Ιστορίες από την ορθόδοξη Ιεραποστολή (2ο από 5)

(διαβάστε το 1ο Μέρος )

apostoli4Ο προπροηγούμενος πατριάρχης ο διανοούμενος Παρθένιος ο Γ΄, δεν ήταν και τόσο παρθένος περί τα οικονομικά, αν τουλάχιστον πιστέψουμε τον διάδοχό του (1997) τον Κύπριο Πέτρο Ζ΄. Ο Μ.Κριτής κατακρίθηκε μετά θάνατον, για τρύπα ενός δις. Αυτά στην «Κυρ. Ελευθεροτυπία» (1 και 8-6-’97), όπου υπό τον τίτλο «Παρθενίου αμάρτημα», αποκαλύπτεται ότι τα μέλη της επιτροπής, που διενέργησε οικονομικό έλεγχο, εντόπισαν τρύπα στα ταμεία και ανακάλυψαν πως χρήματα προερχόμενα από χορηγίες ευεργετών και του ελληνικού κράτους, κατετίθεντο σε προσωπικούς λογαριασμούς του πάπα. 110.000 δολλάρια κατατέθηκαν στην κ.Μ.Σ. με την οποία ο εκλιπών διατηρούσε φιλικές σχέσεις. Επίσης τρεις άλλες κυρίες συγγενείς και κληρονόμοι του Παρθένιου, απέσυραν 65.000.000 δρχ. από τράπεζα του Κολωνακίου, παρά την προσπάθεια του μητροπολίτη Ζιμπάμπουε να μπλοκάρει τα λεφτά αυτά. Οι καταθέσεις του πατριάρχη σε τράπεζες των Αθηνών και της Αιγύπτου, έφταναν τα 601.117.000 δρχ. Ο δεσπότης της Ζιμπάμπουε, επιβεβαιώνει το δημοσίευμα: «Τώρα είναι η ώρα του εισαγγελέα. Τα όσα γράψατε στην Κ.Ε. είναι γεγονότα.» Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα αποκαλύπτει και άλλες απάτες, καταγγέλλει ότι έχουν κλαπεί άμφια και πολύτιμοι λίθοι και καταλήγει: «Έχει γίνει λεηλασία στο Μουσείο…έχουν αφαιρεθεί αρχιερατικοί ράβδοι..καταστράφηκαν ιερά σκεύη σμάλτα και αφαιρέθηκαν πολύτιμοι λίθοι από σκεύη και μίτρες. Επίσης κώδικες από την βιβλιοθήκη. Λες και πέρασαν από εκεί Βάνδαλοι και όχι κληρικοί…..από τότε που ζούσε ο Παρθένιος υπήρχαν οι ψίθυροι, αλλά δεν φανταζόμαστε την λεηλασία«. Στην ίδια υπόθεση αναφέρεται και το «Ποντίκι» ( 6-6-’97), το οποίο επισημαίνοντας τον ρόλο τεσσάρων γυναικών, συμπεραίνει «σερσέ λα φαμ» και σημειώνει πως «όσα πρόκειται να ακουστούν δεν θα είναι κολακευτικά για αρκετούς ρασοφόρους…που ζουν ή έζησαν οι περισσότεροι με χρήματα του ελληνικού κράτους». «….Πριν περίπου μία εβδομάδα οι τρεις ελεγκτές κάλεσαν τον πρώην οικονομικό επόπτη του Πατριαρχείου Aλεξανδρείας M. Π….. και του έθεσαν κάποια ερωτήματα στο πλαίσιο της έρευνας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Π. δεν απάντησε στα ερωτήματα και ζήτησε ιατρική βοήθεια, καθώς όπως είπε δεν αισθανόταν πολύ καλά στην υγεία του. H συζήτηση σταμάτησε και ο πρώην οικονομικός επόπτης του Πατριαρχείου Aλεξανδρείας δεν απάντησε στα ερωτήματα… Οι ίδιες πηγές, πάντως, ανέφεραν ότι από την ‘πλημμελή τήρηση των λογιστικών βιβλίων και της εν γένει διαχειρίσεως’, η απώλεια των χρημάτων μπορεί να φτάνει τα 500.000.000 δρχ. ….» (“Ελευθεροτυπία”, 31.4.’97. Θ.Τσάτσης ). Αν υπήρξε δικαστική έκβαση αυτής της υπόθεσης, δεν δημοσιοποιήθηκε ποτέ. Κρίμα γιατί με τόσα λεφτά το πατριαρχείο θα αγόραζε φάρμακα για τα άρρωστα παιδάκια, αντί να βολεύεται με τα αποφάγια των ληγμένων φαρμάκων που φαίνεται πως του στέλνει η Αθήνα: «.. σε τέτοιες περιπτώσεις απαιτούνται κυρίως εμβόλια, αντιβιοτικά και παυσίπονα, ενώ τα περισσότερα άχρηστα σκευάσματα της ‘φιλανθρωπικής βοήθειας’ είναι φάρμακα για σάκχαρο, χοληστερίνη, πίεση, καρδιά, προστάτη, ακόμα και… Viagra … τα φάρμακα αυτά θεωρούνται κατά κανόνα «γρουσούζικα» από τους περισσότερους προληπτικούς συγγενείς, καθώς ανήκαν σε έναν νεκρό. …».
http://falsefaith.blogspot.com/2009/07/blog-post_24.html

Ο αρχιμανδρίτης Απόστολος Φορλίδας, Γενικός Διευθυντής των ιδρυμάτων του πατριαρχείου στην Αθήνα υμνώντας τον νεκρό Πέτρο επιβεβαιώνει πως είχε αρχίσει επί Παρθενίου «το ξεπούλημα ναών και ‘χάνονταν’ σταδιακά τα κειμήλια του Πατριαρχείου» («Ελευθεροτυπία», 24.11.’04). Ο πατέρας Φορλίδας που χρημάτισε και αρχιδιάκος του Πέτρου, γλύτωσε τον θάνατο αφού δεν επιβιβάστηκε στο γνωστό Σινούκ, αλλά δεν φτούρησε για πολύ μετά τον θάνατο του Πάπα. Πέταξε τα ράσα του και φορώντας το κουστουμάκι του κατήγγειλε στην «Ελευθεροτυπία» (30.4.’06) αρχιερείς που «Φτάσανε στο σημείο κακότητας να λένε ότι κακώς δεν σκοτώθηκα κι εγώ για να κλείσει έτσι ένα μεγάλο κεφάλαιο…..ούτε οι άνθρωποι της νύχτας δεν τα λένε…..Έβλεπα συμπεριφορές με επίκεντρο ότι ο Θεός δεν είναι ο Θεός μας αλλά το χρήμα…έχω πολλά να τους καταμαρτυρήσω και σίγουρα δεν μπορώ πλέον να συνυπάρξω….Κανένας δεν ελέγχει κανέναν….».
Κάποιοι ιεράρχες με ήθελαν νεκρό»)

