33 νεκροί Αγιορείτες. Πολύ πάνω από 50% οι προσβληθέντες-Κατάσταση ιερού δαιμονισμού

[Η αγιορείτικη, από τις 3 βερσιόν της Αγίας Ζώνης Η Αγία Ζώνη-2») και το ένα από τα 4 κεφάλια Πόσα κεφάλια») του Ιωάννη Χρυσόστομου, αδρανούν]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

«Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι». «Άγιον Όρος: Μεγαλώνει η λίστα θυμάτων της πανδημίας». «Δύο ασκητές πέθαναν σήμερα. Στους 33 όσοι έχασαν τη ζωή τους από επιπλοκές κορονοϊού» («Μακεδονία»-25/11/2021- 19:02). «….Όπως κατέγραψε από νωρίς το πρωί το makthes.gr οι διαστάσεις της πανδημίας στην Αθωνική Πολιτεία είναι εφιαλτικές…..Ακόμα κι αυτός ο αριθμός όμως των θυμάτων του κορονοϊού δίνεται με επιφύλαξη αφού υπάρχουν πολλοί μοναχοί που εγκαταβιούν απομονωμένοι σε σκήτες και κελλιά στο Αγιον Ορος, αφοσιωμένοι μόνο στα λατρευτικά τους καθήκοντα, για τους οποίους δεν υπάρχει καμιά πληροφόρηση και αρνούνται να δεχτούν οποιαδήποτε ιατρική βοήθεια και να απομακρυνθούν από το χώρο τους…..Ο μοναχός Μάξιμος Μόσχος από το Κελί της Ιεράς Μονής Παντοκράτορος στην περιοχή των Καρυών, συγγραφέας βιβλίων για την Παναγία άφησε την τελευταία του πνοή στο Νοσοκομείο του Πολυγύρου έχοντας νοσήσει από κορονοϊό. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΒΗΜΑΤΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ο π. Μάξιμος είχε σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, ενώ παράλληλα καθυστέρησε να δεχθεί ιατρική βοήθεια. Ο π. Μάξιμος υπήρξε μέλος της πρώτης συνοδείας του Γέροντα Ιωσήφ του Βατοπεδινού. Ο π. Μάξιμος ήταν πολύ γνωστός εντός και εκτός Αγίου Όρους, και είχε δική του σελίδα στο ίντερνετ μέσα από την οποία διέθετε και τα εκκλησιαστικά βιβλία που είχε γράψει. Ήταν αντεμβολιαστής και αρνούνταν πεισματικά να δεχτεί ιατρική βοήθεια. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε πολύ βαριά κατάσταση, σύμφωνα με πληροφορίες. Ο δεύτερος μοναχός, επίσης αντεμβολιαστής, που εκοιμήθη σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης είναι ο μοναχός Αθανάσιος, ηλικίας 71 ετών, από τα Βουλευτήρια της Αγίας Άννας….».

Να σημειώσω πως στις 14/09/2021 – 20:36, ο Skai  («Πλήθος ανεμβολίαστων σε μοναστήρια»), ανέφερε πως «περισσότεροι από 1000 μοναχοί έχουν νοσήσει ενώ 8 κατέληξαν, και παρόλα αυτά το ποσοστό εμβολιασμού παραμένει στο 20%». Ο καθένας μπορεί να υποθέσει πόσο πάνω από τους χίλιους έχει στο μεταξύ ανέβει ο αριθμός μετά από δυο πολύ επιβαρυμένους μήνες, στο περιβόλι της Παρθένας της Ναζαρέτ η οποία εμφανίζεται ανίκανη να προστατεύσει τα αφορολόγητα (ελέω όλων των κομμάτων, χωρίς αρνητική ψήφο-από Χ.Α έως ΚΚΕ-τρεις φορές στη Βουλή, πλην «Ποταμιού») μποστάνια της. Για να εκτιμηθεί το ποσοστό όσων νόσησαν, να σημειωθεί πως ο μόνιμος πληθυσμός του Αγίου Όρους ανέρχεται σε 1811 άτομα,  όπως αυτός προέκυψε από την Απογραφή Πληθυσμού-Κατοικιών το 2011. Δεδομένου πως εκεί ζουν και πολλοί λαϊκοί, οι μοναχοί πρέπει να είναι γύρω στους 1500.

