19/02/2021 ―Μάνη: Στη φυλακή ιερέας για βιασμό 12χρονου παιδιού [γιατί δεν αναφέρεται όνομα;;;]

topontiki.gr

Ένοχος για τη σεξουαλική κακοποίηση μιας 12χρονης σε χωριό της Ανατολικής Μάνης κρίθηκε ένας 56χρονος ιερέας και το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Καλαμάτας τον καταδίκασε σε κάθειρξη 15,5 ετών.

Αντίθετα, ο 67χρονος παππούς της ανήλικης κρίθηκε αθώος για τις σεξουαλικές κατηγορίες που αντιμετώπιζε και ένοχος μόνο για ενδοοικογενειακή βία και επικίνδυνη σωματική βία κατά εξακολούθηση.

Σύμφωνα με το tharrosnews.gr, η υπόθεση βιασμού της 12χρονης είχε συγκλονίσει την Ελλάδα και έπειτα από σχεδόν 15 συνεδριάσεις κεκλεισμένων των θυρών, την Πέμπτη το δικαστήριο εξέδωσε απόφαση.

Η δικαστική απόφαση

Ειδικότερα, το δικαστήριο έκρινε κατά πλειοψηφία τον 56χρονο ιερέα ένοχο για βιασμό τετελεσμένο κατ’ εξακολούθηση, ένοχο για γενετήσια πράξη με παθούσα που δεν έχει συμπληρώσει τα 12 χρόνια κατ’ εξακολούθηση και ένοχο για κατάχρηση σε ασέλγεια ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει τα 12 έτη κατ’ εξακολούθηση. Επίσης, κρίθηκε ομόφωνα ένοχος για σωματική βλάβη ανηλίκου.

Συνολικά του επιβλήθηκε κάθειρξη 15 ετών και 6 μηνών, ενώ το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα η έφεσή του να έχει αναστέλλουσα δύναμη και έτσι θα οδηγηθεί στις φυλακές.

Ο έτερος κατηγορούμενος, ο 67χρονος παππούς της ανήλικης, κρίθηκε αθώος κατά πλειοψηφία για βιασμό κατ’ εξακολούθηση, γενετήσια πράξη με παθούσα που δεν έχει συμπληρώσει τα 12 χρόνια, κατάχρηση ανηλίκου που δεν έχει συμπληρώσει τα 12 έτη και αιμομιξία κατ’ εξακολούθηση.

Όμως, κρίθηκε ένοχος για ενδοοικογενειακή βία κατ’ εξακολούθηση κατά αδύνατου προσώπου και επικίνδυνη σωματική βλάβη ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση και καταδικάσθηκε σε 18 μήνες φυλάκισης με 3ετη αναστολή.

πηγή

This entry was posted in IERES_ATAXIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

2 Responses to 19/02/2021 ―Μάνη: Στη φυλακή ιερέας για βιασμό 12χρονου παιδιού [γιατί δεν αναφέρεται όνομα;;;]

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πρόκειται για τον αιδεσιμότατο πατέρα Νικόλαο Σταματόγιαννη, που γεννήθηκε στο Κερατσίνι της Αττικής.

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Ναι, αλλά γιατί τα ΜΜΕ ενημέρωσης αδιαφορούν για τα σεξουαλικά και άλλα ιερά σκάνδαλα των ιερέων, ενώ την ίδια στιγμή αφιερώνουν ένα μεγάλο μέρος του ρεπερτόριο τους στη λεκτική και την σεξουαλική βία του καλλιτεχνικού χώρου;
    Η ερωτική βίαιη απόλαυση, με κύριο όπλο τον εξουσιασμό και την εκμετάλλευση της αδύναμης θέση του άλλου ατόμου είτε λόγο ηλικίας (ανήλικος – η) ή την εκμετάλλευση της επιθυμίας για επαγγελματική αποκατάσταση του θύματος ή λόγω οικονομικής ή ψυχολογικής αδυναμίας, εκπορεύεται από την ανασφάλεια, την άγνοια και τον φόβο που νιώθει το άτομο απέναντι στο ερωτικό παιχνίδι ανάμεσα σε δύο ενήλικα άτομα. Και αυτός ο φόβος, ο τρόμος και η άγνοια, εκπορεύεται από το μίσος και την ενοχοποίηση του έρωτα, που ο πρώτος διδάξας ήταν ο Χριστιανισμός.
    Όποιος νιώθει πως έρωτας είναι ¨ακάθαρτος», «αμαρτωλός», «ένοχος», τότε είτε το καταλαβαίνει είτε όχι θέλει ερωτικές εμπειρίες που να έχουν μέσα τους το αμαρτωλό, το ένοχο, το ακάθαρτο, το βίαιο.
    Δεν μπορούν να φανταστούν ένα συνειδητό ερωτικό παιχνίδι ανάμεσα σε έναν άνδρα και μια γυναίκα. Επί πλέον θεωρούν το σεξ πρώτης τάξεως ευκαιρία να δείξουν ποιος είναι ο δυνατός, ποιος ο θύτης και ποιό το θύμα. Προπάντων αυτό..
    Όποιος ρίξει μια ματιά στον τύπο του ιερέα βιαστή, θα βρει κοινά σημεία με αυτή την σύντομη ανάλυση.

    Κάθε φορά που η κοινωνία βγάζει στο φως τέτοιες υποθέσεις, που οδηγούνται τελικά στη δικαιοσύνη, θεληματικά ή αθέλητα υποδαυλίζει αυτή την παχιά στρώση ενοχής με την οποία κάλυψε τον έρωτα ο Χριστιανισμός.
    Θέλω να πω, πως η απενοχοποίηση του έρωτα και του σεξ, είναι το καλλίτερο φάρμακο ενάντια στη σεξουαλική βία.

    Η διάκριση που γίνεται ανάμεσα στα ιερά σκάνδαλα και αυτά της υπόλοιπης κοινωνίας, από τα ΜΜΕ, τα κόμματα και τους πολιτικούς αρχηγούς, και προτιμούν να αποσιωπούν τα πρώτα λες και υπάρχουν θύματα πρώτης και δεύτερης κατηγορίας, αποδεικνύει άσφαλτα ότι η πλειοψηφία της κοινωνίας ανάμεσα στους ιερείς και τα θύματα τους, συμπαραστέκεται τους πρώτους στο όνομα.. εθνικών συμφερόντων, του μεγέθους και του ρόλου της Ορθοδοξίας, ψηφοθηρίας κλπ.
    Ε και γω, δικαιούμαι να πω, ότι και το ενδιαφέρον τους για τα θύματα του καλλιτεχνικού χώρου είναι και αυτό υποκριτικό και απλώς η κοινωνία παριστάνει πως αυτοκαθάρεται.
    Όσο πιο πολύ από την μία καταδικάζουν αυτά του θεάτρου και συνάμα όσο πιο πολύ αποσιωπούν τα της εκκλησίας από την άλλη, τόσο πιο υποκριτές.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.