«Αγίων» μ π ι ν ε λ ι κ ί ω ν Απάνθισμα

(Όσοι δεν έχουν υπομονή να διαβάσουν το αρχικό κείμενο, μπορούν να πάνε προς το τέλος και να απολαύσουν μπινελίκια, ελευθερίαν έχωμεν)

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

1ο επεισόδιο
Ενώ ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ετοίμαζε τις βαλίτσες του για ολιγοήμερο ταξίδι αναψυχής (Ελευθεροτυπία 12.02.07), μια ομάδα μητροπολιτών συγκέντρωνε τις τελευταίες υπογραφές. Οι μητροπολίτες σε τετρασέλιδη επιστολή τους προς τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο δηλώνουν αδυναμία, όπως λένε, να ακολουθήσουν την εκκλησιολογική εκτροπή του σχεδίου νόμου για τα εκκλησιαστικά δικαστήρια. Όπως αναφέρουν απευθυνόμενοι στον Αρχιεπίσκοπο «το σχέδιο νόμου που έγινε από επιτροπή που ήσασταν πρόεδρος «προσβάλλει» κραυγαλέως την εκ της πίστεως ημών απορρέουσαν εκκλησιολογίαν, επί της οποίας εδράζεται η υπόστασις της Αγίας και Καθολικής του Χριστού Εκκλησίας».

Δηλαδή πρόκειται για απάντηση των 12 μητροπολιτών που τον περασμένο Δεκέμβριο απευθύνθηκαν στο Φανάρι ζητώντας την παρέμβασή του για όσα «αντικανονικά» προβλέπει το σχέδιο νόμου για τα εκκλησιαστικά δικαστηρία. Τότε ο Αρχιεπίσκοπος έστειλε επιστολές στους μητροπολίτες κατηγορώντας τους για «αντιδεοντολογική» συμπεριφορά γιατί απευθύνθηκαν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και όχι μέσω της Ιεράς Συνόδου. Υπογραμμίζουν το ρόλο τού εκάστοτε Οικουμενικού Πατριάρχη εντός της Εκκλησίας. Έχει, όπως αναφέρουν, την ευθύνη για τη διασφάλιση της εφαρμογής των όρων και των προϋποθέσεων του Αυτοκέφαλου. Και μιλούν για δύο ειδών αρχιερείς εντός της Εκκλησίας της Ελλάδος. Εκείνους που υπάγονται στην Εκκλησία της Ελλάδος και εκείνους που ανήκουν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο (Νέες Χώρες). Φαίνεται ξεκάθαρα ότι με κάθε κόστος οι μητροπολίτες θα συνεχίσουν να τηρούν την ίδια στάση αγνοώντας τον Χριστόδουλο.

Η επιστολή προς το Φανάρι, προκάλεσε την αντίδραση του Χριστόδουλου, είχαν υπογράψει τον περασμένο Δεκέμβριο οι μητροπολίτες: Θηβών Ιερώνυμος, Περιστερίου Χρυσόστομος, Μυτιλήνης Ιάκωβος, Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος, Μαντινείας Αλέξανδρος, Τρίκκης Αλέξιος, Γουμενίσσης Δημήτριος, Φιλίππων Προκόπιος, Ιερισσού Νικόδημος, Διδυμοτείχου Νικηφόρος, Ζακύνθου Χρυσόστομος και Μεγάρων Βαρθολομαίος. Ο Ιωαννίνων Θεόκλητος είχε απευθυνθεί στον Οικουμενικό Πατριάρχη όσο και στον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο για το θέμα του σχεδίου νόμου για τα εκκλησιαστικά δικαστήρια έχοντας τις ίδιες θέσεις με τους άλλους 12 μητροπολίτες. («Ελευθεροτυπία» 12.02.07)

