Ο Σώζων Εαυτόν Σωθήτω: Οι μοναχοί-λογιστές και τα χριστιανικά παπαγαλάκια

«Οι γράφοντες διά τούς Γραικούς αναγκάζονται πολλάκις να διαφωτίζωσι πράγματα φαεινά και αυτόφωτα ώς τα οπίσθια των πυγολαμπίδων»
Εμμανουήλ Ροΐδης: « Η Πάπισσα Ιωάννα και η Ηθική» (1866)

Μελλοντικός υπερασπιστής της Ιερότητος της Μονής Βατοπεδίου

Μελλοντικός υπερασπιστής της Ιερότητος της Μονής Βατοπεδίου

Η χτεσινή κατάθεση των μοναχών-λογιστών είναι: Θέμα αφιερωμένο εξαιρετικά στα διάφορα χριστιανικά «παπαγαλάκια». Χριστιανοί απολογητές-«Βloggers» are included.

Ε, όχι και «Βόμβες μεγατόνων» βρε παιδιά των ΜΜΕ η μαρτυρίες των μοναχών-λογιστών ότι η Μονή Βατοπεδίου είναι μια σφριγηλή οικονομική επιχείρηση, αυτά τα μπανάλ δεν τα λέμε και τα ξέρουμε μόνο εμείς, αλλά και οι τελευταίοι –όσοι σκεπτόμενοι απέμειναν- πολίτες αυτής της άμοιρης, από τα χριστιανικά ήθη-δόκανα, χώρας.

Οι λογιστές-μοναχοί Ευδόκιμος (στην επιλογή ονομάτων, τους παραδέχομαι) και Αναστάσιος είπαν τα αυτονόητα. Γιατί τα είπαν τώρα; Τι ερώτηση! Μα τώρα είδαν ότι πλησιάζουν το χείλος του παραδείσου ή της κόλασης, και είπαν το αυτονόητο: «εμείς θα την πληρώσουμε;». Ακριβώς.

«Οι Βόμβες»- μαρτυρίες των μοναχών (ήρεμα, σιγά. Θα ξυπνήσουν τ’ αμνοερίφια)

1. Οι έμπιστοι του Εφραίμ παραδέχθηκαν τις επαφές με υπουργούς για τις σκανδαλώδεις ανταλλαγές, αλλά και τη ζημία που υπέστη το Δημόσιο

2. Επιβεβαίωσαν την ταύτιση της Μονής με την Κυπριακή offshore εταιρεία RASSADEL, καθώς και τις επενδύσεις στο Χρηματιστήριο.

3. Παραδέχθηκαν, ότι υπέγραφαν κατ’ εντολή διακινήσεις εκατομμυρίων ευρώ της Μονής, «σταυρώνοντας» με τις καταθέσεις τους Εφραίμ, Αρσένιο και υπουργούς.

4. Ο μοναχός Ευδόκιμος είπε: «Διαδοχικά είχαμε με όλους τους αρμόδιους υπουργούς επαφές για τις ανταλλαγές. Όταν θες να κάνεις κάτι, πηγαίνεις στον αντίστοιχο αρμόδιο υπουργό, όπως ήταν ο υπουργός Γεωργίας, ο υπουργός Οικονομικών. Αυτοί ήταν οι εμπλεκόμενοι φορείς». (ώ, τι έκπληξη)

5. Υπήρχαν και αλλά πολιτικά πρόσωπα, γνώριμοι των μονάχων, ακόμη και αυτών που δούλευαν στο λογιστήριο. ( τι λες; )

6. Ο μοναχός Αναστάσιος είπε: «Εντάξει, τον κ. Ρουσόπουλο ναι. Είχε θετική στάση προς τη Μονή». (μπα, αυτό είναι Νέο)

7. Ο Άθως Κοιρανίδης, ο ιδιοκτήτης της Κυπριακής offshore εταιρείας RASSADEL, είπαν ότι είναι ίσως ο πιο έμπιστος άνθρωπος της Μονής…. «ο Κοιρανίδης είχε μεγάλο κύκλο γνωριμιών και μεταξύ αυτών ήταν και ο κ. Πάπιστας, με τον οποίο ίδρυσαν την ΑΝΘΕΜΙΑΣ, γιατί ήθελαν να κάνουν μια κοινή εταιρεία. Είπαν ότι θα ήταν καλό»

8. Ο μοναχός Ευδόκιμος υποστήριξε ακόμη εμμέσως πλην σαφώς, ότι η ζημιά του Δημοσίου μόνο απ’ την ανταλλαγή της λίμνης Βιστωνίδας ξεπέρασε τα 15,5 εκατομμύρια ευρώ. (αυτά μου φαίνονται λίγα, αλλά τέσπα)

9. «ο Άθως Κοιρανίδης διαχειρίζεται δικά μας κεφάλαια μέσα στη RASSADEL. Του δίνουνε κάποια κεφάλαια του Μοναστηριού και κάνει τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου μας. Αυτό κάνει ο κ. Κοιρανίδης και επενδύει. Αγοράζει κάποιες μετοχές. Απλώς επενδύουμε» (σημ. το «απλώς» είναι ιερόν)

Η παραπάνω κατάσταση θα συμπληρωθεί μετά το πέρας της Εξεταστικής της Βουλής.

– Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι στο «vatopaidi.wordpress.com» την ύστατη στιγμή θα παρουσιάσουν «στοιχεία-φωτιά» που θα αποδεικνύουν την σκευωρία και επίθεση των ΜΜΕ και της Νέας Τάξης Πραγμάτων προς τα ιερά και όσια της Ορθοδοξίας.

– Στο μεταξύ ο Πατρ. Βαρθολομαίος έδειξε ευαισθησία και αυστηρότητα προς τον κ. Εφραίμ λέγοντάς του «να αναλάβει τις ευθύνες σου».

Ο κ. Πατριάρχης μας, είναι αυστηρός.

.

ρο

This entry was posted in «Ιερές» Επενδύσεις, «Ιερές» Υποκρισίες, «Ιερή» Εξουσία, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

12 Responses to Ο Σώζων Εαυτόν Σωθήτω: Οι μοναχοί-λογιστές και τα χριστιανικά παπαγαλάκια

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    A! αυτός ο (Πατριάρχης Του Κόσμου στο επάγγελμα) κ.Δημήτρης Αρχοντώνης. Τι αυστηρός που είναι! Ακόμη περιμένει τις εξηγήσεις του μητροπολίτη του Παναμά που φυγάδευσε από το Σικάγο τον καταδιωκόμενο από την αμερικανική αστυνομία Γιοσάκη. Είναι ο ίδιος πατριάρχης που τάχα μου δεν πρόλαβε να καθαιρέσει το Γιοσάκη, γιατί λέει τον προσέλαβε-τέτοιο κελεπούρι θα το άφηνε;-ο μητροπολίτης Κορυδαλλού Παντελεήμων. Αλλά και τώρα ο φίλος του Δημήτρη Αρχοντώνη κ.Γιάννης Λιάπης (αρχιεπίσκοπος στο επάγγελμα) δεν έχει βρει χρόνο να καθαιρέσει το Γιοσάκη με τον τόσο σκανδαλώδη βιο.

    Μην αποκλείετε όμως κΡοϊδη μου να βάλει τον Εφραίμ σε αργία μέχρι να κοπάσει ο σάλος. Πετάω σαβούρα για να σωθώ λέγεται αυτό. Το ίδιο είχε κάνει με το περίφημο Άγιο Νεκτάριο μητροπολίτη Λέρου, που τον έδιωξε αρχικά για να του δώσει προαγωγή όταν ξεχάστηκε η υπόθεση και με τόσους άλλους.

    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=600201
    και
    http://www.enet.gr/online/online_obj?pid=39&tp=T&id=47792424

    Νέες καταγγελίες από το Σικάγο

    Εν τω μεταξύ, άκρως απόρρητη αναφορά του μητροπολίτη Τυάνων Παΐσιου, ηγουμένου της Μονής Αγίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Σικάγου, προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο για τον Ιάκωβο Γιοσάκη, φέρνει στο φως η ομογενειακή εφημερίδα Εθνικός Κήρυξ της Νέας Υόρκης. Η αναφορά έχει ημερομηνία 19 Σεπτεμβρίου 2001.

    Σε αυτή ο κ. Παΐσιος αναφέρει ότι τον αρχιμανδρίτη Γιοσάκη φυγάδευσε από το Σικάγο και κάτω από περίεργες συνθήκες ο μητροπολίτης Παναμά και Κεντρικής Αμερικής Αθηναγόρας. Οι αμερικανικές διωκτικές αρχές είχαν διενεργήσει έλεγχο στο σπίτι που φιλοξενείτο ο Γιοσάκης και είχαν κατασχέσει τα δύο διαβατήριά του και του απαγόρευσαν την έξοδο από τη χώρα.

    Ο μητροπολίτης Τυάνων αναφέρει ακόμη πως «αι Αρχαί αιφνιδιαστικώς κατέσχον άπαντα -Αρχείον του Μετοχίου και λοιπά έγγραφα- άτινα είχον μεταφερθεί εκ του Μετοχίου εις την κατοικίαν του π. Γιοσάκη, προς εύκολον άλωσιν και αλλοίωσιν οιωνδήποτε εγγράφων».

    Επίσης, τονίζει ότι ο Ι.Γιοσάκης «διεσπάθιζεν κατά το δοκούν το ιερόν χρήμα της Εκκλησίας» και αποσπούσε μεγάλα χρηματικά ποσά από ιδιώτες, «τους οποίους επιμελώς εφρόντιζεν να κρατεί εις το σκότος και εις απόστασιν εκ της Μονής».

