Μονής Βατοπεδίου το 8ο Ανάγνωσμα πρόσχωμεν…

Τα προηγούμενα «Αναγνώσματα»: Ένα Δύο ΤρίαΤέσσερα Πέντε (2006)  – Έξι (2006)  – Επτά

Δεν μας αφορούν οι λόγοι που ο τηλεοπτικός σταθμός «Alpha» προβάλει το θέμα των –τρόπος του λέγειν- αποκαλύψεων των «ιερών» σκανδάλων της Μονής Βατοπεδίου, όλα τα τηλεοπτικά κανάλια κάνουν όπως αυτά νομίζουν τη δουλειά τους, αν αυτή η δουλειά γίνεται ή όχι σωστά (που δεν γίνεται κατά την άποψή μου) είναι θέμα για ξεχωριστή ίσως ανάρτηση. Για τη Δικαιοσύνη όμως και την άκρως επιλεκτική … λειτουργία της, κάτι έχω γράψει ή μάλλον αναρωτηθεί.

Όπως και τώρα αναρωτιέμαι αν θεωρεί χρήσιμο η δικαιοσύνη να ερευνήσει:

Για τα πενήντα δύο οικόπεδα-«φιλέτα» στην περιοχή της Μίκρας στην Θεσσαλονίκη που οι μοναχοί-επιχειρηματίες επέλεγαν τα καλύτερα και ακριβότερα κομμάτια γης στην Καρδία σε αντάλλαγμα εκτάσεων στη λίμνη Βιστωνίδα. Σήμερα σε πολλά απ’ αυτά τα οικόπεδα έχουν ξεφυτρώσει σαν μανιτάρια πανάκριβα σπίτια και μεζονέτες

Για τις καταγγελίες όπου μεταπουλούσαν με συνοπτικές διαδικασίες τα οικόπεδα και μέσα σε λίγους μόνο μήνες πολλά από αυτά χτίστηκαν.

Για το αν όλες αυτές οι πωλήσεις ακινήτων από τη Μονή Βατοπεδίου είναι παράνομες, αφού ο νόμος για την εκποίηση περιουσίας του Αγίου Όρους προβλέπει ότι γίνεται μόνο μέσω δημοπρασίας και ότι το Δημόσιο έχει το δικαίωμα να αγοράσει στην τιμή της αντικειμενικής αξίας του ακινήτου, ακόμη και αν στην δημοπρασία πλειοδότησε ιδιώτης.

Για τον τρόπο με τον οποίο η Μονή Βατοπεδίου γέμισε τα ταμεία της με εκατομμύρια ευρώ από τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, που πέρασε στα χέρια της με συνοπτικές διαδικασίες.

Για το αν χρειάζεται να αποδειχθεί ότι το κέρδος από την αγοραπωλησία των δύο ακινήτων στο Ολυμπιακό Χωριό ανέρχεται στα 26 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που αν αποδειχθεί, στοιχειοθετεί το αδίκημα της απιστίας κατά του Δημοσίου.

Για το αν και πόσο είναι νόμιμο οι μοναχοί της Μονής Βατοπεδίου να διαλέγουν οικόπεδα «φιλέτα» εν αγνοία των τοπικών κοινωνιών και στη συνέχεια να ετοιμάζουν συμβόλαια παραχώρησης τους στην Μονή, ανταλλάσσοντας με το Δημόσιο εκτάσεις γης που κατέχουν στην Βιστωνίδα. Σε μία ραγδαίως αναπτυσσόμενη και ακριβή περιοχή στον Άγιο Αθανάσιο Πέλλας.

Για το αν αληθεύει ότι οι κάτοικοι του Γραμματικού είναι οι νόμιμοι ιδιοκτήτες της έκτασης αυτής εδώ και δεκαετίες και ταυτόχρονα η Μονή Βατοπεδίου διεκδικεί έκταση χιλιάδων παραθαλάσσιων στρεμμάτων.

