Κούρτοβικ: «Οι συγγενείς των θυμάτων του Κουφοντίνα τον υβρίζουν όταν τον λένε δολοφόνο» [οι συγγενείς να ζητήσουν Άμεσα Συγγνώμη!]

[Ιωάννα Κούρτοβικ Έφα, η συνήγορος του αρχιδολοφόνου της 17 Νοέμβρη, Δημήτρη Κουφοντίνα]

ΜΠΡΡΡΡ…!

Πιο συγκεκριμένα, κληθείσα να σχολιάσει την ανακοίνωση του συλλόγου συγγενών θυμάτων τρομοκρατίας, πολλοί εκ των οποίων είναι άμεσοι συγγενείς και των θυμάτων του ίδιου του Δημήτρη Κουφοντίνα, η κυρία Κούρτοβικ είπε ουσιαστικά ότι ο σύλλογος «Ως Εδώ»…υβρίζει τον Δημήτρη Κουφοντίνα, επειδή τον αποκαλεί δολοφόνο.

«Η ανακοίνωση αυτή έχω την εντύπωση ότι συντάχθηκε μάλλον για να εξυβρίσει τον απεργό, “δολοφόνο’ τον αποκαλεί, παρά για να στηρίξει το δικαίωμα του στη ζωή. Ήταν υβριστική, ήταν προσβλητική», υπογράμμισε η κυρία Κούρτοβικ, επιμένοντας ότι, από τη στιγμή που υπήρξε οριστική δικαστική κρίση και ο Δημήτρης Κουφοντίνας οδηγήθηκε στη φυλακή, θα πρέπει να αποκαλείται «κρατούμενος» και όχι «δολοφόνος».

Η κυρία Κούρτοβικ, μάλιστα, επέμεινε ότι «τα θύματα και η Πολιτική Αγωγή έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν στη διαδικασία ως το σημείο που το δικαστήριο αποφασίζει την ενοχή, από κει και πέρα τελειώνει ο ρόλος τους, δεν έχουν λόγο στον τρόπο έκτισης της ποινής».

«Οι φυλακές είναι ένας χώρος στον οποίο υπάρχουν ένοχοι. Καταρχήν στη φυλακή δεν πάνε αθώοι, αλλά ένοχοι. Με αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να υπάρχει σωφρονιστικό σύστημα. Η λογική που στιγματίζει τον παραβάτη και τον θέλει εφ’ όρου ζωής εκτός της κοινωνίας, είναι μεσαιωνική. Είναι μία λογική που δεν ταιριάζει στο σωφρονιστικό σύστημα για το οποίο παλέψαμε τόσα χρόνια», είπε μεταξύ άλλων η κυρία Κούρτοβικ.

 in.gr

*

Μας απέκλεισαν από το facebook (υπαίτιος το Ελληνικό ΥΠΕΞ επί σ. Κοτζιά) χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Ξέρουμε ότι το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε

This entry was posted in τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

16 Responses to Κούρτοβικ: «Οι συγγενείς των θυμάτων του Κουφοντίνα τον υβρίζουν όταν τον λένε δολοφόνο» [οι συγγενείς να ζητήσουν Άμεσα Συγγνώμη!]

  1. Ο/Η Frixos λέει:

    Συμφωνα με την κυρια Κουρτοβικ «Ο Κουφοντινας θα πρεπει να αποκαλειται καρατουμενος και οχι δολοφονος», τονιζοντας μας επισης οτι «Καταρχήν στη φυλακή δεν πάνε αθώοι, αλλά ένοχοι».

    Μεχρι τωρα γνωριζαμε ότι μεχρι την καταδικη καποιου εγκληματια πρεπει να τον αποκαλουμε «φερομενο ως δραστη», τωρα μας υποδεικνυει ότι, ακομα και οι οικειοι των θυματων ενός ενός κατά συρροη δολοφονου, πρεπει να τον αποκαλουν …κρατουμενο και όχι όπως τον χαρακτηρισε η δικαιοσυνη

    Η κυρια ομιλει ως γνησιος εκπροσωπος ενος (δικου της) «διαφωτισμου», κατά τον οποιο δεν υπαρχει διαβαθμιση στο εγκλημα και ο κατά συρροη ψυχρος δολοφονος με τον απατεωνακο είναι ιδιοι, η αφαιρεση ενός πορτοφολιου με την αφαιρεση μιας ζωης είναι ισης βαρυρητας.

    Με βαση αυτή τη ,,,λογικη ο Βικτωρ Ουγκω, που επελεξε ως ηρωα του τον μικροαπατεωνα Γιαννη Αγιαννη και όχι τον Ροβεσπιερο, είναι εκπροσωπος του μεσαιωνα.

    Αντιθετως, η κυρια Κουρτοβικ υπερασιζεται τον «διαφωτισμο» του Κουφοντινα, παρ’ ολο που ο πελατης της –σε αντιθεση με τον Ροβεσπιερο, ο οποιος εδινε τις εντολες για τις δολοφονιες– ειχε αναλλαβει ο ιδιος προσωπικα καθηκοντα δικαστη και εκτελεστη.

