[Εν μέσω δεκάδων διαδηλώσεων] Σία Αναγνωστοπούλου: «Έχει μετρήσει η κυβέρνηση τι σημαίνει επιδημιολογικά η παρέλαση;»

[Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Σία Αναγνωστοπούλου, μίλησε για την επερχόμενη στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 χρόνων της Ελληνικής Επανάστασης]

Προς οπαδικά αγωνιστικά Αμνοερίφια

Αναφερόμενη στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου, η συνδρόφισσα Σία Αναγνωστοπούλου είπε:

«Έχει μετρήσει η κυβέρνηση τι σημαίνει μια τέτοια παρέλαση με αυτή την κατάσταση της χώρας; Βεβαίως είναι πάρα πολύ σημαντικά τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Όλοι οι Έλληνες και όλες οι Ελληνίδες το καταλαβαίνουμε, να γιορταστούν με λαμπρότητα. Είναι η στιγμή τώρα που όλοι οι επιδημιολόγοι λένε ότι τις επόμενες δύο εβδομάδες έχουμε κορύφωση της πανδημίας να γίνει κάτι τέτοιο;».

Και πρόσθεσε «ελπίζουμε ότι η κυβέρνηση αυτό τουλάχιστον το έχει μετρήσει πάρα πολύ καλά και δεν είναι το θέμα με σύγκριση διαδηλώσεων κλπ. Έχει ξεφύγει η κατάσταση και από την στιγμή που έχει ξεφύγει η κατάσταση, νομίζω ότι ο πρώτος μεγάλος φόρος τιμής σε αυτά τα 200 χρόνια ελεύθερου πολιτικού βίου είναι η προστασία των πολιτών αυτής της χώρας».

ΥΓ: αν, ως αριστερή, είχε καταγγείλει τον μιλιταρισμό και τις φανφάρες των παρελάσεων, θα τις έλεγα και εύγε, αν και επί ΣΥΡΙΖΑ συνεχίστηκαν οι παρελάσεις παρά τις αντίθετες προγραμματικές τους δηλώσεις.

 πηγή

This entry was posted in σκέψεις, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Για την Αριστερά, Επάναστἀτες του Κώλου, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

7 Responses to [Εν μέσω δεκάδων διαδηλώσεων] Σία Αναγνωστοπούλου: «Έχει μετρήσει η κυβέρνηση τι σημαίνει επιδημιολογικά η παρέλαση;»

  1. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Οι άνθρωποι έχουν πάθει παράκρουση. Είναι αυτό που λέει η παροιμία: «Δεν κάνει ούτε στο σακί ούτε στο ντορβά».
    Δύστροπη αντιπολίτευση από δύστροπους ανθρώπους, που εκλαμβάνουν τον ανάποδο χαρακτήρα τους σαν αναλυτικές πολιτικές ικανότητες.
    Απέναντι στη κούραση των lockdown αντιπαραθέτουν την κουραστική γκρίνια.
    Και φαντάζονται πως με τις διαδηλώσεις και συγκεντρώσεις, θα κρύψουν την απουσία πολιτικής σκέψης. Μόνο που η σκέψη είναι και αυτή δράση. Και όταν δεν παράγεις σκέψη, δεν παράγεις ούτε δράση. Και τότε, το γυρνάς στη γκρίνια για να παριστάνεις τον δραστήριο.

    Στην πόλη που ζω, κάποια επιτροπή με το όνομα «Αριστερή κίνηση» (καλλίτερα, Αριστερή παραλυσία, λέω εγώ), αν θυμάμαι σωστά το όνομα της, καλεί τον κόσμο σε συγκέντρωση το Σάββατο στις 11 η ώρα, με θέμα «όχι στα αλλεπάλληλα lockdown».

    Δεν ζήτησαν να σταματήσουν οι καραντίνες στα μέσα του χειμώνα. Δεν ήθελαν να αναλάβουν την ευθύνη της περίπτωσης όπου η διασπορά του ιού θα μπορούσε να είναι ανεξέλεγκτη.
    Άφησαν άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, και τώρα που έρχεται η άνοιξη και το καλοκαίρι και οι καραντίνες εκ των πραγμάτων θα μειωθούν, ζητάνε κάτι που έτσι ή αλλιώς θα συμβεί.

    Δεν μάς θυμίζει την κουτοπονηριά των ιερέων και των πιστών, που όταν κάποιος είναι άρρωστος και απευθύνεται στο γιατρό και εφόσον η ιατρική κάνει το «θαύμα» της, τότε ασφαλείς, δηλώνουν πως «ο θεός τον έκανε καλά»;

  2. Ο/Η N.L. λέει:

    Έχουν πολύ θράσος, είναι γνωστό αυτό

    Τσίπρας σε Μητσοτάκη για Κουφοντίνα:

    https://www.multi-news.gr/reader-tsipras-mitsotaki-gia-koufontina-min-kanete-iroa-enan-tromokrati-dolofono/

    Μην κάνετε ήρωα έναν τρομοκράτη δολοφόνο
    Πηγή: READER 12/03/2021 13:01 ΠΟΛΙΤΙΚΗ

    Να μην κάνει «ήρωα» έναν «τρομοκράτη – δολοφόνο» κάλεσε τον πρωθυπουργό ο Αλέξης Τσίπρας στη δευτερολογία του, αναφερόμενος στην περίπτωση της απεργίας πείνας του Δημήτρη Κουφοντίνα.

    Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σημείωσε απευθυνόμενος στον Κυριάκο Μητσοτάκη «Εμείς δεν είπαμε τίποτα περισσότερο από αυτό που είπαν βουλευτές σας όπως ο κ. Τζαβάρας. Τι παραπάνω είπαμε εμείς;»

  3. Ο/Η Λεωνίδας λέει:

    Μα, ίσα-ίσα —ως αριστερή!— δ ε ν θα έπρεπε να καταγγείλει τον μιλιταρισμό και τις στρατιωτικές παρελάσεις. Δεν γνωρίζετε τί γινόταν στα καθεστώτα που θαυμάζει;

  4. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Το αντέγραψα από το μπλογκ «Ψονθομφανηχ» (http://psonthomfanix.blogspot.), στις 16/3/21 με τίτλο «Ρε μπας και έγινα και εγώ.. «Κυρ- Παντελής»;

    «Τον τελευταίο καιρό οι φίλοι μου δεν με αναγνωρίζουν. Ξέκοψα (ήδη πριν τις καραντίνες) απ’ τα αντιεξουσιαστικά στέκια και τις καταλήψεις. Σταμάτησα να συζητάω για «επαναστάσεις» και άλλα παρόμοια που μόνο βαρεμάρα μου προκαλούν.
    Κι άλλαξα κι ερωτικά γούστα. Πλέον δεν γουστάρω τις «φευγάτες» και τις «υστερικές», σαν κι εκείνη που φώναζε στους ΜΑΤατζήδες … «βαράτε με ρε!».
    Οι τραμπουκισμοί, τα μπάχαλα κι οι χουλιγκανισμοί μου προκαλούν αηδία. Πώς το λένε; Μου γυρίζουν το στομάχι.
    Κι αγανακτώ ακόμα περισσότερο όταν αυτοί οι απίθανοι τύποι που σπάνε βιτρίνες και κεφάλια, που, τέλως πάντων, εκτονώνουν την καταστροφική και ίσως εγκληματική μανία τους, επικαλούνται ως άλλοθι-φερετζέ κάποιες ανθρωπιστικές ή «αριστερές» αξίες.
    Φυσικά, όταν στη ζωή σου κάνεις τομές και το «παίρνεις αλλιώς το τιμόνι», θα πληρώσεις και το κόστος. Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις.
    Σίγουρα έχασα κάποιους φίλους. Αλλά, συγγνώμη, θεωρείται «φίλος» αυτός που σε γουστάρει μόνο όταν συμφωνείς μαζί του, πας με τα νερά του, εντάσσεσαι στην ατζέντα του; Όχι βέβαια! Οπότε, να μια καλή ευκαιρία να ξεσκαρτάρω από κάποια ζωντανά βαρίδια τη ζωούλα μου…
    Χθες, ένας απ’ αυτούς τους «πρώην φίλους» μού έκανε προσωπική επίθεση. Όχι σωματική, αλλά λεκτική. Ένα είδους μπούλινγκ είναι κι αυτό. Με αποκάλεσε «αντιδραστικό», «μικροαστό», φασίστα-νοικοκυραίο», «κυρ-Παντελή».
    Και με στόλισε και με άλλα επίθετα της αριστερής φρασεολογίας που τώρα μου διαφεύγουν.
    Αυτό το παραμυθάκι με τους «κυρ-Παντελήδες» και τους «κακούς νοικοκυραίους» δεν είναι καινούργιο. Απλά πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις από το τραγικό συμβάν με τη Ζακί. Από τότε κάποιες περιθωριακές πολιτικές υποκουλτούρες κατάφεραν να μεταδώσουν τις ψυχώσεις και τις νευρώσεις τους σε ένα μεγάλο τμήμα της μετριοπαθούς Αριστεράς.
    Κόμματα μεγάλα όπως ο Σύριζα, και ιστορικά όπως το ΚΚΕ, τσίμπησαν και κόλλησαν τον ιό της αντι-νοικοκυρίλας! Και μαζί τους, δυστυχώς, ένα μη ευκαταφρόνητο τμήμα της κοινωνίας μας. Κυρίως αυτοί που αισθάνονται «αδικημένοι» και «ριγμένοι» από το «σύστημα». Ο κοινωνικός φθόνος είναι κάτι που πάντα ευδοκημούσε στην πατρίδα μας…
    Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο κακό κάποιος άνθρωπος να ενδιαφέρεται πρωτίστως για την οικογένειά του και τη δουλίτσα του. Γιατί, ντε και καλά, πρέπει όλοι να συστρατευτούμε με αυτούς που θέλουν να μετατρέψουν την πλατεία Συντάγματος σε … πλατεία Κουφοντίνα.
    Το να φοβάσαι τις κοινωνικές αναταραχές και να θέλεις την κοινωνική ηρεμία δεν το βρίσκω και τόσο … εγκληματικό. Αντίθετα, αποστροφή μου δημιουργεί το ταξικό μίσος που κάποιοι συστηματικά καλλιεργούν.
    Και με τίποτα δεν θα άλλαζα τη σημερινή Ελληνική Αστυνομία με τις ορδές των ανεξέλεγκτων αριστερών πολιτοφυλάκων που με χαρά θα φύτευαν μια σφαίρα στο κεφάλι μου έτσι… γιατί απλά θα με θεωρούσαν «αντιδραστικό». Δεν μου αρέσει η παρελθοντολογία, αλλά πρέπει να δίνουμε και μερικές απαντήσεις σε όσους ονειρεύονται νέα «Δεκεμβριανά του 1944″!»

  5. Ο/Η roidis λέει:

    αφτος θαίλη να των πσιφίσουμαι

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.