Ο Άθωνας ήταν ανέκαθεν ένα τεράστιο σκάνδαλο. Αποκλεισμός των γυναικών, ανήλικα αγόρια απομονωμένα από την κανονική ζωή στην Αθωνιάδα, συνεχείς καταγγελίες με πολυδιάστατη προέλευση-ακόμη και εκ των ένδον-για ακατανόμαστα σεξουαλικά σκάνδαλα, χρήση ψυχοφαρμάκων, σκανδαλώδεις οικονομικές παροχές από κυβερνήσεις ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ, οικονομικά σκάνδαλα, αμαρτωλά χρυσόβουλα και φιρμάνια, χυδαίος αποκρυφισμός, κάθε λογής αγυρτίες, λειψανεμπορίες και ασύστολες βλάσφημες θαυματεμπορίες ακόμη και για αναστάσεις νεκρών («ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ – ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ – ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΕ ΒΑΡΙΑ ψυχοφάρμακα!» Συνέντευξη του μοναχού Μιχαήλ στην Κυριακάτικη ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ-ένθετο περιοδικό Εψιλον: Τεύχος 524, 22/4/2001). 

Η πανδημία που σήκωσε το πέπλο της νοσηρότητας των κοινωνιών, στην Ελλάδα και αλλού, προκάλεσε την έκρηξη του αποστήματος που λέγεται Άθωνας. Δυστυχώς καμία πολιτική παράταξη δεν θα το καταγγείλλει. Ελπίζουμε στο αμείλικτο μέλλον, όταν η πραγματικότητα αναγκάσει κάποια κυβέρνηση να πάψει να εθελοτυφλεί.

Το Βυζάντιο είναι αιδώ

This entry was posted in θρησκεία/κλήρος. Bookmark the permalink.

3 Responses to 33 νεκροί Αγιορείτες. Πολύ πάνω από 50% οι προσβληθέντες-Κατάσταση ιερού δαιμονισμού

  1. Ο/Η laskaratos λέει:


    «Είναι ανάγκη, για να τα δούμε όλ’ αυτά, να χρησιμοποιήσουμε κι εμείς μια μάσκα. Εγώ μεταχειρίστηκα με ικανοποιητικά αποτελέσματα τη μάσκα της ηλιθιότητας. Τριγύριζα μ’ αυτήν οκτώ μήνες σ’ όλες τις Μονές, τις Σκήτες, τα Ησυχαστήρια, τα Μεθυστήρια, χωρίς να φοβίζω κανένα και να τον αναγκάζω να μου κλείνει την πόρτα. Αντίθετα είχα όλη την ελευθερία. Τους υπηρετούσα. Έτσι πρέπει να επισκεφτεί κανένας το παζάρι αυτό της σάρκας, των ναρκωτικών, το σκολείο της ανομίας, για να το γνωρίσει. Όχι με επίσημο “ένδυμα” και σπουδαίο όνομα. Γιατί στη δεύτερη αυτή περίπτωση, θα δει μονο χαμόγελα, υποκλίσεις, προσευχόμενους και… άγια λείψανα. Δε θα μάθει τι σημαίνει η λέξη “διωχτικά”, τι είναι το “μνήμα του πλούσιου”. Δε θα δει τον άγιο Παντελεήμονα να μαστιγώνει τους αμαρτωλούς με βρεμένο σκοινί το χειμώνα, ούτε θα μάθει πώς πεθαίνει ο φθισικός εργάτης, πάνω στη δουλειά, που εργάζεται για 8 δραχμές μεροκάματο. Κι όταν κανένας αντιληφτεί όλ’ αυτά τα… μικροπραματάκια, θα πρέπει να σκεφτεί αν είναι ηθικό να ζητούμε τη γνώμη των εκπροσώπων του Θεού “γράφε των παιδεραστών και των λαθρεμπόρων” για τη ρύθμιση της κοινωνικής μας ζωής, ή τη συμβολή τους για τη σύνταξη του… αστικού κώδικα μιας πολιτισμένης κοινωνίας…Οι εντυπώσεις τούτες απ’ τήν “αγιορείτικη Γη” είναι γραμμένες απ’ τά 1931. Προορίζονταν για τις εφημερίδες. Γιατί τίποτ’ άλλο δεν είναι παρά ένα σκέτο δημοσιογραφικό ρεπορτάζ. Τη δίνω αυτή την πληροφορία για να μη νομιστεί πως προσπαθώ να κάνω τέχνη. Μια φωτογραφία απλώς είναι, από ένα μέτριο φωτογράφο, μιας Μεσαιωνικής Γωνιάς, που σώζεται στις μέρες μας. Δε θα τυπωνότανε σε βιβλίο, αν δε λάβαινα από τις εφημερίδες που ’δωκα το υλικό αυτό, την απάντηση πως “Δεν έχουμε σκοπό να κλείσουμε για τους καλογέρους…”.
    Στις 15 Γενάρη του 1934, ο Φώτος Πολίτης, υπερασπίζεται τον Κορνάρο με επιφυλλίδα του στην «Πρωϊα«: «Όσοι ενδιαφέρονται λοιπόν πραγματικά για την θρησκεία…αντί να ζητήσουν την κεφαλήν του Κορνάρου επί πίνακι, θάπρεπε να εξακριβώσουν τις καταγγελίες του και να ασκήσουν αυστηρόν έλεγχο εκεί που πρέπει«. Επαινετικά επίσης έγραψαν για το βιβλίο, και οι Πέτρος Χάρης, Κωστής Μπαστιάς, Λιλή Ιακωβίδη («Αθ.Νέα», 5-5-’33, «Καθημερινή», 2-4-’33).


