Ο Μητροπολίτης Εδέσσης Ιωήλ περιφρονεί την ανθρώπινη ζωή

[Εδέσσης Ιωήλ: «Δεν αποδεχόμαστε ότι υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης ασθένειας μέσω της Εκκλησίας»]

Ιδού η έμπρακτη περιφρόνηση της ανθρώπινης ζωής: «ἦταν μέγα λάθος ἡ πράξη ἑνὸς ἱερέως τῆς Μητροπόλεώς μας νὰ κοινωνήσει τοὺς πιστοὺς μὲ κοχλιάρια (κουταλάκια) τῆς μιᾶς χρήσεως.»

Mὲ ἀφορμὴ ὅσα ἔγιναν τὶς τελευταῖες μέρες μὲ τὴν παύση τῶν ἱεροπραξιῶν, ἐξ αἰτίας τοῦ πρωτοφανοῦς ἰοῦ, ταπεινὰ θὰ θέλαμε νὰ διατυπώσουμε τὴν θέση τῆς Ἁγίας μας Ἐκκλησίας ὡς πρὸς τὸ ἐὰν μεταδίδονται οἱ ἀσθένειες μέσῳ τῶν Ἁγίων Μυστηρίων, ἢ μέσῳ τῶν ἁγιαστικῶν μέσων της, τὴν προσκύνηση τῶν Ἁγίων εἰκόνων, τὸν ἀσπασμὸ τῶν χειρῶν τῶν ἱερέων ἢ ἀκόμη καὶ τὴν παραμονή μας μέσα στοὺς ἱεροὺς ναούς.

  1. Ὡς πρὸς τὸ μυστήριο τῆς Θείας εὐχαριστίας: Ὑπάρχει κοινὴ παραδοχὴ ἀπὸ τὸ πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας ὅτι τὸ Σῶμα καὶ τὸ Αἷμα τοῦ Χριστοῦ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ μεταδώσει ἀσθένειες.

Αὐτὸ πιστεύει ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία καὶ ἀποδεικνύει καὶ ἡ πράξη. Ἱερεῖς ποὺ ἐπὶ δεκαετίες ὑπηρέτησαν σὲ νοσοκομεῖα μὲ λοιμώδη νοσήματα, πολὺ μεταδοτικὰ καὶ ἀνίατα γιὰ τὴν ἐποχή τους, οὐδέποτε νόσησαν.

Γι’ αὐτὸ ἦταν μέγα λάθος ἡ πράξη ἑνὸς ἱερέως τῆς Μητροπόλεώς μας νὰ κοινωνήσει τοὺς πιστοὺς μὲ κοχλιάρια (κουταλάκια) τῆς μιᾶς χρήσεως.

  1. Ὁ ἀσπασμὸς τῶν χειρῶν τῶν ἱερέων καὶ ἡ παραμονὴ στοὺς ἱεροὺς ναούς: Ἡ συζήτηση γι’ αὐτὰ ἔχει ἕναν ἐξίσου ἰσχυρὸ συμβολισμὸ στὸν χρόνο ποὺ γίνεται.

Τὴν Β΄ Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν ποὺ ἑορτάσαμε τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ, ὁ ὁποῖος διετράνωσε καὶ διεκήρυξε μὲ λόγια καὶ ἔργα τὴν δυνατότητα τῆς μετοχῆς τοῦ ἀνθρώπου στὶς ἄκτιστες θεῖες ἐνέργειες, πολλοὶ ἀπὸ μᾶς μὲ τὴν ἀποχὴ μας ἀπὸ τὸν Κυριακάτικο ἐκκλησιασμὸ σπεύσαμε νὰ διακηρύξουμε τὴν αἵρεση τοῦ Βαρλαὰμ ποὺ ἀρνοῦνταν τὴν μετοχὴ τοῦ ἀνθρώπου στὶς ἄκτιστες θεῖες ἐνέργειες.

Ὁ ἱερέας εἶναι ἄνθρωπος, ἀσθενής, πεπτωκώς, ἀγωνιζόμενος γιὰ τὴν κάθαρση τοῦ ἔσω ἀνθρώπου. Ὁ ἱερέας «ἐνδεδυμένος τὴν τῆς ἱερωσύνης χάριν» μετέχει καὶ μεταδίδει τὶς ἄκτιστες θεῖες ἐνέργειες διὰ τῆς ἱερωσύνης καὶ ὄχι διὰ τοῦ προσωπικοῦ του ἁγιασμοῦ.

Ὅταν ὑπάρχει καὶ αὐτός, φυσικά, ἔχει διπλὴ τὴν χάρη. Ὅταν ὅμως ἀσπαζόμαστε τὰ χέρια τῶν ἱερέων, μετέχουμε τῶν ἀκτίστων ἐνεργειῶν τοῦ Θεοῦ καὶ λαμβάνουμε τὴν Θεία Χάρη ἐν τῷ μέτρω τῆς πίστεως καὶ τῆς εὐλαβείας μας.

