ΠΑΣΟΚ-Εκκλησία: Μια βαθιά ανήθικη σχέση

psk_ekk1

(Το πνεύμα της κας Δήμητρας Παπανδρέου καθοδηγεί το ΠΑΣΟΚ)

«Όπως είπε ο γέροντας Εφραίμ, …διαπιστώνουμε παγκόσμια την αίσθηση ενός κενού … ευθύνη της πολιτείας να συνδράμει το Ορος …νιώθω μέρισμα προσωπικής περηφάνιας που αυτά τα δέκα χρόνια εφαρμόσαμε το σωστικό πρόγραμμα ώστε οι αγιορείτες να είναι απερίσπαστοι στο πνευματικό τους έργο…Είμαι βέβαιος, κύριε υπουργέ Επικρατείας (σ. Λασκ=Ρουσόπουλος), ότι η κυβέρνησή σας θα συνεχίσει … την ενίσχυση…των αγιορειτών μας»
Πέτρος Ευθυμίου-Σοσιαλιστής.-«ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» – 15/09/2008

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
Η κοινωνία δοκιμάζεται από την άγρια φορολογία, την ανεργία, τη διάλυση του κοινωνικού κράτους, την καταβαράθρωση της δημόσιας Υγείας και των ασφαλιστικών ταμείων, τις ελλείψεις στην Παιδεία, την εξαθλίωση χιλιάδων άστεγων, μεταναστών, ψυχοπαθών, ναρκομανών, φυλακισμένων, AMEA, αλλά η ζάπλουτη Εκκλησία, με βεβαρυμένο ιστορικό ποινικό μητρώο, βουτηγμένη και σήμερα μέχρι το λαιμό σε κάθε λογής σκάνδαλα που σε μια υγιή κοινωνία θα την έθεταν στο μόνιμο στόχαστρο του Εισαγγελέα, μένει στο απυρόβλητο αρνούμενη να συνεισφέρει τον οβολό της, φοροδιαφεύγοντας και προκαλώντας με τον πολυτελή, τρυφηλό και ανήθικο βίο πολλών λειτουργών της ο οποίος δεν σκανδαλίζει ούτε τον υπόλοιπο κλήρο ούτε τον λαό.

Η διαχρονική αυτή κατάσταση (γελοιογραφία Φωκ.Δημητριάδη-ΒΗΜΑ), που αφορά πολύ χειρότερα και τη ΝΔ, εντάθηκε την περίοδο της καθοδήγησης της χώρας από την κα Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου, μια ευσεβή κυρία που διακρίθηκε για τον ενάρετο ιδιωτικό της βίο και τις μεταφυσικές της ανησυχίες που εκδηλώθηκαν με τη συγκρότηση στον ταπεινό οίκο της Εκάλης ενός πνευματικού κύκλου, από ξεματιάστρες, μέντιουμ, αρχιμανδρίτες και χαρτορίχτρες. Κατοπινοί πρωθυπουργοί όπως ο κ. Σημίτης και ο οσονούπω κ.Γ.Παπανδρέου Β΄, σεβάστηκαν τις κοινωφελείς δραστηριότητές της πρωταγωνίστριας των εξώφυλλων της σοσιαλιστικής έπαλξης της «Αυριανής», και δεν προέβησαν σε καμία δημόσια αποδοκιμασία, εμφορούμενοι από βαθυτάτη πίστη στην Ορθοδοξία. Η μαθήτρια του Κούντερα συνδύαζε με έναν μοναδικό τρόπο την ιδιότητα της διανοούμενης («…..το γράμμα του σήματος ή το σήμα του γράμματος…»-από ομιλία της με την ευκαιρία έκδοσης θρησκευτικού γραμματοσήμου της Πάτμου) με την ιδιότητα της Ορθόδοξης: «Πιστεύω στο ξεμάτιασμα ….. και απ’ αυτή την πίστη μου ξεκίνησε και η σχέση μου με τον πατέρα Νεκτάριο [Μουλατσιώτη], έναν άξιο ιερωμένο, μαχητή της Ορθοδοξίας και καλό φίλο» .

psk_ekk2Η νέα αγία Θεοδώρα αλώνιζε στη δημόσια ζωή χωρίς ούτε ένας από το ΠΑΣΟΚ να διατυπώνει δημόσια τη διαφωνία του για την άτυπη άσκηση πρωθυπουργικών καθηκόντων από την αφεντιά της. Σήμερα δρυός πεσούσης ο τεράστιος κύκλος των σοσιαλιστών θαυμαστών της έχει κλείσει, αν και τα καυσαέρια της αυλής εκλύονται ακόμη από το κανάλι της ευσεβούς «Εspresso»: «τέσσερα χρόνια μετά την ηχηρή πτώση του Πατριάρχη Ειρηναίου και ενάμιση χρόνο μετά την ιδιότυπη φυλάκισή του, ο επιστήθιος φίλος του αρχιμανδρίτης Τιμόθεος (σημ.Λασκ: εξομολόγος της πρώτης κυρίας) καταγγέλλει ότι υψηλόβαθμος κληρικός, που βρίσκεται δίπλα στον νέο Πατριάρχη Ιεροσολύμων, τον απείλησε πως θα τον σκοτώσει…»

Αρκεί να παρακολουθήσει κανείς τις οβιδιακές μεταμορφώσεις του ΓΑΠ στα ζητήματα φορολόγησης της Εκκλησίας και της σχέσης της με το κράτος, τις παλινωδίες, τις αντιφάσεις, τα λεκτικά ευρήματα, τους χρησμούς και τις αμφίσημες ορολογίες («διακριτότητα» αρμοδιοτήτων, φορολόγηση μόνο της «επιχειρηματικής δραστηριότητας» κλπ), με ακραία περίπτωση το ξέσπασμα των σκανδάλων του 2005 οπότε ο ΓΑΠ ξεθάρρεψε και ξεσπάθωσε για λίγες ημέρες κατά του Χριστόδουλου, για να αντιληφθεί κανείς τον χαμαιλεοντισμό του νέου πρωθυπουργού, που δεν προοιωνίζεται τίποτα καλό για τη χώρα: «Ήδη ιεράρχες επιχειρούν να ερμηνεύσουν το περιεχόμενο των σχετικών εξαγγελιών του Γιώργου Παπανδρέου που στις 12 Οκτωβρίου δήλωνε στην εφημερίδα ‘Ημερησία’ ότι ‘Θα καθιερώσουμε τη φορολόγηση του εισοδήματος που προκύπτει από την επιχειρηματική δραστηριότητα της Εκκλησίας’ (σημ.Λασκ: τουτέστιν παγκάρια, ναοί, μονές, γη, δάση, διαθήκες, δωρεές, virtual φιλανθρωπίες, λιμνοθάλασσες-μένουν αφορολόγητα) ενώ μια μέρα μετά δήλωσε από τη ΔΕΘ πως ‘Μέσα από διαβούλευση, πιστεύω ότι θα βρούμε το κατάλληλο έδαφος για τις λύσεις στο θέμα της φορολογίας της εκκλησιαστικής περιουσίας’».

Παρά τη λεπτότητα της διατύπωσης και παρά τη σαφήνεια του χρησμού πως τίποτα δεν θα αλλάξει, ο αχάριστος Άνθιμος, ο κακομαθημένος που δεν ανέχεται ούτε για πλάκα να γίνεται κουβέντα για φορολόγηση του ιερού χρήματος έβγαλε γλώσσα, ξεχνώντας τους φρέσκους δημόσιους ασπασμούς του με τον εν εν αναμονή πρωθυπουργό: «Μη βάζετε τα χέρια σας στη φωτιά, θα καείτε» δήλωσε με έμφαση ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος την Τρίτη το πρωί επιχειρώντας να κλείσει μια και καλή το κεφάλαιο της φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας…Μη ματαιοπονείτε, δεν γίνεται τίποτα».

psk_ekk3 Τι να περιμένει κανείς από τον κ. Παπανδρέου που ως Υπ.Εξ. γνώριζε κάλλιστα τον βορβορώδη οχετό (πορνεία, φόνοι, οικονομικές καταχρήσεις, συνωμοσίες, λαθρεμπόριο, εκβιασμοί κλπ) που κρυβόταν κάτω από τον παραπλανητικό τίτλο «Πατριαρχείο Ιεροσολύμων».

Δεν δίστασε όμως να το χρηματοδοτεί και να εισπράττει ως αντάλλαγμα τον Μεγαλόσταυρο του Τάγματος των Σταυροφόρων του Παναγίου Τάφου (φωτ.), διάκριση που έχουν απολαύσει και άλλες προσωπικότητες όπως ο κ. Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, αρχηγός της Εθνικής Συμμαχίας και για λίγο κάτοικος Κορυδαλλού.

Αυτή ήταν και η επίσημη πολιτική Σημίτη, η προστασία κάθε παράνομης εκκλησιαστικής δραστηριότητας, όσο βρώμικη και αν ήταν. Δεν είναι άσχετο με την πραγματική εκτίμηση που απολαμβάνει ο πρώην πρωθυπουργός το γεγονός πως πετάχτηκε ταπεινωτικά έξω από το κόμμα του χωρίς να πέσει τουφεκιά από τους «θαυμαστές» και τους πολυάριθμους ευεργετημένους.

