Ο Εμιλιάνο Ζαπάτα τιμωρεί την Αυγή

[Μόνη λύση η χρηματοδότηση της εφημερίδας από το Άγιο Όρος]

Ο κ.Τσίπρας με τον Αγιορείτη ηγούμενο Αλέξιο Ξενοφωντινό, προφυλακισμένο (υποθέτω από παρεξήγηση) το 1978 ως απαγωγέα ανήλικων αγοριών (“1978: Αγιορείτης Ηγούμενος προφυλακίζεται για “απαγωγή” στον Άθωνα 5 «παιδιών» από τα Τρίκαλα”). Ο κ.Τσίπρας διανυκτερευσε στο μοναστήρι του (2014), αν και δυο χρόνια πριν είχε λάβει έγγραφες καταγγελίες του Μοναχού και συγγραφέα Μιχαήλ Χατζηαντωνίου κατά του αγίου ηγούμενου (“Δίωξη μοναχού για καταγγελίες κατά Ηγούμενου»), καταγγελίες που έφεραν τον Μιχαήλ ενώπιον της αδέκαστης Δικαιοσύνης, με άγνωστο αποτέλεσμα που δεν δημοσιεύθηκε στον Τύπο. Υποθέτω πως ο Μιχαήλ-που έκτοτε σίγησε-απέσυρε τις καταγγελίες ως συκοφαντικές και το θέμα έληξε χάρις στη μεγαλοψυχία του οσίου Αλεξίου.

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Εξ αρχής να πω πως ειλικρινά θα λυπηθώ αν κλείσει η Αυγή για τρεις λόγους. Ο ένας είναι προσωπικός και δεν θα τον πω. Οι άλλοι δυο είναι το έντιμο ιστορικό αγωνιστικό και ποιοτικό παρελθόν της και το ειλικρινές μου ενδιαφέρον για τους εργαζόμενους. Πέρα από αυτά η Αυγή είναι νεκρή και κυκλοφοριακά και πολιτικά, αλλά και ηθικά ελέγξιμη (μεταξύ πολλών άλλων κακών στιγμών της ακόμη) και για την προκλητικά φιλική και ανεκτική της στάση προς τον Άθωνα:  Σιωπή για τα παιδάκια της Αθωνιάδας που μαθητεύουν-σε κρίσιμες ηλικίες-σε αφύσικο περιβάλλον χωρίς γυναίκες (την ώρα που άλλα προνομιούχα της Αριστεράς, φοιτούν στη Σχολή Χιλ) και καθοδηγούνται από ιερούς Γέροντες να μην φορούν μάσκα. Σιωπή για τις προκλητικές φοροαπαλλαγές που παραχώρησε με πονηρά κοινοβουλευτικά κόλπα δυο φορές (2016, 2017) η κυβέρνηση Τσίπρα (το μουλωχτό ΚΚΕ ψήφιζε λευκό) στο Όρος, («Ου… φορολογηθείς» -Χάρης Ιωάννου, «Εφ.τ.Συντακτών», 11.8.2017). Σιωπή για τις θριαμβολογίες του Υπουργού κατά της Διαφθοράς (!!!) της κυβέρνησης Τσίπρα όταν αθωώθηκε ο επιχειρηματίας και άρπαγας Εφραίμ. Θα επικαλεστώ και ένα προκλητικό δημοσίευμα της «Αυγής» (09.08.14 13:10), όταν το αφεντικό της ο Αλέξιος ο Θεσπρωτός, επισκεπτόταν τον Άθωνα και παρέδιδε δημόσια μαθήματα πολιτικού τυχοδιωκτισμού και θρησκευτικής υποκρισίας προς τους εμβρόντητους πολίτες: «Αλ. Τσίπρας: Οι Αγιορείτες ενσαρκώνουν το σύνθημα των Ζαπατίστας – Όλα για όλους, τίποτε για μας!» (09.08.2014). «Το σύνθημα των Ζαπατίστας, «όλα για όλους, τίποτε για μας», χρησιμοποίησε ο Αλέξης Τσίπρας για να περιγράψει τον τρόπο ζωής των πατέρων στον Άθω. Μια φράση που θυμήθηκε συνομιλώντας επί μιάμιση ώρα με τη μεγαλύτερη ίσως μορφή του σύγχρονου αγιορείτικου μοναχισμού…Μια φράση που θυμήθηκε συνομιλώντας επί μιάμιση ώρα με τη μεγαλύτερη ίσως μορφή του σύγχρονου αγιορείτικου μοναχισμού, τον Βασίλειο Γοντικάκη, πρώην ηγούμενο («προηγούμενο») της Μονής Ιβήρων. Μια φιλοσοφικού περιεχομένου συνομιλία, που εμπεριείχε και αναφορές, μεταξύ άλλων, στον Ηράκλειτο και τον Νίτσε. Ολοκληρώνοντας πάντως ο Αλ. Τσίπρας και τα άλλα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ (Γ. Αμανατίδης, Ν. Παππάς, Μ. Λυκόπουλος) τη διήμερη παραμονή τους στο Άγιο Όρος -αναχωρούν σήμερα το πρωί- με επίσκεψη στις Μονές Ιβήρων, Σίμωνος Πέτρας και Ξενοφώντος, το συμπέρασμα είναι ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κέρδισε με τη στάση του…». Δηλαδή η «αριστερή» και «δημοκρατική» εφημερίδα όχι μόνο δεν διαμαρτυρήθηκε, όχΙ μόνο δεν κάγχασε, αλλά επιδοκίμασε ανοιχτά την αθλιότητα. Την τιμή της Αριστεράς έσωσε τότε μια γυναίκα. Αυτή μόνο διαμαρτυρήθηκε, οι υπόλοιποι λακέδες του αρχηγού σώπασαν. Ήταν η καθηγήτρια Ελένη Πορτάλιου: «Σκληρή κριτική της Ελένης Πορτάλιου στον Τσίπρα για το Άγιο….».

Μετά από αυτά, θεωρώ πως ο Άθωνας, για την ακρίβεια όσοι μοναχοί επιζήσουν μετά το παγκόσμιο ρεκόρ νόσησης που πέτυχαν, υποχρεούνται να αναλάβουν τη χρηματοδότησή της «Αυγής», γιατί είναι άδικο να στηρίζουν οικονομικά μόνο το ΚΚΕ (καταγγελίες του σπουδαίου αριστερού συγγραφέα Βασίλη Αλεξάκη κατά του ευσεβούς ΚΚΕ, βλ. «Ο Βασίλης Αλεξάκης για τη «Μαφία» του Άθωνα-Τα οικονομικά κίνητρα της υποστήριξης του ΚΚΕ προς το αμαρτωλό Όρος»).

