Σκέψεις για το Μεταναστευτικό…

«Με το  που θα σηκωθείς σήμερα, σκέψου ότι στη διάρκεια της μέρας θα συναντήσεις κάποιον ψεύτη, κάποιον κλέφτη, κάποιο μοιχό, κάποιο δολοφόνο. Και θυμήσου ότι πρέπει να τους αντιμετωπίσεις ως ανθρώπους, γιατί είναι τόσο άνθρωποι όσο κι εσύ και, ως εκ τούτου, σου είναι το ίδιο απαραίτητοι όπως η κάτω γνάθος για την επάνω». [Μάρκος Αυρήλιος, από το βιβλίο «Μιλώντας στο γιο μου για την Ηθική και την Ελευθερία», του Φερνάντο Σαβατέρ, εκδ. Πατάκη]   

Στο Ellis island, ΗΠΑ. Αρχές του εικοστού αιώνα…

«Είδηση» στα ψιλά-1: Επιχείρησαν να κάψουν ζωντανούς Πακιστανούς μετανάστες μέσα στο σπίτι τους την ώρα που κοιμόντουσαν, με αποτέλεσμα ένας από τους μετανάστες να τραυματιστεί και να νοσηλεύεται στο Θριάσιο νοσοκομείο με σοβαρά εγκαύματα στην πλάτη και το χέρι, καταγγέλλει η Κίνηση Ενάντια στον Ρατσισμό και τη Φασιστική Βία. Το περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα του Σαββάτου στην οδό Ι. Μέρλα στους Αγίους Αναργύρους. Το μπουκάλι με βενζίνη είχε στην άκρη εκρηκτική ύλη και εξερράγη πάνω στο στρώμα όπου κοιμόταν ο τραυματίας Ναβίτ Ναβάζ.

 «Είδηση» στα ψιλά-2: (στο στρατόπεδο Κορίνθου) Οι 350 μετανάστες κρατούνται σε δύο κτήρια του στρατοπέδου που έχουν περιφραχθεί. Σύμφωνα με τους μετανάστες ανάμεσά τους βρίσκονται και άρρωστοι ενώ δεν απέκλειαν και την ύπαρξη ανηλίκων ανάμεσα τους.

Το νερό εξακολουθεί να είναι κομμένο στο στρατόπεδο, όπως ενημέρωσαν οι αστυνομικές αρχές την αντιπροσωπεία, ενώ σήμερα αναμένεται κλιμάκιο από το Αλλοδαπών με μεταφραστές ώστε να μπορέσει να γίνει μια πρώτη καταγραφή των κρατουμένων.

Ας το πούμε αλλιώς. Ποιος, έστω σχετικά ενημερωμένος πολίτης, ακόμα και ο πλέον αδιάφορος μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι οι μετανάστες συνέβαλαν, σε μεγάλο βαθμό στην οικονομική ανάπτυξη (προ του 2009) της χώρας προσφέροντας (αναγκαστικά) χωρίς φειδώ ανασφάλιστη και πάμφθηνη εργασία. Ποιο από τα δύο κόμματα που κυβέρνησαν, σήμερα το παραγνωρίζει; Μήπως πριν μερικά χρόνια, οι ίδιες οι οικονομικές αρχές της χώρας δεν ομολόγησαν ότι τα ασφαλιστικά ταμεία σώθηκαν αρκετές φορές από τους νομιμοποιηθέντες ασφαλισμένους μετανάστες –παρ’ όλες τις οικονομικές ρεμούλες και την παράνομη διασπάθιση από διορισμένους ημέτερους, θα προσθέταμε εμείς…

Ορισμένοι από τους μετανάστες, και έκλεψαν, και δολοφόνησαν και έδρασαν και δρουν παρανόμως, και η μαζική παρουσία τους υποβάθμισε γειτονιές κλπ. Όμως τι φταίει. Τι τους οδήγησε σε αυτές τις πράξεις; Ποια η πολιτική γι’ αυτούς. Οι καλοί, οι κακοί και οι άσχημοι υπάρχουν σε όλες τις εθνικότητες και το αυτό ισχύει για τη θεοσεβούμενη, εκλεκτή φυλή των Ελλήνων.

