Η Κυριακή της Ορθοδοξίας, Αναθεματίζει τα επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων στο Λόγο, την Επιστήμη και στις Τέχνες

Τα απαράδεκτα αυτά κείμενα που επί 1230 χρόνια ψάλλονται στις χριστιανικές εκκλησίες, έχουν ως εξής :

1.“Έτι, τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ονσίαν αναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δέ, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις, μη ομολογοϋσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας, και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυ­πόστατου θεότητος ανάθεμα τρις”. Δηλαδή ανάθεμα τρεις φορές στους Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ήράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α..

2.“Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίαις επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε έτερους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταϊς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα τρίς”..

3.“Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατο την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον τον Δημιουργού, τον από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξ-ουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα τρίς.”.

4.“Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα, ότι τε προύπαρξις εστί των ψυχών, και ουκ εκ τον μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και διά των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ην αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ό Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και διά πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν οτι και η κόλασις ατελεύτητος και ή βασιλεία αΐδιος, διά δε των τοιούτων λό­γων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένοις γινομένοις ανάθεμα τρίς”..

5.“Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγ­ματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα τρίς”..

6.“Tοις την μωράν των έξωθεν (Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε με­τεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, η και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύ­τας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ανάθεμα τρίς”..

7.“Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλό­τριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πά­θος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα τρίς”…

***

Ο μόνος που έχει αντιδράσει ιστορικά: Ο Πρόεδρoς της ∆ηµoκρατίας κ. Kωστής Στεφανόπουλος

Ο Πρόεδρoς της ∆ηµoκρατίας κ. Kωστής Στεφανόπουλος εξέφρασε τη θέση, ότι:

«oι αναθεµατισµοί κ.λπ. κατά των Ελλήνων», πoυ ψάλλoνται κάθε χρόνo στις ορθόδoξες εκκλησίες την Kυριακή της Oρθoδoξίας, «πρέπει να παραλείπονται».

H ιστoρική – εθνική αυτή τoπoθέτηση τoυ κ. Kωστή Στεφανόπoυλoυ απoτελεί την πρώτη και μοναδική αντίδραση της ηγεσίας τoυ Eλληνισµoύ μετά από 1215 χρόνια.

πηγή

This entry was posted in IERES_ATAXIES, IERI_Exoussia, Πολιτισμός-Τέχνες, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

9 Responses to Η Κυριακή της Ορθοδοξίας, Αναθεματίζει τα επιτεύγματα των αρχαίων Ελλήνων στο Λόγο, την Επιστήμη και στις Τέχνες

  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Αμέσως μετά την εκλογή του Ιερώνυμου στη θέση του αρχιεπίσκοπου έκανε μια ομιλία (αν δεν κάνω λάθος το 2008) παρουσία του πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή, άλλων ανώτατων πολιτικών, στρατιωτικών και πνευματικών ταγών. Ανάμεσα στα άλλα ψεύδη, είπε τα εξής απίστευτα:» Η εκκλησία πρέπει να ξανά βρει τους τρόπους να κεντρίζει και να εμπνέει το ανθρώπινο πνεύμα. Όπως τότε που γονιμοποίησε τις τέχνες και τις επιστήμες και γέννησαν τον πολιτισμό.Τότε που και οι πέτρες μαρτυρούσαν το μεγαλείο της ορθόδοξης θεολογίας, καθώς αυτή εκφραζόταν μέσω της αρχιτεκτονικής των ναών και των μοναστηριών. Τότε που η Αγία Σοφιά ή τα μοναστήρια του Οσίου Λουκά και του Δαφνιού μαρτυρούσαν με την άρρητη γλώσσα του πολιτιστικού επιτεύγματος περί της αναστημένης ελπίδας του ανθρώπου». Ακολουθεί ένας ισχυρισμός που λέει πως η ποίηση, η ζωγραφική επινοήθηκαν για να γραφούν.. αριστουργήματα όπως ο Ακάθιστος Ύμνος, τα κείμενα των Πατέρων της εκκλησίας, το κάλλος της Βυζαντινής μουσικής, για την ζωγραφική στα μοναστήρια (εννοεί, εκείνα τα φρικιά, τους Άγιους) κλπ.
    Τι μάς λέει ο παραχαράκτης της αλήθειας; Οτι οι τέχνες, ο πολιτισμός και η επιστήμη στην Ελλάδα, ξεκίνησαν από την (βίαιη) απαρχή της Ορθοδοξίας..
    Περιφρονεί πλήρως, την ιστορική αλήθεια που λέει πως αιώνες πριν από τον Χριστιανισμό, οι αρχαίοι Ελληνες ήσαν αυτοί που δημιούργησαν τις τέχνες, τον πολιτισμό και την επιστήμη, και πως ο Χριστιανισμός τα κυνήγησε με φανατισμό και προσπάθησε να τα εξαφανίσει.
    Ακόμη και την τέχνη της ποίησης, της μουσικής και της ζωγραφικής την δέχτηκε ως στρατευμένη στην εκκλησία και όχι ως ελεύθερη δημιουργία..
    Μάς λέει επίσης, πως η ελπίδα στη διάρκεια της προχριστιανικής Ελλάδος ήταν νεκρή και την ανέστησε η Ορθοδοξία!

