Νέο θάβμα στο Λυκαβητό: «Άνθισε η ελιά στη γιορτή της Παναγιάς της Αγρότισσας»

[Να προσληφθεί ο παπα-Λουπασάκης στο Υπουργείο  Γεωργίας]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Το υπ’αριθμ. 69 θαύμα της τρέχουσας ελληνορθόδοξης σαιζόν θερινών αφορολόγητων θαυμάτων, κατέγραψε η άγρυπνη βιγλατόρισσα και αρχειοφύλακας της Εταιρείας Θαυμάτων, η ekklisionline. Η παρακάτω άκρως συγκινητική περιγραφή της, δεν είναι λεπτομερής και σαφής, απευθύνεται στις ψυχές των αναγνωστών, δεν συνοδεύεται από περιττές αποδείξεις (όπως πάντα άλλωστε), ούτε δίνει ονοματεπώνυμα παρισταμένων που έγιναν μάρτυρες του εξαίσιου αγροτικού θαύματος. Η πίστις είναι η ισχυροτέρα απόδειξις, το Άγιον Πνεύμα ομιλεί στις καρδιές όσων είναι αγνοί και ταπεινοί, αποστρέφεται τους άπιστους Θωμάδες που θέλουν να βάλουν το (βρωμερό τους) δάχτυλο στον τύπο των ήλων και τα θαύματα δεν είναι αμαρτωλές επιστημονικές θεωρίες και ύποπτες ανακαλύψεις (εμβόλια, κλπ), τα οποία μακρόθεν κραυγάζουν πως είναι έργο του Διαβόλου. Ο Εξαποδώ κατάφερε να τρομοκρατήσει ακόμη και την Ι.Σύνοδο, δολοφονώντας μητροπολιτες και ιερείς με κορωνοϊό, αναγκάζοντάς την έτσι σε στροφή 180ο από την αρχική αγιοπατερική της θέση («Εμβόλια / Η Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε στα σοβαρά με το εάν παρασκευάζονται από έμβρυα»-Αυγή, 13.01.21 15:09).

Είναι κρίμα το Υπουργείο Γεωργίας να μην χρησιμοποιεί (μαζί με τα Υπουργεία Υγείας και Εθνικής Αμύνης) τον αγωγό της θείας Χάριτος ιερέα Λουπασάκη, προς μέγα οικονομικόν, κοινωνικόν και εθνικόν  όφελος. Τόνοι αγνού και ευλογημένου ελαιόλαδου θα παρήγοντο ενισχύοντας τις εξαγωγές μας και την εισροή συναλλάγματος. Παρακαλούνται τα ευσεβή κόμματα της Αριστεράς που άφωνα παρακολουθούν το αφορολόγητο έργο της Βιομηχανίας θαυμάτων, να το απαιτήσουν από την επίσης αδιάφορη αν και επίσης ευσεβή κυβέρνηση. 

«Άνθισε η Ελιά με την εικόνα της Παναγίας!». «ΓΙΟΡΤΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΑΓΡΟΤΙΣΣΑ ΣΤΟΝ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ Παρασκευή, 05 Αυγούστου 2022 00:36».

Κωστής Παλαμάς: …Κι αν απ’ τον άνθρωπο διωγμένη,
Με φέγγω μπρος στην Παναγιά.
Είμ’ η ελιά η τιμημένη
….(φωτ. ekklisiaonline-λεζάντα Λ.)

