Αρκούδες στην Ακρόπολη

[Τα παιδαριώδη συνθήματά τους ασφαλώς θα ικανοποίησαν τον παράφρονα ναζιστή του Κρεμλίνου. Το ίδιο και η ενστικτώδης απόφαση του κόμματος-λειψανοθήκης να διοργανώσει εσπερινή πορεία (άνευ αρτοκλασίας) στην Αμερικανική Πρεσβεία, «διαμαρτυρόμενο» για την Ρωσική εισβολή]

από τον Χ. Ε. Μαραβέλια στην Athens Review of Books

Για μία ακόμη φορά το Ιερατείο του Περισσού (ή Περιττού) έστειλε τους πιστούς του να λερώσουν τον ιερό βράχο της Ακρόπολης. Οι εν λόγω διά Στάλιν σαλοί, άπλωσαν με όλη τους την άνεση τεράστια πανό με προσιδιάζοντα συνθήματα. Μπροστά μάλιστα από την Ακρόπολη φωτογραφήθηκαν αγέρωχα με κόκκινες δρεπανηφόρες σημαίες, σημαιάκια-ρόπαλα, ταμπούρλα και όλα τα σχετικά αξεσουάρ. Για να μεταφερθεί το τενεκεδένιο μήνυμα σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται βέβαια για ηροστράτειες φιλοδοξίες ή αυτο-απαθανατίσεις του τύπου: «Ήμουν κι εγώ εκεί με τους Ούννους του Αττίλα».

Τα παιδαριώδη συνθήματά τους ασφαλώς θα ικανοποίησαν τον παράφρονα ναζιστή του Κρεμλίνου. Το ίδιο και η ενστικτώδης απόφαση του κόμματος-λειψανοθήκης να διοργανώσει εσπερινή πορεία (άνευ αρτοκλασίας) στην Αμερικανική Πρεσβεία, «διαμαρτυρόμενο» για την Ρωσική εισβολή. Μα, οι άνθρωποι είναι αντίθετοι στον πόλεμο! Έχετε αντίρρηση; Στην ουσία βέβαια είναι αντίθετοι στο πείσμα του ουκρανικού λαού –τον οποίο γενοκτόνησε ο Ιωσήφ Βησσαριόνοβιτς– να αντισταθεί. Κραυγάζουν «Όχι στις βάσεις του θανάτου» – εκτός βέβαια αν οι θανατηφόρες βάσεις εδρεύουν σε ρωσικά εδάφη. Απαιτούν από την Ελλάδα «Καμία συμμετοχή στον πόλεμο», παναπεί να μην στείλει την παραμικρή βοήθεια στην ηρωικά αμυνόμενη Ουκρανία. Ούτε καν κορινθιακές σταφίδες δεν πρέπει να στείλουμε, όπως πρότεινε ένα μεγαλοφυές στέλεχος του ομογάλακτου κόμματος του κ. Τσίπρα. Έτσι, κατ’ αποτέλεσμα, θα πρέπει να αφεθούν ανεμπόδιστοι οι ναζιστές του Κρεμλίνου να ολοκληρώσουν τα φονικά τους σχέδια.

Κανενός βέβαια δεν διαφεύγει ότι η Μόσχα και το Κρεμλίνο ήταν και παραμένουν οι Άγιοι Τόποι των οπαδών της παρ’ ημίν αποκαλυμμένης Αλήθειαςˑ «Πράβντα» στη γλώσσα της καρδιάς τους. Και ό,τι εκπορεύεται από τόπους Άγιους δεν μπορεί παρά να είναι και αυτό άγιο. Οι άνθρωποι ζητούν «Ειρήνη», αλλά μόνο από αυτούς που δέχονται την επίθεση. Ουσιαστικά ζητούν από τους Ουκρανούς να καταθέσουν τα όπλα. Εννοείται ότι οι Αμερικανοί (και γενικά η Δύση) φταίνε για όλα. Ακόμη και για τον ναζισμό των Ρώσων και τα εγκλήματα πολέμου που αυτοί διαπράττουν.

