Οι μακαρονισμοί του κ.Καρα Τζαφέρη (=Μαυρογάϊδαρου)

Τσαρλατανισμοί στον καιρό της χρεοκοπίας

"Το μεγάλο σόου των γαϊδάρων», "Comic News, 13/8/ 1864. «The Western Reserve Historical Society», Cleveland, Ohio.

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Από την αρχή διευκρινίζω πως υπογραμμίζω την τουρκαρβανίτικη ή τουρκοαραβική προέλευση του επωνύμου (Μαυροάλογος ή Μαυρογάϊδαρος), του αρχηγού ενός κόμματος που επαγγέλλεται τη φυλετική καθαρότητα, τη συνέχεια της «ελληνικής φυλής» και τις συναφείς μπούρδες, ακριβώς για να υπενθυμίσω πως αυτά υπάρχουν μόνο στο μυαλό των αγράμματων επαγγελματιών πατριωτών, που θέλουν να αγνοούν την, ευτυχώς για τη βιολογική μας ακμή, πολύ πλούσια ιστορική φυλετική μας σαλάτα, γιατί έτσι δεν είμαστε εκφυλισμένα προϊόντα συνεύρεσης συγγενών, απομονωμένων από τον έξω κόσμο, στο βουνό ή στο νησί. Έτσι βγήκαν εδώ οι Χορν, οι Σμολένσκυ, οι Παπανδρέου, οι Καραμανλήδες, οι Λιάπηδες, οι Έβερτ, οι Πετσάλνικοι, κι άλλοι πολλοί, καλοί η μέτριοι, ή άχρηστοι. Το πράγμα γίνεται απεχθέστερο γιατί το κόμμα των Βελομπουμπουκοπλευρηβορίδιδων, εμπορεύεται, με τρόπο που μόνο σε μια τριτοκοσμική χώρα μπορεί να σταθεί, τη χριστιανική πίστη, η οποία είναι κατ’εξοχήν διαφυλετική και η οποία προστατεύει με μαχητικότητα τους λαθρομετανάστες, αφού τέτοιος ήταν και ο ιδρυτής της Χριστός, η μάνα του και ο σύντροφός της, που βρήκαν καταφύγιο στην Αίγυπτο. Για το «Λάος» όμως, χριστιανισμός σημαίνει να καλεί τη Δικαιοσύνη να μην προφυλακίσει τον αποκρυφιστή Εφραίμ Βατοπεδινό, έμπορο ζωνών και μυριάδων θαυμάτων σε δυστυχισμένους ανθρώπους που κυβερνιούνται από μαφιόζους, αφήνοντας έτσι εντελώς ατιμώρητο το αίσχος του σκανδάλου και κλείνοντας τα μάτια στις άθλιες απειλές κατά έντιμων δικαστικών, εκπορευόμενες  από καλόγερους που συνοδεύουν νεαρούς σε gay θεατρικές παραστάσεις και από τη μονή που έχει για θυρεό της τη (φουσκωμένη με botox;) νεκρική μάσκα του καταδικασμένου για παιδεραστία Ιωσήφ Βατοπεδινού.

Στη συνέχεια να εξηγήσω πως η σχεδόν άγνωστη λέξη μακαρονισμός, έχει πάρει τη σημασία της επιδεικτικής χρήσης αρχαιοελληνικών και γενικά εξεζητημένων λέξεων, συχνά με λανθασμένο τρόπο, με σκοπό τον εντυπωσιασμό. Ο κ.Καρατζαφέρης, που η συμμετοχή του κόμματός του στην κυβέρνηση προκάλεσε σοκ στην Ευρώπη, έχει γίνει γνωστός από τις θεαματικές πολιτικές του κωλοτούμπες (με περίεργες «επιθέσεις φιλίας» προς τη «Χρυσή Αυγή» μέχρι το ΚΚΕ και τη 17Ν), εξ ου και το σχετικό προσωνύμιο που του αποδίδεται. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ψυχολόγος για να διαπιστώσει πως πρόκειται για έναν παμπόνηρο άνθρωπο, ο οποίος προκειμένου να κάνει τη δουλειά του (να ανελιχθεί πολιτικά), δεν διστάζει να υποστηρίξει τα πιο αντιφατικά πράγματα, πάντα με στόχο το λαϊκισμό και την εντυπωσιοθηρία. Το περιρρέον κλίμα της ηθικής, πολιτικής και οικονομικής παρακμής τον βολεύει τρομερά στα σχέδιά του.

