Ο σταυρός του Λουπασάκη θα θεραπεύσει τον Αρχιεπίσκοπο από τον κορωνοϊό

[Να κλείσουν επιτέλους τα στόματα όσων συκοφαντούν τους Μάγους της Ορθοδοξίας]

Σε έσχατη ανάγκη υπάρχει και ο σκελετός Εφραίμ Ν.Μάκρης (εδώ ο Αρχιεπίσκοπος με ευσεβή νέο στη Μονή του)

του Αναγνώστη Λασκαράτου

«Υπάρχει μια μεγάλη πληγή που λέγεται Άγιοι Ισίδωροι του Λυκαβηττού και εκεί μαζεύεται πολύς κόσμος, ότι δήθεν γίνονται θαύματα….Έχουν γίνει τρεις ανακρίσεις για την περίπτωση αυτή, είναι όλες καταπέλτης αλλά μπήκαν στο συρτάρι γιατί επεμβαίνουν και πολιτικά πρόσωπα…Δεν μπορώ να κρύψω την αλήθεια…Υπάρχει ποινική διάσταση…Γιατί η Πολιτεία επεμβαίνει σε θέματα καθαρά εκκλησιαστικά;…Πρόκειται για απάτη ολκής», κατήγγειλε ο Μητροπολίτης Αργολίδος. Αρνούμαι να δεχθώ πως ο άμεσος προϊστάμενος του Λουπασάκη, ιερός Ιερώνυμος είναι τόσο άθεος, ανήθικος και βλάσφημος, ώστε να υποκύπτει σε πολιτικές πιέσεις, διασύροντας τόσο βάναυσα τα Θεία.

Ο Ιερώνυμος με Υπουργούς προχτές στη γιορτή του, στην ταπεινή του βίλα με την πισίνα, με θέα τη θάλασσα

Χτες, o Αρχιεπίσκοπος που προστατεύει τον θαυματουργό παπά του Λυκαβηττού, ασθένησε με κορωνοϊό-ασυμπτωματικά-για δεύτερη φορά. Δεν θα χρειαστεί να πάρει καμία απολύτως θεραπεία, ούτε να τρέξει στον προνομιούχο Ευαγγελισμό, το Νοσοκομείο όπου κατέφυγαν σεμνά και ταπεινά ο ηγούμενος της θαυματουργής Αγίας Ζώνης ο ανεμβολίαστος Εφραίμ Βατοπεδινός, ο Αναστάσιος της Αλβανίας (με ταπεινή ειδική πτήση εγκαταλείποντας πατρικά-στα ταπεινά αλβανικά Νοσοκομεία-το ασθενούν τριτοκοσμικό του ποίμνιο), ο ανεμβολίαστος δεσπότης Μάνης και ο ανεμβολίαστος Κοσμάς της Αιτωλοακαρνανίας, όπως συνέβη την πρώτη φορά. Ο σταυρός του Λουπασάκη θα κρατήσει τον αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας των αμέτρητων θαυμάτων, υγιή.

Εν ανάγκη υπάρχει και το ολόφρεσκο πτώμα του περιπετειώδη εφημέριου του Καππαδοκικού Καρδίτσας, που αναγκάστηκε να το σκάσει (συκοφαντούμενος αισχρά ) από το χωριό και να κρυφτεί στη Μονή Αγάθωνα. Μόλις ανακηρύχτηκε Άγιος από τη βιομηχανία αγιοποιήσεων της Κωνσταντινούπολης και οφείλει να αναλάβει άμεση δράση. Σε εφεδρεία υπάρχει και ο αφορολόγητος θεσπέσιος σκελετός του Εφραίμ της Ν.Μάκρης.

This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERI_Exoussia, Γράμμα από το Ληξούρι, θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

10 Responses to Ο σταυρός του Λουπασάκη θα θεραπεύσει τον Αρχιεπίσκοπο από τον κορωνοϊό

  1. Παράθεμα: Ο σταυρός του Λουπασάκη θα θεραπεύσει τον Αρχιεπίσκοπο από τον κορωνοϊό — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  2. Ο/Η laskaratos λέει:


    Σώπα καλέ
    Μόνο τα δικά σας είναι γνήσια, οι άλλοι είναι απατεώνες

    Η Χ.Α. υιοθετεί τον αφορολόγητο και επινοημένο σκελετό Εφραίμ

    Για τον Εφραίμ δεν υπάρχει απολύτως κανένα ντοκουμέντο, καταγεγραμμένη παράδοση ή ίχνος ιστορικής μαρτυρίας. Είναι εφεύρημα της αγράμματης καλόγριας Μαργαρίτας Δεσύπρη (Μακαρίας), που υποτίθεται ότι οδηγημένη από άγνωστη φωνή (δεν ήταν διαγνωσμένη σχιζοφρενής) βρήκε κάπου στα 1950, έναν σκελετό τον οποίο μετά είδε στον ύπνο της και της αποκάλυψε τη ζωή του.

    Ακολούθησε μετά και δεύτερη αυθαιρεσία, η προσθήκη πολύ περισσότερων μυθιστορηματικών στοιχείων, που τα παραθέτει παρακάτω και η εγκληματική χιτλερική οργάνωση Χ.Α., τα οποία παρουσιάζουν τον ανύπαρκτο Εφραίμ και ως Εθνομάρτυρα.

    Μόνο σε τριτοκοσμική χώρα θα γινόταν αυτό πιστευτό και θα ανεχόταν η χρεοκοπημένη πολιτεία την εξαπάτηση, την οικονομική αφαίμαξη των αφελών και την αφορολόγητη φάμπρικα των θαυμάτων.

    Με μήλο της έριδος τα κέρδη της, ο πρώην μητροπολίτης Αττικής Παντελεήμων έστησε άνισο σκυλοκαυγά με παρεκκλησιαστικές οργανώσεις και με πολύ ισχυρά πρόσωπα, που κατέληξε στην μαγνητοφώνηση των ερωτικών συνομιλιών του με φαντάρο, μια υπόθεση που αρχικά κρατήθηκε σε πολύ χαμηλούς τόνους.

    Όταν όμως ξέσπασε η θύελλα των σκανδάλων του 2005, αποκαλύφθηκαν οι αστρονομικές τραπεζικές καταθέσεις του και καταδικάστηκε από τη Δικαιοσύνη για κάτι που κανένας μητροπολίτης δεν ελέγχθηκε ποτέ, δηλαδή για την εθιμική οικειοποίηση των λάφυρων των παγκαριών, όπως κάνουν όλοι οι μητροπολίτες σε όλη τη χώρα χωρίς να ρωτά κανείς το που πήγε το χρήμα ή το πόθεν έσχες του επικαρπωτή μητροπολίτη και των συγγενών του (με πισίνες κλπ).

    …………………

    «Η Χ. Α. τίμησε την μνήμη του Εθνομάρτυρα Αγ. Εφραίμ –5 Μαΐου 2017 – 18:29.

    Παρουσία αντιπροσωπείας της Χ.Α. εορτάστηκε σήμερα η μνήμη του Εθνομάρτυρα (sic) Αγ.Εφραίμ στην Ι.Μ. Αγ.Εφραίμ στην Ν. Μάκρη.
    …………………….

    Η αμαρτωλή μούμια Βησσαρίων ανακηρύχτηκε Άγιος


    6.3.2007: «Αποστολή στο χωριό που δεν έχει καλές αναμνήσεις από τον ιερομόναχο»

    Η “Espresso”, ανέδειξε η “Espresso” αποκαθήλωσε.

    Στις 6.3.’07 κάτω από τον τίτλο «Ο Βησσαρίων έμεινε μισός», κάνει τη μεγάλη αποκάλυψη πρωτοσέλιδα: «Αποστολή στο χωριό που δεν έχει καλές αναμνήσεις από τον ιερομόναχο»:

    Ο αιδεσιμώτατος Βησσαρίωνας, εφημέριος του Καππαδοκικού Καρδίτσας, πιάνεται στα πράσα με το δάσκαλο. Το τρυφερό ζευγάρι το σκάει στην Αθήνα όπου με τα κέρδη από τις αρχαιοκαπηλίες (ασημένιο Ευαγγέλιο στα αραμαϊκά φερμένο το 1922 από τη Μικρασία, αδαμαντοποίκιλτο χρυσό δισκοπότηρο, εικόνες) στεγάζεται σε ιδιόκτητο διαμέρισμα. Ο δάσκαλος μεταβιβάζει την ερωτική φωλιά στο όνομά του και ο πανοσιώτατος αναγκάζεται να σπιτωθεί στο μοναστήρι.

  3. Ο/Η Gay monk λέει:

    https://www.real.gr/archive_koinonia/arthro/h_apantisi_tis_arxiepiskopis_gia_tin_ieri_kolympithra-309545/

    Η απάντηση της Αρχιεπισκοπής για την «ιερή κολυμπήθρα»
    19:11 19/1/2013


    (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ) Η εξοχική κατοικία δεν ανοίκει στον Αρχιεπίσκοπο αλλά στον ανηψιό του απάντησε ο εκπρόσωπος τύπου της Αρχιεπισκοπής.