Κάποιοι, λοιπόν, καρπώθηκαν τα κέρδη της φτηνής εργασίας και ανέβηκαν στην κοινωνική κλίμακα, σαρκάζοντας όποτε άκουγαν για φορολογική συνείδηση κ.τ.λ. Οι ωφελημένοι, είτε προύχοντες των αγροτικών περιοχών ήταν είτε εργολάβοι, βουλκανιζατεράδες, κτηνοτρόφοι ή επαγγελματίες του τουρισμού, εν αντιθέσει με τους μετανάστες, ψήφιζαν. Ήταν κομμάτι του κοινωνικού κατεστημένου, του κομματικού συστήματος, του πελατειακού κράτους. Κι έτσι έμενε στα αζήτητα η νομιμότητα που επικαλείται τώρα η κυβέρνηση (και η ΔΗΜΑΡ;). Άλλωστε, ποιος θα γηροκομούσε τους υπερήλικους συγγενείς μας; Ποιος θα έδινε ζωή σε χωριά που έσβηναν; Ποιος θα συνέβαλλε στην άμβλυνση του δημογραφικού προβλήματος; Και ποιοι θα συνέδραμαν στην υποστύλωση των υπό κατάρρευση ασφαλιστικών ταμείων.[1]

Τα ξέρουμε όλοι όλα αυτά. Αλλά τα κρύβουμε κάτω από το χαλί της ευαισθησίας και της συνείδησής μας, αφήνοντας έξω μόνο το έγκλημα. Γιατί τώρα προέχουν άλλα. Τώρα τον τόνο τον δίνει ο φόβος, γνήσιος ή καλλιεργημένος. Τώρα η «Χρυσή Αυγή», με υμνητές του Χίτλερ στους κόλπους της, είναι στη Βουλή και δίνει τη γραμμή, αφού υπερκέρασε τον «λάιτ» ΛΑΟΣ. [2]

Το πρόβλημα είναι υπαρκτό. Ανύπαρκτη παραμένει πάντα μία σωστά μελετημένη κι ολοκληρωμένη –σε συνεργασία πάντα με την Ε.Ε.- πολιτική. Η χώρα μόνη της δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει, ιδιαίτερα μία χώρα σαν την Ελλάδα όπως κανένας ουσιαστικά θεσμός δεν λειτουργεί, και θα ήταν απορίας άξιο αν ο κανόνας αυτός δεν ίσχυε και για το Μεταναστευτικό, έστω κι αν διαθέταμε ένα ολοκληρωμένο νομικό πλαίσιο ψηφισμένων νόμων για το εν λόγω ζήτημα. Ακόμα δεν μου έχει λυθεί η απορία τι κάνουμε μετά τη σύλληψη μερικών λαθρομεταναστών, να κρατούνται που και πόσο, έτυχε να ρωτήσω κάποτε έναν αστυνομικό υπεύθυνο -καθαρή απάντηση δεν πήρα. Ας πούμε ότι τα «στρατόπεδα κράτησης» είναι μία λύση, έστω απάνθρωπη. Πόσο καιρό, και πόσοι μπορούν εκεί να κρατηθούν; Μη περιμένετε ούτε κι εδώ υπεύθυνη, ρεαλιστική απάντηση, γιατί δεν διανοείται κανείς την ύπαρξη ευρωπαϊκού κράτους που θα φυλακίζει εκατοντάδες χιλιάδες ψυχές σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και μάλιστα επί μονίμου βάσεως. Φαντάζεστε σε κάθε κράτος τη Ε.Ε. να συμβεί το ίδιο; Η Ευρώπη θα μεταμορφωθεί στο μόνο ζωντανό νεκροταφείο ψυχών του πλανήτη –είναι δυνατόν; Η Ευρώπη του πολιτισμού, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, του Κράτους Δικαίου, του Διαφωτισμού; Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται.

Προς το παρόν:
Μαθαίνουμε ότι η Ελλάδα βρίσκεται στη τέταρτη πανευρωπαϊκή θέση στην παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
«[…] η διαπιστωμένη βία κατά των μεταναστών από το επίσημο κράτος (αστυνομική βία κατά τη διάρκεια προσαγωγών, άθλιες συνθήκες κράτησης, κέντρα κράτησης που θυμίζουν φυλακές). Από την άλλη η παράτυπη βία οργανωμένων συμμοριών που διεξάγουν… πογκρόμ τραυματίζοντας σοβαρά τα θύματά τους.»