    Προκειται για εν ψυχρω δολοφονια της λογικης με σκοπο να διασπειρει ακομα περισσοτερη συγχυση σε μια ηδη διατααραγμενη κοινωνια, μια συγχυση που χρησιμευει ως προπετασμα καπνου για την δραση ενος ανορθοδοξου πολεμου κατά της δημοκρατιας.

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Με όλη την εκτίμηση που έχω στην κυρία Κούρτοβικ, πάει πάρα πολύ να απαιτεί από τους συγγενείς των δολοφονημένων να μην αποκαλούν τον δολοφόνο τους, δολοφόνο.

    Σχετικά με την όλη υπόθεση, έχω για τον Κουφοντίνα και το εννοώ, μια από τις χειρότερες γνώμες που μπορώ να έχω για άνθρωπο. Πρόκειται για ψυχασθενή σίριαλ κίλλερ, που κατέχεται από το σύνδρομο του Μεγάλου Ιεροεξεταστή και ζεί σε ένα δικό του φαντασιακό σύμπαν. Ακόμη και η ανάλυση της ταυτότητας των θυμάτων του αναδεικνύει έναν σκληρό σταλινικό εθνικιστή, που μισεί τους Τούρκους πολίτες, έναν ρατσιστή τυφλό αντιαμερικανό που δολοφονεί έναν μαύρο λοχία, έναν φίλο των Σέρβων Ναζιστών και των Ελλήνων Χρυσαυγιτών συνενόχων τους, που δολοφονεί τον Σόντερς, γιατί δεν μπορεί να συγχωρήσει την ανθρωπιστική επέμβαση του ΝΑΤΟ στην πρώην Γιουγκοσλαβία για να σταματήσει τη σφαγή παιδιών και άμαχων, τη μεγαλύτερη στην Ευρώπη μετά τη λήξη του Β΄Παγκοσμίου πολέμου. Δολοφόνησε ότι καλύτερο πέρασε ποτέ από τη ΝΔ, τον Παύλο Μπακογιάννη, θυμίζοντάς μας τη δολοφονία του Άλντο Μόρο από τα Ερυθροταξιαρχικά καθάρματα. Δολοφόνησε, ως παράπλευρη απώλεια, τον άσχετο με κάθε πολιτική Αξαρλιάν, τον καλό νεαρό αστυνομικό Μάτη, ένα φτωχό χωριατόπουλο και βεβαίως τα λέω αυτά χωρίς να υποτιμώ-προς Θεού- τους άλλους δολοφονημένους, απλά θέλω να αναδείξω την απόλυτα φασιστική αντίληψη της επιλογής των θυμάτων του.

    Είναι κρίμα πως με εξαίρεση τους δικαιωματιστές, όλοι οι υπόλοιποι εκφράζονται με βάση την κομματική τους τοποθέτηση ή τα αισθήματα που έχουν για τον Κουφοντίνα.

    Θεωρώ πως η κυβέρνηση χειρίστηκε κάκιστα την υπόθεση και δημιούργησε με αδέξιους χειρισμούς εμπαθών ανίκανων, τεράστιο πρόβλημα (ελπίζω σε λύση, αλλιώς…) εκ του μη όντος.
    Ο Κουφοντίνας έπρεπε να επιστρέψει στον Κορυδαλλό, αφού δεν είχε δώσει καμία αφορμή μεταφοράς σε δυσμενέστερη κράτηση και αφού επέστρεψε από όλες τις άδειές του. Η κυβέρνηση άνοιξε τον ασκό του Αιόλου, κυριολεκτικά χωρίς λόγο, από μικροπολιτική εμπάθεια, ο δε πρωθυπουργός δείχνει μικροψυχία ανάξια του αξιώματός του, αφού υπάρχει συγγενής μεταξύ των θυμάτων του. Όφειλε περισσότερη πολιτική ευαισθησία.

    Θεωρώ τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ και των πραιτωριανών του άθλια.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ που έχει δείξει αδιαφορία για τις τραγωδίες των φυλακών, περιφρόνηση στα ανθρώπινα δικαιώματα σε κάθε ευκαιρία,καμία επιθυμία θεσμικών μεταρρυθμίσεων σε ανθρωπινότερη κατεύθυνση, ο ΣΥΡΙΖΑ που δεν έδωσε μισή μέρα άδεια στον Γιωτόπουλο ή στον ημιθανή Σάββα Ξηρό (ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για τον κ.Μητσοτάκη), να έχει το θράσος να μιλάει κινητοποιώντας και γραφικές φιγούρες της υπόγειας και πάντα ενεργής καραμανλικής συνιστώσας (Αντώναρος, Σπηλιωτόπουλος, καθηγητής Βλαχόπουλος, Ν. Καραχάλιος, Θ. Σοφός-του σκελετού Εφραίμ Ν.Μάκρης), που στα γεράματα ανακάλυψαν τα ανθρώπινα δικαιώματα.

