To Whom It May Concern (Ο άνθρωπος με τις ύαινες)

[Από τον μακρινόν εκείνο Ιανουάριο του ’15, άτυπη ανοικτή επιστολή στον τότε Παιδείας, με τίτλο παρα-φροϋδικό, θέμα κοινωνικο-επιστημονικό, και ζήτημα που απεδείχθη κεντρικά πολιτικό]

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΑΙΝΕΣ

Είναι από μόνος του δείγμα και σύμπτωμα της κρίσης των κοινωνικών επιστημών στην Ελλάδα, σύντροφε υπουργέ της Παιδείας. Κάποιος που δηλώνει πως διδάσκει σε Οξφόρδες και Χάρβαρντ, αλλά κατά τα άλλα κουτσοπορεύεται με αγγλικούλια τύπου beach English· που όταν ακούει για κριτική, ύαινες είναι λέει που γαυγίζουν· που για πνευματικό του καθοδηγητή έχει τον Ντούγκιν, ακροδεξιό και αντισημίτη.

Μαζί και όψη της φτώχειας της σκέψης, που και ως πολιτικό διανοητή σε αφορά, σύντροφε υπουργέ. Ο έλλην Ντούγκιν είναι ό,τι καλύτερο βρήκε ο κ. Παπανδρέου για το ΙΣΤΑΜΕ. Οι κακόβουλοι συνδέουν αυτήν την προτίμηση του ΓΑΠ με κατάληψη πρωτοβάθμιας θέσης στο ΠαΠει. Και τώρα αυτός είναι ό,τι καλύτερο βρήκε ο Σύριζα για το πιο κρίσιμο υπουργείο. Σε αυτόν έχει παραδοθεί η πολιτική της χώρας, και όχι μόνο η εξωτερική, καιρός να αρχίζουμε να το καταλαβαίνουμε. Από τη φωτεινή του τη σκέψη εκπορεύεται η σύμπραξη Ανεξέλ -Σύριζα, και τα συμπαρομαρτούντα. Ο «ανθρωπος με τις ύαινες» είναι ο πολιτικός νους της πρώτης κυβέρνησης της αριστεράς, σύντροφε υπουργέ.

*
Του Παντελή Μπασιάκου, ομότιμος καθηγητής Παντείου.

*

Μας απέκλεισαν από το facebook (υπαίτιος το Ελληνικό ΥΠΕΞ επί σ. Κοτζιά) χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Ξέρουμε ότι το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε

This entry was posted in φασισμός, Ασμοδαίος, Για την Αριστερά, Διακρίσεις (κάθε είδους), Δικαιοσύνη, Επάναστἀτες του Κώλου, Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, ανορθολογισμός, κοινωνία/πολιτική. Bookmark the permalink.

3 Responses to To Whom It May Concern (Ο άνθρωπος με τις ύαινες)

  1. Ο/Η Frixos λέει:

    Τελικα (αν μου επιτρεπετε τον εκτος εκτος θεματος σχολιασμο), ευτυχως δεν επροκειτο για κατι ανησυχητικο, απλα του ‘πεσε λιγο βαρυ το κοκορέτσι, οπότε αδικως τρομάξαμε.
    Ας οψεται η η φυση του καλιτεχνη που ειναι ευαισθητη:

    https://www.protothema.gr/life-style/article/977779/efaga-kokoretsi-40-lepta-prin-pou-na-tragoudiso-o-notis-sfakianakis-gia-ti-lipothumia-tou-stin-pista/

  2. Ο/Η laskaratos λέει:



    https://www.protagon.gr/themata/kotzias-kammenos-enas-kavgas-535-ekat-evrw-gia-ta-mystika-kondylia-44341709495

    Κοτζιάς – Καμμένος: ένας καβγάς 53,5 εκατ. ευρώ για τα μυστικά κονδύλια

    Τόσα ξόδεψαν τα υπουργεία Εξωτερικών και Αμυνας από μυστικά κονδύλια τη διετία 2015-16: πώς κατανεμήθηκαν ανά υπουργείο και τι δείχνουν οι πίνακες για τα τελευταία χρόνια

