3 Portal Δημοσίου, κόστος 21.819.070,00 € (ούτε 22 εκατ. € )

Το επιτυχές οικονομικό νοικοκύρεμα/εκμοδερνισμός του Κράτους, συνεχίζεται…

Ενεργός Καταναλωτής υπό την θαλπωρή του 4ου Δρόμου για τον Σοσιαλισμό

(Από την Εφημερίδα Της Κυβερνήσεως 17.08.2010)

[…]

13. Την υπ’ αριθμ. 62324/6476/18−11−2009 (Φ.Ε.Κ. 492/ 19−09−2009 ΤΕΥΧΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΡΥΤΕΡΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ) απόφαση του πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων περί διορισμού του Θεοχάρη Τσιόκα στη Θέση του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε συνδυασμό με την υπουργική απόφαση 54100/13000 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και δικαιώματος υπογραφής

Με εντολή Υπουργού ή με εντολή Υφυπουργού στους: Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κλπ» Φ.Ε.Κ. Β 1449 (22−09−2004) άρθρο 2, αποφασίζουμε:

1. Την υπογραφή Προγραμματικής Συμφωνίας μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και
της Εταιρείας με την Επωνυμία «Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ» (ΚτΠ ΑΕ) για τον ορισμό της ως Δικαιούχου
για την υλοποίηση των ακόλουθων τριών έργων ευθύνης του Υπουργείου, με τίτλους:

a) «Δημιουργία Knowledge Portal με ευφυείς υπηρεσίες ταξινόμησης και αναζήτησης περιεχομένου για κανονιστικές και συναφείς υποθέσεις»

b) «Ανάπτυξη και Λειτουργία ολοκληρωμένης ηλεκτρονικής υπηρεσίας ψηφιακής πληροφόρησης επιβατών για
τα Mέσα Μαζικής Μεταφοράς προσβάσιμη σε εθνικό επίπεδο − «e−Public Transport»»

c) «Ανάπτυξη και λειτουργία «Ηλεκτρονικής Ακαδημίας Οδήγησης − Drive Academy» του ΥΜΕ.

2. Τον ορισμό του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ως Κυρίου των περιγραφόμενων στην προηγούμενη παράγραφο της παρούσας έργων.

3. Την εξουσιοδότηση για την διαπραγμάτευση του περιεχομένου και των όρων της Προγραμματικής Συμφωνίας
καθώς και την υπογραφή της από τον Γενικό Γραμματέα Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για λογαριασμό του Κυρίου των Έργων, ως επίσης και την υπογραφή των σχετικών Τεχνικών Δελτίων για την ένταξη των Έργων στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακή Σύγκλιση»).

4. Ο συνολικός προϋπολογισμός του ανωτέρω αναφερομένου έργου, ανέρχεται στο ποσό των είκοσι ένα εκατομμυρίων οκτακοσίων δεκαεννέα χιλιάδων εβδομήντα ευρώ (21.819.070,00 €), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 23%.

Πρώτα εδώ

και μετά Εδώ

Καλή Χώνευσις!

.

.

ΥΓ: Μήπως κάνουμε κάποιο λάθος; Αν ναι, ας τακτοποιήσει την πλάνη μας κάποιος αρμόδιος της κυβέρνησης, κι εμείς θα δημοσιεύσουμε την απάντησή του.

This entry was posted in σκέψεις, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