Για το φαινόμενο Καρατζαφέρη, έχουν γραφτεί πολλά, διαλέγω ένα ευτράπελο, αλλά «εξ όνυχος τον λέοντα» (και το τσακάλι). Έχει διατυπωθεί η άποψη πως βάφει τα μαλλιά του («Γιώργος Καρατζαφέρης: το εθνικόφρον βάψιμο…»), εγώ όμως το αποκλείω, διότι ο κ.Καρατζαφέρης είναι ολοκληρωμένος άνδρας (προσέξτε και την αυστηρά αρχαιοελληνική του κατατομή, που θυμίζει τον Μεγαλέξανδρο, όχι τόσο βέβαια  όσο ο φύρερ της «Χρυσής Αυγής» ή ο κ.Πανίκας Ψωμιάδης) και κατά την ταπεινή μου γνώμη οι άνδρες που βάφουν τα μαλλιά τους έχουν και κάποια, να την πω, εφηβική πλευρά, σαν τσαχπίνιδες μητροπολίτες που κρύβουν την ηλικία τους, όπως οι Άγιοι Ν.Ιωνίας-Φιλαδελφείας κ.Κώστας Φαραντάτος (της γνωστής στρατιωτικής οικογενείας) και τ.Αττικής Παντελεήμων.

Ερωτώ, αν ο κ.Καρατζαφέρης έβαφε τα μαλλιά του, το Άγιο Πνεύμα θα προσγειωνόταν ποτέ στο κεφάλι του εν είδει περιστεράς (δεύτερη φορά στην Ιστορία μετά τη βάπτιση του Χριστού) όπως συνέβη στον πατριαρχικό αγιασμό του Κερατίου κόλπου; Απαντώ: Ασφαλώς όχι ( ό.έ.δ.).

Κάνοντας την ανάγκη φιλοτιμία, ο κ.Καρατζαφέρης δηλώνει από μόνος του «γιός του σανοπώλη», προσπαθώντας να βγάλει από αυτό το (για τις μεγαλοαστικές δεξιές αντιλήψεις) μειονέκτημα, το λαϊκοδεξιό πολιτικό πλεονέκτημα του παιδιού του λαού. Αυτό όμως που αποφεύγει να διαψεύσει είναι η φήμη πως δεν έχει καταφέρει να τελειώσει το εξατάξιο Γυμνάσιο. Μπορείτε να απολαύσετε και το σχετικό βίντεο με τις ελληνικούρες του.

Το εμφανές κενό της μόρφωσης που έχει ο κ.Καρα Τζαφέρης, προσπαθεί να καλύψει με ένα κωμικά συμπλεγματικό σοβαροφανές ύφος, με κυριλέ ντύσιμο γαλάζιου πολιτευτή ή θεολόγου Γυμνασιάρχη, με επικοινωνιακή εκμετάλλευση κάθε εκδήλωσης στην οποία θα φωτογραφηθεί δίπλα σε πρόσωπα που θα του προσδώσουν «κοινωνικό στάτους», με τη συμμετοχή-πλυντήριο στην κυβέρνηση, χάνοντας έτσι την ευκαιρία μιας ακροδεξιάς πατριωτικής αντιπολιτευτικής δημαγωγίας, σε όφελος της χιτλερικής «Χρυσής Αυγής», που προσπαθεί τώρα με τη βοήθεια της Εκκλησίας (Μητροπολίτες της Λούτσας και του Πειραιά) να καταλάβει το κενό που άφησε ο συγκυβερνών Ορθόδοξος Συναγερμός (που διαγκωνιζόμενος μαζί της, βάζει συνεχώς τρικλοποδιές στον ταλαίπωρο κ.Παπαδήμο).

Αγαπάει όμως  ο θεός τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη. «Στρατηγέ τι γύρευες στη Λάρισα Συ, ένας Υδραίος;». Ο Καρατέτοιος πάνω στον οίστρο του, ξέθαψε και τον «αρχολίπαρο», λέξη που τη χρησιμοποίησε τελευταίος στην πολιτική σκηνή ο καλλιεργημένος πολιτικός και αγωνιστής κατά της Χούντας Γιάννης Ζίγδης σε βάρος των Θανασοκανελλοπουλαίων αποστατών της ΕΔΗΚ: «… ο ηγέτης του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρης έκανε σήμερα μια δήλωση που προκάλεσε άφθονο γέλιο αλλά και έστειλε πολύ κόσμο στα λεξικά: Ο ακροδεξιός γελωτοποιός είπε: “Αν τα παιδιά της Βοστώνης, ο κ. Παπανδρέου πάψει να φαντάζει ως αρχολίπαρος και ο κ. Σαμαράς ως σπουδαρχίδης, ο τόπος δε θα δει προκοπή”. Ακόμα κι αν κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς σημαίνουν οι λέξεις αυτές, είναι φανερό ότι ο Καρατζαφέρης ξέχασε ένα “δεν”, διότι φαντάζομαι θα ήθελε να πει πως ο τόπος δεν θα δει προκοπή αν τα παιδιά της Βοστώνης δεν σοβαρευτούν….». Για τη συνέχεια παραπέμπω στο αρμόδιο μπλογκ του κ.Σαραντάκου και στο σχετικό πολυδιαβασμένο άρθρο του.

