Η συνέντευξη-στριπτίζ ενός Αρχιεπισκόπου

[Η Εκκλησία ήταν πάντα γυμνή, αλλά τώρα-σε μια κοινωνία που βλέπει και μιλάει-το ιδιωτικό μαγαζί του Λουπασάκη ξεπέρασε τα εσκαμμένα αριθμητικά όρια θαυμάτων και τράβηξε και το φύλλο της συκής]

Κάτω από τον μανδύα της εκκλησιαστικής βιομηχανίας θαυμάτων

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Ο κ.Λουδάρος είναι εκκλησιαστικός συντάκτης και είναι πιστό τέκνο της Εκκλησίας. Αυτά που λέει στο άρθρο, που αποσπάσματά του αναδημοσιεύω παρακάτω δίνοντας και τον σύνδεσμο για πλήρη ανάγνωση, είναι όσα που θα έλεγε ένας αξιοπρεπής πιστός που δεν θέλει να δει την Εκκλησία να κατεδαφίζεται και να φεύγει και το δικό του έδαφος της πίστης κάτω από τα πόδια του. Σωστοί οι συλλογισμοί του, στριμώχνουν τον Αρχιεπίσκοπο, αλλά για όποιον μπορεί να σκέπτεται, εκθέτουν έμμεσα και τη Δικαιοσύνη και όλα τα κόμματα, που περιφρονούν τους Νόμους και τα έμμισθα καθήκοντά τους και καλύπτουν τους εμπόρους των θαυμάτων. Όμως ακόμη και αυτοί οι δημοσιογραφικοί στοχασμοί, κρύβουν μια αμείλικτη πραγματικότητα. Ο Λουπασάκης ακολουθεί την εκκλησιαστική παράδοση της απάτης. Αιώνες η Εκκλησία εμπορεύεται εκατοντάδες χιλιάδες θαύματα με ανίερο τρόπο με σιχαμερά αταυτοποίητα πτώματα, χειρότερα και από τις βουδιστικές μούμιες, με κατασκευασμένα κειμήλια, με θαυματουργά είδωλα, με πολυάριθμα χέρια-κεφάλια-πόδια του ίδιου Αγίου, με τις πιο απίθανες επινοήσεις για θαυματουργές πόρτες, θαυματουργές τρίχες, θαυματουργά νερά, θαυματουργά αίματα, θαυματουργά δάκρυα, θαυματουργά μήλα, θαυματουργά φώτα, που φτάνουν μέχρι τις ελεεινές σαγιονάρες και τα κάστανα του Παϊσιου,  κ.ο.κ. Ένα μεγάλο μέρος της εξουσίας που ασκεί στις μάζες των αμαθών, των ψυχικά διαταραγμένων, των φοβισμένων, των δυστυχισμένων και των «αφελών» (Ιερώνυμος έφα) η Ορθοδοξία, έχει στηθεί πάνω στον παραλογισμό, στην απάτη, στον αποκρυφισμό («Η εγκληματικη ιστορια του χριστιανισμου» «ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ-ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΑΠΑΤΕΣ ΘΑΥΜΑΤΩΝ – ΛΕΙΨΑΝΩΝ – ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΩΝ», DESCHNER KARLHEINZ). Ακόμη και η λεγόμενη θεία Κοινωνία δεν είναι τίποτα άλλο-έτσι όπως παρουσιάζεται, όχι ως τελετή της ανάμνησης του Χριστού, όπως ο ίδιος όρισε («τούτο ποιείτε εις την εμήν ανάμνησιν»)-από μια αποκρουστική αρχέγονη τελετή θεοφαγίας (βλ. «O κορωνοϊός της Εκκλησίας απειλεί το κοσμικό Κράτος-Η παράνοια της δήθεν μικροβιοκτονίας της αρχέγονης τελετουργίας της θεοφαγίας»).

Στη φιλική και γεμάτη από δημοσιογραφική κατανόηση συνέντευξή του στην Καθημερινή («Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος στην «Κ»), όπου ο αρχιεπίσκοπος Βοιωτοπεδίου (https://archive.ph/ZHIQk) και Λυκαβηττού μιλάει απρεπέστατα για τον φίλο του τον κ. Τσίπρα, o oποίος-βάζω στοίχημα-θα το καταπιεί και δεν θα τολμήσει να του απαντήσει («Ο Αλιβιζάτος σού έκανε μάθημα, αλλά δεν το έκανε καλά. Δεν είναι δικά σου αυτά. Καθίσαμε τα είπαμε, δεν είχε ιδέα ο άνθρωπος»), ξέφυγε από τον καλόγερο και μια φράση, που εσκεμμένα δεν επισημάνθηκε από κανέναν, γιατί δεν συμφέρει ούτε τα κόμματα ούτε τη Δικαιοσύνη: «Τους έδωσα περιθώριο λίγων ημερών και περιμένω σε πέντε μέρες απάντηση. Αν πουν ότι δέχονται, θα το παρακολουθήσουμε. Αν πουν «μένουμε εδώ», θα γίνει ό,τι λένε οι κανόνες της Εκκλησίας και ό,τι λένε οι νόμοι του κράτους». Δηλαδή οι Νόμοι του Κράτους λειτουργούν όταν και αν το αποφασίσει ο Ιερώνυμος;

Παραπέμπω στο άρθρο (22/10/2022) του εκκλησιαστικού συντάκτη, επειδή είναι πιθανότατα ότι ριζοσπαστικότερο έχει γραφτεί για τη συνέντευξη αυτή, αφού η Αυγή και ο Ριζοσπάστης, οι δυο «Λαϊκές Ημερησίες» του αριστερού Ορθόδοξου Πεκίνου, δεν λένε λέξη που θα θίξει τον ρασοφόρο φίλο των Τσίπρα και Κουτσούμπα, που τους δούλευε ψιλό γαζί.

