Αμνοεριφίων Λόγος: Ο Αμβρόσιος με πούλμαν στους Αγανακτισμένους

Χτες Σάββατο 4 Ιουνίου χτύπησαν οι καμπάνες όλων των ναών της περιοχής Αιγιαλείας

Εδώ ο Αμβρόσιος διασχίζει διακριτικά τα πλήθη των Αγανακτισμένων

Στο πλευρό των “Αγανακτισμένων” πολιτών που διαδηλώνουν στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, δηλώνει ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος. Όπως επισημαίνει στην προσωπική του ιστοσελίδα ο ιεράρχης, ένα πούλμαν με εφημέριους θα μεταβεί στην πλατεία Συντάγματος στην Αθήνα, το βράδυ της Παρασκευής για να συμμετάσχουν στην διαμαρτυρία.

Επίσης καλεί τους ιερείς της μητρόπολης, »να κατεβούν στις πλατείες μόνοι τους ή με την οικογένειά τους ή με την ενορία τους για να συμμετάσχουν και να συμπαρασταθούν, στην ειρηνική διαμαρτυρία των αγανακτισμένων συμπολιτών μας«. «Ας το αποφασίσουν όμως μόνοι τους. Ας ακούσουν την φωνή της συνείδησής τους. Στα θέματα αυτά δεν χωράνε εντολές της διοικήσεως», προσθέτει.

Ο ιεράρχης επισημαίνει επίσης ότι »στα πλαίσια της προσπάθειας να ξυπνήσουν οι συνειδήσεις όλων, ώστε να αντιληφθούν την κρισιμότητα της καταστάσεως και να κινητοποιηθούν πριν να είναι αργά, το Σάββατο 4 Ιουνίου θα χτυπήσουν οι καμπάνες όλων των ναών της περιοχής Αιγιαλείας από 12 έως 12.30 το μεσημέρι.

This entry was posted in Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

35 Responses to Αμνοεριφίων Λόγος: Ο Αμβρόσιος με πούλμαν στους Αγανακτισμένους

  1. Ο/Η Ιωάννης λέει:

    …… αφού φάγανε και αυτοί από τα πακέτα της Ε.Ε. για να επισκευάσουν μοναστήρια, τα οποία κατήντησαν ξενοδοχεία για ιερομόναχους και καλογέρους που παίρνουν και μισθούς ζώντας σε βάρος του Ελληνικού Λαού τσάμπα, αφού πήρε τα πακέτα της Ε.Ε. και έφτιαξε ξενοδοχεία, αφού πληρώνονται τους μισθούς τους δεσποτάδες και παπάδες από τα δανεικά και αγύριστα της Ε.Ε., τώρα διαμαρτύρονται….. ΟΧΙ!!!! θα τα ξεράσουν όλα όσα έφαγαν….. ΟΛΑ…..!!! Αυτό είναι «ΔΙΚΑΙΟ»!!!! Γιατό «ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΑΙ ΡΑΣΑ ΕΊΧΑΝ ΠΛΑΚΩΘΕΙ ΣΤΗ ΜΑΣΑ!!!»

  2. Ο/Η Comte de Toulouse λέει:

    Αντε, να πάνε να κάνουν παρέα στους εργαζόμενους των ΕΛΠΕ, που πήγαν και αυτοί με πουλμανάκι.

  3. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    τωρα θυμηθηκα αιφνης το Λαικο ασμα: ΤΑΜΠΑ ΤΟΥΜΠΑ

  4. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    επιτακτική ανάγκη η ίδιωτικοποίηση και πώληση τόσο της ΚΡΑΤΙΚΗΣ πολιτικής περιουσίας όσο και της εκκλησιαστικής..
    με άμεση ξεχρέωση της χώρας..
    φτάνει οι φτωχοί και εκτός συστήματος να πληρώνουν τα χρέη των παράσιτων..
    κουτόφραγκοι δανειστές ξυπνήστε ..
    ντροπή να σας δουλεύουνε τα φαναριώτικα λαμόγια, διακόσια χρόνια τώρα…

    • Ο/Η That Crazed Alien penguin λέει:

      ‘Αιντε πάλι.
      Χειρότερος από τους ΟΟΔΕδες έχεις γίνει με την κασετούλα της idiotικοποίησης.

  5. Ο/Η Ιωάννης λέει:

    ….. ο δεσπότης στο Αίγιο, ο οποίος όψιμα θυμήθηκε ότι η Χώρα καταρρέει, μόνο αυτός έλειπε σήμερα από την Ερμούπολη της Σύρου….. μιά καραβιά ράσα ξεχύθηκαν στο νησί για να γιορτάσουν τα ονομαστήρια του «αγίου αδελφού τους»… ο Λαός στο σύνταγμα και στους δρόμους και «οι δεσποτάδες μετά των κουστωδιών αυτών» ταξιδάκια αναψυχής στην Σύρο….. Θα φάνε (αυτοί)….. θα πιούνε (αυτοί)….. θα προσςυχηθούν (αυτοί) και νηστικοί θα κοιμηθούμε (εμείς)…. που θά έλεγε και ο καραγκιόζης….. ο κυρ αμβρόσιος στέλνει τους παπάδες του να διαμαρτρηθούν ως τάχα αγανακτισμένοι, αλλά για τους άγιους αδελφούς του τίποτα…… Θα μας πει πως πήγαν να προσευχηθούν…… Πηγαίνεται λοιπόν εξαθλιομένοι Έλληνες στο Σύνταγμα και ¨ανα τας ρύμας και τας πλατείας των πόλεων» να διαμαρτρηθείτε, για να σώσετε τα ταξίδια και τα πονηγύρια των δεσποτάδων….. να σωθεί ο κορβανάς των, να συνεχίζουν να σας πουλούν Θεό……

  6. Ο/Η Κώστας Κοροβίλας λέει:

    Διάγγελμα Αμβροσίου.
    Δώστε προσοχή στήν τελευταία παράγραφο.

    http://ow.ly/5alcg

  7. Ο/Η tilegrafitis λέει:

    Προσέξτε…“Ας το αποφασίσουν όμως μόνοι τους. Ας ακούσουν την φωνή της συνείδησής τους. Στα θέματα αυτά δεν χωράνε εντολές της διοικήσεως». Χριστέ μου, τι υποκρισία.

