(…δεν είναι δυνατόν)

This entry was posted in Των Αμνοεριφίων. Bookmark the permalink.

32 Responses to (…δεν είναι δυνατόν)

  1. Ο/Η μαριάννα λέει:

    Πλάκα κάνουν. Κάποιοι έφτιαξαν το βίντεο και μας κάνουν πλάκα. Δε γίνεται να είναι κυβερνητικό! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Αν όντως μία στις εκατό είναι αληθινό, είναι εξωγήινοι. Δεν ζουν καν στον ίδιο πλανήτη με μάς.

  2. Ο/Η thankgodiamanatheist λέει:

    Παραλογισμός.Δεν πάμε καλά.Κατρακυλάμε….

  3. Δεν ντρέπονται καθόλου τελικά!… Είναι απίστευτα ΠΑΣΟΚοι. Για την «μείωση» του ελλέιματος τα γράφουμε εδώ, με βάση στοιχεία του bankingnews και του Αλέκου Παπαδόπουλου: Το έλλειμμα του Γιώργου.

    Πάντως διάβασα κάπου και δήλωση του Τόμσεν ότι το «πρόγραμμα πάει καλά», οπότε περιμένω σύντομα να βγούμε στις αγορές — μέσα του 2011 δεν λέει το πρόγραμμα;

  4. Ο/Η Στέλιος λέει:

    Άντε βρε κι εγώ ο χαζός που νόμιζα ότι πάμε από το κακό στο χειρότερο. Μια χαρά τελικά πάνε τα πράγματα!!

    Κάποιος να το δείξει το βίντεο στον κόσμο που μαζεύεται στο Σύνταγμα, να πάψουν να είναι αγανακτισμένοι πια!

  5. Ο/Η alienellin λέει:

    Ως alien μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι το βίντεο είναι 100% ελληνικό. Επίσης έχει αρκετά μεγάλη διάρκεια, πράγμα που σημαίνει ότι κόστισε αρκετά λεφτά στον φορολουγούμενο πολίτη, ο οποίος από σήμερα, δια μέσου των αντιπροσώπων του, εκχώρησε και επισήμως μεγάλο κομμάτι της εθνικής κυριαρχίας του σε ξένους. Kalo kourayio.

  6. Ο/Η Σταύρος λέει:

    Το βίντεο αναρτήθηκε από το επιτελείο του Γ. Παπανδρέου. Και λέει την πάσα αλήθεια. Μάλιστα είναι και πολύ σεμνότυφο, διότι για να μην φαντάζει πολύ υπερβολικό, παρέβλεψε κι άλλα κατορθώματα της κυβερνήσεώς του, λόγω αδυναμίας του μέσου ιδιώτη της χώρας μας να κατανοήσει την εξαιρετική αυτή επίδοση, η οποία επετεύχθη μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Μακάρι να παρθούν ακόμη πιο αυστηρά μέσα υπέρ της σωτηρίας της αγαπημένης μας πατρίδας, αυτής της Ελλάδος.
    Μια απόδειξη πρόσφατη, για το τι μέλλει γενέσθαι στο εγγύς μέλλον:
    Δρούτσας: «Το Άγιον Όρος το τιμούμε. Είμαστε κοντά Σας, όπως και Εσείς σ’ εμάς»
    http://www.romfea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8318%3A-q-q&catid=13

  7. Ο/Η That Crazed Alien penguin λέει:

    Συγγνώμη, τα πιστεύουν αυτά που δείχνουν;
    Σε χρυσόψαρα νομίζουν ότι απευθύνονται;
    Οφείλω να ομολογήσω ότι τόσα ψέματα, ανακρίβειες, παραπλάνηση και προπαγάνδα σε δύο λεπτά δεν ματάδαν αυτά τα έρμα τα ματάκια.

  8. Ο/Η kon λέει:

    ούφ! ησύχασα! όλα θα πάνε καλά! πάω να ψωνίσω τώρα!

  9. Ο/Η Αταίριαστος λέει:

    Πιάστε τα ένα – ένα και πείτε μας πιο δεν ισχύει. Φυσικά κάποια είναι εντελώς άστοχα (ειδικά εκείνο με την ασφάλεια), κάποια ανακρίβειες (η δήθεν απελευθέρωση των επαγγελμάτων) άλλα αναμένεται να δούμε πώς θα λειτουργήσουν (δασικοί χάρτες) αλλά τα περισσότερα όντως εγιναν, είτε μας βολεύει είτε όχι.

    • Ο/Η Po λέει:

      δηλαδή δεν με βολεύει η πρόοδος της χώρας; δεν έχω καταλάβει…
      – σε λίγο πάνω από 70% της εργατικής δύναμης στον ιδιωτικό τομέα θα… εργάζεται με ελαστικό ωράριο.
      – η ανεργία θα ξεπεράσει σε λίγο (επισήμως…) το 16%.
      – οι μοναδικοί αιμοδότες-φορολογούμενοι για όλες τις αμαρτίες των τρωκτικών ολόκληρων προϋπολογισμών, είναι 2-3 εκατομμύρια ενεργοί μισθωτοί και μικρομεσαίοι.
      …και αυτοί, οι ίδιοι καλούνται και ΠΑΛΙ να πληρώσουν.

      Εκατοντάδες οργανισμοί του δημοσίου δεν έχουν καν αποδώσει ισολογισμό, και ΣΗΜΕΡΑ ακόμη, εν μέσω σφιχταγκαλιάσματος από τρόικα, υπάρχουν υπηρεσίες και οργανισμοί, που τα έξοδά τους διογκώνονται συνεχώς!

      και τα λέω εγώ, ο οποίος δεν είμαι κατά του Μνημονίου, είμαι κατά μόνο στο κομμάτι που αφορά τους εργαζόμενους, στα υπόλοιπα συμφωνώ με το Μνημόνιο, είμαι αντίθετος με τις απανταχού κραυγές περί «ξεπουλήματος της πατρίδος» και λοιπών γραφικών.

      Ελπίζω να τοποθετηθούν ξένοι διοικητές στις ΣΔΟΕ, μήπως και εισπράξουμε επιτέλους κατιτίς!

      ‘Άσκοπο να συνεχίσω.