Διπλά βιβλία κρατούσαν οι παπάδες στις ενορίες. Και αντί να επέμβει ο Εισαγγελέας, ο κ.Σημίτης τους επιβράβευσε με νόμιμη φοροαπαλλαγή λυτρώνοντάς τους από τον κόπο και τον κίνδυνο. Λες και το κράτος ήταν αμπελοχώραφό του, ο εκσυγχρονιστής φίλος του κ.Τσουκάτου και προϊστάμενος των ανεξήγητα όσο και πρόωρα αποστρατευμένων υπουργών κ.κ. Κουλούρη, Δρυ, Φωτιάδη, Βερελή, Μαντέλλη, Παπαντωνίου, Πάχτα, Τσοχατζόπουλου χάρισε χρήμα στους κλέφτες, χωρίς να ανοίξει μύτη στο βασίλειο της Υποκρισίας. Με τη σειρά του ο Χριστόδουλος όρμηξε να επωφεληθεί, σαν πολιτευτής της ΝΔ που τρέχει να εξασφαλίσει ηλεκτρικές συσκευές Ζήμενς: «Κεφαλικό φόρο» επιβάλλει ο Χριστόδουλος στις 400 ενορίες της Αρχιεπισκοπής Αθηνών! Λίγους μήνες μετά την «πανταχούσα» με την οποία «κατηγορούσε» τους ιερείς ότι δεν έχουν μεγάλες εισπράξεις από δίσκους και παγκάρια, αποφάσισε να καθορίσει ο ίδιος το ποσό που κάθε ενορία θα στέλνει στο αρχιεπισκοπικό ταμείο. Οι ιερείς έχουν ξεσηκωθεί και τον κατηγορούν ότι σπεύδει, προσδιορίζοντας υπέρογκα ποσά που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, να μετατραπεί σε ένα είδος «εκκλησιαστικής εφορίας». Μ’ άλλα λόγια, να υποκαταστήσει το κράτος που φορολογούσε κατά 35% τις ενορίες μέχρι τις αρχές του 2004 , όταν ο Κ. Σημίτης, προφανώς για να βελτιώσει τις κακές σχέσεις του ΠΑΣΟΚ με την Εκκλησία, είχε καταργήσει αυτό το φόρο!

Αν κάποιος αμφιβάλει για την οργανωμένη επίσημη φοροκλοπή, επικαλούμαι την προκλητική δημόσια μαρτυρία του Πανιερότατου Νικόλαου, δεσπότη του φέουδου της Φθιώτιδας, η οποία έγινε χωρίς να ιδρώσει κανένα εισαγγελικό αυτί: «Τέλος, ο μητροπολίτης αναφέρει το θέμα των οικονομικών και τα «διπλά βιβλία» των ναών.

‘Και ποιος δεν το ξέρει ότι υπάρχουν;’ λέει ο ιεράρχης.

‘Διπλά βιβλία πάντοτε υπήρχαν. Στη δική μου μητρόπολη, έχω στείλει έγγραφα και προειδοποιήσεις. Τώρα που απηλλάγησαν οι ναοί από τη φορολογία του 35% που κατέβαλλαν, δεν υπάρχει λόγος να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση’». Αναρωτιέμαι τι εμπόδιζε τους Εισαγγελείς να επέμβουν την εποχή του σοσιαλισμού των διπλών βιβλίων; Η ευσέβειά τους ή οι υπουργοί Θρησκευμάτων και Δικαιοσύνης του ΠΑΣΟΚ;

Ο ίδιος κληρικός αναφερόμενος στο θέμα του χωρισμού κράτους-Εκκλησίας, μας λέει:
«Το διαζύγιο θα δοθεί. «Εφόσον υπάρχει στην Ευρώπη, θα ισχύσει και στην Ελλάδα. Το θέμα είναι να μη γίνει άτσαλα, γιατί θα βλάψει το κράτος.
(‘Κυρ. Ελευθεροτυπία’ – 27/02/2005).

Θα βλάψει το κράτος; Από πού κι ως που; Θα βλάψει ο πουγκί των παπάδων και την κάλπη κάποιων ευλαβών πολιτευτών, αυτούς που τους ονομάζει κράτος ο δεσπότης της αποκρουστικής χρυσοτόκου μούμιας του Βησσαρίωνα, που μόλυνε για καιρό τη Φθιώτιδα.

Η πρόσδεση του ΓΑΠ στο άρμα της Εκκλησίας τον μεταμορφώνει από κοσμοπολίτη σε τυφλό εθνικιστή, όταν υπερασπίζεται ιερά συμφέροντα, κι ας ξέρει πως οι αντιφατικές θέσεις που διατυπώνει για εσωτερική κατανάλωση, θα προκαλέσουν θυμηδία στην Ευρώπη: «Επιπλέον, στην ίδια συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, ο Υπ.Εξ. κ. Παπανδρέου εξέπληξε υποστηρίζοντας την παλιά εθνικιστική προσέγγιση των μειονοτήτων της Συνθήκης της Λωζάννης: οι Μουσουλμάνοι της Ελλάδας δεν αφορούν την Τουρκία, όμως η Ελλάδα θα πρέπει να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των Ελλήνων στην Τουρκία… Είπε: «Στα θέματα που αφορούν τη μουσουλμανική μειονότητα η Τουρκία δεν μπορεί να έχει οποιοδήποτε ρόλο ή λόγο. Είναι εσωτερικά θέματα της χώρας μας … Εμείς έχουμε θέσει από τη δική μας πλευρά διάφορα θέματα προς την Τουρκία, στο πλαίσιο των σχέσεών μας, είτε αυτό είναι το θέμα της Χάλκης, είτε αυτό που αφορά τις περιουσίες των Ελλήνων που ζουν εκεί, είτε το θέμα του Οικουμενικού Πατριάρχη, για να δηλώσει ότι από την πλευρά μας πολλά είναι τα θέματα, τα οποία υπάρχουν στο τραπέζι των συζητήσεων και περιμένουν ικανοποιητικές απαντήσεις από την άλλη πλευρά».

Κανονικά ο ΓΑΠ, αν διέθετε το φιλότιμο του πρωτότοκου γιού και πολιτικού κληρονόμου, ενός κάποτε (1981-1985) συγκριτικά καλού πρωθυπουργού, θα έπαιρνε εκδίκηση για τον εξευτελισμό που υπέστη ο αγαπημένος γονιός του στα τελευταία του, όταν πιά ανήμπορος σύρθηκε στην ταπείνωση από τη δεύτερη σύζυγό του και τον εκκλησιαστικό συρφετό που αυτή προστάτευε. Με την άνοδο του ΓΑΠ στην Εξουσία, με αρχιεπίσκοπο τον κ.Γιάννη Λιάπη, (στη φωτ. επιθεωρεί με την ουρά του, παρατεταγμένο άγημα των κ.κ.Καρατζαφέρη, Παπανδρέου, Καραμανλή), φερόμενο ως καταπατητή του Βοιωτοπεδίου και γνωστό φίλο του ΠΑΣΟΚ, η διαστροφική σχέση Κράτους-Εκκλησίας θα γίνει ακόμη στενότερη. Δεν ξέρω αν ο νέος πρωθυπουργός θα επαναφέρει τους εξομολόγους που αλώνιζαν επί υπουργείας του στα σχολεία πριν τους απομακρύνει η αντιφατική κα Μαριέττα Γιαννάκου ή αν θα συνεχίσει τη λογοκρισία στα έργα Τέχνης που άσκησε ο Υπ Πο κ.Βενιζέλος, ή αν θα συνεχίσει τη βαθειά φιλία με τον όσιο Εφραίμ τον Βατοπεδινό που εγκαινίασαν οι κ.κ.Δρυς, Φωτιάδης και Βενιζέλος, ή αν θα συνεχίσει να μην ελέγχει τα οικονομικά των μητροπόλεων, ή αν θα δώσει και νέα μυστικά κονδύλια στα ρωμέϊκα πατριαρχεία του εξωτερικού, ή αν θα επιτρέψει να ανθίσει μια νέα σχέση μεταξύ κληρικών και δικαστών όπως αυτή της 8ετίας Σημίτη που εκφράστηκε και από τον πανοσιολογιώτατο Γιοσάκη και από την καταζητούμενη(;) κα Αντωνία Ηλία, μια σχέση που κατήγγειλε ως «αφύσικο εναγκαλισμό» ο ίδιος ο για μια 6ετία πρόεδρος του Α.Π. Στ.Ματθίας.

psk_ekk4 Ασφαλώς είναι ευχάριστο πως η κυβέρνηση Καραμανλή Β΄, η χειρότερη κυβέρνηση της μεταπολίτευσης καταρρέει. Δεν μπορεί όμως κανείς να χαίρεται για τη διαδοχή της. Ο νέος ηγεμών είναι προϊόν αναξιοκρατικής οικογενειοκρατίας, ανελλήνιστος, ανασφαλής και γι’αυτό εκδικητικός, περιορισμένων ικανοτήτων άνθρωπος, άνεργος πριν διορισθεί βουλευτής από τον πατέρα του, επιδεικτικά αθλούμενος (οι διαφημιστές του επέμεναν να είναι όρθιο (!) το ντιμπέϊτ για να πέσει το κύρος του μπουνταλά συνομιλητή), σκηνοθετημένος από image makers, δασκαλεμένος σε πολύωρα μαθήματα ελληνικού συντακτικού και επικοινωνίας, σπάταλος με το δημόσιο χρήμα ως ΥπΕξ οπότε χρηματοδοτούσε πατριαρχεία και οργανώσεις με μικρότερο ζήλο είναι η αλήθεια από τον Μακεδονομάχο κ.Σαμαρά.

