ΚΑΙ ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος περιφρονεί την ανθρώπινη ζωή

[Μεσογαίας Νικόλαος: Μόνο ο Χότζα και η κυβέρνησή μας απαγόρευαν τη θεία λατρεία!]

Μια προκλητική επιστολή προς την κυβέρνηση επιφύλασσε  ο μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής Νικόλαος, παρομοιάζοντας την προστασία της δημόσιας υγείας και τους περιορισμούς που επιβάλλονται, με το ανελεύθερο σοβιετικό καθεστώς και το καθεστώς του στυγνού Αλβανού δικτάτορα Εμβέρ Χότζα!

Ο Νικόλαος Χατζηνικολάου, ο οποίος πλασσάρεται και ως «σοβαρός» στους δημοσιογραφικούς και πολιτικούς κύκλους, λόγω των σπουδών του στις ΗΠΑ, δεν διστάζει να διαφοροποιηθεί και προκαλέσει για άλλη μια φορά. Το είχε άλλωστε ξανακάνει την περίοδο των μνημονίων, όπου με τους «πύρινους» αντιμνημονιακούς λόγους του έσπρωξε τον κόσμο να αναζητήσει την πολιτική λύτρωση σε «αντισυστημικά» πολιτικά μορφώματα , που τελικά αποδείχτηκαν καταστροφικές αυταπάτες. Κύκλοι της εκκλησίας σχολίαζαν ότι η καλή σχέση του με τα «αντισυστημικά μορφώματα» της του προσέφεραν και τον τιμητικό τίτλο του «Υποστρατήγου» που του προσέφερε ο Πάνος Καμμένος!


Είχε διαφοροποιηθεί ακόμα και από τον προσωπικό του ευεργέτη μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Χριστοδόλουλο (τον είχε κάνει Μητροπολίτη), όταν εκείνος αδικείτο από δημοσιεύματα του τύπου. Τότε είχε διαφοροποιηθεί δια της ψήφου του στην Ιεραρχία, ζητώντας τη διερεύνηση των ανυπόστατων καταγγελιών κατά του τότε Αρχιεπισκόπου…

Κύκλοι της εκκλησίας, θεωρούν ότι ο Νικόλαος Χατζηνικολάου εκφράζει αυτές τις απόψεις προκειμένου να πλασσαριστεί καλύτερα ενόψει της επερχόμενης διαδοχής του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, άλλοι ισχυρίζονται ότι ο ίδιος κολακεύεται από τη δημοσιότητα που απολαμβάνει και ψάχνει τρόπους προκειμένου να την διευρύνει.

Σε κάθε περίπτωση οι ίδιοι κύκλοι της εκκλησίας σχολίαζαν ότι ο Μητροπολίτης Μεσογαίας θα έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτικός σε αυτά τα θέματα, την ώρα που γνωρίζει ότι η εκκλησία έχει ήδη πληγεί με δεκάδες κρούσματα, όπου ανάμεσα τους διακρίνονται ιερείς, μοναχοί και πιστοί, ενώ χθες έχασε τη ζωή του Επίσκοπος στη Σερβία.

Σύμφωνα με την επιστολή του κ. Νικολάου, αφορμή της επιστολής υπήρξε υπογραφή της νέας κοινής υπουργικής απόφασης (ΚΥΑ) από την Υπουργό Παιδείας.

Ο Σεβασμιώτατος στην επιστολή του ξεκαθαρίζει ότι δεν εκπροσωπεί κανέναν άλλον παρά μόνο τον εαυτό του, τονίζοντας παράλληλα ότι οι σκέψεις που ακουλουθούν εκφράζουν την κοινή λογική και τα αισθήματα πολλών συμπολιτών μας.

Αρχικά ο Μητροπολίτης Μεσογαίας εκφράζει τις ευχαριστίες του προς την Υπουργό Παιδείας και προς την Κυβέρνηση, για όσα κάνουν και αφορούν την προστασία και την ευημερία του ελληνικού λαού.

Στη συνέχεια ο κ. Νικόλαος εξηγεί ότι η παρέμβασή του, είναι γιατί θέλει με τον τρόπο αυτό να συμβάλλει προσωπικά στην καλύτερη ρύθμιση των θεμάτων που αφορούν την Εκκλησία.

«Θεωρώ ότι η απόφαση αυτή της κυβέρνησης, η οποία όμως φέρει την δική σας υπογραφή, παραβιάζει τα όσα διακηρύττονται περί των διακριτών ρόλων μεταξύ Εκκλησίας και Πολιτείας» – τονίζει μεταξύ άλλων στην επίστολή του ο Μητροπολίτης Νικόλαος.

Σε άλλο σημείο Μητροπολίτης Μεσογαίας, υπογραμμίζει ότι «η απαγόρευση της θείας λατρείας δεν έχει γίνει ποτέ, ακόμη και από τα επισήμως ταυτιζόμενα με τον αθεϊσμό καθεστώτα, πλην του Εμβέρ Χότζα στην Αλβανία.»