      • Ο/Η Αταίριαστος λέει:

        Νόμιζα ότι μιλούσαμε για το σποτάκι, τα περισσότερα από τα σημεία του οποίου -επαναλαμβάνω- δεν μπορεί κανείς να πει ότι δεν έγιναν. Κατά τα άλλα εννοείται ότι απομένουν πολλά ακόμη να γίνουν και είναι τουλάχιστον τραγελαφικό όλοι να βάλουν κατά του μνημονίου και μετά να λένε «απέτυχε». Συμφωνώ απόλυτα για τους ξένους διοικητές όχι μόνο στις ΣΔΟΕ αλλά παντού.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε Ροϊδη,
        είναι κρίμα που την κρίσιμη αυτή για την πατρίδα μας ώρα, οι πολιτικοί αρχηγοί λέγονται Παπανδρέου, Σαμαράς, Καρατζαφέρης και Τσίπρας.
        Ο καθένας απο το πόστο του βλαπτει τη χώρα.
        Στα περί μνημονίου συμφωνώ με αυτά που είπατε.
        Να προσθέσω πως αν η Αριστερά ήταν πραγματικά Αριστερά, θα ζητούσε το στοιχειώδες:
        Το μνημόνιο να πιάσει Εξοπλισμούς και Εκκλησία.
        Αν η Αριστερα ήταν Αριστερά θα απαιτούσε να σταματήσει το αίσχος των αερομαχιών στα 10 μίλλια.
        Αν η Αριστερα ήταν Αριστερά, θα απαιτούσε δίκες και δημεύσεις περιουσιών.
        Αν η Αριστερά ήταν Αριστερά ο κ.Λαφαζάνης δεν θα τολμούσε να συμπλέει ανοιχτά με την Αυριανή και τη Σπίθα ζητώντας επιστροφή στη δραχμή.
        Αν κλπ

      • Ο/Η Po λέει:

        συμφωνώ και θα πρόσθετα:
        Αν η Αριστερα ήταν Αριστερά θα απαιτούσε να πάψει το δημόσιο να είναι αυτό που είναι, χρειαζόταν να μας το πει η Τρόικα;

  10. Ο/Η punky λέει:

    Σκόρπιες σκέψεις:

    Πολλά πράγματα στην οικονομία στηρίζονται και στις προσδοκίες.
    Κι οι προσδοκίες είναι αποτέλεσμα αισιοδοξίας.

    Από αυτή τη σκοπιά αν κάτι δίνει λίγη αισιοδοξία, είναι θετικό.
    Υπάρχει υπολογίσιμο κομμάτι που πληθυσμού που δεν έχει πληγεί σοβαρά από την κρίση, αλλά αντιδρά φοβικά κι έχει αναστείλει την κατανάλωση του ή την επένδυση των χρημάτων του. Ή έχει τραβήξει τις καταθέσεις του.

    Μια ηγεσία οφείλει να χρησιμοποιήσει όλα τα όπλα που έχει για να πετύχει. Κι η δημιουργία θετικού κλίματος είναι ένα από αυτά.
    Άλλωστε δεν είναι ψέμμα ότι κάποιοι δείκτες πάνε πράγματι καλύτερα, όπως οι εξαγωγές ή το άνοιγμα vs κλείσιμο επιχειρήσεων.

    Επίσης, δεν ξέρω καμία προσπάθεια που να μην προϋποθέτει να πάνε χειρότερα τα πράγματα, πριν πάνε καλύτερα. Είτε αφορά των αγώνα μια ομάδας ανθρώπων για κοινωνικά δικαιώματα (μαύροι, ομοφυλλόφιλοι), είτε εθνικοαπελευθερωτικά είτε οτιδήποτε. Το ίδιο ισχύει και για την οικονομία.

    Είμαι αντιΠΑΣΟΚ, αλλά αφού η ιστορία μου έλαχε να μη ζήσω Κατοχή, Εμφύλιο, Χούντα αλλά να ζήσω πτώση του βιοτικού μου επιπέδου εν καιρώ ειρήνης για χάρη της επόμενης γενιάς, so be it.

    Τέλος, από που και ως που, ο όρος «αγανακτισμένος» εμπεριέχει και την έννοια του «δικαίως»;

    Αγανακτισμένοι ήταν και οι χιλιάδες καραγκιόζηδες της διαδήλωσης για τις ταυτότητες.

    Αγανακτισμένοι και οι μικροεπενδυτές του Χρυσού Αιώνα του Σημίτη που συνειδητοποίησαν πως τελικά δεν ανακάλυψαν τη μηχανή που φτύνει τσάμπα χρήμα.

    Αγανακτισμένοι και οι οπαδοί των ΠΑΕ που κλείνουν δρόμους και λιμάνια για να διαγραφούν τα χρέη ιδιωτικών εταιρειών.

    Αγανακτισμένοι και οι παπάδες με το ιστορικά ακριβές βίντεο του Γαβρά στο μουσείο της Ακροπόλεως.

    Αγανακτισμένοι και οι ακροδεξιοί που περιπολούν την πόλη.

    Αγανακτισμένος και ο Λιακόπουλος με τους Ελωχίμ.

    Γαμώ την αγανάκτηση πια.

    Κανείς δεν αγανακτεί με τον εαυτό του, έτσι για αλλαγή;

    The tragedy of the commons <—- Look it up.

    Αυτοί είμαστε: Ένα ζωντανό παράδειγμα όλων των αδιεξόδων έκαστου concept της Θεωρίας των Παιγνίων.

    YΓ Bonus motivational quote για όλους εμάς στον ιδιωτικό τομέα:
    "Γαμούσα καλύτερα, όταν ήμουν άνεργος"
    Τ. Μπουκόφσκι

  11. Ο/Η dr.Fake λέει:

    20 μήνες χαζοί
    ή μήπως..ναζί?…

  12. Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

    UP- ΟΨΙΣ, περί της Ελληνικής Κρίσης

    “IS ΙΤ ALL GREEK TO ΤΗΕΜ?” – ΚΑΙ …ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΣ;

    «Οικονομολόγος», λέει, «είναι αυτός που θα μας πει, αύριο, γιατί αυτό που λέει, σήμερα, είναι λάθος». Άλλοι τους συγκρίνουν με τους αστρολόγους. Προσωπικά, τους έχω εφάμιλλους των σεισμο- λόγων: ΑΦΟΥ γίνει ο σεισμός, στον αναλύουν μέχρι …οδοντογλυφίδας. «Αφού», όμως. Πιο πολύ ταιριάζει να τους πεις όλους αυτούς μαθηματικούς, γιατί χωρίς μαθηματικά η «επιστήμη» τους δεν κουνιέται ρούπι.

