Ένας ακροδεξιός Σαμαράς προς Άνθιμο: «…τους ενοχλεί η θρησκευτική παράδοση της Ορθοδοξίας […] Παναγιώτατε, τέλος όλα αυτά!»

Μια φιλο-φασιστική Λειτουργία Κυριακής -από την ομιλία του κ.Σαμαρά χτες στη ΔΕΘ…   

samaras-anthimos

[Τάξη κι Ασφάλεια]
«Τέλος η Ελλάδα που σαρωνόταν από κύματα λαθρομεταναστών και όπου κυριαρχούσε ο φόβος για την ασφάλεια του πολίτη. Στο εξής η Ελλάδα θα είναι φιλόξενη για όλους, αλλά και αυστηρή με όσους δεν σέβονται τα σύνορα και τους νόμους της. Και οι πολίτες θα νιώθουν την ασφάλεια που τους χρωστά η Πολιτεία».

[Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια]
«Τέλος η εποχή που κάποιοι προσπαθούσαν να απαλλαγούν από την εθνική μας παράδοση κι από την πολιτιστική μας ταυτότητα, για να γίνουν τάχα “ψευτο-Ευρωπαίοι’. Άλλους τους ενοχλούσε η σχολική ιστορία μας και προσπαθούσαν να την ξαναγράψουν με απίστευτες στρεβλώσεις. Άλλους τους ενοχλεί η θρησκευτική παράδοση της Ορθοδοξίας» ανέφερε και στο σημείο αυτό, μάλιστα, απευθύνθηκε στον μητροπολίτη Άνθιμο και είπε: «Παναγιώτατε, τέλος όλα αυτά!».

*

Σημείωση: Από την επίσημη πρωθυπουργική ιστοσελίδα έχει αφαιρεθεί το «Παναγιώτατε»! ( γ ι α τ ί άραγε;;; )

-αλλά την σήμερον ημέραν ουδέν κρυπτόν, στο Megatv.com (αλλά και παντού! όπως και στο youtube…) αναφέρεται καθαρά: «Παναγιώτατε, τέλος όλα αυτά!»

This entry was posted in φασισμός, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Λειτουργία Κυριακής, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

31 Responses to Ένας ακροδεξιός Σαμαράς προς Άνθιμο: «…τους ενοχλεί η θρησκευτική παράδοση της Ορθοδοξίας […] Παναγιώτατε, τέλος όλα αυτά!»

  1. Ο/Η athriskos λέει:

    Δεν υπάρχει τίποτε πιο σημαντικό για τον ηγεμόνα από το να φαίνεται ότι είναι θρήσκος.
    Νικολό Μακιαβέλι, 1469-1527, Ιταλός πολιτικός φιλόσοφος

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Ο Antoine de Saint-Exupery, με τον μικρό του πρίγκηπα λέει «Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.» δηλαδή «Να το μυστικό μου, είναι πολύ απλό, μόνο με την καρδιά βλέπει κανείς καλά, η ουσία είναι αόρατη για τα μάτια».
      Δεν ξέρω για τον πολύ κόσμο, αλλά στην περίπτωση Σαμαρά, μάτια και καρδιά κάθε λογικού ανθρώπου βλέπουν έναν μεγάλο Φαρισαίο.
      Όσο για τον Άνθιμο, βλεπουν έναν αμείλικτο διώκτη της πορνείας των πολιτικών γάμων και της ομοφυλοφιλίας, που, για να μην επεκταθούμε, αθώωσε ως ιεροδικαστής, το διαβόητο πορνοφασίστα μητροπολίτη Πρεβέζης Στέλιο Κορνάρο, o οποίος δεν καθαιρέθηκε, παρ’όλο που υπήρχαν φωτογραφίες και μάρτυρες και βοούσε η Πρέβεζα και το πανελλήνιο.
      Η απόλυτη ξετσιπωσιά.
      Όμως τον Άνθιμο τώρα τον κανακεύει και ο ΣΥΡΙΖΑ.
      Η απόλυτη ντροπή για την Αριστερά.

      • Ο/Η athriskos λέει:

        «…Όμως τον Άνθιμο τώρα τον κανακεύει και ο ΣΥΡΙΖΑ.
        Η απόλυτη ντροπή για την Αριστερά…».

        «…Όμως τον Άνθιμο τώρα τον κανακεύει και ο ΣΥΡΙΖΑ.
        Η απόλυτη ντροπή για την Αριστερά…».
        Λασκαράτο, πάρ’ το απόφαση, μ’ αυτό το μαράζι θα τα τινάξουμε κάποια μέρα. Πρόκειται για ανεξίτηλο στίγμα.

  2. Φιλοφασιστική από πού κι ως πού; Κλασική ομιλία συντηρητικού πολιτικού ήταν, την οποία θα μπορούσε κάλλιστα να εκφωνήσει ένας Ευρωπαίος χριστιανοδημοκράτης ή ένας Αμερικανός ρεπουμπλικανός. Οι εποχές της ενοχικής δεξιάς που έτρεμε την αριστερή επιτίμηση ευτυχώς παρήλθαν.

    • Ο/Η Po λέει:

      Εάν δεν μπορείτε να δείτε το κλείσιμο του ματιού προς τους ψηφοφόρους της Χρ.Αυγής, δεν μπορώ να το κάνω εγώ για σας…
      Επίσης, δεν πρόκειται, όπως λέτε για » Κλασική ομιλία συντηρητικού πολιτικού…», υπάρχουν πολλοί κλασικοί συντηρητικοί σε όλες τις ανεπτυγμένες δυτικές δημοκρατίες, που σέβονται τον χαρακτήρα του κοσμικού κράτους, που σέβονται την Ελευθερία της Άποψης (δεν την επιβάλουν), και που γενικώς σέβονται τις κατακτήσεις του Διαφωτισμού.

      Εμείς εδώ έτσι βλέπουμε τα πράγματα.

      • Ο/Η Ευγένιος λέει:

        Μου αρέσεις όταν επικαλείσαι τον διαφωτισμό…………. Την αριστερά, να μας εξηγούσες, τώρα πως την εντάσεις στις αμιγείς κατακτήσεις του διαφωτισμού, όταν καταφέρθηκε ξεκάθαρα και επιθετικά σε κάθε εκδοχή του ιδεαλισμού που ο διαφωτισμός πρέσβευε, και όλα θα ήταν καλύτερα……….. Είναι η κλασσική θολούρα του αριστερού, που επιβεβαιώνεται αέναα και πειστικότατα από εσάς (και τους 35-δεν ξέρω και πόσοι είσαστε!!!!), που θέλει να νομίζει ότι είναι ορθολογιστής όταν είναι απλά, στην πιο τίμια του εκδοχή, μια νιτσεϊκή νεύρωση (το εμμονές σε αυτή την περίπτωση, όντως, είναι πετυχημένο) του νεωτερισμού. Αλλά πάλι ξέχασα….. όλος ο διαφωτισμός σύμφωνα με τον Μαρξ δεν ήταν παρά ένας κρίκος στην αλυσίδα της ιστορικής εξελικτικής διαδικασίας για να διατυπώσει η αφεντιά του την απόλυτη θεωρία…………Μείνε στους παπάδες και κάνε την κριτική που κάνεις, και μην χρησιμοποιείς σχήματα όπως διαφωτισμός και καλά για να αποκτήσεις εγκυρότητα………. Δεν είναι ανάγκη. Εκτίθεσαι κατά συρροή………. «Ελευθερία της Άποψης » λες και βάζεις και κεφαλαία για να τονίσεις δεν ξέρω και εγώ τι……..Άποψη, μάλιστα, …… αυτό που ο διαφωτισμός είχε σαν έναν από τους κύριους αντιπάλους μιας και αναζητούσε Αλήθεια Ορθολογικά Τεκμηριωμένη (το κατά πόσο το κατάφερε είναι άλλη κουβέντα), που σίγουρα δεν πίστευε σε καμία περίπτωση ότι μπορούσε να θεμελιωθεί στην «Ελευθερία της Άποψης»……….. Δεν κάνεις ζημιά στην θρησκεία…..στο έχω ξαναπεί. Κάνεις ζημιά στον ορθολογισμό.