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Θα πάει στο συλλαλητήριο και ο αρχιμανδρίτης του Αιγίου που συζούσε με νεαρό Αλβανό τον οποίο φέρεται πως έβαζε να κλέβει σούπερ μάρκετ;

    http://aigio.org/2011/05/blog-post_19.html

    • Ο/Η Comte de Toulouse λέει:

      Ααααα, είστε κακοήθης κύριε Λασκαράτε! 🙂

      • Ο/Η Εωσφόρος λέει:

        Ο παπα Πασαρης θα πάει στου Αμβρόσιου το κάγκελο;

        Ο διαβόητος κακοποιός Πάσσαρης θα βάλει ράσα
        Ιουνίου 6, 2011 — anaxoriti

        Εβαψε τα χέρια του με αίμα αθώων πολιτών και αστυνομικών, κατάφερε να διασύρει και να «αποκεφαλίσει» την Ελληνική Αστυνομία διαφεύγοντας από συλλήψεις και διαπράττοντας σωρεία κακουργηματικών πράξεων και σήμερα δηλώνει έτοιμος να αφιερώσει τη ζωή του στον Θεό ελπίζοντας πως -όταν και αν αποφυλακιστεί- θα γίνει μοναχός στο Αγιο Ορος…

        Ο διαβόητος κακοποιός Κώστας Πάσσαρης, ο άνθρωπος που χαρακτηρίστηκε ως «θεριό των Βαλκανίων» και που από το 2001 κρατείται στις φυλακές υψίστης ασφαλείας Γκέρλας στη Ρουμανία, εμφανίζεται να μετανιώνει για το αμαρτωλό παρελθόν του και ως άλλο «απολωλός πρόβατο» να προσεύχεται γονατιστός μέσα στο στενό κελί του ζητώντας άφεση αμαρτιών και προσδοκώντας πως κάποια μέρα θα καταφέρει να φορέσει ράσα και να αφιερωθεί ολοκληρωτικά στον Κύριο και δημιουργό του. Αυτό άλλωστε ισχυρίστηκε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Jurnalul National» του Βουκουρεστίου ο ιερωμένος στον οποίο οφείλεται η θεαματική μεταστροφή του κακοποιού, ο «άγιος» των φυλακισμένων αρχιμανδρίτης Γερβάσιος Ιωάννης Ραπτόπουλος.

        Ο 80χρονος αρχιμανδρίτης, ιδρυτής της αδελφότητας «Οσία Ξένη – Διακονία Αποφυλακίσεως Απόρων Κρατουμένων και Φυγόποινων», ήρθε σε επαφή με τον Πάσσαρη το περασμένο Πάσχα όταν, ενώ βρισκόταν στη Ρουμανία, έμαθε πως ο 34χρονος κακοποιός ζητούσε απεγνωσμένα να τον συναντήσει. Μετά την εξασφάλιση της απαραίτητης άδειας από το ρουμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης, ο πατέρας Γερβάσιος συνάντησε τον Πάσσαρη παρουσία του διευθυντή των φυλακών, αλλά και ακόμη τεσσάρων πάνοπλων φρουρών που παρακολουθούσαν τη συνάντηση με το δάχτυλο στη σκανδάλη.

        Εκτοτε, η επικοινωνία τους έγινε συχνότερη, ο «πνευματικός πατέρας» του Πάσσαρη άρχισε να τον επισκέπτεται και να τον προμηθεύει εκκλησιαστικά βιβλία (κάποια από τα οποία -όπως «τα ασκητιικά» του Αββά Δωροθέου- θεωρούνται εξαιρετικά «δύσκολα» και διαβάζονται από μοναχούς στο Αγιο Ορος), ενώ από τη μεριά του, ο κακοποιός υιοθέτησε ένα μοναστηριακό και ιδιαίτερα σκληρό τρόπο ζωής και άρχισε να νηστεύει κάθε Τετάρτη και Παρασκευή, αδιαφορώντας μάλιστα για τους χλευασμούς από πολλούς συγκρατούμενούς του.

        Σύμφωνα με πληροφορίες, το καθημερινό «εκκλησιαστικό» πρόγραμμα του έγκλειστου κακοποιού ξεκινάει νωρίς το πρωί αφού μόλις ξυπνάει διαβάζει τον Ορθρο της ημέρας. Λίγες ώρες αργότερα τελεί Παράκληση, το απόγευμα τον Εσπερινό, ενώ το βράδυ κλείνει με το Μικρό Απόδειπνο. Μάλιστα, στις 3:00 τα ξημερώματα, ο Πάσσαρης ξυπνάει και τελεί Μεσονυκτική Ακολουθία, ενώ αμέσως μετά εκτελεί Μοναχικό Κανόνα (εκκλησιαστική προσευχή μοναχικού τύπου). Συγκεκριμένα, παίρνει στα χέρια του ένα κομποσκοίνι και αρχίζει να προσεύχεται, ενώ ταυτόχρονα κάνει μετάνοιες!