    Πάντα με προβλημάτιζε το «γιατί» οι Έλληνες, που θεσμοθέτησαν όλες τις κλασικές επιστήμες, ΔΕΝ είχαν καμία «Οικονομολογία», ή «Οικο-νομικά» ..

    Όπως, επίσης, εντύπωση μου προκαλεί το «γιατί» οι Εβραίοι- Ιουδαίοι- Ισραηλίτες, που θεσμοθέτησαν τον ΜΟΝΟ- ΘΕΪΣΜΟ, κυριαρχούν στα οικονομικά (= χρήμα) του πλανήτη, σήμερα, και χθες και προχθές, (: Στράβων, [63 πΧ – 23 μΧ]: «Ο λαός αυτός βρίσκεται σε κ-ά-θ-ε πόλη. Κι είναι δύσκολο να βρει κανείς μέρος στην κατοικημένη γη, που να μην έχει δεχθεί τον εβραϊκό Λαό και που να μην κυριαρχείται οι-κο-νο-μι-κά απ’ αυτόν).

    Όπου «μονοθεϊσμός» = «I» and «Ι», and «an eye for an eye» = «ΕΓΩ» κι «ΕΓΩ», και «οφθαλμόν αντί οφθαλμού». Ή «ο θανατός σου η ζωή μου», ή «το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό», ή η μεγάλη εταιρεία καταβροχθίζει τις μικρότερές της => ΜΟΝΟ- ΠΏΛΕΙΟ, εν τέλει. Δηλαδή, με μια λέξη: «ΠΛΕΟΝ- ΕΞΊΑ» (= έξις/addiction για πιο πολλά)…

    Η συνέχεια εδώ: http://gkdata.wordpress.com/2011/06/02/up-%ce%bf%cf%88%ce%b9%cf%83-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%af-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7%cf%82/#more-15

    • Ο/Η Po λέει:

      Πολύ επιστημονικά αυτά που λέτε.
      Που να ακούσετε τα επιτεύγματα του Αδάμ και της Εύας και το νταραβέρι τους με τον αστραπόγιαννο…

    • Ο/Η Σταύρος λέει:

      Έτυχε αγαπητέ μου να μην πέσει στην αντίληψή σας:
      Οι οικονομικές απόψεις των Σωκρατικών στα έργα του Πλάτωνος, του Αριστοτέλη και του Ξενοφώντος
      http://www.antibaro.gr/node/1940

      • Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

        Καλημέρα, Σταύρε!

        Υπάρχει μια παρένθεση που την παρέλειψα, στο παραπάνω κείμενο, για λόγους …οικονομίας τού ποστ. Αν ανέτρεξες στο κείμενο του λινκ, θα την διάβασες. Αν όχι, λέει: «(: Μόνο ένα σχετικό σύγγραμμα υπάρχει, ο «οικονομικός», του Ξενοφώντος, όπου μιλάει ο Σωκράτης. Κι αυτό αναφέρεται σε ό,τι σημαίνει η λέξη «οικο-νομία»: στο πώς να δι- οικείς και να φροντίζεις ένα σπίτι∙ που τότε ήταν κυρίως αγροτικό, οπότε μιλάει και για την Γεωργία. Δεν πιστεύω, πάντως, ότι ο Σωκράτης μπορεί να καταχωρηθεί στους νυν καλούμενους …οικονομολόγους, ακόμα και από τους πιο προχώ του είδους)».

        Φαίνεται να διαφωνείς με την τελευταία πρόταση, αλλά και πώς να μην διαφωνείς, αφού, κατά πως γράφει το κείμενο της παράθεσής σου, ο Αριστοτέλης «είναι ο κατά εξοχήν κολοσσός της ανθρώπινης διάνοιας, που μόνο ο Μ. Βασίλειος μπορεί να σταθεί πάνω από αυτόν». Ο Αριστοτέλης κατώτερος του …Μ. Βασιλείου!!! Μιλάμε για τον ίδιο; Τον παρακάτω;;;

        «ΜΕΓΑΣ- ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ και σια»

        Κι άλλος ένας απ’ «Αυτούς», τους ηθικούς αυτουργούς της κατακρεούργησης των Ελλήνων και της καταβαράθρωσης του Πολιτισμού τους. «Μέγας», μάλιστα, κι «Άγιος», ταυτόχρονα, ο Καππαδόκης …Μαζέτας, ή Μαζάκας, που έγινε Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, «Προστάτης» της …ελληνικής μας Παιδείας, τιμής ένεκεν, όπως και ο Σ ύ ρ ι ο ς προλαλήσας, Γιοχάναν, και για τους Ρωμηούς, Ιωάννης «Χρυσόστομος». «ΠΑΙΔΕΊΑΣ», εε; Για να δούμε…

        …Ζωντανή σύνδεση και πάλι με «Το Λυκόφως των Θεών», σε σκηνοθεσία Δημ. Δ. Κοργιανίτη και παραγωγή «Αρχέτυπον», επεισόδια γ΄, στ΄, ια΄, σκηνές 181, 288-9 και 365:

        “H βυζαντινή παιδαγωγική ακολούθησε τα κελεύσματα της Αγίας Γραφής και των Πατέρων κι ενστερνίστηκε τις πρακτικές της ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΒΙΑΣ των παιδιών για το καλό τους. Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ως θιασώτης του ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΎ των παιδιών με σκοπό την τελείωσή τους, έγραφε για όσα παραμελούσαν τα μαθήματά τους: «μετά τας ΜΆΣΤΙΓΑΣ, άς οι διδάσκαλοι αυτοίς ή παιδαγωγοί προσάπτουσι (= τους «ρίχνουν»), προσεχέστεροι γενόμενοι δέχονται τα διδάγματα». Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος επικροτούσε αυτήν την άποψη λέγοντας: «Πλήττων σίδηρος εκπυροί και τους λίθους, σκληρά δε μάστιξ παιδαγωγεί καρδίαν» .. Οι παιδαγωγικές μέθοδοι που ακολουθήθηκαν ήταν:

        η νηστεία, το χτύπημα της παλάμης με χάρακα ή βίτσα, τα χαστούκια, το τράβηγμα των μαλιών και των αφτιών, το γρονθοκόπημα, ο ραβδισμός στην πλάτη, το ονειδιτικό μελάνωμα του προσώπου και ο εμπτυσμός (= φτύσιμο) στην τάξη, ακολουθούμενος από χορωδιακό άσμα σε μελωδία θρησκευτικού τροπαρίου, (: «έλα …σκηνή [του σκηνοποιού Παύλου] στον τόπο σου»!?!). Οι βαρύτερες ποινές ήταν το μαστίγωμα με βούνευρον στα γυμνά οπίσθια του μαθητή ή το ανάλογο κωλοράβδισμα, (: πού ’πες, ρε, φιλε-νάς, ότι παραπέμπουν τα «ψυχοσωματική ΒΙΑ», «ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΙ», «ΜΑΣΤΙΓΙΑ», «ΡΑΒΔΙΣΜΟΣ», «ΓΥΜΝΑ ΟΠΙΣΘΙΑ», «ΚΩΛΟΡΑΒΔΙΣΜΑ», «ΒΊΤΣΕΣ»; Πού;;;).

        Σε δυο νομοθετικά κείμενα, τα Βασιλικά και την Εκλογή Νόμων, εκφράζεται η επιείκια για τους παιδαγωγούς οι οποίοι λόγω παραφοράς ή υπερβολής έφθαναν στη ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ατάκτων μαθητών, (: τελικά, θα τρελαθούμε, μέχρι να τελειώσουμε με δαύτους! Είχαν άδικο, ρε, πατριώτη, που οι παλιοί των ημερών τούς είπαν «εχθρούς του ανθρώπινου γένους»;). Ακόμα και σε Ιερούς Κανόνες ο δάσκαλος που ΣΚΟΤΩΝΕΙ το μαθητή του χαρακτηρίζεται ως «ακούσιος φ-ο-ν-έ-α-ς». Επι Τουρκοκρατίας, το διδακτικό οπλοστάσιο συμπληρώθηκε με τη ΦΆΛΑΓΓΑ, το ξυλοκόπημα των πελμάτων, γνωστή σε μας από την περίοδο της δικτατορίας ..

        Ο Χριστιανισμός αντικατέστησε τη μυθολογική υπόσταση της αρχαίας θρησκείας με την ιστορική διάσταση των Γραφών και, παρά τα έντονα μυθικά στοιχεία που περιλάμβανε στο πλαίσιο της «ιστορικής» αλήθειας που πρόβαλλε, ο όρος μυθικό κατάντησε να σημαίνει: φανταστικό, παράλογο, μη ιστορικό. Ως εξαίρεση της αντιπαλότητας μεταξύ των δυο κουλτουρών συνήθως προβάλλεται ο Μ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ για τον λόγο του ή την επιστολή του Προς τους Νέους όπως αν εξ Ελληνικών Ωφέλειντο Λόγων. Βέβαια, αυτό το έργο ΔΕΝ αποτελεί κατά ΚΑΝΕΝΑ τρόπο γενική θεώρηση του εκπαιδευτικού συστήματος και της σχέσης χριστιανικής – ελληνικής κουλτούρας. Απευθύνεται σε παιδιά γνωστών του ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ είτε σε ανίψια του. Αναφέρει ότι μπορούμε να ωφεληθούμε από την ελληνική γραμματεία, ΑΝ ξεχωρίσουμε προσεκτικά τους καρπούς από τα αγκάθια .. Κάτω απ’ αυτό το πρίσμα η ελληνική γραμματεία .. μπορεί να αποτελέσει χρήσιμη προπαρασκευή για τις αλήθειες της χριστιανικής πίστης. Ακολούθως, η ζωή αυτή αποτελεί προπαρασκευή για την άλλη ζωή.

        Οι γνώσεις των Χριστιανών για την ελληνική κουλτούρα περιοριζόταν σε ανθολόγια και όχι σε πρωτότυπα κείμενα, ενώ ο ορίζοντας του ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ ήταν ΠΟΛΫ περιορισμένος, αφού δεν ανέφερε ΠΟΤΈ κάποιο παράδειγμα από ρήτορες όπως ο Πίνδαρος ή τους κωμικούς και πολύ λίγα από τους τραγικούς..Τη θέση της ΓΥΜΑΙΚΑΣ και του ΕΡΩΤΑ μέσα από τη νοοτροπία της Χριστιανικής Εκκλησίας, την εκφράζει σε ένα βαθμό ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, ο οποίος πιστεύει ότι η σωτηρία του Χριστιανού εξασφαλίζεται πραγματικά ΜΌΝΟ στο μοναστήρι. Η Βασιλεία του Θεού αποκτάται ΜΌΝΟ δια της παραιτήσεως από τον πλούτο, το γάμο και την οικογένεια (: …γά_α τα, -με μεγάλα μαύρα γράμματα!!! «Την βάψαμε»!). Ο μοναχός αντιμετωπίζει το μέγιστο των κινδύνων όταν συναντά γυναίκα. Ακόμα κι αν την αποκρούσει και γυρίσει στο κελί του, δεν είναι πια ο ίδιος.

        Υποσ. Ο Πλούταρχος στον Ερωτικό θα γράψει αναφερόμενος στον συνομιλητή του Ζεύξιππο, ο οποίος ταύτιζε τον έρωτα με μια ασταθή επιθυμία που οδηγεί την ψυχή στην ακολασία, πως δεν το λέει αυτό επειδή έχει πιστεί ότι είναι πράγματι έτσι, αλλά απλώς επειδή άκουσε συχνά να το λένε δυσάρεστοι και ΑΝΈΡΑΣΤΟΙ άνδρες. Αργότερα ο Δαμάσκιος στη Φιλοσοφική Ιστορία θα περιγράψει χωρίς καμιά ενοχή ή αναστολή μια πολύ προσωπική ιστορία, που έζησε καθώς γυρνούσε στον Πειραιά με πλοίο: «Πλέαμε προς τη Σάμο. Το σώμα μου φύσαγε ο αέρας, αρχίζοντας από κάτω χαμηλά στα πόδια κι ανεβαίνοντας ως τους βουβώνες και τα γεννητικά όργανα. Αποκοιμήθηκα πάνω στο πλοίο και ονειρεύτηκα πως έκανα έρωτα», βλ. The Philosophical History, Damascius, trans. Polymnia Athanassiadi, ed. Apameia, 2000, pg. 317»”…