  3. Ο/Η doulosofos λέει:

    Το «Τάξη κι Ασφάλεια» γιατί σας ενοχλεί; Μακάρι να το καταφέρει, που δε θα το καταφέρει.
    Το γλείψιμο προς την ορθοδοξία … αναγκαίο κακό.
    Εδώ κοτζάμ κομαντατε Τσίπρας το εφαρμόζει.
    Αυτή είναι η Ελλάδα που έλεγε και Άρχων του δαχτυλιδιού πριν το πασάρει στο ΓΑΠ

  4. Ο/Η Thinalitis. λέει:

    Γελοιότητες – Σκοπιμότητες, αμφίπλευρα.
    .

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Στους σχολιαστές που διαφωνούν με κάποιους χαρακτηρισμούς, θα ήθελα να σημειώσω μόνο δυο πραγματάκια από μια ατελείωτη σειρά γεγονότων.
    Η εθνική κρατική Εκκλησία της Ελλάδας δεν είναι μια κανονική Εκκλησία. Είναι κάτι ολότελα διαφορετικό. Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ συγκαλύπτει τα σκάνδαλα και την ναζιστική δράση αυτής της Εκκλησίας, δεν την αθωώνει.

    1. Ο προηγούμενος αρχιεπίσκοπος δίδασκε απροκάλυπτα πως το να μπαίνουν Έλληνες παράνομα στην Αλβανία και να δολοφονούν αθώους Αλβανούς ήταν πράξη πατριωτική που έπρεπε να επαναληφθεί. Αυτόν τον ισχυρισμό δεν καταδίκασε ποτέ κανένας κληρικός, ούτε ο Έλληνας Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος, που φιλοξενείται στη χώρα αυτή και είναι «πατέρας» των δυο αδικοχαμένων φαντάρων και των χαροκαμένων μανάδων τους:

    http://www.iospress.gr/mikro1998/mikro19980919.htm

    «Και βέβαια δεν εφθάσαμε στο σημείο να παραδώσουμε στα χέρια των Αλβανών τους Ελληνόψυχους (σ.σ.: άντε πάλι η «στοχική» ορολογία) εκείνους που κατηγορούνται για το σαμποτάζ της Επισκοπής, όμως οι συνθήκες σύλληψης, φυλάκισης και διαπόμπευσής τους, δείχνουν μια έσχατη υποτέλεια απέναντι στους Αλβανούς.» (τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 1995). Παρακάτω ο κ. Χριστόδουλος είναι ακόμα πιο αποκαλυπτικός: «Στο κάτω-κάτω της γραφής και ένοχοι αν είναι οι συλληφθέντες, θα έπρεπε να συγκαλυφθούν.».

    Ιδού, λοιπόν, που ο Ιεράρχης, όχι μόνο υιοθετεί το έγκλημα, αλλά αξιώνει και τη συγκάλυψή του. Μιλάμε για την εν ψυχρώ δολοφονία ανύποπτων και άοπλων στρατιωτών μιας ξένης χώρας σε ξένο έδαφος και σε καιρό ειρήνης. Αυτή η απόλυτη σύμπλευση Καψάλη-Χριστόδουλου στο ζήτημα του ΜΑΒΗ οδήγησε τους δύο άνδρες στην κατοπινή στενή συνεργασία. Ο «Στόχος» ξεκίνησε καμπάνια τον Μάρτιο του 1996, προκαλώντας όλους τους Μητροπολίτες να τοποθετηθούν πάνω στο κείμενο του Χριστόδουλου. Οσοι τόλμησαν να αρνηθούν, δέχθηκαν τον «συνήθη» οχετό λάσπης. Κάποιοι προτίμησαν την υπεκφυγή. Οι υπόλοιποι «συμμορφώθηκαν».
    …..Η συνέχεια είναι γνωστή. Ο «Στόχος» άρχισε να προβάλλει την υποψηφιότητα Χριστόδουλου, και ο Μητροπολίτης Δημητριάδος άρχισε τις φιλοφρονήσεις προς τον Καψάλη και την εφημερίδα του. Τα «σκάνδαλα» και οι ύβρεις λησμονήθηκαν. Μεταξύ «Ελληνοψύχων»…».
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ-Ιός-19/9/1998

    http://www.iospress.gr/megalo2000/megalo20000624.htm

    «Γιατί τώρα, ποιος θα θελήσει να αναλάβει κάποια τόσο επικίνδυνη αποστολή, όταν είναι βέβαιος ότι η ίδια του η κυβέρνηση θα τον απαρνηθεί; Κατά τα άλλα τα όνειρα για ελευθερία στη Β. Ήπειρο θάπτονται, οι νέοι απογοητεύονται και η διπλωματία θριαμβεύει» (Πληροφόρηση, Ιούλιος-Αύγουστος 1995)».
    Ελευθεροτυπία, Ιός, 24/6/2000

    2. Δεκάδες ιερείς αυτής της Εκκλησίας ευλογούν άντρα εγκληματικών οργανώσεων και εκφωνούν από το μπαλκόνι τους πολιτικούς λόγους, με μόνη δημόσια διαφοροποίηση σε αυτό, έναν ιερέα στη Φωκίδα

    π.Δημήτρης Θεοφίλου: Σιωπηρή συνενοχή ή αντίδραση στον φασισμό;


    ο οποίος όπως γράφτηκε έχει υποστεί ανάκριση κατ’απαίτησιν της Χ.Α. από τη μητρόπολή του για τη στάση του αυτή.

  6. Ο/Η Ειρήνη λέει:

    Ο καλός μας ιερέυς είναι αθώως. Μην πιστεύετε αυτά που γράφουν οι εχθροί της Ορθοδοξίας που θέλουν την Μασωνία.
    Είναι ένας άγιος με όλη τη σημασία τις λέξεως
    πατήστε αυτό
    http://www.rpn.gr/?p=25167

    Σας καλώ σε ειρηνική διαμαρτυρία στον Ιερό Ναό της Παντοβασίλισσας.
    Σεπ 06, 2013 Κανένα σχόλιο Είμαι ο πατήρ Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος , πρώην εφημέριος Ιερού Ναού Παντοβασίλισσας Ραφήνας, ο οποίος – έπειτα απο επώνυμες έγγραφες καταγγελίες – απομακρύνθηκα απο την ενορία της Ραφήνας μετά απο 15 χρόνια.

    Σας καλώ, όσοι θέλετε και με αγαπάτε , να έλθετε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 7μ.μ στον Ιερό Ναό Παντοβασίλισσας Ραφήνας, στην ειρηνική διαμαρτυρία μας για την άδικη απόφαση εναντίον μου.

    Σας ευχαριστώ για την ψυχική στηριξή σας και σας αγαπώ όλους.

