Η σκοτεινή ιστορία των ιερών δομών, δεν δικαιολογεί καμία έκπληξη.

Εκφράσεις συντήρησης αρρωστημένων συνδρόμων άσκησης εξουσίας σε αδύναμους»]

«Πρώτο Θέμα» 10 και 24. Απρ. 2005 για τον δεσπότη Λέρου άγιο Νεκτάριο στο Ορφανοτροφείο Αρρένων Καλύμνου. Η υπόθεση συγκαλύφθηκε και ο Μητροπολίτης δεν δικάστηκε ποτέ, απλά παραιτήθηκε παίρνοντας έναν ψιλό επισκοπικό τίτλο, για να ξεχαστεί το σκάνδαλο.

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Μεταφέρω ό,τι καλύτερο νομίζω πως δημοσιεύτηκε στον Τύπο, σχετικά με την υπόθεση του Νώε Β΄ ή Αντώνη Παπανικολάου, προσφωνούμενου ως «πατέρα» από το δημοσιογραφικό σινάφι και «καλύτερου Ευρωπαίου πολίτη» το 2018, με εισήγηση του ευρωβουλευτή κ. Παπαδημούλη (ΣΥΡΙΖΑ), που τώρα έπεσε από τα σύννεφα («Έχω υποστεί σοκ»), χωρίς ευτυχώς να υποστεί σωματική βλάβη:

«Υπόθεση «Κιβωτός του Κόσμου». «Κοιτάζοντας το τέρας στον καθρέπτη» (Athens Voice, Νίκος Γεωργιάδης-23.11.2022, 19:450-ΤΕΥΧΟΣ 850). «Η χριστιανική εκδοχή οργανωμένων ιδρυματικών μικροκοινωνιών με τα χαρακτηριστικά της αρρώστιας. Η Κιβωτός του Κόσμου, όπως και η υπόθεση με τη 12χρονη στον Κολωνό, ρίχνουν φως στη σκοτεινή  πλευρά των κοινωνιών μας».

«Όταν το 2003 η δημοσιογραφική ομάδα της «Boston Globe» βραβεύονταν με Πούλιτζερ για τις αποκαλύψεις περί της σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων από Καθολικούς ιερείς, όλοι προσποιήθηκαν πως έπεφταν από τα σύννεφα. Τελικά η υπόθεση έγινε σενάριο και το σενάριο ταινία.  Ήρθαν και τα Όσκαρ. Οι πάντες τότε αντιλήφθηκαν ή θα έπρεπε να αντιληφθούν πως με τα σημερινά ψηφιακά δεδομένα της πληροφόρησης η απόκρυψη ή ανοχή τέτοιων περιστατικών είναι μία χαμένη υπόθεση. Αργά  ή γρήγορα όλα θα έρθουν στην επιφάνεια. Τελικά όπου υπάρχουν συντηρητικές και ερμητικά κλειστές δομές, πάσης φύσεως και προελεύσεως,  ευνοούνται οι ηθικές, οικονομικές και  κακουργηματικού επιπέδου παρεκκλίσεις, σεξουαλικού ή άλλου περιεχομένου. Ο τομέας της κοινωνικής πρόνοιας, από τη στιγμή που στη διαχείριση των δομών της εμπλέκονται οργανωτικά σχήματα με στεγανά, είτε είναι εκκλησιαστικού τύπου είτε αποτελούν παρελκόμενα πυρήνων πολιτικής εξουσίας, έχει να επιδείξει παγκοσμίως εφιαλτικές τερατογενέσεις.

Αυγή 29/05/2007. Η απάντηση της εφημερίδας σε επίθεση του Χριστόδουλου κατά του ΣΥΝ: «Φωτοτυπία του πρωτοσέλιδου της παράνομης αντιδικτατορικής Αυγής της 31.8.1970 με κυκλωμένο το ακόλουθο απόσπασμα: «Οι θεομπαίχτες του ‘Ελληνοχριστιανικού» πολιτισμού έχουν τον υπεράξιο εκπρόσωπό τους τον αρχιμανδρίτη Χριστόδουλο. ‘Αποκαλύφθηκαν ενέργειαι από μακρού χρόνου και κατ’εξακολούθησιν, ασελγών πράξεων, επί των νεαρών τροφίμων του ιδρύματος στο οποίο τον διόρισε διευθυντή ο παπαευθύμ Ιερώνυμος..’.». «Μας θύμισε το θέμα ο αγαπητός σύντροφός μας Βαρδής Βαρδινογιάννης: Η παράνομη «Αυγή» του 1970 έχει ανοίξει τον λογαριασμό με τον κ. Χριστόδουλο.
Σημειώνω ότι για την υπόθεση δεν έχουν γίνει ποτέ δηλώσεις του τότε αρχιμανδρίτη και νυν αρχιεπισκόπου… Ούτε ξεκαθαρίστηκε το όλο θέμα…»
. Όμως και μετά τη δεύτερη δημοσίευση, ούτε η Αυγή ούτε ο Χριστόδουλος ούτε άλλοι έδωσαν συνέχεια στο θέμα. Έπεσε απόλυτη σιωπή. Το 2016 ο αρχιμανδρίτης Κύριλλος Κωστόπουλος κατηγόρησε τον Χριστόδουλο πως είχε αυτό που ο ίδιος ρατσιστικά και με μίσος αποκαλούσε «κουσούρι». Παρά τα σχετικά δημοσιεύματα η Εκκλησία και οι πιστοί της έκαναν πάλι τους κουφούς. Όπως κάνουν πάντα. Μόνο που σήμερα υπάρχει και το διαδίκτυο.

Από τις δομές της «Μητέρας Τερέζας» στην Ινδία έως τις υπερδομές φιλοξενίας και εκπαίδευσης ανηλίκων και απροστάτευτων παιδιών της Καθολικής Εκκλησίας αλλά και τις δικές μας, ιδρυματικού τύπου μονάδες φιλοξενίας ανήλικων θυμάτων του εμφυλίου πολέμου και συναφών καταστάσεων, η ιστορία έχει να καταδείξει σωρεία περιστατικών εκμετάλλευσης του ανθρώπινου και ιδιαίτερα του παιδικού  πόνου.  Συχνότερα δε η ιδιωτική πρωτοβουλία έκφρασης κοινωνικής ευαισθησίας και φιλανθρωπίας σχεδόν μονίμως «σκόνταφτε» στον αχόρταγο χαρακτήρα του αποτελεσματικότερου αρπακτικού στη Φύση. Μιλάμε για πυρήνες έκφρασης εξουσιομανίας, σεξουαλικής εκμετάλλευσης και άσκησης βίας, κακοποίησης και συστηματικού βιασμού των παιδικών σωμάτων και των ψυχών τους. Παράλληλα, κέντρα οικονομικής εκμετάλλευσης χορηγήσεων, δωρεών και κληρονομιών, οι ιδιωτικής πρωτοβουλίας ιδρυματικές δομές, εκκλησιαστικού ή απλά φιλανθρωπικού περιεχομένου, συχνότατα απεδείχθησαν άνδρα ακολασίας, βαρβαρότητας και διαστροφής. Το φαινόμενο είναι παγκόσμιο και η εξήγηση ξεκάθαρη. Τα στεγανά εκκολάπτουν μυστικά. Τα μυστικά οικοδομούν ομαδικά συμφέροντα. Τα συμφέροντα πρέπει να είναι ασφαλή. Η ασφάλεια έχει ανάγκη από στεγανά. Τα στεγανά οδηγούν σε διαστροφή. Η διαστροφή στη βαρβαρότητα.

Η παγκόσμια κοινωνία, ιδιαίτερα η χριστιανική σε όλες  τις εκδοχές της, την οποία και γνωρίζουμε καλύτερα, αντιμετώπισε κατά καιρούς τις οργανωμένες ιδρυματικές μικροκοινωνίες με όλα τα χαρακτηριστικά της αρρώστιας που τις χαρακτήριζε. Ο μακαρίτης ο Ουμπέρτο Εκο επιχείρησε να αποκωδικοποιήσει αυτές τις κοινωνικές δομές και να εξηγήσει τους εσωτερικούς κανόνες λειτουργίας τους: οι μοναστικές κοινωνίες, οι κλειστές οργανώσεις πιστών, αργότερα οι ομάδες κρούσης των θρησκόληπτων βαρβάρων κυνηγών μαγισσών, οι παραεκκλησιαστικοί και οι παραστρατιωτικοί πυρήνες δράσης και διασφάλισης της ηθικής τάξης. Η ιστορία είναι πλήρης τέτοιων πρωτοβουλιών και παρεμβάσεων που σχεδόν στην πλειοψηφία τους κατέληγαν σε ωμότητες.

Πρόκειται για τη σκοτεινή πλευρά των κοινωνιών μας. Πρόκειται για εκφράσεις συντήρησης αρρωστημένων συνδρόμων άσκησης εξουσίας σε αδύναμους. Αλλά και για μηχανιστική αναπαραγωγή όσων αποκάλυψε η πένα του Μαρκήσιου Ντε Σαντ σε διάφορες εκδοχές. Οι μορφές δεν είναι οι ίδιες. Άλλο το σενάριο στην υπόθεση Μίχου και άλλο στην υπόθεση της Κιβωτού. Προφανώς διαφορετικό θα είναι και στην επόμενη υπόθεση, που αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον.