Κύριε Ροΐδη,
Η ηθική και οικονομική χρεοκοπία της χώρας μας, αναβάθμισε πρόσωπα σαν κι αυτό του κ.Καρατζαφέρη, φέρνοντάς τον από το περιθώριο στο κέντρο της πολιτικής σκηνής, στο ρόλο του υπεύθυνου πολιτικού, που κάλυψε την προκλητική αδυναμία των ΓΑΠ-Σαμαρά, να ενεργήσουν σύμφωνα με τις απαιτήσεις της ευθύνης που τους έχει ανατεθεί . Θα είναι τραγικό για τη χώρα αν οι επόμενες εκλογές (το πιθανότερο τον Ιούνιο, χωρίς να μπορώ να αποκλείσω και το νωρίτερο ή αργότερο), φέρουν τον κ.Καρατζαφέρη αντιπρόεδρο μιας εθνικιστικής, ξενόφοβης, υπερσυντηρητικής, θεοκρατικής, διεφθαρμένης (έχει παρελθόν η ΝΔ) και ανίκανης κυβέρνησης του διδάκτορα των Μυστικών κονδυλίων και ρουσφετολόγου κ.Σαμαρά.

Αν όμως κάτι τέτοιο συμβεί, τουλάχιστον ας ελληνοποιήσει το τουρκαρβανίτικο επώνυμό του, όπως έκανε με το (μνημείο του Κιτς) «Τηλε City» του,  που το ελληνικουροποίησε σε «Τηλε Άστυ». Ας μετονομασθεί ο ίδιος σε Μέλανα Όνο. (Σημ.: Η φαεινή ιδέα ανήκει στο φίλο μου δικηγόρο Ε.Π).

ΥΓ

Ονειρεύονται την πρωθυπουργία.

This entry was posted in Ασμοδαίος, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

20 Responses to Οι μακαρονισμοί του κ.Καρα Τζαφέρη (=Μαυρογάϊδαρου)

  1. Ο/Η eklag λέει:

    »οι άνδρες που βάφουν τα μαλλιά τους έχουν και κάποια…εφηβική πλευρά»!
    Ουγκαγκούμ γκαμ γκουμ γκαγκαγκούμ πιρλιγκαγκά!
    κι ενώ εντρυφούμε στις τρίχες του εφήβου,
    ο έφηβος με τους άλλους 299 εφήβους και τον μικρό της παρέας
    -Πρόεδρος Δημοκρατίας-
    ροκανίζουν τα μισθουλάκια των ελαχίστων έντιμων φορολογουμένων
    πολιτών και προβληματίζονται σφόδρα για την κριτική μας!
    για την ακρίβεια τους προκαλεί μια φαγούρα και ξύνονται κανονικά!

  2. Ο/Η sarant λέει:

    Μια γλωσσική απορία: ότι τζαφέρ σημαίνει άλογο ή γάιδαρος το βρήκατε σε κάποιο λεξικό της τουρκικής; Δεν είμαι βέβαιος ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

  3. Ο/Η Ε.Γ.Μ. λέει:

    Μήπως έχει ρίζα στα σλαβικα, π.χ.σκοπιανή!!!!!!!! πάντως διαμαρτύρομαι εκ μέρους των αλογογαϊδάρων, ουδεμία ομοιότητα με τα ευγενή, υπομονετικά και ακρως αξιοπρεπή τετράποδα.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Kύριε Σαραντάκο,
    από πιτσιρικάς με αφορμή κάποια εκδρομή της οικογένειάς μου στη Μεσσηνία, άκουσα για το τοπωνύμιο Τζαφέρεμίνη, και οι ντόπιοι (ο δάσκαλος κλπ) μπροστά μου είπαν στον πατέρα μου πως τζαφερ σημαίνει αυτό κλπ.
    Την ερμηνεία αυτή βρήκα πολύ αργότερα και σε βιβλία τοπικών λογίων (Ηλία Μουνδρέα, τοπωνυμικά, νομίζω και στου Αθ.Πετρίδη (περί Φαρών ή Καλαμών) ή στου Π.Γεωργούντζου, (η αρχαία Άμφεια), πάντως είναι εκδοχή διαδεδομένη σε τοπικά άρθρα (Πελοποννησιακή Πρωτοχρονιά κλπ, μη μου ζητήσετε παραπομπές κλπ με συλλαμβάνετε να μην μπορώ να συνεισφέρω) για τη Μεσσηνία, αν και στον Εβλιγιά Τσελεμπί (Οδοιπορικό…1668-1671, Εκάτη 1999) βρήκα πως Τζεφέρ ή τζαφέρ σημαίνει ποταμάκι.

