Ένας γενναίος ιερέας: «Το επιχείρημα ότι δεν μεταδίδονται ασθένειες με τη Θεία Κοινωνία, είναι υβριστικό»

[Κανείς για παράδειγμα δεν διανοείται να υποστηρίξει ότι ένα ζευγάρι που έκανε εκκλησιαστικό Γάμο και συνεπώς δέχθηκε τη Θεία Χάρη, είναι αδύνατον ποτέ να χωρίσει.]

Ο πατέρας Χαράλαμπος Κοπανάκης, ιερέας στο χωριό Σοκαράς του Δήμου Γόρτυνας, καταθέτει την άποψή του για το θέμα:

«Ευτυχώς πλέον στην εποχή μας, η δυνατότητα να εκφράζει κανείς τη γνώμη του, είναι κατοχυρωμένη και εν πολλοίς σεβαστή.
Είναι σημαντικό λοιπόν να εκφραζόμαστε, αρκεί να το κάνουμε με αίσθημα ευθύνης και επιχειρήματα.
Η γνώμη μου λοιπόν εντελώς ξεκάθαρα, για το θέμα του τρόπου μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, έχει ως εξής.
Την εποχή που αποφασίστηκε και υιοθετήθηκε η χρήση ίδιου για όλους κουταλιού, το τελευταίο που μπορούσαν να υποθέσουν οι άνθρωποι, ήταν η πιθανότητα μετάδοσης ασθενειών.
Σκεφθείτε ότι μέχρι πριν έναν αιώνα, είχαμε άγνοια για τη χρησιμότητα του πλυσίματος των χεριών, ως νούμερο ένα πράξη προστασίας.
Συνεπώς η απόφαση για την χρήση ενός κουταλιού με το οποίο θα Κοινωνούν όλοι οι πιστοί, δεν λήφθηκε με υγειονομικά κριτήρια, αλλά καθαρά για πρακτικούς λόγους.
Οι άνθρωποι τώρα, διαχρονικά έχουμε την τάση να κολλάμε στους τύπους, χάνοντας την ουσία. Για όσους έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο με τα θεολογικά, είναι γνωστό ότι ο Χριστός έδωσε μεγάλη βάση στην διάκριση τύπου και ουσίας.