        Σύμφωνα με τις δηλώσεις του αρχιμανδρίτη στη ρουμανική εφημερίδα, η φυλακή άλλαξε ριζικά τον Πάσσαρη, ο οποίος πλέον επικοινωνεί καλύτερα και είναι πιο ανοιχτός, έχοντας στραφεί προς τον Θεό. Μάλιστα, σε παλαιότερη συνέντευξή του στην εκπομπή «Ηξεις αφήξεις» της τηλεόρασης Super ο αρχιμανδρίτης είχε εκμυστηρευτεί στον δημοσιογράφο Θοδωρή Δούκα: «Οταν τον είδα πρώτη φορά, το παιδί ήταν συντετριμμένο και εξομολογήθηκε για περίπου μιάμιση ώρα. Του έδωσα μια ωραία εικόνα της Παναγίας και του είπα: “Κώστα, αυτή είναι μια εικόνα που με συγκινεί βαθύτατα”. Αυτός μου απάντησε: “Γέροντα, δώστε μου να τη φιλήσω, αλλά με συγχωρείτε, δεν θα την κρατήσω για να μη μου θυμίζει τη μητέρα μου”. Αυτό το παιδί δεν γνώρισε ποτέ μητέρα. Για μένα βρίσκεται στο δρόμο της μετανοίας και αγαπάει πολύ τους αγιορείτες πατέρες. Ολα τα βιβλία που διαβάζει μιλούν για μετάνοια. Είναι το πνευματικό μου τέκνο».

        Το… διαβατήριο για τον οίκο του Θεού
        Η Ορθοδοξία δέχεται στην αγκαλιά της όλους τους ανθρώπους και δεν κάνει διακρίσεις ακόμη και όταν πρόκειται για τους πιο επικίνδυνους κακοποιούς.

        Η ιδιάζουσα περίπτωση του Κώστα Πάσσαρη δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση καθώς, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο ίδιος φέρεται να έχει μετανιώσει για τις πράξεις του και μέσω της εξομολόγησης στον πνευματικό του πατέρα να έχει ζητήσει άφεση αμαρτιών και να έχει εκφράσει την επιθυμία να μονάσει.

        Ωστόσο, για να μπορέσει να ακολουθήσει το δρόμο του μοναχισμού θα πρέπει κατ’ αρχάς να αποφυλακιστεί καθώς εκτίει ποινή δις ισόβια. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο τότε θα μπορούσε να πάει σε κάποιο μοναστήρι, να καταθέσει το ποινικό του μητρώο και να περάσει με επιτυχία τη δοκιμαστική περίοδο των λίγων μηνών που ισχύει για όλους ανεξαιρέτως τους δόκιμους μοναχούς. Κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου οι δόκιμοι κυκλοφορούν με πολιτικά ρούχα και όχι με ράσα. Το αν πληροί τις προϋποθέσεις και αν είναι ικανός να γίνει μοναχός είναι κάτι που θα το κρίνει ο πνευματικός του πατέρας, ο οποίος πιστοποιεί την πνευματική του μεταμέλεια Από εκεί και πέρα θα πρέπει να είναι αποφασισμένος και έτοιμος να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και όπως όλοι οι μοναχοί να ακολουθήσει το δρόμο του Θεού.

  9. Ο/Η θεοφιλος θερμη λέει:

    Μεχρι σημερα στον λευκο πυργο ρασοφορο δεν ειδα.
    Αφου ξερουν καλα πως οσο φτωχος ειναι ο λαος τοσο θα μεγαλωνει η πελατεια τους γιατι να διαμαρτυρηθουν;

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Φοβάμαι πως ο καθένας μας βλέπει ότι θέλει:

      Η ακροδεξιά ας πούμε:
      http://olympia.gr/2011/06/05/%ce%be%ce%b5%cf%86%cf%85%cf%84%cf%81%cf%8e%ce%bd%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%8d-%ce%bb%ce%b1%ce%bf%ce%b8%ce%ac%ce%bb%ce%b1%cf%83%cf%83%ce%b1-%cf%84%ce%bf/

      ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΝΤΥΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 150.000 ΕΛΛΗΝΕΣ

      *****

      και ό έγκυρος N.Ago

      http://odromos.wordpress.com/2011/06/04/%ce%bd%ce%b1%ce%b6%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%af-%cf%87%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%ce%af-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%8d%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b3%ce%bc%ce%b1/

      Ναζιστικοί χαιρετισμοί στο Σύνταγμα!

      Όχι, δεν είναι η πλειονότητα και δεν είναι καν αυτοί που δίνουν τον παλμό “των αγανακτισμένων”, είναι όμως εκεί και χωρίς κανένα δισταγμό, δίπλα σε άλλους που διαμαρτύρονται δημοκρατικά και ειρηνικά, χαιρετούν ναζιστικά»

      ****

      Και οι Αμβρόσιος και Άνθιμος πρώτοι:

      http://mkka.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

      Αμβρόσιος: Όλοι στΙς πλατείες

      http://www.difernews.gr/articles/1/ellada/5447/me-tin-eulogia-anthimou-oi-aganaktismenoi/

      Με την… ευλογία Άνθιμου οι «Αγανακτισμένοι»

      ****

      Ο Λαφαζάνης φυγαδεύτηκε με κλεφτοφάναρο στον Εθνικό κήπο, αλλα κάνει πως δεν το ξέρει:

      Από το μπλογκ των οπαδών της Ένωσης οπαδων ΣΥΡΙΖΑ:

      http://enosy.blogspot.com/2011/06/blog-post_02.html

      Η Κουμουνδούρου χέρι – χέρι με την ΣΠΙΘΑ…

      Δεν είναι μόνον η Τσιπροπαρέα που μεγαλοπιάνεται και φαντασιώνεται πως θα συμμαχεί με το “πατριωτικό ΠΑΣΟΚ” και θα γίνει χαλίφης στην θέση του χαλίφη. Και ο Π. Λαφαζάνης ανάλογη διορατικότητα έχει, αναζητώντας πολιτικές διεξόδους με το ίδιο κλεφτοφάναρο που προσπαθούσε προχθές να διασχίσει τον “εθνικό κήπο” στον νυχτερινό αποκλεισμό της βουλής. Το δημοσίευμα της ΙΣΚΑ πριν από την συγκέντρωση της 31ης Ο ΜΙΚΗΣ ΠΙΟ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ »ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ» προτρέπει τον κόσμο της Αριστεράς να παρευρεθεί στην συγκέντρωση του άρχοντα της ΣΠΙΘΑΣ. Επίσης, την επόμενη μέρα, ο ο ομιλητής στην συγκέντρωση της ΣΠΙΘΑΣ Γιώργος Κατρούγκαλος, είναι ομιλητής στην παρουσίαση του Παρουσίαση του βιβλίου του Γ. Τόλιου “ΚΡΙΣΗ, «ΑΠΕΧΘΕΣ» ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΑΘΕΤΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ… ΔΙΛΗΜΜΑ!”.

