Η Πρόεδρος πρέπει να διαλέξει: Το Σύνταγμα ή τον παραβάτη Αρχιεπίσκοπο;

[Ας τολμήσει να δώσει μάθημα Δημοκρατίας και συνέπειας]

του Αναγνώστη Λασκαράτου

Από τη μια μεριά υπάρχει το Σύνταγμα. Στο άρθρο 3, αναγνωρίζει επίσημα πως «Eπικρατούσα θρησκεία» στην Ελλάδα είναι η χριστιανική αίρεση της Ορθοδοξίας και δηλώνει πως την εκφράζει επίσημα «η Eκκλησία της Eλλάδας», για την οποία όμως λέει, πως «γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό». Είναι ξεκάθαρο πως το Σύνταγμα απαιτεί από την Εκκλησία αυτή να τηρεί τις εντολές της «Κεφαλής της» και όχι να κάνει του κεφαλιού της. Στο θέμα του όρκου ο Χριστός υπήρξε σαφέστατος: «Εγώ δε λέγω υμίν, μη ομόσαι όλως….Εστω δε ο λόγος υμών, ναι ναι, ου ού, το δε περισσόν τούτων εκ του πονηρού». Όσο κι αν η κρατική Εκκλησία δεν τα παραδέχεται αυτά και μάλιστα έμπρακτα, θεωρώντας πιθανόν πως ο Χριστός μίλησε στο συγκεκριμένο ζήτημα πρόχειρα και επιπόλαια, τα λόγια αυτά του Χριστού τα ομολόγησαν και τα υπογράμμισαν ως πάρα πολύ ουσιώδη και ο αδελφός του ο Απόστολος Ιάκωβος («Προ πάντων δε, αδελφοί μου, μη ομνύετε….ίνα μη εις υπόκρισιν πέσητε»), αλλά και Ορθόδοξοι εκκλησιαστικοί πατέρες, όπως οι σε λίγες ημέρες επίσημα τιμώμενοι (προς το παρόν) από το Κράτος και την Εκκλησία του, Βασίλειος και Χρυσόστομος.

Ο πρώτος επικαλείται και τη λόγια ελληνική παράδοση («Προς τους νέους, πως να ωφελούνται από τα Ελληνικά γράμματα»). Υπογραμμίζει πως ο Κλεινίας ο Ταραντίνος, με πυθαγόρεια μόρφωση, προτίμησε να χάσει δίκη τριών ταλάντων, μεγάλου δηλαδή ποσού, παρά να ορκιστεί. Θεωρούσε ότι ο όρκος είναι ανάξιος ανθρώπου λογικευμένου και μειωτικός της αξιοπρέπειας, κυρίως ο όρκος του μάρτυρα. Ο Χρυσόστομος είναι πολύ επιθετικός, αποκαλεί ευθέως τον Αρβανίτη κρατικό  Αρχιεπίσκοπο Λιάπη (ένα χωριατόπουλο από τις Στανιάτες στις όχθες του Βουργένι, που γαλουχήθηκε στη σκοτεινή παραεκκλησιαστική οργάνωση της «Ζωής», μαζί με τον χιτλερικό Αμβρόσιο, στον ίδιο θάλαμο), μέθυσο και παράφρονα («ω της παροινίας») και δηλώνει πως του προκαλεί φρίκη, να τον βλέπει να προτείνει το Ευαγγέλιο που απαγορεύει τον όρκο, ως εργαλείο όρκου: «Εγώ δε λέγω υμίν μη ομόσαι όλως, συ δε τον νόμον τον κωλύοντα ομνύναι τούτον όρκον ποιείς; Ω, της ύβρεως! Ω, της παροινίας. Στένω και δακρύω και φρίττω, επειδάν ίδω τινά πλησίον της τραπέζης ταύτης ελθόντα και τας χείρας θέντα και το Ευαγγέλιον αψάμενον και ομνύοντα».