18 Responses to 3 Portal Δημοσίου, κόστος 21.819.070,00 € (ούτε 22 εκατ. € )

  1. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    Eπειδή ακριβώς πιστεύω (μακάρι να μου αποκοπεί η Δεξιά -αμήν & πότε!-) & μπορώ και να βεβαιώσω πως και @Ρο & @Λασκαράτος, (παρά τις κάμποσες και όχι πάντα τόσο «ήσυχες» διαφωνίες μας), υπήρξαν πάντα και πριν απ’ όλα άνθρωποι καλής πίστης και τους περίπου 10 μήνες που παρακολουθώ τακτικά την ιστοσελίδα, δεν έτυχε να συναντήσω ποτέ, ούτε ένα (1) -αριθμητικώς τε & ολογράφως- κρούσμα εσκεμμένης από- ή παρά-πληροφόρησης, να ενημερώσω, πως
    τυχαίνει να ξέρω (για λόγους απώλειας ή εκπνοής της ισχύος πιο σωστά, της προηγούμενης άδειας οδήγησής μου)ότι τουλάχιστο το «3» από μόνο του δικαιολογεί ανετότατα δαπάνη εκατομμυρίων, (Ηλεκτρονική Ακαδημία Οδήγησης), καθώς
    περιλαμβάνει
    *την εγκατάσταση συστήματος 3ης γενιάς προσωμοίωσης εξετάσεων για την απόκτηση διπλώματος, πλήρες κόκπιτ προσωμοιωμένο, με σενάρια πολλών διαφορετικών βαθμών λειτουργίας, που το (προκυρησσόμενο) πρόγραμμα να μπορεί να διαμορφώνει παραλλαγές τους από μόνο του, χωρίς ποτέ το ένα να είναι όμοιο με κάποιο άλλο (κάτι περίπου σαν τους αεροπορικούς προσωμοιωτές με «κραδασμούς», «αίσθηση» στροφών κλπ κλπ).

    Χωρίς δε να ξέρω για τα υπόλοιπα το παραμικρό, από την διατύπωση, και τα άλλα δύο ζητούμενα δεν μου φαίνονται για απλά πόρταλς, για να πω την αλήθεια μου.

    Και επειδή δεν έχει προκύψει (μέχρι τώρα τουλάχιστο) η δεοντολογική αντιστοίχηση μπλογκς και ΜΜΕ, (ώστε να προκύπτει η αυτονόητη «υποχρέωση για απάντηση σε εύλογο χρόνο» από τις Αρχές) και για να διαμορφώσουμε (μακάρι!) ίσως και νέα δεδομένα, θα πρότεινα, το ποστ ως έχει, να κοινοποιηθεί στο οικείο Υπ. Μεταφ. & Υποδομών, ώστε να εγείρεται και από μέρους του «Ροϊδη» εύλογη αξίωση γα απάντηση, και να στοιχειοθετεί πιθανή άρνηση του Υπουργείου, πολιτική παράλειψη, και κατ’ επέκταση και απρέπεια…
    Νάστε καλά…

  2. Ο/Η Β.Δ. Καργούδης λέει:

    @Διόρθωση ημαρτημένων: φυσικά είναι «προσομοίωση (και όχι προσωμοίωση), είναι «…πολλών διαφορετικών βαθμών δυσκολίας» (και όχι λειτουργίας), και -μεταξύ μας- ό,τι άλλο ήθελε προκύψει από τη μανία να προλαβαίνουμε το Χρόνο…

  3. Ο/Η Γιωργος Ραλλης λέει:

    εξαιρετικη κινιση ! τωρα που θα κοψουν αποδειξη 22εκ ευρο, το κρατος θα μαζεψει εσοδα απο τον ΦΠΑ !!! κοροιδα τους επιασαν, 4,582,004 απο την δουλεια τους, τα παιρνει το κρατος !

  4. Ο/Η Φώτης Κόλλιας λέει:

    Για ρίξτε μια ματιά εδώ. Μπορεί να πάρετε απάντηση στο ερώτημά σας.

    http://noegov.blogspot.com/2010/08/blog-post_24.html

  5. Ο/Η ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ λέει:

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    Σχετικά με τα όσα λέγονται και γράφονται για την Προγραμματική Συμφωνία μεταξύ της Κοινωνίας της Πληροφορίας Α.Ε. και του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σας γνωστοποιούμε ότι:

    Η πρόθεση υλοποίησης του έργου είχε εκδηλωθεί το 2008 και το 2009 είχε υπογραφεί από την προηγούμενη Κυβέρνηση σύμβαση με την Κοινωνία της Πληροφορίας, η οποία είχε υποβάλει και τα σχετικά τεχνικά δελτία.
    Η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1300/17-08-10, επικαιροποιεί και επανακαθορίζει το περιεχόμενο και τους στόχους του έργου, ώστε να εντάσσεται στο γενικό κυβερνητικό πρόγραμμα, διεκδικώντας μερίδιο από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2007-2013 για την ψηφιακή σύγκλιση. Αξιοποιεί δηλαδή εγκεκριμένα προγράμματα από την Κοινωνία της Πληροφορίας, αρμοδιότητας του Υπουργείου που είναι σκόπιμο να αναπροσαρμοστούν.
    Ο συνολικός προϋπολογισμός που προτείνεται είναι κατά πολύ μικρότερος από τον αρχικό του 2009 και αποτελεί τον μέγιστο ενδεικτικό προϋπολογισμό. Πρόκειται για εγκεκριμένους πόρους που ή θα χρησιμοποιηθούν για το συγκεκριμένο σκοπό ή θα χαθούν. Δεν μπορούν να κατευθυνθούν δηλαδή για την κάλυψη ελλειμμάτων ή άλλους σκοπούς.
    Το όλο έργο αφορά: α) στη δημιουργία knowledge portal, όπου όλοι οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στο σύνολο των νομοθετικών, διοικητικών και γενικότερα κανονιστικών πράξεων του Υπουργείου, β) στην ανάπτυξη και λειτουργία μίας ηλεκτρονικής Ακαδημίας Οδήγησης, ένα εκπαιδευτικό διαδραστικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε παιδιά προκειμένου να μαθαίνουν τους κανόνες ασφαλούς οδήγησης και γ) στην ανάπτυξη και λειτουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας ψηφιακής πληροφόρησης των πολιτών για τη βέλτιστη συνδυασμένη μετακίνησή τους από άποψη χρόνου και κόστους, και έκδοση εισιτηρίων μέσω τερματικού, σε 1413 διαφορετικά σημεία σε ολόκληρη την χώρα κάτω από την ομπρέλα ασύρματης ευρυζωνικότητας.
    Σημειωτέον ότι το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν εμπλέκεται στην οικονομική διαχείριση, τη διεξαγωγή διαγωνισμών, κ.λπ., τα οποία αναλαμβάνει δωρεάν η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε.

  6. Ο/Η Μούτρο λέει:

    Και για να έχουμε μια γενικότερη εκτίμηση του τι αντιπροσωπεύει αυτό το ποσό του προϋπολογισμού:
    «Γλυφάδα, Μονοκατοικία
    Αθήνα, Νότια και Ανατολικά Προάστια – Γλυφάδα,
    Πωλείται Μονοκατοικία 340τμ με 4 ορόφους. Τετραωροφο κτιριο 340 τ.Μ. Στη γλυφαδα αποτελουμενο απο 2 διαμερισματα και μια μεζονετα.
    Τιμή: 1.000.000 ευρώ»
    http://www.myhome.gr/index.php?location=search&product_category_id=4&sellCategory=2&Area=4&mainTitle=%CE%9C%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%AF%CE%B5%CF%82

    Εικοσιδύο μονοκατοικίες των 3 διαμερισμάτων στη Γλυφάδα… Τσάμπα πράγμα…

  7. Ο/Η kostisceid λέει:

    Με το θέμα ασχολήθηκε ο Παναγιώτης Βρυώνης (ο γνωστός vrypan) στο «πολιτικό» blog του:

    http://rec-on.blogspot.com/2010/08/21-3-sites.html

  8. Ο/Η Τρελλαντώνης λέει:

    Ακούγεται τεράστιο το ποσό, αλά είμε ασχετος.
    Μακάρι να μην είναι σκάνδαλο και να έχει δίκιο το υπουργείο.
    δεν αντέχουμε άλλα σκάνδαλα.

  9. Ο/Η fanis panagiotopoulos λέει:

    http://rec-on.blogspot.com/2010/08/21-3-sites.html
    (η απάντηση στην ουσία της ανάρτησης)

    Κι όμως υπάρχουν στην Ελλάδα άνθρωποι, σαν τον αγαπητό συντάκτη της σημερινής ανάρτησης, που δεν έχουν καταλάβει ακόμα ότι η δεξιά δεν κυβερνάει πια! Τα πράγματα αλλάζουν!

