Η Μετάληψη ως μαγικό όπλο της κοσμικής εξουσίας του κλήρου

[Η επιθανάτια «θεία κοινωνία» του Λουδοβίκου ΙΕ΄]

Ορθόδοξη Μαύρη Μαγεία: Ο αφορολόγητος αποκρουστικός σκελετός (αγνώστου ανθρώπου, άγνωστης εποχής, αγνώστου φύλου), που αποδίδεται στον ιστορικά ανύπαρκτο Εφραίμ της Ν. Μάκρης.

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Ενώ η επαναστατική Αριστερά (υπερασπιζόμενη ηρωικά στο ανατολικό μέτωπο μια εποχιακή κούρμπα του Έβρου) παρακολουθεί απαθής την ανεμπόδιστη μετάληψη των Νεοελλήνων Ορθοδόξων, τη στιγμή που στη Γερμανία της Μαντάμ Μέρκελ (go back) και στις ΗΠΑ απαγορεύτηκε, θεωρώ χρήσιμο να κάνουμε μια ιστορική αναφορά στο θέμα.

Για τις δυο μεγαλύτερες αιρέσεις του Χριστιανισμού, τον Καθολικισμό και την Ορθόδοξη Εκκλησία που αποσχίστηκε από αυτόν  τον 11ο αιώνα, ανταλλάσοντας μεταξύ τους αμοιβαίες φοβερές κατάρες, η μαγική τελετή της Μετάληψης συνοδεύεται από μετουσίωση του κρασιού και του ψωμιού σε θεϊκό σώμα και αίμα, το οποίο οι πιστοί τρώνε και πίνουν. Όλοι οι μεγάλοι Μεταρρυθμιστές του Χριστιανισμού, Λούθηρος, Καλβίνος κλπ, προσπάθησαν να απαλύνουν αυτόν τον κανιβαλικό ισχυρισμό, που ήταν μια απ’ ευθείας κληρονομιά των παγανιστικών θρησκειών της Ανατολής αλλά και των ελληνικών και ρωμαϊκών (Διόνυσος, Μίθρας, κλπ) αντιστοιχήσεών τους (βλ. «O κορωνοϊός της Εκκλησίας απειλεί το κοσμικό Κράτος») και εξευγένισαν στον ένα ή στον άλλο βαθμό την τελετή, φέρνοντάς την στην αξία της ανάμνησης του Μυστικού Δείπνου, στο επίπεδο των συμβολισμών. Οι δυο όμως Εκκλησίες δεν άλλαξαν τη θεοφαγική αντίληψη γιατί παρά το ανατριχιαστικό και βέβηλο κλίμα της, έδινε στους εξουσιαστικούς μηχανισμούς τους ένα αποκρυφιστικό όπλο τρομοκράτησης των ανθρώπων, ελέγχου και επιρροής επάνω τους, ακόμη και στους βασιλιάδες στους οποίους οι Εκκλησίες αυτές είχαν εμφυσήσει την αντίληψη πως μπορούν να προκαλούν πολέμους, να δυναστεύουν, να ληστεύουν, να βασανίζουν  και να αιματοκυλούν λαούς, αλλά με τη θεία Κοινωνία και με τις νηστείες που προηγούνταν μπορούσαν να ανακηρυχθούν ακόμη και Άγιοι, αν είχαν προσφέρει υπηρεσίες στη σκοτεινή κάστα των Μάγων της Εκκλησίας.

Η στέψη του Καρόλου Ζ’ στον καθεδρικό ναό της Ρέμς (δεξιά με τη σημαία, η σχιζοφρενής αγία Ζαν ντ’Αρκ). Φρέσκο από το Πάνθεον του Παρισιού, έργο του E. Lenepveu (1889).

