενθυμίζεται ότι η Χρυσή Αυγή Μαγνησίας είχε βγάλει ανακοίνωση υπέρ του ιδιοκτήτη της Ελληνικής Χαλυβουργίας, Ν. Μάνεση. Τώρα υποκρίνεται ότι συμπαραστέκεται στους εργαζομένους. Προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το συνδικάτο δεν έβγαλε ανακοίνωση για την προκλητική παρουσία των χρυσαυγιτών στο εργαστάσιο, ούτε ο «Ριζοσπάστης» το Σάββατο και την Κυριακή αναφέρθηκε στο πρωτοφανές αυτό γεγονός. Αντιθέτως ο πρόεδρος, σε επικοινωνία που είχε μαζί του η «Αυγή», αρνήθηκε να δώσει εξηγήσεις για την στάση του, που σύμφωνα με πληροφορίες έχει προκαλέσει προβληματισμό ανάμεσα στους απεργούς χαλυβουργούς.

    Να θυμίσουμε στο ΚΚΕ πως το γαλλικό κόμμα και ο Λεπέν αποτέλεσαν συγκοινωνούντα δοχεία, εις βάρος φυσικά του γαλλικού Κ.Κ.;

    Κω.Μπα.

  30. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Laskarato, σε παρακαλώ να μου επιτρέψεις να σε παινέψω, για την επιμονή σου αυτή, η οποία απαιτεί τεράστια υπομονή, η οποία δεν σ’ αφήνει να λησμονείς να τονίζεις το βασικό χτικιό που καταπονεί την χώρα μας («…η Eκκλησία είναι μεσαιωνικός θεσμός, εκπροσωπεί το στάδιο της φεουδαρχίας, της μοναρχίας και της δουλείας, κάποιους αιώνες πίσω από τον καπιταλισμό και από τις Τράπεζες. Δηλητηριάζει με μίσος τον ελληνικό λαο κατά των γειτόνων μας, ευλόγησε τη Δικτατορία, πολέμησε την Επιστήμη κλπ κλπ είναι απείρως χειρότερη από τις Τράπεζες).

    Μόνο που θέλω να τονίσω, με την σειρά μου, ότι οι τράπεζες είναι αποτέλεσμα της χριστιανικής παιδείας, κάτι που ο Μαρξ- πριν γράψει το Κεφάλαιο – το επεξήγησε καταλυτικά στο βιβλίο του ΤΟ ΕΒΡΑΪΚΟ ΖΗΤΗΜΑ, βιβλίο το οποίο ουδεμία σχέση έχει με ψυχολογία αντιεβραϊκής φύσεως, αλλά με θέματα αντιθρησκευτικής νοοτροπίας.

    Ο Εβραϊκός λαός, πρώτος απ’ όλους δέχτηκε την αφόρητη καταπίεση του αθεόφοβου ιερατείου του, παιδί γνήσιο του οποίου τυγχάνει το χριστιανικό.

  31. Ο/Η eklag λέει:

    Οι επισκέψεις »to know us better» της Χρυσής Αυγής
    προσφέρονται για ξεμάλλιασμα με Αριστερούς,
    σε μια προσπάθεια να αποδείξουν αν ο Χίτλερ ή ο Στάλιν
    είναι ο καλύτερος παγκόσμιος ηγέτης.
    Εν τω μεταξύ κλείνουν τη μοναδική αξιώσεων βιομηχανία (ΔΩΔΩΝΗ)
    στα Γιάννενα και μόνο οι μαθητές στάθηκαν αρωγοί των εργαζομένων,
    μουτζώνοντας τους εναπομείναντες επισήμους στη σημερινή επέτειο
    απελευθέρωσης(;).
    Την ίδια στιγμή,όταν ένας (μόνο;) βουλευτής
    -το όνομά του σε γνώση της σχετικής my ass Επιτροπής Ελέγχου-
    έβγαλε 1 εκατομ.ευρώ στο εξωτερικό,
    ενήλικοι έχοντες θεωρητικά σώας τας φρένας,
    υπερασπίζονται την παραμονή των Βολευτών και των Κομμάτων τους
    στην εξουσία.
    Λυπάμαι πραγματικά που για λόγους ανωτέρας βίας δεν θα σταθεί
    εφικτό να διαβάσω τους ιστορικούς του μέλλοντος.
    Το έργο τους θα σταθεί άνετα και ως ευφυέστατο χρονογράφημα…

    ps
    Bολεύει εξάλλου πολλές ένοχες ή κοντόφθαλμες συνειδήσεις
    να μεταβιβάζουν τις ευθύνες των δεινών σε…μεσαιωνικούς παράγοντες
    όπως π.χ. οι θρησκείες…
    τόσο μεσαιωνικούς που απλώς…υπάρχουν ανέκαθεν…
    φταίει λοιπόν η ειδωλολατρία ο Ιουδα’ι’σμός ο Χριστιανισμός ο Ισλαμισμός
    ο Βουδισμός κ.τλ.και καθόλου
    -άντε λίγο,για να είμαστε και δίκαιοι-
    οι ανόητοι θεωρητικοί υποστηρικτές
    αποδεδειγμένα χρεοκοπημένων πολιτικών συστημάτων
    διαχείρισης εξουσίας.
    Πολύ σωστά.
    Καλά το πάτε!
    Συνεχίστε έτσι ακριβώς!

  32. Ο/Η eklag λέει:

    nota bene
    2 πράγματα είναι γνωστό τοις πάσι:

    α) πρόκειται για καθαρή! σύμπτωση! που
    που οι Μεγαλύτερες Τράπεζες του Κόσμου είναι Εβρα’ι’κής Ιδιοκτησίας.

    β) μόνο ΤΑΓΑΡΙΑ λένε π.χ.αντί Ευαγγελάτε Ευαγγελάτο!

    ps
    Kαταλυτικές indeed οι αναλύσεις του Μαρξ για το προ’ι’όν εργασίας άλλων,
    καθώς ο ίδιος δεν δούλεψε ποτέ…

    πιο nota bene από nota bene
    Αγαπητέ Ιθαγενή,
    μην περιμένεις να σε σώσουν οι θεωρητικοί
    -είτε του 0,1 είτε του 100%-
    καθώς ουδεμία τέτοια πρόθεση έχουν
    κι αν ακόμη ελάχιστοι το επιθυμούσαν,
    θα ήταν αδύνατο,γιατί απλά ΑΓΝΟΟΥΝ τη δική σου πραγματικότητα,
    δεν ενδιαφέρονται καν να την γνωρίσουν,
    παρά μόνο να σε »αναμορφώσουν» με το μοναδικό εφικτό γι’αυτούς τρόπο:
    να σε μεταβάλουν στο απόλυτα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ
    που εξυπηρετεί το δικό τους παράλληλο με το δικό σου Σύμπαν…
    Κοιμήσου ανήσυχα ή Ξύπνα και Βρες τι υπάρχει κάτω από την επιφάνεια…

