Στην ευσεβή Κύπρο, «Ο κόσμος επειδή σέβεται το ράσο, δεν είναι εύκολο να βγει και να μιλήσει…»

[«Αυτά είναι κοινά μυστικά στην εκκλησία, είχε μοναχούς με φιλενάδες και παιδιά»]

Εμβρόντητη παρακολουθεί η κοινή γνώμη τις αποκαλύψεις υποθέσεων σεξουαλικής παρενόχλησης και κακοποίησης στην Κύπρο από όλους τους χώρους, με τις τρεις μαρτυρίες που είδαν το φως της δημοσιότητας εναντίον του πρώην Μητροπολίτη, να προκαλούν σοκ.

«Είναι κοινό μυστικό στους κόλπους της εκκλησίας τέτοιες υποθέσεις», ανέφερε μιλώντας στην κρατική τηλεόραση, ο θεολόγος Θεόδωρος Κυριάκου. Όπως υποστήριξε ήταν γνωστό για παράδειγμα πως «μοναχοί είχαν φιλενάδες. Υπήρχαν και κάποιοι που είχαν παιδιά, Επισκόποι κλπ. Μια μεγάλη γενιά μοναχών που έγιναν μετά Επισκόποι έμπαιναν στους κόλπους της εκκλησίας για λόγους επιβίωσης. Δεν έμπαιναν στην εκκλησία, επειδή τους ενδιέφερε η Αγιότητα μέσα από την πορεία τους. Ο υπό κατηγορία Επίσκοπος, προέρχεται από εκείνη την εποχή. Από την εποχή του κοσμικού κληρικού, που ήθελε όλες τις ανέσεις του και δεν είχε σχέση με τη μοναχική ζωή».

Όπως ανέφερε αυτό ήταν ένα από τα προβλήματα στην Κύπρο στο χώρο της Ιεραρχίας. «Μου έρχεται στο μυαλό μόνο μία λέξη. Παρακμή. Στην Κύπρο είμαστε στα όρια της παρακμής που αγγίζει όλες τις πτυχές της ζωής. Δυστυχώς ζούμε τέτοιες καταστάσεις που μας απογοητεύουν και δεν είμαι σίγουρος εάν θα βρούμε τη δύναμη ως κοινωνία να δημιουργήσουμε υγιής δομές. Μια κοινωνία που πανικοβάλλεται κάθε φορά που βγαίνουν στην επιφάνεια τέτοια φαινόμενα, που υπάρχουν μέσα της και το γνωρίζει και απλώς επειδή βγαίνουν στα ΜΜΕ τότε αρχίζει να ευαισθητοποιείται και αυτή η ευαισθητοποίηση να κρατά μέχρι τα Μέσα να διατηρούν ένα θέμα, δεν έχει μέλλον».

Ο γνωστός Θεολόγος, ανέφερε ότι είναι δύσκολο για τα θύματα αλλά και τους πιστούς να μιλήσουν για κάποια πράγματα που συμβαίνουν στους κόλπους της εκκλησίας. «Ο κόσμος επειδή σέβεται το ράσο, δεν είναι εύκολο να βγει και να μιλήσει, επειδή έχει και ένα μεταφυσικό φόβο μέσα του. Σκέφτονται “θα τα βάλω με τον άνθρωπο του Θεού;”. Δεν είναι έτσι όμως τα πράγματα και τα θύματα πρέπει να βρουν το θάρρος να μιλήσουν και να τα βγάλουν στην επιφάνεια και πρέπει. Εάν τελικά αληθεύουν οι καταγγελίες για τον ανώτερο κληρικό, επειδή υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας, τότε η Εκκλησία πρέπει να είναι κάθετη. Ακόμη κι αν σήμερα δεν βρίσκεται στον Μητροπολιτικό Θρόνο, έχει το ιερατικό αξίωμα και πρέπει, εάν αληθεύει να καθαιρεθεί διότι πρέπει να δώσει ένα μήνυμα στον κόσμο ότι δεν αστειεύεται σε θέματα ηθικής».