Νομίζω πως μια καλή χειρονομία τώρα που θα πάρει από τους επιτήδειους και τους λωτοφάγους το 42%, θα ήταν αν καλούσε τον φίλο και σοσιαλιστή σύμβουλό του κ.Τρεπεκλή (τ. Γ.Γ. ΕΟΤ που ξηλώθηκε ως φυγόστρατος) να χαρίσει στο κράτος τα 6,5 εκατ ευρώ που πήρε ως νόμιμη προμήθεια για το πλασάρισμα του σάπιου συστήματος C4I. Δεν αμφιβάλλω καθόλου πως ο κ.Τρεπεκλής πήρε την προμήθεια καλόπιστα (πιστεύοντας πως το σύστημα ασφαλείας θα λειτουργούσε) και αξιοκρατικά (λόγω της εξαιρετικής μόρφωσής του) και πως το τότε Υπ.Εξωτερικών δεν είχε κάποια ανάμιξη στην υπόθεση (πως θα μπορούσε άλλωστε, δεν ήταν της αρμοδιότητάς του). Θεωρώ όμως πως η εταιρεία που έδωσε την προμήθεια, θα μετακύλησε το κόστος στις πλάτες των φορολογούμενων, εκτός και αν από φιλανθρωπία το χρεώθηκε η ίδια, οπότε ζητώ συγγνώμη. Έχω όμως μεγάλη περιέργεια να μάθω γιατί οι τηλεοπτικοί δημοσιογράφοι δεν ρωτούν ποτέ τον κ.Παπανδρέου να μας πει τη γνώμη του πάνω στο θέμα, παρά τον σχετικό δημοσιογραφικό σάλο που ξέσπασε προσωρινά όταν τα «δημοκρατικά» συγκροτήματα προωθούσαν ανεπιτυχώς τον Βατοπεδινό Βενιζέλο.

Ένας προσκυνητής θαυματουργών εικόνων και ιερών πτωμάτων, επισκέπτης της βίλας Χριστόδουλου, θαμώνας εσπερινών και τελετουργικών αγιασμών των υδάτων, όπως ο ΓΑΠ ο Ομολογητής (Διάβασε το Σύμβολον της Πίστεως σαν βυζαντινός αυτοκράτωρ στην «Ευαγγελίστρια» της Ν. Ερυθραίας), θαυμαστής της πατριαρχικής οικολογικής κρουαζιεροπλοϊας, θα μπορούσε να διαθέσει τα λεφτά αυτά (αν επιστραφούν), στο φιλόπτωχο θησαυροφυλάκιο του μητροπολίτη Παντελεήμονα του Κορυδαλέως, που καυχιόταν για τις φιλίες του με υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, όταν μιλούσε στο τηλέφωνο με ευσεβείς δικαστικούς ενώ εκκρεμούσαν υποθέσεις του στη Δικαιοσύνη.

This entry was posted in «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

26 Responses to ΠΑΣΟΚ-Εκκλησία: Μια βαθιά ανήθικη σχέση

  1. Ο/Η Παλαιός διπλωμάτης λέει:

    Κύριε Λασκαράτε ο Γιώργος είναι δέσμιος παραγόντων που αναπόφευκτα κυκλώνουν ένα κόμμα Εξουσίας. Χρειάζεται αρετήν και τόλμην για να συγκρουσθεί κάποιος πολιτικός με την Εκκλησία.
    Όντως το 2005 το ΠΑΣΟΚ έκανε μια μικρή προσπάθεια απογαλακτισμού. Ατυχώς δεν προχώρησε.
    Σας υπενθυμίζω το ρεπορτάζ από την ορκομωσία Κ.Παπούλια.

    [Κρύα υποδοχή

    Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος έμεινε μακριά από τα δημοσιογραφικά μικρόφωνα, αποφεύγοντας όλους τους «σκοπέλους». Σ’ αυτό βοήθησαν οι ενδιάμεσες κλειστές πόρτες γύρω από το περιστύλιο, το καφενείο και την είσοδο των υπουργικών εδράνων που απαγόρευαν κάθε πρόσβαση στους εκπροσώπους των ΜΜΕ.

    Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας της Ελλάδος αφήχθη στις 11.10 π.μ. ενδεδυμένος τα μαύρα του ράσα. Οταν όμως μπήκε στην αίθουσα της Ολομέλειας, συνοδευόμενος από 19 μητροπολίτες, είχε αλλάξει ένδυμα. Φορούσε μοβ και χρυσοποίκιλτο ένδυμα πάνω από τα ράσα που μόνο την εξαγγελθείσα από τον ίδιο σεμνότητα και ταπεινότητα δεν επιδείκνυε. Η υποδοχή του όμως μόνο θερμή δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Μόνο οι βουλευτές της Ν.Δ. και η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη σηκώθηκαν όρθιοι κατά την είσοδό του στην Ολομέλεια. Η βουλευτής του ΚΚΕ ήταν και η μόνη από το κόμμα της που ως συνήθως έκανε αρκετές φορές τον σταυρό της. Και ήταν μόνο ο Α’ αντιπρόεδρος της Βουλής, Σ. Χατζηγάκης, που έσκυψε και του φίλησε το χέρι. Ολοι οι υπόλοιποι, της κυρίας Μπενάκη συμπεριλαμβανόμενης, τον χαιρέτησαν διά απλής χειραψίας.

    Δεν έλειψαν πάντως και κάποιες στιγμές έντασης, όταν ο βουλευτής της Ν.Δ. Γ. Ιωαννίδης, τη στιγμή που ο αρχιεπίσκοπος έμπαινε στην αίθουσα, προέτρεψε (σύμφωνα με πληροφορίες με προσβλητικό τρόπο) τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να σηκωθούν. Υπήρξαν αντιδράσεις από τους Κ. Γείτονα και Κ. Κουλούρη και το επεισόδιο έληξε.

    «Ελάτε κι εσείς»

    Ο Συνασπισμός, με επικεφαλής τον πρόεδρό του Αλ. Αλαβάνο, αποχώρησε αφού οι βουλευτές του χειροκρότησαν την είσοδο του Κ. Παπούλια τη στιγμή που ο αρχιεπίσκοπος άρχιζε τη δέηση. Ο Δ. Ρέππας και ο Γ. Αργύρης, που κάθονταν κοντά στην έξοδο, τους αποχαιρέτησαν μ’ ένα ζεστό χαμόγελο αποδοχής της πράξης τους.

    Προηγουμένως, την ώρα που ο Γ. Παπανδρέου χαιρετούσε διά χειραψίας τους βουλευτές του ΣΥΝ, ο Φ. Κουβέλης τον είχε καλέσει να αποχωρήσουν όλοι μαζί. Εκείνος χαμογέλασε συγκαταβατικά.]
    πηγή: http://archive.enet.gr/online/online_print?id=78327032,23984536,55128888

  2. Ο/Η Πατριώτης λέει:

    http://www.antinews.gr/?p=8994
    Τα μαγικά του Καραμανλή, όσο θαυματουργά κι αν είναι για τους απελπισμένους οπαδούς της ΝΔ, και οι καθημερινές λιτανείες του Παπανδρέου υπερ της αυτοδυναμίας, όσο παρηγορητικές κι αν είναι για τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ, δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα κανενός

  3. Ο/Η Πρασινοκόκκινος λέει:

    Γειά σας.
    Eδώ στην Πάρο ο Παπανδρέου έρχεται συχνά τον τραβάει ο Ραγκούσης στη χάρη της. Κεράκια, λιτανείς, φιλήματα, όλα στο πρόγραμμα. Δεν μου αρέσει η ψευτοευλάβεια. Η μάννα μου φιλάει τις εικόνες αλλάτις πιστεύει. Η υποκρισία των πολιτικών είναι άλλο πράγμα. Τα δίνουν όλα όμως για την ψήφο. Πολλοί όμως ξέρουμε πως γίνεται κοροϊδία.
    Από ανάρτηση της Κατωπολιανής το κάτωθι. Όλος ο καλός ο κόσμος, Παπανδρέου, Ραγκούσης ο δήμαρχος, αύριο βουλευτής επικρατείας και ο κ.Παυλίδης μαζί.