Μέσα σε λίγες εβδομάδες δύο υποθέσεις, μία στον Κολωνό και μία στην «Κιβωτό», αποκάλυπταν τα καλά κρυμμένα μυστικά μιας Ελλάδας που μοιάζει να υπνοβατεί.  

Ορφανοτρόφος Αιδεσιμότατος πρωτοπρεσβύτερος Παπουτσάκης: Στη διάρκεια της πρωτόδικης δίκης (2000), που διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών κατέθεσαν εναντίον του 6 θύματά του. Καταδικάστηκε σε κάθειρξη 30 ετών, που συγχωνεύθηκαν σε 20. Αφέθηκε ελεύθερος σύντομα, όταν επικαλέστηκε λόγους υγείας. Η δίκη στο Εφετείο, δύο χρόνια αργότερα, δεν ολοκληρώθηκε γιατί επικαλέστηκε ανήκεστο βλάβη της υγείας του (βλ. «Στα πλοκάμια της παιδοφιλίας», ΤΟ ΒΗΜΑ- Ι.ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, 1 Φεβρουαρίου 2009, 07:11). Η Εκκλησία δεν τον δίκασε ποτέ.

Οι αποκαλύψεις, λοιπόν, είναι εδώ. Εντυπωσιακές. Αποστομωτικές. Εντύπωση προκάλεσε ωστόσο το «ετοιμοπόλεμον» της Πολιτείας. Πριν αλέκτορα φωνήσαι τρις… με ειδική τροπολογία στη Βουλή, βράδυ Παρασκευής μάλιστα, το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Πρόνοιας ακύρωσε δωρεά κτιρίου του ΕΦΚΑ στην Κιβωτό. Λίγα εικοσιτετράωρα μετά, Κυριακή προς Δευτέρα, ο υπουργός Οικονομικών ανακοίνωσε πως διεγράφη από τον προϋπολογισμό του 2023 η επιχορήγηση της Κιβωτού. Μία ημέρα αργότερα θα άλλαζε το Διοικητικό της Συμβούλιο μετά από εσπευσμένη συνεδρίαση των αρμόδιων κυβερνητικών παραγόντων στο Μαξίμου (Δευτέρα πρωί). Η Πολιτεία αντέδρασε σχεδόν με αυτοματισμό, ενώ η κοινωνία ένιωθε «βομβαρδισμένη» από τον καταιγισμό των αποκαλύψεων. Λίγο πιο ψηλά, στο εκκλησάκι των Αγίων Ισιδώρων, στον Λυκαβηττό, φανατικοί θρησκόληπτοι αγνοούν επιδεικτικά τους νόμους της Πολιτείας και τις επιταγές της Ιεραρχίας. Και οι τρεις ιστορίες έχουν μία αόρατη κλωστή που τις ενώνει. Πίσω από τις υποθέσεις κρύβεται η Εκκλησία, σε διαφορετικό βαθμό για κάθε ζήτημα. Είναι, όμως, εκεί. Παρούσα, κυρίαρχη. Η Αρχιεπισκοπή αυτή τη φορά αντέδρασε σχεδόν άμεσα. Με επίσημη ανακοίνωση, ο κ. Ιερώνυμος έσπευσε να αποποιηθεί κάθε ευθύνης ως προς τα τεκταινόμενα στην «Κιβωτό». «Δεν είχαμε και δεν έχουμε καμία ευθύνη για τη λειτουργία της» δήλωσε η Αρχιεπισκοπή. Τον Πατέρα Αντώνιο είχε χειροτονήσει ο αποδημήσας Χριστόδουλος, για την ιστορία. Ιερουργούσε για λίγο στον Αϊ-Γιώργη στον Κολωνό. Για λίγο. Από τότε εξαφανίστηκε. Ίδρυσε την Κιβωτό, νέος ιερέας ακόμη και νιόπαντρος με την πρεσβυτέρα.

Πολλοί διερωτώνται ως προς τη χρονική στιγμή που δύο υπαρκτά και εξαιρετικά τραυματικά για τα κοινά ήθη σκάνδαλα έρχονται στην επιφάνεια. Αρκετοί προσπαθούν να συνδυάσουν την αποκάλυψη των κοινωνικών διαστάσεων των σκανδάλων με την πολιτική σκιά που αφήνει το Greek Water Gate. Χρειάζεται μεγάλη ικανότητα, συντονισμός και πειθαρχία για να επιτύχει κάποια κυβέρνηση μία τόσο θεαματική αλλαγή ατζέντας. Αυτά δεν συμβαίνουν εύκολα, όπως πολλοί νομίζουν, στην Ψωροκώσταινα». 

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Λασκαράτου

Αθώος: «Η ασέλγεια, ο αρχιμανδρίτης….και η απορριπτική διάταξη του εισαγγελέα…» (documento-Μάριος Νικολάου-17.12.2019 | 19:07). «…..για αποπλάνηση του μικρότερου γιου του ηλικίας πέντε ετών…όπως προκύπτει από τις ένορκες βεβαιώσεις μοναχών που δεν είχαν καμία σχέση με τα συγκεκριμένα καταγγελλόμενα από τον ανήλικο Θωμά περιστατικά αλλά και από τις μαρτυρίες της μοναχής Επιχάρεως στη συνεδρία που πραγματοποιούσε με την υπογραφούσα, υπάρχουν μοναχές που έχουν υποστεί παρενόχληση από το γέροντα όταν ήταν νεαρές……η ιστορία αυτή έχει κλείσει αμετάκλητα με την έκδοση αμετάκλητων διατάξεων και την έκδοση δικαστικών αποφάσεων που έχουν απορρίψει όλους τους ισχυρισμούς των καταγγελλόντων».

Advertisement
This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

7 Responses to Η σκοτεινή ιστορία των ιερών δομών, δεν δικαιολογεί καμία έκπληξη.

  1. Ο/Η laskaratos λέει:


    Σεμνότης


    Ο καλός ποιμήν

    Όπου μάρτυρας υπεράσπισης ομολογεί μασάζ για ξεκούραση και δέσιμο κορδονιών-λόγω προβλήματος μέσης-του σεμνού ιερέα

    https://www.newsbreak.gr/media/397280/chamos-ston-aera-me-liagka-kai-ergazomeno-stin-kivoto-ntropi-soy/
    24-11-2022 • 13:30

    Μιλώντας στην εκπομπή για το σαρωτικό κύμα καταγγελιών που έχει «παγώσει» το πανελλήνιο, ο Τσαμπί, πρώην φιλοξενούμενος στη δομή της Χίου και νυν εργαζόμενος, κατηγόρησε τον 19χρονο που κατήγγειλε ξυλοδαρμούς και ασέλγεια στην Κιβωτό, ότι λέει ψέματα.

    …………………………………..

    Μάλιστα, σε ερώτηση για τον πατέρα Αντώνιο, ο Τσαμπί υποστήριξε ότι και ο ίδιος του έκανε μασάζ προκειμένου να τον ξεκουράσει, ενώ πρόσθεσε ότι δεν ήταν λίγα τα παιδιά που τον βοηθούσαν να δένει τα κορδόνια του επειδή είχε πρόβλημα με τη μέση του.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Θεολόγος

    https://www.protothema.gr/greece/article/710533/to-elliniko-spotlight-50-hronia-viastis-anilikon-ston-peiraia/

    To ελληνικό Spotlight: 50 χρόνια βιαστής ανηλίκων στον Πειραιά

    Διευθυντής ορφανοτροφείου στον Πειραιά καταδικάστηκε σε 40 χρόνια φυλάκιση χωρίς αναστολή – Η σκοτεινή ιστορία ενός «ευυπόληπτου» άνδρα που φόρεσε το προσωπείο του σωτήρα ικανοποιώντας τη διαστροφή του να βασανίζει χωρίς έλεος δεκάδες απροστάτευτα παιδιά

    ……………………….

    Ο «ευυπόληπτος» Πειραιώτης με το μαστίγιο

    Το ημερολόγιο γράφει 1958 όταν ο 27χρονος τότε Κωνσταντίνος Λαλαούνης, απόφοιτος Θεολογίας, διορίζεται από το υπουργείο Δικαιοσύνης επιμελητής ανηλίκων του Δικαστηρίου Ανηλίκων Πειραιώς.


    Ο 86χρονος Κωνσταντίνος Λαλαούνης καταδικάστηκε σε 40 χρόνια κάθειρξη και σήμερα κρατείται στις Φυλακές Τριπόλεως

    …………………..