Η εκκλησία όπως υπέδειξε ο κ. Κυριάκου, πρέπει να καθαιρεί αμέσως όσους εμπλέκονται σε τέτοια θέμα. «Γίνεται κουκούλωμα κάποιων υποθέσεων από την πλευρά της Ιεραρχίας, που είναι ακόμη χειρότερο από την άγνοια. Ήξεραν πράγματα και καταστάσεις αλλά πάντα δεν τα αγγίζουμε, γιατί θα χαλάσουμε την εικόνα της εκκλησίας. Δεν είναι έτσι. Την εικόνα την χαλούμε με αυτόν τον τρόπο, όχι με το να μην αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα που υπάρχουν. Ο Μέγας Βασίλειος έλεγε τον 4ο αιώνα, “υπάρχουν ανάξιοι κληρικοί και πρέπει να εκκαθαρίσει η εκκλησία από αυτούς”. Κι όχι εμείς τώρα τόσους αιώνες μετά, να προσπαθούμε να καλύψουμε τα πράγματα επειδή δήθεν φοβόμαστε για την εικόνα της εκκλησίας».

*

Ευχαριστούμε τον σχολιαστή Βαρνάβας – via reporter.com.cy

This entry was posted in IERES_ATAXIES, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

6 Responses to Στην ευσεβή Κύπρο, «Ο κόσμος επειδή σέβεται το ράσο, δεν είναι εύκολο να βγει και να μιλήσει…»

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Από τη διεθνή Ορθόδοξη Μαφία:

    Στην Ουκρανία υπάρχουν τρεις Ορθόδοξες Εκκλησίες.
    Τις χτύπησε άγρια ο κορωνοϊός (έφτασε να πλήξει μέχρι τον πατριάρχη της τρίτης, τον άγιο Φιλάρετο που κατηγορούσε τους ομοφυλόφιλους ως υπεύθυνους).
    https://www.nbcnews.com/feature/nbc-out/ukrainian-church-leader-who-blamed-covid-19-gay-marriage-tests-n1239528

    Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία, η πολυπληθέστερη είναι φιλοαμερικανική και φιλική με τον πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης, η δεύτερη Εκκλησία είναι ρωσική.
    O πόλεμος είναι άγριος κι όπως συμβαίνει πάντα σε αυτούς τους ιερούς πολέμους, οι άγιοι αντίπαλοι βγάζουν ο ένας τα άπλυτα του άλλου στη φόρα.

    Από την ευσεβή Romfea το ρεπορτάζ:
    https://www.romfea.gr/ekklisies-ts/ekklisia-tis-oukranias/42937-episkopi-tis-aeo-dimosieyse-episima-plirofories-eis-varos-tou-arxiepiskopou-ternoypolis-tyxona

    13/04/2021 10:37

    Επισκοπή της ΑΕΟ δημοσιεύσε επίσημα πληροφορίες εις βάρος του Αρχιεπισκόπου Τερνούπολης Τύχωνα

    Η ιστοσελίδα της Επισκοπής Τερνούπολης της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας δημοσίευσε, ανάμεσα στα βιογραφικά σημειώματα των αρχιερέων της, δυσφημιστικές πληροφορίες εις βάρος του αρχιεπισκόπου Τερνούπολης και Μπουτσάτσκ Τύχωνα.

    Η δημοσίευση των πληροφοριών αυτών οφείλεται σε εσωτερικές αντιπαραθέσεις μεταξύ των ιεραρχών της ενωμένης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας στην περιφέρεια Τερνούπολης.

    Σήμερα στην ιεραρχία της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας υπάρχουν τρεις επίσκοποι που τιτλοφορούνται ως «Τερνούπολης» – ο Αρχιεπίσκοπος Τερνούπολης και Κρεμενέτσκ Νέστωρ (Πισίκ), ο επίσκοπος Τερνούπολης και Τερεμποβλιάνσκ Παύλος (Κραφτσούκ) και ο Αρχιεπίσκοπος Τερνούπολης και Μπουτσιάτσκ Τύχων (Πετρανιούκ).

    Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, τον Μάρτιο του 2021 ο Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Επιφάνιος καθαίρεσε τον Αρχιεπίσκοπο Τύχωνα και τον απομάκρυνε από τη διοίκηση των ενοριών του.

    Ο Αρχιεπίσκοπος Τύχων όμως δεν αναγνώρισε αυτή την απόφαση. Εξακολουθεί να διοικεί τις κοινότητές του και απαγορεύει την ιερουργία σε όσους ιερείς δεν του υποτάσσονται.

    Ένας από αυτούς στους οποίους απαγορεύτηκε η ιερουργία, συγκεκριμένα ο πρωθιερέας Ρωμανός Μπουτζίνσκι, ο προϊστάμενος της κοινότητας του χωριού Ποτσάπιντσι, προσέφυγε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο.
    https://uapc.te.ua/oficzijne-zvernennya-do-vselenskoyi-patriarhiyi-protoiyereya-romana-budzynskogo/

    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Επισκοπής Τερνούπολης της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2000, ο Τάρας Πετρανιούκ, ο οποίος ήταν τότε έγγαμος πρωθιερέας του Πατριαρχείου Κιέβου, ήταν μπλεγμένος σε κυκλώματα ξεπλύματος χρήματος και παράνομης εισαγωγής αυτοκινήτων στην Ουκρανία από τα Αραβικά Εμιράτα με πλαστά δικαιολογητικά.

    Το 2007 ο Τάρας Πετρανιούκ παράτησε τη γυναίκα του με επτάχρονη κόρη και το 2009 έλαβε τη μοναχική κουρά με όνομα Τύχων και χειροτονήθηκε σε «επίσκοπο» του μη κανονικού «Πατριαρχείου Κιέβου» του Φιλάρετου Ντενισένκο.

    Το χρονικό διάστημα ο Τύχων Πετρανιούκ υπό την ιδιότητα του επισκόπου Λουγκάνσκ, κατά την εκτίμηση της ιστοσελίδας της Επισκοπής Τερνούπολης, «δε δίστασε να οδηγήσει σε χρεοκοπία και να κατακλέψει μια από τις πιο άπορες επισκοπές του Πατριαρχείου Κιέβου στην Ουκρανία».

    Προκειμένου να συγκαλυφθεί η υπεξαίρεση, «σκηνοθέτησε» την ανέγερση και μετέπειτα τον εμπρησμό της εκκλησίας του στην πόλη Λουγκάνσκ.

    Ορισμένα ΜΜΕ διέψευσαν το γεγονός ότι ο ναός πράγματι ήταν κατασκευασμένος, όπως και το γεγονός του εμπρησμού του.

    Η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου Κιέβου αναγκάστηκε να καθαιρέσει το επίσκοπο Τύχωνα και να του απαγορεύσει την ιερουργία μέχρι να μετανιώσει.

    Την ίδια χρονιά, το 2010 κατά του επισκόπου Τύχωνα ασκήθηκε ποινική δίωξη με κατηγορία την απάτη ιδιαίτερα μεγάλης κλίμακα.

    Όπως προέκυψε, ο επίσκοπος πήρε από έναν επιχειρηματία της πόλης Λουγκάνσκ 100 000 δολάρια ΗΠΑ με σκοπό την ανέγερση της εκκλησίας, αλλά μέσω δόλου σφετερίστηκε τα χρήματα.

    Ο Τύχων Πετρανιούκ απέδρασε από τη Δικαιοσύνη και στη συνέχεια καταζητήθηκε. Το «Πατριαρχείο Κιέβου» έσπευσε να δηλώσει ότι αγνοεί πού βρίσκεται ο εκείνος.

    Το 2013 ο Τύχων Πετρανιούκ συνελήφθη από τις αστυνομικές αρχές και φυλακίστηκε στο κατάστημα κράτησης του Λουγκάνσκ. Ωστόσο κατάφερε να αποφυλακιστεί με εγγύηση, ενώ στη συνέχεια κρυβόταν από τις αρχές Δικαιοσύνης κατά τη διάρκεια μερικών ετών.