        Ο Κανόνας Θ’ του «Πηδαλίου», είναι του MEGAλου έως …Τεραςτίου ή, just, Aστείου, προστάτη τής Ελληνικής Παιδείας «μας», κι Αγίου, -μη ξεχάσουμε!-, ΒΑΣΙΛΕΊΟΥ. Η σύγκριση με τους Έλληνες είναι αναπόφευκτη και αποκαρδιωτική. Λέει, ή, μάλλον, για να ακριβολογούμε, διατάζει τα κακόμοιρα τα προβατάκια του ποιμνίου του: «Η ΓΥΝΑΙΚΑ δεν έχει την άδειαν να αφήνη τον άνδρα της, αλλά καν ΔΕΡΝΗ αυτήν εκείνος, πρέπει να ΥΠΟΜΈΝΗ κι όχι να χωρίζεται, καν την προίκα της εξοδεύη (: ο ερίφης), καν εις άλλας γυναίκας πορνεύη, αυτή πρέπει να καρτερή… Ώστε η μεν γυναίκα, αφήσασα τον άνδρα της μοιχαλίς είναι αν πάρη άλλον, ο δε αφεθείς αυτός άνδρας, αν πάρη άλλην συγχωρείται» (!!!).

        «ΠΡΟΣΤΑΓΗ!
        Μη δειλιάζετε από των ΕΛΛΗΝΙΚΏΝ πιθανολογημάτων, τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύν, μη έχοντος δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά ως δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και ΣΠΙΛΏΝΟΥΝ όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Αν μάλιστα θέλεις να καταλάβης την από καπνιζόντων δαυλών βλάβην, θυμίσου τον ΣΟΛΟΜΏΝΤΑ, που έλεγε: “καθώς τα ξινά σταφύλια στα δόντια και ο καπνός στα μάτια, έτσι κι η παρανομία σε όσους την χρησιμοποιούν”. Νομίζω δε ότι καπνό ονομάζει ο Σολομών την από της ΨΕΥΔΩΝΎΜΟΥ γνώσεως βλάβη, που την διορατικότητα της ψυχής μας συγχέει.

        Είναι δε ΕΧΘΡΟΙ οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν καταβροχθίζοντας με ορθάνοιχτο στόμα (!) τον Ι-σ-ρ-α-ή-λ. Στόμα δε λέγει ο προφήτης την σοφιστικήν του λόγου δύναμη, η οποία τα πάντα εχρησιμοποίησε για να ΠΕΡΑΠΛΑΝΉΣΗ τους εν απλότητι στον Θεό πιστεύσαντας», (: μας τα ’παν άλλοι, κυρ- Βασίλη! Δώσαμε, δώσαμε! Και του χρόνου!), «Εις τον προφήτην Ησαΐαν προοίμιον», 9.230.8.

        Και:“Θριαμβολογεί ο άγιος Βασίλειος: «Τα αγάλματα γκρεμίστηκαν, οι βωμοί έπεσαν, τα δαιμόνια τρέπονται σε φυγή»! Κατά τον ιεράρχη, σε όλα τα αγάλματα από ξύλο, λίθο, μάρμαρο, ελεφαντόδοντο, χρυσάφι ή ασήμι κατοικορδρεύουν δαίμονες (: με την εβραιο-χριστιανική έννοια του όρου). Καταφεύγουν εκεί καθώς παρασύρονται από την απολαυστική κνίσα των βωμών, ακριβώς όπως οι λαίμαργοι σκύλοι τριγυρίζουν στο χασαπιό”, Κ. Σιμόπουλου, «Η λεηλασία και η καταστροφή των ελληνικών αρχαιοτήτων».

        «Ας τιμήσουμε τις εορτές του Κυρίου όχι με αυλούς και με κιθάρες, αλλά σαν Χριστιανοί κι ΟΧΙ σαν ΕΛΛΗΝΕΣ με δάφνες και άνθη ή κάτι άλλο που θα προδίδεται ελληνικό», λέει ο ονομαζόμενος και …Πίνδαρος της χριστιανικής ποίησης, Εφραίμ ο Σύρος, συγγραφέας και του «ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΕΥΘΗΚΕ
        ΤΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», (Ύμνοι Περί Πίστεως). Ποιος, άραγε, ρε, μάγκα, Ναούμ, να `ουμ’, χειροτόνησε διάκονο αυτόν τον ποιητή- Άγιο της Ελληνο-χριστιανικής -και βάλε!- Εκκλησίας; Αν σου λέγανε ο ΜΕΓΑΛΟΣ κι ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, δηλαδή, ο προστάτης ή «προστάτης» και securitάς της δύστυχης -εξ αιτίας μας!- Παιδείας του ελληνικού έθνους, θα το πίστευες;

        «..Ο Βασίλειος, στην προσπάθειά του να ισχυροποιήσει την θέση του στην περιοχή, δημιούργησε ένα νέο αριθμό επισκοπών στην περιφρονημένη παλιά επαρχία, σε μια από τις οποίες, τα Σάσιμα, διόρισε επίσκοπο τον ΓΡΗΓΟΡΙΟ, ενάντια στην θέλησή του. Εκείνος, αισθανόμενος ότι χρησιμοποιήθηκε με αυτήν την ενέργεια, έστειλε μια δεύτερη επιστολή στον ΒΑΣΙΛΕΙΟ: “Πάψε να μιλάς για το πρόσωπό μου σαν κακοαναθρεμένος, άξεστος και εχθρικός άνθρωπος, ανάξιος ακόμα και να ζει (!), εξαιτίας του ότι τόλμησα να έχω γνώση του τρόπου με τον οποίο με μεταχειρήστηκαν .. Γνωρίζω μόνο ότι εξαπατήθηκα -αργά ίσως αλλά το κατάλαβα- και ρίχνω το φταίξιμο στο δικό σου θρόνο (επισκοπικό)”, (επ. XLVII)», «Το Λυκόφως των Θεών, σελ. 152.