Ὅπως ἔλεγε ὁ Ὅσιος Παΐσιος, ὁ ὁποῖος ἀσπαζόταν μὲ πολὺ πόθο τὰ χέρια τοῦ ἱερουργήσαντος ἱερέως μετὰ τὴν Θεία Λειτουργία, «ὁ ἱερέας δὲν ἔχει δικά του χέρια».

Διαβάστε τη συνέχεια »»» romfea.gr

This entry was posted in Ieres_Ependyseis, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, Ασμοδαίος, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Των Αμνοεριφίων, θρησκεία/κλήρος, ιστοΕπιφυλλίδες. Bookmark the permalink.

19 Responses to Ο Μητροπολίτης Εδέσσης Ιωήλ περιφρονεί την ανθρώπινη ζωή

  1. Ο/Η laskaratos λέει:

    Ένας άξιος προκάτοχός του ήταν ο αείμνηστος Εδέσσης και Πέλλης Διονύσιος

    https://roides.wordpress.com/2017/10/19/19oct17/

    Η Εκκλησία τιμάει τον Μητροπολίτη Κάμα Σούτρα
    19/10/2017
    [Η (κραυγαλέα) ομοφυλοφιλία των (εθνικοφρόνων) μητροπολιτών είναι αρετή]


    Το πορτραίτο του Κύριλλου Α΄, φερόμενο υπό δυο ευλαβών ιερέων, παρόντος τεραστίου πλήθους πιστών (όπισθεν των δυο ιερέων), ευλαβουμένων την μνήμην του (1.8.2017).

    ……………………………………

    Ο Άγγελος Δόξας, http://www.ekebi.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=461&t=462 ,
    διακεκριμένος λογοτέχνης και πρόεδρος της ‘Ελληνικής Εταιρείας Ψυχοβιολογίας’, με σειρά άρθρων του στην μαχητική εφημερίδα του Δημήτρη Πουρνάρα «Ελεύθερος» (το πρώτο από αυτά: «Να πέσουν τα προσωπεία», 29.1.1967), αναφέρθηκε εκτενώς, χωρίς να ενοχληθεί κανείς αρμόδιος, ….. ….Ο Καρανικόλας επισήμανε το εύγλωττο γεγονός πως κανείς από τους διασυρόμενους ρασοφόρους δεν τόλμησε να μηνύσει την εφημερίδα και τον αρθρογράφο της ή να διαψεύσει. Ενδεικτικά παραθέτω τρεις διαδοχικούς τίτλους εφημερίδων, από τους δεκάδες πρόσφατους, που είχε συγκεντρώσει τότε ο Δόξας: «Κάθειρξις 6,5 ετών εις έγγαμον ιερέα, δια βιασμόν 5έτιδος κορασίδος εντός του ναού». «Ιερεύς συλλαμβάνεται εις λεωφορείον ασχημονών εις 14ετή έφηβον». Ο Άγιος Πέλλης, κατηγορείται επί σοδομία αυτοκτονήσαντος ναυτόπαιδος».


    Εδώ (βλ. Αριστοτέλειο … – Ψηφιοθήκη http://digital.lib.auth.gr/record/63511?ln=el ), περιγράφονται οι διαβόητοι βίοι «ενάρετων» και τιμημένων μητροπολιτών, τους οποίους «αγνοεί» η μιξοπαρθένα Ιερά Σύνοδος και απαιτεί, πλήρης ιεράς αγανάκτησης, με εξώδικα να της πει κουτσομπολιά ο κ.Ραγκούσης.

    Όσον αφορά στον άγιο Πέλλης, τον θρόνο Εδέσσης και Πέλλης κατείχε τότε ο Διονύσιος, που παραιτήθηκε 5 ημέρες πριν γραφτεί το άρθρο του Δόξα και κατείχε τον θώκο από το 1951, άρα περί αυτού πρόκειται. Η Μητρόπολη τίμησε πριν 3 χρόνια τον κατηγορούμενο για σοδομισμό: «Με επιτυχία η ημερίδα για τον Μακαριστό Μητροπολίτη Εδέσσης Διονύσιο» (4.6.2014).
    https://www.tastv.gr/article/imerida-timis-kai-mnimis-toy-makaristoy-mitropolitoy-kyroy-dionysioy-v-papanikolopoyloy