    Και κανείς από το περιλάλητο ακροατήριο δεν αντέδρασε, δεν έκανε κάποιο σχόλιο.
    Και περιμένουμε από αυτούς, να αντιδράσουν για τους αναθεματισμούς της Κυριακής της Ορθοδοξίας σε βάρος των Ελλήνων, των οποίων τους απογόνους παριστάνουμε παρακινούμενοι από τιποτένια ιδιοτέλεια;

  2. Ο/Η Ορθόδοξη Κατίνα λέει:

    H κυρά Κατίνα του Πειραιά ρίχνει κατάρες



  3. Ο/Η Θεολόγος λέει:


  4. Ο/Η Ειρήνη η εικονολάτρισσα λέει:

    Αγία Ειρήνη η Αθηναία μια Ορθόδοξη αυτοκράτειρα που εργάστηκε για την Κυριακή της Ορθοδοξίας, για να ξανάρθουν οι εικόνες και τύφλωσε τον γιό της

    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B9%CF%81%CE%AE%CE%BD%CE%B7_%CE%B7_%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%B1

    Η Ειρήνη η Αθηναία (752 – 9 Αυγούστου 803), γνωστή και ως Ειρήνη Σαρανταπήχαινα, ήταν Βυζαντινή αυτοκράτειρα από τον γάμο της με τον Λέοντα Δ΄ από το 775 έως το 780, Βυζαντινή αντιβασίλισσα κατά τη διάρκεια της ανηλικότητας του γιου της Κωνσταντίνου ΣΤ΄ από το 780 μέχρι το 797 και τελικά Βυζαντινή αυτοκράτειρα από το 797 έως το 802. Κατά τη διάρκεια της αντιβασιλείας της, ασκούσε η ίδια αποκλειστικά σχεδόν την εξουσία. Το όνομά της είναι συνδεδεμένο με την πρώτη αναστήλωση των εικόνων, που θεσπίστηκε από τη Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο και με την τύφλωση του γιου της, που διατάχθηκε από την ίδια.

    Ο Κωνσταντίνος ΣΤ΄ συνελήφθη, μεταφέρθηκε στην αίθουσα της Πορφύρας των ανακτόρων, όπου τον είχε γεννήσει η Ειρήνη και εκεί τυφλώθηκε κατά διαταγή της.[30]

    Η πιστός βασιλεύς Ειρήνη[31]

    Μετά την επικράτησή της η Ειρήνη τύφλωσε και εξόρισε τους γιους του Κωνσταντίνο Ε΄, των οποίων είχε ήδη κόψει την γλώσσα, γιατί κάποιοι από τον στρατό σκέφτηκαν να τους ανεβάσουν στον θρόνο.[32] Ήταν προφανώς δικαιολογία, διότι ο αυτοκράτορας έπρεπε να είναι αρτιμελής. Ύστερα συνομολόγησε τετραετείς σπονδές με τους Άραβες, οι οποίοι «έπραττον ό,τι ήθελον εν τη μικρά Ασία» έναντι ετήσιου φόρου.[33] Τέλεσε μετά θρίαμβο σκορπίζοντας αφειδώς χρήματα και χάρισε φόρους καθώς και τα τελωνειακά δικαιώματα του Βόσπορου και του Ελλήσποντου.[

  5. Ο/Η Ειρήνη η εικονολάτρισσα λέει:

    Το Βασιλειανό Συναξάρι, στις 7 Αυγούστου, αφού μνημονεύει «του αγίου μάρτυρος Δομετίου» και «η ανάμνησις της καταλύσεως των Περσών και των Αβάρων» γράφει: «Και μνήμη των ευσεβών βασιλισσών Πουλχερίας και Ειρήνης»
    https://www.academia.edu/30017434/Ir%C3%A8ne_lAth%C3%A9nienne

    http://stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=315600

    ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ
    [ Η ΑΘΗΝΑΙΑ ]

    Τα ιερά της λείψανα,
    άφθαρτα απ’ το χρόνο.
    [Μέχρι το γιο της τύφλωσε,
    για ν’ ανεβεί στο θρόνο !].

    Ευλαβικά, το γόνυ του,
    κάθε πιστός, ας κλείνει.
    [ Αγλάισμα μητρότητας,
    η ταπεινή Ειρήνη! ].

    Κάθ’ ασθενή ή πάσχοντα,
    ως μάνα τον πονάει !
    [ Εδώ, αφήστε την ευχή,
    τον οβολό σας, πλάι. ]

    Vita Irenes, ‘La vie de l’impératrice Sainte Irène’, ed. F. Halkin, Analecta Bollandiana, 106 (1988) 5-27; see also W.T. Treadgold, ‘The Unpublished Saint’s Life of the Empress Irene’, Byzantinische Forschungen, 7 (1982) 237-51

    http://pirgithermis.blogspot.com/2009/05/blog-post_19.html
    ΕΙΡΗΝΗ η Αθηναία

    Η Ειρήνη η Αθηναία, η αυτοκράτειρα του Βυζαντίου (780-802μ.Χ.) φέρεται σύμφωνα με τις παραδόσεις να είναι η κτιτόρισσα του Ναού της Παναγίας Τρουλωτής στους Πύργους Θερμής της Λέσβου όταν ήταν εξόριστη στο νησί…

    Η Ειρήνη ως βασίλισσα θέλησε να επαναφέρει την προσκύνηση των Εικόνων. Κάλεσε τους Δεσποτάδες και τους δομέστιχους, τους δασκάλους κι όλους τους φωτισμένους να βρούνε άκρη. Τον Σεπτέμβριο του 787μ.Χ. συνήλθε στη Νίκαια της Βιθυνίας η Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδος. Πρόεδρος στη Σύνοδο κάθισε η Ειρήνη. Τελικά οι Εικόνες ξαναγύρισαν στις Εκκλησίες, βάσει της διδασκαλίας του Ιωάννη Δαμασκηνού.

    Όταν ο γιος της Ειρήνης, ο Κωνσταντίνος ΣΤ΄ πάτησε τα 20, ζήτησε να βασιλέψει σαν νόμιμος βασιλιάς. Οι στρατιωτικές αποτυχίες της Ειρήνης στους πολέμους εναντίον των Αράβων και των Βουλγάρων προκάλεσαν αγανάκτηση και η βασίλισσα αναγκάστηκε να αποσυρθεί σε ιδιαίτερα ανάκτορα που είχε κτίσει στην Κωνσταντινούπολη. Ο νεαρός Κωνσταντίνος ΣΤ΄ αναλαμβάνει εκείνος μόνος του αυτοκράτορας το 790. Δεν έμοιαζε στον χαρακτήρα με την μητέρα του που ήταν υπέρμετρα φιλόδοξη και αδίστακτη σε ότι επιχειρούσε. Το 792 ο Κωνσταντίνος δέχθηκε πάλι στα ανάκτορα ως συμβασίλισσα την μητέρα του, όμως αυτή άρχισε τις ραδιουργίες. Διάφορα γεγονότα, όπως η διάζευξη του Κωνσταντίνου από την πρώτη σύζυγό του, καθώς και διάφορα άλλα συμβάντα προκάλεσαν τη δυσαρέσκεια του λαού και του στρατού απέναντι στον Κωνσταντίνο, προς μεγάλη χαρά της ανεκδιήγητης μητέρας του, η οποία με κάθε τρόπο προσπαθούσε να τον παραμερίσει. Πράγματι οργανώνεται συνωμοσία. Ο Κωνσταντίνος συλλαμβάνεται και κλείνεται στα ανάκτορα. Μετά την προσπάθεια κάποιων φίλων του να τον βγάλουν απ’ την φυλακή, ο Κωνσταντίνος τυφλώθηκε μέσα στο δωμάτιο που γεννήθηκε (πόρφυρα) στις 15 Αυγούστου του 797 για να μην μπορέσει ποτέ ν’ ανεβεί στο θρόνο.