Συνοψίζοντας, η ουσία για το Χριστιανισμό, είναι να μετέχουν οι πιστοί στη μετάληψη του Άρτου και του Οίνου της κοινής λατρείας. Το επουσιώδες, είναι ο τρόπος που θα γίνεται αυτό.
Στις θρησκείες βέβαια, η σχέση με το παλαιό είναι περίεργη. Σχεδόν σε όλες τις θρησκείες, όποια πρακτική έρχεται από το παρελθόν, λαμβάνει θέση δόγματος, ακόμα και αν πρόκειται για πρακτικό θέμα, στο οποίο φυσιολογικά θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία.
Επειδή λοιπόν είμαστε εγκλωβισμένοι σε αυτό τον τρόπο προσέγγισης της εκκλησιαστικής πραγματικότητας, ψάχνουμε απεγνωσμένα επιχειρήματα που να κατοχυρώνουν την θαυματουργική παρεμπόδιση μετάδοσης ασθενειών, μέσω του κοινού κουταλιού.
Τα επιχειρήματα όμως αυτά, καθόλου πειστικά δεν είναι, δεδομένου ότι δεν έχουμε
επιστημονικά στοιχεία από παλαιότερες εποχές. Αυτό, θα ήταν εξάλλου αδύνατον, αφού οι εργαστηριακές αναλύσεις και οι στατιστικές μελέτες, είναι νέες πραγματικότητες. Το σίγουρο όμως που γνωρίζουμε, είναι ότι η θνησιμότητα τότε ήταν στα ύψη, λόγω της ανεπαρκούς ανάπτυξης της ιατρικής επιστήμης.
Το κύριο τώρα επιχείρημα ημών των πιστών, ότι δηλαδή μέσω της Θείας Κοινωνίας δεν μεταδίδονται ασθένειες που κολλάνε με το σάλιο, μάλλον είναι και υβριστικό.
Κανείς για παράδειγμα δεν διανοείται να υποστηρίξει ότι ένα ζευγάρι που έκανε εκκλησιαστικό Γάμο και συνεπώς δέχθηκε τη Θεία Χάρη, είναι αδύνατον ποτέ να χωρίσει. Κανείς δεν διανοείται να υποστηρίξει ότι οι ασθενείς που ευλογούνται με το λαδάκι του ευχελαίου οπωσδήποτε θεραπεύονται.
Θα ήταν επίσης φαιδρό να πούμε ότι κάποιος που βαπτίζεται, κλειδώνει απαραίτητα η ύπαρξη του στον Εκκλησιαστικό χώρο.
Οι άνθρωποι δε που κάποια στιγμή δεχόμαστε χειροτονία και καθισταμεθα κληρικοί,
δεν χάνουμε μαγικά τις αδυναμίες μας. Τις κουβαλάμε και μάλιστα στις περισσότερες των περιπτώσεων τις μεγεθύνουμε στην πορεία.
Αυτά και πολλά άλλα που θα μπορούσαμε να πούμε, καταδεικνύουν ότι η πίστη δεν λειτουργεί με όρους μαγείας και αυτοματοποιημένους μηχανισμούς αναχαίτισης της όποιας φυσικής νομοτέλειας.
Κατά τη γνώμη μου, θα ήταν πολύ εύκολο να αλλάξουμε τον τρόπο μετάδοσης της Θείας Κοινωνίας, χωρίς να πλήττεται διόλου η ουσίας της πίστης.
Βέβαια δεν τρέφω ουδεμία αυταπάτη ότι αυτό πρόκειται να συμβεί. Το μόνο που διεκδικώ, είναι η ξεκάθαρη κατάθεση της γνώμης μου».

πηγή

This entry was posted in IERI_Exoussia, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

5 Responses to Ένας γενναίος ιερέας: «Το επιχείρημα ότι δεν μεταδίδονται ασθένειες με τη Θεία Κοινωνία, είναι υβριστικό»

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Πολύ γενναίος και λογικός και υποθέτω όπως όλα δείχνουν πολύ έντιμος. Ένας ενάρετος κληρικός δεν ανέχεται την αποκρυφιστική θεομπαιξία των απατεώνων και των ηλίθιων, περί θείας κοινωνίας ελιξιρίου πάσης νόσου και πάσης ανοησίας.
    Μπράβο του!
    Θα πέσουν να τον φάνε οι Φαρισαίοι, κληρικοί και «πιστοί», αλλά θα του συμπαρασταθούμε πολλοί.

  2. Ο/Η Άρχισαν τα όργανα λέει:


    https://www.exapsalmos.gr/2020/05/21/agie-gortynis-kathairese-edo-kai-tora-ton-ierea-sou-ntropi-tis-ekklisias/

    Άγιε Γορτύνης καθαίρεσε εδώ και τώρα τον Ιερέα σου- ντροπή της Εκκλησίας!
    Post published:21 Μαΐου 2020

    https://www.exapsalmos.gr/2020/05/21/o-sev-gortynis-k-makarios-gia-ton-yvristi-tis-theias-metalipseos-ierea-tou-tha-akolouthisoume-afto-pou-orizei-katastatikos-chartis/

    Ο Σεβ. Γορτύνης κ. Μακάριος, για τον υβριστή της θείας Μεταλήψεως ιερέα του: θα ακολουθήσουμε αυτό που ορίζει ο Καταστατικός Χάρτης
    21 Μαΐου 2020
    Σχόλιο Σωτήρη Μ. Τζούμα

    Η είδηση με τα φαιδρά και αιρετικά που αποφάσισε να μεταλαμπαδευσει στο πανελλήνιο μέσω του Fb ο κληρικός της Ι. Μητροπόλεως Γορτύνης και Αρκαδίας Χαράλαμπος Κοπανάκης έχει κάνει τον γύρο του κόσμου.Οι απόψεις αυτές έχουν προκαλέσει οργή και εκνευρισμό σε όλο το Χριστεπώνυμο πλήρωμα. Και ασφαλώς δεν θα μείνουμε σε αυτό.

