Είναι λίγο το 21,7% που (ακόμα) πιστεύει ότι ο κορωνοϊός Δεν μεταδίδεται με τη θεία κοινωνία;;;

[Δεν κατανοούμε το… Σοκ του Βήματος της Ορθοδοξίας, σχολιάζοντας πρόσφατη δημοσκόπηση του Star, ότι περίπου το 70% του πληθυσμού πιστεύει ότι η Θεία κοινωνία, μεταδίδει κανονικά τον κορωνοϊό]

Προφανώς το εν λόγω σάιτ, ασπάζεται άνευ όρων τον μύθο ότι οι Έλληνες σε ποσοστό 95%+ είναι πιστοί ορθόδοξοι. 

Εμείς αντιθέτως, θεωρούμε ότι το ποσοστό του 21,7% που α κ ό μ α πιστεύει ότι Δεν μεταδίδεται μέσω θείας κοινωνίας, ως αποθαρρυντικό και θλιβερό. Να θυμίσω ότι ζούμε τον 21ο αιώνα. Ζούμε τη λεγόμενη 4η επανάσταση της τεχνολογίας και πληροφόρησης. Επομένως αν το 21,7% αληθεύει, είναι ένα ποσοστό τεράστιο, που, σε ένα μεγάλο ποσοστό, δικαιολογεί τις τόσες θεωρίες συνωμοσίας που κυκλοφορούν, δικαιολογεί το ανορθολογικό κύμα του αντιεμβολιαστικού κινήματος και· τις στεντόρειες κραυγές περί… Χούντας κλπ.

Η αλήθεια είναι ότι πράγματι, ο Ιός αυτός, εξέθεσε την ηγεσία της Ελλαδικής εκκλησίας.

Η απροθυμία των ιεραρχών να παραδεχθούν τη σοβαρότητα της πανδημίας και η επιμονή τους να εθελοτυφλούν έβαλαν σε κίνδυνο όχι μόνο το ποίμνιο, αλλά και ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού μεταδίδοντας τον Ιό, ακόμα και σε ανθρώπους που ενδεχομένως, είναι πράγματι πιστοί αλλά απρόθυμοι να γίνουν τακτικοί θαμώνες της εκκλησίας, και οι απρόθυμοι αυτοί, ευτυχώς πληθαίνουν. Ενθαρρυντικό. Δεν θεωρώ το οικονομικό μέλλον της εκκλησίας ευοίωνο. Το παγκάρι τα τελευταία χρόνια, μέσω συμπερασμάτων της ίδιας της εκκλησίας, αποφέρει όλο και λιγότερα έσοδα, και τώρα με την πανδημία… Το μέλλον Της δεν προδιαγράφεται ρόδινο.

Ας διαβάσουμε το άρθρο της καλής δημοσιογράφου ©Μαρίας Αντωνιάδου στο in.gr με τον χαρακτηριστικό τίτλο, αν και προσωπικά κρατώ, ως προς τις συνέπειες, τις επιφυλάξεις μου, λόγω του μεγάλου αριθμού χρυσόψαρων στη κοινωνία:

Κοροναϊός : Η Εκκλησία πληρώνει το τίμημα της άρνησης

Τη μεγαλύτερη και βαθύτερη κρίση των τελευταίων 100 χρόνων ζει η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Από την αρχή της πανδημίας ο κλήρος και η ιεραρχία αρνήθηκαν να αποδεχτούν τη σοβαρότητα της κατάστασης, ενώ σε πολλές περιπτώσεις μετέδιδαν σκοταδιστικά μηνύματα προς το ποίμνιο και «ψεκασμένες» απόψεις του τύπου ο ιός δεν μεταδίδεται με τη Θεία Κοινωνία και ότι η μοναδική αποτελεσματική αντιμετώπιση του ιού ήταν η… πίστη. Στη συνέχεια η αποσιώπηση των κρουσμάτων, η απόκρυψη των γεγονότων, η «ατολμία» αποδοχής του γεγονότος και σε ορισμένες περιπτώσεις οι διφορούμενες παραπλανητικές δηλώσεις έφεραν την ιεραρχία σε εξαιρετικά δυσμενή θέση.