    Την επόμενη πενταετία (797-802μ.Χ.) η Ειρήνη βασίλευσε μόνη της στην αυτοκρατορία. Το τέλος της υπήρξε περίεργο. Ο βασιλεύς των Φράγκων Καρλομάγνος το 800 σκέφτηκε να ενώσει την Ανατολή (Ρωμανία-Βυζάντιο) με την Δύση (φραγκοκρατούμενη Δυτική Ευρώπη) και να ονομαστεί αυτοκράτορας. Αντί να κάνει πολέμους επεδίωξε την ένωση ζητώντας με πρεσβευτές την Ειρήνη σε γάμο. Το ανούσιο συνοικέσιο με τον βασιλιά της Δύσης Καρλομάγνο το χάλασε η Βυζαντινή αυλή, ο στρατηγός Αέτιος και άλλοι πολιτικοί και στρατιωτικοί της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, φοβούμενοι την υποταγή του Βυζαντίου στην Δύση.
    Την άλλη χρονιά η Ειρήνη βρέθηκε σε μεγάλη αδυναμία. Οι παλατιανοί οργάνωσαν συνωμοσία εναντίον της και κατάφεραν να την απομακρύνουν από το θρόνο. Στις 31 Οκτωβρίου του 802 πολιόρκησαν με στρατιωτική δύναμη την Ειρήνη στα ανάκτορα όπου βρισκόταν άρρωστη και αναγόρευσαν αυτοκράτορα τον Νικηφόρο. Ο νέος αυτοκράτορας αφού κούρεψε την Ειρήνη, την έντυσε καλογερικά, την φόρτωσε στο βασιλικό καράβι και την εξόρισε στη νήσο της Προποντίδας την Πρίγκιπο. Τέσσερις ημέρες αργότερα το καράβι έφτασε στη Μυτιλήνη.

    Εξόριστη στη Λέσβο η βασίλισσα κατάλαβε την αμαρτωλότητά της. Εδώ πρωτόκλαψε και συνειδητοποίησε τον εγωϊσμό της. Έκλαψε και ταπεινώθηκε. Φορώντας το ράσο προσπάθησε να θαφτεί μέσα του. Τον βασιλικό θησαυρό τον έχτισε Εκκλησίες. Έφτασε στην Θερμή. Καθώς καθότανε είδε όραμα την Παναγία. Την διέταξε να χτίσει μοναστήρι. Το μοναστήρι της Καρυάς. Έχτισε το μοναστήρι που τιμόταν στο Γενέθλιο της Θεοτόκου και το οποίο καταστράφηκε το 1235 από τους πειρατές (στην θέση του ξανακτίστηκε μοναστήρι το 1433 και καταστράφηκε από τους Τούρκους το 1462 για να ξανακτιστεί το 1964 ως Ι.Μ. του Αγ. Ραφαήλ). Τότε η Ειρήνη φύτεψε ένα κλώνο καρυδιάς για τον αδικοχαμένο γιο της και τον πότιζε με τα δάκρυά της. Τα επόμενα χρόνια η καρυδιά έγινε δέντρο θεόρατο και από μια πηγή βγαίνει αγίασμα μέχρι σήμερα. Όλα αυτά τα χρόνια πολλοί άνθρωποι βρήκαν την υγεία τους. Η αμαρτωλή βασίλισσα με την μετάνοια στο τέλος της ζωής στην Θερμή φέρεται να αγίασε. Εκείνον που πραγματικά μετανοεί και ταπεινώνεται, τον σκεπάζει η Χάρη του Θεού.