2ο επεισόδιο
Αιφνιδιαστικά και χωρίς προειδοποίηση, ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ανακοινώνει ένα απόγευμα Σαββάτου συγκαλεί εκτάκτως την Ιεραρχία για να γίνουν εκλογές στις Μητροπόλεις Μεσσηνίας και Τριφυλία. Σχεδιάζει την «επιστροφή του Ασώτου Θεοκλήτου Κουμαριανού», είχε κάνει βεβαίως της παρασκηνιακές του κινήσεις, τηλέφωνα κλπ. κλπ. Ο Θεόκλητος με τη παραίτησή του πριν δυο χρόνια, λειτούργησε σαν κυματοθραύστης και ως άλλοθι της «εκκλησιαστικής κάθαρσης» (όποιος την είδε να μου το γράψει). Οι καταγγελίες για «ανήθικο βίο» και «εκκλησιαστική παρέκκλιση» δεν βρήκαν το στόχο τους. Από πρώην Θεσσαλιώτιδος ο Θεόκλητος έγινε μητροπολίτης Βρεσθένης.

Αυτόν λοιπόν τον Θεόκλητο Βρεσθένης θέλησε να τον επιβάλει για την θέση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας και Τριφυλίας. Στις εκλογές λοιπόν, ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας αντιτάχθηκε στην υποψηφιότητα Θεόκλητου, δηλώνοντας ότι δεν επιθυμεί μητροπολίτη που έχει γίνει γνωστός «για καλό ή για κακό».

Στην λεγόμενη «εκκλησιαστική αντιπολίτευσης» της Ιεραρχίας, υπήρξαν αντιδράσεις. Στέλνει και μια επιστολή ο μητροπολίτη Ζακύνθου Χρυσόστομου προς τα μέλη της. Στο κείμενο αναφέρει ότι δέχτηκε τηλεφώνημα από το μητροπολίτη Βρεσθένης Θεόκλητο, ο οποίος του ζήτησε την ψήφο του. «Σας υπενθυμίζω, δήλωσε, ότι πρόκειται περί του Κέντρου του «Τσουναμιού», το οποίο έπληξε αποκλειστικώς το περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αναφέρει ειρωνικά για την «Αλληλεγγύη μας» (την ΜΚΟ) και στην συνέχεια γράφει: «Σεβασμιότατοι και οι δύο προαναφερόμενοι ποντάρουν στις δικές Σας ασθενείς αντιστάσεις, οι οποίες, εάν επιτέλους δεν αφυπνισθούν ενώπιον αυτής της νέας και κραυγαλέας περιφρονήσεως του λαϊκού φρονήματος, δικαίως θα ομιλούν εκείνοι περί «ποίας καθάρσεως», μουρμουρίζοντας φωναχτά πλέον «Ασ’ τους, μωρέ, όλοι τους τα ίδια είναι!»…»

Σε ελάχιστο χρόνο ομάδα πιστών οργάνωσε «συντονιστική επιτροπή κατά της εκλογής Θεόκλητου» και με κείμενό της σχεδόν ταυτίστηκε με τις θέσεις του μητροπολίτη Ζακύνθου που ζητούσε την αφύπνιση των ιεραρχών στους σχεδιασμούς Χριστόδουλου.

«Εμβρόντητος ο μεσσηνιακός λαός πληροφορήθηκε ότι ο αρχιεπίσκοπος κ. Χριστόδουλος προτείνει ως διάδοχο του μακαριστού επισκόπου μας κυρού Χρυσοστόμου τον πρώην Θεσσαλιώτιδος κ. Θεόκλητο. Εναν κληρικό, ο οποίος φέρεται αναμεμειγμένος στο παραδικαστικό κύκλωμα και εξαιτίας του επί μήνες διεσύρετο η Εκκλησία στα ΜΜΕ», αναφέρουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους τα μέλη της συντονιστικής επιτροπής και συνεχίζουν σε άλλο σημείο: «Μας είναι αδιανόητο ότι αυτά τα πνευματικά αναστήματα θα τα διαδεχτεί ο μέντορας του προφυλακισμένου Γιοσάκη και του αποσχηματισμένου Κουλουσούσα. Ο εν λόγω κληρικός παραδέχθηκε ότι προωθούσε σε καίριες θέσεις της εκκλησιαστικής διοίκησης τον Γιοσάκη και τελικά παραιτήθηκε από τον θρόνο του. Μας είναι αδιανόητο ότι γι’ αυτά τα κατορθώματά του θα του δοθεί ως «έπαθλο» η διαποίμανση της τοπικής μας εκκλησίας».