Από την άλλη μεριά υπάρχει η θεοκρατία και η νομιμοποιημένη στις συνειδήσεις πολλών, θρησκευτική υποκρισία. Η πρώην ανώτατη δικαστικός και τώρα Πρόεδρος έχει μια χρυσή ευκαιρία. Χρημάτισε φύλακας του Νόμου, άρα έχει αυξημένες υποχρεώσεις. Να αρθεί τώρα στο ύψος του υπέρτατου πολιτειακού αξιώματος και να διδάξει τους πολίτες ήθος, αρχές  και συνέπεια. Οι ανόητοι και οι διεφθαρμένοι λένε πως ο Πρόεδρος δεν έχει εξουσίες. Ούτε που υποψιάζονται την τεράστια επιρροή που μπορεί να ασκήσει ο ενάρετος άνθρωπος στον περίγυρό του,  πόσω μάλλον η Αρχηγός του Κράτους. Έχει μεγάλη ηθική εξουσία και θεσμική υποχρέωση, γιατί μπορεί με το παράδειγμά της να εμπνέει την κοινωνία και να ξεμπροστιάζει, με τις πράξεις της, τους αγύρτες της πολιτικής, τους διεφθαρμένους και τους Φαρισαίους. Κανείς δεν θα τολμήσει να της πει λέξη, χωρίς να διακινδυνεύσει το δημόσιο αυτοεξευτελισμό του. Ασφαλώς θα φέρει σε δύσκολη θέση τον πρωθυπουργό, ο οποίος ηγείται ενός κόμματος στενά συνδεδεμένου με τον κλήρο. Όμως η Προεδρία δεν της δόθηκε ως ρουσφέτι αλλά ως καθήκον και οφείλει χάριν του συμφέροντος της κοινωνίας, να συμβάλει από αυτή τη θέση στην πρόοδό της ενεργώντας κατά συνείδηση και αψηφώντας τις κραυγές των απόλυτα ανήθικων υποκριτών εκκλησιαστικών, που έτσι κι αλλιώς θα στοχοποιήσουν, κάθε προοδευτική της αντίληψη και πρακτική. Θα είναι κρίμα η πρώτη γυναίκα Πρόεδρος να στιγματιστεί από την αρχή της θητείας της ως υποκρίτρια, αφού είτε πιστή Ορθόδοξη είναι είτε οτιδήποτε άλλο, ο θρησκευτικός όρκος είναι καθαρή και προκλητική υποκρισία. Το Σύνταγμα, το Ευαγγέλιο, οι λόγοι των εκκλησιαστικών πατέρων του κρατικού (προς το παρόν) δόγματος, οι ουμανιστικές και οι νομοθετημένες αξίες της Ε.Ε. και όλοι οι έντιμοι άνθρωποι θα είναι στο πλευρό της.

Ιδού η Ρόδος….

*

Μας απέκλεισαν από το facebook (υπαίτιος το Ελληνικό ΥΠΕΞ επί σ. Κοτζιά) χωρίς καμία ειδοποίηση. Εσείς, οι χιλιάδες αναγνώστες μας, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε: Μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του ατομικού σας λογ/μού στο facebook, την κάθε ανάρτησή μας, ή κάντε ΚΛΙΚ στο εικονίδιο του facebook, κάτω από κάθε ανάρτησή μας. Ξέρουμε ότι το κάνετε ήδη, και σας Ευχαριστούμε

This entry was posted in IERES_YPOKRISSIES, IERI_Exoussia, τυχοδιωκτικός πατριωτισμός, φασισμός, Γράμμα από το Ληξούρι, Διακρίσεις (κάθε είδους), Ελευθερία Λόγου/Έκφρασης, θρησκεία/κλήρος, ιστοΕπιφυλλίδες. Bookmark the permalink.

8 Responses to Η Πρόεδρος πρέπει να διαλέξει: Το Σύνταγμα ή τον παραβάτη Αρχιεπίσκοπο;

  1. Ο/Η laskaratos λέει:


    Ο ασεβής, πραξικοπηματικός και αντικανονικός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Α’, της φωτ. του ποστ, που ορκίζει τον Μαρκεζίνη ως πρωθυπουργό, παρουσία του Παπαδόπουλου και του Οδ.Αγγελή, στην παραπάνω φωτ. με τον Παττακό. Σύμφωνα με τους Κανόνες της Ορθοδοξίας, έπρεπε να είχε καθαιρεθεί και επιστρέψει στις τάξεις των μοναχών


    Ο Ιερώνυμος Α’ εν μέσω δυο φασιστών, του πορνομητροπολίτη Πρέβεζας Κορνάρου, και του Σεραφείμ των Ιωαννίνων.