    Για τα παιδιά ωστόσο που μεγάλωσαν μέσα στο «Παιδικό Σπίτι» το τελευταίο ισούται με «φυλακή», «χούντα», «Κατοχή» και «Γκουαντάναμο» και ο Λαλαούνης με έναν δυνάστη που τα γέμιζε ξύλο με το ζωνάρι του, προσβολές με τα λόγια του, τρόμο με τις απειλές του και ντροπή με τις σεξουαλικές του διαστροφές…

    ………………………

    Στο ερώτημα των ανακριτικών αρχών γιατί δεν μιλούσαν εκείνα απαντούσαν με δάκρια στα μάτια: «Από τη στιγμή που ερχόταν στο ίδρυμα παπάς για να μας εξομολογήσει και την εξομολόγησή μας την έλεγε χαρτί και καλαμάρι στον Λαλαούνη και μας έβαζε τιμωρία μετά, σε ποιον να μιλήσουμε και τι να του πούμε;

    …………………………

    __________________________________

    https://www.efsyn.gr/ellada/dikaiosyni/151294_me-tin-katathesi-moshoy-xekinise-i-diki-gia-paidiko-spiti

    21.05.2018, 15:33
    Με την κατάθεση Μόσχου ξεκίνησε η δίκη για το «Παιδικό Σπίτι»
    efsyn.gr

    Με την κατάθεση του πρώην Συνηγόρου του Παιδιού, Γιώργου Μόσχου, ξεκίνησε σήμερα στο Α’ Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Αθηνών η δίκη του Κωνσταντίνου Λαλαούνη, πρώην προέδρου του οικοτροφείου «Παιδικό Σπίτι» στον Πειραιά, που καταδικάστηκε πρωτόδικα σε 40 χρόνια κάθειρξη χωρίς αναστολή για αποπλάνηση ανηλίκων και κατάχρηση ανηλίκων σε ασέλγεια.

    «Για μένα αυτά τα ιδρύματα θρησκευτικού τύπου θα έπρεπε να κλείσουν, δεν υπάρχουν μηχανισμοί εποπτείας και ελέγχου», είπε ο κ. Μόσχος.

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Φιλανθρωπικές επισκέψεις

    Φιλανθρωπική έφοδος κόμματος Κασιδιάρη σε ιερό οικοτροφείο

    τριλογία κατά του φασισμού -2

    Πρωταγωνιστές της ιστορίας μας είναι ο αγράμματος, αγροίκος, διεφθαρμένος, φασίστας και κουμπουροφόρος Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ, που το όνομά του ήλθε πρόσφατα στη δημοσιότητα με αφορμή μια παρακρατική αποθήκη όπλων του δικτύου «Κόκκινη προβιά» και από τους ιερείς του Δ.Σ. του ιδρύματος που θα δούμε, ο πρωτοπρεσβύτερος Εμμανουήλ Σχοινιωτάκης (του οικουμενικού Θρόνου!). Ο Σχοινιωτάκης, τ.Διευθυντὴς της Γεν. Διεύθυνσης Χριστιανικής Αλληλεγγύης της Αρχιεπισκοπής και τ.Αντιπρόεδρος του Οίκου Τυφλών, πέθανε την πρωταπριλιά του 2009, τιμημένος με πολλά παράσημα Ορθόδοξων πατριαρχείων, κηδεύτηκε από δυο επισκόπους με εξαιρετικές εκκλησιαστικές τιμές και με εκδηλώσεις πένθους του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου και των πατριαρχών Κωνσταντινούπολης και Αλεξάνδρειας. Όμως ο άνθρωπος αυτός έφυγε κουβαλώντας το ασήκωτο βάρος πελώριων δημόσιων αμαρτημάτων για τα οποία δεν ζήτησε ποτέ συγνώμη, ούτε αυτός ούτε η συνένοχη Εκκλησία του.

    Ερωτήματα για το Λύρειο Ορθόδοξο ίδρυμα

    σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω το συγκεκριμένο ίδρυμα με άλλα ευσεβή και σκανδαλώδη ιερά οικοτροφεία που διευθυνόμενα από άνδρες κληρικούς ή θεολόγους απασχόλησαν τη Δικαιοσύνη και την κοινή γνώμη. Όμως ο κοινωνικός έλεγχος, η λογοδοσία και η διαφάνεια είναι θεμελιώδεις αρετές της δημόσιας ζωής και οι μοναχές θα έπρεπε να τον επιδιώκουν, αν μη τι άλλο για να μην δημιουργούνται ερωτηματικά, ακόμη και με βάση τη διεθνή τραγική πείρα από τα χριστιανικά παιδικά ιδρύματα.




    Τρεις από τις καλόγριες της Μονής του Λύρειου, ομολογούν ότι έφυγαν ανήλικες (με το τότε όριο ηλικίας) από τα σπίτια τους παρά τη θέληση των γονιών τους.
    Οι κατηχήτριες της Μονής Χρυσοκελλαριάς είχαν κάνει το προσηλυτιστικό έργο τους στα αθώα κορίτσια
    Σπουδές για μια τέτοια αποστολή δεν προκύπτουν από πουθενά.
    Οι γονείς τους έδωσαν δικαστική μάχη για να μην γίνουν καλόγριες

    Παλιά Χρήσιμα 19: Κολαστήριο Μονής Κερατέας 1950

    Κολαστήριο Μονής Κερατέας 1950

    Δολοφόνησαν 150 κορίτσια για να τα στείλουν στον… παράδεισο (στην παλαιοημερολογίτικη μονή-κολαστήριο Κερατέας)

    Το αίσχος των ορφανοτροφείων καλογραιών…

    Όταν ο δεσπότης «Χωροφύλακας» έσπαγε την τηλεόραση τριών ηλικιωμένων καλογριών

    υπάρχει και η τραγωδία ενός ανήλικου κοριτσιού, της μικρής Ευσταθίας, δόκιμης μοναχής κατα τον δημοσιογράφο, φυλακισμένου στο ίδιο μοναστήρι, όπου πάμπτωχοι απελπισμένοι γονείς εμπιστεύονταν ακόμη και δίχρονες θυγατέρες τους. Έχουμε θίξει επαναληπτικά αυτό το κορυφαίο ζήτημα προστασίας των δικαιωμάτων των παιδιών των ιερών ιδρυμάτων, αισθανόμενοι ως φωνή βοώντος εν τη ερήμω. Τα ορφανά δεν έχουν φωνή και κανένα κόμμα δε ενδιαφέρεται να τα προστατεύσει, ιδιαίτερα «το κόμμα της εργατικής τάξης και της φτωχολογιάς» (αυτό που ψηφίζει συνεχώς «παρών» στις φοροαπαλλαγές του Άθωνα), από τη στιγμή που δεν είναι παιδιά στελεχών του, δεν συνδικαλίζονται και δεν ψηφίζουν («Το ΚΚΕ και τα παιδάκια των ευσεβών ιδρυμάτων»).

    Το ΚΚΕ και τα παιδάκια των ευσεβών ιδρυμάτων


    Δημοτικοί σύμβουλοι ΚΚΕ Λιοσίων, μαζί με τους Συριζονδσοκ τίμησαν τον κ.Λιάπη: «για τον άοκνο αγώνα του για την προστασία των πτωχών και αδυνάτων συνανθρώπων μας, ανεξαρτήτως θρησκεύματος, χρώματος και φύλου, για τη συμβολή του στη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής, για το σεμνό ήθος και το μετρό που τον διακρίνει κατά την άσκηση των καθηκόντων του, τα οποία επιτελεί με ταπεινότητα, σύνεση και σεβασμό απέναντι σε κάθε άνθρωπο», αλλά και «για το πλούσιο και πολύτιμο συγγραφικό έργο του» (Να το αναδημοσιεύσει και ο ‘Ριζοσπάστης’).

    https://www.lifo.gr/now/greece/binteoskopoysan-biasmo-toy-7hronoy-sto-papafeio

    15.10.2015 | 18:13

    Βιντεοσκοπούσαν το βιασμό του 7χρονου στο Παπάφειο
    Εμπλέκονται έξι ανήλικοι που φέρονται να επευφημούσαν την πράξη

    Η υπόθεση ήρθε στο φως από τις διώξεις που άσκησε ο εισαγγελέας στη διοίκηση του ιδρύματος, μεταξύ αυτών και ο πρόεδρός του Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος. Προηγουμένως άλλος εισαγγελέας είχε προτείνει να μπει η υπόθεση στο αρχείο.