Για το αν είναι συνταγματικά ορθό οι μοναχοί εν μέσω προσευχής να κλείνουν εμπορικές συμφωνίες εκατομμυρίων ευρώ…Γιατί αν είναι σωστό τότε να ζητήσει η Εκκλησία να αλλάξει το Status της και να δηλώσει ιδιωτική επιχείρηση όπως όλες οι επιχειρήσεις, τι το θέλει αυτό το «θρησκεία» που κουβαλά επάνω της, ίσως κάνει ζημιά στη επιχειρηματική της ευελιξία.

Έτσι δεν είναι;

.

ρο

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερή» Εξουσία. Bookmark the permalink.

19 Responses to Μονής Βατοπεδίου το 8ο Ανάγνωσμα πρόσχωμεν…

  1. Ο/Η sheep killer λέει:

    «Ο χριστιανισμός είναι μια ιδεολογία κατοχύρωσης συμφερόντων μιας ασήμαντης και βάρβαρης μειοψηφίας, μεταμφιεσμένη σε θεολογία. Πώς επιβλήθηκε σε τόσα εκατομμύρια πολιτισμένους; Με τον σκοταδισμό»

    Κάπου στο διαδυκτιο το διάβασα, νομίζω ότι ταιριάζει γάντι στα παραπανω!

  2. Ο/Η ΤΣΟΥΚΝΙΔΑ λέει:

    θα σου σημειώσω λοιπόν κάτι κι εγώ:
    Βλέπεις ότι το θέμα χωρισμού Εκκλησίας και Κράτους έχει πολλές παραμέτρους…
    Έστω ότι στην Ελλάδα υπήρχε πλήρης χωρισμός όπως στη Γαλλία.
    Αυτό τίποτα δεν θα εμπόδιζε τις «ιερές αλλαξοκωλιές», μεταξύ πολιτικών που επενδύουν στα επικοινωνιακά τεχνάσματα για αρπάξουν την ψήφο των πιστών με παρωπίδες («έχει πνευματικό στο άγιο όρος»…) και παππάδων που έχουν μάθει να κάνουν περε-εξουσιαστικές μπίζνες….
    Ακόμα και με αυτό το καθεστώς η Πολιτεία θα μπορούσε δικαστικά να αντισταθεί στις αξιώσεις του Εφραίμ και μάλλον θα κέρδιζε τις δίκες, όπως δείχνουν τα στοιχεία..
    Θα μου μιλήσεις για δήμευση.
    Θα συμφωνούσα κι εγώ (όχι μόνο για τα εκκλησιαστικά, αλλά για όλα τα τσιφλίκια που ερδάζουν την ιδιοκτησία τους σε βυζαντινά και οθωμανικά χαρτιά).
    Αλλά αυτό μπορεί να γίνει μόνο με Κοινωνική Επανάσταση και άρδην ανατροπή του δικαιϊκού συστήματος. Αλλιώς είναι φωνές.
    Για αυτό σας λέω ελάτε να συμφωνήσουμε σε μια ριζική αλλαγή όλων αυτών που θα πετύχει..

  3. Ο/Η sfrang λέει:

    Αν μας κόψει κανένα γερό επίδομα ο κ. Εφραίμ, να προσχωρήσουμε κι εμείς στην επιχείρησή του. Δεν πειράζει που φοράει αυτός όλο το χρόνο αποκριάτικα, το χρήμα να τρέχει – για το καλό της πατρίδας εννοείται, τί κατάλαβες εσύ;

  4. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Μα αφήcτε επιτέλουc την Ιεράν +Μονήν+ να πράξει ταc +μπίζναc+ τηc!

    Άλλωcτε ζούμε εις κράτοc κοcμικόν και η Εκκληcία δεν έχει άλλουc +πόρουc+ ίνα cυντηρηθεί!

    Πώς;

    Εν Ελλάδι η Εκκλησία και το κράτος είναι ωσάν τροφαντά οπίσθια μετά μεταξωτού εσωρούχου;

    Α, τότες καλώς πέφτουσι τα βινελίκια….