  10. Ο/Η Άρης λέει:

    Σε δύο βάρκες

    http://www.avgi.gr

    Ώς τότε, ο κ. Σαμαράς κατάφερνε επιδέξια να πατά σε δύο βάρκες ταυτόχρονα. Ζητούσε εξυγίανση του συστήματος Υγείας, αλλά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. και ένας βουλευτής του συμπαραστέκονταν καθημερινά στους γιατρούς που είχαν καταλάβει το υπουργείο Υγείας στην Αριστοτέλους. Στηλίτευε την κυβέρνηση για την “εικόνα τριτοκοσμικής χώρας”, αλλά είχε στείλει “γαλάζιους” αγροτοσυνδικαλιστές να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα αποκλεισμού των συνόρων του Προμαχώνα. Όμως, η συναινετική -επί της ουσίας- στάση που έδειξε με το “Ζάππειο 2” κορύφωσε τις εσωτερικές αντιδράσεις στη Ν.Δ. Και μόλις προχθές, ο Αντ. Σαμαράς επικαλέστηκε ακόμη και τη στάση που τήρησε στις αρχές της περασμένης δεκαετίας, όταν διοργάνωσε την πτώση της κυβέρνησης Μητσοτάκη για να μην αποκρατικοποιηθεί ο ΟΤΕ…

    “Φιλελεύθερος” αναβρασμός

    Ο Αντ. Σαμαράς, λοιπόν, επέστρεψε στο “όχι”. Στο επιτελείο του υπολογίζουν ότι “το πολύ να χάσουμε 2-3 βουλευτές”. Αυτό δεν τον προβληματίζει ιδιαίτερα: ούτως ή άλλως, ο κ. Σαμαράς δεν θα λυπηθεί αν διαγράψει από την “γαλάζια” Κ.Ο. είτε την Ελ. Παπαδημητρίου, είτε τον Κ. Καραγκούνη, είτε τον Θ. Γιαννόπουλο. “Ας πάνε στην Ντόρα μια ώρα αρχύτερα”, όπως λέει και τακτικός συνομιλητής του προέδρου της Ν.Δ. Ωστόσο, αντιδρούν και πολλά κορυφαία στελέχη της Ν.Δ: Αρ. Σπηλιωτόπουλος, Κυρ. Μητσοτάκης, οι δύο αντιπρόεδροι του κόμματος κ.ά. Ο κ. Σαμαράς, πάντως, φαίνεται πως θεωρεί ότι, τώρα που η Ν.Δ. “παίζει στα ίσα” το ΠΑΣΟΚ στις δημοσκοπήσεις, δύσκολα θα επιλέξει κάποιο κορυφαίο στέλεχος του κόμματός του να αυτοκτονήσει πολιτικά. Και γι’ αυτό θα επιμείνει ώς το τέλος στο “όχι” στο νέο Μνημόνιο. Όχι γιατί διαφωνεί. Επειδή θέλει να το εφαρμόσει μόνος του και αυτοδύναμος – λέμε τώρα.

  11. Ο/Η Eωσφόρος λέει:

  12. Ο/Η Eωσφόρος λέει:

  13. Ο/Η Eωσφόρος λέει:

  14. Ο/Η That Crazed Alien penguin λέει:

    Τι να γίνει ρε παιδιά, στα πανηγύρια πάντα θα πηγαίνουν οι θεατρίνοι, οι καραγκιόζηδες, οι γελωτοποιοί και οι φιδέμποροι…

  15. Ο/Η σκόλυμος λέει:

    «Ο Αμβρόσιος με πούλμαν στους αγανακτισμένους». Συμπλήρωμα του τίτλου: «ή η αλεπού στο παζάρι». Αν η αγανάκτηση προερχόταν από ουσιαστική πληροφόρηση και γνώση, όχι απλώς δεν θα εμφανιζόταν κανείς από αυτό το ισνάφι σε αυτές τις συγκεντρώσεις, αλλά δεν θα το είχε καν διανοηθεί. Το ζήτημα είναι πώς αυτή η γνώση και πληροφόρηση θα γίνει συνείδηση σε όσο το δυνατόν περισσότερους αγανακτισμένους, ώστε να αποκτήσει η αγανάκτησή τους, ΕΥΡΥΤΕΡΗ, άρα και ουσιαστικότερη και στόχευση. Σε αυτό μπορείτε ειδικά εσείς με τα blogs να συνεισφέρετε με επιμονή και διασύνδεση-αναμετάδοση μιας κοινής γραμμής.

  16. Ο/Η Κνίτης λέει:

    «Κίνηση ματ» από το ΠΑΜΕ

    Μια ογκώδη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στην Ομόνοια και μια απρόβλεπτη κίνηση που έκανε, στις 3/6/2011, έδειξε ξαφνικά να αλλάζει το πολιτικό σκηνικό που είχαμε συνηθίσει ως τώρα. Το ΠΑΜΕ δεν έκανε «μοναχική πορεία», δεν απέφυγε τους «άλλους», δεν σταμάτησε σε καμιά απαγόρευση που είχε επιβάλει η άρχουσα τάξη για τη συγκέντρωση στη πλατεία (έξω κόμματα, συνδικάτα, ιδεολογίες) και πήγε ξεκάθαρα κατ’ ευθείαν στο Σύνταγμα.