Εβδομήντα τρείς δικαστικές αποφάσεις εκδόθηκαν εις βάρος της Ελλάδας μέσα στο 2011 με αποτέλεσμα η χώρα να κατατάσσεται τέταρτη στη λίστα των παραβιάσεων, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση απολογισμού του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Πρώτη στη λίστα βρίσκεται η Τουρκία με 159 καταδικαστικές αποφάσεις εναντίον της, ακολουθεί η Ρωσία με 121 καταδικαστικές και έπεται η Ουκρανία με 105 στην τρίτη θέση.

Η πλειονότητα, 69 από τις 73 αποφάσεις, αφορούν καταδίκες για παραβιάσεις άρθρων σχετικά με τις μεγάλες καθυστερήσεις στις εκδικάσεις των υποθέσεων στα ελληνικά δικαστήρια, με παραβιάσεις δικαιώματος πραγματικής προσφυγής και για απάνθρωπη και ταπεινωτική μεταχείριση.

Ειδικά γύρω από τον τομέα της απάνθρωπης και ταπεινωτικής μεταχείρισης η Ελλάδα έχει τεράστια, «μαύρη» παράδοση να την ακολουθεί. Αφορά κυρίως την αστυνομική βία και τη βία κατά των μεταναστών, που περιλαμβάνει καταγγελίες σχετικές με την εκχώρηση ασύλου. Πιο συγκεκριμένα οι αιτήσεις ασυλίας έχουν να εξεταστούν σοβαρά στην Ελλάδα από το 2005. [3]

***

ΥΓ:
Τοπικοί παράγοντες, πολιτικοί, ακόμη και μητροπολίτες -συνεπικουρούμενοι από την εκάστοτε αντιπολίτευση- εξεγείρονται σε κάθε σχέδιο δημιουργίας κέντρου κράτησης στα διοικητικά ή ποιμαντικά όρια ευθύνης τους. Δεν φωνάζουν για λόγους ανθρωπισμού. Aλλωστε, αν αυτό ήταν το κίνητρό τους, θα φώναζαν και για τις συνθήκες διαβίωσης των παρανόμων μεταναστών στα σπίτια, στις καλλιέργειες και στις δουλειές των ψηφοφόρων και του ποιμνίου τους. Υποκρισία; [4]

***

[1] + [2]  Π. Μπουκάλας στην «Καθημερινή»7.8.12
[3] «Αυγή» 28.8.12
[4] Γ. Τερζής στην «Καθημερινή» 7.8.12

This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Μετανάστες. Bookmark the permalink.

34 Responses to Σκέψεις για το Μεταναστευτικό…

  1. Ο/Η ΒΑΛΑΝΤΗΣ λέει:

    Για την βία και τον ρατσισμό εναντίον των Ελλήνων έχετε να γράψετε κάτι;;; Τα μισά να λέγατε για την 15χρονη Μυρτώ ή για τους εκατοντάδες συμπολίτες που μαρτύρησαν στα χέρια ισλαμοφασιστών και άλλων ανθρωποειδών- σκουπιδιών…Δεν πειράζει…Με τούτα και με κείνα η ΧΑ θα φθάσει το 20% (πράγμα που δεν το εύχομαι…

    • Ο/Η robopsychologist λέει:

      Επειδή η λέξη φασίστας χρησιμοποιείται συχνά κυρίως μεταφορικά (βλέπε «ισλαμοφασίστας, χριστιανοφασίστας, κόκκινος φασίστας, πράσινος φασίστας κλπ), θα ήθελα να θυμίσω την κυριολεκτική του σημασία: Πρόκειται για συγκεντρωτική πολιτική ιδεολογία που προέρχεται από την Ιταλία του Μουσολίνι. Με τον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο της Ιταλίας μονάχα ένα κόμμα στην Ελλάδα έχει διεξάγει κοινές εκδηλώσεις: Η Χρυσή Αυγή.

      Φυσικά η μεταφορική χρήση της λέξης είναι δόκιμη και ταιριάζει με κάθε μορφή συγκεντρωτισμού. Απλά θεωρώ σημαντικό να μην ξεχνάμε και την κυριολεκτική σημασία του όρου, ιδιαίτερα τώρα που αυξάνει η συμπάθεια του λαού προς τους (κυριολεκτικά) φασίστες.

