Θράσος μητροπολίτη και ανοχή δημοσίων ανδρών

[Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΙΟΥΜΑΚΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΕ «ΑΓΙΑΣΜΟ» (!)  ΦΟΙΤΗΤΙΚΗΣ (!!) ΕΣΤΙΑΣ]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Ο μητροπολίτης Γρεβενών Κώστας Τζιουμάκας (επαγγελματικό ψευδώνυμο Δαυϊδ) από το Λιτόχωρο, σπούδασε δάσκαλος αποφοιτώντας το 1979 και το 1980 έγινε καλόγερος και φοιτητής στο λεγόμενο «ποιμαντικό τμήμα» της θεολογικής σχολής, που ιδρύθηκε για να φοιτούν παπάδες, και υποψήφιοι παπάδες, αποκτώντας έτσι κάποια στοιχειώδη προσόντα, ενώ αργότερα επιτράπηκε η φοίτηση και στο κατώτερο είδος των γυναικών. Την ίδια χρονιά χειροτονήθηκε διάκος από τον χουντικό και παράνομο (με αντισυνταγματική και αντικανονική μετάθεση από τη Σάμο) Μακεδονομάχο δεσπότη Θεσσαλονίκης Παντελή Χρυσοφάκη (αποκαλούμενο λόγω της ευγένειάς του και «Παναγριότατο»). Ο προκάτοχός του κ.Τζιουμάκα, Αντώνης Σιγάλας (Σέργιος), ήταν στρατιωτικός ιεροκήρυκας. Χτες ο κ.Τζιουμάκας απασχόλησε τον Τύπο με δυο προκλητικές του ενέργειες. Σε μαγική τελετή εξορκισμού των κακών πνευμάτων («αγιασμό») στα εγκαίνια  φοιτητικής εστίας (υπάρχει κάποια χώρα της Ε.Ε. που να γίνεται αυτή η αποκρυφιστική διαδικασία σε κρατικό ίδρυμα και μάλιστα πανεπιστημιακό;) κατέβαζε προσβλητικά με το δάχτυλό του τη μάσκα από υπάκουους εκλεγμένους πολιτικούς, καθηγητές και πιστούς, για να φιλήσουν τον μικροβιοφόρο Σταυρό του και απαίτησε από τον πρύτανη μιλώντας του δημόσια στον ενικό, να δημιουργηθεί στο πανεπιστήμιο αίθουσα προσευχής.

Ακολουθεί ρεπορτάζ από το lifo   (21.10-15:05), στο οποίο παρατίθενται και δυο αποκαλυπτικά σχετικά βίντεο «Ο Μητροπολίτης Γρεβενών κατέβαζε τις μάσκες πιστών με το δάχτυλο για να προσκυνήσουν τον σταυρό».

«Εντύπωση προκαλούν οι εικόνες από αγιασμό στα Γρεβενά, όπου ο μητροπολίτης Δαβίδ φαίνεται να κατεβάζει με το χέρι του μάσκες που φορούσαν οι πιστοί, όταν πλησίαζαν τον σταυρό. Ο Μητροπολίτης βρέθηκε στον αγιασμό των νέων φοιτητικών εστιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, με τον δήμαρχο και τον αντιπεριφερειάρχη Γρεβενών. Η κάμερα κατέγραψε τον μητροπολίτη Δαβίδ να κατεβάζει αυτοβούλως με το δάχτυλο του αριστερού του χεριού τις μάσκες πιστών, ώστε να προσκυνήσουν τον σταυρό που κρατούσε. Μάλιστα μετά τον αγιασμό, όταν ξεναγήθηκε στους χώρους και παρατήρησε πως υπάρχει αίθουσα διαλογισμού, επιχείρησε να υποβαθμίσει την σημασία της κάνοντας λόγο για «αίθουσα παραλογισμού» και απαίτησε σε αυστηρό από τους υπεύθυνους του πανεπιστημίου να φτιάξουν και αίθουσα προσευχής. «Μη γελάτε» τους είπε όταν οι υπεύθυνοι προσπάθησαν να συνεχίσουν την ξενάγηση, λέγοντας πως δίπλα στην αίθουσα είναι γραφείο ψυχολόγου.  «Άλλο ψυχολόγου άλλο διαλογισμού. Η ελληνική γλώσσα είναι καθοριστική. Εδώ βλέπω τι λέει εδώ πέρα, εδώ λέει αίθουσα διαλογισμού. Συγγνώμη για αυτό που θα πω, απαιτώ να υπάρχει χώρος προσευχής (…) προλάβατε όμως να βάλετε αίθουσα διαλογισμού (…) Κύριε πρύτανη στο χρεώνω» .

This entry was posted in IERI_Exoussia, σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Διακρίσεις (κάθε είδους), ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

5 Responses to Θράσος μητροπολίτη και ανοχή δημοσίων ανδρών

  1. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Μητροπολίτης Γρεβενών: Τους κατέβαζε τις μάσκες για να φιλήσουν τον σταυρό | OPEN TV

    20-10-2021 Εγκαίνια φοιτητικών εστιών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας Δαβιδ διαλογισμος

  2. Ο/Η laskaratos λέει:


    https://www.romfea.gr/agioritika-nea/46189-oi-protes-eikones-apo-tin-ektafi-tou-geronta-iosif-tou-vatopaidinoy

    Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr. 20/10 15:02

    Η ανακομιδή των λειψάνων του Γέροντα Ιωσήφ Βατοπαιδινού (ΦΩΤΟ)







    H «Αδελφότητα του Βατοπεδίου»
    50.079 προβολές27 Δεκ 2011
    Δείτε πως οι ρασοφόροι της μονής Βατοπεδίου διέπρεπαν στις επιχειρηματικές δραστηριότητες τους. Δείτε πώς η παρέα του Βατοπεδίου εκδιώχθηκε από την Κύπρο από τον Αρχιεπίσκοπο Κύπρου μετά και από καταγγελίες για παιδεραστία. Δείτε την εκπομπή για την «Αδελφότητα του Βατοπεδίου» από το «Κουτί της Πανδώρας».

