Χριστόδουλου «Έπεα πτερόεντα»

«ξερνούν δηλητήριο….Όποιο χέρι θέλησε ν’ αγγίξει την Εκκλησία ξεράθηκε»
(«Ελευθεροτυπία-Ιός», 17-6-2000)

Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος

Κύριε Ροΐδη,
epea1Συμπληρώνεται ένας χρόνος από τoν θάνατο του αρχιεπισκόπου. Το απάνθισμα έργων και λόγων που ακολουθεί δεν έχει την έννοια της μικρόψυχης επίθεσης σε ένα νεκρό, που είτε πέρασε στην ανυπαρξία είτε βρίσκεται στα χέρια της θείας δίκης. Οι θαυμαστές του μακαρίτη όμως θα πουν τα δικά τους, άρα οφείλουν και οι διαφωνούντες να σταθούν στην άλλη άκρη της ζυγαριάς. Ο μακαρίτης δεν ήταν ιδιώτης, υπήρξε δημόσιο πρόσωπο που πέρασε στην Ιστορία και πρέπει να κρίνεται. Εξ άλλου η κριτική στον Χριστόδουλο είναι και κριτική στην φαρισαϊκή Εκκλησία που κοροϊδεύει ασύστολα τον φτωχό και κουτό κοσμάκη και στελεχώνεται από υποκριτές. Ο «εναλλακτικός» σιωπηλός και ευφυής κ.Ιερώνυμος του Βοιωτοπεδίου, είναι η ακόμη πιό επικίνδυνη άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Αλλά και το υπόβαθρο για έναν νέο άγαρμπο, πολυλογά και αυτοεκτιθέμενο αρχιεπίσκοπο υπάρχει, γι’αυτό και το δημοσίευμα είναι και μια έκφραση προβληματισμού, για το πως μπορεί κάποιο δημόσιο πρόσωπο με τέτοια «Άπαντα», να αποκτά ηγεμονικό ρόλο και για το πόση πρόκληση μπορεί να καταπίνει η κοινωνία μας. Το πρώτο ερώτημα φαίνεται ανιστόρητο και αφελές αφού ούτε ο πρώτος ήταν ούτε ο τελευταίος με απήχηση αντιστρόφως ανάλογη με το εκτόπισμά του. Η απάντηση όμως και στα δυο δεν εμπίπτει μόνο στην αρμοδιότητα της Πολιτικής Επιστήμης και της Κοινωνιολογίας αλλά και της Ψυχιατρικής.

Πέντε ήταν οι βασικές Αχίλλειες πτέρνες του μακαρίτη:
1. Η προκλητικά σπάταλη και σκανδαλώδης ντόλτσε βίτα του, η μανία του για ακριβά αυτοκίνητα, σπίτια, ρούχα και κοσμήματα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100008_18/02/2007_216507 (Χριστόδουλος: Ετσι πήγα στο «George V») http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_31_15/01/2006_170085 Χ.Γιανναράς: «Ο αρχιεπίσκοπος φωράται στο Παρίσι για διακοπές αναψυχής σε μυθώδους πολυτέλειας ξενοδοχείο και τα πρώτα δημοσιεύματα των εφημερίδων τον εντοπίζουν με παρέα όλον τον θίασο των πρωταγωνιστών του περυσινού δυσώδους σκανδάλου (απουσιάζουν μόνο οι φυλακισμένοι)….». http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=98816
«…Εγώ από μικρό παιδάκι κατάλαβα τη θεϊκή πρόσκληση, …Από παιδί ήθελα να γίνω παπάς».
-Αυτή η θεϊκή επιθυμία πώς εκδηλωνόταν όσο ήσασταν παιδί;
«Με το να ντύνομαι στο σπίτι μου 8, 9, 10, 11 ετών με άμφια τα οποία είχα φτιάξει μόνος μου».

2. Ο κραυγαλέος φαρισαϊσμός του σχετικά με αυτό που η Εκκλησία του αποκαλεί Ηθική, http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=22587472,44795728,36909520 («Ναρκωτικά, σεξ, χρήμα και ηδονή») http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=674792&lngDtrID=244
«…έγγραφο της Ιεράς Συνόδου, προς την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, με το οποίο ζητούσε να αποσυνδεθεί η αυστηρώς προσωπική ομοφυλοφιλική συμπεριφορά με την άσκηση του δημοσίου λειτουργήματος.Το έγγραφο εστάλη κατά την περίοδο που είχαν δημοσιοποιηθεί καταγγελίες για ροζ σκάνδαλα εναντίον του μητροπολίτη Παντελεήμονα, πρώην Αττικής».

3. Η συνεργασία του με τη Δικτατορία και οι αντιδραστικές του απόψεις http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=13.12.2003,id=36457780
(«Προς Παττακό επιστολή Χριστόδουλου το ανάγνωσμα») http://www.iospress.gr/ios1998/ios19980524c.htm
Υπάρχει ένας ψυχρός πόλεμος ανάμεσα σε εργάτες και εργοδότες που τις συνέπειές του γεύεται όλο το κοινωνικό σύνολο», ….η εργατική τάξη τηρεί επιθετική στάση (…) με αποτέλεσμα να είμαστε συχνά μάρτυρες αντεγκλήσεων, απεργιών, ανταπεργιών και άλλων ανωμαλιών, που και την οικονομία αναστατώνουν αλλά και τις καρδιές χαλούν«).

4. Ο ακροδεξιός εθνικισμός του http://www.stoxos.gr/2009/01/blog-post_7706.htmlΣτόχος»: «Οι μικρόψυχοι έσπευσαν να δημιουργήσουν Αντιχριστοδουλικό κλίμα, … τον «συνέλαβαν» να τραγουδά μαζί με άλλους ιερείς και μοναχούς το δημοτικό τραγούδι «Δώδεκα Ευζωνακια» .. «Βοήθα Άγιε Γιώργη κι εσύ Πατροκοσμά, να πάρουμε την Πόλη και την ΑγιάΣοφιά»)
«..η ακραιφνής ιστορική επιλογή δεν μπορεί να είναι η ειρήνη», (για τις σχέσεις Ελλάδος Τουρκίας, » ΒΗΜΑ-25.2.1996)

5. Η εμπλοκή του σε πράξεις με ποινική διάσταση:
(Δικαστικοί στην Αρχιεπισκοπή με συνοδευόμενοι από Γιοσάκη)
«Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ‘είναι βουτηγμένος στο παραδικαστικό μέχρι το καλυμμαύχι’, είπε ο Ζακύνθου..»
(Συστατική επιστολή ηγούμενου για Βαβύλη καθ’υπόδειξιν Χριστόδουλου)
(Συστατική επιστολή Χριστόδουλου για Βαβύλη)
(Συστατική επιστολή σε Βορειοηπειρώτη έμπορο ναρκωτικών)
ΙΕΡΑΡΧΕΣ κατά Χριστόδουλου για την απόσπαση του Αγίου Σώστη . «Ο αρχιεπίσκοπος έκανε πλαστογραφία»
(Παραγραφή της υπόθεσης πλαστογραφίας ψηφοδελτίων στην αντικανονική μετάθεση του Παντελεήμονα)
Σάπια κοτόπουλα: ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Εξωτερικών προς την «Αλληλεγγύη» της Εκκλησίας: «Φέρτε πίσω 5,6 εκατ. ευρώ»

Verba Volant έλεγαν και οι Λατίνοι, αλλά να που στις μέρες μας καταγράφονται κι αυτά. Όσοι έχουν μνήμη θα βρουν πως υπάρχουν πολλά που είπε ο μακαρίτης και εδώ παραλείψαμε, όπως το ψέμα του πως αν και γραμματέας της Συνόδου δεν ήξερε πως γίνονταν βασανιστήρια επί Χούντας. Πράγματι υπάρχει ένα τεράστιο πεδίο αναφοράς για να ανασύρει κανείς αρχιεπισκοπικά μαργαριτάρια. Ο Μανώλης Βασιλάκης στην περίφημη «Μάστιγα του Θεού», διέσωσε υλικό για τον ιστορικό και τον ερευνητή. Είναι εύκολη λεία ακόμη και τα γραπτά του μακαρίτη, που υποτίθεται πως πέρασαν από το φίλτρο μιας δεύτερης σκέψης κι όμως βρίθουν από αυτοαναιρούμενα μαργαριτάρια: Στο άρθρο του: «Εμπρός απ’τον γκρεμό», της σειράς «Ελληνορθόδοξη Αυτοσυνειδησία» για παράδειγμα, κατηγορεί το κράτος που «δεν θεωρεί υποχρεωτικό το επώνυμο του άνδρα για την γυναίκα και για τα παιδιά». Οι αρχές του όμως πάνε περίπατο, όταν πρόκειται να εφαρμοσθούν στην πολυεκατομμυριούχο Αθηνά Ρουσέλ, που την ονομάζει με το επώνυμο της μάνας της, Ωνάση. Υπάρχουν όμως και ανατριχιαστικά κείμενα. Ο εγκωμιασμός ύπουλων δολοφονικών πράξεων σε βάρος αθώων Αλβανών: «δεν εφθάσαμε στο σημείο να παραδώσουμε στα χέρια των Αλβανών τους Ελληνόψυχους ακόμη και αν είναι ένοχοι, οι πράξεις τους θα πρέπει να συγκαλυφθούν», «…ποιός θα τολμήσει στο μέλλον να αναλάβει μια ανάλογη ριψοκίνδυνη ενέργεια αν γνωρίζει ότι το κράτος δεν θα τον προστατεύσει;» «Που ηκούσθη να παραδίδει μια χώρα σε μια άλλη στοιχεία που εξακρίβωσε σε βάρος των συλληφθέντων πολιτών της που έδρασαν πατριωτικά και ηρωϊκά» (Μανώλης.Βασιλάκης «Αυγή», 7-4-’99, Τάκης Μίχας, «Ελευθεροτυπία»-7-9-2001). (Το ΜΑΒΗ μας φέρνει πιο κοντά)

