Λειτουργία Κυριακής: Αir-condition στους κίονες του Παρθενώνα

Προς το παρόν, οι Καρυάτιδες δεν εξέφρασαν δυσαρέσκεια

εμάς δεν μας γέννησε μάνα;;;

16 Ιουνίου 2012: Κλειστοί είναι από τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας οι αρχαιολογικοί χώροι της Ακρόπολης και του Θεάτρου του Διονύσου, προκειμένου να προστατευθούν από τον καύσωνα τόσο οι επισκέπτες όσο και οι εργαζόμενοι.

Η έκδοση των εισιτηρίων σταμάτησε τριάντα λεπτά νωρίτερα, δηλαδή στις 13:30.

Αυτό αποφάσισε ομόφωνα, σε έκτακτη συνεδρίασή της, η επταμελής Εκτελεστική Γραμματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Υπαλλήλων Φυλάξεως Αρχαιοτήτων (ΠΕΥΦΑ) και έχει ενημερωθεί η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.

This entry was posted in Ασμοδαίος, Λειτουργία Κυριακής. Bookmark the permalink.

19 Responses to Λειτουργία Κυριακής: Αir-condition στους κίονες του Παρθενώνα

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αν και δεν ανήκω σε αυτούς που επιτίθενται στους δημόσιους υπαλλήλους, θεωρώντας πως πρώτιστα οι κυβερνήσεις και δευτερευόντως τα κόμματα ή και τα συνδικάτα δίνουν το σύνθημα της ανεμελιάς κλπ, να πω μια δική μου εμπειρία, πάνε χρόνια.

    Ήταν καθημερινή μεσημέρι και ήμουν στην Εθνική Βιβλιοθήκη για κάποια δουλειά, όταν ένας γενειοφόρος σοβαρό κύριος ανακοίνωσε πως θα κλείσουν σε λίγο.
    Γιατί ρωτάω;
    Έχει φοιτητική συγκέντρωση στα προπύλαια μου λέει.
    Και είναι λόγος αυτός;
    Μπορεί να γίνουν επεισόδια.
    Και εσάς γιατί σας αφορά αυτό; Θέλετε να πάρετε μέρος τον ειρωνεύτηκα.
    Μπορεί να εισβάλουν στη Βιβλιοθήκη, λέει.
    Τότε να μείνουμε εδώ να την υπερασπιστούμε του λέω.

    Ο ίδιος κύριος μια άλλη φορά με κοίταζε σαν να ημουν από άλλο πλανήτη όταν του είπα να καλέσει την Αστυνομία γιατί στο μπαλκονι της κεντρικής εισόδου της Βιβλιοθήκης γινόταν από αγνώστους διακίνηση και χρήση ναρκωτικών.

    • Ο/Η doulosofos λέει:

      Κύριε Λασκαράτε ανάμεσα σε σας και του μουσάτου υπάρχει ιδεολογικό-φιλοσοφικό χάσμα.
      Εσείς φαίνεστε να χρησιμοποιείτε τον ορθολογισμό για μπούσουλα, ο μουσάτος σοβαρός κύριος της Εθνικής Βιβλιοθήκης υποκλίνεται στο διαλεκτικό υλισμό.
      Ως εκ τούτου πολύ σωστά σας ξύστρισε από την Βιβλιοθήκη, συμβάλλοντας και αυτός με τον τρόπο του στην επιτυχία της φοιτητικής συγκέντρωσης που προφανώς θα είχε στόχο την αντιδραστικιά μπουρζουαζία και τη μαύρη αντίδραση.
      Φυσικά και δεν κάλεσε την Αστυνομία στην περίπτωση της διακίνησης των ναρκωτικών, μιας και οι Μπάτσοι ανήκουν στους κατασταλτικούς μηχανισμούς της πλουτοκρατίας.
      Τεσπα
      Εύχομαι σε σας και τον κύριο Ροίδη να χαρείτε τις διακοπές σας.