«Το σοβιετικό καθεστώς πολέμησε την θρησκευτικότητα, έδιωξε την Εκκλησία, γκρέμισε ναούς, εξόντωσε κληρικούς, δεν απαγόρευσε όμως την λατρεία κεκλεισμένων των θυρών. Η κυβέρνηση μας το έκανε!» προσθέτει χαρακτηριστικά ο μητροπολίτης Μεσογαίας.

Ακόμη ο Μητροπολίτης Νικόλαος αναφέρει ότι «σε καμμία άλλη χώρα πλην της Ελλάδας δεν έχει απαγορευθεί η τέλεση της Θείας Λατρείας, ούτε στην Κύπρο, ούτε στις σλαβικές χώρες, ούτε στην Κορέα, όπου εκεί το θέμα το ρύθμισαν οι αρμόδιες Εκκλησίες.»

Μπορείτε εδώ να διαβάσετε ολόκληρη την επιστολή Νικολάου

thepresident.gr

This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, θρησκεία/κλήρος, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

9 Responses to ΚΑΙ ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος περιφρονεί την ανθρώπινη ζωή

  1. Ο/Η Κλαζομενεύς λέει:

    Ο βουλευτής της ΝΔ που πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο ευχαρίστησε το Θεό και την Παναγία που τον κάνανε καλά (χθεσινή συνέντευξη στον ΣΚΑΪ)! Ελληνική δεξιά παραδοσιακά αρχαιοκάπηλοι, πατριδοκαπηλοι, ορθοδοξοκαπηλοι…
    Φυσικά δεν βρέθηκε ενας δημοσιογράφος, αφού με ελάχιστες εξαιρέσεις πχ βαξεβανης, είναι τσιράκια τους να του θέσει δύο ερωτήματα:
    1. Γιατί ο Θεός βοήθησε αυτόν και όχι το 12χρονο κορίτσι από το Βέλγιο που απεβίωσε από τον κορονοϊό;
    2. Αφού είχε τόσο πίστη στην Παναγία, η οποία τον έκανε καλά, γιατί δεν κάθισε σπίτι του και έσπευσε να πάει στο νοσοκομείο, που του δώσανε χλωροκινη;
    Ευλογησον

  2. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αλήθεια που βρίσκετε η υποθεση του ΑΝΩΝΥΜΟΥ παιδόφιλου ιερέα της Μητρόπολής του;
    Γιατί δεν δημοσιεύτηκε τίποτα για δίκη, καταδίκη, ή αθώωση (με ιερό ακριβό εξωδικαστικό συμβιβασμό-γιατί συνηθίζεται). Πάνε από τότε ένας χρόνος και 8 μήνες.

    https://roides.wordpress.com/2017/07/31/31jul17/

    Γιατί η ανωνυμία για τον παιδόφιλο ιερέα της Μητρόπολης Μεσογαίας;
    31/07/2017
    [Θα κουκουλωθεί ΚΑΙ αυτό το ιερό κρούσμα;]


    Ο τέως Μεσογαίας Αγαθόνικος (είχε διοριστεί από την εκκλησιαστική Χούντα Ιωαννίδη), πρώην στρατιωτικός παπάς (υπολοχαγός) του κολαστηρίου της Μακρονήσου (1951-1953), απόφοιτος της κακόφημης Ιερατικής Σχολής Κορίνθου, στέφει το διάδοχό του Νίκο Χατζηνικολάου.

    Η Μητρόπολη Μεσογαίας είναι νομίζω η πρώτη (21.11.2011), που ευλόγησε τους Σατανιστές της χιτλερικής συμμορίας των μαχαιροβγαλτών της Χ.Α. η οποία καθοδηγείται από το ηγετικό ζεύγος της «φορολογικής φωλίτσας» του ροζ-Hotel New Dream, όταν αυτή μεγάλωσε ως κόμμα και έκρινε πως έπρεπε να κρύψει στο ντουλάπι τους ύμνους της στον Εωσφόρο και τις ορεινές νυχτερινές τελετουργίες των Ηλιοστασίων, όχι όμως να σταματήσει και τις δολοφονικές της επιθέσεις. Στην σχετική τελετή που έγινε στα γραφεία του Τάγματος Εφόδου της Λούτσας, πήραν μέρος 4 ιερείς της Μητρόπολης, αριθμός πολύ μεγάλος και όχι συνήθης, που δείχνει ιδιαίτερους αμφίδρομους δεσμούς. Το είχαμε καταγγείλει: («Η Εκκλησία ευλογεί τη Χρυσή Αυγή»).

    Σε λιγότερο από δυο χρόνια μετά είχαμε «Τρεις συλλήψεις Χρυσαυγιτών στη Λούτσα» (‘Πρ.Θέμα’-29.9.2013): «…τρεις άνδρες ηλικίας 29, 40 και 43 ετών. .. κατασχέθηκαν εννέα κράνη, εβδομήντα κοντάρια – μερικά καλυμμένα με ελληνικές σημαίες- και έντεκα ασπίδες. ..στην κατοχή του ενός βρέθηκε ένα πτυσσόμενο γκλομπ».