    Χάρης Καρανίκας
    18 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018, 19:08

  3. Ο/Η Sergei Pankejeff λέει:

    Ο ασθενής του Φρόυντ ήταν ο ρώσος αριστοκράτης Σεργκέϊ Πανκέγιεφ (Sergei Pankejeff), στον οποίο αναφέρεται με το ψευδώνυμο «Ο Άνθρωπος με τους Λύκους» (Wolfsmann). Ο Πανκέγιεφ υπέφερε από εφιάλτες με κατάλευκους λύκους, επειδή είχε δει μικρός τους γονείς του να συνουσιάζονται «παρά φύσιν». Η ανάπτυξη των επιθετικών φαντασιώσεων στις περιπτώσεις αυτών των ναρκισσιστικών νευρώσεων, η αίσθηση παντοδυναμίας, η διάθεση να γαμήσουν όλο τον κόσμο, σαν την φαντασίωση με την υπηρέτρια των Πανκέγιεφ, είναι γνωστή από το 1914.

    Αναλυτικότερα, ο ψυχαναλυτής Σάββας Μπακιρτζόγλου γράφει:
    Στον «Άνθρωπο με τους Λύκους» o Freud (1914) αναλύει την περίπτωση ενός ανδρός ο οποίος στην παιδική του ηλικία κατουρήθηκε, άλλως ειπείν ερεθίστηκε, όταν είδε τη νεαρά οικιακή βοηθό πεσμένη στα τέσσερα καθώς σφουγγάριζε το πάτωμα. Η σκηνή αυτή συνδέθηκε συνειρμικά με τη ανάμνηση της θέασης των γονιών του καθώς έκαναν έρωτα: η μαμά καθόταν στα τέσσερα (όπως η υπηρέτρια) και ο μπαμπάς «έπαιρνε» από πίσω (coitus a tergo). Η οικιακή βοηθός πεσμένη στα τέσσερα ενεργοποίησε τη παλιά σκηνή και μαζί μ’ αυτήν τη σεξουαλική του διέγερση. Σε αυτήν την περίπτωση το παιδί έπραξε αρρενωπά προς την οικιακή βοηθό όπως ο πατέρας του (μέχρι τότε καταλάβαινε ότι ο πατέρας του κατουρούσε τη μαμά του), η ενούρησή του αποσκοπούσε στην αποπλάνησή της.

    Στη συνέχεια της ζωής του υποκειμένου η σχέση του με τα ούρα μετατίθεται στα δάκρυα κατά την συμβολική εξίσωση δάκρυα = ούρα. Ο Freud συνδέει συμβολικά την ούρηση με τη φωτιά: και τα δυο καίνε. Στον «Άνθρωπο των Λύκων» (1914) σημειώνει η ακράτεια των ούρων στο παιδί του προξενεί ντροπή, όσο δεν του προξενεί, όπως εύλογα θα περίμενε κάποιος, η ακράτεια των κοπράνων. Αυτό εξηγείται λόγω της συμβολικής εξίσωσης των ούρων με τη φωτιά. Επίσης, εξηγείται λόγω της συμβολικής εξίσωσης των ούρων με τη φωτιά. Επίσης, καθηλώσεις στον ουρηθρικό ερωτισμό προδιαθέτουν το υποκείμενο προς μια εξαιρετική φιλοδοξία: πρόκειται για άτομα καυτά, με φλογερή φιλοδοξία. Κατά τον Karl Abraham (μαθητής και συνεργάτης του Freud) η πράξη της ουρήσεως μπορεί να συνοδεύεται από λανθάνουσες φαντασίες παντοδυναμίας. Πρόκειται για το αίσθημα του υποκειμένου ότι κατέχει μια μεγάλη δύναμη, απεριόριστη, ικανή ακόμα και να δημιουργήσει ή και να καταστρέψει το αντικείμενο. Η Klein υπογραμμίζει τη σημασία φαντασιών, πρωτίστως επιθετικών, στον ουρηθρικό ερωτισμό (ουρηθρικός σαδισμός). Εδώ τα ούρα φαντασιώνονται ως δηλητηριώδη και διαβρωτικά.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.