    Δεν θέλω να αναφερθώ στον άθλιο συρφετό-μηχανισμό διάδοσης του κορωνοϊού των διαδηλωτών που χωρίζονται σε δυο κατηγορίες. Τους κάθε λογής Ρουβίκωνες, επαγγελματίες του ΣΥΡΙΖΑ, αναρχοεξαρχιώτες, παρακρατικούς, μπαχαλοποιούς και σε αφελείς νέους που νομίζουν πως υπηρετούν ιερό σκοπό.

    Η κυβέρνηση οφείλει να δώσει λύση, κάνοντας τριπλό ματ σε αυτούς που αντιπολιτεύονται επιδιώκοντας την καταστροφή

    Κουφοντίνας στον Κορυδαλλό
    Άδεια στο Γιωτόπουλο
    Αποφυλάκιση Σάββα Ξηρού.

    • Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

      Κύριε Λασκαράτε,

      Σε γενικές γραμμές, συμφωνώ με τα όσα ορθολογιστικά γράφετε.
      Να σάς θυμίσω και τον φιλόσοφο Umberto Eco που έλεγε ότι, ποτέ (μα ποτέ), δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι και ο χειρότερος εγκληματίας (εξακολουθεί να) παραμένει άνθρωπος. Επίσης, κάπου θα πρέπει (και) να επαινέσουμε όσους αναρχικούς αγωνίζονται για τα δικαιώματα τού Κουφοντίνα· έτσι, καταδεικνύουν αλτρουϊσμό, ανωτερότητα και προσήλωση στις ηθικές αξίες – δηλ. δεν κρατούν κακία ούτε έχουν εκδικητικότητα στην 17 Ν που, μέσα δεκαετίας τού ’80 (όσες και όσοι ζούσαμε στην Αθήνα βιώναμε τα μπατσικά «πογκρόμ»), αποκάλεσε τους αναρχικούς … «καραγκιόζηδες τών Εξαρχείων»!
      Όσον αφορά το «ψυχογράφημα» τού Κουφοντίνα που γράψατε, μάλλον θα διαφωνήσω. Όσοι είχαμε κάποια πείρα (και από το φοιτητικό κίνημα), πιθανολογούσαμε ότι η 17 Ν ουδεμία σχέση μπορούσε να έχει με σταλινικούς¹ μαοϊκούς²· και από τις επιλογές της και από τις προκηρύξεις της διαφαινόταν τροτσκιστική³ θολούρα.

      ¹ οι μαοϊκοί ήταν: σταλινικοί μαοϊκοί· πολλοί αναλυτές έχουν γράψει ότι ουδέποτε ο Μάο συμπάθησε το Στάλιν και έχει υποστηριχθεί ότι δήλωνε και σταλινικός αφενός για να δείξει συνέχεια στην τριτοδιεθνιστική πορεία και αφετέρου διότι ήλπιζε να «πάρει (προσεγγύσει) σοβιετικούς σταλινικούς που είχαν πέσει σε δυσμένεια επί Микита Хрущов και Леонід Брежнев – ο Γεώργιος Καραμπελιάς είχε ιδρύσει την «Προλεταριακή Αριστερά», τη μοναδική μαοϊκή οργάνωση που δεν ήταν και σταλινική (για την ιστορία, ο Γεώργιος Καραμπελιάς ξεκίνησε σταλινικός μαοϊκός, μετά έγινε μαοϊκός, μετά «εναλλακτικός» και μετά τον «χάσαμε»· ουδέποτε υπήρξε αναρχικός, όπως διατείνοντο πολλοί ανενημέρωτοι δημοσιογράφοι)]
      ² ουδέποτε εκτέλεσαν σοβιετικό
      ³ οι τεταρτοδιεθνιστές, εγκλωβισμένοι στη θεωρία τού «προτσές» [σύμφωνα με την οποία όπως μία αστική κοινωνία δεν μπορεί να σοσιαλιστικοποιηθεί χωρίς επανάσταση, ομοίως και μία σοσιαλιστική κοινωνία δεν μπορεί να αστικοποιηθεί χωρίς (αστική) αντεπάνασταση], αν και δέχοντο ότι η ΕΣΣΔ ήταν ρεβιοζινιστική, αρνούντο ότι είχε αστικοποιηθεί

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Κύριε Παπαγιάννη,
        Oμολογώ πως ξέρω πολύ λίγα σχετικά με αυτούς τους χώρους.
        Σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας.

  3. Ο/Η Frixos λέει:

    Κυριε Παπαγιαννη, αν μου επιτρεπετε,

    νομιζω οτι ειναι χαμενος κοπος να προσπαθει καποιος να φιλοτεχνισει το πολιτικο πορταιτο ενος τυπου σαν τον Κουφντινα.