Το 1774 ο Λουδοβίκος 15ος, ένας ερωτύλος βασιλιάς,  προσβλήθηκε από ευλογιά και ένιωσε πως πλησίαζε το τέλος του. Η περίφημη ερωμένη του η εξ αστών μαρκησία ντε Πομπαντούρ,  φίλη των Τεχνών και μαικήνας φιλοσόφων όπως ο Βολταίρος και ο Ντιντερό, είχε πεθάνει πριν δέκα χρόνια και αντικατασταθεί από την κοντέσα Μαντάμ ντυ Μπαρύ. Ο βασιλιάς έλιωνε κυριολεκτικά στην επιθανάτιο κλίνη με μοναδική παρηγοριά την ερωμένη του και τρομοκρατημένος από το επικείμενο τέλος του ζήτησε να μεταλάβει. Λογάριαζε όμως χωρίς τον ξενοδόχο που ήταν η Εκκλησία. Αρχιεπίσκοπος Παρισίων ήταν τότε ένας αυστηρός αριστοκράτης ο Χριστόφορος de Beaumont du Repaire, 121ος Επίσκοπος Παρισίων, αρχηγός της φατρίας των Ιησουϊτών, ένας άνθρωπος χωρίς φιλοδοξίες, αφού χρειάστηκε να τον παρακαλέσει τρεις φορές ο βασιλιάς για να δεχτεί να προαχθεί από Αρχιεπίσκοπος Βιέννης σε Παρισίων.

Γύρω από το κρεβάτι του βασιλιά παίχτηκε τότε μια μικρή εκκλησιαστική τραγωδία με τρεις πρωταγωνιστές. Τον Αρχιεπίσκοπο που ήθελε να τραβήξει όσο μπορούσε τη δημοσιότητα γύρω από μια βροντερή μετάνοια του βασιλιά μέσω της απομάκρυνσης της ερωμένης του και μιας σχετικής ταπεινωτικής δήλωσής του, τον Επίσκοπο της Καρκασσόν Aρμάνδο Bazin de Bezons, που απαιτούσε με ιταμότητα αυτού του είδους τη βασιλική μετάνοια, για να δώσει έτσι ως χριστιανός βασιλιάς ένα παράδειγμα στην Ευρώπη και στη Γαλλία και τον κοσμικό Καρδινάλιο Κάρολο Αντώνιο της La Roche-Aymon, τον αυλικό κληρικό που είχε παντρέψει τη Μαρία Αντουανέτα με τον διάδοχο Λουδοβίκο Καπέτο (τον μετέπειτα 16ο) και ο οποίος πιστός στο βασιλιά δεν ήθελε αυτός να υποβληθεί σε αυτήν την εξευτελιστική διαδικασία.  Οι δυο τελευταίοι ήταν στα μαχαίρια και ο τρίτος ρώτησε τον δεύτερο με ποια εξουσία τολμά και ζητά κάτι τέτοιο από τον μονάρχη. «Είναι μέσα στην δικαιοδοσία μου αυτό», απάντησε ο Επίσκοπος υψώνοντας το Σταυρό του και προσθέτοντας «Μην καταδικάζετε τον βασιλιά σας να πεθάνει χωρίς τα ιερά μυστήρια της Εκκλησίας». Ο Αρχιεπίσκοπος παρενέβη σε αυτό το σημείο και ζήτησε από τον βασιλιά να διατάξει την απομάκρυνση της ερωμένης του κι αυτός τρομοκρατημένος από τις φωτιές της Κόλασης, είπε στον παρευρισκόμενο δούκα της Αγκιγιόν να την πάρει στην έδρα του στη Ruelle όπως και έγινε (Madam Campan “The Memoirs Of Marie Antoinette, Queen Of France”-2018). Ο Λουδοβίκος, που είχε διατάξει στα 1757 την πολύωρη φρικιαστική δημόσια εκτέλεση του δύστυχου κλεφτάκου Νταμιέν, όταν αποπειράθηκε να τον δολοφονήσει με ένα μαχαιράκι, δεν διανοήθηκε πως αυτό ήταν το μέγιστο των αμαρτημάτων του, αλλά υποτάχτηκε στην παπαδίστικη «ηθική», πως αμαρτία του ήταν η ανώδυνη και απόλυτα φυσιολογική του σχέση με την ερωμένη του. Είχαν λιώσει τη σάρκα του ανθρωπάκου με πυρακτωμένο σίδερο, ακρωτηριάσει το δεξί του χέρι και στο τέλος διαμελίσει το σώμα του με 4 άλογα, ενώ ο χριστιανικός όχλος απολάμβανε ένα θέαμα που νομίζω πως θα έκανε ακόμη και τον Αμβρόσιο της Αιγιαλείας ή και τον Σεραφείμ του Πειραιά να ταραχτούν (κάπως). Αλλά αυτή είναι η αντίληψη και της Ορθόδοξης Εκκλησίας, που ακόμη και σήμερα, επίσημα θεωρεί τη σφαγή εκατοντάδων παιδιών των Μουσουλμάνων της Βοσνίας και χιλιάδων γερόντων ή αμάχων ανδρών με τις ευλογίες Σέρβων Ορθόδοξων, παιδεραστών Επισκόπων και την ενδεχόμενη (δικαστικά ακόμη ατιμώρητη) συμμετοχή Ελλήνων Ναζιστών, ως πράξη θεάρεστη, αλλά ανατριχιάζει στην ιδέα πως θα ανασταλεί προσωρινά η δολοφονία ανθρώπων μέσω του κορωνοϊού της θείας κοινωνίας.