    Καλό χειμώνα να έχουμε!

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    H μονή πήρε τερατώδη ανταλλάγματα για τη λίμνη Βιστωνίδα. Ακόμη κι αν η λίμνη τουτ ανήκε, η αντιπαροχή είναι τεράστια. Συμβαίνει όμως η λίμνη να μην ανήκει στο Βατοπέδι:

    «Δεν υπήρξε ποτέ η δωρεά αυτής της μεγάλης έκτασης. Δεν δόθηκε ποτέ όλη η λίμνη στο μοναστήρι. Δεν δόθηκαν ποτέ τα χιλιάδες στρέμματα χέρσας γης. Υπάρχουν δύο χρυσόβουλα, ένα του Νικηφόρου Βοτανειάτη το 1080 κι ένα του Ανδρόνικου Γ’ Παλαιολόγου το 1371, που είναι ασαφή. Εμφανίστηκε κι ένα του Σέρβου ηγεμόνα των Σερρών Ιωάννη Ούγγλεση του 1371, που ιστορικά δεν αντέχει», λέει στην «Ε» ο αρχαιολόγος Κώστας Τσουρής, προϊστάμενος της Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Καβάλας επί πολλά χρόνια και αναπληρωτής καθηγητής στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο. Λέει ο αρχαιολόγος:

    1. Τα «χρυσόβουλα» των Βυζαντινών αυτοκρατόρων δεν είναι σε ισχύ γιατί παρεμβλήθηκε η Οθωμανική Αυτοκρατορία, η οποία, από τα έγγραφα που έχουμε, ποτέ, άμεσα με τον σουλτάνο ή έμμεσα με τις υπηρεσίες της, δεν δέχθηκε ιδιοκτησία της μονής Βατοπεδίου στη Βισθωνίδα λίμνη. Τα «χρυσόβουλα» επομένως έχουν μόνον ιστορική αξία και καμία ουσιαστική.

    2. Η επίκληση του «χρυσόβουλου» του Σέρβου ηγεμόνα των Σερρών Ιωάννη Ούγγλεση και η αναφορά του στη λίμνη των Πορών (Βιστονίδα) ελέγχεται και ιστορικά, γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι η Καβάλα ήταν υπό βυζαντινό έλεγχο, άρα είναι απίθανο να έχει φτάσει ο Ούγγλεσης έως τη Βιστονίδα λίμνη……….».

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=10.07.2007,id=22634100

    Ποιοί ήταν οι φερόμενοι ως δωρητές του Αγίου Εφραίμ:

    Βοτανειάτης:

    Το 1078 επαναστάτησε ενάντια στο Μιχαήλ Ζ’ και με τη βοήθεια των Σελτζούκων Τούρκων ανακήρυξε τον εαυτό του αυτοκράτορα. Το 1081 αποτυγχάνοντας να εξασφαλίσει ξανά την υποστήριξη των Σελτζούκων Τούρκων ύστερα από ένα αιματηρό πραξικόπημα αποσύρθηκε σε μοναστήρι, που ο ίδιος είχε βοηθήσει οικονομικά και πέθανε.

    Ανδρόνικος Γ

    Πήρε την εξουσία με πραξικόπημα κατά του παππού του Ανδρόνικου Β’ , που τον κατηγορούσε για το θάνατο του αδελφού του Μανουήλ. Ο Ανδρόνικος Γ’ κατάφερε να εκτοπίσει τον παππού του σε μοναστήρι.