    Ο Κύπρου, για την παιδεραστία του Ιωσήφ Βατοπεδινού και τους «θεομπαίχτες» της φιλορωσικής Μονής του.

    https://cyprustimes.com/koinonia/sklires-koyventes-me-fonto-episkepsi-toy-archiepiskopoy-sto-agion-oros-anithiko-psema-oti-moy-zitithike-chrimatiki-voitheia/

    Σκληρές κουβέντες με φόντο επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου στο Άγιον Όρος…

    …………………………………….

    Απέφυγα τη Μονή Βατοπαιδίου για τους γνωστούς λόγους. Συγκεκριμένα, διότι ο μακαρίτης γέροντάς τους και ο νυν ηγούμενος, από το 1978 ήταν στην επαρχία Πάφου, όταν ο ίδιος ήμουν Μητροπολίτης στην Πάφο. Δέχθηκα τον γέροντά τους ως επίγειο άγγελο και ήμουν στη διάθεσή του για τα πάντα. Δυστυχώς, άργησα να αντιληφθώ περί τίνος επρόκειτο, κι όταν ως τότε Μητροπολίτης έγινα δέκτης καταγγελιών από την Ιερά μονή Αγίων Αναργύρων Πάφου, που αφορούσαν το γέροντα, για να μην προσβάλω δημοσίως τον γέροντα, το κρατούσα επί μήνες μυστικό και προσπαθούσα να βρω άκρη, με συνέπεια να κλονιστεί η υγεία μου.

    Όταν αποκρυστάλλωσα άποψη, και πάλι κάλεσα τον γέροντα να μου ομολογήσει έστω και την δωδεκάτη την αλήθεια. Όμως, αντ’ αυτού, είχε μία συμπεριφορά «διαβολική», μου επιτέθηκε με όλη τη δύναμη της ψυχής του και αναγκάστηκα με αυστηρότητα να του πω να κατεβάσει τον τόνο της φωνής του ή θα φύγει από την μπαλκονόπορτα. Έφυγε.

    Άρχισε τότε να χαρακώνεται πίσω από οπαδούς, που οι περισσότεροι δυστυχώς είχαν ψυχολογικά προβλήματα, έβριζαν και με απειλούσαν, και αναγκαστήκαμε στη Μητρόπολη να διακόψουμε όλες τις τηλεφωνικές γραμμές της, διότι δεν μας άφηναν ήσυχους ούτε λεπτό.

    Κάλεσα τον γέροντα για πολλοστή φορά να με απελευθερώσει από το δίλημμα που είχα, διότι όπως του είπα επί λέξη «αυτές τις βρωμοδουλειές τις κάνουν δύο και όχι ένας». Κι όταν ο ένας λέει το έκανα, κι ο άλλος όχι, τότε βρίσκεσαι σε φοβερό αδιέξοδο.

    Μετά από την τελευταία άρνησή του, αναγκάστηκα να του πω να φύγει. Προτού απομακρυνθεί από το γραφείο μου, του είπα για πολλοστή φορά «θέλω να μου πεις όλη την αλήθεια, κι εγώ δεν θα σε εκθέσω. Αν δεν μου πεις την πραγματική αλήθεια και θα παραμείνω στο σκοτάδι, η ευχή μου για σένα θα είναι πολύ αυστηρή. Θα προσεύχομαι στο Θεό, το πρόσωπό σου, να μην δει χαρά, ούτε σε αυτή τη ζωή, ούτε στην άλλη. Θέλω να μου πεις την αλήθεια. Κι έφυγε δαιμονισμένος από το γραφείο.

    Και ένας λόγος που τον έκαναν μετά τον θάνατό του να γελάει, ήταν αυτό που τον βάραινε κι αυτόν και την συνοδεία του.

    Για αυτούς τους λόγους δεν πήγα στο Βατοπαίδι. Διότι αυτοί που διοικούν την Μονή, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν ορρωδούν παντελώς, αλλά εμπαίζουν και τον Θεό και τους ανθρώπους. Και για μένα είναι θεομπαίχτες.
    _____________________________

    Ο άγιος Γέρων χαμογελώντας νεκρός

    http://www.philenews.com/koinonia/eidiseis/article/398887/gneis-monachon-ta-psalloyn-ston-igymeno-efraim

    Γονείς μοναχών τα «ψάλλουν» στον ηγούμενο Εφραίμ

    16 Μαΐου 2017

    Αντιδράσεις στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Συγγενών και Φίλων Μοναχών προκαλεί η ενέργεια του ηγουμένου της Μονής Βατοπεδίου Εφραίμ να επιτρέψει, ύστερα από 27 χρόνια (αφότου ανέλαβε ηγούμενος), σε μοναχούς να διανυκτερεύσουν στο πατρικό τους στην Κύπρο.

    ……………………….