Υπό το βάρος των πολιτικών πιέσεων όχι μόνο παραγόντων της πόλης της Καλαμάτας που προέρχονται από τη Δεξιά, αλλά και στελεχών της κυβέρνησης, ο αρχιεπίσκοπος δεν τήρησε την υπόσχεση που έδωσε στο πνευματικό του τέκνο.

Μετά την απόσυρση της υποψηφιότητας Θεόκλητου, ο αρχιεπίσκοπος κατέληξε στον αρχιμανδρίτη Χρυσόστομο Σαββάτο…

Ο Θεόκλητός μας λοιπόν μένει «Βρεσθένης», δεν γίνεται Μεσσηνίας.

3ο επεισόδιο
Το Ποντίκι στις 22.3.2007 μας πληροφορεί ότι:
Οι της Ιεράς Συνόδου για να βρουν τους «Φρουρούς της Ορθοδοξίας» που έκαναν άνω – κάτω δεσποτάδες, αρχιμανδριτάδες, εφημέριους, διακάκια και πιστούς τις παραμονές των εκλογών των νέων μητροπολιτών Μεσσηνίας και Τριφυλλίας και Ολυμπίας με τα ανυπόγραφα κείμενα που εστάλησαν σε όλα τα μέλη της Ιεραρχίας και στους διάφορους οφικιάλιους της Μονής Πετράκη, ένθα κατοικοεδρεύει η κορυφή της ημετέρας Ορθοδοξίας. Δεν βρήκαν άκρη κι επιστράτευσαν ακόμη και ιδιωτικούς ντετέκτιβ, ορισμένους από τους οποίους απολαμβάνουμε στα τηλεοπτικά πρωινάδικα και μεσημεριανάδικα.

Το μόνο συμπέρασμα που κατάφεραν να βγάλουν οι σύγχρονοι «Σέρλοκ Χολμς» ήταν πως πιθανώς οι αποστολείς των εμετικών φακέλων στα γραφεία της οδού Ιασίου της Ιεράς Συνόδου πρέπει να είναι παπάδες της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, έμπλεοι χριστιανικής αγάπης, που ανέλαβαν να φέρουν εις πέρας τη βρόμικη δουλειά για να πλήξουν πρόσωπα και υπολήψεις των πρωτοκλασάτων της εκκλησιαστικής ιεραρχίας.

Aπάνθισμα επιθέτων
Θέλετε, καλοί μας χριστιανοί, για την επιμόρφωσή σας να πάρετε μια γεύση απ’ αυτό το απάνθισμα φράσεων, λέξεων, επιθέτων, για να δείτε τι πλούτο λεξιλογικό έχουν οι ερίφηδες όταν είναι να θάψουν ο ένας τον άλλον;

Ακούστε πώς στόλιζαν τους εν Χριστώ αδελφούς τους:
Αρσενική πόρνη, πουστόγερος, γομάρι, έκφυλος, κίναιδος, αρχικίναιδος, πισωγλέντης, γυναικωτός, λούστρος, τομάρι, αλήτης, γύφτος, πόρνος, μιζαδόρος, μαέστρος της διαπλοκής, τρέμων από τα οπίσθια, πορνικό στοιχείο, αποδεδειγμένα κλέφτης και ομοφυλόφιλος.

Κι ακόμη παραθέτουν τα εξής χριστιανικά: κλέφτης χηρών και ορφανών, κλέφτης των παγκαριών, ρασοφόρος δαίμονας, θαμών δυσόσμων νεανικών δωματίων, Εωσφόρος, πόρνη αδερφή, Αντίχριστος, γυνή που γυρίζει μονίμως τα οπίσθια, βιτσιόζος, σιδηροδέσμιος αδελφάτου.

Κι αν δεν φτάνουν αυτά, οι ευσεβείς ρίχνουν… κι άλλα κοσμητικά επίθετα που, αν τα άκουγε ένας κανονικός άνθρωπος, θα έπαιρνε πέτρες και δεν θα άφηνε αρτιμελή να κυκλοφορεί δίπλα του.