  33. Ο/Η aspa λέει:

    την στιγμη που η χουντα του πασοκ γινεται αδυνειδητα ακουστικη και βιωματικη συνηθεια τα φασισταρια τρυπωνουν σε χωραφια ευηλια για λιγη
    χλωροφυλη

  34. Ο/Η Υπόδουλοι σε Βάρβαρο Κατακτητή λέει:

  35. Ο/Η Alan Akrivos λέει:

    Χρυσή Αυγή και Χαλυβουργία – απάντηση στον Ριζοσπάστη
    Κατηγορία: Αντιφασισμός, Βιομηχανία, ΚΚΕ/ΚΝΕ

    Του Ανδρέα Παγιάτσου

    Δεν είχαμε αμφιβολία πως το ΚΚΕ θα απαντούσε στην κριτική που του ασκήθηκε από το «Ξ» και άλλες οργανώσεις της Αριστεράς για το γεγονός ότι η ηγεσία του σωματείου της Ελληνικής Χαλυβουργίας υποδέχτηκε τη Χ. Αυγή με λόγια όπως «….όλη η Ελλάδα0 είναι μαζί μας»!(δείτε: http://www.xekinima.org/arthra/view/article/anatrixiastiko-to-pamekke-kalosorizei-tin-xrysi-aygi/). Το θέμα δεν πήρε απλά διαστάσεις, πήρε διεθνείς διαστάσεις, καθώς συζητιέται και στο εξωτερικό σε κύκλους Ελλήνων φοιτητών ή κατοίκων.

    Τα δε μέλη και στελέχη του ΚΚΕ στους διάφορους χώρους, στην προσπάθεια τους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα λένε ότι μπορεί να φανταστεί κανείς: από το «πρόκειται για ψέμα, το βίντεο είναι φωτομοντάζ» μέχρι το «πρόκειται για προβοκάτσια της Χρυσής Αυγής» ή ακόμα και το φοβερό «οι εργαζόμενοι δέχονται βοήθεια από παντού, το σημαντικό είναι να βοηθιέται ο αγώνας τους».

    Δεν είχαμε επίσης καμιά αμφιβολία ότι το ΚΚΕ δεν επρόκειτο ποτέ να παραδεχτεί πως έκανε «λάθος»! Το ΚΚΕ είναι ένα κόμμα σταλινικό – αυτό δεν το λέμε εμείς, το λέει το ίδιο, καθώς από το συνέδριο του 2008 έχει επίσημα πια κατοχυρώσει την ιστορική «δικαίωση» του Στάλιν. Μέχρι δε και πέρσι –θα θυμούνται πιθανά οι αναγνώστες μας– αποκατέστησε πλήρως τον (σταλινικό) Ζαχαριάδη και στην πραγματικότητα «έθαψε» (ψευτο-αποκατέστησε… «λιγάκι») τον αγωνιστή Άρη Βελουχιώτη. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Σταλινισμού είναι ότι η ηγεσία δεν κάνει ποτέ λάθος (τουλάχιστον όσο ζει). Γι΄ αυτό λοιπόν, το ΚΚΕ δεν κάνει λάθη!

    ***
    Έτσι, χτες (Τρίτη 21/2/12) και το ΔΣ του σωματείου των εργαζομένων στη Χαλυβουργία(*) και ο Ριζοσπάστης(**) επιχείρησαν, με υψηλούς τόνους, να απαντήσουν στο όλο θέμα. Το άρθρο του Ριζοσπάστη ξεκινά κατακεραυνώνοντας την Χρυσή Αυγή:
    «Βρήκε ευκαιρία η «ΧρυσήΑυγή» να στήσει προβοκάτσια σε βάρος του ΚΚΕ, του ταξικού εργατικού κινήματος και των απεργών της ”Ελληνικής Χαλυβουργίας”, βάζοντας την προβιά του ”προστάτη των εργαζομένων”, που την περασμένη βδομάδα πήγε στο χαλυβουργείο του Ασπροπύργου για να δηλώσει τάχα συμπαράσταση στους απεργούς. Νομίζει πως έτσι θα συσκοτίσει τον πραγματικό της ρόλο ως αντιδραστικής δύναμης κρούσης για την καταστολή του εργατικού κινήματος και στην προκειμένη περίπτωση ως μοχλού του Μάνεση για το χτύπημα των απεργών».

    Αλλά, καταλήγει κατακεραυνώνοντας όσους έκαναν κριτική στο ΚΚΕ/ΠΑΜΕ για τη στάση του απέναντι στη Χ. Αυγή:

    «Το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ όχι μόνο τα κατάγγειλαν όλ’ αυτά και προειδοποίησαν τους εργάτες, αλλά συνέβαλαν στην αποκάλυψή τους ώστε να μην υπονομευτεί ο αγώνας. Γι’ αυτό η «ΧρυσήΑυγή» προβοκάρισε το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ ότι κλείνουν εργοστάσια. Αλλά τούτη τη φορά στην προβοκάτσια που έστησε η «ΧρυσήΑυγή» πήραν μέρος το ”Ξεκίνημα”, αλλά και κάποιες αυτοαποκαλούμενες αριστερές δυνάμεις, όπως ΣΥΡΙΖΑ, το ΣΕΚ, συνιστώσα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, και άλλοι, που δε χάνουν ευκαιρία για να δείξουν τον άθλιο αντιΚΚΕ και αντιΠΑΜΕ ρόλο πιστεύοντας πως θα υπονομεύσουν το ταξικό εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα, ρίχνοντας νερό στο μύλο της εργοδοσίας. Τους περιμένει η χλεύη των εργατών…»

    Για να «ξεκαθαρίσει» τα πράγματα λοιπόν η ηγεσία του ΚΚΕ, υποστηρίζει πως αυτό που έκανε η Χρυσή Αυγή ήταν προβοκάτσια, αλλά και πως στην προβοκάτσια αυτή «πήρε μέρος το Ξεκίνημα και κάποιες αυτοαποκαλούμενες αριστερές δυνάμεις όπως ΣΥΡΙΖΑ, ΣΕΚ, κλπ…» και αυτό το έκαναν με στόχο «να υπονομεύσουν τον ταξικό εργατικό συνδικαλισμό» και να ρίξουν «νερό στο μύλο της εργοδοσίας»!

    Τόσο καλά, τόσο απλά, τόσο σοβαρά!

    ***
    Πότε ανακάλυψε η ηγεσία του κόμματος πως η Χρυσή Αυγή «έκανε προβοκάτσια»; Όταν έγινε χαμός με το θέμα αυτό και ξεσηκώθηκε ένα μεγάλο μέρος της υπόλοιπης αριστεράς. Πάλι καλά μπορεί να πει κανείς, κάλιο αργά παρά ποτέ… Είναι αυτή όμως η ουσία; Όχι!