    Το ανοσιούργημα επαναλήφθηκε με αγιασμό των γραφείων της «Σποράς των νικημένων του ‘45» Αναβύσσου στις 2.7.2012. Κι εδώ ένα χρόνο μετά: «Η Τ.Ο. της Χρυσής Αυγής στην Ανάβυσσο έκλεισε ύστερα από αναφορές ότι ορισμένα μέλη της προχωρούσαν σε εκβιάσεις καταστηματαρχών και σε άλλες παράνομες ενέργειες στην περιοχή…» (ΒΗΜΑ, Λαμπρόπουλος Βασίλης Γ., 26/09/2013 05:45).

    Τέλος η οργάνωση Σαρωνικού είχε πάρει επίσημα μέρος, με τη γνωστή της στρατιωτική παράταξη «άνω των 50» μελών με ελληνικές σημαίες κλπ, στην λιτανεία του Αγ. Φανούρη Κορωπίου, δημοσιεύοντας μάλιστα στην ιστοσελίδα της (Κυριακή, 2 Σεπτεμβρίου 2012 – 14:36) μεταξύ άλλων και φωτογραφία δυο στελεχών της που πόζαραν με έναν ιερέα (πιθανότατα του ναού) ανάμεσά τους. Η συμμορία ανακοίνωσε πως «Προσκεκλημένοι του εφημερίου του Ναού παρευρεθήκαμε στη λιτανεία..Η ενημερωτική μας δράση συνεχίστηκε με μοίρασμα φυλλαδίων και τευχών της εφημερίδας μας που γινόντουσαν δεκτά με ενθουσιασμό και συγκίνηση, ενώ πολλοί κάτοικοι χειροκροτούσαν ..Στο τέλος της δράσεως παρετέθη γεύμα από τον εφημέριο του Ιερού Ναού τονίζοντάς μας ότι είναι στο πλευρό μας και να συνεχίσουμε το ίδιο δυναμικά για τον Ελληνισμό και την Πατρίδα μας που πολιορκείται από εσωτερικούς και εξωτερικούς εχθρούς». Η Μητρόπολη δεν διέψευσε το δημοσίευμα.

    Με τέτοια και με πολλά ακόμη προσόντα, δεν είναι παράξενο που τον μητροπολίτη κολάκεψε δημόσια ο επιρρεπέστατος σε παρά φύσιν πολιτικές σχέσεις Τσίπρας, χωρίς να διαμαρτυρηθεί ούτε ένας από τους ανατροπείς του ενιαίου τότε κόμματός του («Μητροπολίτης Κερατέας: Φαρισαϊσμός και Φονταμενταλισμός», «Ερωτήματα για τον κ. Αλ.Τσίπρα»-16.2.2011). Το επισημαίνω γιατί η υποκρισία των «αγανακτισμένων» Λαφαζαναραίων ξεπερνά και αυτή των μητροπολιτών.

    …………………………………..


    5.10.2016: Ο Μεσογαίας (με γυρισμένη την πλάτη στο φακό), μαζί με τους Λαμίας, Σπάρτης, Αθηνών, όλοι τους με έμπρακτα δηλωμένη συμπάθεια στη Χ.Α., που όπως και η Εκκλησία, έχει κάποιες μικροϋποθέσεις παιδεραστίας («Καταγγελίες παιδεραστίας Χρυσαυγιτών»), σε σύσκεψη κορυφής με τον αρμόδιο υπουργό Φαλλών και Αμύνης, στο Υπ.Παιδείας. Αμέσως μετά ο κ.Φίλης κατήγγειλε ως ψεύτη (όπως κι ο Γλέζος σχετικά με τη βυζαντινή κηδεία του), αυτόν στον οποίο μέχρι χθες υποκλινόταν: «Ο κ. Ιερώνυμος βάζει στο στόμα του πρωθυπουργού λόγια τα οποία ουδέποτε ειπώθηκαν». Ο κ.Φίλης πήγε σπίτι του, o Γλέζος αργότερα αυτοδιαψεύστηκε.