      Μια ακόμη παρατήρηση για την λέξη ρατσισμός: Και πάλι τείνουμε να την χρησιμοποιούμε μεταφορικά περισσότερο από ότι κυριολεκτικά. Ο βιαστής δεν βίασε *επειδή* η κοπέλα ήταν Ελληνίδα. Βίασε γιατί βρήκε ένα ανυπεράσπιστο θύμα. Θα βίαζε (και ίσως έχει βιάσει) ανυπεράσπιστη Αλβανίδα, Ρουμάνα, Ρωσίδα χωρίς να ζητήσει πρώτα διαβατήριο. Άρα όταν μιλάτε για «ρατσισμό εναντίων Ελλήνων» χρησιμοποιείτε την λέξη «ρατσισμός» κατά τη γνώμη μου λανθασμένα.

      Προφανώς έχετε λόγους για να το κάνετε αυτό. Έχω ακούσει κόσμο που αγανακτεί με αντιρατσιστικές πρωτοβουλίες που «υπερασπίζονται τους μετανάστες» και από αντίδραση χρησιμοποιούν τον όρο με αυτό τον τρόπο. Δε νομίζω όμως να βοηθά κάτι τέτοιο. Ίσα ίσα κάνει μια όμορφη σαλάτα με τις λέξεις κι έτσι (για μια ακόμη φορά) καταλήγουμε να μην καταλαβαίνουμε ο ένας τον άλλο (αφού χρησιμοποιούμε τις ίδιες λέξεις για τελείως διαφορετικά πράγματα). Νομίζω από αυτή τη σαλατοποίηση των εννοιών κάποιοι ωφελούνται.

    • Ο/Η Κυριάκος λέει:

      (πραγαγματικά δε σας φαίνετε!)

  2. Ο/Η Κοκ λέει:

    Βαλάντη σε γέννησε το μήλο της χρυσοβαλάντου γιαυτό μιλάς σαν κακιά γριά αγάμητη

    • Ο/Η ΒΑΛΑΝΤΗΣ λέει:

      ΟΚ, μετά την βαρυσήμαντη αυτή σου δήλωση μπορείς να κρυφτείς στην τρύπα σου, ονειρευόμενος τον πακιστανό βιαστή σου, μια που εσύ ΓΑΜΙΕΣΑΙ συχνά πυκνά…

  3. Ο/Η Πανδίων λέει:

    Χωρίς να έχει σχέση με το κείμενο σας αυτό καθ αυτό επειδή αγαπάμε Μάρκο, η αρχική ατάκα είναι μια αρκετά παραφρασμένη εκδοχή της αρχής του δεύτερου βιβλίου που για την ακρίβεια λέει τα παρακάτω

    «Έωθεν προλέγειν εαυτώ, συντεύξομαι περιέργω αχαρίστω, υβριστή, δολερώ, βασκανω, ακοινωνητο. Πάντα ταυτα συμβέβηκεν εκέινοις παρά την αγνοίαν των αγαθών και κακών. Εγώ δε τεθεωρηκως την φύσιν του αγαθού, οτι καλον και του κακού οτι αισχρόν, και την αυτού του αμαρτάνοντος φύσιν, οτι μοι συγγενής ούχι αίματος η σπέρματος του αυτού, αλλά νου, και θειας απομοίρας μέτοχος ούτε βλαβήναι υπο τινος αυτών δύναμαι. Αισχρό γαρ με ουδείς περιβάλλει. ούτε οργίζεσθαι τω συγγενεί (διανοούμαι) ούτε απεχθεσθαι (αυτόν). Γεγοναμεν γαρ προς συνεργίαν , ως πόδες, ως χείρες, ως βλέφαρα, ως οι τοίχοι των ανω και των κάτω οδόντων. Το ουν αντιπράσσειν αλλήλοις παρα φύσιν. Αντιπρακτικόν δε, το αγανακτείν και αποστρέφεσθαι»

    Το οποίο βασικά λέει πως οι μαλάκες που θα συναντάς κάθε μέρα (κακοί λόγω άγνοιας του αγαθού και του κακού) δεν θα πρέπει να σε επηρεάζουν καθώς δεν μπορούν να σε βλάψουν (*η κλασσική αποστασιοποίηση των στωικών) καθώς συγγενεύεις με αυτούς και στην θεική μοίρα του κόσμου. Και επειδή είμαστε φτιαγμένοι για συνεργασία δεν θα πρέπει να σε αγανακτούν και να τους αποστρέφεσαι αλλά θα πρέπει να συμπεριφέρεσαι όπως πρέπει εσύ που ξέρεις την φύση του καλού και του κακού (δηλαδή όπως αρμόζει σε σένα και όχι στον άλλο, και αυτό κλασσική στωική συμπεριφορά το αμετάβλητο του σοφού).