    Στο βιογραφικό που παραθέτει η ευσεβής ιστοσελίδα amen/gr, αναφέρεται πως ο άγιος Διονύσιος, πρώην στρατιωτικός ιερέας (στο Πολεμικό Ναυτικό, εξ ού υποθέτω και ο δύστυχος «ναυτόπαις») κι αυτός, έφυγε λόγω ορίου ηλικίας. Όμως το ΝΔ 4589/1966 που ίσχυε τότε, καθόριζε τη συμπλήρωση του 80ου έτους ως όριο και ο Πέλλης το Γενάρη του ’67, ήταν 78 ετών και 4 μηνών (14.9.1888-24.1.1967). Νομίζω πως κάτι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια………

  2. Ο/Η Ορθολογιστής λέει:

    Πού είναι ο εισαγγελέας γαμώ το Χρι@τό του;

    • Ο/Η Ζωζώ Σαπουνάκη λέει:

      Μην θυμώνετε καλέ, κυνηγαει τις λειτουργίες στα ατυπα τζαμιά της Αθηνας. Μικρόβιο απ τον τόπο σου

  3. Ο/Η Epaminondas Papayannis λέει:

    Η λύση είναι απλή: Νομοθετείται ότι, από τώρα, όποια/όποιος κολλάει κορωνοϊό σε «τόπο λατρείας», θα νοσηλεύεται μόνον κατ’ οίκον (με ό,τι τυχόν μέσα διαθέτει η/ο ιατρός της/του) και δεν θα γίνεται δεκτή/δεκτός σε κανένα νοσοκομείο.

  4. Ο/Η Ακοσμος Αιτωλος λέει:

    Ο ιωηλ εχει γραψει και ποιημα για τον ιο, το οποιο το αναφερει ο δικος μας δεσποτας Αιτωλ/νιας πλην Ναυπακτου ,στην εγκυκλιο σχετικα με τον ιο και το οποιο εντελεται να διαβαζεται στις λειτουργιες.Ισως ο ιωηλ να ειναι ειδικος για τον ιο αν σκεφτουμε οτι για καθε νοσο οι χριστιανοταλιμπαν εχουν αναθεσει την επιλυση προβληματων σε ειδηκευμενο αγιο βλεπε και στο ΟΝΕΜΑΝ τωρα ο αγιος Πριαπιος σιγουρα θα ειναι αρμοδιος καθ υλην οπως λεγεται και στα δημοσια εγγραφα

  5. Ο/Η laskaratos λέει:

    H Παναγία παραμελεί το περιβόλι της.

    https://www.efsyn.gr/ellada/ygeia/236958_monahos-toy-agioy-oroys-thetikos-ston-koronoio

    28.03.2020, 14:27
    Μοναχός του Αγίου Όρους θετικός στον κορονοϊό

    Το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα στο Άγιο Όρος είναι γεγονός. Μοναχός νοσηλεύεται στο ΑΧΕΠΑ, στη Θεσσαλονίκη, έχοντας προσβληθεί από τον κορονοϊό. Ο μοναχός εγκαταβιεί σε μεγάλη μονή του Άθω και -σύμφωνα με πληροφορίες- είχε ταξιδέψει στην Αγγλία με αντιπροσωπεία του μοναστηρίου. Συμπτώματα έχουν εμφανίσει και άλλοι μοναχοί της ίδιας μονής, που παραμένουν σε καραντίνα στα κελιά τους.

    Το Άγιο Όρος, εδώ και μία εβδομάδα έχει κλείσει τις πύλες του στους προσκυνητές, λόγω του κορονοϊού. Πριν από μερικές μέρες, ύποπτα συμπτώματα είχε εμφανίσει και ένας Ιταλός προσκυνητής, ενώ βρισκόταν στην Ιερά Μονή Χελανδαρίου, ο οποίος μεταφέρθηκε και αυτός στο ΑΧΕΠΑ, όπου όμως διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για γρίπη.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

  6. Ο/Η του ξέκωλου λέει:

    Μητροπολίτου Ιωήλ: ΕΥΧΗ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟΝ

    Επίκαιρη ευχή για την πανδημία του κορωνοϊού συνέταξε ο Σεβ. Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ. Δημοσιεύεται για πρώτη φορά στις ιστοσελίδες της Ιεράς Μητροπόλεως Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας προκειμένου να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα.

    ΕΥΧΗ ΔΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟΝ
    Ποίημα Μητροπολίτου Ἐδέσσης ΙΩΗΛ

    Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲ ὁ Θεὸς ἡμῶν, ὁ ἀρχίατρος τῶν ψυχῶν καὶ τῶν σωμάτων, ὁ δι᾽ ἡμᾶς ἐνανθρωπήσας, ἵνα ἰάσῃς τὸ μέγα τραῦμα τὸν ἄνθρωπον, ὁ μὴ καταφρονήσας τοὺς ἀνιάτως νοσήσαντας δέκα λεπρούς, ἀλλὰ τῇ σωστικῇ χάριτί σου καθαρίσας αὐτούς, ὁ διελθὼν ὡς Θεάνθρωπος τὰς ἡμέρας τῆς ἐπὶ γῆς παρουσίας σου εὐεργετῶν καὶ ἰώμενος πάντας τοὺς ἀρρωστοῦντας καὶ κακῶς ἔχοντας, ὁ εὐεργετήσας καὶἀποκαταστήσας ὑγιαίνοντας, παραλυτικούς, τυφλούς, βαρέως ἡμαρτηκότας, δαιμονιῶντας καὶ ἐμπαθεῖς κατ᾽ ἄμφω, ἤγουν ἐν τῇ σαρκὶ καὶ τῷ νοΐ, πρόσδεξαι εὐμενῶς τὴν δέησιν ἡμῶν καὶ φυγάδευσον τῇ δυνάμει σου, τὸν φονευτὴν ἰὸν τὸν σχῆμα κορώνας φέροντα, καὶ προκαλοῦντα φοβίας ἢ καὶ θάνατον εἰς ἀσθενεῖς καὶ ἀναξιοπαθοῦντας. Καὶ εἰ μὲν διὰ τὰς πολλὰς ἁμαρτίας ἡμῶν, ἐπέτρεψας τὸν πειρασμὸν τοῦτον, ἱκετεύομέν σοι ὡς ἐλεῆμον, ἵνα ἄρῃς αὐτὸν ἀφ’ ἡμῶν καὶ ἀπὸ πάσης τῆς οἰκουμένης. Εἰ δὲ διὰ δοκιμασίαν τῆς πίστεως ᾠκονόμησας, τὴν ἐπικράτησιν αὐτοῦ, παῦσον τὸν τάραχον τῶν ἀσθενῶν ἀπὸ τῆς ἐπιδημίας αὐτοῦ. Εἰ δὲ ὑπὸ τῆς κακουργίας τοῦ ἀντικειμένου ἢ καὶ ἀμελείας τῶν ἐπιπολαίων ἀνθρώπων οὗτος διεδόθη, θραῦσον τὴν ἰσχὺν αὐτοῦ ὡς Θεὸς παντοδύναμος. Φύλαξον τὴν νεότητα, καὶ περιφρούρησον τοὺς ἀσθενήσαντας, καὶ τοὺς ἐν γήρατι ὄντας ἐκ τοῦ ἐπαράτου ἰοῦ θεράπευσον, καὶ πάντας ἀπάλλαξον ἐκ τῆς συνοχῆς τῆς καρδίας, καὶ ἀντὶ ταύτης δώρησαι ἡμῖν, ὑγιείαν ἄνεσιν καὶ πλατισμόν, πρεσβείαις τῆς Κυρίας Θεοτόκου καὶ πάντων σου τῶν ἁγίων. Ἀμήν.

  7. Ο/Η Frixos λέει:

    Η κοιμηση της θεοτοκου αναμφιβολα προκειται για εργο ανυπολογιστου αξιας.
    Οπως βλεπω στην τελευταια εικονα εχει στο δωματιο και καλογερο με καβλιτζέκια , ταχα μου για να αποθετει το φωτοστεφανο, το οποιο τελικα ειναι σκετη μπλοφα (διευρυμενη στέκα για τα μαλια).

    Αυτο ομως που δεν μπορεσα να καταλαβω ποτε ειναι τα Ισοβια της θεοτοκου, τι εκανε κι εφαγε ισοβια (γιατι απ’ οτι εχω υπ’ οψιν μου μια ζωη ητανε … με το σταυρο στο χερι!