    Πατήρ Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος

  7. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    Η Χρυσή Αυγή στηρίζει διακριτικά τον ιερέα της Ραφήνας
    xa-an-at.blogspot.gr/2013/09/300000.html

    7/9/13

    Η δημοτική αρχή Ραφήνας και η εκκλησία της Παντοβασίλισσας στο επίκεντρο τυρβώδους σκανδάλου! Τι απέγινε όμως με το κονδύλι ύψους 300.000 για τις εργασίες ανακαίνισης του Ι.Ν.;…

    Λάδι στη φωτιά ρίπτει ο παυθείς επί 6μηνο από τον Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικόλαο, ιερέας Ραφήνας, βάσει επώνυμων εγγράφων καταγγελιών εναντίον του για «ανάρμοστη συμπεριφορά»!
    Με εμπρηστική επιστολή του κατά του δημάρχου, την οποία απέστειλε σε ηλεκτρονικά τοπικά μέσα, καλεί το Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου, ώρα 19.00 σε συγκέντρωση συμπαράστασης στο χώρο της εκκλησίας της Παντοβασίλισσας!

    Το ήδη περιπεπλεγμένο και αξεδιάλυτο πολιτικό-κοινωνικό-οικονομικό-εκκλησιαστικό κουβάρι που απασχολεί εδώ και μήνες στην τοπική κοινωνία, περιπλέκεται περισσότερο.

    Ευθύς εξ αρχής θα δηλώσουμε ως Χρυσή Αυγή ότι, ζητήματα πολιτικό-σεξουαλικής-διαπλοκής προκαλούν απέχθεια στους Έλληνες Εθνικιστές, οι οποίοι τα καταδικάζουν ρητά και κατηγορηματικά! Η Χρυσή Αυγή στηρίζει ακράδαντα και βαθιά τον θεσμό της πυρηνικής οικογένειας και καταδικάζει εκδηλώσεις ανώμαλων φαινομένων, φανερών ή κρυφών, τα οποία αποτελούν ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ!

    Καταδικάζουμε επίσης την χρησιμοποίηση του Ιερού Χώρου της Εκκλησίας για τις επιδιώξεις των οποιωνδήποτε, είτε αυτοί έχουν αδικηθεί, είτε όχι!
    Όσον αφορά στη δημοτική αρχή Ραφήνας έχει τόσα στην καμπούρα της, που ένα σεξουαλικό σκάνδαλο θα ήταν απλώς το κερασάκι στην μουχλιασμένη δυσώδη τούρτα! που θα μας προκαλούσε απλώς τον γέλωτα σε άλλη περίπτωση…

    Ωστόσο… στην αντίληψη της Τ.Ο. Ανατολικής Αττικής Χρυσής Αυγής έχει περιέλθει μια σημαντική εξέλιξη, η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα μας, αλλά πέρασε(;) στα ψιλά από τους υπόλοιπους, και η οποία ενδέχεται και να αποτελεί την μία άκρη του νήματος διερεύνησης μιας καθ’ όλα βορβορώδους υπόθεσης:

    Ραφήνα. 242.000 ευρώ η διαδρομή του χρήματος και ο μίτος των εξελίξεων με επίκεντρο την Παντοβασίλισσα… Στην Περιφέρεια αιφνιδιώς η έγκριση του κονδυλίου ενώ ΗΔΗ εχουν γίνει εργασίες στο χώρο της εκκλησίας από αλβανικά συνεργεία!…

    ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ ΤΟ ΚΟΝΔΥΛΙ; ΤΟ ΕΝΕΚΡΙΝΕ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ;

    γράφαμε στις 21 Αυγούστου 2013 αναρωτώμενοι: …
    «Η υπεραπασχολημένη με εγκρίσεις έργων ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ Περιφέρεια, θα ασχοληθεί με τις εργασίες σε έναν Ιερό Ναό;… Οι εργασίες επέκτασης, συντήρησης και ανακαίνισης έχουν ήδη ξεκινήσει στο χώρο των συσσιτίων της Παντοβασίλισσας και διακόπηκαν για τους γνωστούς άγνωστους λόγους… όταν κάποιος αποφάσισε να πετάξει την καυτή πατάτα της έγκρισης του κονδυλίου στην περιφέρεια… Το ζήτημα της συντήρησης και αποκατάστασης του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Ραφήνα, θα τεθεί επί τάπητος στην προγραμματισμένη για την Τρίτη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, στο αμφιθέατρο του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, ένα από τα θέματα της ημερήσιας διάταξης αφορά και τα έργα στην εκκλησία της Ραφήνας, που εκτιμάται ότι θα κοστίσουν 242.000 ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Τα μέλη του Συμβουλίου θα συζητήσουν για το έργο: «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΚΟΙΜΗΣΕΩΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΡΑΦΗΝΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ», συνολικού προϋπολογισμού 241.960,00 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ)». Εισηγητής θα είναι ο Περιφερειακός Σύμβουλος Λ. Αθανασιάδης.»

    Η επιστολή του παυθέντος ιερέα, στην ιστοσελίδα rpn.gr:

    Σας καλώ σε ειρηνική διαμαρτυρία στον Ιερό Ναό της Παντοβασίλισσας
    Είμαι ο πατήρ Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος, πρώην εφημέριος Ιερού Ναού Παντοβασίλισσας Ραφήνας, ο οποίος – έπειτα από επώνυμες έγγραφες καταγγελίες – απομακρύνθηκα από την ενορία της Ραφήνας μετά από 15 χρόνια.
    Σας καλώ, όσοι θέλετε και με αγαπάτε , να έλθετε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 7μ.μ στον Ιερό Ναό Παντοβασίλισσας Ραφήνας, στην ειρηνική διαμαρτυρία μας για την άδικη απόφαση εναντίον μου.
    Σας ευχαριστώ για την ψυχική στήριξή σας και σας αγαπώ όλους.
    Πατήρ Γεώργιος Κωνσταντακόπουλος

  8. Ο/Η Αntifa2 λέει:

    Να θυμηθούμε λίγο
    http://www.rpn.gr/?p=6243

    Χρυσή Αυγή «παρεμπόριο τέλος».
    Σεπ 07, 2012 34 σχόλια
    (κλικ στην εικόνα για να δείτε το video) Κλιμάκιο της Χρυσής Αυγής Ανατολικής Αττικής, βρέθηκε σήμερα στον εορτασμό της Παναγίας Παντοβασίλισσας στη Ραφήνα, παρουσία μάλιστα και των Βουλευτών Γ. Γερμενή (Β” Αθηνών) και Π. Ηλιόπουλου (Μαγνησίας).

    ΣΧΟΛΙΟ
    ΕΛΛΗΝΑΣ says:
    Σεπτεμβρίου 8, 2012 στις 01:29
    H επίθεση της συμμορίας μπροστά στα εμβρόντητα μάτια των Ραφηνιωτών είναι το μείζον ζήτημα. Ας ασχοληθεί ο εισαγγελέας με αυτούς, δεν έκρυψαν τα πρόσωπά τους άλλως τε. Φόρα παρτίδα παρακράτος, «Δείξε μου τα χαρτιά σου ρε» κτλ κτλ.Ας σταθούμε όμως και στο έλασσον :Το rpn αυτό που έγινε το τιτλοφορεί «Χρυσή αυγή, παρεμπόριο τέλος» ;;;;;;;;;;; rpn= γραφείο τύπου της Χρυσής αυγής ;;;; ΚΡΙΜΑ….

