Άρνηση εμβολίων: έλλειμμα εκπαίδευσης

[Το ακραίο φαινόμενο της άρνησης της πανδημίας και των πιο ασφαλών και αποτελεσματικών εμβολίων αναδεικνύει το έλλειμμα εκπαίδευσης της κοινωνίας]

in.gr

Στη Μεταπολίτευση τραυματίστηκε βαθιά η πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα σχολεία μας παρήγαγαν υπερβολικά πολλούς αμόρφωτους μαθητές σε σχέση με το παρελθόν. Τόσους που να γίνονται λόγω κοινωνικής πίεσης αποδεκτοί ακόμη και στα πανεπιστήμια, με βαθμούς πολύ κάτω της βάσης εισαγωγής.

Ο πολιτικός αναχρονισμός έπαιξε καθοριστικό ρόλο στο εμφανές πλέον έλλειμμα μόρφωσης, μέσω των εκατοντάδων χιλιάδων οπαδών του δασκάλων και καθηγητών. Η «δημοκρατία» τους, αυτή του ισοτισμού προς τα κάτω, της ήσσονος προσπάθειας, του άκρατου δικαιωματισμού, διέλυσε στην κυριολεξία τη δημόσια εκπαίδευση. Μόνο η λέξη «κατάληψη» φτάνει να υπενθυμίσει την εθιμική, ετήσια διάλυση εκπαιδευτικών ωραρίων και προγραμμάτων σπουδών στα δημόσια σχολεία. Κατάληψη για του ψύλλου πήδημα, ως ύψιστο μαθητικό δικαίωμα, με την κοινωνία, τους γονείς να την παρακολουθούν ως κανονικότητα.

Το έλλειμμα μόρφωσης έχει συμβάλει καθοριστικά στο ότι περίπου 20% των πολιτών σήμερα είναι παραδομένο στη θρησκοληψία, στη συνωμοσιολογια, στον σκοταδισμό. Οι πολίτες αυτοί νιώθουν ιδιαίτεροι αρνούμενοι την επιστήμη, την τεχνολογία που δεν μπορούν να κατανοήσουν, λόγω του εκπαιδευτικού τους ελλείμματος. Αρνούνται αυτό στο οποίο δεν μπορούν να συμμετάσχουν. Ανθρώπινη αντίδραση. Είναι όμως μια εύκολα χειραγωγούμενη μάζα απαίδευτων στο έλεος ακραίων, τυχοδιωκτών, εξουσιομανών, αυτών δηλαδή που αποτελούν κορυφαίο κίνδυνο για τη δημοκρατία.

Η υγειονομική κρίση ανέδειξε τους πολίτες αυτούς ως οιωνεί ρυθμιστές της δημόσιας υγείας και κατ’ επέκταση της λειτουργίας της κοινωνίας. Το ακραίο φαινόμενο της άρνησης της πανδημίας των ήδη 4,5 εκατομμυρίων νεκρών (είναι πολλοί περισσότεροι οι μη καταμετρημένοι), της άρνησης των πιο ασφαλών και αποτελεσματικών εμβολίων που παρήγαγε ποτέ η ιατρική επιστήμη (όντας οι ίδιοι εμβολιασμένοι από παιδιά με πολλαπλά και αρχέγονα σε σύγκριση με τα σημερινά εμβόλια) αυτό καταδεικνύει. Η επιθετική τους στάση να προπηλακίζουν φυσικά και φραστικά, να απειλούν δικαστικά τους επιστήμονες, τους εκπαιδευτικούς που εφαρμόζουν τον νόμο, αυτό καταδεικνύει. Η απάνθρωπη άρνηση της νοσηλείας βαρέων πασχόντων από τον κορωνοϊό, το αίτημα εκταφής θανόντων από τον κορωνοϊό αυτό καταδεικνύει. Έναν νέο σκοτεινό μεσαίωνα απαίδευτων.

Το εκπαιδευτικό, μορφωτικό έλλειμμα της κοινωνίας μας είναι ίσως ο υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνος μπροστά μας. Γι’ αυτό και η σημαντικότερη διόρθωση τα επόμενα χρόνια οφείλει να αφορά στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αποτελεί όρο επιβίωσης και γι’ αυτό θα πρέπει να είναι κορυφαίο κριτήριο πολιτικής επιλογής των πολιτών.(δικές μου οι υπογραμμίσεις)