  8. Ο Μητροπολίτης Ιωήλ στο κείμενο που έστειλε για δημοσίευση κάνει τρομερά λάθη δογματικά , πνευματικά , κοινωνικά αλλά και ποινικά. Καταρχήν οι άκτιστες θείες ενέργειες αφορούν όλη τη ζωή του χριστιανού και όχι μόνο την Κυριακάτικη θεία λειτουργία . Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς που επικαλείται ,έζησε σε σπηλιές και φυλακές και από εμπειρία μίλησε για τις άκτιστες θείες ενέργειες. Οι άνθρωποι που δεν εκκλησιάστηκαν λέει ο κ. Ιωήλ, διακήρυξαν την αίρεση του Βαρλαάμ, ο οποίος όμως ήταν αιρετικός για άλλα θέματα. Δηλαδή όποιος δεν πάει στην εκκλησία είναι αιρετικός κατά τον κ. Ιωήλ, και το διακηρύττει αυτό σε μία πρωτόγνωρη παγκόσμια κατάσταση σε ανθρώπους που τρέμουν για τη ζωή τους, προσθέτοντας βάρος στο βάρος τους. Συνεχίζει στο ποινικά κολάσιμο, για τις μέρες που ζούμε, κείμενό του πως αν πιστεύουμε ότι μπορεί ο ιερέας να μεταδώσει ασθένειες αρνούμαστε την χάρη της ιερωσύνης, αρνούμαστε την Χάρη του Θεού.Όλοι γνωρίζουμε ότι και οι ιερείς με τις οικογένειές τους κολλάνε ασθένειες , κανείς δεν αρνείται την Χάρη του Θεού αν δεν φιλήσει το χέρι του ιερέα. Και πἀλι ο κ. Ιωήλ πιέζει τους πιστούς ως δήθεν αρνητές αν δεν κάνουν αυτά που λέει, να ασπάζονται δηλαδή τα χέρια των ιερέων για να μετέχουν στις άκτιστες θείες ενέργειες που οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν τι είναι αυτές ούτε πως αποκτούνται , εκτός των ασπασμών σε εικόνες και χέρια ιερέων. Ο Ιερός Ναός, συνεχίζει ο κ. Ιωήλ, ως Σώμα Χριστού δεν δύναται να είναι χώρος μετάδοσης ασθενειών. Προσωπικά έχω κολλήσει γρίπη φέτος τα Χριστούγεννα στην εκκλησία όπως και άλλες φορές καθώς και πολλοί άλλοι που γνωρίζω. Άρα ο Ιερός Ναός ως κτιστός που είναι δύναται να είναι χώρος μετάδοσης ασθενειών, αντιθέτως η Θεία Κοινωνία είναι Σώμα Χριστού άρα άκτιστος. Επειδή όπως αναφέρει οι τύποι και τα σύμβολα περιέχουν την ουσία του θυμίζω ότι ο άνθρωπος καλείται να γίνει ναός του Αγίου Πνεύματος. Στο κείμενο του ο κ. Ιωήλ μας είπε αιρετικούς γιατί δεν εκκλησιαστήκαμε, αρνητές γιατί δεν φιλάμε το χέρι των ιερέων και βλάσφημους κατά του Αγίου Πνεύματος όπου κινδυνεύουμε να μη συγχωρεθούμε εδώ ούτε αιώνια. Δεν άφησε τίποτα που να μη φορτώσει στο ταλαίπωρο χριστιανό που μετά την δουλειά του, τους δικούς του, την ζωή του, διαβάζει ότι χάνει και την ψυχή του. Τι δεν μας είπε ο κ. Ιωήλ? Ότι έχει καταθέσει υπέρ του αρχιμανδρίτη Κοτσώνη για τον οποίο εκρεμούν μηνύσεις για παιδιά που κακοποίησε σεξουαλικά. Τα χέρια του παιδοβιαστή έχουν και άκτιστη χάρη κ. Ιωήλ ποιος βλασφημεί κατά του Αγίου Πνεύματος? Αντί να βοηθήσετε να περαστούν χειροπέδες σε πολλά τέτοια χέρια μας λέτε να τα φιλάμε και ότι μεταδίδουν και θεία χάρη . Όσο ήταν στην επικαιρότητα το Μακεδονικό βλέπουμε τον κ. Ιωήλ να γράφει προσευχές για την Μακεδονία, τώρα για τον Κοροναιό, για τη μάστιγα των παιδοβιασμών δεν έχει έμπνευση να γράψει, μόνο να καταθέτει υπέρ των ανωμάλων. Το στείρο πνεύμα του αγνοεί τον πόνο και την καταστροφή της παιδικής τρυφερής ψυχής . Αφήνει να μολύνονται τα θυσιαστήρια και λέει τον κόσμο αιρετικό. Αρνήτε τα μαρτύρια αθώων παιδιών και εναγκαλίζεται με τον εφιάλτη τους . Πιστεύει στον τύπο και αρνήτε την ουσία. Η υποκρισία βρήκε τον δάσκαλό της.

  9. Συγνώμη αλλά αποκόπηκαν ίσως στην επικόλληση, κάποια σημαντικά στοιχεία και δεν βγαίνει το νόημα . Αν μπορείτε διορθώστε στην πέμπτη σειρά, ( Οι άνθρωποι που δεν εκκλησιάστηκαν λέει ο κ. Ιωήλ,, ο οποίος όμως ήταν αιρετικός για άλλα θέματα) . Και στην ενάτη σειρά,( Συνεχίζει στο ποινικά κολάσιμο, για τις μέρες που ζούμε, κείμενό του, ). Ευχαριστώ

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Τι ακριβώς να διορθώσουμε; Στο δεύτερο γράμμα σας, μέσα στις παρενθέσεις έχετε ακριβώς τα ίδια με το πρώτο.