    «Αλλά το εκπληκτικά όμορφο Άγιο Όρος έχει μια πιο σκοτεινή πλευρά, την οποία αποκαλύπτει ο πατέρας Νεκτάριος στη ζωντανή αφήγηση μιας ζωής σε αυτό το μοναδικό απομεινάρι του Βυζαντίου» («Memoirs»– https://www.goodreads.com/book/show/23930124-memoirs-of-a-fugitive-on-mount-athos )


    «Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες είναι μη ανεκτικές σε οποιονδήποτε αναζητά κοσμικό μονοπάτι ή άλλες μορφές Χριστιανισμού-αυτές στην καλύτερη περίπτωση (θεωρούνται) κατώτερες, στη χειρότερη αιρετικές-και ακόμη και μεταξύ τους….Ακόμη χειρότερα, οι Ορθόδοξες Εκκλησίες καταφεύγουν και προάγουν όχι μόνο το σοβινισμό τόσο της εθνικής όσο και της ανδρικής ποικιλίας, αλλά τον αντισημιτισμό, τον ανορθολογισμό και την παράνοια…Πολλοί Ρώσοι κληρικοί δεν έχουν καμία αμφιβολία ότι η ρωσική βασιλική οικογένεια σκοτώθηκε από τους Εβραίους και πολλοί Έλληνες ιερείς είναι πεπεισμένοι ότι το 666, ο αριθμός του θηρίου, θα εγγραφεί στις ελληνικές ταυτότητες ως μέρος της εκστρατείας του Αντίχριστου εναντίον της αληθινής θρησκείας…» (Aπό την κριτική παρουσίαση του βιβλίου, από τον έγκριτο και πολύ γνωστό δημοσιογράφο Martin Woollacott, στην «Guardian review-“Clerics’ crisis-Why Angels Fall15.7.2000… https://www.theguardian.com/books/2000/jul/15/society


    Ο Ζακ Lacarriere, διαπιστώνει: «Σπάνια έχω κάνει για την θρησκεία συζητήσεις τόσο βλακώδεις και πρωτόγονες όσο στον Άθω….ο αθωνίτης μοναχός αντιπροσωπεύει μια έμμονη επιβίωση των στοιχείων που συγκροτούν το διανοητικό σύμπαν ενός βυζαντινού χωρικού«. Ο ίδιος κοιτάζοντας από έναν μικρό φεγγίτη, είδε: «κατάλαβα γιατί ο αρχοντάρης βιαζόταν να με ξαποστείλει…καμιά δεκαριά καλόγεροι ήσαν τραπεζωμένοι μπροστά σε …τηγανητά, σαλάτες, ψάρια, κρασιά και ρακή….αναγνώρισα μάλιστα κι έναν…ογκώδη και επηρμένο παπά επισκέπτη…Αργότερα διαβάζοντας τον Γρηγόριο Παλαμά….Τρώνε σαν τα γουρούνια έγραφε για τους μοναχούς του Άθω, πίνουν βαρέλια κι όταν μεθύσουν προσποιούνται ότι χρησμοδοτούν«.