Γνωστού όντος πως μεγάλο τμήμα του κλήρου είναι φυγόστρατοι, όχι από συνείδηση αλλά από πνεύμα καλοπέρασης επιτίθεται κατά των αντιρρησιών στράτευσης: «Γι΄αυτό και ο Γάλλος καθηγητής J.P. Cattelain …αναφέρεται στις εργασίες διεθνούς ιατρικού συνεδρίου, όπου υπεστηρίχθη, ότι η πλειοψηφία των αντιρρησιών συνειδήσεως είναι άτομα ψυχοπαθή, … ότι η προβαλλόμενη αντίρρηση συνειδήσεως αποτελεί παθολογική κατάσταση και ότι για τον λόγο αυτό εφηρμόσθη η μέθοδος της λοβοτομής…» (ΒΗΜΑ, 8.6.’97). http://www.bulls.gr/read_op.php?oid=170&mid=42

Τέτοια φοβερά έγραφε ως δεσπότης του Βόλου και με αυτά τα προικιά εκλέχτηκε αρχιεπίσκοπος. Δεν πρόκειται δηλαδή για μεμονωμένη περίπτωση αλλά για συλλογική μόνιμη κατάσταση μιας Ιεραρχίας, που τον ψήφισε εν γνώσει του τι ψήφιζε. Οι εθνικές καταστροφές του 1897 και του 1922 στις οποίες συνέβαλε και ο κλήρος, δεν συνέτισαν το επισκοπάτο που ποτέ του δεν απαλλάχτηκε από τα σύνδρομα μιας εθνικής Έκκλησίας, σε ρόλο κρατικής υπηρεσίας.
Πολλοί εθελοτυφλούν και καμώνονται πως τάχα η εκλογή του ευφυούς Ιερώνυμου, είναι η κολυμπήθρα του Σιλωάμ που ξέπλυνε την χριστοδουλική Ιεραρχία. Όμως η εκλογή αυτή δεν είναι τίποτα άλλο παρά η προδοσία των επισκόπων που χειροτονήθηκαν επί Χριστόδουλου, προ του κινδύνου να εκλεγεί ο διαφημιζόμενος ως Ηθικολόγος μητροπολίτης Σπάρτης (μόλις χτες συνελήφθη για συμμετοχή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας αρχιμανδρίτης της επισκοπής του) συνεπικουρούμενος από τον αυτοπροβαλλόμενο ως «Ιεροεξεταστή» της Ηθικής Αμβρόσιο: Το περιβάλλον του μακαρίτη ο οποίος εμφανιζόταν κατά τα άλλα ως υβριστής των ομοφυλόφιλων και πολέμιος της «κράζουσας αμαρτίας» του «κουσουριού» είχε κάθε λόγο να φοβάται. Με χυδαία ορολογία ο αρχιεπίσκοπος και το προσωπικό του, δαιμονοποιούσαν τους συνανθρώπους τους, αντί να βγάλουν το δοκάρι που είχαν στο μάτι τους. «Η ομοφυλοφιλία είναι σαν να βάζεις βενζίνη στο αυτοκίνητό σου από την εξάτμιση», http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=14.11.2004,id=42792716 δήλωνε ο κυνηγός ροζ κασετών αντιπάλων μητροπολιτών αρχιμανδρίτης Επιφάνειος:

Τόσος ζήλος, στα όρια του ρατσισμού και της παρανομίας προκαλούσε και αντιδράσεις: «Επίθεση κατά του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου για τις πρόσφατες δηλώσεις του, ότι η ομοφυλοφυλία είναι ‘κράζουσα αμαρτία’ και ‘κουσούρι’, εξαπέλυσε η Ελληνική Ενωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου»:
http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=08.11.2004,id=77136988

Όμως η Σύνοδος ζητούσε επίσημα ομερτά για την ομοφυλοφιλία των μητροπολιτών για να πάρει από την Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων στην οποία κατέφυγε την αυτονόητη απάντηση πως δεν μπορούσε να έχει την πίτα σωστή και τον σκύλο χορτάτο. Ομοφυλόφιλοι αρχιεπίσκοποι και μητροπολίτες δεν μπορούν να παριστάνουν από το απυρόβλητο τους κήνσορες της Ηθικής: «Με αυτά τα δεδομένα, η δημόσια γνώμη δικαιούται να γνωρίζει αν ένας μητροπολίτης που προβάλλει εαυτόν ως στερούμενο προσωπικής ζωής και ως παράδειγμα αρετής, αγνότητας, αγαμίας, πενίας κ.τ.λ. και ζητεί από το ποίμνιό του να μιμηθεί το παράδειγμά του, διάγει πράγματι βίο άκρως αντίθετο και σκανδαλώδη. Με άλλες λέξεις, οι προπαρατεθείσες εκδηλώσεις ιεραρχών δεν υπάγονται στην προσωπική ζωή τους αλλά συνιστούν τμήμα του ελεγχόμενου από τον τύπο δημόσιου βίου τους» (Απόφαση 25/2005).

Ταυτόχρονα στις εφημερίδες του καταδικασμένου για εκβιασμούς επιχειρηματιών Μεγάλου Σταυροφόρου, Οφφικιάλιου της Εκκλησίας και πατριώτη κ. Γ . Μιχαλόπουλου, υπήρχε τεράστια ποσότητα ροζ υλικού και αισχροί υπαινιγμοί σε βάρος κληρικών με δημοσιογραφικό λεξιλόγιο πεζοδρομίου, δίπλα σε άρθρα του κ. Γιώργου Μεταλληνού και πλαϊ σε επαίνους μητροπολιτών προς τον φορτωμένο με εκκλησιαστικές διακρίσεις εκδότη. Ταυτόχρονα ηχούσαν τα λόγια του απογοητευμένου θαυμαστή του Χριστόδουλου, του θεολόγου Χ. Γιανναρά που έσπασε την Ομερτά (Καθημερινή 27.2.’05): «…ένα θλιβερό παιδί 26 χρόνων, epea2θηλύγλωσσο, που εγκατέλειψε την ιεροσύνη όντας διευθυντής (ναι, διευθυντής!) του ιδιαιτέρου γραφείου του αρχιεπισκόπου Αθηνών. Αν αυτός ο αυτοαποσχηματισμός διερευνηθεί, οι συνέπειες για το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον θα είναι δυσμέτρητες…». Μάλιστα ο καθηγητής είχε επιμείνει στο ζήτημα που απέπνεε και δυσοσμία παραδικαστικού (20-03-05) «Aν ο αρχιεπίσκοπος διόρισε διευθυντή του πολυπρόσωπου ιδιαίτερου γραφείου του ένα εικοσιεξάχρονο παιδί προκλητικά θηλύγλωσσο, και αν το δύστυχο αυτό παιδί, μέσα στο ίδιο το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον πέταξε τα ράσα…..Aν ο αρχιεπίσκοπος επέλεξε ως εγγύτατον, απολύτως έμπιστο και υπέρμετρα οικείο τον μητροπολίτη πρώην Θεσσαλιώτιδος, και αν αυτός διαπλέχθηκε φανερά με υπόκοσμο (Γιοσάκη, Bαβύλη), με σκανδαλουργό μητροπολίτη (Aττικής) και με πειραϊκά κυκλώματα εξαγορασμένων δικαστών,…..». http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_20/03/2005_137875

Στο ανθολόγιο που ακολουθεί δεν υπάρχει η περίτεχνη σοβαροφάνεια του αρχιερατικού λόγου. Αναδύεται η οσμή μιας αυθόρμητης κουβέντας που μπορεί αναλόγως να διεξάγεται στη λαϊκή αγορά, στο αστυνομικό τμήμα, στη στρατονομία, στο προαύλιο της φυλακής, στα δημόσια ουρητήρια, σε συγκέντρωση της «Χρυσής Αυγής», σε συνέδριο της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ, στο κομμωτήριο, ή στο γήπεδο. Άλλοτε σκόπιμα («Σας πάω»), άλλοτε χωρίς περίσκεψη και αιδώ, ο αρχιεπίσκοπος αυτοεκτίθεται με φτηνιάρικη φρασεολογία, εριστικότητα, ακαλαισθησία και με αντιδραστικό περιεχόμενο.