    …………………

    Ένα δεύτερο και μάλλον πολύπλοκο σεξουαλικό κρούσμα αλληλογραφίας ιερέα με νεαρό μέσω facebook, είχε προηγηθεί στην ίδια Μητρόπολη στη Ραφήνα («Ναζισμός, θρησκεία και οικογένεια», «Ανομολόγητα πάθη στη Μητρόπολη Μεσογαίας», 17.9.2013): «..Στις 8.9.2012 στον εσπερινό της γιορτής της, οι παλληκαράδες της εγκληματικής οργάνωσης επιτέθηκαν σε νόμιμους μικροπωλητές μετανάστες. Μετά οι οπαδοί του Εωσφόρου πήγαν να προσευχηθούν στην εκκλησία, πλάι στον ευσεβή δήμαρχο της ΝΔ κ.Χριστόπουλο και στον ιερέα Γεώργιο Κωνσταντακόπουλο, κάτω από το ωμοφόριο του δεσπότη κ.Νίκου Χατζηνικολάου, απολογητή του Εφραίμ Βατοπεδινού…Η οργή του δημάρχου της Ραφήνας … ο ιερέας σε συνομιλία που είχε με τον νεαρό στο facebook εμφανίζεται ως «δάσκαλος του φλερτ» και τον συμβουλεύει πώς να «ψήνει» καταστάσεις…’Σύμφωνα με πληροφορίες, ο παπάς μετακόμισε σε μεγάλο νησί των Δωδεκανήσων, ενώ, παρά το ότι τέθηκε σε αργία έξι μηνών από την Εκκλησία της Ελλάδος, συνεχίζει να λειτουργεί σε άλλον ιερό ναό!’ (Star, 8.9.2013 – 22.16)….. ». Μια τρίτη περίπτωση αλληλογραφίας ιερέα, που κατοικούσε στα εδάφη του κ.Νίκου, με νεαρούς μέσω facebook, ήταν του αρχιμανδρίτη Ιερόθεου που ζούσε στον Γέρακα (αλλά εφημέρευε στην Πεντέλη), και δολοφονήθηκε άγρια φέτος το Φλεβάρη από τους δυο Πακιστανούς, με τους οποίους αλληλογραφούσε επί μεταναστευτικών ζητημάτων.

    Με την ευκαιρία να θυμηθούμε μια σαδιστική ομαδική παιδεραστία σε βάρος απροστάτευτου κοριτσιού, μέσα στο ναό, που είχε συμβεί στα Λιόσια (επί το ελληνικότερο, Ίλιο) όταν Τοποτηρητής ήταν ο κ.Νίκος, στο πόδι του ροζ αρχικλέφτη Παντελεήμονα, που είχε τότε τεθεί σε αργία (χρόνια μετά-το 2014, κηδεύτηκε τιμητικά από Αρχιερείς ως εν ενεργεία Αρχιερέας) («Θα καθαιρέσει ο δεσπότης NASAς τον παιδεραστή παπά; [2]» «H Εκκλησία θα αποζημιώσει το θύμα;»-1.3.2010). Ο κ.Νίκος επισκέφτηκε τον προφυλακισμένο ιερωμένο, αλλά δεν γράφτηκε πως νοιάστηκε και για το κοριτσάκι. Έτσι αντιμετωπίζει κλασσικά τα θέματα αυτά η κρατική Εκκλησία και να σημειώσω εδώ πως ο αιδεσιμότατος Σωτήριος του Ιλίου, όπως και όσιος Θεόκλητος των Αχαρνών, καταδικάστηκαν σε πολύχρονη φυλάκιση, παρά τα πούλμαν με συμπαραστάτες ενορίτες που επιστράτευσαν στη δίκη οι συνεφημέριοι του πρώτου, αλλά η Εκκλησία (που έκρυβε από Μητρόπολη σε Μητρόπολη τον δεύτερο) δεν ανακοίνωσε ποτέ κάποια εκκλησιαστική καταδίκη τους, δημιουργώντας την υποψία πως δεν ασχολήθηκε μαζί τους, όπως ακριβώς έχει κάνει και με τον διαβόητο Γιοσάκη της Μητρόπολης Αττικής (“25 χρόνια κάθειρξη για τον παιδεραστή αρχιμανδρίτη Αχαρνών” (27.11.2013-acharnes news). “Γνώριζαν αλλά σιωπούσαν. Ενήμερος για τις «επιθυμίες» του Αρχιμανδρίτη, προκύπτει ότι ήταν ο Μητροπολίτης Ιλίου και Αχαρνών, κ. Αθηναγόρας…”.

    Αυτή η συστηματική αθλιότητα της Ορθόδοξης Εκκλησίας να προστατεύει την ιερή παιδεραστία, φτάνει μέχρι του σημείου να καταντούν επίσκοποί της να μνημονεύουν δημόσια με τιμή τον παιδεραστή επίσκοπο («Οι δεσποτάδες θεωρούν την ιερή παιδεραστία δικαίωμά τους;»-30.12.2016
    https://roides.wordpress.com/2016/12/30/30dec16/

    ……………………………………

    Μητρόπολη και Χ.Α.