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Εθνικού Κήρυκα, φιλοξενία και προστασία παρείχε στον κ. Γιοσάκη ο αρχιμανδρίτης Κύριλλος Μαρκόπουλος, προϊστάμενος του Αγίου Δημητρίου στην πόλη Τζέρσεϊ Σίτι του Νιού Τζέρσεϊ. Ο αρχιμανδρίτης Κύριλλος Μαρκόπουλος έπεισε τον μητροπολίτη Παναμά Αθηναγόρα να εντάξει τον Γιοσάκη στο κληρικολόγιο της μητρόπολης Παναμά με την προοπτική να κάνει ο Γιοσάκης ιεραποστολή στο Μεξικό.

    Σε επικοινωνία της εφημερίδας με τον μητροπολίτη Τυάνων, συγγραφέα της απόρρητης αναφοράς περί Γιοσάκη, επιβεβαίωσε την γνησιότητά της.

    Μόλις έλαβε ο Πατριάρχης την παραπάνω αναφορά-καταγγελία του κ. Παΐσιου, ζήτησε από τον Μητροπολίτη Παναμά Αθηναγόρα εξηγήσεις και συνάμα τον φάκελο του Γιοσάκη για να προβεί το Πατριαρχείο στην καθαίρεση και στην επαναφορά του στις τάξεις των λαϊκών.

    Μεσολάβησε όμως ο Μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμων, ο οποίος πριν λίγες ημέρες ετέθη σε εξάμηνη διαθεσιμότητα από την Διαρκή Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο οποίος ζήτησε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο το απολυτήριο του Γιοσάκη και τον ενέταξε στο δυναμικό της Μητρόπολης Αττικής.

    Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΜΠΕ

    Ο ρασοφόρος με την πολυκύμαντη ζωή

    Οταν τα ράσα του Ιάκωβου Γιοσάκη ανέμιζαν στο ελαφρύ βοριαδάκι του Ιανουαρίου έξω από τα δικαστήρια του Πειραιά και ένας χαριτόβρυτος φίλος και αδελφός του ορμούσε στις κάμερες με μια σμπαραλιασμένη ομπρέλα, όλοι πιστεύαμε ότι είχαμε να κάνουμε με κάτι πολύ «οικογενειακό» τής Εκκλησίας. Ο ρασοφόρος με το περιποιημένο μούσι, που δεν μοιάζει με ξεραμένο σκουπόχορτο όπως των άλλων, έχει τόσο πολυκύμαντη ζωή που σου γεννά μια τεράστια απορία. πότε πρόλαβε να τα κάνει όλα αυτά ενώ καλά καλά δεν έχει κλείσει τα σαράντα;

    Ψηλά στον Πειραιά, πέντε έξι χιλιόμετρα από το λιμάνι, είναι η περιοχή Ταμπούρια, δίπλα στο Κερατσίνι. Από εκεί το 1827 ο Καραϊσκάκης έδωσε πολλές μάχες εναντίον των στρατευμάτων του Κιουταχή. Είναι μια περιοχή που φτιάχτηκε από εργατόκοσμο, απλούς ανθρώπους και πρόσφυγες από τη Μικρασία. Στην ίδια περιοχή, στην οδό Πατρών, στα τέλη της δεκαετίας του ’60 γεννήθηκε ο Παύλος Γιοσάκης. Από νωρίς η σχέση του με την Εκκλησία ήταν καθοριστική για την τύχη του. Κοντά στους Παλαιοημερολογίτες αρχικά, όπως και ολόκληρη η οικογένειά του που εκκλησιαζόταν στο ναό της Κοίμησης της Θεοτόκου στον Πειραιά. Στην εκκλησιαστική επιτροπή του ναού ήταν μέλος ο πατέρας του Γιοσάκη. Από τα Ταμπούρια, όμως, με θέα στο πανύψηλο ασπροκόκκινο φουγάρο της Ηλεκτρικής, μέχρι τη μανιώδη εμμονή του Γιοσάκη να φτιάξει τζακούζι κάτω από την Αγία Τράπεζα στο Μετόχι του Αγίου Αθανασίου στο Σικάγο, υπάρχει μια απόσταση που δεν μετριέται εύκολα. Τουλάχιστον με τα …επίγεια μέτρα και σταθμά.

    Η ικανότητα του Ιάκωβου Γιοσάκη να μεταμορφώνεται σε οτιδήποτε του καρφώνεται στο μυαλό είναι δαιμονική. Και πάνω από όλα, η περίπτωσή του δεν προσφέρεται για να εφαρμόσεις στο ακέραιο την ορθή δημοσιογραφική γραφή, καθώς εκ των πραγμάτων είσαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσεις πολλές φορές απαγορευμένες λέξεις όπως «λέγεται», «ακούγεται», «φημολογείται».