Πιστεύω επίσης πως η Αυγή έπεσε θύμα της εκδίκησης του Αιμιλιάνο Ζαπάτα, για την προσβλητική παρομοίωση και κατασυκοφάντηση του κινήματός του από τον ευσεβή άθεο Αλέκσι.  Το Άγιο Όρος μεταξύ άλλων κακών, είναι και κληρονόμος της βυζαντινής φεουδαρχίας και αρπακτικό στεριάς και θάλασσας με αυτοκρατορικά Χρυσόβουλα (γνήσια ή πλαστά) και σουλτανικά φιρμάνια, ενώ ο Ζαπάτα πολέμησε το φεουδαρχικό καθεστώς των μεξικάνικων τσιφλικιών (haciendas). Επίσης μπορεί η μεξικανική Επανάσταση μετά το θάνατό του να επικράτησε  με την πιο συντηρητική εκδοχή της, όμως εφάρμοσε το διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας, διατηρώντας το έντονο αντικληρικαλιστικό της χρώμα, μετά τη συντριβή των πιστών του Καθολικισμού στον πόλεμο  La Cristiada (1926-1929). Μάλιστα το Βατικανό έχει αγιοποιήσει καμιά τριανταριά «μάρτυρες» παπάδες που εκτελέστηκαν  από τους Επαναστάτες, εξαιρώντας μόνον όσους σήκωσαν όπλα, αντίθετα από την Ορθόδοξη Εκκλησία που δεν έχει πρόβλημα ούτε με φονιάδες οπλισμένους κληρικούς της νεότερης Ιστορίας της.

Τέλος για όποιον δεν είναι ηλίθιος, ο Άθωνας εκπροσωπεί ότι σκοτεινότερο, μεσαιωνικότερο, αντιδραστικότερο, πιο αφύσικο, υποκριτικότερο και παρανοϊκότερο υπάρχει στην ελληνική κοινωνία. Το απέδειξε και με το εγκληματικό όσο και αυτοκτονικό κίνημα του αντιεμβολιασμού, που γιγαντώθηκε στο Όρος με δολοφονικά πλοκάμια ανόητων θυμάτων σε όλη την Ελλάδα. Βεβαίως και στο φαινόμενο αυτό η σιωπή της «Αυγής», για όσα τραγικά, παρανοϊκά και ευτράπελα συνέβησαν στο Όρος, είναι εκκωφαντική.

This entry was posted in IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

7 Responses to Ο Εμιλιάνο Ζαπάτα τιμωρεί την Αυγή

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Να κλείσει για πάντα η Αθωνιάδα των, χωρίς μάσκα, ανεμβολίαστων παιδιών

    ……………………..

    Να επισημάνω πως και ΤΑ ΝΕΑ έχουν εντοπίσει το ζήτημα: «Κοροναϊός: Εκρηκτική η κατάσταση στο Άγιο Όρος» (24 Σεπτεμβρίου 2020-08:23).
    https://www.tanea.gr/2020/09/24/greece/koronaios-ekriktiki-i-katastasi-sto-agio-oros-antidroun-sto-lockdown-oi-monaxoi/
    «…Σύμφωνα με την ίδια πηγή κάποιοι μαθητές της Αθωνιάδος Σχολής που δεν φορούσαν μάσκα επικαλούνταν στους αρμοδίους του ΕΟΔΥ, τους πνευματικούς τους που δεν το συνιστούσαν».


    Σεργκέι Έλκιν. Από τον ελληνόφωνο ιστότοπο της Deutsche Welle-«Η Κύπρος αντιμέτωπη με τον κορωνοϊό και τη θρησκοληψία», 1.5.202.

    Παραθέτω σχετικά αποσπάσματα (το πλήρες ανάγνωσμα μέσω του συνδέσμου) του ρεπορτάζ του κ.Τζίμα (01.10.2021 • 20:55). «Το μήνυμα Εφραίμ προς ιερείς και μοναχούς».
    https://www.kathimerini.gr/opinion/561520636/to-minyma-efraim-pros-iereis-kai-monachoys/
    «Η περιπέτεια της υγείας του ηγουμένου της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου κ. Εφραίμ, ο οποίος έδωσε, επί δύο μήνες στον Ευαγγελισμό, σκληρή μάχη με τον κορωνοϊό, θα έπρεπε να ταρακουνήσει όλους εκείνους που στον χώρο της Εκκλησίας, αλλά και στις εντός και εκτός του Αγίου Ορους μοναστικές κοινωνίες, επιμένουν να μην πιστεύουν στην ύπαρξη της COVID-19 και μάχονται εναντίον του εμβολίου….«Εγώ ήμουν ανεμβολίαστος, δυστυχώς. Είχα στο πρόγραμμα να το κάνω, αλλά για διάφορους λόγους (σημ.Λ.: ποιους λόγους καλέ μας, γιατί δεν μας τους λες;) δεν το έκανα εκείνη τη στιγμή. .. Φαίνεται όμως ότι οι εκκλήσεις του δεν εισακούστηκαν, όσο θα έπρεπε, στο «Περιβόλι της Παναγίας», όπου ένα νεοζηλωτικό ρεύμα αρνητών του ιού και του εμβολίου διατρέχει μοναστήρια (εξαιρέσεις υπάρχουν, ευτυχώς αρκετές), σκήτες και κελιά, θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία και τη ζωή ακόμη και ανύποπτων παιδιών. Η περίπτωση των εβδομήντα οικότροφων μαθητών της Αθωνιάδας Εκκλησιαστικής Ακαδημίας (γυμνάσιο – λύκειο) στις Καρυές, που μακριά από τους γονείς τους, ανεμβολίαστοι και υποχρεωμένοι εκ του τυπικού σε υπακοή στους «γέροντές» τους, οι οποίοι μπορεί να εμφορούνται από σκοταδιστικές αντιλήψεις, έχει προκαλέσει ανησυχία σε κύκλους της αγιορείτικης κοινωνίας με αυξημένο αίσθημα ευθύνης. Η Ιερά Κοινότητα, η αρμόδια εφορεία της, στην οποία υπάγεται η Αθωνιάδα, έχει ευθύνη γι’ αυτά τα ανυποψίαστα παιδιά που ζουν και σπουδάζουν σε κοινοβιακές συνθήκες δίχως κανένα προστατευτικό μέτρο, αποτελώντας εύκολο στόχο για τον θανατηφόρο ιό. Η πολιτική διοίκηση, η πολιτεία γενικότερα, παρέχει όλα τα μέσα ώστε να θωρακίσει το Ορος απέναντι στην πανδημία. Στο χέρι της είναι να προστατεύσει αυτά τα παιδιά. Γιατί, αν συμβεί κάτι, ευλόγως οι γονείς θα ζητήσουν εξηγήσεις (σημ.Λ.: Οι συγκεκριμένοι γονείς, φοβάμαι πως αποκλείεται)…».

    Ασφαλώς το πρόβλημα με την Αθωνιάδα δεν είναι μόνο οι εμβολιασμοί. Παραβιάζονται εκεί στοιχειώδη δικαιώματα του παιδιού, όπως έχει μόνο αυτός και άλλος κανείς καταγγείλει, ο εκλιπών συγγραφέας Βασίλης Αλεξάκης («Το Άγιον Όρος περιφρονεί την Ελλάδα κι ας απομυζά εκατομμύρια»-ΤΑ ΝΕΑ, 27 Οκτωβρίου 2008-07:00).
    https://www.tanea.gr/2008/10/27/lifearts/culture/to-agion-oros-perifronei-tin-ellada-ki-as-apomyza-ekatommyria/

    «..Άλλο συζητήσιμο θέμα, σύμφωνα με τον συγγραφέα, είναι η Αθωνιάδα Σχολή, το σχολείο στις Καρυές του οποίου οι μαθητές είναι οικότροφοι. “Πρόκειται για παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων», λέει. “Τα αγόρια αυτά μεγαλώνουν χωρίς να βλέπουν γυναίκες ποτέ. Αν καμιά φορά κάνουν εκδρομή στη Θεσσαλονίκη, τις βλέπουν σαν άγνωστα όντα” ».