Η ασθένεια του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, η εκδημία του αοιδίμου Μητροπολίτη Λαγκαδά Ιωάννη, οι πληροφορίες για ιεράρχες που μπαινοβγαίνουν στα νοσοκομεία χωρίς να δημοσιοποιούν την ασθένειά τους, οι ιερείς, οι διάκονοι, οι ιεροψάλτες, οι οδηγοί που έχουν νοσήσει και ορισμένοι έχουν φύγει και από τη ζωή, πολλά μοναστήρια που έκλεισαν τις πύλες τους γιατί οι μοναχές και οι μοναχοί νοσούν, από την Αλεξανδρούπολη μέχρι τα Μετέωρα, έχουν προκαλέσει τριγμούς στο εσωτερικό της ιεραρχίας. Η πλειονότητα των αρχιερέων επιλέγουν αυτή την ώρα τη σιωπή λόγω της έκρυθμης κατάστασης.

Κορυφαίοι επιστήμονες που συνδέονται με πνευματικούς ισχυρούς δεσμούς και αποτελούν το «οπλοστάσιο» της Εκκλησίας προσπάθησαν να προειδοποιήσουν τους ιεράρχες, όμως εισακούστηκαν μόνο μετά τη διόγκωση του προβλήματος.

Οι θεωρίες συνωμοσίας

Οι φωνές από ιερείς για χρήση μάσκας μέσα στους ναούς και η προσπάθεια από ιερέα να μοιράσει τη Θεία Κοινωνία εμποτισμένη σε αντίδωρο και η διανομή της στους πιστούς με χάρτινη πετσέτα, όπως συνέβη σε ενορία της Αθήνας, προκάλεσαν την μήνιν των επιτελικών στελεχών της Αρχιεπισκοπής, πολλά από τα οποία φρόντιζαν να εκφράζουν δημόσια τις έντονες αντιρρήσεις τους. Ο ιερέας που προχώρησε σε αυτή την κίνηση προκειμένου να προστατέψει το ποίμνιό του, σύμφωνα με πληροφορίες, κλήθηκε από την Αρχιεπισκοπή να σταματήσει του «νεωτερισμούς» του.

Αντίθετα, τρεις κληρικοί, οπαδοί της αντίληψης πως ό,τι υπάρχει μέσα στον ναό είναι εξαγιασμένο – δηλαδή ακόμη και η σκόνη, όπως σχολίαζε ειρωνικά αρχιερέας -που υπηρετούν στις ενορίες της Αρχιεπισκοπής και οι οποίοι προέτρεπαν τους πιστούς να μην πιστεύουν όσα λέγονται για την πανδημία, αφέθηκαν να μεταδίδουν τα κηρύγματά τους από τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας. Ετσι, με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μια μεγάλη μερίδα πιστών πίστεψε βαθιά αυτές τις θεωρίες συνωμοσίας, στις οποίες άλλωστε πολλοί από αυτούς είναι επιρρεπείς. Και η «τοξικότητα» αυτή μεταδιδόταν από άκρο σε άκρο των ενοριών και των μονών όλης της χώρας.

Γνώριζαν το πρόβλημα

Επί μήνες η Ιερά Σύνοδος περιορίστηκε σε ελάχιστες ανακοινώσεις και το όλο ζήτημα χειρίστηκε η Αρχιεπισκοπή, όπως συμβαίνει και σήμερα, την ίδια στιγμή που όλοι ήσαν ενήμεροι για τα όσα τραγικά συνέβησαν στο Πατριαρχείο Μόσχας με την απώλεια αρχιερέων και τον ίδιο τον Πατριάρχη κ. Κύριλλο να τίθεται δύο φορές σε καραντίνα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι ότι η Εκκλησία της Ρωσίας δημιούργησε ειδικό παρατηρητήριο με το οποίο έδινε συγκεκριμένα στοιχεία, έλαβε μέτρα για τη Θεία Κοινωνία και τη διανομή του Αντίδωρου, τον συνωστισμό των πιστών και εξέδιδε διαρκώς ανακοινώσεις αντιμετωπίζοντας την μήνιν των «υπερορθοδόξων». Αντίθετα η Ελλαδική Εκκλησία εξαιτίας της θαρραλέας απόφασης (για πολιτικό και μάλιστα της συντηρητικής παράταξης, ο οποίος αντλεί δύναμη και ψήφους από το εκκλησίασμα) του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να κλείσει τους ναούς στην πρώτη φάση της πανδημίας εφησύχασε τους ηγέτες της, με αποτέλεσμα σήμερα να πληρώνει βαριά το τίμημα.