    Αν παρακολουθούσατε λίγο εγγύτερα την πορεία του Γιώργου Παπανδρέου, θα ξέρατε ότι ένας από τους πυλώνες του οράματός του για την Ελλάδα, η ηλεκτρονική διακυβέρνηση, στηρίζεται στο δωρεάν λογισμικό ανοικτού κώδικα.

    Για της ανάγκες τόσο του κόμματος όσο και της κυβέρνησης, προσφέρει την βοήθειά της μέσω ίντερνετ μια ομάδα μερικών εκατοντάδων εθελοντών, οι «εθελοντές διαδικτύου», που σχηματίστηκε πριν από 3-4 χρόνια και που ήταν και αυτοί που έστησαν το πανελλήνιο δίκτυο των εσωκομματικών εκλογών του 2007. Το λογισμικό που είχε χρησιμοποιηθεί τότε, το ubuntu (σε αντίθεση με τη ΝΔ που χρησιμοποίησε λογισμικό της microsoft to 2009 και το σύστημα έπαθε black out), χρησιμοποιείται και σήμερα για το στήσιμο των ιστοσελίδων της κυβέρνησης.

    Μάλιστα πριν από λίγους μήνες είχε βγει μια είδηση στα ΜΜΕ για 3 κρατικές ιστοσελίδες που κόστισαν €150 νομίζω…

    Φυσικά πολλοί δεν θα πιστέψετε τίποτα από όσα γράφω, αφού οι (κομματικές στις περισσότερες περιπτώσεις) παρωπίδες που φοράτε, δεν σας αφήνουν να διανοηθείτε ότι στο «κακό» ΠΑΣΟΚ υπάρχουν άνθρωποι που μπορεί να προσφέρουν εθελοντικά τον χρόνο και τον κόπο τους για το γαμώτο και για την ιδεολογία τους… Σας συμπονώ, αλλά με συγχωρείτε θα προχωρήσω παρακάτω!

  10. Ο/Η Po λέει:

    Δύο πόρταλ + Το «Ανάπτυξη και λειτουργία «Ηλεκτρονικής Ακαδημίας Οδήγησης − Drive Academy» = 21.819.070,00 €

    Ένα ακριβό (πολύπλοκο) πόρταλ άντε να κοστίσει το ένα από 100.000 €, μας κάνουν 200.000€.

    Τα υπόλοιπα 21.619.070,00 είναι για το…«Ανάπτυξη και λειτουργία «Ηλεκτρονικής Ακαδημίας Οδήγησης − Drive Academy» (???)

    παρακαλώ να εξηγήσει κάποιος στους αναγνώστες τι ακριβώς είναι η «Ακαδημία Ηλεκτρονικής Οδήγησης» που να δικαιολογεί το υπέρογκο αυτό ποσό.

    Τα λόγια είναι φτώχεια αν δεν απαντούν με στοιχεία.

    fanis panagiotopoulos… Έχουμε ήδη καταλάβει τον αλτρουϊσμό του ηγέτη που προέρχεται από την οικογένεια Παπανδρέου και το …δημοκρατικό -ενός ανδρός- κόμμα του.

    και τα δικά σας λόγια φτώχεια δείχνουν (αλήθεια συνήγορος ποίου είσθε, του κ. Τσουκάτου ή του σύντροφου προλετάριου μεσιέ Μπρούμελ-Akis?)

  11. Ο/Η laskaratos λέει:

    «Ενός ανδρός αρχή» πράγματι το ΠΑΣΟΚ κε Ροϊδη.
    Άντε και του αδελφού του.
    Και τι ανδρός!
    «Έλληνος Στοχαστού»………
    και με πιστοποιητικό το τελευταίο από αμερικανική εφημερίδα,
    ίσως αποκτηθέν με τη βοήθεια μυστικών κονδυλίων (Του Υπουργεία επί των Εξωτερικών).