Απολαύστε κι’ άλλα
:
Ηλίθιος, ρεμάλι, καραγκιόζης, γουρούνι, «Γανυμήδης», μαύρος ως πίθηκος, ανίκανος και ανώμαλος, τσαρλατάνος, άπατος και αχόρταγος, βοθρώδης, δαιμονοκρατούμενος, ανθρωποειδές, ανήθικος, διεφθαρμένος και αλήτης, αρχιαλήτης, σατανικό πρόσωπο, σατανικό καρκίνωμα της Εκκλησίας, Αγιος πανούργος, φουκαριάρης που έγινε πάμπλουτος, ανάξιος, φιλοχρήματος, πρώην περιπτεριούχος, μούτσος ηλεκτρολόγος και ξενοδοχοκαμαριέρης που φόρεσε το ράσο, δοτός.

«Αγια» μπινελίκια
Θέλετε κι άλλα; Δώστε βάση αν το βαστάει η καρδιά σας και η όρεξή σας να ακούει εκκλησιαστικά… μπινελίκια:
Ασήμαντος χωρικός, δέσμιος δαιμονικών ατόμων, πρωτομάστορας της οικονομικής ρεμούλας, ρασπουτίνος, ρασπουτίνος πατερούλης, πωρωμένος, καλοπερασάκιας, πρώην ρακένδυτος που τα κονόμησε, αχαρακτήριστος, άπληστος με το ένα πόδι στον τάφο, άθλιος με τα δυο πόδια στην κόλαση, σβούρας, μονίμως χασμώμενος και ντοπαριζόμενος, συνεταίρος του εκκλησιαστικού υποκόσμου, πιόνι, συνεταίρος του Πάπα, φαιδρός αγιότατος, σαμάρι, «βεντούζα» και «πεθερά», «σύζυγος αρσενικοθήλυκου», υπηρέτης πορνικών και υλικών αμαρτιών, αρχιρουφιάνος, ωραιοπαθής και βλαξ, φαιδρός, έχων σαθρά και δαιμονική καρδία, «μαύρος».

Ημαρτον, Θεέ μου!..

πηγές
Ελευθεροτυπία 12.02.07 http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%C8%E5%FC%EA%EB%E7%F4%EF%F2&a=&id=61969324
Ελευθεροτυπία 12.03.07 http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%C8%E5%FC%EA%EB%E7%F4%EF%F2&a=&id=71060388
Ελευθεροτυπία 13.03.07 http://www.enet.gr/online/online_hprint?q=%C8%E5%FC%EA%EB%E7%F4%EF%F2&a=&id=10634596
Το Ποντίκι 22.03.07

This entry was posted in «Ιερές» Αταξίες, «Ιερές» Υποκρισίες, ιστοΕπιφυλλίδες. Bookmark the permalink.

42 Responses to «Αγίων» μ π ι ν ε λ ι κ ί ω ν Απάνθισμα

  1. Ο/Η apeirotas λέει:

    Οι θεματοφύλακες της Ελληνικής γλώσσας (αυτό δεν ήταν το κρυφό σχολειό;) αποδεικνύουν του λόγου το αληθές. Αξιοζήλευτος πλούτος ακόμα και στα μπινελίκια. Αθάνατη Ελληνική γλώσσα!

  2. Ο/Η penguin_witch λέει:

    Αχ, τι μπαξέ ολάνθιστο καλλιέργησε η Ιερά Σύνοδος για τα μάτια της Θέκλας…

  3. Ο/Η Spy λέει:

    XAXAXA!!! Μερικά από αυτά τα ιερά μπινελίκια είναι πολύ πετυχημένα!

    Kαι μόνο από αυτό το άρθρο, μπορεί να συμπεράνει κανείς για το πόσο υποκριτές είναι όλοι αυτοί οι χρυσοποίκιλτοι.

    Οι εκπρόσωποι του θεού, οι, ποιμένες, οι κήρυκες της αγάπης… με το σεξισμό και το ρατσισμό να τους διακατέχει στο έπακρο…

    Δε φταίνε αυτοί. Αυτοί απλώς τη δουλειά τους κάνουν κοιτώντας το συμφέρον τους. Το ποίμνιο (τι απαξιωτικός χαρακτηρισμός κι αυτός..) φταίει, που ακόμα τους ακολουθεί και τους υποστηρίζει.