    Η εξοχική κατοικία δεν ανοίκει στον Αρχιεπίσκοπο αλλά στον ανηψιό του απάντησε μεταξύ άλλων ο εκπρόσωπος τύπου της Αρχιεπισκοπής Χ. Κονιδάρης.

    Η απάντηση στο δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά» έχει ως εξής:

    «Ο συντάκτης σας, στην καλύτερη περίπτωση, διακρίνεται για την … αχαλίνωτη φαντασία του, καθώς εμφανίζει τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο ως ιδιοκτήτη «εντυπωσιακής θερινής εξοχικής κατοικίας με πισίνα σε σχήμα τρούλου…».

    Ο Αρχιεπίσκοπος ουδεμία εξοχική κατοικία διαθέτει, εκτός αν θεωρείται… μεμπτό ότι το ακίνητο, στο οποίο γίνεται αναφορά, είναι κυριότητας του κ. Αναστασίου Α. Λιάπη, επιχειρηματία στο χώρο των γαλακτοκομικών προϊόντων, ο οποίος τυγχάνει ανιψιός του. Όταν ο Αρχιεπίσκοπος επισκέπτεται την περιοχή της Ζάλτσας διαμένει στην Ι. Μονή Αγίων Θεοδώρων, η οποία φυσικά δεν αποτελεί κατά την έκφραση του ευφάνταστου κ. Νικολάου «μοναστηριακό συγκρότημα», το οποίο μάλιστα διαθέτει και «ελικοδρόμιο». Όλα, ακόμη και η προσπάθεια δημιουργίας στρεβλών εντυπώσεων, έχουν και ένα όριο.

    Για όποιον στοιχειωδώς ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει το πρόγραμμα και τις δραστηριότητες του Αρχιεπισκόπου, είναι εύκολο να γνωρίζει – εκτός αν ηθελημένα επιδιώκει να το αγνοεί – ότι ο Αρχιεπίσκοπος ουδέποτε χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του ελικόπτερο στις επίσημες ή ανεπίσημες επισκέψεις του ανά τη χώρα. Πολλώ δε μάλλον κατά τις μεταβάσεις του στην Ι. Μονή Αγίων Θεοδώρων, όπου η προσέγγιση ελικοπτέρου, πέραν της ανυπαρξίας ελικοδρομίου, είναι και τεχνικά αδύνατη.

    Τέλος, καλόν είναι, όποιος θεωρεί εαυτόν ταγμένο στην ενημέρωση της κοινής γνώμης, να τηρεί στοιχειώδεις κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας, παρά να «απολαμβάνει τις βουτιές του» στη θάλασσα των ανακριβειών ή άλλων σκοπιμοτήτων».

    Το δημοσίευμα της εφημερίδας

    Σε ένα μικρό, παραθαλάσσιο οικισμό της Βοιωτία περνά τα καλοκαίρια του ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Ιερώνυμος απολαμβάνοντας μεταξύ άλλων την ηρεμία της εξοχικής του κατοικίας την εντυπωσιακή πισίνα του σε σχήμα τρούλου και με θέα τη θάλασσα.

    Το σπίτι είναι διώροφο, διαθέτει τεράστιο σαλόνι με τζάκι, τρία υπνοδωμάτια, μεγάλη κουζίνα, μπάνιο και αυλή με θέα στο απέραντο γαλάζιο του Κορινθιακού.

    Ο Αρχιεπίσκοπος συχνά φτάνει στην περιοχή με ελικόπτερο, το οποίο προσγειώνεται στο μοναστήρι των Αγίων Θεοδώρων, όπου έχει κατασκευαστεί ελικοδρόμιο.

    Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Παραπολιτικά», η εντυπωσιακή αυτή κατοικία είναι κυριολεκτικά χτισμένη μία ανάσα από την παραλία της Σάλτσας. Πρόκειται για ένα οίκημα που εύκολα θα χαρακτήριζαν κάποιοι ως βίλα, αφού διαθέτει τεράστιο κήπο, ξενώνες και τη μεγάλη πισίνα όπου απολαμβάνει το μπάνιο του ο Αρχιεπίσκοπος.

    Το σπίτι, σύμφωνα με πληροφορίες από κατοίκους της περιοχής, χτίστηκε από την εποχή που ο κ. Ιερώνυμος ήταν μητροπολίτης Θηβών. Όταν είχε πρωτοεπισκεφθεί την περιοχή, είχε δείξει ιδιαίτερο θαυμασμό για το συγκεκριμένο μέρος, το οποίο είναι αρκετά απομονωμένο.

    Όπως λέγεται, τα τελευταία χρόνια έχουν περάσει κατά καιρούς από εκεί ισχυροί επιχειρηματίες που διατηρούν στενές σχέσεις με την Εκκλησία, ανάμεσά τους και ο κύριος Λαυρεντιάδης. Στην εξοχική κατοικία ο Αρχιεπίσκοπος έχει φιλοξενήσει και ιεράρχες οι οποίοι τον επισκέπτονται τους καλοκαιρινούς μήνες.

    https://primenews.press/mia-eikona-chilies-lexeis-oli-i-palioparea-mazemeni/?cn-reloaded=1

    Μια εικόνα χίλιες λέξεις: Όλη η παλιοπαρέα μαζεμένη!

    Έπεσε διαδικτυακή… ντομάτα για το πολυτελές τραπέζι στο «Σεν Τροπέ» του Ιερώνυμου στον Κορινθιακό

    Κωνσταντίνος Χριστόπουλος 21/06/2022 10:53 Ελλάδα

    H φωτογραφία από το δείπνο που έκανε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος σε καλεσμένους του, στην Ιερά Μονή Αγίων Θεοδώρων Ζάλτσας, στις πλαγιές του Ελικώνα, έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου.

    Ανάμεσα στους καλεσμένους του, ήταν οι Υπουργοί Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, Προστασίας του Πολίτη Τάκης Θεοδωρικάκος, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας Μίνα Γκάγκα, η Υφυπουργός Υγείας Ζωή Ράπτη, η Υφυπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου, ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Σίμος Κεδίκογλου και ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός.

    Στο Μέγαρο Μαξίμου έχει δοθεί εντολή να κοπούν τα καραγκιοζιλίκια με τους υπουργούς που άλλοι δείχνουν πιο ένθεοι και άλλοι πιο «προοδευτικοί». Γιατί και οι δύο δεν πείθουν τον κόσμο με μια φωτογραφία στο Facebook και με τα λουκούλλεια τσιμπούσια, όταν ο κόσμος δεν ξέρει πώς θα βγει ο χειμώνας.

    Οι υπουργοί πάντως δικαιολογήθηκαν, λέγοντας πως πήγαν να τιμήσουν τον Αρχιεπίσκοπο και μόνο ύστερα από παράκληση του ιδίου.


    Την ώρα που του ασπάζεται το χέρι ο Πρίγκηπας της Ιταλίας -Από τη βράβευση του στο Βατικανό
    φωτ. από: https://m.eirinika.gr/article/103045/apokleistiko-sygkinitiki-synantisi-toy-papa-fragkiskoy-me-ton-ellina-orthodoxo
    Το πολυτελές τραπέζι, σύμφωνα με τον ιστότοπο exapsalmos του έγκριτου στα εκκλησιαστικά Σ. Τζούμα, οργάνωσε ο π. Απόστολος Καβαλιώτης, υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Αρχιεπισκόπου. Δεν τον αποκαλούν τυχαία «Ντάβλα της Εκκλησίας»…

    Μάλλον είναι κι αυτός εκτός πραγματικότητας, όπως πολλοί στην Εκκλησία!

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    http://symparataxi.blogspot.com/2008/10/blog-post_1848.html

    Σκάνδαλο …Βοιωτοπεδίου

    Ελευθεροτυπία 4-10-2008

    Του ΑΡΗ ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ Φωτ.:ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ

    Ιερός επενδυτής και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος! Ως μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας, όχι μόνο θεώρησε δεδομένη την ιδιοκτησία της Εκκλησίας σε εκτάσεις τουλάχιστον 80.000 στρεμμάτων στον Παρνασσό και άλλα βοιωτικά βουνά και κάμπους, αλλά παραχώρησε κάποιες για εκμετάλλευση σε επιχείρηση της οικογένειάς του.

    «Δεν φταίω που το μοναστήρι έχει ιδιοκτησία… Πρέπει να είστε ευγνώμονες, γιατί έχετε τα χωράφια του μοναστηριού και ζείτε»
    Πρόκειται για επιχείρηση στην οποία συμμετέχουν ο αδελφός του Αλέξανδρος Λιάπης, ο ανιψιός του Αναστάσιος μαζί με τη σύζυγό του και οι σύζυγοι άλλων δύο ανιψιών του. Ο Ιερώνυμος πάσχισε επί χρόνια να κατοχυρώσει εκτάσεις που θεωρεί μοναστηριακές σε ολόκληρη την ανατολική πλευρά του Παρνασσού έως την Αράχοβα, στο όρος των Μουσών Ελικώνα και άλλες περιοχές προς τη Δαύλεια, τη Χαιρώνεια, τη Λιβαδειά και το Δίστομο έως τη θάλασσα στην Αντίκυρα.