    Ο Ιερώνυμος με τον ασεβή και παρανοϊκό εθνικιστή δεσπότη Καντιώτη, που γκρέμιζε με τα τανκς της Χούντας, Ορθόδοξους ιστορικούς σλαβομακεδονικούς ναούς της Φλώρινας.




    Ο Ιερώνυμος Β΄, με πιστούς και κληρικούς

    https://www.efsyn.gr/politiki/55371_o-gklixmpoyrgk-kai-i-ekklisia
    18.01.2016, 14:37
    Ο Γκλίξμπουργκ και η Εκκλησία
    Δημήτρης Ψαρράς

    Δεν έχουν τέλος τα ψέματα του Γκλίξμπουργκ, όπως αποδεικνύεται από τη μαρτυρία της Ελένης Καπνιά-Αραποστάθη που δημοσιεύουμε, για όσα λέει το περιβόητο πόνημά του για το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου Χρυσόστομου Β΄.

    Εκείνο που εντυπωσιάζει είναι το γεγονός ότι ακόμα και σήμερα, σχεδόν μισό αιώνα μετά το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου, ο τέως εξακολουθεί να στάζει δηλητήριο εναντίον του κανονικού Αρχιεπισκόπου, τον οποίον «έπαυσε» η δικτατορία με συνοπτικές διαδικασίες, μόνο και μόνο για να τοποθετήσει στη θέση του τον δικό τους εκλεκτό, τον τότε πρωθιερέα των Ανακτόρων αρχιμανδρίτη Ιερώνυμο Κοτσώνη.

    Ούτε λέξη δεν λέει ο τέως για το εκκλησιαστικό πραξικόπημα που συνόδευσε το στρατιωτικό, με τις δικές του ευλογίες. Για να υπάρξει μια σύγκριση, ακόμα και ο αρχιπραξικοπηματίας Στυλιανός Παττακός, στις αναμνήσεις του, αναγνωρίζει ότι «ο Χρυσόστομος αντικατεστάθη παρ’ ημών ευθύς από των πρώτων εβδομάδων, κατά λίαν άκομψον τρόπον, ως διεπίστωσα βραδύτερον».

    Ο τέως, μάλιστα, αποσιωπά το γεγονός ότι η ορκωμοσία της χουντικής κυβέρνησης έγινε σε δύο δόσεις. Το απόγευμα της 21ης Απριλίου ορκίστηκαν στα Ανάκτορα ως πρωθυπουργός ο εκλεκτός της Αυλής Κωνσταντίνος Κόλλιας και ως μέλη οι Σπαντιδάκης, Παπαδόπουλος, Παττακός και Μακαρέζος. Ακολούθησε την επομένη η ορκωμοσία των υπολοίπων, με τη συμμετοχή του Αρχιεπισκόπου Χρυσόστομου.

    Αλλά στην πρώτη ορκωμοσία παρέστη ως εκπρόσωπος της Εκκλησίας ο Ιερώνυμος, κάτι που δεν θέλει να θυμάται ο τέως. Και μάλιστα την εντολή στον Ιερώνυμο την έδωσε ο ίδιος ο τέως, όπως αποκαλύπτεται στο βιβλίο των Γ. Πρίντζιπα και Γ. Καραγιάννη «Εκκλησία και ελληνισμός», το οποίο έχει επικυρώσει το 2005 με τον πρόλογό του ο τότε Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος!

    Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποιήθηκε η αλλαγή Αρχιεπισκόπου διαφωτιστική είναι η εισήγηση του μητροπολίτη Κορινθίας Παντελεήμονος προς την Εκτακτη Πολυμελή Σύνοδο που συνήλθε στις 5.3.1974: «Εκ των μέχρι τούδε λεχθέντων συνάγεται ότι η άνοδος του Ιερωνύμου εις τον αρχιεπισκοπικόν θρόνον υπήρξε πάντη ανώμαλος και άκρως αντικανονική, επί πλέον πάσχουσα και εκ της χρησιμοποιήσεως δι’ αυτήν κοσμικών αρχόντων.

    Τούτο αποδεικνύεται αρκούντως από τα δύο συνυποβαλλόμενα ώδε φωτοστατικά αντίγραφα των εφημερίδων “Ελεύθερος Κόσμος” και “Βήμα”, όπου αναγράφεται σαφώς και μωρώς η προσέλευσις την 9ην πρωινήν ώραν εις την Ι. Σύνοδον των δικτατόρων Γ. Παπαδοπούλου και Σ. Παττακού, αναμεινάντων τα αποτελέσματα της ακολουθησάσης δήθεν εκλογής του Ιερωνύμου».