    http://www.ekatontapyliani.gr/magazine.html?ID=151&back=1&sub=9
    Στίς ἱερές αὐτές ἀκολουθίες, τά πολιτικά πρόσωπα πού συμμετεῖχαν ἦσαν ὁ Ἀρχηγός τῆς Μείζονος Ἀντιπολιτεύσεως κ. Γεώργιος Παπανδρέου μέ τή σύζυγό του, ὁ Ὑπουργός Αἰγαίου καί Νησιωτικῆς Πολιτικῆς κ. Ἀριστείδης Παυλίδης, ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Κυβερνήσεως, ὁ Ὑπουργός Ἐθνικῆς Οἰκονομίας κ. Γεώργιος Ἀλογοσκούφης, ὁ Ὑφυπουργός Παιδείας κ. Σπυρίδων Ταλιαδοῦρος, ὡς ἐκπρόσωπος τῆς Ὑπουργοῦ Παιδείας κ. Μ. Γιαννάκου, οἱ βουλευτές Κυκλάδων κ. Ἀριάδνη Μπινοπούλου – Μανούσου, Ἰωάννης Χωματάς καί Παναγιώτης Ρήγας, ὁ Γεν. Γραμματέας Περιφερείας Νήσων Ν. Αἰγαίου κ. Χαράλαμπος Κόκκινος, ὁ Νομάρχης Κυκλάδων κ. Δημήτριος Μπάιλας καί ἡ γνωστή δημοσιογράφος τῆς ΕΤ1 κ. Μπήλιω Τσουκαλᾶ.
    Ἀκολούθησε ἡ λιτάνευση τῆς Ἱερᾶς καί Θαυματουργοῦ Εἰκόνας

  4. Παράθεμα: ΓΑΠ ο Ομολογητής « Η καλύβα ψηλά στο βουνό

  5. Ο/Η nomikos λέει:

    Kαλημέρα φίλε Λασκαράτε. Όλα καλά, μόνο μια μικρή διόρθωση, στο τμήμα της συνέντευξης ΓΑΠ στη ΔΕΘ που παραθέτεις εδώ.

    Γράφεις:»Μέσα από διαβούλευση, πιστεύω ότι θα βρούμε το κατάλληλο έδαφος για τις λύσεις στο θέμα της φορολογίας της εκκλησιαστικής περιουσίας’».

    Ο ΓΑΠ είπε πως μετά τις διαβουλεύσεις, ελπίζει ότι η ηγεσία της εκκλησίας θα δείξει κατανόηση, στις δύσκολες στιγμές που περνάει ή χώρα λόγω οικονομικής κρίσης. Φυσικά η «κατανόηση», αποτυπώθηκε σαφέστατα -όπως πολύ σωστά παραθέτεις- στα λόγια του μουλά ομάρ της ιεραρχίας, άνθιμου του θεσσαλονικέα. Νομιμοποιούμαι και εγώ λοιπόν, κατά την σύνταξη της επόμενης φορολογικής μου δήλωσης, να έρθω σε διαβουλεύσεις με το υπουργείο οικονομικών για ότι μου καπνίσει και αν γουστάρω, να μην δείξω κατανόηση.

  6. Ο/Η Δρ. Νο λέει:

    Ο Σημίτης ήταν ο μόνος πρωθυπουργός της Ελλάδας που ήρθε σε κόντρα με την εκκλησία για το θέμα των ταυτοτήτων και κράτησε αδιαπραγμάτευτη στάση, και αυτό οφείλετε να του το αναγνωρίσετε και να μην τον τσουβαλιάζετε με όλους τους άλλους. Η εκκλησία είναι πανίσχυρη, και η πολιτική είναι ένας διαρκής συμβιβασμός, και δεν μπορείς να κατηγορήσεις κανέναν επειδή δεν χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Δεν είναι όλα άσπρο – μαύρο. Κατανοώ την προσπάθειά σας να στρέψετε έστω και έναν αναγνώστη σας από το πασοκ στο συριζα, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει με ισοπεδώσεις τέτοιου είδους.

  7. Ο/Η εξαδάκτυλος λέει:

    @ Dr. No

    Αγαπητέ, όσο δεν με έπεισε ο Καραμανλής – όπως φαντάζομαι δεν έπεισε πολύ κόσμο – πως υπέγραψε υπέρ των ταυτοτήτων γιατί το πίστευε, δεν με έπεισε και ο Σημίτης που «κόντραρε», όπως λέτε, την εκκλησία. Πείτε με κακόπιστο, αλλά δεν πιστεύω πως οι πολιτικοί γενικά κάνουν κάτι αν δεν περιμένουν να κερδίσουν από αυτό και πολύ περισσότερο αποφεύγουν να κάνουν κάτι άμα περιμένουν πως θα χάσουν.

    Ωστόσο θα ήθελα να μου δείξετε με ποιό δόλιο τρόπο ο κ.Λασκαράτος προσπαθεί να στρέψει κόσμο μακριά από το ΠΑΣΟΚ. Είναι κάτι από αυτά που περιγράφει στο άρθρο του ψεύτικο; Γνωρίζετε πολλούς νόμους να κατέστησαν ανενεργοί με δήλωση του πρωθυπουργού του οποίου το κόμμα τους έφερε στην βουλή, όπως ο 1700/87, αμέσως μετά την ψήφισή τους; Είναι δολιοφθορά η αλήθεια και τα επιχειρήματα, άμα δεν βολεύουν τα πολιτικά πιστεύω μας; Και τελικά, τι προτείνετε; Να μην ειπωθούν τα πράγματα ως έχουν; Να αποδεχτούμε το γεγονός πως άλλα λένε, άλλα υπόσχονται και τελικά άλλα κάνουν οι πολιτικοί ταγοί μας; Να μην προσπαθήσουμε να τους ταρακουνήσουμε ούτε κάν λέγοντας πως «ο βασιλιάς δείχνει να είναι γυμνός»; Και άμα αποδειχτεί γυμνός, μήπως να αυτοϋπνοτιστούμε και να τον δούμε ντυμένο;

    Και όλα αυτά γίνονται γιά να κερδίσει έστω και ένα ψήφο ο ΣΥΡΙΖΑ; Ο οποίος είναι τι; Ο δράκος του παραμυθιού; Εγώ πίστευα πως όσο πιό πολλοί και διαφορετικοί μπούν στην βουλή, τόσο καλύτερα γιά τον τόπο, τόσο πιό πολλές διαφορετικές φωνές, τόσο θα σπάσει το «φύγε εσύ να μπώ εγώ» των τελευταίων χρόνων, τόσο θα αναγκαστούν να βάλουν νερό στο κρασί τους οι όποιοι κυβερνώντες. Ας δεχτούμε πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει έστω και μία περισσότερη ψήφο από όσες του αναλογούν, με τα κείμενα του κ.Λασκαράτου. Σας απασχολεί να πάρει ψήφο ένα δημοκρατικό κόμμα, και δεν σας τσούζει που παίρνει ψήφους το ΛΑΟΣ; Στην πρώτη περίπτωση, ίσως και να επιτευχθεί πολυφωνία στην βουλή – στην δεύτερη θα έχετε μερικούς ακόμα σαν τους Γεωργιάδη, Βορίδη, Πλεύρη, Καρατζαφέρη. Σας καλύπτει αυτό; Ο εχθρός της δημοκρατίας ποιός είναι τελικά; Η πολυφωνία ή ο φασισμός;

    Ελπίζω την άποψη σας να έχετε το θάρος να την λέτε και στα blog τα προσκείμενα ιδεολογικά στο ΛΑΟΣ και τον φασιστοναζισμό – άλλωστε με τη λογική σας και αυτοί προπαγανδίζουν ώστε να πάρουν έστω και ένα αναγνώστη τους από το ΠΑΣΟΚ, που κατά την γνώμη σας είναι η λύση γιά πάσαν νόσον αυτού του τόπου.

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Aγαπητέ Εξαδάκτυλε,
    ευχαριστώ.

    Δρα,
    να προσθέσω κι εγώ κάτι στα όσα σου είπε ο Εξαδάκτυλος.

    Δεν νομίζω πως είναι απάντηση στα όσα γεγονότα παραθέτω το ‘ψαρεύεις ψήφους για τον ΣΥΡΙΖΑ’.
    Θα μπορούσα να σου πω κι εγώ: Και εσύ για το ΠΑΣΟΚ.

    Άκου όμως ατύχησες γιατί έχω κάνει επιθετική κριτική από εδώ στον ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τα εκκλησιαστικά για τα παρακάτω:

    1.Υποστήριξη από Αλαβάνο παλιότερα στην Ευρωβουλή του άβατου του Αγ.Όρους
    2.Παράσταση από Αλαβάνο στην κηδεία Χριστόδουλου
    3.Εκφώνηση επικήδειου από Ν.Κωνσταντόπουλο στην κηδεία του χουντικού Σεραφείμ
    4.Συμμετοχή από Παπαδημούλη σε δείπνο ευρωβουλευτών του Χριστόδουλου
    5.Σιωπή του κεντρικού ΣΥΡΙΖΑ-όπως και όλων των κομμάτων για το ιερωνυμικό σκάνδαλο Βοιωτοπεδίου. (Ο τοπικός ΣΥΡΙΖΑ έχει φωνάξει).
    6.Σχέσεις του ΣΥΝ με οικουμενικό πατριαρχείο.

    Όπως βλέπεις δεν είμαι καραγκιόζης να κάνω τα στραβά μάτια στους ‘δικούς μου». Κάθε άλλο, τους κρίνω πολύ αυστηρά, γιατί στα εκκλησιαστικά ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μακράν ο καλύτερος.