Εννοείται ότι νουθεσίες του τύπου «μα, παιδιά, αυτό που κάνετε στην Ακρόπολη δεν είναι καθόλου σωστό», ηχούν σαν να προσπαθεί κανείς να συνετίσει χουλιγκάνους των λογής «Θυρών», ή τους μασκοφόρους αγωνιστές με τις βαριοπούλες που καταστρέφουν πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες ή «χτίζουν» πρυτάνεις. («Παρεμβάσεις» τα ονομάζουν αυτά οι εφημεριδογράφοι, μάλλον χαϊδευτικά). Η Αθήνα και η Ακρόπολη και ό,τι αυτές συμβολίζουν, απέχουν έτη φωτός από τον κόσμο των σαβανωμένων ιδεών τους. Το ίδιο και οι φιλελεύθερες και δημοκρατικές αρχές και ιδέες, ο Διαφωτισμός και οι πνευματικές αφετηρίες του. Οι άνθρωποι απαιτούν δημοκρατία και ελευθερίες –τις οποίες καταχρώνται– μόνο από τα φιλελεύθερα δυτικά καθεστώτα. Όχι από τις τυραννίες και τους τυράννους με τους οποίους αυτοί εκστασιάζονται.

Το θέμα όμως εδώ μάλλον δεν είναι πολιτικό. Άλλωστε ακόμη και οι πιο λούμπεν ιδέες και οι πιο λούμπεν πολιτικοί είναι ανεκτοί στο μακρόθυμο πολίτευμά μας. Το ζήτημα είναι πρωτίστως πολιτισμικό. Με πράξεις σαν κι αυτές των εσφιγμένων συντρόφων της Εκκλησίας του Περιττού λερώνεται ένα μνημείο της παγκόσμιας πολιτισμικής κληρονομιάς. Στο οποίο οι συγκεκριμένοι σφυρο-δρεπανηφόροι φαίνεται πως έχουν κατοχυρώσει και το αποκλειστικό κοπιράιτ της βεβήλωσης. Άλλωστε το έχουν διαπράξει και άλλες φορές, χωρίς τους έχει ενοχλήσει κανείς.

Οι σχολιασμοί που μέχρι τώρα είδαμε για την πρόσφατη νέα βεβήλωση του μνημείου ήταν σαν να επρόκειτο απλώς για μια γραφική «παρέμβαση» ενός γκρουπούσκουλου τύπου «Ρουβίκωνα», ένα κακόγουστο χάπενινγκ. Τα σχόλια που έγιναν ήταν του τύπου: «Μα τι κάνουν οι φύλακες», «τι κάνει το Υπουργείο Πολιτισμού», «τι κάνει το κράτος;». Απλούστατα όλοι αυτοί δεν κάνουν τίποτα. Αρκούνται να «αποδοκιμάζουν» την πράξη, διευκρίνιση ότι δεν την επιδοκιμάζουν. Κάτι είναι κι αυτό! Απλά ελπίζουν το θέμα να ξεχαστεί το συντομότερο, δεδομένης της κακής σχέσης του Νεοέλληνα με τη μνήμη. Σχολιάζουν λοιπόν σαν ουδέτεροι παρατηρητές. Ωραία, –τρόπος του λέγειν– και λοιπόν τι έπρεπε να κάνουν οι αρμόδιοι; Απλό: Ό,τι θα έκαναν αν στο μνημείο είχαμε εισβολή αγέλης αρκούδων.