    Και επειδή με το ρεπορτάζ που ήδη παρουσιάσαμε ζητήσαμε την παραδειγματική τιμωρία του εν λόγω κληρικού που αποφάσισε να υποκαταστήσει Συνόδους και Πατριάρχες και να μας υποδείξει τα όσα ο ίδιος πιστεύει και πρεσβεύει και τα οποία είναι απολύτως αιρετικά και απαράδεκτα, επικοινωνήσαμε με τον Σεβ. Γορτύνης και Αρκαδίας κ. Μακάριο, στην Μητρόπολη του οποίου ανήκει ο εν λόγω ιερεύς.

    ….είναι αναγκασμένος να ακολουθήσει την κανονική διαδικασία όπως ακριβώς προβλέπεται από τον 4149/61…

    Το περίεργο και τραγικό είναι ότι κάτω απο την ανάρτηση του εν λόγω κληρικού στον Fb – που δεν αποσύρθηκε παρά τον θόρυβο που έχει δημιουργηθεί- φιγουράρουν τα likes και οι έπαινοι για τις καινοφανείς παραδοξολογίες του και ετέρου κληρικού άλλης Μητροπόλεως της Κρήτης, αλλά και ενός καθηγητή της Πατριαρχικής Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Κρήτης. Δηλαδή συμφωνούν με αυτά που έγραψε ο ευφάντατος κληρικός του Γορτύνης; Ας βγουν να μας το πουν!

  3. Παράθεμα: Ένας γενναίος ιερέας: «Το επιχείρημα ότι δεν μεταδίδονται ασθένειες με τη Θεία Κοινωνία, είναι υβριστικό» — Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές |

  4. Ο/Η +π.Θ. λέει:

    O μητροπολίτης Αργολίδος επειδή οι δεσποτάδες στριμώχτηκαν πολύ άγρια από ;άγρια και δαιμονισμένα στίφη φανατικών κατευθυνόμενων από το ιερό παρακράτος, ξέσπασε και είπε μερικά σωστά πραγματάκια

    [Νομίζω ότι έχουμε αρκετούς που τους ταιριάζει ο λαϊκός τίτλος «τζάμπα μάγκας».Αργολίδος Νεκτάριος: ”Η γη είναι τετράγωνη!”
    Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ]
    https://imargolidos.gr/%ce%b1%cf%81%ce%b3%ce%bf%ce%bb%ce%af%ce%b4%ce%bf%cf%82-%ce%bd%ce%b5%ce%ba%cf%84%ce%ac%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%b7-%ce%b3%ce%b7-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%ac/

    Δεν υπήρξε μέτρο στις φωνές και στο θορυβώδη τρόπο με τον οποίο πολλοί νόμισαν ότι έπρεπε να υπερασπίσουν την εκκλησία.

    Είναι αξιοσημείωτο ότι κάποιες μέρες είχαμε ένα καταιγισμό μηνυμάτων – διαμαρτυριών με τα ίδια περίπου λόγια. Φως φανάρι βέβαια ότι ήταν κατευθυνόμενα από κάποιον «γέροντα». Είναι σαν τα ψηφίσματα.

    Γίνεται μια εκδήλωση διαμαρτυρίας για κάποιο θέμα και στο τέλος όλοι εγκρίνουν το κείμενο που είναι έτοιμο από τις προηγούμενες μέρες. Δημοκρατικές διαδικασίες…

    Μέσα λοιπόν στα μηνύματα αυτά επαναλαμβάνεται το ίδιο μοτίβο: «Είστε προδότες. Αρνηθήκατε τον Χριστό. Σχίζετε την Εκκλησία. Θα χάσετε την ψυχή σας. Παραιτηθείτε. Είσαστε αφορισμένοι. Για να μην χάσετε την καρέκλα υποκύψατε στην άθεη κυβέρνηση κ.λπ. κ.λπ.».