«Όταν ο Αρχιεπίσκοπος ανέβηκε στον Λυκαβηττό και «σταυρώθηκε» με τα ίδια του τα χέρια. ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ «ΣΚΙΑ» ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ».  «…Η συνέντευξη αυτή του Αρχιεπισκόπου στην «Καθημερινή» είναι ίσως ό,τι χειρότερο έχει γραφτεί για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Και δεν το έχει γράψει κάποιος δημοσιογράφος, ή κάποιος αντιρρησίας ιεράρχης αλλά ο ίδιος ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας. ….Πάμε όμως να αποκωδικοποιήσουμε τις απαντήσεις του Αρχιεπισκόπου. Αρχικά παραδέχτηκε, ίσως χωρίς να το αντιληφθεί, πως εδώ και 8 χρόνια ξέρει ότι κάτι δεν πάει καλά με το αρχιεπισκοπικό παρεκκλήσιο του Λυκαβηττού και πως τα τελευταία 5 χρόνια έχει και τις αποδείξεις. «Η Εκκλησία έδωσε εντολή στον Άγιο Λαρίσης, τότε αρχιμανδρίτη και έκανε μία έρευνα πολύ καλή και τον παραπέμπει στα δικαστήρια. Πολύ σκληρό κείμενο αλλά όχι μακριά από την πραγματικότητα». Σημειώνω για όσους δεν το γνωρίζουν πως οι καταγγελίες έγιναν το 2014. Εκείνη τη χρόνια ο Αρχιεπίσκοπος άσκησε δίωξη κατά του ιερέα και ανέθεσε την υπόθεση στον αρχιμανδρίτη Ιερώνυμο Νικολόπουλο (νυν μητροπολίτη Λαρίσης) για να προχωρήσει στις ανακρίσεις. Οι ανακρίσεις κράτησαν τρια χρόνια και το πόρισμα κατατέθηκε στον Αρχιεπίσκοπο τον Αύγουστο του 2017. Ο Αρχιεπίσκοπος έκανε δεκτό το πόρισμα και ο ίδιος με απόφαση του παρέπεμψε τον ιερέα σε δίκη. Τι έκανε όμως ο Αρχιεπίσκοπος όλα αυτά τα χρόνια για να προστατεύσει τους πιστούς και την ίδια την Εκκλησία; Τίποτα. Ο ναός λειτουργούσε κανονικά, οι πιστοί συνέρρεαν κατά χιλιάδες ελπίζοντας για το θαύμα. Ο ιερέας διέδιδε μέσω μικροφώνου αλλά και διαδικτύου ότι «ο σταυρός του έχει αναστήσει νεκρό» και την ίδια ώρα οι υποστηρικτές του απειλούσαν με μηνύσεις όποιον τολμούσε να πει το παραμικρό εις βάρος του ιερέα ακόμη κι αν ήταν μητροπολίτης. Πως δικαιολόγησε όμως ο Αρχιεπίσκοπος το γεγονός πως ενώ είχε στα χέρια του το πόρισμα των ανακρίσεων που όπως ο ίδιος παραδέχτηκε ήταν σκληρό αλλά δεν απείχε από την πραγματικότητα, δεν προχώρησε στη δίκη που ο ίδιος διέταξε; «Ήρθε η ευθύνη σε μένα. Εγώ τι είμαι; Στρατιωτικός διοικητής, διευθυντής αστυνομίας ή είμαι και πατέρας; Πείτε ότι έχετε παιδί που παρεκτρέπεται, δεν θα προσπαθήσετε να το συμβουλέψετε; Είπα να σηκώσω ένα βάρος αλλά να γίνω και πατέρας. Δεν είναι μόνο αυτός είναι 16 παιδιά 25-30 ετών. Μία κοινότητα χωρίς νομική ύπαρξη. Τους κάλεσα, μίλησα με τα παιδιά, τους είπα ”θέλετε να γίνετε μοναχοί, εδώ δεν ισχύει αυτό, δεν υπάρχει μοναστήρι”. Δεν πρέπει να το βοηθήσω;». Για τον Αρχιεπίσκοπο, δηλαδή, το πρόβλημα δεν είναι οι πονεμένοι που επισκέπτονταν την Αρχιεπισκοπή και κατήγγειλαν την αγυρτεία για την οποία ο ίδιος άσκησε δίωξη στον κληρικό του, αλλά τα 16 παιδιά 25-30 ετών που ακολουθούν τον ιερέα. Τον έγγαμο χωρισμένο ιερέα που εμφανίζεται ως γέροντας μοναχών και υποψηφίων μοναχών με την ανοχή της διοικητικής αρχής του. Κι εγώ με τη σειρά μου αναρωτιέμαι αν ο Αρχιεπίσκοπος είχε «παγώσει» τη δράση του ιερέα από το 2014 που άσκησε δίωξη στον εν λόγω για μια σειρά από βαρύτατα παραπτώματα, δικό του το κείμενο και δική του η υπογραφή από κάτω, θα είχαν μαζευτεί αυτά τα δεκαπέντε παιδιά 25-30 ετών για τα οποία ενδιαφέρεται τώρα; Εδώ όμως υπάρχει και κάτι άλλο. Ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος παραδέχεται δημόσια ότι σταμάτησε την εκδίκαση της υπόθεσης γιατί ήθελε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα πατρικά. Σεβαστόν. Υπάρχει όμως κάποια σχετική πρόβλεψη στη σχετική νομοθεσία περί εκκλησιαστικών δικαστηρίων; Από το Νοέμβριο του 2017 που πρωτοεισήχθη η υπόθεση του ιερέα Δημητρίου Λουπασάκη ενώπιον του επισκοπικού δικαστηρίου μέχρι και σήμερα σχεδόν Νοέμβριο του 2022 τι ενέργειες έγιναν; Την απάντηση μας την δίνει ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος: «Φαίνεται ότι πείστηκαν να φύγουν». Αρά εδώ μιλάμε για διαπραγμάτευση. Αλλά από πότε ο κατήγορος προσπαθεί να πείσει τον κατηγορούμενο; Τι σχέση έχουν οι 15 ακόλουθοι του ιερέα με τα παραπτώματα του; Πέντε χρόνια μετά την δική του απόφαση να καθίσει τον κληρικό του στο εδώλιο του κατηγορουμένου ο Αρχιεπίσκοπος βγαίνει σε μια από τις μεγαλύτερες σε κυκλοφορία εφημερίδες της χώρας για να μας πει πως τελικά έπεισε τον ιερέα και τους ακόλουθους του να φύγουν από τον Λυκαβηττό και να πάνε σε ένα μοναστήρι στη Βάρη το οποίο προφανώς θα τους παραχωρήσει η Εκκλησία. Είναι η πρώτη φορά που άνθρωπος κατηγορείται για σωρεία παραπτωμάτων και η Εκκλησία αντί να τον δικάσει του παραχωρεί ένα ολόκληρο μοναστήρι για να τακτοποιηθεί.

Ο Αρχιεπίσκοπος με ευσεβή και αθυρόστομο νεαρό Ναζιστή κατάδικο, στη Μονή θαυματουργού κερδοφόρου βρυκόλακα (βλ. «Η Χ.Α. υιοθετεί τον αφορολόγητο και επινοημένο σκελετό Εφραίμ Ν.Μάκρης…»), που τα ανεξέλεγκτα έσοδά της, λόγω ασυμφωνίας στη μοιρασιά, έστειλαν «στη φυλακή» τον μακάριο πορνομητροπολίτη Αττικής Παντελεήμονα.