  4. Ο/Η wrathchild λέει:

    Οι Καφροι με τα Ρασα συν τοις αλλοις (ιντριγκες- ντεντεκτιβς) αποδεικνυουν για μια ακομη φορα την αφοσιωση τους στις χριστιανικες τους αρχες και την ανιδιοτελεια τους
    Ξεχωριζουν σε εμπνευση τα «τρεμων απο τα οπισθια» και «μουτσος ηλεκτρολογος»

  5. Ο/Η mitsakos λέει:

    Αρσενική πόρνη, πουστόγερος, γομάρι, έκφυλος, κίναιδος, αρχικίναιδος, πισωγλέντης, γυναικωτός, λούστρος, τομάρι, αλήτης, γύφτος, πόρνος, μιζαδόρος, μαέστρος της διαπλοκής, τρέμων από τα οπίσθια, πορνικό στοιχείο, αποδεδειγμένα κλέφτης και ομοφυλόφιλος, κλέφτης χηρών και ορφανών, κλέφτης των παγκαριών, ρασοφόρος δαίμονας, θαμών δυσόσμων νεανικών δωματίων, Εωσφόρος, πόρνη αδερφή, Αντίχριστος, γυνή που γυρίζει μονίμως τα οπίσθια, βιτσιόζος, σιδηροδέσμιος αδελφάτου.

    Το ερώτημα είναι, ευσταθούν αυτά ή όχι; Αν ναι, τι αξία έχει να προβληματιζόμαστε για την ποιότητα των λόγων; Τέτοιοι άνθρωποι, τέτοιοι αλληλοχαρακτηρισμοί…

  6. Ο/Η Valsamon λέει:

    Συγγνώμη να μην ξεχνάμε την απόλυτη εκκλησιαστική ατάκα «Εσύ παίξε με τις κούκλες σου» (κατά τη διάρκεια συνεδρίασης της Ιεράς Συνόδου μεταξύ Μητροπολιτών, έχει μείνει στην Ιστορία…)

    Γνωρίζοντας κανείς την μόρφωση, προέλευση και τρόπο ανόδου των πιο πολλών αυτής της συμπαθούς κατηγορίας κρατικών αξιωματούχων δεν σοκάρεται καθόλου.

  7. Ο/Η Greek History X λέει:

    Δύο παρατηρήσεις.
    1) Το παραπάνω κείμενο δείχνει απλά ότι η εκκλησία λειτουργεί σαν οποιαδήποτε εταιρία/πολιτικό κόμμα/οργάνωση με αλληλοφαγώματα, κατηγορίες, δολοπλοκίες και μάσα. Την αντίδραση των 12+1 μητροπολιτών την βρίσκω πολύ σωστή γιατί ναι μεν δεν έχει ο Οικουμενικός ουσιαστικές αρμοδιότητες στην Ελλάδα, γίνεται γνωστό το θέμα δε.
    2) Το «πρώην περιπτερούχος» και το «ασήμαντος χωρικός» είναι μπινελίκια? Γιατί απαξιώνουν τους περιπτεράδες και τους χωρικούς? Τους ενημερώνω πως αν είχαμε περισσότερους περιπτερούχους και χωρικούς για μητροπολίτες θα είμασταν πολύ καλύτερα από ότι με τις αφεντιές τους.

  8. Ο/Η Χρήστος Μόρφος λέει:

    Επιτέλους!!! Άρχισε ο εκσυγχρονισμός των Ιερών Παραδόσεων και των Ιερών Κειμένων! Ζήτω ο Ιερός Αγώνας των «μπροστάρηδων» της Εκκλησίας. Κάτω οι Πισωγλέντες!

    ΥΓ. Μεταξύ μας, είχα βαρεθεί να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια [ακατανόμαστα] στην Παλαιά Διαθήκη. Αυτό το «άνοιγμα» της εκκλησίας προς τη νεωτερικότητα με βρίσκει απολύτως σύμφωνο.