    Οπως αναφέρει η διατριβή του Ηλία Ζιάγκου για τον Αρχιεπίσκοπο, «ηθικά και πολιτικά στην αντικατάσταση του Χρυσοστόμου συνέπραξαν και διάφορα θρησκευτικά σωματεία, κυρίως η αδελφότητα θεολόγων Η Ζωή, αλλά και η ανοικτή εμπλοκή του καθηγητή του Κανονικού Δικαίου στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και πρωθιερέα των Ανακτόρων, αρχιμανδρίτη Ιερώνυμου Κοτσώνη και του καθηγητή της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Αλεξάνδρου Τσιριντάνη, με την αυξημένη επιρροή τους στα Ανάκτορα και μέσω αυτών στις τότε κυβερνήσεις».

    Εκείνο που δεν παύει να μας εντυπωσιάζει είναι η παντελής αμάθεια του τέως (αλλά και του επιμελητή των γραφομένων του) για τα εκκλησιαστικά ζητήματα της Ορθοδοξίας. Περηφανεύεται, λ.χ., ο Κωνσταντίνος ότι σε προγενέστερη φάση κατάφερε να κάμψει τις αντιρρήσεις του Χρυσόστομου για τη βασιλική επίσκεψη στο Βατικανό, αποσπώντας με δολιότητα τη συγκατάθεσή του να επισκεφτεί τον «Δεσπότη της Ρώμης» (βλ. στις διπλανές στήλες το σχετικό παράθεμα).

    Αλλά βέβαια «Δεσπότης της Ρώμης» δεν είναι ο Πάπας, όπως αφελώς ισχυρίζεται ο Κωνσταντίνος, εφόσον «Δεσπότης» ονομάζεται μόνο επίσκοπος της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Δεν «υπέκλεψε», λοιπόν, τη συγκατάθεση του Αρχιεπισκόπου, μ’ αυτό το λεκτικό τέχνασμα, όπως ισχυρίζεται, αλλά τον παραπλάνησε ανοιχτά, εφόσον Δεσπότης στην Ιταλία ήταν ο ελληνορθόδοξος Αρχιεπίσκοπος!

    Η υπόθεση έχει μεγαλύτερο βάθος και δεν αφορά μόνο τις διαφωνίες στο εσωτερικό της εκκλησιαστικής ιεραρχίας σχετικά με την Ενωση των Εκκλησιών. Οπως αποκαλύπτει στη μελέτη του «Από τον Εμφύλιο στη Χούντα» ο Σπύρος Λιναρδάτος, «ο Κοτσώνης αλλά και η ίδια η Φρειδερίκη θα κατηγορηθούν ότι επηρεάζονται από το Βατικανό και ότι επιζητούν μια δραστικότερη επέμβαση της Εκκλησίας στον “αγώνα κατά του κομμουνισμού”, κατά το πρότυπο των καθολικών».

    Το χειρότερο για τον τέως είναι ότι ο Ιερώνυμος δεν τον ακολούθησε στο αντιπραξικόπημα-φιάσκο που αποπειράθηκε στις 13.12.1967. Και μάλιστα ο μέχρι τότε εκλεκτός της Φρειδερίκης δεν δυσκολεύτηκε να ορκίσει στη θέση του Κωνσταντίνου ως «αντιβασιλέα» τον χουντικό αντιστράτηγο Γεώργιο Ζωιτάκη, κάτι που, σύμφωνα με το εξαιρετικά διαφωτιστικό Ημερολόγιο του τότε Αυλάρχη Λεωνίδα Παπάγου, «ήταν μεγάλο κτύπημα» για τον Κωνσταντίνο.