    Έζησα και το χειρότερο: Τηλεφώνησε κάποιος και ουρλιάζοντας, άρχισε να με βρίζει με λεξιλόγιο του υποκόσμου. Με διαολόστειλε τρεις φορές κιόλας. Γιατί; Του στερώ τον Χριστό και δεν τον αφήνω να κοινωνήσει! Αυτός λοιπόν ο μαινόμενος άνθρωπος και πόσοι παρόμοιοι, αισθανόταν ότι ήταν έτοιμος να κοινωνήσει!

    Άνθρωποι που δεν έχουν ανοίξει ούτε την Αγία Γραφή και η μόνη «πνευματική» τροφή τους είναι τα χαμηλού επιπέδου θρησκευτικά περιοδικά και εφημερίδες, έχουν την απαίτηση από κατηχούμενοι να γίνουν κατηχητές, από μαθητές να γίνουν δάσκαλοι.

    Το είχε επισημάνει 1700 χρόνια πριν ο Μ. Βασίλειος, όταν έβλεπε τον οικοδόμο, τον μανάβη και τον μπακάλη της εποχής του να «θεολογούν» πάνω σε δύσκολα θεολογικά θέματα, όπως το δόγμα της Αγίας Τριάδος.
    ….
    Δυστυχώς τα ίδια γράφονταν και πριν 10-15 χρόνια για τους ιούς της γρίπης των πτηνών και των χοίρων: «Ο ιός βγήκε από τα βιολογικά εργαστήρια του αμερικανικού στρατού».

    «Ο Κίσινγκερ το 1976 δήλωνε ότι ο παγκόσμιος πληθυσμός πρέπει να μειωθεί στο 1/5 του σημερινού». «Ο ιός της γρίπης των πτηνών κυκλοφόρησε γι’ αυτό το λόγο, αλλά δεν τους βγήκε».

    Και βέβαια η συμβουλή: «Μην πάτε να αγοράσετε το εμβόλιο, γιατί έτσι θα θησαυρίσουν οι μεγαλομέτοχοι των πολυεθνικών. Έτσι επιδιώκουν τα νεοταξικά αφεντικά!» κ.λπ. κ.λπ.

    Αυτά τότε. Σήμερα γράφονται και άλλα. Το εμβόλιο θα γίνεται με τσιπάκι. Αυτό «θα είναι το σφράγισμα». Ακούστε και το άλλο.

    «Ο ιερέας που θα έχει το τσιπάκι στο χέρι του και θα ευλογεί τα τίμια δώρα ή τα άλλα μυστήρια, δε θα μεταδίδει τη χάρη και τα μυστήρια θα είναι ανενεργά!» (Πάλι καλά που δεν υποψιάστηκαν κάτι για τις βαλβίδες ή τους βηματοδότες της καρδιάς μήπως και εκεί μέσα κρύβεται ο Αντίχριστος!). Αντέχετε και άλλο; «Ο κορονοϊός θα φέρει την πανθρησκεία».

    Σε κάποια από τα e-mails μου έγραφαν: «Δεχτήκατε όλα αυτά τα μέτρα για έναν ιό που είναι ως επί το πλείστον τηλεοπτικός; Αν επιβληθεί υποχρεωτικός εμβολιασμός; Δεν σας φαίνεται ότι όλα αυτά είναι σαν πρόβα για το λεγόμενο χάραγμα της Αποκάλυψης;»

    Ένα ακόμη επιχείρημα που πολλοί έγραψαν είναι γιατί στις Σλαβικές χώρες που δεν έκλεισαν οι εκκλησίες, δεν υπήρξαν κρούσματα. Είχα άμεση επικοινωνία από Ρωσία και Ουκρανία και γνώριζα πολύ καλά τι συνέβαινε.