    Το θέμα δεν είναι αν έστησε προβοκάτσια η Χρυσή Αυγή, πηγαίνοντας στη Χαλυβουργία, και μοιράζοντας υλικό με τα αυτοκόλλητα «Χρυσή Αυγή για να ξεβρομίσει ο τόπος» – έτσι κι αλλιώς αυτή είναι η δουλειά και ο ρόλος της Χ. Αυγής! Το θέμα είναι ότι αυτό έγινε με τη συγκατάθεση της ηγεσίας του σωματείου – του ΠΑΜΕ! Η ηγεσία του ΠΑΜΕ τους παραχώρησε τη μικροφωνική του σωματείου για να απευθυνθούν στους εργαζόμενους, και τους υποδέχτηκε με τα λόγια «όλη η Ελλάδα είναι μαζί μας…»!

    Και αντί να αναγνωρίσει ο Ριζοσπάστης και το ΠΑΜΕ ένα τόσο χοντρό «λάθος» προσπαθεί να βγει κι από πάνω, καταγγέλλοντας όποιον έκανε κριτική γι’ αυτό, σαν «προβοκάτορα»;

    Με άλλα λόγια, αν το ΚΚΕ είχε την εντιμότητα και την ειλικρίνεια να πει «κάναμε λάθος» το πρόβλημα θα ήταν μικρό. Το πρόβλημα όμως γίνεται τεράστιο καθώς αντί να παραδεχτεί το δικό του λάθος καταγγέλλει οποιονδήποτε του έκανε κριτική σαν συνοδοιπόρο περίπου της Χ. Αυγής και των εργοδοτών!

    Το «λάθος», έτσι, δεν είναι λάθος (έστω τραγικό) – γίνεται τραγικά επικίνδυνη συνειδητή στάση!

    ***
    Πίσω από αυτή τη στάση του ΚΚΕ υπάρχει μια ιστορική συνέχεια, την οποία τα στελέχη της ηγεσίας του ΚΚΕ δεν θέλουν να ξέρουν.

    Ο σταλινισμός ιστορικά υποτιμά τον κίνδυνο του φασισμού. Κι αυτή η υποτίμηση είχε τραγικές συνέπειες. Μιλάμε για την άνοδο του κλασσικού φασισμού, στη Γερμανία το ’33, κάτι το οποίο η ανθρωπότητα το πλήρωσε τόσο τραγικά.

    Πριν την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία η επίσημη θέση/γραμμή του Στάλιν προς το ΚΚ Γερμανίας ήταν: μην φοβάστε τον Χίτλερ, αφήστε τον να ανέβει στην εξουσία, μετά θα καταλάβει ο κόσμος ότι είναι ένας απατεώνας τυχοδιώκτης και θα τον ρίξει και να ανεβάσει εμάς στην εξουσία. Έτσι ο Χίτλερ ανέβηκε στην εξουσία χωρίς να ανοίξει μύτη – και μετά δεν «κατέβηκε» παρά μόνο αφού αιματοκύλησε την ανθρωπότητα. Το γεγονός ότι ο λαός της Σοβιετικής Ένωσης πλήρωσε τον πιο μεγάλο φόρο αίματος στον πόλεμο ενάντια στον Χίτλερ δεν αλλάζει καθόλου την πραγματικότητα της εγκληματικής στάσης της υποτίμησης της σημασίας του κινδύνου του φασισμού, από τον σταλινισμό, όταν ήταν ακόμα σχετικά αδύναμος.

    Την ίδια εκείνη εποχή που ο Στάλιν έλεγε μη φοβάστε την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία, οι διαφωνούντες από τα αριστερά στις γραμμές του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος, με κύριο εκφραστή τον Τρότσκι, εξηγούσαν ότι η υποτίμηση του φασιστικού κινδύνου αποτελούσε τραγικό λάθος των επίσημων ηγεσιών των κομμουνιστικών κομμάτων, κι ότι αν έπαιρναν την εξουσία οι Ναζί θα ισοπέδωναν τα πάντα – όπως και έγινε. Η σοβιετική ηγεσία απάντησε στην κριτική της αριστερής αντιπολίτευσης και του Τρότσκι κατηγορώντας τον σαν… πράκτορα του Χίτλερ!

    Τα μέλη του ΚΚΕ ασφαλώς δεν έχουν διαβάσει σε κανένα από τα εγχειρίδια του κόμματος την πιο πάνω ιστορία. «Δεν υπάρχει» – έχει διαγραφεί. Έχουν δει μόνο την κατηγορία – μια ανιστόρητη, ψευδή, αισχρή, εγκληματική κατηγορία: ο Τρότσκι ήταν πράκτορας των φασιστών…

    ***
    Με το δικό της τρόπο η ιστορία έχει την τάση να επαναλαμβάνεται.

    Η ηγεσία του ΚΚΕ δεν δέχεται μαθήματα για το φασισμό! Αυτή ξέρει! Κι όσοι της κάνουν κριτική; Αυτοί είναι συμμέτοχοι στην προβοκάτσια της Χ. Αυγής κι όργανα της εργοδοσίας!

    Έξοχη, ακτύπητη λογική! Η λογική της ηγεσίας του κόμματος και του Ριζοσπάστη!

    _______________

    (*) Ριζοσπάστης, 21/2/12, http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6706922&publDate=21/2/2012
    (**) Ριζοσπάστης, 21/2/12 http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6706767&textCriteriaClause=%2B%CE%A7%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%97+%2B%CE%91%CE%A5%CE%93%CE%97)

    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=6706922&publDate=21/2/2012

    ——————————————————————————–

  36. Ο/Η Laskaratos λέει:

    Οι «χρήσιμοι» φασίστες της Χρυσής Αυγής
    By N. Ago on 09/02/2012
    Αντί προλόγου :

    «Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
    Δεν ήμουν τσιγγάνος.
    Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα.
    Δεν ήμουν κομμουνιστής.
    Όταν ήρθαν να πάρουν τους εβραίους δεν αντέδρασα.
    Δεν ήμουν εβραίος.
    Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει».
    (Πάστορας Martin Niemöller)

    του Θέμη Τζήμα

    Πολίτες μαχαιρώνονται και ξυλοκοπούνται, οργανώνονται δολοφονικές, τρομοκρατικές επιθέσεις από ομάδες ανθρώπων που ευθέως συνδέονται ή και ανήκουν σε πολιτικές οργανώσεις, οι οποίες λειτουργούν πια ως συμμορίες. Δε θα αργήσει η ώρα, αν δε συμβαίνει ήδη, που οι συμμορίες αυτές θα αποκτήσουν και εγκληματικό βραχίωνα, πουλώντας προστασία και αναμειγνυόμενες σε σειρά παρανόμων δραστηριοτήτων. Επίσης, πολύ σύντομα τα πογκρόμ θα εξαπολύονται εξίσου εναντίον μεταναστών και Ελλήνων δημοκρατών και αριστερών, στο πλαίσιο εκστρατείας ελέγχου γειτονιών στην Αθήνα ή αλλού και δημιουργίας “καθαρών” χώρων.