«Θα τους δώσω ένα μοναστήρι παλιό στη Βάρη που θα γίνει κανονικό μοναστήρι με νόμο, παρακολούθηση κλπ. Θα έχουν κανόνες, θα πειθαρχούν κάπου. Τους έδωσα περιθώριο λίγων ημερών και περιμένω σε πέντε μέρες απάντηση. Αν πουν ότι δέχονται θα το παρακολουθήσουμε. Αν πουν ”μένουμε εδώ”, θα γίνει ό,τι λένε οι κανόνες της Εκκλησίας και ό,τι λένε οι νόμοι του Κράτους»…..Και οι καταγγελίες; Οι πονεμένοι που πήγαιναν στην Αρχιεπισκοπή; Όλοι αυτοί που απευθύνθηκαν στην Εκκλησία για να αντιμετωπίσει το θέμα; Όλοι εκείνοι που περίμεναν από την Εκκλησία να τους προστατεύσει;«Αν πάνε σε νόμιμο μοναστήρι και πάνε οι αφελείς, είναι υπόλογοι οι ίδιοι, αλλά θα είναι κάτι που ελέγχεται, ενώ τώρα δεν υπάρχει κανένας έλεγχος. Δεν επιτρέπεται n εργαλειοποίηση του Σταυρού». Αφελείς, λοιπόν, δια στόματος του Αρχιεπισκόπου. Και η ευθύνη είναι όλη δική τους. Διότι όπως φαίνεται εδώ το πατρικό ενδιαφέρον του Αρχιεπισκόπου σταματά στον ιερέα και τους 15 ακόλουθούς του. Οι υπόλοιποι… «ας πρόσεχαν»…..Στην παραπάνω φράση του Αρχιεπισκόπου υπάρχουν κι άλλα ερωτηματικά. Λέει πως αν ο ιερέας και οι ακόλουθοι του πάνε σε ένα νόμιμο μοναστήρι θα υπάρχει έλεγχος. Το αρχιεπισκοπικό παρεκκλήσιο των Αγίων Ισιδώρων στον Λυκαβηττό δεν είναι νόμιμο; Δεν υπάρχει έλεγχος; Σε ποιον ανήκει τέλος πάντων να τον ρωτήσουμε; ….. θέλω να αναφερθώ σε ένα άλλο σημείο της συνέντευξης του Μακαριωτάτου που δηλώνει ευλογημένος γιατί επί τις θητείας του έχουν εκλεγεί οι 57 από τους 80 Μητροπολίτες της Ιεραρχίας. Ο απόλυτος έλεγχος της πλειοψηφίας ενός Σώματος όπως είναι η Σύνοδος της Ιεραρχίας είναι πράγματι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα. Ακόμη πιο σημαντικό όμως….είναι η έλλειψη διαφορετικής γνώμης κάτι το οποίο σημαίνει και έλλειψη ελέγχου. Κι όταν κάποιος διοικητής νιώθει πως δεν τον ελέγχει κανείς κάνει τα χειρότερα λάθη….όλα αυτά τα χρόνια που παρακολουθώ το θέμα έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να μην πιστεύει στα αυτιά και στα μάτια μου. Αυτή τη φορά όμως δεν έχω την πολυτέλεια να μην δω ή να μην ακούσω γιατί αυτή η ρημάδα η συνείδηση φέρνει αυπνίες και είναι η μόνη που δεν θέλω να με κρατά ξύπνιο τις νύχτες».

Advertisement
This entry was posted in IERES_ATAXIES, Ieres_Ependyseis, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

9 Responses to Η συνέντευξη-στριπτίζ ενός Αρχιεπισκόπου

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Επιτέλους ανοίξανε στόματα
    και μια ερώτηση, γυναίκα ήταν ο Σπυρίδωνας;
    Τόση φιλαρέσκεια, πολυτέλεια και κομψότητα;

    https://www.thetoc.gr/koinwnia/best-of-internet/ti-sumbainei-me-tis-pantofles-tou-agiou-spuridona–se-kathe-ekklisia-einai-diaforetikes-giatitis-xalaei/

    Τι συμβαίνει με τις παντόφλες του Αγίου Σπυρίδωνα; – Σε κάθε εκκλησία είναι διαφορετικές γιατί…τις χαλάει
    Ένα αποκαλυπτικό φωτογραφικό ρεπορτάζ του Δημήτρη Αλικάκου για τις παντόφλες του Αγιου Σπυρίδωνα

    THETOC TEAM

    24 ΟΚΤ. 22 (15:05) | UPDATE: 24 ΟΚΤ. 22 (23:11)


    Παντόφλες Αγίου Σπυρίδωνα

    Η είδηση από μόνη της προκάλεσε αντιδράσεις, αφού ακούγεται μάλλον οπισθοδρομικό στον 21ο αιώνα, να τίθεται σε προσκύνημα η παντόφλα ενός Αγίου. Στην Κοζάνη πάντως, πολλοί ήταν οι πιστοί που έσπευσαν να προσκυνήσουν την παντόφλα του Αγίου Σπυρίδωνα, ενώ τελέστηκε και Θεία Λειτουργία- χοροστατούντος του μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης Παύλου- στον ναό Κωνσταντίνου και Ελένης.

    Ο δημοσιογράφος και αρχισυντάκτης στα ελληνικά Hoaxes Δημήτρης Αλικάκος, αποφάσισε να ψάξει και να ερευνήσει τι συμβαίνει με τις παντόφλες του Αγιου Σπυρίδωνα και ανακάλυψε το εξής εντυπωσιακό. Ότι σε όλες τις εκκλησίες που παρουσιάζεται η παντόφλα, το υπόδημα είναι διαφορετικό.

    Για παράδειγμα στην Κέρκυρα, ως υπόδημα του Αγιου Σπυρίδωνα, παρουσιάζεται η εξής παντόφλα:

    Τι συμβαίνει με τις παντόφλες του Αγίου Σπυρίδωνα; – Σε κάθε εκκλησία είναι διαφορετικές γιατί…τις χαλάει
    Η ίδια παντόφλα όταν φθάνει στην Κοζάνη, έχει μεταμορφωθεί:

    του Αγίου όταν παρουσιάζεται στο Μοναστήρι του Αγίου Ντανίλοφ της Μόσχας:

    Όταν η παντόφλα του Αγίου παρουσιάζεται στη Μονή του Αγίου Ιεράρχη Σπυρίδωνος, του θαυματουργού στη Στράμπα της Ρουμανίας, έχει άλλα σχέδια:

    Και το ίδιο συμβαίνει και με το υπόδημα του Αγίου όταν εκτίθεται στον Καθεδρικό Ναό «Γέννηση της Παρθένου» (Ρουμανία):

    Τι συμβαίνει; Αναρωτιέται ο δημοσιογράφος. Και δίνει την εξήγηση που δίνουν οι εκκλησιαστικοί κύκλοι:

    Υπάρχει κάποια εξήγηση για τις παντόφλες; Ναι υπάρχει

    «Ο άγιος Σπυρίδωνας πολλές φορές βγαίνει από την εκκλησιά του στην Κέρκυρα, που είναι το λείψανό του, και γυρίζει τη θάλασσα και τη στεριά, για να κάμει καλά και να βοηθήσει εκείνους που τον επικαλούνται. Γι’ αυτό χαλάει τα υποδήματά του, και είναι αναγκασμένοι να του τ’ αλλάζουν κάθε τόσο, γράφει το εκκλησιαστικό σαιτ Δόγμα.