  12. Ο/Η kostisceid λέει:

    @ΡΟ,

    Αν ρίξεις μια ματιά στο δελτίο τύπου που αναρτήθηκε πιο πάνω, θα δεις κάτι για «έκδοση εισιτηρίων μέσω τερματικού, σε 1413 διαφορετικά σημεία σε ολόκληρη την χώρα». Αυτό είναι πολύπλοκο γενικά, είναι σαν να στήνεις ένα δίκτυο ATM με όλο το λογισμικό υποστήριξης από πίσω, δικτυακές υποδομές, και ασφαλείς συναλλαγές (ειδικά αν δέχεται και πιστωτικές κάρτες). Τώρα ότι σε όλα αυτά υπάρχει μεγάλη υπερτιμολόγηση δεν το συζητάμε, αλλά δεν είναι 1000% όπως υπονοείται εδώ. Ας πούμε είναι ένας τρόπος να δοθεί ένας καλός «μποναμάς» σε εταιρίες του χώρου με ευρωπαϊκά λεφτά (κατά 80%) οι οποίες στον ελεύθερη αγορά δε θα επιβίωναν ούτε ένα χρόνο! Για μένα το πρόβλημα είναι ότι με τόσα λεφτά που έχουν πέσει στην πληροφορική, θα μπορούσαμε να έχουμε φτιάξει μια μικρή silicon valley στην Ελλάδα. Αρκεί να είχαν υποστηριχθεί εταιρίες με έμφαση σε τεχνολογίες αιχμής, που θα ήταν διατεθειμένες να καινοτομήσουν. Μια καλή κριτική της αποτυχημένης μας ψηφιακής στρατηγικής επίσης από το vrypan:

    http://rec-on.blogspot.com/2010/07/200-sites.html

    Φυσικά ακόμα τίποτα δεν έχει αλλάξει… Τα open source προτζεκτάκια των 150 ευρώ και ο (ΠΟΛΥ αξιόλογος) Δ. Σπινέλλης που επιστράτευσε η κυβέρνηση είναι πιο πολύ στάχτη στα μάτια. Οι πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης θα φανούν από το πως θα διαχειριστεί το ΕΣΠΑ.

  13. Ο/Η Καραμαν Βατoπεδινός λέει:

    http://www.tvxs.gr

    Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ευάγγελος Αντώναρος, κατέβαλε σήμερα το αντίτιμο του εισιτηρίου, για τη μεταφορά του από την Κω στην Πάτμο, το οποίο είχε αρνηθεί να πληρώσει.

    Προηγήθηκε, χθες, άρθρο του tvxs.gr αναφορικά με το περιστατικό που προκάλεσε αλγεινή εντύπωση στην κοινή γνώμη, ενώ δημοσιεύθηκε και η αποκαλυπτική επιστολή του κ. Π.Βέττα, διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Attica Group.

    Σήμερα, βγαίνει στο φως και άλλο παρασκήνιο της υπόθεσης, καθώς η Βουλή είχε προσπαθήσει να καλύψει τον κ. Αντώναρο, κατά παράβαση του νόμου, όπως προκύπτει από νέα επιστολή του κ. Βέττα η οποία επίσης δημοσιεύεται.

    Η Βουλή, απαντώντας σε επιστολή του στελέχους της Attica Group, επικαλέστηκε απόφαση του υπουργείου Ναυτιλίας, σύμφωνα με την οποία «τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα βουλευτών, συνοδευόμενα από τους ίδιους μεταφέρονται άνευ καταβολής ναύλου». Ωστόσο, ο κ. Βέττας… ενημέρωσε τη Βουλή ότι «η υπ’ αριθμ. 95260/1975 απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας έχει παύσει να βρίσκεται σε ισχύ μετά την έκδοση της την υπ’ αριθμ. 3324.1/15/03 κοινής απόφασης των Υπουργών Ναυτιλίας και Αιγαίου (επισυναπτόμενο), σύμφωνα με την οποία, παράγραφος 5, οι μετακινήσεις των εν ενεργεία βουλευτών πραγματοποιούνται με δαπάνη που βαρύνει τους οικείους φορείς μέσω του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας».