    Τα φαινόμενα αυτά δεν είναι πρωτοφανή: έλαβαν χώρα στην κεντρική Ευρώπη του μεσοπολέμου και στη μετά- σοβιετική Ανατολική Ευρώπη. Εκεί που υλοποιήθηκαν ταυτόσημες, καταστροφικές πολιτικές, με το μνημονιακό- νεοφιλελεύθερο μονόδρομο που και εδώ, πρώτα η κυβέρνηση Παπανδρέου και πλέον η κυβέρνηση Παπαδήμου εφαρμόζουν.

    Το ότι η ενδυνάμωση του ρατσιστικού και φασιστικού εξτρεμισμού εντοπίζεται σε περιόδους οξείας καπιταλιστικής κρίσης είναι γνωστό. Το ξαφνικό σοκ βραχυπρόθεσμα ή και μακροπρόθρσμα, εάν δε συγκροτηθεί ισχυρή, προοδευτική, κοινωνική πρωτοπορία ενισχύει την τάση μετατροπής του λαού σε μάζα και η μάζα λατρεύει την ψευδαίσθηση ασφάλειας που μπορεί να προσφέρει ένα αυταρχικό σύστημα εξουσίας.

    Αυτό όμως που συχνά ξεχνούμε είναι πόσο χρήσιμοι γίνονται οι φασίστες για συγκεκριμένα τμήματα του κεφαλαίου που επιδιώκουν να κερδοσκοπίσουν μέσα στην κρίση εις βάρος του λαού. Πίσω από τη συσκοτιστική προπαγάνδα περί “εθνικού κινδύνου” και “αφύπνισης” ή “αναγέννησης του έθνους” με την οποία οι φασίστες θέλουν να ταϊσουν τα θύματα της καπιταλιστικής κρίσης, οι ομάδες αυτές στήνουν τις πλέον κερδοφόρες μπίζνες με τα πιο χυδαίες, παρασιτικές μερίδες του κεφαλαίου, προτού ακόμα γίνουν αποδεκτοί στην “καλή κοινωνία” του μεγάλου κεφαλαίου και εμφανιστούν στο πολιτικό προσκήνιο ως θεσμικοί παράγοντες.

    Το κέντρο της Αθήνας αφήνεται να σαπίσει όχι τυχαία ή από “λάθη” χειρισμών: το πάχτωμα εξαθλιωμένων μεταναστών σε συγκεκριμένες περιοχές αποτελεί τη βάση του ιδιωτικού real estate. Άλλωστε, η εγκατάλειψη των κατοίκων στην τύχη τους, η έλλειψη συστηματικής, δημόσιας και δημοκρατικής πολιτικής για την Αθήνα όπως και για τις άλλες μεγάλες πόλεις δεν είναι σημερινά φαινόμενα. Γενιές εργολάβων, φίλων τους πολιτικών και λοιπών επιχειρηματιών κερδοσκόπισαν χάρη στη στρατηγικού χαρακτήρα επιλογή του ελληνικού κεφαλαίου να αναδομήσει τις πόλεις μας με τον πλέον άναρχο και μη βιώσιμο τρόπο. Οι μετανάστες καθίστανται εξαιτίας μακροχρόνιων κυβερνητικών πολιτικών που τους στερούν κάθε προοπτική νομιμότητας- άρα και φυγής από την Ελλάδα συχνά- εργασιακής ασφάλειας και δικαιωμάτων ένα καίριο εργαλείο για την απαξίωση και άρα την υποτίμηση των αξιών των περιοχών στις οποίες στιβάζονται.

    Εδώ έρχεται ο ρόλος των “χρησίμων” φασιστών. Αφού διαμορφωθεί ένας κοινωνικός βάλτος σε μια σειρά περιοχών, όπου εργαζόμενοι και εξαθλιωμένοι συγκρούονται μεταξύ τους στον καμβά της νεοφιλελεύθερης στρατηγικής εμφανίζονται οι φασιστικές συμμορίες για να παίξουν το ρόλο του “εκκαθαριστή”. Στήνουν ένα σκηνικό βίας με την ανοχή των αρχών, όπου αναλαμβάνουν από τη μια να ελέγξουν περιοχές στήνοντας σταδιακά μικρές χούντες προς όφελος εκείνων που θα ασκήσουν την ιδιωτική πολιτική γης. Από την άλλη οι συμμορίες αυτές κερδίζουν σε ψήφους, ισχύ και προβολή, παίζοντας πάνω στο – δικαιολογοημένο- φόβο και ανασφάλεια πληθυσμιακών ομάδων.

    Επιπλέον όμως παίζουν και δύο ακόμα χρήσιμους ρόλους: Βοηθούν στην εκτροπή της αναζήτησης ενός μεγάλου μέρους των πολιτών από τις πραγματικές αιτίες και από την αληθινή φύση της κρίσης σε εθνικιστικές ή και μεταφυσικές φαντασιώσεις. Αντί της μάχης για τους αναγκαίους μετασχηματισμούς στις παραγωγικές σχέσεις, αντί της σύγκρουσης με τον καπιταλισμό και δη τη νεοφιλελεύθερη εκδοχή του, αντί του αγώνα για παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και για εμβάθυνση της λαϊκής και εθνικής κυριαρχίας προωθούν τον αυταρχισμό- σταθερό σύμμαχο πάντα και παντού του νεοφιλελευθερισμού- και τη φυγή από την πραγματικότητα προς ένα μυθικό, αποκαθαρμένο “εθνικό” μέλλον. Κάτω από ένα κακοδουλεμένο σενάριο κρατικού καπιταλισμού κλείνουν το μάτι, όπως έκαναν και οι πολιτικοί τους πρόγονοι, σε πελατειακά και παρασιτικά επιχειρηματικά συμφέροντα που κάθε άλλο παρά δυσαρεστούνται με την προοπτική ενός δημοσίου βίου που θα ασχολείται με το “ελληνικό χρωμόσωμα”, με τη μάχη Ελλήνων και μεταναστών, με την τάξη και με την ασφάλεια μόνο, αντί με τη φύση του συστήματος που προκαλεί την κρίση και το μετασχηματισμό του.

    Επίσης, οι φασιστικές συμμορίες σύντομα θα παίξουν τον παρακρατικό ρόλο- αν δεν τον παίζουν ήδη- της σύγκρουσης με τα πλέον προωθημένα τμήματα του εργαζομένου λαού. Είναι αυτές που την κατάλληλη στιγμή θα προσπαθήσουν να διασφαλίσουν την καπιταλιστική “ευνομία, ησυχία και ευταξία” ενάντια στους εργατικούς αγώνες. Που θα παλέψουν για τη συντριβή κοινωνικών κινημάτων τα οποία θα θέσουν ευθέως πολιτικά και όχι μόνο κλαδικά προτάγματα. Πέραν των ιστορικών παραδειγμάτων αρκεί κανείς να δει τη συμπεριφορά του ΛΑΟΣ: από ρητορικές εξάρσεις αντί- αμερικανισμού και αντί- καπιταλισμού, με μνείες στον Τσάβες και στον στον Τσε, κατέστη μόλις το απαίτησαν συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα και εν γένει ο στρατηγικός προσανατολισμός του ελληνικού παρασιτικού κεφαλαίου, ένας από τους βασικούς πυλώνες της μνημονιακής και νεοφιλελεύθερης στρατηγικής, με τρόπο προκλητικό και ακραία επιθετικό προς κάθε λαϊκή κινητοποίηση και αγώνα. Οι τυχοδιωκτισμοί των στελχών του, οι τζάμπα μαγκές τους καταλήγουν πάντα στην προώθηση των πλέον εκβιαστικών διλημμάτων, με αντάλλαγμα την αποδοχή του ως συστημικού κόμματος και συνομιλητή από το ντόπιο κατεστημένο.