    Μητροπολίτης «εργάστηκε» στις «Φυλακές εφήβων Κηφισιάς»


    Περιφορά ιερής νεκροκεφαλής στην Πάτρα, με χρυσή τελετουργική μάσκα που κρύβει την εκτυφλωτική λάμψη της Αγιότητας. Στη δεύτερη σειρά, η σεπτή μορφή του Σχίζα. [φωτογραφία ©Αρχείο Αριστείδη Πανώτη]

    Τον Σχίζα τον σιχάθηκε η ίδια η Χούντα ή πιο σωστά ο αρχιεπίσκοπός της ο διαβόητος παλατιανός παπάς Ιερώνυμος ο Α΄, προς τιμήν του οποίου πήρε τόσο προκλητικά το δικό του όνομα ο σημερινός Β΄. Ο Α΄, διορισμένος αντικανονικά από τη Δικατορία με έκτακτη 8μελή Σύνοδο επίορκων Αρχιερέων, με πιο διάσημο ανάμεσά τους τον πόρνο βασανιστή της Μακρονήσου Στυλιανό Πρεβέζης, ήθελε να αλλάξει τη σύνθεση της Ιεραρχίας για να αποκτήσει πλειοψηφία. Στοχοποίησε λοιπόν και έδιωξε τους πιο ευάλωτους μητροπολίτες, αυτών που τα σεξουαλικά τους πάθη είχαν βγει λίγο πολύ στη φόρα: «Ο Θεσσαλιώτιδος Κύριλλος Α΄..που από 18χρονος, μόλις συμπλήρωσε τη νόμιμη ηλικία, είχε χριστεί καλόγερος στους «Ζαπατίστας» του Άθωνα, εξαναγκάστηκε σε παραίτηση από τη Χούντα το 1967, μαζί με άλλους 4 της ίδιας σεξουαλικής κατεύθυνσης που δεσπότευαν στη Θεσσαλία και στην Ήπειρο. Παραιτήθηκαν την ίδια χρονιά ή την επόμενη, εκβιαζόμενοι με αποκαλύψεις ο Δημητριάδος Δαμασκηνός, ο Ελασσώνος Ιάκωβος, ο Παραμυθίας Τίτος Ματθαιάκης και ο Λαρίσης Ιάκωβος Σχίζας. Ήταν όλοι τους υπερεθνικόφρονες, μερικοί χρημάτισαν στρατιωτικοί ιερείς, η Χούντα, που τους χορήγησε πλούσιες συντάξεις και τον τίτλο του τέως, δεν είχε το ελάχιστο πολιτικό κίνητρο να τους διώξει, ούτε βεβαίως «ηθικό», αυτό ήταν το εύκολο υπαρκτό πρόσχημα, που θα έδινε κάποια επίφαση κύρους στον πραξικοπηματία Ιερώνυμο Α΄..Κίνητρο είχε ο Ιερώνυμος Α΄, η «Ζωή» και γενικά οι παρεκκλησιαστικές οργανώσεις, που μέσω του μεροληπτικού τους πουριτανισμού, ήθελαν να αδειάσουν θέσεις για να βολέψουν δικά τους φυντάνια. Το ωραίο είναι πως σε όλες τις σχετικές εκκλησιαστικές αναφορές, «οι πέντε» εμφανίζονται είτε ως θύματα της Χούντας, που τάχα διώχτηκαν γιατί δεν υπέκυψαν στην Δικτατορία, είτε δεν δίνεται καμία εξήγηση για την απότομη λήξη της δεσποτείας τους. Δεν θα υπέκυπταν λοιπόν οι γενναίοι άνδρες στη Δικτατορία, αλλά υπέκυψαν σαν τρομαγμένα παιδιά στον εκβιασμό της παραίτησης..Βέβαια την προφανή εξήγηση έχουν δώσει πολλοί, ανάμεσά τους και ο ευσεβής καθηγητής Αναστάσιος Γιανναράς, στην «Καθημερινή»: «Αφασία, ευσεβισμός και εκκλησιαστική συνείδηση» (3-2-2008):

    https://www.kathimerini.gr/opinion/708016/afasia-eysevismos-kai-ekklisiastiki-syneidisi/
    «…Την επίταση τροφοδοτεί σωρεία κραυγαλέων ηθικών σκανδάλων κληρικών, κυρίως επισκόπων. Έτσι, όταν η δικτατορία των συνταγματαρχών το 1967 συγκροτεί «αριστίνδην» σύνοδο επισκόπων, η οποία εκλέγει αρχιεπίσκοπο Αθηνών το κορυφαίο στέλεχος των ευσεβιστικών οργανώσεων Ιερώνυμο Κοτσώνη και ο Ιερώνυμος επιχειρεί σαρωτική «ηθική κάθαρση» του επισκοπικού σώματος, ό,τι και αν λέμε για λόγους «αντιστασιακούς» εκ των υστέρων, το γενικό αίσθημα λαϊκής ανακούφισης ήταν περισσότερο και από έκδηλο…».

    Η εφημερίδα «Δημοκρατική» έγραψε στις 4/1/1952: «Δεκατριών και δεκαπέντε χρονών παιδιά μπήκαν στις φυλακές προ εφτά ετών και σήμερα είναι ώριμοι. Στις φυλακές ανηλίκων Κηφισιάς είναι 98 κορίτσια. Τρεις απ’ αυτές, οι Δήμητρα Γκοτζινοπούλου, Τασία Γιαραμανίδου, Κατίνα Καλλάτου, είναι καταδικασμένες σε θάνατο». Περισσότερα από 360 παιδιά της Μακρονήσου είχαν καταδικαστεί, χωρίς αφορμή, σε βαριές ποινές και υπόκεινταν σε βασανιστήρια. Αίσθηση είχε προκαλέσει η έκκληση μιας ομάδας παιδιών που ήταν κλεισμένα στις φυλακές της Κηφισιάς, η οποία δημοσιεύτηκε στον «Δημοκρατικό Τύπο» το 1950, όπου καταγγέλλουν φόνους, βασανιστήρια και βιασμούς των ανήλικων τροφίμων. Με τους παραπάνω τρόπους, οι φύλακες του αναμορφωτηρίου προσπαθούσαν να αποσπάσουν τις δηλώσεις μετανοίας και να ικανοποιήσουν τα αρρωστημένα πάθη τους. Η ομάδα των νέων προχωράει στην καταγγελία πέρα από τους φυσικούς αυτουργούς και κατηγορεί τους ηθικούς αυτουργούς και εμπνευστές του σχεδίου αυτού. Η έκκληση αυτή υπογράφηκε από όλους τους κρατούμενους των φυλακών Κηφισιάς (ΒερβενιώτηT., 2004). «Περί ¨παιδομαζώματος¨ και ¨παιδοφυλάγματος¨ ο Λόγος ή τα παιδιά στη δίνη της εμφύλιας διαμάχης»:Ιστορία του Νεότερου Ελληνισμού: 1770-2000. Ελληνικά Γράμματα). Στις 6 Ιουλίου 1949, Βασιλικό Διάταγμα που δημοσιεύτηκε στην Εφ.τ.Κυβέρνησης στις 11 του μήνα, όριζε τη μεταφορά των Φυλακών Ανηλίκων της Κηφισιάς στη Μακρόνησο (Νένη Πανουργιά: «Επικίνδυνοι πολίτες: Ελληνική Αριστερά και η κρατική τρομοκρατία», Καστανιώτης–2013).

    Οι ανήλικοι πολιτικοί κρατούμενοι βρέθηκαν ανάμεσα σε χασισοπότες, ανήλικους ποινικούς κρατούμενους, εκδιδόμενους, συφιλιδικούς, καθώς και μια ομάδα ενήλικων χιτών ποινικών κρατουμένων.…κρατάνε κάτι χοντρά καλώδια στριμμένα. Μας βάζουν σ’ ένα θάλαμο στο υπόγειο, όπου μας γδύνουν όπως μας γέννησε η μάνα μας. Το κρύο είναι αφόρητο. Τρέμουμε σαν τα ψάρια στη στεριά. Αυτοί αρχίζουν να μας κάνουν “έρευνα”, μας ψάχνουνε κάτω από τα αρχίδια, στον κώλο, στο στόμα. Πριν φτάσουν σε μένα, αρχίζω να διαμαρτύρομαι. …Οι ποινικοί δεν αντιδρούν καθόλου. Έτσι κάθονται και τους ξευτελίζουνε πιάνοντάς τους τον κώλο. Μας κουρεύουνε με την ψιλή μηχανή… Το νερό είναι παγωμένο, της πουτάνας, σα να κάνουμε μπάνιο με ξυραφάκια…Μόλις γίναμε μπλε από το κρύο, μας ψεκάζουν με ντι ντι τι σκόνη,…Τα “τρελά” ήταν καμωμένα από ένα κωλούφασμα σαν καραβόπανο, που περισσότερο σε παγώνει παρά σε ζεσταίνει. Ούτε φανέλα εσωτερική, ούτε πουλόβερ,….Η φυλακή έχει καμιά πεντακοσαριά ποινικούς κρατουμένους και δώδεκα πιτσιρικάδες πολιτικούς. .. η βλεννόρροια, η σύφιλη, η φυματίωση είναι στην ημερήσια διάταξη. Ζούμε μαζί γεροί και άρρωστοι, τρώμε από τις ίδιες καραβάνες…Με το παραμικρό, ξύλο, πειθαρχείο, στέρηση αλληλογραφίας – όταν δικαιούσαι μόνο ένα γράμμα το μήνα. Πρωί, μεσημέρι, βράδυ προσευχή και τρέχα γύρευε» («Καλά εσύ σκοτώθηκες νωρίς, Γράμματα, Αθήνα 1988, 73-74).