    Μία από τις πιο ενδεικτικές κινήσεις είναι, ίσως, η ανακοίνωση που εξέδωσε στις 14 Μαΐου 2007 μέσω του «Κέντρου Οικολογικών-Βιολογικών Καλλιεργειών» της Ιεράς Μητρόπολης Θηβών & Λεβαδείας. Σημειωτέον ότι το κέντρο αυτό ιδρύθηκε από τον Ιερώνυμο το 2001 με στόχο «την εμπέδωσιν των βιολογικών και οικολογικών καλλιεργειών για το γενικότερον όφελος». Ομως ο μετέπειτα αρχιεπίσκοπος προχώρησε τον Δεκέμβριο του 2005 σε τροποποίηση του καταστατικού του κέντρου θέτοντας πρώτο σκοπό την «καταγραφή και κατοχύρωση της ιδιοκτησίας και οριθέτηση της μοναστηριακής περιουσίας». Λέει, λοιπόν, στην ανακοίνωση εκείνη:«Τα κτήματα που διεκδικούνται προς το παρόν είναι:

    1) Ακρινό Νερό

    2) Νεοχώρι-Καμάρα

    3) Λούγαρη-Διχάλα

    4) Ποιμνιοστάσιο Παρορίου

    5) Βόσκημα Ελικώνος

    6) Βόσκημα Λυκούρεσι

    7) Τσέρεσι

    8) Ζαλτσα

    9) Σκροπονέρια»

    Η ανακοίνωση παραθέτει τις εκτάσεις που «προς το παρόν» διεκδικούνται χωρίς αναφορά στην έκτασή τους, εκτός από το Νεοχώρι-Καμάρα. Χρειάστηκε μακρά έρευνα αρχείου και συζήτηση με τον πρόεδρο της «Εταιρείας Μελέτης Δημοτικών Προβλημάτων Δαύλειας» Γιάννη Πραγιάννη για να αντιληφθούμε έως ένα βαθμό την έκταση της διεκδίκησης.

    Νεοχώρι-Καμάρα

    Γιατί λοιπόν αναφέρει ότι η συγκεκριμένη έκταση είναι 5.000 στρέμματα; Ισως διότι αναγγέλει αμέσως μετά τη συνεργασία στην αξιοποίηση της έκτασης με την Αδαμαντία Ματθαίου, σύζυγο του ανιψιού Αναστάσιου Λιάπη. Παρακάτω όμως, δηλώνει ότι δεν θέλει να απομακρύνει κανέναν «εκ των επιθυμούντων να βόσκουν εντός τα αιγοπρόβατά των».
    Καλεί μάλιστα άλλον ενδιαφερόμενο κτηνοτρόφο σε συνεργασία «με τον όρο ασφαλώς ότι θα δεχθεί την κυριότητα της μονής επί του αγροκτήματος»…

    «Πρόκειται για τον κτηνοτρόφο Ζαχαρία Καρούζο», μας λέει ο κ. Πραγιάννης, μέλος οικογένειας που εδώ και χρόνια βόσκει τα πρόβατα στη συγκεκριμένη περιοχή. Ο συγκεκριμένος κτηνοτρόφος ποτέ δεν αναγνώρισε την κυριότητα της μονής και είχε το θάρρος να κινηθεί δικαστικά εναντίον της οικογένειας Λιάπη σε αγωγή που εκδικάστηκε την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008.

    Ζητούμε να γνωρίσουμε τον κ. Καρούζο και ξεκινούμε μαζί με τον κ. Πραγιάννη από τη Δαύλεια. Τον συναντούμε μαζί με τα γίδια του στο δρόμο για Παρόρι. Μας δείχνει ψηλά πίσω από το βουνό για να καταλάβουμε πού είναι η Καμάρα, «εκεί που έβοσκα τα ζωντανά από τότε που γεννήθηκα». «Από το 2005 ταλαιπωρούμαι, αλλά δεν το βάζω κάτω. Τα κρατώ εδώ, κουβαλώ νερό με το βυτίο για να τα ποτίζω. Ο Λιάπης ήθελε να περιφράξει ακόμη και την ποτίστρα που είχε φτιάξει η κοινότητα. Ηρθε, είπε ότι θα με διώξει, θα με λιώσει. Μαλώσαμε. Ηρθε μετά ο δεσπότης, είπε ότι θα τα κανονίσουμε. Επειτα από 10 μέρες, ήρθαν και με τρέχανε στον εισαγγελέα»… Τον ρωτούμε αν είναι ο μόνος κτηνοτρόφος που θίγεται.

    «Υπάρχουν και άλλοι. Αλλά δεν μιλάνε. Περιμένουν από τον δεσπότη να τους διορίσει τα παιδιά. Φοβούνται». Εκείνος δεν φοβάται; Μισό χαμόγελο. «Φοβάμαι μόνο που έχουν πλακώσει λύκοι και μου έφαγαν μόνο φέτος 70 ζωντανά». Μας μιλά για τα δύο παιδιά του, μαθητές. Μάλλον δεν πρέπει να ελπίζουν σε διορισμό…

    «Εγώ ήξερα ότι η Εκκλησία είναι κοντά στους φτωχούς ανθρώπους», μας λέει η Μαργαρίτα Αργυράκου-Miernik, αντιπρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Βοιωτίας, η οποίακατάγεται από την Πολωνία αλλά ζει εδώ και χρόνια στην περιοχή: «Εδώ όμως κοιτάζει να μας στερήσει ακόμη και τα βασικά και ο δήμος δεν κάνει τίποτε γι’ αυτό».

    Στον δρόμο για την Καμάρα όπου έχει το ποιμνιοστάσιο η οικογένεια Λιάπη, ο κ. Πραγιάννης μάς δείχνει χοντρούς ξύλινους πασσάλους και σίδερα: «Εδώ η οικογένεια επιχείρησε να περιφράξει δημόσια δασική έκταση. Θέλουν σιγά σιγά να βάλουν πόδι σε όλο τον Παρνασσό».

    «Εδώ και χρόνια οι υπεύθυνοι της Εκκλησίας ζητούσαν από τους βοσκούς να υπογράφουν χαρτιά ότι πλήρωναν για να βάζουν τα ζώα τους ακόμη και αν δεν έδιναν δραχμή», συμπληρώνει ο πρώην δημοτικός σύμβουλος Δαύλειας Θανάσης Μπαϊρακτάρης.

    Δημόσιες-δασικές

    Πάντως, η έκταση «Νεοχώρι-Καμάρα» περιγράφεται ως «δημόσια» και «δασική» σε έγγραφα του Δασαρχείου Λιβαδειάς με χρονολογίες 22/6/1987, 22/8/1996, 12/9/2001, 6/11/2003, 10/4/2006 και 7/12/2007. Στα ίδια έγγραφα, ο δημόσιος χαρακτήρας αποδίδεται και στις εκτάσεις Λαπαθιάς, Ανω Τσέρεσι, Ακρινό Νερό, Λούγαρη που διεκδικεί η μητρόπολη. *

    Ιερώνυμος: Ζείτε από τα χωράφια μας…

    «Αν έχει το μοναστήρι ιδιοκτησία τόσο, δεν φταίμε εμείς. Το βρήκαμε. Το έχουμε. Τουναντίον πρέπει να είστε ευγνώμονες γιατί όλοι έχετε τα χωράφια του μοναστηριού και ζείτε»…

    Μπορεί σήμερα ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος να εμφανίζεται σκεπτικός και να προτρέπει τον ηγούμενο Εφραίμ σε επίδειξη σύνεσης, λίγα χρόνια πριν όμως, ως μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας είχε ήδη εκδώσει μόνος του δικαστικές αποφάσεις, θεωρούσε εκκλησιαστικά δεκάδες χιλιάδες στρέμματα στον Παρνασσό και ζητούσε λαλίστατος συνεργασία με τοπικούς φορείς.

    Η μονή Ιερουσαλήμ, μέσω της οποίας διεκδικούνται δεκάδες χιλιάδες στρέμματα στον Παρνασσό. Ο Ιερώνυμος ήθελε να μετατρέψει το προαύλιό της σε προπονητικό κέντρο
    «Εμείς δεν έχουμε ανάγκη από κτήματα, να τα κάνουμε τι τα κτήματα ως Εκκλησία; Τα κτήματα παίρνουν αξία όταν μεταμορφώνονται στα χέρια των ανθρώπων. Οχι ποιος θα μαζέψει από 20 ρίζες ελιές να κάνει 5 κιλά λάδι. Αυτό είναι αστείο. Αλλά πώς μπορούμε να το κάνουμε μια μονάδα, η οποία θα έχει ενδιαφέρον (…). Ξέρετε τι μαγεία είναι αυτό, να μπορεί να έρθει ο εκδρομέας να δει το μοναστήρι, να πάει κάπου να φάει, να πιει τον καφέ του…».