    Για το θέμα των ταυτοτήτων που είναι το μόνο στο οποίο αναφέρεσαι, ήταν υποχρέωση του Σημίτη στην Ε.Ε. γι αυτό και ο Καραμανλής παραβίασε την υπογραφή του. Άλλωστε και η ΝΔ είχε εξαγγείλει υπουργό Δικαιοσύνης Μάνο για διεκπεραίωση της δύσκολης δουλειάς. Έλαχε στον Σημίτη, που παρεμπιπτόντως αύξησε και τους μισθούς των μητροπολιτών.
    Για τις καταγγελίες μου, έχεις κάποια συγκεκριμένη απάντηση;
    Είναι τιμητικό για σένα να καταπίνεις και να δικαιολογείς προκλητικές παρανομίες, φοροδιαφυγές, χρηματοδοτήσεις-με τα λεφτά σου-σε κηφήνες;

    Φίλε Νομικέ,
    διαπραγματεύομαι με έφορο φορολόγησή μου a la ecclesia. Το σύστημα ΓΑΠ φαίνεται να αποδίδει. Το συνιστώ σε κάθε φοροφυγά. Διαβούλευση με τον έφορο.

  9. Ο/Η Παναγιώτης Ψωμιάδης λέει:

    Εκτός ο αγωνιστής κ.Τσοχατζόπουλος;;; (ΑΔΙΚίΑΝ!!!)

    Εκτός ο αγωνιστής κ.Τσοχατζόπουλος;;; (ΑΔΙΚίΑΝ!!!)
    with 3 comments

    ένας φτωχός πλην τίμιος αγωνιστής του λαού μας

    Διαβάστε λόγια γεμάτα αγωνία που είπε ο σοσιαλιστής ο στόμας του:

    “… Συνεχίζω τον αγώνα μας για ένα δυνατό, δημοκρατικό, λαϊκό, κοινωνικό, σοσιαλιστικό κόμμα ΠΑΣΟΚ, που θα παράγει πολιτικές, θα κινητοποιεί τις τοπικές κοινωνίες και θα υπερασπίζεται τα λαϊκά συμφέροντά.(έΚΤΑΚΤΟΝ!!!) Είναι η μόνη εγγύηση για την αυριανή επιτυχή διακυβέρνηση ΠΑΣΟΚ. “

    Θα λιποθυμήσω!!!

    +
    Εις άπαντας πλην των φιλοπτώχων εθελοντών του vatopaidi.wordpress.com
    +
    ο Αυνανισμός είναι Μεγίστην Αμαρτίαν!!!

  10. Ο/Η εξαδάκτυλος λέει:

    και επειδή δεν έγραψα τίποτα γιά τον ΣΥΡΙΖΑ, μην νομισθεί πως αυτόν τον βγάζω λάδι – απάντησε ο κ.Λασκαράτος γιά μένα, μέχρι να τελειώσω εγώ με το τηλέφωνο.

    αυτό, τόσο προς αποφυγήν παρεξηγήσεως όσο και επικόλλησης ταμπέλας…

  11. Ο/Η Μνήμων λέει:

    Εκλογές 2004
    Η ΑΥΡΙΑΝΗ του Κουρέως υποστηρίζει τότε τον Γιωργάκη.
    Τον βλέπει νικητή.
    Ρεπορτάζ για εκκλησιαστικά

    [02] Γ. Παπανδρέου – Χριστόδουλος
    Η ΑΥΡΙΑΝΗ υποστηρίζει ότι »μια από τις πολλές και μεγάλες κινήσεις που θα κάνει ο νέος πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είναι και η αποκατάσταση των σχέσεων της Πολιτείας με την Εκκλησία που είχαν διαταραχθεί αναίτια εξαιτίας άστοχών και ολέθριων χειρισμών από την κυβέρνηση Σημίτη. Ο νέος ηγέτης της χώρας θα συναντηθεί σύντομα με τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο, τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο καθώς και όλους τους ηγέτες της Ορθόδοξης Εκκλησίας ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στις σχέσεις Πολιτείας-Εκκλησίας…».
    λινκ
    http://www.hri.org/news/grpapers/typos/2004/04-01-05.typos.html#02

  12. Ο/Η Ρασπούτιν λέει:

    Πορνόγερος παρενοχλεί 14χρονο κοριτσάκι σε ελληνορθόδοξο ναό.
    Ο παπάς του ναού, που είναι και στρατιωτικός, δήλωσε πως δεν έχει να δηλώσει τίποτα.
    Ο μητροπολίτης προσεύχεται για το κοριτσάκι.

    14-year-old Girl is Assaulted In Loudoun County Church
    Author: Theodore Kalmoukos

    Date Published: 9/19/2009

    Publication: The National Herald

    BOSTON – A 14 year old Greek American girl was assaulted by a 60 year old man shortly after the dismissal of the Divine Liturgy at the entrance of the Greek Orthodox Parish of Loudoun County in Dulles Virginia. The president of the parish council, Mr. Michael Koutsourais, told the National Herald, “I understand she is coping well.”

    Police officer Karkid Troxell told TNH, “the incident took place on Sunday (September 6) in the lobby of the church. Services had ended, the suspect put his arm on her and at some point he pulled her hand towards his private area. She pushed his arm away and called her mother. The deputies happened to be in the area and he was taken into custody.” He also said, “he is still being held without bond.”

    The priest of the parish, Rev. John Kalatzis, refused to say anything about the incident. He said “I do not think I can tell you anything really, I have nothing to tell. My advice will be to contact the police.” When TNH responded, “you are the priest of the parish, it happened to one of your parishioners and you have nothing to say,” the priest, who is a U.S. Army chaplain and serves the parish on a part time basis, said
    “I think I will let you talk to Metropolitan Evangelos and his staff.”

    The president of the parish council responded differently. Koutsourais told TNH, “we regret what happened,” and said that, “the parish took immediate and appropriate action. The police were called immediately. Also, the priest was called to console and counsel the young girls and many parishioners including myself, while the man was dealt with by the authorities.” He also said that “the Metropolis of New Jersey was notified about the incident.”

    Asked if the incident took place in the Narthex of the church, Mr. Koutsourais said, “I am not exactly sure where in the church it took place, weather it was in the narthex or in the reception area.” Speaking about the family he said, “they are good people, a good family.” He said that “the girl and her parents are parishioners of the parish.”

    Koutsourais, speaking about the man, said, “I had not seen him before, I cannot tell if that was the first time he came because I was gone most of the summer. I understand that he may have been here once or twice before, but that was the first time I have ever seen him….I do not know where he is,” and said that the last thing he heard was that he was at the custody of the sheriff. He added, “he is not a parishioner of our church, I understand he is from Jordan, but I do not know if he came intentionally to our parish or to the Coptic church next door and happened to come to our church, I do not know.” Mr. Koutsourais does not foresee any legal problems for the church.

    Metropolitan Evangelos of New Jersey told TNH, “I am sorry for this unacceptable and condemnable incident that was done by a non-parishioner against an underage 14 year old girl.” He said, “my thoughts and prayers are with this child and her family and I indend to call them.” Metropolitan Evangelos also said, “I have given directives to the priest and the officials of the parish council to fully cooperate with the police.” The Metropolitan added, “these are sick behaviors done by problematic individuals who don’t respect themselves, or God, or a sacred House of worship.”

    ——————————————————————————–

    Related Persons

    Father John Kalatzis

    Theodore Kalmoukos

    Metropolitan Evangelos Kourounis

    Michael Koutsourais

    Related Groups

    GOA Greek Orthodox Parish of Loudoun County (Dulles VA)

    © Copyright 2009 Pokrov.org
    http://www.pokrov.org/display.asp?ds=Article&id=1107

  13. Για την συμπεριφορά του σοσιαλιστή Πέτρου Ευθυμίου και γενικώς της υπαρκτής αριστεράς, όσον αφορά ΜΟΝΟ στο θέμα αυτό, ώστε να μην υπονοείται, από την μεριά μου, ότι αυτή τυγχάνει άμοιρη και καλών.

    ΑΡΙΣΤΕΡΑ – ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ. ΜΙΑ ΑΝΩΜΑΛΗ ΣΧΕΣΗ:
    http://athriskos.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=469

  14. Ο/Η Σούλα Μπιρμπιλομάτη-Κομμώσεις λέει:

    Σωπάτε καλέ
    Το ΠΑΣΟΚ μετάνοιωσε
    Το λέει η Μιλένα
    στο σαιτ Λαμπράκη
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1055610&lngDtrID=244

    Το in.gr απευθύνει ερωτήσεις σε υποψηφίους που διεκδικούν την ψήφο μας στις 4 Οκτωβρίου. Η Μιλένα Αποστολάκη τονίζει ότι το ΠΑΣΟΚ έχει διδαχθεί από τα λάθη του παρελθόντος και πιο ώριμο και πιο σοφό ζητά ξανά την εμπιστοσύνη των πολιτών για να ανατρέψει τα μέτρα κοινωνικής ανισότητας που επέβαλε η ΝΔ.

  15. Ο/Η Ένα παράσημο για τη Βασούλα λέει:

    ‘Οχι μόνο ο Γιωργάκης αλλά και Βάσω Παπανδρέου παρασημοφορήθηκε από τον μαφιόζο πατριάρχη Διόδωρο.
    Η πρώτη γυναίκα.