O βασιλιάς, που είχε προετοιμάσει ψυχολογικά την ντυ Μπαρύ λέγοντάς της «είμαι 64 χρονών και πιθανόν ο καιρός πλησιάζει», απέμεινε με τη φροντίδα των τριών «δεσποινίδων», όπως ήταν γνωστές οι τρεις ανέραστες γεροντοκόρες θυγατέρες του κι έπεσε στην πιο μαύρη απελπισία θεωρώντας τον εαυτό του ήδη νεκρό. Zήτησε μόνος του να του φέρουν τον φτωχό και τυφλό γέρο αββά εξομολόγο του, αχρησιμοποίητο μέχρι τότε, που του έδωσε μετά από 17 λεπτά άφεση. Ο μονάρχης σάπισε κυριολεκτικά εγκαταλειμμένος από όλους που φοβόντουσαν μην μολυνθούν, ενώ ο διάδοχος και η Αντουανέτα περίμεναν σε άλλο ανάκτορο να σβήσει το κερί στο βασιλικό παράθυρο, πράγμα που θα σηματοδοτούσε το τέλος και συνέβη σε λίγες ημέρες.

Η ντυ Μπαρύ έπεσε στη δυσμένεια της νέας βασίλισσας και έζησε στην αφάνεια μέχρι που αποκεφαλίστηκε στις 8 Δεκέμβρη του 1793 από τους Επαναστάτες: «Ένα λεπτό ακόμη, κύριε Εκτελεστή, σας ικετεύω!», ήταν τα τελευταία της λόγια.

*

Μας απέκλεισαν από το facebook (υπαίτιος το Ελληνικό ΥΠΕΞ επί σ. Κοτζιά) χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Ξέρουμε ότι το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε

This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

12 Responses to Η Μετάληψη ως μαγικό όπλο της κοσμικής εξουσίας του κλήρου

  1. Ο/Η laskaratos λέει:



    Aπό τη δίκη και τη φρικιαστικά βασανιστική εκτέλεση του φουκαρά Νταμιέν. Η βασιλική αυλή παρακολουθεί από το παράθυρο. Η Εκκλησία θεώρησε πως ο βασιλιάς έπρεπε να μετανοήσει όχι για τα εγκλήματα που τέλεσε, αλλά επειδή είχε ερωμένη.