    Σταδιακά το ίδιο συμβαίνει και με τη Χρυσή Αυγή. Δεν είναι τυχαίο ότι ενώ τα κόμματα της αριστεράς αναγκάζονται να απολογούνται για γιαουρτώματα βουλευτών, που συχνά συμβαίνουν από πρώην ψηφοφόρους τους, κανείς ούτε καν καλεί τη Χρυσή Αυγή να καταδικάσει τα ρατσιστικά πογκρόμ. Κανένας εισαγγελέας δε διεξάγει έρευνα για σωρεία εγκληματικών δραστηριοτήτων, τρομοκρατικής φύσης με μήτρα οργανώσεις του ακροδεξιού χώρου. Η αστυνομία στην καλύτερη περίπτωση αδιαφορεί για την ακροδεξιά τρομοκρατία. Και κυρίως καμιά δημόσια, δημοκρατική, αλληλέγγυα και βιώσιμη πολιτική για τα κέντρα των πόλεων- και δη της Αθήνας- όπως και για το μεταναστευτικό εν γένει δεν έχει αναπτυχθεί. Το θέμα θάβεται από το ΜΜΕ όσο η ακροδεξιά κάνει τη “χρήσιμη” βρωμοδουλειά της, προκειμένου να αναδειχθεί και πάλι προεκλογικά ως εργαλείο αποπροσανατολισμού.

    Σήμερα λοιπόν, είναι απαραίτητο να δομηθεί ένα αντί- νεοφιλελεύθερο αλλά και αντί- φασιστικό μπλοκ δυνάμεων…
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ:
    http://odromos.wordpress.com/2012/02/09/%ce%bf%ce%b9-%cf%87%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%bf%ce%b9-%cf%86%ce%b1%cf%83%ce%af%cf%83%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%87%cf%81%cf%85%cf%83%ce%ae%cf%82-%ce%b1%cf%85%ce%b3/#comment-17096

  37. Ο/Η Aσταδιάλα λέει:

    http://alithiastofos.blogspot.com/2011/02/blog-post_7003.html
    Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2011
    Όταν ο Μιχαλολιάκος έγραφε σε βιβλία για τον ερχομό του ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ!
    Πώς ένας οπαδός του ΕΩΣΦΟΡΟΥ, παριστάνει τελευταία τον «Ελληνορθόδοξο» για να βγάζει λεφτά!

  38. Ο/Η Γιάννης Νικ. λέει:

    Πάνω στην ώρα γράφτηκε για τις ελληνομετρήσεις του Τσίπρα
    http://rednotebook.gr/details.php?id=4933

    Έλληνας με το μέτρο

    Το ελληνόμετρο οδηγεί στη βαθιά βαρβαρότητα, στην απομόνωση και, κυρίως, στην έλλειψη μιας διαφορετικής πολιτικής που να βασίζεται στην αλληλεγγύη, την υπεράσπιση των κοινωνικά περιθωριοποιημένων και τη δημοκρατική εκπροσώπηση των πολιτών

    Της Άντας Ψαρρά

    «Είμαστε πολλοί, είμαστε ανεξάρτητοι, είμαστε Έλληνες» (Πάνος Καμμένος)

    «Υπάρχει Έλληνας (ακροατής) που να θύμωσε επειδή έβρισε (σ.σ. ο Τράγκας) τη Μέρκελ (σ.σ. ο χαρακτηρισμός ήταν ξεκωλιάρα), την περίοδο που μας ξεφτιλίζει η Γερμανία…;» (Νίκος Χατζηνικολάου) [1]

    «Όμως ο κ. Παπανδρέου είχε ήδη ξεκινήσει τη συνωμοσία του εναντίον του ελληνικού λαού από το καλοκαίρι του 2009[…] Φυσικά οι Έλληνες συνεργάτες τους που έχουν ήδη καταδικαστεί στη συνείδηση του λαού μας ως προδότες, θα πρέπει να τιμωρηθούν» (Μίκης Θεοδωράκης)

    Μετά το βαρόμετρο, το θερμόμετρο, το πιεσόμετρο, το βυθόμετρο και το ποτενσιόμετρο, η ελληνική κοινωνία ανακάλυψε και καθιέρωσε το ελληνόμετρο. Το ελληνόμετρο είναι εύχρηστο, φτηνό, αποτελεσματικό και διατίθεται σε διάφορες συσκευασίες. Το Χημείο του Κράτους δεν έχει δώσει ακόμα επίσημα στοιχεία, αλλά είναι βέβαιο, εκ του αποτελέσματος, ότι το ελληνόμετρο περιέχει συντηρητικά και τοξικές ουσίες.

    (……)

    Η συσκευή αυτή πρέπει τώρα αμέσως να καταργηθεί, να αποσυρθεί από την κυκλοφορία, να σταματήσει τους αλλόκοτους διαχωρισμούς και τις ακόμα πιο αλλόκοτες συμμαχίες. Το ελληνόμετρο οδηγεί στη βαθιά βαρβαρότητα, στην απομόνωση και, κυρίως, στην έλλειψη μιας διαφορετικής πολιτικής που να βασίζεται στην αλληλεγγύη, την υπεράσπιση των κοινωνικά περιθωριοποιημένων και τη δημοκρατική εκπροσώπηση των πολιτών.

    Ο Λάτσης, ο Λαυρεντιάδης, ο Κουρής, ο Μίκης, ο Βενιζέλος, η Κανέλλη, ο Τζιμάκος, ο Λαζόπουλος, ο Πρετεντέρης, ο Μιχαλολιάκος, ο νεαρός κουκουλοφόρος, η Δαμανάκη, ο ΜΑΤατζής, ο Σκυφτούλης, ο Κρανιδιώτης, ο μανάβης, ο Κουφοντίνας, ο Βαρδινογιάννης κι εγώ είμαστε όλοι έλληνες.

    Ε, και;

  39. Ο/Η Αναστάσης λέει:

    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!!!
    »ΝΑΖΙ» ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΥΡΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΕΣΜΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ-ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ.
    ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ (Ή ΑΠΛΩΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΛΛΑ ΝΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ) ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΗΣ ΟΙ ΑΝΑΡΧΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΘΑΛΠΤΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ.