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Άλλη μια κραυγή καταγγελίας κατά του Όρους από τον πολυγραφότατο συγγραφέα Αγιορείτη μοναχό Μιχαήλ Χατζηαντωνίου


    Ο μοναχός Μιχαήλ γεννήθηκε στην Πέλλα της Μακεδονίας (του Μεγάλου Αλεξάνδρου) το 1955. Από το 1973 μέχρι τις αρχές του 1988 έζησε στην Ιερά Μονή Σίμωνος Πέτρας στο Άγιον Όρος. Από τότε ως το καλοκαίρι του 1998 έμεινε στο Σινά. Από τον Οκτώβριο δε του 1998 και μετά, ζει μόνος και ήσυχος.


    Συνέντευξη του μοναχού Μιχαήλ στην Κυριακάτικη ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (ένθετο περιοδικό Εψιλον: Τεύχος 524, 22/4/2001)

    https://newmartyrephraim.wordpress.com/2016/01/26/%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%B8%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%83-%CF%83%CE%B5/

    ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ – ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ – ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ (ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ)
    JANUARY 26, 2016 ~ NEWMARTYREPHRAIM

    «Στο Αγιο Όρος παίρνουν ψυχοφάρμακα!» Συνέντευξη του μοναχού Μιχαήλ στην Κυριακάτικη ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ (ένθετο περιοδικό Εψιλον: Τεύχος 524, 22/4/2001)

    Ο πατήρ Μιχαήλ, ένας παλιός αγιορείτης μοναχός, ζει σε ένα κελί στην ορεινή Κορινθία. Και από εκεί καταγγέλλει «πράγματα και θαύματα» για την αθωνική πολιτεία: από ομοφυλοφιλία μέχρι εθισμό σε βαριά ψυχοφάρμακα!

    Υπάρχουν δύο είδη υπακοής: α) η υγιής και β) η νοσηρή υπακοή.


    Μοναχός Μιχαήλ Χατζηαντωνίου. Η φωνή του, αντίλαλος στην έρημο όπου έζησε στο Σινά για έντεκα ολόκληρα χρόνια, ίσως αποδεσμεύσει τους… εγκλωβισμένους του μοναστικού συστήματος. Ο αγιορείτης καλόγερος, μετά από δεκατέσσερα χρόνια στη Μονή Σίμωνος Πέτρα, υψώνει φωνή διαμαρτυρίας για όσα συμβαίνουν στην αθωνική πολιτεία. Ο μοναχός Μιχαήλ ζει σήμερα στα ορεινά της Κορινθίας μόνος και ήσυχος, σε ένα κελί που του έχουν διαθέσει κάποιοι ευλαβείς άνθρωποι. Εκεί συγγράφει τα βιβλία του: έχει εκδώσει δώδεκα έως σήμερα και πολλές από τις καταγγελίες του βρίσκονται και εκεί, καταγραμμένες και στοιχειοθετημένες.

    [Ο μοναχός Μιχαήλ γεννήθηκε στην Πέλλα της Μακεδονίας (του Μεγάλου Αλεξάνδρου) το 1955. Από το 1973 μέχρι τις αρχές του 1988 έζησε στην Ιερά Μονή Σίμωνος Πέτρας στο Άγιον Όρος. Από τότε ως το καλοκαίρι του 1988 έμεινε στο Σινά. Από τον Οκτώβριο δε του 1998 και μετά, ζει μόνος και ήσυχος.]

    Επιδεικνύουν απολυταρχική συμπεριφορά οι ηγούμενοι στα μοναστήρια του Αγίου Όρους;


    Ο Αντίχριστος: Τι είπε ο γέρων Παΐσιος στον μοναχό Μιχαήλ και σχόλια

    «Στην αρχή, όταν εμφανίστηκαν, προέβαλαν εαυτούς ως χαρισματικές προσωπικότητες, οι οποίες κατά κάποιο τρόπο είχαν πάρει από το Θεό την αποστολή να δημιουργήσουν ένα καινούργιο μοντέλο μοναχισμού. Έτσι, γι’ αρκετό κόσμο οι προσωπικότητες αυτές εξέφραζαν ελπίδες και όνειρα. Προσπάθησαν, δημιούργησαν, οικοδόμησαν αδελφότητες, μοναστήρια, δραστηριοποιήθηκαν πάρα πολύ. Σημασία όμως έχει τι απέδωσε αυτή η δραστηριότητα. Και πάνω σ’ αυτό μπορώ να αναφέρω μία συζήτηση που είχαμε με το γερο-Παΐσιο. Το βασικό ερώτημα που με απασχολούσε ήταν το εξής: Γιατί η γενιά μου, σε επίπεδο μοναχών, ενώ παρουσίασε καλλιέργεια, κουλτούρα, ευαισθησία -σημεία πολύ θετικά για το γερο-Παΐσιο- δεν απέδωσε πνευματική καρποφορία;»

    Χρησιμοποιούν «ειδικές» μεθόδους οι ηγούμενοι για να συνετίσουν ή να συμμορφώσουν το σύνολο των μοναχών;

    «Νομίζω ότι πολλοί γέροντες ηγούμενοι αλλιώς ξεκίνησαν και αλλιώς κατέληξαν. Ήταν τελείως διαφορετικά όταν η αδελφότητα αριθμούσε έξι-εφτά μοναχούς και διαφορετικά όταν ο ίδιος γέροντας είχε περισσότερους μοναχούς. Το οργάνωσαν στην αρχή πατερικά, μοναχικά, είχαν βρει και μια παράδοση στο Άγιο Όρος…. Αργότερα όμως, όσο μεγάλωνε η αδελφότητα, άρχισαν να τη “στρατιωτικοποιούν”, να την αντιμετωπίζουν ως στρατόπεδο.

    Έπρεπε να μείνει η συνοχή, η τάξη· κι ένα καινούργιο στοιχείο που εμφανίστηκε, το οποίο ήταν καθοριστικό στη νοοτροπία αυτής της οργάνωσης: η βιτρίνα. Ήταν πάρα πολύ προσεκτικοί στο πώς θα εκφραζόμασταν, άσχετα πώς ζούσαμε και τι λέγαμε μεταξύ μας. Πώς θα φανούμε, πώς δεν θα “γρατσουνιστεί” η βιτρίνα μας, πώς δεν θα ακουστούν τα προβλήματά μας μέχρι τη Θεσσαλονίκη… Ήμουν παρόν σε διάλογο στη Σύναξη όταν τηλεφώνησε κάποιος Ηγούμενος και είπε ότι βρέθηκε ένας Ιβηρίτης (σ.σ.: μοναχός από τη Μονή Ιβήρων) νεκρός στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος ήταν ομοφυλόφιλος και είχε σχέση με δύο Ρουμάνους. Δεν μας ενόχλησε ιδιαίτερα, διότι μέσα σ’ ένα μεγάλο αριθμό μοναχών μπορεί να συμβαίνουν και τέτοια γεγονότα. Ο Ηγούμενος όμως που το έθιξε, ζήτησε απ’ την Ιερά Κοινότητα να εκδώσει χαρτί το οποίο θα ’λεγε, ότι ο συγκεκριμένος μοναχός δεν έχει καμιά σχέση με το Άγιο Όρος. Και ο παθών ήταν αγιορείτης πολλών δεκαετιών. Συζητιόταν τότε το θέμα και έλεγαν: “Πώς θα το πούμε αυτό, ο καθένας θα μπορεί να μας ανατρέψει, αφού δεν έχει διαγραφεί από τη Μονή… είναι κανονικός αγιορείτης”. Το πρόβλημα αυτό δείχνει ότι αρκετοί γέροντες σήμερα έχουν μεταφέρει το ενδιαφέρον τους στη βιτρίνα».