    Στην επιστολή των γονέων που διαμαρτύρονται αναφέρεται πως από την έναρξη της ηγουμενίας του γέροντα Εφραίμ το 1990 μέχρι σήμερα, κατά καιρούς αρκετοί γονείς που ήταν σοβαρά άρρωστοι ή ετοιμοθάνατοι ικέτευσαν τον γέροντα να επιτρέψει στο παιδί τους να έλθει στη Κύπρο για να τους επισκεφθεί, αλλά πάντοτε η απάντηση ήταν αρνητική. Αρνητική ήταν, προστίθεται στην επιστολή, και η απάντηση στο αίτημα για να παρευρεθούν στην κηδεία των γονιών τους. Επίσης η θέση του ηγουμένου ήταν ότι «το ίδιο το παιδί σας δεν θέλει να παρευρεθεί στην κηδεία και προτιμά να προσευχηθεί».

    Στην επιστολή προστίθεται πως, λόγω της μέχρι σήμερα επιμονής του γέροντα Εφραίμ σε αυστηρούς περιορισμούς στη σχέση των μοναχών με τους γονείς τους, ορισμένοι έχουν την άποψη ότι η ξαφνική αυτή κίνηση, που γίνεται μετά από 27 χρόνια, αποτελεί επικοινωνιακό παιχνίδι, που εξυπηρετεί κάποιες σκοπιμότητες του ιδίου προσωπικά.

    O κ.Αλαφούζος και η παιδεραστία Ιωσήφ Βατοπεδινού

    ……………………….

    Και τι κάνει λοιπόν ο πατριάρχης; Αθωώνει τον Ιωσήφ. Έχουμε θέσει όμως μερικά εύλογα ερωτήματα:

    Α) Γιατί η Εκκλησία που δεν δικάζει παιδεραστές κληρικούς με το πρόσχημα πως θεωρεί πιο ικανή την κοσμική Δικαιοσύνη και περιμένει (να τελεσιδικήσει μάλιστα στον Άρειο Πάγο, δηλαδή για πάνω από δεκαετία ή και ποτέ γιατί έχει ο Θεός) την απόφασή της, δεν έστειλε την υπόθεση αυτή και εκεί όπως είχε εκ του νόμου μάλιστα υποχρέωση, ούτε η Εκκλησία της Κύπρου, ούτε το πατριαρχείο, αλλά τη χειρίστηκαν παράνομα και μυστικά, σαν εσωτερικό ζήτημα μιας αυτονομημένης από την κοινωνία μυστικής οργάνωσης που δεν θέλει να μαθευτεί τίποτα παραπέρα;

    Β) Γιατί έγκλημα το οποίο φέρεται ότι διαπράχθηκε στην Κύπρο δικάζεται στην Ιστανμπούλ;

    Γ) Γιατί δεν έγινε η δίκη στην Κύπρο, έστω με πατριαρχική Εξαρχία;

    Δ) Ποιοι ήταν οι πατριαρχικοί επίσκοποι που εκδίκασαν την υπόθεση Ιωσήφ;

    Ε) Ποιοι ήταν οι μάρτυρες υπεράσπισης;

    Στ) Το φερόμενο ως θύμα κλήθηκε και διευκολύνθηκε να πάει να καταθέσει; Κατέθεσε τελικά;

    Ζ) Ποιοι ήταν οι μάρτυρες κατηγορίας;

    Η) Ποιο είναι το σκεπτικό της αθώωσης;

    Θ) Ζήτησε ο αρχιεπίσκοπος Κύπρου και οι μητροπολίτες εκείνοι που αποφάσισαν την ενοχή του οσίου Ιωσήφ συγνώμη; Αναγνώρισαν την απόφαση του πατριαρχείου;

    Ι) Και το συντριπτικότερο των ερωτημάτων: Έγινε γραφολογική εξέταση του ισχυρότατου πειστήριου του εγκλήματος; Δηλαδή της παιδεραστικής επιστολής που αποδόθηκε στον Ιωσήφ; Γατί δεν ανακοινώνεται τίποτα σχετικό;

    …………………………….
    Εκλεκτές επισκέψεις
    Βελόπουλος και ο Ναζιστής και μουσολινικός Χρίστος Παππάς

    http://xristospappas.blogspot.com/2017/04/blog-post_44.html

    Τετάρτη, 12 Απριλίου 2017
    Συνάντηση Χρυσής Αυγής με τους φρουρούς της Πατρίδας και της Ορθοδοξίας στο Άγιον Όρος – Φωτορεπορτάζ

    http://apologitikaa.blogspot.com/2018/11/blog-post_11.html

    ……………………………………………..

    http://apologitikaa.blogspot.com/2018/11/blog-post_11.html

    Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2018
    ΜΟΝΑΧΟΣ ΙΛΑΡΙΩΝ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗΣ, ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ

    ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΕΙΡΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ «ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΣΕ» Ο ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ

    Δείτε το παρακαλώ και κατεβάστε το απο εδώ, εδώ και εδώ
    https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vS9TMx-GsmhcGylBAPs_xlV48lr5fwlxcNYSnvDh6tKsiLeooKIqlRbRS1JMd6GWIRS6RfUHuZ0LD4d/pub

    σε αρχείο PDF και WORD.