  4. Ο/Η του Βώλου λέει:

    https://www.iefimerida.gr/ellada/kibotos-toy-kosmoy-desmeytikan-oi-logariasmoi-toy-patera-antonioy-kai-tis-presbyteras

    Κιβωτός του Κόσμου: Δεσμεύτηκαν οι λογαριασμοί του πατέρα Αντώνιου και της πρεσβυτέρας

    28/11/2022  12:44
    Στη δέσμευση των προσωπικών τραπεζικών λογαριασμών του πατέρα Αντώνιου, της πρεσβυτέρας και των γονέων του ιερέα προχώρησε η ανεξάρτητη αρχή για την καταπολέμηση του μαύρου χρήματος.

    https://www.avgi.gr/koinonia/431706_o-loylis-poylise-ti-bila-1-ekatommyrio-eyro-den-itan-dorea

    28.11.22 14:39

    Γιάννης Οικονόμου /

    Κιβωτός του Κόσμου / Ο Λούλης πούλησε τη βίλα 1 εκατομμύριο ευρώ – Δεν ήταν δωρεά

    https://www.tovima.gr/2022/11/27/vimatv/kivotos-tou-kosmou-exo-apodeikseis-thelo-na-do-mexri-pou-tha-to-pane-leei-sto-mega-i-eygenia/

    Κιβωτός του Κόσμου: «Έχω αποδείξεις, θέλω να δω μέχρι πού θα το πάνε», λέει στο MEGA η Ευγενία

    Η Ευγενία, το κορίτσι που μεγάλωσε στην «Κιβωτό του Κόσμου» από τα εννέα της χρόνια και συγκλόνισε με τις αποκαλύψεις της στο Live News, μίλησε ξανά στο MEGA και δήλωσε πως εξακολουθεί να εμμένει στις καταγγελίες της.
    ΤοΒΗΜΑ Team
    27.11.2022, 23:30

    https://www.dimokratia.gr/politiki/553726/filanthropiki-mpizna-toy-kosta-loyli-me-tin-kivoto/

    «Φιλανθρωπική» μπίζνα του Κώστα Λούλη με την «Κιβωτό»
    28|11|2022 | 11:51

    Ιδιαίτερη αξία έχει να διευκρινιστεί τόσο από τον κ. Λούλη όσο και από τους ελεγκτικούς φορείς του Δημοσίου για ποιον λόγο παρουσιάστηκε ως δωρεά αυτή η αγοραπωλησία των παραπάνω ακινήτων. Ποιος ήταν ο σκοπός του «δωρητή»; Να οικοδομήσει απλώς το προφίλ ενός φιλάνθρωπου επιχειρηματία ή κάτι άλλο; Η τοπική Εκκλησία, και συγκεκριμένα ο σεβασμιότατος μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού, είχε γνώση ότι επρόκειτο για πώληση και όχι για δωρεά; Και αν ναι, διερωτάται η εφημερίδα, γιατί συνετέλεσαν στην εξαπάτηση της ελληνικής κοινής γνώμης, σιωπώντας για όλα αυτά;

    Υπενθυμίζεται πως ο κ. Λούλης δεν είναι η πρώτη φορά που τραβά πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς την προηγούμενη τριετία την είχε απασχολήσει τόσο για το πτυχίο του από τη σχολή των… κυλινδρόμυλων Ελβετίας, που του χάρισε τη θέση του γενικού γραμματέα στο υπουργείο Τουρισμού, όσο και για τον διορισμό της γυναίκας του στο υπουργείο ως μετακλητής, αντί 1.500 ευρώ.

    Απάντηση για την αποκάλυψη της μπίζνας με την «Κιβωτό» έδωσε ο βιομήχανος Κώστας Λούλης, ο οποίος δήλωσε πως πούλησε τη βίλα, τα εργαστήρια και την έκταση στο Διμήνι, κάνοντας στον πατέρα Αντώνιο μια γενναία «έκπτωση που ουσιαστικά ήταν δωρεά».

    «Επειδή μου είπε πως είχε μόνο 1.000.000 ευρώ και βλέποντας πως είχε υπό την προστασία του ορφανά παιδιά, δέχτηκα να του κάνω μια γενναία έκπτωση 2.500.000 ευρώ, που ουσιαστικά ήταν δωρεά, μαζί με μέρος του εξοπλισμού των εργαστηρίων» αναφέρει ο κ. Λούλης.

    Κατόπιν, όπως δηλώνει, ανέλαβε την πλήρη ανακατασκευή των κτιρίων, ώστε να προσαρμοστούν στη φιλοξενία παιδιών, πληρώνοντας περίπου όσα έλαβε από την πώληση.
    «Εάν κάποιος νομίζει πως… καρπώθηκα ένα ποσό από το 1.000.000 ευρώ, σημαίνει πως έχει σοβαρό έλλειμμα λογικής πιστεύοντας πως χάρισα 6.000.000-7.000.000 € για να κερδίσω στο τέλος… κάποιες λίγες χιλιάδες ευρώ! Αυτό θα ήταν τότε ένα σοβαρό σκάνδαλο παραλογισμού» τονίζει ο ίδιος.

  5. http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2016/05/blog-post_29.html

    Κυριακή 29 Μαΐου 2016
    Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΓΝΩΜΗ» ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ «ΚΟΥΣΟΥΡΙ» ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ

    Η στήλη Το Σήμαντρο της πατρινής εφημερίδας Η ΓΝΩΜΗ, στο φύλλο της 20ής Μαϊου 2016 (παραθέτουμε το σχετικό δημοσίευμα), επαναφέρει το θέμα που πρώτη η Ιδιωτική Οδός έθεσε, με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας Ο ΚΟΣΜΟΣ της Πάτρας, σύμφωνα με το οποίο ο Αρχιμανδρίτης Κύριλλος Κωστόπουλος φέρεται να είπε ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ήταν ομοφυλόφιλος (είχε το “κουσούρι” γράφει κατά λέξη το δημοσίευμα) και “προτιμούσε να χειροτονεί ιερείς που είχαν το κουσούρι”.
    Για το θέμα απευθύνθηκα στην Ιερά Σύνοδο, η οποία παρέπεμψε το θέμα στον Μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο, δια τα κατ’ αυτόν, αλλά τίποτα δεν έγινε. Δείτε σχετικά εδώ.
    Καλώ τον κληρικό της Μητροπόλεως Πατρών να δώσει ένα τέρμα σ’ αυτή την ιστορία, ζητώντας συγγνώμη για το ατόπημά του. Αν δεν το κάνει «έχουσι γνώσιν οι φύλακες»!
    Γιατί υπάρχει και ο δρόμος που μας υποδεικνύει ο κληρικός Κύριλλος Κωστόπουλος με ιδιόχειρο σημείωμά του προς τον επίσης κληρικό της Μητροπόλεως Πατρών π. Παναγιώτη Μεντζά: «Θα κινηθώ μέσω μηνύσεων».
    Το σχετικό σημείωμα αναδημοσιεύεται στη στήλη «Σήμαντρο», αλλά το έχει βάλει και η Ιδιωτική Οδός εδώ.
    Για το ίδιο θέμα δείτε και τις σχετικές αναρτήσεις μας:
    – ΤΙ ΠΑΠΑΣ, ΤΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ… ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ…
    – ΟΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΛΛΟΝ ΠΑΠΑΣ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
    – «ΟΧΙ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ» ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΥΡΙΛΛΟΥ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ «ΚΟΥΣΟΥΡΙ»
    – ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΡΑΓΔΑΙΕΣ;;;
    – ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΑΙ ΑΡΧΙΜ. ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
    Αναρτήθηκε από panagiotisandriopoulos στις 9:09 μ.μ.

    https://www.tovima.gr/2008/11/25/opinions/pandwra-34/

    ΤΟ ΒΗΜΑ

    Πανδώρα

    Πολύ κακό για το τίποτε η φασαρία για τη διήμερη διαμονή του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο αγαπημένο του «Four Seasons» του Μιλάνου. Τo συνολικό κόστος των 3.527

    ευρώ ασφαλώς δεν είναι ευκαταφρόνητο, όμως ο κάθε καλοπροαίρετος άνθρωπος οφείλει να αναγνωρίσει στον Μακαριότατο ότι υπήρξε συνετός ως προς το οικονομικό ζήτημα. Λόγου χάριν, άλλος στη θέση του ίσως είχε βολέψει τον συνοδό του σε άλλο δωμάτιο, φθηνότερο.

    Οχι όμως ο Αρχιεπίσκοπος, ο οποίος ούτε μείωσε τον συνοδό του ούτε επιβάρυνε το ταμείο της Αρχιεπισκοπής (ή, τέλος πάντων, του ευγενούς και γαλαντόμου χορηγού του) με το κόστος ενός ακόμη δωματίου, αλλά μοιράστηκε τη δική του σουίτα με τον συνοδό του.

    Η πτώση

    Προφανώς δε, μοιράστηκε μαζί του και το κρεβάτι του, διότι βάσει της ίδιας λογικής θα ήταν μάλλον αντιχριστιανικό αν κρατούσε για τον εαυτό του ένα υπέρδιπλο κρεβάτι και έστελνε τον συνοδό του στον καναπέ.

    Είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να υπάρχει τίποτε επιλήψιμο στην περίπτωση δύο καλογέρων που μοιράζονται το ίδιο κρεβάτι. Αν επρόκειτο για δύο λαϊκούς ίσως ετίθετο ένα ζήτημα, όχι όμως για δύο ανθρώπους που έχουν πάρει όρκο αγαμίας ενώπιον του Θεού. Και, εν πάση περιπτώσει, ας μη μας διαφεύγει ότι, στην κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου που λατρεύουν οι σχεδιαστές μόδας και τα μοντέλα, η περίπτωση δύο ανδρών που μοιράζονται το ίδιο δωμάτιο δεν προξενεί εντυπώσεις. Αν μάλιστα συνοδός του Μακαριοτάτου ήταν ο παχύς διάκος που έχουμε συνηθίσει πια να τον βλέπουμε στο πλευρό του Αρχιεπισκόπου εδώ και αρκετούς μήνες, τότε η Εκκλησία θα πρέπει να μένει υποχρεωμένη έναντι του «Four Seasons» του Μιλάνου, διότι θα μπορούσε να τους έχει χρεώσει ως τρία άτομα…

    Μαθαίνω πάντως ότι οι χειμερινές διακοπές του Αρχιεπισκόπου δεν περιορίστηκαν στο διήμερο του Μιλάνου. Ο Μακαριότατος και η παρέα του έφθασαν εκεί κατευθείαν από την Ελβετία, όπου είχαν περάσει τέσσερις ημέρες. Στη συντροφιά του περιλαμβάνονταν ο υπέργηρος τέως Μητροπολίτης Πειραιώς Καλλίνικος (που έχει αποκτήσει και νέο προσωνύμιο στους κύκλους της ιεραρχίας), ο Δημητριάδος Ιγνάτιος και ο Δημήτρης Φουρλεμάδης της «Αλληλεγγύης»…

    http://www.kalami.net/2005/ellada/ekkl_ellad_skandala.html

    Mε αφορμή τα σκάνδαλα στην Εκκλησία της Ελλάδος
    Μερικά ερωτήματα που δεν έχουν πάρει απάντηση

    Γράφει ο δημοσιογράφος-συγγραφέας Βασίλης Α. Λαμπρόπουλος
    ………
    Όσο για τα λεγόμενα ροζ σκάνδαλα από τις εκκλησιαστικές σχολές τα παιδιά «εκπαιδεύονται» στην αρσενοκοιτία! Πηγαίνετε σε μία εκκλησιαστική σχολή και δείτε μαζεμένα τα παιδιά. Είναι εύκολο να διαπιστώσετε πόσα απ΄ αυτά είναι κουνιστοί. Τα παιδιά αυτά οδηγούνται στην ιεροσύνη και στις κρεβατοκάμαρες υψηλόβαθμων στελεχών της Εκκλησίας, είτε για παθητική είτε για ενεργητική ομοφυλοφιλία.
    Ως παλαιός, και επί 28 χρόνια, εκκλησιαστικός συντάκτης, που παρακολουθεί και τα τωρινά τεκταινόμενα έχουμε να πούμε ότι:
    • Τίποτε απ΄ αυτά δεν ήταν άγνωστα στο εσωτερικό της Εκκλησίας. Όλα είναι γνωστά και τα συζητούσανε μεταξύ τους οι μητροπολίτες. Όλοι ξέρανε για την Μπέμπα Μπλάνς, την Κάλας, τη Σούλα, τη Λέλα, τη Ρίτα, το Χωροφύλακα κ.λπ.

    https://www.10percent.gr/old/issues/200602/14.html

    Πριν αλέκτωρ λαλήσει τού ήρθαν κατακέφαλα τα σκάνδαλα της Αγίας Εκκλησίας. Μητροπολίτες και αρχιμανδρίτες με καλλιτεχνικά ψευδώνυμα τύπου Μπέμπα Μπλάνς, Κάλας, Σούλα, Λέλα, Ρίτα και παρόμοια χαριτόβρυτα (γνωστά στους κοντινούς της Εκκλησίας από χρόνια [Το Καλάμι] γίνονταν επί σειράν εβδομάδων τηλεοπτικές ρόμπες. Ταυτόχρονα, εκατοντάδες άλλες παπαδιές και μοναχές του ανωτέρου και κατωτέρου κλήρου βίωναν ανενόχλητες το «κουσούρι» τους στην ασφάλεια της ανωνυμίας τους.

    http://ta-eis-eafton.blogspot.com/2005/02/blog-post_06.html

    ΚΥΡΙΑΚΉ, ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 06, 2005
    Η Ντοντώ, η Φωφώ, η Λουλού και η Μπέμπα…

    Αθάνατη Σαπφώ Νοταρά…

    Κρίμα που δεν ζεις να αναφωνήσεις μαζί μας: «Εδώ μέσα γίνονται Σόδομα και Γόμορα!»

    Toν μεγάλο τον αποκαλούν » Μπέμπα Μπλανς».

    Έναν από τα Ιόνια νησιά» Ντοντώ»

    Κάποιος από το θεσσαλικό κάμπο ονομάζεται «Φωφώ »
    Ένας από τις ακριτικές μητροπόλεις «Λουλού»

    Ο νυν ακριτικής νήσου , είναι αυτός που τα είχε με 4 κυρίες ταυτοχρόνως ( αν δεν κάνω λάθος το είχε καταγγείλει ο Μιχαλόπουλος , πριν τον κλείσουν μέσα και κλείσουν το στόμα τού -έτσι και αλλιώς-εκβιαστή)

    Ποιος «άγιος» είναι η Σουλτάνα του Αιγαίου;

    Ποιος » άγιος» απευθύνθηκε σε ομότιμό του με το τροπάριο «μωρή πάρε την Μπάρμπι σου να παίξεις παραπέρα» σε συνεδρίαση της συνόδου τους ;

    Είναι ή δεν είναι γνήσια όσα αποδίδονται στον Αττικής Παντελεήμονα και ακούγονται στις ροζ κασέτες του Καρατζαφέρη : » θα έρθεις σπίτι , θα φάμε , να κάνεις τον μπιντέ σου , να σε μπιμπ μπιμπ , να κοιμηθούμε λίγο και να φύγεις » ;

    Για γέλια και για κλάματα : οι ατσίδες με τα μαύρα…

    https://24grammata.com/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BB%CF%84%CE%AC%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CE%B9%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%BF-%CE%B2%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CE%B2%CE%B7%CF%83/

    Μια Σουλτάνα στο αιγαίο. Βιαστικά σβησμένες μνήμες.

    POSTED ON 03/01/2013 BY 24GRAMMATA

    01 Mar

    24grammata.com/γνώμη

    γράφει ο Μανώλης Δημελλάς

    Στο σκοτεινό παρελθόν κρύβονται ένα σωρό γνωστά, δικά μας πρόσωπα, ξέμειναν στο τέλος ολομόναχα, γιατί έκαμαν εχθρούς πιο πολλούς από φίλους, εκεί στα τελευταία τους, στάθηκαν με μόνη παρέα τη σκιά τους, καταμεσής του κόσμου κι όμως ολομόναχοι, να κρύβουν τις ασύγχρονες στιγμές τους.

    Μια τέτοια ιστορική φιγούρα, που απέκτησε σπουδαίους φίλους κατάφερε να κάμει όμως εκατοντάδες πολέμιους ήταν και ο προηγούμενος μητροπολίτης Καρπάθου, ο μακαριστός Νεκτάριος Χατζημιχάλης.

    Διχάζονται οι γνώμες για την διαδρομή της ζωής του, φίλοι ακόμη μιλούν για τη δράση του, για τον ζήλο που πάλευε τα θέματα τις ζωής του.

    Όμως υπήρξε και ένα πλήθος που τον πετροβόλησε, χτύπησε άσχημα τον πρώην μητροπολίτη Λέρου, τόσο σκληρά και ανελέητα που θα τρόμαζαν ακόμη και οι χειρότεροι βαρυποινίτες, αν τους χρέωναν όλα αυτά στα λόγια, δίχως καμμιά δίκη.

    Οι τρεις απεσταλμένοι του Πατριαρχείου που διερεύνησαν το 2000, τις καταγγελίες στη Λέρο και Κάλυμνο κατά του μητροπολίτη Νεκτάριου, δεν μπορούσαν να πιστέψουν στ’ αυτιά τους.

    Η ιστορία έμοιαζε με άθλια, μια βρωμερή επιστημονική φαντασία, τα στόματα που μίλησαν παρουσίασαν σκανδαλιστικές, ροζ ιστορίες που όμως δεν φαίνεται να διασταυρώθηκαν, σκεπάστηκαν με τα χρόνια, αφήνοντας ακόμη και σήμερα μαύρες σκιές γύρω από το όνομα του.

    Ο Μητροπολίτης, πήρε σαν κληρικός το όνομα Νεκτάριος, όμως βαφτίστηκε το 1932, Μανώλης, στην Κρήτη, νότια, ιδιαίτερη πατρίδα του τα Χανιά. Ένα φτωχόπαιδο που σπούδασε θεολόγος.