Αλλά τα σκάνδαλα δεν είναι μόνο οικονομικά. Ακόμη και ο Άγιος Νεκτάριος της Πενταπόλεως είχε διωχτεί από τον Πάπα Αλεξανδρείας Σωφρόνιο κατηγορούμενος για ανηθικότητα. Στην Αθήνα όπου κατέφυγε κατηγορήθηκε το 1918 ξανά για ανηθικότητα από τη μητέρα μιας μοναχής. Ο θαυματουργός Άγιος βρισκόταν σε (ασύντακτη) αλληλογραφία με έναν άλλο θαυματουργό Άγιο τον ιδιοκτήτη πορνείου Αγιορείτη αρχιμανδρίτη του Οικουμενικού πατριαρχείου Ματθαίο Καρπαθάκη, μετέπειτα ιδρυτή του άντρου βασανιστηρίων της Μονής Κερατέας Αρχιεπίσκοπο και Ομολογητή των παλαιοημερολογιτών και τέλος πτώμα μυροβόλο, που φαίνεται πως τον απασχολούσαν σαδομαζοχιστικές σκέψεις: «Πανοσιολογιότατε, πάτερ Ματθαίε ….. Σας συμβουλεύω, εάν πριν δε λάβεις συμβουλές ενάρετων πατέρων, … να μη μεταβείς προς την αναζήτηση μαρτυρίου. ….».
+ Ο Πενταπόλεως Νεκτάριος Αίγινα 8 Νοεμβρίου 1910».

Οι κατηγορίες κατά του αγίου Νεκτάριου για ανηθικότητα (1889) δεν θεωρούνταν αβάσιμες από τους πατριάρχες Αλεξανδρείας αφού αποσύρθηκαν μόλις το 1998, πάνω από έναν αιώνα μετά. Αναρωτιέμαι γιατί απέφευγαν να ζητήσουν συγγνώμη από έναν Άγιο.

O κ.Φορλίδας αποκαλύπτει στο «Πρώτο Θέμα» που τον αποκαλεί δεξί χέρι του πατριάρχη Πέτρου, (15.7.2007-Αντζυ Σταθάτου σ.46) σε ρεπορτάζ με τον τίτλο «Καταχρήσεις και απιστία στην αυλή του Χριστόδουλου» πέρα από μίζες 6 εκατ.δολλαρίων που έβαλαν στην τσέπη πολιτικοί διπλωμάτες και κληρικοί για την υπόθεση του πατριαρχείου Ιεροσολύμων, πως «κουκουλώθηκαν εν ριπή οφθαλμού-με παρέμβαση και του υπουργείου-μέχρι και καταγγελίες για παιδεραστία εναντίον ιεράρχη του πατριαρχείου Αλεξανδρείας για να μην ‘καεί’ ο υποψήφιος».

Εκτός από την παιδεραστία, άλλης τάξης ροζ σκάνδαλο είχε αποκαλύψει και το «ΒΗΜΑ» (7.7.’02): «Το πρόσωπο των ημερών στους εκκλησιαστικούς κύκλους είναι ένας νεαρός πρώην κληρικός και νυν μοντέλο, ο οποίος μέσω των τηλεοπτικών παραθύρων προβαίνει σε μια σειρά αποκαλύψεων. Εντύπωση όμως προκαλεί ότι το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας, στο οποίο σύμφωνα με πληροφορίες υπηρετούσε ο νεαρός, δεν έχει δώσει διευκρινίσεις για το ζήτημα και δεν έχει ανακοινώσει τη διεξαγωγή ανακρίσεων……. ‘Το κόστος το επωμίζεται η Εκκλησία της Ελλάδος’ δηλώνουν γνωστοί κληρικοί και, όπως προσθέτουν, ‘ο Μητροπολίτης ο οποίος χειροτόνησε τον νεαρό κληρικό όλη την προηγούμενη εβδομάδα βρισκόταν σε επίσημη εκκλησιαστική επίσκεψη στο εξωτερικό ενώ εμείς ντρεπόμαστε να κυκλοφορήσουμε με το ράσο γιατί ο κόσμος μας κοιτάει περίεργα μετά τα όσα άκουσε από τα τηλεοπτικά παράθυρα’. Σύμφωνα ωστόσο με πληροφορίες, οι συνοδικοί ιεράρχες ζητούν από τον Αρχιεπίσκοπο να αποστείλει επιστολή στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας κ. Πέτρο, με την οποία η Εκκλησία της Ελλάδος θα επισημαίνει την ανάγκη διερεύνησης του θέματος. Ο ίδιος ο κ. Χριστόδουλος έθεσε σε αργία και παρέπεμψε στο εκκλησιαστικό δικαστήριο έναν αρχιμανδρίτη φίλο του νεαρού όταν έμαθε ότι ενέχεται σε σεξουαλικό σκάνδαλο και υπήρχαν αποδείξεις για τις ενέργειές του. Αδιάψευστος μάρτυρας ήταν η τηλεοπτική κάμερα, η οποία αποθανάτισε τον αρχιμανδρίτη να ομολογεί τις πράξεις του».

Αργότερα ο παπάς-μοντέλο, χειροτονήθηκε επίσκοπος των Παλαιοημερολογιτών.

.
.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…(στο 3ο από 5)

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι. Bookmark the permalink.

22 Responses to Ιστορίες από την ορθόδοξη Ιεραποστολή (2ο από 5)

  1. Ο/Η ακάκιος λέει:

    Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    Μονόδρομος ο πολιτικός όρκος

    http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=93467

  2. Ο/Η polarstream λέει:

    προτείνω να διοικήσουν το κράτος οι ιεράρχες, απ ότι φαίνεται είναι ιδιαίτερα ταλαντούχοι με επιχειρηματικό μυαλό ενώ σε μία τέτοια περίπτωση ίσως πέσουν και οι μάσκες και δημιουργήσουν Υπουργείο σεξουαλικής παιδείας. Όλα πιθανά.

  3. Ο/Η thesikaleon λέει:

    Την καλησπέρα μου.

    Με γνωρίζεις από το http://thesikaleon.com

    Θα ήθελα την συμμετοχή σου σε μία νέα προσπάθεια που γίνεται στο http://breaking-the-taboo.blogspot.com/

    Γιατί χρειάζονται επιτέλους ανοιχτά μυαλα!!!

