Τρεις Καμπαλέρος δεν ψήφισαν άρση ασυλίας, διά Κασιδιάρην…

Για το χαστούκι στη κα Λιάνα Κανέλλη   

3all

Οι τρεις ψήφοι «κατά» της άρσης της ασυλίας του κ. Κασιδιάρη, που καταγράφηκαν στη χτεσινή ψηφοφορία, ήταν του γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ Μ.Κεφαλογιάννη, του υφυπουργού Αθλητισμού και βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ Γ.Ιωαννίδη καθώς και του βουλευτή Βοιωτίας του κόμματος Γ.Καράμπελα.

Εξηγούν του λόγους…

  1. Μ.Κεφαλογιάννης: «την ευκαιρία να ζητήσει συγγνώμη μέσα στη Βουλή κάτι που δεν έκανε εδώ και μήνες», […] «αν η ψήφος του παρεξηγείται ως άφεση αμαρτιών, τότε ασφαλώς και δεν είναι». Φυσικά δεν παρέλειψε να προσθέσει και το σουξέ των ημερών: «η ΝΔ καταδικάζει τη βία από όπου και αν προέρχεται, από τα άκρα δεξιά και από τα άκρα αριστερά».
  2. Γ.Καράμπελας: «Έκανα λάθος. Ήθελα να περάσω με τη στάση μου άλλο μήνυμα. Ό,τι δηλαδή, δεν αρκεί μια καταδίκη στο ακροατήριο, αλλά χρειάζεται και συνολικά η καταδίκη της κοινωνίας» […] «όλες οι μέχρι σήμερα δηλώσεις μου και η στάση μου είναι στάση καταδίκης των φαινομένων της βίας». Φυσικά αν ψήφιζε τώρα «θα ψήφιζε διαφορετικά»
  3. Τον μόνο που πιστεύω είναι τον δεινό στοχαστή Γιάννη Ιωαννίδη, απαλλάσσεται λόγω υψηλοτάτης νοημοσύνης: «εκ παραδρομής στην ονομαστική ψηφοφορία για την άρση της ασυλίας του βουλευτή Ηλία Κασιδιάρη ψήφισα ‘όχι’, ενώ έχοντας ιδία γνώμη του επεισοδίου, σαφέστατα η πρόθεσή μου ήταν να ψηφίσω ‘ναι’.»
This entry was posted in Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

21 Responses to Τρεις Καμπαλέρος δεν ψήφισαν άρση ασυλίας, διά Κασιδιάρην…

  1. Ο/Η 2kappa λέει:

    αηδιαστικό το σκεπτικό καθενός εξ’ αυτών:μοιάζει σαν ανέκδοτο αλλά δεν είναι

    ξεχάσατε κε Ρο, τον Κρεμαστινό,

    που δήλωσε «παρών» γιατί όπως είπε ήρθε στο τέλος της συνεδρίασης, και δεν ήταν γνώστης του θέματος!

    ούτε ο Σπαθάρης θα το διανοούνταν

    • Ο/Η Po λέει:

      🙂
      Όχι δεν τον ξέχασα, αλλά το παρόν το ανέβασα κυριολεκτικά στο γόνατο, δεν υπήρχε χρόνος για τα περαιτέρω…
      Ευχαριστώ.

  2. Ο/Η Αρχειοφύλακς λέει:

    Googl-ίστε παρακαλώ:
    «οι εκλεγμένοι δεν παραιτούνται»
    Κι άλλο ανέκδοτο

  3. Ο/Η salonikios λέει:

    Τσ τσ σ,!! μα πως μιλατε ετσι για τον ξανθο λεβεντη μας κυριε Ροιδη, τον Ελληνα τον ευσεβη που μετα απο απειρες γονυκλησιες στον Αθω απεκτησε κι’αυτος την ευλογια της τεκνοποιησης, τον Ελληνα που ξερει πως η Γευγελη η ιδιαιτερη πατριδα του ειναι ακομα υπο κατοχη, τον Ελληνα μπασκετανθρωπο που δοξασε τη χωρα με απαραμιλο ηθος και αυταπαρνηση για καθε τι Ελληνικο-Αληθινο!!!.