  6. Ο/Η xBerliner λέει:

    Μα καλά πως μπορούμε να αναγνωρίζουμε σήμερα (δυτικού τύπου αντιπροσωπευτική δημοκρατία, φιλελεύθερο καθεστώς με την ιδιοκτησία νομικά κατοχυρωμένη) ένα χαρτί 1000 ετών; Από τη στιγμή που έχει αλλάξει το καθεστώς πως νομιποιείται αυτό το χαρτί.
    Κάποιος παραπάνω λέει ότι «αυτό μπορεί να γίνει μόνο με Κοινωνική Επανάσταση και άρδην ανατροπή του δικαιϊκού συστήματος». Μα έχουν συμβεί όλα αυτά. Και η επανάσταση έγινε πριν από 180 χρόνια και το δικαιϊκό σύστημα άλλαξε. Δεν μπορούμε οι πολίτες να προσφύγουμε στην δικαιοσύνη (στην ελληνική καταρχήν γιατί είμαστε αναγκασμένοι και στην ευρωπαϊκή στη συνέχεια);

  7. Ο/Η Αναμοχλευτής λέει:

    Ιησούν ή Μαμμωνάν;
    Ουδέν δίλημμα. «Κ’ αυτό ποιείν και τ’ άλλο μη αφιέναι»…

    Απλώς έφτασε η ώρα να δικαιωθή ο Μωάμεθ ο Πολιορκητής, να αναβιώσουν τα Προνόμια δια της λοβιτουροειδούς πλαγίας -εν κρυφώ και παραβύστω, εφόσον οι Νέοι Οθωμανοί που μας κυβερνούν τυγχάνουν άτολμοι- ώστε να ευνοηθούν τα μαυροφόρα αρπακτικά, οι πάμπλουτοι μεγαλοτσιφλικάδες του Άθωνα.

    Αν δε το συνδέσουμε με την επαναφορά της απαλλαγής της στρατιωτικής θητείας για τους ίδιους, που αδιάντροπα και προκλητικά επανέφεραν οι απεγνωσμένα αναζητούντες ψήφους ψοφοδεείς πολιτικοί και την απαλλαγή από κάθε φορολογία (Ναι! Σήμερα! Στις μέρες που διανύουμε… ), η εικόνα μας δίνεται πλέον γλαφυρή.

    Αν δε τολμήση να μιλήση κανείς για παρακράτος παπάδων, τότε το «πυρ το εξώτερον» τον αναμένει με ανοιχτές αγκάλες.

    – Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ψελλίζουν ένιοί τινες εξ αυτών.

    – Σωπάτε καλέ! Ουδείς λόγος, πλην καλή όρεξη να ‘χετε και λεφτά για σας υπάρχουν!..

    Οι θεομπαίχτες!.. Ούτε να μας σκανδαλίσουν δεν καταφέρνουν πια…

    ______________
    Να ξαναβρισκόταν τουλάχιστον ένας μαραγκός ν’ αρπάξη το φραγγέλιο, ώστε να έχουμε κι εμείς κάποιον να παραδεχόμαστε και να στηρίζουμε. Να μας έδινε μια ευκαιρία, ένα άλλοθι να γίνουμε χριστιανοί…

  8. Ο/Η espectador λέει:

    Περναω καθε μερα απο την Βιστωνιδα. καθομαι καμμια φορα και χαζευω τα φλαμιγκος που αυτην την εποχη την εχουν κατακλυσει. Πιο εκει αρκετοι κυκνοι καμαρωτοι κανουν την παρελαση και μεγαλα κοπαδια απο μαυροτσακνιαδες (?). Ειναι πολυ ομορφη αυτην τη εποχη η λιμνη. Οταν παντρευτηκα εκει πριν 30 χρονια, στον μικρο ξενωνα εμενε ενας Κυπριος καλογερος με μια τεραστια φωτογραφια του Γριβα στον τοιχο. Τωρα εχουν χτισει και ενα δευτερο εκκλησακι σαν συνεχεια του παλιου, γιατι εχουν αυξηθει οι δουλειες. Καθε Κυριακη πρωι το πολυ μεγαλο παρκινγκ αλλα και ο δρομος εξω γεμιζει απο αυτοκινητα απο ευσεβεις-αναγωγους. Ριξτε μια ματια.
    http://diocles.civil.duth.gr/links/profile/Photo/Bistonida/index.html

  9. Ο/Η Νικος Καζαντζακης λέει:

    Παρθενια, Υποταγη και …Ακτημοσυνη!