    Ποια είναι τα προβλήματα πίσω από τη βιτρίνα; Στα βιβλία σας υποστηρίζετε ότι ποσοστό μοναχών παίρνει βαριά ψυχοφάρμακα, κατ’ εντολή μάλιστα του ηγουμένου.

    «Ήταν και για μένα αυτό μια πάρα πολύ μεγάλη και λυπηρή διαπίστωση. Ήταν οδυνηρή η απόφαση ν’ αρχίσω να τα δημοσιοποιώ και να γράφω γι’ αυτά τα πράγματα. Το έκανα μετά από 25 χρόνια στο μοναχισμό, ενώ οι διαπιστώσεις μου είχαν γίνει πολλά χρόνια πριν. Μετά δε απ’ την έκδοση των συγκεκριμένων βιβλίων που αναφέρονται στα ψυχοφάρμακα, ήρθαν πολλοί μοναχοί και με διαβεβαίωσαν ότι αυτά που γράφω είναι πάρα πολύ ήπια σε σχέση με την πραγματικότητα που ισχύει στο Άγιο Όρος».

    Αναφέρετε σ’ ένα από τα βιβλία σας ότι φαρμακοποιός από τη Θεσσαλονίκη, ο οποίος συνδεόταν πνευματικά με κάποιο μοναστήρι του Αγίου Όρους, ήρθε σε δυσχερέστατη θέση όταν ο ηγούμενος του ζήτησε με τις…κούτες, βαριά ψυχοφάρμακα.

    «Να πούμε ότι αυτό το μοναστήρι είναι ο κατεξοχήν εκπρόσωπος της “νοεράς” προσευχής (σ.σ.: η συνεχής επανάληψη της φράσης “Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό”, η οποία οδηγεί σε φώτιση), που σημαίνει αυτό ότι εκπροσωπεί ό,τι πνευματικότερο μπορεί αυτή τη στιγμή να διαθέσει η Ορθοδοξία απέναντι στον σύγχρονο προβληματισμό».

    Ποιο είναι αυτό το μοναστήρι, πατέρα Μιχαήλ; Και το περιστατικό με τις δύο κούτες ψυχοφάρμακα σε ποια Μονή συνέβη;

    «Το περιστατικό αφορά τη Μονή Φιλοθέου και ο ηγούμενος που ήθελε τα ψυχοφάρμακα ήταν ο γέροντας Εφραίμ».


    ο γέροντας Εφραίμ
    Μπορεί κάποιος να αντειπεί ότι η μισή Ελλάδα παίρνει ψυχοφάρμακα, αγχολυτικά ή οτιδήποτε άλλο.

    «Δεν ανέχομαι αυτή την κατάσταση. Θα ήθελα ο καθένας να μπορεί να βελτιώσει με προσπάθεια την ψυχολογική και πνευματική του κατάσταση και να εξισορροπήσει την καθημερινότητά του. Αλλά ακόμη περισσότερο δεν μπορώ να το ανεχθώ από ανθρώπους που ήρθαν να ασχοληθούν με υψηλότερο τρόπο ζωής, επομένως να ξεπεράσουν ανθρώπινα στοιχεία και αδυναμίες και ν’ αποκτήσουν, όπως λέμε, αγγελικό βίο».

    Το νηφάλιο και μειλίχιο ύφος, δηλαδή, πολλών μοναχών στο Άγιο Όρος, οφείλεται στην επίδραση των ηρεμιστικών μιλιγκράμ;

    «Μπορώ να κάνω μια σύγκριση με τους βεδουίνους που έζησα στο Σινά 11 χρόνια. Εκεί ήμουν υπεύθυνος για κάποια ερημητήρια σε αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα μακριά, και τους έβλεπα να λιάζονται μ’ ένα υπέροχο χαμόγελο, διότι χρησιμοποιούσαν χασίς. Ιερά φυτά τα λέγανε εκεί. Τα είχαν μέσα στην καθημερινή τους ζωή, σαν ντομάτες. Ήταν και αυτοί πάρα πολύ πράοι, ήπιοι, χαμογελαστοί, γλυκείς. Επομένως, δεν μου αρκούν οι εξωτερικές συμπεριφορές».

    Επανερχόμαστε στα του Αγίου Όρους. Γράφετε στα βιβλία σας ότι ο ηγούμενος, προκειμένου ν’ ασκήσει ψυχοσωματικό έλεγχο, επιβάλει στους «αντιδραστικούς» μοναχούς και σε όσους αμφισβητούν τα λεγόμενά του, να λαμβάνουν κάθε βράδυ ισχυρή δόση ηρεμιστικού. Αληθεύει αυτό;

    «Δεν είναι κανόνας αυτό που περιγράφετε, αλλά συμβαίνει. Ρώτησα μοναχό, που ήρθε προσκύνημα στο Σινά και συζητούσαμε: “Πώς πήρες ψυχοφάρμακο την πρώτη φορά;”. Εκείνος μου απάντησε: “Ήρθε ο επίτροπος (σ.σ.: επίτροπος είναι ο αντικαταστάτης του ηγουμένου), έβαλε πάνω στο τραπέζι ένα μπουκαλάκι και μου είπε: «Θα παίρνεις ένα χάπι το πρωί και ένα το βράδυ. Αυτό το στέλνει ο Γέροντας και πρέπει να το πιεις…»”. Όπως μου είπε ο νεαρός μοναχός, εκείνο το βράδυ έκανε “υπακοή” και ήπιε το φάρμακο. Συνεχίζοντας τη συζήτηση μαζί του, τον ρώτησα σε τι ποσοστό στο μοναστήρι του οι μοναχοί λαμβάνουν ψυχοφάρμακα. Και μου απάντησε: “Είναι πολύ μεγάλο…”».

    Ο νεαρός μοναχός σας μίλησε για μεγάλα ποσοστά. Αναφερόταν στο μοναστήρι του ή γενικότερα;

    «Αυτός μου είπε για το μοναστήρι του. Ποτέ δεν φανταζόμουν βέβαια ότι τα ψυχοφάρμακα θα έβρισκαν εφαρμογή σε τόσο μεγάλη κλίμακα. Υπήρχε γιατρός, που είχε διατελέσει στις Καρυές και είχε αναλάβει να τακτοποιήσει το φαρμακείο σε ένα μοναστήρι, ο οποίος είχε δει τις κούτες με τα ψυχοφάρμακα. Αυτός ο γιατρός αργότερα αποφάσισε να γίνει μοναχός».

    Αφού είδε τις κούτες με τα ψυχοφάρμακα;

    «Ναι, και μάλιστα σε αυτό το μοναστήρι που είχε τακτοποιήσει το φαρμακείο».

    Ποιο είναι αυτό το μοναστήρι;

    «Είναι γνωστή μονή, η οποία έχει στις τάξεις της πάνω από πενήντα μοναχούς».

    Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;

    «Όχι, γιατί νομίζω ότι καταντάει πλέον προσωπική εμπάθεια. Είναι αδύνατο, δηλαδή, να μην το χαρακτηρίσουν έτσι, γιατί αυτούς τους μοναχούς τους ξέρω. Θα πουν ότι ο Μιχαήλ επιτέθηκε εναντίον μας προσωπικά. Δεν θέλω, αλλά εάν για κάποιο λόγο χρειαστεί, εάν π.χ. η Κοινότητα του Αγίου Όρους με καλέσει, τότε θα πω τα στοιχεία. Εκεί θα μπορώ. Δεν θέλω να γίνω τόσο πολύ συγκεκριμένος, ή ίσως δεν ήλθε ακόμη η ώρα… Η ευθύνη όμως γι’ αυτά μεταφέρεται στον Ηγούμενο και σε δυο-τρία πρόσωπα του περιβάλλοντός του, τα οποία επιβάλλουν όχι μόνο τον απολυταρχισμό, αλλά και τη ρουφιανιά και μεθόδους ταπεινές, χαμηλού πνευματικού επιπέδου. Υπάρχει κάποια ευθύνη, θα έλεγα ακόμη και νομική. Διότι το να μπει κάποιος χωρίς να παίρνει ψυχοφάρμακα και μετά από δέκα ή δεκαπέντε χρόνια να παίρνει ψυχοφάρμακα και να είναι μεγάλο το ποσοστό, ε, τότε, εάν η κοινωνία μας ήταν υγιής, δεν θα το ανεχόταν απλά και ήπια».

    ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ

    Υπάρχουν, δηλαδή, και τέτοια περιστατικά; Μπαίνει στο Άγιο Όρος κανείς υγιής και βγαίνει εθισμένος σε… καταπραϋντικές ουσίες;

    «Ναι, πολλά… (χαμηλόφωνα και με αίσθηση ντροπής). Πρόσφατα μίλησε μαζί μου ένας πρώην μοναχός του Αγίου Όρους, ο οποίος μου είπε: “Θέλω να ψάξω για ένα κανάλι για να το πω. Δοκίμασαν τριάντα ψυχολογικά φάρμακα πάνω μου. Έζησα δεκαπέντε χρόνια απλά και φυσιολογικά. Πώς κατέληξα να γίνω πειραματόζωο;”».

    Εσείς βλέπατε να διακινούνται κούτες στο Άγιο Όρος τα χρόνια που μονάζατε εκεί;

    «Όχι, δεν τα ήξερα. Έβλεπα κουτιά αλλά δεν ήξερα τι περιείχαν ακριβώς».

    Νομίζατε ότι ήταν απλά φάρμακα…

    «Ναι. Με είχε στείλει, για παράδειγμα, μια φορά να αγοράσω φάρμακα ένας μοναχός όταν ήμασταν έξω. Μου είχε δώσει μια λίστα. Στο φαρμακείο, ο φαρμακοποιός με κοίταζε καλά καλά».

    Σε φαρμακείο της Θεσσαλονίκης;

    «Ναι. Με ρώτησε: “Για ποιόν τα θες τα φάρμακα αυτά;” και του είπα ότι τα ’θελα για έναν μοναχό. “Το ξέρετε, πάτερ”, μου είπε, “ότι τα φάρμακα αυτά είναι πολύ βαριά και δεν τα δίνουμε χωρίς συνταγή;”. Σκέφτηκα τότε ότι δεν θα είχε τα φάρμακα που ζητούσα και πήγα σ’ άλλο φαρμακείο, όπου μου είπαν ακριβώς τα ίδια. Όταν ρώτησα τι φάρμακα είναι επιτέλους αυτά που δεν μου τα δίνει κανείς, μου απάντησε ο φαρμακοποιός: “Πάτερ μου, αυτά δεν στα δίνω χωρίς συνταγή και χωρίς να γνωρίζω για ποιον προορίζονται γιατί είναι βαριά ψυχοφάρμακα…”. Εκνευρίστηκα λοιπόν πολύ με τον μοναχό που με είχε στείλει».

    Σε άλλη κουβέντα, πατέρα Μιχαήλ, μου έχετε αποκαλύψει ότι πολλοί αγιορείτες επισκέπτονται συχνά ψυχίατρο. Είναι γεγονός;

    «Στη Θεσσαλονίκη είναι ο πρώτος. Ασκεί θεραπευτική, γνωρίζει πολύ καλά τη νοοτροπία των μοναχών κι είναι πολύ οικείος μαζί τους. Πηγαίνουν σ’ αυτόν πολλοί μοναχοί και τους αρχίζει πάντοτε μιλώντας τους περί ακτίστου φωτός (σ.σ.: ένδειξη της παρουσίας του Αγίου Πνεύματος που περιβάλλει τους πνευματικούς μοναχούς με μια λάμψη) και νοεράς προσευχής».

    y176057987848386

    Ο ψυχίατρος επισκέπτεται ο ίδιος το Άγιο Όρος ως θεράπων ιατρός;

    «Ναι, θεραπεύει και στο Άγιον Όρος, αλλά τον επισκέπτονται οι μοναχοί και στη Θεσσαλονίκη για πιο ολοκληρωμένη αγωγή. Υπήρξε περιστατικό όπου μοναχός πήδηξε από το μπαλκόνι του και τον ανέσυραν εκεί, σ’ ένα παραλιακό μοναστήρι. Ευτυχώς έζησε…».

    Εφόσον το περιστατικό ανήκει στο παρελθόν, μπορούμε να το γνωστοποιήσουμε;

    «Κι όμως δεν έγινε ποτέ γνωστό».

    Σε ποιο μοναστήρι είχε γίνει αυτό;

    «Στα πρώτα, όπως πάει το καραβάκι… Εμένα, όμως, με απασχολούν κάποια συγκεκριμένα ερωτήματα: 1ον. Γιατί ένας μοναχός να μην έχει τη δυνατότητα να φύγει από ένα χώρο όπου φθάνει σε αδιέξοδο – γιατί μιλήσαμε πριν για απολυταρχισμό. 2ον. Εάν ένας μοναχός κάνει απόπειρα αυτοκτονίας, έχει δικαίωμα ο ηγούμενος να τον κρατήσει κοντά του; Δεν νομίζω. Ξέρουμε ότι όλοι γινόμαστε μοναχοί για να διεκδικήσουμε ένα δικαίωμα, ν’ αναπαύσουμε την καρδούλα μας, να ικανοποιήσουμε μια πνευματική λαχτάρα, μια δίψα που έχουμε στη ζωή. Πώς φθάνουν αυτά τα παιδιά σ’ αυτό το τραγικό σημείο και πώς δεν γίνεται θέμα;».

    Υπάρχουν πολλές απόπειρες αυτοκτονιών στο Άγιο Όρος;

    «Γνωρίζω ένα περιστατικό. Μοναχός έχει αυτοπυρποληθεί».

    Ποια χρονιά έγινε αυτό;

    «Το 1994 περίπου».

    Συνέβη σε μοναστήρι ή σε σκήτη;

    «Σε μοναστήρι. Στις σκήτες είναι πιο ήπια τα πράγματα. Αν και βλέπουμε ότι και αυτά τώρα, τα μεγάλα παραδοσιακά καλιά στις Σκήτες, επειδή είχαν λειψανδρία, απέκτησαν και αυτά γέροντα, αυστηρή ζωή, πρόγραμμα και τάξη… κι έλυσαν το πρόβλημα».