    Και ακόμα, βέβαιο είναι ότι αυτός ο άνθρωπος πιο πολλές φορές έχει πει τη λέξη «ορκίζομαι» σε δικαστήρια και ανακριτικά γραφεία παρά σε εκκλησίες…

    Η άνεσή του να μηνύει, να καταθέτει αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων και αγωγές, φυσικά και δεν είναι ικανή συνθήκη για να του εξασφαλίσει μόνιμη θέση πάρκινγκ στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, όπως μεταδόθηκε τις πρώτες ημέρες της κρίσεως. Το θέμα είναι ότι ο Παύλος που μεγάλωσε, πήγε στη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή, χειροτονήθηκε στη Μητρόπολη Κυθήρων κι έγινε Ιάκωβος, όπου κι αν βρέθηκε στη σύντομη εκκλησιαστική του καριέρα, συνέδεσε την αγιοσύνη του με σκάνδαλα, λοβιτούρες, δικογραφίες πιο χοντρές κι από όλα τα ευαγγέλια μαζί, με αυτό που τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα εκφράζεται με την αμφιβόλου ετυμολογίας λέξη «λαμόγιο».

    Με δυσκολία, όμως, παραβλέπει κανείς κάποιες λεπτομέρειες που χαράσσονται ανεξίτηλα στη μνήμη των ανθρώπων, όπως μάλιστα τις περιγράφει γλαφυρά και ο ίδιος ο Γιοσάκης. Μιλάμε για την επιστολή προς την Ιερά Σύνοδο των Παλαιοημερολογιτών, με τον τίτλο «απόρρητος καταγγελία», στην οποία περιγράφει τις πρώτες του επαφές με τον τότε μητροπολίτη Θεσσαλονίκης των παλαιοημερολογιτών, το σωτήριο έτος 1983. Με ένα ύφος που θα μπορούσε να ήταν κείμενο σε έκδοση – τσόντα του «Προς τη Νίκην», ο Γιοσάκης καταγγέλλει την αποπλάνησή του με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες τύπου «για να σε ζυγίζω» ή «με κέρασε μίαν πορτοκαλάδαν». Και να καταλήξει: «Αμάρτησα μαζί του…».

    Μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή του ιερωμένου ήταν τα Κύθηρα, ιστορία που ξεπληρώνει τώρα μοιραζόμενος στο στενό του κελί στον Κορυδαλλό με έναν ακόμα συγκρατούμενό του αλλοδαπό. Κατηγορήθηκε για αρχαιοκαπηλία το 1996. Μια υπόθεση που ενώ είχε κλείσει για άλλους εμπλεκομένους, για τον Γιοσάκη κάτι περίεργο έγινε. Το όνομά του έφυγε από τη δικογραφία ως κατηγορουμένου, έγινε όνομα μάρτυρος και διάφορα άλλα.

    Δέκα χρόνια πριν, είχε βρεθεί στη Μητρόπολη της Λήμνου, όπου άρχισε να κάνει, όπως λένε, τα πρώτα στραβοπατήματά του. Κατ’ αρχήν έγινε, προκλητικά λένε, πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης με δικαίωμα υπογραφής και εξ ολοκλήρου αντιπροσώπευσης του γέροντα και αρρώστου μητροπολίτη Παντελεήμονος. Ζούσε μαζί με τον γέροντα και την αδερφή του. Εκεί ακούστηκε ότι εξαφανίστηκαν κάποιες εικόνες μεγάλης αξίας, ότι ο Γιοσάκης εκμεταλλευόμενος την κατάσταση της υγείας του μητροπολίτη έκανε διάφορες αλχημείες με τραπεζικούς λογαριασμούς συν το γεγονός ότι αγόρασε και μια «Μερσεντές». Οι προκλητικές, λένε, κινήσεις του ήταν αιτία τον Ιούλιο του 1988 κάτοικοι της Λήμνου να κυκλώσουν τη Μητρόπολη στην περιοχή «Ρωμαίικος Γιαλός», με απαίτηση να φύγουν άρον άρον ο Παντελεήμων μαζί με τον Γιοσάκη. Δεν πρόλαβαν καν να πάρουν βαλίτσα. Αστυνομικοί τούς στρίμωξαν σ’ ένα περιπολικό και τους πήγαν στο λιμάνι μετά πολλών ντόπιων… καντηλιών που αιωρήθηκαν για ώρες πάνω από το νησί.