    Για ενίσχυση της γαϊδαρινής εκδοχής πάντως, σας παραπέμπω σε άρθρο της Ελευθεροτυπίας:
    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=28/02/2011&id=255345

    «….β. Η δεύτερη εκδοχή για το β’ συνθετικό -τζαφέρης είναι ότι προέρχεται από το μεσαιωνικό ουσιαστικό της Αλβανικής γλώσσας «τζαφέρ» που σημαίνει «άλογο». Στην Αραβική, όπως θα διαβάσετε παρακάτω, σημαίνει και γάιδαρος. Στην Ελληνική θα αποκαλούσαμε το επώνυμο Καρατζαφέρης ως «μαυροάλογο» ή «μαυρογάιδαρο»…..».

    Στο μπλογκ Έλληνες-Αλβανοί διαβάζω (κάτι θα ξέρουν κι εκεί)

    http://ellines-albanoi.blogspot.com/2010/03/blog-post_01.html

    Ο αρχηγος με το ελληνικοτατο ονομα Καρα-Τζαφερ (τζαφερ το αλογο στα μεσαιωνικα αλβανικα)
    …..

    Σε κάθε περίπτωση κε Σαραντάκο, διαφωτείστε μας εσείς, το σατιρικό αυτό αρθρο αυτό έχει εμφανέστατα άλλους σκοπούς και δεν διανοείται να διεκδικήσει δάφνες γλωσσολογικές-επιστημονικές, υπάρχει αρκετη βάση για να δικαιολογήσω τον τίτλο, δεν νομίζω πως αξίζει στον Καρατζαφέρη περισσότερη επιστημονική τεκμηρίωση για να του κάνουμε πλάκα, και πολύ του πέφτει η δικαιολόγηση της προτεινόμενης μετονομασίας, η οποία-ελπίζω θα συμφωνείτε-έχει και το πλεονέκτημα πως ταιριάζει και με μια πραγματικότητα.

  5. Ο/Η salonikios λέει:

    Και ‘γω ειχα την εντυπωση πως τζαφερ σημαινει ποταμι, και συζητοντας με ενα φιλο αρκετο καιρο πριν μου λεει: δηλαδη Καρατζαφερης ειναι ο μαυροποταμος? Ναι ρε του απαντω, ο οχετος!! τιποτα δεν ειναι τυχαιο τελικα!!.

  6. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    kathimerini.gr

    Hμερομηνία : 05-12-11

    Κατά της Ελλάδας η απόφαση της Χάγης για την ΠΓΔΜ

    Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης δέχτηκε την προσφυγή της Μακεδονίας για παραβίαση του άρθρου 11,παρ.1 της Ενδιάμεσης Συμφωνίας.

    Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης ανακοίνωσε σήμερα πως έχει τη δικαιοδοσία να κρίνει την προσφυγή που κατέθεσε η ΠΓΔΜ κατά της Ελλάδας, αναφορικά με την αντίρρηση που είχε προβάλει η χώρα μας στο αίτημά ένταξής της στο ΝΑΤΟ, στο Βουκουρέστι το 2008.

    Επίσης ανακοίνωσε πως, κατά την εκτίμησή του, η Ελλάδα δεν ενήργησε κατά τρόπο συμβατό με την Ενδιάμεση Συμφωνία, θεωρώντας πως οι λόγοι που επικαλέστηκε η Ελλάδα ήταν ανεπαρκείς, εκτός ίσως από την καταγγελία της για τη χρήση του συμβόλου.

    Τέλος, το Δικαστήριο απέρριψε τα λοιπά αιτήματα της ΠΓΔΜ που αφορούσαν τη στάση που θα πρέπει να τηρεί στο μέλλον η Ελλάδα, να μην προβάλλει δηλαδή αντιρρήσεις σε ενδεχόμενα αιτήματα που υποβάλλει η ΠΓΔΜ για ένταξή της σε διεθνείς οργανισμούς όπου μετέχει η Ελλάδα.

    «Η ΠΓΔΜ έχει κάθε δικαίωμα να θέτει υποψηφιότητα για ένταξη σε διεθνείς οργανισμούς μέσω ψηφοφορίας, δίχως εμπόδια από τη Ελλάδα» αναφέρεται στην απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης, το οποίο δέχτηκε την προσφυγή της ΠΓΔ Μακεδονίας για παραβίαση της Ενδιάμεσης Συμφωνίας.