  9. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    Θρησκεία, κράτος και λαός

    Του ΠΑΝΟΥ ΣΩΚΟΥ p.sokos@elefhterotypia.net

    «Είναι η Ελλάδα ένα θεοκρατικό κράτος;». Είναι υπερβολικό να το πει κανείς, παρ’ ότι δίνει διεθνώς την εικόνα ενός τέτοιου κράτους όταν, επί παραδείγματι, κατά την έναρξη των εργασιών της Βουλής τελείται ουσιαστικά θεία λειτουργία χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου, όταν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός και οι βουλευτές ορκίζονται στο ευαγγέλιο ότι θα τηρήσουν το Σύνταγμα και τους νόμους…

    Είναι όμως ένα κατ’ εξοχήν θρησκευτικό κράτος, καθώς είναι σφιχτά εναγκαλισμενο με την ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία, που δρα καθοριστικά στην εξέλιξή του, στη νομοθετική παρέμβαση, στις ατομικές ελευθερίες. Στην Ελλάδα η νομοθετική, η εκτελεστική και η δικαστική εξουσία συνδέονται θεσμικά με τη θρησκευτική εξουσία, αλλά και σε επίπεδο συμβολισμών.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι στο Σύνταγμα γίνεται επίκληση «εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος» και η Εκκλησία της Ελλάδος, μέλος της κοινωνίας Ανατολικών Ορθοδόξων Εκκλησιών, αποτελεί την «επικρατούσα θρησκεία», καθιστώντας την Ελλάδα τη μόνη χώρα στον κόσμο όπου μία Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρίζεται ως επίσημη θρησκεία. Το άλλοθι γι’ αυτή την παγκόσμια συνταγματική πρωτοτυπία, που όμως τελικά λειτουργεί ως μέγκενη στους πολίτες, είναι ότι στατιστικά οι ορθόδοξοι Ελληνες αποτελούν περίπου το 95-98% του πληθυσμού. Επίσης, η Εκκλησία της Ελλάδος χαίρει ιδιαίτερης μεταχείρισης από το κράτος και σε πολλά άλλα ζητήματα. Η μισθοδοσία και οι συντάξεις των κληρικών χρηματοδοτούνται εξ ολοκλήρου από το κράτος, η Εκκλησία φορολογείται ελάχιστα συγκριτικά με άλλους θρησκευτικούς οργανισμούς και το μάθημα των Θρησκευτικών είναι υποχρεωτικό στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Πουθενά στην Ευρώπη δεν γίνονται όλα αυτά μαζί.

    Στην Ελλάδα όμως κανένας πολιτικός δεν τολμά να θίξει ή να περιορίσει την εξουσία της Εκκλησίας και την επιρροή της στην πολιτική εξουσία. http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=384626

  10. Ο/Η Εωσφόρος λέει:

    Άνθιμος προς ΣΥΡΙΖΑ:
    «Φαίνεσθε έντιμοι άνθρωποι» Συνάντηση Αντιπροσωπείας του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως με τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης – See more at: http://www.amen.gr/article14265#sthash.uPPq6p30.dpuf

  11. Ο/Η Ρόζα λέει:

    http://www.ftou.gr/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=2&TopicID=4783

    Άνθιμος: Μαύρισε ο τόπος!!!!

    Είναι πραγματικά λυπηρό να βγαίνει ένας δεσπότης που δέχεται να αποκαλείται παναγιότατος και να βγάζει τέτοιο μίσος και φαρμάκι από το μικρόφωνο στα πλαίσια της «προστασίας του Έθνους» από μαύρους, αλλόθρησκους και μετανάστες.

    Είναι ντροπή να βγαίνει αυτός ο άκυρος και να κάνει τέτοια κηρύγματα. Κάποιος επιτέλους πρέπει να του πει να σκάσει και να σταματήσει τις μαλακίες. Είναι απάνθρωπο και ξεδιάντροπο και μόνο σαν εικόνα να βγαίνει ένας κομπλεξικός αξύριστος γέρος γεμάτος χρυσά ρούχα και καπέλα και γκλίτσες και να επιτίθεται εναντίων φτωχών ανθρώπων που λόγω ανάγκης άφησαν τη χώρα τους για ένα καλύτερο μέλλον. Πραγματικά ντροπή!

    video

  12. Ο/Η Liberal λέει:

    πηγή
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=27438Αντώνης Σαμαράς ΔΕΘ

    Γιάννης Παντελάκης

    Ξανα-μίλησε με τον Θεό

    Ωστόσο, το γεγονός της συνομιλίας (Σαμαρά-Θεού), επιβεβαιώθηκε με έμμεσο αλλά κατηγορηματικό τρόπο. Οι ιερείς εξαιρέθηκαν από το καθεστώς της διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων… Ήταν αποτέλεσμα της συνομιλίας. Και της σχετικής εντολής. Όλα αυτά είναι παλιά βέβαια, από τότε έχει κυλήσει μεγάλος χρόνος. Ωστόσο, οι μήνες που μεσολάβησαν, έδειξαν πως η συνομιλία τότε δεν περιορίστηκε στην εξαίρεση των κληρικών από τη διαθεσιμότητα. Υπήρξαν και άλλα θέματα στην ατζέντα.

    Το μεσημέρι του Σαββάτου, ο Α. Σαμαράς, αποκάλυψε ένα από τα θέματα αυτά. Ήταν λίγο πριν το τέλος της ομιλίας του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ. Έβλεπα την ομιλία. Στην πρώτη σειρά του ακροατηρίου, όλοι οι «επίσημοι» και φυσικά ο Μητροπολίτης Άνθιμος. Μάλλον κουρασμένοι έδειχναν όλοι. Είχε περάσει η ώρα, άκουγαν μια μεγάλη ομιλία, λογικό ήταν. Ξαφνικά, σαν να τους χτύπησε κεραυνός. Ήταν όταν ο πρωθυπουργός μετέφερε το δεύτερο θεϊκό μήνυμα. «Άλλους τους ενοχλούσε η σχολική Ιστορία μας και προσπαθούσαν να την ξαναγράψουν με απίστευτες στρεβλώσεις. Άλλους τους ενοχλεί η θρησκευτική παράδοση της Ορθοδοξίας». Και αμέσως, σήκωσε τα μάτια, κοίταξε τον μητροπολίτη και του είπε: «Παναγιώτατε, τέλος όλα αυτά!». Ο Παναγιώτατος -και όλη η πρώτη σειρά- χαμογέλασε πλατειά, άφησε το χρυσό μπαστούνι ν’ ακουμπήσει στον ώμο του, απελευθέρωσε τα χέρια του και άρχισε να χειροκροτεί ενθουσιασμένος.

    *********************

    Γιατί σ’ αυτό ακριβώς αναφερόταν ο Αντ. Σαμαράς το μεσημέρι του Σαββάτου. Στη συζήτηση που άνοιξε με αφορμή την πρόταση Ρεπούση για αντικατάσταση των Θρησκευτικών με το μάθημα της θρησκειολογίας. Το θέμα έκλεισε πριν καν ανοίξει. Τα θρησκευτικά θα παραμείνουν να διδάσκονται ως ένα υποχρεωτικό μάθημα με τον ίδιο αριθμό ωρών διδασκαλίας, παρότι σε άλλα μαθήματα περιορίστηκαν οι σχετικές ώρες.

    Όλα αυτά, σε συνδυασμό με την πρόταση ενός βουλευτή με το όνομα Γιοβανόπουλος ο οποίος ζήτησε εικονοστάσι μέσα στη Βουλή (πρόταση που ενθουσίασε τον Άδωνη), δείχνουν πως η χώρα αυτή δεν διανύει μόνο οικονομική χρεοκοπία. Και δεν αναφερόμαστε στις θρησκευτικές πεποιθήσεις ενός μεγάλου τμήματος της κοινωνίας. Σεβαστό να πιστεύεις ό,τι θέλεις, σεβαστό να μην πιστεύεις σε τίποτα. Αναφερόμαστε στον τρόπο με τον οποίο ένα μεγάλο κομμάτι του πολιτικού προσωπικού χρησιμοποιεί τη θρησκευτική πίστη προς άγραν εκλογικής πελατείας, αλλά και -ακόμα χειρότερο- πως αυτή η τακτική επιτείνει έναν σύγχρονο μεσαιωνισμό. Θρησκευτικές εικόνες παντού, οι ιεράρχες στο απυρόβλητο, τα παιδιά να διδάσκονται τον χριστιανισμό ως την απόλυτη αλήθεια, οι διαφορετικές φωνές όχι απλά να θεωρούνται αιρετικές αλλά να περιγράφονται ως εκπρόσωποι του κακού, ιεράρχες να θεωρούν πως έχουν το δικαίωμα χάραξης εξωτερικής πολιτικής κ.ο.κ.