  9. Ο/Η nemertes λέει:

    Είναι πολλά τα λεφτά…Παπ-άρη…

  10. Ο/Η Spy λέει:

    @Greek History X

    Τα «πρώην περιπτερούχος» και «ασήμαντος χωρικός» μπορεί να μην είναι μπινελίκια με την έννοια του χυδαίου, υποδηλώνουν όμως ταξικό ρατσισμό (το ίδιο και τα «μαύρος» και «γύφτος» που υποδηλώνουν φυλετικό).
    Και για να αποτελούν αυτά προσβολή για τους παπάδες, φαντάσου τι είδους αντιλήψεις έχουν…

  11. Ο/Η zaphod λέει:

    Δεν ξέρω για σας αλλά εγώ τους βρήκα χαριτωμένους!!
    Την δοξα (και την αγιότητα) πολλοί εμίσησαν, τα φράγκα ουδείς!!

  12. Ο/Η atheofobos λέει:

    γύφτος ,πρώην περιπτεριούχος, μούτσος ηλεκτρολόγος και ξενοδοχοκαμαριέρης που φόρεσε το ράσο, φουκαριάρης που έγινε πάμπλουτος,ρακένδυτος που τα κονόμησε

    Πάντως από ότι βλέπω δεν έχουνε προβλήματα άτομα από χαμηλά κοινωνικά στρώματα να τα κάνουν μητροπολίτες!

  13. Θαυμάζοντας το έργο της συγκομιδής και συμφωνώντας με τους παραπάνω, να προσθέσω ότι οι παπάδες μας είναι και ολίγον kinky. Πολύ θα ‘θελα να παρακολουθούσα για λίγο αόρατος μια κεκλεισμένων των θυρών ιερά σύνοδο.

  14. Ο/Η Maya λέει:

    «Μούτσος που φόρεσε το ράσο ήταν ο Γανυμήδης. Έτρεμε από τα οπίσθια κι επισκεπτόταν συχνότατα δύσοσμα νεανικά δωμάτια. Ήτο άλλωστε γνωστό πως οι νέοι δεν έβγαζαν σχεδόν ποτέ τα παπούτσια τους έξω!
    Κι εκεί βέβαια, τον είχανε μάθει και δεν τον παίζανε οι μονίμως χασμώμενοι και ντοπαριζόμενοι νέοι, γιατί ο Γανυμήδης ήτο εκτός των άλλων, γνωστός βιτσιόζος, σιδηροδέσμιος του σατανικού αδελφάτου «Τρελές Νοσοκόμες Έτοιμες για όλα»…»
    Ουπς! Δεν παίζουμε το παιχνίδι με τις λέξεις; Κρίμα κι εδώ έχει καλό υλικό! 🙂

  15. Αυτά έχουν οι παραδόσεις και οι παλιοί θεσμοί.
    Εμπεδωμένες συμπεριφορές και σαφείες λεξιλογικές απεικονίσεις τους.

    Ας ελπίσουμε ότι κάποια στιγμή και οι αντίστοιχες συμπεριφορές των πολιτικάντηδών μας θα βρούν τις αντίστοιχες απεικονίσεις τους !!!

    μ-π

  16. Ο/Η Πάνος λέει:

    Να μένει το βύσσινο, πόντιε και αριστερέ! Έχει και η αντοχή στην αηδία τα όριά της! 🙂

  17. Ο/Η limaris λέει:

    Η αλήθεια είναι οτι σιγά-σιγά η εκκλησία χάνει την εξουσία που είχε.. Καιρός ήταν!

    limaris.wordpress.com

  18. Ο/Η parafonos λέει:

    Είναι τραγικό όχι για εμάς αλλά για όσους πιστούς στην ορθοδοξία, έχουν ανάγκη από σωστούς παπάδες…
    Από την άλλη γιατί να είναι σωστοί αυτοί όταν η κοινωνία μας σαπίζει κάθε μέρα και περισσότερο…

  19. Ο/Η goas λέει:

    Ειστε ακρότατος, Ροΐδη μου…
    Ούτε μια ΧριστοΠαναγίαν δεν εκφώνησαν τα ρασοφόρια…..

  20. Ο/Η Πάρης λέει:

    Είναι όλοι τους Χρυσόστομοι!

  21. Ο/Η druqbar λέει:

    Βλέπεις υπάρχουν και πηγές. Υπάρχουν και videos. Κάθε μέρα.
    Αυτό που αναρωτιέμαι είναι το εξής: Πότε επιτέλους το ποίμνιο θα καταλάβει;
    Αλλά σιγά να μη θέλει.