    Ο ΕΡΓΑΤΗΣ »ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ» ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ!

    Η ΕΛΛΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.

    • Ο/Η Νοσηλεύτρια λέει:

      14 Φεβ 2012

      Μιχαλολιάκος: «Εθνικοί αγωνιστές οι Ταγματασφαλίτες»!
      Μεταφορτώθηκε από το χρήστη HellasOrthodoxia την 14 Φεβ 2012

      Συγκεκριμένα, υποστήριξε πως οι Ταγματασφαλίτες ήταν εθνικοί αγωνιστές που έσωσαν την χώρα από τον κομμουνισμό και όχι προδότες και συνεργάτες των Γερμανών κατακτητών!

      Μάλιστα, στις έντονες αντιδράσεις του παρουσιαστή Σ. Χίου λέει «μην περιμένετε να απολογηθώ» και αναφέρεται στα εγκλήματα όχι μόνο των Γερμανών, αλλά και των Άγγλων εναντίον Ελλήνων!

      Εμείς, αναρωτιόμαστε : Τι είδους «εθνικός αγωνιστής» είναι κάποιος που ορκιζόταν στο όνομα του Χίτλερ, δηλαδή του κατακτητή της Ελλάδας;

      Ακόμα κι αν τα συγκεκριμένα Τάγματα όντως δημιουργήθηκαν ως «αντίβαρο» στον ΕΑΜ – ΕΛΑΣ, που θα επιχειρούσε σίγουρα την κατάληψη της εξουσίας με τα όπλα μόλις οι εισβολείς έφευγαν, ρωτάμε τον κ. Μιχαλολιάκο:

      Δεν συνιστά προδοσία η οποιαδήποτε συνεργασία Ελλήνων με τον οποιοδήποτε κατακτητή; Πώς γίνεται, εκείνοι που συνεργάστηκαν ΣΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΟΥ των Γερμανών – που παραδέχεστε λέγοντας πως όποιος διαφωνεί είναι εκτός πραγματικότητας – να θεωρείται…εθνικός αγωνιστής;;

      Επειδή διάφοροι παραμονεύουν να μας κολλήσουν την ταμπέλα του κομμουνιστή, πληροφορούμε πως σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε «άγιους» τους ΕΛΑΣίτες, ούτε βέβαια ξεχνάμε τις φρικιαστικές σφαγές εκείνων εναντίον των Ελλήνων (π.χ. στον Μελιγαλά και αλλού).

      Τους θεωρούμε προδότες, διότι όποιον αγώνα έκαναν εναντίον των κατακτητών, των αμαύρωσαν μετά εξυπηρετώντας την ιδεολογία τους και όχι το καλό της Ελλάδας!

      Με αυτή τη λογική, τι θα πρέπει να πούμε για τους Ταγματασφαλίτες που δημιουργήθηκαν από την αστική τάξη (Ράλλης, Πάγκαλος, Λογοθετόπουλος, Τσολάκογλου κλπ) που ΗΔΗ είχε προδώσει τη χώρα με την συνθηκολόγησή της στους Γερμανούς;

      Επομένως, ο χαρακτηρισμός «εθνικοί αγωνιστές», είναι εκτός από ανιστόρητος και προκλητικός!

      Υ.Γ. Επειδή (ξαναλέμε) οι…ταμπέλες παραμονεύουν, υπενθυμίζουμε πως ο Εθνικόφρων αγωνιστής Ναπολέων Ζέρβας ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕ τα Τάγματα Ασφαλείας με απόφαση του ΕΔΕΣ Αθήνας, στα τέλη του 1943 – αρχές ’44. Αυτό, λέει πολλά!

      • Ο/Η Σταύρος λέει:

        Κάθε φορά που βλέπω τον άνθρωπο αυτόν νομίζω ότι αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα ανθρωπίνου είδους. Μόνο που αμφιταλαντεύομαι μεταξύ δυο τύπων: αυτού του χαρακτηριστικού δείγματος της Αρίας φυλής και αυτού του τύπου του χαμένου κρίκου της αλυσίδας, ο οποίος αναζητείται από τους ανθρωπολόγους, και ο οποίος κρίκος απαιτείται για την σύνδεση του ειδών ανθρωποπίθηκος και άνθρωπος.

  40. Ο/Η Psycho λέει:

    Tρέχα Αναστάση παλληκάρι μου στο γιατρό όσο τα ψυχοφάρμακα είναι φτηνά και στόκαρε νάχεις, έρχονται δύσκολες μέρες

  41. Ο/Η Ελληναράδικη κοπτοραπτική λέει:

    Έκδοση από την 00:01, 10 Μαρτίου 2010
    http://el.wikipedia.org/w/index.php?title=%CE%9D%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82&diff=3114633&oldid=1963163
    Νεοναζισμός
    Νεοναζισμός είναι κίνημα του ανανεωμένου ναζισμού, που αναπτύχθηκε μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου πόλεμου. Ο ρατσισμός και ο αντισημιτισμός αποτελούν ακόμα ιδεολογικές βάσεις του νεοναζισμού, όπως και πως δεν έχουν θέση στον κόσμο οι Αθίγγανοι και οι ομοφυλόφιλοι, ενώ εξυμνούνται η άρια και η γερμανική φυλή.
    -Νεοναζισμός στην Ελλάδα
    Ο νεοναζισμός στην Ελλάδα εκφράζεται κυρίως από την νόμιμη πολιτική οργάνωση Χρυσή Αυγή προπαγανδίζοντας την ανωτερότητα του ελληνικού έθνους και της λευκής φυλής.
    .
    Τρέχουσα έκδοση από την 16:01, 30 Ιανουαρίου 2012
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9D%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82
    Νεοναζισμός
    Νεοναζισμός είναι κίνημα του ανανεωμένου εθνικοσοσιαλισμού, που αναπτύχθηκε μετά το τέλος του Β’ Παγκόσμιου πόλεμου. Ο ρατσισμός, ο αντισημιτισμός και ο σοσιαλισμός αποτελούν ακόμα ιδεολογικές βάσεις του νεοναζισμού, όπως και πως δεν έχουν θέση στον κόσμο οι Αθίγγανοι και οι ομοφυλόφιλοι, ενώ εξυμνούνται η άρια και η γερμανική φυλή.
    ΦΩΤΟ Γερμανός νεοναζιστής
    .
    ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ
    http://en.wikipedia.org/wiki/Neo-Nazism

  42. Ο/Η Προβοκάτορας λέει:

    http://tvxs.gr/news/%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1/%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%AC%CE%B9%CF%87%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE%BA-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%86%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%AC
    Το Ράιχσταγκ στις φλόγες, εξαπλώνεται ο ναζισμός
    27 Φεβ 2012 – Νικόλας Μαντζαβίνος

    Σαν σήμερα, το 1933, λαμβάνει χώρα στο Βερολίνο, το καθοριστικότερο συμβάν για την εγκαθίδρυση και την εξάπλωση του ναζισμού: Ξεσπά η ιστορική πυρκαγιά στο γερμανικό κοινοβούλιο, για την οποία θα κατηγορηθεί από τους Ναζί ο Μαρίνους Βαν Ντερ Λούμπε. Αντίθετα με το κοινό αίσθημα που θέλει τον Ολλανδό κομμουνιστή θύμα ναζιστικής προβοκάτσιας, τα περισσότερα ιστορικά στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι ο Βαν Ντερ Λούμπε είναι όντως ο εμπρηστής του Ράιχσταγκ, αλλά σε κάθε περίπτωση, η ιστορία του αποδεικνύει πως πολλές φορές η τρομοκρατία είναι «θείο δώρο» για την εκάστοτε εξουσία.