    Αλλά οι αδελφοί μας αυτοί δεν είχαν καθόλου πληροφόρηση και δεν γνωρίζουν το δράμα που εκτυλίσσεται. Αυτές τις ημέρες ήλθαν στα χέρια μου σελίδες ολόκληρες. Πολύ περιληπτικά καταγράφω μερικά.

    Αν στην Ελλάδα η συνωμοσιολογία και αντιχριστολογία καλά κρατούν, – συνδεδεμένα πάντα μ̉ έναν φανατισμό, στις δύο μεγάλες χώρες Ρωσία και Ουκρανία, τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα.

    Και αυτό το καταθέτω από προσωπική πείρα. Αυτή η κατάσταση ήταν η αιτία να μολυνθούν ολόκληρες μοναστικές κοινότητες και εκκλησιαστικές σχολές από τον κορονοϊό και να γίνουν εστίες μόλυνσης για τους προσκυνητές.

    Για τα περισσότερα από αυτά τα μοναστήρια έχουμε σχετικά λίγες πληροφορίες, γιατί επιβλήθηκε άνωθεν «σιγή ιχθύος». Ακόμη η σκιά της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης K.G.B. φαίνεται να καλύπτει τα πάντα.

    Οι πρώτες πληροφορίες που έφτασαν σε μας ήταν ο θάνατος δύο επισκόπων και ενός ιερέως, του π. Αλεξάνδρου με τον οποίο είχαμε βρεθεί σε συνέδρια στη Μόσχα. Επρόκειτο για εξαίρετο κληρικό, μόλις 49 χρονών, που άφησε ορφανά τρία παιδιά.

    Πριν λίγες μέρες πληροφορηθήκαμε για την τραγωδία που ζει η περίφημη Λαύρα του αγίου Σεργίου, όπου ζουν εκατοντάδες μοναχοί και φοιτητές της Θεολογικής Ακαδημίας.

    Ο Πρύτανης της Ακαδημίας επίσκοπος Πιτιρίμ, και ο ηγούμενος του μοναστηριού επίσκοπος Παράμονος , μολύνθηκαν. Ο πρώτος διεκτραγωδεί την κατάσταση.

    Ενώ οι μοναχοί ήθελαν να κρατήσουν κλειστές τις πύλες, οι «πιστοί» επέμεναν φορτικά να μπουν μέσα για να εκκλησιαστούν. Οι μοναχοί αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν και το κακό έγινε.

    Ο επίσκοπος Πιτιρίμ γράφει μεταξύ των άλλων.
    …..

    Πόσοι είναι οι άρρωστοι στη Λαύρα; Κανείς δε γνωρίζει. Ούτε πόσοι υπέκυψαν. Στη Θεολογική Ακαδημία οι πληροφορίες λένε ότι από τους 126 φοιτητές και καθηγητές, τα κρούσματα είναι 52, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν όλων των καθηγητών, οι περισσότεροι των οποίων είναι ηλικιωμένοι και σε πολύ σοβαρή κατάσταση.

    Μονή Αγίου Σεραφείμ. Ντιβέγιεβο (Σάρωφ)

    Πρόκειται για πολυμελή γυναικεία αδελφότητα την οποία έχω επισκεφθεί τρείς φορές. Τελευταία ήταν το 2001 μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο.

    Τότε είχε 300 μοναχές και τώρα νομίζω πρέπει να έχουν ξεπεράσει τις 600. Κι επειδή εκεί βρίσκονται τα λείψανα του αγ. Σεραφείμ του Σάρωφ, το μοναστήρι αυτό δέχεται χιλιάδες προσκυνητές.

    Κανείς δεν μπορούσε να σταματήσει το κύμα, ιδιαίτερα τη Μεγάλη Εβδομάδα. Οι προσκυνητές όχι μόνον αδιαφόρησαν στις εκκλήσεις για να μην επισκέπτονται το μοναστήρι, αλλά προσέρχονταν στο ναό χωρίς να λαμβάνουν τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα. Αποτέλεσμα ήταν ότι πολλές μοναχές νόσησαν. Κάποιοι ανεβάζουν τον αριθμό σε 160. Η ηγουμένη που είναι και γιατρός μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στη Μόσχα.