    Η αλλαγή στο σκηνικό όσο γινόταν εκτυλίσσονταν, ανέτρεπε στερεότυπα και δεδομένα. Την «απαγόρευση» ούτε που διανοήθηκε κανείς να τη θυμίσει σε μια τεράστια διαδήλωση αλλά ούτε και κανένας επιθυμούσε να μη βλέπει αυτή τη μάζα να περνάει από το κέντρο των διαδηλώσεων των τελευταίων ημερών.

    Το ΠΑΜΕ έκανε κανονικά τη συγκέντρωση στο κάτω μέρος της πλατείας Συντάγματος, αναμείχθηκε με το πλήθος χωρίς διαχωρισμούς και αλυσίδες περιφρούρησης, άκουσε τον ομιλητή, φώναξε νέα συνθήματα πολύ διαφορετικά από τα συνήθη και έδωσε μια αισιοδοξία στα αγωνιζόμενα στρώματα ότι «κάτι ψήνεται». Η δε ομιλία ήταν τόσο προσεκτικά διατυπωμένη που δεν είχε ίχνος αιχμής ή αντιπαράθεσης για άλλες δυνάμεις που αγωνίζονται στην ίδια κατεύθυνση.

    Ήταν μια κίνηση τακτικής με μηνύματα προς το λαό, την εργατική τάξη, τους πολίτες που διαμαρτύρονταν στη πλατεία και κυρίως προς την άρχουσα τάξη και τα κόμματά της που σίγουρα θα ανησυχήσουν σφοδρά από τη κίνηση αυτή.

    Ίσως είναι νωρίς να γίνει κάποια εκτίμηση της κίνησης του ΠΑΜΕ. Το ΚΚΕ παρότι τηρεί μια κριτική – συμβουλευτική στάση απέναντι στους διαμαρτυρόμενους της πλατείας, έκανε ένα μεγάλο βήμα προς αυτούς, από αυτά που μάλλον αιφνιδίασαν τους πάντες και πολλούς γέμισαν με θετική διάθεση.

    Το πρωί είχε προηγηθεί μια πολύ πετυχημένη και έξυπνη κίνηση από το ΠΑΜΕ με τον αποκλεισμό του ΥΠ. Οικονομικών και την ανάρτηση ενός τεράστιου πανώ στη πρόσοψή του που έβλεπε στη πλατεία Συντάγματος. Το είδαν οι πάντες. Άκουσαν τα συνθήματα οι πάντες.

    Το απόγευμα έκρυβε μια ευχάριστη έκπληξη για όλους. Για το λαό, τους εργαζόμενους, τους διαμαρτυρόμενους και κυρίως για τους ανθρώπους που εναγώνια περίμεναν έναν έστω απλό συντονισμό, μια συμπαράταξη απέναντι στη πολιτική που καταστρέφει το λαό.

    Το βήμα από το ΠΑΜΕ έγινε. Σειρά έχει η «πλατεία».

    Στη πλατεία πάντως κάτω από το βάρος της ογκωδέστατης συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ, έγινε αντιληπτό ότι η απαγόρευση κομμάτων και συνδικάτων από τη πλατεία είναι ξένη από τον κόσμο και το συμφέρον του λαού και δεν υπηρετεί κανένα σκοπό πλην αυτών της άρχουσας τάξης που θέλει να υψώσει στεγανά μεταξύ του λαού που διαμαρτύρεται και της Αριστεράς. Επί πλέον κανείς δεν είχε καμιά διάθεση να πει σε μια τεράστια συγκέντρωση που πάλευε στο ίδιο χαράκωμα «δεν σας θέλουμε». Αντίθετα, έγινε ένα τεράστιο βήμα συνεννόησης που αχρήστευσε και κάποιους σχεδιασμούς της άρχουσας τάξης που πρόβλεπαν… δογματική εμμονή του ΚΚΕ «να σνομπάρει τους άλλους και να πηγαίνει μόνο»!

    Η κίνηση αυτή αποτελεί πρόκληση και για τις άλλες αριστερές δυνάμεις που κλείνουν σε όλες τις πτώσεις τη λέξη «ενότητα» και «μέτωπο» για να κάνουν τις δικές τους ανάλογες κινήσεις.

    Η πλατεία

    Μέχρι την ώρα που παρακολούθησα τη συζήτηση της «κάτω» Συνέλευσης της πλατείας διαπίστωσα ότι θέτονταν για πολλοστή ημέρα γενικά το θέμα του «ανοίγματος» της πλατείας σε κόμματα και συνδικάτα. Όμως τίποτα το συγκεκριμένο κάτω από το πρίσμα της κίνησης του ΠΑΜΕ. Δεν διατυπώθηκε π.χ. μια πρωτοβουλία για γενική και χωρίς αποκλεισμούς πρόσκληση κομμάτων, οργανώσεων και συνδικάτων που αντιτίθενται στην κυβερνητική πολιτική, το μνημόνιο και τη τρόικα να συνεννοηθούν/συντονιστούν χωρίς αποκλεισμούς σε κοινό στόχο. Φάνηκε σαν να μη κατανόησαν ότι ολόκληρο ΠΑΜΕ έκανε ένα μεγάλο βήμα που μέχρι χθες ούτε το διανοούνταν οι άλλοι. Έτσι βρέθηκαν σε αμηχανία να εκτιμήσουν τη νέα κατάσταση.

    Αύριο ίσως γίνουν πιο ώριμες σκέψεις.