    Πραγματικα πιστευω οτι ειναι πολυ βαθυτερες οι αιτιες που του οπλισαν το χερι και οχι οι ιδεες του Μαο, του Σταλιν, του Τροτσκι κ.ο.κ., όπως τις γνωρισαμε και τις βιωσαμε μετα την μεταπολιτευση.

    Αλλά ουτε ακομα και η επιθυμια του να συμβαλει σ’ εναν κοσμο πιο δικαιο, ζωντας σε μια δυτικη κοινωνια (εστω και αν είναι η ελληνικη) στα τελη του 20ου αιωνα θα μπορουσαν να καταστησουν έναν υποτυποδως ισορροπημενο ανθρωπο κατά συρροη δολοφονο.

    Πολλες χιλιαδες ανθρωποι εμφορουντο από τις ιδεες αυτές, αλλα μετρημενοι στα δαχτυλα είναι αυτοι που εφτασαν στη δολοφονια.

    Ακομα και αυτοι που εδρασαν με ηρωϊσμο και αυταπαρνηση εναντια σε δικτατορικα καθεστωτα, που ρισκαρισαν τη ζωη τους και βασανιστηκαν φρικτα, δεν τιναζαν σωρηδον τα μυαλα των τυρανων με τον τροπο που το εκανε ο Κουφοντινας.

    Οποιοσδηποτε εχει εστω και μια στοιχειωδη ευασθησια δεν μπορει να πυροβολει ουτε ποντικια κατ΄επαναληψη.

    Χρειαζεται να κουβαλας μεσα σου μια βαθεια διαστοφη ή ενα ασιγαστο μισος που να βασανιζουν την ψυχη σου και να βρισκουν προσωρινη εκτονωση κάθε που σκοτωνεις.

    Οι ακραιες πολιτικες ή θρηκευτικες ιδεες (ισλαμισμος, χουλιγκανς, αιρεσεις κλπ), αποτελουν το προσχημα, δλδ το κελυφος μες το οποιο κοινωνικοποιηται και δρα μια διαταραγμενη προσωπικοτητα και οσο πιο διαταραγμενη είναι τοσο πιο ακραιες είναι οι ιδεες στις οποιες καταφευγει.

    Οσο για τον Καραμπελια σας ενημερωνω ότι εκτος απ’ οσα περιγραψατε και πριν γινει στα γεραματα εθνικιστης, υπηρξε και Τροτσκιστης (το 1974 εξεδιδε την τροτσκιστικη εφημεριδα «Σοσιαλιστικη Αλλαγη»).

    • Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

      Κύριε Φρίξο,

      Η εφημερίδα «Σοσιαλιστική Αλλαγή» ήταν το επίσημο όργανο τής ΕΔΕ (τροτσκιστές). Όμως, όσο και αν ανέτρεξα τόσο στη μνήμη μου όσο και στο αρχείο μου (συμπεριλαμβανομένων κάποιων φύλλων τής εφημερίδας «Σοσιαλιστική Αλλαγή»), ουδέν στοιχείο βρήκα ότι ο Καραμπελιάς διατέλεσε και τροτσκιστής – το αντίθετο. Μήπως κάνετε λάθος; Εάν τυχόν γνωρίζετε/θυμάστε κάποιο σημείο αναφοράς (και δεδομένου ότι δεν διεκδικώ το αλάθητο ούτε θεωρώ εαυτόν παντογνώστη), θα σάς παρακαλούσε να το γράψετε (αφενός για την πληρότητα τού θέματος και αφετέρου για την ιστορία).
      Είναι γνωστό ότι ο Καραμπελιάς έγινε (από μεσήλιξ) εθνικιστής [μάλλον υπερεθνικιστής (έφθασε στο σημείο, μεταξύ τών άλλων, να υποστηρίζει ακόμη και ότι … υπήρξε κρυφό σχολειό!)]. Γι’ αυτό και έγραψα: και μετά τον «χάσαμε» …

  4. Ο/Η roidis λέει:

    Σιγά μην έκανε σοβαρή απεργία… πείνας (αντέχει… 55 μέρες, μα ποιος είναι)

    Προσωπικά ποτέ δεν πίστεψα ποτέ ότι έχει σκοπό να πεθάνει.

    Ο σκοπός αυτός ήταν, διαβάστε προσεκτικά να δείτε πως τώρα η Κούρτοβικ τα μασάει:

    Κούρτοβικ: Θα καταθέσουμε αίτηση για διακοπή της ποινής του Δημήτρη Κουφοντίνα

    Η συνήγορος του Δημήτρη Κουφοντίνα, Ιωάννα Κούρτοβικ σημειώνοντας πως θα καταθέσει στο Πρωτοδικείο Λαμίας αίτηση για διακοπής της ποινής, λόγω του κινδύνου της ζωής του Δημήτρη Κουφοντίνα. «Τις τελευταίες μέρας μας υποδεικνύουν να ακολουθήσουμε μία διαδικασία που ξεφεύγει από τα όρια του νόμου», ανέφερε στον ΑΝΤ1.