    Μια άλλη ατάκα βέβαια του φιλοσόφου πολύ γνωστή λέει:

    «παρακολουθείν μέντοι, οτι τοσουτου αξιος έκαστος εστιν, οσου αξία εστι ταυτα περι α εσπούδακεν.»

    Δηλαδή πως η αξία του καθενός μετριέται με την αξία των πραγμάτων που απασχολείται (που πράττει)
    οπότε φαντάζομαι πως για τον Μάρκο, η αξία ενός απασχολούμενου με ψευτιά κλεψιά δολοφονίες κτλ θα τείνει προς το μηδέν.

    • Ο/Η Po λέει:

      Πανδίων Σ’ ευχαριστώ πολύ, έχω υπόψη μου το πρωτότυπο κείμενο αλλά ο κύριος λόγος που έβαλα αυτό από τη μετάφραση του Σαβατέρ είναι η αμεσότητά του, αν και το έβαλα και για πάμπολλους άλλους λόγους που δεν βρίσκω το λόγο να εξηγησω, ένας από αυτούς είναι ότι βαρέθηκα να δείχνω ανοχή σε ορισμένα πράγματα κλπ.κλπ.

    • Ο/Η Πανδίων λέει:

      Και πολύ καλά κάνατε, αλλά μου έκανε εντύπωση γιατί θυμόμουν λίγο ειδικά την αρχή του, το απόσπασμα, άλλα όχι με αυτό το περιεχόμενο. Αναρωτιέμαι βέβαια, καθώς η διαφορά ηθικής τάξης μεταξύ ακοινώνητου και δολοφόνου, υβριστή και κλέφτη, ακόμα και ψεύτη με αχάριστο είναι μεγάλη αν ο Σαμπατέρ σκοπίμως παραφράζει ή απλά παραλλάζει για να πει τα δικά του (σαν να έγραφε «κοντά στο πνεύμα του Μάρκου….κτλ) καθώς το να αγνοεί το κανονικό κείμενο μου φαίνεται ψιλοαδιανόητο για αυτόν. Αυτή την απορία ίσως μπορείτε να μου την λύσετε αν δείτε ξανά στο βιβλίο πως το γράφει/παραθέτει το απόσπασμα. Η ουσιαστική διαφορά είναι νομίζω πως για τους αρχαίους (την ατομικίστικη φιλοσοφία της ύστερης αρχαιότητας, Επικουρισμό, Στωικισμό συγκεκριμένα) ο ανθρωπισμός αντιστοιχείται με τα εντός μας (δηλαδή πως πρέπει να συμπεριφέρεται ο σοφός σύμφωνα με την δική του αξία), ενώ στην σύγχρονη «ανθρωπιστική σκέψη» (θα έλεγα σαφώς επηρεασμένη απο την χριστιανική ηθική) με τον άλλο ώς μεμονομένη «αξία» (τα εκτός μας), για τα οποία στην πραγματικότητα ο Μάρκος και κάθε Στωικός μάλλον είναι παγερά αδιάφορος.
      καλή συνέχεια

      • Ο/Η Po λέει:

        έχετε δίκιο, αν και η σύγκριση εποχών θα μπορούσε να αποβεί μοιραία, η θέση της «αποστασιοποίησης» όπως και άλλες έννοιες, αλλάζει με την ιστορική περίοδο…

  4. Ο/Η Πανδίων λέει:

    Α και κάτι τελευταίο που ίσως αξίζει να αναφερθεί.
    Νομίζω η πιο κλασσική ανθρωπιστική ατάκα του Μάρκου που θα ταίριαζε καλύτερα στο γενικότερο πνεύμα της συζήτησης είναι αυτή
    «Οι άνθρωποι γεγόνασιν αλλήλων ένεκα. Ή δίδασκε ούν ή φέρε»
    στην οποία ο σοφός αναγνωρίζει και την αξία της παιδείας αλλά και την ευθύνη που έχει ο σοφός να παιδέψει τους άλλους. (Το φέρε με την έννοια του «υπόμεινε»)

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πογκρόμ κατά των Ελλήνων μεταναστών στο Τορόντο του Καναδά το 1918

    Violent August: The 1918 Anti-Greek Riots in Toronto – Documentary Film

  6. Ο/Η Fotini Antonopoulou λέει:

    Sas parakalo na me bgalete apo to distribution list. Prospathisa alles dio fores via site alla den ta katafera.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Πηγαίνετε στην ενημερωτική επιστολή που παίρνετε εκεί που λέει:

      Unsubscribe or change your email settings at Manage Subscriptions και ακολουθείστε την πορεία που θέλετε.