    Οι «ακομμάτιστοι» και το δίλημμα

    Πάντως θα ήταν άξιο περιέργειας να δούμε τις ειδικές αντιδράσεις των φανατικών «ακομμάτιστων» που «αγανακτούν με τα κόμματα» έναντι της κίνησης του ΠΑΜΕ. Θα είναι το μέτρο αξιοπιστίας τους.

    Δεν μιλάμε για την οργανωμένη ομάδα της «πάνω» πλατείας που κυριαρχείται από ακροδεξιά στοιχεία και είναι γνωστό πού θέλουν να τραβήξουν την «ακομμάτιστη» πλατεία. Μιλάμε για εκείνους που έχουν κόμμα και οργάνωση και παρουσιάζονται ως φανατικοί… ακομμάτιστοι για να μπορούν να δρουν ανενόχλητα με αυτόν τον μανδύα. Το πιο πιθανό είναι να αφήσουν να περάσει το «ενοχλητικό» αυτό γεγονός σιωπηρά για να χαθεί ως μηδέποτε γενόμενο γιατί η οποιαδήποτε απάντηση θα τους εκθέσει!

    Από την άλλη μιλάμε για τη μεγάλη μάζα των διαμαρτυρομένων της πλατείας που είναι απλός κόσμος και ανεξαρτήτως ποιο κόμμα ψήφισαν, κατεβαίνει, θεωρώντας ότι έτσι μπορούν να στείλουν ένα «μήνυμα» στη κυβέρνηση αν και αυτοί σε πρώτη φάση φάνηκαν εντελώς φιλικοί.

    Αυταπάτη η αλλαγή χωρίς οργάνωση

    Θα θέλαμε να ξανατονίσουμε εδώ ότι θα ήταν αυταπάτη για την όποια «πλατεία» να νομίσει ότι με τις απλές «ειρηνικές και ακομμάτιστες» διαμαρτυρίες, όσο μεγάλες και αν είναι, χωρίς μέτωπο και οργάνωση του αγώνα σε βάθος, χωρίς την οργανωμένη είσοδο της εργατικής τάξης σε αυτόν, χωρίς ένα εναλλακτικό πρόγραμμα σε φιλολαϊκή κατεύθυνση και χωρίς να περιέχεται, ως τελικός στόχος, η κατάληψη της εξουσίας από το λαό και την εργατική τάξη, όλες αυτές οι κινήσεις διαμαρτυρίας θα καταλήγουν σε αδιέξοδο και σε βαλβίδα εκτόνωση της λαϊκής οργής.

    Χωρίς αυτά τα ελάχιστα η αστική τάξη θα επανέλθει στο πολιτικό σκηνικό με νέο προσωπείο, κάνοντας τους αναγκαίους ελιγμούς και «κλέβοντας» πολλά από τα συνθήματα της πλατείας και, κυρίως, αξιοποιώντας με τον τρόπο της τα νέα αναφυόμενα «ακομμάτιστα» στελέχη που βάζουν υποθήκες στις πλατείες ως μελλοντικοί διαχειριστές του αστικού συστήματος. Το έργο το έχουμε ξαναδεί. Το μόνο παρήγορο εδώ είναι ότι οι ταξικές, πολιτικές και κοινωνικές αντιθέσεις είναι τόσο μεγάλες που ο λαός δεν θα είναι και τόσο εύκολο να παρασυρθεί ενώ θα οδηγείται καθημερινά σε χειρότερη κατάσταση.

    http://aristeripolitiki.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

    • Ο/Η Theoprovlitos λέει:

      Φιλε Κνιτη,

      Επειδη εγω τυγχανω ακομματιστος αλλα καθε αλλο παρα απολιτικος (οπως και δεκαδες κοσμου που γνωριζω προσωπικα).

      Επειδη εχω ψηφισει ενιοτε και το κομμα σου ως ψηφο διαμαρτυριας.

      Επειδη συχνα σε διαφορα πανελ εχω συμφωνησει σε ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ θεσεις του ΚΚΕ.

      Επειδη οταν εκαψαν την Marfin προβοκατορες ήμουν εκει (στην πορεια του ΠΑΜΕ επειδη οι σημαιες δεν με ενοχλουν αρκει να μην ειναι διαμετρικα αντιθετες με αυτο που πιστευω) και αηδιασα με την προσπαθεια του συνοδοιπορου της Μπακογιαννη, Κωλοτουμπα να τα φορτωσει στο ΠΑΜΕ

      Επειδη οταν εφαγε το ξυλο ο Χατζηδακης ήμουν εκει (στα δυο μετρα) πριν μας πλακωσουν στα δακρυγονα

      Μηπως ηρθε καιρος να αντιληφθειτε και εσεις οτι ο κοσμος που ειναι δηθεν απολιτικος και σας γυρναει την πλατη δεν ειναι στραβος, απλά εσεις στραβα αρμενιζετε;

      δεν ειναι προφανες ότι οποιος κατεβαινει σε μια διαμαρτυρια με κομματικες σημαιες το κανει για να την καπελωσει;

      Εσεις την ευκαιρία σας την ειχατε τοσα χρονια. Δεν σας την στερησε κανεις. Ε, τωρα πια τη χάσατε…

  17. Ο/Η Σατύριος Κάπας λέει:

    Μπράβο Άρη ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΤΕ τα κουμάσια,που κυβερνού
    σαν και μας έφεραν εδώ και θέλουν πάλι να μας σώσουν!

  18. Ο/Η Mefisto λέει:

    Ο καλόγηρος (Ανδρέας Λασκαράτος)

    Ο μοναστηρισμός είναι μασονισμός. Ο καλόγηρος είναι μασόνος.

    Μέσα στον περίβολο του μοναστηρίου του, περιβάλλεται και τούτος τη μασονική καλογηροσύνη του, και γίνεται μέλος ένορκον της μοναστηριακής εταιρείας.