    Το Ράιχσταγκ παίρνει φωτιά στις 27 Φεβρουαρίου 1933 και η αστυνομία βρίσκει μέσα στο φλεγόμενο κτίριο τον Μαρίνους Βαν Ντερ Λούμπε σε άθλια κατάσταση. Βασανίζεται από τις ναζιστικές αρχές και ομολογεί πως ο ίδιος ξεκίνησε την πυρκαγιά στο κοινοβούλιο με σκοπό να καλέσει τους Γερμανούς εργάτες σε εξέγερση κατά του φασιστικού καθεστώτος.

    Στον τόπο της πυρκαγιάς σπεύδουν αμέσως ο Χίτλερ, ο Γκέμπελς και ο Γκέρινγκ, καθώς και ο ανταποκριτής των Times, Σέφτον Ντέμλερ, που καταγράφει την αντίδραση του Γερμανού δικτάτορα: «Στον επόμενο διάδρομο, ο Χίτλερ φρόντισε να μείνει λίγο πίσω και να με συναντήσει. Έφτασε μέχρι την προφητεία: ‘Να δώσει ο Θεός αυτό να είναι έργο των Κομμουνιστών. Αυτή τη στιγμή γίνεσαι μάρτυρας της αρχής μιας σπουδαίας νέας εποχής στη Γερμανική Ιστορία, χερ Delmer. Αυτή η πυρκαγιά είναι η αρχή’ είπε ο Χίτλερ, και σκόνταψε σε ένα σωλήνα».

    Οι θεωρίες για το κατά πόσον ο Βαν Ντερ Λούμπε ήταν ειλικρινής επαναστάτης ή προβοκάτορας των Ναζί –όπως υποστήριξε το Κομουνιστικό Κόμμα– ή ακόμα και ο λάθος άνθρωπος τη λάθος στιγμή, φαίνεται πως έχουν ελάχιστη σημασία μπροστά στο γεγονός ότι ο Χίτλερ δεν άργησε ούτε δευτερόλεπτο να εκμεταλλευτεί πολιτικά την περίσταση. Μόλις το ίδιο βράδυ, συνελήφθησαν 1.500 κομουνιστές και το γερμανικό Κομουνιστικό Κόμμα, με ποσοστά που άγγιζαν 17% στις τελευταίες δημοσκοπήσεις, τέθηκε εκτός νόμου.

    Την επόμενη κιόλας μέρα, ο Χίτλερ ζητάει και λαμβάνει από τον πρόεδρο Χίντενμπουργκ το «Διάταγμα πυρκαγιάς Ράιχσταγκ», που καταπατά τις περισσότερες πολιτικές ελευθερίες στη Γερμανία και απαγορεύει την αντιναζιστική προπαγάνδα. Με το ΚΚΓ εκτός κοινοβουλίου, το Εθνικοσοσιαλιστικό Κόμμα καταλαμβάνει την πλειοψηφία των εδρών του Ράιχσταγκ (52%), γεγονός που ανοίγει το δρόμο για την επίσημη εγκαθίδρυση του απολυταρχικού καθεστώτος του Χίτλερ.

    Το Δεκέμβριο του 1933, ο Μαρίνους Βαν Ντερ Λούμπε δικάζεται κατηγορούμενος για εμπρησμό και συμμετοχή σε κομουνιστική συνωμοσία κατά του Κράτους. Για να ενισχυθεί η ιδέα πως η πυρκαγιά οφείλεται στην «κομουνιστική απειλή», δικάζονται μαζί του άλλοι τέσσερις κομουνιστές, μεταξύ των οποίων και ο μετέπειτα γραμματέας της Κομουνιστικής Διεθνούς, Γκιόργκι Ντιμιτρόφ. Οι 4 αθωώνονται, αλλά ο Βαν Ντερ Λούμπε καταδικάζεται σε θάνατο και έρχεται αντιμέτωπος με τη γκιλοτίνα στις 10 Ιανουαρίου 1934.

    Εβδομήντα τέσσερα ακριβώς χρόνια μετά το θάνατό του, ο Ολλανδός θα αθωωθεί συμβολικά από το Ομοσπονδιακό Δικαστήριο της Καρλσρούης, που όμως στηρίζει την απόφασή του στο νόμο του 1998, για την αποκατάσταση όσων καταδικάστηκαν από το –εξ ορισμού άδικο– ναζιστικό καθεστώς και δεν έχει να κάνει με το εάν ο Βαν Ντερ Λούμπε ήταν αθώος ή ένοχος.

    Για την ιστορία, η πλειοψηφία των ιστορικών θεωρεί πολύ πιθανότερη την εκδοχή του αυτόβουλου και ιδεολογικής εμπνεύσεως εμπρησμού από τον Βαν Ντερ Λούμπε, κάτι που δύσκολα μπορεί να χαρακτηριστεί μεροληπτικό, μιας και η μεταπολεμική ιστοριογραφία έχει γενικότερα δαιμονοποιήσει το χιτλερικό καθεστώς. Ούτε η εκδοχή της προβοκάτσιας, η οποία στηρίζεται σε ορισμένα αρχεία της Γκεστάπο που όμως έμειναν για πολλά χρόνια στη Μόσχα και έχουν πιθανότατα υποστεί «μετατροπές», ούτε φυσικά η εκδοχή των Ναζί ότι υπήρχε οργανωμένο και ευρείας κλίμακας σχέδιο των κομουνιστών για κοινωνική εξέγερση, μπορούν να στηριχτούν βάσει των στοιχείων.
    .
    .
    http://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/spiegel-online-ti-krybetai-piso-apo-tin-apotyximeni-bombistiki-epithesi-sto-metr
    Spiegel: Τι κρύβεται πίσω από την αποτυχημένη βομβιστική επίθεση στο μετρό της Αθήνας;
    28 Φεβ 2012

    Ρεπορτάζ του Ferry Batzoglou από την Αθήνα με τίτλο «Ανακαλύφθηκε βόμβα στο μετρό της Αθήνας» δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Spiegel-Online. Το δημοσίευμα αναφέρεται στα σενάρια για τα κίνητρα τοποθέτησης του εκρηκτικού μηχανισμού, σημειώνοντας ότι η εν λόγω επίθεση παρουσιάζει σημαντικές διαφορές σε σχέση με τις βομβιστικές επιθέσεις που γίνονταν έως τώρα στην Ελλάδα.