©Αχιλλέας Γραβάνης ― athensvoice.gr

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

5 Responses to Άρνηση εμβολίων: έλλειμμα εκπαίδευσης

  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Θα συμφωνήσω με τον αρθρογράφο για την κατάντια της εκπαίδευσης ως αιτία για την άρνηση των εμβολίων και γενικότερα για τις συνωμοσιολογίες.
    Παρ’ όλα αυτά πρέπει να τονίσω πως από το οπλοστάσιο των επιχειρημάτων του για τις αιτίες που παράγουν έλλειμμα παιδείας, λείπει μια πολύ σοβαρή αιτία που ταλανίζει την παιδεία εδώ και διακόσια χρόνια.
    Ασφαλώς, η πολιτικοποίηση και η κομματικοποίηση της παιδείας στο όνομα της ισότητας υπήρξε καταστροφική. Αλλά και πριν της μεταπολίτευσης η παιδεία των νεοελλήνων είχε τα χάλια της.
    Ο λόγος; Η Ορθοδοξία. Σκεφτείτε πως ο μαθητής του σχολίου εκτός από την θεωρία της εξέλιξης, των φυσικών επιστημών, μαθηματικά, παλαιοντολογία, τέχνες κλπ μαθαίνει και για τις ανοησίες του Χριστιανισμού.
    Για έναν θεό παντοκράτορα που δημιούργησε τον κόσμο σε επτά ημέρες, Πως έθεσε ορισμένες αναλλοίωτες αρχές που θα πρέπει να διέπουν τον κόσμο έως το τέλους του κόσμου. Και αυτό, την στιγμή που πριν 2.500 χρόνια κάποιος είπε πως τα πα΄ντα ρεί.
    Σκεφτείτε πως ο μαθητής από τα πρώτα χρόνια της εκπαίδευσης του μαθαίνει πως οι προσπάθειες των ανθρώπων να λύσουν τα προβλήματα που συναντούν σαν άτομο και σαν σύνολο, είναι μάταιες και αχρείαστες. Αρκεί να αγαπάς, να πιστεύεις στο θεό και να προσεύχεσαι σ’ αυτόν, κάπου κάπου να προσκυνάς και μερικά λείψανα Αγίων (επί το πλείστων αγράμματων και άχρηστων ανθρώπων) και δεν χρειάζεται να συμμετέχεις πια στο πολιτικό και κοινωνικό γίγνεσθαι. Ο καλός θεούλης θα σου λύσει αυτομάτως το πρόβλημα. Χωρίς κόπο, χωρίς γνώσεις, χωρίς να είναι αναγκαία η κατανόηση των αιτίων που δημιούργησαν το πρόβλημα.
    Ένας τέτοιος άνθρωπος – ο Χριστιανός άνθρωπος – ζει τα μια συνεχή αντίφαση – ανάμεσα στη γνώση και την μεταφυσική, ανάμεσα στο «εδώ στη γη» και στο επέκεινα – που τον ακυρώνει σαν δρων πρόσωπο. Ουσιαστικά πρόκειται για σχιζοφρενική κατάσταση. Δεν είναι τυχαίο πως η σχιζοφρένεια αυξάνεται ολοένα. Όσο αυξάνονται οι γνώσεις των ανθρώπων, τόσο μεγαλύτερη είναι αυτή η αντίφαση ανάμεσα σε αυτές και την χριστιανική ιδεολογία που εξουθενώνει και εξουδετερώνει την σκέψη και την πνευμετικότητα του.
    Η «συνωμοσία» του Χριστιανισμού μεγέθυνε τερατωδώς τις ήδη δεισιδαιμονικές αντιλήψεις και έθεσε τις βάσεις για όλες τις συνωμοσίες που μας ταλανίζουν κατά καιρούς.
    Είναι προφανές, πως η χριστιανική θρησκεία, όπως και η κάθε θρησκεία πρέπει να εξοβελιστούν από την παιδεία μια για πάντα!

    Κατόπιν ήρθαν τα κόμματα – μεταπολίτευση – και κατόρθωσαν να πάρουν ένα μεγάλο μερίδιο από την εξουσία της Ορθοδοξίας, όχι για το θέσουν στο πλαίσιο του λόγου, της υγιούς σκέψεις και της φυσικής γνώσης, αλλά προς το κομματικό συμφέρον τους.
    Οπότε, το γλυκό ήρθε και έδεσε..
    ΥΓ
    είναι κρίμα που υπάρχουν άνθρωποι που αρνούνται τα εμβόλια. Θα μας είναι απαραίτητα για πολύ καιρό. Είναι πιθανόν στο μέλλον, πολλά από τα φάρμακα που λαμβάνουν οι ασθενείς, όπως για την υπέρταση, τον Διαβήτη κλπ να δίνονται εφάπαξ στο μέλλον κάθε 3-5 χρόνια με την μορφή εμβολίων, ώστε αυτοί να απαλλαχθούν από την βάσανο της καθημερινής λήψεις τους.