    Λουδοβίκος IE


    Η Μαντάμ ντυ Μπαρρύ οδηγείται από τη φυλακή της στη λαιμητόμο, σκίτσο από έκδοση του Tighe Hopkins.


    O Aρχιεπίσκοπος των Παρισίων Χριστόφορος de Beaumont du Repaire

  2. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    https://www.greeknewsonline.com/me-entoli-elpidoforou-me-chorista-koutalia-gia-kathe-pisto-i-thia-kinonia-stin-amesi-archiepiskopiki-periferia/

    Με εντολή Ελπιδοφόρου, με χωριστά κουτάλια για κάθε πιστό η Θεία Κοινωνία στην Άμεση Αρχιεπισκοπική Περιφέρεια
    MAY 24TH, 2020

    https://www.ethnos.gr/kosmos/105629_i-germania-apagoreyse-stoys-orthodoxoys-hristianoys-ti-theia-koinonia

    Η Γερμανία απαγόρευσε στους ορθόδοξους χριστιανούς τη Θεία ΚοινωνίαΚΟΣΜΟΣ
    14.05.2020 23:15

    Με σχετική ανακοίνωση στη Γερμανία απαγορεύεται πλέον η Θεία Μετάληψη με τον τρόπο που γίνεται στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Σύμφωνα με τον ανταποκριτή του Open Παντελή Βαλασόπουλο, με ανακοίνωση του μητροπολιτή Γερμανίας κ.Αυγουστίνου το γερμανικό κράτος απαγόρευσε τη Θεία Μετάληψη.

    Χ.Δ. Συνιστώσα Λ.Α.Ε.
    https://iskra.gr/%CE%B7-%CF%87-%CE%B4-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CF%84%CF%8E%CF%80%CE%B9/

    Από iskra -19/04/2020

    Γ. Κλίμα τρομοκράτησης και χαφιεδισμού

    Μέσα σ’ αυτό το κλίμα που έχει δημιουργηθεί εξαιτίας των κυβερνητικών αποφάσεων, με σύμφωνη γνώμη της αντιπολίτευσης, αλλά και την υστερία ορισμένων ΜΜΕ, τείνει να περάσει στην κοινή γνώμη η πλάνη ότι η μετάδοση της Θείας Κοινωνίας είναι παράνομη και δήθεν επικίνδυνη για την υγεία. Βρισκόμαστε μπροστά στο επικίνδυνο φαινόμενο αστυνόμευσης της θρησκευτικής ζωής των Ελλήνων, με πολίτες να λειτουργούν ως καταδότες. Χαρακτηριστική του κλίματος είναι η δήλωση της Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας Μερόπης Υδραίου, ότι δεν κοινώνησε την Κυριακή των Βαϊων στον Άγιο Σπυρίδωνα, ωσάν να έπρεπε να απολογηθεί, ως ύποπτη παράνομης πράξης!

    • Ο/Η Immigrant λέει:

      Κατοικος ΗΠΑ και συγκεκριμενα πολιτεια Βιρτζινια
      Η χρηση πολλαπλων κουταλιων θα γινει μονο στις πολιτειες ΝΥ Μασσαχουσσετη και πρωτευουσα (DC) οπου υπαρχουν πολλαπλα κρουσματα, οχι σ εμας και σε αλλες πολιτειες. Αντιδρασεις ηδη υπαρχουν.. εναντια του Αρχιεπισκοπου, σε πολλα κοινωνικα μεσα απο πολλους στην ομογενεια,

      • Ο/Η Richmond λέει:

        Θα ήτο χρήσιμο να εφαρμόζετο και αλλαχού εν ΗΠΑ η μέθοδος των πολλών κουταλιών, προτού αυξηθούν και εκεί τα κρούσματα.
        Ο Αρχιεπίσκοπος προσπαθεί να προλάβει την κατακραυγή αν η GOA θεωρηθεί υπεύθυνος για επιδείνωση της καταστάσεως.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    O κορωνοϊός της Εκκλησίας απειλεί το κοσμικό Κράτος