    Λούτσα, Κορωπί, Ραφήνα (Παντοβασίλισσα, μετά από πογκρόμ) και Ανάβυσσος. Στην τέταρτη φωτ. ο ιερέας με το πετραχήλι του στο μπαλκόνι με τη βυζαντινή σημαία. (ΣΗΜ. Η Χ.Α. έχει εξαφανίσει τη φωτογραφία σήμερα, υπάρχει όμως το βίντεο

    ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ X.A. T.O. ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ – ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ.wmv
    3.291 προβολές•2 Ιουλ 2012
    Γιάννα Μ…
    ………….
    «Μετά τον αγιασμό των νέων γραφείων ακολούθησε ομιλία από τον εκπρόσωπο Τύπου της Χρυσής Αυγής. Ο Ηλίας Κασιδιάρης ανέλυσε τους στόχους και τις επόμενες κινήσεις του Κινήματος εντός κι εκτός Βουλής».

    http://kerkyraikiagora.blogspot.gr/2011/04/o.html
    Σάββατο, 2 Απριλίου 2011
    Στο επίκεντρο αυτής της όμορφης, λαϊκής σύναξης και ο Ιερέας της Κερατέας, πρωτοπόρος και αυτός στον αγώνα των κατοίκων για να μη γίνει για χάρη των εργολάβων σκουπιδότοπος η περιοχή τους, που δήλωσε ότι: “κάποτε τους ψηφίζαμε, τώρα όμως περάσαμε στο άλλο άκρο… γίναμε Χρυσή Αυγή”.
    (δυστυχώς το βίντεο των δηλώσεων του σεπτού ιερωμένου, έχει εξαφανιστεί από το διαδίκτυο)

    …………………..

    Ο έχων δυο χιτώνας
    https://www.vice.com/gr/article/qk48qq/roma-spata

    Ο «Αόρατος» Οικισμός των Ρομά στα Σπάτα

    ΑΛΕΞΙΑ ΤΣΑΓΚΑΡΗ
    Aug 11 2015,
    «Αυτές είναι συνθήκες θεσμοθετημένου απαρτχάιντ» λένε όσοι γνωρίζουν την κατάσταση.

    ……………….


    Μη κτήσησθε χρυσόν μηδέ άργυρον μηδέ χαλκὸν εις τας ζώνας υμών…μηδέ δύο χιτώνας … μηδέ ράβδον

    Τα φτωχικά επισκοπεία του κ.Νίκου στα Σπάτα και στο Λαύριο

    Ο κ.Νίκος με τον πορνοκλέφτη Παντελεήμονα

    Ο κ.Νίκος κατά του αποτεφρωτηρίου
    http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=446347

    ΤΟ ΒΗΜΑ-02/03/2012 06:22

    Η αντίδρασή του ήταν αναμενόμενη: ο Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος μόλις πληροφορήθηκε την απόφαση του Δήμου Μαρκοπούλου να δημιουργήσει αποτεφρωτήριο νεκρών συσπείρωσε γύρω του τις ακραία συντηρητικές και σκοταδιστικές δυνάμεις του τόπου με εγκύκλιο που έκανε λόγο για «αμφίβολες επενδύσεις» και «περιφρόνηση της εκκλησιαστικής παράδοσης». Και η δική τους αντίδραση ήταν αναμενόμενη: των προσκείμενων στον κ. Νικόλαο ιερέων που αρνήθηκαν να τελέσουν την εξόδιο ακολουθία σε όποιον επιλέξει την αποτέφρωση. …………..
    Ολα αυτά, τα οποία οδήγησαν στην ακύρωση της κατασκευής του αποτεφρωτηρίου, έγιναν ακριβώς όπως τα φοβόμουν, όπως τα περίμενα. Εκείνο όμως που μάταια περιμένω είναι μια δραστική παρέμβαση του κράτους, το οποίο θα δώσει οριστική και δίκαιη λύση σε ένα θέμα που περιφέρεται εδώ και χρόνια, επιβεβαιώνοντας επιτέλους ότι η Δημοκρατία σε αυτή τη χώρα λειτουργεί.
    Μετά τιμής
    Πανδώρα


    Ο κ.Νίκος υποδέχεται τα λείψανα του Σεραφείμ του Σαρόβου


    Ο κ.Νίκος συμπαραστέκεται σε φτωχούς φυλακισμένους

    Αυλαία

    • Ο/Η Ιερέας Χ. λέει:

      Ματθ. 23,23-24

      Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν· ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι. ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!

      Αλλοίμονο σε σας, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί, διότι δίδετε στον ναόν δια τους ιερείς το δέκατον από τον δύοσμον και τον άνηθον και το κύμινον, τηρείτε δηλαδή τας επουσιώδεις διατάξεις του Νομου, και αφήσατε τα βαρύτερα και σπουδαιότερα, δηλαδή την δικαίαν κρίσιν και την ευσπλαγχνίαν και την αληθινήν πίστιν· και αυτά έπρεπε να εφαρμόσετε και εκείνα δεν έπρεπε να αφίνετε. Οδηγοί τυφλοί, που περνάτε από λεπτό σουρωτήρι το κρασί και το νερό, μήπως καταπιήτε κανένα κουνούπι, ενώ καταπίνετε ολόκληρη γκαμήλα. (Τηρείτε τα μικρά και ασήμαντα και αδιαφορείτε δια τα μεγάλα και σπουδαία).

      https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/36200-pskof-tuxon-pseutes-kai-asebeis-osoi-lene-den-tha-moluntho-stin-ekklisia

      31/03 11:30

      Πσκοφ Τύχων: »Ψεύτες και ασεβείς όσοι λένε δεν θα μολυνθώ στην Εκκλησία»