    Και ο Δημήτρης Αλικάκος σχολιάζει:

    Όπως καταλαβαίνετε είναι γεμάτη η οικουμένη από παντόφλες (αποσυρμένες) του Αγίου Σπυρίδωνα (αν ψάξετε θα βρείτε κι άλλες), καθώς τις παλιές, τις φθαρμένες από το… περπάτημα του Αγίου, τις δίνουν σε ναούς και μοναστήρια.

    Αλλά ο πιστός νομίζει ότι προσκυνάει εκείνη την αυθεντική, την πρώτη (που εννοείται δεν υπάρχει).

    Και καταλήγοντας ο Δημήτρης Αλικάκος, αφού προτείνει μια καλή παντόφλα στους πιστούς που να αντέχει, μια παντόφλα που μοιάζει με αυτές που εκτίθενται για προσκύνημα και που διαθέτει το βιβλιοπωλείο «Το Αγιον Ορος», ειδικά για το προσκύνημα του Αγίου, σημειώνει:

    «Τα υπόλοιπα μη τα ψάχνετε… Θα πικραθείτε. Ή θα γελάσετε.»

    http://www.arxeion-politismou.gr/2019/01/ioanni-xrysostomou-4-kefalia.html

    Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    ΕΙΧΕ… 4 ΚΕΦΑΛΙΑ;


    Η υποτιθέμενη κάρα του αγίου Ιωάννη Χρυσόστομου στην Φλωρεντία.


    Η κάρα του αγίου Ιωάννου Χρυσόστομου στην Πίζα… Ευρίσκεται στο παρεκκλήσιο Kάμπο Σάντο της Πίζας (επίσης στην Ιταλία).


    Λειψανοθήκη με μια… άλλη… κάρα του αγίου Ιωάννη Χρυσόστομου
    στην ΙΜ Βατοπεδίου Αγίου Όρους.


    Άλλη… κάρα… του αγίου Ιωάννη Χρυσόστομου στην Μόσχα.

    Η Αγία Ζώνη-2, η Πετρελεούσα


    Ο Επίσκοπος Γκαστόνε του Πράτο με την Ρωμαιοκαθολική Αγία Ζώνη-1

    H Συρορθόδοξη Ζώνη


    Relics of St. Mary (holy girdle) taking out for public viewing – Kottayam Cheriapally Mahaedavaka
    Λείψανα της Αγίας Μαρίας (ιερή ζώνη) που βγαίνουν για δημόσια προβολή


    Οι συστάσεις περιττές

  2. Ο/Η Ένας λέει:

    https://www.mixanitouxronou.gr/i-apati-me-ti-quot-thaymatoyrgi-quot-porta-stin-kriti-ekatontades-pistoi-synerrean-stin-alikarnasso-gia-na-therapeytoyn-ta-tamata-kai-i-eyfantasti-apofasi-toy-eisaggelea/

    Η απάτη με τη “θαυματουργή” πόρτα στην Κρήτη.

    Εκατοντάδες πιστοί συνέρρεαν στην Αλικαρνασσό για να θεραπευτούν. Τα τάματα και η ευφάνταστη απόφαση του εισαγγελέα

    ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

    Μια πόρτα με τα μάτια της Παναγίας, που δάκρυζαν, δημιούργησε συνωστισμό στους δρόμους της Αλικαρνασσού του Ηρακλείου.

    Από τις αρχές του Οκτώβρη του 1980 πιστοί από όλη την Ελλάδα κατέφθαναν στην πόλη της Κρήτης για να αντικρίσουν την πόρτα και να θεραπευτούν.

    Για μήνες η κρητική πόλη είχε κατακλυστεί από πιστούς που ήλπιζαν σε κάποιο θαύμα, μέχρι που αποκαλύφθηκε η κοροϊδία.

    https://www.mixanitouxronou.gr/i-agia-athanasia-tou-egaleo-i-voskopoula-apo-tin-amaliada-pou-evlepe-oramata-ke-i-panagia-afine-anorthografa-minimata-sto-stithos-tis-korifea-stigmi-tis-otan-pethane-ke-anastithike/

    Η “Αγία” Αθανασία του Αιγάλεω. Η βοσκοπούλα από την Αμαλιάδα που “έβλεπε” οράματα και η Παναγία άφηνε ανορθόγραφα μηνύματα στο στήθος της. Κορυφαία στιγμή της όταν “πέθανε” και “αναστήθηκε” ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ A+ A- 11.8k Shares Share Tweet Η Αθανασία Σάμαρη, που αργότερα έγινε γνωστή ως «Αγία» Αθανασία του Αιγάλεω γεννήθηκε το 1928 στην Παλιά Μανωλάδα. Μικρή δεν ήταν παρά μια αγράμματη βοσκοπούλα….

  3. Ο/Η των κώλων λέει:


    https://www.ekriti.gr/afieromata/agios-efraim-neas-makris-3-ianoyarioy-ta-synehi-thaymata-kai-monastiri

    Άγιος Εφραίμ Νέας Μάκρης-3 Ιανουαρίου: Τα Συνεχή Θαύματα Και Το Μοναστήρι

    https://www.athensvoice.gr/epikairotita/politiki-oikonomia/775981/oi-padofles-tis-orthodoxias-kai-ena-epiheirimatiko-shedio/

    Οι παντόφλες της Ορθοδοξίας και ένα επιχειρηματικό σχέδιο

    Εκατοντάδες (μπορεί και χιλιάδες) συμπολίτες συγκεντρώνονται για να λατρέψουν μια παντόφλα

    Τα ιερά λαϊκά προσκυνήματα και η ορθόδοξη παράδοση στην Ελλάδα.

    Ελάχιστοι έχουν περιγράψει την ανθρώπινη κατάσταση με την ακρίβεια, την οξυδέρκεια και τη διεισδυτικότητα των Monty των Python. Το μέσο τους ήταν η κωμωδία και όπως συνήθως συμβαίνει με την κωμωδία η υπερβολή ήταν αναπόφευκτη. Ή τουλάχιστον έτσι μπορεί να νομίζει κάποιος που δεν έχει μεγάλη σχέση με την ωραιότερη χώρα στον κόσμο.