    Παραθέτω τα αμέσως παρακάτω, για να αντιληφθούν όσοι στην Αριστερά αποφεύγουν να το κάνουν, πως η κρατική και εθνική μας Εκκλησία δεν είναι απλά ένας αναχρονιστικός θεσμός του καπιταλιστικού Κράτους, δεν είναι ένα κατάλοιπο της μεσαιωνικής φεουδαρχίας, είναι κάτι πολύ χειρότερο, ένας οργανισμός που κουβαλά τις πιο αρχέγονες προκαταλήψεις του ανθρώπινου είδους.

    Αφού μιλήσαμε στην αρχή για τον «Μεγάλο Λάμα» του Βολταίρου, καταφεύγω στον Πορτογάλο Ιησουίτη Antonio de Andrade, που γράφει στα 1626 πως «ο μέγας Λάμα» στο Ουτσάνγκ (Κεντρικό Θιβέτ) πραγματοποιεί ένα είδος θυσίας, με ψωμί και κρασί, κατά την οποία, αφού φάει και πιεί μικρή ποσότητα ο ίδιος, τα μοιράζει στους υπόλοιπους λάμα που παρευρίσκονται στην τελετή, και πως αναπνέει και φυσάει πάνω σε αυτά, κάτι που κανείς άλλος λάμα δεν δικαιούται να κάνει [Sweet, Michael J. and Leonard Zwilling (ed.). 2017 «…Letters and Relations from Tibet by the Jesuit Missionary António de Andrade (1580-1634)». Boston: Institute of Jesuit Sources/Boston College].

    Ανάλογα περιγράφει και ο Γερμανός Ιησουϊτης Ιωάννης Grueber που έφτασε στη Λάσα το 1661 («Prisoners of Shangri-La: Tibetan Buddhism and the West», Donald S.Lopez-University of Chicago Press, 27 Φεβ 2018, σελ.25). Στην ελληνική θρησκεία του θεού του κρασιού και της αμπέλου Διονύσου, βρίσκουμε την ιδέα της «θεοφαγίας» στην κατασπάραξη ένα ζωντανού ταύρου που συμβόλιζε τον ίδιο το θεό επειδή, είχε μεταμορφωθεί σε ταύρο και φαγώθηκε από τους Τιτάνες. Οι πιστοί του Μίθρα θυσίαζαν επίσης έναν ταύρο και έπιναν το αίμα του τελώντας και ιερό γεύμα με ψωμί και νερό.

    Θορυβημένος από τις αναλογίες αυτών των τελετών με τη χριστιανική Ευχαριστία τον 2ο μ.Χ. αιώνα, ο άγιος Ιουστίνος ο Φιλόσοφος και Μάρτυς, ισχυρίστηκε ότι αυτή η ομοιότητα ήταν έμπνευση που την μετέδωσαν οι δαίμονες στους παγανιστές για να δυσφημιστεί η επερχόμενη χριστιανική τελετουργία (στο 66-4, της «Α΄ Απολογίας υπέρ Χριστιανών»): «Όπερ και εν τοις του Μίθρα μυστηρίοις παρέδωκαν γίνεσθαι μιμησάμενοι οι πονηροί δαίμονες». Οι Χριστιανοί ερμηνευτές, για να μην προσδώσουν στους τραγοπόδαρους προφητικές ιδιότητες, εξηγούν στα σοβαρά, πως οι δαίμονες γνώριζαν τα έθιμα της μελλοντικής θρησκείας, μελετώντας τις προφητείες της Π.Διαθήκης.