Αντίλογος σε αυτήν την υποκουλτούρα, δεν διατυπώθηκε από την Ιεραρχία ούτε από την κυρίαρχη πολιτική ηγεσία, που κατάπινε με ελάχιστες εξαιρέσεις όσα έβγαιναν από το αρχιεπισκοπικό «έρκος οδόντων». Από το χώρο του ΠΑΣΟΚ επιλέγω μια απάντηση που έδωσε ο Πρόεδρος της Βουλής Απ.Κακλαμάνης που έσπασε για μια στιγμή την ομερτά και είπε τα αυτονόητα, την ώρα που ο Χ. Παρασκευαϊδης και ο κ. Καραμανλής ασχημονούσαν αφόρητα με το θέατρο των ταυτοτήτων. Μια απάντηση που δείχνει πόσο συνένοχος είναι ο δικομματισμός, που γνωρίζει αλλά κλείνει τα μάτια: «μιλούν για πατρίδα άνθρωποι που καπηλεύονται τη θρησκεία και την πίστη, για οικογένεια, άνθρωποι οι οποίοι δεν θέλησαν και ούτε πρόκειται να θελήσουν να κάνουν οικογένεια. Tο πιο αθώο κομμάτι του λαού το αφήνουμε παραδομένο έτσι αμαχητί εις την απληστίαν, την εκμετάλλευση ορισμένων ατόμωντα οποία βρίσκονται σήμερα στους κόλπους της ιεραρχίας. … Ξέρετε πόσοι ιεράρχες σήμερα έχουν διάφορες αμαρτίες, διαχειριστικές, προσωπικές και η εισαγγελική αρχή ουδέποτε θέλησε, ουδέποτε τόλμησε να βάλει το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων και να βάλει την καρφίτσα εκεί που υπάρχει το πύον». http://groups.yahoo.com/group/greekhr/message/580

epea3Χριστόδουλος fragmenta:

-«χρειάστηκε να στενοχωρηθούμε, να θυμώσουμε, να βγούμε στα ραδιόφωνα, να μιλήσουμε αυστηρά για να σωφρονίσουμε τον τολμητία…..τον Γκιουλέγκα (πρόκειται για υβριστικό χαρακτηρισμό προϊστάμενου Μέσης Εκπαίδευσης Βόλου που αρνήθηκε σε ιερέα να εξομολογήσει μαθητές) …Μόνο ελάχιστοι ‘βαμμένοι’ δεν μπόρεσαν να δούν την αλήθεια…..ο διάβολος καταισχύνεται…. Θέλουμε όμως και τον χώρο του σχολείου. Γιατί εκεί η σαγήνη του Χριστού είναι ενδεχόμενο να ζωγρήσει και κάποια ψυχή…..» (Ποντίκι, τοπ.εφημερ. «Πρώτη», 17-12-’97),

Αν δεν υπάρχη διάβολος, τότε πως εξηγούνται τα φαινόμενα των δαιμονιζομένων ανθρώπων;» (Από το σύγγραμμα: «Πόλεμος κατά του Σατανά»).

– «….κατά την εκφορά του προφορικού λόγου είναι δυνατόν να σου ξεφύγει κάτι…Δεν εννοούσα ότι πραγματικά απειλείται η ζωή μου‘» («Αυγή», 7-4-’99. Στα ΝΕΑ -16.6.98- παραδέχτηκε, τελικά, ότι τα περί απειλή της ζωής του ήταν ένα ψεματάκι).

Μώρ τι μας λές«. («Νέοι Άνθρωποι.», 25-6’99),

Επειδή δεν είμαστε Γερμανοί, ούτε Γάλλοι, ούτε πολύ περισσότερο Άγγλοι, αλλά ανδροπρεπείς Έλληνες, είμαστε ορθόδοξοι Χριστιανοί» («Ελευθεροτυπία», 21-6-’99)

Βλέπουν τον σταυρό και δαιμονίζονται«, «δεν μπορούν να αντέξουν και δεύτερο σκαμπίλι μετά τον πολιτικό γάμο» («Αυγή», 15-6-’00),

κίνητρο (σ.σ.:της ευθανασίας) κατά πολλούς είναι να μας αδειάσει την γωνιά ο ανιάτως ασθενής» (Καθημερινή 26-11-2000),

Ας το βουλώσουν όλοι οι τιμητές...» («Νέοι Άνθρωποι.», 21-1-2000),

Με αγαπούν όλοι, εκτός από αυτούς που τους κάθομαι στο στομάχι» («Εξουσία», 25-7-2000),

Οι μαθητές είναι του κασσίδη το κεφάλι» («Ελευθεροτυπία», 9-9-2000),

Όταν μου πειράζουν πατρίδα και θρησκεία γίνομαι θηρίο» (14-9-2000),

Κληρικούς λαπάδες δεν τους θέλω», «Με τι μούτρα θα αντικρύσετε τα παιδιά σας», «Ελάτε να γεμίσω τις μπαταρίες σας με ενέργεια» (25-11-2000),

στο στόχαστρο κυρίως είναι …το δικό μου πρόσωπο, το οποίο πρέπει να φύγει από τη μέση» («Ελευθεροτυπία», 29-12-2000),

με τα ίδια μας τα χέρια βγάλαμε τα μάτια μας» («Ελευθεροτυπία», 5-3-2000),

δηλητηριώδεις γλώσσες θα ρίχνουν βέλη φαρμακερά εναντίον σου«(περιοδικό «Μετρό», τ.68),

Να μην γίνουν κιμάς οι Έλληνες» («Ελευθεροτυπία», 29-1-2000),

-«...ακόμη κι αν σας τηγανίσουν, σαν αυγά μάτια λέγω εγώ,…» («Ελ.Τύπος», 10-11-2000),

-οι «…δήθεν προοδευτικοί, δήθεν ευρωπαϊστές, δήθεν μορφωμένοι δεν καταδέχονται να φιλήσουν όχι μόνο το χέρι του παπά, αλλά ούτε του αρχιεπισκόπου» (2-2-2000),

epea4Γιατί γελάς όταν ομιλώ; Μήπως είσαι χάχας;» («Αυγή», 2-9-’01),

«Καυχώμαι για σας, είστε ο στέφανος και η δόξα μου» («Ελευθεροτυπία», 5-2-’01),

Θέλω να δω τα μούτρα του κ. Δαφέρμου» («BHMAGAZINO», 11-2-’01),

– «Άθεοι, κοκορόμυαλοι με χρήμα και εξουσία κλωτσούν την Εκκλησία» («Ελευθεροτυπία», 2-7-2001),

Εγώ δεν λέω τα δικά μου πράγματα….Αν θέλουν ας βρίσουν ….τον Χριστό» («Ελευθεροτυπία», 3-9-2001).

Τώρα θα με μάθουν και στην Αθήνα», «Μην εμπιστεύσαι τους ανθρώπους μόνο τον Θεό», «θα δείτε απόψε τι έχει να γίνει στα δελτία ειδήσεων», «Είναι οι ψευτοκουλτουριάρηδες που μας κατηγορούν για εθνικιστές και πρέπει να μπουν στη θέση τους», «αν κουνούσαμε το δαχτυλάκι μας θα γίνονταν (οι υπογραφές) 6-7 εκατομμύρια»» («Ελευθεροτυπία», 15-3-2002),

φαινόμαστε γίγαντες μπροστά στους νάνους της σημερινής Ευρώπης» («Νέοι Άνθρωποι», 30-8-2002,

Κανένας Δαφέρμος και κανένας προδότης αυτού του Έθνους δεν θα μπορεί ποτέ να ξεπουλήσει…» (η φράση έμεινε ανολοκλήρωτη από τα δάκρυα-«Ελευθεροτυπία», 16-9-2002),

«Ακούσαμε αυτές τις βλακείες…άς έβαζαν άλλον άνθρωπο (για υποψήφιο υπερνομάρχη αντί του Τζανετάκου) και θα σου έλεγα εγώ…μας λέγανε ακροδεξιούς και φούμαρα» («Καθημερινή», 25-10-2002),

τον κιμά τον πιάνεις στο χέρι σου και τον πλάθεις τον κάνεις όπως θέλεις, τον κάνεις σουτζούκι, τον κάνεις κεφτέ…όταν τρώς πατάτα γιαχνί ξέρεις τι τρως. Τρως πατάτες δεν είσαι πατάτα...» («Ελευθεροτυπία», 30-10-2002),

Είναι ακράδαντη η πεποίθησή μας ότι εμείς ανήκουμε εις τους υιούς του φωτός….οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί είμαστε το εκλεκτό λήμμα του Θεού» («Ελευθεροτυπία», 14-8-2002),