«Με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια και τη συμμετοχή πλήθους ευσεβών πιστών εορτάστηκε σήμερα η μνήμη της Παναγίας Αγρότισσας στον Ιερό ναό Αγίων Ισιδώρων Λυκαβηττού. Προσευχή –Παναγία: Παναγία μου! Μητέρα μου πονεμένη και στοργική! Βασίλισσά μου, που προσκυνείσαι από τάγματα Αγγέλων και Αρχαγγέλων, και υμνείσαι από αναρίθμητα πλήθη πιστών Χριστιανών σου, κλίνε, Παναγία μου, το αυτί σου να σου πω τον μυστικό πόνο της ψυχής μου. Με βλέπεις. Είμαι βασανισμένος άνθρωπος, αμαρτωλός, που δεύτερος αμαρτωλός σαν και μένα άλλος, δεν υπάρχει. Θλίβομαι, πονώ, κλαίω, σπαράζει η ψυχή μου που Σου το λέγω, Παναγία μου. Το κρατώ μυστικό από τους άλλους. Γιατί πώς να τους το πω; Με τι λόγια, με τι κουράγιο να τους μιλήσω, να τους παρουσιάσω την αθλιότητά μου, τις πολλές μου αμαρτίες; Σε Σένα, Παναγία μου, μητέρα μου γλυκειά, λέω τον πόνο και εκφράζω τη μεγάλη μου θλίψη. Τα βάσανά μου είναι πολλά, γιατί οι αμαρτίες μου είναι πολλές και μεγάλες. Έλα, λοιπόν, Παναγία μου, λυπήσου με και βοήθησέ με. Δώσε μου μετάνοια, δώσε μου χάρη να μετανοήσω, να κλάψω, όπως μου πρέπει, να πέσω κάτω να ζητήσω το έλεος από τον Μονογενή Σου Υιό, να ειρηνεύσω, να σωθώ. Παναγία μου, Παναγία μου, κάνε μου τούτο το μεγάλο καλό. Σήκωσε από πάνω μου την αμαρτία και τη θλίψη, τον πόνο της ψυχής μου. Διώξε από κοντά μου τα βάσανα και τους πειρασμούς. Και σώσε με, γλυκιά μου Παρθένα, Μητέρα του κυρίου και Σωτήρος μου. Αμήν».

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Το κτήμα του Ιλάριου στο Ιεροχώρι είναι πλούσιο σε μετάλλευμα κι ένας Ελληνοαμερικανός θέλει να το αποκτήσει. Γι’ αυτό θα χρησιμοποιήσει κάθε μέσο. Θα συνωμοτήσει με κάποιον, ο οποίος θα υποδυθεί έναν ιεροκήρυκα και θα προσπαθήσουν να παρουσιάσουν το χωράφι ως ιερό τόπο του Αγίου Βαλαντίου. Σύντομα θα έρθει το πρώτο θαύμα που θα κάνει τους κατοίκους να πιστέψουν. 
This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Δικαιοσύνη, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

3 Responses to Νέο θάβμα στο Λυκαβητό: «Άνθισε η ελιά στη γιορτή της Παναγιάς της Αγρότισσας»

  1. Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη θεούσα λέει:

    Μεγάλ η χαρς Παναΐαμ.
    Ελιά ελιά και κότσο βασιγιά.
    Αμήν παναΐτσαμ.

  2. Παράθεμα: Νέο θάβμα στο Λυκαβητό: «Άνθισε η ελιά στη γιορτή της Παναγιάς της Αγρότισσας» — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  3. Ο/Η του κώλου λέει:

    http://www.ekklisiaonline.gr

     ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ- ΛΥΚΑΒΗΤΤΟΣ ΣΗΜΕΡΑ: ΕΥΩΔΙΑΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ! (ΦΩΤΟ-VIDEO)Δευτέρα, 15 Αυγούστου 2022 15:53

    Αρχική » ΝΕΑ » Κοίμηση της Θεοτόκου- Λυκαβηττός ΣΗΜΕΡΑ: Ευωδίασε όλο το σώμα της Παναγίας μας! (ΦΩΤΟ-VIDEO)

    Στην καρδιά της Αθήνας πάνω στο λόφο του Λυκαβηττού, μέσα σε μία σπηλιά, βρίσκεται ένας ασυνήθιστος ναός, αυτός των Αγίων Ισιδώρων.

    Ένας επίγειος παράδεισος που αποτελεί πνευματικό καταφύγιο για αναρίθμητους ανθρώπους επώνυμους και ανώνυμους. Οι Άγιοι Ισίδωροι κρατούν ψηλά τη σημαία της πίστης, της πατρίδας και της ανθρωπιάς.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.