  7. Ο/Η ΗΠΣΤΓ λέει:

    Εξαιρετικές σκέψεις…

  8. Ο/Η Καστρινακης Μιχαλης λέει:

    Επειδή μερικές φορές έχω επωφεληθεί της φιλοξενίας σας για να διατυπώσω τις διαφωνίες μου, σήμερα νοιώθω χαρούμενος επειδή βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας διαβιβάσω τα συγχαρητήρια μου για το κείμενο σας.

    • Ο/Η Po λέει:

      Κύριε Καστρινακη σας ευχαριστώ πολύ.
      Μη νομίζετε πάντως ότι δεν χαιρόμαστε για τα σχόλια σας, ιδιαίτερα όταν διαφωνείτε…
      Ξέρετε, θέλουμε να ξέρουμε πως σκέφτονται εκείνοι που βρίσκονται ακόμα «μέσα» σε κόμμα της Αριστεράς, πολλές φορές αναρωτιόμαστε αν ζούμε την ίδια πραγματικότητα με εκείνους, διότι οι ανακοινώσεις, η πολιτική και η πρακτική τους δείχνουν συχνά το αντίθετο, αυτό –μετά λύπης μας– επιβεβαιώνει την απόφασή τη δική μας, να παραμείνουμε άστεγοι, ελεύθερα σκεπτόμενοι αριστεροί…

  9. Ο/Η argosholos λέει:

    Γιατί δεν γράφετε πως οι μετανάστες φταίνε για την ανεργία των Ελλήνων;

    Εκατοντάδες έλληνες, γιατροί, μηχανικοί και άλλοι επιστήμονες πήραν τον δρόμο της ξενιτιάς. Άνθρωποι μορφωμένοι για τους οποίους ο λαός πλήρωσε πολλά για τη μόρφωσή τους μέσω των φόρων. Εκτός αυτού, η χώρα χρειάζεται αυτούς τους ανθρώπους για την στιγμή (αν…) που θα ξαναρχίσει η ανάπτυξη της (λέμε τώρα…).

    Δυστυχώς οι μετανάστες φταίνε που οι παραπάνω μορφωμένοι έλληνες έφυγαν στα ξένα…Χιλιάδες μετανάστες μέσης και ανωτέρας μόρφωσης έχουν κατακλύσει τη χώρα παίρνοντας τις δουλιές από τους μορφωμένους έλληνες! Όλοι γιατροί και μηχανικοί, χώρια οι οικονομολόγοι! Άντε να βρεις έλληνοσπουδαγμένο δικηγόρο! όλοι πακιστανοί είναι!

    • Ο/Η athriskos λέει:

      Να απαγορευθούν όλες οι θρησκείες που πιστεύουν στην αποκλειστική αλήθεια τους. Όταν ο χριστιανισμός είχε την σημερινή ηλικία του ισλαμισμού (πριν 650 έτη) διέπραξε φρικτότερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Για πηγαίνετε 650 χρονάκια πίσω για να δείτε τι εστί χριστιανισμός.

      Επομένως το μέτρο αυτό να περιλάβει όλους τους ταλιμπάν κι όχι τους μισούς.

      Εάν, φύγουν οι μουσουλμάνοι μετανάστες από την χώρα μας, η Χρυσή Αυγή με ποιους νομίζεται ότι θα τα βάλει; Θα τα βάλει με τους άθεους. Για προσέξτε τον Μιχαλολιάκο πώς προσκυνάει το παπαδαριό. Με πόση ευλάβεια φιλάει τα βρωμερά τους χέρια.