    Ο πρόεδρος της Μακεδονίας Γκόργκι Ιβάνοφ είχε δηλώσει πριν την απόφαση ότι «εάν η ετυμηγορία του Δικαστηρίου της Χάγης είναι θετική για τη χώρα, τότε αναμένουμε αυτό να αντικατοπτριστεί στην επικείμενη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Σικάγο το 2012».

    Στη διαδικασία ανάγνωσης της απόφασης, την Ελλάδα εκπροσώπησαν σήμερα ο πρέσβης ε.τ. Γιώργος Σαβαϊδης και η νομικός σύμβουλος του υπουργείου Εξωτερικών, ενώ την ΠΓΔΜ ο υπουργός Εξωτερικών Αντ. Μιλόσοσκι και ο πρώην διαπραγματευτής Νικόλα Ντιμιτρόφ.

    Σχολιάζοντας την απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης, η ελληνική πλευρά υπογράμμισε τον σεβασμό της στην απόφαση του Δικαστηρίου και επιφυλάχθηκε να μελετήσει διεξοδικά το κείμενο της απόφασης.

    Σε έναν πρώτο σχολιασμό επεσήμανε πάντως, ότι η κεντρική επιδίωξη της ΠΓΔΜ, που ήταν, μέσω της προσφυγής, «να παρακάμψει τη διαδικασία επίλυσης του ονόματος υπό την εποπτεία του ΟΗΕ», δεν ικανοποιήθηκε.

    Αντίθετα, το Δικαστήριο της Χάγης υπενθυμίζει ότι η Ενδιάμεση Συμφωνία καλεί τα δύο μέρη «να αναλάβουν το καθήκον να διαπραγματευτούν με καλή πίστη και υπό την αιγίδα του ΓΓ του ΟΗΕ, στη συνέχεια ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας, για την επίτευξη μιας συμφωνίας στη διαφορά που έχει περιγραφεί σε αυτές τις αποφάσεις».

    http://www.kathimerini.gr με επιπλέον πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

    ————————————————————————————————————————————————————————————————–
    η προσφυγή όχι μόνο δεν αποσκοπούσε στην παράκαμψη των διαπραγματεύσεων γα το όνομα, όπως ΨΕΥΔΩΣ ισχυρίζεται το ελληνικό υπέξ αλλά τουναντίον επεδίωκε την επίσπευση τους , αφού πριν λίγες ημέρες ο Μακεδόνας υπέξ Πόποφσκι ζήτησε ενώπιον του ευρωκοινοβουλίου ένα καταληκτικό χρονοδιάγραμμα..

    γεγονός λογικό αφού εξέλειπε πλέον το εκβιαστικό βέτο : μη λύση μη ένταξη…

    ακόμα το δικαστήριο είπε επίσης ότι με βάση το 11 παρ.2 , η διεθνής χρήση της συνταγματικής ονομασίας- Δημοκρατία της Μακεδονίας δεν αποτελεί νόμιμο λόγο για βέτο…

    επίσης δικαστικές γνωμοδοτήσεις για μελλοντικά βέτο είναι παράλογες..

    αυτονόητο ότι η δεσμευτική αυτή απόφαση αφενός δεν επιτρέπει την Ελλάδα να βάλλει εκ νέου βέτο

    αφετέρου ακόμα και αν βάλει , μάλλον δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό από τους λοιπούς εταίρους..

    ίδωμεν την Παρασκευή στην ΕΕ και τον Μάιο στο ΝΑΤΟ, στο Σικάγο..

    • Ο/Η chretienorthodox λέει:

      Κυριε Ροϊδη
      Παρακαλω πολυ επιτρεψτε μου να σας πω για το θεμα της ονομασιας, οτι η Ελλαδα θα μπορουσε να προτεινει σαν ονομασια αυτης της χωρας, κανοντας υποχωρηση απο την απαιτηση να μην υπαρχει η λεξη Μακεδονια στην ονομασια της, το «Σλαυïκη Δημοκρατια της ΝοτιοΑνατολικης Ιλλυριας και της ΒορειοΔυτικης Μακεδονιας». Ειναι η πιο ρεαλιστικη ονομασια που μπορω να σκεφτω. Ελπιζω σαν Ελληνας να συμφωνειτε.
      Παραμενω
      Με εκτιμηση και φιλία
      Γεωργιος Θεοδοσιου

      • Ο/Η Zωζώ Χ.Σαπουντζάκη λέει:

        κομματάκι μεγάλη μον αμί Ζωρζ, κόψτε κάτι….