    Ενδύεται καθώς ενδύνονται οι συνεταίροι του· θρέφεται καθώς θρέφοντ’ εκείνοι· διάγει καθώς διάγουν και πιστεύει όσα και όπως τα πιστεύουν και οι λοιποί συγκαλόγηροί του. Όροι όλοι τούτοι, χωρίς τους οποίους δεν ήθελ’ είναι δεκτός εις τη μοναστηριακή λέσχη.

    Ως μασονία, ο μοναστηρισμός έχει και τούτος το μυστικό του. Το μυστικό τού καλογήρου είναι να εξασφαλίση δια βίου τη συντήρησή του, να ζήση εν σχετική ανέσει την όλην ζωήν του και, αν τα χαρτιά λένε αλήθεια, να αξιωθή έπειτα και τόν ουράνιον παράδεισον.

    Είναι αληθινόν ότι η ζωή στα μοναστήρια μας είναι βρομοζωή, ζωή χτυνώδης και αποτρόπαιη· αλλά και ο καλόγηρός μας είναι σχεδόν πάντοτε κι εκείνος της ύστερης κοινωνικής τάξεως. Ώστε, διά όση βρόμα και φτωχοφαγία μπορή να είναι στο μοναστήρι, ο νεοσύλλεκτος ευρίσκει εκεί μέσα ανάλογον χορτασμόν, και ευλογημένην ξεγνοιασιά και αφροντισία.

    Ευχαριστείται ο καλόγηρός μας εις τη ζωοτροφία του επειδή, ως ο ίδιος ομολογεί, έχει πάντοτε ποικιλίαν φαγητών. Ποτέ δύο μέρες αράδα τα ίδια πράμματα. Αν εψές έφαε σκόρδο, σήμερα τρώει κρεμμύδι, αύριο πράσα, την άλλη αλιάδα, και την Κυριακή όσπριο.

    Όσοι από τούτους γραμματισμένοι, και ξέρουν να καπακίζουνε, διαβάζουνε τα συναξάρια, εις τα οποία καταγοητεύοντοι. Δι’ αυτούς, το άκρον άωτον των ανθρωπίνων ατενισμών ήθελ’ είναι να έχη κανείς μια μέρα ένα συναξάρι με θαύματα δικά του, και με τίτλον «Άγιος». Συμβαίνει δε κάποτε που κάποιος οπό τους δυστυχείς τούτους, κυριεύεται τόσον από την ιδέα τής αγιοσύνης, όπου αθετεί την πραγματικήν του ύπαρξιν. Βγαίνει από τα σωστά του, και γίνεται παίγνιον της ιδέας του. θέλει ν’ αγιάοη, και το θέλει με απόφαση.

    Είναι τότε πού ο πονηρός εχθρός των ανθρώπων, ο δοξομανής εκείνος αντίθεος, ο επισκεπτόμενος τας μονάς ως ο οικοκύρης τον ορνιθώνα του, εμπήκε ήδη στο κελί, και φυσάει στα μυαλό του καλόγηρου… Και είναι τότε πού υπό το βάρος τής θρησκευτικής του φιλοδοξίας, το μπαίγνιο τούτου του πειρασμού γομπιάζει, καχεχτεί, σοβαρούται και δίνει στον εαυτόν του αέρα ταπεινής μεγάλης ιδέας!…

    Οι απόγονοι μια μέρα θα τον προσκυνησούνε, προσφέροντες εις το λείψανό του θυμιάματα, και πανηγυρίζοντες το όνομά του!…

    Ήδη βλέπει με την αρρωστημένη φαντασία του τις γυναικούλες τού μέλλοντος να τρέχουνε στην καθέδρα του, ποια με κερί λαμπάδα, ποια με λάδι για το καντήλι του, ποια με λιβάνι, και ποια με άλλα. Άλλες πάλι να έρχωνται ξυπόλητες από τη χώρα, τάμμα κ’ εκείνο για το παιδί τους… Οι παπάδες ν’ ανοίγουν την ασημένια κάσα του, και επί πληρωμή να τόνε δείχνουνε σε προσκυνητάδες και προσκυνήτριες!…

    Κοντσά δουλειά ν’ αγιάση κανείς, και ν’ αξιωθή τιμές τέτοιες!

    Άμποτε τα κλείθρα τούτα της πονηρίας, της βλακείας, της αποκτηνώσεως, να μη φθάσουν τον σιμωτινόν εικοστόν αιώνα. Oι άνθρωποι τότε να φιλοτιμώνται αλλέως. Και οι γυναικούλες, νοημονέστερες από ότι είναι σήμερα, να μεταχειρίζονται καλύτερα τον καιρό τους, τα χρήματά τους, και την ανθρωπιά τους.

    «Ιδού ο άνθρωπος» (Ανδρέας Λασκαράτος)

  19. Ο/Η N. Ago λέει:

    Αγαπητέ Ροϊδη και αγαπητέ Λασκαράτε,
    Σας ζητώ συγγνώμη που θα καταχραστώ τον φιλόξενο χώρο σας, αλλά αξίζει τον κόπο να διαβάσουν οι εκλεκτοί αναγνώστες σας την απάντηση ενός πρώην συνεργάτη του μακαριστού Χριστοδούλου στο θέμα με την αμύθητη περιουσία του.

    Υπάρχει εδώ : http://odromos.wordpress.com/2011/06/06/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%8D/
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόησή σας!