    Το Βατοπεδι δειχνει το παραδειγμα.

    Ου να χαθειτε Ταυραμπαδες!

  10. Ο/Η laskaratos λέει:

    Eλεύθερος Τύπος

    http://www.e-tipos.com/newsitem?id=49864

    Πυρά ΣΥΡΙΖΑ για μονή Βατοπεδίου
    Δευτέρα, 01.09.08
    Σε συνέντευξη τύπου με αιχμή «την παραχώρηση δεκάδων δημόσιων εκτάσεων, οικοπέδων και άλλων ακινήτων στη μονή Βατοπεδίου», ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Δραγασάκης και οι βουλευτές, Ε. Αμανατίδου, Ν. Τσούκαλης και Γρ. Ψαριανός, τόνισαν πως η υπόθεση συνιστά μια νέα μορφή διασπάθισης και ιδιωτικοποίησης δημόσιας περιουσίας, που γίνεται με τη διαμεσολάβηση εκκλησιαστικών ιδρυμάτων, τα οποία, σε ορισμένες τουλάχιστον περιπτώσεις, ενεργούν ως κοινές κερδοσκοπικές Real Estate επιχειρήσεις.

    Μίλησαν για «διαχρονικό σκάνδαλο» με δικομματικά χαρακτηριστικά και ευθύνες που ξεκινούν από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ την περίοδο του 1999-2003,όταν, όπως είπαν, κατοχυρώθηκαν δημόσιες εκτάσεις ή εκτάσεις που είχαν επί δεκαετίες παραχωρηθεί σε αγρότες οι οποίοι και τις καλλιεργούσαν, υπέρ της Μονής Βατοπεδίου και «ακουμπούν» την κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία, όπως ανέφεραν, αντί να αναιρέσει τις αποφάσεις αυτές, τις ισχυροποίησε και τις κατέστησε τελεσίδικες.

    …………………………………………………………………………….Η πολιτική διάσταση του θέματος, όπως ανέφερε, έγκειται στο γεγονός ότι το ελληνικό δημόσιο όχι μόνον δεν υπερασπίζεται την περιουσία του αλλά δεν επιδεικνύει και καμία βούληση να το πράξει.

    Υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις, είπαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ότι οι εκτάσεις που διεκδικούσε η Μονή αποτιμήθηκαν σε υψηλές τιμές, ιδιαίτερα αν ληφθούν υπόψη και οι περιορισμοί ως προς την αξιοποίησή τους λόγω της συνθήκης RAMSAR και της ύπαρξης αρχαιολογικών χώρων, αντίθετα τα ακίνητα που το δημόσιο έδωσε στη Μονή Βατοπεδίου αποτιμήθηκαν σε χαμηλές τιμές.

    Για «ιερό σκάνδαλο» έκανε λόγο η Ε. Αμανατίδου,η οποία αναφέρθηκε λεπτομερώς στις διεκδικήσεις των μοναστηριών στην Θεσσαλονίκη, την Χαλκιδική και γενικότερα την Βόρειο Ελλάδα.

    Για «επιχείρηση Βαλτοπεδίου» μίλησε ο Γρ. Ψαριανός ο οποίος πρόσθεσε πως «η μισή Ελλάδα είναι ιδιοκτησία της Εκκλησίας» και πρόσθεσε πως είναι ευκαιρία για την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει αυτό το ζήτημα ώστε να παύσουν οι «άγιες μπίζνες» με παράγοντες και «επιχειρηματίες ρασοφόρους». Ο Ν. Τσούκαλης τόνισε τις «τεράστιες ευθύνες του ΠΑΣΟΚ» το οποίο τον Ιουνιο του 2007 ασχοληθηκε με το θέμα, αλλά εκτίμησε τότε οτι δεν συνιστα μέγα θεμα για να το «σηκώσει».