    Τα παραπάνω λόγια του Ιερώνυμου μαζί με άλλα ακόμη περιλαμβάνονται στα επίσημα πρακτικά συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου της Δαύλειας στις 13 Οκτωβρίου 2003. Χωρίς την περίσκεψη που τον χαρακτηρίζει σήμερα, ο νυν αρχιεπίσκοπος αρνείται κάθε συζήτηση για το αν είναι δημόσια τα κτήματα σε τεράστιες εκτάσεις του ανατολικού Παρνασσού αλλά και έως τη Χαιρώνεια, το Δίστομο και τη Λιβαδειά: «Να μην το κουβεντιάσουμε». «Δεν φταίω εγώ που είναι δικά μας». «Οι αιώνες το λένε». Με αυτές τις φράσεις αντικρούει κάθε αμφισβήτηση αλλά και τα έγγραφα του Δασαρχείου που χαρακτήριζαν τις εκτάσεις δημόσιες. Ο Ιερώνυμος μιλά σε «μια ιστορική βραδιά», όπως λέει, με αμεσότητα για τα σχέδια αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας, άλλοτε αυστηρά και άλλοτε «παιδευτικά»: «Εγώ, αν δεν κουβεντιάσουμε, μόνος μου δεν κάνω τίποτα. Εγώ βλέπω ότι αυτό το πράγμα είναι ένας ωραίος χώρος που πάει χαμένος» (σ.σ. μιλά για κατασκηνώσεις της Εκκλησίας στον Παρνασσό δίπλα στη Μονή Ιερουσαλήμ με αυθαίρετα -κατά την Πολεοδομία- κτίσματα).

    Αμέσως μετά όμως: «Εάν το δημοτικό συμβούλιο μου πει άστε μας ήσυχους, εγώ έχω τα σχέδιά μου. Ηδη έβαλα θέρμανση στο πάρκο, θα τον θερμάνω όλο τον χώρο και θα έρθω σε επαφή με τις ομάδες της επαρχίας μας. Ελάτε εδώ πέρα, έχει διανυκτέρευση, έχει εστιατόριο. Και ποια οργανωμένη ομάδα δεν θα θέλει τα παιδιά της να τα γυμνάσει εκεί πέρα;».

    Επίδειξη δύναμης

    Ο Ιερώνυμος αποδεικνύεται εξαιρετικά πολιτικός και ευέλικτος. Αλλοτε μιλά για τα αγαθά της συνεργασίας ανάμεσα στους τοπικούς παράγοντες: «Στην Ιστορία, είτε επίσκοποι είμαστε είτε δήμαρχοι είμαστε, είτε καλόγεροι στα μοναστήρια, όταν ο σκοπός που βάζουμε δεν έχει όραμα το γενικό συμφέρον αλλά έχει προσωπικές επιδιώξεις, πάντοτε αυτό θα αποτύχει, θα βυθιστεί και αντί να βοηθήσει αυτούς που εργάζονται θα γίνει μπούμερανγκ».

    Αλλοτε όμως κάνει ξεκάθαρα επίδειξη δύναμης: «Μπορώ αυτά τα χρήματα να πω στον κύριο Χριστοδουλάκη (τότε «τσάρο» της Οικονομίας), θα τα κόψεις από την περιφέρεια και θα μου τα δώσεις εμένα κατευθείαν. Το καταφέρνω»!!! (Η επιτυχία αφορά 20 εκατ.δραχμές για κατασκευή δεξαμενών.)

    Αμέσως παρακάτω, ο νυν αρχιεπίσκοπος πέφτει κάπως ιεραρχικά αν και τα ποσά ανεβαίνουν: «Είμαστε στη Λαμία, βλέπω τον κύριο περιφερειάρχη και του λέω «σας παρακαλώ πολύ θέλω να μου δώσετε 30 εκατομμύρια (δραχμές) για να φτιάξω τα γήπεδα της κατασκηνώσεως». Και μου λέει «ευχαρίστως τα έχετε» (…). Ξαναπάω στον περιφερειάρχη και του λέω, «σας παρακαλώ πολύ εκεί που θα βάλετε εμένα 30 εκατ. θα βάλετε -και είπε ναι- και 70 εκατ. για το γήπεδο της Δαύλειας»».

    «Αποσυνάγωγος», ο κτηνοτρόφος Ζ. Καρούζος κινήθηκε δικαστικά κατά των συγγενών του αρχιεπισκόπου. «Οι άλλοι δεν μιλούν, περιμένουν διορισμούς για τα παιδιά τους», μας λέει
    Για να επανέλθει δριμύτερος μόλις τον ρωτούν γιατί δεν έφτασαν τα χρήματα στην πόλη: «Γράφω στον περιφερειάρχη και του λέω «σας ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που κάνατε (!), τα λεφτά δεν τα χρειάζομαι, κρατήστε τα και δώστε τα στη Λαμία»».

    Ο τότε μητροπολίτης παίζει και σε άλλα σημεία δεξιοτεχνικά με τους τοπικούς ανταγωνισμούς. Λέει και λέει για τις προόδους που έχει πετύχει η Αράχοβα σε αντίθεση με τη Δαύλεια, παρά το γεγονός ότι κάποτε ήταν και τα δύο μικρά χωριά σε δύο διαφορετικά σημεία του Παρνασσού: «Η Αράχοβα μπροστά στη Δαύλεια δεν ήταν τίποτε. Η Δαύλεια ήταν ένα κόσμημα (…). Σήμερα δείχνει μια λεηλατημένη πόλη».

    Εμπορική περισυλλογή

    Την ευελιξία του δείχνει ο νυν αρχιεπίσκοπος και δίνοντας ορισμούς για το τι είναι ένα μοναστήρι: «Είναι μια οικονομική μονάδα. Οπως λέμε σήμερα η «Πεσινέ» ή η «Λάρκο», για την εποχή εκείνη (σ.σ. Τουρκοκρατία και περασμένος αιώνας) ήταν το αντίστοιχο γιατί είχε εκτάσεις πολλές, πολλούς εργάτες, μοναχούς, υπηρέτες (…) ήταν μια βιομηχανική μονάδα (…) ένα εμπορικό κέντρο». Τα λέει όλα αυτά καταλήγοντας ότι σήμερα είναι «ο τουρισμός που μπορεί να δώσει μια ελπίδα γι’ αυτόν τον τόπο». Οταν όμως παρακάτω ο τότε δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Πραγιάννης αναφέρεται ειδικά στις περιφράξεις με τις οποίες έχει κλείσει παρανόμως δημόσιος δασικός χώρος γύρω από τη Μονή Ιερουσαλήμ, ο Ιερώνυμος αλλάζει ρότα: «Το μοναστήρι είναι τόπος αυτοσυγκεντρώσεως, τόπος προσευχής, τόπος περισυλλογής και έτσι πρέπει να το βλέπουμε»…

    «Να είστε ευγνώμονες»

    Ο τότε μητροπολίτης δεν σπεύδει απλώς να θεωρήσει δεδομένη την ιδιοκτησία της Εκκλησίας στα αμφισβητούμενα κτήματα. Μιλά απαξιωτικά για την κυβέρνηση: «Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν η κυβέρνηση είναι πράσινη ή μπλε ή κόκκινη, κοιτάω να κάνω τη δουλειά μου». Επιτίθεται σε όσους σχολιάζουν τις παράνομες περιφράξεις στο δάσος: «Εσείς τα σπίτια σας τα φράζετε (…). Γιατί δεν το απελευθερώνετε και εσείς να μπορούμε να κάνουμε κάτι εκεί πέρα να περπατάμε; (…). Μας ρώτησες εμάς πώς έφτιαξες τη μάντρα σου; Αν έχει το μοναστήρι ιδιοκτησία τόσο, δεν φταίμε εμείς. Το βρήκαμε. Το έχουμε. Τουναντίον πρέπει να είστε ευγνώμονες γιατί όλοι έχετε τα χωράφια του μοναστηριού και ζείτε»…

    Επαναστατικό δίκαιο

    Με αφορμή όσους αμφισβητούν την ιδιοκτησία της Εκκλησίας στα κτήματα, ο Ιερώνυμος δεν χάνει την ευκαιρία να «καρφώσει» τον τότε αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο για τη διαμάχη που είχε ξεσπάσει με το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Υπενθυμίζεται ότι κεντρικό σημείο τριβής ήταν η εκλογή μητροπολιτών στις Νέες Χώρες (Θεσσαλονίκη κ.λπ.).

    Και ο νυν αρχιεπίσκοπος λέει ότι η Μονή Ιερουσαλήμ (μέσω της οποίας διεκδικούνται εκτάσεις) επιθυμεί κάποια συνεννόηση, «αλλά όμως όχι επαναστατικό δίκαιο όπως κάνουμε εμείς τώρα στο Πατριαρχείο (…). Γιατί είναι δικό του και αφού είναι δικό του πώς θα σ’ το δώσει;».

    Εκταση, τρεις ώρες περπάτημα!