Το ζήτημα όμως είναι πολύ σοβαρό ώστε να αφεθεί στα χέρια τέτοιων αρμοδίων. Το να «παρέμβεις» ως υπουργός λ.χ. για ένα γατάκι που λάκτισε κάποιος κανίβαλος φέρνει likes από τα «κοινωνικά δίκτυα» και τα κομμωτήρια. Το να προστατεύεις το Μνημείο αποφασιστικά, ενδεχομένως να ενοχλήσει κάποιουςˑ των επαγγελματιών του συνδικαλισμού μη εξαιρουμένων. Η συνταγή είναι παλιά: Μη θίγεις τα κακώς κείμενα μέχρι να ξεχαστούν. Μια επιβαλλόμενη αντίδραση απέναντι σ’ αυτή την επαναλαμβανόμενη βαναυσότητα των μεν και τη δοκιμασμένη ανεπάρκεια των υπευθύνων, θα ήταν να δημιουργηθεί άμεσα μία κίνηση πολιτών, Ελλήνων και ξένων, με σκοπό και αίτημα να αφαιρεθεί η ευθύνη για το μνημείο από την Ελλάδα –αφού αποδείχθηκε ανίκανη για κάτι τέτοιο– και να παραχωρηθεί λ.χ. στην UNESCO ή σε κάποιον αξιόπιστο διεθνή οργανισμό. Δεν μπορείς να απαιτείς επιστροφή των μαρμάρων στην Ακρόπολη (ως σλόγκαν καλό) όταν έχεις αποδειχθεί κραυγαλέα ανίκανος να προστατέψεις στοιχειωδώς ολόκληρη την Ακρόπολη. Με την εν λόγω «αντικειμενικά προβοκατόρικη» –για να χρησιμοποιήσω την κομματική βουλγάτα– δράση των καταληψιών της Ακρόπολης η θέση των υπευθύνων του Βρετανικού Μουσείου διευκολύνεται αφάνταστα. Δείτε ποιοι ζητούν επιστροφή των μαρμάρων, θα πουν. Τελειώνοντας προσθέτω πως όλοι οι ευαίσθητοι ιθαγενείς αισθάνονται ιερή αγανάκτηση όταν λ.χ. η Coca-Cola θέλει να διαφημίσει τα προϊόντα της με φόντο την Ακρόπολη, αλλά κανείς δεν αντιδρά έμπρακτα όταν κάποιοι παλαιοημερολογίτες καταλαμβάνουν με τη βία τον ιερό βράχο και διαφημίζουν από εκεί τα σκουριασμένα τους σύμβολα.

via agrimologos

Advertisement
This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, ιστοΕπιφυλλίδες, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

5 Responses to Αρκούδες στην Ακρόπολη

  1. Ο/Η kpap01 λέει:

    Κρίμα που ο συντάκτης χαραμίζει τόσο χώρο και χρόνο για να ψέξει τους παχύδερμους σταλινοφασίστες του ΚΚΕ. Θα ήταν εξόχως προτιμότερο να δαπανήσει από τις δυνάμεις του κατά του ανύπαρκτου και ανυπόληπτου κράτους μας που αφήνει τόσο ααπροστάατευτο το παγκόσμιο μνημείο στα νύχια τραμπούκων η βλαμένων. Αφού δεν μπορούμε ναα επιβάλλομε στο κράτος μας να ασκήσει τα καθήκοντά του είμαστε αανάξιοι κληρονόμοι. Ούτε των βιαίως αποσπασθέντων δεν δικαιούμαστε ναα ζητάμε την επιστροφή.

  2. Παράθεμα: Αρκούδες στην Ακρόπολη — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    https://www.efsyn.gr/politiki/120254_oy-forologitheis
    11.08.2017, 15:12
    «Ου… φορολογηθείς»
    Χάρης Ιωάννου

    Το μείζον ζήτημα με τις προκλητικές φοροαπαλλαγές στις ιερές μονές του Αγίου Ορους, που ψηφίστηκαν πρόσφατα στη Βουλή, εξακολουθεί να μη βρίσκει πειστικές εξηγήσεις, παρά τις αμήχανες προσπάθειες, π.χ. του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πάνου Σκουρολιάκου. Πώς καταλήγουν όμως τα «ιερά» ρουσφέτια να γίνονται εν μιά νυκτί νόμος του κράτους και μάλιστα με διακομματική ανοχή, αν όχι «ομερτά»;

    Το κόλπο είναι σχετικά απλό. Ενας ή περισσότεροι βουλευτές καταθέτουν στη Βουλή μια βουλευτική τροπολογία, κατά προτίμηση την τελευταία στιγμή. Η διαφορά της με την υπουργική τροπολογία είναι ότι αποφεύγει τη «βάσανο» του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, με απλά λόγια γλιτώνει την κοστολόγηση των συνεπειών της.