    Και, φυσικά, όλα αυτά να συμβαίνουν κάτω από έναν κοινό παρονομαστή, που αφορά σε οικονομικά συμφέροντα. Αλλά από πού να ξεκινήσει και πού να τελειώσει κάποιος για να περιγράψει αυτή τη διάσταση; Από τα γνωστά σκάνδαλα (π.χ. Βατοπέδι) ή τη διασύνδεση Εκκλησίας-κράτους (π.χ. εκκλησιαστική περιουσία);

  13. Ο/Η Φίφης λέει:

    Στο δεξιό φιλοΣαμαρικό antinews για τον Άνθιμο
    http://www.antinews.gr/2008/01/31/915/#comment-2327

    Προσφώνησε και τον Γλίξμπουργκ ο Άνθιμος (!)

    Από factorx στις 31/01/2008

    21 σχόλια στο Προσφώνησε και τον Γλίξμπουργκ ο Άνθιμος (!)

    Εξάκτινος είπε:

    31/01/2008 στις 5:37 pm

    Α ρε Βασιλέα των Ελλήνων Κωνσταντίνε! Σε λίγο καιρό θα θέλεις να λέγεσαι σκέτο Βασιλέας διότι έτσι όπως έχουν καταντήσει οι Έλληνες μάλλον ύβρις είναι για σένα να σε αποκαλούν Βασιλέα τους!

    http://www.antinews.gr/2008/01/31/915/#comment-2327
    Τάκης είπε:

    31/01/2008 στις 5:48 pm

    Άνθιμος Ρούσσιας από την Σαλμώνη Ηλείας. Όποιος πάει για ρεπορτάζ στη Σαλμώνη και στα διπλανά χωριά θα ακούσει πολλά για τον κύριο αυτό. Τα περισσότερα από αυτά ειναι αλήθεια!Μακάρι να γίνει αρχιεπίσκοπος. Έχουν να βγουν πολλά στη φόρα για το άτομο του.

  14. Ο/Η kseeath λέει:

    Ο εθνικός κορμός σε στιγμές ιερού παροξυσμού

    Ο εθνικός κορμός σε στιγμές ιερού παροξυσμού

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    @Στο εξής η Ελλάδα θα είναι φιλόξενη για όλους, αλλά και αυστηρή με όσους δεν σέβονται τα σύνορα και τους νόμους της. Και οι πολίτες θα νιώθουν την ασφάλεια που τους χρωστά η Πολιτεία».

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=496162

    «Ρατσιστική συνεργασία αστυνομίας – Χρυσής Αυγής και ατιμωρησία»

    Κόλαφος αναμένεται η έκθεση του Επιτρόπου για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα

    «Με ανησυχεί βαθιά η ατιμωρησία όσων πραγματοποιούν ρατσιστικές επιθέσεις στην Ελλάδα. Ελάχιστοι έχουν οδηγηθεί στη δικαιοσύνη και ακόμη λιγότεροι έχουν καταδικαστεί», δήλωσε ο Επίτροπος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Συμβουλίου της Ευρώπης (ΣτΕ) μιλώντας την Παρασκευή σε δημοσιογράφους κατά την ολοκλήρωση της εβδομαδιαίας επίσκεψής του στη χώρα μας.

  16. Ο/Η Ένας λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=27451

    Λίνα Παπαδάκη

    Ο Θεός και η Παναγιά αγαπούν τον Σαμαρά

    Με το «κλείσιμο» του ματιού όπως δυο καλοί – ίσως και κρυφοί – φίλοι συνεννοήθηκαν οι δυο αρχηγοί, της Πολιτικής και της Εκκλησίας. Ο πρωθυπουργός στα εγκαίνια της ΔΕΘ, σε απευθείας σύνδεση με όλα τα κανάλια και τα ραδιόφωνα, γνωρίζοντας ότι θα συζητηθεί και ποικιλοτρόπως θα σχολιαστεί, απευθύνθηκε στον Μητροπολίτη Άνθιμο κοιτάζοντάς τον και με τη φράση «Παναγιώτατε, τέλος αυτά», του εξασφάλισε δημόσια την ηρεμία και τη βεβαιότητα ότι κανείς αριστερός φιλοευρωπαϊστής δεν θα καταφέρει να διαχωρίσει από την ελληνική Ιστορία και παράδοση το κράτος και τον κλήρο. Και αυτό είναι δέσμευση και λόγος μεταξύ ανδρών.

    Η πρόσφατη αναστάτωση που προκάλεσε η Ρεπούση και όλες οι προοδευτικές φωνές που βγήκαν να τη στηρίξουν, έθεσαν σε κίνδυνο για άλλη μια φορά τη φιλοκυβερνητική στάση που έχει κρατήσει τον τελευταίο καιρό ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης και ο καθ’ ύλην αρμόδιος έσπευσε να τον καθησυχάσει. Οι καιροί – ειδικά αυτοί – θέλουν να ‘χεις υποστηρικτές παντού και ισχυρούς συμμάχους που έχουν τον τρόπο τους να διεισδύουν στον λαό.

    Η δε Θεσσαλονίκη έχει παράδοση τόσο στον συντηρητισμό όσο και στα θρησκοληψία. Η ταύτιση της εθνικής παλιγγενεσίας με τη γαλανόλευκη και το ράσο είναι απαραίτητη για την προεκλογική καμπάνια και μετεκλογική επιβίωση.

    Το θέμα είναι πια τόσο αναμενόμενο και παλαιικό. Στοίχημα θα ‘βαζε κανείς για τη στάση του Αντώνη Σαμαρά. Ο άνθρωπος που όταν ανακοινώνει στον λαό τα μεγάλα στοιχήματα αρχίζει τις φράσεις του με την επίκληση της Παναγίας, δεν περιμένεις να συμφωνεί με τη Ρεπούση. Είναι όμως Ευρωπαίος Πρωθυπουργός, με παραστάσεις και σπουδές και θα είχε κανείς την απαίτηση να μην κλείνει το μάτι στο πιο ακραία συντηρητικό κομμάτι της κοινωνίας αλλά και της θρησκείας, μα να συμπεριλάβει στον προβληματισμό του την ευρωπαϊκή εμπειρία, τις αλλαγές στην κοινωνία και τη σκέψη καθώς και τα προσωπικά του παθήματα του παρελθόντος.

    Όμως δυστυχώς συνεχίζει και βαδίζει τον δρόμο που ήξερε από τον καιρό που ξεκινούσε την πολιτική. Της αμετακίνητης προσήλωσης στα πιο αγκυλωμένα εθνικοορθόδοξα σχήματα και της ταύτισης με τους πιο ακραίους εκπροσώπους τους. Όσο αλλαγμένος είναι όταν χειρίζεται την οικονομία, τόσο αμετανόητος εμφανίζεται όταν η συζήτηση φτάνει στην αυτονόητη και αναγκαία στις μέρες μας αμφισβήτηση των ελληνοχριστιανικών μας ταμπού.

  17. Ο/Η Θρησκεία και οικογένεια λέει:

    http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=257513&catID=3

    http://www.espressonews.gr/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B5%CF%87%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF/%CE%AC%CF%81%CE%B8%CF%81%CE%BF/cover-story/120513/%CE%B7-%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%BB%CE%AE-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CE%BF-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83%CF%8D%CE%B6%CF%85%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85

    1/9/2013
    Το νέο κυκλοφόρησε γρήγορα στη μικρή τοπική κοινωνία και σύντομα έγινε το αγαπημένο θέμα συζήτησης. Οι κακές γλώσσες έκαναν μάλιστα την ιστορία ακόμη πιο «ροζ» καθώς υποστήριζαν ότι ο πραγματικός στόχος του ιερέα δεν ήταν η σύζυγος αλλά ο δήμαρχος, ο οποίος όμως είχε αρνηθεί τον έρωτά του.