    Ποιος ευθύνεται τελικά για όλα αυτά που συμβαίνουν στο Περιβόλι της Παναγίας;

    «Ευθύνονται και οι δύο πλευρές (σ.σ.: εννοεί και τους ηγουμένους και τους μοναχούς). Περισσότερο, όμως, νομίζω ενοχοποιείται η κεφαλή, αφού έχει τη δυνατότητα να εξυγιάνει τον προσερχόμενο, διότι ο προσερχόμενος έρχεται και παραδίδεται σ’ αυτόν με μια εμπιστοσύνη σχεδόν απόλυτη. Θα ήθελα να δω και περιπτώσεις κάποιων προσωπικοτήτων υγιών, ανοιχτόμυαλων, ελεύθερων, να δραστηριοποιούνται χωρίς κόμπλεξ, καταπιέσεις κτλ. Αυτό δεν το έχουμε δει ακόμα…».

    Το θέμα των ψυχοφαρμάκων έχει τεθεί ποτέ στη σύναξη της Ιεράς Κοινότητας;

    «Απ’ ό,τι ξέρω, όχι».

    Μόνο το θέμα των ομοφυλοφιλικών σχέσεων τέθηκε, όποτε και εάν προέκυψε κάποιο κρούσμα…

    «Πολλά κρούσματα – και μάλιστα, πριν από λίγο καιρό, ένας παλιός μοναχός αγιορείτης με αποκάλεσε UFO και ότι με περίμενε λίγο πιο έξυπνο. Γιατί υπήρχαν παρέες στις Καρυές, ή σε κάποιο κελί, όπου συναντιόμασταν γνωστοί μοναχοί και περίμεναν πότε θα φύγω για να εκδηλωθούν πιο ελεύθερα οι άνθρωποι. Τους αντιμετώπιζα όλους τόσο φυσικά που τους μπέρδευα. Με ρώτησε λοιπόν ο μοναχός: “Καλά, δεν καταλάβαινες τίποτε από αυτά που γινόντουσαν;”. Και συνέχισε στο ίδιο ύφος: “Τον τάδε μοναχό τον υποψιάστηκες ποτέ σου; Να σου πω ότι υπάρχει και κασέτα η οποία έχει καταγεγραμμένες συνομιλίες”. Απάντησα: “Μα ήμασταν φίλοι μ’ αυτόν που μου λες τόσα χρόνια. Πότε έγιναν αυτά;” Και μου αποκρίθηκε: “Γι’ αυτό σε αποκαλώ UFO”. Ναι, ζητήματα ομοφυλοφιλίας τέθηκαν στη Σύναξη, αλλά δεν πιστεύω πλέον σ’ αυτό το θεσμό, ότι μπορεί να μιλήσει έντιμα, ειλικρινά, με κόστος, διότι είδα πολλά χρόνια, δεκαετίες, η προτεραιότητά τους να είναι η βιτρίνα τους και -μπορώ να πω- κάποια στιγμή και η οικονομία τους. Όχι οικονομία με τον εκκλησιαστικό όρο, αλλά οικονομία “πρακτική”, δηλαδή κουκούλωμα των πάντων».

    Πατέρα Μιχαήλ, θέλετε να συμπληρώσετε κάτι;

    «Θέλω να υπογραμμίσω ότι τα παιδιά σήμερα στο Άγιο Όρος (σ.σ.: εννοεί τους μοναχούς) είναι πολύ καλά παιδιά. Τα αγαπάς, σε κοιτάζουν με καθαρή ματιά. Μιλάω για την πλειοψηφία, γιατί οπωσδήποτε υπάρχει κι ένας πολύ μικρός αριθμός μοναχών που δεν έχουν καθαρή καρδιά. Είπαμε, το μεγάλο μερίδιο ευθύνης το φέρουν οι κεφαλές…».

    Κυριακάτικη (ένθετο περιοδικό έψιλον: Τεύχος 524)

    http://greekjungle.blogspot.com.tr/2008/02/blog-post.html

  3. Παράθεμα: Ο Εμιλιάνο Ζαπάτα τιμωρεί την Αυγή — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  4. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    https://www.avgi.gr/politiki/107896_ti-enonei-aristera-kai-ekklisia

    Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ / Τι ενώνει Αριστερά και Εκκλησία

    11.08.14 00:20
    Αυγή Newsroom

    ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

    Η μεγαλύτερη σύγχρονη μορφή του Αγίου Όρους, ο π. Βασίλειος Γοντικάκης, συνομιλεί με τον Αλέξη Τσίπρα, ενώ παρακολουθούν ο βουλευτής Γιάννης Αμανατίδης και ο Νίκος Παππάς

    «Έχουμε και κάτι κοινό, εσείς και εμείς», έλεγε στους αγιορείτες μοναχούς ο Χαρίλαος Φλωράκης: «Εσείς πιστεύετε στη σωτηρία στον άλλο κόσμο, εμείς δεν… πιστεύουμε ότι προλαβαίνουμε για τη σωτηρία σε αυτόν τον κόσμο»…
    «Έχουμε και κάτι κοινό, εσείς και εμείς», έλεγε στους αγιορείτες μοναχούς ο Χαρίλαος Φλωράκης: «Εσείς πιστεύετε στη σωτηρία στον άλλο κόσμο, εμείς δεν… πιστεύουμε ότι προλαβαίνουμε για τη σωτηρία σε αυτόν τον κόσμο».

    Με την αισιοδοξία, όπως τους είπε, ότι θα υπάρξει, τελικώς, αποτέλεσμα σε τούτον εδώ τον κόσμο, ο Αλέξης Τσίπρας βρέθηκε, δύο δεκαετίες μετά, στον ίδιο τόπο. Με τις δύο λέξεις που χρησιμοποίησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, «ειλικρίνεια» και «σεβασμός», να είναι ο καλύτερος οδηγός για την προσέγγιση δύο κόσμων που είναι διαφορετικοί, απέχουν πολύ, έχουν όμως και… τομές, όπως ο ίδιος, ως πρακτικός επιστήμονας, παρατήρησε: την αλληλεγγύη και την ισότητα. Έννοιες που αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στη σημερινή Ελλάδα της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.

    Αλλά και για εκείνους που θέλουν να βγάλουν τη χώρα από την κρίση αυτή, το ζαπατίστικο σύνθημα «όλα για όλους, τίποτε για μας», που έχει γίνει βίωμα στο Άγιο Όρος όπως είπε ο Αλ. Τσίπρας, δεν μπορεί παρά να αποτελεί τον φάρο για τη συνέχεια. Όπως άλλωστε κατέγραφαν εκκλησιαστικά μέσα ενημέρωσης, οι μοναχοί στο πρόσωπο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ δεν είδαν έναν εχθρό, όπως ίσως κάποιοι να υπολόγιζαν, αλλά έναν ευγενικό άνθρωπο, έναν πολιτικό που μιλούσε για τη σημασία στήριξης της αθωνικής πολιτείας.
    Οι φιλοσοφικές συζητήσεις -για τον Νίτσε και τον Ηράκλειτο έλεγαν με τον περίφημο Βασίλειο Γοντικάκη της Μονής Ιβήρων-, αλλά και η περιήγηση στον μαγικό κόσμο των αγιορείτικων μονών και την κληρονομιά τους δεν μπορεί, τελικώς, παρά να ήταν μια σημαντική εμπειρία για τον Αλέξη Τσίπρα, τον βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης Γιάννη Αμανατίδη, τον διευθυντή του πολιτικού γραφείου του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Παππά και τον Μάκη Λυκόπουλο, αρμόδιο της θεματικής Θρησκευμάτων του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