  4. Ο/Η Δρ. Σίγκμουντ Ράσχερ λέει:

    Εύγε εις τους τρεις σωματοφύλακας

  5. Ο/Η Kάσυ Διάρη, η μετανοούσα Μαγδαληνή λέει:

    «Η Δίκη του Ανδρέα Παπανδρέου – 20 χρόνια μετά την παραπομπή»

    17 Φεβρουαρίου 2010 | 18:502367 α- α+

    http://www.madata.gr/epikairotita/politics/53043.html

    Με το δύσκολο θέμα της «κάθαρσης» της πολιτικής ζωής, μέσα από τη δίκη του Ανδρέα Παπανδρέου, επιχειρεί να φωτίσει το βιβλίο του Αντώνη Βγόντζα, το οποίο παρουσίασαν σήμερα οι εκδόσεις Λιβάνη με τίτλο «Η Δίκη του Ανδρέα Παπανδρέου – 20 χρόνια μετά την παραπομπή».

    Στο οπισθόφυλλο της έκδοσης επισημαίνεται ότι «το βιβλίο καλύπτει μια ολόκληρη εποχή. Δεν περιορίζεται μόνο στην παραπομπή και δίκη του Ανδρέα Παπανδρέου. Εντάσσει και τα δύο αυτά κορυφαία γεγονότα στο ιστορικό τους πλαίσιο.

    Πρόκειται για μοναδικό δικαιοπολιτικό φαινόμενο. Κατηγορούμενος, ένας λαοπρόβλητος πολιτικός ηγέτης. Κατήγοροι, οι πολιτικοί του αντίπαλοι από ασύμπτωτες πολιτικές δυνάμεις. Δεν έχει ιστορικό προηγούμενο η αθώωσή του.

    Είκοσι χρόνια μετά την παραπομπή, ο συγγραφέας προτείνει μια ανοιχτή ανάγνωση της δίκης. Με βασικό εργαλείο τις 7.000 σελίδες των επίσημων πρακτικών της δίκης. Όχι, όμως, αποκλειστικά.

    Στο τελευταίο μέρος, ο συγγραφέας επιχειρεί την αναμέτρηση με την Ιστορία. Αναδεικνύει τις θεσμικές αδυναμίες της χώρας και την αδυναμία του πολιτικού συστήματος να αντιμετωπίσει κρίσεις. Διατυπώνει το ερώτημα αν μπορεί να υπάρξει αντίστοιχο όραμα και εξομολογείται το φόβο του για επανάληψη παρόμοιων κρίσεων. Για την αποτροπή τους αναζητά «σοφούς γέροντες» και διατυπώνει τη δική του πρόταση».

    Κατά την παρουσίαση, ο δημοσιογράφος Σταύρος Λυγερός τόνισε ότι «το βιβλίο μας έστειλε 20 χρόνια πίσω, σ’ ένα γεγονός που είχε ενδιαφέρον και παραμένει επίκαιρο και σήμερα με μια άλλη μορφή», προσθέτοντας πως «η παραπομπή του Ανδρέα Παπανδρέου στο ειδικό δικαστήριο ήταν άδικη και υπονόμευε την έννοια της κάθαρσης στον πολιτικό βίο και αντί να αποδοθούν ευθύνες για όσα έγιναν μέσα από τη δικαστική διαδικασία, η δίκη μετατράπηκε σε πολιτική».

    «Αυτοί, που έστησαν τη δίκη, ΝΔ, ΚΚΕ και εκδοτικά συγκροτήματα της κεντροαριστεράς, τη σκευωρία κατά του Ανδρέα Παπανδρέου ήθελαν να ξεμπερδεύουν μ’ αυτόν», είπε και παράλληλα επέρριψε ευθύνες και στη στάση, που τήρησαν οι πανεπιστημιακοί, οι οποίοι «δεν αγάπησαν ποτέ τον Ανδρέα Παπανδρέου και τον αντιμετώπισαν με έναν τρόπο βαθιά επαρχιώτικο, παρότι ο ίδιος ήταν καθηγητής σε πολλά πανεπιστήμια του εξωτερικού».

    Αναφερόμενος στα κόμματα της παραδοσιακής Αριστεράς, είπε ότι δεν μπόρεσαν να κατανοήσουν το φαινόμενο Παπανδρέου – ΠΑΣΟΚ και η στάση τους συμπυκνώθηκε στη φράση «μας κλέβει τις ψήφους».