    Συνέχισε την γνώση σε πανεπιστήμια, στη Γαλλία και τη Γερμανία. Βρέθηκε κληρικός στη Μακεδονία, Ιεραπόστολος στο Ζαΐρ, βρέθηκε αρχιμανδρίτης στα Χανιά, του δόθηκε η θέση μητροπολίτη Κισσάμου και Σελίνου. Όμως το χριστεπώνυμο πλήρωμα, κοινός ο κοσμάκης, επέλεξε άλλον για τη θέση. Αυτός που προτιμούσαν ήταν ο Ειρηναίος, έτσι από ένα μπέρδεμα, φυσικά με αρκετές προεκτάσεις, ο Νεκτάριος βρέθηκε στα γρήγορα μητροπολίτης Καρπάθου.

    Οι μεγάλες αθηναικές εφημερίδες εξύραν την στάση του στο θέμα της αντιδικίας, οι δηλώσεις του περιορισμένες και λιτές:

    “ Θα γίνει ότι πεί το φανάρι, ότι πει η εκκλησία”.

    Όλοι θεώρουσαν τυχερούς τους Καρπάθιους και τους Κασιώτες για την σπουδαία συγγειρία, που τους έφερε δώρο, έναν τόσο σπουδαίο και ξεχωριστό ποιμένα στο πλευρό τους.
    Ο παιδικός φίλος του Νεκτάριου, Παναγιώτης Κωστάκης περιγράφει στις 6/1/2010, στα “Χανιώτικα νέα”:

    Ο δεσπότης έφτασε στην Κάρπαθο με αντιτορπιλικό.

    Ο ενθουσιασμός του κόσμου ήταν ασύληπτος. Καμπάνες, χαλιά, μυρτιές και χαμόγελα ελπίδας γιατί είχαν μάθει πως ερχόταν ένας δεσπότης από την Κρήτη, ένας ηγέτης. «Νεκτάριον, τον από Κισάμου, παμψηφεί εξελέξαμεν μητροπολίτην Καρπάθου και Κάσου…..», ηχεί ακόμη στα αυτιά μου το μεγάλο μήνυμα. Έμεινε στην Κάρπαθο τρία χρόνια. Τον επισκέφτηκα μερικές φορές. Σε μια επίσκεψη με πήγε στο Μεσοχώρι. «Έλα», μου λέει, «να δεις το μοναδικό ελαιοτριβείο του νησιού». Ανήκε στην Παναγία τη Βρυσιανή και κατασκευάστηκε τον καιρό των Ιταλών. «Γιατί δεν γίνεται ένα καινούργιο» είπα εγώ με αφέλεια. «Μα πώς, με ποιο τρόπο, ποια γνώση, ποια χρήματα» ρωτά με πόνο ο παπα-Γιάννης, ένας άγιος λεβίτης. «Για αυτό είμαστε εδώ», απαντά ο δεσπότης, κοιτάζοντάς με στα μάτια.

    Η αλήθεια ήταν ότι κουραστήκαμε γιατί δεν ήταν εύκολο να εντάξεις μια ενορία στον αναπτυξιακό νόμο το 1981 και να πάρεις δάνειο από μιά τράπεζα χωρίς εγγυήσεις. Και όμως έγινε και με τη βοήθεια της Παναγίας τα μηχανήματα δεν έπεσαν στον γκρεμό κατά τη μεταφορά. Όταν όμως ήλθε ο υπουργός να το εγκαινιάσει τον βάλαμε να περάσει πεζός εκείνο το σημείο του γκρεμού γιατί δεν ξέραμε τις αμαρτίες του.

    Τα Χριστούγεννα του 1981 ο δεσπότης Καρπάθου και Κάσου έστειλε το παρακάτω μήνυμα στο ποίμνιο:

    “Μέσα στο κοινωνικό κλίμα της αλλαγής, εύχομαι και εγώ ο πνευματικός σας πατέρας, να αποκτήσωμε και την σπουδαιότερη αλλαγή, που είναι η αλλαγή στην νοοτροπία μας, στην καθημερινή μας συμπεριφορά, στην στάση μας απέναντι στον θεό και τον συνάνθρωπο.

    Μόνο η αλλαγή που έχει την αναφορά της στην αληθινή μετάνοια, δεν είναι χίμαιρα και ουτοπία, αλλά πηγή πνευματικής δημιουργίας, αυτοκαθάρσεως των θεσμών και αξιολογήσεως χάριν του λαού των ραγδαίων κοινωνικών μεταβολών. Εύχομαι σε όλους,αυτή την εσωτερική αλλαγή, απαραίτητη προυπόθεση σε μια σωστή κοινωνική αλλαγή, που θα ριζωνει στα ορθόδοξα βιώματα και έτσι θα κάνει πιο φωτισμένη τη μέρα της ζωής του μαρτυρικού λαού μας”.

    Στο μήνυμα του, ο τότε ποιμένας της Καρπάθου, δείχνει μπροστά από την εποχή του, αναγνώρισε την έννοια της ουσιαστικής αλλαγής και την προτείνει σαν πρώτη προσωπική δράση.

    Είναι τα δικά του χρόνια που στην Κάρπαθο γέμιζαν ασφυκτικά οι εκκλησιές, ξεκίνησαν τότε οι εργασίες αποκατάστασης του Αγίου Γεωργίου Βασσών, ιδρύθηκε με την δικιά του προσπάθεια, ταπητουργική σχολή στις Μενετές και δούλεψε με ζήλο για την κτηριακή αποκατάσταση των εκκλησιών. Όμως στις μέρες του, τον Φλεβάρη του 1983, άγνωστοι έβαλαν δυναμίτη στην Ευαγγελίστρια, την εκκλησία στα Πηγάδια, ήταν οι απάντηση στην εφορία αρχαιοτήτων που δεν έδινε την άδεια για επέκταση θεωρώντας το κτήριο μνημείο, που ήταν ήδη κλειστό και χτυπημένο από τον σεισμό του 1948.

    Είναι όμως ο ίδιος άνθρωπος που φέρεται σαν «Άγιος» μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου και Αστυπάλαιας, ο Νεκτάριος, που είχε κοσμήσει με τη μορφή του και το μητροπολιτικό ναό, βάζοντας τον εαυτό του ανάμεσα σε «συνάδελφους» αγίους της Εκκλησίας. Εύκολα ξετρυπώνει ο ιστορικός άρθρα και κείμενα λίβελλους, όπου κάποιοι εξομολογήθηκαν στους ιεράρχες της Εξαρχίας ότι ο Νεκτάριος είχε γίνει κάτι σαν σεξουαλικό ανέκδοτο στα στέκια της νεολαίας.

    Ακούστηκαν τέτοιες ερωτικές ιστορίες που και ο πιο προχωρημένος, μοντέρνος συνάνθρωπος θα έκλεινε τα αυτιά του, ενώ η εμπλοκή του στα σκάνδαλα του πατριαρχείου Ιεροσολύμων δυσχέρανε ακόμη περισσότερο την σχέση με το Πατριαρχείο και τον έκαμε ακόμη πιο μισητό. Οι εφημερίδες αναφέρουν καθημερινά το όνομα του, θείος του περιβόητου Βαβύλη, ο Νεκτάριος φέρεται μπλεγμένος σε λασπόλουτρα με αρχηγούς της Μοσάντ, ενώ στους φίλους του ανέφερε πως όλα έγιναν σε μια προσπάθεια να ξεμπλέξει τον ανηψιό του.

    Ο μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας Νεκτάριος φέρεται να είχε λάβει ακόμη και άδεια οπλοφορίας από την Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής το 1997, την οποία ανανέωσε δύο χρόνια αργότερα.

    Οταν αστυνομικοί του τμήματος Καλύμνου του ζήτησαν αργότερα νέα ανανέωση, εμφάνισε βεβαίωση Λιμενικής Αρχής της περιοχής του, σύμφωνα με την οποία απώλεσε το όπλο εν πλω και δεν χρειάστηκε νέα άδεια οπλοφορίας. Η άδεια οπλοφορίας είχε εκδοθεί στο όνομα Εμμανουήλ Χατζημιχάλης, όπως το κοσμικό όνομα του τότε Δεσπότη.

    Άλλες φωνές, μίλησαν επώνυμα για τα “χούγια και τις ιδιαιτερότητες που τον έφαγαν”, χαρακτηρίζοντας αχάριστο ένα τμήμα του ποιμνίου. Ενδεικτικά αναφέρουν και ορισμένα έργα του, όπως την εκκλησία του Οσίου Σάββα, στους Αγίους Πάντες, με το μοναδικό στα Βαλκάνια καμπαναριό και με τις (έστω ημιτελείς) τρεις αίθουσες στην κορυφογραμμή. Την οσιοποίηση του ηγουμένου Σάββα, στη μονή των Αγίων Πάντων. Ο Νεκτάριος πάλεψε να ανακηρυχθεί από το Πατριαρχείο Οσιος. Ήταν ο πρώτος διοργανωτής του θρησκευτικού τουρισμού, στην Κάλυμνο.