  3. Ο/Η kpap01 λέει:

    Διάβασα τήν επιστολή του μητροπολίτη Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής Νικολάου. Τα επιχειρήματά του είναι απολύτως ΛΟΓΙΚΑ. Φοβάμαι πώς ο οίστρος τής «επιτυχίας» συνεπήρε τούς μικρόνοες τής κυβέρνησης (ή τής ομάδας) Μητσοτάκη, πήραν φόρα καί δέν συγκρατούνται. Τό διαπιστώνω μέ τήν απαγόρευση στό προσωπικό ιατρικών εργαστηρίων να παραλαμβάνουν δείγματα κατ’οίκον από υπερήληκες καί νοσούντες γιά διενέργεια εξετάσεων?!?! Μου μεταφέρθηκε πρό ολίγου από οικογενειακό μου πρόσωπο καί αδυνατώ νά τό καταλάβω.

  4. Ο/Η laskaratos λέει:

    Αυτός ο αθεόφοβος καλόγερος της Λούτσας, λέει ψέματα
    Το ίδιο το πατριαρχείο κλείνει τα μαγαζιά του παντού

    https://www.ethnos.gr/kosmos/94825_koronoios-oikoymeniko-patriarheio-anastellei-oles-tis-leitoyrgies

    Κορονοϊός: Το Οικουμενικό Πατριαρχείο αναστέλλει όλες τις λειτουργίες
    18.03.2020 15:01

    Μαρία Ζαχαράκη
    Η απαγόρευση αυτή θα αναθεωρηθεί αργότερα, σύμφωνα με την εξέλιξη της πανδημίας που προκάλεσε ο ιός, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση

    Ανακοίνωση εξέδωσε πριν από λίγο το Οικουμενικό Πατριαρχείο – σε συνέχεια ανακοινωθέντος από 11 Μαρτίου, αναφορικά με την επιδημία του κορονοϊού η οποία σαρώνει ολόκληρο τον πλανήτη.

    Σε αυτή, μεταξύ άλλων, σημειώνει πως μετά και από σχετικές αποφάσεις που ήδη πήραν μερικές επαρχίες του Οικουμενικού Θρόνου «σήμερα γενικεύεται για όλες τις επαρχίες του η εκκλησιαστική απόφαση και εντολή να ανασταλούν όλες οι θρησκευτικές ιερουργίες, εκδηλώσεις και τελετές, μέχρι τέλους Μαρτίου, εκτός από την προσωπική προσευχή των Χριστιανών στους ναούς που θα παραμείνουν ανοικτοί όπως μέχρι τώρα. Η απαγόρευση αυτή θα αναθεωρηθεί αργότερα, σύμφωνα με την εξέλιξη της πανδημίας που προκάλεσε ο ιός».

    Το ανακοινωθέν «επαναλαμβάνει με έμφαση την έκκλησή του προς όλους να περιορίσουν στο ελάχιστον τις εξόδους και τις μετακινήσεις τους και να μένουν στα σπίτια τους, για τη δική τους προφύλαξη και την προστασία του κοινωνικού συνόλου», ενώ παράλληλα «υπογραμμίζει την ανάγκη να υπακούσουν όλοι στις αποφάσεις και εντολές των αρμοδίων υγειονομικών αρχών για το κοινό καλό».
    __________________________

    Είναι και αθεολόγητος και εκκλησιαστικά αγράμματος και ανιστόρητος

    Το ίδιο το πατριαρχείο έκλεισε μόνο του τα μαγαζιά του, όταν ο Σουλτάνος προσπάθησε να περιορίσει τα προκλητικά του προνόμια

    «Προνομιακό ζήτημα» ονομάστηκε η αμφισβήτηση των προνομίων του Πατριαρχείου από το Δοβλέτι. Παύθηκαν από τον Σουλτάνο οι Μητροπολίτες Καστοριάς και Σερρών και Καστοριάς και απαγορεύτηκε στα εκκλησιαστικά δικαστήρια να δικάζουν κληρονομικές υποθέσεις. Τότε ο σκληροπηρυνικός πατριάρχης Διονύσιος ο 5ος κήρυξε την Εκκλησία «εν διωγμώ» και αρχές Οκτώβρη του 1890, έκλεισε τις εκκλησίες και σταμάτησε κάθε ιεροπραξία. Αυτό κράτησε ως την παραμονή των Χριστουγέννων. Έτσι κατάφερε να θυμώσει ο Τσάρος που απείλησε με πόλεμο σε περίπτωση που δε διατηρούνταν τα πατριαρχικά προνόμια. Η Πύλη υποχώρησε και ανακοίνωσε ότι τα προνόμια του Πατριαρχείου παρέμεναν σεβαστά.