    Η διατύπωση είναι πάντοτε νομικά αριστοτεχνική και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι δύσκολο με μια πρώτη ανάγνωση να γίνει πλήρως αντιληπτή. Αφού έχει ήδη γίνει η παρασκηνιακή συνεννόηση με την κυβέρνηση, ξαφνικά στην Ολομέλεια της Βουλής ο υπουργός, το νομοσχέδιο του οποίου συζητείται, λέει –συνήθως σε αδιάφορο τόνο– ότι γίνεται δεκτή η τροπολογία με τον αριθμό τάδε, χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

    Στην ψηφοφορία αρκεί ένα απλό «ναι» από τον εισηγητή ή τους εισηγητές της πλειοψηφίας και το «κόλπο» ολοκληρώνεται νομότυπα και αθόρυβα.

    Ακολουθούν τρεις χαρακτηριστικές περιπτώσεις με το Αγιον Ορος την τελευταία τριετία.

    ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017

    Η τροπολογία πέρασε με τη… δεύτερη, καθώς είχε κατατεθεί χωρίς επιτυχία και σε νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών προ δύο εβδομάδων. ΣΥΡΙΖΑ, Ν.Δ., ΑΝ.ΕΛΛ., Χρυσή Αυγή υπερψήφισαν, Δημοκρατική Συμπαράταξη, ΚΚΕ και Ενωση Κεντρώων δήλωσαν «παρών», ενώ μόνο το Ποτάμι καταψήφισε.

    ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2016
    Ανεξέλεγκτοι λόγω… Μικρασιατικής Καταστροφής

    Η τροπολογία ψηφίστηκε με διακομματική συναίνεση από ΣΥΡΙΖΑ, Ν.Δ., Χρυσή Αυγή, Δημοκρατική Συμπαράταξη, Ανεξάρτητους Ελληνες, Ενωση Κεντρώων. Το ΚΚΕ ψήφισε «παρών» και το Ποτάμι απουσίαζε.

    ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014
    Απαλλαγές και επισκέψεις

    Η τότε συμπολίτευση Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ υπερψήφισε, όπως και οι αντιπολιτευόμενοι Ανεξάρτητοι Ελληνες. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ ψήφισαν «παρών», η Χρυσή Αυγή απουσίαζε και η ΔΗΜΑΡ αρνήθηκε να πάρει θέση φωνάζοντας «κατά πλειοψηφία».

    Κ.Κ.Ρωσίας, ένα αντιδραστικό κόμμα, που θέλει τον ορθόδοξο θεό στο Σύνταγμα


    25 Νοεμβρίου 2011
    Προσκύνημα Ζουγκάνοφ στην Αγία Ζώνη στον Καθεδρικό του Σωτήρος Χριστού

    Έντυπη Έκδοση Ελευθεροτυπία, Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011
    ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΡΩΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΜΗΛΙΟ * ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ

    Αγία Ζώνη πολιτικής
    Του ΘΑΝΑΣΗ ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ

    Την Τίμια Ζώνη προσκύνησε και ο ηγέτης των Ρώσων κομμουνιστών Γκενάντι Ζιουγκάνοφ, ζητώντας, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του ΚΚ, «τη βοήθεια της Παναγίας και προστάτιδας της Ρωσίας για να σώσει τη χώρα από τον 20ετή κύκλο της ματαιότητας» μετά τη διάλυση της ΕΣΣΔ.

    Το ΚΚΕ και τα παιδάκια των ευσεβών ιδρυμάτων

    Το ΚΚΕ και τα παιδάκια των ευσεβών ιδρυμάτων
    01/09/2017
    [Ο Πειραιάς, μετά τον Άθωνα και τα Λιόσια αποκαλύπτουν την αόρατη πλευρά του ελληνοσοβιετικού παγόβουνου]
    ……………..
    Αν η κα Μανωλάκου κρατήσει την Ομερτά και αυτοχαρακτηριστεί αναρμόδια να ασχοληθεί με δικαιώματα πληγωμένων και προδομένων παιδιών, που αυτοί που τα παραβίασαν προστατεύονται από εκκλησιαστικούς μηχανισμούς του παρακράτους, αυτό δεν θα σημαίνει τίποτα λιγότερο από το ότι η Ομερτά αυτή υπάρχει και δεν είναι πλάσμα της προκατειλημμένης φαντασίας μας.