αν θέλεις ειρήνη, προετοιμάζεσαι για πόλεμο…Στρατός και Εκκλησία είμαστε στρατευμένοι σε έναν κοινό αγώνα«(6-8-’03),

Τι θέλετε να κατεβάσω τα παντελόνια;» («Ελευθεροτυπία», 13-10-’03)

-«ποιός Πατριάρχης,; Αυτός που βάπτισε το παιδί του υβριστού μου; (σ.σ.:Σηφουνάκη)» (Καθημερινή, 7-9-’03),

Κάτσε κάτω ρε» (Ελευθεροτυπία 2-10-’03),

-“Όσοι από εμάς έχουμε αναλάβει καθήκοντα να είμαστε και οι ηγέτες του λαού μας…» (Ελευθερ. 6-12-’03),

αν προσέβαλλαν τον πατέρα σας δεν θα γινόσαστε τούρμπο;…..Φαντάζεστε εμένα σαν τον Ταρζάν να κρέμομαι;» (17-12-’03),

Να μας κάνει χυλό (η παγκοσμιοποίηση), να μας κάνει σούπα, να μας μετατρέψει σε πρόβατα (σ.σ.: ποίμνιο;) ή μάλλον σε γαλοπούλες, που κάποιος με ένα καλάμι (σ.σ.: ποιμαντορική ράβδο;) θα μας καθοδηγεί» (6-4-’04),

…μας βρίζουν πατόκορφα» (Ελευθεροτ. 22.9.’04),

Eπικρατεί σεξομανία. Μόνη λύση το όπισθεν ολοταχώς» (Ελευθεροτυπία, 2-7-’04),

– «Το να μην επαινούμε την κληρονομιά μας είναι το άκρον άωτον της ψυχασθένειας» (6-4-’04).

όσο βαδίζεις….βλέπεις τότε να πληθαίνουν γύρω σου τα στόματα τα όμοια με ανοιχτούς τάφους» (Ελευθερ. 20.10.’04),

– «οι Αγγλικανοί παραείναι προχωρημένοι» (Ελευθερ. 6.10.’04),

Οι προοδευτικάριοι, όπως λέει ο λαός μας…» (Ελευθεροτυπία 19.10.’05),

Πάμε κατά Ισραήλ, δηλαδή πάμε κατά διαβόλου» (12.12.’05),

φτάσαμε να επιστρατεύσουμε το λαό. …και όχι τίποτε άλλο, αλλά αυτό ….έτσουξε…» (6.2.’06),

Εμείς πρέπει να λέμε ναι στο έθνος και όχι στον κακό εθνικισμό» (9.5.’06)

δεν μπορείτε εσείς με το 2% και 3% να επιβάλλεστε στο 97% και 98%». (28. 5.2007)

Και μια αυτοκριτική δήλωση πανικού όταν το 2005 έσπασε η ομερτά και ακόμη και η «Απογευματινή», τον πολεμούσε: «Είμαστε ένοχοι για φιληδονία-φιλαργυρία….μετατρέψαμε τις μητροπόλεις μας σε θερμοκήπια αθλιοτήτων» (Απογευματινή, 19.2.’05) http://www.hri.org/news/grpapers/typos/2005/05-02-19.typos.html

epea5Και άλλη μια δήλωση πανικού, όταν η αρρώστια είχε χτυπήσει την πόρτα του. Η χαρά του πιστού που σύντομα θα συναντήσει το θεό του, απουσιάζει. Τα παχιά λόγια για επουράνιους Παράδεισους πήγαν περίπατο. Ένας εκκλησιαστικός «πατέρας» που περιφρόνησε τη θαυματουργή δράση του κερδοφόρου λείψανου του πανοσιώτατου Βησσαρίωνα που ο ίδιος λάνσαρε, που έσπευσε προνομιακά στην αιρετική Δύση, προσπέφτοντας στα πόδια της Επιστήμης για βοήθεια και που προσπάθησε ανεπιτυχώς να αρπάξει μόσχευμα από τον δικαιούχο, προτιμούσε επίσης να είχε χτυπήσει η αρρώστια του κάποιο παιδί του. «Γιατί σε μένα Θεέ μου»;
http://syriza-vyrona.pblogs.gr/2008/00/181056.html

Επίλογος:

http://www.iospress.gr/mikro1998/mikro19980919.htm

Πως ο Χριστόδουλος μεταμορφώθηκε από «απατεώνας», σε «Κεραυνό» για τον υπερδεξιό «Στόχο», που αρχικά έγραφε: «Σκάνδαλο: Η ‘Λίλιαν’ τρώει τον Χριστόδουλο. Με ψευτιές προσπαθεί να καλύψει το μεγάλο σκάνδαλο ο Δημητριάδος. Ποιοι κινούν τα νήματα στον ‘Δούρειο Ιππο’ του Εθνους». … «Η ‘Λίλιαν’ τρώει τον Χριστόδουλο που μπλέχτηκε σε μέγα βρωμερό σκάνδαλο» .. «Με χίλια δυο ψέματα ο Μητροπολίτης προσπαθεί να καλύψει το αίσχος». …. «Σε φοβερό σκάνδαλο -του οποίου κανένας δεν ξέρει ακόμα τις διαστάσεις- είναι μπλεγμένος ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Χριστόδουλος, ο φιλόδοξος εκείνος Αρχιερέας ο οποίος κάνει τα πάντα για να βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο και ν’ ακούγεται το όνομά του!».

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ

ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΣΤΟ Δ.Ε.Ο.Σ APXIEΠΙΣΚΟΠΟΣ «ΚΕΡΑΥΝΟΣ» ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ

Απόδοση τιμής σ’ έναν μεγάλο Έλληνα του Σπυρίδωνος Καραχάλιου προέδρου της Δημ.Επιτροπής Καλλιθέας του ΛΑ.Ο.Σ.

This entry was posted in «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, Γράμμα από το Ληξούρι. Bookmark the permalink.

23 Responses to Χριστόδουλου «Έπεα πτερόεντα»

  1. Ο/Η περιστρεφόμενος δερβίσης λέει:

    Οφείλουμε ευγνωμοσύνη στον Χριστόδουλο επειδή με τα λόγια και τα έργα του δημιούργησε μια γενιά σκεπτόμενων αντικληρικαλιστών στην Ελλάδα από το πουθενά.

  2. Ο/Η dmast λέει:

    …για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι.

  3. Ο/Η Sky λέει:

    Δεν σας εντυπωσιάζει πως ο Χριστόδουλος (και ο Σημίτης, αλλά και ο …Γκάλης) βρίσκονται μεταξύ των 100 δημοφιλέστερων ως «Μεγάλοι», Ελλήνων;

    Μετά την ανάγνωση της ανάρτησης σας, συμπεραίνω πως δεν σας εντυπωσιάζει, αφού ξαναθυμίζετε μεγάλο μέρος από τους λόγους που αυτό συμβαίνει….

    Όλα ήταν (και παραμένουν) θέαμα….

  4. Εξαιρετικό κείμενο.

    Δυστυχώς, τα νηπιακά τότε τηλεοπτικά κανάλια νόμιζαν ότι με την έντονη προβολή του θα πετύχαιναν κάτι. Όταν όμως είδαν η εκκλησιαστική πολιτική του στρεφόταν κατά του κράτους και της ιδεολογίας που με τόση συνέπεια υπηρετούσαν, άρχισαν να τον εγκαταλείπουν, αλλά ήδη είχαν κάνει ζημιά. Μεγάλο μέρος του κόσμου -δεδομένων και των αναζητήσεων ιδεολογικής ταυτότητας- στράφηκε στην Εκκλησία κι έκλεισε την πόρτα στην ελεύθερη, ορθή σκέψη.

  5. Ο/Η vildanden λέει:

    «Eπικρατεί σεξομανία. Μόνη λύση το όπισθεν ολοταχώς» (Ελευθεροτυπία, 2-7-’04)

    Δε σχολιάζω άλλο.

  6. Ο/Η L’Enfant de la Haute Mer λέει:

    Μεγάλη η υπομονή σας να κάνετε τόση δουλειά !

    Ο Χριστόδουλος προσέφερε μεγάλο έργο :
    απομυθοποίησε και γελοιοποίησε το συνάφι.
    Απ’αυτή τη σκοπιά, ο νυν είναι μάλλον ζημιά !

  7. Ο/Η περιούσιος λέει:

    Θεωρώ ότι περισσότερος κόσμος από ποτέ εγκατέλειψε την Εκκλησία μετά τη θητεία του μακαριότατου Χριστόδουλου, επειδή απογοητεύτηκε από την πορεία της και, κυρίως, από τη δυσοσμία των σκανδάλων της. Ακόμα, ο εμπρηστικός και ελάχιστα (έως καθολου)χριστιανικός λόγος του Χριστόδουλου δημιούργησε μια νέα γενιά σκεπτικιστών στη χώρα μας, που άρχισαν να αμφισβητούν έντονα τόσο το ρόλο της Εκκλησίας όσο και την ίδια την ύπαρξη του Θεού.