    Εξαιρετικό και πολύ εμπεριστατωμένο καλέ μου κύριε.
    Μία πινακοθήκη θλίψης…

  22. Ο/Η onomatodosia λέει:

    ενα κι ενα ολα.το βεντουζα,σκιζει.

    χαχα! καλο!!!

  23. Της καρέκλας το κάγκελο γίνεται. Μέσα στον ασκητικό βίο η Εκκλησία.

  24. Ο/Η ΣΑΤΥΡΙΚΟΝ λέει:

    Eδω παπας εκει παπας που ειναι ο δεσποτης?

  25. Ο/Η penguin_witch λέει:

    Ανάμεσά τους.

  26. Ο/Η roidis λέει:

    Σας ευχαριστώ ΌΛΟΥΣ για τα σχόλια σας, τι να έκανα; να μην τα δημοσίευα; ενοχλούμε, αλλά οι τελευταίοι που φταίμε είμαστε εμείς.

    έτσι δεν είναι;

  27. Ο/Η desiderius λέει:

    Ροΐδη,

    Δυο επιμέρους σημεία κι από μένα:

    1. Δεν μπορώ να μην εκφράσω την ενόχλησή μου (όχι βέβαια απέναντί σου Ροΐδη) για τον πολύ μεγάλο αριθμό ύβρεων που έχουν σχέση με την ομοφυλοφιλία.

    2. Πώς νομιμοποιούνται οι δήμαρχοι να εκφέρουν γνώμη για την εκλογή μητροπολιτών; Νομίζω πως πρόκειται για μια ακόμα λαϊκιστική υπέρβαση των ορίων Εκκλησίας – κράτους, που έκανε ο συγκεκριμένος δήμαρχος για τα ψηφαλάκια. Για να θυμόμαστε και την ευθύνη των εκλεγμένων πολιτικών, και όχι μόνο των διάφορων φιλόδοξων αντιδραστικών ιεραρχών, στο γλυκό μπέρδεμα μεταξύ των «διακριτών ρόλων» ιερωμένων και πολιτικών.

  28. Ο/Η pølsemannen λέει:

    «άθλιος με τα δυο πόδια στην κόλαση»

    Αααααα, διαμαρτύρομαι εκ μέρος του ευσεβούς εκκλησιάσματος!

    To τρίτο πόδι (ξέρετε εσείς οι κουλτουριάρηδες) του κίναιδου που είναι; Ε;

    Εντός της κολάσεως και αυτό ή κάπου αλλού;;( και από αυτό ξέρετε εσείς οι κουλτουριάρηδες).

    Εμείς οι ευλαβείς αμνοί δεν θέλουμε μισές δουλειές! ΚΑΙ τα ΤΡΙΑ πόδια στην Κολάσιν!

    Μεθ εκτιμήσεως και σταυροφιλήματος

    Σιγισμούνδος- Ευκάρπιος Χατζηκιναιδούρης,

    Επίτροπος του Ι.Ν. Οσίας Θεοφραστίας της παγκαροφιλούσας

  29. Ο/Η Valsamon λέει:

    Nομίζω το blog σου πρέπει να είναι το μόνο απ’ όσα έχω δει όπου η καθαρεύουσα χρησιμοποιείται από τους επισκέπτας και δη δια λόγους σατυρικούς !

    Α μη ξεχάσω να εισφέρω ακόμη ένα μπινελίκι που άκουσα από ιερωμένο το «ΑΡΣΕΝΙΚΗ ΓΡΙΑ».

  30. Ο/Η roidis λέει:

    @desiderius,
    1. αγαπητέ μου φίλε λες ότι μεγάλο μέρος των ύβρεων έχουν σχέση με την ομοφυλοφιλία… Δεν βλέπεις τη πρόοδο; παλαιότερα δεν ήταν μεγάλο μέρος αλλά… όλο το μέρος!(αστειεύομαι). Το επίπεδο παιδείας του καθενός δεν εξαρτάται από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις ή κλίσεις…

    2. Λες για τον δήμαρχο…Μα, ο λαϊκισμός είναι διάχυτος σε αυτή την περίπτωση. Φυσικά και δεν θα έπρεπε να τον αφορούν τα ενδω-εκκλησιαστικά, αλλά βλέπεις πάνω απ’ όλα οι ψήφοι! Τι θεομπαίχτες τι λαομπαίχτες. Όλα έχουν γίνει κουλουβάχατα στη χώρα μας.