      • Ο/Η Σταύρος λέει:

        Αγαπητέ Γεώργιε Θεοδοσίου, επειδή περί μακαρονισμού είναι ο λόγος, η πρότασή σας συνάδει τόσο αρμονικά με την ως άνω έννοια!

      • Ο/Η chretienorthodox λέει:

        Μια ιδεα εριξα βρε παιδια, αν δεν σας αρεσει τη παιρνω πισω. Το θεμα δεν αφορα τη Πιστη, ειναι καθαρα πολιτικο.

        Με εκτιμηση και φιλία
        Γεωργιος Θεοδοσιου

  7. Ο/Η sarant λέει:

    Κύριε Λασκαράτε, η ερώτησή μου ήταν ειλικρινής, ήθελα να δω πού βασίζετε την άποψή σας. Από την πλευρά μου, δεν ξέρω τόσα τούρκικα και αρβανίτικα ώστε να μπορώ να αποφανθώ με βεβαιότητα για την ετυμολογία του ονόματος. Πάντως, στο άρθρο της Ελευθεροτυπίας αναφέρονται πολλές εκδοχές, από τις οποίες η λιγότερο τεκμηριωμένη είναι του γαϊδάρου-αλόγου, και η καλύτερα τεκμηριωμένη ότι πρόκειται για αραβικό όνομα. Και στο ελληνοαλβανικό ιστολόγιο στο οποίο παραπέμπετε, ο δεύτερος σχολιαστής απαντά ότι το άλογο στα αρβανίτικα δεν λέγεται τζαφέρ αλλά κάλε. Τόσα αρβανίτικα ξέρω κι εγώ να το επιβεβαιώσω, διότι είναι γνωστή η ρήση του Κουντουριώτη «βάτε με κάλε, έρδε με γκομάρ» (πήγε με άλογο, ήρθε με γαϊδούρι). Το να υπήρχε άλλη λέξη στα μεσαιωνικά αρβανίτικα και άλλη το 1821 ως σήμερα (κάλε) δεν μπορώ βέβαια να το αποκλείσω, αλλά μάλλον απίθανο το βρίσκω.

    Εκτός αυτού, ένα αρκετά διαδεδομένο επίθετο όπως το Τζαφέρης, Τζαφερόπουλος, Καρατζαφέρης κτλ. είναι εντελώς απιθανο να βασίζεται στο «γάιδαρος» που είναι προσβλητικό σε όλες τις βαλκανικές γλώσσες. Γιαυτό άλλωστε και δεν υπάρχει ούτε ελληνογενές επώνυμο σχετικό με τον γάιδαρο. Καταλήγοντας, και με την επιφύλαξη που ανάφερα παραπάνω, θεωρώ απίθανη τη σημασία γάιδαρος ή άλογο και πιθανότερη την προέλευση του επωνύμου από το όνομα. Το Καρα- μπορεί να σημαίνει μελαχρινός, μπορεί να σημαίνει και σκληρός ή δυνατός, έχουμε άλλωστε αφθονότατα Καραπάνος, Καρατάσος, Καραμήτσος κτλ. και στα τουρκ. Καραχασάν, οπότε γιατί να μην υπάρχει και Καρατζαφέρ αφού υπάρχει όνομα Τζαφέρ;

    Φυσικά το άρθρο είναι σατιρικό και όχι επιστημονικό, καλό είναι όμως ένα βασικό του σατιρικό επιχείρημα να μην είναι αστήρικτο.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Δεν υπονόησα πως η ερώτησή σας δεν ήταν καλόπιστη, γι’αυτό και σας εξέθεσα όλο το φτωχό υλικό μου, κατάλαβα αμέσως την αγωνία του παθιασμένου ειδικού, μη και βρει κάτι παραπάνω στις φτωχές γλωσσολογικές γνώσεις ενός ανώνυμου, που καμιά φορά ποτέ δεν ξέρεις, όλο και κάτι μπορεί να έχει ξετρυπώσει.

      Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, πίστευα εξ αρχής πως θα πει Μαύρο άλογο, αναμφίβολα, χρόνια τώρα και ασχετα από τον κ.Κωλοτούμπα. Η Ελευθεροτυπία και η πληροφόρηση εκλεκτού φίλου, λόγιου κλπ μου έδωσαν το άλλοθι για το γάϊδαρο, χωρίς να έχω την πρόθεση να προσβάλω το ζώο που το βρίσκω αξιαγάπητο και αδικημένο.