    Το 2014, επειδή το Λουγκάνσκ βρέθηκε στη ζώνη ένοπλης σύρραξης στο Ντονμπάς της Ανατολικής Ουκρανίας, η διαλεύκανση της υπόθεσης ουσιαστικά σταματήθηκε.

    Το 2017 ο Τύχων Πετρανιούκ έγινε δεκτός στον κλήρο της μη κανονικής «Ουκρανικής Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας» και «αναγορεύτηκε» σε «επίσκοπο Τερνούπολης και Μπουρτάσκ», ενώ στη συνέχεια έλαβε κα το αξίωμα αρχιεπισκόπου.

    Στην προαναφερθείσα ιστοσελίδα της Επισκοπής της Τερνούπολης της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας δημοσιεύτηκαν επίσης υλικά από τον ποινικό φάκελο του αρχιεπισκόπου Τύχωνα, έκθεση της σύλληψής του και άλλα δυσφημιστικά έγγραφα εις βάρος του.

    Η Ιεραρχία της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας δεν σχολίασε επισήμως την κατάσταση.

    https://uapc.te.ua/mahrovyj-mazhor-pczu-tyhon-petranyuk/


    Конфлікт в Православній Церкві україни на Тернопільщині: хто покриває злочинця у рясі?
    Σύγκρουση στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας στην περιοχή Ternopil: ποιος καλύπτει έναν εγκληματία με ράσα;


    Γνωρίζει ο επικεφαλής της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας Μητροπολίτης Επιφάνιαος για τα «ιδιωτικά» ταξίδια στο εξωτερικό του Αρχιεπισκοπου Ternopil-Buchach, Τύχωνα; Ποιο είναι το κόστος και ποιος το πληρώνει; Δεν γνωρίζουμε

    • Ο/Η Україна λέει:

      https://p-uapc.te.ua/novyny/oficzijne-zvernennya-do-vselenskoyi-patriarhiyi-protoiyereya-romana-budzynskogo/



      Προς τον Υπογραμματέα
      της Αγίας και Ιεράς Συνόδου
      του Οικουμενικού Πατριαρχείου
      Διάκονο κ. Γρηγόριο Φραγκάκη
      Στην Κωνσταντινούπολη,

      12 Ιανουαρίου του 2021
      Πάτερ Γρηγόριε,

      Με πολύ σεβασμό Σας παρακαλώ για αποσαφήνιση της διαδικασίας της εφαρμογής του άρθρου δ’ κεφαλαίου ΙΑ’ του Καταστατικού Χάρτη της Ορθοδόξου Εκκλησίας εν Ουκρανία: «Έκκλητον. Κληρικός παντός βαθμού, καταδικασθείς τελεσιδίκως υπό της εκκλησιαστικής αυτού Αρχής εις οιανδήποτε ποινήν, δύναται όπως ασκήση το δικαίωμα του εκκλήτου ενώπιον του Οικουμενικού Πατριάρχου, κατά τα προβλεπόμενα υπό των Ιερών Κανόνων (9 και 17 της Δ’ Οικουμενικής Συνόδου), και της μακραίωνος Εκκλησιαστικής Πράξεως».

      Αυτό το θέμα με απασχολεί διότι, στις 9 Οκτωβρίου του 2020 από τον Σεβασμιώτατο Τύχωνα, Αρχιεπίσκοπο Τερνουπόλεως και Μπούτσατς, εκδόθηκε Απόφαση, κατά την οποία μου επέβαλλε την ποινή της αργίας «έως την πλήρη μετάνοια», με βάση την σειρά των κανόνων που ορίζουν τις νομοκανονικές σχέσεις μεταξύ του κληρικού και του επισκόπου, στην δικαιοδοσία του οποίου ανήκει. Όμως, ούτε εγώ προσωπικά ως ιερέας, ούτε η κοινότητα των Αγίων Μυροφόρων στο χωριό Ποτσάπυντσι της Περιφέρειας της Τερνόπιλ ποτέ δεν λάβαμε απόφαση για την προσάρτηση στην δικαιοδοσία της Επαρχίας Τερνουπόλεως-Μπούτσατς της Ορθοδόξου Εκκλησίας εν Ουκρανία.