  10. Ο/Η Καστρινακης Μιχαλης λέει:

    Σας ευχαριστώ για την αναταπάντηση. Το θέμα της επικοινωνίας μεταξύ ενταγμένων και μη είναι τεράστιο, νομίζω πως η αποφυγή διαλόγου συντηρεί αμοιβαίες προκαταλήψεις. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή βιάζομαι, δεν μορώ να σας εκθέσω την ‘άποψη μου περί ανέντακτων και ενταγμένων, νομίζω πως η παρατήρηση σας μου δίνει τη δυνατότητα να επανέλθω ακόμα και με σχόλιο σε άσχετο θέμα.

  11. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    Αγαπητέ φίλε Σταύρο, (άθρησκε),
    όπως θά έχεις αντιληφθεί Αυτή σου η άποψη περί κατάργησης κάθε θρησκείας, είναι καί δική μου άποψη. Ολες οί θρησκείες, ιδιαίτερα ο χριστιανισμός καί ο ισλαμισμός πρέπει όχι μόνο νά καταργηθούν αλλά καί νά τεθούν εκτός νόμου. Οί θρησκείες είναι δηλητήριο γιά τήν σκέψη καί τήν αξιοπρέπεια τού ανθρώπου. Γι αυτό τόν λόγο βάλλω εναντίον τών μουσουλμάνων καί τών χριστιανών. Παρεπιπτόντως η λέξη κρετίνος τήν έννοια τής οποίας όλοι γνωρίζουμε, προέρχεται από τήν λέξη χριστιανός τής οποίας είναι παραφθορά. Γιά αυτόν, λοιπόν τόν λόγο είμαι εναντίον τής ανέγερσης ισλαμικού τεμένους καί επίσης τάσσομαι υπέρ τής κατεδάφισης όλων τών χριστιανικών ναών εκτός κάποιων που αποτελούν αρχαία μνημεία. Στήν Ελλάδα υπάρχουν εδώ καί πολλά χρόνια, χιλιάδες δυτικοευρωπαίοι μετανάστες, Βρετανοί, Γάλοι, Γερμανοί, καί πλήθος άλλων. Εργάζονται, είναι μόνιμοι κάτοικοι, έχουν τίς εκκλησίες τους, τά σχολεία τους, όπως π.χ. υπάρχει τό Βρετανικό Συμβούλειο, Τό Γαλικό ινστιτούτο, τό Γερμανικό, Γκαίτε, η Ελληνοαμερικανική Ενωση, κ.λ.π. Οχι μόνο δέν έχουν προκαλέσει κάποιο έστω καί μικρό πρόβλημα, αλλά έχουν συμβάλει στόν πολιτισμό μας, στίς επιτήμες μας στίς τέχνες μας κ.λ.π. Μάς είναι πολύ χρήσιμοι! Η απειλή γιά τήν Ελλάδα κυρίως μιά μικρή σέ έκταση Χώρα καί μέ τόσο μικρό αριθμό πληθυσμού κινδυνεύει νά «κυριευθεί» από τό μουσουλμανικό στοιχείο που υπάρχει εδώ καί είναι κάποιων εκατομμυρίων. Θεωρώ τό Ισλάμ ως ο υπ’ αριθμόν ένας κίνδυνος, μιά μεγάλη απειλή γιά τόν Δυτικό κόσμο. Αυτή η διαμάχη μεταξύ Ανατολής (Βάβαρου κόσμου) καί Δύσης (πολιτισμένου κόσμου) υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων. Σήμερα έχει πάρει τήν μορφή τού Δούρειου Ιππου, υπό τό κάλυμα τής φτωχής μετανάστευσης.

    • Ο/Η athriskos λέει:

      Αγαπητέ μου Κώστα, έγραψες: «…Ανατολής (Βάβαρου κόσμου) καί Δύσης (πολιτισμένου κόσμου)…».

      Όμως τον χριστιανισμό δεν τον υπεστήκαμε εξ ανατολών αλλά εκ δυσμών.