    Τις διεκδικήσεις της Εκκλησίας σε όλα τα σημεία του ορίζοντα μας δείχνουν η Μ. Αργυράκου – Miernik, ο Γ. Πραγιάννης και ο Θ. Μπαϊρακτάρης
    Αν και ο Ιερώνυμος δεν… πέτυχε όσα ο ηγούμενος Εφραίμ στο Βατοπέδιο, εκμεταλλεύθηκε ωστόσο στο έπακρο ένα κράτος που λειτουργεί με συνθήκες 19ου αιώνα και δεν έχει καταφέρει να οργανώσει σύγχρονο κτηματολόγιο. Πώς αλλιώς δηλαδή να ερμηνεύσει κανείς το γεγονός ότι το 2002, το τοπικό Υποθηκοφυλακείο παρέχει επίσημο έγγραφο και περιγράφει το μεν «βόσκημα Ακρινό Νερό» ως «έκτασης 3 ωρών περιφερειακώς», το δε «βόσκημα Διχάλια-Λούγαρη έκτασης 4 ωρών περιφερειακώς»; Ισως ότι θα πληρώσει φόρο 20 λεπτών και τριάντα δευτερολέπτων… Το άλλο δεδομένο είναι ότι ο νυν αρχιεπίσκοπος εμφανίστηκε και με περιβολή επενδυτή στην τοπική κοινωνία: Στο δημοτικό συμβούλιο Δαύλειας στις 3/12/2003, η τότε δήμαρχος Κατερίνα Παπαβασιλείου θα πει μεταξύ άλλων: «Η πρότασή μας είναι να γίνει αυτή η συνεργασία (σχετικά σε διπλανό άρθρο) και επιτέλους να ξεκινήσουμε σε μια σωστή βάση με έναν επενδυτή, γιατί, αν προσέξατε, τον αναφέρω και ως επενδυτή τον μητροπολίτη εδώ, γιατί είναι από τους μοναδικούς επενδυτές που έχουμε στον δήμο»… Στις τότε εμφανίσεις του ο νυν αρχιεπίσκοπος θεωρούσε δεδομένο ότι η έκταση «Ακρινό Νερό», δηλαδή όλος ο ανατολικός Παρνασσός έως τη Δαύλεια όπως εξηγεί ο Γ. Πραγιάννης, είναι μοναστηριακή. Επικαλούνταν μάλιστα δικαστική απόφαση του 1992 που όμως «τον δικαίωνε μόνο για 1 στρέμμα και 250 τ.μ. από τα 38.000 στρέμματα που θεωρεί ότι είναι». Η δίκη του ’92 έγινε για εκκρεμότητα που υπήρχε από το 1952, αλλά ακόμη και γι’ αυτό το 1,25 στρ. δίπλα στη Μονή Ιερουσαλήμ, υπάρχει σε εκκρεμότητα δίκη σε δεύτερο βαθμό προσδιορισμένη για τις 3/5/2010.

    Λυκούρεση

    Μια άλλη δίκη είναι προγραμματισμένη για τον ερχόμενο Νοέμβριο και αφορά 17.000 στρέμματα (ίσως εγείρει διεκδικήσεις και για 14.000 ακόμη) γύρω από τη Μονή Λυκούρεση. Η συγκεκριμένη μονή είναι ανάμεσα σε εκείνες που είχαν υπογράψει με βάση τον νόμο Τρίτση (παραχώρηση εκτάσεων μονών) του 1987, αλλά τώρα ζητεί πίσω εκτάσεις που σε ένα βαθμό έχουν παραχωρηθεί ήδη από προηγούμενες δεκαετίες σε ακτήμονες με τίτλους. Στη Μονή Λυκούρεση, όπου και η κατοικία του εκάστοτε μητροπολίτη, ολοκληρώνουμε την επίσκεψη στην περιοχή. Πίσω από ψηλούς τοίχους η μονή, περικυκλωμένη από λοφάκια με χαμηλά δέντρα, γεννήματα αναδάσωσης ύστερα από πυρκαγιά. Περικυκλωμένη και από γίδια που βόσκουν ανενόχλητα χωρίς να νοιάζονται για δικαστική δικαίωση…

    http://viwtika.blogspot.com/2010/06/blog-post_9933.html

    Τρίτη 15 Ιουνίου 2010
    Τι απέγινε με τις καταγγελίες για το Βοιωτοπέδιο;

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    https://www.exapsalmos.gr/2021/06/17/mia-epeisodiaki-monachiki-koura-pou-den-egine-pote-stin-moni-petrakiechei-ypopsi-tou-o-mak-archiepiskopos-to-symvan-vinteo/

    Μια επεισοδιακή Μοναχική Κουρά που δεν έγινε ποτέ στην Μονή Πετράκη…Έχει υπόψη του ο Μακ. Αρχιεπίσκοπος το συμβάν; ( Βίντεο)
    Post published:17 Ιουνίου 2021
    🔺Σχόλιο του Σωτήρη Μ. Τζούμα

    Στο προσκύνημα των Αγίων Ισιδώρων στον Λυκαβηττό είναι εφημέριος ο π. Δημήτριος Λουπασάκης. Υπό την πνευματική καθοδήγηση του π.Δημητρίου, ο οποίος ζει ως Ιερομόναχος – γιαυτό τον αποκαλούν όλοι όσοι ανέρχονται στο προσκύνημα ως Γέροντα- πήραν οι Άγιοι Ισίδωροι την αίγλη που έχουν αποκτήσει και έγιναν πόλος έλξης για χιλιάδες πιστούς από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

    Ο π. Δημήτριος έχει κοντά του πολλά νέα παιδιά δόκιμους μοναχούς, όλοι πτυχιούχοι και με θέσεις εργασίας σημαντικές.
    Τα παιδιά αυτά, όποιος ευλαβικός επισκέπτης ανέλθει τα σκαλοπάτια του Προσκυνήματος, θα τα δει όλα σε πλήρη δραστηριότητα. Άλλος ψάλλει, άλλος βοηθά και υποδιακονεί και άλλος βάζει τους χιλιάδες πιστούς σε τάξη.

    Δυστυχώς, η Εκκλησία μας μερικές φορές είναι άτολμη σε τέτοια φαινόμενα και δεν παίρνει αποφάσεις εύκολα, για να μη δημιουργεί εναλλακτικές εστίες προσευχής που ναι μεν είναι θαυμαστές και σεβαστές και συγκεντρώνουν την αγάπη και την ευλάβεια του κόσμου αλλά δεν μπορούν να αναπτυχθούν και να εδραιωθούν σωστά γιατί υπάρχει ο ανθρώπινος φθόνος.
    Έτσι, αυτή η πνευματική Κυψέλη των Αγίων Ισιδώρων με όλο το πνευματικό περιεχόμενο της, δεν έχει ακόμη την αυτονομία της.Θα μπορούσε να αποτελεί ένα αυτόνομο Ιερό μέσα στην καρδιά της Αθήνας και να προσφέρει τα μέγιστα μέσα στην καρδιά της Αθήνας. Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να το αποφασίσει με τόλμη ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος που βλέπει μπροστά. Σε μια εποχή που διώκεται πανταχόθεν η πίστη και συρρικνώνεται το ποίμνιο τέτοια προσκυνήματα όπως του Αγίου Ισιδώρου που τα δημιούργεί ο ένθεος ζήλος ενός ανθρώπου είναι αυτά που θα κρατήσουν όρθια την πίστη μας!

    Σήμερα παιδιά του προσκυνήματος,που ως δόκιμοι μοναχοί προσφέρουν τις υπηρεσίες τους κοντά στον π. Δημήτριο, για να δεχθούν μοναχική κουρά και να υπάρξει κάποια συνέχεια στην πορεία τους, έπρεπε να είναι συνδεδεμένα και με την Μονή Πετράκη, δίπλα στο Συνοδικό Μέγαρο και να ανήκουν τυπικά τουλάχιστον στη Μονή.

    Κάποια παιδιά, το έκαναν αφού δεν είχαν άλλη επιλογή. Κάποια άλλα προτιμούν να περιμένουν την εναλλακτική λύση που θα τους δώσει ο Θεός.
    Ένα από τα παιδιά αυτά ο δόκιμος μοναχός π.Γεώργιος Σαπλαούρας, σαρξ εκ της σαρκός των Αγ. Ισιδώρων, ήταν παράλληλα, ένας εκ των δοκίμων μοναχών της Μονής Πετράκη και μάλιστα με δικό του κελάκι στη Μονή.

    Το παιδί αυτό με τον ένθεο ζήλο που το διέκρινε αποφάσισε ενσυνείδητα να γίνει μοναχός. Μάλιστα μετά από εντολή και ευλογία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, αποφάσισε να δεχθεί να τελεσθεί η κουρά του στην Μονή Πετράκη και μάλιστα από τον ηγούμενο Θεοφ. Επίσκοπο Θαυμακού κ. Ιάκωβο.

    Επικρατούσε χαρά και ικανοποίηση στην καρδιά του νέου αυτού παιδιού, που αποφάσισε να εγκαταλείψει τα εγκόσμια και να αφοσιωθεί στον Θεό και στην Εκκλησία μας. Και αυτό, το έδειχνε και το μετέδιδε προς όλους όσους συναντούσε και συνομιλούσε.Στη ζωή ενός μοναχού που φεύγει από τα του κόσμου η κουρά είναι μέγιστο γεγονός.
    Ακόμη και στην τράπεζα της Μονής Πετράκη είχε μεταφερθεί αυτή η χαρμόσυνη ατμόσφαιρα και ο Θεοφιλέστατος καθηγούμενος δεν έχανε ευκαιρία που να μην επαναλάβει ότι θα διατηρούσε ο νέος μοναχός το όνομα της Βαπτίσεώς του, Γεώρτιος. Μέχρι εδώ όλα καλά!
    Ο δόκιμος Γεώργιος, έχοντας στο πλευρό του την οικογένεια του (κατάγεται από την Ήπειρο), άρχισε να οργανώνει το ξεχωριστό αυτό γεγονός για τη ζωή του. Εξ άλλου η ακολουθία της κουράς είναι μία από τις πιο κατανυκτικές τελετές της Εκκλησίας μας.