    ………………………………

    Ὁ Θεολόγος καὶ ποιητὴς κ. Βασίλης Χαραλάμπους καταθέτει τὴν δική του προσωπικὴν καὶ ἀντιρρητικὴν μαρτυρία σὲ θεολογικὰ κείμενά του: «Ανυπόστατα φυσικά έχουν γραφεί και για τον λόγο που ο γ. Ιωσήφ έφυγε από την μονή της μετανοίας του. Ακόμη μια προσπάθεια εξιδανίκευσης του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού. Παρενθετικά θα πρέπει να αναφερθεί ότι… στην προσπάθεια τους να εξιδανικεύσουν τον βίο του γ. Ιωσήφ αναφέρουν ότι είχε εγκαταλείψει την μονή της μετανοίας του, και μετέβη στο Άγιον Όρος, χάριν πνευματικότερης ζωής. Να σημειώσουμε ότι η Μονή Σταυροβουνίου και τότε όπως και τώρα ήταν γνωστή για την πνευματικότητά της στον Ορθόδοξο κόσμο, ο κατ΄εξοχήν λόγος ήταν ‘ο ζήλος του Ημερολογίου’. Όσοι γνώρισαν παλαιούς Μοναχούς της Μονής Σταυροβουνίου αντιλαμβάνονται ότι τούτο δεν είναι ψεύδος και η αναφορά τούτη είναι αληθινή…» [ἄρθρον: ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΝΥΨΟΥΝ ΤΟΝ π. ΙΩΣΗΦ ΤΟΝ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟ ΑΣΚΗΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΟΥΔΑΣ (ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ)].

    ……………………………………

    Ὁ Ἡγούμενος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Δοχειαρίου, ὁ κυρὸς Ἀρχιμανδρίτης Γρηγόριος, σὲ ἄρθρο του ἀναφέρει τὴν ἑξῆς ἐκπληκτικὴν καὶ βαρυσήμαντη μαρτυρία κατὰ τοῦ Γέροντος Ἰωσὴφ τοῦ Βατοπαιδινοῦ:

    «Ἔπειτα γιὰ τὸν Ἰωσὴφ ποὺ τράνεψε στὴν θεολογία, ἔχουμε μαρτυρία ἀπὸ τὸν μακαριστὸ Νικόδημο Μπιλάλη, ποὺ ὑπῆρξε πνευματικό του παιδί, πὼς ὅταν ἠθέλησε νὰ γίνη ἱερεὺς καὶ νὰ ἡγουμενεύση στὴν Μονὴ Κουτλουμουσίου, ὁ εἰλικρινὴς καὶ αὐθόρμητος π.Νικόδημος τοῦ εἶπε:
    – Ἂν προχωρήσης στὴν ἱερωσύνη, θὰ σὲ ξετινάξω. Ξέρεις πολὺ καλὰ ὅτι εἶσαι αἰσθησιακὸς ἄνθρωπος καὶ δὲν σοῦ ἐπιτρέπεται βάσει τῶν ἱερῶν Κανόνων νὰ ἱερουργήσης. Αὐτὸ τὸ ἔδειξες διακονώντας τὴν γυναικεία Μονὴ τοῦ Ἁγίου Νικολάου Βάθειας. Ἀλλὰ καὶ πολλὰ ἄλλα ἀκούστηκαν κατὰ τὴν διακονία σου στὴν Κύπρο. Ἀπορριπτέος εἶσαι τῆς ἱερωσύνης. Ἂν προχωρήσης, θὰ ξεφωνήσω.» ( Ἡγουμένου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Δοχειαρίου τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Γρηγορίου, ἄρθρον: «ΠΑΣΧΑ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΣΧΑ», Ἐφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», 25/5/2018, ἀριθμὸς φύλου 2213, σελ. 1 καὶ 7 ).

    Ἐξάπαντος γιὰ τὴν Γυναικεία Ἱερὰ Μονὴ τοῦ Ἁγίου Νικολάου Βάθειας τὸ ἐν λόγῳ βιβλίο, λαλίστατο περὶ τοῦ βίου καὶ τῆς πολιτείας τοῦ γ. Ἰωσήφ Β., δὲν μᾶς λέει τίποτε. Μᾶς ἀποκρύπτουν ὅ,τι ἔγινε. Γιατὶ ἆρά γε οἱ Βατοπαιδινοὶ πατέρες μᾶς ἀποκρύπτουν αὐτὸ τὸ ἄγνωστο κεφάλαιο τὸ ὁποῖο καταγγέλλεται δυναμικῶς ὑπὸ τοῦ ἀείμνηστου Γέροντος (καὶ φίλου τοῦ Ἁγίου Γέροντος Παϊσίου) π. Νικοδήμου Μπιλάλη;

    Ὡστόσο νὰ προσθέσω, ὅτι ὅταν ἔγινε ἡγούμενος στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κουτλουμουσίου ὁ ἀρχιμανδρίτης Χριστόδουλος, τὸν Μάρτιο τοῦ 1983, ξέσπασε ἕνα μεγάλο σεξουαλικό σκάνδαλο, καὶ ἡ συνοδία τῶν Μοναχῶν χωρίστηκε στὰ δύο. Ὁ Ἡγούμενος Χριστόδουλος τότε συμβούλευε τὰ καλογέρια του νὰ προσέξουν μὴ τυχὸν τοὺς παρασύρει καὶ τοὺς καταστρέψει ὁ γ. Ἰωσήφ μὲ τὴν νέο-Βατοπαιδινή συνοδία του (μαρτυρία πρώην δόκιμου Μοναχοῦ τῆς Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου). Στὸ ὑπὸ κρίσιν βιβλίον γίνεται κάποια σημαντικὴ ἀναφορὰ στὸ προηγούμενο ἀναντίλεκτο καὶ μεῖζον γεγονὸς τῆς παράδοξης διασπάσεώς τους, καταγράφεται ὅμως ἀπὸ μιὰν ὡραιοποιημένη ὀπτικὴ καὶ μιὰν ἐξιδανικευμένη προσέγγιση τοῦ συγγραφέως καὶ ὑποτακτικοῦ μαθητοῦ τοῦ Γέροντα Ἰωσήφ.