    «[…] Τι κρύβεται πίσω από την αποτυχημένη βομβιστική επίθεση; Το σίγουρο είναι ότι στην Ελλάδα και ιδιαίτερα στην Αθήνα, μια πρωτεύουσα με 4 εκατ. κατοίκους, οι βομβιστικές επιθέσεις δεν αποτελούν σπάνιο φαινόμενο. Αλλά μέχρι τώρα στο στόχαστρο των δραστών έμπαιναν κυρίως δημόσια κτίρια, εμπορικές τράπεζες, υποκαταστήματα εμπόρων πολυτελών αυτοκινήτων και γραφεία πολιτικών. Οι βόμβες εκρήγνυνταν κατά κανόνα μετά τη λήξη του ωραρίου των γραφείων και των καταστημάτων. Και το σημαντικότερο: Πάντοτε προηγούνταν προειδοποιητικό τηλεφώνημα, πριν ενεργοποιηθεί ο εκρηκτικός μηχανισμός. Οι δράστες πρόσεχαν προφανώς να αποφύγουν οπωσδήποτε να υπάρξουν θύματα μεταξύ των πολιτών. Μέχρι τώρα τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν αποτελούσαν στόχο» επισημαίνει το άρθρο.

    «Αλλά αυτή τη φορά φαίνεται πως όλα είναι διαφορετικά. Μέχρι στιγμής δεν έχει εντοπιστεί κάποιο ίχνος των δραστών. Οι Αρχές Ασφαλείας αυτή τη στιγμή αναλύουν το τεράστιο οπτικό υλικό από αρκετές κάμερες παρακολούθησης στο σταθμό του μετρό στο Αιγάλεω και σε άλλους σταθμούς. Δεν υπάρχει ούτε προκήρυξη για την ανάληψη της ευθύνης ούτε ενδείξεις για το κίνητρο της πράξης» σημειώνει ο Ferry Batzoglou.

    «Τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης διατυπώνουν εικασίες για το ποιος θα μπορούσε να βρίσκεται πίσω από τη συγκεκριμένη ενέργεια. Οι υποψίες κατευθύνονται κατά των συνήθων υπόπτων: Αριστερές οργανώσεις ήταν – λένε – εκείνες που ήθελαν να χτυπήσουν. Η θέση που υποστηρίζεται είναι ότι αυτές οι ομάδες είναι που διαμαρτύρονται αυτή τη στιγμή περισσότερο κατά της αυστηρής πολιτικής λιτότητας της ελληνικής κυβέρνησης υπό τον υπερκομματικό Πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο, η οποία επιβάλλεται σε αντάλλαγμα για τα τεράστια δάνεια από τους διεθνείς πιστωτές της Ελλάδας, την ΕΕ, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ» σημειώνει το δημοσίευμα του Spiegel.

    «Αλλά είναι βάσιμη αυτή η υπόθεση;» αναρωτιέται ο αρθρογράφος.

    «Γιατί στη σκληρή πολιτική λιτότητας αντιτάσσεται η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. Σε τι θα ωφελούσε συνεπώς τους διαμαρτυρόμενους για την πολιτική λιτότητας δράστες η τρομοκράτηση, για πρώτη φορά με την έκρηξη ενός εκρηκτικού μηχανισμού σε ένα γεμάτο βαγόνι του μετρό, μεγάλης μερίδας του ντόπιου πληθυσμού;» τονίζει.

    «Η αντίθετη θέση είναι η εξής: Η ενέργεια αποτελεί στοχευμένη προβοκάτσια. Το επιχείρημα, το οποίο τη στηρίζει, είναι ότι δεδομένου πως οι διαμαρτυρίες για την πολιτική λιτότητας θα αυξηθούν περισσότερο στο επόμενο χρονικό διάστημα, από φόβο για ένα γενικό χάος θα πρέπει να κερδηθεί η συναίνεση ή η ανοχή του λαού για την επικείμενη σκληρή τακτική που θα ακολουθήσουν οι δυνάμεις ασφαλείας κατά της συνεχώς αυξανόμενης αντίστασης των Ελλήνων».

    «Τολμηρή είναι επίσης και η εξής τοποθέτηση: Μία έκρηξη όπως στον σταθμό του μετρό στο Αιγάλεω θα αποτελούσε αφορμή για να μετατεθούν οι προγραμματισμένες για τον Απρίλιο πρόωρες εκλογές – με το αιτιολογικό της αυξανόμενης αποσταθεροποίησης στη χώρα. Ούτως ή άλλως, η Ελλάδα απειλείται με καταστροφική ακυβερνησία λόγω της αναμενόμενης απώλειας σε ψήφους των κομμάτων εξουσίας, του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας, τα οποία στήριξαν ως τελευταίος προμαχώνας στο Κοινοβούλιο την πολιτική λιτότητας, λένε οι υποστηρικτές αυτής της θέσης» επισημαίνει ει ο Batzoglou.

    «Το σίγουρο είναι ότι όσο δεν υπάρχει προκήρυξη για την ανάληψη ευθύνης ή οι δράστες δεν συλλαμβάνονται, η πρόσφατη ενέργεια στο μετρό των Αθηνών θα παραμένει μυστήριο. Το περιστατικό θυμίζει την 5η Μαΐου 2010: Τότε τρεις τραπεζικοί υπάλληλοι, μεταξύ αυτών και μια έγκυος, βρήκαν τραγικό θάνατο στους χώρους του υποκαταστήματος της Marfin Bank στο κέντρο της Αθήνας.

    Το νεοκλασικό κτίριο πυρπολήθηκε μέρα μεσημέρι σε μια μαζική διαδήλωση κατά της προηγούμενης πολιτικής λιτότητας της κυβέρνησης Παπανδρέου. Το ποιος προέβη σε αυτή την απάνθρωπη πράξη παραμένει μέχρι σήμερα αδιευκρίνιστο. Η αστυνομία δεν κατάφερε ακόμα να εντοπίσει τους δράστες» καταλήγει ο αρθρογράφος.

  43. Ο/Η nikiplos λέει:

    καλησπέρα…
    Χαλυβουργική Α.Ε. είναι το εργοστάσιο των Αγγελοπουλαίων…
    Ελληνική Χαλυβουργία είναι το εργοστάσιο που έγινε το περιστατικό και δεν έχει καμία σχέση με την πρώτη… Βρίσκονται και οι δύο στον Ασπρόπυργο Βέβαια, αλλά σε άλλο σημείό…

    Παρακαλώ διορθώστε τον τίτλο, γιατί δημιουργεί παρεξηγήσεις.

    Ευχαριστώ.

  44. Ο/Η laskaratos λέει:

    nikiplos,
    εγώ σας ευχαριστώ για την επισήμανση.
    Διορθώθηκε.

Αφήστε απάντηση στον/στην laskaratos Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.