    Οπως ήταν φυσικό η υπόθεση έφτασε και στη Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, με τους υπεύθυνους να αποφασίζουν, προκειμένου να σταματήσει το σούσουρο, να περάσουν σε έκτακτη μετάθεση του ιερέα από τον κεντρικό ναό του δημοφιλούς θερέτρου

  18. Παράθεμα: O Πρωθυπουργός κ. Άνθιμος προς Σαμαρά | Ασμοδαιος

  19. Ο/Η Mefisto λέει:

    http://www.24grammata.com/?p=37915

    Μια Σουλτάνα στο αιγαίο. Βιαστικά σβησμένες μνήμες.

    Προστέθηκε από 24grammata.

    γράφει ο Μανώλης Δημελλάς

    Μια τέτοια ιστορική φιγούρα, που απέκτησε σπουδαίους φίλους κατάφερε να κάμει όμως εκατοντάδες πολέμιους ήταν και ο προηγούμενος μητροπολίτης Καρπάθου, ο μακαριστός Νεκτάριος Χατζημιχάλης.
    Διχάζονται οι γνώμες για την διαδρομή της ζωής του, φίλοι ακόμη μιλούν για τη δράση του, για τον ζήλο που πάλευε τα θέματα τις ζωής του.
    Όμως υπήρξε και ένα πλήθος που τον πετροβόλησε, χτύπησε άσχημα τον πρώην μητροπολίτη Λέρου, τόσο σκληρά και ανελέητα που θα τρόμαζαν ακόμη και οι χειρότεροι βαρυποινίτες, αν τους χρέωναν όλα αυτά στα λόγια, δίχως καμμιά δίκη.
    Οι τρεις απεσταλμένοι του Πατριαρχείου που διερεύνησαν το 2000, τις καταγγελίες στη Λέρο και Κάλυμνο κατά του μητροπολίτη Νεκτάριου, δεν μπορούσαν να πιστέψουν στ’ αυτιά τους.
    Η ιστορία έμοιαζε με άθλια, μια βρωμερή επιστημονική φαντασία, τα στόματα που μίλησαν παρουσίασαν σκανδαλιστικές, ροζ ιστορίες που όμως δεν φαίνεται να διασταυρώθηκαν, σκεπάστηκαν με τα χρόνια, αφήνοντας ακόμη και σήμερα μαύρες σκιές γύρω από το όνομα του.
    Ο δεσπότης έφτασε στην Κάρπαθο με αντιτορπιλικό. Ο ενθουσιασμός του κόσμου ήταν ασύληπτος. Καμπάνες, χαλιά, μυρτιές και χαμόγελα ελπίδας γιατί είχαν μάθει πως ερχόταν ένας δεσπότης από την Κρήτη, ένας ηγέτης. «Νεκτάριον, τον από Κισάμου, παμψηφεί εξελέξαμεν μητροπολίτην Καρπάθου και Κάσου…..», ηχεί ακόμη στα αυτιά μου το μεγάλο μήνυμα. Έμεινε στην Κάρπαθο τρία χρόνια. Τον επισκέφτηκα μερικές φορές.

    Όμως στις μέρες του, τον Φλεβάρη του 1983, άγνωστοι έβαλαν δυναμίτη στην Ευαγγελίστρια, την εκκλησία στα Πηγάδια, ήταν οι απάντηση στην εφορία αρχαιοτήτων που δεν έδινε την άδεια για επέκταση θεωρώντας το κτήριο μνημείο, που ήταν ήδη κλειστό και χτυπημένο από τον σεισμό του 1948.

    Είναι όμως ο ίδιος άνθρωπος που φέρεται σαν «Άγιος» μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου και Αστυπάλαιας, ο Νεκτάριος, που είχε κοσμήσει με τη μορφή του και το μητροπολιτικό ναό, βάζοντας τον εαυτό του ανάμεσα σε «συνάδελφους» αγίους της Εκκλησίας. Εύκολα ξετρυπώνει ο ιστορικός άρθρα και κείμενα λίβελλους, όπου κάποιοι εξομολογήθηκαν στους ιεράρχες της Εξαρχίας ότι ο Νεκτάριος είχε γίνει κάτι σαν σεξουαλικό ανέκδοτο στα στέκια της νεολαίας.

    Ακούστηκαν τέτοιες ερωτικές ιστορίες που και ο πιο προχωρημένος, μοντέρνος συνάνθρωπος θα έκλεινε τα αυτιά του, ενώ η εμπλοκή του στα σκάνδαλα του πατριαρχείου Ιεροσολύμων δυσχέρανε ακόμη περισσότερο την σχέση με το Πατριαρχείο και τον έκαμε ακόμη πιο μισητό. Οι εφημερίδες αναφέρουν καθημερινά το όνομα του, θείος του περιβόητου Βαβύλη, ο Νεκτάριος φέρεται μπλεγμένος σε λασπόλουτρα με αρχηγούς της Μοσάντ, ενώ στους φίλους του ανέφερε πως όλα έγιναν σε μια προσπάθεια να ξεμπλέξει τον ανηψιό του.

    Ο μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας Νεκτάριος φέρεται να είχε λάβει ακόμη και άδεια οπλοφορίας από την Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής το 1997, την οποία ανανέωσε δύο χρόνια αργότερα.

    Οταν αστυνομικοί του τμήματος Καλύμνου του ζήτησαν αργότερα νέα ανανέωση, εμφάνισε βεβαίωση Λιμενικής Αρχής της περιοχής του, σύμφωνα με την οποία απώλεσε το όπλο εν πλω και δεν χρειάστηκε νέα άδεια οπλοφορίας. Η άδεια οπλοφορίας είχε εκδοθεί στο όνομα Εμμανουήλ Χατζημιχάλης, όπως το κοσμικό όνομα του τότε Δεσπότη.

    Άλλες φωνές, μίλησαν επώνυμα για τα “χούγια και τις ιδιαιτερότητες που τον έφαγαν”, χαρακτηρίζοντας αχάριστο ένα τμήμα του ποιμνίου. Ενδεικτικά αναφέρουν και ορισμένα έργα του, όπως την εκκλησία του Οσίου Σάββα, στους Αγίους Πάντες, με το μοναδικό στα Βαλκάνια καμπαναριό και με τις (έστω ημιτελείς) τρεις αίθουσες στην κορυφογραμμή. Την οσιοποίηση του ηγουμένου Σάββα, στη μονή των Αγίων Πάντων. Ο Νεκτάριος πάλεψε να ανακηρυχθεί από το Πατριαρχείο Οσιος. Ήταν ο πρώτος διοργανωτής του θρησκευτικού τουρισμού, στην Κάλυμνο.

    Ακόμη σήμερα στους μικρούς τόπους βασιλεύει η σιωπή και η συνενοχή, μαθαίνουμε την ιστορία συνήθως κατά λάθος και όταν έχει περάσει στο παρελθόν, όμως η ζωή δεν είναι μυθιστόρημα, ούτε πρόβες, ούτε κρυμμένα σενάρια.