        Κλείνουμε με του ηθικούς αυτουργούς της καταβαράθρωσης και κατακρεούργησης των Αρχαίων -κι όχι μόνον!- Ελλήνων, με δυο ακόμη ανθελληνικά χωρία, σαν επίλογο: «Να μην είμαστε με τα λόγια ευσεβείς και με τον τρόπο ΕΛΛΗΝΕΣ. Είναι τιποτένιοι εκείνοι οι Χριστιανοί που τηρούν μύθους ελληνικούς. Πώς τολμούν και μεταλαμβάνουν τα θεία μυστήρια αυτοί που είναι χειρότεροι των ΕΛΛΗΝΩΝ;», – Αναστάσιος Σιναΐτης.

        «Τις Κυριακές και τις γιορτές ούτε να παίζης ούτε να χορεύης, γιατί το παιγνίδι κι οι χοροί έργα του Διαβόλου είναι. Οι ΕΛΛΗΝΕΣ, οι άθεοι και οι πεπλανημένοι, (: κι εδώ διαπιστώνεται ξεκάθαρα πως ΆΛΛΟ «Έλληνες», ΆΛΛΟ «άθεοι» και «πεπλανημένοι»!), που δεν πίστευαν σε Θεό, που δεν ήλπιζαν μήτε Ανάσταση μήτε Κρίση, εκείνοι τα έκαναν αυτά και εχόρευαν κι εχαίρονταν με τα παιχνίδια. Όμως εμείς οι Χριστιανοί δεν είναι σωστό να τα κάνουμε αυτά στις γιορτές μας, αλλά να θυμάσαι τον ΘΑΝΑΤΟ κι ότι μέλλεις να ΤΙΜΩΡΗΘΗΣ, αν δεν μετανοήσης. Αυτά να θυμάσαι, και ΑΝΑΣΤΕΝΑΞΕ, ΚΛΑΨΕ, ΔΑΚΡΥΣΕ, ΛΥΠΗΣΟΥ και ΘΡΗΝΗΣΕ (: στις ..γιορτές!) και θα σε λυπηθή ο Θεός (: στην …άλλη ζωή, – κι εμείς σ’ αυτήν, ’ρόιδο!)», – Ιωάννης Δαμασκηνός.

        

        «ΟΥΔΕΊΣ ΘΕΟΣ ΔΎΣΝΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΩΝ», Σωκράτης έφα

        («Κανένας θεός δεν σκέφτεται άσχημα για τους ανθρώπους», Πλάτων, «Θεαίτητος», 150 C7-8)

        ΥΓ. Κύριε Ρο,
        αν τα σεντόνια αυτά ενοχλούν την Αισθητική του μπλογκ σας, πείτε το μου, να συμμορφοθώ πάραυτα, αιτούμενος, ήδη, και την συγνώμη σας για το παραπάνω.

  13. Ο/Η ΧΑΖΟΥΛΗΣ λέει:

    Οκ…μετά απο αυτό δηλώνω και εγώ Άθεος.

    Άμα υπήρχε Θεος θα μας προστάτευε από τέτοια σοκ…

    Όπως καθε ζωντανός οργανισμός ετσι και το δικομματικό σύστημα θα προσπαθήσει να αντισταθεί με καθε μεσω που διαθέτει εως το τελος της ύπαρξης του.

  14. Ο/Η νήπιος γέρων λέει:

    e- Φίλτατε Ρο,

    με πιάνετε αδιάβαστο περί του νταραβερίου αυτού, ομολογώ! Με τον Αστραπόγιαννο, ε;

  15. Ο/Η Πειραχτήρι λέει:

    Το συγκεκριμένο σποτάκι ανέβηκε στο youtube από το γραφείο του Πρωθυπουργού. Ήταν δε τόσο μεγάλη η αποδοκιμασία και η χλεύη εκ μέρους των σχολιαστών, ώστε αναγκάστηκαν α) να απενεργοποιήσουν τις αξιολογήσεις, και β) να λογοκρίνουν τα σχόλια πριν τα δημοσιεύσουν, με αποτέλεσμα να φαίνονται μόνο τα αρεστά.

    Πόσο τον λυπάμαι τον καημένο τον λογοκριτή υπηρεσίες που ξενύχτισε για να σβήνει σχόλια…

  16. Ο/Η elasticrash λέει:

    εγώ προτείνω να το κάνετε flag γιατί προσβάλει την νοημοσύνη μας…. να λες ότι κόβεις λεφτά από τα νοσοκομεία και να χαίρεσαι;;;

  17. Ο/Η Μισίρκωφ λέει:

    πράγματι προσβάλλει την νοημοσύνη μας να έχουν καταντήσει τα κρατικά νοσοκομεία κέντρα αργόμισθων ΔΥ , τα οποία ενώ τα χρυσοπληρώνουμε δεν έχουμε δικαίωμα επιλογής γιατρού και ατομικής πληρωμής του για τις διενεργηθείσες υπηρεσίες του..
    εδώ και τώρα ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ όλων των νοσοκομείων με διατήρηση της καθολικότητας των υπηρεσιών τους..
    εδώ και τώρα ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ της κινητής και ακίνητης περιουσίας της ΚΡΑΤΙΚΗΣ , ΝΠΔΔ , ελληνοορθόδοξης εκκλησίας..
    η οποία ανέρχεται σε 6-12 φορές το εξωτερικό μας χρέος..!!!
    εδώ και τώρα ΕΦΑΡΜΟΓΗ των συμφωνηθέντων με τους δανειστές μας..!!!!

    • Ο/Η That Crazed Alien penguin λέει:

      Φτύστην αυτή τη γαμωκαραμέλα της ιδιωτικοποίησης, φτύστην πιά! Αμάν. Λες και ο ιδιώτης είναι άγιος!
      Πότε θα καταλάβετε ότι η υγεία και η παιδεία του ανθρώπου είναι υπεράνω των συμφερόντων κάθε γαμημένου ιδιώτη; Πότε, ρε τσογλάνια; Πανάθεμα την πόρνη την Άνυ Ράντ που συκοφάντησε τον Κάντ και τη ρήση του ότι ο άνθρωπος είναι σκοπός και όχι μέσο – ΙΔΙΩΣ ΜΕΣΟ για να πλουτίζει ένας ψυχοπαθής.
      Με πείσατε ότι εσάς, τους οπαδούς του ελευθερίου καπιταλισμού πρέπει να σας αντιμετωπίζω ως δυνάμει ψυχοπαθείς και κακοήθεις μέχρι αποδείξεως του εναντίου.
      Κύριε Ροϊδη, συγγνώμη που παρεκτρέπομαι, μπορείτε να σβήσετε το σχόλιό μου, αλλά δεν αντέχω άλλα ψέματα. Πήρα τη δοσάρα μου τις τελευταίες μέρες, δεν μπορώ.