  4. Ο/Η thesikaleon λέει:

    Την καλησπέρα μου.

    Με γνωρίζεις από το http://thesikaleon.com

    Θα ήθελα την συμμετοχή σου σε μία νέα προσπάθεια στο https://roides.wordpress.com

    Γιατί χρειάζονται επιτέλους ανοιχτά μυαλά!!!

  5. Ο πρώην αρχιμανδρίτης Απόστολος Φορλίδας, Γενικός Διευθυντής των ιδρυμάτων του πατριαρχείου στην Αθήνα είπε:
    «…..Έβλεπα συμπεριφορές με επίκεντρο ότι ο Θεός δεν είναι ο Θεός μας αλλά το χρήμα…»

    Ο θεός των χριστιανών όχι μόνον είναι το χρήμα αλλά ήταν από τα γεννοφάσκια του. Ο πρώτος που εισήλθε σε πολύ μεγάλο βάθος στο ζήτημα και το φώτισε με την οξύνοιά του ήταν ο Μαρξ. Αποσπάσματα από το έργο του αυτό μπορείτε να διαβάσετε στη διεύθυνση:
    http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=157

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Kύριε Ροϊδη,
    ο σύνδεσμος προς τον «Ανορθόδοξο» σχετικά με τα ληγμένα φάρμακα και τα Viagra των ορθόδοξων ιεραποστολών δεν φαίνεται ενεργός. Μέχρι να διορθωθεί στο κείμενο το μεταφέρω και εδώ για να μην αδικήσουμε τον καλό μας φίλο.

    http://falsefaith.blogspot.com/2009/07/blog-post_24.html

  7. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Kύριε Λασκαράτε λέει ο κ.Ανορθόδοξος για τα viagra που στέλνει η Ιεραποστολή στους Αφρικανούς.
    Μη λησμονάτε και τα στριγκ τα σάπια κοτόπουλα και δεν jέρω τι άλλο ακόμα

    Ιεραποστολικά στριγκ

    4 Τροχοί: τεύχος 415 – Απρίλιος 2005

    Στρινγκ «Αλληλεγγύης» για το τσουνάμι
    «Η ελληνική φιλανθρωπική οργάνωση της Ορθόδοξης Εκκλησίας “Αλληλεγγύη” έστειλε κουτιά με “ανάρμοστη” βοήθεια σε θύματα του τσουνάμι στη Σρι Λάνκα. “Υπήρχαν κουτιά που περιείχαν γούνινα παλτά, αποκριάτικες περούκες και στρινγκ εσώρουχα τα οποία ήταν εντελώς ανάρμοστα” είπε στο πρακτορείο Reuters η Ελένη Ξένου, διευθύντρια διεθνών αποστολών της οργάνωσης “Γιατροί του Κόσμου”».
    Sri Lanka Daily News, 21 Φεβρουαρίου 2005

    http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=348&article=10381

    Ιεραποστολικά σάπια κοτόπουλα

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=13.06.2007,id=94956756

    Το πόρισμα για το ιεραποστολικό έργο της Αλληλεγγύης

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=76879
    ΜΚΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ»

    Στον εισαγγελέα το πόρισμα
    Του ΘΩΜΑ ΤΣΑΤΣΗ Το «Φιλάδελφον» πνεύμα επικράτησε για άλλη μια φορά στην Εκκλησία και στην περίπτωση της ΜΚΟ της Εκκλησίας «Αλληλεγγύη».
    Υστερα από οχτώ συνεδριάσεις της «επιτροπής ακροάσεως» τον περασμένο Ιούνιο και Ιούλιο που ερεύνησε τα «πεπραγμένα της Αλληλεγγύης» συντάχθηκε έκθεση, που χθες το μεσημέρι αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο (www.ecclesia.gr). Η έρευνα αφορά το διάστημα 2002 έως την 15η Μαΐου 2008. Ο συντάκτης καταλογίζει τις ευθύνες με σειρά βαρύτητας. Και το …θαύμα έγινε.

    Πρώτος στη σειρά είναι ο πρώην γενικός διευθυντής της «Αλληλεγγύης» Δημήτρης Φουρλεμάδης, ενώ μόλις στην 8η θέση ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος της ΜΚΟ της Εκκλησίας, δηλαδή ο επίσκοπος Θερμοπυλών Ιωάννης και ο μητροπολίτης Βελεστίνου Δαμασκηνός. Η έκθεση θα σταλεί στο υπουργείο Εξωτερικών, καθώς έχουν ερευνηθεί σειρά θεμάτων, στα οποία εμπλέκονται αναπτυξιακά προγράμματα, και στον εισαγγελέα για να διερευνήσει τυχόν ποινικές ευθύνες. Ενδέχεται επίσης να γίνουν αγωγές και να ζητηθούν αποζημιώσεις για ζημιές που υπέστη η Εκκλησία.

    Σύμφωνα με τα μέλη της επιτροπής, το μεγαλύτερο βάρος των ευθυνών έχει ο Δημήτρης Φουρλεμάδης. Για τον επίσκοπο και τον μητροπολίτη, των οποίων η υπογραφή είχε αντίστοιχο βάρος, τα πράγματα είναι διαφορετικά καθώς: «Εχουν ευθύνη, αλλά η ευθύνη αυτή μειούται εκ του γεγονότος ότι ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Αθηνών (σ.σ. ο Χριστόδουλος), που ήτο ο Πρόεδρος εις τα συλλογικά όργανα διοικήσεως και των δύο εταίρων της Αλληλεγγύης, έδωσε εντολή, ώστε κατά το άρθρον 6 του νέου Καταστατικού της εταιρείας άπασαι αι εξουσίαι του Δ.Σ. να περιέλθουν εις τον Δημήτριον Φουρλεμάδην, γεγονός το οποίον εστέρησε εις τα εν λόγω μέλη του Δ.Σ. την τυπικήν, πέραν της ουσιαστικής, δυνατότητα αναμείξεως, ελέγχου και γνώσεως των εταιρικών πραγμάτων της «Αλληλεγγύης», έχουν δε και το ελαφρυντικόν των αμέσως υφισταμένων του αειμνήστου Αρχιεπισκόπου κυρού Χριστοδούλου, που ως Κληρικοί δεν ήτο εύκολο να εναντιωθούν εις την κατά τα ως άνω εκπεφρασθείσαν θέλησίν του». Με λίγα λόγια, για όλα φταίει ο μακαριστός…

    Ενας επίσκοπος, που πληροφορήθηκε όσα ανέφερε το πόρισμα, σχολίασε σκωπτικά: «Ο μακαριστός μού είχε ζητήσει να υπογράψω ένα έγγραφο κι εγώ αρνήθηκα, λέγοντάς του ότι είναι παράνομο. Εκείνος μου απάντησε: Να υπογράψεις ή να πας στο διάβολο. Εγώ πήγα στο διάβολο».