      Στο μέλλον, κατόπιν λεπτομερούς εξέτασης της κατάστασης στην οποία βρέθηκα, έχω σκοπό να κάνω έφεση κατά της προαναφερθείσας απόφασης ως μη συνάδουσας στην κατά παράδοση Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και το Κανονικό Δίκαιο (εφόσον η κοινότητα μας ποτέ δεν πήρε απόφαση για την προσάρτηση στην δικαιοδοσία της Επαρχίας Τερνουπόλεως-Μπούτσατς της Ορθοδόξου Εκκλησίας εν Ουκρανία, επαρχιούχος αρχιερέας της οποίας είναι ο Σεβασμιώτατος κ. Τύχων).

      ДИВИТИСЯ ТАКОЖ

      ВІДЕО
      Вітаємо з Днем святителя Миколая Чудотворця!
      Ως γνωστόν, στην Περιφέρεια της Τερνόπιλ, στην περιοχή της οποίας βρίσκεται ο Ναός μας, σήμερα υπάρχουν τρείς επίσκοποι της Ορθοδόξου Εκκλησίας εν Ουκρανία: ο Σεβ. Νέστωρ (Πίσυκ), Αρχιεπίσκοπος Τερνουπόλεως και Κρεμενέτς, ο Σεβ. Τύχων (Πετρανιούκ), Αρχιεπίσκοπος Τερνουπόλεως και Μπούτσατς και ο Σεβ. Παύλος (Κραβτσούκ), Επίσκοπος Τερνουπόλεως και Τερεμπόβλιας. Με διαφορετικό τρόπο εκλαμβάνουν τους ιεράρχες αυτούς οι κάτοικοι της Περιφέρειας της Τερνόπιλ. Οι Σεβ. Νέστωρ και Παύλος ασκούν υψηλή επιρροή στην περιοχή. Σχετικά όμως με τον Σεβ. Τύχωνα (Πετρανιούκ), η υπόληψη του ιεράρχη αυτού στους πιστούς της ενορίας μας και στους κατοίκους της περιοχής είναι αμφίβολη. Έτσι εξηγείται και το γεγονός ότι οι ενορίτες μου κατηγορηματικά αρνήθηκαν να ενταχθούν στην Επαρχεία που ηγείται. Είναι γνωστό, ότι ο Σεβ. Τύχων σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα διώκεται ποινικά βάσει της 4ης παραγράφου του άρθρου 190 του Ποινικού Κώδικα της Ουκρανίας (απάτη ιδιαίτερα μεγάλης κλίμακας). Επίσης, σύμφωνα με προσωπικές μου πληροφορίες, αυτή τη στιγμή η Υπηρεσία Ασφάλειας της Ουκρανίας εξετάζει την υπόθεση σχετικά με πιθανή συνεργασία του Αρχιεπισκόπου Τύχωνα με φορείς της «κρατικής ασφάλειας» της λεγόμενης Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ, ενός πλασματικού αυτοαποκαλούμενου παρακράτους, που ενιδρύθηκε από την Ρωσική Ομοσπονδία στις κατεχόμενες από αυτή συγκεκριμένες περιοχές της Περιφέρειας του Λουγκάνσκ της Ουκρανίας (περισσότερες πληροφορίες για τον εν λόγω ιεράρχη μπορείτε να μάθετε στο Παράρτημα).

      Σεβαστέ πάτερ Γρηγόριε, δράττομαι της ευκαιρίας να σας εκφράσω τον ειλικρινή σεβασμό μου και προσωπικές ευχαριστίες για τις ενέργειες σας στην υπόθεση της παραχώρησης του κανονικού αυτοκέφαλου στην Ορθόδοξη Εκκλησία εν Ουκρανία, και ελπίζω σε λίγο να λάβω από σας τις απαραίτητες πληροφορίες περί του πως πρέπει να κινηθώ στο μέλλον.