    «Στα όνειρά μου επιστρέφω στο χρόνο και γυρίζω πίσω στο Άγιον Όρος. Ξαναγίνομαι ένας δεκαεννιάχρονος φοιτητής, χαμένος στο πουθενά, και φοράω τα ράσα. Κάθομαι μόνος μου στην είσοδο του κελλιού μου και ξαφνικά εμφανίζονται πλήθος μοναχοί. Έρχονται από το μονοπάτι, περνώντας μέσα από τα βουνά. Σηκώνομαι για να τους ξεναγήσω στο κελλί. Τους πηγαίνω στο παρεκκλήσι. Προσκυνάμε τις εικόνες. Εκεί τους δείχνω το σημείο πίσω από το ξύλινο τέμπλο, στο ιερό, όπου ο Γέροντας κόλλησε με κερί μια τούφα από τα μαλλιά μου. Ξαφνικά συναντώ τον αρχιγραμματέα μου στην Ιερά Κοινότητα, με το μαύρο γένι. Είναι αδύνατος, αυστηρός, αγέρωχος.»Εξακολουθώ να ονειρεύομαι. Τώρα είμαι μόνος στο κελλί μου. Αυτό είναι ένα ερείπιο. Το ταβάνι λείπει, τα απομεινάρια του κατεστραμμένου κτίσματος παντού. Πανύψηλα ντουβάρια. Παράθυρα πουθενά. Θέλω να βρω ένα παράθυρο, να τ’ ανοίξω, να δω τι υπάρχει έξω από αυτά τα χαλάσματα. Ξαφνικά ανακαλύπτω ότι είμαι τελείως γυμνός. Τα χέρια μου είναι δεμένα με χοντρό σκοινί, πίσω στην πλάτη. Πού να πάω τώρα, γυμνός και δεμένος;»


    Η Γαλλίδα συγγραφέας Μαρίζ Σουαζί, μεταμφιεσμένη σε άντρα, έζησε εκεί και περιγράφοντας διαφόρους τύπους μοναχών, έγραψε γι’αυτόν που αποκαλεί «βιτσιόζο»: «…Έχει πάντα την επιθυμία του έρωτα….οι πειρασμοί ξεφεύγουν από τα φαρδιά του μανίκια…μυρίζει σπέρμα και ένοχη συνείδηση….».


    Ο Ζαχαρίας Παπαντωνίου στο βιβλίο του «Άγιο Όρος», διαπιστώνει πως «Καλογερισμός χωρίς σκοτάδι δεν γίνεται» και περιγράφει έναν μοναχό ο οποίος «Εἶχε κάμει στρατιώτης στοὺς τελευταίους πολέμους, ὑπηρέτησε πέντε χρόνια στὸ Λονδΐνο σ’ ἕνα διπλωμάτη, κι ὕστερα ἦρθε στὸ Βατοπέδι, ντύθηκε τὸ ράσο κι ἔγινε κωδωνοκρούστης. Τὴ δεύτερη φορὰ ποὺ ξαναπῆγα στὸ Ὄρος, δὲν τὸν ξαναβρῆκα. Εἶχε αὐτοκτονήσει. Ποιός, θὰ τὰ ἐξηγήση αὐτά;».