    Το περιδιάβασμα στη ζωή του Νεκταρίου είναι ακόμη μια σπουδαία ευκαιρία να κάνουμε πιο ουσιαστική την κοινωνική συμβίωση μας, αλήθεια μπορεί να μείνει τίποτε κρυφό;

  20. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ακροδεξιός ο κ.Σαμαράς;
    Το αποκλείω.
    Είναι ένας καλοκάγαθος Χριστιανός.

    http://www.rednotebook.gr/details.php?id=10514

    Το χρονικό ενός κρατικού εγκλήματος

    «Έφερα την οικογένειά μου για να γλιτώσει από τη φωτιά στη Συρία και να καεί στην Ελλάδα;»

    Τα χαράματα της 21ης Ιουλίου, φουσκωτό με προέλευση την Τουρκία εγκαταλείπει σε βραχώδη ακτή της Σάμου τον Σύρο πρόσφυγα Ουασίμ Αμπουνάχι, τη σύζυγό του Λαμίς, τα δύο παιδιά τους, Ουντάι και Λαϊάλ, και τους φίλους τους Τζιχάντ Κελάνι και Μοχάμετ Μπασίς.

    Οι πρόσφυγες ανεβαίνουν την κατακόρυφη πλαγιά και κρύβονται σε παρακείμενη δασώδη περιοχή μέχρι το βράδυ. Επειδή η Λαμίς είναι άρρωστη και εξαντλημένη, επικοινωνούν με το μοναδικό κινητό τους με το τηλέφωνο ανάγκης των τουρκικών αρχών (7777) και ζητούν βοήθεια – ο Κελάνι μιλάει πολύ καλά αγγλικά. Οι Τούρκοι, εντοπίζοντας το σήμα του κινητού, τους απαντούν σύντομα και τους ενημερώνουνγια το πού βρίσκονται, δίνοντάς τους το αντίστοιχο νούμερο των ελληνικών αρχών (112). Επειδή οι πρόσφυγες αδυνατούν να συνδεθούν με το συγκεκριμένο κινητό, ζητούν από τους Τούρκους να επικοινωνήσουν απευθείας με τις ελληνικές αρχές. Πράγματι, σε λίγο δέχονται τηλεφώνημα από ελληνικό κινητό, ο Κελάνι εξηγεί στη γυναίκα που βρίσκεται στην άλλη άκρη της γραμμής την τραγικότητα της κατάστασης και συνεννοούνται να ανάψουν μια μικρή φωτιά στην άκρη του βράχου για να τους εντοπίσει το σωστικό σκάφος.

    Σε δύο ώρες φτάνει το σκάφος, οι πρόσφυγες ανάβουν τη προσυνεννοημένη μικρή φωτιά, το σκάφος ρίχνει πάνω τους τους προβολείς, ανταλλάσουν νεύματα, οι πρόσφυγες σβήνουν τη φωτιά και μετά από λίγο το σκάφος φεύγει για να επανέλθει έπειτα από είκοσι λεπτά, να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία, χωρίς να ανάψει φωτιά αυτή τη φορά, και στη συνέχεια να αποχωρήσει ανεπιστρεπτί. Μετά από ώρα δέχονται τηλεφώνημα από το ίδιο ελληνικό κινητό και η ίδια γυναίκα τους ενημερώνει ότι ακόμα δεν έχει σταλεί βοήθεια! Δυστυχώς, τελειώνει η μπαταρία του κινητού των προσφύγων και χάνεται κάθε δυνατότητα επικοινωνίας.

    Μένουν εκεί την υπόλοιπη νύχτα και τα χαράματα της 22ας, ενώ το νερό έχει τελειώσει προ πολλού και η κατάσταση της Λαμίς επιδεινώνεται, ο Τζιχάντ μένει με τη μητέρα και τα παιδιά, ο Μοχάμετ αναζητά βοήθεια στη στεριά και ο πατέρας κατεβαίνει στη θάλασσα, κολυμπάει, φτάνει σε άλλη ακτή, ανεβαίνει στα βράχια, λιποθυμά και όταν συνέρχεται, βλέπει κοντά ένα ψαροκάικο, κάνει σινιάλα, μάλλον τον αγνοούν, περπατάει για δύο ώρες περίπου, κατορθώνει να φτάσει σε κάποιο σπίτι και ζητά βοήθεια. Ο ιδιοκτήτης ειδοποιεί την αστυνομία, η οποία φτάνει πολύ σύντομα, ο Ουασίμ απεγνωσμένα τους δείχνει την κατεύθυνση που έχει αφήσει τους δικούς του (“mybaby”…), προχωρούν προς τα εκεί, αλλά σύντομα οι αστυνομικοί του λένε ότι στην περιοχή υπάρχει φωτιά και τον οδηγούν στο ΑΤ Σάμου.

    Στο ίδιο χρονικό διάστημα, ο Μοχάμετ, έχοντας βρει λίγο νερό, επιστρέφει στο σημείο που είναι ο Τζιχάντ με την οικογένεια και όλοι μαζί προσπαθούν να προχωρήσουν στη στεριά. Έπειτα από λίγη ώρα η Λαμίς αδυνατεί να περπατήσει, οπότε οι δύο άντρες συνεχίζουν και μετά από 2,5 ώρες φτάνουν σε μια εκκλησία, βρίσκουν νερό και εξαντλημένοι κοιμούνται, όπου και τους βρίσκουν άντρες της Πυροσβεστικής. Τους ενημερώνουν για την οικογένεια, αλλά τους οδηγούν στο ΑΤ.

    Ο Ουασίμ Αμπουνάχι, παρ’ όλες τις απεγνωσμένες εκκλήσεις του, παρέμεινε κρατούμενος για 15 μέρες, τις περισσότερες από τις οποίες δεμένος σε μια καρέκλα, και στη συνέχεια οδηγήθηκε στο Κέντρο Κράτησης του νησιού, όπου έμεινε άλλο τόσο. Όταν έφτασε στην Αθήνα και το θέμα έγινε γνωστό (ήδη δικηγόροι είχαν κάνει δήλωση εξαφάνισης της γυναίκας και των παιδιών στις 13/8 και αναφορά στο Συνήγορο του Πολίτη την επομένη), μετά από πιέσεις, η Αστυνομία δήλωσε ότι έχει κάνει εξαντλητικές έρευνες, πράγμα βέβαια που διαψεύδεται τραγικά από το γεγονός ότι ο Ουασίμ Αμπουνάχι, μαζί με τον ανιψιό του και ένα φίλο του, το μεσημέρι της Παρασκευής 6 Σεπτεμβρίου βρήκαν τα καμένα υπολείμματα της γυναίκας του και των παιδιών του.

    •Γιατί οι ελληνικές αρχές εγκατέλειψαν τη σωστική επιχείρηση ενώ είχαν εντοπίσει τους πρόσφυγες;

    •Ποια υπάλληλος είχε βάρδια το βράδυ της 21ης Ιουλίου, σε ποιον ανήκει το κινητό με το οποίο επικοινωνούσαν οι πρόσφυγες (είναι καταγεγραμμένο στη μνήμη του τηλεφώνου του Τζιχάντ) και γιατί οι ελληνικές αρχές μετά τη δήλωση εξαφάνισης δεν τα έχουν ερευνήσει;

    •Γιατί η αστυνομία αδιαφόρησε στις απεγνωσμένες εκκλήσεις του πατέρα αμέσως μετά τη σύλληψή του, όταν ήταν πολύ πιθανό η φωτιά να μην είχε φτάσει στο σημείο που βρίσκονταν η γυναίκα με τα παιδιά της;

    •Πώς είναι δυνατό ειδικευμένα σώματα να μη βρίσκουν τους αγνοούμενους και να τους βρίσκει, ενάμιση μήνα μετά, ο ίδιος ο πατέρας;

    •Με ποια λογική παραμένουν προφυλακισμένοι για εμπρησμό οι Τζιχάντ Κελάνι και Μοχάμετ Μπασίς ενώ είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν έχουν καμία σχέση με την πυρκαγιά στο δάσος;