    Σήμερα – όπως είπε – που φημολογείται εκπλοκή του Γ. Βουλγαράκη και της συζύγου του θεωρεί ότι πρέπει να «σηκώνει το θέμα».

    Με την σημερινή παρέμβασή του ο ΣΥΡΙΖΑ ζητεί μεταξύ άλλων: Να κηρυχτούν άκυρες όλες οι συμφωνίες και οι πράξεις που έγιναν με αφετηρία την παραίτηση του δημοσίου από τη διεκδίκηση του δικαιώματος κυριότητας επί των εκτάσεων της Βιστωνίδας Λίμνης. Να δοθεί άμεσα στη δημοσιότητα η συμφωνία που έγινε ανάμεσα στην Κτηματική Εταιρία του Δημοσίου και τη Μονή Βατοπεδίου. Να αναφερθούν ένα προς ένα τα ακίνητα που συμφωνήθηκε να παραχωρηθούν στη Μονή. Να αναφερθεί επίσης λεπτομερώς ποιες ακριβώς εκτάσεις της Λίμνης Βιστωνίδας αποτιμήθηκαν και ποιο το ύψος των αποτιμήσεων. Να διαταχθεί άμεσος διαχειριστικός έλεγχος στην Κτηματική Εταιρία του Δημοσίου ως προς όλες τις συναλλαγές που αφορούν στην υπόθεση αυτή. Να διαταχθεί άμεσα διαχειριστικός και φορολογικός έλεγχος για όλες τις εκτός της Χερσονήσου του Άθω εμπορικού χαρακτήρα δραστηριότητες της Μονής Βατοπεδίου.

    Τέλος ζητεί να επανεξεταστεί το φορολογικό καθεστώς της Εκκλησίας.

    Ο κ. Δραγασάκης στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του ΣΥΡΙΖΑ προανήγγειλε την διοργάνωση Ημερίδας για το θέμα της εκκλησιαστικής περιουσίας και γενικότερα,ενώ όλοι οι βουλευτές ζήτησαν να αποτελέσει το ζήτημα της Μονής Βατοπεδίου αφετηρία για τον διαχωρισμό Κράτους – Εκκλησίας.

  11. Παράθεμα: Η «εξομολόγηση» του Ρουσόπουλου « SOFISTIS

  12. Ο/Η ΝΑΝΑ λέει:

    Χθες το βράδυ ( γύρω στις 10.00 μ.μ )
    ο βουλευτής της Ν.Δ Έβρου Κυριάκος Γεροντόπουλος κατέθεσε τροπολογία ( Ν.3147/2003 «για την αποκατάσταση αγροτών και κτηνοτρόφων»). Στην τροπολογία αυτή συμπεριέλαβε και «αποχαρακτηρισμό του υδροβιότοπου του μετοχίου Βατοπεδίου στην περιοχή Ξεροπόταμος Χαλκιδικής».

    Η περιοχή βρίσκεται στον Δήμο Σταγείρων – Ακάνθου και είναι μία από τις δύο εκτάσεις που παραχωρήθηκαν σαν ανταλλαγή στο Βατοπέδι για την λίμνη Βιστωνίδα (η άλλη είναι στην περιοχή της Ουρανούπολης). Αφορά 220 στρ, χαρακτηρισμένου υδροβιότοπου.

    Στην αίθουσα, την ώρα της κατάθεσης της τροπολογίας, βρισκόταν η βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ Λίτσα Αμανατίδου, η οποία καθώς ήταν και γνώστης του θέματος, έκανε παρέμβαση ενημερώνοντας τους υπόλοιπους βουλευτές περί τίνος ακριβώς πρόκειται.

    Σύμφωνα με το σημερινό δελτίο της ΝΕΤ, η τροπολογία κατατέθηκε εκπρόθεσμα και ο πρόεδρος της Βουλής δεν θα επέτρεπε την συζήτησή της.

    Αυτό βέβαια αν θέλουμε το πιστεύουμε, γιατί:

    – Δεν θα ήταν η πρώτη φορά που θα επιχειρούνταν τέτοιου τύπου ΑΤΑΞΙΕΣ, προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα συμφέροντα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΒΑΤΟΠΕΔΙ.

    – Το προμελετημένο αυτό έγκλημα έρχεται να ενισχύσει το γεγονός οτι πρόσφατα «η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει εγγράφως ζητήσει από τον Δήμο Σταγείρων – Ακάνθου, ο συγκεκριμένος υδροβιότοπος να συμπεριληφθεί στον Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό του Δήμου. (Χτίζεις σε υδροβιότοπο άραγε?)

    Υ.Γ
    Στον ALPHA βγήκε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Γ. Δριβελέγκας.
    Τόσο ο ALPHA όσο και ο κύριος Δριβελέγκας μας «ενημέρωσαν» οτι εξ αιτίας του δεν πέρασε η επίμαχη τροπολογία μια και είναι «άγρυπνος φρουρός» γι’ αυτή την υπόθεση.

    Ενημερωτικά τελείως, ο κύριος Δριβελέγκας ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΕΚΕΙ!!!

    Κι επειδή πολλά μας τα ‘πε το ΠΑΣΟΚ τελευταία, να υπενθυμίσω οτι επί ΠΑΣΟΚ δόθηκαν οι δύο πρώτες θετικές για το Βατοπέδι γνωμοδοτήσεις οι οποίες γίναν δεκτές με υπουργική απόφαση. (Έτσι άνοιξε η όρεξη για το «χοντρό παιχνίδι»).
    Και τέλος πάντων, αν «μετατοπίσθηκε» σήμερα η άποψη του ΠΑΣΟΚ για το θέμα, ας συμμαζέψει τον Δήμαρχό του (Σταγείρων – Ακάνθου), ο οποίος προετοιμάζει εδώ και μήνες «την συνδιαχείρηση 50/50» με τον Ευφραίμ στην περιοχή της Ουρανούπολης. Εκτός κι αν «ο άγρυπνος φρουρός» για το συγκεκριμένο θέμα …»εκοιμήθει».

  13. Ο/Η laskaratos λέει:

    Nανά, έτσι είναι όπως τα λες.
    Εδώ και το σχετικό ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας.
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=47840104

  14. Ο/Η ΝΑΝΑ λέει:

    Ματαίως αναζητούν τον αρχικό «διακομιστή» της ν/τροπολογίας στα πρωτοκλασάτα στελέχη της Ν.Δ. Βεβαίως και δεν υπάρχουν αθώοι σ’ αυτή την ιστορία, αλλά μιλάμε για τον αρχικό:

    1ον. Στο χθεσινοβραδινό δελτίο του MEGA ο Καψής ανέφερε οτι «μιλήσαμε με κατοίκους της περιοχής της Αλεξανδρούπολης και μας είπαν το όνομα». Υποθέτω οτι εάν αναφερόταν στον Καραμανλή ή τον Βουλγαράκη ή τον Ρουσόπουλο για παράδειγμα, οι πηγές που θα επικαλούνταν δεν θα ήταν «κάτοικοι της περιοχής».

    2ον. Σε σημερινές του δηλώσεις ο Άκης Γεροντόπουλος παρέπεμψε στον «Δήμαρχο Σταγείρων», ο οποίος -έτσι λέει ο κ. Γεροντόπουλος- του τηλεφώνησε σήμερα για να τον ευχαριστήσει για την προσπάθεια να «περάσει»την τροπολογία και να τον διαβεβαιώσει οτι η τροπολογία θα επανέλθει εκ νέου από άλλους βουλευτές.

    Ο κ.Βλαχόπουλος δεν έχει κάνει καμία διάψευση, ενώ στα τοπικά κανάλια της Χαλκιδικής βγαίνει και υπεραμύνεται της τροπολογίας η οποία θα εξυπηρετούσε «κάποιους κατοίκους» που έχουν σπίτια στην περιοχή. Κι άιντε να μην είναι μόνο ο Γεροντόπουλος χαζός, να γίνω κι εγώ χαζή και να πω οτι οι προθέσεις του Δημάρχου είναι αγαθές… «γιατί δεν προώθησε την τροπολογία μέσω ενός από τους τρεις βουλευτές της Χαλκιδικής και την έστειλε μέσω Αλεξανδρούπολης????» Έ????? Γιατίιι????