    Οπως, όμως, προκύπτει από το ίδιο Ημερολόγιο, σε όλη τη διάρκεια της δικτατορίας ο Ιερώνυμος υπήρξε ένας από τους πολλούς μεσολαβητές μεταξύ του τέως και της ηγεσίας της χούντας και μάλιστα ήταν εκείνος που διαβίβαζε τα προσωπικά μηνύματα του Παπαδόπουλου και δεχόταν τις απαντήσεις του Κωνσταντίνου.

    https://www.imerodromos.gr/ekklhsia-katoxh-xoynta/

    Εκκλησία – Κατοχή – Χούντα: Ας μιλήσουμε, λοιπόν…

    ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑ 28 Σεπτεμβρίου 2016

    Το εκκλησιαστικό ιερατείο έχει κριθεί. Και για την Κατοχή, τότε που όρκιζε «κυβερνήσεις» δοσίλογων. Και για την επταετία, τότε που «διάβαζε» υπηρετώντας τη χούντα.Κρίνεται από τη μαυρίλα που αποπνέουν εκλεκτοί μητροπολίτες – υμνητές του χρυσαυγιτισμού. Αφού, όμως, ο κ.Ιερώνυμος θέλει να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για την στάση της ιεραρχίας απέναντι στην Κατοχή και στην χούντα, πολύ ευχαρίστως.

    Ξεκαθαρίζουμε εξ αρχής: Τα του Φίλη με τα θρησκευτικά είναι τριτεύουσας αξίας. Όχι γιατί δεν πρέπει να επέλθει η αντικατάσταση του κατηχητικού μαθήματος των θρησκευτικών με το μάθημα της θρησκειολογίας, αλλά γιατί η κυβέρνηση του κ. Φίλη αν ενδιαφερόταν για την ουσία του θέματος – κι αυτό είναι οι σχέσεις μεταξύ Κράτους και Εκκλησίας – θα το είχαμε καταλάβει. Θα το είχαμε καταλάβει και όταν η παρούσα κυβέρνηση υποδεχόταν με τιμές αρχηγού κράτους τα… λείψανα της αγίας Βαρβάρας και κυρίως θα το είχαμε αντιληφθεί με τις θέσεις του κ. Τσίπρα για την αναθεώρηση του Συντάγματος. Αλλά, όπως είδαμε, και εκεί ο ΣΥΡΙΖΑ αναπαράγει το υφιστάμενο καθεστώς, που σημαίνει αναπαραγωγή της σύμφυσης Κράτους – Εκκλησίας.
    ………………………..

  2. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Το σημαντικότερο ζήτημα για μένα δεν είναι αν ο θρησκευτικός όρκος είναι καθαρή υποκρισία – και ο πολιτικός όρκος μπορεί να ειπωθεί πως είναι υποκριτικός, όταν γίνεται από ανθρώπους που δεν έχουν τα ανάλογα προσόντα για να τον τηρήσουν – αλλά πως πρόκειται έτσι ή αλλιώς για πράξη καθαρά θεοκρατικής νοοτροπίας.
    Ακόμη κι αν ο Ιησούς συμφωνούσε με τον όρκο, πάλι θα ήταν απορριπτέος.
    Ο θρησκευτικός όρκος, είναι μια καθαρά υπόθεση των πιστών στις μεταξύ τους σχέσεις και επικοινωνία, και γίνεται στο όνομα ενός υπέρτατου και εξώκοσμου πλάσματος.
    Το Σύνταγμα, οι νόμοι του κράτους, η δράση των κομμάτων, οι μεταξύ σχέση των πολιτών και η σχέσης τους με την πολιτεία και το κράτος, είναι καθαρά υποθέσεις που αφορούν το τώρα και το εδώ. Την πραγματική ζωή, σ’ αυτή την γήινη αποστολή μας.
    Κατά συνέπεια, το μεταφυσικό δεν έχει κανένα λόγο να συνυπάρχει με την πραγματικότητα και τον ρεαλισμό. Απλώς, η συγκατοίκηση τους είναι αδύνατη.
    Πέραν τούτου, υπάρχει κάτι το πολύ συμβολικό στη σκηνή κατά την οποία εισέρχονται ο αρχιεπίσκοπος και διάφοροι ιερείς στη βουλή: το Βυζάντιο είναι εδώ!

    Οσον αφορά την πρόεδρο της δημοκρατίας, θα επικαλεστώ μια.. χριστιανική παροιμία:
    Κοντός ψαλμός αλληλούια..
    Προσωπικά, πιστεύω, πως δεν θα ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της Ρωμιοσύνης.
    Η μακαριότητα της νεοελλάδας, κρατάει χρόνια (αιώνες), και ποιος θα τολμήσει να την ταράξει:
    Άλλωστε, μια σύγκρουση από την αρχή αρχή, θα ματαίωνε την χαρά της προέδρου για την εκλογή της.
    Εν πάσει περιπτώσει, οψόμεθα..