  8. Ο/Η salvatore1789 λέει:

    Ο Θεός πέρνει γρήγορα κοντά του όσους αγαπάει , τους καλούς ανθρώπους ….

    Υ.Γ Sky, στους 100 μεγαλύτερους Έλληνες είναι και ο Γεώργιος Παπαδόπουλος, Υπουργός Προεδρίας, Πρωθυπουργός και Πρόεδρος της Ελληνικής δημοκρατίας!!!
    Α γειά σου…

  9. Ο/Η Mario Bear λέει:

    -«Αν δεν υπάρχη διάβολος, τότε πως εξηγούνται τα φαινόμενα των δαιμονιζομένων ανθρώπων;»

    Ορίστε, κύριοι, τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους. Αλλά δεν αντιπαραθέσατε κανένα επιχείρημα, έεε; Γαργάρα το κάνατε! Κι αν δεν υπάρχει ο Robocop, πώς εξηγείται η εμφάνιση φαλάκρας σε ορισμένα είδη πιθήκων; Εδώ σάς θέλω.

    Με δεδομένη την ανάγκη που δημιούργησαν τα ΜΜΕλέγχου στον κόσμο για γραφικούς τύπους, παριστάνοντας την αρένα, δεν ήταν δύσκολο να έρθει η επιτυχία και η δημοσιότητα. Όπως ήρθε για την Στέλλα Μπεζαντάκου, την Έφη Θώδη και τον Κάτμαν. Άλλο που δεν ήθελε κι εκείνος.

    Αν ήταν τόσο σημαντικός, οι εκδηλώσεις μνήμης θα ξεκινούσαν αρκετά νωρίτερα από την συμπλήρωση ενός χρόνου από τότε που «έπεσε για ύπνο». Όπως ξεχνάμε διάφορους που εμφανίζονται σε ριαλιτοπαίχνιδα, ίδια η περίπτωση κι εδώ.

    Κλείνω με ένα σχόλιο τού τεράστιου Πιτσιρίκου: «Τόσο νέος, τόσο φιλόδοξος, τόσο αδίστακτος.»

  10. Ο/Η Χάρης Χωματάς λέει:

    Ακόμα ένα τεκμηριωμένο -με δεκάδες παραθέματα και συνδέσμους- κείμενο του χαλκέντερου και δουλευταρά φίλου μου, του Λασκαράτου (κατά κόσμον Γιάννης ο ιστοριοδίφης). Πολύ θα ήθελα να το δει κάποιος χριστοδουλικός και να απαντήσει, υπερασπιζόμενος – τι άραγε;

    Ο κ. Παρασκευαϊδης έφερε ένα σημαντικό αριθμό Ελλήνων (φοβάμαι όχι και ιδιαίτερα βαθυνόων, κατά τεκμήριο) κοντύτερα στην ορθόδοξη εκκλησία, μα συνάμα βοήθησε, άθελά του, στην απεμπλοκή πολλών άλλων από αυτήν. Εντέλει με την αμετροέπεια, την επιθετικότητα και τις έντονες αντιφάσεις της προσωπικής του ζωής, έχω την εντύπωση ότι (θ΄αποδειχτεί στο μέλλον πως) έφερε πιο κοντά το χωρισμό της Ελλάδας από την ορθόδοξη εκκλησία.

    Χάρης Χωματάς

  11. Ο/Η ellinaki λέει:

    Οι δημαγωγοί που εκφράζουν επικίνδυνες ιδέες, χαμογελώντας είναι πιο επικίνδυνοι από αυτούς που έχουν ταχθεί επισήμως υπέρ των ίδιων ιδεών. Αυτό βέβαια είναι πολύ κοινό φαινόμενο ανάμεσα στον Κλήρο, αλλά γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνο όταν μιλάμε για τον πατριάρχη που προβάλλεται παντού.

    Ο Χριστόδουλος κατάφερε να απομακρύνει από την εκκλησία τους πιο λογικά σκεπτόμενους, και να συσπειρώσει τους πιο συντηρητικούς. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ο Τζερόνιμο δεν είναι αρεστός στον υπάρχοντα συντηρητικό κύκλο του Κλήρου και των προβάτων του.

    Άντε και καλά κόλυβα.

  12. Ο/Η Βολιώτης λέει:

    Η αυλή του Μακαριστού
    Το Βήμα της Κυριακής Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2005
    Διεύθυνση http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=164034&ct=75

    Δύο ακόμη ιεράρχες από τη Βόρεια Ελλάδα και ένας από τη νησιωτική αναμένεται ότι θα εμπλακούν σε σκάνδαλα
    Οι «Ιφιγένειες» της Εκκλησίας
    Πώς βρέθηκαν στο «μάτι του κυκλώνα» οι μητροπολίτες Αττικής κ. Παντελεήμων και Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητος και τώρα καλούνται να «θυσιαστούν»

    Το πρωί της Τρίτης εξηγήσεις στην Ιερά Σύνοδο θα δώσει και ο Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητος. Πρόκειται για το πνευματικό παιδί του Αρχιεπισκόπου κ. Χριστόδουλου. Από το 1975, οπότε και βρέθηκε κοντά στον κ. Χριστόδουλο στη Μητρόπολη Δημητριάδος, δεχόταν την αμφισβήτηση των μελών της «Χρυσοπηγής», με πρώτους τους μητροπολίτες Πειραιώς κ. Καλλίνικο και Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο. Το 1976 προσπάθησε να γίνει μέλος και ο ίδιος της «Χρυσοπηγής», έμεινε όμως στο Μοναστήρι μερικούς μόνο μήνες. Ταυτόχρονα ο κ. Θεόκλητος δεχόταν και την αμφισβήτηση των υπολοίπων στενών συνεργατών του κ. Χριστόδουλου, μητροπολιτών σήμερα Καισαριανής κ. Δανιήλ και Κερκύρας κ. Νεκτάριου. Εναντίον των κινήσεων του κ. Θεοκλήτου ετάχθη πολλές φορές και ο πρωτοπρεσβύτερος κ. Θωμάς Συνοδινός. Οι κκ. Θεόκλητος και Συνοδινός συγκρούστηκαν πολλές φορές στον Βόλο, ιδιαίτερα την εποχή που ο κ. Θεόκλητος ήταν πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης και ο κ. Συνοδινός Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος. Ο κ. Θεόκλητος ήταν ο πρώτος βολιώτης συνεργάτης του κ. Χριστόδουλου. Ο κοινωνικός του χαρακτήρας και η φτωχή καταγωγή του τον έκαναν αγαπητό. Συγκέντρωνε διαρκώς νέα παιδιά γύρω του όπως είναι ο σημερινός Μητροπολίτης Σερρών κ. Θεολόγος και ο πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και γενικός διευθυντής του Ταμείου Προνοίας των Κληρικών κ. Αχίλλιος Σιόκας.

    Οι χειροτονίες νέων κληρικών αποτελούσαν πολλές φορές αιτία συγκρούσεων στη Μητρόπολη Δημητριάδος. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός κληρικού που ο κ. Χριστόδουλος χειροτόνησε με πρόταση του κ. Θεοκλήτου και στη συνέχεια αυτοχρίστηκε… «Επίσκοπος Νηλείας» δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στη Μητρόπολη Δημητριάδος. Ολοι οι στενοί συνεργάτες του κ. Χριστόδουλου τον προέτρεπαν να μη δεχθεί την πρόταση του κ. Θεόκλητου, ο ίδιος όμως τον άκουσε και, όπως επισημαίνεται από πολλές πλευρές, «την πάτησε».

    H υπόθεση με τον Βορειοηπειρώτη που εμπλέκεται σε υπόθεση ναρκωτικών και έφερε στο φως της δημοσιότητας η εκπομπή «Ζούγκλα» λέγεται ότι αγγίζει άμεσα τον κ. Θεόκλητο. Ο Πέτρος, όπως ήταν το όνομα του Βορειοηπειρώτη, ήταν πνευματικό παιδί του κ. Θεόκλητου, γι’ αυτό και τοποθετήθηκε στο βιβλιοπωλείο της μητροπόλεως, όπου εργάζονταν και άλλα παιδιά του.

    Ο κ. Χριστόδουλος επιθυμούσε για διάδοχό του στη Μητρόπολη Δημητριάδος τον κ. Θεόκλητο. Οι έντονες αντιδράσεις όμως των μελών της «Χρυσοπηγής», των στενών του συνεργατών αλλά και ορισμένες προκηρύξεις που πετάχθηκαν στον Βόλο εξανάγκασαν τον Αρχιεπίσκοπο να αλλάξει τα σχέδιά του. Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος εξελέγη το 1999 και από την πρώτη στιγμή άρχισε να δέχεται την κριτική του Μητροπολίτη πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Κωνσταντίνου, ο οποίος κατήγγειλε ότι συνελήφθη μαζί με τον Αρχιμανδρίτη κ. Σεραφείμ Κουλουσούσα σε μπαρ των Τρικάλων.