    «Ακούσαμε ότι Μητσοτάκης, Χρυσοχοΐδης και Τσιάρας δεν θέλουν να υποχωρήσουν», είπε η κ. Κούρτοβικ τονίζοντας πως «δεν πρέπει να φτιάχνονται φωτογραφικοί νόμοι, οι οποίοι μετά παραβιάζονται από την ίδια την κυβέρνηση».

    Ερωτηθείσα γιατί ο κρατούμενος δεν ακολούθησε εξ αρχής τη νομική οδό για την ικανοποίηση του αιτήματός του, είπε πως όταν το Νοέμβριο έγινε η μεταγωγή του στο Δομοκό και ζητήθηκε η αιτιολογία, ώστε να προσβληθεί η απόφαση βάσει νόμου, δεν τους δόθηκε το σχετικό έγγραφο.

    «Στις 7/1 η Νικολάου μας έλεγε ότι μεταφέρθηκε στον Κορυδαλλό και μετά λόγω COVID στο Δομοκό», είπε σχετικά ενώ ανέφερε πως κατά τη διαδικασία υπήρχε «από παντού άρνηση διότι κανείς δεν αναλάμβανε την αρμοδιότητα». [εδώ κι αν τα μασάει!]

    • Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

      Σιγά μην έκανε σοβαρή απεργία… πείνας (αντέχει… 55 μέρες, μα ποιος είναι)

      Ο Bobby Sands πέθανε μετά από 66 ημέρες.

      • Ο/Η roidis λέει:

        ο δικός μας δεν πρόκειται να πεθάνει.
        εδώ είμαστε.

        Ο τόπος είναι μικρός.
        Γνωριζόμαστε.

  5. Ο/Η του κώλου λέει:

    https://eksegersi.gr/katastoli/%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%AF-%CF%85%CE%BC%CE%AF%CE%BD-%CE%B4%CE%B5%CF%83%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%AF/

    Ο γνωστός παρατρεχάμενος του δεσποταριάτου Σωτήρης Τζούμας, με ένα κείμενο τίγκα στα ορθογραφικά λάθη, πληροφορεί «τους αγαπητούς αναγνώστες και όλους τους ενδιαφερόμενους», από το exapsalmos.gr, ότι «ο Σεβ. Μητροπολίτης Φθιώτιδος πριν το δημοσίευμα της EΦ. ΣΥΝ. με την έκκληση – πρόκληση προς τον Αρχιεπίσκοπο, απέστειλε τον εκλεκτό και σοβαρό ιεροκήρυκα της Μητροπόλεως π. Σεραφείμ Ζαφείρη, τον οποίο έχει τοποθετήσει στην ευαίσθητη θέση του Προϊσταμένου της Θρησκευτικής Υπηρεσίας Σωφρονιστικού Καταστήματος Δομοκού να συναντήσει και να συνομιλήσει πνευματικά με τον Δ. Κουφοντίνα.

    Μάλιστα πριν πάει ο π. Σεραφείμ Ζαφείρης στον Κουφοντίνα είχε ειδική επικοινωνία και ενημέρωση για το πως θα τον προσεγγίσει από τον Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών. Αλλά και ο ίδιος ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος μίλησε με τον π. Σεραφείμ και τον ενθάρρυνε να επισκεφτεί τον φυλακισμένο απεργό πείνας. (…) Ο π. Σεραφείμ με τις ευχές του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου και του Σεβ. Φθιώτιδος στα χέρια του και στην καρδία του επισκέφθηκε τον κ. Κουφοντίνα με την ιδιότητα του Πνευματικού. Του μίλησε, του κόμισε την εικόνα του Αγίου Δημητρίου, του οποίου το όνομα φέρει, τον παρότρινε να εξομολογηθεί ή να μεταλάβει των Αχράντων Μυστηρίων, αλλά εκείνος φυσικά αρνήθηκε. Aλλωστε πως να κοινωνήσει τώρα ένας άνθρωπος που δεν έχει κοινωνήσει ποτέ στη ζωή του;»!

    ΥΓ. Μετά από ρεπορτάζ που κάναμε, πληροφορηθήκαμε ότι ο απεσταλμένος του Ιερώνυμου δεν είδε καν τον Δημήτρη Κουφοντίνα. Για να μπει στη ΜΕΘ, έπρεπε να δοθεί άδεια από το νοσοκομείο, υπό την προϋπόθεση ότι θα δεχόταν το επισκεπτήριο ο Δ. Κουφοντίνας. Ο απεργός πείνας και δίψας μήνυσε μέσω του φύλακα που τον ρώτησε «ευχαριστώ, αλλά όχι» και ο παπάς αποχώρησε. Ολα αυτά τα περί εικόνας κτλ. είναι κανονικά παραμύθια. Αυτό έγινε την περασμένη Παρασκευή.