    Ο Γεώργιος και η οικογένεια του, προσκάλεσαν να παραστούν στην τελετή της κουράς του, συγγενείς και επώνυμους φίλους, αλλά και τους πνευματικούς αδελφούς του από τους Αγίους Ισιδώρους, όλα τα παιδιά δηλαδή, με τα οποία συνυπήρχε πνευματικά και κυρίως τον π. Δημήτριο, αφού αποτελεί τον άνθρωπο που τον συμπαρίσταται όλα αυτά τα χρόνια.
    Όλα ήταν έτοιμα για την κουρά. Ορίστηκε η ημερομηνία και όλοι περίμεναν εναγωνίως να ζήσουν αυτό το ευλογημένο γεγονός.

    Πλην όμως, ορισμένοι δεν είχαν τιθασεύσει επαρκώς τον εγωισμό και τον φθόνο που έχουν στην καρδιά τους!

    Τα… όργανα άρχισαν απόταν ξεκίνησε η ακολουθία της κουράς και ο εκ των αδελφών της Μονής Πετράκη, π. Φιλούμενος είπε στον διακριτικά ευρισκόμενο εντός του ιερού του Καθολικού της Μονής π. Δημήτριο να «κευλεύσουν» μαζί τον νέο μοναχό. Ο μεν π. Δημήτριος «τιμής ένεκεν» λόγω της πολυετούς πνευματικής επικοινωνίας και σχέσης που είχε με τον π. Γεώργιο και ο π. Φιλούμενος ως αδελφός της Μονής.

    Οι πληροφορίες μας, από παριστάμενους μάρτυρες, λένε ότι ο π. Δημήτριος ήταν αρνητικός, γιατί γνωρίζει τα… αγνά αισθήματα του ηγουμένου στο πρόσωπό του. Αλλά μπροστά στην επιμονή των παιδιών και της οικογένειας του δοκίμου Γεωργίου ενέδωσε. Ενεδύθη των αμφίων για να κελεύσει τον υποψήφιο μοναχό μαζί με τον π. Φιλούμενο.

    Ενώπιον αυτής της εικόνας όμως άρχισε ο χοροστατών Αρχιερεύς και καθηγούμενος της Μονής, να κραυγάζει κυριολεκτικά, πώς είναι δυνατόν να τον κελεύσει έγγαμος!!

    Ειρήσθω εν παρόδω, ο π. Δημήτριος ζει μόνος του προ πολλών ετών. Ποιος έγγαμος; Αλλά όταν ένας έγγαμος ιερεύς μπορεί να κελεύει, τιμής ένεκεν, έναν άγαμο κληρικό που χειροτονείται και στους τρεις βαθμούς της Ιερωσύνης, γιατί να απαγορεύεται για έναν μοναχό; Πού είναι γραμμένο ότι για να κελεύσει κάποιος απαιτείται… πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης;

    Μπροστά σε αυτή την αψυχολόγητη και φρενήρη συμπεριφορά, ο π. Δημήτριος υποχώρησε για να μη χαλάσει την ιερή ακολουθία και άφησε τον δύσμοιρο Επίσκοπο να φωνάζει μόνος του! Η τελετή συνεχίστηκε αλλά το κλίμα κακοφορμίστηκε.

    Την ώρα όμως της ονοματοδοσίας, ο Θεοφιλέστατος, αθετώντας τα όσα έλεγε τόσες μέρες πριν, έδωσε άλλο όνομα στον μοναχό! Όλα αυτά που έλεγε τόσες ημέρες εις επήκοο όλων ότι θα παραμείνει Γεώργιος κλπ πήγαν στράφι.

    Στο άκουσμα του νέου ονόματος άρχισε να φωνάζει η οικογένεια πρωτίστως, του υποψηφίου μοναχού: «Γεώργιος, Γεώργιος είναι το όνομα σας παρακαλούμε»!!!
    Ο Άγιος Θαυμακού όμως, συνέχιζε ακάθεκτος να λέει τις ευχές, προφανώς νόμιζε ότι είναι στις γνώριμες περιοχές του Great Yarmouth ή Brighton….
    Και κάποια στιγμή απάντησε: μα έδωσα όνομα…. Οπότε ο υποψήφιος μοναχός με δάκρυα στα μάτια και μη μπορώντας να χαρεί στη χαρά του απευθυνόμενος στον Επίσκοπο του λέγει:
    -Μα Γεώργιος δεν είχαμε πει;
    Και τότε έγινε κάτι πρωτάκουστο! Έκλεισε το βιβλίο, κρέμασε την πατερίτσα και διέκοψε την ακολουθία της κουράς!

    Δηλαδή ένας Επίσκοπος μπορεί να κάνει ό,τι θέλει; Όλα εξαρτώνται απο την διάθεση του τελικά; Δεν υπολόγισε ούτε τον κόσμο, ούτε τους προσκεκλημένους, ούτε τους γονείς του παιδιού και το χειρότερο ούτε τον ίδιο τον προσερχόμενο στην αφιέρωση δόκιμο μοναχό!

    Κατέστρεψε ο Θεοφιλέστατος την ομορφότερη στιγμή ενός νέου με τα πιο αγνά και άγια αισθήματα! Ενός νέου, που σ’ αυτήν την αλλοπρόσαλλη εποχή μας, αγάπησε τον Θεό, θέλησε να δώσει τα νειάτα του στην Εκκλησία και να ενδυθεί το τιμημένο ράσο!

    Το παιδί έχει πάθει σοκ. Και πηγαινοέρχεται στους γιατρούς. Και ο ηγούμενος μια πόρτα από το κελί του παιδιού ούτε που πέρασε να τον δει να συζητήσει μαζί του, να δει πώς είναι! Αδιαφορία πλήρης!
    Μέχρι τώρα φιλοτεχνούσε την αναφορά του προς την Αρχιεπισκοπή, όπως του ζητήθηκε. Προφανώς θα λέει τα γεγονότα όπως τα είδε αυτός ή μάλλον όπως τα κατάντησε. Γιαυτό ασχολούμαστε με το θέμα και το παρουσιάζουμε και μάλιστα με το σχετικό βίντεο από την επίμαχη στιγμή που τραβούσε η οικογένεια του παιδιού.

    Μάλιστα η οικογένεια του παιδιού περιμένει να δει, τι λέγει σε αυτή την έκθεση και θα προβεί σε κάθε νόμιμη ενεργεια, για να λάμψει η αλήθεια και να σταματήσει αυτό το ιδιότυπο μπούλινγκ Αρχιερέων προς νέα παιδιά, με ένθεο ζήλο. Δεν είναι δυνατόν στις μέρες μας να κινούνται ορισμένοι με αυτό τον τρόπο και να δημιουργούν ψυχολογικά τραύματα προς νέα παιδιά που μέσα σε μια ταραγμένη εποχή έχουν στην καρδιά τους Χριστό και Ελλάδα.

    Το απόλυτο δεσποτοκρατικό ταπεραμέντο και η εντύπωση που έχουν ορισμένοι Αρχιερείς ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν πρέπει να σταματήσει γιατί στο τέλος θα μείνουν μόνοι τους.
    Είναι ολέθριο για την Εκκλησία μας, να κυβερνούν οι εγωισμοί ! Μακάρι να πρυτανεύσει η αγάπη και η συγγνώμη. Και προς τον Θεό και προς τους ανθρώπους. Και κυρίως προς τον φέρελπι νέο που αγάπησε τον Θεό τόσο, που επεθύμισε να κάνει την ζωή του καιόμενη λαμπάδα για Εκείνον. Θα είναι το καλύτερο παράδειγμα ενός ηγουμένου προς τα πνευματικά του τέκνα. Λίγη παλληκαριά χρειάζεται!

    Το ζητούμενο είναι, αν την έχουμε!!!Την έχουμε;

    🔺Ακολουθεί το βίντεο με το επίμαχο σημείο!

  6. Ο/Η του κώλου λέει:

    https://www.ekklisiaonline.gr/nea/xespa-i-ioanna-i-ekklisia-sygkalypse-ton-ierea-gia-tin-epithesi-pistevo-sto-theo-ke-ti-dikeosyni/

    ΞΕΣΠΑ Η ΙΩΑΝΝΑ: Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΕ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ – ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
    Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2022 07:43

    ΄΄Από μικρό παιδί είχα βρεθεί στον Οίκο του Θεού γιατί μου άρεσε και τον υπηρετούσα ως παπαδοπαίδι μέχρι που στην Τετάρτη δημοτικού χειροτονήθηκα το πρώτο αξίωμα, αναγνώστης από τον Μητροπολίτη Ηλείας, λόγω του ότι πήγαινα στην Εκκλησία και βοηθούσα και έψελνα και έκανα όλα τα καθήκοντα΄΄ είχε πει στο ΕΚΚΛΗΣΙΑ ONLINE η Ιωάννα.

    Δεν έπεσα και από τα σύννεφα περίμενα ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο γιατί κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.