    Ο καθηγητής και προσωπικός γιατρός του Ανδρέα Παπανδρέου, Δημήτρης Κρεμαστινός, αναφέρθηκε στη σχέση του με τον Ανδρέα Παπανδρέου λέγοντας: «Γνώρισα τον Ανδρέα τα τελευταία οκτώ χρόνια της ζωής του. Περάσαμε δύσκολες ώρες μαζί. Περάσαμε τέσσερις φορές στη μονάδα εντατικής θεραπείας».

    Είπε ακόμη ότι «ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν μια δύσκολη προσωπικότητα, ήταν εσωστρεφής και δύσκολα μπορούσε κάποιος να τον ερμηνεύσει».

    Όπως «κατέθεσε» ο κ. Κρεμαστινός, όταν τα ΜΜΕ αναφέρονταν στην προσωπική του ιστορία και ο ίδιος τον ρώτησε αν θα ακολουθήσει την δικαστική οδό για να σταματήσει τα δημοσιεύματα, ο Ανδρέας Παπανδρέου τού είπε:

    «Όταν ο πρωθυπουργός σκέφτεται άλλους δρόμους, τότε έχει πάρει διαζύγιο από τη Δημοκρατία».

    Για τη σχέση του Ανδρέα Παπανδρέου με τα πανεπιστήμια, είπε ότι «δεν ήθελαν την προσωπικότητά του, γι’ αυτό και κανένα δεν τον τίμησε αν και ήταν καθηγητής σε 15 πανεπιστήμια του εξωτερικού, καθώς τα μέτρα που πήρε τον έφεραν σε προσωπική σύγκρουση με τους πανεπιστημιακούς».

    «Το μεγάλο πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων είναι ο τρόπος εκλογής ηγεσίας. Είναι τα πανεπιστήμια της συναλλαγής, αφού οι φοιτητές συμμετέχουν στην εκλογή πρυτάνεων», τόνισε ο καθηγητής Κρεμαστινός.

    Μιλώντας για τη δίκη, είπε ότι η διαδικασία είχε πληγώσει βαθιά τον Ανδρέα Παπανδρέου, «ο οποίος προτιμούσε τη φυσική του εξόντωση από την πολιτική», και αυτό που τον απασχολούσε ήταν η υστεροφημία του και ο εθνικός διχασμός που θα προκαλούσε η καταδίκη του ή ο θάνατός του κατά την περίοδο της δίκης.

    «Ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν άντεχε στην ιδέα ότι θα διδασκόταν στα παιδιά, ως ο μοναδικός πρωθυπουργός της Ελλάδας που φυλακίστηκε για διαφθορά», κατέληξε ο κ. Κρεμαστινός.

  6. Ο/Η katabran λέει:

    γιατί δεν επαναλαμβάνεται η ψηφοφορία;
    μπορεί να βγουν περισσότερα τα όχι…
    μπορεί στο τέλος να τα βρούνε μεταξύ τους…με διαμεσολαβητή τον αντ1!

  7. Ο/Η Left λέει:

    http://left.gr/news/o-pragmatikos-voridis

    Ο «πραγματικός» Βορίδης

    Ημερομηνία: 14/03/2013 12:42

    Του Χρήστου Καραγιαννίδη

    «Η πολιτική βία έχει ταυτότητα, χρώμα και πολιτικούς που την εκπροσωπούν. Έχει φυσικούς και ηθικούς αυτουργούς που τη νομιμοποιούν. Είναι η βία της αριστεράς και της ακροαριστεράς, στην οποία επιτέλους σήμερα απαντάμε. Η δική μας παράταξη μετράει νεκρούς. Η δικής μας νεολαία δέχεται τις επιθέσεις και τη βία στα αμφιθέατρα.»

    Μάκης Βορίδης σε ομιλία του στη Λάρισα στις 10/03/2013.

    Ο παλιός καλός ακροδεξιός Μάκης Βορίδης, ο διάδοχος του ναζιστή Μιχαλολιάκου στη νεολαία ΕΠΕΝ (δημιούργημα του έγκλειστου δικτάτορα Γεώργιου Παπαδόπουλου), ο εκφραστής του Λεπενισμού στην Ελλάδα για πολλά χρόνια.