    Ο ίδιος προσθέτει, άλλωστε, αφενός πως «η ατέλεια του Έλληνα Βουλευτή, δεν είναι εις βάρος των ιδιωτικών εταιριών αλλά καλύπτεται οικονομικά από τον οικείο φορέα, δηλαδή την Βουλή των Ελλήνων, και για τον λόγο αυτό σας παρακαλούμε να μας γνωστοποιήσετε την υπηρεσία του οικείου φορέα ο οποίος θα επιληφθεί για την πληρωμή του αντιτίμου του εισιτηρίου του κ. Αντώναρου», αφετέρου ότι «η «δωρεάν» μετακίνηση των βουλευτών, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει την κατάργηση έκδοσης εισιτηρίου η οποία είναι επιβεβλημένη από τη νομο

  14. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ λέει:

    αξιότιμοι κύριοι – ….. δίχως να έχουμε και διαθέτουμε σαν κράτος ….ούτε κρατικό δίκτυό ….ούτε κρατικές μεταφορικές υποδομές … λιμάνια , αεροδρόμια , τηλεπικοινωνίες, τρένα ,κλπ (ότι είχαμε … τα πούλησαν ) ….. διαθέτουμε ακόμα …. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΊΚΤΥΟΝ….. μπράβο τους ….αυτό θα πει «ιδεολογικό» και ελληναδικο δούλεμα .. παπανδρεϊκόυ σοσιαλιστικού χαρακτήρα ….. πράγματι … παγκόσμια πρωτοτυποία χιχχι

  15. Ο/Η Ν.Δ.ΣΤΕΦΑΝΗΣ λέει:

    κύριε Φανη – μετά της διευκρίνησης σας …..φανταζόμαστε τώρα ότι το «υπουργείο» αυτό να πραγματοποίηση στο μέλλων …. ανταγωνιστικά και ιδεολογικά πορταλ σοσιαλιστικού χαρακτήρα για …..εξαγωγιες .

  16. Η υπόθεση είναι πολλαπλώς σκανδαλώδης. Έχει δημοσιευτεί στο τεύχος Β! του ΦΕΚ 1300/17.8.2010 ως (παράνομος) απόφαση απ’ ευθείας ανάθεσης, ενώ έπρεπε να γίνει διευρωπαϊκός διαγωνισμός, όπως προβλέπει η οδηγία της E.E. 2004/18/EK (όπως έχει τροποποιηθεί από τις οδηγίες 2005/51/ΕΚ και 2005/71/ΕΚ).
    Άλλωστε η οδηγία αυτή έχει μεταφερθεί ήδη στην Χώρα μας, έστω και καθυστερημένως, με ΠΔ (ΦΕΚ/64/Α/16.3.2007).
    Έπρεπε δηλ. να γίνει όχι απ’ ευθείας ανάθεση αλλά διακήρυξη διαγωνισμού η οποία και να δημοσιευθεί στο ΦΕΚ τεύχος Δ.Δ.Σ. {Δ(ιακηρύξεως) Δ(ημοσίων) Σ(υμβάσεων)} καθώς επίσης και σε αντίστοιχο τεύχος της Εφημερίδας των Ε.Ε.
    Εάν η απόφαση αυτή προσβληθεί στο ΣτΕ θα ακυρωθεί οπωσδήποτε!!
    Και εάν καταγγελθεί στην Επιτροπή θα πέσει βαριά καμπάνα!!

  17. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Είχαμε ασχοληθεί κι εμείς, μαζί με πολλά ακόμα blogs όταν έγινε γνωστό το θέμα.

    ΦΕΚ 1300/17-8-2010: Τελικά, λεφτά… υπάρχουν! (update)

    Οι «διευκρινίσεις» του υπουργείου χλιαρές. Ότι το έργο αφορά κάτι παραπάνω από απλές ιστοσελίδες, και ότι τα χρήματα προέρχονται κυρίως από το… ΕΣΠΑ (άρα έχουμε την πολυτέλεια να τα σπαταλούμε αφειδώς).

  18. Ο/Η Comte de Toulouse λέει:

    20.000 ευρώ κοστολογεί η αγορά πληροφορικής το site της Βουλής που κόστισε 1 εκατ. ευρώ:

    http://www.capital.gr/tax/Article.aspx?id=953441

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.