      Νομίζω ότι η παρακάτω διατύπωση της ιστορίας αυτής είναι η πιο ακριβής:
      «Μιλούν για τετρακόσια χρόνια δουλείας. Είναι στοιχειώδες εθνικό χρέος η πρόταση αυτή να εκλείψει από τα ελληνικά. Η δουλεία αρχίζει με το βάπτισμα. Ο Χριστιανισμός δεν είναι καν κάποια εκδίκηση της Ασίας για απάντηση στην κατάκτησή της από το πνεύμα της Ελλάδος. Γιατί δεν της ήρθε της Ελλάδος από την Ανατολή αυτή η θρησκεία, μα από την Δύση. Μέχρι τα μέσα του 8ου αιώνα, η Ελλάδα και η Κρήτη ανήκαν στην δυτική Εκκλησία, στην Ρώμη. Από το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως εξήρτησε την Ελλάδα ο Λέων ο Ίσαυρος(πράγμα που άλλωστε υπήρξε ολέθριο)». Γιώργος Μανιάτης

      Επιμένω στην άποψή μου ότι αυτή την στιγμή η διαφορά χριστιανισμού και ισλαμισμού είναι θέμα διαφοράς ηλικίας. Οι δυο αυτές θρησκείες έχουν διαφορά 650 ετών. Δηλαδή ότι ο χριστιανισμός πριν από 650 χρόνια, όταν ήταν συνομήλικος με το ισλαμισμό ήταν χειρότερος και πιο απάνθρωπος από το αδελφάκι του.

      Έχεις δίκιο ότι τώρα ο ισλαμισμός είναι πιο επικίνδυνος, επειδή τα δόντια του κόβουν ακόμη φαρμακερά, σε αντίθεση με τον ξεδοντιασμένο χριστιανισμό. Μπορούμε όμως να αποκλείσουμε αταβιστικά φαινόμενα από την μεριά του χριστιανισμού; Ειδικά στον χώρο της ελληνικής επικράτειας, με την αναπτέρωση της Ορθοδοξίας στην Ρωσία και στα κράτη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, με τα οποία το παπαδαριό της χώρας μας έγινε κώλος και βρακί;

  12. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    Δέν χρειάζονται λόγια! Κρίνετε εσείς, καί βγάλετε εσείς τά συμπερισματά σας. Εγώ, πάντως έχω αρχίσει πρό πολλού νά κτίζω τό πανύψηλο τείχος μου καί προσπαθώ νά τό καταστήσω απόρθητο, σέ κάθε βάρβαρο. Δέν θέλω τούς βαρβάρους στήν Πόλη μου. Απεχθάνομαι τούς βαρβάρους. Οί βάρβαροι είναι παντού. Είναι μέσα στήν Πόλη, στούς δρόμους, στίς πλατείες, στά σχολεία, στούς οίκους, (όχι ανοχής) αλλά στούς οικογενιακούς οίκους, όπου εκτρέφεται τό κρέας αλλά όχι τό πνεύμα, είναι στό κοινοβούλειο, στίς εκκλησίες τού σκότους, στά ανώτατα ιδρύματα, στούς θεσμούς, στούς νόμους, στά πολιτικά κόμματα, στήν διεφθαρμένη δικαιοσύνη, στίς μικρές καί μεγάλες επιχειρήσεις, Είναι καί, απ’ έξω μυριάδες καραδοκούντες βάρβαροι κανίβαλοι, πεινασμένοι, λαίμαργοι, ανθρώπινα τρωκτικά, θύματα τών δικών τους καταστάσεων μέ μάτια γουρλωμένα καί ακονισμένα τά δόντια ανυπομονούν νά σού ξεσκίσουν τίς σάρκες γιά νά επιβιώσουν.
    Απεχθάνομαι κάθε βάρβαρο, κάθε λαίμαργο, αλλά καί κάθε ηλίθιο, κάθε βλάκα καί κάθε ανόητο. Κρατώ μέσα μου μιά φλόγα. Δέν θά επιτρέψω σέ όποιονδήποτε νά μού σβήσει αυτή τήν φλόγα.

    http://www.trelokouneli.gr/2012/08/100000.html

  13. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    Aγωνίζεστε ενάντια στήν παιδεραστεία? Κακώς! Ο Μωάμεθ τό επιτρέπει. Δώστε μιά ευκαιρία στούς μουσουλμάνους. Ανθρώπινα δικαιώματα πάνω απ’ όλα.

  14. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    Πακιστάν: Δύο νεαρά αγόρια ξυλοκοπήθηκαν άγρια ​​στο δρόμο από όχλο μουσουλμάνων .
    Σύμφωνα με ισχυρισμούς ….. ξυλοκοπήθηκαν λόγω της άρνησης τους να φέρουν μια «γενειάδα Μωάμεθ» …. σαν τον προφήτη των παιδεραστών.
    http://wp.me/p1yrsB-6yT

  15. Παράθεμα: Πληροφορία και γνώση ή απο τους παρίες στους πωρ

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.