    Αν θυμάστε, στο Monty Python’s Life of Brian (το οποίο στην γνωστή και ακόμα επικρατούσα τριτοκοσμική παράδοση στην Ελλάδα είχε προβληθεί με τον τίτλο «Ένας Προφήτης μα τι Προφήτης») ο Μπράιαν τρέχοντας κυνηγημένος από τους πιστούς που ζητούσαν την ευλογία της θεϊκής δύναμης που νόμιζαν ότι διαθέτει, χάνει το ένα του σανδάλι. Μετά από λίγο μια ομάδα πιστών βρίσκει το χαμένο σανδάλι, το ανακηρύσσει ιερό και αρχίζουν να το προσκυνούν (σε αντίθεση με μια άλλη ομάδα πιστών που λατρεύει μια κολοκύθα που παζάρεψε ο Μπράιαν στο παζάρι). Αστείο; Σίγουρα. Περιγραφικό της ανθρώπινης κατάστασης; Απολύτως. Υπερβολικό; Καθόλου.

    Γιατί στην Κοζάνη εδώ και κάποιες μέρες ζουν ακριβώς αυτή τη σκηνή μόνο που αντί για το σανδάλι του Μπράιαν οι πιστοί προσκυνούν την παντόφλα του Αγίου Σπυρίδωνα.
    Οι παντόφλες της Ορθοδοξίας και ένα επιχειρηματικό σχέδιο
    Εκατοντάδες (μπορεί και χιλιάδες) συμπολίτες συγκεντρώνονται για να λατρέψουν μια παντόφλα. Προφανώς μιλάμε για μια Ιερή Παντόφλα, αλλά παρόλα αυτά παντόφλα. Και δεν είναι η μόνη παντόφλα που λατρεύεται από το ποίμνιο.

    Βέβαια οι παντόφλες του Αγίου Παϊσίου είναι δύο, πράγμα που πιθανότατα σημαίνει διπλάσια θαυματουργική δύναμη, αλλά αυτό είναι μια λεπτομέρεια. Το σημαντικό είναι πως, όπως φαίνεται, τα αντικείμενα τα οποία έχουν έρθει σε επαφή με κάποιον ο οποίος έχει ανακηρυχθεί άγιος έχουν θαυματουργική δύναμη. Κυρίως τη δύναμη να συγκεντρώνουν μεγάλα χρηματικά ποσά αλλά κι αυτό θαύμα δεν είναι;

    Εν πάσει περιπτώσει αυτό στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι ότι, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τους προσφάτως ανακηρυχθέντες αγίους, θα πρέπει να υπάρχουν δεκάδες θαυματουργά αντικείμενα έτοιμα να τεθούν σε λαϊκό προσκύνημα. Οδοντόβουρτσες, εσώρουχα, σφυρίχτρες, γάντια, βατραχοπέδιλα, κομπολόγια, μολύβια, τσατσάρες, ψαλίδια, αποτριχωτικές μηχανές, τιρμπουσόν, κουτάλια, μαχαίρια, πιρούνια, μίξερ, πιγκάλ, ωτοασπίδες και ποιος ξέρει τι άλλο. Και με δεδομένο ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως τρόπος (πολύ περισσότερο λόγος) να αποδειχθεί η αυθεντικότητα των αντικειμένων, είναι μάλλον εύκολο να δημιουργηθεί ένα θεματικό πάρκο στο οποίο οι πιστοί, έναντι ενός αντιτίμου, θα μπορούν να προσκυνούν το αντικείμενο του αγίου της αρεσκείας τους. Φυσικά το θεματικό πάρκο θα έχει και ειδικό κατάστημα στο οποίο οι πιστοί εκτός από αναμνηστικά μπλουζάκια, μπρελόκ, μαγνητάκια και λούτρινα κουκλάκια με την μορφή των αγίων, θα μπορούν να αγοράζουν και επιτραπέζια όπως το «Αγιόπολη, το Παιχνίδι της θρησκευτικής κυριαρχίας» ή το «Ορθοδοξο Ταμπού» το παιχνίδι που θα πρέπει να περιγράψεις έναν άγιο χωρίς να χρησιμοποιήσεις συγκεκριμένες λέξεις (στον Άγιο Σπυρίδωνα π.χ. δεν θα μπορείς να πεις «παντόφλα», «Κέρκυρα» και «δεξί πόδι»). Επίσης, θα μπορούν να αγοράσουν και αντίγραφα των θαυματουργών αντικειμένων σε διάφορα μεγέθη.

    Θα μου πείτε, αυτό που περιγράφεις ρε Βουλαρίνε είναι αυτό ακριβώς που γίνεται σε κατά τόπους ναούς και μοναστήρια και θα έχετε δίκιο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχει ένας χώρος που θα έχει δεκάδες ιερά αντικείμενα, κάτι σαν Ορθόδοξη Ντίσνεϊλαντ. Είπα Ντίσνεϊλαντ και αμέσως σκέφτηκα: πώς θα σας φαίνονταν στο θεματικό μας πάρκο να βολτάρουν και υπάλληλοι μεταμφιεσμένοι σε αγίους με τους οποίους -έναντι αντιτίμου φυσικά- θα φωτογραφίζονται οι πιστοί;

    Ναι, ξέρω, υπάρχει το Άγιον το Όρος αλλά με τη μισή πελατεία αποκλεισμένη και παλιομοδίτικο μπίζνες μόντελ. Πράγμα που σημαίνει ότι οι επιχειρηματικές προοπτικές είναι σπουδαίες για τη δημιουργία ενός άλλου χώρου. Κι επειδή πολλοί κατά τόπους επιχειρ… ηγούμενοι και αρχιερείς μπορεί να φοβούνται μήπως το πάρκο τους στερήσει πελατ.. πιστούς, έχω να πω ότι καμία Ντίσνεϊλαντ δεν στέρησε τίποτα από τα εκατομμύρια καταστήματα στον πλανήτη που πουλούν προϊόντα με ήρωες του Ντίσνεϊ. Και μπράβο τους.

    Υ.Γ. Παρότι η πρόταση μου δεν είναι χιουμοριστική είμαι σίγουρος ότι κάποιοι θα την αντιμετωπίσουν γελώντας. Θέλω να πιστεύω πως ανάμεσά τους δεν θα υπάρχουν σύντροφοι που έχουν προσκυνήσει στο μαυσωλείο του Λένιν, έχουν φορέσει μπλουζάκι Τσε ή έχουν επισκεφθεί χώρο στον οποίο εκτίθεται το κιλίμι στο οποίο κάθισε ο Άρης ο Βελουχιώτης.

    https://www.dogma.gr/ellada/iero-leipsano-tou-agiou-grigoriou-tou-theologou-sta-chania/56675/

    Το Ιερό Λείψανο του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου στα Χανιά

    https://orthodoxia.online/ekklisia/to-iero-leipsano-tou-timiou-podos-tis-agias-elenis-stin-elefsina

    ΤΟ ΙΕΡΟ ΛΕΙΨΑΝΟ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΟΔΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΛΕΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ

  4. Ο/Η των ξέκωλων λέει:


    Ο Λουπασάκης σας μάρανε










  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η Ορθοδοξία σώζει


    Διεγράφη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας ο βουλευτής Ανδρέας Πάτσης μετά τις καταγγελίες αναφορικά με επιχειρηματικές δραστηριότητές του και εξαγορά «κόκκινων» δανείων.