      • Ο/Η gryphon λέει:

        Aλλος είναι ο καημός τού Μισιρκωφ όπως τουλάχιστον τόν καταλαβαίνω εγώ.Τού τό έχω πεί κι εδώ.
        Εχει αυτό τό στυλ του «ιησουιτη» ,τού ψευτοευσεβούς (οχι μέ τήν θρησκευτική έννοια), τού «παστρικού» πού θέλει δήθεν νά μπεί τάξη σε αυτή τή χώρα.Α καί νά σταματήσουμε εμείς οί «μπαταχτσήδες» νά ζούμε μέ τά λεφτά τών καλών καί τίμιων δανειστών καί νά τούς επιστρέψουμε επιτέλους τά λεφτά τους.
        Στήν πραγματικότητα όπως πιστεύω σπάει τό κεφάλι του νά καταλάβει τί γίνεται»Δέν είναι δυνατόν» θά σκέφτεται.
        Θέλει νά μάς δεί (εννοώ σάν Ελλάδα) νά πέσουμε στά γόνατα.Νά καταρρευσουν τά πάντα. Θά ήθελε νά μας δεί αν είναι δυνατόν νά στεκόμαστε στήν ουρά γιά νά πάρουμε συσσίτιο όπως στήν Κατοχή.

      • Ο/Η Po λέει:

        gryphon…
        μα τι είναι αυτά που λέτε, απόψεις εκφράζουμε όλοι μας!

    • Ο/Η ΧΑΖΟΥΛΗΣ λέει:

      Το κομβικό ζήτημα δεν είναι η ιδιωτικοποίηση αλλά το μην οδηγηθούμε απο Κρατικά Μονοπώλια σε Ιδιωτικά Μονοπώλια.

  18. Ο/Η martina λέει:

    Ζήσαμε να το δούμε ΚΑΙ αυτό! Το θράσος πάει σύννεφο.. Και τα 30 χρόνια εντατικής καλλιέργειας πρωτοφανούς ηθικής έκπτωσης που προηγήθηκαν και που οδήγησαν στην οικονομική παραγράφονται?.. Ουρανοκατέβατοι είναι όλοι τούτοι? Δεν είδαν, δεν άκουσαν, δεν γνώριζαν για το έγκλημα ? Τώρα που το πτώμα ζέχνει και η μπόχα μας πήρε όλους, τώρα κάνουν σαν τις μωρές παρθένες? Για την ταμπακέρα ούτε λόγος!

  19. Ο/Η Κάποιος λέει:

    http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=281901

    ΠΟΛΛΟΙ ΣΙΩΠΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ

    Ο Ακης και τ’ αδέλφια του
    Της ΑΡΙΣΤΕΑΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΟΥ «Θα του πάρουν το νεοκλασικό σπίτι, μπορεί και τα άλλα ακίνητα». «Ο Ακης είναι καλός άνθρωπος». «Στο Μόναχο δεν είχε δεύτερο βρακί. Τον θυμάμαι με το ίδιο αμπέχονο επί χρόνια στο στέκι με τις ελληνικές εφημερίδες».

    Επιθεώρηση στόλου (2/7/2000)
    «Εχει πολλά ράμματα για τη γούνα των Παπανδρέου. Θα τους κάψει».

    «Ο Γιάννος θα τη βγάλει καθαρή;».

    «Τον έφαγαν η μεγαλομανία και τα «κωλόσπιτα»».

    «Ούτε θα γράψω ούτε θα πω το παραμικρό. Ο Ακης μάς έδωσε δουλειά και ήταν και γενναιόδωρος».

    «Σιγά μη βάλουν φυλακή τον Ακη».

    «Ισχυρός οικονομικός παράγων ζητούσε -μέχρι πρότινος- πιεστικά να μη χτυπάμε τον Ακη».

    «Δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται».

    «- Μπαμπά, τι σημαίνει παρένθετο πρόσωπο; – Κλέφτης, παιδί μου, κλέφτης».

    Ολα αυτά τα λένε όσοι γνωρίζουν καλά το βίο του Ακη Τσοχατζόπουλου, την υπόθεση των γερμανικών υποβρυχίων, αλλά και όσοι από μακριά παρακολουθούν τη βίαιη πλέον αποκαθήλωση του άλλοτε Νο 2 του ΠΑΣΟΚ, που ουδείς φρέναρε, αν και πολλοί γνώριζαν ή υποψιάζονταν ότι κάτι πήγαινε στραβά.

    Ολοι σιωπούσαν. Βολεύονταν. Ωφελούντο. Συγκάλυπταν ή περιέβαλλαν εαυτούς με λίπος παχύδερμου σαν μονωτικό. Χλεύαζαν και καταδίωκαν σαν λεπρούς όσους τολμούσαν να εγείρουν ανάστημα ή ερωτήματα για τις αγορές των δισεκατομμυρίων ευρώ που έγιναν από τα Ιμια μέχρι και το 2004. Τι να πρωτοθυμηθούμε: TOR-Μ1, TPQ, ZUBR, SUSANA, ηλεκτρονικός πόλεμος, PATRIOT, ΕΡΜΗΣ, S-300, F-16, υποβρύχια 214, φρεγάτες, μη επανδρωμένα αεροσκάφη, Apache, ΝΗ-90, Leopard Hel2, ασύρματοι κ.ά. Χάνει κανείς το λογαριασμό.

    Εγινε η Ελλάδα η χαρά των εμπόρων όπλων, των μεσαζόντων, των λομπιστών, γέμισε το σύμπαν και πανάκριβες σαβούρες, ενώ το ΚΥΣΕΑ ενέκρινε υποτίθεται ανάγκες που πρότειναν τα επιτελεία. ΚΥΣΕΑ ίσον βουβός κινηματογράφος. Ετσι με βουβή σκηνοθεσία αποφάσισαν οι κυβερνώντες να φορτώσουν το ΑΕΠ με δανεικά για τα όπλα της πατρίδας και τις μίζες για πάρτη τους.