    Η μετανοηθείσα Ειρήνη λογίζεται να έχει χτίσει καί τον Ναό της Παναγίας Τρουλωτής στους Πύργους Θερμής με χρήματα που μάζεψε ζητιανεύοντας μετά από επιτίμιο που της επέβαλε ο πνευματικός της. Με το κτίσιμο του ναού θέλησε να ξεπλύνει με τα δάκρυα της μετανοίας της το βαρύ αμάρτημα της συνομωσίας για τον σφετερισμό του θρόνου της Βασιλεύουσας, που κατέληξε στην φυλάκιση και τύφλωση του γιου της Κωνσταντίνου ΣΤ΄, αν και κάποιοι βυζαντινοί συγγραφείς διαφωνούν στο θέμα συμμετοχής της Ειρήνης στην τύφλωση του γιού της.

    Μετέπειτα, όταν το 1235 καταστράφηκε από τους πειρατές το γυναικείο μοναστήρι των Καρυών, οι μόνοι που έζησαν τους επόμενους αιώνες στα αγιασμένα βουνά της Θερμής ήταν οι ασκητές οι οποίοι ομολογούσαν ότι: «Τούτος ο τόπος… είναι τόπος αγιασμένος, γεμάτος αίματα και πόνους, βάσανα μαρτύρων και αθώων τον έχουν αγιάσει… έζησαν και πέθαναν εδώ πρόσωπα που λογίζονται για σπουδαίοι. Έχουν αγιάσει. Γίνονται εδώ θαύματα και θεραπείες θαυμαστές…

    Σημεία πολλά. Σημεία και ονείρατα μου ξεκαθάριζαν τη σημασία του τόπου που πατάμε…» (Γέρων Ρουβήμ +1455). Ο Ρουβήμ έβλεπε επανειλημμένα σε οράματα την βασίλισσα Ειρήνη που του υποδείκνυε σημεία τα οποία οδήγησαν στην εύρεση του παλαιού μοναστηριού που η ίδια είχε χτίσει. Σ’ ένα από τα οράματα του Γέροντα φέρεται η Ειρήνη να τον προστάζει: «Αύριο Κυριακή της Ορθοδοξίας, η γιορτή μου. Ειρήνη η Βασίλισσα είμαι… Κίνα να πας στη Θερμή, στην Εκκλησία μου, της Παναγίας Τρουλωτής που λένε με τ’ όνομα. Να δώσεις στον παπά τ’ όνομά μου να μνημονέψει: Ειρήνης της πιστής Βασίλισσας

  6. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    ΑΠΑΤΗ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΟΣ

    Ὁ Σεβασμιώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Γεράσων κ. Θεοφάνης. (κατά κόσμον Θεοδόσιος Χασαπάκης).


    Αγιοταφίτης: «Το Άγιο Φως ανάβει από καντήλι. Δεν λέμε την αλήθεια στους πιστούς»
    64.675 προβολές•21 Μαρ 2019

    Τζούμας μαινόμενος

    Οι αναισχυντίες του Γεράσων Θεοφάνη για το Άγιο Φως


    Οι αναισχυντίες του Γεράσων Θεοφάνη για το Άγιο Φως
    Post published:25 Απριλίου 2020
    ✔️Κάποιος να τους «μαζέψει» στα Ιεροσόλυμα!

    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα

    Όταν θα έχετε χρόνο παρακαλώ θερμά να δείτε και να ακούσετε αυτά που λέει ο
    « άγιος »……..!!!!! Γεράσων Θεοφάνης, Αρχιεπίσκοπος του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, εκ Λέσβου ορμώμενος.
    Τα έργα του και τις ημέρες του τα γνωρίζουμε οι περισσότεροι από τότε που υπηρετούσε ως Έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα και είχε μετατρέψει το προσκύνημα στην Ερεχθέως στην Πλάκα…. Θού Κύριε φυλακή τω στόματι μου.
    Τον αντικατέστησε ο Πατριάρχης Θεόφιλος με άλλον νεότερο και ευειδέστερο κληρικό για να συνεχίσει(!!!) προφανώς, το έργο του προκατόχου του.
    Αυτός λοιπόν ο απίθανος κύριος Θεοφάνης που είναι Επίσκοπος της Εκκλησίας μας, αποφάσισε να αποδομήσει το Άγιο Φως και να το υποβαθμίσει ως θεσμό στα μάτια των πιστών!
    Προσέξτε με τι θρασύτητα και με τι λαϊκά επιχειρήματα απευθύνεται στους προσκυνητές που τον παρακολουθούν άφωνοι, για να τους οδηγήσει στην ετυμηγορία του ότι δηλαδή δεν είναι τόσο…. Άγιο το Άγιο Φως, όπως πιστεύαμε αιώνες τώρα.