      Η διαφωνία μας όμως υπάρχει και εντοπίζεται στο εξής:
      Προκειμένου να σατιρίσουμε έναν ισχυρό πολιτικό, τέτοιων μάλιστα απόψεων και ποιότητας όπως ο εν λόγω, σε ένα σατιρικής χροιάς άρθρο και σε ένα ιστολόγιο που προσπαθεί μέσα από τη σάτιρα να πει κάποια πράγματα, θεωρώ πως το άλλοθι της «Ελευθεροτυπίας» είναι υπεραρκετό για να ασχοληθούμε με τις πιο αβανταδόρικες για τον (κακό μας) σκοπό εκδοχές του επώνυμου του επιμόνως μελανοκομόωντος και μελανόψυχου (κατά το «ελληνόψυχος») κ.Σπουδαρχίδη Αρχολίπαρου.

      • Ο/Η Σταύρος λέει:

        Δζαφάρ. Όνομα αρκετών χαλίφηδων της δυναστείας των Αββασιδών (800 – 1100 μ.Χ.).

        Δζαφέρ Πασάς. Όνομα τεσσάρων καπετάν-πασάδων της Τουρκίας (1700).

        Δζαφέρ πασάς. Αλβανός στρατηγός του τουρκικού στρατού (1920)

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο τυμβωρύχος αντισημίτης κ.Καρατζαφέρης ο φίλος της Χρυσής Αυγής, πιάνει στο στόμα του τον Αλέξη Γρηγορόπουλο

    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=427900&cid=6

    Νέα έκρηξη Καρατζαφέρη κατά του Τζο Μπάιντεν

    Και δεύτερη επίθεση εξαπέλυσε μέσα σε 24 ώρες ο Γιώργος Καρατζαφέρης κατά του Αμερικανού αντιπροέδρου Τζο Μπάιντεν, μετά την επιδεικτική άρνηση του τελευταίου να τον συναντήσει κατά την παραμονή του στην Αθήνα.

    Ο κ. Γιώργος Καρατζαφέρης θεωρεί λάθος την πραγματοποίηση της επίσημης επίσκεψης του Αμερικανού αντιπροέδρου Τζο Μπάιντεν στην Ελλάδα την παραμονή της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, η οποία είχε προκαλέσει την εξέγερση των «Δεκεμβριανών» του 2008.

    Ο κ. Καρατζαφέρης δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του για την άρνηση του κ. Μπάιντεν να τον συναντήσει στην Αθήνα, άρνηση η οποία, σύμφωνα με το πολιτικό ρεπορτάζ, οφείλεται στις καταγγελίες των εβραϊκών οργανώσεων στην Αμερική για τις αντισημιτικές θέσεις του κόμματος του ΛΑ.Ο.Σ. και στελεχών του.

    Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., μιλώντας στο ραδιόφωνο 9, υποστήριξε πως «θα φουντώσει η ιστορία» της επετείου της δολοφονίας του 15χρονου Γρηγορόπουλου. Υπενθυμίζεται πως ο Αλέξης Γρηγορόπουλος δολοφονήθηκε στην περιοχή των Εξαρχείων από ειδικό φρουρό στις 6 Δεκεμβρίου του 2008.

    Παράλληλα, ο κ. Καρατζαφέρης υποστήριξε ότι ο Αμερικανός αντιπρόεδρος έρχεται στη χώρα μας με συγκεκριμένη ατζέντα και ότι θα ασκήσει τεράστια πολιτική πίεση στην κυβέρνηση, γιατί στις 9 Δεκεμβρίου «αρχίζουν οι προσυνεδριακές διαδικασίες για την ένταξη των Σκοπίων» και, όπως πρόσθεσε, για την έναρξη τους προαπαιτείται η άρση του veto για το όνομα.

    • Ο/Η John the lackland λέει:

      ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ. *TO YOUTUBE*: This video is about a fascist political party of Greece. Many fascists are organized to stop freedom of speach in YouTube by using flags with no reason. This video does not violate the rules. Karatzaferis is a Greek politician, leader of the party LAOS that belongs to the radical right. In this video, 10 years ago, he calls greek neonazis to support him. Satire my friends!

  9. Ο/Η John the lackland λέει:

    Πολιτευτής του ΛΑΟΣ Nίκος Τούτουζας απο τη Θήβα με ρόπαλο σαν αγανακτισμένος κάτοικος του Αγίου Παντελεήμονα σε επεισόδια

  10. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Τζαφάρ, όνομα ή επιθετο (;) σε Αφγανιστάν και Ιράν.

  11. Ο/Η Paris λέει:

    Το Σάββατο 26 Νοεμβρίου παρευρέθηκαν στην Λυών η Ντόρα Μπακογιάννη και ο Γιάννης Πρετεντέρης για να συμμετάσχουν στο φόρουμ της εφημερίδας Liberation, σε ομιλία με θέμα ‘H Ελλάδα υπό ευρωπαϊκή κηδεμονία;’.