    Ο Βασίλης Αλεξάκης για τη «Μαφία» του Άθωνα

    Όμως ο Β. Αλεξάκης απέδωσε ευθέως στην ευγενή σιωπή του ΚΚΕ (το οποίο δεν ντράπηκε να δέχεται για τα πλημμυροπαθή αρχεία του κόμματος οικονομικές δωρεές φανερά από τον φασίστα και βασανιστή τυφλών παιδιών Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ και τον μαστροπό Ρουμάνων καλογριών, ρατσιστή και λαθρέμπορο χρυσού πατριάρχη Ιεροσολύμων Διόδωρο) οικονομικά κίνητρα : «Το Σπίτι του Λαού στον Περισσό χτίστηκε εν μέρει με λεφτά που έδωσαν οι μοναχοί». Ακολουθούν, ολόκληρη η πρώτη συνέντευξη και απόσπασμα της δεύτερης:

    ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ: «Μία μαφία ντυμένη στα μαύρα» (Ε 14.09.2008).
    https://stoxasmos-politikh.blogspot.com/2016/10/blog-post_74.html

    Ακόμη και του ΚΚΕ δεν τολμούν να κηρύξουν πόλεμο ενάντια στο Άγιο Όρος. Το Σπίτι του Λαού στον Περισσό χτίστηκε εν μέρει με λεφτά που έδωσαν οι μοναχοί».

    https://www.tanea.gr/2008/10/27/lifearts/culture/to-agion-oros-perifronei-tin-ellada-ki-as-apomyza-ekatommyria/

    «Το Άγιον Όρος περιφρονεί την Ελλάδα κι ας απομυζά εκατομμύρια» (ΤΑ ΝΕΑ-Πιμπλής Μανώλης 27 Οκτ 2008).

    Στον πόλεμο είχαν τεθεί υπό την προστασία του Χίτλερ, υποστηρίζει ο συγγραφέας. «Μετά διαπραγματεύτηκαν και με το ΚΚΕ για να διατηρήσουν την αυτονομία τους σε περίπτωση που κέρδιζαν οι κομμουνιστές στον Εμφύλιο. Είναι έτοιμοι να συνεργαστούν με όλους».

  4. Ο/Η Lawyer λέει:

    https://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/g-avarlis-poios-einai-o-antidimarchos-me-to-fakelaki-apo-tin-anoichti-poli-ston-zerva/

    18 Μαΐου 2022 – 16:45

    Γ. Αβαρλής: Ποιος είναι ο αντιδήμαρχος με το «φακελάκι» -Από την «Ανοιχτή Πόλη» στον Ζέρβα

    Σοκ στην τοπική κοινωνία της Θεσσαλονίκης έφερε η σύλληψη για “φακελάκι” από αστυνομικούς των Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας του Αντιδημάρχου Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργου Αβαρλή.

    Ο πρώην αντιδήμαρχος που έθεσε άμεσα την παραίτηση του στον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης δεν είναι η πρώτη φορά που ρίχνει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του. Από την κίνηση των 6 που είχε σκοπό την πτώση του τότε Δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιώργο Μπουτάρη αλλά και την άγρια κόντρα που ξέσπασε με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ από την στιγμή που αποφάσισε να πάει με τον Κωνσταντίνο Ζέρβα στις δημοτικές εκλογές.

    Γεννήθηκε στην Καλαμάτα το 1954. Απόφοιτος των Οικονομικών Επιστημών της Σχολής ΝΟΕ του ΑΠΘ. Συμμετείχε ενεργά στο αντιδικτατορικό φοιτητικό κίνημα, ενώ υπήρξε στέλεχος της ΚΝΕ.