    Διαδικτυακός τόπος Βασούλας

    About

    Η αποφασιστική της συμβολή στην αποκατάσταση των σεισμοπαθών της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών έγινε αφορμή να της απονεμηθεί από τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Διόδωρο ο Μεγαλόσταυρος του Πανάγιου Τάφου τον Οκτώβριο του 1999. Η διάκριση αυτή δίνεται για πρώτη φορά σε γυναίκα.

  16. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αθάνατε Γιωργάκη.
    Τώρα μόλις ο Ευαγγελάτος του υπέβαλε δεύτερη επαναληπτική ερώτηση για τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης των γυναικών (σας ρώτησα δεν μου τα είπατε) και τι αναθεώρηση θα κάνει στο σύστημα ενοικίασης εργαζομένων του Σημίτη (δεν μας είπατε τι ακριβώς θα αλλάξετε.
    Απάντηση
    Καμία στα συγκεκριμένα, μπροστά σε εκατομμύρια θεατών.
    Η τέχνη του να υπόσχεσαι τα πάντα χωρίς να υπόσχεσαι (και να κάνεις) τίποτα.

  17. Ο/Η Φιλίστωρ λέει:

    Aγαπητοί κ.κ.Ροϊδη και Λασκαράτε.
    Ο Γ.Παπανδρέου γνώριζε πολύ καλά τι κουμάσι ήταν ο Ειρηναίος.
    Αντιμετώπιζε στην Ελλάδα 3 διώξεις για κακουργήματα. Όμως τον κάλυψε τον στήριξε για να επακολουθήσει ένα τεράστιο διεθνές κάζο.

    Διαβάστε παρακαλώ αυτό από την Καθημερινή.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_23/09/2001_5237

    Το παρασκήνιο της τελετής ενθρόνισης του κ. Ειρηναίου

    Η ισραηλινή κυβέρνηση δεν ενέκρινε την εκλογή του νέου Πατριάρχου Ιεροσολήμων, διότι αντιμετωπίζει κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος στην Ελλάδα

    Του Γρηγόρη Kαλοκαιρινού

    Με εντολή του Γενικού Εισαγγελέως της Ιερουσαλήμ δεν ενέκρινε η κυβέρνηση του Ισραήλ την εκλογή του κ. Ειρηναίου ως νέου Πατριάρχου, ενώ ο ίδιος ανώτατος δικαστικός λειτουργός απηγόρευσε στον κυβερνητικό συνασπισμό Σαρόν – Πέρες να στείλει εκπροσώπους του στην ενθρόνιση του περασμένου Σαββάτου. Η ισραηλινή εφημερίδα «Χάραρετζ» που κυκλοφορεί στα αγγλικά σε όλο τον κόσμο, χαρακτηρίζει την ενέργεια της απουσίας επισήμων Ισραηλινών από τις εκδηλώσεις ενθρονίσεως ως «μποϊκοτάζ», αφού ο κ. Ειρηναίος δέχθηκε να ενθρονισθεί χωρίς τη συγκατάθεση του Ισραήλ.

    Η υπόθεση αναγνωρίσεως του νέου Πατριάρχου κ. Ειρηναίου από την κυβέρνηση του Ισραήλ, ανέκυψε ύστερα από προσφυγή Ισραηλινών πολιτών στο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας, οι οποίοι ζητούν ακύρωση της εκλογής με το σκεπτικό ότι το Σύνταγμά τους απαγορεύει να εκλεγεί Πατριάρχης ή να κατέχει υψηλή δημόσια θέση άτομο που κατηγορείται για αξιόποινες πράξεις. Προσκόμισαν λοιπόν πιστοποιητικά της Εισαγγελίας Πλημ/κών Αθηνών, τα οποία αποδεικνύουν ότι εις βάρος τού κ. Ειρηναίου εκκρεμούν ήδη από το 2000 τρεις ποινικές διώξεις, οι δύο για απόπειρες απάτης επί δικαστηρίων σε βαθμό κακουργήματος και ηθική αυτουργία σε ψευδή αναφορά προς την Αρχή και η τρίτη για ηθική αυτουργία σε παραβίαση προσωπικών δεδομένων, επίσης σε βαθμό κακουργήματος. Η εκδίκαση της υποθέσεως θα γίνει εντός της προσεχούς εβδομάδος και μέχρι τότε ο κ. Ειρηναίος θα παραμένει «μετέωρος» από πλευράς Ισραήλ. Η κυβέρνηση Σαρόν, μόλις πληροφορήθηκε την εξέλιξη αυτή, ενημέρωσε αμέσως το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών για να πληροφορηθεί την αλήθεια. Το τελευταίο με τη σειρά του, ζήτησε ενημέρωση από τον Εισαγγελέα Εφετών, ο οποίος απευθύνθηκε στην ανακρίτρια που είχε την υπόθεση στα χέρια της και είχε από τον περασμένο Φεβρουάριο δώσει προφορική άδεια μέχρι 28-2-2001 στον κ. Ειρηναίο για να απολογηθεί, με το αιτιολογικό ότι έπρεπε να συμμετάσχει στην εκλογή Πατριάρχου. Η άδεια αυτή όμως επεξετάθη σιωπηρώς μέχρι την εκλογή 13 Αυγούστου, αλλά και πάλι δεν εμφανίστηκε στην ανακρίτρια ο κ. Ειρηναίος. Kαι όπως είναι γνωστό ο Kώδικας Ποινικής Δικονομίας προβλέπει ένταλμα συλλήψεως σε παρόμοιες περιπτώσεις… Η ανακρίτρια λοιπόν βρέθηκε εκτεθειμένη και όπως λέγεται, επικοινώνησε με τον δικηγόρο του κ. Ειρηναίου, ζητώντας να δοθεί λύση. Kαι επειδή θα ήταν «παγκόσμιο φαινόμενο»να εξεδίδετο ένταλμα κατά ενός Πατριάρχου ή να προσήρχετο να απολογηθεί για κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος, αναζητεί επειγόντως τώρα η πλευρά του κ. Ειρηναίου συμβιβασμό με τους αντιδίκους, ώστε να λήξει η υπόθεση που μπορεί να στοιχίσει πολλά στον ίδιο και το Πατριαρχείο, αλλά να εκθέσει διεθνώς και την ελληνική δικαιοσύνη. Γι’ αυτό και όλοι οι παράγοντες από την Ελλάδα πρότειναν στον νέο Πατριάρχη «συμβιβασμό έναντι οιουδήποτε τιμήματος». Ο κ. Ειρηναίος -λέγεται- ότι είναι σύμφωνος, όμως ταυτοχρόνως είναι αποφασισμένος να θέσει εκτός συνόδου τον συνυποψήφιό του Μητροπολίτη Βόστρων κ. Τιμόθεο, γιατί τον έχουν πληροφορήσει πως πίσω από τους Ισραηλινούς πολίτες που προσέφυγαν στα δικαστήρια κατά της εκλογής του είναι αυτός, ο πρώην «προεκλογικός του συνεταίρος».

    Νάτος λοιπόν ο Γιωργάκης στην ενθρόνιση του πατριάρχη του που αργότερα μας έκανε ρεζίλι διεθνώς. Οι φωτογραφίες από την ιστοσελίδα του.

    http://multimedia.papandreou.gr/arx/photos.showPhotos?i_thema=166&i_year=2001

    Φωτογραφικό Αρχείο

    Ενθρόνιση του νέου Πατριέρχη Ιερσολύμων
    Ιεροσόλυμα

    16 Σεπτεμβρίου, 2001

  18. Ο/Η Abravanel λέει:

    Ενδιαφέρον – μια σημείωση όμως για όσα ακούστηκαν στα σχόλια: η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το ΛάΟΣ και ο Σύριζα έχουν όλοι να επιδείξουν αξιόλογα γεγονότα συγχρωτισμού με τα πιο αντιδραστικά κομμάτια της Ελληνικής Εκκλησίας.

    Η ανάρτηση είναι αξιόλογη ως προς την στοιχειοθέτηση αυτής της υπόθεσης για το ΠΑΣΟΚ.

  19. Ο/Η Βολταίρος λέει:

    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ (ΕΠΣΕ)
    Τ.Θ. 60820, 15304 Γλυκά Νερά, Tηλ. 2103472259 Fax: 2106018760
    email: office@greekhelsinki.gr ιστοσελίδα: http://cm.greekhelsinki.gr/

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    21 Σεπτεμβρίου 2009

    Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου εξετάζει πέμπτη προσφυγή ΕΠΣΕ για θρησκευτικό όρκο

    Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) γνωστοποιεί πως το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) δημοσιοποίησε σήμερα (http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?action=html&documentId=854048&portal=hbkm&source=externalbydocnumber&table=F69A27FD8FB86142BF01C1166DEA398649) πως στις 7 Σεπτεμβρίου 2009 κοινοποίησε στην Ελλάδα την προσφυγή Δημητράς – Παπανικολάτου – Αλεξανδρίδης κατά Ελλάδας (με αριθμό 35793/07) που αφορά την αναγκαστική αποκάλυψη των θρησκευτικών τους πεποιθήσεων σε δεκαπέντε καταθέσεις τους κατά το πρώτο εξάμηνο του 2007 ενώπιον δικαστηρίων, πταισματοδικών ή αστυνομικών σε δικαιωματικές υποθέσεις στα πλαίσια της δήλωσης προσωπικών στοιχείων (Άρθρο 217 ΚΠΔ) καθώς και συνήθως προκειμένου να μην ορκιστούν στο Ευαγγέλιο (με βάση το Άρθρο 218 ΚΠΔ) αλλά στην τιμή και συνείδησή τους (με βάση το Άρθρο 220.2 ΚΠΔ). Το ΕΔΔΑ εξετάζει αν αυτό αποτελεί παραβίαση του Άρθρου 9 (θρησκευτική ελευθερία) σε συνδυασμό με το Άρθρο 13 (δυνατότητα αποτελεσματικής προσφυγής στην ελληνική έννομη τάξη) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ).