    Γράφει ἐπ’ αὐτοῦ, στὴν σελίδα 309, ὁ συγγραφέας του καὶ Ἡγούμενος τῆς Ἱ. Μονῆς Βατοπαιδίου Ἐφραίμ:

    «Λίγο ἀργότερα ἄρχισαν νὰ σπείρονται ζιζάνια στὴν ἀδελφότητα ἀπὸ ἀσθενέστερους ἀδελφοὺς καὶ ὁ Γέροντας ἀγαπώντας πάντα τὴν εἰρήνη καὶ τὴν ἡσυχία ἀποφάσισε νὰ φύγει ἀπὸ τὴν Μονὴ … (τὴν ἱερὰ Μονὴ Κουτλουμουσίου)».

    Στὴν σελίδα 194 τοῦ ἴδιου βιβλίου, διαβάζουμε: «Ἔτσι ἄρχισε νὰ ἐπισκέπτεται τὴν Ἱερὰ Μονὴ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου στὶς Οἰνοῦσσες, προκειμένου νὰ καταρτιστοῦν πνευματικὰ καὶ ἡ Ἡγουμένη καὶ οἱ Μοναχές, ἐφ΄ ὅσον ἡ Μονὴ ἦταν νέα καὶ δὲν ὑπῆρχε ἐκεῖ προηγούμενη μοναστικὴ παράδοση…» καὶ ἐπίσης στὴν σελίδα 196 ἀναφέρεται «μέσα στὸ Μοναστήρι ἔμαθε πολλὰ στὶς ἀδελφές, γιατὶ ἦταν νέες καὶ ἄπειρες. Σὲ ὅλα τὰ διακονήματα εἶχε τὴν ἐπίβλεψη… » κ.ο.κ.

    Δὲν ἔχουμε ἀρκετὲς πληροφορίες ἢ ἄλλα σημαντικὰ στοιχεῖα γιὰ τὸ τί ἀκριβῶς συνέβη σ’ αὐτὸ τὸ γυναικεῖο Κοινόβιο, ἀπ’ τὸ ὁποῖον μάλιστα ὁ γ. Ἰωσήφ ἐκδιώχθηκε κακὴν κακῶς ἀπὸ τὴν ἀείμνηστη Ἡγουμένη Κατίγκω Πατέρα (πνευματικὸ τέκνο τῶν ἑπόμενων κληρικῶν: τοῦ ὁσίου Γέροντος Φιλόθεου Ζερβάκου καὶ τοῦ Δογματολόγου π. Ἰωάννη Ῥωμανίδη), ἀλλὰ ἂς παραθέσουμε πάλιν τί ἀκριβῆ στοιχεῖα προσκομίζει καὶ σημειώνει ἐπ΄ αὐτοῦ τοῦ ζητήματος ὁ ἴδιος ὁ βιογράφος τοῦ γ. Ἰωσήφ:

    «Εἶχε [ὁ γ. Ἰωσήφ] ἐπίσης διάφορους πειρασμοὺς ἐκεῖ ἀπὸ τοὺς γονεῖς κάποιων μοναζουσῶν ποὺ τὸν ὁδήγησαν στὸ δικαστήριο γιὰ προσηλυτισμό. Φυσικά, μετὰ ἀπὸ τὴν σχετικὴ ταλαιπωρία ἀθωώθηκε».

    Ἀκολουθεῖ μιὰ ἄγνωστη σὲ πολλοὺς ἱστορία: Στὴν Κύπρο ὁ γ. Ἰωσήφ ξεκίνησε νὰ ἱδρύσει Γυναικεῖο Κοινόβιο στὴν Ἁγίαν Θέκλα στὴν Μοσφιλωτή. Στὴν σελίδα 259 τῆς ἀμφιλεγόμενης βιογραφίας τοῦ γ. Ἰωσήφ, γράφονται τὰ ἀμέσως ἑπόμενα:

    «Ἔτσι ἡ Χριστοφόρα [Μοναχή ἐξ Ἑλλάδος, πνευματικὸ τέκνο τοῦ γ. Ιωσήφ, τὴν ὁποίαν ἔφερε ὁ ἴδιος μὲ τὸν Λεμεσοῦ – τότε ἦτο Δόκιμος Μοναχός – γιὰ νὰ τὴν χρίσουν Γερόντισσα καὶ Ἡγουμένη] βρέθηκε στοὺς δρόμους· βρισκομένη ἡ Χριστοφόρα ἐκτὸς Μονῆς, ὁ Γέροντας [Ἰωσήφ] κάτω εἶχε μιὰ ὁμάδα μὲ νεάνιδες καὶ λέει: “Ἐντάξει, ἂς ἔρθει ἡ Χριστοφόρα κάτω”. Παρ΄ὅλο ποὺ γνώριζε καὶ μοῦ ἔλεγε: “Παιδί μου, πειρασμοὺς θὰ ἔχουμε μὲ αὐτήν”. Ἔρχεται καὶ πάει στὴν Ἁγία Θέκλα τὸν πρῶτο καιρό. Καὶ ὁ Γέροντας ἀνακαλύπτει στὴν Πάφο ἕνα Μοναστήρι τῶν “Ἁγίων Ἁναργύρων” (στὴν Μίνθη), τὸ ὁποῖο ὁ Μητροπολίτης Πάφου κ. Χρυσόστομος (νῦν Μακαριώτατος Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος ὁ Β΄) συγκατατίθεται νὰ τοῦ τὸ δώσει γιὰ νὰ τὸ κάνει Γυναικεῖο Μοναστήρι. Καὶ πιάνει τὴν Γερόντισσα Χριστοφόρα καὶ δύο κοπέλλες, ποὺ ἦταν ἤδη ἕτοιμες τότε καὶ τὶς παίρνει ἐκεῖ», στὴν Μίνθη τῆς Πάφου.