    Ο πρώην αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γιώργος Αβαρλής συμμετείχε στο ψηφοδέλτιο της παράταξης Προοδευτικοί Οικονομολόγοι Ελλάδας, κορμός του οποίου είναι στελέχη τα οποία ανήκουν στον ΣΥΡΙΖΑ. Μεταξύ αυτών είναι και ο Αβαρλής ο οποίος, ωστόσο, δέχθηκε πολλά εσωκομματικά πυρά όταν αποφάσισε να συμμετάσχει στο ψηφοδέλτιο του Ζέρβα, αντί αυτού της Κατερίνας Νοτοπούλου που είχε και το χρίσμα του κόμματος.

    Θυμίζουμε ότι ο Αβαρλής είχε αποστασιοποιηθεί πολύ καιρό πριν από τις δημοτικές εκλογές από την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ “Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη” με την οποία είχε εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος, όταν ο Αλέξης Τσίπρας είχε δηλώσει πως θα στηρίξει στις εκλογές τον Γιάννη Μπουτάρη. Στις εκλογές για το ΟΕΕ όμως, ο Αβαρλής επανέρχεται στην κοίτη του ΣΥΡΙΖΑ, γεγονός που μαρτυρά ότι η αποστασιοποίησή του από τις κομματικές επιλογές στο δήμο Θεσσαλονίκης δεν αφορούσαν μόνον το πρόσωπο του Μπουτάρη, αφορούν και αυτό της Νοτοπούλου.

    Ενώ μην ξεχνάμε την κόντρα που είχε με την Κατερίνα Νοτοπούλου και τον Στέλιου Παππά. Η Κατερίνα Νοτοπούλου, τον έχει χαρακτηρίσει «κατά φαντασίαν αριστερό», ενώ ο Στέλιος Παππάς ότι «δεν είσαι άξιος να φέρεις τον τιμητικό τίτλο του υποψηφίου της ιστορικής δημοκρατικής μας παράταξης στο Οικονομικό Επιμελητήριο».

    Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Αβαρλής εξελέγη το 2014 με τον συνδυασμό «Ανοιχτή Πόλη» του ΣΥΡΙΖΑ, από την οποίο ανεξαρτητοποιήθηκε διαφωνώντας με τη γραμμή της επικεφαλής Ρίας Καλφακάκου.

    Είναι γνωστό, πάντως, ότι Ζέρβας και Αβαρλής είχαν συμπορευτεί για αρκετό καιρό σε θέματα που αφορούν τον δήμο Θεσσαλονίκης, ασκώντας από κοινού κριτική κατά του δημάρχου Γ. Μπουτάρη, ειδικά στο πλαίσιο της «κίνησης των έξι», πριν αποχωρήσει δηλαδή ο κ. Ζέρβας ανακοινώνοντας τότε πως θα διεκδικήσει τον δήμο Θεσσαλονίκης.

    Στη συνέχεια η «κίνηση των έξι» έγινε «κίνηση των πέντε» και τελικά «κίνηση των τριών», δηλαδή των κ.κ. Κουράκη, Αϊβάζογλου και Αβαρλή οι οποίοι είχαν ανακοινώσει ότι εντάσσονται στην παράταξη Βούγια. Τελικά, ο Ανδρέας Κουράκης και η Μόνικα Αϊβάζογλου ήταν όντως υποψήφιοι με την παράταξη Βούγια, ο κ. Αβαρλής, ωστόσο, πήγε στο ψηφοδέλτιο του Κωνσταντίνου Ζέρβα.

    Ενώ, τέλος ο Κ. Αβαρλής είναι αντιπρόεδρος του Δ.Ε.Π.Θ.Ε.

    Εργάζεται ως ελεύθερος επαγγελματίας. Μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας. Παντρεμένος, πατέρας τριών παιδιών.

  5. Ο/Η athinaika λέει:

    Ωραιότατο. Αναποστάρησα.

    *ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΥΣΣΑΣ* *Συγγραφέας* *fb ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΥΣΣΑΣ – «Η ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΚΛΗΤΟΥ»* *ΕΠΙΜΕΛΕΙΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ* *fractalart.gr , oanagnostis.gr , staxtes2003.com * Πόλη – Μουσική – Σινέ – Φωτό *κι όχι μόνο* Αγ. Λαύρας 44, 111 41, Αθήνα *6944 533 233.*

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.