  20. Ο/Η Αρχιμανδρίτης Κωλοσούζας λέει:

    Ο Σεραφείμ Πειραιώς συγχαίρει τους αγανακτισμένους και αποκαλύπτει το ρόλο των Σιωνιστικών κέντρων

    Στον καταστροφικό ρόλο των Σιωνιστικών κέντρων και της λέσχης Μπίλντερμπεργκ αναφέρεται σε ανακοίνωσή του ο μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ , ενώ συγχαίρει το κίνημα των αγανακτισμένων πολιτών.
    ierovima.gr/pages/article.aspx?id=568

  21. Ο/Η Aδαμάντιος Κοραής λέει:

  22. Ο/Η Μefisto λέει:

    Ιερή χλιδή

    Δεν άντεξε το επιδεικτικό κλίμα, λιβανωτούς και κολακείες προς τον μητροπολίτη Σύρου-Τήνου Δωρόθεο, που το γιόρτασε πανηγυρικά ένεκα ονομαστικής εορτής, το Σάββατο, στο ναό της Μεγαλόχαρης (δεκατρείς μητροπολίτες κατέφτασαν, με λιμουζίνες, τζιπ και παρατρεχάμενους, στη Χώρα της Τήνου).
    Ο δημοτικός σύμβουλος Γιώργος Σανταμούρης πήρε το μικρόφωνο, στο τέλος της λειτουργίας, λέγοντας: «Αυτό που κάνετε είναι προκλητικό. Ο Χριστός, αν σας έβλεπε τώρα, θα σας κυνηγούσε με το φραγγέλιο!».

    Παγωμάρα και σούσουρο προς στιγμήν, απτόητη όμως η κουστωδία των μητροπολιτών, μετά των επισήμων (περίπου 200 άτομα), πήγαν, μετά, για γεύμα, στο ξενοδοχείο «Tinos Beach», όπου απόλαυσαν σπανακόπιτες, τυρόπιτες, κρέπες και μοσχάρι φιλέτο.

    Πληροφορίες περί πρωτοβουλίας του μητροπολίτη Δωρόθεου για παροχή δωρεάν συσσιτίου σε απόρους, ανέργους και ΚΑΠΗ, και για οικονομική ενίσχυση, ώστε να προσληφθεί ακτινολόγος στο Κέντρο Υγείας ελέγχονται ως ανακριβείς.

    Γ.Ε.Β.

  23. Ο/Η Αδαμάντιος Κοραής λέει:

    1500 ατομα μόνο στην πολυδιαφημισμένη συγκέντρωση

  24. Ο/Η MN λέει:

    Αίγιο: Αδελφός ιερέα πρωταγωνιστής σε ταινία σκληρού πορνό!

    http://www.inews.gr/93/aigio-adelfos-ierea-protagonistis-se-tainia-sklirou-porno.htm

    Η ροζ ιστορία κεντρίζει το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας – Η ταινία που έχει γίνει ανάρπαστη κυκλοφόρησε την περασμένη Κυριακή…

    Σύμφωνα με το dete.gr, την ταινία διαφήμιζε της προηγούμενες μέρες, η εταιρεία «Sirina» και με το που κυκλοφόρησε έγινε ανάρπαστη. Ο λόγος είναι ότι ο βασικός πρωταγωνιστής είναι γνωστός στην ευρύτερη περιοχή και μάλιστα αδελφός ιερέα που λειτουργεί στα μέρη.

    Ο αδελφός του ιερέα είναι χωρισμένος – πατέρας, ενώ κάνει διάφορες δουλειές. Το τελευταίο διάστημα είχε εργαστεί κατά καιρούς και ως μάγειρας…

  25. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    http://chaniapolitis.gr/

    Πώς 5 καλόγεροι καταργούν μια απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου!

    Απίστευτο κι όμως αληθινό! Οι πέντε καλόγεροι της Ι.Μ. Γουβερνέτου, υποχρέωσαν το Δήμαρχο Χανίων να ακυρώσει εκδήλωση του Δήμου και των Πολιτιστικών Συλλόγων Ακρωτηρίου που θα γινόταν στο μνημείο έξω από τη Μονή για την τιμή και τη μνήμη των πεσόντων του Ακρωτηρίου κατά τη Μάχη της Κρήτης. Η εκδήλωση που γίνεται κατά παράδοση κάθε χρόνο στο μνημείο αυτό ακυρώνεται για πρώτη φορά. Σύμφωνα με όσα μας είπαν άνθρωποι που μίλησαν με το Συμβούλιο της Μονής οι Καλόγεροι “αποφάσισαν” μονομερώς να μη γίνει η εκδήλωση από το Δήμο επειδή ενοχλήθηκαν που δεν είχε συμπεριληφθεί από την αρχή στο Πρόγραμμα εκδηλώσεων για τη Μάχη της Κρήτης κι έγινε αντ’ αυτού, έξω από την Αγία Τριάδα.
    Δηλαδή, για λόγους πείσματος και αντιζηλίας!
    Και το χειρότερο δεν ξέρουμε ποιό είναι: ότι ο κ.Σκουλάκης σύρεται από 5 καλόγερους που ακυρώνουν στην ουσία απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να συμμετέχει στην εκδήλωση, ή ότι οι δύο αντιδήμαρχοι Λειψάκης και Λιονάκης επιχείρησαν να εκδιώξουν ένα δημοσιογράφο που παρέστη σε σχετική συζήτηση που έγινε μεταξύ αντιδημάρχων και προέδρων πολιτιστικών συλλόγων σε δημόσιο χώρο, προκειμένου να μην καταγράψει την αλήθεια!
    Ιδού οι λεπτομέρειες:
    Διαβάστε περισσότερα »

  26. Παράθεμα: Δημόσιος υπάλληλος (μητρ.Αμβρόσιος): «η Χ.Α. μια γλυκειά ελπίδα για τον απελπισμένο Πολίτη» « Ροΐδη Εμμονές

  27. Παράθεμα: Αμβρόσιος, δημ. υπάλληλος: «Ντερτιλής, όπως Κολοκοτρώνης, Σωκράτης…» « Ασμοδαίος

  28. Παράθεμα: κ. Δένδια, ένα δημόσιος υπάλληλος ονόματι Αμβρόσιος υμνεί τη Χούντα -Τι θα κάνετε; « Ροΐδη Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.