  10. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν φτάνει σε εσάς όπως το στέλνω. Θα κάνω άλλη μια προσπάθεια. Στην πέμπτη σειρά ( Οι άνθρωποι που δεν εκκλησιάστηκαν λέει ο κ. Ιωήλ, διακήρυξαν την αίρεση του Βαρλαάμ, ο οποίος όμως ήταν αιρετικός για άλλα θέματα.) Στην ενάτη σειρά, ( Συνεχίζει στο ποινικά κολάσιμο, για τις μέρες που ζούμε, κείμενό του πως αν πιστεύουμε ότι μπορεί ο ιερέας να μεταδώσει ασθένειες αρνούμαστε την χάρη της ιερωσύνης, αρνούμαστε την Χάρη του Θεού.)

  11. Ο/Η Frixos λέει:

    Επειδη με ιντριγκαρισε η Κοιμηση της Θεοτόκου και επειδη τα θεματα της υγειας ειναι στην επικαιροτητα παραθετω το ξορκι για την ημικρανια που χρησιμοποιουνε στα επτανησα
    (αν σας αρεσεσι εχω κι αλλα):

    Η Παναγία η Δέσπινα εντύθηκε εστολίτικε το φορεμα στη εφορεσε στο θρονο τση εκατσε μετάξι εμάζονε, και οι Αγιοι τση Αγγελοι την ειδανε και την εθαμαξανε και ανατριχιασε και αναλούλιασε και τση πόνεσε το κεφαλι τση, και ο Υιός τση ο Μονογεννης την ειδε και τση ειπε. Μανα μου και Μητερα μου , και βασίλεσσα του κοσμου τι εχεις; κι εκεινη του αποκριθηκε. Εντυθηκα κ’ ετολιστικα, το φορεμα μου εφορεσα, στο θρονο μου εκατσα μετάξι εμάζονα, και οι Άγιοι σου Αγγελοι με ειδανε και με θαμάζανε, κ’ εγω ανατριχιασα και αναλούλιασα και μου πονεσε το κεφαλι μου. Και υιος τση ο Μονογενης τση λεει. Ανάτριχα σούρθε ανάτριχα θα σου περάση.

    Κι εδω, αντιμετωπιση της ημικρανιας στην Μαυριτανια
    Η διαφορα μεταξυ των δυο θεραπευτικων μεθοδων εγκειται στο γεγονος οτι της μεν Θεοτοκου προκειται για …συντηρητικη αγωγη ενω η Μαυριτανικη ειναι …επεμβατική.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Aγαπητέ Φρίξο,
      η εχθροτης σας προς την Αγία Ορθοδοξια, σας κάνει να την υποτιμάτε. Στην ιερή φαρέτρα της διαθέτει πλήθος μεθόδων, εν οις και της ως άνω κατηγορίας.
      Σας καλώ να μετανοήσετε.

      http://patrastimes.gr/home-page-slider/%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%84/

      Αυτός είναι ο ιερέας που «θεραπεύει» με το… γουδοχέρι!!! (ΒΙΝΤΕΟ)
      Δείτε τον παπά επι τω έργω

      17:35,13.04.2018|

      Απίστευτες σκηνές έχει καταγράψει κατά το παρελθόν ο ερευνητής Αντώνης Βλάχος με πρωταγωνιστή τον Ιερέα από την Γαστούνη, ο οποίος θεραπεύει με…γουδοχέρι!!!

      Στο βίντεο που ακολουθεί ο Ιερέας υποδέχεται στο σπίτι του τους ασθενείς και αφού του λένε που πονάνε τοποθετεί ένα ξύλο στο συγκεκριμένο σημείο του σώματος και το χτυπά με το μεταλλικό γουδοχέρι.

      Ο 62χρονος ιερέας ήταν εφημέριος στην Κάτω Παναγιά και σύμφωνα με μαρτυρίες χτυπούσε με σιδερένιο γουδοχέρι τους ασθενείς στα σημεία που πονούσαν ή εκεί που υποτίθεται ότι ήταν τα σημεία της παθήσεως. Με την πρακτική αυτή ισχυριζόταν ότι θεραπεύει. Μέχρι που την μέθοδο «θεραπείας» του πληροφορήθηκε ο μητροπολίτης Ηλείας κ. Γερμανός.

      Με καταγωγή από τη Γαστούνη, έγγαμος, ναυτικός το επάγγελμα, με παραϊατρικές γνώσεις, χειροτονήθηκε πρεσβύτερος από τον μακαριστό Επίσκοπο Κερνίτσης Λεόντιο και κάποια στιγμή βρέθηκε από την μητρόπολη Θυατείρων (Μ. Βρετανία) στην Ιερά Μητρόπολη Ηλείας. Σήμερα ο ιερέας που ανήκει ακόμη στην Ι.Μ. Ηλείας και έχει συγγενή άνθρωπο της εκκλησίας, έχει θεαθεί αρκετές φορές να κυκλοφορεί με πολιτική περιβολή.