    Οταν έφυγε κακήν κακώς από τη Λήμνο, ο Ιάκωβος Γιοσάκης βρέθηκε στην Κύπρο. Η θέση που του δόθηκε ήταν αυτή του ιεροκήρυκα παρά τω μητροπολίτη τέως Λεμεσού Χρύσανθου, που και αυτός βρέθηκε στη δίνη ενός ροζ θρησκευτικού σκανδάλου πολλά χρόνια αργότερα. Τέλος καλοκαιριού του 1988, ο Γιοσάκης μετακόμισε στην Κύπρο. Το 1991 ο Χρύσανθος, προφανώς εκτιμώντας τις υπηρεσίες του και ανταμείβοντάς τον, τον συνέστησε στον αρχιεπίσκοπο Θυατείρων και Μεγάλης Βρετανίας Γρηγόριο, ώστε να θητεύσει εκεί «επί τω σκοπώ ανωτάτων θεολογικών σπουδών».

    Για μερικά χρόνια ο Ιάκωβος Γιοσάκης δεν πρωταγωνιστεί σε κάποια περίεργη ιστορία, τουλάχιστον από αυτές που έχουν γίνει γνωστές. Μέχρι το 1999, όταν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, στο Σικάγο, ένας Ελληνας παπάς, που κυκλοφορεί στις τάξεις της καλοβαλμένης από οικονομική άποψη ομογένειας και έχει πάει εκεί με την Αρχιεπισκοπή Παναμά, αρχίζει να στρέφει το ενδιαφέρον πάνω του: μία με κάτι παράλογες απαιτήσεις για την ανακατασκευή του Αγίου Αθανασίου, μία με μια περίεργη σχέση του με έναν Τούρκο, μία με κάτι ακάλυπτες επιταγές. Η εκκλησία, όπως πρόσφατα έγραψε ο «Εθνικός Κήρυκας» της Ν. Υόρκης, είχε τέσσερις τραπεζικούς λογαριασμούς. Ο Γιοσάκης άνοιξε έναν δικό του στον οποίον μετάγγιζε διάφορα ποσά από τους άλλους στην Πλάζα Μπανκ, όπου διευθύντρια ήταν μια ομογενής. Η εκκλησία είχε υποθηκευτεί για τις ανάγκες των εργασιών, ο Γιοσάκης είχε πείσει μερικά μέλη του κοινοτικού συμβουλίου να πάρουν δάνεια και μία από τις επιθυμίες του ήταν να φτιάξει τζακούζι σε ένα μεγάλο δωμάτιο δίπλα στο γραφείο του και κάτω από το Ιερό Βήμα. Οι εργάτες δούλευαν, δεν πληρώνονταν, τα χρέη μεγάλωναν και ο Γιοσάκης, σύμφωνα με τις καταγγελίες, εκταμίευε μεγάλα ποσά ενώ εξέδιδε και επιταγές που αποδεικνύονταν ακάλυπτες. Η αστυνομία έκανε έρευνα στο σπίτι όπου έμενε και κατέσχεσε δύο διαβατήρια που είχε με το ίδιο όνομα (Παύλος Γιοσάκης). Παρ’ όλα αυτά ο Γιοσάκης κατόρθωσε να φύγει από την Αμερική, μάλλον μέσω Παναμά, χωρίς να προλάβει να απολαύσει το τζακούζι στον Αγιο Αθανάσιο. Αντ’ αυτού, πρόλαβε να βιώσει μία σύντομη κι επεισοδιακή, όπως λένε, σχέση με έναν Τούρκο που τον είχε κάνει υπεύθυνο των εργασιών στο ναό. Ο Σαχίν, έτσι λεγόταν, είχε γνωρίσει τον Γιοσάκη στην Κωνσταντινούπολη, όπου είχε κάνει επίσκεψη με αδελφότητες της Φιλοπτώχου της Ομογένειας. Στην αρχή, τα πήγαιναν καλά, του είχε κόψει μάλιστα μισθό εκατό δολαρίων την ημέρα για τις εργασίες στο ναό αλλά μετά κάτι συνέβη και οι Γιοσάκης δεν απαντούσε στα τηλεφωνήματά του. Ο Τούρκος έγινε πιο Τούρκος, και απειλούσε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας ότι θα πάει στο Σικάγο και θα τον σκοτώσει. Τελικά τα βρήκαν και οι τόνοι έπεσαν. Αμα τη επιστροφή του, ο Γιοσάκης τοποθετήθηκε στη Μητρόπολη Αττικής. Και από εκεί άρχισε την υψηλού επιπέδου καριέρα: επαφές, κοσμικότητες σα να ήθελε να αφήσει πίσω τις μαύρες σελίδες, τότε που οι πρώτες …ταρζανιές της ιδιωτικής τηλεόρασης μετέδιδαν πλάνα από τη μονή των Κυθήρων με γυναικεία εσώρουχα από τη μία και συμπεριφορές από την άλλη, απόλυτα ταιριασμένα μεταξύ τους.