    Απαντώντας το 1793 από την Λειψία όπου δεν τον έφτανε η εκδικητική μανία της Εκκλησίας, στις επιθέσεις του δεσπότη Πλαταμώνα Διονύσιου, ο λόγιος κληρικός Χριστόδουλος Παμπλέκης, παλιός τρόφιμος της Αθωνιάδας Σχολής του θυμίζει τα χρόνια εκείνα: «…κάτω εις την αμπελικήν του μοναστηρίου, όχι μόνον έτρωγες και έπινες, ουδέ μόνον ετραγώδεις και εχόρευες με τας λύρας, αλλά και σαρίκι γυναικείον έβανες εις την κεφαλήν σου, και πιστολιαίς έριπτες περιπατών με τους πόδας γυμνούς έως τα γόνατα….οι καλόγκαιροι εφώναζον και σας πουτ…του σχολείου…….οι καλόγκαιροι εφώναζον και ημάς τους ιδίους πουτ…και πούσ…, το οποίον ημείς δεν το καταδεχόμεθα……Διά τούτο εδιώχθην κύριε Ντελή Δήμο (δια να μην είπω άγιε απόστολε) και όχι μόνον εγώ….όσοι δεν ευχαριστούντο εις τας ασελγείας, ακολασίας….» (Διακόνου Ι.Μοισιόδακος «Απολογία», επιμ. Ά.Αγγέλου, σ.οθ΄).
    Στις αρχές του 1793 κυκλοφόρησε σάτιρα – υβριστικό κείμενο με τίτλο «Ακολουθία Ετεροφθάλμου και Αντιχρίστου Χριστοδούλου του εξ Ακαρνανίας, 1793». (Ο Χριστόδουλος ήταν μονόφθαλμος). Συγγρα¬φέας της είναι ο συμμαθητής του στην Αθωνιάδα Διο¬νύσιος, επίσκοπος Πλαταμώνος, και εκδόθηκε στην Τερ¬γέστη με την επιμέλεια του Δημητρίου Γοβδελά από την Ραψάνη, ανιψιού του Διονυσίου. Πρόκειται για λί¬βελο γραμμένο σε μορφή παρωδίας εκκλησιαστικής ακο¬λουθίας.


    Ο Κ.Σάθας διαπιστώνει πως “…αι εν τω Άθωνι πολυάριθμοι μοναί, απορροφώσαι τα πλούσια ελέη του ορθοδόξου πληρώματος” …και η μόλις περί τους υστάτους χρόνους ιδρυθείσα…Αθωνιάς σχολή, πρόξενος πολλών σκανδάλων εγένετο και ανηλεώς διελύθη….” («Μεσαιωνική Βιβλιοθήκη», Βενετία 1872, τ.Γ΄, σ.ο΄).


    Νίκος Γαβριήλ Πεντζίκης Ηγούμενος και ερημίτης, 1982
    Σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Τέταρτο” (Ιούνιος 1985), ο Άρχων Μέγας Μυρεψός του Οικ. Πατριαρχείου Νίκος Γαβριήλ Πεντζίκης, συζητώντας για το Όρος, ρώτησε τον δημοσιογράφο, αν του “ρίχτηκε κανένας καλόγερος” και στην καταφατική απάντηση του συνομιλητή του, παρατήρησε: «Και εγώ είδα πολλούς να έχουν σπιτωμένους νέους, δόκιμους».
    Βλ. https://www.lifo.gr/arxeio/nikos-gabriil-pentzikis-proseyhomai-sta-pragmata-gia-na-me-dokoyn-zoi

  2. Παράθεμα: 33 νεκροί Αγιορείτες. Πολύ πάνω από 50% οι προσβληθέντες-Κατάσταση ιερού δαιμονισμού — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές | ΝΕΑ των ΦΙΛΙΑΤΩΝ

  3. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αν είχαν ανακοινώσει επίσημα την αιτία θανάτου του, δεν θα έδιναν λαβή στους αντιεμβολιαστές.
    Πάντως μπράβο για την εισαγωγή που λέει με θάρρος την αλήθεια:

    «Το ότι οι επικίνδυνοι, δολοφόνοι ψυχών και σωμάτων, αρνητές της πραγματικότητος «αντιεμβολιαστές» δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, ούτε καμία συστολή, έχει πλέον καταστεί αδιαμφισβήτητα γνωστό στους πάντες. Δεν διστάζουν να καπηλεύονται οποιονδήποτε και ο,τιδήποτε για να επιβάλλουν τα ψεύδη και τις θεωρίες συνωμοσίας στους αφελείς οπαδούς τους. Δεν έχουν καμία ντροπή ή σεβασμό, δεν απέχουν ούτε από το φοβερό ηθικό και ποινικό παράπτωμα της προσβολής της μνήμης των νεκρών».

    https://www.ekklisiaonline.gr/nea/anastato-to-agio-oros-apo-tous-egklimaties-pseftes-pou-kapilevonte-tin-kimisi-tou-gerontos-pavlou-lavreotou/

    ΑΝΑΣΤΑΤΟ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΥΛΟΥ ΛΑΥΡΕΩΤΟΥ

    Σάββατο, 27 Νοεμβρίου 2021 14:47

    Γράφει ο Αρχιμανδρίτης Ρωμανός Αναστασιάδης.