    Κι εδώ τηρείται σιγή ιχθύος. Γεγονός είναι πως στις 25 Απριλίου το μοναστήρι μπήκε σε καραντίνα.

    Θεολογικό σεμινάριο Perevinky

    Άγνωστος ο αριθμός των ασθενών. Στις 3 Μαΐου ο Πατριάρχης Κύριλλος απομάκρυνε τον Πρύτανη γιατί δεν τήρησε τις οδηγίες.

    Μοναστήρι Αγ. Ελισάβετ-Λευκορωσία

    Και εδώ καλύπτεται η κατάσταση μ̉ ένα πέπλο σιωπής. Πληροφορίες που διέρρευσαν μιλούν για 60-80 μοναχές που νόσησαν και μια νεκρή.

    Λαύρα των Σπηλαίων του Κιέβου

    Ήταν από τα πρώτα μοναστήρια που χτυπήθηκαν από τον κορονοϊό. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα, κατάλαβα ότι οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες. Άλλοι μιλούν για 68, άλλοι για 90, άλλοι για 200 νοσήσαντες μοναχούς και γύρω στους 50-60 φοιτητές. Ήδη υπάρχουν 3 νεκροί μοναχοί.

    Τα ίδια συμβαίνουν και στο μοναστήρι του αγίου Ιωνά στο Κίεβο και στη Λαύρα του Ποτσάεφ στη Δυτική Ουκρανία, όπου όχι μόνο το μοναστήρι, αλλά και η πόλη του Ποτσάεφ έχουν μπει σε καραντίνα.

    Φοβάμαι ότι η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη και τα θύματα πολύ περισσότερα. Αλλά οι «ευλαβείς» συνωμοσιολόγοι επιμένουν ότι όλα αυτά είναι σχέδια των σιωνιστών, της «παγκόσμιας διακυβέρνησης», «των σκοτεινών δυνάμεων» που στόχο έχουν τη διάλυση της «αγίας Ρωσίας». Κάθε ομοιότητα με τα καθ̉ ημάς είναι εντελώς συμπτωματική.

    …….

  5. Ο/Η +π.Θ. λέει:

    Προς τους διάφορους Σωτηροτζούμες, Στρατοτζώρτζογλου, Μαριασολωμού Αμβρόσιους και σία.



    https://www.ethnos.gr/ellada/106995_kriti-o-iereas-apanta-shetika-me-tin-anartisi-toy-gia-theia-koinonia-diazygia

    Κρήτη: Ο ιερέας απαντά σχετικά με την ανάρτησή του για Θεία Κοινωνία-διαζύγιαΕΛΛΑΔΑ
    22.05.2020 18:28

    Ο πατέρας Χαράλαμπος Κοπανάκης δηλώνει «είναι η άποψή μου και έχει απόλυτο έρεισμα στην παράδοσή μας»
    Οπατέρας Χαράλαμπος Κοπανάκης, ιερέας στον οικισμό του Σοκαρά, έγινε το πρόσωπο της ημέρας, μετά την ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook σχετικά με τη Θεία Κοινωνία.

    Το neakriti.gr επικοινώνησε με τον ιερέα που εδώ και 24 χρόνια βρίσκεται στους κόλπους της Εκκλησίας. Για τον ίδιο είναι αδιαπραγμάτευτη η προσωπική του άποψη την οποία δημοσιοποιεί με επιχειρήματα και αίσθημα ευθύνης.

    Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι η άποψή μου και έχει απόλυτο έρεισμα στην παράδοσή μας. Δεν έρχομαι σε αντιπαράθεση με κανέναν, είπα απλά τη γνώμη μου, όπως αυτή προκύπτει από τους αιώνες της Εκκλησίας», είπε ακόμη ο ιερέας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.