    Με τον ίδιο αναίσχυντο τρόπο τα είπε και στον Καθηγητή κ. Χρήστο Γιανναρά απαντώντας σε σχετική ερώτηση της συζύγου του. Το είπε ο ίδιος ο κ. Γιανναράς προχθές, χωρίς να τον κατονομάσει αλλά με περιγραφή, σε ραδιοφωνική συνέντευξή του στον 9,83 όταν κλήθηκε να απαντήσει σε ερωτήματα που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο.
    Αν « ισχύουν» όσα λέει ο Άγιος (!!!) Γεράσων, η κολώνα που υπάρχει σχισμένη στην αριστερή πλευρά της εισόδου του ναού της Αναστάσεως και λένε ότι απο εκεί βγήκε το Άγιο Φως είναι ή δεν είναι αληθής ; Για ποιό Άγιο Φως μιλάνε τότε;;;;; Δε βγήκε από εκεί Άγιο Φως το 1549;;;;;Μας κοροϊδεύουν;

    Απ οτι γνωριζουμε απέναντι απο το ναό της Αναστάσεως υπάρχει το λείψανο του Μουσουλμανου Εμίρη, ο οποίος είδε να βγαίνει το Άγιο Φως απο την κολώνα!!!
    Ψέμματα δηλαδή, έλεγαν τόσα χρόνια στους χιλιάδες- εκατομμύρια προσκυνητές που συνέρρεαν στα Πανάγια Προσκυνήματα και άφηναν τον οβολό τους για να περνάνε καλή ζωή , όλοι αυτοί που καμώνονται τους αφιερωμένους Αγιοταφίτες Πατέρες; Τόση υποκρισία και τόσο ψέμα;Ο Θεός να με συγχωρέσει αλλά ο άνθρωπος αυτός και μόνο με τον τρόπο που τα λέει- δεν θα πω το παρουσιαστικό του, λες και είναι καντηναλάφτης, γιατί θα προσβάλλω την ευσέβεια των καντηναλαφτών- ο άνθρωπος αυτός μπορεί στη ζωή του να μην έχει δει το Άγιο Φώς εξαιτίας της βιοτής του!

    Δε σημαίνει οτι επειδή αυτός είναι στραβός και δεν το βλέπει, δεν υπάρχει και Άγιο Φώς !!!!!
    Είναι ντροπή στον Πατριάρχη και τη Σύνοδο που τους επιτρέπουν να λένε τέτοια πράγματα μέσα στον Πανίερο ναό τηςΑναστάσεως και να εκθέτουν το Πατριαρχείο.
    Και από την άλλη , αν ο άνθρωπος αυτός με αυτά που λέει σήμερα, αλλάζοντας την βαθιά ριζωμένη στις καρδιές μας πεποίθηση αιώνων , αν είναι αλήθεια όλα αυτά και πάλι είναι ντροπή τους που τόσα χρόνια κοροϊδεύουν τον κόσμο, αφού δεν… υπάρχει Άγιο Φως και είναι μόνο ένα φως του αναπτήρα!!!!!!!Προσωπικά ακράδαντα πιστεύω ότι το Άγιο Φως είναι Άγιο Φώς όντως και δεν ανάβει με κανέναν αναπτήρα!

    Αυτό μου είχε πει ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Διόδωρος το 1981 στη Χίο, όπου είχε έλθει για πρώτη φορά ως Πατριάρχης στην γενέτειρά του. Με παρόντες μάρτυρες τον αείμνηστο Χίου Διονύσιο( νεοεκλεγμένο τότε Μητροπολίτη) τον αείμνηστο Γέροντα Θαβωρίου Δανιήλ ( εξέχουσα φυσιογνωμία Ιεράρχου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων) και τον νυν Βόστρων Τιμόθεο, Έξαρχο σήμερα του Πατριαρχείου στην Κύπρο.
    Και βγαίνει σήμερα ένας «Αρχιεπίσκοπος» και μάλιστα χειροτονηθείς υπό του Διοδώρου, να να λέει αυτές τις κοτσάνες. Αιδώς Αργείοι! Σίγουρα θα τρίζουν τα λείψανα του Διοδώρου και αν ζούσε σήμερα θα έλεγε σίγουρα το ανεπανάληπτο του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ:
    -Να και σένα που έγινες, να και μένα που σε έκανα! Τζερεμέ!✔️Παρακολουθείστε στο βίντεο που ακολουθεί τις αδολεσχίες ενός ανθρώπου που θέλει να παριστάνει τον Επίσκοπο των Παναγίων Προσκυνημάτων και ο οποίος δεν καταλαβαίνει,δυστυχώς, ότι αποδομώντας την Ιερά μας Παράδοση είναι σα να ξεσκίζει τον άρραφο χιτώνα του Χριστού και σε λίγο δεν θα έχουν λόγο υπάρξεως ως Πατριαρχείο εκεί κάτω στην Γεννήτρα γη του Κυρίου μας.