    Πρόκειται για την πέμπτη σχετική υπόθεση που εξετάζει το ΕΔΔΑ. Έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι ανταλλαγές επιχειρημάτων μεταξύ ΕΠΣΕ και ελληνικού κράτους και αναμένονται αποφάσεις μάλλον μέσα στο 2010 για τις ακόλουθες προσφυγές, σε μερικές από τις οποίες μάλιστα τα προσφεύγοντα άτομα αναγράφονται λανθασμένα πως είναι Χριστιανοί ή/και ορκίστηκαν στο Ευαγγέλιο, λάθος το οποίο η δικαιοσύνη άλλοτε διόρθωσε άλλοτε αρνήθηκε να διορθώσει:

    Δημητράς κατά Ελλάδας (με αριθμό 42837/06 – κοινοποιήθηκε στις 29 Ιανουαρίου 2008 – αφορά είκοσι μία καταθέσεις κατά το πρώτο εξάμηνο του 2006 – βλπ. http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?action=html&documentId=828716&portal=hbkm&source=externalbydocnumber&table=F69A27FD8FB86142BF01C1166DEA398649)

    Αλεξανδρίδης – Παπανικολάτου κατά Ελλάδας (με αριθμό 3237/07– κοινοποιήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 2008 – αφορά δύο καταθέσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2006 – βλπ. http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?action=html&documentId=841185&portal=hbkm&source=externalbydocnumber&table=F69A27FD8FB86142BF01C1166DEA398649)

    Δημητράς κατά Ελλάδας (με αριθμό 3269/07– κοινοποιήθηκε στις 8 Απριλίου 2009 – αφορά επτά καταθέσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2006 – βλπ. http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?action=html&documentId=849434&portal=hbkm&source=externalbydocnumber&table=F69A27FD8FB86142BF01C1166DEA398649)

    Δημητράς – Παπανικολάτου – Gilbert κατά Ελλάδας (με αριθμό 6099/08 – κοινοποιήθηκε στις 8 Απριλίου 2009 – αφορά είκοσι οκτώ καταθέσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2007 – βλπ. http://cmiskp.echr.coe.int/tkp197/view.asp?action=html&documentId=849433&portal=hbkm&source=externalbydocnumber&table=F69A27FD8FB86142BF01C1166DEA398649)

    Το ΕΔΔΑ έχει ήδη καταδικάσει την Ελλάδα στις 21 Φεβρουαρίου 2008 για παραβίαση των άρθρων 9 και 13 σε ανάλογη υπόθεση μετά από εξέταση της προσφυγής του ΕΠΣΕ Αλεξανδρίδης κατά Ελλάδας (με αριθμό 19516/06 – βλπ. http://www.nsk.gr/edad/ee453.pdf). Επίσης, κατά τη δεκαετία 1998-2008, το ΕΔΔΑ εξέδωσε 440 αποφάσεις σε ελληνικές υποθέσεις από τις οποίες σε μόνο 9 (ποσοστό 2%) δεν υπήρχε καταδίκη της χώρας. Πιθανολογείται βάσιμα δηλαδή πως και στις πέντε αυτές υποθέσεις θα καταδικαστεί η Ελλάδα, με βάση το σκεπτικό της απόφασης στην υπόθεση Αλεξανδρίδη. Τέλος, το ΕΠΣΕ έχει υποβάλλεις το ΕΔΔΑ άλλες τέσσερις σχετικές προσφυγές για καταθέσεις στελεχών του και άλλων υπερασπιστών ανθρώπινων δικαιωμάτων κατά το 2008 και 2009.

  20. Ο/Η iconology2009 λέει:

    Υπάρχει μιά ενδιαφέρουσα παράμετρος που ίσως αγνοείτε: η προνομιακή φιλία με την οποία ο νέος Αρχιεπίσκοπος ευνοεί την οικογένεια Παπανδρέου(τον αμερικανικό κλάδο,δηλαδή τη Μαργαρίατα Τσαντ και τα εαυτής τέκνα. Απο τον ελληνικό κλάδο υπάρχει μόνο ο υπέργηρος και κάπως ανοιακός Γιωργάκης Παπανδρέου,ο αποκαλούμενος και «ξάδελφος» γιά να θαφτεί ίσως κάποιο οικογενειακό κουσούρι ή να μετριασθεί η κακιά εντύπωση που προκαλεί). Προκαιρού βάφτισε κάποιο απο τα παιδιά του Νίκου Παπανδρέου.Καθαρά δηλαδή δυναστικές λογικές: ο Αρχιεπίσκοπος να βαφτίζει προνομιακά τα τέκνα μιάς δυναστείας ή γιά να το πούμε αλλιώς ο Γιώργος σα Κοκός.

  21. Ο/Η espectador λέει:

    Ερωτηση: Αυτην την φωτογραφια του ΓΑΠ που αναρτησατε Λασκαρατε τι νομιζετε οτι θα συνεβαινε αν την μετετρεπε το πασοκ σε προεκλογικη αφισσα? Η γνωμη μου: αυξηση της περιφημης ψαλιδας. Ασε που θα ετρεχε ο καρατζαφυρερ να κοτσαρει την αφεντια του με το περιστερι στον ωμο. Ο δε ΚΚ να υπογραφει στο περιφημο υπογραφολογιο του Χριστοδουλου.

  22. Ο/Η Δρ. Νο λέει:

    Λασκαράτε,

    η επίθεση που δέχτηκα από τον εξαδάκτυλο ήταν ανήθικη και λογικά μετέωρη. Δεν έχω πρόβλημα με την αντίθετη άποψη και την αντιπαράθεση, και πιστεύω ότι το έχεις καταλάβει από τις συζητήσεις που έχουμε κάνει κατά καιρούς. Έχω όμως μεγάλο πρόβλημα με τη διαστρέβλωση και τη λάσπη, και αυτά ακριβώς δέχτηκα. Ο εξαδάκτυλος, πέρα από τους προσβλητικούς του χαρακτηρισμούς, πέταξε μέσα στην κουβέντα και το λάος ταυτίζοντάς με έμμεσα με αυτό, ενώ δεν είχε καν αναφερθεί, και εσύ που ξέρεις ότι δεν έχω καμιά σχέση με αυτό το κόμμα και ότι εκπροσωπεί, όχι μόνο τον ευχαρίστησες – πράγμα που σημαίνει ότι συμφώνησες απόλυτα μαζί του – αλλά το προχώρησες κι άλλο, ταυτίζοντας εμένα και το 80% των ψηφοφόρων με τους κηφήνες. Αυτή ήταν η τελευταία σου λέξη.

    Η δική μου τελευταία λέξη είναι ότι δεν μπορώ να συνεχίσω να συζητάω με αυτές τις συνθήκες. Αυτό είναι το τελευταίο μου σχόλιο σε αυτό το blog. Σας αφήνω απερίσπαστους να συμφωνείτε σε όλα και να αυτοθαυμάζεστε.

  23. Ο/Η laskaratos λέει:

    Δρα Νο,
    ξαναδιάβασα με προσοχή το σχόλιο του Εξαδάχτυλου.
    Δεν μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου πως σε ταυτίζει έμμεσα όπως λες με το Λάος, ούτε βλέπω προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
    Επί λέξει λέει ο Εξαδάχτυλος, που σε προσφωνεί Αγαπητό και σου μιλάει στον πληθυντικό:

    @@ Dr. No

    Αγαπητέ, όσο δεν με έπεισε ο Καραμανλής – όπως φαντάζομαι δεν έπεισε πολύ κόσμο – πως υπέγραψε υπέρ των ταυτοτήτων γιατί το πίστευε, δεν με έπεισε και ο Σημίτης που “κόντραρε”, όπως λέτε, την εκκλησία. Πείτε με κακόπιστο, αλλά δεν πιστεύω πως οι πολιτικοί γενικά κάνουν κάτι αν δεν περιμένουν να κερδίσουν από αυτό και πολύ περισσότερο αποφεύγουν να κάνουν κάτι άμα περιμένουν πως θα χάσουν.