    • Ο/Η chris λέει:

      Ο μουσάτος κύριος δεν κάλεσε την αστυνομία (ποιος ξέρει, ίσως το είχε κάνει παλαιότερα και βρήκε το αυτοκίνητό του καμένο). Εσύ την κάλεσες την αστυνομία;
      Ή έκανες κάτι ο ίδιος για να σταματήσεις τη διακίνηση ναρκωτικών;
      Αλήθεια αυτοί οι άγνωστοι ήταν γνωστοί ή μόνο άγνωστοι;

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Αν γίνεται κάτι παράνομο στο χώρο ευθύνης μου, εγώ υποχρεούμαι να καλέσω την αστυνομία όχι ο επισκέπτης μου.

        Σε εμένα άγνωστοι.

  2. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ(Στανος) λέει:

    αφού οι συνάδελφοι μου ήρωες στα Ορυχεία της ΔΕΗ που με αυτήν την θερμοκρασία εργάζονται ασταμάτητα στην σκόνη ..και όλοι η Ελλάδα τους βρίζει και έχει για μαλακίες χιχχι

  3. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    Προτείνω νά θέσουν από εκάστην παγοκύστην εις τήν κεφαλήν εκάστης Καριατύδος, πρός καταπολέμησην τού καυσώνος καί τυχόν ηλιάσεως τών μαρμαρίνων κορασίδων. Ελα, ντέ, αυτές δέν τής γέννησε μάνα? Είναι οί μόνες που δουλεύουν επί 2.500 χρόνια, ανασφάλιστες, επτά ημέρες τήν εβδομάδα, χωρίς επίδομα διακοπών, μά καί ούτε κάν μισθό. Νύχτα μέρα, χειμώνα καλοκαίρι, εκτεθιμένες σέ κάθε λογίς καιρικά φαινόμενα. Αυτές καί ολόοκληρη η Ακρόπολη, ο Παρθενώνας κυρίως, ταϊζουν τήν Ελλάδα γιά δυόμιση χιλιάδες χρόνια. Ούτε μιά σύνταξη τού ΟΓΑ δέν τούς έχουν βγάλει. Είναι συχνά που αισθάνομαι τόν Παρθενώνα νά λέει. «Αφήστε με δυνάστες μου ψωροελληναράδες που δέν ξέρετε πρός τά πού νά πλεύσετε, αφήστε με στήν ησυχία τής αιώνιας θεϊκής μου σιωπής. Δέν φτιάχτηκα γιά εσάς. Μήν μέ σέρνετε άλλο στό σκλαβοπάζαρο τού τουρισμού σας ως τρόπαιον δικό σας καί ως κληροδότημα δικό σας, από τούς μεγάλους σας προγόνους. Αυτοί δέν σάς γνωρίζουν ούτε καί σάς αναγνωρίζουν. Κι εσείς τό ίδιο, δέν τούς γνωρίζετε. Αφήστε τούς αρχαίους νεκρούς στήν ησυχία τους. Αφήστε μας κι εμάς τά μαρμάρινα οστά τους που αντέχουν στόν χρόνο. Δέν είμαστε γιά πούλημα.

    • Ο/Η athriskos λέει:

      Κώστα, σ΄ευχαριστώ γι’ αυτό το ολόδροσο κρασί που ήπια από τα τον κρατήρα σου, μέσα στην καρδιά του κατακαλόκαιρου.

      Σου εύχομαι να είσαι πάντοτε τόσο μπουζάτος τα καλοκαίρια και ξαναμμένος τους χειμώνες.