  7. Ο/Η kpap01 λέει:

    Κάμετε σύγκριση μέ τά ΨΕΥΔΗ που μάς έχουν φλομώσει για τόν Ιουλιανό (του προσήψαν καί ώς «παραβάτη») θανόντα σέ νεαρά ηλικία (34 νομίζω?), εν εκστρατεία >4-ετών. Οτι προσπάθησε «νά επαναφέρει» τήν παλαιάν θρησκεία αντί του αληθούς οτι σταμάτησε τόν διωγμό κατ’αυτής καί,κυρίως, τήν καταστροφή τών αρχαίων μνημείων καί ναών ως «ειδωλολατρικών», τήν μεταροπή τών ναών σέ χριστιανικούς μέ βίαιες καί καταστρεπτικές επεμβάσεις, πχ προσθήκες τρούλων. Τό κυριότερο οτι αφήρεσε τήν αρμοδιότητα διδασκαλίας τής αρχαίας γραμματείας από απαίδευτο η προκατειλημμένο παπαδαριό που, πέραν τής ανεπάρκειας, παραποιούσε καί διαστρέβλωνε ανηλεώς τήν ιστορία συκοφαντώντας παρά διδάσκοντας τήν γραμματεία. Τήν ανέθεσε μόνο σέ ειδικά καταρτισμένους καί επαρκείς πρός τούτο λογίους. Κατ’ αναλογίαν σήμερα νά διδάσκουν αστροφυσική οι παπάδες. Αυτή ήταν η λυδία λίθος πού τόν εμίσησαν καί επεστράτευσαν τερατώδη ψεύδη, μέχρι καί τόν περίφημο «χρησμό», επίσης ΨΕΥΔΟΣ καί αυτό. Κάμετε τήν σύγκριση τώρα πώς καθαγίασαν τόν πολυδολοφόνο Κωνσταντίνο καί τήν επίσης αδίσταχτη μητέρα του Ελένη που τους έκαναν τά χατήρια καί τούς εδωσαν εξουσίες τεράστιες. Μέγα καί Αγιο τόν ανακήρυξαν τον αδαή καί άξεστο δολοφόνο του παιδιού του καί τής συζύγου του. Ενώ τόν καταρτισμένο, πολυμαθέστατο μα καί ικανότατο Ιουλιανό, που πέρασε δια πυρός καί σιδήρου διωκόμενος από νεαρή ηλικία ώστε να αναγορεφθεί σε αυτοκράτορα τόν εμίσησαν θανάσιμα καί τόν συκοφαντούν οσημέραι. Κανένας ιστορικός δέν τους παίρνει παραμάζωμα, τρέμουν το φανατισμό τών αγραμμάτων παπάδων καί τήν δολιότητα παμπόνηρων δεσποτάδων.

  8. Ο/Η μανωλης λέει:

    Κι επίσης μην ξεχνάμε τί γιορτάζει η εκκλησία την Κυριακή της Ορθοδοξίας : τη νίκη της επί της εικονομαχίας , δηλαδή τη νίκη της επί της προσπάθειας που έκαναν οι έρμοι οι Ίσαυροι αυτοκράτορες , ως ηγέτες μιας μερίδας της άρχουσας τάξης , να συμμαζέψουν λίγο τον κλήρο , να θέσουν την εκκλησία υπό τον έλεγχο του κράτους , να βρουν στρατιώτες για το θανάσιμο κίνδυνο που αντιμετώπιζε τότε το Βυζάντιο από το Ισλάμ , να καταπολεμήσουν τη θρησκοληψία κλπ

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.