    Ν. ΠΑΠ.

    https://www.avgi.gr/arheio/107903_al-tsipras-oi-agioreites-ensarkonoyn-synthima-ton-zapatistas-ola-gia-oloys-tipote-gia

    09.08.14 13:10
    Αυγή Newsroom

    Αλ. Τσίπρας: Οι Αγιορείτες ενσαρκώνουν το σύνθημα των Ζαπατίστας – Όλα για όλους, τίποτε για μας!

    https://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/719031/sfodri-epithesi-portaliou-ston-tsipra-gia-to-agio-oros

    Σφοδρή επίθεση Πορτάλιου στον Τσίπρα για το Άγιο Όρος
    Κάνει λόγο για «ανέξοδες αμπελοφιλοσοφίες» και «προσβολή στους Ζαπατίστας»

    18/08/2014
    14:46
    25σχόλια

    Σ’ αυτή τη συγκυρία, λοιπόν, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επέλεξε να επισκεφτεί μέρες Δεκαπενταύγουστου το Άγιον Όρος. Η Αυγή αντιμετώπισε το θέμα ειδησεογραφικά με σύντομες ενημερώσεις, από τις οποίες προκύπτει ότι ο Αλέξης Τσίπρας και οι συνοδοί του (Ν. Παππάς, Γ. Αμανατίδης, Μ. Λυκόπουλος) δεν συζήτησαν τίποτα ουσιώδες από τα επίδικα των σχέσεων κυβερνώσας Αριστεράς και Εκκλησίας.

    Η Ελλάδα είναι ένα ανολοκλήρωτο κοσμικό κράτος – η Εκκλησία στηρίζεται από την πολιτική εξουσία, διαπλέκεται μαζί της ιστορικά και αιμοδοτείται οικονομικά με δημόσιο χρήμα. Πολύ απλά δεν ισχύει ο χωρισμός της Εκκλησίας από το κράτος, όπως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

    Τα θέματα στα οποία υποχρεούται το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να τοποθετηθεί είναι : ιδιοκτησία και φορολογία της εκκλησιαστικής περιουσίας, εκκρεμή σκάνδαλα όπως αυτό του Βατοπεδίου, έλεγχος των χρηματοδοτήσεων του Αγίου Όρους, χωρισμός της Εκκλησίας από το κράτος, Στα βασικά αυτά πρέπει να γίνουν ρήξεις. Δεν θα ήθελα να θυμίσω τον Αντώνη Τρίτση που προχώρησε στην εθνικοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας και αποπέμφθηκε από τον Ανδρέα Παπανδρέου. Οι καιροί αλλάζουν προς το χειρότερο. Ακριβώς γι’ αυτό τα 3.795.000 πιστών ή άπιστων φτωχών δεν μπορεί πλέον να τρέφονται με τη θεία κοινωνία.

    25
    Σχόλια αναγνωστών

    M.L Gore
    20/08/2014
    Καλά ούτε να λατρέψει τον »νέο» του Θεό δεν μπορεί ο μικρός αυριανός πρωθυπουργός . Αμέσως έπεσαν οι άπιστοι σύντροφοι να τον φάνε , ξεκαθαρίζοντας του ότι »δεν θέλουν τέτοια» ! Από την άλλη όμως , πάλι καλά που δεν πήγε στην Μέκκα .

    mirallas
    20/08/2014
    χαχαχχαχαααχαχααχα μέχρι και στην Μέρκελ θα φτάσει για λίγους ψήφους. Γεια σου ρε Αλέξη που μπέρδεψες τα μπούτια σου.

    greeksman��������� ����������
    20/08/2014
    ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΚΟΣΜΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΘΕΟ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ

  5. Ο/Η Psycho λέει:

    https://www.protothema.gr/politics/article/401242/eduposiasmenos-kai-shedon-etoimos-na-monasei-o-al-tsipras/

    Αλέξης Τσίπρας: Δέος μπροστά στην εικόνα του Αξιον Εστί

    Δεν είναι μόνο η «εξομολόγησή» του – που δύσκολα πάντως βρίσκει κατανόηση στους συντρόφους του στον ΣΥΡΙΖΑ – ότι «αδικούσε τον εαυτό του που δεν πήγαινε στο Άγιο Όρος τόσο καιρό».

    Ούτε φυσικά η δέσμευσή του προς τους μοναχούς ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα αντιμετωπίσει θετικά τα αιτήματά τους για θέματα φορολογίας.

    Ούτε καν ο θαυμασμός του γενικότερα για τον τρόπο οργάνωσης της ζωής στην Αθωνική πολιτεία.

    Είναι κυρίως το στιγμιότυπο με την εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστί», που ο κ. Τσίπρας ένιωσε την ανάγκη να προσέξει περισσότερο.

    Ήταν σε εξέλιξη η επίσκεψή του στον Ναό του Πρωτάτου όπου φυλάσσεται η συγκεκριμένη εικόνα, με τον πρωτεπιστάτη πατέρα Συμεών Διονυσιάτη να τον ενημερώνει για την ιστορία του ναού. Μόλις τελείωσε η ενημέρωση ο κ. Τσίπρας ζήτησε να μείνει για λίγα λεπτά μόνος στο Ιερό, έχοντας επηρεαστεί ίσως από το κατανυκτικό και νιώθοντας την ανάγκη για… εσωτερική αναζήτηση.

    Νωρίτερα είχε αναγνωρίσει ότι ανάμεσα στην Αριστερά και στην αγιορείτικη ζωή υπάρχουν κοινές αντιλήψεις και μάλιστα ο τρόπος ζωής των μοναχών έχει στοιχεία από τα οποία όλοι μπορούν να παραδειγματιστούν!

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Από τη δράση των Ζαπατίστας του Τσίπρα

    https://www.protothema.gr/greece/article/1202113/koronoios-agio-oros-pos-oi-arnites-monahoi-kiruttoun-theories-sunomosias-me-anafores-ston-paisio/

    Κορωνοϊός – Άγιο Όρος: Πώς οι αρνητές μοναχοί κηρύττουν κατά του εμβολίου με αναφορές στον… Παΐσιο

    Ισμήνη Χαραλαμποπούλου
    18/01/2022, 07:28

    Ποια πρόσωπα θα κληθούν να καταθέσουν στο πλαίσιο της εισαγγελικής έρευνας, μετά τις καταγγελίες για μοναχούς του παρασύρουν πιστούς να μην εμβολιάζονται – Πληροφορίες για δημιουργία «πνευματικής οργάνωσης» με μέλη πολέμιους του εμβολίου

    Μοναχοί και ασκητές, πολέμιοι του εμβολίου, συνεχίζουν την αντιεμβολιαστική τους εκστρατεία, προκαλώντας την παρέμβαση της δικαιοσύνης. Εισαγγελέας άσκησε δίωξη, ύστερα από καταγγελίες του ιερομόναχου Ιωσήφ, ότι μοναχοί του Αγίου Ορους παρασύρουν πιστούς να μην εμβολιάζονται, ενώ δίωξη έχει ασκηθεί και για την περίπτωση του μακαριστού Μητροπολίτη Αιτωλίας Κοσμά, ο οποίος φέρεται ότι πιέστηκε από κάποια μοναχή και έναν γιατρό να μην πάει στο νοσοκομείο.