  4. Ο/Η δημητρης δ λέει:

    Ολοι αυτοι που δουλευουν στην υπαιθρο σε αγροτικες και μη εργασιες φαινεται
    οτι βγηκαν απο κ..ο, αφου αντεχουν σε υψηλες θερμοκρασιες. με τη λογικη των αρχαοφυλακων οι αιγυπτιοι πρεπει να κλεισουν τους δικους τους αρχαιολογικους χωρους αφουν οι θερμοκρασιες που επικρατουν εκει ειναι κατα πολυ μεγαλυτερες απο τις εδω θερμοκρασιες. Αληθεια, θα τις πληρωθουν αυτες τις ωρες που ηταν κλειστα ;

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Στην Αίγυπτο και με κορεσμένη από υγρασία ατμόσφαιρα που εμποδίζει την εφίδρωση και κάνει την κατάσταση ασφυκτική.
      Όμως το Λούξορ κλπ είναι ανοιχτά.

      • Ο/Η Argyboorgie λέει:

        Πολύ καλά κάνετε και θίγετε τα κακώς κείμενα, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση κάτι παραλείψατε (είμαι σίγουρος όχι εκ του πονηρού). Στον συγκεκριμένο χώρο (πέρα από κλιματιστικό που να λειτουργεί) δεν υπήρχε ούτε ένα ασθενοφόρο. Αλήθεια, αν κάποιος εργαζόμενος ή τουρίστας πάθαινε κάτι ποιος θα αναλάμβανε την ευθύνη; Σίγουρα οι διαδικασίες με τις οποίες πάρθηκε η απόφαση δεν ήταν οι ενδεδειγμένες και οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι εξέθεσαν τους εαυτούς τους. Καλό όμως είναι να μη στοχοποιείτε, έστω και άθελά σας, εργαζόμενους με γενικεύσεις και μισές αλήθειες στις οποίες μας έχει συνηθίσει η τηλεόραση και όχι αξιόλογα μπλογκ όπως το δικό σας. Ελπίζω μόνο να μην αναρωτηθείτε αν και στην Αίγυπτο υπάρχουν ασθενοφόρα στους αρχαιολογικούς χώρους.

      • Ο/Η Po λέει:

        Δεν διάβασα κάπου ότι εργαζόμενοι εκεί ζήτησαν να υπάρχει «επι τόπου» ασθενοφόρο.
        Αν το ζήτημα έχει ενταχθεί στα αιτήματά τους (πάγιο, όχι τωρινό…) και δεν το ξέρω, παρακαλώ να με παραπέμψετε στη πηγή του.

        Το 166 είναι πάντα, άμεσα, για τον καθένα, διαθέσιμο.
        Ακόμα και για τον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης.


        ΥΓ:
        Δεν «άκουσα» κάποια καταγγελία από τους κοινωνικά ευαίσθητους υπαλλήλους για παράνομους διορισμούς στο χώρο τους, εκτός κι αν τους θεωρούν όλους νόμιμους και κατά συνέπεια… Ηθικούς –ψάξτε το και θα δείτε τη σοβαρότητα του μπλογκ μας.

      • Ο/Η Argyboorgie λέει:

        Κύριε Ρο

        Δεν νιώθω την ανάγκη να ψάξω για «τη σοβαρότητα του μπλογκ» σας, γιατί αυτό το έχω κάνει στο παρελθόν και το ότι σας αποκάλεσα αξιόλογους δεν ειπώθηκε ειρωνικά (αν φυσικά αυτό καταλάβατε). Πραγματικά σας εκτιμώ. Επί του θέματος τώρα, το να υπάρχει ένα ασθενοφόρο σ’ έναν συγκεκριμένο χώρο λόγω ειδικών συνθηκών δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο (π.χ. συναυλίες, συγκεντρώσεις, μαραθώνιοι κ.ο.κ.). Για το αν ήταν ή όχι πάγιο αίτημα έχετε απόλυτο δίκιο, γι’ αυτό και έγραψα πριν για διαδικασίες με τις οποίες εξέθεσαν τους εαυτούς τους.