    •Πού τελειώνουν η αδιαφορία και η αναλγησία και πού αρχίζουν η συγκάλυψη και η συνενοχή, πόσους πρόσφυγες θα σκοτώσουν ακόμα η «θωράκιση των συνόρων» και η «αποτρεπτική πολιτική»;

    «Έφερα την οικογένειά μου για να γλιτώσει από τη φωτιά στη Συρία και να καεί στην Ελλάδα;». Ουασίμ Αμπουνάχι

    Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών

    Δίκτυο για Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα

  21. Ο/Η ΕΛΛΗΜΠΑΝ λέει:

    Ποια αρχαία φιλοσοφία, ποια Ευρώπη και ποιος διαφωτισμός: θα ξεπεράσουμε τη κρίση -«με το σταυρό στο χέρι»- χάρη στη φώτιση του θεού και την αρωγή της εκκλησίας! Βυζάντιο, ελληνορθοδοξία, εξουσία!

    http://www.newvibe.gr/2013/09/diethnis-ekthesi-thessalonikis-2013.html

  22. Ο/Η Δημ.Λ. λέει:

    http://www.spirospero.gr/index.php/koinonia/71618-monastiri-sto-irakleio-efage-270-000-evro-apo-koinotika-kondylia
    Μοναστήρι στο Ηράκλειο «έφαγε» 270.000 ευρώ από κοινοτικά κονδύλια

    28 Αυγούστου 2013 | 12:47.

    Ποσό 270.000 ευρώ από ευρώπαϊκά κονδύλια εισπράχθηκε για εργασίες που δεν έγιναν ποτέ, στην μονή Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη, όπως αποκάλυψαν οι έλεγχοι του ΣΔΟΕ.

    Οπως γράφει το cretalive, ο έλεγχος του ΣΔΟΕ αφορούσε την περίοδο του 2009, όταν το μοναστήρι είχε ενταχθεί σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

    Στους υπεύθυνους της Μονής φαίνεται ότι… έλειψαν τιμολόγια 270.000 ευρώ, έτσι βρήκαν έναν επαγγελματία που τους πρόσφερε τιμολόγια, προκειμένου να ξεγελάσουν την Εφορία.

    Η παράβαση καταχωρήθηκε πλέον ως οριστική στα βιβλία του ΣΔΟΕ και αναμένεται η έκθεση των ελεγκτών για να δούμε και το πρόστιμο που θα πληρώσουν οι υπεύθυνοι της Μονής.

    H Mονή Αγίου Γεωργίου Επανωσήφη είναι ανδρική μονή που φιλοξενεί 37 Μοναχούς με Ηγούμενο τον Αρχιμανδρίτη Βαρθολομαίο Βογιατζόγλου, σύμφωνα με το blog που διατηρεί, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ υπάρχουν σύνδεσμοι προς «επίσημο σάιτ» της Μονής, φαίνεται να οδηγούν σε εταιρεία hosting. Η θέση της είναι στην επαρχία Μονοφατσίου και η απόστασή της από το Ηράκλειο είναι 31,7 χλμ.

  23. Ο/Η ΚΡΗΣ λέει:

    Αδυνατώ αλλά και αρνούμαι να παρακολουθήσω την όλη διαδικασία.
    1. Τα αποτελέσματα της πολιτικής Μέρκελ – Σαμαρά, δεν θα μπορούσε ούτε να τα ονειρευτεί ο φασίστας Παπαδόπουλος, ή ακόμη και μια φασιστική Κυβέρνηση της Χρυσής Αυγής. Θα είχε πνιγεί η Ελλάδα στο αίμα. Είμαστε πλέον μια χώρα με πολίτες που πεινάνε, χωρίς κυριαρχικά δικαιώματα, χωρίς ελπίδα για το μέλλον, με χιλιάδες αυτοκτονημένους, με πολίτες μέσα στον φόβο και την κρατική και την εισαγώμενη ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.
    2. Και μόνο η συζήτηση για το αν είναι ή όχι φασίστας ο εκπρόσωπος της Πλανητικής Χούντας, ή η συζήτηση για τα δικαιώματα της Εκκλησίας (που πέρα από τον Άνθιμο έχει και κάποιους χιλιάδες που ταϊζουν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες πεινώντες και διψώντες που λένε), προβληματίζει για το Ελληνικό IQ.
    3. Όλα είναι αποτέλεσμα μιας οικονομικής εισβολής που έχει αφανίσει ότι ανθρώπινο και αξιακό σ’ αυτήν την γωνιά της Υφηλίου. Σ’ αυτή τη «Ματωμένη Πέτρα» του Δήμιου Σαμαρά.
    4. Να αφήσομε τις «βαθυστόχαστες – αλαφροπάτητες» αναλύσεις. Τα γεγονότα είναι απλά και μιλούν από μόνα τους. Στη φάση τούτη, ούτε ο Μάρξ, ούτε ο Νίτσε, ούτε ο Μακιαβέλλι μπορεί να φωτίσουν παραπάνω τα βήματά μας. Όλα γνωστά. Όλα στο πιάτο.
    Ξυπνάτε χωριανοί, λένε στο χωριό μου (αφελείς χωρικούς μας λογαριάζουν). Ενότητα, αυτογνωσία, και δύναμη ψυχής. Αυτά χρειαζόμαστε.
    Ένας απολογισμός κάθε βράδυ και μια υπομονετική ματιά στον καθρέφτη κάθε πρωϊ θα ήταν αρκετή για να τους διώξει από το σβέρκο μας.
    ΚΡΗΣ

  24. Ο/Η Μπάμπης Πρετετράγκας λέει:

    παρέμβαση του Μπάμπη Παπαδημητρίου
    στο πρώτο βαρόμετρο του ΣΚΑI και της Public Issue

    «… μια σοβαρότερη Χρυσή Αυγή …»

  25. Ο/Η Mefisto λέει:

    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.history&id=27540
    Κάρολος Μπρούσαλης
    Η συμβολή του ιερατείου

    «Ο ιερέας δεν δημιούργησε τη θρησκεία αλλά την εκμεταλλεύτηκε όπως ο πολιτικός χρησιμοποιεί τις τάσεις και τα έθιμα. Η θρησκεία γεννήθηκε όχι από την πανουργία του ιερατείου αλλά από την έκπληξη, τον φόβο, την ανασφάλεια του ανθρώπου και την ανάγκη του να ελπίζει», καταλήγει ο Ντυράντ. Ο θάνατος και η ανάσταση έγιναν ο μοχλός της πίστης. Με τη μετά θάνατο ζωή ελπίδα και παρηγοριά.

    Το ιερατείο του κάθε θεού έκανε και κάνει τεράστιο κακό στην προσπάθειά του να αποκτήσει την εξουσία. Όπως ακριβώς και οι πολιτικοί ή οι αρχηγοί των πολεμιστών. Ταυτόχρονα όμως, ιερατείο, πολιτικοί και πολέμαρχοι έδωσαν ώθηση στον πολιτισμό και τις επιστήμες. Σήμερα, θρησκεία, κράτος και στρατός εξακολουθούν να αλληλοστηρίζονται και να στηρίζουν την οργανωμένη πολιτεία αλλά έχουν ξεφύγει πια από την πρωτοπορία των εξελίξεων. Απλά, υπάρχουν ως αναγκαία κακά τα οποία περιχαρακώνουν το οικοδόμημα της ηθικής, όπως αυτή υπάρχει και γίνεται αποδεκτή σε κάθε περίπτωση. Όμως, η δημιουργία και η εξέλιξη της ηθικής ως στηρίγματα του κράτους και της θρησκείας αποτελούν άλλο θέμα.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.