    Και τώρα, κάτω από τη διογκούμενη κατακραυγή, αποφάσισαν να «δικάσουν» τον Ακη. Μόνο που τώρα είναι αργά. Η ζημιά έχει γίνει. Και το ταμείον είναι μείον και δεν χωρά συγγνώμη. Παίζουν τα ρέστα τους και την παρτίδα διάσωσής τους.

    Σήμερα, κατά τα φαινόμενα, ο Ακης Τσοχατζόπουλος θα παραπεμφθεί για δωροδοκία και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, έντεκα χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης των υποβρυχίων.

    Καταγράφουμε ωστόσο τα εξής:

    1 Ο πρώην υπουργός δεν μπορεί να παραπεμφθεί για απιστία σε βάρος του Δημοσίου, πράξη που σαφώς προηγήθηκε, αν αποδειχθεί ότι τελικά υπήρξε χρηματισμός του από τη γερμανική HDW και τα μαύρα ταμεία της, προκειμένου αυτή να κερδίσει τη χρυσή σύμβαση και στη συνέχεια και τα Ναυπηγεία. Σύμφωνα με το άρθρο 86 του Συντάγματος η πράξη αυτή έχει παραγραφεί – νόμος περί προστασίας των υπουργών.

    2 Η περίφημη Torcaso Investments Limited είναι γνωστή από τις αρχές του 2009 και από την εξεταστική για το σκάνδαλο Βατοπεδίου. Είχε συναλλαγές με τη Μονή, αγοραπωλησίες ακινήτων (στην Κηφισιά -κτήριο Βωβού- και στην Πατησίων) και από τότε η εν Αθήναις έδρα της οδηγούσε σε πρόσωπα κοντινά με τον πρώην υπουργό Αμυνας. Η εξεταστική έφτασε μέχρι τον Γ. Σαχπατσίδη, που διετέλεσε και εκδότης της ιστορικής «Μακεδονίας» και σιώπησε.

    3 Η Blue Bell, ίσως και η Nobilis, ακόμα δύο εξωχώριες εταιρείες είχαν αναφερθεί στην εξεταστική για τους TOR-Μ1 (2005) που κατέληξε σε φιάσκο με τους πρωταγωνιστές στο απυρόβλητο.

    4 Η Torcaso και ο λογαριασμός της 051524866 στη Morgan Stanley της Ζυρίχης που δέχτηκαν 6,7 εκατ. δολάρια από τον Νοέμβριο του 1999 μέχρι τον Μάρτιο του 2000 ερευνώνται από το καλοκαίρι του 2010 για πιθανές εισροές και από τα μαύρα ταμεία της Siemens. Εκκρεμεί ακόμα αίτημα των ανακριτών που ψάχνουν μίζες από τους Patriot και το σύστημα ΕΡΜΗΣ.

    Τώρα, έπειτα από γαργάρες μηνών, αποκαλύπτουν (ΣΔΟΕ και επιτροπή) ότι τέσσερα ακίνητα ιδιοκτησίας Ακη Τσοχατζόπουλου και της συζύγου του «πλύθηκαν» από τις γνωστές off-shore. (Μετά το άρθρο 86 να χαίρονται και το πόθεν έσχες των βουλευτών).

    5 Εκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι ενώ ήταν γνωστό από τις αρχές του 2010 πως για τα υποβρύχια 214 καταβλήθηκαν μίζες, χρησιμοποιήθηκαν μεσάζοντες, σύμβουλοι και εικονικές συμβάσεις, η σύμβαση δεν καταγγέλθηκε και η εταιρεία δεν κηρύχθηκε έκπτωτη. Αντίθετα (με νόμο) παραγγέλθηκαν άλλα δύο υποβρύχια, 1,3 δισ. ευρώ και με διαγραφές βαρύτατων προστίμων διευκολύνθηκε η αλλαγή μετοχικού σχήματος στον Σκαραμαγκά. Επίσης μέχρι σήμερα κανένας δεν είχε το θάρρος να καταργήσει τα αντισταθμιστικά ωφελήματα (Α.Ω.), τον κολαούζο διαφθοράς που συνοδεύει κάθε σύμβαση με ένα κομβόι νταβατζήδων που μοιράζουν δουλειές και «μαύρα».

    6 Την περίοδο που είχαν φρενιάσει με παραγγελίες Ακης, Γιάννος, ΚΥΣΕΑ κ.λπ. και τα «παιδιά των εξοπλισμών» αλώνιζαν στο υπουργείο χωρίς Αμυνα, ο Τύπος σχεδόν σιωπούσε. Συγκροτήματα και ΜΜΕ, τουλάχιστον τέσσερα, έκαναν δουλειές με όπλα, με lobbing ή νταβατζιλίκι, άλλοι «μισθώνονταν» και ανάλογα διάλεγαν στρατόπεδο οπλεμπόρων. Εκδότες μισθωμένοι, δημοσιογράφοι-βαποράκια, οι περισσότεροι όμως σιωπηλοί, υποταγμένοι, αδιάφοροι ή φοβισμένοι. Σ’ αυτούς ανάμεσα και fan του Ακη, που δαπανούσε πολλά για δημόσιες σχέσεις, έκανε χάρες και πάντα ήταν προσιτός και ανθρώπινος.

    Ηταν ο υπουργός που όλοι τον έλεγαν Ακη και πολλοί ήξεραν ή υποψιάζονταν πως κάτι γίνεται στα σκοτεινά. Ποιοι; Οι σύντροφοι. Ο ξάδελφος. Ο κουμπάρος. Η λομπίστρια, η κυρία επί των δημοσίων σχέσεων. Οι πειθήνιοι αρχηγοί. Οι παλιοί του ΠΑΚ. Η παρέα του Μονάχου. Ο μπατζανάκης, ο κουνιάδος, η συμπεθέρα, η πρώην. Το Καστρί. Οι δικηγόροι. Οι θεματοφύλακες των off shore. Οι προμηθευτές. Οι συνδικαλιστές. Οι δημοσιογράφοι. Οι επιτελάρχες. Το ΕΠΥΕΘΑ. Οι άνθρωποι του Ακη στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Οι εκδότες-έμποροι κ.ά.

    Θέλετε και άλλους; *

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.