    Οσον αφορά τον Δημήτρη Φουρλεμάδη, συνοπτικά ευθύνεται:

    -Για τον καταλογισμό από το υπουργείο Εξωτερικών των 6.431.751,54 ευρώ και 258.708,49 ευρώ , εις βάρος της Αλληλεγγύης, από το πρόγραμμα των κοτόπουλων στο Ιράκ.

    -Γιατί έλαβε πολλές προκαταβολές εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ από το υπουργείο Εξωτερικών για σειρά προγραμμάτων που δεν εκτελέστηκαν και τα χρήματα δεν επεστράφησαν στο ΥΠΕΞ.

    -Γιατί ναύλωσε αεροσκάφος να πάει ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος στο Κόσοβο (100.000 ευρώ ).

    -Γιατί αγόρασε ακίνητα για την «Αλληλεγγύη» χωρίς «έλεγχο αγοράς».

    -Γιατί ενώ ο έρανος για το τσουνάμι συγκέντρωσε 1.663.900,63 ευρώ , η «Αλληλεγγύη» παρέδωσε στο ΥΠ.ΕΞ. 1.355.000 ευρώ .

    Η έκθεση αποδίδει ευθύνες στους επιθεωρητές της Γενικής Εκκλησιαστικής Οικονομικής Επιθεώρησης, Θεολόγο Μαρκή και Ιωάννη Πέτσο, και στον προϊστάμενό τους, Ευάγγελο Μάρη. Για σειρά ενεργειών τους, η έκθεση τους καταλογίζει «όχι μόνον ασύγγνωστη αμέλεια, αλλά και δόλο».

    Τη λίστα των ανθρώπων που «ευθύνονται» συμπληρώνουν και άλλα πρόσωπα, όπως η Γεωργία Λυμπέρη, που υπήρξε επίτροπος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και ήταν διαπιστευμένη στο υπουργείο Εξωτερικών και στη συνέχεια εργαζόμενη στην «Αλληλεγγύη». Οπως αναφέρει η έκθεση, έχει ευθύνη για εγκρίσεις «ανοικείων πληρωμών».

    tsath@enet.gr

  8. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    k.Ροιδη να η συνέντευξη του ιερέα Φορλίδα στην οποία κάνει αναφορά ο k.Λασκαράτος.
    Tην βρήκα στο Πρώτο Θέμα της ημερομηνίας και σελίδας 46 που αναφέρει ο k.Λασκαράτος και την κάνω paste στα σχόλια σας.
    η Διεύθυνση είναι σελίδα 46 στο

    Click to access 125soma.pdf

    και καταλήγει με τις κατηγορίες για παιδεραστία μητροπολίτη που κουκουλώθηκαν.

    ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ Ι Κυριακή 15 Iουλίου 2007
    46 π ΡΕΠΟΡΤΑ Ζ

    ® Ο άνθρωπος που -από θεία παρέμβαση- δεν ανέβηκε
    την τελευταία στιγμή στο Σινούκ, μιλά για παπάδες
    που «απ’ όπου κι αν τους πιάσεις λερώνεσαι»