    Τέλος να σημειώσω, για να κλείσω αυτή τη μικρή παρένθεση θρησκευτικού συγκρητισμού, που δεν κολακεύει ιδιαίτερα το χριστιανικό μυστήριο, όσο κι αν είναι πολύ πιο εξευγενισμένο από τις προδρομικές παγανιστικές του μορφές, πως οι Αζτέκοι, δυο φορές τον χρόνο, τον Μάη και τον Δεκέμβρη, έφτιαχναν από ζύμη ένα είδωλο του θεού Χουϊτζιλοπόκτλι, το έκοβαν κομμάτια και το έτρωγαν τελετουργικά (Έντουαρντ Κάρπεντερ, «Παγανισμός και χριστιανική θρησκεία», 1920).

    Αυτά δεν τα γράφω για να μειώσω τα εκκλησιαστικά δόγματα που στο κάτω-κάτω ελάχιστα θα μας αφορούσαν αν δεν τα πληρώναμε ως φορολογούμενοι και αν δεν δεχόμασταν ως κοινωνία τις πολιτισμικές και υγειονομικές τους συνέπειες, αλλά για να δείξω πως στον πυρήνα της τωρινής εκκλησιαστικής άμυνας και αντεπίθεσης, δεν βρίσκεται η ουσία της χριστιανικής διδασκαλίας, που καθόλου δεν θίγεται από την προσωρινή διακοπή τελετουργιών και η οποία ουσία αν εφαρμοζόταν και αν ήταν σεβαστή από την Εκκλησία της Ελλάδας στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία, θα απαιτούσε χειροπιαστή αλληλεγγύη στους πρόσφυγες, αλλά ο μυστικιστικός και αποκρυφιστικός πυρήνας που πυροδοτεί την αθέμιτη, αντιδημοκρατική και κοινωνικά επικίνδυνη εξουσία του Κλήρου.

  4. Ο/Η Πάστωρ λέει:

    https://www.skai.gr/news/world/koronoios-germania-peripou-40-atoma-molynthikan-se-leitourgia-sti-frankfourti

    Κορωνοϊός – Γερμανία: Περίπου 40 άτομα μολύνθηκαν σε λειτουργία στη Φρανκφούρτη
    Έξι από αυτούς τους ασθενείς εισήχθησαν σε νοσοκομείο, σύμφωνα με το Γερμανικό Πρακτορείο το οποίο επικαλείται τις τοπικές υγειονομικές αρχές.
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/05/2020 – 17:40
    47 ΣΧΟΛΙΑ

  5. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    Δεν παλεύει μόνος του ο ΣΥΡΙΖΑ στα σύνορα, πολεμά και το makeleio

  6. Ο/Η Richmond λέει:

    Με διαφορετικές λαβίδες η Θεία Κοινωνία στην Αμερική

    Νέα Υόρκη- Του Αποστόλη Ζουπανιώτη

    Ο Δρ. Γιώργος Παυλάκης, επικεφαλής του Τμήματος Ανθρωπίνων Ρετροϊών του τμήματος Εμβολίων στο Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, στην Ουάσινγκτον, , επικρότησε την απόφαση του Σεβασμιωτάτου.

    «Ως επιστήμονας, χαίρομαι για την απόφαση του Αρχιεπισκόπου Αμερικής να αναπτύξει ένα υπεύθυνο πρωτόκολλο για την προστασία των ανθρώπων που συμμετέχουν σε εκκλησιαστικές λειτουργίες και θέλουν να μεταλάβουν τη θεία κοινωνία. Οι οδηγίες της Αρχιεπισκοπής για τον εκκλησιασμό και για ατομική προσφορά θείας κοινωνίας, εάν εφαρμοστούν πιστά, βοηθούν στην προστασία του κοινού και είναι σύμφωνες με τις εντολές των πολιτειακών αρχών», συμπλήρωσε ο διακεκριμένος Έλληνας επιστήμονας.

    Ο ιερέας θα χρησιμοποιήσει ένα νέο κουτάλι για να προσφέρει κοινωνία και στη συνέχεια θα τοποθετήσει το κουτάλι σε ξεχωριστό δοχείο πριν από τον επόμενο ενορίτη.