    Ομάδα Ελλήνων φοιτητών και εργαζομένων αποφάσισε να παρέμβει με κείμενο της κατά την διάρκεια της ομιλίας, προσπαθώντας να σπάσει την μονόπλευρη παρουσίαση της κατάστασης αλλά και να εκφράσει την αντίθεση της στα πολιτικά τεκταινόμενα της χώρας.
    Δηλώσεις αν μην τι άλλο υποκριτικές μιας και οι δύο τους ‘ξέχασαν’ ξαφνικά ότι στήριξαν και στηρίζουν το Λάος, είτε με την ψήφο τους είτε με άρθρα τους σε εφημερίδες. Φυσικά δεν χάσαμε την ευκαιρία να τους το θυμίσουμε.

  12. Ο/Η Πίσω από τις λέκσεις κρύβετε ο Αλέκσις λέει:

    Αλέκσις, Καρατζαφύρερ, Άδονις, θέλουν τον Μεγαλέκο σε άγαλμα

  13. Ο/Η TARZANAKOS λέει:

    Ένα σχόλιο και μια καταγγελία.

    1. Το σχόλιο.

    Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όσους «μασάνε» ακόμα τα φληναφήματα τού Καρατζαφέρη:

    «Γιώργος Καρατζαφέρης, ο άνθρωπος για όλες τις εποχές»
    Τής Μαριλής Mαργωμενου από την «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ» (14-3-2009)

    “Το πρώτο του μικρό τέχνασμα το εμπνεύστηκε στον Φουρλοπόταμο. Τότε ακόμη ο Φουρλοπόταμος, που σήμερα τον ξέρουμε ως Αμφιθέα, ήταν μια περιοχή υποβαθμισμένη. Αλλά και ο Γιωργάκης, που τώρα τον ξέρουμε ως Γιώργο Καρατζαφέρη, ήταν ένας πιτσιρίκος που μοίραζε με το ποδήλατό του γάλα στη γειτονιά. Εκείνη την εποχή, λοιπόν, ο Γιωργάκης βρήκε μια μεγάλη σύριγγα. Μ’ αυτήν κάθε πρωί τραβούσε μια μεζούρα γάλα απ’ το μπουκάλι κάθε γείτονα. Κι έτσι γέμιζε τζάμπα το δικό του μπουκάλι…

    Και που αποδεικνύει πως σ’ αυτή τη χώρα όλα μπορούν να συμβούν. Αρκεί να ξέρεις την πατέντα με τη σύριγγα: χωρίς να το καταλάβουν οι γείτονες, ανοίγεις μια ιδεολογική τρυπούλα στο εκλογικό τους σώμα, «ρουφάς» λίγους λίγους τους ψηφοφόρους και μέχρι να έρθει η ώρα της κάλπης, την έχεις ήδη γεμίσει με τις δικές σου ψήφους…”
    (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_14/03/2009_307600)

    Και για την αντιγραφή: TARZANAKOS

    2. Η καταγγελία.

    Από χτες το βράδυ, εδώ και ένα εικοσιτετράωρο δηλαδή, προσπαθώ να ανεβάσω/ανα-δημοσιεύσω το παραπάνω ευτράπελο και εύστοχο σχόλιο, το οποίο όμως αποκαλύπτει μια άγνωστη πτυχή τής προσωπικότητας τού Καρατζα-φύρερ, στο σάιτ «News247.gr» και στο θέμα με τίτλο:

    «Χρόνο για να μελετήσει το Μνημόνιο 2 ζήτησε ο Καρατζαφέρης»

    Για άγνωστους λόγους, και παρά το γεγονός ότι δημοσίευσαν το σχετικό ερώτημά μου, δηλαδή:

    «TARZANAKOS
    ΠΡΟΣ ΤΟΝ «SITE MANAGER»:

    Καλή σας ημέρα. Προ μιας ώρας τουλάχιστον έστειλα για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά ένα σχόλιό μου για δημοσίευση. Η ΠΡΩΤΗ φορά ήταν χτες το βράδυ κατά τίς 10μμ.

    Μπορείτε να μού πείτε ΤΙ έχει συμβεί και ΔΕΝ το έχετε δημοσιεύσει ακόμη;;;

    Ευχαριστώ.»
    (14 Hours Ago)

    το «News247.gr» ΔΕΝ δημοσίευσε μέχρι αυτή την ώρα (περίπου 11μμ) το συγκεκριμένο σχόλιο.

Αφήστε απάντηση στον/στην sarant Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.