    Συγκεκριμένα, την παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης προκάλεσαν δηλώσεις Αγιορείτη μοναχού για αντιεμβολιαστές μοναχούς, που με τη ρητορική τους καλούν πιστούς να μην εμβολιαστούν και ευθύνονται για πολλούς θανάτους.

    «Οι ιερομόναχοι αυτοί που βγαίνουν έξω κι εξομολογούν έχουν πεθάνει πολύ κόσμο», κατήγγειλε, σε συνέντευξή του στο «Βήμα Ορθοδοξίας», ο ιερομόναχος Ιωσήφ, συμπληρώνοντας ότι οι ίδιοι «συμβουλεύουν τον κόσμο να μην κάνει το εμβόλιο και ότι ο κορωνοϊός είναι μία απλή γρίπη». Με βάση τις δηλώσεις αυτές, ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης ζήτησε να διεξαχθεί έρευνα ώστε να εντοπιστούν οι καταγγελλόμενοι μοναχοί και να διακριβωθεί, εάν στοιχειοθετούνται τα αδικήματα της θανατηφόρας έκθεσης και της διασποράς ψευδών ειδήσεων.

    Στο πλαίσιο της έρευνας θα κληθεί ο καταγγέλλων να κατονομάσει συγκεκριμένα πρόσωπα και περιστατικά ώστε να ελεγχθούν με τη σειρά τους ποινικά.

    Στην περίπτωση του μακαριστού Μητροπολίτη Αιτωλίας, η Εισαγγελία Αγρινίου εξετάζει εάν υπάρχουν ευθύνες για την καθυστερημένη μεταφορά του στο νοσοκομείο, παρότι είχε εμφανίσει σοβαρά συμπτώματα του κορωνοϊού. Έχουν ήδη κληθεί συγκεκριμένα άτομα προκειμένου να διευκρινίσουν ποιος είχε την ιατρική ευθύνη για την παραμονή του στο σπίτι του από την ημέρα που διαγνώστηκε θετικός, έως τη στιγμή που διακομίστηκε στο νοσοκομείο, σε άσχημη κατάσταση.

    Στόχος της έρευνας είναι να φανεί εάν η παραμονή στο σπίτι ήταν επιλογή συγκεκριμένων προσώπων, πέραν του ιδίου και κατά πόσο αυτή στέρησε πολύτιμο χρόνο με αποτέλεσμα τη ραγδαία επιδείνωση της υγείας του που ήταν εξαιρετικά δύσκολο να αναστραφεί.

    Ο μακαριστός Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς, το διάστημα κατά το οποίο παρέμεινε στο σπίτι του, ενώ νοσούσε από κορωνοϊό, βρισκόταν ανάμεσα σε συγγενικά του πρόσωπα, τον αδελφό του και τα ανίψια του, καθώς και μια μοναχή γιατρό, η οποία τον φρόντιζε, λαμβάνοντας συμβουλές για την ιατροφαρμακευτική του περίθαλψη από γιατρό του Βόλου. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Alpha TV, η ηγουμένη, έχει κληθεί να καταθέσει στο πλαίσιο της έρευνας για τον τρόπο που επήλθε ο θάνατός του, μετά από την πολυήμερη νοσηλεία του στο Nοσοκομείο. Επίσης, αναφέρει πως η ηγουμένη, σύμφωνα με καταγγελίες που έφτασαν στα χέρια των Αρχών, συνεργαζόταν στενά με τον αρνητή-γιατρό από τον Βόλο, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο, και να χάσει τη ζωή του από κορωνοϊό.

    Σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, κάτοικοι της περιοχής αναφέρουν: «Το εμβόλιο δεν ήθελε να το κάνει. Πήγαινε σε κάποιον γιατρό, γερόντισσα ήταν αυτή η γιατρός, δεν ήταν στο Νοσοκομείο η γιατρός αυτή… Οπωσδήποτε έχει πελάτες, πολλούς πελάτες». «Αυτή τον κουράριζε, έπρεπε να έχει κάνει το εμβόλιο και να πάει και σε νορμάλ γιατρούς» είπε άλλη κάτοικος, η οποία ανέφερε ότι η ηγουμένη διατηρεί και ιατρείο, ωστόσο δήλωσε «δεν ξέρω τώρα τι κάνει, μετά τον θάνατο, δεν την είδα καθόλου». Η ίδια κάτοικος κατέληξε: «Σε έναν κανονικό γιατρό μπορεί και να ζούσε».

    Το Αγιον Ορος

    «Προπύργιο» κατά του εμβολίου θεωρείται το Αγιον Ορος παρά το γεγονός ότι έχουν χαθεί περισσότεροι από 20 μοναχοί από κορωνοϊό. Δεκάδες επίσης, είναι τα κρούσματα που έγιναν γνωστά ενώ συνεχίζονται οι «θεωρίες συνωμοσίας» και το αντιεμβολιαστικό κήρυγμα. Τις τελευταίες ημέρες, αποφεύγεται η έντονη αρθρογραφία, και οι μοναχοί εξαντλούν τα τηλέφωνα και τα μηνύματα με κλειστές ομάδες φίλων όπου μπορούν να μοιρασθούν ελεύθερα τις απόψεις τους. Σύμφωνα με πληροφορίες έχει δημιουργηθεί μία πνευματική οργάνωση στην οποία μετέχουν πολέμιοι του εμβολίου, που επικαλούνται και τον Παΐσιο για να προσθέσουν άλλη δυναμική στα κηρύγματά τους.

    • Ο/Η Αgrino λέει:

      https://www.agrinionews.gr/apokalypseis-paravoliotes-me-votana-proseyches-koyraran-ton-makaristo-mitropoliti-vinteo/

      Αποκαλύψεις από Παραβολιώτες: «με βότανα και προσευχές κούραραν τον μακαριστό μητροπολίτη» (βίντεο)
      17 Ιανουαρίου 2022, 8:06 μμ

      Αποκαλύψεις από Παραβολιώτες: «με βότανα και προσευχές κούραραν τον μακαριστό μητροπολίτη» (βίντεο)

      «Αν ο μητροπολίτης και η αδερφή του πήγαιναν την τρίτη μέρα στο νοσοκομείο τώρα θα ζούσαν», λέει συνεργάτης του μακαριστού Κοσμά. Σε εξέλιξη έρευνα και για τον γιατρό στον Βόλο, αποκαλύπτει ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ. Αντιεμβολιάστρια η ηγουμένη-ιατρός που κούραρε τον δεσπότη, λένε οι κάτοικοι της παρατριχώνιας περιοχής.

      Οι συνθήκες που επικράτησαν κατά το αρχικό στάδιο της ασθένειας με κορωνοϊό του μακαριστού Μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά έως και την εισαγωγή του στο Νοσοκομείο αποτελούν πλέον αντικείμενο εισαγγελικής έρευνας.

      Σύμφωνα με τις πληροφορίες ωστόσο η έρευνα αφορά και όσα διαδραματίστηκαν γύρω από την υγεία της αδερφής του μακαριστού, η οποία επίσης έχασε τη ζωή της από επιπλοκές του κορωνοϊού.

      Η δραματική αυτή υπόθεση απασχολεί τους Αιτωλοακαρνάνες αλλά αποτελεί και αντικείμενο σειράς ρεπορτάζ και δημοσιευμάτων .

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.