    Εκοιμήθη στα 77 του, παραμονή πρωτοχρονιάς του 2010 και στο μνήμα του, στο Ιερό Ησυχαστήριο Αγ. Χριστοφόρου – Κορακιών Ακρωτηρίου, δίνει την δική του διάσταση στην ιστορία με ένα κύρηγμα του ιερού Χρυσοστόμου:

    ‘…Όσον μέγας ει, τοσούτον ταπείνου σαυτόν. Όταν αναβής εις ύψος, ασφαλισθήναι χρείαν έχεις ίνα μη πέσης… Τί μέγα φρονείς, άνθρωπος ων, της γης συγγενής, ομοούσιος της τέφρας εν τε τη φύσει εν τε τη γνώμη και τη προαιρέσει των πραγμάτων;

    Σήμερον πλούσιος, αύριον πένης· σήμερον χαίρων, αύριον λυπούμενος· σήμερον εν δόξη, αύριον εν γήρα. Μη ίσταται τι των ανθρωπίνων, αλλ’ ώσπερ των ποταμίων ρευμάτων μιμείται τον δρόμον…

    Τί ουν μέγα φρονείς άνθρωπε, ο καπνός, η ματαιότης; Άνθρωπος γάρ ματαιότητα ωμοιώθη. Ωσεί χόρτος αι ημέραι αυτού. Εξηράνθη ο χόρτος και το άνθος αυτού εξέπεσεν…’.

    Πολλές, εύκολες κουβέντες, σαν κουτσομπολιά, ανοίγουν πάνω σε ιστορίες που παίζουν με σκανδαλιστικές λεπτομέρειες μιας ζωής.

    Λένε πως δεν υπάρχει καπνός δίχως φωτιά, όμως «ὁ ἀποθανών δεδικαίωται ἀπό τῆς ἁμαρτίας» (Ρωμ. 6,7). Ὅταν οἱ πολλοί λένε ὁ ἀποθανών δεδικαίωται, ἐννοοῦν ὅτι ὁ ἄνθρωπος πού πέθανε ὁποιοσδήποτε κι ἄν ἦταν εἴτε καλός εἴτε κακός ἐφόσον πέθανε ἔχει δικαιωθεῖ καί ἔχει σωθεῖ στήν μετά θάνατον ζωή.

    Δεν συμφωνούν φυσικά όλοι με αυτό, όμως δεν θα ανοίξουμε δίκες με τις λέξεις, παρόλα αυτά, τέτοιες ιστορίες επιβεβαιώνουν κανόνες για μάτια ανοιχτά και στόματα που δεν πρέπει να κρύβουν αλήθειες και γεγονότα.

    Ακόμη σήμερα στους μικρούς τόπους βασιλεύει η σιωπή και η συνενοχή, μαθαίνουμε την ιστορία συνήθως κατά λάθος και όταν έχει περάσει στο παρελθόν, όμως η ζωή δεν είναι μυθιστόρημα, ούτε πρόβες, ούτε κρυμμένα σενάρια.

    Το περιδιάβασμα στη ζωή του Νεκταρίου είναι ακόμη μια σπουδαία ευκαιρία να κάνουμε πιο ουσιαστική την κοινωνική συμβίωση μας, αλήθεια μπορεί να μείνει τίποτε κρυφό;

  6. Ο/Η Ένας λέει:

    https://www.protothema.gr/greece/article/1312289/desmeutikan-oi-logariasmoi-tou-patera-adoniou-kai-tis-presvuteras/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery

    Κιβωτός του Κόσμου: Δεσμεύτηκαν οι λογαριασμοί του πατέρα Αντωνίου και της πρεσβυτέρας
    Οι λογαριασμοί θα ελεγχθούν διεξοδικά – Δέσμευση έγινε και στους λογαριασμούς των γονιών του πατρός Αντωνίου

    Ειδικότερα, ο επικεφαλής της Αρχής, πρώην αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Χαράλαμπος Βουρλιώτης, έδωσε εντολή για δέσμευση των προσωπικών λογαριασμών τόσο του πατέρα Αντβνίου, όσο και για της πρεσβυτέρας, όπως και για τους γονείς του πατρός Αντωνίου, τη μητέρα του και τον πατέρα του, ο οποίος διαθέτει λογαριασμό στο όνομα του, αν και έχει ήδη αποβιώσει.

    Θρίλερ με τον αριθμό των παιδιών που φιλοξενούνται στη δομή

    Στο μεταξύ, πολλά σοβαρά ερωτήματα προκαλεί η «λάθος» καταγραφή του αριθμού των παιδιών τα οποία φιλοξενούνταν στην Κιβωτό. Από τις καταγγελίες, τις επίσημες τοποθετήσεις για 364 «αόρατα» παιδιά ενώ η «Κιβωτός του κόσμου», δηλώνει πως φιλοξενεί 500 παιδιά, στα επίσημα έγγραφα εμφανίζονται μόνο 136 από αυτά, τονίζει η αρμόδια υφυπουργός, Δόμνα Μιχαηλίδου, η οποία αφήνει αιχμές για συμφέροντα.

    «136 παιδιά έχει το 10% των παιδιών της χώρας. Το 500 που δηλώνουν πως προκύπτει; Στείλαμε στην κιβωτό τα έγγραφα και μετά άλλαξε το ατομικό σχέδιο οικογενειακής αποκατάστασης για το 60% των παιδιών που είχε μέσα γιατί είχε κάνει «λάθος» δηλώσεις».

    Έξι στα δέκα παιδιά δηλώθηκαν «λάθος» από την Κιβωτό, λέει η αρμόδια υφυπουργός.

    https://www.protothema.gr/greece/article/1311919/kivotos-tou-kosmou-evgaze-to-padeloni-tou-19hronou-kai-ton-haideue-ola-senaria-apada-o-pateras-adonios/#Comments

    Κιβωτός του Κόσμου: «Έβγαζε το παντελόνι του 19χρονου και τον χάιδευε» – Όλα ψέματα, απαντά ο πατέρας Αντώνιος

    Γονείς καταγγέλλουν: Έχουμε να δούμε τα παιδιά μας δύο χρόνια

    ΣΧΟΛΙΑ
    (99)

    M. S.
    28.11.2022, 06:34
    Νομίζω παπάς και παπαδιά πρέπει να τοποθετηθούν στην ίδια απομόνωση που έβαζαν τις αθώες ψυχούλες τόσα χρόνια… Οι συνέπειες, πάτερ… Μόνο νερό, φαΐ και τουαλέτα. Ξέχνα την Πόρσε και τις κρουαζιέρες.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Didis
    28.11.2022, 00:37
    Αρχίζω να πιστεύω ότι η πολύ αρετή και παρθενία κάνει τον άνθρωπο ανώμαλο, δεν εξηγείται αλλιώς όλοι οι θεοσεβούμενοι από πίσω να είναι τικιτάκες.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Απλή λογική
    28.11.2022, 07:13
    Φίλε η καταπίεση των ενστίκτων δεν έκανε ποτέ καλό. Δε λέμε να γίνεις ακόλαστος αλλά στην εκκλησία η καταπίεση των γενετήσιων ενστίκτων οδηγεί σε πολλά έκτροπα. Και στους Ρωμαιοκαθολικούς και στους Ορθόδοξους. Ο Θεός δεν έφτιαξε τον άνθρωπο χωρίς γενετήσιες ορμές. Αν ήθελε θα τον είχε φτιάξει. Απλή λογική. Δεν ειναι κακό να εχεις γενετήσιες ορμές και σεξουαλικη ζωή είτε με γυναίκες είτε με άνδρες είτε και με τα δύο. Από την καταπιεση ξεκινούν όλα τα κακά. Αν ζήσεις τη φύση σου με αξιοπρέπεια και συναίσθημα ο Θεός είναι μαζί σου είτε είσαι ομοφυλόφιλος είτε ετεροφυλόφιλος. Εκεί έχω καταλήξει.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    ολοι οι ψεκασμενοι, αντιεμβολιαστες,
    27.11.2022, 16:42
    οι αυτοπροσδιοριζομενοι ως ποιμνιο, τα ζωα δηλαδη, εχουν παραταχθεί υπερ Αντωνιου. Ειτε γιατι εχουν (εκνομο) συμφερον ειτε εκ πεποιθησεως. Το αιωνιο βαριδι της ελλαδας, οι χριστιανοταλιμπαν. Κατι τυποι σαν το Μιχο με μεγαλους σταυρους και μια βολικη εικονα θεοφοβουμενο που βολευει για να κανουν τις βρωμιες τους. Απο το να εκμεταλλευονται κοσμο μεχρι να κλεβουν (γνωστοι φοροφυγαδες), να καταπατουν νομους εως και να βιαζουν παιδακια ή ενηλικες. Πρεπει ολοι οι νοημονες και ανωτεροι πνευματικα ανθρωποι να απομονωσουμε αυτο το λουμπεναριο μπας και δουμε ασπρη μερα ως χωρα.

  7. Ο/Η Ένας λέει:

    Προειδοποίηση της φυλλάδας που ίδρυσε ο καταδικασμένος εκβιαστής Γρηγόρης Μιχαλόπουλος στον Ιερώνυμο, αν δεν βοηθήσει τους παπάδες που ξεβρακώθηκαν από τα γεγονότα

    έφτιαξε και προφητείες

    αλλά

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.