    Ωστόσο θα ήθελα να μου δείξετε με ποιό δόλιο τρόπο ο κ.Λασκαράτος προσπαθεί να στρέψει κόσμο μακριά από το ΠΑΣΟΚ. Είναι κάτι από αυτά που περιγράφει στο άρθρο του ψεύτικο; Γνωρίζετε πολλούς νόμους να κατέστησαν ανενεργοί με δήλωση του πρωθυπουργού του οποίου το κόμμα τους έφερε στην βουλή, όπως ο 1700/87, αμέσως μετά την ψήφισή τους; Είναι δολιοφθορά η αλήθεια και τα επιχειρήματα, άμα δεν βολεύουν τα πολιτικά πιστεύω μας; Και τελικά, τι προτείνετε; Να μην ειπωθούν τα πράγματα ως έχουν; Να αποδεχτούμε το γεγονός πως άλλα λένε, άλλα υπόσχονται και τελικά άλλα κάνουν οι πολιτικοί ταγοί μας; Να μην προσπαθήσουμε να τους ταρακουνήσουμε ούτε κάν λέγοντας πως “ο βασιλιάς δείχνει να είναι γυμνός”; Και άμα αποδειχτεί γυμνός, μήπως να αυτοϋπνοτιστούμε και να τον δούμε ντυμένο; @

    Από αυτό το κομμάτι προκύπτει πως σε θεωρεί οπαδό του ΠΑΣΟΚ.

    Συνεχίζει:

    @Και όλα αυτά γίνονται γιά να κερδίσει έστω και ένα ψήφο ο ΣΥΡΙΖΑ; Ο οποίος είναι τι; Ο δράκος του παραμυθιού; Εγώ πίστευα πως όσο πιό πολλοί και διαφορετικοί μπούν στην βουλή, τόσο καλύτερα γιά τον τόπο, τόσο πιό πολλές διαφορετικές φωνές, τόσο θα σπάσει το “φύγε εσύ να μπώ εγώ” των τελευταίων χρόνων, τόσο θα αναγκαστούν να βάλουν νερό στο κρασί τους οι όποιοι κυβερνώντες. Ας δεχτούμε πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει έστω και μία περισσότερη ψήφο από όσες του αναλογούν, με τα κείμενα του κ.Λασκαράτου. Σας απασχολεί να πάρει ψήφο ένα δημοκρατικό κόμμα, και δεν σας τσούζει που παίρνει ψήφους το ΛΑΟΣ; Στην πρώτη περίπτωση, ίσως και να επιτευχθεί πολυφωνία στην βουλή – στην δεύτερη θα έχετε μερικούς ακόμα σαν τους Γεωργιάδη, Βορίδη, Πλεύρη, Καρατζαφέρη. Σας καλύπτει αυτό; Ο εχθρός της δημοκρατίας ποιός είναι τελικά; Η πολυφωνία ή ο φασισμός;@

    Είναι σαφέστατο πως απευθύνεται σε εσένα ως οπαδό του ΠΑΣΟΚ, ως δημοκράτη και σου λέει πως αυτό για τοι οποίο με κατηγόρησες δεν είναι κάτι κακό. Το να πάρει δηλαδή κάποια παραπανίσια ψήφο ο ΣΥΡΙΖΑ. Κακό θα ήταν ναπάρει το Λάος.
    Η φράση θα έχετε μερικούς ακόμη στη βουλή σαν τον Γεωργιάδη, είναι ξεκάθαρο πως σημαίνει, δεν θα έχετε εσείς οι Πασοκτζήδες η κυβέρνηση απέναντί σας στη Βουλή τον δημοκρατικό ΣΥΡΙΖΑ που ίσως θα μείνει απέξω αν οι φίλοι του σαν τον Λασκ δεν βάλουν το λιθαράκι τους και θα έχετε τους Γεωργιάδηδες.

    Συνεχίζει:

    @Ελπίζω την άποψη σας να έχετε το θάρος να την λέτε και στα blog τα προσκείμενα ιδεολογικά στο ΛΑΟΣ και τον φασιστοναζισμό – άλλωστε με τη λογική σας και αυτοί προπαγανδίζουν ώστε να πάρουν έστω και ένα αναγνώστη τους από το ΠΑΣΟΚ, που κατά την γνώμη σας είναι η λύση γιά πάσαν νόσον αυτού του τόπου@.

    Είναι σαφέστατο πως σου λέει για μπες αν τολμάς ΕΣΥ Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ σε κάποιο μπλογκς τους και πες τα αυτά, να δεις πως θα σε αντιμετωπίσιυν κλπ

    Σε καμιά περίπτωση δεν σε ταυτίζει με το Λάος, σσε θεωρεί ΠΑΣΟΚ.

    Εγώ τώρα άπαντώντας στις κατηγορίες περί ΣΥΡΙΖΑ σου απαρίθμησα περιπτώσεις όπου του άσκησα σκληρή κριτική και σε ρώτησα:
    @Είναι τιμητικό για σένα να καταπίνεις και να δικαιολογείς προκλητικές παρανομίες, φοροδιαφυγές, χρηματοδοτήσεις-με τα λεφτά σου-σε κηφήνες;@
    Δεν σε ταύτησα με τους κηφήνες όπως με κατηγορείς. Ευθέως σε κατηγόρησα πως ενοχλήθηκες που κατηγόρησα το ΠΑΣΟΚ για το αίσχος της χρηματοδότησης-με τα λεφτά σου και με τα λεφτά μας-των κηφήνων. Σε ταύτισα με το ΠΑΣΟΚ, ναι, όχι με τους αποδέκτες των δωρεών του.

    Βρίσκω λοιπόν την αντίδρασή σου υπερβολικότατη, είσαι ασφαλώς ελεύθερος να κάνεις ότι θέλεις, σε ευχαριστώ για την μέχρι τώρα συνεισφορά σου στο μλογκ του κ.Ροϊδη, στο οποίο αντιμετωπίστηκες με σεβασμό
    Θα χαρώ προσωπικά, αν ξανασχολιάσεις.

  24. Ο/Η εξαδάκτυλος λέει:

    Απαντάω με μεγάλη καθυστέρηση, και είμαι έτοιμος να συζητήσω με τον Dp. No το κείμενο μου που τον εκνεύρισε, είτε εδώ είτε όπου θέλει.

    Αγαπητέ, όντως, με το κείμενο σας (21/09/2009 στο 2:30 μμ) μου δώσατε την εντύπωση πως είστε οπαδός του ΠΑΣΟΚ. Επίσης θεώρησα αυτό που γράψατε

    «Κατανοώ την προσπάθειά σας να στρέψετε έστω και έναν αναγνώστη σας από το πασοκ στο συριζα, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει με ισοπεδώσεις τέτοιου είδους.»

    άδικο και αστήριχτο και αυτό με προκάλεσε να σας απαντήσω.

    Ο κ.Λασκαράτος κατάλαβε ακριβώς τι ήθελα να πω και σας το εξηγεί όπως θα σας το έλεγα κι εγώ, οπότε θα τον ευχαριστήσω και δεν θα επαναλάβω τα ίδια.

    Θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη που δεν έγινα όσο σαφής θα έπρεπε ώστε να μην προκαλέσω την μήνιν σας λόγω παρεξηγήσεως, αλλά θα πρέπει να σας πώ πως αρνούμαι του χαρακτηρισμό του ανήθικου και του προσβλητικού – ακόμα και όταν κάνω ειρωνικά σχόλια εδώ και σε άλλα blog προσπαθώ πάντα να στρέφομαι κατά πρακτικών και όχι κατά ανθρώπων.
    Αν υπήρξα «λογικά μετέωρος» όπως με χαρακτηρίζετε, ζητώ την κατανόηση σας, καθ’ ότι το μέσον είναι τέτοιο που δεν επιτρέπει κάποιες φορές την πλήρη και σωστή παράθεση επιχειρημάτων, και εγώ δεν είμαι φιλόλογος.

    Θα σας ζητούσα να συνεχίσετε να γράφετε, να σχολιάζετε και να εκφράζετε τις αντίθετες απόψεις σας στο συγκεκριμμένο blog και θα χαρώ να με διορθώσετε αν αυτά που λέω είναι στραβά.

    Η τελική επιλογή βέβαια είναι δική σας.

  25. Ο/Η An-Lu λέει:

    Επιπροσθετως, να ρωτησω μερικα «ασχετα»:
    – Σε τι ποσοστο περικοπηκαν οι μισθοι των κληρικων, οι οποιο πληρωνονται ως δημοσιοι υπαλληλοι, οταν οι υπολοιποι ΔΥ αντιμετωπιζουν περικοπες μισθοδοσιας της ταξεως του 5 εως 10% ?
    – Μεσα απο ποιες κρατικες διαδικασιες διοριζονται οι εκαστοτε κληρικοι στις ενοριες τους; (το σκεπτικο μου ειναι οτι εφοσον μισθοδοτουνται απο το κρατος, θα πρεπει το κρατος να εχει και λογο στην προσληψη τους…ή δεν εχει;)

  26. Ο/Η Ζωηρή παπαδιά λέει:

    Περικόπηκε και ο μισθός και τα τυχερά γιατί ο κόσμος τώρα δίνει λιγότερα. Αστα να πάνε, κεσάτια έχουμε.
    Όχι το κράτος μόνο πληρώνει ο δεσπότης κουμαντάρει.
    Άστα να πάνε.

Αφήστε απάντηση στον/στην Ένα παράσημο για τη Βασούλα Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.