    Σημειῶστε, παρακαλῶ πολύ, μία ἀκόμη σημαντικὴ μᾶλλον λεπτομέρεια, τὴν ὁποίαν ἀρκετοὶ ἀγνοοῦσι: στὸ ἐν λόγῳ βιβλίο, στὸ αὐτὸ ζήτημα, δὲν ἀναφέρονται καὶ πάλιν ἐκεῖνοι οἱ σημαντικοὶ λόγοι ποὺ ἐγκατέλειψαν οἱ Μοναχὲς καὶ ἡ Γερόντισσά τους τὸ Μοναστήρι τῆς Ἁγίας Θέκλας.

    Ὅπως γνωρίζουμε, μετὰ ποὺ οἱ «ζηλωτές» Μοναχοὶ τῆς «Παναγίας Γαλακτοτροφούσης» βρῆκαν ἐκεῖνον τὸν φοβερὸ καὶ θανατηφόρο πειρασμὸ ἀπὸ τοὺς Τουρκοκυπρίους, ὅπως ἀκριβῶς σᾶς προαναφέραμε πιὸ πάνω, ἔφυγαν τελικῶς ἀπ’ τὸ Μοναστήρι τους μετὰ τὶς δολοφονικές σφαγές, καὶ ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος Κύπρου ὁ Μακάριος Γ΄ τοὺς ἔδωσε τὸ Μοναστήρι τῆς Ἁγίας Θέκλας γιὰ νὰ στεγασθοῦν ἐκεῖ. Ὅταν ὅμως τὸ 1974 οἱ Τουρκοκύπριοι ἔφυγαν καὶ ἐπῆγαν στὰ κατεχόμενα τότε οἱ ἐν λόγῳ «ζηλωτὲς» μοναχοὶ ἐπῆγαν ξανὰ στὸ μοναστήρι τῆς Γαλακτοτροφούσης καὶ ἔτσι ἡ Ἁγία Θέκλα ἔμεινε καὶ πάλιν ἀκατοίκητη.

    Ἔτσι ὁ γ. Ἰωσήφ βρῆκε ἄδειο τὸ μοναστήρι τῆς Ἁγίας Θέκλας καὶ πῆρε ἐκεῖ τὶς πρῶτες μοναχὲς καὶ μαθήτριές του. Ἑτεροχρονισμένα ἦρθε καὶ ἡ σημερινὴ νέα γυναικεία ἀδελφότητα Μοναζουσῶν καὶ ἀνέλαβαν τὸ ἱερὸ Κοινόβιο μὲ πρώτην Ἡγουμένην τὴν Κωνσταντία.

    Τὸ ἐρώτημα ποὺ πρέπει μᾶλλον νὰ προβληματίσει πολλοὺς ἀναγνῶστες μας, εἶναι: Γιατί ἆρά γε ἡ ἀδελφότητα ποὺ ἔβαλεν ἐξ ἀρχῆς ὁ γ. Ἰωσήφ ἐγκατέλειψαν ἄρδην (μαζὶ μὲ τὴν Γερόντισσα καὶ Ἡγουμένη Χριστοφόρα) τὴν ἱερὰ Μονὴν τῆς Ἁγίας Θέκλας; Ἆρά γε τί νὰ συνέβη ἐκεῖ;

    Νὰ σᾶς πληροφορήσουμε, λοιπὸν!

    Τὸ ἐν λόγῳ παράδοξο ποὺ προκύπτει -καθόλου αὐθαίρετα- εἶναι ὅτι καὶ στὴν Ἁγία Θέκλα ἀκούστηκε (ὑπάρχουν μάρτυρες καὶ μαρτυρίες τῶν κατοίκων τῆς περιοχῆς) ὅτι συνέβησαν διάφορα σεξουαλικά σκάνδαλα τῆς ἴδιας φύσεως μὲ ἐκεῖνα ποὺ ἀκούστηκαν ἀργότερα στὴν Μίνθη τῆς Πάφου, καὶ γι’ αὐτὸν τὸν σημαντικὸ λόγο φαίνεται νὰ ἐγκατέλειψαν τὴν μονὴν τῆς Ἁγίας Θέκλας. Τουλάχιστον αὐτὰ μαρτυροῦνται ἀπὸ τοὺς κατοίκους τῆς Μοσφιλωτῆς, χωρίου παραπλησίου τῆς Ἱερᾶς Μονῆς τῆς Ἀγίας Θέκλας στοὺς πρόποδες τῆς Ἱ.Μ.Σ.. Αὐτὰ τὰ ἴδια πράγματα τὰ μαρτυρεῖ καὶ ὁ πρώην Κοινοτάρχης τῆς Μοσφιλωτῆς.