    Ολοι οι στενοί συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου φοβούνται ότι το επόμενο χρονικό διάστημα θα βγουν νέα στοιχεία τα οποία θα εμπλέκουν και άλλους ιεράρχες σε υποθέσεις σκανδάλων. Δύο μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος και ένας της νησιωτικής χώρας βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

    Καταγγελίες μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει επισήμως εις βάρος τους, οι ίδιοι όμως δεν κρύβουν την ανησυχία τους.
    Ολοι οι άνθρωποι του αρχιμανδρίτη

    «Αν ποτέ υπήρχε άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών επικοινωνιών του Ιάκωβου Γιοσάκη, θα βρισκόσαστε προ μεγάλης εκπλήξεως αν βλέπατε ποιους ανθρώπους γνωρίζει και τι διασυνδέσεις έχει στον χώρο της Δικαιοσύνης, της Εκκλησίας αλλά και των επιχειρήσεων». Αυτό ανέφεραν στο «Βήμα» άνθρωποι που είχαν στενή επαφή με τον αρχιμανδρίτη που εμφανίζεται ως κεντρικό πρόσωπο του παραδικαστικού σκανδάλου. Σύμφωνα με τις ίδιες εκμυστηρεύσεις, ο I. Γιοσάκης είχε καθημερινή επικοινωνία με ανωτάτους δικαστικούς στον 4ο όροφο του Αρείου Πάγου. Παράλληλα αποτελούσε την «αιχμή του δόρατος» σε δικαστικές εκκρεμότητες και ήταν ο άτυπος νομικός εκπρόσωπος κορυφαίων κληρικών.

  13. Ο/Η Γιαννα λέει:

    Ηπιος ο τίτλος και όλο το άρθρο. Φαίνεται πως με τον θάνατό του ηρέμησες αγαπητέ Λασκαράτε . Και είναι πράγματι για να ηρεμούμε. Εάν ζούσε θάχαμε μεγάλες ανακατοσούρες και προβλήματα. Είτανε – για να πω και τον καλό μου τον λόγο –
    θέλημα θεού να γένει έτσι. Ας μην επαναπαυόμαστε όμως
    γιατί υπάρχουνε πολλές σουπιές και σιγανοπαπαδίτσες στα θολά ύδατα.
    Αναμένω εναγωνίως ανάγνωσμα για τον εξαίρετον αρχιμανδρίτην
    Μακρυστάθη Φώτιον . Βάλε τους πράκτορές σου να σε πληροφορήσουν για τα αγαθοεργή , που έπρατε το εξαίρετον αυτό τέκνον της ορθοδοξίας.

  14. Κατατοπιστικό και πολύ τεκμηριωμένο κείμενο .Ευχαριστούμε

  15. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αγαπητοί φίλοι,
    Συμφωνώ με όσους λένε (Χωματάς, Ellinaki, περιούσιο, L’Enfant, περιστρεφόμενο) πως ο μακαρίτης δημιούργησε αντικληρικαλιστικό ρεύμα. Όπως έγραψα κι εγώ ο Ιερώνυμος είναι πιό επικίνδυνος αφού ξέρει την τέχνη των ελιγμών και της σιωπής, όπως ο Σεραφείμ. Έχει καταφέρει να μην μιλάει σχεδόν κανείς για το Βοιωτοπέδιο, και υποδύεται αν και εκπρόσωπος ενός πολύ ανάλγητου κατεστημένου και τον κοινωνικό αναλυτή της εξέγερσης του Δεκέμβρη, επιτυγχάνοντας να τον επικαλεστεί στη Βουλή ο κ.Αλαβάνος, που στριμωγμένος από φαιοκόκκινο μέτωπο πανταχόθεν, νόμισε πως βρήκε σωσίβιο στις υποκριτικές παρόλες του αρχιεπίσκοπου. Καλό θα είναι να μην πέφτουμε στην παγίδα των άσπονδων φίλων και των υποκριτών, που τα λόγια τους δεν έχουν την παραμικρή αξία.
    Προσωπικά διαφωνώ με την ανυπόμονη κυρία Γιάννα και νοσταλγώ τον μακαρίτη που έκανε τόσο κακό στην Εκκλησία όσο κανείς άλλος.
    Αγαπητή Γιάννα, για δεύτερη φορά ζητάτε κάτι για τον διαδικτυακό αρχιμανδρίτη. Σας υπενθυμίζω το τεκμήριο της αθωότητας που προσωπικά με εμποδίζει-παρόλο που ο νέος νόμος το επιτρέπει-να αναφερθώ ονομαστικά σ’αυτόν. Ούτε η υπόθεσή του είναι τόσο γνωστή σε όλες της τις πτυχές ώστε να έχω σχηματίσει προσωπική πεποίθηση για την ενοχή του όπως συμβαίνει με άλλους ρασοφόρους, μπλεγμένους σε δεκάδες βρωμοδουλειές, που κάνουν μπαμ από μίλια μακριά.
    Θα προσπαθήσω όμως με αφορμή το ατυχές συμβάν, να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας για ένα γενικώτερο δημοσίευμα. Κάνετε λίγη υπομονή παρακαλώ. Φαίνεστε πως έχετε τα χρονάκια σας κι αν είστε πάντα έτσι ανυπόμονη και απαιτητική, θα εξοντώσετε τον σύζυγό σας.

  16. Ο/Η Λάκων λέει:

    Η Εσπρέσο
    Αρχιμανδρίτης και δύο χειρουργοί σε κύκλωμα με παιδική πορνογραφία28.1.2009

    «Προεξάρχουσα θέση» ανάμεσα σε αυτούς κατείχε ο 44χρονος αρχιμανδρίτης Φώτης Μακρυστάθης από τον Πειραιά που ιερουργούσε στην Σπάρτη, ενώ στη λίστα των συλληφθέντων ακολουθούν 48χρονος εισαγωγέας γαλακτοκομικών ειδών στο Μαρούσι, 41χρονος αγγειοχειρουργός με ιατρείο στη Γλυφάδα, 36χρονος ανθυπολοχαγός από το Πολύκαστρο Κιλκίς, 41χρονος πολιτικός μηχανικός και περιστασιακός DJ στη Μύκονο, 52χρονος μηχανικός της ΜΕΤΡΟ στο Περιστέρι, 35χρονος ιδιωτικός υπάλληλος στην Πάτρα, 25χρονος ιδιωτικός υπάλληλος στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης και ένας άνεργος 36χρονος ομογενής από τη Βόρειο Ηπειρο επίσης από τη Θεσσαλονίκη.

    Συνολικά από τους άνδρες του τμήματος Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Αττικής σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους στο παράρτημα Θεσσαλονίκης, κατά τη συντονισμένη επιχείρηση με την κωδική ονομασία «Myosis», που έγινε μέσα στις τρεις τελευταίες ημέρες, συνελήφθησαν 12 άτομα, ενώ δικογραφία σχηματίστηκε και για άλλους 13 (ανάμεσά τους κι ένας γυναικολόγος) καθώς κάποιοι είχαν κλειστούς τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές όταν οι αστυνομικοί εισέβαλαν στο χώρο τους, ενώ άλλοι είχαν σβήσει το υλικό εάν και υπάρχουν στοιχεία ότι το είχαν «κατεβάσει».

    Οι έρευνες έγιναν σε συνολικά σαράντα σπίτια και χώρους εργασίας σε ολόκληρη την Ελλάδα και εκτός από τις προαναφερθείσες περιοχές έγιναν έφοδοι στη Μυτιλήνη (συνελήφθη 25χρονος που υπηρετεί τη θητεία του στο νησί), στην Ορεστιάδα (συνελήφθη 42χρονος ιδιωτικός υπάλληλος) και την Πρέβεζα. Κατασχέθηκαν συνολικά 28 σκληροί δίσκοι, 8 φορητοί υπολογιστές και πλήθος CD-DVD με αποθηκευμένο υλικό παιδικής πορνογραφίας. Το μέγεθός του όμως και σε αυτή την περίπτωση τρόμαξε ακόμα και τους έμπειρους αξιωματικούς καθώς σε χωρητικότητα άγγιζε -κατά ασφαλείς πληροφορίες- τον εξωπραγματικό χώρο των 28.000 GB (γιγαμπάιτ)

    Μάλιστα ανάμεσα στα άτομα που ερευνήθηκαν ήταν και μία γυναίκα αστυνομικός που υπηρετούσε σε τμήμα του Περιστερίου, όμως όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα στο σπίτι της στο Μενίδι, διέθετε ασύρματο modem και κάποιος από την περιοχή της είχε υποκλέψει το σήμα. Οπως προέκυψε η αγορά του υλικού δεν έγινε από την πιστωτική κάρτα της και ούτε βρέθηκε στο κομπιούτερ της κάποιο επιλήψιμο βίντεο ή φωτογραφία, με συνέπεια τώρα να αναζητείται ο υποκλοπέας.