      https://friendlyatheist.patheos.com/2015/06/05/moldovan-orthodox-church-priest-rides-defenseless-man-like-a-donkey-in-strange-exorcism-video/

      Moldovan Orthodox Church Priest Rides Defenseless Man Like a Donkey in Strange Exorcism Video

      BY HEMANT MEHTA

      This baptism in Georgia is enough to make your head spin

  12. Ο/Η Frixos λέει:

    Αγαπητέ Λασκαρατο,
    καλος ο ιερεας αλλα αυτα ειναι για …λαϊκη καταναλωση (χυδην, χαβαλε)

    Εδω, εκτός απο Ορθοδοξα θρησκευτικα μυστηρια, μιλαμε για κρυμενο πολιτιστικο θησαυρό, οπως τον κατεγραψε στα τελη του 19ου αιωνα ο Αρχιδούκας της Αυστρίας.

    Δυστυχως παει καιρος τωρα που με κατι μπεμπελακ, κατι μπευμπυλινο, τους εβραιους, την παγκοσμιοποιηση, την τρόικα και γενικοτερα τον αφελληνισμο, κινδυνευει να χαθει.

    Κατ΄αρχην να ξεκαθαρισουμε οτι για να πιασουνε τα ξορκια πρεπει να γινουνε από καλόγερο …απίστομο!
    Αλλιως ξεπιάνουνε.

    Υπαρχουν ξορκια …δια πασαν νοσο και πασαν μαλακια (το δευτερο σιγουρα).

    Για την κεφαλαλγία:
    «Η Παναγία η Δέσπινα εντύθηκε εστολίτικε το φορεμα στη εφορεσε στο θρονο τση εκατσε μετάξι εμάζονε, και οι Αγιοι τση Αγγελοι την ειδανε και την εθαμαξανε και ανατριχιασε και αναλούλιασε και τση πόνεσε το κεφαλι τση, και ο Υιός τση ο Μονογεννης την ειδε και τση ειπε. Μανα μου και Μητερα μου, και βασίλεσσα του κοσμου τι εχεις; κι εκεινη του αποκριθηκε. Εντυθηκα και ετολιστικα, το φορεμα μου εφορεσα, στο θρονο μου εκατσα μετάξι εμάζονα, και οι Άγιοι σου Αγγελοι με ειδανε και με θαμάζανε, και ανατριχιασα και αναλούλιασα και μου πονεσε το κεφαλι μου. Και υιος τση ο Μονογενης τση λεει. Ανάτριχα σούρθε ανάτριχα θα σου περάση»

    Για τον …λίξιγκα (λοξιγκα):
    «Ο Θεος ο λίξιγκας κι εγω ποταμι επερασαμε, ο θεος κ’ εγω επερασαμε ο λίξιγκας δεν επέρασε, Τρεις Αγιοι βοηθατε Βασίλειος, Γρηγόριος και Χρυσόστομος»

    Για να παει καλα η σοδειά:
    «Τρεις άγγελοι στο βουνο ήτανε, ο ενας ανοίγει, ο άλλος κλεί, κι ο άλλος το θεό παρακαλεί, γείτωνας εζύμωνε, γειτώνεισας δεν έδωσε, βρυσούλα πεντακάνουλη, μεγάλο στάμα, μεγάλο θάμα. Στο όνομα του Πατρος και του Υιού και του Αγίου Πνέματος»

    Για τη φάουσα:
    «Ο Αγιος Βλάσης ειχε ενειά αδρεφούς, από τση ενειά εγενείκανε οχτώ, από τση οχτώ εγενείκανε εφτά, από τση εφτά πέντε, από τση πέντε τεσσαροι, από τση τεσσαροι τρείς, από τση τρείς δυο, από τση δύο ενας κι από του ένανε κανενας, και ν’ αρχή ‘ν ο Λογος και ο λόγος εινε στο Θεό και ο Θεός ήν ο Λόγος».

    Για το …στρόφο (ειλέο) και την …πλανταμένη (φουσκωμα της κοιλιας) και του βάζουνε αμπενοκλαδόριζα και Τουβαλίθια ζεστα στην κοιλιά:
    «Αρχή ‘ν ο Λογος και ο λόγος εινε στο Θεό και ο Θεός ήν ο Λόγος, δυο ποτάμια επέρασα δύο λαγκάδια επέρασα το ένα μέλι τ’ άλλο γάλα φαε το μελι φαε το γαλα κ’ άσε του χριστιανού τα αντερα».