    Ἐπιπροσθέτως, μετὰ τὴν σκανδαλώδη καὶ κατὰ πολλοὺς ἄγνωστη φυγήν τους ἀπ’ τὸ Κοινόβιο τῆς ἁγίας Θέκλας, περὶ τῆς ἱδρύσεως τοῦ γυναικείου μοναστηρίου τῶν Ἁγίων Ἀναργύρων τῆς Μίνθης-Πάφου, ἐντοπίζουμε τώρα στὴν σελίδα 280 τὰ ἑξῆς παρόμοια και σημαντικὰ δρώμενα, τὰ ὁποῖα καταγράφει ὁ συγγραφέας καὶ ἡγούμενος Ἐφραίμ:

    «Ἡ Ἡγουμένη (Χριστοφόρα) δὲν ζήτησε συγγνώμη γιὰ τὶς παρακοές της, ἀντίθετα διέβαλε καὶ συκοφαντοῦσε τὸν Γέροντα γιὰ δῆθεν ἠθικὲς παρεκτροπές … Ὁ παπα-Μιχαὴλ (μακαριστὸς κληρικὸς τῆς Ἱερᾶς Μητροπολέως Κιτίου) μολονότι εἶχε πάρει πληροφορία… πείστηκε κατ΄ἀρχὰς στὴν συκοφαντία ποὺ διέδωσε ψευδῶς καὶ τεχνηέντως ἡ Γερόντισσα Χριστοφόρα, ὅτι δῆθεν ὁ Γέροντας ἐνοχλεῖ σαρκικὰ τὶς Μοναχές, καὶ εἰδικὰ τὴν κόρη του… (ἡ ὁποία ἦτο δόκιμη Μοναχὴ καὶ ὑποτακτικὴ τοῦ γ. Ἰωσήφ στὴν Μίνθη).

    • Ο/Η Gay monk λέει:

      Η ευλαβική ακροδεξιά χαρτοπετσέτα μπερδεύει σήμερα τον Ιωσηφ Βατοπεδινό που ξεθάψανε με το μέντιουμ προφήτη Εφραίμ της Αριζόνα.
      Τόση πίστη

      στην Ορθόδοξη Ρωσία τα μαντάτα δεν είναι καλά.
      Λοκντάουν και απολύμανση εικ’ονων
      Έσχως

      Κώλοι και ιερά μέντιουμ

  3. Ο/Η Αυλοκόλακας λέει:

    Δηλαδής οι υπόλοιποι έχουν καρδιά φιδιού ή τίγρης;

    https://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio-ts/arxiepiskopi-australias/46221-afstralias-to-megalytero-xarisma-tou-patriarxou-mas-oti-exei-anthropini-kardia-foto

    Γράφτηκε από τον/την Ι.Α. Αυστραλίας. 22/10 09:37

    Αυστραλίας: «Το μεγαλύτερο χάρισμα του Πατριάρχου μας, ότι έχει ανθρώπινη καρδιά» (ΦΩΤΟ)

    Το απαρτεμάν του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας

    https://greekreporter.com/2020/06/17/archbishop-makarios-6-5-million-sydney-harbour-apartment/

    Archbishop Makarios’ $6.5 Million Sydney Harbour Apartment
    By
    Tasos Kokkinidis
    June 17, 2020

    https://www.kathimerini.gr/world/1083087/gia-polyteli-vio-se-diamerisma-6-5-ekat-dolarion-egkaleitai-o-archiepiskopos-aystralias/

    Για πολυτελή βίο σε διαμέρισμα 6.5 εκατ. δολαρίων εγκαλείται ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας
    gia-polyteli-vio-se-diamerisma-6-5-ekat-dolarion-egkaleitai-o-archiepiskopos-aystralias-2383401
    Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας Μακάριος. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
    Newsroom
    16.06.2020 • 21:38

    Έντονες φιλονικίες στο εσωτερικό της ελληνικής ορθόδοξης κοινότητας του Σίδνεϊ έχει προκαλέσει η νέα πολυτελής κατοικία του Αρχιεπίσκοπου Αυστραλίας Μακάριου, αναφέρει σε αποκλειστικό δημοσίευμα της η αυστραλιανή ειδησεογραφική ιστοσελίδα news.com.au.

    Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο επικεφαλής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας αγόρασε ένας πολυτελές διαμέρισμα με σειρά ανέσεων, όπως θέα στην Όπερα και τη Γέφυρα του Σίδνεϊ, θερμαινόμενη εσωτερική πισίνα, γυμναστήριο και πάρκινγκ για δύο αυτοκίνητα, αξίας 6.5 εκατομμυρίων δολαρίων, ποσό το οποίο οι πωλητές αρνούνταν να αποκαλύψουν για μήνες, παρά τις φήμες και τις συζητήσεις στο εσωτερικό της ελληνορθόδοξης κοινότητας της πόλης.

    Σύμφωνα με τα κτηματολογικά αρχεία, το διαμέρισμα αγοράστηκε έναντι του προαναφερθέντος ποσού από το τραστ της Ελληνικής Ορθόδοξης Αρχιεπισκοπής της Αυστραλίας λίγο πριν τα Χριστούγεννα, με μόνο το τέλος χαρτοσήμου να ανέρχεται στα 400.000 δολάρια, αναφέρει το news.com.au. Την αγορά του διαμερίσματος επιβεβαίωσε το ίδιο το τραστ, με δήλωση του επικεφαλής του στην αυστραλιανή ιστοσελίδα, τονίζοντας ότι το διαμέρισμα, όπως και άλλα ακίνητα σε διάφορες πόλεις της Αυστραλίας, αποτελεί ιδιοκτησία της Αρχιεπισκοπής και όχι του Έλληνα ιεράρχη.