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      του κώλου,
      χα χα χα! Μπα σε καλό σου, γέλασα πρωί πρωί (μετά από χρόνια).

      Αυτούς τους καραγκιόζηδες, τους φοβούνται, τους φιλάνε το χέρι και για χάρη τους εκπαραθυρώνουν υπουργούς παιδείας.
      Κουκουλώνουν τα σκάνδαλα τους, τους απαλλάσσουν από φόρους, αναστυλώνουν τους ναούς τους με χρήματα του δημοσίου και τους αποκαλούν «Παναγιώτατος», «Αγιώτατος», «Μακαριώτατος», «Σεβασμιώτατος», «Πανεριώτατος», «Ιερώτατος» κλπ

      Και μετά αναρωτιόμαστε «Με τον ήλιο τα μπάζω, με τον ήλιο τα βγάζω, τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε;»..

  6. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η λογοκρισία του fb είναι απαράδεκτη
    Τίποτα μεμπτό δεν υπάρχει στην ανάρτηση

    https://www.thetoc.gr/politiki/best-of-internet/i-teleutaia-anartisi-tou-ektora-koufontina—gia-ton-patera-tou-kai-to-aitima-tou-na-metaferthei-ston-korudallo/

    Η τελευταία ανάρτηση του Εκτορα Κουφοντίνα – Για τον πατέρα του και το αίτημά του να μεταφερθεί στον Κορυδαλλό

    Η τελευταία ανάρτηση του Εκτορα Κουφοντίνα- τον γιού του Δημήτρη Κουφοντίνα- για την απεργία πείνας του πατέρα του

    THETOC TEAM
    ΓΡΑΦΕΙ: THETOC TEAM
    PUBLISHED 01 ΜΑΡ. 21 (12:14)

    Δραστήριος στα social media ο γιος του Δημήτρη Κουφοντίνα ανέβασε νωρίτερα σήμερα Δευτέρα, μια νέα ανάρτηση για το αίτημα του πατέρα του- απεργού πείνας Δημήτρη Κουφοντίνα- να μεταφερθεί στις φυλακές Κορυδαλλού.

    Σε αυτή σημειώνει ότι ακόμα και αν ο δολοφόνος της 17Ν ζητούσε να μεταφερθεί αυθαίρετα στις φυλακές Κορυδαλλού ( ο χαρακτηρισμός δεν είναι του Εκτορα Κουφοντίνα…), θα έπρεπε το αίτημά του να ικανοποιηθεί, αφού δεν είναι τόσο τρομερό και σίγουρα είναι χειρότερο από το να τον αφήσουν να πεθάνει.

    Η προηγούμενη ανάρτηση του Εκτορα Κουφοντίνα κατέβηκε από το facebook, αν και ο Εκτορας Κουφοντίνας ισχυρίζεται ότι το μόνο που έκανε ήταν να δημοσιεύσει ένα ποίημα του Γιάννη Ρίτσου.

    Αφού πρώτα με μπλόκαρε για ένα ποίημα του Γιάννη Ρίτσου και μου έριξε το προφίλ, τώρα το facebook με μπλόκαρε για μία εβδομάδα, εξαιτίας (των ενημερώσεών μου -και) της παρακάτω ερώτησης:

    Ο Δη*μήτρis Koυφ*oντίνas δεν ζητάει να διαλέξει φυλακή. Ζητάει να εφαρμοστεί ο νόμος (της ίδιας της ΝΔ μάλιστα), που ο νόμος αυτός ορίζει ότι πρέπει να επιστρέψει στον Κορυδαλλό.

    Για να μην μείνει όμως αναπάντητο ούτε αυτό το τελευταίο «επιχείρημα», που προβάλλεται πολύ, εγώ θέλω να ρωτήσω ανοιχτά και δημόσια το εξής:

    Ο Δη*μήτρis Κoυφo)ντiνas δεν ζητάει να διαλέξει φυλακή. Ζητάει τη φυλακή που όρισε ο νόμος γι’ αυτόν. Ακόμη και αν το ζήταγε όμως, αυτό θα ήταν τόσο τρομερό; Κι επειδή έχει δίκιο να το ζητάει, προκειμένου να μην ικανοποιηθεί θα πρέπει να πεθάνει;

    Αυτοί που παριστάνουν ότι καταδικάζουν τη βία και που λένε ότι νοιάζονται για την ανθρώπινη ζωή, πιστεύουν ότι κάποιος είναι προτιμότερο να πεθάνει παρά να ζητήσει να πάει σε άλλη φυλακή;

    Τόσο μεγάλη αξία δίνουν στη ζωή τελικά; Τελικά «η ζωή είναι το ύψιστο αγαθό, εκτός αν κάποιος ζητά μια απλή μεταγωγή οπότε τότε πρέπει να πεθάνει»;

    Που δεν ζητάει καν αυτό. Ζητάει να εφαρμοστεί ο νόμος.