    Για το στομαχόπονο και τη φάουσα:
    «Αγαθος ο νοικοκυρης, ταπεινη η νοικοκυρα, κούκου κουκιά εμαγείρευε, λάρδον εξεκένονε.
    Κλήματα στα στρώματα προσκεφαλάδι πετρα, πεντε ελιαίςεις το σκουτέλι και φιλεί ψωμί στο χέρι, εύγα πόνε έύγα περίδρομε, ο Χριστός σας κατατρεχει, με την αργυρή μαχαίρα,
    κι αν σας πιάση Αλλοία σε σένας. Πέρνω το στρατί στρατί, βρισκω ένα τριγωνάκι και γιομίζω το νερό, κι οσο νερό βασταει το καλαθακι τοσο να βασταξη ο πόνος του δούλου του Θεού ………………….. » (συμπληρωνουμε το ονομα του βασκανιζομένου)

    Για το μαγάρισμα:
    «Αρχή ‘ν ο Λογος και ο λόγος εινε στο Θεό και ο Θεός ήν ο Λόγος, Χριστος παλεύει έ πά κ’ η Κυρά η Παναγιά, τα μάγαρα σκορπούν, τρείς Αγιοι βοηθούν, ο Σταυρός ακολουθεί το διαολο κατατρέχει. Χριστος αναστήθη κάθε κακό εσκορπίστη»

  13. Παράθεμα: Ο Μητροπολίτη Εδέσσης Ιωήλ περιφρονεί την ανθρώπινη ζωή – pegida-agia-paraskevi

  14. Ο/Η Ορθολογιστής λέει:

    Κορωνοϊός: Απεβίωσε Επίσκοπος της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας – Στους 15 οι νεκροί στη Σερβία.
    https://www.protothema.gr/koronoios-live/article/990351/koronoios-apeviose-episkopos-tis-servikis-orthodoxis-ekklisias-stous-15-oi-nekroi-sti-servia/
    Θυμίζω ότι είχε κοινωνήσει ο ίδιος και δύο παπάδες του, όταν είχαν επιβληθεί λειτουργίες χωρίς πιστούς και ότι κόλλησαν και οι τρεις. Κατά τα άλλα, ο μαγικός ζωμός δεν μεταφέρει θάνατο.

  15. Ο/Η Θεολόγος λέει:

    Ρωσος Επίσκοπος δίνει την απάντηση στους Ελληναράδες απατεώνες δεσπότεςπου ζητούν να ανοίξουν οι οίκοι εμπορίου

    https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/36200-pskof-tuxon-pseutes-kai-asebeis-osoi-lene-den-tha-moluntho-stin-ekklisia

    Φίλος μου χριστιανός Ορθόδοξος από πόλη της Βόρειας Ιταλίας με πληθυσμό 7.000 κατοίκους μου τηλεφώνησε πρόσφατα, και μου ανέφερε ότι έχει πεθάνει εκεί όλη η πρεσβύτερη γενιά άνω των 70. Δεν έχει μείνει κανείς απολύτως! Ασθενούν τόσο οι νέοι, όσο και οι της μέσης ηλικίας, δεν βγαίνουν πουθενά. Είναι φοβερό” Ψεύδονται ἐν γνώσει ή αγνοία όσοι ισχυρίζονται ότι είναι αδύνατο να μολυνθεί κανείς σε Ναούς και Μονές. Είναι ασεβείς, διότι το ψεύδος είναι ασέβεια. Αρκεί να επαναφέρουμε στη μνήμη μας, την ιστορία της περιοχής του Πσκοφ με επανειλημμένες στο διάβα των αιώνων επιδημίες της πανώλης (το 1352 και το 1420). Το 1654 η πανώλη μαινόταν στη Μόσχα με θύματα πάρα πολλούς ανθρώπους. Τότε άδειασαν ολόκληρες ο Μοσχοβίτικες Μονές…”.Όλοι υποχρεούνται τώρα να συμπεριφέρονται σαν να είμαστε ο καθένας φορέας της νόσου. Μόνο τέτοια συμπεριφορά θα χαρακτηρίζεται ως υπεύθυνη και ως εκδήλωση της αγάπης έναντι του πλησίον. “Δεν χρειάζεται τώρα να συνέρχεσθε πολλοί οπουδήποτε, συμπεριλαμβανομένων και των ναών.

    • Ο/Η laskaratos λέει:

      Αγαπητέ Θεολόγε,
      Πσκοφ Τύχων: »Ψεύτες και ασεβείς όσοι λένε δεν θα μολυνθώ στην Εκκλησία»

      είναι ο ενδιαφέρων τίτλος, αλλά δεν τα λέει από μόνος του, είναι ο λεγόμενος «εξομολόγος» του Πούτιν, δηλαδή ο πρώτος εγκάθετος του τσάρου στην Εκκλησία και ο Πούτιν τον χρειάζεται για να αντιμετωπίσει την κορωνοϊομανία των φαρισαίων Ρώσων δεσποτάδων.

      https://www.ft.com/content/f2fcba3e-65be-11e2-a3db-00144feab49a

      Putin and the monk

      How much influence does Father Tikhon Shevkunov have over the Russian president?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.