    Η καταγγελλόμενη διαπλοκή του Γιοσάκη με τη Δικαιοσύνη αποτελεί ήδη αντικείμενο έρευνας. Φαίνεται, όμως, ότι ο ίδιος είχε τρομερή άνεση να χειρίζεται διάφορες δικονομικές περιπέτειες. Και μάλλον η άνεσή του δεν στηριζόταν στο πουθενά. Τον Ιούλιο του 2004, για παράδειγμα, κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων εναντίον του μητροπολίτη Ηλείας Γερμανού, με αφορμή τις ενέργειες που έκανε ο Ηλείας για τον Γιοσάκη στέλνοντας επιστολή στον Χριστόδουλο και ζητώντας από τον μητροπολίτη Παναμά πληροφορίες, όταν είχε κυκλοφορήσει ότι ο Γιοσάκης ετοιμαζόταν να καταλάβει τη θέση τού γραμματέα της νομοκανονικής επιτροπής της Ιεράς Συνόδου. Ο Γιοσάκης δικαιώθηκε από τη Δικαιοσύνη, ενώ σχεδόν όλες του τις υποθέσεις τις έχουν χειριστεί συγκεκριμένες γυναίκες δικαστίνες.

    Ο αρχιμανδρίτης φαίνεται πως είναι καλά δικτυωμένος στον Πειραιά, και όχι μόνο. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο κατάφερε να βρεθεί σε πρωταγωνιστική θέση σε μια υπόθεση που είναι τόσο μπερδεμένη όσο μια μακαρονάδα. Ο Αττικής Παντελεήμων, ο Θεσσαλιώτιδος Θεόκλητος, ο Παναμά Αθηναγόρας, ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ο Θηβών Ιερώνυμος, ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Ειρηναίος, ο πρώην Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνος, ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, όλοι μπλέκονται μεταξύ τους, αθώοι κι ένοχοι, δίκαια και άδικα.

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 19/02/2005

  2. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Εγώ πάντως πιστεύω ότι όλα αυτά τα λέτε διότι είσθε ΑΛΙΒΑΝΙΣΤΟΙ.

    Λιβανισθείτε, ίνα μην χαθείτε.

    +Λιβάνιcον+

  3. Ο/Η tyxeros λέει:

    Η πυκνότητα και συχνότητα τέτοιων ιστοριών έχει ανέβει πολύ. Το παπαδαριό που τόσα χρόνια νόμιμα επένδυε στην άγνοια ή στην απόγνωσή κοιτάει να βγεί λάδι για να μην έχει ζημιά το μαγαζί. Δεν είδα και κανέναν απο αυτούς να κάνει κάποια έστω αντανακλαστική κίνηση,έστω για τις εντυπώσεις. Ακόμα και τις καλύτερες προσευχές που έχουν στα κιντάπια τους(γιατί οι περισσότερες είναι για μισάνθρωπους) θα τις πουλάνε με το κομμάτι για να αγοράζουν με όσα χρόνια τώρα κλέβανε από τους πιστούς ότιδήποτε ικανοποιέι τις παραμορφωμένες ορεξεις τους…Ούστ…

  4. Ο/Η Geysser λέει:

    Πάντως μην υπερβάλλουμε κι εμείς. Οι δίπατες μεζονέττες του Ευαγγελάτου δεν ήτανε κελιά (όπως απέδειξε το vatopaidi.wordpress.com). Ήταν σπίτι εύπορου από τις Καρυές. Και ο δημοσιογράφος ήτανε Αλβανός.

  5. Ο/Η vloutis λέει:

    – Ρασοφόποι εν δράσει…

    – Η ταραχώδης και πολυκύμαντη ζωή του μοναχού…

    – Ρασοφσόροι…

    – ΜΟΝΑΧΟΣ …σου χόρευε κι όσο θέλεις πήδα…

    Δεν συνεχίζω άλλους τίτλους, γιατί με την φόρα που έχω πάρει θα με καταραστεί κανένας από δαύτους και θα καώ στην κόλαση, σε καζάνι που βράζει και δεν το θέλω…

    Ασκητισμός σου λέει, μετά, ο άλλος..

    Την (συγχισμένη) καλησπέρα μου.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  6. Ο/Η Τροφώνιος λέει:

    Ροΐδη και Λασκαράτε ΨΕΥΔΕΣΤΕ.
    Αν αυτά που γράφετε ηταν αληθεια τοτε αυτος θα ήταν από την αρχή στην φυλακή. Γιατί ένα τέλεια δημοκρατικό κράτος σαν της Ελλάδας δεν τον έχει δικάσει για όλα αυτά; Και μην μου πείτε ότι δικάστηκε για το παραδικαστικό. Γιατί θα βγεί πανηγυρικως από το κελι του και θα δείτε εσείς.
    Γιατί μια δίκαια εκκλησία Χριστού, όπως είναι η μόνη σωστή Ορθόδοξη Εκκλισια μας δεν τον καθέρεσε από το αγγέλικό σχήμα που φωρεί;
    Ντροπή σας. Αλιβάνιστοι, αλειτούργητοι και αμαρτωλοί ιστολόγοι.