        Όσον αφορά το υστερόγραφό σας, θα συμφωνήσω πάλι, αλλά με μια επισήμανση, ότι η σειρά της ευθύνης είναι η εξής: βολευτής-βολεμένος-συνδικαλιστικό όργανο-εργαζόμενος-απλός πολίτης. ΠΟΛΥ ΟΡΘΑ αναγνωρίζετε την ενοχή των δύο τελευταίων κρίκων της αλυσίδας, αυτό όμως που συμβαίνει στους (αλληλοϋποστηριζόμενους) τρεις πρώτους νομίζω ότι ξεπερνά κάθε όριο και συχνά ο εργαζόμενος (παρά τις αναμφισβήτητες ευθύνες του) δεν έχει ούτε θεσμικά ούτε πολύ περισσότερο ουσιαστικά τη δύναμη να παρέμβει.

      • Ο/Η Po λέει:

        k.Argyboorgie
        Σας Ευχαριστώ.
        Μόνιμο κοινωνικό πρόβλημα: Καμία διαμαρτυρία των εργαζομένων (τόσα χρόνια…) για παράνομες προσλήψεις, για ρουσφέτια, για διαπλοκή στο χώρο τους κ.ο.κ.

        Όταν δούμε τις πρώτες (έστω δειλές) εκδηλώσεις του είδους, η χώρα μας θα βρεθεί έτοιμη, και στην ευχάριστη θέση, να αλλάξει σελίδα προς ένα καλύτερο μέλλον.

  5. Ο/Η Kostas Korovilas λέει:

    Σταύρο
    σέ ευχαριστώ γιά τά μπουζάτα λόγια σου. Ομολογώ, πως τώρα μέ τούς καύσωνες τά μεσημέρια μπουζιάζομαι καί εκστασιάζομαι μέ ολίγον ούζο, μέ πολλά παγάκια ολίγην τοματούλα, ελίτσες, τυράκι, καί άλλα όλλα φυτικά. Τό βράδυ είναι που συμποσιάζομαι μέ ολόδροσο κόκκινο κρασί Νεμαίας,
    Υ.Γ. Βλέπω πως τώρα τελευταία, τό όνομά μου βγαίνει ως Kostas Korovilas, καί όχι στά Ελληνικά Κώστας Κοροβίλας. Δίνει καί σύνδεσμο στό facebook. Δέν μέ ενοχλεί. Πώς έγινε αυτό?

  6. Ο/Η Tilegrafitis λέει:

    Μιὰ καὶ τὸ ἀνέφερε ὁ οἰκοδεσπότης (δημόσιοι ὑπάλληλοι κ.λπ.) θέλω νὰ ρωτήσω κάτι. Γιατὶ οἱ δάσκαλοι στὰ δημόσια σχολεῖα κάνουν τὶς γενικὲς τους συνελέυσεις/συσκέψεις πάντα σὲ ὧρες διδασκαλίας μὲ προτίμηση τὴν Παρασκευή. Γιατὶ ὄχι τὸ ἀπόγευμα ἢ τὸ Σάββατο.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Kακώς κάκιστα δάσκαλοι και καθηγητές συνελευσιάζονται σε ώρες εργάσιμες. Το χειρότερο δε είναι πως δεν πάνε στις συνελεύσεις τους οι περισσοτεροι, αλλά κλείνουν το σχολείο.
      Το ίδιο κάνουν και την ημέρα της εκλογής των αιρετών εκπροσώπων τους στα συμβούλεια της διοίκησης.

  7. Ο/Η Κλαζομενεύς λέει:

    Ο Παρθενώνας ανήκει σε όλο τον κόσμο και όχι μόνο στους Έλληνες…πόσο μάλλον στους φύλακες που ανοιγοκλείνουν τα κιγκλιδώματα…Φυσικά και σε αυτή την περίπτωση η ευθύνη βαρύνει πρωτίστως την διοίκηση και τους πολιτικούς προϊσταμένους και όχι τον κάθε εργαζόμενο που στο κάτω κάτω είναι δικαίωμα του να θέλει να «λουφάρει».

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.