Οι «βόμβες» διασποράς

Η πλειονότητα των μητροπολιτών συνομιλεί διαρκώς στα τηλέφωνα. Γνωρίζει το πρόβλημα, αλλά κανένας δεν επιθυμεί να τοποθετηθεί. Ολοι όμως αναγνωρίζουν και αποδέχονται ότι το πανηγύρι του Αγίου Δημήτριου στη Θεσσαλονίκη και το τραπέζι των μητροπολιτών την ημέρας εορτής των Αρχαγγέλων στο Συνοδικό Μέγαρο μετατράπηκαν σε «βόμβα» διασποράς του κορωνοϊού. Οπως «πυρηνική» βόμβα αποτέλεσε για το Πατριαρχείο Σερβίας η εκδημία από κορωνοϊό του αοιδίμου Μητροπολίτη Μαυροβουνίου Αμφιλοχίου, ενός κορυφαίου αρχιερέα και η εξόδιος ακολουθία του χωρίς μάσκες από τον μακαριστό πλέον Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίο και τους χιλιάδες πιστούς που συγκεντρώθηκαν στην Μποντγκόριτσα για να τον αποχαιρετήσουν. Ηταν τις ίδιες ημέρες που η ρουμανική κυβέρνηση απαγόρευσε τις γιορτές του Αγίου Δημητρίου και την τέλεση των μεγάλων πανηγυριών στο Ιάσιο και το Πατριαρχείο Ρουμανίας μιλούσε για στέρηση της θρησκευτικής ελευθερίας που προστατεύεται από το Σύνταγμα και τις διεθνείς συνθήκες.

This entry was posted in IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Θεωρίες Συνωμοσίας, Των Αμνοεριφίων, ανορθολογισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

8 Responses to Είναι λίγο το 21,7% που (ακόμα) πιστεύει ότι ο κορωνοϊός Δεν μεταδίδεται με τη θεία κοινωνία;;;

  1. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Κορωνοϊός ή κορωναϊός;

    Σκέψη 1:
    Δεν υπάρχουν κανόνες, για τα θηλ. σε -α. Είναι θέμα τύχης (και μόνον τύχης) ποια περίπτωση θα επικρατήσει.
    α΄ περίπτωση (η πιο σπάνια), να λέγονται αμφότερα πχ αγγελιαφόρος και αγγελιοφόρος, κλπ.
    β΄ περίπτωση, το α διατηρείται πχ αγορανομία, αγοραπωλησία, αγοραφοβία, γενεαλογία, κλπ.
    γ΄ περίπτωση [η σύνηθης (πάνω από 95%)], το α τρέπεται σε ο πχ ακτινοβολία, γυναικοκρατία, γυναικοκτονία, γυναικομαστία, γυναικοπαρέα, εικονομαχία, θαλασσοδάνειο, θαλασσοταραχή, ιδεοληψία, ιδεολογία, καρεκλοκένταυρος, καρεκλοπόδαρο, καρτοκινητό, καρτοτηλέφωνο, κολοκυθόπιτα, μπυροποσία, ομαδοποίηση, σημαιοστολισμός, σημαιοφόρος, σοκολατοβιομηχανία, σοκολατοποιία, φαλαινοθηρικό, χειρομαντεία, χελωνοδρομία, κλπ. Από όσα λήγουν σε -ία, σε άλλα το ι παραμένει πχ καρδιογράφημα, καρδιολογία, καρδιοπάθεια, κοινωνιολογία, μανιοκατάθλιψη, συνωμοσιολογία, κλπ, και σε άλλα το ι φεύγει πχ αστυνομοκρατία, κλπ.
    Υπάρχουν και αρσ. σε -ας όπου το α τρέπεται σε ο (και το ς φεύγει) πχ ταραμοσαλάτα, κλπ.
    Υπάρχουν και ουδ. σε -α όπου το α τρέπεται σε ο πχ αιμομιξία, αιμοπετάλιο, αιμοφιλία, κλπ.

    Σκέψη 2:
    Το ποσοστό (πάνω από 95%) είναι υπερβολικά ψηλό για να θεωρηθεί τυχαίο.
    Μήπως υπάρχει κάποιος κανόνας που μάς διαφεύγει;
    Εάν συστηματοποιήσουμε τα δεδομένα, οι απαντήσεις είναι οι εξής:
    α΄ κανένας κανόνας – θέμα τύχης (ποτέ, μα ποτέ, δεν πρέπει να υποτιμάμε τον παράγοντα τύχη).
    β΄ υπάρχει κανόνας, σύμφωνα με τον οποίο το α τρέπεται σε ο και τα συγκεκριμένα παραδείγματα αποτελούν την εξαίρεση τού κανόνα.
    γ΄ υπάρχει κανόνας (που μάς διαφεύγει) πότε το α διατηρείται και πότε τρέπεται σε ο.