    • Ο/Η kpap01 λέει:

      κ.laskaratos,
      Διαβάζω στην παράγαφο 5 στήν ανακοίνωση του πατριαρχείου, στό ethnos.gr μέ τό Link που παραπέμπεται παραπάνω:

  5. Ο/Η kpap01 λέει:

    κ.laskaratos,
    Διαβάζω στiις παραγάφους 5 καί 6 της ανακοίνωση του πατριαρχείου, στό ethnos.gr μέ τό Link που παραπέμπεται παραπάνω πως στα μοναστήρια καί στίς εκκλησίες του (τής δικής του επικράτειας) οι ιεροτελεστίες θά τελούνται χωρίς παρουσία πιστών.
    Από τήν επιστολή του Μεσογαίας καί Λαυρεωτικής Νικολάου κατάλαβα πώς διαμαρτύρεται, απολύτως ΛΟΓΙΚΑ κατά τήν ταπεινή μου γνώμη (μή θρησκευόμενου όντος) γιατί η κυβέρνηση απαγόρευσε ακριβώς αυτό: Τήν τέλεση ιεροτελεστιών γενικά καί χωρίς τήν παρουσία πιστών. Πρός πλήρη επιβεβαίωση μάλιστα διαμαρτύρεται λογικότατα, γιατί επιτρέπεται απο τό μητροπολιτικό Αθηνών νά τελούνται ακολουθίες μεταδιδόμενες από τήλεοράσεως καί δέν επιτρέπεται από τοπικές εκκλησίες η τέλεση καί μετάδοση μέσω Internet.
    Από τήν επιστολή εγώ κατάλαβα πώς απαγορεύεται πάσα τέλεση καί χωρίς παρουσία πιστών, ούτε απο παπά, ψάλτη, καί νεοκόρο (αυτός δέν είναι απαραίτητος).
    Αν δέν ισχύει τέτοια γενική απαγόρευση τόν παραλογιμό τής οποίας εκθέτει ο μητροπολίτης, τότε αυτός μέ παραπλανά καί θα ήθελα νά τόν καταρασθώ εν θυμώ γιατί μέ παραπλανά καί μέ ταλαιπωρεί μέ αισχρό τρόπο. Αν όμως ισχύει τέτοια απαγόρευση, δηλαδή νά πάει ο παπάς καί ο ψάλτης στήν εκκλησία καί νά τελέσουν οποιαδήποτε ακολουθία μόνοι τους, τότε, συγνώμη αλλά ο μητροπολίτης ορθά διαμαρτύρεται. Η ουσία τής προστασίας είναι νά μή συνέρχονται πολλοί άνθρωποι στόν ίδιο κλειστό η καί ανοιχτό ακόμη χώρο πρός αποφυγή μαετάδοσης του ιού από τή στενή επαφή, μιρότερη τών μερικών μέτρων, λαβαίνοντας υπ’ όψιν τήν επαφή, τήν αναπνοή, τήν ομιλία, τόν βήχα η τό φτέρνισμα. Αν δινόταν έτσι ίσως είχε μερική επιτυχία για τό λόγο αυτό η κυβέρνηση, μέ εισήγηση τών «ειδικών» βεβαίως, λαβαίνοντας υπ όψιν πώς στόν περιούσιο λαό περιλαμβάνονται μερικά, λίγα ίσως,το πιθανότερο πολλά, ζώα,, έδωσε εντολή νά κλειστούμε στά σπίτια. Κατά τή γνώμη μου όλους μάς αντιμετωπίζουν σάν ζώα γιατί σέ καμμία ανακοίνωση δέν άκουσα νά αναφέρεται ο ουσιαστικός στόχος. Ετσι άν κάποιος μεταβεί σέ ερημική τοποθεσία μόνος του, τότε αυτός παρανομεί. Ομοίως ο παπάς και ο ψάλτης στήν εκκλησία τών 300-m² που λέει κάι ο δεσπότης στήν επιστολή του. Θά μπορούσε νά τού αντιτείνει κάποιος οτι οι δύο αυτοί μπορεί νά έρθουν σέ επαφή πχ ανταλλάσοντας αντικείμενα πχ κατά τήν παραλαβή του βιβλίου τών αποστολικών αναγνωσμάτων από τά χέρια τού παπά, η κατά τόν ασπασμό τού βιβλίου τών ευαγγελικών περικοπών (το ευαγγέλιο) ή εικόνων ή αντιδώρου απο τόν παπά στόν ψάλτη η ακόμη καί κοινωνίας τών δύο μέ τά ίδια σκεύη. Αναγνωρίζω πώς ειδικές οδηγίες θά έπρεπε νά έχουν οι παραβρισκόμενοι παπάδες καί ψάλτες έστω καί άν ο ναός είναι 200-300 ή και 1000-m². Σέ κάθε περίπτωση η πιθανότητα συνάφειας – (συν-) επαφής μεταξύ τών ελαχίστων ιερουργούντων είναι πολύ μικρότερη καί δυσκολότερη, επομένως η προστασία ευκολότερη από ότι στά καταστήματα αγορών μεγάλα καί μικρά (Super Markets) όπου επιτρέπεται με διαδικασία άδειας πού δίνει έκαστος στόν εαυτό του.
    Αντί νά κρίνετε τήν ουσία, τό επίδικο που θέτει ο Νικόλαος,ιδίως νά τόν ψέξετε μέχρι ανασκλολοπήσεως άν μάς παραπλανά, τού επιτίθεσθε γιά ο,τιδήποτε άσχετο μέ τό τρέχον ζήτημα πιθανώς διέπραξε μέχρι σήμερα. Μου θυμίζετε κατάσταση διαφωνούντων κατινών (συνυφάδων η γειτονισών) πού χρησιμοποιούν μιά διαφωνία σάν πρόσχημα γιά νά ξεκατινιαστούν. Δέν ταιριάζει στό λόγο επιχειρημάτων πού συνήθισα καί πίστεψα πώς μπορώ νά διαβάζω από τήν πέννα σας. Βρήκαμε αφορμή καί θυμηθήκαμε τά πάντα-όλα? Βρήκαμε παπά, άς θάψομε πεντέξι γιατί όχι 10, 20, 50 η καί 200?.
    Τήν διαφωνία μας για τό ρόλο εκκλησίας καί δεσποτάδων, τό ρόλο κάθε τσετίας καί κάθε θεοκρατισμού νά τήν κρατήσομε γιά χρόνο εύθετο. Αν σέ κάθε μικρή η μεγάλη ευκαιρία ξεσπαθώνομε τότε θά καταντήσομε βαρετοί, γραφικοί ή καί άδικοι. Η αδικία εναντίον κάποιου αδικοπραγούντως είναι μία καλή μέθοδος πλήρους απαλλαγής του.
    Η επιστολή του Νικολάου είναι συγκροτημένη, κτισμένη καί πλήρης λογικών επιχειρημάτων. Εάν, σάν πονηρός δεσπότης, πονηρά μας σερβίρει ψέματα η αλλοιώς πώς μάς εξαπατά, εκεί σάς θέλω αγαπητέ μου κύριε laskar;atos (καί roidis) νά τόν αποκαλύψετε καί νά μάς βοηθήσετε να μήν πιαστούμε σέ καμιά ύπουλη καί πονηρή παγίδα. Ανήκω στην κατηγορία που πιστεύουν «Φοβού τούς δεσποτάδες και «αλήθεια» λέγοντες», μπορεί νά είναι τό κάλυμμα τής παγίδας.
    Α έχει δίκιο νά του τό δώσομε, Εμένα μέ έπεισε πώς έχει δίκιο.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Να σας πω ευχαρίστως.