    Ο βουλευτής καταγγέλεται ότι μέσω εταιρειών είχε αγοράσει «κόκκινα δάνεια» αξίας 63 εκατ. ευρώ έναντι του ποσού των 4,3 εκατ. ευρώ, ποσό που δεν δικαιολογείται από τις δηλώσεις του «πόθεν έσχες».

    https://andreaspatsis.gr/el/grafeio-typou/deltia-typou/eorties-efxes-tou-voulefti-grevenon-and-patsi-pros-ton-mitropoliti-grevenon

    Ανδρέας Πάτσης

    Εόρτιες ευχές του Βουλευτή Γρεβενών, Ανδ. Πάτση προς τον Μητροπολίτη Γρεβενών

    Σεβασμιώτατε Ποιμενάρχη μας

    Με την ευκαιρία της ονομαστικής Σας εορτής, επιθυμώ να Σας εκφράσω εγκάρδιες ευχές για υγεία σωματική και πνευματική, ψυχική δύναμη και μακροημέρευση, προς δόξα του Πανάγιου Θεού και προς όφελος της Αγίας Εκκλησίας του Χριστού.

    Δέομαι, όπως ο Κύριος Σας χαρίζει έτη πολλά, ειρηνικά, δημιουργικά και σωτήρια, ώστε να συνεχίσετε να υπηρετείτε με τον ίδιο εγνωσμένο αποστολικό ζήλο την ευλογημένη Ιερά Μητρόπολη Γρεβενών και το ποίμνιό σας.

    Ανδρέας Πάτσης

    Βουλευτής Π.Ε. Γρεβενών- Νέα Δημοκρατία

    • Ο/Η των ξέκωλων λέει:

      https://aetos-grevena.blogspot.com/2017/03/blog-post_536.html?showComment=1666712508074

      Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017
      Ο Ανδρέας Πάτσης μετά την συνάντηση με τον κ. Βαρθολομαίο, στην Αμερική…

      Για πολλοστή φορά ο έγκριτος Γρεβενιώτης δικηγόρος, Ανδρέας Πάτσης, επισκέφτηκε τον
      Οικουμενικό Πατριάρχη,κ.κ. Βαρθολομαίο, στο πλαίσιο των αγαστών διαπροσωπικών τους σχέσεων, αλλά και για λόγους επαγγελματικούς, δεδομένου ότι το δικηγορικό του γραφείο στην Κων/πολη χειρίζεται υποθέσεις του Πατριαρχείου.

      Η είδηση αυτή θα πρέπει να αξιοποιηθεί δεόντως από την τοπική κοινωνία των Γρεβενών με έμφαση στο εκτόπισμα του λόγω του ότι ο Ανδρέας Πάτσης, με τη διακεκριμένη προσωπικότητά του και την επαγγελματική του δραστηριότητα, έχει τη δυνατότητα να προβάλλει τον τόπο μας και έχει τη στήριξη προσώπων και θεσμών που για άλλους είναι «απροσπέλαστοι και δυσθεώρητοι».

      • Ο/Η Ακραίος Κεντρώος λέει:

        Oρθοδοξία, μεγάλη αγκαλιά που τους χωράει όλους

        https://www.romfea.gr/ieres-mitropoleis/50722-episkepseis-voulefton-tou-syriza-ston-mitropoliti-kilkisiou

        Επισκέψεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ στον Μητροπολίτη Κιλκισίου

        Την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίος δέχθηκε στην Ιερά Μητρόπολη, την εθιμοτυπική επίσκεψη των βουλευτών του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, κ. Ιωάννου Αμανατίδη, βουλευτού Α’ Θεσσαλονίκης και τ. υφυπουργού Εξωτερικών, και της βουλευτού Κιλκίς Ειρήνης Αγαθοπούλου.

        Κατά τον χρόνο της επισκέψεώς τους, προσέφεραν στον Σεβασμιώτατο κ. Βαρθολομαίο ως δώρο, ενα εικόνισμα της Παναγίας και είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν γόνιμο διάλογο, για θέματα εθνικού και κοινωνικού περιεχομένου.

  6. Ο/Η Κάποιος λέει:

    https://www.iefimerida.gr/ellada/giati-o-ieronymos-den-tha-dioxei-ton-papa-dimitri-loypasaki

    Γιατί ο Ιερώνυμος δεν θα διώξει τον παπά Λουπασάκη από τον Λυκαβηττό -Ποιο το ισχυρό λόμπι που τον στηρίζει


    ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥ
    27/10/2022  10:51

    Υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά; «Επιβιώνει» εκκλησιαστικά ο θαυματοποιός παπάς Δημήτρης Λουπασάκης δίχως πολιτική στήριξη; Στους Αγίους Ισιδώρους Λυκαβηττού, θαύματα, ας το ξεκαθαρίσουμε επιτέλους, δεν γίνονται. Το βέβαιο όμως είναι πως η λογική σκέψη, σε αυτό το «γαλατικό χωριό» της Εκκλησίας της Ελλάδος, έχει καταρριφθεί προ πολλού.

    Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι απόλυτος. Όχι, δήλωσε κατηγορηματικά στη συνέντευξή του. «Δεν έχω δεχτεί ποτέ από κανέναν πίεση». Είναι όμως έτσι; Δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν. Διά της ατόπου απαγωγής, για να τα εξηγήσουμε με όρους επιστημονικούς. Καίτοι η Εκκλησία εσχάτως ρέπει περισσότερο στη μεταφυσική, παρά στη μαθηματική επιστήμη.

    Το πρώτο είναι πως ο Αρχιεπίσκοπος δεν μας λέει όλη την αλήθεια. Για να μην εκθέσει, λέγεται, τους πολιτικούς που τον πιέζουν γι’ αυτό το «τσιφλίκι» μοναχών και του έγγαμου κληρικού που έχει στηθεί εκεί ψηλά στον Λυκαβηττό. Ή μήπως για να μη σταματήσει η εισροή των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ στα ταμεία της Εκκλησίας;

    Πώς αλλιώς να εξηγηθεί η αποδοχή από τον Αρχιεπίσκοπο των βαρύτατων κατηγοριών κατά του θαυματοποιού ιερέα στο πόρισμα του μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου; Όταν για κάθε άλλον από τους 10.000 παπάδες στη χώρα τέτοιο βαρύ κατηγορητήριο περί αγυρτείας και παραπλάνησης του κόσμου μεταφράζεται σε σύντομο και χωρίς πολλές διαδικασίες… «ξύρισμα». Αποσχηματισμός από την ιερατική ιδιότητα, δηλαδή.