  7. Ο/Η Mario Bear λέει:

    Θα τα καταφέρουν. Έχουν τούς ιερούς +πόρους+ για να προσλάβουν τούς καλύτερους νομικούς και οικονομικούς συμβούλους, για να την σκαπουλάρουν με τις μικρότερες δυνατές απώλειες. Ας μην ανησυχούμε. Το franchise είναι πολύ ισχυρό για να αγχωθεί για μερικές διαρροές.

    Επιτροπές και αηδίες. Το έχω ξαναγράψει κι επιμένω. Κατάσχεση τού συνόλου τής περιουσίας τής εκκλησίας. Θα μπορέσει να ανασάνει πολύς κόσμος. Νομίζω ότι αυτό είναι αρκετά χριστιανικό. Εκτός κι αν ο Ιησούς μίλησε μόνο για χιτώνες και όχι για εκτάσεις, ακίνητα, ερωμένους ιερωμένους κλπ.

    Αχ, γιατί επιτίθεστε εις την ελληνορθόδοξον εκκλησία, που τόσα έχει προσφέρει στον τόπο (με το αζημίωτο); Όλο επιθέσεις είστε. Παλιοεπιθετικογενείς τύποι. Άντε τώρα. Άντε γιατί άντε.

  8. Ο/Η Diagrammenos λέει:

    Mario Bear έφα

    @Θα τα καταφέρουν. Έχουν τούς ιερούς +πόρους+ για να προσλάβουν τούς καλύτερους νομικούς και οικονομικούς συμβούλους, για να την σκαπουλάρουν με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.@

    Προς το παρόν, δικηγόρος της Μονής, είναι ο κος Φώτης Κρεμμύδας, πρώην δικηγόρος και μέλος του Δ.Σ. της εφημερίδας «Αυγή». Με τον κο Κρεμμύδα κατάφερε μάλιστα η «Αυγή» να λάβει προ ετών, μία γενναία αποζημίωση απ’ το ελληνικό κράτος για το κλείσιμό της επί Χούντας – και να μπαλώσει έτσι τα μεγάλα της χρέη.

    Δικηγόρος βεβαίως είναι ο κος Κρεμμύδας και δικαίωμά του να παράσχει νομική προστασία σε όποιον θέλει – για να μην πω και υποχρέωσή του. Απλώς αναρωτιέμαι, τι θα διαβάζαμε εδώ απ’ τον περισπούδαστο ξερόλα του ιστολογίου, σε περίπτωση που ο διαπρεπής νομικός ήταν μέλος του ΠΑΣΟΚ, φίλος του ΓΑΠ, ή απλώς αρθογράφος υπέρ των ελληνικών δικαίων στην Αλβανία, ή την Τουρκία…

  9. Ο/Η meniek λέει:

    τελικά, περισσότερη ώρα μου παίρνουν τα σχόλια στο μπλογκ σας από το ίδιο το ποστ !!!!! ΠΏΣ ερμηνεύεται ταύτον θρησκειολογικά? Τέλος πάντων εγώ έχω μια ερώτηση… αφού απ’ ότι φαίνεται ο Καλόγερος είχε περισσότερες επαφές με τους υπουργούς απ’ ότι ο Καραμανλής (εντελώς)junior, μήπως να κάνουμε αυτόν πρωθυπουργό και τον ανεψιό ηγούμενο? Λέω, μήπως…. (και ο Αρσένιος Οικονομικών δεν πρέπει να είναι απορριπτέο, ε?)

  10. Ο/Η Λασκαράτος λέει:

    Διαγραμμένε,
    τίποτα δεν θα άκουγες αν ο δικηγόρος ήταν τ.μέλος του ΠΑΣΟΚ κλπ Θα άκουγες πάρα πολλά όμως αν ήταν νυν και παρέμενε νυν. Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ κατινίστικου πολιτικού κουτσομπολιού στο οποίο μόλις επιδόθηκες και πολιτικής κριτικής. Θα είχε ίσως αξία να μας πεις σε ποιό κόμμα ανήκει τώρα ο κύριος που ανέφερες αν και μόνη η δικηγορική του ενασχόληση δεν τεκμηριώνει απολύτως καμμία ενοχή.
    Για να σε βοηθήσω.
    Ο κ.Τσουκάτος ανήκε στο ΕΚΚΕ αλλά τώρα στο ΠΑΣΟΚ, με μια μισοδιαγραφή μέχρι να αποδειχθεί η (βέβαιη) αθωότητά του, όπως συνέβη και με τον κ.Κουκοδήμο.
    Όι Ε.Αβέρωφ Τοσίτσας και Κ.Τσάτσος ανήκαν στους Φιλελεύθερους
    Ο Γ.Παπανδρέου είχε κατέβει με τον Παπάγο
    Ο Α.Παπανδρέου ήταν τροτσκιστής.
    Οι υπουργοί της Χούντας Βύρων Σταματόπουλος, Αγγ.Τσουκαλάς, Σ.Κατσώτας, Γ.Γεωργαλάς, προερχόντουσαν από την Αριστερά ή την κεντροαριστερά.
    Ο Σ.Μαρκεζίνης είχε συνεργαστεί με την Αριστερά
    Ο Αθανάσιος Κανελόπουλος ήταν στη Μακρόνησο
    Ο Αντ.Τρίτσης κλπ κλπ κλπ
    Ειδικά για τον ΣΥΝ-ΕΔΑ-ΚΚΕεσ-ΚΚΕ που είναι ο γεωμετρικός τόπος του αρχείου σου, γράφε ονόματα «αποστατών»:
    Μ.Θεοδωράκης, Θ.Κατριβάνος, Νίτσα Λουλέ, Μ.Δαμανάκη, Μ.Ανδρουλάκης, Α.Μπριλλάκης, Α.Λεντάκης, Σ.Βούγιας και καμμιά 40αριά επώνυμοι ακόμη.