    Το ήξερα ότι η Εκκλησία θα το αποσιωπήσει και τώρα περιμένουμε εμείς τα δικαστήρια, έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη όταν θα φτάσουμε εκεί νομίζω η δικαιοσύνη θα κάνει το έργο της.

    Πως αλλιώς θα μπορούσαμε να πιέσουμε την κατάσταση για να συμβεί κάτι άλλο;

    Δεν υπάρχει τρόπος αφού αυτοί κάνουν τα δικά τους είναι ΚΡΑΤΟΣ.

    Η δικαιοσύνη όμως δεν θα κοιτάξει ότι είναι παπάς, είναι ένας άνθρωπος που άσκησε εναντίον μου ρατσιστική βία και επίθεση οπότε πρέπει ισότιμα να βρεθούμε στο δικαστήριο και να του αποδοθούν ευθύνες.


  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο Λουπασάκης βγαζει τα φρέσκα άπλυτα του Μουλατσιώτη για αντιπερισπασμό και για να απειλήσει τον Ιερώνυμο

    https://www.newsbreak.gr/ellada/345433/kolasi-me-ton-agio-tis-showbiz-2/

    «Κόλαση» με τον «άγιο» της showbiz!

    23-06-2022 • 18:54

    Στην αντεπίθεση ο παπάς των Αγίων Ισι
    δώρων – Και επιστολή ιερέων στην Ιερά Σύνοδο: Ο Μουλατσιώτης πουλάει «θαύματα» και τους φταίει ο πατέρας Δημήτριος;

    επιστολή υποστήριξης με τίτλο «Δύο μέτρα και δύο σταθμά» απέστειλαν προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος οι ιερείς Ξ. Λαμπράκος και Φαίδων Αυγούλας. Στην εν λόγω επιστολή οι δύο ιερείς αναφέρονται στις μομφές του μητροπολίτη Αργολίδος -χωρίς βέβαια να τον κατονομάζουν-, σημειώνοντας πως αυτοί οι ιεράρχες δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ τους Αγίους Ισιδώρους. Υπογραμμίζουν, μάλιστα, πως τα θαύματα που γίνονται εκεί δεν τα κάνει γνωστά ο ιερέας ή ο ναός, αλλά οι ίδιοι οι πιστοί, οι δεκάδες χιλιάδες πιστοί που πάνε κάθε μέρα.

    «Κάνει τον YouTuber»

    «Από την άλλη πλευρά, υπάρχει ο λεγόμενος γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης, γνωστός για κάτι τραγούδια που έβγαλε τη δεκαετία του ’90 με κάτι ροκάδες» σημειώνουν στην επιστολή οι δύο ιερείς και συμπληρώνουν: «Ο κληρικός αυτός της Ι.Μ. Φωκίδος καθημερινά κάνει τον ΥouΤuber και μιλά μόνος του! Για θαύματα που είτε του έχουν συμβεί είτε τα έχει κάνει ο ίδιος στους πιστούς. Εφτασε μέχρι και στο σημείο να εκμεταλλευτεί εμπορικά τον θάνατο της μοναχής μητέρας του φτιάχνοντας βίντεο τη μέρα που πέθανε, τη μέρα που πέθανε, τονίζουμε, κάνοντας λόγο για θαυμαστή ευλυγισία στο σκήνωμα και άλλα τέτοια».

    Συνεχίζοντας την αναφορά στο πρόσωπο του πρωτοσύγκελου της Μητροπόλεως Φωκίδος, υπογραμμίζουν ότι ο Μουλατσιώτης «πουλάει» θαύματα με τη νεκρή μητέρα του και τους φταίει ο π. Δημήτριος; Επιπλέον, καλούν τον Αρχιεπίσκοπο και τους συνοδικούς αρχιερείς να κρίνουν τον π. Δημήτριο, αλλά να κρίνουν και άλλους, τους πιο κοντινούς τους.

    Οπως φαίνεται, ο «πόλεμος» θα ανοίξει νέα πύρινα μέτωπα και σύντομα ιερείς και αρχιερείς θα βρίσκονται σε αντίπαλα πεδία. Ωστόσο, να θυμίσουμε ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αποφανθεί επίσημα η Ιερά Σύνοδος. Αλλωστε, δεν αναμένεται άμεσα να συγκληθεί η ΔΙΣ, οπότε ίσως το θέμα να απασχολήσει την Εκκλησία τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, αν δεν έχει ξεχαστεί ως τότε. Εντούτοις, είδαμε τον μητροπολίτη Θεσσαλιώτιδος Τιμόθεο, εκπρόσωπο τύπου της ΔΙΣ, να τονίζει: «Αυτή τη στιγμή υπάρχει μία μεγάλη πληγή που λέγεται Αγιοι Ισίδωροι του Λυκαβηττού και εκεί μαζεύεται πάρα πολύς κόσμος γιατί δήθεν γίνονται θαύματα».

    Ακόμη, όμως, δεν είδαμε κάποιον άλλον ιεράρχη να στηρίζει τον κ. Νεκτάριο ή γενικότερα να παίρνει θέση υπέρ ή κατά. Αναμένονται, λοιπόν, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι εξελίξεις και, βέβαια, αν θα υπάρξουν αντιδράσεις και από την Πολιτεία, αφού ο σεβασμιότατος αποκάλυψε ότι οι καταγγελίες μπαίνουν στο συρτάρι επειδή επεμβαίνουν πολιτικοί παράγοντες.

    Είναι γεγονός, πάντως, ότι η ενορία των celebrities, όπως συνηθίζουν να την αποκαλούν άνθρωποι της Εκκλησίας, έχει απασχολήσει πολλές φορές εξαιτίας της παρουσίας καλλιτεχνών, πολιτικών και «θαυμάτων» όχι μόνο τα μέσα ενημέρωσης, αλλά και τη διοικούσα Εκκλησία που αδιαμφισβήτητα της προκαλεί μεγάλο «βραχνά».

    Εξάλλου είναι πολλοί οι διάσημοι που επισκέπτονται κάθε χρόνο τον ναό, μεταξύ αυτών ο Γιώργος Αγγελόπουλος, η Ντορέττα Παπαδημητρίου, ο Πάνος Μουζουράκης, η Μελίνα Ασλανίδου, ο Γιώργος Τσαλίκης, ο «παπα-Γρηγόρης» από τις «Αγριες μέλισσες» Κωστής Σαββιδάκης, ο οποίος μάλιστα είχε μιλήσει και για το θαύμα με τον Σταυρό που του έσωσε τη ζωή. Τον Ναό των Αγίων Ισιδώρων είχαν επιλέξει για τον γάμο τους τον Ιούνιο του 2019 και ο Βασίλης Κικίλιας και η Τζένη Μπαλατσινού, ενώ στην ίδια εκκλησία είχε αφιερώσει το χρυσό μετάλλιό του ο παραολυμπιονίκης της ξιφομαχίας Παναγιώτης Τριανταφύλλου.

    https://www.ekklisiaonline.gr/ekklisiaonline/orgi-iereon-o-moulatsiotis-poulai-thavmata-me-ti-nekri-mitera-tou-ke-tous-ftei-o-p-dimitrios/

    ΤΕΛΕΣΤΗΚΕ Η ΕΞΟΔΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΜΟΥΛΑΤΣΙΩΤΗ
    Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2022 14:50

    Στην εξόδιο ακολουθία συμμετείχαν οι Αρχιερείς Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος, Βρεσθένης κ. Θεόκλητος, Πατρών κ. Χρυσόστομος και Φωκίδος κ. Θεόκτιστος, ενώ τρισάγιο ετέλεσε προ της εξοδίου ακολουθίας και ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Κερνίτσης κ. Χρύσανθος.

    Για την γεμάτη από θεϊκά σημεία ζωής της γερόντισσας Παϊσίας ομίλησαν ο Ιεροκήρυκας της Ιεράς Μητροπόλεως Φωκίδος και αδελφός της ανδρώας Ιεράς Μονής Αρχιμ. Δαβίδ Τσελίκας καθώς και η Καθηγουμένη Μόνικα μοναχή της Ιεράς Μονής Αγίων Νεκταρίου και Φανουρίου Φωκίδος.

    Παιδί μου, να πεις στον Δεσπότη ότι θέλω να γίνω κι εγώ μοναχή». Έτσι με εντολή του μακαριστού Μητροπολίτου Φωκίδος Αθηναγόρα, ο οποίος την τιμούσε και την σεβόταν ιδιαιτέρως, έλαβε το μεγάλο αγγελικό σχήμα το 2012, σε ηλικία 82 ετών, από τα χέρια του υιού της Γέροντος Νεκταρίου. Μετονομάσθηκε σε Παϊσία Μοναχή, προς τιμή του Μεγάλου Παϊσίου και κατετάχθη στη συνοδεία της Γερόντισσας Μόνικας στη Μονή Αγίου Νεκταρίου Τρικόρφου.
    Ο μοναχικός βίος της Γερόντισσας Παϊσίας, παρά την προχωρημένη ηλικία της, υπήρξε βία φύσεως διηνεκής, εμποτισμένος με υπακοή, υπομονή, εγρήγορση, ασκητικότητα, ανεξικακία, φιλακόλουθη προσευχητική στάση, ένα ζωντανό παράδειγμα του δρόμου που οδηγεί στον Θεό.