      Με πολύ σεβασμό και ευχαριστίες
      Πρωθιερέας Ρωμανός Μπουντζύνσκυ,
      Προϊστάμενος της θρησκευτικής κοινότητας των Αγίων Μυροφόρων
      Της Ορθοδόξου Εκκλησίας εν Ουκρανία
      Χωριό Ποτσάπυντσι της Περιφέρειας Τερνόπιλ

      Παράρτημα

      Μερικές πληροφορίες για τον Αρχιεπίσκοπο Τύχωνα (Πετρανιούκ)

      11 Νοεμβρίου 2010. Από την Διοίκηση της κρατικής υπηρεσίας δίωξης οικονομικών εγκλημάτων της Κεντρικής Διοικήσεως του Υπουργείου Εσωτερικών της Ουκρανίας στην Περιφέρεια του Λουγκάνσκ ασκείται ποινική δίωξη βάση της πρ. 4, αρθ. 190 του Ποινικού Κώδικα της Ουκρανίας (απάτη ιδιαίτερα μεγάλης κλίμακας) κατά του επισκόπου της Ουκρανικής Ορθοδόξου Εκκλησίας του Πατριαρχείου Κιέβου Τύχωνα (Πετρανιούκ Ταράς του Ιβάν). Η προβλεπόμενη από τον Νόμο της Ουκρανίας ποινή για τέτοια εγκλήματα ανέρχεται στα 12 χρόνια φυλάκιση. Σήμερα, με την απόφαση του Δικαστηρίου Πετσέρσκυ στο Κίεβο από τις 20 Ιουλίου του 2020 ο φάκελος είναι και πάλι ανοιχτός και διεξάγεται έρευνα.

      13 Δεκεμβρίου 2010. Η Ιερά Σύνοδος της ΟΟΕ ΠΚ (Αρχείο Καταγραφής 32) παύει τον Επίσκοπο Τύχωνα (Πετρανιούκ) από την Επαρχία Λουγκάνσκ και Σταρομπίλσκ της ΟΟΕ ΠΚ, και τον θέτει σε αργία έως την πλήρη και αληθινή μετάνοια.

      26 Μαΐου 2011. Εκδίδεται το υπ. αριθμ. 9-2211/11 ένταλμα σύλληψης, για την σύλληψη του ως προσώπου που κατηγορείται για τέλεση ιδιαιτέρως βαρέως εγκλήματος (δικαστής η Σουρνινά Λ.Ο., εισαγγελέας ο Κόβζυκ Α.Β.).

      02 Ιουνίου 2011. Η Κεντρική Διοικήση του Υπουργείου Εσωτερικών της Ουκρανίας στην Περιφέρεια του Λουγκάνσκ κηρύσσει ως καταζητούμενο τον πολίτη Πετρανιούκ Τ.Ι.

      20 Ιουλίου 2013. Ο κ. Πετρανιούκ Τ.Ι. κατά την προδικαστική ανάκριση λαμβάνει γνώση για την εκκρεμούσα σε βάρος του ποινική δίωξη βάσει της πρ. 4, αρθ. 190 του Ποινικού Κώδικα της Ουκρανίας, δηλ. «απάτη ιδιαίτερα μεγάλης κλίμακας» (100.000 αμερικανικών δολαρίων).

      24 Ιουνίου 2016. Σε αντάλλαγμα της συνεργασίας του πολίτη Πετρανιούκ Ταράς του Ιβάν με τους αντιπροσώπους των ειδικών υπηρεσιών της Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ, γεγονός, για το οποίο υπάρχει γραπτή εθελοντική συμφωνία του Πετρανιούκ Τ.Ι. (το ψευδώνυμο του ως πράκτορα είναι Φερζ), είχε βγει σχετική Απόφαση παύσης της προβλεπόμενης ποινικής διαδικασίας για το ποινικό έγκλημα πρ. 4, αρθ. 172 του Ποινικού Κώδικα της Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ με βάση την πρ. 2.1, αρ. 26 του Ποινικού-Διαδικαστικού Κώδικα της ΛΔΛ. Δηλαδή, ο πολίτης Πετρανιούκ, κατηγορούμενος από το Ουκρανικό κράτος για μία πολύ συγκεκριμένη ποινική υπόθεση αθωώθηκε από τις Αρχές του παρακράτους «Λαϊκή Δημοκρατία του Λουγκάνσκ».