    Βγαίνοντας από τη βουλή ο Μάκης απελευθερώνεται, νιώθει πιο άνετα με την ιδεολογία του και την εκφράζει χωρίς τον φόβο που τον διακατέχει μήπως θυμηθούμε τα παρελθόντα ακροδεξιά κατορθώματα του.

    Ακολουθεί την πεπατημένη των ακροδεξιών συμβούλων του Σαμαρά και διαπαιδαγωγεί το πολιτικό του κοινό μ’ αυτήν τη δοκιμασμένη τακτική του εμφυλιοπολεμικού λόγου. Όταν πια όλα τα επιχειρήματα περί μονόδρομου εκλείπουν ο ανανήψας «δημοκράτης» παίρνει τη γκλίτσα του γιδοβοσκού για να μαζέψει τα απολωλότα πρόβατα που ξεστράτισαν από το κοπάδι. Κι εκεί δε χωράνε νομιμότητες και δημοκρατικές ευαισθησίες, εκεί ο Μάκης δείχνει τον καλύτερο του εαυτό αυτόν του Ελληνικού Μετώπου και της «τσεκουράτης» ΕΠΕΝ.

    Καλές οι παραινέσεις περί αστικής νομιμότητας, μα καλύτερη η ακροδεξιά ρητορική που αποψιλώνει τη Χρυσή Αυγή από υποψηφίους ψηφοφόρους και χαϊδεύει τους, λιπόσαρκους πλέον, «νοικοκυραίους» με το περίφημο δίπτυχο «νομός και τάξη».

    Νομός για τα χειμαζόμενα κοινωνικά στρώματα και τάξη για τους πολίτες που αντιστέκονται και που αρνούνται να ζήσουν με σκυμμένο το κεφάλι. Ο νομός και η τάξη βεβαία είναι η βορίδεια εκδοχή του κράτους έκτακτης ανάγκης. Είναι ουσιαστικά η επίδειξη δύναμης ενός πολίτικου συστήματος που παραπαίει και η μονή νομιμοποίηση που μπορεί να έχει είναι αυτή της αυταρχικής επιβολής με τις δυνάμεις καταστολής που ελέγχει.

    «Τσεκουράτος» ξανά στην ίδια ομιλία.

    «Σήμερα ξεδοντιάζουμε την πολιτική βία της αριστεράς. Τώρα ανακαταλάβαμε τα κτίρια τους και περιορίζουμε τα φαινόμενα της βίας με αστυνομική επάρκεια. Αφαιρούμε το βασικό τους εργαλείο για να εμπεδωθεί η ελευθερία στη χώρα. Επιβάλουμε την ορθή λειτουργία της δημοκρατίας. Ο Νίκος Δένδιας μέσα σε δυο μήνες μηδένισε την εισροή μεταναστών. Ανακούφισε τις γειτονιές μας. Και για πρώτη φορά βλέπουμε άμεσα αποτελέσματα στην πάταξη της εγκληματικότητας».

    Ρεκόρ γκεμπελικής προπαγάνδας μέσα σε εφτά γραμμές.

    Ας το πάρουμε φράση φράση για να δούμε τι εννοεί ο λάτρης του Λεπέν. Σήμερα, καταλαβαίνοντας πως η αριστερά έχει αποκτήσει στέρεη βάση στην κοινωνία και πως εκφράζει αυθεντικά τα αιτήματα της ο μονός τρόπος για να την απομονώσουμε είναι να την εμφανίσουμε ως βίαιη πολιτική εκδοχή. Έτσι, η κατασυκοφάντηση της αριστεράς είναι ο μόνος δρόμος που έχει απομείνει στην κυβέρνηση για να αντισταθμίσει την οδυνηρή αλήθεια των χημικών, των επιστρατεύσεων απλήρωτων εργαζομένων, των απειλών απολύσεων, των θανάτων στα νοσοκομεία λόγω ελλείψεων νοσηλευτικού και ιατρικού προσωπικού, της ΠΕΙΝΑΣ, της ΦΤΩΧΕΙΑΣ και της ιστορικά πρωτοφανούς ανεργίας.