    Ποιος είναι αυτή τη φορά ο «διακομιστής»της ν-τροπολογίας?

    Ποιος εξαπάτησε το «χαζό παιδί χαρά γεμάτο» -κατά δήλωσή του- και το ‘μπλεξε στα δίχτυα του υποκόσμου του Βατοπεδίου?

    Ποιος είναι αυτός που στην περιοχή της Χαλκιδικής (αλλά και του Έβρου και της Ροδόπης) κόπτεται για το περιβάλλον όταν πρόκειται για άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες (και ως εδώ όλα θα ήταν καλά, αν δεν υποστήριζε ένθερμα τις διαδικασίες «αποχαρακτηρισμού 8.600 στρ του δάσους» της Ουρανούπολης, που εξυπηρετούν επιχειρηματικές δραστηριότητες του Βατοπεδίου?)

    Ποιος είναι αυτός που ενώ διεκδίκησε δύο φορές το χρίσμα για την υποψηφιότητα Δημάρχου στον Δήμο Σταγείρων – Ακάνθου από την Ν.Δ (και τελικά εξελέγη δημοτικός σύμβουλος με την Ν.Δ), από την στιγμή που παραχωρήθηκαν οι εκτάσεις στο Βατοπέδι και άρχισαν οι συναλλαγές με το μοναστήρι και τον Δήμο, εκπροσωπεί τον Δήμαρχο Σταγείρων -Ακάνθου Μιχάλη Βλαχόπουλο (ΠΑΣΟΚ) στα ζητήματα που αφορούν τη μονή Βατοπεδίου?

    Ποιος είναι αυτός ο χαμηλός
    που δεν φορεί γραβάτα?

    (Κλείνω το κείμενο βιαστικά. Αρχίζει «το κουτί της Πανδώρας» με θέμα το Βατοπέδι. Η εκπομπή γυρίστηκε τον Φλεβάρη και θα «καμαρώσουμε» τον κύριο Βλαχόπουλο να τάσσεται υπέρ του αγώνα των κατοίκων και κατά των παραχωρήσεων στο Βατοπέδι. Από τότε «κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι». Ελπίζω ο Βαξεβάνης να πρόσθεσε και τα νέα δεδομένα)

    Θα επανέλθω με τον κύριο Πάπιστα (ΑΝΘΕΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε) και το πόδι που ‘βαλε και στην Χαλκιδική.

  15. Παράθεμα: η ορθοδοξία υπό διωγμό « Ροΐδη Εμμονές

  16. Ο/Η FREE λέει:

    ΟΥΤΕ ΤΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΥΤΕ Η Ν.Δ. ΦΤΑΙΕΙ. ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΤΟ ΠΩΣ ) ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ !!!ΓΙΑΤΙ ΓΕΝΙΕΣ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΚΟΙΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΡΤΙΠΙΑ .ΟΤΑΝ Ο ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ ΑΣΗΜΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ «ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΛΑΒΙΑΡΗ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΑ ΒΟΣΚΑΝ» ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝΕ. ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ «Ο ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΡΜΑ»
    ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΤΙ ΟΘΕΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ «ΑΠΛΟΙ» ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΙΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΩ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!!!!!

  17. Παράθεμα: Μονή Βατοπεδίου – συλλεκτικό ποτ πουρί | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  18. Παράθεμα: [Αρχείο 01/09/2008] Μονής Βατοπεδίου το 8ο Ανάγνωσμα πρόσχωμεν… | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

  19. Παράθεμα: [Αρχείο 2008] Η ορθοδοξία υπό διωγμό | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.