      4 Μαΐου 2017. Ο Επίσκοπος Τύχων, αποκρύπτοντας την κατάσταση του ως κατηγορούμενου για τέλεση αξιόποινης πράξης στο έδαφος της Ουκρανίας και την συνεργασία του με την ΛΔΛ, εντάσσεται στην Ουκρανική Αυτοκέφαλη Ορθόδοξη Εκκλησία και διορίζεται επαρχιούχος αρχιερέας της νέας Επαρχίας Οδησσού-Τσερνομόρσκ της ΟΑΟΕ.

      19 Σεπτεμβρίου 2017. Διορίζεται επαρχιούχος αρχιερέας της Επαρχίας Τερνουπόλεως της ΟΑΟΕ αντί του Μητροπολίτου Μακαρίου (Μαλέτιτς).

      30 Ιουλίου 2019. Εμφανίζεται ακόμα μια Ποινική υπόθεση στην Τερνόπιλ που καταχωρείται στο Ενιαίο Μητρώο των προδικαστικών ανακρίσεων υπ’αριθμ. 12019210010002209 όπως προβλέπεται από την πρ. 1, αρθ. 396 του Ποινικού Κώδικα της Ουκρανίας. Με τα δεδομένα αυτής της Ποινικής υπόθεσης ο επίσκοπος Τύχων (Πετρανιούκ Τ.Ι.) γραπτώς αρνείται τόσο την επιστροφή στην Εκκλησία της ιδιοκτησίας αξίας 2.000.000 αμερικάνικων δολαρίων όσο και την αποζημίωση της προκληθείσας στην Εκκλησία ζημιάς μεγέθους 382.000 ουκρανικών γριβνών.

      Ο Επίσκοπος Τύχων ως αρχιερέας της πρώην ΟΑΟΕ στις 15 Δεκεμβρίου του 2018 εντάσσεται στην Ορθόδοξο Εκκλησία εν Ουκρανία.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:


    Ο δαίμων Κορωνοϊός σάρωσε την 13-μελή Ιερά Σύνοδο της Κυπριακής Εκκλησίας

    Χτύπησε διαδοχικά τους 5 από τους 13 Αρχιερείς της (ποσοστό 38%, έναντι 34% της Ι.Συνόδου της Κρήτης και 10% του Άθωνα)

    Μητροπολίτη Κιτίου Νεκτάριο
    https://politis.com.cy/politis-news/kypros/thetikos-ston-koronoio-o-mitropolitis-kitioy-nektarios/

    Μητροπολίτη Τριμυθούντος Βαρνάβα
    https://politis.com.cy/politis-news/kypros/chtypise-tin-ekklisia-xana-o-koronoios-thetikos-o-mitropolitis-trimythoyntos-varnavas-metaferthike-sto-gn-leykosias/

    Επίσκοπο Μεσαορίας Γρηγόριο
    https://orthodoxia.info/news/kypros-thetikos-ston-koronoio-o-episko/

    Μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο
    https://www.reporter.com.cy/local-news/article/791492/sto-gniko-nosokomeio-lefkosias-o-mitropolitis-lemesoy-athanasios

    ΜητροποκίτηΤαμασού Ησαϊα
    https://www.reporter.com.cy/local-news/article/798140/