    Προφανώς τα κυβερνητικά στελέχη εκτιμούν ότι η προσπάθεια συγκρότησης συμμαχιών με μέρη της κοινωνίας γύρω από μία συντηρητική – ακροδεξιά ατζέντα θα τους απαλλάξει από την υποχρέωση να λογοδοτήσουν που δεν ανακατέλαβαν τις καταπατημένες παραλίες, που δεν γκρέμισαν αυθαίρετες βίλες, που δεν καταδίκασαν μεγάλα πολυκαταστήματα για αυθαιρεσίες και που δεν επέβαλαν το νόμο στις εργοδοτικές αυθαιρεσίες που ενίοτε στοιχίζουν και ανθρώπινες ζωές.

    Το σκοτεινό πρόσωπο της «πραγματικής δημοκρατίας»

    Η πολιτική γραμμή της Ν.Δ. σήμερα εκφράζεται με την απόδοση απεριόριστων ελευθεριών στους καναλάρχες να χρησιμοποιούν δημοσιές συχνότητες χωρίς να δίνουν ευρώ, με την εκποίηση εκατοντάδων χιλιάδων στρεμμάτων δάσους στον Μπόμπολα για ένα κομμάτι ψωμί, με το ξεπούλημα του ΟΠΑΠ με ένα χιλιάρικο εγγύηση, αλλά και με την διαβόητη «ομάδα αλήθειας» να «μαγειρεύει» βίντεο με στόχο τη διαστρέβλωση ειδήσεων. Πραγματικά τόση ελευθερία από την επταετία είχαμε να δούμε.

    Επιβάλλουν την «πραγματική δημοκρατία» με δεκάδες πράξεις νομοθετικού περιεχομένου που έχουν και δυο τρεις τροπολογίες άσχετες μεταξύ τους και προεδρικά διατάγματα που κλείνουν σχόλες και σβήνουν το μέλλον των φοιτητών. Κι όποιος διαφωνεί να φύγει από τη χώρα, αλλιώς να συνηθίσει στο άρωμα των χημικών CS και CN που προσδίδουν άλλη αίσθηση της δημοκρατίας. Τόση επιβολή ούτε ο ιδεολογικός πατέρας του Μ.Βορίδη, ο Γεώργιος Παπαδόπουλος, δεν κατάφερε.

    Ο ομοϊδεάτης του Βορίδη, ο Νίκος Δένδιας, υπηρετεί επίσης με μεγάλο ζήλο την «πραγματική δημοκρατία» . Μετά τους μετανάστες στο στόχαστρο του βρέθηκαν οι τοξικοεξαρτημένοι και έπεται συνέχεια.

    Για όσους και όσες ακόμα ζουν τον εθνικό μύθο και αναμένουν την εθνική σωτηρία να τους υπενθυμίσω ότι έχουμε πόλεμο, ταξικό πόλεμο περά από σύνορα και φυλές. Δύο κόσμοι έρχονται σε σύγκρουση.

    Διαλέξτε όχθη λοιπόν.

  8. Ο/Η Kasy Diari (Historian - ethnologist) λέει:

    www_youtube_com/watch?v=vvod4RGzajE
    This video is no longer available because
    the YouTube account associated with this video has been terminated.

  9. Ο/Η Παιδεραστής Ναζί λέει:

    Ξεχωριστές τάξεις για έλληνες και αλλοδαπούς μαθητές προτείνει η Χρυσή Αυγή!

    Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση στα ΑΕΙ, ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ματθαιόπουλος, διερωτήθηκε «τι δουλειά έχουν τα παιδιά των μεταναστών σε ελληνικά σχολεία;» και πρότεινε «να υπάρξουν διαφορετικές τάξεις για έλληνες και αλλοδαπούς μαθητές».

    «Μπαίνουμε σε τάξεις και βλέπουμε μόνο ξένα παιδιά, αυτό είναι απαράδεκτο» είπε.

    Αμεση ήταν η αντίδραση του υφυπουργού Παιδείας Θεόδωρου Παπαθεοδώρου, ο οποίος σε αυστηρό ύφος είπε: «Αυτός ο διαχωρισμός, κύριοι, είναι φασιστικός!».