    Σκέψη 3:
    Παρατηρώντας τα παραδείγματα, διαβλέπω κανόνα.
    Τα λήμματα αγορά, γενεά τονίζονται στη λήγουσα. Τα λήμματα ακτίνα, αστυνομία, γυναίκα, εικόνα, ιδέα, καρδία, καρέκλα, κάρτα, κοινωνία, κολοκύθα, μανία, μπύρα, ομάδα, σημαία, σοκολάτα, συνωμοσία, χείρα, χελώνα τονίζονται στην παραλήγουσα. Τα λήμματα θάλασσα, φάλαινα τονίζονται στην προπαραλήγουσα.
    Όσον αφορά, λοιπόν, τα θηλ. που λήγουν σε -α, συμπεραίνουμε ότι: σε όσα τονίζεται η λήγουσα, το α διατηρείται· ενώ σε όσα τονίζεται η παραλήγουσα ή η προπαραλήγουσα, το α τρέπεται σε ο.
    Βέβαια, έχουμε τον ταραμά που μάς τα χαλάει· αν και αφενός είναι αρσ. (και όχι θηλ.) και αφετέρου λήγει σε -άς (και όχι σε -ά) και, σε κάθε περίπτωση, κλίνει υπέρ τού ο (και κατά τού α).
    Για τους λόγους αυτούς, νομίζω ότι το ορθό είναι κορωνοϊός.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Κορωνοϊός,
      είχα διαβάσει άλλη μια το ίδιο καλή ανάλυση, που κατέληγε στο ίδιο συμπέρασμα.
      Υπάρχει και το αυθόρμητο αισθητήριο που έχουμε κατακτήσει και το υποδεικνύει.

  2. Ο/Η Ορθολογιστής λέει:

    Το ορθό είναι κορωνοϊός γιατί είναι σύνθετη λέξη και το -ο- δηλώνει ακριβώς ότι πρόκειται για σύνθεση. Αυτό το -ο- ονομάζεται «Δείκτης Σύνθεσης». (Για περισσότερα θα σας παρέπεμπα στη διδακτορική μου διατριβή αλλά έτσι θα έχανα την ανωνυμία μου. Είμαι και Εβραίος και εάν ανακαλύψουν ότι σχολιάζω και στο άθεο αυτό μπλογκ δεν με σώζει τίποτα).

  3. Ο/Η papoylis λέει:

    Ροΐδολασκαράτοι

    Θεωρώ το 21,7% ένα φυσιολογικό και μάλλον αναμενόμενο για τη Ψωροκώσταινα ποσοστό.
    Θα σύστηνα μια βόλτα στα, τώρα δυστυχώς ημίκλειστα, επαρχιακά καφενεία όπου αναπτύσσονται διάφορες …ενδιαφέρουσες θεωρίες μεταξύ ανταγωνιζομενων λεβεντο… λεβέντηδων (θα παραμείνω ψύχραιμος).

    Τα ευρήματα θα ήσαν ακόμα πιο ενδιαφέροντα αν το ταργκετ γκρουπ αφορούσε μόνο το γυναικείο πληθυσμό της καθ ημάς επαρχίας.

    Έχουν κάθε λόγο να πενθούν οι ανωτέρω πραβοσλάβοι.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Θα ήταν πραγματικά εξαιρετικό έργο αν αφήνονταν να λειτουργηθούν και να κοινωνήσουν όλα αυτά τα στίφη με πρώτες τις δυο εξαίρετες λοιμωξιολογίνες (κατά το Παλαιολογίνες) Γιαμ-Λιν.
      Το κακό είναι πως ενώ όλοι αυτοί ευτυχώς δεν θα νοσούσαν, θα έστελναν εμάς τους κουτούς άπιστους στον άλλο κόσμο, γιατί ο Ιός ναι μεν δεν μπορεί να χτυπήσει αυτούς, όμως μπορεί να μεταδοθεί σε εμάς.
      Αλλιώς θα πρότεινα μαζικές μεταλήψεις των λεγόμενων πιστών.

      • Ο/Η papoylis λέει:

        Λασκαράτε
        Με τη πρόταση σου αυτή θέτεις, αν εφαρμοστεί, σε κίνδυνο τα …πεθερικά της μισής σχεδόν επικρατειας, μεταξύ αυτών και τα δικά μου.
        Πέραν αυτού επιλύεις, χάριτι θεία, το συνταξιοδοτικό προς αγαλλίαση βρουτσεως και λοιπών πατριωτών.

      • Ο/Η laskaratos λέει:

        Σχετικώς με τον κ.Βρούτσην νομίζω πως η πρότασή μου έχει διπλή ανάγνωση, οδηγεί σε εξόντωση χιλιάδες ψηφοφόρους της ΝΔ, όσο για τα πεθερικά σου, κάποιοι θα πλήρωναν για να γλυτώσουν από την πεθερά τους.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.