  3. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ο Χριστιανισμός είναι ότι πιο θλιβερό επινόησε μέχρι τώρα ο άνθρωπος. Στηρίχθηκε στο μίσος εναντίον ότι ανώτερο μπορεί να υπάρξει σε έναν άνθρωπο, σε μια ομάδα, σε ένα λαό.
    Και για αυτό πήρε το μέρος οτιδήποτε εκφράζει το αντίθετο από αυτό το «ανώτερο». Έτσι προώθησε στη κορφή τον άνθρωπο του κοπαδιού, τον άρρωστο άνθρωπο, δηλαδή τον Χριστιανό.
    Ο Χριστιανισμός και δη η Ορθοδοξία που ενδιαφέρει εμάς, είναι η χειρότερη μορφή έκφρασης της χριστιανικής πίστης. Είναι εκ των πραγμάτων η χείριστη παρακμή, η χείριστη αρρώστια. Ο Θεολόγος Κυριάκου είναι φανερό, πως δεν το γνωρίζει αυτό. Φαντάζεται πως η εκκλησία είναι σε θέση να αυτοκαθαρθεί από την παρακμή. Η Ορθοδοξία υμνεί την παρακμή, χρειάζεται την παρακμή για να υπάρχει. Θέλει να είναι παρακμιακή.
    Επομένως, δεν μπορεί να πάρει μέτρα εναντίον τέτοιων καταστάσεων και κάθε είδους αρρωστημένων περιπτώσεων. Για δύο λόγους: πρώτον γιατί σχεδόν δεν θα τελειώσει ποτέ και δεύτερον γιατί θα στραφεί εναντίον του εαυτού της. Πώς θα μπορούσε να συμβεί το δεύτερο;
    Κανένα σύστημα μέχρι τώρα δεν υπήρξε συνεπέστερο, αποφασιστικότερο και περισσότερο άτεγκτο στο να διεκδικεί και να επιβάλλει τα συμφέροντα του παντοιοτρόπως.

    Τώρα, γιατί ο «απλούς λαός» παρακολουθεί σχεδόν σιωπηλός όλα αυτά τα σκάνδαλα, » σέβεται το ράσο» και δεν πιέζει την εκκλησιαστική ηγεσία για να την συνετίσει;
    Πρώτον: επειδή στο πρόσωπο της βλέπει τον συνεπέστερο εκπρόσωπο, με διαφορά, της δικής του παρακμής, της δικής του αρρώστιας (με την έννοια της παρακμής, εννοείται) και των ασήμαντων ανησυχιών και σκοτούρων του.
    Χωρίς την παρουσία του ιερέα και των ασύστολων ψευδών του, θα ένιωθε φόβο και μοναξιά.
    Ο ιερέας θεραπεύει έστω προσωρινά, τις ανησυχίες του και ενισχύει τις ψευδαισθήσεις μεγαλείου που έχει ανάγκη το ποίμνιο για να αντισταθμίσει το αίσθημα της ασημαντότητας του.
    Δεύτερον: στερείται φαντασιακά το πρότυπο ενός διαφορετικού τύπου ανθρώπου, που θα αποτελέσει το αντίθετο του φόβου, της παρακμής, της αδράνειας και του ανθρώπινου κοπαδιού.
    Και όταν δεν έχεις μέτρο σύγκρισης είναι εύκολο να συνηθίσεις τον βαλτότοπο της Ορθοδοξίας.
    Δεν υπάρχει το «αντίπαλο δέος». Η μάλλον υπάρχει, αλλά έχει καμουφλαριστεί έντεχνα μέσα στην παρουσία του Διαβόλου..

  4. Ο/Η Μαρκήσιος ντε Barnaba de Sade λέει:

    Πάντα κοντά στη νεολαία
    Ηθική διαπαιδαγώγηση
    Κήρυκας της αρετής

    https://sites.google.com/site/toalarnacas/kitiou-chrysostomos

    ΚΙΤΙΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    46 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ

  5. Ο/Η Παλιός λέει:

    h1ttps://www.dw.com/el/%CE%B7-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%89%CF%80%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%8A%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%AF%CE%B1/a-53299989

    D. W.
    Η Κύπρος αντιμέτωπη με τον κορονοϊό και τη θρησκοληψία

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.