    Ο πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων Γιώργος Καλαντζής, υπενθύμισε στους χρυσαυγίτες βουλευτές τη ρήση του Ισοκράτη, «έλληνες είναι οι μετέχοντες της ελληνικής παιδείας».

    Το γεγονός εξόργισε τον Ματθαιόπουλο, που αποχώρησε εκνευρισμένος από την αίθουσα.

    Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Μαρία Ρεπούση ζήτησε από τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής «να καθίσουν να διαβάσουν κανένα νομοσχέδιο, αντί να έρχονται στη Βουλή και να βγάζουν κορώνες πατριδοκαπηλίας».

    «Η δημοκρατία έχει κανόνες, αν δεν σας αρέσει να πάτε να ζήσετε στη ζούγκλα. Μην την μεταφέρετε στη Βουλή» συμπλήρωσε.

    Πήγη: tanea.gr

  10. Ο/Η Ακροδεξιά κακαρίσματα λέει:

    http://www.koutipandoras.gr/34188/%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf-%ce%ba%ce%b5%ce%bd%cf%8c-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%be%cf%8d-%ce%b1%ce%ba%cf%81%ce%bf%ce%b4%ce%b5%ce%be%ce%b9%ce%bf%cf%8d-%ce%ba%ce%b1.html

    Προσοχή στο κενό μεταξύ ακροδεξιού και μπούφου

    Του Κώστα Βαξεβάνη

    Αν πιστέψουμε τις διαρροές από το Μαξίμου, ο Αντώνης Σαμαράς είναι έξαλλος με την κίνηση του Μανώλη Κεφαλογιάννη, να μην ψηφίσει υπέρ της άρσης ασυλίας του Κασιδιάρη. Ο Γραμματέας της ΝΔ, δεν ψήφισε να αρθεί η ασυλία του Κασιδιάρη ο οποίος χτύπησε μια γυναίκα, την Λιάνα Κανέλη, μπροστά στις κάμερες. Δηλαδή ούτε το ηθικό σύστημα του Κεφαλογιάννη, ούτε το πολιτικό του, ούτε και αυτές οι κρητικές παραδόσεις, στάθηκαν ικανές να τον αποτρέψουν απ’ το να ψηφίσει να μην δικαστεί ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής. Να μην αποδοθεί δηλαδή Δικαιοσύνη.

    Προσωπικά δεν πιστεύω αυτές τις διαρροές οι οποίες προσπαθούν να εμφανίσουν τον πρωθυπουργό να πληγώνεται, να μην ανέχεται, να είναι σχεδόν θύμα σε αυτό το άστοχο παιχνίδι που έπαιξαν τα στελέχη του. Για να το πω διαφορετικά, έχει λίγη σημασία αν ο κ. Σαμαράς προσπαθεί να πιστέψουμε, επειδή ίσως πιστεύει και ο ίδιος, πως έχει στο κόμμα του μπούφους. Και για να προλάβω μηνύσεις εύθικτων που καταπίνουν πολιτικές καμήλους διαφθοράς αλλά διυλίζουν λέξεις, μπούφος είναι ένα πουλί το οποίο συνηθίζει να ανοίγει το στόμα του, περιμένοντας να πέσει σε αυτό η τροφή του. Λίγη σημασία έχει δηλαδή αν στα πλαίσια της αυτοδικαιολόγησής του ο πρωθυπουργός εμφανίζει τα στελέχη του ως ανθρώπους που αρέσκονται στο να ανοίγουν το στόμα τους περιμένοντας έτοιμη τροφή, κάνοντας συνεχώς λάθη.

    Προφανώς και υπάρχουν μπούφοι στη ΝΔ όπως και σε όλο το πολιτικό σύστημα, που αναμασούν τα αποφάγια από το μεγάλο γλέντι της διαφθοράς ή που δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει να τρώει η Ελλάδα από τα σκουπίδια. Όσα όμως συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα, αυτό το ερωτικό ειδύλλιο που αναπτύσσεται με την ακροδεξιά, δεν είναι θέμα κάποιων μπούφων ή ανελαστικών πολιτικά. Τα έχει ορίσει και προσυπογράψει ο ίδιος ο πρωθυπουργός.