      Η κυβέρνηση, αν και ακραιφνώς Ελληνορθόδοξη, δηλαδή συμμέτοχος στη γενική θρησκευτική υποκρισία, ξέρει πολύ καλά πως θα υπάρξουν δεκάδες ή το πιθανότερο εκατοντάδες περιπτώσεις ανά την χώρα, που αν δοθεί αυτή η άδεια, θα παραβιαστεί από πονηρούς και φανατικούς ή και ηλίθιους κληρικούς, που θα αδράξουν την ευκαιρία να μαζέψουν την πελατεία τους (τα φράγκα της δηλαδή).

      Συγνώμη, αλλά έχετε υπ’όψιν σας άλλη κοινωνική τάξη βαρυνόμενη με τόσες ποινικές υποθέσεις όπως αυτές που ξεσπούν κάθε τόσο, παρά την υψηλή ασυλία τους;
      Το μορφωτικό επίπεδο του κλήρου είναι πολύ χαμηλό και ο φανατισμός του μεγάλος.
      Ενδεικτικά σας παραπέμπω:

      https://roides.wordpress.com/2016/03/14/14mar16/

      Ποινικές ιστορίες ιερέων της γης του Αυγεία
      14/03/2016
      [Οι του βίου ναυαγοί, του Υψίστου λειτουργοί]

      …………

      • Ο/Η kpap01 λέει:

        Με προβληματίζει ο εύλογος συλλογισμός σας.
        Ισως είμαι καί αρκετά εύπειστος στά λογικά επιχειρήματα. Που πάντως όπως λέτε δέν αρκούν άν χρησιμοποιούνται σάν πρόσχημα προκειμένου νά παραβιασθεί η ουσία τής απαγόρευσης. Πώς νά ελέγξεις τόσες εκκλησίες πως δέν θα μαζεύονταν πιστοί,κρυφά καί «ηρωϊκά»? Καί δέν θά υπήρχαν χειριφιλήματα καί άλλες τέτοιες εκδηλώσεις. Αυτή η απάντηση αρκούσε στόν Μεσογαίας. Τά υπόλοιπα ράμματα για τή γούνα του καθενός, καί του Δεσπότη, χωριστά, άλλη φορά, όχι επ’ευκαιρία. Μή σπαταλάτε τόν λόγο σας, εννοώ τή σκέψη καί τήν πέννα σας κ.laskaratos. Τήν εκτιμώ πολύ καί γι’αυτό βρίσκομαι συχνά εδώ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.