    Ο 44χρονος αρχιμανδρίτης ιερουργούσε στην εκκλησία του Αγίου Δημητρίου στο χωριό Τσιραμιό της Σπάρτης, εντούτοις η σύλληψή του έγινε στο πατρικό σπίτι του στον Πειραιά, όπου και βρισκόταν ο υπολογιστής του. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο ιερέας ισχυρίστηκε αρχικά στους αστυνομικούς ότι το επίμαχο υλικό βρέθηκε στα χέρια του από άτομα που εξομολογούσε…

    Στο σπίτι του στο Κιλκίς είχε και το κομπιούτερ του ο 36χρονος ανθυπολοχαγός που είναι παντρεμένος και πατέρας ενός παιδιού, ενώ στην κατοχή του 41χρονου πολιτικού μηχανικού που τα καλοκαίρια εργαζόταν και ως DJ σε μπαρ της Μύκονου βρέθηκαν ακόμα μικροποσότητες -15 έως 20 γραμμάρια, κατά τις πληροφορίες- κοκαΐνης και ηρωίνης.

    Η έναρξη των ερευνών έγινε πριν από περίπου τρεις μήνες όταν οι αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώθηκαν μέσω της Interpol από την Μητροπολιτική Αστυνομία του Λονδίνου ότι ύστερα από δική τους παγκόσμια έρευνα στο Διαδίκτυο εντοπίσθηκαν συνολικά 250 ιστοσελίδες που οι εξυπηρετητές τους (server) ήταν στην Αγγλία και οι οποίες πρόσφεραν προς αγορά στα… επίλεκτα μέλη τους -VIP Club Members- σκληρό υλικό παιδικής πορνογραφίας. Ανάμεσα στα ίχνη εντοπίστηκαν 137 ηλεκτρονικά αποτυπώματα Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου που είχαν αγοράσει με τη χρήση πιστωτικών καρτών υλικό. Από την επεξεργασία των ιχνών ταυτοποιήθηκαν τριάντα πέντε χρήστες και βάσει των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν ξεκίνησε η επιχείρηση.

    Οι δύο πρώτοι συλληφθέντες στη Θεσσαλονίκη προφυλακίστηκαν, τέσσερις αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους και οι υπόλοιποι επρόκειτο να οδηγηθούν έως αργά το βράδυ στις αρμόδιες εισαγγελίες. Ο 44χρονος αρχιμανδρίτης παραπέμφθηκε σε ανακριτή του Πειραιά όπου πήρε τριήμερη προθεσμία για να ετοιμάσει την απολογία του.

    Φρίκη από το «σκληρό» υλικό

    Το πορνογραφικό υλικό που διακινούταν από τις ιστοσελίδες ήταν απίστευτα σκληρό και μεταξύ άλλων υπήρχαν βίντεο στα οποία απεικονίζονταν βρέφη ηλικίας από 6 μηνών, να είναι δεμένα στους αγκώνες και να κακοποιούνται σεξουαλικά από ενήλικες. Αρκετά μάλιστα από αυτά βρέθηκαν αποθηκευμένα στα κομπιούτερ των συλληφθέντων, οι οποίοι όπως προκύπτει αγόραζαν το συγκεκριμένο υλικό (βίντεο και φωτογραφίες), αντί του ποσού των 79,85 δολαρίων.

    ΜΑΝΟΣ ΤΣΑΛΔΑΡΗΣ

    ——————————————————————————–

    Τα ονόματα των κατηγορουμένων

    Ακόμα μία φορά ενεργοποιήθηκε χθες με εντολή της εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών Ελένης Ράικου και του εισαγγελέα Πειραιά η διάταξη του νόμου που προβλέπει τη δημοσιοποίηση των ονομάτων που κατηγορούνται για εγκλήματα σε βάρος ανηλίκων. Ετσι η «Espresso», εάν και γνωρίζει όλα τα ονόματα, δημοσιεύει τα στοιχεία μόνο των πέντε συγκεκριμένων κατηγορουμένων σε βάρος των οποίων ασκήθηκε ποινική δίωξη για πορνογραφία ανηλίκων με χρήση Διαδικτύου κατ’ εξακολούθηση και κατά συνήθειαν. Και οι πέντε αναμένεται να απολογηθούν στον ανακριτή τις επόμενες ημέρες και είναι οι:

    1) Φώτης Μακρυστάθης, 44 χρόνων, αρχιμανδρίτης, Πειραιάς.

    2) Γιώργος Ηλιόπουλος του Ιωάννη, 29 χρόνων, ηλεκτρολόγος μηχανικός, Ν. Μάκρη.

    3) Σπύρος Συμεωνίδης του Χρήστου, 52 χρόνων, μηχανικός μετρό, Καλλιθέα.

    4) Χαράλαμπος Χαραλαμπίδης του Κων/νου, 41 χρόνων, αγγειοχειρουργός, Γλυφάδα.

    5) Φαίδων Χασιώτης του Χρήστου, 48 χρόνων, επιχειρηματίας, Μαρούσι.

    ——————————————————————————–

    Ο Πειραιώτης ρασοφόρος με τις αδυναμίες
    Σε αργία ετέθη από τον μητροπολίτη Μονεμβασιάς και Σπάρτης κ. Ευστάθιο ο αρχιμανδρίτης Φώτιος Μακρυστάθης που συνελήφθη για συμμετοχή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας. Αν και ο ίδιος δήλωσε στους αστυνομικούς ότι το υλικό αυτό το είχε από τους πιστούς που εξομολογούσε, δεν έγινε πιστευτός. Ο 44χρονος κληρικός που κατάγεται από τον Πειραιά και ο φάκελος του οποίου βρίσκεται ήδη στην Ιερά Σύνοδο για τα περαιτέρω, είναι παιδί κληρικού. Ο πατέρας του π. Φωτίου ιερουργούσε στον Πειραιά και ο μητροπολίτης πρώην Πειραιώς Καλλίνικος χειροτόνησε τον Φώτιο διάκο. Στο μεγάλο λιμάνι έκανε τα πρώτα του εκκλησιαστικά βήματα. Σπούδασε Θεολογία και Φιλοσοφία (Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο βρετανικό Πανεπιστήμιο Durham). Κληρικός με υψηλή μόρφωση, αλλά και αδυναμίες, σύμφωνα με το κατηγορητήριο. Στη Μητρόπολη Μονεμβασίας βρίσκεται τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με κληρικούς που τον γνωρίζουν, «πρόκειται για περίεργο άνθρωπο που πολλές φορές νομίζαμε ότι αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα». Ο ίδιος διατηρούσε ιστοσελίδα (www.geocities.com/photiosgr).

    Κ. ΦΩΚΑΣ

  17. Ο/Η Nτετέκτιβ 007 λέει:

    Aγαπητέ μπλογκερ. διάβασα στην εσπρέσσο ότι ο αρχιμανδρίτης του πορνογραφικού κυκλώματος είναι παιδί κληρικού. {Ο πατέρας του π. Φωτίου ιερουργούσε στον Πειραιά και ο μητροπολίτης πρώην Πειραιώς Καλλίνικος χειροτόνησε τον Φώτιο διάκο}. Το μυαλό μου παίρνει στροφές.
    Ο Καλλίνικος κατηγορήθηκε από τον θεολόγο και ιεροψάλτη.
    Ο Καλλίνικος ήταν πνευματικός πάτερ του Χριστόδουλου, του πιστολά Νικόδ.Φαρμάκη και του πάτερ Φωτιου.
    Ο Χριστόδουλος ήταν πάτερ του Θεόκλητου.
    Ο Θεόκλητος ήταν πάτερ του Κουλουσούσα.
    Μερικοί εξ αυτών πήγαιναν μαζί διακοπές στα Four Seasons.
    Ω τι κόσμος μπαμπά.

  18. Ο/Η Καναλιώτης λέει:

    Πολύ καλή μελέτη.
    Πολλά συγκεντρωμένα στοιχεία.

  19. Ο/Η karyotakis λέει:

    «Ρασοφόροι συμφορά του έθνους» (Γιώργος Καρανικόλας).

    Αδερφές, ενώ ηθικολογούν για τη σεξουαλική αποχή.
    Κλέφτες, ενώ ζητάνε χρήματα από τους πιστούς.
    Προδότες σε Ρωμαίους – Βυζαντινούς – Φράγκους – Τούρκους – Γερμανούς και κάθε άλλο κατακτητή, ενώ λένε ότι αυτοί διατήρησαν τον ελληνισμό.
    Έμποροι μελών και σωμάτων, ενώ επαγγέλλονται αντιειδωλολατρία.
    Χλευαστές των «Φράγκων», ενώ επαιτούν κονδύλια από την Ε.Ε.
    Διαχρονικό στήριγμα της χούντας και της κάθε είδους δεξιάς (μόνο επί αλήστου μνήμης αυλής της κ. Δήμητρας Λιάνη είχαν εκπασοκιστεί προσώρας), ενώ παριστάνουν τους ουδέτερους.
    Χλιδάτοι οι ίδιοι, ενώ προβάλλουν απλότητα (δες ενδεικτικά τη γκαρνταρόμπα του κ. Παρασκευαίδη, που γράφει πιο πάνω ο κ. Λασκαράτος).