    Οι…ψήφοι του Καράμπελα και του Κεφαλογιάννη, δεν δόθηκαν δώρο στην Χρυσή Αυγή από παρανόηση ή φιλεσπλαχνία αλλά από πολιτική πεποίθηση και συγγένεια. Στις τάξεις της ΝΔ, υπήρχε πάντα ακροδεξιό μπλοκ, όπως και προσωπικότητες που έπαιζαν το ρόλο του Άδωνη. Η διαφορά όμως του Σαμαρά με τους προηγούμενους αρχηγούς της ΝΔ, είναι πως όλοι οι προηγούμενοι δεν επέτρεπαν σε αυτό το χώρο ούτε να κυριαρχήσει, ούτε να εμφανίζεται ως επίσημη πολιτική του κόμματος. Αντιθέτως ο Αντώνης Σαμαράς δίνει στην εσωκομματική ακροδεξιά ρόλο μαχητικής ιδεολογίας και στην ακροδεξιά εκτός κόμματος, συμπάθεια συγγενούς.

    Στην ΝΔ του 2013 και της Ευρωπαϊκής Προοπτικής, όπως την διαφημίζει ο αρχηγός της, ο Μάκης Βορίδης υπήρξε υπουργός. Ο Μάκης Βορίδης, ούτε έχει απαρνηθεί τις ακροδεξιές του απόψεις, ούτε τις έχει κρίνει. Οι φωτογραφίες του με το τσεκούρι που σώζονται ελέω διαδικτύου ,είναι το λιγότερο. Ο Βορίδης υπήρξε χρησμένος από τον Παπαδόπουλο αρχηγός της νεολαίας του και υποψήφιος του χουντοκόμματος μαζί με τον Μιχαλολιάκο.

    Ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, Αθανάσιος Ανδρεουλάκος, έχουμε αποκαλύψει πως ήταν στρατοδίκης της Χούντας ο οποίος μάλιστα είχε δικάσει τον ίδιο τον θείο του Σαμαρά για την αντιστασιακή του δράση.

    Ο Ηλίας Φιλιππακόπουλος, διευθυντής του Γραμματέα του κόμματος, Μανώλη Κεφαλογιάννη, υπήρξε όπως επίσης αποκαλύψαμε, συνεργάτης της Χούντας στα Πανεπιστήμια, λάτρης και υμνητής του Παπαδόπουλου ο οποίος έχει καταγγελθεί από τους ίδιους τους Νεοδημοκράτες. Επί δύο δεκαετίες είναι συνεργάτης του Κεφαλογιάννη και πληρώνεται από τη Βουλή την οποία κατήργησε. Ο ίδιος ο Σαμαράς τον διόρισε διευθυντή. Παρά τις αποκαλύψεις, δεν έκανε καμιά κίνηση αποκατάστασης του «λάθους» του. Αντιθέτως ο προϊστάμενος του Κεφαλογιάννη, λίγες μέρες μετά, ψήφισε υπέρ του Κασιδιάρη της Χρυσής Αυγής.

    Ο Ιωάννης Κωτούλας, σύμβουλος του Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών Χαρ. Αθανασίου, αποδείχθηκε ένας «αναθεωρητής του ναζισμού» τον οποίο κατήγγειλαν μάλιστα οι Εβραίοι της Ελλάδας. Όταν οι αποκαλύψεις για το «συγγραφικό» του έργο ήταν στο έπακρο, ο ίδιος ο Γ. Μουρούτης διευθυντής Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, υποστήριζε το «επιστημονικό» έργο του Κωτούλα στο διαδίκτυο, ως αποτέλεσμα βαρβάτης βιβλιογραφίας.

    Θα μπορούσα να προσθέσω διάφορα στοιχεία των απόψεων και της πολιτικής του ίδιου του Σαμαρά, ο οποίος εμφανίζει κατά καιρούς να διαθέτει πιστοποίηση ISO Παναγίας και να είναι πρωθυπουργός των ελλήνων με πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, αλλά δεν είναι του παρόντος.