    «Καταχρήσεις και απιστία»
    στην αυλή του Χριστόδουλου
    Το «ΘΕΜΑ» αποκαλύπτει επιστολή-καταπέλτη διά χειρός του στενότερου
    συνεργάτη του μακαριστού Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρου
    ΤΗΣ ΑΝΤΖΥΣ ΣΤΑΘΑΤΟΥ
    O αρχιμανδρίτης Από-
    στολος Φορλίδας, δεξί
    χέρι του μακαριστού
    Πατριάρχη Αλεξανδρεί-
    ας Πέτρου, θα ήταν ο
    18ος επιβάτης του μοιραίου Σινούκ.
    Την τελευταία στιγμή, όμως, εκείνο το
    σαββατιάτικο πρωινό της 11ης Σε-
    πτεμβρίου του 2004 έμεινε στην Αθή-
    να. Ο πατριάρχης τού ζήτησε να επι-
    ληφθεί μιας σημαντικής δικαστικής εκ-
    κρεμότητας. Λες και κάποια ανώτερη
    δύναμη ήθελε να ζήσει: «Για να υπάρ-
    χει κάποιος να θυμάται την τραγωδία,
    το έργο του Πατριάρχη Πέτρου και να
    ενοχλεί τους μεγαλόσχημους υποκρι-
    τές που προσπαθούν να σβήσουν τον
    Πέτρο από την Ιστορία. Δεν παρέστη-
    σαν καν σε εκδηλώσεις μνήμης που ορ-
    γάνωσε η παλιά ΜΚΟ του Πα-
    τριαρχείου, λες και δεν γνώρισαν
    τον μακαριστό πατριάρχη ποτέ»,
    λέει ο ίδιος με την απογοήτευση
    ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του.
    Δεν λέει, όμως, μόνο αυτά. Σε
    μια επιστολή-καταπέλτη μιλά για
    όλους και για όλα. Σε 71 σελίδες
    περιγράφει ανάγλυφα την απο-
    γοήτευση και τη «σιχαμάρα», που
    τον οδήγησαν στην απόφαση να
    πετάξει το ράσο. Αρχισε να τη συ-
    ντάσσει στις 11 Ιουνίου. Αποδέκτες
    της -μεταξύ άλλων- ο Πρόεδρος της
    Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός, η πρό-
    εδρος της Βουλής, οι αρχηγοί των κομ-
    μάτων, ο Οικουμενικός Πατριάρχης, οι
    Πατριάρχες Αλεξανδρείας, Ιεροσολύ-
    μων και Κύπρου, ο Αρχιεπίσκοπος Αθη-
    νών. Η ουσία της επιστολής συμπυ-
    κνώνεται σε μια φράση που χρησιμο-
    ποιούσε ο μακαριστός Σεραφείμ, αλ-
    λά ο πρώην αρχιμανδρίτης τη θεω-
    ρούσε υπερβολή πριν δει με τα μάτια
    του το τι συμβαίνει στον χώρο της
    Εκκλησίας: «Οι παπάδες είμαστε πιο
    μαύροι κι από το κάρβουνο. Από όπου
    κι αν μας πιάσεις λερώνεσαι»…
    Ο επιστολογράφος κάνει λόγο για
    «ρασοφόρους και παντελονάδες» στην
    αυλή του Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.
    Χριστόδουλου, οι οποίοι νιώθουν τώ-
    ρα (που ο Αρχιεπίσκοπος δίνει την πιο
    σκληρή μάχη της ζωής του) τη γη να
    φεύγει κάτω από τα πόδια τους. «Δεν
    ανησυχούν δυστυχώς από ανθρωπιά για
    τον άνθρωπο που υποφέρει, αλλά για-
    τί, αν χειροτερέψει η υγεία του, τότε ό,τι
    πρόλαβαν πρόλαβαν.
    Πόσοι θα πρέπει να ελεγχθούν για
    την περιουσία που απέκτησαν; Πόσοι
    θα πρέπει να ελεγχθούν για τις υπο-
    γραφές που έβαλαν για αναλήψεις και
    καταθέσεις; Πόσοι μετά τους ελέγχους
    αυτούς πρέπει να οδηγηθούν για κατα-
    χρήσεις, απιστία, πλουτισμό και δια-
    σπάθιση στη Δικαιοσύνη και τη φυλα-
    κή;» αναρωτιέται ο επιστολογράφος.
    Ο ίδιος εντοπίζει τον φόβο των αν-
    θρώπων που απαρτίζουν την «αυλή»
    στις διοικητικές αλλαγές που θα φέρει
    ενδεχόμενη επιδείνωση της υγείας
    του κ. Χριστόδουλου, στο διάδοχο κα-
    θεστώς και στις διαθέσεις του απέ-
    ναντί τους. «Φαντάζεστε μεγαλόσχη-
    μους παπάδες και αρχιμανδρίτες και
    διάκους να καταλήξουν σε μια απλή
    ενορία; Φαντάζεστε από μεγαλεία, οδη-
    γούς, γραμματείς και φαρισαίους να
    φτιάχνουν μόνοι τους τον καφέ τους,
    να σηκώνουν μόνοι το τηλέφωνο και
    να οδηγούν ιδρωμένοι στο μποτιλιά-
    ρισμα της Αθήνας ή να κυκλοφορούν
    με λεωφορείο και μετρό;», ρωτά.
    Ο Απόστολος Φορλίδας δεν δι-
    στάζει να κατηγορήσει ευθέως συ-
    νεργάτες του κ. Χριστόδουλου και για
    τις μεθοδεύσεις, προκειμένου να εκ-
    μεταλλευθούν την απώλεια του Πα-
    τριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρου, από
    τις πρώτες κιόλας ώρες μετά τον θά-
    νατό του.
    Τους αποκαλεί «ρασοφαγάνες» και
    αποκαλύπτει ότι ούτε τα έσοδα (κε-
    ριά, προσφορές) της Μητρόπολης
    Αθηνών από τους χιλιάδες πιστούς που
    συνέρευσαν για να τιμήσουν τον μα-
    καριστό πατριάρχη δεν διέθεσαν για
    τους σκοπούς της ιεραποστολής στην
    Αφρική ή για τις οικογένειες των θυ-
    μάτων του ελικοπτέρου.
    «Ποιος έχασε τέτοια ευαισθησία για
    να τη βρουν οι «άγιοι» της οδού Μη-
    τροπόλεως, που από τις καφετέριες και
    τα μαγαζιά στην πλατεία, μέχρι και τους
    οδηγούς πούλμαν, τα παίρνουνε για
    εξυπηρετήσεις κ.λπ. κ.λπ.», ξεσπά ο
    άνθρωπος που παράτησε το Σχήμα.
    Αλλά, σύμφωνα με την επιστολή-
    ποταμό, η Αγίας Φιλοθέης από κοινού
    με το υπουργείο Εξωτερικών άρχισαν
    να μεθοδεύουν την επόμενη μέρα της
    Αλεξάνδρειας, πριν καν ανασυρθεί νε-
    κρός από τη θάλασσα ο Πατριάρχης
    Πέτρος. Ο κ. Φορλίδας αποκαλύπτει
    ότι κουκουλώθηκαν εν ριπή οφθαλ-
    μού -με παρέμβαση και του υπουρ-
    γείου- μέχρι και καταγγελίες για παι-
    δεραστία εναντίον ιεράρχη του Πα-
    τριαρχείου Αλεξανδρείας, για να μην
    «καεί» ο υποψήφιος.

  9. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Εωσφόρε και φίλοι ετούτου του μπλογκ διερωτώμαι.
    Γράφει μια έφημερίδα που έχει πλατειά κυκλοφορία:

    Click to access 125soma.pdf

    (…Ο κ. Φορλίδας αποκαλύπτει ότι κουκουλώθηκαν εν ριπή οφθαλμού -με παρέμβαση και του υπουργείου- μέχρι και καταγγελίες για παιδεραστία εναντίον ιεράρχη του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, για να μην «καεί» ο υποψήφιος….)

    ‘Εστι δε κ.Φορλίδας, όχι κάποιος ανώνυμος ή τυχαίος, αλλά πρώην αρχιμανδρίτης δεξί χέρι του πατριάρχη Αλεξανδρείας.
    Το υπουργείο υποθέτω Παιδείας ή Εξωτερικών που θίγεται, η κυβέρνηση ετούτου του υπουργείου, το πατριαρχείο Αλεξανδρείας και πρό παντός ο Εισαγγελέας δεν καλούν τον κατήγορο να δώσει διευκρινίσεις, δεν απαντούν στην εφημερίδα.
    Γιατί η έλλειψη σεβασμού στην κοινή γνώμη;
    Δεν τρέχει τίποτα;
    Αλλά και οι καταγγελίες για οικονομικές χαταχρήσεις εκατομμυρίων και για κλεμμένα κειμήλια στην Ελευθεροτυπία και στο Ποντίκι, πήγαν στο βρόντο;
    Τι έγιναν στο φινάλε;
    Θα μας ενημερώσει κάποιος;

    Ωραίοι οι ιεραπόστολοι που πάνε να διδάξουν την τάλαινα Αφρική.