    «Ο Λαρίσης για κάθε λέξη που γράφει έχει και υλικό»

    Είναι ανήκουστο πως δεν έχει στείλει, πέντε χρόνια μετά το βαρύτατο πόρισμα, τον παπα-Δημήτρη και τη «λουπασάκεια» κουστωδία του στην… εξορία της Βάρης. Ποινή-χάδι που μάλλον για «επικοινωνιακή φανφάρα» μοιάζει για να πέσουν οι τόνοι. Μετά από τέτοιο πόρισμα της ίδιας της Αρχιεπισκοπής για έναν ιερέα που ανήκει στο οργανόγραμμά της, η τιμωρία όφειλε ή να είναι βαρύτατη ή ο π. Δημήτρης Λουπασάκης να προσφύγει νομικά κατά του μητροπολίτη Λαρίσης για ανυπόστατες κατηγορίες. Μόνο που με τον μητροπολίτη Λαρίσης, στο νομικό πεδίο, δεν παίζεις, λέει μητροπολίτης που συνδέεται μαζί του. «Κάθε κατηγορία που αποδίδει στον ιερέα ο μητροπολίτης Λαρίσης τη συνοδεύει με τα ανάλογα τεκμήρια», διευκρινίζει.

    Το δεύτερο σενάριο θέλει τον Αρχιεπίσκοπο να κερδίζει χρόνο. Γιατί ούτε ο ίδιος στην πραγματικότητα θέλει να τους εκδιώξει για τους δικούς του λόγους. Να κερδίσει χρόνο μέχρι να  ξεχαστούν τα πάντα και, επί της ουσίας, να μην αλλάξει τίποτα. Κι ας πλανώνται πλάνην οικτράν χιλιάδες πιστοί τόσα χρόνια.

    Χωρίς αμφιβολία είναι πολλοί οι πολιτικοί, φανατισμένοι φίλοι και υποστηρικτές του ιερέα του Λυκαβηττού. Αυτονόητα κανένας Αρχιεπίσκοπος δεν θα το παραδεχόταν δημοσίως. Γι’ αυτό και η «προθεσμία των λίγων ημερών» έγινε ξαφνικά «του δώσαμε του παπα-Δημήτρη χρόνο να σκεφτεί την πρότασή μας». Από πότε και σε ποια μητρόπολη περισσεύει η… δημοκρατία; Όλοι γνωρίζουν πως ο Επίσκοπος αποφασίζει και δεν περιμένει την άποψη του παπά του για την ποινή που θα του επιβληθεί.

    Πιο ισχυρός ο Λουπασάκης από τον Πούτιν;

    Γίνεται άραγε ένας Αρχιεπίσκοπος που τα βάζει και στο τέλος «κερδίζει στα σημεία» σχεδόν όλους τους πρωθυπουργούς, που πάει κόντρα στον  Πατριάρχη Μόσχας κι ακόμη και αυτόν τον Πούτιν -όταν ήταν ακόμη στα φόρτε του ο Βλαδίμηρος- αναγνωρίζοντας την αυτοκεφαλία της Εκκλησίας της Ουκρανίας, να δείχνει ανήμπορος να «τελειώσει» την υπόθεση Λουπασάκη; Δεν είναι οξύμωρο να καυχιέται πως έχει εκλέξει εξήντα μητροπολίτες και δεν μπορεί να ασκήσει αυστηρή διοίκηση σε μια μικρή εκκλησία της δικαιοδοσίας του;

    Ο Δημήτρης Λουπασάκης δεν είναι απλή περίπτωση. Ο θαυματουργός σταυρός δεν ήρθε με τον ιερέα στον Λυκαβηττό. Προέκυψε στην πορεία. Ο παπα-Δημήτρης δεν τον φέρει από την εποχή των… ΕΛΤΑ. Ούτε τον είχε όταν τον χειροτόνησε ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Το χαριτωμένο κουσούρι να διαστρεβλώνει την αλήθεια το έχει, λένε όσοι παρακολούθησαν την πορεία του, από παλιά. Συχνά καμάρωνε γιατί ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος τον χειροτόνησε ιερέα. Εμφανίζοντας πως ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος «είδε κάποιο όραμα και τον έστειλε στον Λυκαβηττό».

    Η αλήθεια είναι, διατείνονται ιερείς που ήταν δίπλα στον Χριστόδουλο, πως ο τότε Αρχιεπίσκοπος κατάλαβε γρήγορα πως ο παπα-Δημήτρης Λουπασάκης δεν είναι ιερέας για να «τον βγάλεις μπροστά». Γι’ αυτό και τον έστειλε σε ένα -υπό τύπου εξορίας- εκκλησάκι στον Λυκαβηττό. Από αυτά τα ξωκλήσια που δεν ξέρεις πότε είναι ανοικτό για να ανάψεις ένα κεράκι. Ο παπα-Δημήτρης βρήκε την ευκαιρία όμως και «τρούπωσε», όπως λέει και η ελληνική ταινία. Ξεπέρασε όλα τα εμπόδια, ξεκίνησε από το μηδέν. Μεγάλωσε τις κόρες του με κόπο όταν τον εγκατέλειψε η σύζυγος. Ο αστικός μύθος λέει πως τον εγκατέλειψε γιατί δεν άντεξε τις παραξενιές του. Οι υποστηρικτές του λένε πως απλώς ερωτεύτηκε και έφυγε με τον έρωτα της ζωής της.

    Ο παπα-Δημήτρης με τον μισθό του υπαλλήλου των ΕΛΤΑ -αφού τυχερά δεν τον ενδιαφέρουν, όπως υποστηρίζει- κατάφερε να μεγαλώσει τις κόρες του. Σήμερα, δεκαετίες αργότερα, τα έχει ξεπεράσει όλα. Με την πρώην σύζυγο διατηρεί στενή φιλία. Κατάφερε να δημιουργήσει μια ομάδα ακολούθων του. Υποψήφιων μοναχών. Μόνο που δεν υπάρχει πρόθυμος επίσκοπος να τους χειροτονήσει. Ο παπα-Δημήτρης διατείνεται πως δεν ενδιαφέρεται να ηγηθεί μιας αδελφότητας. Παραμένει ένας απλός ιερέας, ένας στρατιώτης της Εκκλησίας. Ποια όπλα κρατάει αυτός ο στρατιώτης της Εκκλησίας και δεν τον κουνάει ούτε ένας Αρχιεπίσκοπος;

    Όσα τα κεράκια, τόσες και οι ψήφοι

    Μαζί με την ομάδα μοναχών ο παπα-Δημήτρης Λουπασάκης έφτιαξε και μια άλλη ασπίδα. Πολύ πιο ισχυρή. Μια ομάδα πολιτικών-υποστηρικτών. Ο ένας μετά τον άλλο, θαμπώθηκαν ή σεβάστηκαν το ράσο, παραπλανήθηκαν από το παραπλανητικό χαμόγελο, με το οποίο μπορεί και φέρνει τους πιστούς κοντά του.

    Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν πως πλανεύτηκαν, μα σήμερα κρατούν τις αποστάσεις τους. Μέχρι να δουν πού θα βγάλει αυτή η ιστορία. Από τον πρώην πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, μέχρι τον υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια και τη σύζυγό του Τζένη Μπαλατσινού. Το ζεύγος έκανε και τον γάμο του στον ναό, συνδεόμενοι πνευματικά με τον ιερέα. Μαζί με αυτούς και πολλοί άλλοι. Μερικοί έκαναν ένα απλό πέρασμα για να τιμήσουν την πίστη των χιλιάδων ανθρώπων. «Τι στο καλό; Ολόκληρος Αρχιεπίσκοπος τον ανέχεται μια δεκαπενταετία, μπορεί να είναι τέτοια φούσκα;», λένε σήμερα.

    Υπουργοί, βουλευτές και πολιτευτές. Όλοι έγιναν προσκυνητές του παπα-Δημήτρη Λουπασάκη και του θαυματουργού σταυρού του. Μαζί με τους Αγίους Ισιδώρους και τους χιλιάδες πιστούς, θεώρησαν αυτονόητο πως θα είχαν την επανεκλογή τους στο τσεπάκι. Δεν θα ήταν έργο του θαυματουργού σταυρού, μα «ευγενική προσφορά» των χιλιάδων πιστών. Τους φανατικούς οπαδούς που δεν χάνουν λεπτό στα social media από τα πεπραγμένα της «ομάδας του Λυκαβηττού». Κι όταν ο πολιτικός φωτογραφίζεται μαζί τους, αυτοί λαμβάνουν τον οβολό για το κεράκι -διόλου ευκαταφρόνητος- και οι πολιτικοί την ψήφο τους.

    Κι αν οι ψήφοι δεν έχουν κανένα κόστος, τι γίνεται με τα έσοδα από τον ναό; Πρόχειροι υπολογισμοί, με βάση τον κόσμο που συρρέει καθημερινά στον ναό, θέλουν τα μηνιαία έσοδα να κυμαίνονται -μόνο από το κεράκι- μεταξύ 30-40.000 ευρώ. Μισό εκατομμύριο ευρώ τον χρόνο. Ποιος ελέγχει αυτά τα ποσά; Πού δαπανώνται αυτά τα εκατομμύρια; Νομικό πρόσωπο του Δημοσίου είναι και οφείλει να ελέγχεται.

    Πολιτικό και εκκλησιαστικό αλισβερίσι

    Ο κύκλος με μαθηματική ακρίβεια έγινε φαύλος. Κάποιοι πολιτικοί υπόσχονταν «ασφάλεια» από τον αρχιεπισκοπικό πέλεκυ. Οι «μοναχοί του Λυκαβηττού», χωρίς να υπάρχει καν μοναστήρι -αυτό κι αν είναι θαύμα που μάλλον συνδέεται με τον οβολό που λέγαμε προηγουμένως-, υπόσχονταν πως θα κατεύθυναν τους χιλιάδες πιστούς, προτιμότερα την ψήφο τους, σ’ αυτούς που «αναγνώριζαν» το θεάρεστο έργο τους.

    Μαζί με τους πολιτικούς, από κοντά και συγκεκριμένοι επιχειρηματίες μεσαίου βεληνεκούς. Με άγνωστες, προς το παρόν, φιλοδοξίες. Για να μην τους αδικούμε, κάποιοι ίσως από αγνή αγάπη στην Εκκλησία και βαθιά πίστη. Άλλοι για να εκμεταλλευτούν με κάποιο τρόπο τη δύναμη του όχλου που με μαεστρία, σχεδόν θαυματουργικά, καθυποτάσσει ο σταυρός και η παρέα του παπα-Δημήτρη Λουπασάκη.

    Θα τελειώσει σύντομα αυτή η ιστορία; Όχι. Το δήλωσε ο μητροπολίτης Φθιώτιδος Συμεών, δεξί χέρι του Αρχιεπισκόπου, σε δημοσιογράφο: «Δεν υπάρχει περίπτωση να εκδιωχθεί ο παπα-Δημήτρης από τους Αγίους Ισιδώρους».

    Εντύπωση προκαλούν όμως τα λόγια μοναχού που βρίσκεται δίπλα στον παπα-Δημήτρη. Αποδεικνύουν πως η έξοδος από αυτή την ιστορία είναι μακρά και πιο ανηφορική κι από τον ίδιο τον Λυκαβηττό: «Ο κληρικός μέσω του οποίου επικοινωνούμε με τον Μακαριώτατο μάς διαβεβαίωσε πως δεν πρόκειται να πάμε πουθενά. Να μην ανησυχούμε και να μην πιστεύουμε όσα λέγονται και γράφονται δημόσια από τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο. Να κάτσουμε εκεί που είμαστε. Δεν έχουμε κανέναν λόγο ή ρητή εντολή να μην το κάνουμε. Η θέση μας είναι στον Λυκαβηττό».

  7. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    https://www.ekklisiaonline.gr/nea/anapantecho-kyma-antidraseon-gia-to-neo-emetiko-chtypima-ston-papa-dimitri-apo-ton-k-larisis/

    ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΟ ΚΥΜΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΜΕΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ. ΛΑΡΙΣΗΣ
    Κυριακή, 30 Οκτωβρίου 2022 17:50

    Φανούρης ΕυστράτιοςFacebook

    “Αναπάντεχο κύμα αντιδράσεων για το νέο εμετικό χτύπημα στον ΠαπαΔημήτρη από τον κ.Λαρίσης. Πλήθος πιστών βγάζουν στη φόρα έναν-έναν τους αμέτρητους σκανδαλισμούς των πιστών, κυρίως των ίδιων των Λαρισαίων, από τον ίδιο τον Μητροπολίτη τους. Τα λόγια του Ευαγγελίου έτη φωτός απέχουν από τον ίδιο τον εκρόσωπό Του.

    Μονάχα λυπηση.
    Το φως και η Αλήθεια πάντα λάμπουν!!!!!”


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.