    Μετά το 1989, οι ηγέτες του Δεξιού χώρου, άλλος περισσότερο και άλλος λιγότερο, άλλος με ειλικρίνεια και άλλος με λιγότερη, προσπάθησαν να εμφανίσουν τη ΝΔ ως κόμμα της Ευρωπαϊκής Δεξιάς. Ο Σαμαράς συστηματικά επιχειρεί να την ρίξει στο κενό μεταξύ μπούφων και ακροδεξιών

  11. Ο/Η Liberal λέει:

    Πρόστιμο τουλάχιστον 1.190.000 ευρώ καλείται να πληρώσει πρώην αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ που είχε υπηρετήσει στο Τμήμα Δίωξης Διαρρηκτών αλλά και σε αστυνομικά τμήματα της Θεσσαλονίκης, σε τραπεζικούς λογαριασμούς του οποίου εντοπίστηκαν περίπου 2.3 εκατ. ευρώ.

    http://www.tovima.gr/society/article/?aid=503132

  12. Ο/Η Αρχειοφύλακς λέει:

    «… η Μεγάλη των Φασιστών Σχολή.»
    http://tinyurl.com/c8xvkp7

  13. Ο/Η athriskos λέει:

    ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ: ΔΕΣ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ-ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ

    • Ο/Η Zωζώ Χ.Σαπουνάκη λέει:

      Τέτοια παλληκάρια χρειάζεται η Δημοκρατία!

      • Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:

        Το Ολοκαύτωμα των Τσιγγάνων από τους Ναζί (μουσικοχορευτικό ανθολόγιο)
        http://athriskos.gr/4220/

      • Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:

        ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ του Χ.Πολατίδη

        Το περιθώριο,
        μικρό συνήθως και στα άκρα,
        στεγάζει σκέψεις, πρόσωπα, ιδέες,
        δεν είναι κάλαθος αχρήστων.

        Το περιθώριο,
        βιβλίου, τετραδίου ή του κόσμου,
        δεν ασφαλίζει, δεν παρέχει,
        δεν είναι στάνη αιγοπροβάτων.

        Το περιθώριο
        μεγάλο-ή μάλλον έτσι θάπρεπε να είναι-
        αν όχι η φωνή, η σκέψη των πολλών,
        δεν είναι αγωγός ομβρίων.

        Το περιθώριο
        ενίοτε αυτόνομο και περιεκτικό,
        στέκεται σε πυκνές, αχνές, μικρές γραμμές,
        δεν είναι αναπόφευκτο κακό.

        Το περιθώριο
        συχνά οξύ και καυστικό,
        κρατάει την πικρά οδό της θεραπείας,
        δεν είναι δισκίο σακχαρόπηκτο.

        Το περιθώριο
        είναι πρωτίστως θέμα ορισμού,
        των λίγων όμως, όχι των πολλών,
        συνήθως δεν χωρά σε λήμμα λεξικού.

        Το περιθώριο δεν είναι ίσο, ούτε ισότιμο με τίποτα.
        Είναι συχνά, ο νικηφόρος λίθος- οδηγός του Αμομφάρετου
        βαρύς και στιβαρός, στων Πλαταιών τον στίβο μάχης
        και όχι μόνο.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Το ποήμα είναι απάντηση και αφιέρωση για το Ρο και για εμένα, του αγαπητού μας Σταύρου σε σχόλιό μου για το εξαιρετικό μουσικοχορευτικό αφιέρωμά του στους Ρομά,
        που αξίζει να το επισκεφθείτε

        http://athriskos.gr/4220/
        «Το Ολοκαύτωμα των Τσιγγάνων από τους Ναζί (μουσικοχορευτικό ανθολόγιο)…».
        ____________

        δηλαδή στο
        περιθώριο του περιθωρίου, στις κοινωνίες μας των διακρίσεων και των αποκλεισμών.
        Σταύρο σε ευχαριστούμε

      • Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:

        Λασκαράτο, μη νομίζεις ότι κάνουμε κάτι περισσότερο από το να προσπαθούμε να στρέφουμε τα φανάρια μας προς τα περιθώρια. Προς αυτή την καταφρόνηση της κοινωνίας του θεάματος. Στις γωνιές εκείνες όπου κρύφτηκαν οι τρελοί και οι αλήθειες της ακοσμίας της υποκρισίας.

    • Ο/Η Σ. Βασδέκης λέει:

      ΚΟΜΟΤΗΝΑΙΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.