  10. Ο/Η Kαλαματιανός άθρησκος λέει:

    Αγαπητοί μπλογκίστες η υπόθεση του παπα μοντέλου του πατριαρχείου Αλεξανδρείας που γράφει το /Βήμα/ έχει το χαβαλέ της και μιλάει για τα χάλια της Εκκλησίας.
    Είναι ο μητροπολίτης ΚΑΡΥΟΥΠΟΛΕΩΣ ΟΙΤΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΜΑΝΗΣ Π.Ε. Σεβασμιώτατος Παρθένιος ο 1ος, του παλιού εορτολογίου με βάση την Μονή Παναγίας Μανιάτισσας Λεύκτρου Μεσσηνίας. Εκεί κοντά έχω το εξοχικό μου και μερικά πράγματα μαθέβονται εύκολα. Την υπόθεση την ξέρω πολύ καλά.
    Έβγαινε πριν γίνει δεσπότης στα κανάλια και κατέγγελνε την Εκκλησία σε εκπομπές του μεσημεριού.
    Είχατε και εσείς δημοσιεύση το εξώφυλο της Εσπρέσσο που δημοσίευσε καγγελίες του.
    //Αποκαλύπτω το βρώμικο κύκλωμα της Εκκλησίας//, ήτανε ο τίτλος

    Ο μεσαιωνικός οχετός του Παλαιοημερολογιτισμού (2)


    Σας γράφω την ιστοδιεύθυνση του

    Ο μητροπολίτης αυτός είχε επιτρέψει στον Σπύρο Καρατζαφέρη να ανακοινώσει στις εκπομπές του στο Εξτρα Τσάνελ ιδιωτικές του τηλεφωνικές συνομιλίες, δηλαδή υποκλοπές, με τον ηγούμενο Νεκτάριο Μουλατσιώτη οι οποίες κυκλοφορούν στη μπλογκόσφαιρα. Σε αυτές ο πατέρας Νεκτάριος εμφανίζεται να μιλάει πολύ υποτιμητικά για τον πρώην δεσπότη του Πειραιά Καλλίνικο και να λέει πως οι δικοί του μοναχοί είναι ωραία παιδιά.
    Ο πατέρας Ν.Μουλατσιώτης διαψεύδει τις συνομιλίες και λεει πως είναι μοντάζ.
    Δεν ξέρω αν έχει μηνύσει τον Σπύρο Καρατζαφέρη, ούτε ξέρω αν έγινε ποτέ δίκη για υποκλοπή
    Εμέ πάντως αν μου είχαν υποκλέψει συνομιλίες ή αν τις είχαν μοντάρει θα τους είχε πάρει ο διάολος.
    Εδώ θα βρείτε τη διάψευση του πατρός Νεκταρίου.

    πηγή http://www.freemonks.gr/index.php?page=news_info&lang=1&id=66

    ////»Κατάλαβα για ποιο βιντεάκι μου γράφετε. Είναι ένα κατασκευασμένο φωνομοντάζ που κάποιοι «φίλοι», για να με πλήξουν και συκοφαντήσουν το δημιούργησαν. Δυστυχώς έχουν πάρει και έχουν βάλει προτάσεις ή λέξεις μου που μιλώ για διάφορα θέματα και αυτοί με κατάλληλο φωνομοντάζ τοποθέτησαν όπου θέλησαν τις προτάσεις και τις λέξεις μου για να αποδώσουν τα νοήματα που αυτοί θέλησαν. Για παράδειγμα ενώ στο τηλέφωνο μου λένε ότι:

    «Σας είδαμε στην Αθήνα να περπατάτε με ένα ωραίο παιδί, ποιος ήταν αυτός ο νέος;»

    «Δεν κυκλοφορώ στην Αθήνα και ουδέποτε περπατώ, αν διέλθω μέσα από την Αθήνα θα είμαι με αυτοκίνητο και πάντοτε σύμφωνα με το τυπικό της Μονής μας με συνοδεύουν 2 μοναχοί».

    Ο δήθεν Μητροπολίτης Μάνης Παρθένιος (η Εκκλησία μας δεν έχει τέτοιο Μητροπολίτη) με ρωτά ξανά:
    «Όχι, ήταν ένα ωραίο παιδί».

    «Λέτε ψέμματα, τους απαντώ διότι σας επαναλαμβάνω δεν κυκλοφορώ με λαϊκούς. Σίγουρα ήταν οι μοναχοί μου οι οποίοι δεν είναι άσχημοι, αλλά είναι όμορφοι μοναχοί. Μην νομίσετε ότι στον Θεό αφιερώνονται όσοι είναι άσχημοι και δεν μπορούν να παντρευτούν;»

    Αυτός είναι ο τηλεφωνικός διάλογος για το συγκεκριμένο θέμα, τον οποίον υποκλέπτανε με μηχάνημα και μετά με φωνομοντάζ αφαίρεσαν όσες λέξεις ή προτάσεις μου για να δημιουργήσουν το δικό τους διάλογο, τον οποίο έφτιαξαν στα μέτρα τους με σκοπό να με πλήξουν ηθικά. Κάτι που τελικά δεν κατάφεραν.

    Κάποια άλλη στιγμή ο δήθεν Μητροπολίτης Παρθένιος μου ξανατηλεφωνά και μου λέει ότι η τηλεόραση αναφέρει, για τον Μητροπολίτη Πειραιώς ότι είναι π….ης. Τότε του απαντώ είναι ντροπή τους να λένε π….η, ένα Γέροντα Μητροπολίτη 82 ετών ο οποίος έχει προσφέρει πάρα πολλά στην Εκκλησία, σας επαναλαμβάνω είναι ντροπή τους να λένε ότι ο Μητροπολίτης Καλλίνικος είναι π…ης. Ντροπή τους!
    Αυτός είναι ο διάλογός μου.» ////

    Σάτιρα στο θέμα αυτό θα δείτε στο χαβαλεδιάρικο βλόγιον του καντηλανάφτη Χρ.Ορθόδοξου:

    Ο π.Ν.Μουλατσιώτης απαντά σε δυσφήμισην (Ορθόδοξον!!!)

  11. Ο/Η Αμαρτωλός λέει:

    Τολμάτε θεοπαίχτες νά τά βάλετε μέ τόν Αγιο Νεκτάριο τόν Άγιο τού Αιώνα. Φωτιά θά πέσει νά σάς κάψει.
    Τόν κατηγορήσανε δύο φορές γιά ηθικής φύσεως παραπτόματα αλλά ήταν ΑΘΟΟΣ. Ο πατριάρχης Σωφρόνιος φοβόνταν πώς θά τού πάρει ό Άγιος τόν θρόνον γιαυτό καί συνένεσε νά τόν διώξει καί ή μητέρα μιας καλόγριας τον κατηγόρησε χωρίς στοιχεία. Ξέρετε πως πολλοί γονείς μοναχών δέν θέλουν τόν ασκητισμό τών τέκνων των.
    Εκατό φορές να τον κατηγορούσανε θα ήτον 100 φορές αθόος.
    Ξέρετε πως ο δικαστής που πήγε να τον τυλίξει μετά από κατηγορίες της μάνας πέθανε από καρκίνο; Αυτό δεν σάς φρονηματίζει;
    Διαβάστε τόν βίο τού Αγίου γιά νά αναπαυθείτε.
    Θαύματα μετά θάνατον