  3. Συμφωνώ πως δεν θα τολμήσει να σπάσει τη θεοκρατία παρ’ολο που είναι πολύ νορμάλ άτομο

    https://www.iefimerida.gr/politiki/aikaterini-sakellaropoyloy-proedros-dimokratias-facebook


    Η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου με τον σύντροφό της, νομικό, Παύλο Κοτσώνη

  4. Ο/Η Aλέκςσισ Ραγκούσης λέει:

    Scripta manent

  5. Ο/Η ektosmme λέει:

    Φαυλοκρατία
    Αν θέλετε διαβάστε: https://ektosmme.wordpress.com/2020/01/29/29-1-20/
    Δεν πάει καλά κανένα κόμμα…

    Ευχαριστώ.

  6. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Με θρησκευτικό όρκο Πρόεδρος της Δημοκρατίας η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου
    https://www.protagon.gr/epikairotita/me-thriskeftiko-orko-tha-orkistei-i-aikaterini-sakellaropoulou-44341991956

  7. Ο/Η laskaratos λέει:

    Με θρησκευτικό όρκο θα ορκιστεί η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου, με την αστεία δικαιολογία πως ρητά το Σύνταγμα προβλέπει τον τύπο του θρησκευτικoύ όρκου που δίνει ο Πρόεδρος

    Πολύ κακή αρχή.
    Το Σύνταγμα, που αντιφάσκει με τις αρχές του, μπορεί να προβλέπει τον θρησκευτικό τύπο του όρκου, αλλά αυτό είναι τριτεύον.
    Βασικές πρόνοιες του Συντάγματος, μείζονος νομικής αξίας, σέβονται την ανεξιθρησκεία, την ελευθερία της συνείδησης, την ισότητα των πολιτών και υποχρεώνουν την κρατική Εκκλησία και τον Αρχιεπίσκοπο να αναγνωρίζουν ως κεφαλή τους τον Χριστό ο οποίος απαγορεύει ρητά και ξεκάθαρα τον όρκο (όπως και οι Ιάκωβος ο αδελφόθεος, Μ.Βασίλειος και Ι.Χρυσόστομος ερμηνεύουν, για όποιον ασεβή δηλώνει πως ο Χριστός δεν ήταν ξεκάθαρος).
    Αν δηλαδή η Πρόερος ήταν Χριστιανή, με ποιο τροπο το Σύνταγμα θα μπορούσε να την υποχρεώσει να παραβιάσει την εντολή του θεού της;
    Αν η Πρόεδρος ήταν Μουσουλμάνα, με ποιο τρόπο το Σύνταγμα θα νομιμοποιούνταν να απαιτήσει από αυτήν να υποδυθεί την ασεβή καισαρική Ορθόδοξη;
    Αν η Πρόεδρος ήταν έντιμη άθεη, ποιο Σύνταγμα ευρωπαϊκής χώρας μπορεί να την υποχρεώσει να υποδυθεί τη βλάσφημη καισαρική Ορθόδοξη;

    Κρίμα κα Σακελαρροπούλόυ δεν τιμάτε καμία από τις ιδιότητες που είχατε, αυτήν που θα αποκτήσετε ούτε και την προσωπική σς αξιοπρέπεια και βασικές δημοκρατικές αξίες. Δεν είστε μια περιδεής δημόσια υπάλληλος είστε Αρχηγός του Κράτους και παίρνετε βαριά ευθύνη γιατί το της πόλεως όλης ήθος, ομοιούται τοις άρχουσιν.

  8. Ο/Η laskaratos λέει:

    Η προσφυγή των Dervo Sejdic και Jacob Finci στο ΕΔΑΔ, κατά του αποκλεισμού των Ρομά και Εβραίων από την Προεδρία της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, μια υπόθεση που κερδήθηκε. Κανείς, πολύ περισσότερο στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχει καμία σχετική απαγορευτική ρήτρα πουθενά, δεν μπορεί να εμπόδίσει μια άθεη, άθρησκη, Μουσουλμάνα ή Χριστιανή που θέλει να τηρεί τις εντολές του Χριστού να γίνει Πρόεδρος.
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sejdi%C4%87_and_Finci_v._Bosnia_and_Herzegovina

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.