    Η ανάρτηση που κατέβασε το facebook:

    • Ο/Η Γιάννης λέει:

      1 Αλήθεια είναι ότι το facebook κάνει λογοκρισία. Δεν μπορούν ιδιώτες να αποφασίζουν τι θα δημοσιεύεται και τι όχι.

      2 Εκεί, με τους Κουφοντίνες υπάρχει πρόβλημα. Πετάνε στα σύννεφα. Είναι εκτός τόπου και χρόνου.
      Ο Δ. Κουφοντίνας, δεν μοίρασε κανένα βιός του, ούτε περπάτησε κανένα μοναχικό δρόμο, σαν κάποιος περιπλανώμενος που ξεχάστηκε από θεούς και ανθρώπους . Μοίρασε θάνατο, σε συνδυασμό με διακοπές σε νησιά.
      Το ΄χουν ξεχάσει, όχι όμως εμείς. Αυτοπαραμυθιάζονται, δεν έχουν συναίσθηση της πραγματικότητας.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Ασφαλώς και πρέπει να κόβονται κείμενα που προτρέπουν σε εγκλήματα και σε βία, αλλά εδώ έχουμε την δημοσίευση από το νεαρό γιο ενός ισοβίτη που κάνει απεργία πείνας, ενός ποιήματος Έλληνα κομμουνιστή ποιητή. Δεν βλέπω τίποτα επικίνδυνο.
        Το fb λογοκρίνει χωρίς σοβαρό έλεγχο και αυτό είναι επικίνδυνο.
        Θα είναι ακόμη χειρότερο αν πίσω από αυτήν την κίνηση, κρύβονται Έλληνες κυβερνητικοί παράγοντες

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ο κ. Ραχιώτης, ο Αντισημίτης, ο αντιιμπεριαλιστής και ο Τουρκοφάγος:
    «η κάννη των όπλων της 17Ν ήταν στραμμένη κυρίως προς τα ξένα αφεντικά μας και τους συνεργάτες τους στην ελληνική ελίτ.

    https://www.efsyn.gr/stiles/apopseis/284086_anoihti-epistoli-sti-sofia-nikolaoy

    04.03.2021, 10:26
    Ανοιχτή επιστολή στη Σοφία Νικολάου
    Γιάννης Ραχιώτης*
    ……………………

    Σε παρακολουθώ βδομάδες τώρα, να ξεκινάς τις ανακοινώσεις και τις εμφανίσεις σου στα ΜΜΕ, εφοπλιστικά και κυβερνητικά, σύμφωνα με τις οδηγίες του non paper: «Ο καταδικασμένος για 11 δολοφονίες Κουφοντίνας…». Ξέρεις ότι η μισή αλήθεια είναι ψέμα. Η οργάνωση του Κουφοντίνα από το ’75 έως το ’99 έκανε 22 εκτελέσεις και ο ίδιος συμμετείχε στις περισσότερες. Αυτό είναι αλήθεια.

    Ομως, από το πέρασμά σου από την ΚΝΕ, τα ΕΑΑΚ, τη Ν.Δ., την εικόνα που σχημάτισες από τη δίκη της 17Ν, σίγουρα διαμόρφωσες ένα πολιτικό κριτήριο, οπότε αντιλαμβάνεσαι ότι η κάννη των όπλων της 17Ν ήταν στραμμένη κυρίως προς τα ξένα αφεντικά μας και τους συνεργάτες τους στην ελληνική ελίτ. Αυτό είναι η άλλη μισή αλήθεια, που την αποσιωπάς. Βέβαια κοντά σ’ αυτούς ήταν και οι φρουροί τους και δυστυχώς ο άτυχος Αξαρλιάν. Εχεις όμως τη νομική παιδεία να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ δόλου, ενδεχόμενου δόλου και αμέλειας. Στην πολιτική, μάλιστα, η διαφορά είναι μεγαλύτερη. Παριστάνεις ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι. Υποκρισία. Οταν όμως αυτό γίνεται για να λοιδορηθεί ένας ετοιμοθάνατος είναι και χυδαιότητα.
    …………………………

    https://theshadesmag.wordpress.com/2018/09/09/apantisi-stin-adidrasi-raxioti/

    Απάντηση στην αντίδραση του δικηγόρου Γιάννη Ραχιώτη κατά του συνεδρίου στη Σπάρτη, για την αρχαία φιλία της με τους Εβραίους.
    Posted on September 9, 2018 by shadesmag in Απόψεις // 16 Comments

    Γράφει ο Λ.

    ………………………………..