    Το ότι οι επικίνδυνοι, δολοφόνοι ψυχών και σωμάτων, αρνητές της πραγματικότητος «αντιεμβολιαστές» δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, ούτε καμία συστολή, έχει πλέον καταστεί αδιαμφισβήτητα γνωστό στους πάντες. Δεν διστάζουν να καπηλεύονται οποιονδήποτε και ο,τιδήποτε για να επιβάλλουν τα ψεύδη και τις θεωρίες συνωμοσίας στους αφελείς οπαδούς τους. Δεν έχουν καμία ντροπή ή σεβασμό, δεν απέχουν ούτε από το φοβερό ηθικό και ποινικό παράπτωμα της προσβολής της μνήμης των νεκρών.

    Τελευταίο κρούσμα σε αυτή την κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση αμετανόητη εγκληματική συμπεριφορά είναι η διασπορά ψευδών ειδήσεων με αφορμή την κοίμηση του μακαριστού Γέροντος Παύλου Λαυρεώτου. Ψευδών που δυστυχώς προέρχονται από νοσηρά κέντρα πλάνης που έχουν εμφωλεύσει στο Άγιο Όρος και κάνουν τεράστια ζημιά στο ίδιο, αλλά και σε ολάκερη την Εκκλησία μας. Σε διάφορες, λοιπόν, σελίδες παραπληροφόρησης διαβάσαμε ότι τάχα ο αοίδιμος Γέροντας έφυγε από τη ζωή αφού έκανε την τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, σε μια προσπάθεια να συσχετισθεί ο θάνατός του με τον εμβολιασμό. Ενώ ακόμη και αυτοί που δεν αποτόλμησαν αυτή την κατάφωρη ψευδομαρτυρία, έγραψαν, χωρίς να υπάρχει λόγος, ότι «ήταν πλήρως εμβολιασμένος»… Γιατί; Αφού ο Γέροντας δεν εκοιμήθη από κορωνοϊό! Τι σημασία έχει εάν ήταν ή όχι εμβολιασμένος;

    Όλα τα παραπάνω μας ανάγκασαν να αναζητήσουμε την αλήθεια, καταφεύγοντας σε πηγές μας στο Άγιο Όρος. Και, ευτυχώς, υπάρχουν ακόμη στο Περιβόλι της Παναγίας συνετοί πνευματικοί άνθρωποι που υπηρετούν όντως τον Θεό, την Αλήθεια, και την Εκκλησία Του. Υπάρχουν βέβαια και οι άλλοι, οι επικίνδυνοι αρνητές της Αλήθειας, αρνητές του Χριστού, αρνητές της λογικής, αρνητές της Εκκλησίας, πολέμιοι της Εκκλησίας και των ανθρώπων, εν δυνάμει δολοφόνοι ψυχών και σωμάτων, όπως ήδη έχω γράψει.

    Από πηγές κοντά στον πνευματικό του Γέροντος Παύλου πληροφορηθήκαμε ότι όλα όσα γράφονται και συσχετίζουν την κοίμηση του Γέροντα με τον κορωνοϊό ή τα εμβόλια είναι απολύτως ψευδή και συκοφαντικά. Ο Γέροντας Παύλος είχε κάνει και τις δύο δόσεις του εμβολίου εδώ και πολλούς μήνες, από τον περασμένο Ιούλιο, χωρίς καμία απολύτως παρενέργεια. Έπασχε, όμως, από σοβαρά νοσήματα, καρδιολογικά και διαβήτη. Η καρδιά του είναι αυτή που «τον πρόδωσε», όπως συνηθίζουμε να λέμε, χωρίς αυτό να έχει καμία σχέση με τον εμβολιασμό του. Πολλώ δεν μάλλον με την… τρίτη δόση, την οποία δεν πρόλαβε να κάμει, αφού είχε προγραμματίσει να την κάνει τον επόμενο μήνα!!!

    Ας έχουμε την ευχή του Γέροντα, αλλά και όλων των καλών Αγιορειτών Πατέρων που υπηρετούν την Αλήθεια, τον Χριστό, την Εκκλησία Του. Και ας ικετεύουμε την Παναγία μας είτε να συνετίσει τους υιούς της απειθείας και απωλείας που λυμαίνονται τον Ιερό Άθωνα είτε να τους εκκόψει από εκεί, καθαρίζοντας το Περιβόλι Της από τα βλαβερά και ανθρωποκτόνα ζιζάνια. Αμήν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.