    Ο Άγιος Nεκτάριος θεωρείτο από τους κατοίκους του νησιού της Αίγινας εν ζωή Άγιος. Τα γεγονότα όμως που περιγράφουν οι μοναχές, ο Κωστής Σακκόπουλος, φίλοι, ιερείς, νησιώτες είναι πραγματικά αξιοπερίεργα και εξηγούν τη σημερινή λαοφιλία. Όπως λέγεται στο διπλανό κρεβάτι που νοσηλευόταν ο Άγιος νοσηλευόταν και ένας παραπληγικός, ο οποίος αδυνατούσε να περπατήσει. Τότε ακουμπώντας την φανέλα του κεκοιμημένου Άγίου πάνω του, θεραπεύτηκε. Κατά τη μεταφορά του λέγεται ότι δεν είχε βάρος, ενώ το μέτωπό του ανάβλυζε μύρο. Το μεγαλύτερο όμως μυστήριο είναι ότι το λείψανο του Αγίου παρά τις 3 ταφές και εκταφές παρέμεινε αναλλοίωτο για περισσότερο από 30 χρόνια. Η φήμη αυτή μάλιστα έδωσε ελπίδα στο λαό, ειδικά σε μια περίοδο οπού το Ελληνικό όνειρο της Πόλης έγινε συντρίμμια με τη πυρπόληση της Σμύρνης. Το λείψανό του πρώτη φορά εξετάφη 3 έτη μετά την κοίμησή του και αυτό που συνέβη κλόνισε από άκρη σε άκρη την Ελλάδα.

    http://www.eortologio.gr/data/bios.php/?id=1200

  12. Ο/Η Aδαμάντιος Κοραής λέει:

    Τα μυστικά της εκκλησιαστικής περιουσίας
    Η εκκλησιαστική περιουσία καλύπτεται από ένα αδιαφανές πλέγμα που «υφαίνουν» περισσότερα από 10.000 Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (μητροπόλεις, ναοί, μονές, προσκυνήματα, ιδρύματα, κληροδοτήματα και άλλα). Ο ιστός αυτών των ΝΠΔΔ, κρύβει αποτελεσματικά την εκκλησιαστική περιουσία από τα αδιάκριτα μάτια των «αντικληρικών». Είναι δε τόσο καλά προστατευμένο το μυστικό, που ούτε η κεντρική διοίκηση της Εκκλησίας της Ελλάδος μπορεί να έχει εικόνα για την περιουσία των μονών και των μητροπόλεων!!!
    Την ερχόμενη Τετάρτη 14 Οκτωβρίου,θα παρουσιαστεί στην Ιερά Σύνοδο,η εισήγηση του Μητροπολίτη Ιωαννίνων Θεόκλητου με θέμα: «Η σημερινή κατάσταση της εκκλησιαστικής περιουσίας».Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, στο παρελθόν έχει διατυπώσει με παρρησία ανατρεπτικές απόψεις, όπως το διαχωρισμό της εκκλησίας από το κράτος, ή την παραχώρηση εκκλησιαστικών οικοπέδων για να χτιστούν τζαμιά…Η εισήγησή του λοιπόν αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

    http://www.kentri.gr/index.php/kinonia/805-2009-10-11-07-51-05.html

  13. Παράθεμα: Ιστορίες από την ορθόδοξη Ιεραποστολή (3ο από 5) « Ροΐδη Εμμονές

  14. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Φίλε Λασκαράτο
    Έστω και καθυστερημένα (το εξωτερικό βλέπεις) διάβασα το ενδιαφέρον άρθρο σου. By the way, σ’ευχαριστώ και για το σύνδεσμο…

    Αρχίζω πάντως τον τελευταίο καιρό να συνειδητοποιώ τη ματαιότητα του να ξεσκεπάζει κάποιος τις βρωμιές της Εκκλησίας και να βρίσκει επιχειρήματα κατά της θρησκείας γενικότερα. Ξοδεύεις πολλές ώρες από τον ελεύθερό σου χρόνο, τα στοιχεία που παραθέτεις είναι συντριπτικά και στο τέλος συνειδητοποιείς οτι δεν πρόκειται να πειστεί κανένα θρησκευόμενο ζωντόβολο…

    Οι μόνοι που ίσως πάρεις με το μέρος σου, εκτός βέβαια από τους ήδη άθεους, είναι αυτοί που ουσιαστικά ποτέ δεν ανήκαν στο σώμα των «πιστών», αυτοί που απλά φοβόντουσαν να εκδηλώσουν την αντίθεσή τους ανοιχτά, με το φόβο μήπως στιγματιστούν. Και για αυτούς όμως, τα πολλά επιχειρήματα είναι περιττά: αυτό που τους αρκεί είναι να καταλάβουν οτι υπάρχουν πολλοί ακόμα άνθρωποι που σκέφτονται σαν αυτούς, κατά συνέπεια οι «διαφορετικές» πεποιθήσεις τους δεν θα έχουν ως αποτέλεσμα την απομόνωσή τους.

    Σκέφτομαι σοβαρά να κλείσω την «Ανούσια Πίστη» όταν επιστρέψω στην Ελλάδα ή τουλάχιστον να διευρύνω τη θεματολογία της, προσθέτοντας άρθρα για την ψυχολογία και τη φιλοσοφία, με τις οποίες ασχολούμαι αρκετά τον τελευταίο καιρό. Ο χρόνος θα δείξει…

    • Ο/Η Po λέει:

      φίλτατε Ανορθόδοξος,
      Ίσως να απαντήσει κι ο κ. Λασκαράτος, αλλά από μέρους μου, μην νομίζεις ότι τα ίδια περίπου διλήμματα που θέτεις δεν ταλανίζουν κι εμάς εδώ… Μπορώ να σου εξομολογηθώ ότι προσωπικά με ταλανίζουν από τη στιγμή της ίδρυσης των «Εμμονών», το κλείσιμο του ιστολογίου σας δεν είναι αναγκαίο –κακό θα κάνει σε όλους εμάς– η διεύρυνση της θεματολογίας πάντα προσφέρει, φρεσκάρει… σε κάθε πάντως περίπτωση αφήστε τα γραπτά σας ήσυχα, να συνεχίσουν το ταξίδι τους, κάποιος ταξιδιώτης θα ωφεληθεί, να είστε σίγουρος. Αυτό που μπορώ να σας πως για τις «Εμμονές» είναι ότι «οι ρυθμοί» των σίγουρα κάποια στιγμή θα πέσουν, είναι ίσως αναγκαίο, όμως όσο περνά από το χέρι μας, θα συνεχίσει έστω και με βήματα χελώνας.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Φίλε Ανορθόδοξε,
      να διευρύνεις τη θεματολογία σου ναι, αλλά να μην αφήσεις και το ξεσκέπασμα της Εκκλησίας.
      Θα διαφωνήσω και με εσένα και με τον κ.Ροϊδη και εν μέρει και με τον Κώστα που μόλις τώρα είδα τη δική του άποψη. Σας βρίσκω όλους, πιό πολύ εσένα, κάπως απαισιόδοξους. Πέρα από τους φανατικούς που μένουν ανεπηρέαστοι, υπάρχουν και οι χαλαρότεροι πιστοί οι οποίοι προβληματίζονται και διαθέτουν κάποια λογική. Ύστερα οι πληροφορίες που υπάρχουν στα αντιθρησκευτικά μπλογκς κολυμπάνε στο Διαδίκτυο, διαβάζονται, πληροφορούν, διαφωτίζουν, ενοχλούν και κάνουν ρήγματα στον Πύργο του Κακού.
      όλοι μας βάζουμε ένα πολύτιμο λιθαράκι.
      Σήμερα έχουμε την πρωτοφανή δυνατότητα να μας διαβάζουν πολλές χιλιάδες ανθρώπων. Οφείλουμε να την αξιοποιήσουμε.
      Αρκεί να σκεφθούμε πόσοι λίγοι διάβαζαν έναν αντικληρικαλιστικό λίβελο ενός Γάλλου φιλόσοφου τον 18ο αιώνα και τι διακινδύνευε αυτός ο πολύ αξιότερός μας άνθρωπος.

      Και στο κάτω κάτω κάνουμε και την πλάκα μας και τους χαλάμε τη βιτρίνα.
      Kαλοί μου φίλοι,
      Keep up the good work

  15. Ο/Η Κώστας λέει:

    @Ρο & Ανορθόδοξος

    Είναι μια εξέλιξη, αγαπητοί φίλοι, που είναι αναπόφευκτη. Ειδικά για θεματικά ιστολόγια -είτε αυτά αφορούν τη θρησκεία είτε τη γλώσσα είτε οτιδήποτε άλλο- κάποια στιγμή αναπόφευκτα έρχεται και ο κορεσμός και πέφτουν οι τίτλοι τέλους. Το ίδιο περίπου βιώνω κι εγώ τους τελευταίους μήνες, αλλά τι να κάνουμε; C’est la vie. Δεν είναι δα και όλη μας η ζωή το Ίντερνετ, έτσι δεν είναι; Όπως και να ‘χει, όντως δεν χρειάζεται να κλείνει ένα ιστολόγιο όταν -για οποιονδήποτε λόγο- δεν ανεβαίνουν πλέον καινούργια θέματα ۬ απλά το αφήνει κανείς εκεί να υπάρχει και όποτε αισθάνεται ότι έχει να σχολιάσει κάτι, το κάνει – χωρίς άγχος, χωρίς πίεση, χωρίς πρέπει! Σίγουρα όμως κάποια στιγμή λες, ε εντάξει, ό,τι είχα να πω, το είπα…

  16. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Φίλοι Ρο, Λασκαράτε και Κώστα
    Ευχαριστώ για την απάντησή σας, καθώς ο καθένας είδε το θέμα από ελαφρώς διαφορετική σκοπιά. Η αλήθεια είναι πως με τίποτα δεν σκοπεύω να «διαγράψω» την Α.Π. Ακόμα και αν αποφασίσω να μην ξαναγράψω για θρησκευτικά θέματα, το παλιό υλικό μου θα είναι πάντα προσβάσιμο στον οποιονδήποτε, για ανάγνωση και προβληματισμό. Το πιθανότερο είναι απλώς να εμπλουτίσω τη θεματολογία με άλλα θέματα. Πάντως, φίλε Κώστα, δεν είναι οτι δεν μπορώ να βρω θέματα, αυτό είναι το μόνο εύκολο με τον οχετό της θρησκευτικής βλακείας που μας πλημμυρίζει καθημερινά…

    Φίλε Ρο
    Κάνεις καλή δουλειά με το να αναπαράγεις τα άρθρα σου στο Facebook, κάνοντάς τα προσβάσιμα σε μεγαλύτερο ακροατήριο. Προσωπικά δεν έχω λογαριασμό γιατί το θεωρώ ελαφρώς χαμηλού επιπέδου, την ίδια γνώμη όμως δεν συμμερίζονται εκατοντάδες χιλιάδες άλλοι στην Ελλάδα που μπορεί να έχουν μεσάνυχτα από τα blogs.

    Keep up the good work (όπως λέγανε παλιά στο PC Master που διάβαζα)!

  17. Ο/Η Κώστας λέει:

    @Ανορθόδοξος

    Τα θέματα ασφαλώς και δεν εξαντλούνται, αγαπητέ φίλε. Η διάθεση και η υπομονή όμως ναι. Γιατί πόσο μπορεί κανείς να ασχολείται με τη θρησκευτική τρέλα χωρίς κάποια στιγμή να απηυδήσει και να πει «βρε, άι σιχτίρ, βαρέθηκα»; Ήταν και τα θέματα που συνήθως επέλεγα ολίγον τι… σάικο, οπότε λογικό ήταν κάποια στγμή να μου τη σβουρίξει κι εμένα και να ελαττώσω δραστικά την ενασχόληση! Ξέρεις πόσες φορές ξεκίνησα να γράφω και στα μισά συνειδητοποιώντας το γελοίο τού πράγματος, τα βρόντηξα; Σιγά μη φάω όλη μου τη ζωή ψάχνοντας να βρω λογική στην παράνοια! Άλλωστε ο στόχος που είχα θέσει όταν έστησα το μπλογκ μου, θεωρώ ότι επιτεύχθηκε: δεκάδες αεροκοπανισμένες θεωρίες και επιχειρήματα των απολογητών πέρασαν από σκληρή δοκιμασία και χιλιάδες άνθρωποι έμαθαν γι’ αυτό. Προς το παρόν, λοιπόν, αυτό μού αρκεί. Τώρα είμαι σε φάση που απλά δεν έχω άλλη διάθεση να γράφω και να ψάχνω. Χρειάζομαι λιγότερη παράνοια και περισσότερη ζωή! Αργότερα βλέπουμε… 😉

  18. Παράθεμα: Ιστορίες από την ορθόδοξη Ιεραποστολή (4ο από 5) « Ροΐδη Εμμονές

  19. Παράθεμα: Ιστορίες από την Ορθόδοξη Ιεραποστολή (5o) « Ροΐδη Εμμονές

  20. Παράθεμα: O Aλέξης Τσίπρας σε Ιεραποστολή « Ροΐδη Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.