    Που ν΄αρχίσεις και πού να τελειώσεις. Μπράβο στον κ. Λασκαράτο, λαμπρή μονογραφία. Θα άξιζε κα εκδοθεί, μαζί με άλλα ανάλογα πονήματα του ίδιου και του κ. Ροϊδη σε βιβλίο, πρός χάριν των μη εχόντων σχέση με το διαδίκτυο (που δεν είναι και λίγοι).

    Κi όπως εκείνος ο παλιός Κάτωνας στη Ρώμη έκλεινε κάθε ομιλία του με το «καταστρεπτέα εστί η Καρχηδών», έτσι κι εμείς πρέπει μονότονα ν΄απαιτούμε:
    α. Χωρισμός εκκλησίας από κράτος
    β. κατάργηση του άβατου στο λεγόμενο «Άγιον Όρος».

    Τότε να δούμε πόσα απίδια βάζει ο σάκκος, κύριοι παπαδοειδείς, δίχως τα παχυλά κρατικά σας δεκανίκια.

    karyotakis

  20. Ο/Η Βαγγέλης Πολυμερόπουλος λέει:

    Διάβασα το άρθρο και το μισό είναι αφιερωμένο σε ομοφυλοφιλικές δραστηριότητες ιεραρχών. Τι τρελή ομοφυλοφιλολαγνεία είναι αυτή; Όλα τα πόστα τα κατέχουν ομοφυλόφιλοι, η εκκλησία της ελλάδος είναι γεμάτη «τοιούτους» και όλα γίνονται για να καλύψουν τον κώλο τους. Συγγνώμη, αλλά τετοιες «αποκαλύψεις» έκανε ήδη πριν 30 χρόνια ο Σπύρος Καρατζαφέρης στο Φάκελος Εκκλησία – είχε δημοσιευτεί στην Ελευθεροτυπία τότε με πρόλογο Σεραφείμ Φυντανίδη και δημοσιευμένο από τον εκδότη του πρωτοδίκη Καλούση τώρα-που-τα-σκουπίδια-μας-κατακλύζουν-μια-όαση-πολιτισμού-στην-καρδιά-της-Αθήνας Κάκτο-Οδυσσέα Χατζόπουλο. Αυτό βέβαια είναι ένα μέρος μόνο του κόμματος της κλειδαρότρυπας που ανήκετε: ξεμπερδεύες εύκολα με τους αντιπάλους σου αν αφήσεις να αιωρείται ότι αυτοί «δεν είναι άντρες». Ως τέτοια, είναι η παλιότερη μέθοδος πολιτικής σπίλωσης και εξόντωσης – και στην ίδια την εκκλησία. Δεν είστε οι πρώτοι, ούτε οι τελευταίοι που ξεθάβουν την ομοφυλοφιλία σαν πολιτικό επιχείρημα. Κι ο Τριανταφυλλόπουλος και η Μαλβία και πλείστοι άλλοι βέβαια έχουν χρησιμοποιήσει την ομοφυλοφιλία σαν πολιτικό επιχείρημα.

    Να δω λοιπόν τι άλλο θα ξεθαφτεί σαν επιχειρηματολογία από το χρονοντούλαπο της ιστορίας. Εν έτει 2009 κανένας δεν δίνει δυο δεκάρες για το ποιος είναι ομοφυλόφιλος, εκτός δλδ από εσάς. Ακόμα και αν είναι υποκριτής-ομοφυλόφιλος. Εκτός και αν εσείς είστε οι μπάτσοι των κώλων των κρυπτο-ομοφυλόφιλων και έχετε το έργο να φέρετε τους κρυπτο-ομοφυλόφιλους στην σωστή γραμμή, όπως ο Χατζηστεφάνου. Ο αντικληρικαλισμός είναι σεβαστός για όποιον δεν γουστάρει την εκκλησία, τους παππάδες κ.ο.κ. Οι θεωρίες συνωμοσίας όπου τον ρόλο του Σόρος, των Εβραιομασονοσιωνιστών,των Ελ και των Νέφιλιμ κ.ο.κ. παίρνουν οι «αδελφές» είναι ρατσιστικές και επικίνδυνες και κάπου-κάπου και κουραστικές. Είναι οι ίδιες θεωρίες που θέλουν όλους τους ναζί «αδελφές» και αρχηγό του «αδελφάτου» τον Χίτλερ, που ήταν κακός γιατί ήθελε να κρύψει το «κουσούρι» του.

    Ξέρω προκαταβολικά την απάντηση: εσείς δεν είστε με τους «κακούς» ομοφυλόφιλους, αλλά με τους «καλούς», τους «άλλους», αυτούς βασικά που δεν είναι εντός της ιεραρχίας ή του κλήρου. Αλλά αυτό επιβεβαιώνει τον αφόρητο συντηρητισμό σας και την επιβεβαίωση από μέρους σας του καθεστωτικού κυριάρχου λόγου. Αν ο Καρατζαφέρης και ο Τριανταφυλλόπουλος το κάνει με λαϊκό τρόπο και με αμεσότητα, εσείς το κάνετε με εκλεπτυσμένο και εκζητημένο τρόπο, αφού τα λαϊκά παιδιά δεν δίνουν δυο δεκάρες για τον αστικό αντικληρικαλισμό. Γι’αυτούς όλοι είναι «πούστηδες και διεφθαρμένοι» και εκεί σταματάει η κουβέντα. Το να λες το ίδιο ακριβώς με πολλά λόγια και με στρωτά ελληνικά είναι νοητική φτώχεια τελικά.

  21. Ο/Η laskaratos λέει:

    Kύριε Βαγγέλη Πολυμερόπουλε,
    γιατί τόσος πανικός;

    Μας λέτε: @κανένας δεν δίνει δυο δεκάρες για το ποιος είναι ομοφυλόφιλος@

    Κανένας; Αδικείτε τη μνήμη του Χριστόδουλου που κατήγγειλε τον «κράζουσα αμαρτία» και το «κουσούρι». Αδικείτε τον εκπρόσωπο Τύπου του αρχιμανδρίτη Επιφάνειο που με την ίδιας ποιότητας γλώσσα του αφεντικού του έλεγε για βενζίνη που μπαίνει από την εξάτμιση και αγόραζε από άνθρωπο του υποκόσμου κασέτα ελπίζοντας πως περιέχει ροζ στιγμές αντίπαλου μητροπολίτη. Αδικείτε τον Χριστόδουλο που ούρλιαζε στη Μυτιλήνη πως δεν είμαστε Άγγλοι, είμαστε άντρες, Έλληνες Ορθόδοξοι.
    Κανένας; Και οι μητροπολίτες Σεραφείμ, Αμβρόσιος, Καλλίνικος (που κατηγορήθηκε σχετικά) και Άνθιμος που επιτίθενται κι αυτοί στο κουσούρι, είναι κανένας;

    Αφιέρωμα για τον Χριστόδουλο κάναμε, και για τον μακαρίτη το θέμα της ομοφυλοφιλίας ήταν ζέον.

    Μας λες:
    @Ξέρω προκαταβολικά την απάντηση: εσείς δεν είστε με τους “κακούς” ομοφυλόφιλους, αλλά με τους “καλούς”, τους “άλλους”, αυτούς βασικά που δεν είναι εντός της ιεραρχίας ή του κλήρου.@

    Τίποτα δεν ξέρεις. Έχουμε γράψει επανειλημμένα πως δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, τις λεσβίες, τους τραβεστί κλπ.
    Έχουμε πρόβλημα
    1.με τους ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ που ενώ είναι οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι, βρίζουν τους ομοφυλόφιλους συμπολίτες τους και βάζουν φραγμό στον αποβαρβαρισμό της κοινωνίας από τον σεξουαλικό ρατσισμό και στη βελτίωση της ζωής των ομοφυλόφιλων με στοιχειώδεις νομοθετικές ρυθμίσεις, όπως το σύμφωνο συμβίωσης

    2.Με τους παιδεραστές είτε φορούν είτε δεν φορούν ράσο,

    3.Με τους μαστρωπούς κληρικούς και μητροπολίτες, όπως ο παπάς της Λέσβου που εξέδιδε μετανάστριες και ο δεσπότης Μύθημνας έκανε την πάπια, ή ο μητροπολίτης ιδιοκτήτης ανδρικού πορνείου τον οποίο κατήγγειλε στον Χριστόδουλο ο γ.γ. του ΙΣΚΕ κ.Κολλάς και ο αρχιεπίσκοπος έκανε την πάπια.

    http://www.hri.org/cgi-bin/brief?/news/greek/eragr/2005/05-02-10_1.eragr.html#01

    Εντάξει;

  22. Παράθεμα: Τα ανδρικά παντελόνια παρά τή Δεξιά « Ροΐδη Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.