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Σαν συμπλήρωμα στο πρώτο σχόλιο μου θέλω να πως και τα εξής:
    Ας δούμε τις Βόρειες χώρες της Ευρώπης. Εκεί, ούτε η χριστιανική εκκλησία, αλλά ούτε η κομματική, πίεσαν τόσο ασφυκτικά την παιδεία τους.
    Γι’ αυτό και έχουν προοδεύσει περισσότερο από εμάς.
    Εδώ, η Ορθοδοξία και η κομματική εξουσία «σφίγγουν» σαν τανάλια την παιδεία και την ελέγχουν, και στραγγαλίζουν όχι μόνο κάθε απόπειρα, αλλά και κάθε σκέψη για επαναξιολόγηση της ρωμαίικης παιδείας.
    Έτσι – νομίζω – εξηγείται η κατάντια μας και το ισχυρό αντιεμβολιαστικό κίνημα.
    Συγκρίνετε στο ζήτημα της πανδημίας, την Ελλάδα με την Δανία..

    • Ο/Η Επ-αναστάσιος λέει:

      Εξαίρετες τοποθετήσεις, περιγραφή της πραγματικότητας! Το κακό είναι ότι οι ίδιοι οι δυστυχείς ρωμιοί δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα, θέλουν να παραμείνουν για πάντα εγκλωβισμένοι στον μικρόκοσμό τους και να κάνουν τους πλούσιους με δανεικά…

      • Ο/Η Γιάννης λέει:

        Ευχαριστώ, αλλά θα διαφωνήσω με το «Εξαίρετες προσπάθειες» και όχι από μετριοφροσύνη, αλλά δεν είναι εξαίρετες. Είπα την γνώμη μου, προσέφερα το κάτι τις μου.
        Νομίζω πως ημέρα με την ημέρα οι Ρωμιοί στριμώχνονται όλο και πιο πολύ.
        Θα τους αναγκάσει να αλλάξουν η ανάγκη, η πραγματικότητα. Το κακό είναι πως όσο πιο πολύ αργούμε αν αλλάξουμε, τόσο πιο δύσκολες θα είναι οι συνθήκες όταν θα αναγκαστούμε να το κάνουμε. Πιο οδυνηρές.

  3. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα της θεολογικής σχολής Εθνικού και Καποδιστριακού πανεπιστημίου διαβάζουμε:
    Θεολογική Σχολή Τμημα Θεολογιας

    «Σας καλωσορίζουμε με χαρά στο Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, μιας από τις αρχαιότερες Σχολές του Πανεπιστημίου μας. Σας καλωσορίζουμε στο ταξίδι στη γνώση και, κυρίως, στην πνευματική και ψυχική καλλιέργεια που η Θεολογία μπορεί να σας προσφέρει. Οι προοπτικές για τους/τις πτυχιούχους του Τμήματος Θεολογίας είναι ευρύτατες και προσδιορίζονται από την ιδιαιτερότητα της σύνθετης αποστολής της Θεολογικής Σχολής, είτε στον τομέα της δημόσιας εκπαίδευσης, είτε της στελέχωσης της εκκλησιαστικής διακονίας. Παράλληλα, το περιεχόμενο της παρεχόμενης θεολογικής, φιλοσοφικής, φιλολογικής, ιστορικο-αρχαιολογικής και γενικότερα ανθρωπιστικής μορφώσεως, προσφέρει ευρύτατες δυνατότητες περιστασιακής ή και μόνιμης απασχόλησης σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα (δημόσια διοίκηση, τοπική αυτοδιοίκηση, αρχαιολογική υπηρεσία, εκδοτικοί φορείς, ξεναγήσεις αρχαιολογικών χώρων, κ.α.).»
    Τα πάντα όλα..
    https://www.theol.uoa.gr/

    Και για του λόγου το ασφαλές (περί στενότατης σχέσης Ορθοδοξίας και παιδείας):
    (προσέξτε υποταχτική στάση από τον κοσμήτορα της θεολογικής..)

    https://www.pentapostagma.gr/ekklisia/ekklisia-tis-ellados/7038501_synantisi-arhiepiskopoy-me-ton-kosmitora-tis-theologikis

    «Θρησκόληπτοι και συνωμοσιολόγοι διχάζουν τον λαό». Σύμφωνοι, αλλά ποιοι τους κάνουν θρησκόληπτους και συνωμοσιολόγους;
    https://www.protothema.gr/greece/article/1164578/mitropolitis-messinias-thriskoliptoi-kai-sunomosiologoi-dihazoun-to-lao/

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.