    Δυστυχώς όμως στη χώρα μας ο αντισημιτισμός έχει διεισδύσει και στους κόλπους μιας πολύ μεγάλης μερίδας της Αριστεράς («Ο αντισημιτισμός στην Ελλάδα και η Αριστερά», ‘Εφ.τ.Συντακτών’, 29.5.2017). Έτσι διαβάζουμε άρθρο του «δικηγόρου Αθηνών» του Αλ. Γιωτόπουλου της 17Ν και αυτοπροσδιοριζόμενου και ως «δημότη Σπάρτης» Γιάννη Ραχιώτη, δημοσιευμένο (5.9.2018) σε πολύ δεξιό λακωνικό ιστότοπο (NotosPress), που έχει καταγγελθεί στο παρελθόν (04/12/2017: «Ακραίο αντι-τσιγγανικό άρθρο και σχόλια στην εφημερίδα NotosPress της Λακωνίας στις 4 Δεκεμβρίου 2017») και που έχει φιλοξενήσει ακόμη και συνέντευξη του Κασιδιάρη («Ο εκπρόσωπος Τύπου στο Notos Press», 31.5.2016).

    To άρθρο φιλοξενήθηκε την ίδια ημέρα και στο olympospress, έναν άλλον ιστότοπο με βαθείς εθνικούς προβληματισμούς («ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΤΑΓΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ(;) ΚΑΙ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ!!!», 4.9.2018).

    Το άρθρο του κ.Ραχιώτη, που είναι γεμάτο κατηγορίες σε βάρος ενός δημοκρατικού Κράτους, το οποίο απειλείται με ‘εξαφάνιση από το Χάρτη’ από την μεσαιωνική εγκληματική οργάνωση Χαμάς, η οποία δεν διστάζει να χρησιμοποιεί προβοκατόρικα ως ορμητήρια ακόμη και τα Νοσοκομεία και ως μέσα επιθέσεων ακόμη και τα παιδιά της Παλαιστίνης, διαπιστώνει:

    …………………………………..

    Ο κ. Ραχιώτης δεν καταδέχτηκε να ερευνήσει τη σοβαρότητα του αυθαίρετου ισχυρισμού του, πριν γράψει το άρθρο του, ίσως γιατί το κοινό στο οποίο απευθύνεται δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για την ιστορική αλήθεια. Αγνοεί, αν και «δημότης Σπάρτης», δυο βασιλιάδες της με το όνομα Αρεύς ή Αρέας. Ο Α΄(309-265 π.Χ.) που μας αφορά, ήταν σύγχρονος του Ιουδαίου Αρχιερέα Ονία του A΄, τον οποίο ο κ. Ραχιώτης υποβαθμίζει σε «κάποιο ραβίνο». Ο «Αρύς» (ούτε έστω “Άρειος”, όπως τον αποκαλούσε εσφαλμένα ο Ιώσηπος) που αναφέρει ο κ.Ραχιώτης, νομίζοντας πως έτσι «διορθώνει» το σωστό Areus, υπάρχει μόνο στη φαντασία του και στην άγνοια των «ανησυχούντων πατριωτών», που την εκτίμησαν και τη φιλοξενούν. Σε ένα παλιό δημοσίευμα του Shades magazine, o δύσπιστος αναγνώστης μπορεί να δει όλα τα πλούσια τεκμήρια αυτού του πανάρχαιου φιλικού συγχρωτισμού («Οι Εβραίοι της Λακεδαιμονίας»).

    Συνεχίζει ο κ.Ραχιώτης με μια προσβλητική για το Ισραήλ επωδό: «Είναι προφανές ότι το ενδιαφέρον τους δεν βρίσκεται στους ομιλητές και στις…αποδείξεις που θα φέρουν για την υποτιθέμενη επιστολή βασιλιά της Σπάρτης σε κάποιο ραβίνο πριν 2.300 χρόνια, αλλά στο να σύρουν το Δήμο Σπάρτης σε μια επικοινωνιακή επιχείρηση καλλιέργειας φιλικών αισθημάτων προς την πιο ρατσιστική και εγκληματική κρατική υπόσταση της εποχής μας….με την επικοινωνιακή εκμετάλλευση της συστηματικής εξόντωσης εβραίων–όπως και πολλών άλλων-από τους Ναζί…».

    Αποφεύγω να σχολιάσω αυτό το «πολλών άλλων», που δεν μπορεί να αφορά σε κανέναν άλλο, εκτός από τους Ρομά, κι αυτούς όμως σε ασύγκριτα μικρότερο βαθμό, από το εβραϊκό Ολοκαύτωμα, το μεγαλύτερο και κτηνωδέστερο τυφλό, μαζικό ρατσιστικό έγκλημα στην Ιστορία της ανθρωπότητας.
    …………….

    Αυτά ως απάντηση σε μια προκλητική ιστορική άγνοια και σε μια αντιδραστική άρνηση, να τιμηθεί μια παμπάλαιη και διαχρονική παραδοσιακή φιλία και να μνημονευθεί μια ιστορική πραγματικότητα συγκατοίκησης και οικονομικής συνεργασίας, που διακόπηκε βίαια τον Μεσαίωνα από τον κακούργο Αρμένη καλόγερο όσιο Νίκωνα. Θέλω να τονίσω αυτήν την πτυχή. Η Σπάρτη χρωστάει μια συγνώμη στους Εβραίους.
    ………………………………..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.