    @Βάλσαμων,
    η καθαρεύουσα και ο τρόπος που ορισμένες φορές χρησιμοποιήται ταιριάζει, δεν νομίζεις; 🙂

  31. Ο/Η Κλείτωρ λέει:

    :))) άγιες κουβέντες ή αλλιώς το ευαγγέλιο στην νέα ελληνική:)))

  32. Ευχαριστώ Ροΐδη
    Έμαθα άγνωαστες λέξεις

  33. Ο/Η Vera λέει:

    Ανακάλυψα αυτό το άρθρο από σχόλιο του Σταύρου στο «Οι «ανώμαλοι» δεν έχουν τα φόντα να γίνουν Ήρωες».
    Άκρως διαφωτιστικό το βρήκα και θα το φυλάξω εν είδει λεξικού.

  34. Ο/Η Eπ-αναστάσιος λέει:

    Να είστε καλά κ. Ρο, τέτοια γέλια είχα να κάνω από τότε που …το ξαναδιάβαζα!!!

    Πέρα από τα …συνήθη, το «συνεταίρος του Πάπα» είναι όλα τα λεφτά!!

    Πού να ήξερε ο Πάπας πόσους …πάπαρδους έχει «συνεταίρους!..

  35. Ο/Η Ιερό ξέκωλο λέει:

    Πονηρά πνεύματα κατέλαβαν τον Άγιο Ειρηναίο στα Ιεροσόλυμα!

    Δι αυτόν τον λόγον έβρισεν, παρεσύρθην και είπε ο Άγιος Ειρηναίος εις στας ανακριτικάς αρχάς του Ισραήλ: «Ο Τριανταφυλλάκης είναι μπάσταρδος και σκατάνθρωπος». Και τον χλευάζει η «Ελευθεροτυπίαν»

    Αν σας το αναλύσω χριστιανικώς, θα δείτε ότι δεν πρέπει να παρεξηγήσωμεν τον Άγιον Τούτο Ιερέαν.

    ….

    Ο Άγιος Ειρηναίος έτσι την έπαθε, ξεύρω το ευαίσθητο του χαρακτήρος του.

  36. Ο/Η Νικήτας Θ. λέει:

  37. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Από… σπόντα:

    “(…)Όταν διαβάζω τα Ευαγγέλια δεν σταυροκοπιούμαι, καθώς κάνουν τα τσογλάνια της Νέας Ορθοδοξίας, που γκρεμίστηκαν από τον μαρξισμό στην αγκαλιά των δεσποτάδων.” Ηλίας Πετρόπουλος

  38. Ο/Η Ροβεσπιέρος λέει:

    Αυτοί που πίνουνε νερόν ύδωρ

    Στα πρακτικά της Οικουμενικής Συνόδου του 451μΧ, ένας επίσκοπος που διάλεξε λάθος αίρεση και τον έβαλαν στο φρέσκο, παραπονιέται ότι δεν του έδιναν νερό: καὶ ταῦτα ἔπαθα. μὰ τὰς δυνάμεις τοῦ θεοῦ, νηρὸν ἐζήτησα καὶ οὐκ ἔδωκάν μοι. ἐπὶ τρίμηνον εἶχόν με ἐγκατάκλειστον… (Παρεμπιπτόντως, όποιος έχει όρεξη θα διασκεδάσει με τα πρακτικά της Οικουμενικής Συνόδου του 451: το τι ιερό μπινελίκι πέφτει ανάμεσα στους δεσποτάδες των διάφορων αιρέσεων, δεν περιγράφεται!)

  39. Παράθεμα: Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΟΛΟΓΙΟΝ ΤΗΣ | ΑΘΡΗΣΚΟΣ

  40. Παράθεμα: Κονάνου ιερέως και ρήτορος, γλυκανάλατα φληναφήματα | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.