    . Αντί της μάκτρας (Communion Cloth), η ενορία θα έχει διαθέσιμες πετσέτες μίας χρήσης για τους πιστούς, και όταν πλησιάζει το δισκοπότηρο, ο ενορίτης θα πάρει μια χαρτοπετσέτα, θα την κρατά κάτω από το πηγούνι του, θα σκουπίζει το στόμα του και στη συνέχεια θα πετάει την πετσέτα. σε ένα δοχείο στο σολέα, το περιεχόμενο του οποίου θα καεί την ίδια μέρα.

    . Μετά από κάθε ραντεβού, τα κουτάλια θα βυθιστούν σε βραστό νερό για να καθαριστούν».

  7. Ο/Η +Αρχιμανδριτης π. Ναθαναηλ Ι. Μπαρουσης λέει:

    Η Ορθοδοξη θεολογια καθολικα, αρχιζοντας απο τον Αγιο Γρηγοριο τον Θεολογο, αχρι των Αγιων Αρχιεπισκοπων Γρηγοριου του Παλαμα και Συμεων Θεσσαλονικης, διατρανωνει οτι ενω ο Τριαδικος Θεος ειναι αμεθεκτος, η ενεργειες επι του ανθρωπου εχουν κτιστα αποτελεσματα. Υπο το προισμα αυτο οταν η Αγια Λαβιδα ερχεται σε επαφη με τον Χριστο, αγιαζεται και μετατρεπεται σε οργανο παροχης ζωης και Αναστασεως, αφου ο Χριστος ειναι η οντως Ανασταση και τελεσιουργειται η ενωση με αυτον τον Χριστο. Γι’αυτο ακριβως και ο Αγιος Αμερικης Ελπιδοφορος καθισταται εντος των οριων της αιρεσεως και αποτελει την αιτια της προσωπικης του καθαιρεσεως. Εν αληθεια Χριστου ανασταντος και Ζωοδοτου, Αρχιμανδριτης π. Ναθαναηλ Μπαρουσης. Χριστος ανεστη.

    • Ο/Η Ρόζα Λουξεμπουργκ λέει:

    • Ο/Η Ορθολογιστής λέει:

      κοίτα ανορθόγραφε κηφηνάκο: δεν θα απασχολούσε κανένα από εμάς τι πιστεύετε, τι βάζετε στο στόμα σας (ή όπου αλλού) και τι διάολο κάνετε στη ζωή σας ΕΑΝ ΟΙ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΑΣ δεν είχαν αρνητικό αντίκτυπο στην υγεία και τη ζωή ημών των υπολοίπων. Αν θέλετε να μολύνεστε με κάθε αρρώστια για να ικανοποιήσετε τον αρρωστημένο σας φανταστικό φίλο στον ουρανό, να πάτε να το κάνετε εντελώς απομονωμένοι από την ανθρώπινη κοινότητα στα βουνά, μακρυά από τον πολιτισμό και όταν αρρωστήσετε να ζητήσετε βοήθεια από τις εικόνες σας με την Παναγία τη … γοργόνα, τη… χαμηλοβλεπούσα ή την κάθε άλλη που εμπορεύεστε. Ξέρεις εσύ επαγγελματία κηφηνάκο: αυτές της εικόνες που περπατάνε, πετάνε, κάνουν όλα τα στυλ κολύμβησης -και πεταλούδα παρακαλώ- και που στο Βυζάντιο τις τρίβατε στα ροφήματα για να γίνετε καλά (αλλά ευτυχώς ψοφάγατε). Δεν έχεις καμία θέση σε πολιτισμένη σύγχρονη και δημοκρατική πολιτεία: ούτε στα αγαθά της (όπως η ιατρική περίθαλψη ή το Διαδίκτυο που με τόσο θράσος χρησιμοποιείς για να αφήσεις τα εμέσματά σου στα διάφορα site). Στην έρημο με το … κομποσκοίνι σου!

  8. Ο/Η Καρδινάλιος Μαζαρέν λέει:



Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.