    Πριν τρία χρόνια περίπου, έχοντας πονοκέφαλο, πήρε ένα παυσίπονο, το οποίο της έβλαψε σοβαρά την υγεία. Από τις παρενέργειές του εμφάνισε λευχαιμία. Τότε οι γιατροί διέγνωσαν ότι ο καρκίνος του αίματος θα επιφέρει το θάνατο περίπου σε 6 μήνες. Η οσιωτάτη Γερόντισσα Παϊσία όμως που εμπιστευόταν στον Χριστό κάθε της δυσκολία και αναφωνούσε καθημερινά «δόξα Σοι ο Θεός», διέψευσε τους γιατρούς. Ζήτησε τότε να της φέρουν στο κελλί της τα ιερά λείψανα των αγίων και το Τίμιο Ξύλο. Κάθε μέρα τους έκανε την Παράκληση και έπινε Μεγάλο Αγιασμό. Η χάρις του Θεού και οι πρεσβείες των αγίων της επέτρεψαν να παραμείνει κοντά μας περισσότερο από 3 χρόνια.

    Αυτό δεν ήταν καθόλου παράδοξο για εκείνην, αφού πολλές φορές στο παρελθόν η μεγάλη της πίστη και οι θερμές προσευχές την απάλλαξαν από σοβαρές παθήσεις με τρόπο που εξέπληξε τους γιατρούς.

    Κάποτε λόγω της φυματίωσης από την οποία νοσούσε, οι λεμφαδένες της άρχισαν να πρήζονται και εμφανίστηκε στο λαιμό της ένα απόστημα, ένας μεγάλος όγκος, για τον οποίο της έκλεισαν ραντεβού στο Αττικό Νοσοκομείο προκειμένου να κάνει παρακέντηση. Η Γερόντισσα ωστόσο, ζήτησε να της φέρουν το λείψανο του Αγίου Λουκά Κριμαίας, του Ιατρού, τον οποίο παρακαλούσε διαρκώς με ευλάβεια και βαθειά πίστη να την γιατρέψει, προτού να επέμβουν οι γιατροί.
    Πράγματι, την ημέρα που πήγε στο νοσοκομείο, λίγο πριν να την αναλάβουν οι γιατροί, ο όγκος ξαφνικά έσπασε και χύθηκε όλο το πύον, καθώς ο Άγιος Λουκάς την απάλλαξε από τον κίνδυνο, χωρίς να γίνει καμιά ιατρική επέμβαση.

    Άλλοτε πάλι, στα χείλη της εμφάνισε ένα σημάδι, που διαγνώσθηκε από τους ιατρούς στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών «Παναγία η Βοήθεια», ότι ήταν καρκίνος του δέρματος. Της είπαν μετά από σαράντα μέρες να ξαναπάει για επέμβαση. Τότε η Γερόντισσα ανέθεσε στον Άγιο Σεραφείμ του Σάρωφ να την βοηθήσει. Έχοντας ξεχωριστή σχέση με αυτόν τον Άγιο, καθώς υπηρετούσε τόσα χρόνια το μοναστήρι του και γνωρίζοντας τα πολλά ιαματικά του θαύματα, σταύρωνε το επίμαχο σημείο της καρκινοπάθειας με το λαδάκι από το καντήλι του Αγίου Σεραφείμ επί σαράντα μέρες, ώσπου το σημάδι στα χείλη της συρρικνώθηκε και εξαφανίστηκε, με αποτέλεσμα το ραντεβού στο Νοσοκομείο να ακυρωθεί.

    Κάποια άλλη φορά που ως μοναχή είχε επισκεφθεί το Μοναστήρι του υιού της και βρισκόταν εδώ ανάμεσά μας, της συνέβη ένα ατύχημα. Κατεβαίνοντας τις σκάλες προς το παρεκκλήσιο γλύστρησε και κατρακύλησε περίπου 15 σκαλιά, με αποτέλεσμα να καθηλωθεί στο κρεβάτι από τα χτυπήματα και τους πόνους. Τότε ήταν που, μια μέρα μετά, χτύπησε η πόρτα του κελιού της και εισήλθε μια μοναχή με ολόλαμπρη μορφή.

    – Χαίρε αδελφή Παϊσία, της είπε, είμαι η Μαριάμ.
    – Ποια είσαι γερόντισσα; την ρώτησε.
    – Είμαι αυτή που επικαλείσαι στις προσευχές σου, που την παρακαλείς κάθε μέρα και που μου λες τους Χαιρετισμούς. Ήλθα απ’ το κελλί σου για να σου πω ότι αύριο θα είσαι καλά και θα σηκωθείς και θα περπατάς.
    Πράγματι, την επόμενη μέρα σηκώθηκε και ήταν απολύτως υγιής, χωρίς πόνους, όπως ακριβώς της το υποσχέθηκε η Κυρία Θεοτόκος.

    Άλλοτε πάλι που είχε πάει να επισκεφθεί τον υιό της στην Ηλιούπολη, ήταν παραμονή της γιορτής των Αγίων Αναργύρων, την 1η Νοεμβρίου, και σκεπτόταν το επόμενο πρωί να πάει να εκκλησιαστεί στον Ναό των Αγίων Αναργύρων της συνοικίας αυτής.
    Τη νύχτα όμως είδε στον ύπνο της μια νεαρή κοπέλα, που τη συνάντησε καθώς η ίδια πορευόταν προς την εκκλησία. Πας στην εκκλησία; Την ρώτησε η κοπέλα. Ναι, της απάντησε η Γερόντισσα Παϊσία, στους Αγίους Αναργύρους πηγαίνω, γιατί εορτάζουν. Σήμερα όμως, της απαντά εκείνη, γιορτάζω κι εγώ. Να έρθεις στην ενορία της Αγίας Μαύρας, εκεί θα με βρεις. Ποια είσαι; την ρώτησε η Γερόντισσα. Είμαι η Αγία Ελένη από τη Σινώπη, της απάντησε η κοπέλα και η Γερόντισσα ξύπνησε.
    Το πρωί αποφάσισε να αλλάξει διαδρομή και να πάει στο Ναό των Αγίων Τιμοθέου και Μαύρας, όπου είδε την εικόνα της Αγίας Ελένης της Παρθενομάρτυρος εκ Σινώπης του Πόντου, η οποία είχε ακριβώς την μορφή της κοπέλας που είδε στον ύπνο της και φορούσε τα ίδια ρούχα. Άκουσε επίσης, να μνημονεύεται αυτή η Αγία, που δεν την γνώριζε ως τότε, ως εορτάζουσα από τον λειτουργό ιερέα. Αυτό είναι ένα από τα τελευταία σημάδια της αγαπητικής σχέσης που είχε η Γερόντισσα Παϊσία με τους αγίους του Θεού, τους οποίους ευλαβούνταν και διάβαζε τους βίους και τις παρακλήσεις τους.

    Αξίζει στο σημείο αυτό να τονίσουμε, ότι η ενορία των Αγίων Τιμοθέου και Μαύρας Ηλιουπόλεως ξεκίνησε τη δημιουργία της εκ της οικίας του Παναγιώτη και της Παναγιώτας Μουλατσιώτη, οι οποίοι παραχώρησαν τμήμα του οικοπέδου τους δίπλα από την οικία τους (Αισώπου 18), για να τοποθετηθεί προκατασκευασμένο ναΐδριο επ’ ονόματι των Αγίων. Εντός του οικοπέδου τους βγήκε και το σχετικό Φ.Ε.Κ. της ενορίας, η οποία αργότερα μεταφέρθηκε στο σημείο που έχει ανεγερθεί σήμερα ο περικαλλής ναός των Αγίων Τιμοθέου και Μαύρας.

  8. Ο/Η Ιερέας Χ. λέει:

    O επικοινωνιολόγος του Χουντόδουλου
    Απειλές για αποκαλύψεις
    Αφήστε τον δικο μας να θαυματουργεί και κοιτάξτε τους δικούς σας

    https://www.exapsalmos.gr/2022/06/24/afiste-ton-papa-dimitri-isycho/

    Αφήστε τον παπα-Δημήτρη ήσυχο…
    Post published:24 Ιουνίου 2022
    Του Σωτήρη Μ. Τζούμα

    Φροντίστε να συνάξετe το ποίμνιό σας κι αφήστε τον παπα-Δημήτρη ήσυχο. Έχει προϊσταμένη Αρχή. Δεν είναι εισπήδηση αυτό που κάνετε; Τον κατηγορείτε για τα θαύματα, ενώ εσείς Άγιε Αργολίδος διαφημίζετε μονίμως θαύματα του Αγίου Λουκά του Ιατρού και μάλιστα με αλλεπάλληλες εκδόσεις βιβλίων.Εμείς τι πρέπει να υποθέσουμε για σας; Κονταροχτυπιούνται οι θαυματοποιοί ή το δικό σας θαύμα είναι μεγαλύτερο; Δεν καταλαβαίνετε το κακό που κάνετε; Φτάνει πια ο αλληλοσπαραγμός!

    Γιατί σε λίγο θα αρχίζουμε να υποψιαζόμαστε άλλα πράγματα τα οποία δεν κάνει να τα γράψουμε δημοσίως. Γι’ αυτό μην προκαλείτε άλλο!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.