    Με την ευκαιρία κάποιον Ιούδα προσωπική επιλογή ενός αλάνθαστου «θεού», τον έχεις ακουστά;

  11. Ο/Η Diagrammenos λέει:

    @Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ κατινίστικου πολιτικού κουτσομπολιού στο οποίο μόλις επιδόθηκες και πολιτικής κριτικής.@

    Το κείμενο δεν αφορούσε τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά τον ξιπασμένο ξερόλα του ιστολογίου, ο οποίος ως γνωστόν, δεν είναι πολιτικός (Θεός φυλάξοι, αλλά έχουμε δει και χειρότερα…)

    Όσο για τα περί κατινίστικων κουτσομπολιών, αυτά δεν αξίζουν ούτε καν επιστροφής…

    @Διαγραμμένε,
    τίποτα δεν θα άκουγες αν ο δικηγόρος ήταν τ.μέλος του ΠΑΣΟΚ κλπ Θα άκουγες πάρα πολλά όμως αν ήταν νυν και παρέμενε νυν.@

    Θα έβλεπα τουλάχιστον τα όσα είδα να συμβαίνουν με τον παπαΓιώργη Μεταλληνό, ως αρθογράφο του Μιχαλόπουλου, αν όχι και χειρότερα. Θα περίμενα επίσης, υπαινιγμούς περί χρηματοδότησης του εντύπου από τα κλεμμένα, ή μια φωτογραφία του κυρίου πλάι στον ΓΑΠ (ή τον Καραμανλή) και με λεζάντα λασκαράτειας εμπνεύσεως – ή ένα κείμενο του «Ιού», που θα σου έδινε τη δυνατότητα να μεταχειριστείς όπως θα ήθελες τον δικηγόρο της Μονής, χωρίς να χρεωθείς προσωπικά την έμπνευση της μεθόδευσης.

    @Θα είχε ίσως αξία να μας πεις σε ποιό κόμμα ανήκει τώρα ο κύριος που ανέφερες αν και μόνη η δικηγορική του ενασχόληση δεν τεκμηριώνει απολύτως καμμία ενοχή.@

    Το ότι δεν τεκμηριώνει απολύτως καμία ενοχή, το έχω ήδη αναφέρει, αλλ’ εσύ διαβάζεις ως συνήθως, όπως γράφεις.

    Από κει και πέρα, ίσως να μην ξέρεις πως ο διαπρεπής δικηγόρος, επικαλέστηκε πρώτα ο ίδιος (και όχι εγώ) την ιδιότητά του, του πρώην ευεργέτη και μέλους του Δ.Σ. της Αυγής, ενώπιον της Εξεταστικής Επιτροπής, προκειμένου να αποσείσει την υποψία ότι ξέπλενε μαύρο χρήμα της Μονής. Ο Πλεύρης μάλιστα, ένοιωσε την ανάγκη να του απαντήσει πως «κι εμείς, επειδή είμαστε Δεξιοί, δεν σημαίνει πως είμαστε και κλέφτες».

    Δεν ξέρω τι σχολίασε η «Αυγή» την επόμενη ημέρα, ξέρω όμως ότι ο κος Αλαβάνος έσπευσε να προτείνει να συρθεί δια της βίας ο Εφραίμ στην Εξεταστική Επιτροπή, γιατί ως γνωστόν, ο κος Αλαβάνος είναι πολύ μεγάλος επαναστάτης και οι επαναστάσεις δεν γίνονται χωρίς μια δόση βίας.

    Αυτά και προσοχή στον θυρεό: Μην σου τον χέσουν οι μύγες το βράδυ.

  12. Παράθεμα: Μονή Βατοπεδίου – συλλεκτικό ποτ πουρί « Ροΐδη Εμμονές

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.