    Ακόμη, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, νέες αποκαλύψεις φέρνουν στο φως και τον ρόλο του φιλελεύθερου γερουσιαστή Άντριου Μπραγκ, ο οποίος παρενέβη στην αυστραλιανή κυβέρνηση για την αλλαγή του στάτους του Αρχιεπίσκοπου, που μετέβη στην Αυστραλία για το νέο του πόστο με τουριστική βίζα το 2019, λίγο μετά τον θάνατο του προκατόχου του, Αρχιεπίσκοπου Στυλιανού Χαρκιανάκη. Η παρέμβαση του Μπραγκ ήταν καθοριστική για τον Μακάριο, καθώς σε μικρό χρονικό διάστημα κατάφερε να εξασφαλίσει στάτους μόνιμου κατοίκου Αυστραλίας. Ακολούθως ο Μακάριος επιβράβευσε δημόσια τον γερουσιαστή για τις πρωτοβουλίες του, με τον Μπραγκ να γίνεται ο πρώτος μη-Έλληνας και μη-ορθόδοξος που λαμβάνει την υψηλότερη τιμή που μπορεί να δώσει σε κάποιον η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία της Αυστραλίας. Κατά τη διάρκεια της τελετής, η οποία έλαβε χώρα στις 20 Ιανουαρίου, ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος έπλεξε το εγκώμιο του Αυστραλού γερουσιαστή για την ικανότητα του «να βρίσκει λύσεις».

  4. Ο/Η Παφίτης λέει:

    Πρωτοστατεί ο Λεμεσού Αθανάσιος.
    Ένας αγιος δεσπότης που συκοφαντήθηκε από αντίχριστους

    https://www.in.gr/2000/11/16/greece/athwos-o-mitropolitis-lemesoy-apofanthike-i-meizwn-synodos-br-i-anamenontai-antidraseis-i/

    Αθώος ο μητροπολίτης Λεμεσού, αποφάνθηκε η Μείζων ΣύνοδοςΑναμένονται αντιδράσεις
    Παμψηφεί αθώωσε αργά το βράδυ της Πέμπτης το μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο η Μείζων Σύνοδος που συνεδρίασε ως κανονικό συνοδικό δικαστήριο. Την απόφαση ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Μείζονος Συνόδου, Πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος, προσθέτοντας ότι αύριο θα συνέλθει εκ νέου η σύνοδος προκειμένου να έχει συνάντηση με το μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομο, ο οποίος νωρίτερα είχε εξαιρεθεί από τις εργασίες της.
    in.gr
    16 Νοεμβρίου 2000, 22:12

    Αθώος ο μητροπολίτης Λεμεσού, αποφάνθηκε η Μείζων ΣύνοδοςΑναμένονται αντιδράσεις
    Παμψηφεί αθωώθηκε ο Αθανάσιος, ο οποίος ήταν αναμειγμένος σε σκάνδαλο με σεξουαλικές προεκτάσεις

    Παμψηφεί αθώωσε αργά το βράδυ της Πέμπτης το μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο η Μείζων Σύνοδος που συνεδρίασε ως κανονικό συνοδικό δικαστήριο. Την απόφαση ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Μείζονος Συνόδου, Πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος, προσθέτοντας ότι αύριο θα συνέλθει εκ νέου η σύνοδος προκειμένου να έχει συνάντηση με το μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομο, ο οποίος νωρίτερα είχε εξαιρεθεί από τις εργασίες της.

    Ο εκπρόσωπος της Μείζονος Συνόδου, μητροπολίτης Καρθαγένης, τόνισε ότι η απόφαση θα συμβάλει στην ενότητα της Εκκλησίας της Κύπρου, ενώ ο αθωωθείς μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος, σε σύντομη δήλωσή του, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τον πρόεδρο και τα μέλη της συνόδου για την απόφασή τους, και κάλεσε τους υποστηρικτές του να δεχτούν την απόφαση χωρίς καμία εκδήλωση.

    Νωρίτερα, οι κατήγοροι του Αθανάσιου, Χρίστος Στάγκος, Λευτέρης Ψύλλος, Γιάννης Μεγαριώτης, και ο αρχιμανδρίτης Κωνσταντινίδης, που παρουσιάστηκαν ενώπιον της Συνόδου, είχαν παραπονεθεί ότι δεν τους επετράπη να μιλήσουν παρά μόνο μερικά λεπτά ο καθένας.

    Μάλιστα, ο αρχιμανδρίτης Ανδρέας Κωνσταντινίδης ισχυρίστηκε ότι όλα είναι «στημένα» για να αθωωθεί ο Αθανάσιος.

    https://www.in.gr/2000/12/04/greece/apolythike-apo-to-mitropoliti-lemesoy-athanasio-o-arximandritis-andr-kwnstantinidis/

    Απολύθηκε από το μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο ο αρχιμανδρίτης Ανδρ.Κωνσταντινίδης
    Επιστολή με την οποία του ανακοινώνεται η απόλυσή του και η παύση από τα καθήκοντά του στην εκκλησία της Αγίας Νάπας παρέλαβε το πρωί της Δευτέρας ο αρχιμανδρίτης Ανδρέας Κωνσταντινίδης από το μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο.

    Ο κ. Κωνσταντινίδης υπήρξε από τους κατηγόρους του κ. Αθανασίου, οι οποίοι υποστήριζαν ότι ο αρχιμανδρίτης Λεμεσού ήταν αναμειγμένος σε σεξουαλικό σκάνδαλο, κατηγορίες που έχει απορρίψει η Μείζων Σύνοδος.
    in.gr
    4 Δεκεμβρίου 2000

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.